sww89 schreef op woensdag 21 december 2016 @ 13:49:
[...]
Dat is een goede en vooral slimme tip. Ik vond het spel zeker zijn geld waard (€37,95 via ING), maar ik vond het ook wel makkelijk dat ik hem weer van de hand kon doen voor €40 (nu niet meer natuurlijk) omdat het spel nadat je het verhaal uit hebt gespeeld weinig meer te bieden heeft. Ja er zijn online features maar die bieden naar mijn mening niet genoeg afwisseling of interesse. Na de boel uitgespeeld te hebben was ik er dus wel weer even klaar mee. Wel wil ik het spel in de toekomst nog een keer spelen en dan een moeilijkheidsgraadje hoger, dus koop ik 'm weer voor een prikkie denk ik (en misschien dan wel digitaal).
Je denkt misschien een open wereld game dus dat is veel fun, maar: GTA V kan ik oneindig spelen, en WD2 na bepaalde tijd niet meer. Dus vanwege de (voor mij) beperkte herspeelbaarheidswaarde zou ik anderen ook willen aanraden naar de Mediamarkt te gaan en de PS Store over te slaan indien je ook denkt tegen bovenstaande aan te lopen

Ik heb hetzelfde. Als je klaar bent met de game blijft er nauwelijks iets leuks over. Het is dat ik toentertijd de Gold Edition besteld had dat ik nog even wacht op de T-Bone DLC. Die zou morgen uitkomen. Daarna zal ik hem waarschijnlijk ook inleveren.
Ik ben bang dat Ubisoft titels steeds minder interessant worden. Ze hebben immers al aangegeven dat verhaal steeds minder belangrijk voor hun zal zijn
Meer info:
http://www.playstationlif...raditional-going-forward/
Watch Dogs 2 was het gewoon net niet voor mij. De game zit technisch zeer goed in elkaar met zeer mooie graphics maar ik mis de drijfveer van een goed verhaal in de game om me bezig te houden. Het voelt meer aan alsof de game uit enkel side missions bestaat.
Je progressie is ook niet direct door missies te doen maar door 'followers' te werven. Als je daar genoeg van hebt kun je een nieuwe missie spelen. Aan het einde moet je hierdoor (onnodig) veel sidemissies doen zoals karten, reclameborden taggen of andere doelloze dingen om maar genoeg followers te krijgen om de laatste missies te unlocken. En het voelt gewoon raar als je net een spannende missie gedaan hebt en tientallen mensen aan gort hebt geschoten met je M16 en vervolgens verplicht wat lollig gaat racen op een kart om meer followers te werven zodat je weer een spannende missie kunt doen.
En het groepje hackers met wie je samenwerkt voelt zo random aan. Er is ook geen backstory waarom die karakters samenwerken (in elk geveal niets boeiends).
Deel 1 had nog een donker mysterieus tintje. Alsof je een soort hedendaags assassins creed game was aan het spelen waarin je karakter hacken als wapen gebruikte. Nu is het een bij elkaar gegooit zooitje scriptkiddies waarbij elk karakter overdreven een subcultuur moet representeren om de game 'hip' te maken ofzo. Zo heb je de punk chick, de alternatieve gast met een daft punk masker op zijn kop die via led displays op zijn ogen zijn emoties weergeeft, de slimme maar zwijgzame ICT nerd, de 'brother' die altijd knetterstoned met zijn vuurrode ogen te zien is. Het voelt allemaal zo geforceerd aan.
Ook is er totaal geen meerwaarde of penalty als je kiest om stealthy te spelen met non lethal wapens of iedereen overhoop blaast met zware machineguns en grenade launchers.
Technisch gezien zit de game goed in elkaar. Heb alleen het idee dat ze vergeten zijn na te denken hoe ze het boeiend/leuk kunnen blijven houden voor spelers om in die wereld te willen blijven.
[
Voor 22% gewijzigd door
ThaBEN op 21-12-2016 15:01
]