Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Ikkuh84 schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 12:11:
[...]

Heb zelf ook de gewone PS4. Vreemde is dat ik deze problemen alleen bij ps4 pro mensen zie terug komen ipv launch model.
Met de pro lees ik vaak dat mensen last hebben van die DHCP setting en hdmi 1.4 vs 2.0 en combinatie van tv en ondersteuning ervan. Maar ook steeds vaker nu dat gewoon 1080P tv's/schermen de problemen ondervinden.

Vanavond is de planning om the division te gaan spelen. gaat weer spannend worden met inschakelen van de ps4 O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
cornfed99111 schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 12:39:
Wie in de buurt woont van een Duitse MediaMarkt, kan gunstig een PS4 Slim, Pro of PSVR kopen.

Je kan vandaag en morgen een cadeaukaart gunstig kopen.
Een kaart van €60 voor €50! En die is stapelbaar!
Als je die kaarten inzetten voor een Pro of PSVR kan je bijvoorbeeld een Pro kopen van €399 voor €339!

Let wel op de voorwaarden:
*Je moet de cadeaukaarten fysiek in de winkel kopen. Niet online!
* Sommige filialen limiteren de hoeveel kaarten die je in 1 keer kan kopen per klant. Dat betekent dus dat je meerdere keren de winkel in en uit moet lopen...
*In de winkel kan je de kaarten maar 4 keer stapelen als je iets gaat kopen, maar online kan dat tot 20 keer.
Je besteld dus online het begeerde object en laat het leveren in je dichtstbijzijnde filiaal. Er bestaat geen verzending naar het buitenland. Alleen zo omzeil je de stapellimiet van 4 cadeaukaarten.
*Je kan pas vanaf 27 december de kaarten inlossen.
*De kaarten zelf zijn 5 jaar geldig!

http://www.mediamarkt.de/de/shop/Geschenkkartenaktion.html
Heb het ook even in centraal aanbiedingen topic gemeld (met credits uiteraard), is natuurlijk aantrekkelijk voor meer aankopen dan alleen PS gerelateerde ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RD
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 25-06 11:24

RD

focus

Oke.. tig keer gevraagd waarschijnlijk, maar probeer het toch.

Voorheen xbox gamer, nu wel interesse in Uncharted en nog paar exclusieve titels voor PS. Ik heb een standaard tv, geen 4k, geen HDR. Is de 120e prijsverschil als je bundles vergelijk en speelervaring die niet al te consistent is op de RPO versie, het waard tov. van de SLIM?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RD schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 13:03:

Voorheen xbox gamer, nu wel interesse in Uncharted en nog paar exclusieve titels voor PS. Ik heb een standaard tv, geen 4k, geen HDR. Is de 120e prijsverschil als je bundles vergelijk en speelervaring die niet al te consistent is op de RPO versie, het waard tov. van de SLIM?
Let op:

De PS4 Pro biedt meer dan alleen 4K er zijn ook voordelen bij HD tv's, zie o.a.

nieuws: Sony PlayStation 4 Pro gaat 399 euro kosten en komt 10 november uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18:26
Paulus07 schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 13:02:
[...]

Met de pro lees ik vaak dat mensen last hebben van die DHCP setting en hdmi 1.4 vs 2.0 en combinatie van tv en ondersteuning ervan. Maar ook steeds vaker nu dat gewoon 1080P tv's/schermen de problemen ondervinden.

Vanavond is de planning om the division te gaan spelen. gaat weer spannend worden met inschakelen van de ps4 O-)
Totale herinstallatie is klaar. Nu spellen opnieuw installeren, maar tot nu toe nog geen zwart scherm :)
Ik hou je op de hoogte

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soldier wolf
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 01-09 08:57
Ikkuh84 schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 13:15:
[...]

Totale herinstallatie is klaar. Nu spellen opnieuw installeren, maar tot nu toe nog geen zwart scherm :)
Ik hou je op de hoogte
over 2 dagen :F wanneer de spellen eindelijk geinstalleerd zijn weet je meer _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
soldier wolf schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 13:18:
[...]

over 2 dagen :F wanneer de spellen eindelijk geinstalleerd zijn weet je meer _O-
Installeer alleen ff spellen die ik komende dagen wil spelen. Irritante waar ik achter kwam is dat ie de updates niet download als je spel nog niet geïnstalleerd hebt. Dus mag elke keer schijfje erin doen, installeren en updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soldier wolf
Ikkuh84 schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 13:20:
[...]

Installeer alleen ff spellen die ik komende dagen wil spelen. Irritante waar ik achter kwam is dat ie de updates niet download als je spel nog niet geïnstalleerd hebt. Dus mag elke keer schijfje erin doen, installeren en updaten.
Misschien een handige tip, als je de internet verbinding verbreekt van je ps4 dan is die installatie van games op CD vele malen sneller. Wanneer je de PS4 dan ook nog in rust stand zet is het zelfs nog sneller.
Wanneer je games dan geinstalleerd zijn verbinden met internet en dan doet die pas de updates :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
soldier wolf schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 13:23:
[...]

Misschien een handige tip, als je de internet verbinding verbreekt van je ps4 dan is die installatie van games op CD vele malen sneller. Wanneer je de PS4 dan ook nog in rust stand zet is het zelfs nog sneller.
Wanneer je games dan geinstalleerd zijn verbinden met internet en dan doet die pas de updates :)
Bedankt voor de tip, maar op mijn manier kan ik controleren of beeld niet weg valt. Ach, al bijna The Witcher 3 geïnstalleerd inc uitbreidingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PlayStation Europe ‏

New on PS Store this week: The Walking Dead: A New Frontier, The Division DLC, more:

https://blog.eu.playstati...0&adbpl=tw&adbpr=36969785

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/C0HkIKxUkAA_rkw.jpg

The Division PS4 Pro patch is net uitgebracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xecuter NL
  • Laatst online: 17-09 11:42
[b]Dennis585 schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 13:43:

The Division PS4 Pro patch is net uitgebracht.
Ja...maar wat is die Pro patch dan? Ik kan er niks over vinden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Ikkuh84 schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 13:15:
[...]

Ik hou je op de hoogte
Ah nice. heb je die trouwens via de ps4 gestart of via losse download van PS site en dan via USB?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 20:03
RD schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 13:03:

Ik heb een Pro zonder HDR of 4K tv enik kwam van een normale PS4. Ik kan je echt aanraden een Pro te halen. Er komen steeds meer "Pro Patches" uit voor oudere games en de meeste hebben dan een hogere framerate. En erg belangrijk. Netflix start best wel snel op vergeleken de oude PS4.

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ikkuh84
Paulus07 schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 13:53:
[...]

Ah nice. heb je die trouwens via de ps4 gestart of via losse download van PS site en dan via USB?
Via ps4 gestart. Wel de complete reinstallatie gekozen, welke ongeveer uur duurt. Heb wel voor de zekerheid 2 opties op auto nu staan bij beeld instellingen op mijn ps4. Weet niet of dat invloed heeft.

[ Voor 16% gewijzigd door Ikkuh84 op 20-12-2016 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay47
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 14-09 15:47
Ikkuh84 schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 13:55:
[...]

Via ps4 gestart. Wel de complete reinstallatie gekozen, welke ongeveer uur duurt.
Een uur?
Heb van het weekend 2TB SSHD geinstalleerd was binnen 5 min klaar (Pro)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaBEN
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 25-07 12:31
Jay47 schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 13:57:
[...]

Een uur?
Heb van het weekend 2TB SSHD geinstalleerd was binnen 5 min klaar (Pro)
Dan zal je waarschijnlijk een nieuwe 2TB schijf hebben ingebouwd waar nog geen data op stond. Als er data op de schijf aanwezig is kan het gemakkelijk een uur duren voordat die alles heeft geformatteerd en opnieuw heeft geïnstalleerd.

PSVR Owner | PSN ID: ThaBEN_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay47
ThaBEN schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 14:00:
[...]

Dan zal je waarschijnlijk een nieuwe 2TB schijf hebben ingebouwd waar nog geen data op stond. Als er data op de schijf aanwezig is kan het gemakkelijk een uur duren voordat die alles heeft geformatteerd en opnieuw heeft geïnstalleerd.
Aha klopt heb een nieuwe schijf.
Maar ik denk dat als je dan via de boot menu opnieuw installeerd dan gaat het wel snel.
Iemand ervaring mee?

Of anders ff snel formateren via pc ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Jay47 op 20-12-2016 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Ikkuh84 schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 13:55:
[...]

Via ps4 gestart. Wel de complete reinstallatie gekozen, welke ongeveer uur duurt. Heb wel voor de zekerheid 2 opties op auto nu staan bij beeld instellingen op mijn ps4. Weet niet of dat invloed heeft.
Die video settings heb ik laatst ook aangepast naar automatisch. Zo uit me hoofd de resolutie en de RGB nog iets.

DHCP en 4e optie heb ik uitgeschakeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RD
  • Laatst online: 25-06 11:24

RD

focus

Thanks! Leest nogal verschillende ervaringen, zichtbare verschillende e.d. 4k is leuk, maar een echt goede 4k tv van formaat is ook nog redelijk duur. Dat heeft de kerstman er nog niet voor over .... ;-)
Jasphur schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 13:55:
[...]

Ik heb een Pro zonder HDR of 4K tv enik kwam van een normale PS4. Ik kan je echt aanraden een Pro te halen. Er komen steeds meer "Pro Patches" uit voor oudere games en de meeste hebben dan een hogere framerate. En erg belangrijk. Netflix start best wel snel op vergeleken de oude PS4.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 20:03
RD schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 14:09:
Thanks! Leest nogal verschillende ervaringen, zichtbare verschillende e.d. 4k is leuk, maar een echt goede 4k tv van formaat is ook nog redelijk duur. Dat heeft de kerstman er nog niet voor over .... ;-)

[...]
4k en HDR is de echte kracht van de Pro. Maar als je dan toch wilt overstappen van console dan zou ik persoonlijk gaan voor 1 die langere tijd mee gaat. Ik heb het vermoeden dat er steeds meer games uit gaan komen die geoptimaliseerd zijn voor de pro, ondanks dat Sony beloofd had dat dat niet zou gaan gebeuren.

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 24-08 09:25
Kwam dit net tegen, FF XV voor 35 dollar:
https://www.amazon.com/Fi...2Bfantasy%2Bxv%2Bps4&th=1

Mooi dealtje! En bestellen in de US gaat ook gewoon prima lijtk mij?

[ Voor 3% gewijzigd door Nipje op 20-12-2016 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
Nipje schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 14:22:
En bestellen in de US gaat ook gewoon prima lijtk mij?
Op zich wel, maar vanuit US heb je bijna 100% kans op naheffing BTW en inklaringskosten. Dat is al snel €20 extra, dan valt de deal best tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaTimMan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19:33

Als het goed is komt hij deze week in de aanbieding in de psstore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xecuter NL schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 13:46:
Ja...maar wat is die Pro patch dan? Ik kan er niks over vinden!
HUD in 4k en visual improvements.

Dat staat bij de patch notes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
Paulus07 schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 14:08:
[...]

Die video settings heb ik laatst ook aangepast naar automatisch. Zo uit me hoofd de resolutie en de RGB nog iets.

DHCP en 4e optie heb ik uitgeschakeld.
Ik denk dat het probleem eindelijk opgelost is :*) al uur the Witcher 3 aan het spelen, en helemaal geen zwart scherm. Voordat ik de reinstallatie deed zou ik nu al paar keer zwart scherm gehad hebben. *keeps fingers crossed :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xecuter NL
Verwijderd schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 14:43:
[...]

HUD in 4k en visual improvements.

Dat staat bij de patch notes.
Waar vind je die patch notes dan? Volgens mij alleen ingame? Zoek me rot!

Hele minor support dan... :'(

*Added support for PlayStation 4 Pro.
*Will render UI at 4k and Game at 1080p.
*Improves graphics settings to have better looking shadows and reflections.

[ Voor 34% gewijzigd door Xecuter NL op 20-12-2016 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 17-09 12:32
Wat denken jullie 180 euro voor een PS4 een goede deal? (Als verkoper :p)
Krijg een bod van 170 maar denk da tik er nog wel een tientje bij kan doen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ambition88
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 17-09 13:01
ThaBEN schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 09:31:
De TV kan maximaal 50 x per seconde het beeld verversen. 50fps is dus de limiet ook al is het bronsignaal hoger dan 50 FPS.
Serieus dit soort opmerkingen zijn zo irritant, als je niet niet weet waar je het over hebt zeg dan aub niks, zou toch zonde zijn als mensen met een laag budget een tv als de KU6000 wat trouwens een prima tv is voor zijn prijs, niet kopen door dit soort verkeerde informatie. De tv kan gewoon 60fps weergeven.

Merci.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VI92DO
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 01-09 18:43
Xecuter NL schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 15:07:
[...]

Waar vind je die patch notes dan? Volgens mij alleen ingame? Zoek me rot!

Hele minor support dan... :'(

*Added support for PlayStation 4 Pro.
*Will render UI at 4k and Game at 1080p.
*Improves graphics settings to have better looking shadows and reflections.
Draait de game een beetje vloeiend, na de PS4 Pro patch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ThaBEN
Ambition88 schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 15:26:
[...]

Serieus dit soort opmerkingen zijn zo irritant, als je niet niet weet waar je het over hebt zeg dan aub niks, zou toch zonde zijn als mensen met een laag budget een tv als de KU6000 wat trouwens een prima tv is voor zijn prijs, niet kopen door dit soort verkeerde informatie. De tv kan gewoon 60fps weergeven.

Merci.
Wat klopt er dan niet? Misschien heb ik het fout maar als een TV een refresh rate heeft van 50hz kan die toch niet meer frames weergeven dan het aantal keer dat hij het beeld kan verversen per seconde?

Notitie:
Ik heb de specs van deze TV zelf niet opgezocht maar ben uitgegaan van hetgeen kesj vermelde in in de vraag die hij stelde.
kesj schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 09:26:
[...]
Wat ik ineens afvraag: kan zo'n 50hz ku6000 dan wel 60fps weergeven? Of haalt die max 50fps?

[ Voor 31% gewijzigd door ThaBEN op 20-12-2016 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnS72
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

ralph075 schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 14:31:
Op zich wel, maar vanuit US heb je bijna 100% kans op naheffing BTW en inklaringskosten. Dat is al snel €20 extra, dan valt de deal best tegen.
Als Amazon.com naar Nederland levert, handelen zij vaak de BTW af en heb je volgens mij geen kans op inklaringskosten.

Met een Amazon-account (gegevens van Europese accounts werken ook op amazon.com), kun je zelf uitproberen wat het kost door tot de laatste pagina van het bestelproces door te klikken.

Ik krijg een bedrag te zien van $51,38: $34,99 plus $7,47 verzendkosten en $8,92 Import Fees Deposit (=21% BTW). Of €51,48 met koersomrekening door Amazon).
Lijkt mij goedkoper om hier lokaal te kopen of op een digitale aanbieding te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alvanosa
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 04-07 13:15
ThaBEN schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 15:33:
[...]

Wat klopt er dan niet? Misschien heb ik het fout maar als een TV een refresh rate heeft van 50hz kan die toch niet meer frames weergeven dan het aantal keer dat hij het beeld kan verversen per seconde?

Notitie:
Ik heb de specs van deze TV zelf niet opgezocht maar ben uitgegaan van hetgeen kesj vermelde in in de vraag die hij stelde.

[...]
Elke moderne HD TV accepteerd 60Hz de 50Hz gaat over het electriciteitsnet, niet over de verversing van het beeldscherm.

[ Voor 3% gewijzigd door Alvanosa op 20-12-2016 15:50 ]

PSN: Alvanosa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:07

DarkSide

theres no place like ::1

Alvanosa schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 15:49:
[...]

Elke moderne HD TV accepteerd 60Hz de 50Hz gaat over het electriciteitsnet, niet over de verversing van het beeldscherm.
Over welke TV hebben we het. Kan het zo snel niet terugvinden.
Daarbij zijn er wel degelijk TV's die slechts een paneel hebben van 50Hz. Dit staat wel degelijk los van het Electriciteitsnet.
De TV zelf werkt fysiek dan op 50hz en kan middels truckjes (black frame insertion etc) extra beelden toevoegen. Om zo op bv 200Hz uit te komen.

zie verder de mooie info van Dimens

Overigens kan een TV wel andere signalen als input accepteren. Maar fysiek kan hij niet meer weergeven dat wat het paneel zelf aan kan.
Je kan bv prima een 1080p signaal aan een 720p televisie aanbieden. En dat ook bekijken. Maar dat maakt de TV niet opeens een Full HD tv

[ Voor 16% gewijzigd door DarkSide op 20-12-2016 15:56 ]

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 16-09 16:16
Joster schreef op zondag 18 december 2016 @ 16:07:
[...]

Nope, staat op 49,99 gewoon. Ook wel apart eigenlijk dat die korting zelfs niet van toepassing is als je een proefabonnement hebt lopen.. Kan je een proefabonnement opzeggen / stop zetten?

Heb iig die 50 euro PSN tegoed aangeschaft, dan heb ik dadelijk sowieso een jaar PS+ voor 37,50.
Dit kan dus niet. De 2 weken proef abonnement (afgesloten net voordat die PS+ actie in de PS Store startte) kost mij dus eigenlijk € 10,- :(

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MartijnS72
  • Niet online
De meeste beeldschermen ondersteunen al heel lang 50 én 60Hz (of 100 én 120 Hz). Op de GameCube aangesloten op een beeldbuis van begin jaren 90, speelde ik al games die het ondersteunden in 60Hz.
Behalve 1 track in F-Zero GX, waar ik vals speelde door die juist in 50Hz te spelen. :o

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
MartijnS72 schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 15:49:
[...]

[...]

Als Amazon.com naar Nederland levert, handelen zij vaak de BTW af en heb je volgens mij geen kans op inklaringskosten.

Met een Amazon-account (gegevens van Europese accounts werken ook op amazon.com), kun je zelf uitproberen wat het kost door tot de laatste pagina van het bestelproces door te klikken.

Ik krijg een bedrag te zien van $51,38: $34,99 plus $7,47 verzendkosten en $8,92 Import Fees Deposit (=21% BTW). Of €51,48 met koersomrekening door Amazon).
Lijkt mij goedkoper om hier lokaal te kopen of op een digitale aanbieding te wachten.
Punt blijft dan dat je hem vanuit US nooit voor $35 in huis hebt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
DaTimMan schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 14:37:
[...]

Als het goed is komt hij deze week in de aanbieding in de psstore.
99% kans dat deze idd nog bij de psn 12 christmas deals gaat komen.
Als het goed is nu GTA5, daarna Watch Dogs 2, en dan FFXV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Ikkuh84 schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 14:49:
[...]

Ik denk dat het probleem eindelijk opgelost is :*) al uur the Witcher 3 aan het spelen, en helemaal geen zwart scherm. Voordat ik de reinstallatie deed zou ik nu al paar keer zwart scherm gehad hebben. *keeps fingers crossed :P
Laten we het hopen, dan weet ik wat ik in de kerstvakantie ga doen...... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
Jamesl schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 15:24:
Prima prijs, voor zover ik kan zien op marktplaats en Tweakers doet iedereen het weg voor deze prijs..
ralph075 schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 14:31:
[...]

Hmm dank voor de tip! Ik zat al even rond te neuzen in het bestelproces en kwam daar de extra kosten nog niet tegen. Ik had iets verder door moeten klikken denk ik :)

[ Voor 37% gewijzigd door Nipje op 20-12-2016 16:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• soldier wolf
Ambition88 schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 15:26:
[...]

Merci.
dus voor een ps4 pro zou dit een redelijke tv zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
soldier wolf schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 16:11:
[...]

Ja, let er wel op dat HDR niet echt lekker wordt weergegeven daar is het paneel simpelweg te zwak voor en niet helder genoeg, maar wel erg mooi beeld voor nog geen 500 euro en 4k :) Ik heb hem kort geleden gekocht voor mijn slaapkamer, erg blij mee. (moet wel zeggen dat ik van een oud samsung model uit 2009 kwam)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• soldier wolf
Ambition88 schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 16:13:
[...]

Ja, let er wel op dat HDR niet echt lekker wordt weergegeven daar is het paneel simpelweg te zwak voor en niet helder genoeg, maar wel erg mooi beeld voor nog geen 500 euro en 4k :) Ik heb hem kort geleden gekocht voor mijn slaapkamer, erg blij mee. (moet wel zeggen dat ik van een oud samsung model uit 2009 kwam)
mijn tv is nog ouder dus zie al snel verschil:) dan is dit een mooie om te overwegen. De rest vind ik erg duur allemaal. hoeft niet het beste van het beste te zijn maar als ik er aanzienlijk op voor uit ga dan ben ik blij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20:58

vhal

ಠ_ಠ

Jamesl schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 15:24:
Vlak voor Sinterklaas kreeg ik nog 200€ voor mijn 9-mdn oude PS4. Dat was wel mazzel hebben nu de PS4 Slim her en der al voor 230€ te krijgen is. Ik zou niet beknibbelen op een tientje, weg is weg moet je maar denken.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xecuter NL
VI92DO schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 15:29:
[...]

Draait de game een beetje vloeiend, na de PS4 Pro patch?
Nog niet kunnen spelen ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay47
soldier wolf schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 16:11:
[...]

Wel redelijk, maar als je echt HDR wilt moet je eigenlijk een tv met Direct Led/Full Array hebben.
Zijn wel duurder.
Deze tv heeft Edge Led wat gewoon niet zo helder is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
soldier wolf schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 16:15:
[...]

mijn tv is nog ouder dus zie al snel verschil:) dan is dit een mooie om te overwegen. De rest vind ik erg duur allemaal. hoeft niet het beste van het beste te zijn maar als ik er aanzienlijk op voor uit ga dan ben ik blij
Als je ook een oude tv hebt ga je er sowieso aanzienlijk op vooruit, picture quality is misschien niet het het beste van het beste, maar dit is wel het toestel met de meeste bang voor buck, dus als je een goedkope tv zoekt, zou ik je deze aanraden. :) (voor 40'')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trezzahn
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 21:22
Paulus07 schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 16:09:
[...]

99% kans dat deze idd nog bij de psn 12 christmas deals gaat komen.
Als het goed is nu GTA5, daarna Watch Dogs 2, en dan FFXV
Is GTA alleen vandaag nog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tot 13:00 morgen ongeveer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:16
Ik heb zojuist die kaart van Wehkamp binnen gekregen. Maar wat zij vermelden klopt niet helemaal volgens mij. Ik ging er vanuit dat ze een tegoed voor PSN verkochten, ik heb echter een lildmaatschap voor PS+ ontvangen. Ook prima, want daar wou ik het voor gebruiken, maar volgens mij klopt het niet helemaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay47
tiguan schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 17:20:
Ik heb zojuist die kaart van Wehkamp binnen gekregen. Maar wat zij vermelden klopt niet helemaal volgens mij. Ik ging er vanuit dat ze een tegoed voor PSN verkochten, ik heb echter een lildmaatschap voor PS+ ontvangen. Ook prima, want daar wou ik het voor gebruiken, maar volgens mij klopt het niet helemaal?
Ze hebben 50 euro tegoed en ps plus 365, dit zijn 2 aparte producten.
Wat had je besteld? Wellicht verkeerde product gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:16
Vreemd, ik had die link gevolgd die hier eerder in het topic voorbij kwam. Ik was echt in de veronderstelling dat het om een tegoed ging :P Maar goed, maakt niet uit, ik ben hier ook blij mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08-09 18:18
tiguan schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 17:23:
Vreemd, ik had die link gevolgd die hier eerder in het topic voorbij kwam. Ik was echt in de veronderstelling dat het om een tegoed ging :P Maar goed, maakt niet uit, ik ben hier ook blij mee.
Die link ging naar een PSN+ account geloof ik. Ik heb in ieder geval wel zelf het tegoed opgezocht op Wehkamp.nl want ik heb net mijn PSN+ verlengd. Pakketje ligt bij de buurvrouw maar die is er op het moment niet dus kan nog niet controleren of ik de goede kaart heb ontvangen. :P

Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
Radiance schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 17:27:
[...]

Die link ging naar een PSN+ account geloof ik. Ik heb in ieder geval wel zelf het tegoed opgezocht op Wehkamp.nl want ik heb net mijn PSN+ verlengd. Pakketje ligt bij de buurvrouw maar die is er op het moment niet dus kan nog niet controleren of ik de goede kaart heb ontvangen. :P
Ik wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
Wil ik Bloodborne the Old Hunters DLC downloaden (had hem al gekocht) geeft ie aan dat ie al geïnstalleerd is.... Vakje blijft grijs, zelfs als ik Bloodborne van het systeem gegooid heb. :/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
Weet niet meer of ik het in dit of een ander topic voorbij zag komen (kan het niet makkelijk terugvinden), iemand wiens PS+ abonnement automatisch is verlengd terwijl hij zelf nooit automatisch verlengen heeft aangezet...

Hoe dan ook, let op als je een code invoert voor PS+ in de PS store op de PS4! Elke keer als je een code invoert om jouw PS+ lidmaatschap te verlengen, wordt vervolgens ongevraagd ook automatisch verlengen aangezet!

Heb het twee keer uit kunnen zetten vandaag. Eenmaal voor ik de code ingaf (omdat me opviel dat het aanstond, is waarschijnlijk vorige keer gebeurd).
Daarna PS+ abo code ingevoerd welke ik via de Wehkamp aanbieding had besteld.
Hierna stond auto-renewal weer spontaan aan. Vervolgens maar weer opnieuw uitgezet.

Kan zijn dat er wel een betaalmethode gekoppeld moet zijn, voordat het automagisch ongevraagd wordt aangezet. Later vanavond ga ik PayPal maar weer ontkoppelen, want dit soort geintjes waardeer ik niet van Sony :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misterbont
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 17-02-2022
Hallo!

Ik game sinds kort op een Oled B6 55 Inch en heb zo m'n indruk dat de tv defect is. Nu speelde ik Uncharted 4 Surivival mode (PS4 Pro) op HDR standard met Trumotion OFF en heb ik zo af en toe last van 'screen tearing' Nu wil ik de TV de schuld geven, dus is mijn vraag hebben jullie ook last van Tearing of Artifacts terwijl je Uncharted 4 op de pro speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:34
ralph075 schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 17:53:
Weet niet meer of ik het in dit of een ander topic voorbij zag komen (kan het niet makkelijk terugvinden), iemand wiens PS+ abonnement automatisch is verlengd terwijl hij zelf nooit automatisch verlengen heeft aangezet...

Hoe dan ook, let op als je een code invoert voor PS+ in de PS store op de PS4! Elke keer als je een code invoert om jouw PS+ lidmaatschap te verlengen, wordt vervolgens ongevraagd ook automatisch verlengen aangezet!

Heb het twee keer uit kunnen zetten vandaag. Eenmaal voor ik de code ingaf (omdat me opviel dat het aanstond, waarschijnlijk vorige keer gebeurt).
Hierna stond auto-renewal weer spontaan aan. Vervolgens maar weer opnieuw uitgezet.

Kan zijn dat er wel een betaalmethode gekoppeld moet zijn, voordat het automagisch ongevraagd wordt aangezet. Later vanavond ga ik PayPal maar weer ontkoppelen, want dit soort geintjes waardeer ik niet van Sony :(
Dit zou wel een streek zijn.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimstradamus
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 03-07 21:31
Klopt van die autorenewal, bij is gisteren ongevraagd 50 euro van PayPal afgeschreven en is het nu (na geklaag want had wehkamp aanbieding besteld) psn tegoed geworden waar ik niet veel aan heb, koop nooit digitaal en bijna nooit dlc.
Maar zal nu wel moeten want die 50 krijg ik niet terug op me paypal.
Tering streek van playstation op coulance hoef je echt niet te rekenen, krijg gewoon standaard antwoorden van we verwijzen naar de voorwaarden.
En daar moet je mee akkoord gaan anders geen plus.

PSN ID: wimstradamus Youtube: wimstradamus00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
wimstradamus schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 19:39:
Klopt van die autorenewal, bij is gisteren ongevraagd 50 euro van PayPal afgeschreven en is het nu (na geklaag want had wehkamp aanbieding besteld) psn tegoed geworden waar ik niet veel aan heb, koop nooit digitaal en bijna nooit dlc.
Tering streek van playstation op coulance hoef je echt niet te rekenen, krijg gewoon standaard antwoorden van we verwijzen naar de voorwaarden.
Mogen ze in Nederland wel zo'n constructie toepassen? Ik dacht dat ze maar met een maand telkens stilzwijgend mochten verlengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFHfony
  • Laatst online: 22:47

TFHfony

Professional Weirdo

Maar zal nu wel moeten want die 50 krijg ik niet terug op me mijn paypal.
De melding dat die auto-renewal aan wordt gezet krijg je op het moment dat je je PSN activeert of verlengt. Waarschijnlijk iets te snel op OK gedrukt zonder de boel even goed te lezen?

www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
TFHfony schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 19:53:
[...]

De melding dat die auto-renewal aan wordt gezet krijg je op het moment dat je je PSN activeert of verlengt. Waarschijnlijk iets te snel op OK gedrukt zonder de boel even goed te lezen?
Je zou op zijn minst verwachten dat het een keuzevakje is, dat je aan of uit kan vinken. Beetje krom dat je dat achteraf via een andere route het met 3x bevestiging vragen pas kan uitschakelen.

Tijdens die route kan je overigens aangeven dat je het uit wilt schakelen omdat je liever handmatig wilt verlengen. En bij de eerstvolgende keer handmatig verlengen zetten ze het doodleuk ongevraagd weer aan!

Ja, het staat in de lettertjes als je verlengt, maar hoe ze het hebben geregeld is niet erg fraai imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnS72
  • Niet online
ralph075 schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 17:53:

Heb het twee keer uit kunnen zetten vandaag. Eenmaal voor ik de code ingaf (omdat me opviel dat het aanstond, is waarschijnlijk vorige keer gebeurd).

Ik wist zeker dat ik op alle plaatsen het automatisch verlengen en opwaarderen van de portemonnee had uitgezet. Toch werd vorig jaar automatisch geld uit de portemonnee gehaald en Plus verlengd. Weliswaar was een week van tevoren een waarschuwing naar mijn VITA gestuurd dat "volgende maand" het abonnement verlengd werd. Die VITA had ik dus al een paar maanden niet aangeraakt. Op mijn PS3 of per mail heb ik geen waarschuwing ontvangen!

Ik denk zelf dat het fout is gegaan bij Sony, doordat ze het abonnement hadden verlengd met 5 (?) dagen in verband met de ddos problemen rond kerst 2014. Was dat waarom we begin dit jaar zelf met een code een verlenging van 1 dag moesten regelen?

Ook erg fijn dat al deze instellingen zo makkelijk online op je accountpagina terug te vinden zijn. De PS Plus-service stond vorig jaar op pagina 78/79 tussen de andere ooit "aangekochte" games, demo's en thema's, nu ergens halverwege op pagina 50. 8)7
(Ja, het is makkelijker te vinden op de console...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnS72
  • Niet online
TFHfony schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 19:53:
[...]

Onderaan een hele lap tekst op de productpagina staat een verwijzing hoe je automatisch verlengen kunt uitzetten. Als je de aankoop doet staat in het winkelwagentje een opmerking over het automatisch aanvullen van je portemonnee.

Instellingen die niet bij elkaar te vinden zijn op de website of PS3. Ik vind het niet heel erg netjes of klantvriendelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFHfony

TFHfony

Professional Weirdo

ralph075 schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 20:03:
[...]

Je zou op zijn minst verwachten dat het een keuzevakje is, dat je aan of uit kan vinken. Beetje krom dat je dat achteraf via een andere route het met 3x bevestiging vragen pas kan uitschakelen.

Tijdens die route kan je overigens aangeven dat je het uit wilt schakelen omdat je liever handmatig wilt verlengen. En bij de eerstvolgende keer handmatig verlengen zetten ze het doodleuk ongevraagd weer aan!

Ja, het staat in de lettertjes als je verlengt, maar hoe ze het hebben geregeld is niet erg fraai imo.
Fraai is het niet nee, maar ze gokken er op dat best veel mensen zo lui zijn dat ze niet lezen. En daar blijken ze gelijk in te hebben. Fraai van Sony is het niet, maar medelijden met de gebruikers waar "ineens" 50 euri is afgeschreven heb ik eigenlijk ook niet echt.
Dat mensen de volledige A/V vaak niet doorlezen snap ik. Maar dit komt redelijk duidelijk in beeld, dus... iets met eigen verantwoordelijkheid voor je acties enzo...
MartijnS72 schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 20:11:
[...]
Onderaan een hele lap tekst op de productpagina staat een verwijzing hoe je automatisch verlengen kunt uitzetten. Als je de aankoop doet staat in het winkelwagentje een opmerking over het automatisch aanvullen van je portemonnee.

Instellingen die niet bij elkaar te vinden zijn op de website of PS3. Ik vind het niet heel erg netjes of klantvriendelijk...
Dus het staat er zelfs 2 keer? Tja...

[ Voor 19% gewijzigd door TFHfony op 20-12-2016 20:15 ]

www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MartijnS72
  • Niet online
TFHfony schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 20:14:
[...]

Fraai is het niet nee, maar ze gokken er op dat best veel mensen zo lui zijn dat ze niet lezen. En daar blijken ze gelijk in te hebben. Fraai van Sony is het niet, maar medelijden met de gebruikers waar "ineens" 50 euri is afgeschreven heb ik eigenlijk ook niet echt.
Dat mensen de volledige A/V vaak niet doorlezen snap ik. Maar dit komt redelijk duidelijk in beeld, dus... iets met eigen verantwoordelijkheid voor je acties enzo...

[...]

Dus het staat er zelfs 2 keer? Tja...
Nee, er staan dus verwijzingen naar 2 verschillende instellingen, die niet bij elkaar te vinden zijn. Dus als je denkt dat je met de laatstgenoemde portemonnee-instelling het automatisch verlengen voorkomt, heb je dus een probleem als je genoeg tegoed in je portemonnee hebt.

En die PS Plus-service mag je in je online-account dus tussen alle aangekochte Plus-games terugvinden. Waarom staat die niet netjes bovenaan als laatste aankoop?

Als jij dat logisch vindt, tja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malfunctions
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 21:48
Ik koop m'n ps+ abonnement altijd los in een winkel of online, en dingen in de PS store betaal ik met Ideal.

En ik heb nooit last van bovenstaande problemen..

Knowledge reigns supreme over nearly anything

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFHfony

TFHfony

Professional Weirdo

MartijnS72 schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 20:22:
[...]

Nee, er staan dus verwijzingen naar 2 verschillende instellingen, die niet bij elkaar te vinden zijn. Dus als je denkt dat je met de laatstgenoemde portemonnee-instelling het automatisch verlengen voorkomt, heb je dus een probleem als je genoeg tegoed in je portemonnee hebt.

En die PS Plus-service mag je in je online-account dus tussen alle aangekochte Plus-games terugvinden. Waarom staat die niet netjes bovenaan als laatste aankoop?

Als jij dat logisch vindt, tja...
Hmmm, Heb ik ergens gezegd dat ik het logisch vind? Nee... Je legt me dus woorden in de mond. Daarnaast heb ik hierboven ook al gezegd dat fraai anders is. Even iets minder selectief lezen... Maar dat is juist het probleem van sommigen hier blijkbaar...
Verder: Gewoon uitzetten direct na de aanschaf. Dan staat hij nog gewoon netjes boven aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
met 75 cent in de psn wallet gaan ze maar hun gang met proberen van de psn renewal :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFHfony

TFHfony

Professional Weirdo

Paulus07 schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 20:34:
met 75 cent in de psn wallet gaan ze maar hun gang met proberen van de psn renewal :P
Even zorgen dat er geen Paypall, CC oid gekoppeld is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
TFHfony schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 20:35:
[...]

Even zorgen dat er geen Paypall, CC oid gekoppeld is!
Zal ook niet gebeuren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnS72
  • Niet online
TFHfony schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 20:34:
[...]

Hmmm, Heb ik ergens gezegd dat ik het logisch vind? Nee... Je legt me dus woorden in de mond. Daarnaast heb ik hierboven ook al gezegd dat fraai anders is. Even iets minder selectief lezen... Maar dat is juist het probleem van sommigen hier blijkbaar...
Verder: Gewoon uitzetten direct na de aanschaf. Dan staat hij nog gewoon netjes boven aan.
Tja, als je tja... gebruikt spreek je natuurlijk onbewust een waardeoordeel uit...

Verder: direct na aanschaf staat PlayStation Plus bij verlenging als onderste "service" tussen de Games op de Media-tab. Dat is dus ergens halverwege omdat veel Plus-titels als demo met unlock-code werden aangeboden. Hij staat dus niet netjes bovenaan in je account.
Ik zou overigens een eigen accountpagina verwachten voor het Plus-abonnement, net als de Music Unlimited-service heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimstradamus
idd te snel/niet goed gelezen die voorwaarden maar met de gedachten dat ik een prepaid kaart koop voor 12 maanden toegang verwacht ik geen abonnement af te sluiten.
Ik heb namelijk later voor dlc mijn paypal gekoppelt aan de ps4.
inmiddels alles ontkoppelt en voortaan met prepaid of ideal werken (als ik die 50 euro nog opkrijg)

Maar dit hebben ze met opzet gedaan en dat vind ik heel lelijk van playstation en dat je geld in je portemonnee niet kan terugstorten vind ik ook niet zo fraai van ze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFHfony

TFHfony

Professional Weirdo

wimstradamus schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 21:44:
idd te snel/niet goed gelezen die voorwaarden maar met de gedachten dat ik een prepaid kaart koop voor 12 maanden toegang verwacht ik geen abonnement af te sluiten.
Ik heb namelijk later voor dlc mijn paypal gekoppelt aan de ps4.
inmiddels alles ontkoppelt en voortaan met prepaid of ideal werken (als ik die 50 euro nog opkrijg)

Maar dit hebben ze met opzet gedaan en dat vind ik heel lelijk van playstation en dat je geld in je portemonnee niet kan terugstorten vind ik ook niet zo fraai van ze.
Nop... netjes is inderdaad anders. En het terug kunnen storten van geld zou wel klantvriendelijk zijn. Maar ik vrees dat Sony (en haar aandeelhouders) wat andere belangen nastreven ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
Waar heb je geklaagd over dit? Ik wil een klacht indienen over het feit dat ik geen gebruik kan maken van deze aanbieding omdat ik een fokking proefabonnement heb...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wimstradamus
Joster schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 21:58:
[...]

Waar heb je geklaagd over dit? Ik wil een klacht indienen over het feit dat ik geen gebruik kan maken van deze aanbieding omdat ik een fokking proefabonnement heb...
Telefoon en daarna verder via de mail.

020 709 5025

09:30 t/m 19:30 maandag t/m vrijdag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cellkuh
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-09 23:09

cellkuh

Tesla referral: marcel333963

is er een community of iets dergelijks voor tweakers die battlefield 1 doen? wie een keer samen wil knallen moet mij maar toevoegen ''cellkuh'' :9~

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Indivisible dynamisch thema 1e verjaardag (Gratis):

https://store.playstation...06674_00-ETH0000000000689

Afbeeldingslocatie: https://store.playstation.com/store/api/chihiro/00_09_000/container/NL/nl/19/EP4040-CUSA06674_00-ETH0000000000689/1482279582000/image?_version=00_09_000&platform=chihiro&w=281&h=281&bg_color=000000&opacity=100

Acties:
  • 0 Henk 'm!
cellkuh schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 23:35:
is er een community of iets dergelijks voor tweakers die battlefield 1 doen? wie een keer samen wil knallen moet mij maar toevoegen ''cellkuh'' :9~
Kijk eens in het BF topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasmibalsingh
  • Laatst online: 00:40
Ikkuh84 schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 17:46:
Wil ik Bloodborne the Old Hunters DLC downloaden (had hem al gekocht) geeft ie aan dat ie al geïnstalleerd is.... Vakje blijft grijs, zelfs als ik Bloodborne van het systeem gegooid heb. :/
Je moet ergens door een spin worden ontvoerd in het spel. Alleen op die manier kom je de dlc in. Ik moest het zelf ook opzoeken toen ik dlc had gekocht.

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
Lasmibalsingh schreef op woensdag 21 december 2016 @ 08:51:
[...]

Je moet ergens door een spin worden ontvoerd in het spel. Alleen op die manier kom je de dlc in. Ik moest het zelf ook opzoeken toen ik dlc had gekocht.
Dat weet ik ;) Het ging mij erom dat ik de DLC zelf niet kon downloaden, terwijl ik hem wel gekocht heb (heb ook een save-game waar ik bij Lady Maria zit namelijk). Het vakje blijft grijs en hij zegt dat ie al gedownload is.

Maar ik lees nu dat de DLC gewoon in de laatste patch verwerkt zit, dus ga ik zo even controleren, aangezien hij die vannacht gedownload had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17-09 07:35
Begint wel heel goedkoop te worden, een 500 GB PS4 Slim. Zie nu prijzen van 222 euro voorbij komen (228 euro bij Bart Smit ipv de 299 euro). Zo raak je je PS4 "OG" nooit kwijt.. (mocht je willen upgraden naar een Pro). Andere kant, de "concurrentie" doet het met een 1 TB model met FIFA17 voor 289 euro.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Daarom ook niet je PS4 kaal verkopen. :)

Maar het is wel een interessante ontwikkeling inderdaad. Nog even en ze zitten nieuw zelfs al bijna onder de 200 eruo grens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ikkuh84 schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 17:46:
De DLC zit al in het spel, dus er valt niets te downloaden. Iedereen beschikt er in principe over, je moet alleen betalen om het te unlocken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaBEN
Iemand iets meegekregen of er een PSN actie komt van ter afsluiting van het jaar?
Ik meen me te herinneren dat er vorig jaar je rond de kerstdagen op PSN een actiecode verscheen waarmee je een bepaald percentage korting kreeg op de totale inhoud van je winkelmandje.

Heb een paar games op het oog maar wil nog even wachten voor het geval er weer zo een actie voorbij komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
dutchgio schreef op woensdag 21 december 2016 @ 10:57:

Maar het is wel een interessante ontwikkeling inderdaad. Nog even en ze zitten nieuw zelfs al bijna onder de 200 eruo grens.
Toch afgelopen weekend nog een launch PS4 kaal met 1 controller verkocht voor 200 euro. Was binnen 3 uur verkocht. ;)
Nou zat er wel een (nieuwe) 1 TB HDD in. (uit de Pro)
Ik had verwacht dat met de huidige prijsdrop dit lastiger zou worden, maar het viel me nog mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
M a r c o schreef op woensdag 21 december 2016 @ 11:37:
[...]

Toch afgelopen weekend nog een launch PS4 kaal met 1 controller verkocht voor 200 euro. Was binnen 3 uur verkocht. ;)
Nou zat er wel een (nieuwe) 1 TB HDD in. (uit de Pro)
Ik had verwacht dat met de huidige prijsdrop dit lastiger zou worden, maar het viel me nog mee.
Nog netjes. Ik heb de mijne (PS4 500GB en één controller) op 2 december verkocht voor € 210,00. Op zondag las ik dat de MediaMarkt naar € 222,00 ging met de Slim 500GB. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Ik moet mijn nette OG PS4 ook nog zien te verkopen. Ik ga waarschijnlijk wel 2 controllers erbij doen, want dan koop ik zo'n DS4 V2 erbij.

[ Voor 4% gewijzigd door SToRM666 op 21-12-2016 12:32 ]

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
loekf2 schreef op woensdag 21 december 2016 @ 10:47:
Begint wel heel goedkoop te worden, een 500 GB PS4 Slim. Zie nu prijzen van 222 euro voorbij komen (228 euro bij Bart Smit ipv de 299 euro). Zo raak je je PS4 "OG" nooit kwijt.. (mocht je willen upgraden naar een Pro). Andere kant, de "concurrentie" doet het met een 1 TB model met FIFA17 voor 289 euro.
Ben gelukkig net op tijd geweest, OG PS4 verkocht op de dag dat mijn Pro binnen kwam. Beide controllers erbij gedaan. Nog €225 voor kunnen krijgen.

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xantos
  • Niet online
dutchgio schreef op woensdag 21 december 2016 @ 10:57:

Ik heb 'm eind november gekocht voor 197 euro (mediamarkt de) en weer doorverkocht voor 250 euro omdat ik toch liever de pro wilde hebben. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raverty
  • Registratie: Juni 2015
  • Niet online

Raverty

rm -rf*

betreft dit de normale ps4 of de slim variant?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Raverty schreef op woensdag 21 december 2016 @ 13:03:
betreft dit de normale ps4 of de slim variant?
Dat was een 500GB Slim. Link: https://nl.pepper.com/aan...dia-markt-duitsland-32006.

Gisteren heb ik nog een tweede DS4 V2 gehaald bij Wehkamp voor € 42,49 inclusief verzendkosten. Nu weer beide controllers DS4 V2.

[ Voor 16% gewijzigd door Jumpman op 21-12-2016 13:07 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

PlayStation Europe ‏

PlayStation Store’s 12 Deals of Christmas discount #11 is now live:

https://blog.eu.playstati...8&adbpl=tw&adbpr=36969785

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/C0MtLRMUcAAAvw4.jpg

Deluxe Edition: €39,99

Gold Edition: €74,99

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
Verwijderd schreef op woensdag 21 december 2016 @ 13:25:
PlayStation Europe ‏

PlayStation Store’s 12 Deals of Christmas discount #11 is now live:

https://blog.eu.playstati...8&adbpl=tw&adbpr=36969785

[afbeelding]

Deluxe Edition: €39,99

Gold Edition: €74,99
Fysiek zelfde prijs bij MediaMarkt..
http://www.mediamarkt.nl/...pf%7C1459186%7C%7Cp%7C%7C

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv
  • Registratie: Oktober 2010

swv

Dat is een goede en vooral slimme tip. Ik vond het spel zeker zijn geld waard (€37,95 via ING), maar ik vond het ook wel makkelijk dat ik hem weer van de hand kon doen voor €40 (nu niet meer natuurlijk) omdat het spel nadat je het verhaal uit hebt gespeeld weinig meer te bieden heeft. Ja er zijn online features maar die bieden naar mijn mening niet genoeg afwisseling of interesse. Na de boel uitgespeeld te hebben was ik er dus wel weer even klaar mee. Wel wil ik het spel in de toekomst nog een keer spelen en dan een moeilijkheidsgraadje hoger, dus koop ik 'm weer voor een prikkie denk ik (en misschien dan wel digitaal).

Je denkt misschien een open wereld game dus dat is veel fun, maar: GTA V kan ik oneindig spelen, en WD2 na bepaalde tijd niet meer. Dus vanwege de (voor mij) beperkte herspeelbaarheidswaarde zou ik anderen ook willen aanraden naar de Mediamarkt te gaan en de PS Store over te slaan indien je ook denkt tegen bovenstaande aan te lopen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aaargh!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-09 22:39

Aaargh!

Bow for me for I am prutser

Dan heb je wel 't nadeel dat het een fysieke versie is. Ik wacht juist op dit soort PSN aanbiedingen omdat ik dan de digitale versie kan kopen voor ongeveer dezelfde prijs als het stukje plastic in de winkel.

Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ThaBEN
sww89 schreef op woensdag 21 december 2016 @ 13:49:
[...]

Dat is een goede en vooral slimme tip. Ik vond het spel zeker zijn geld waard (€37,95 via ING), maar ik vond het ook wel makkelijk dat ik hem weer van de hand kon doen voor €40 (nu niet meer natuurlijk) omdat het spel nadat je het verhaal uit hebt gespeeld weinig meer te bieden heeft. Ja er zijn online features maar die bieden naar mijn mening niet genoeg afwisseling of interesse. Na de boel uitgespeeld te hebben was ik er dus wel weer even klaar mee. Wel wil ik het spel in de toekomst nog een keer spelen en dan een moeilijkheidsgraadje hoger, dus koop ik 'm weer voor een prikkie denk ik (en misschien dan wel digitaal).

Je denkt misschien een open wereld game dus dat is veel fun, maar: GTA V kan ik oneindig spelen, en WD2 na bepaalde tijd niet meer. Dus vanwege de (voor mij) beperkte herspeelbaarheidswaarde zou ik anderen ook willen aanraden naar de Mediamarkt te gaan en de PS Store over te slaan indien je ook denkt tegen bovenstaande aan te lopen ;)
Ik heb hetzelfde. Als je klaar bent met de game blijft er nauwelijks iets leuks over. Het is dat ik toentertijd de Gold Edition besteld had dat ik nog even wacht op de T-Bone DLC. Die zou morgen uitkomen. Daarna zal ik hem waarschijnlijk ook inleveren.

Ik ben bang dat Ubisoft titels steeds minder interessant worden. Ze hebben immers al aangegeven dat verhaal steeds minder belangrijk voor hun zal zijn

Meer info: http://www.playstationlif...raditional-going-forward/

Watch Dogs 2 was het gewoon net niet voor mij. De game zit technisch zeer goed in elkaar met zeer mooie graphics maar ik mis de drijfveer van een goed verhaal in de game om me bezig te houden. Het voelt meer aan alsof de game uit enkel side missions bestaat.

Je progressie is ook niet direct door missies te doen maar door 'followers' te werven. Als je daar genoeg van hebt kun je een nieuwe missie spelen. Aan het einde moet je hierdoor (onnodig) veel sidemissies doen zoals karten, reclameborden taggen of andere doelloze dingen om maar genoeg followers te krijgen om de laatste missies te unlocken. En het voelt gewoon raar als je net een spannende missie gedaan hebt en tientallen mensen aan gort hebt geschoten met je M16 en vervolgens verplicht wat lollig gaat racen op een kart om meer followers te werven zodat je weer een spannende missie kunt doen.

En het groepje hackers met wie je samenwerkt voelt zo random aan. Er is ook geen backstory waarom die karakters samenwerken (in elk geveal niets boeiends).

Deel 1 had nog een donker mysterieus tintje. Alsof je een soort hedendaags assassins creed game was aan het spelen waarin je karakter hacken als wapen gebruikte. Nu is het een bij elkaar gegooit zooitje scriptkiddies waarbij elk karakter overdreven een subcultuur moet representeren om de game 'hip' te maken ofzo. Zo heb je de punk chick, de alternatieve gast met een daft punk masker op zijn kop die via led displays op zijn ogen zijn emoties weergeeft, de slimme maar zwijgzame ICT nerd, de 'brother' die altijd knetterstoned met zijn vuurrode ogen te zien is. Het voelt allemaal zo geforceerd aan.

Ook is er totaal geen meerwaarde of penalty als je kiest om stealthy te spelen met non lethal wapens of iedereen overhoop blaast met zware machineguns en grenade launchers.

Technisch gezien zit de game goed in elkaar. Heb alleen het idee dat ze vergeten zijn na te denken hoe ze het boeiend/leuk kunnen blijven houden voor spelers om in die wereld te willen blijven.

[ Voor 22% gewijzigd door ThaBEN op 21-12-2016 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
dutchgio schreef op woensdag 21 december 2016 @ 14:43:
Laten we weer een digitaal vs. fysiek discussie starten ja.
Inderdaad, en dan over 3 pagina's gaan we het weer even hebben over TV's! :D

Maar goed verder mooie aanbieding, klopt het lijstje wat gelekt is tot op heden toch wel.
Pagina: 1 ... 102 ... 107 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
De PS4 Pro biedt meer dan alleen 4K er zijn ook voordelen bij HD tv's, zie o.a. Dit artikel op T.net

Extra PlayStation-gerelateerde topics:
- [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen
- Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2
- Lijst met PSN ID's van Tweakers [!] Externe site! Google Docs-link.