Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soldier wolf
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 01-09 08:57
WeAreLegion schreef op woensdag 21 december 2016 @ 14:54:
[...]

Inderdaad, en dan over 3 pagina's gaan we het weer even hebben over TV's! :D

Maar goed verder mooie aanbieding, klopt het lijstje wat gelekt is tot op heden toch wel.
heb toch flink gebruik gemaakt van de aanbiedingen 8)7

destiny the collection € 30
battlefield 1 ultimate edition € 80 volgens mij
titanfall 2 €30
uncharted 4 €25
just cause 3 incl alle dlc's enz € 20
Grand Theft Auto V + Megalodon 40

allemaal met of kerst of weekend aanbiedingen gekocht voor een stuk minder
hoop geld... maar kan er weer ff tegen aan

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aaargh!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-09 22:39

Aaargh!

Bow for me for I am prutser

dutchgio schreef op woensdag 21 december 2016 @ 14:57:
Ik was blij dat we daar net vanaf waren, dus doe maar niet. :)
Mijn punt was alleen dat sommige mensen (ik b.v.) digital-only zijn, en dat het dan dus wel een leuke aanbieding is. Opmerkingen als 'duurder dan fysiek' zijn dan niet zo zinvol want fysiek is gewoon geen optie.

Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xecuter NL
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11:42
Ik koop het liefst een HDR UHD TV om door te verkopen en dan weer het liefst fysieke schijfjes om als onderzetter te gebruiken. /s

Ontopic: dit is het duurste jaar ooit geweest voor mij vwb gaming met alle games en dlc die ik heb gekocht al dan niet via aanbiedingen via psn...tel daarbij op de PS4 Pro upgrade en de PSVR die ik erbij heb gekocht in de afgelopen maanden. 2017 wordt ook een interessant jaar met vette games die op mijn verlanglijstje heb staan...

Iemand interesse in een nog goed functionerende nier voor een mooi prijsje? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
soldier wolf schreef op woensdag 21 december 2016 @ 15:03:
[...]

heb toch flink gebruik gemaakt van de aanbiedingen 8)7

destiny the collection € 30
battlefield 1 ultimate edition € 80 volgens mij
titanfall 2 €30
uncharted 4 €25
just cause 3 incl alle dlc's enz € 20
Grand Theft Auto V + Megalodon 40

allemaal met of kerst of weekend aanbiedingen gekocht voor een stuk minder
hoop geld... maar kan er weer ff tegen aan
Ja ik had bijna alles al haha luxe probleem :) maar moet wel eerlijk erbij zeggen dat ik share met een vriend van me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soldier wolf
WeAreLegion schreef op woensdag 21 december 2016 @ 15:20:
[...]

Ja ik had bijna alles al haha luxe probleem :) maar moet wel eerlijk erbij zeggen dat ik share met een vriend van me.
een luxe probleem is het zeker! weet echt niet waat ik de tijd vandaan moet halen om alles te spelen!

Momenteel speel ik het meeste MWR remastered maar dat is omdat ik die gewoon ff snel een uurtje kan spelen. Als je GTA 5 bijvoorbeeld gaat spelen moet je echt de tijd nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 20:32

swv

Aaargh! schreef op woensdag 21 december 2016 @ 14:39:
[...]

Dan heb je wel 't nadeel dat het een fysieke versie is. Ik wacht juist op dit soort PSN aanbiedingen omdat ik dan de digitale versie kan kopen voor ongeveer dezelfde prijs als het stukje plastic in de winkel.
Zonder de discussie weer aan te wakkeren wil ik slechts geïnteresseerden in deze aanbieding meegeven dat het wellicht verstandiger om de fysieke versie te kopen omdat de kans bestaat dat het spel na het uitspelen ligt stof te happen. En dan kan je er weer een ander een plezier mee doen :) Dus de aanbieding is zeker interessant, maar als Mediamarkt dezelfde prijs aanbiedt, is de toelichting van mij en ThaBEN wel handig om in je keuze mee te nemen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:53
Xecuter NL schreef op woensdag 21 december 2016 @ 15:13:
Ik koop het liefst een HDR UHD TV om door te verkopen en dan weer het liefst fysieke schijfjes om als onderzetter te gebruiken. /s

Ontopic: dit is het duurste jaar ooit geweest voor mij vwb gaming met alle games en dlc die ik heb gekocht al dan niet via aanbiedingen via psn...tel daarbij op de PS4 Pro upgrade en de PSVR die ik erbij heb gekocht in de afgelopen maanden. 2017 wordt ook een interessant jaar met vette games die op mijn verlanglijstje heb staan...

Iemand interesse in een nog goed functionerende nier voor een mooi prijsje? :+
Haha, als Sony dit leest: Mission accomplished! Die release volgorde van hardware en games van sommige studios was niet voor niets. :)

Sony heeft het laatste kwartaal en geld uit de groep enthousiasts weten te slaan met de PSVR en de PS4 Pro, en ze hebben enorm veel nieuwe klanten over de brug getrokken door de Playstation 4 Slim 500GB zo goedkoop in de markt te zetten met heel veel marketing en promotie.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Laatst online: 25-08 10:11
Ik heb bij het omschakelen naar de Pro een backup gemaakt van de oude PS4 via backup en restore. Nu wil ik daar eigenlijk de savegame van 1 game uit hebben, maar die zijn niet lost te zien. Als ik restore start kan ik dan alsnog slechts die game saves kiezen of overschrijft hij dan mijn Pro met de gehele backup ?

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Alles, je hebt daar heb keuze in.
Je had dan een backup met alleen die game geïnstalleerd moeten maken, dan kon je die herstellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaBEN
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 25-07 12:31
Niet toevallig die save game op de cloud staan van PSN? Daar kun je ze wel los downloaden naar je console.

PSVR Owner | PSN ID: ThaBEN_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Daarom heb ik alleen alle save games naar de cloud gekopieerd en ben ik op de PlayStation 4 Pro begonnen als een nieuwe console.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:46

Exirion

Gadgetfetisjist

Ik blijf het een fantastisch spel met een perfect einde vinden. Zeker voor die prijs een no-brainer :)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCARfaceE
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-09 13:33
Nice! Samen met NieR dus een demo morgen, erg benieuwd naar.

PSN ID: Beest41

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Gezien het einde van het jaar nadert en er overal weer lijstjes verschijnen, heb ik ook mijn top 5 gemaakt.

1. Battlefield 1
2. Uncharted 4: A Thief's End
3. Rise Of The Tomb Raider
4. FIFA 17
5. Trackmania Turbo

De eerste drie zitten enorm dicht bij elkaar.

The Last Guardian komt wellicht ook hoog, maar die heb ik nog niet gespeeld.

Wat is jullie Top 5?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jumpman schreef op woensdag 21 december 2016 @ 19:44:
Gezien het einde van het jaar nadert en er overal weer lijstjes verschijnen, heb ik ook mijn top 5 gemaakt.

1. Battlefield 1
2. Uncharted 4: A Thief's End
3. Rise Of The Tomb Raider
4. FIFA 17
5. Trackmania Turbo

De eerste drie zitten enorm dicht bij elkaar.

The Last Guardian komt wellicht ook hoog, maar die heb ik nog niet gespeeld.

Wat is jullie Top 5?
Ik heb een top 6 en eigenlijk moet Syndicate hier ook tussen, want die heb ik dit jaar pas gekocht.

Eigenlijk komt er na Uncharted 4 en INSIDE een hele tijd niks. DOOM en Rise of the Tomb Raider staan er wel in, maar tegelijkertijd zijn dat achteraf gezien ook de 2 grootste tegenvallers van dit jaar. :+

The Last Guardian ben ik nog niet ver mee, dus daar kan ik nog niet zo gek veel over zeggen.

Uncharted 4
INSIDE
Firewatch
CoD Infinite Warfare singleplayer
Rise of the Tomb Raider
DOOM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damocles.NL
  • Laatst online: 10:32
Ik dacht dat er ook een topic was voor aanbiedingen, maar de Mediamarkt heeft nu de 500GB voor EUR 222,- en dat maakt het wel heel erg aantrekkelijk om de PS4 in huis te halen.

Ik ben wat graphics betreft nog prima tevreden met de PS3, maar speel eigenlijk alleen Call of Duty Ghosts en daarvoor GTA5. Heb geen UHD tv op zolder waar ik game en ben ook niet van plan om daar op korte termijn iets aan te wijzigen.

Ik denk zelf dat ik in ieder geval Battlefield 1 zal gaan spelen en hoop op een leuke COD komend jaar.

De PS4 pro is voor mij dus niet echt interessant en de 1TB verwacht ik wat ruimte betreft niet nodig te hebben.

Is er een andere reden om hem niet of wel te kopen?

http://www.mediamarkt.nl/...-slim-500-gb-1472861.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Damocles.NL schreef op woensdag 21 december 2016 @ 20:17:
Ik dacht dat er ook een topic was voor aanbiedingen, maar de Mediamarkt heeft nu de 500GB voor EUR 222,- en dat maakt het wel heel erg aantrekkelijk om de PS4 in huis te halen.

Ik ben wat graphics betreft nog prima tevreden met de PS3, maar speel eigenlijk alleen Call of Duty Ghosts en daarvoor GTA5. Heb geen UHD tv op zolder waar ik game en ben ook niet van plan om daar op korte termijn iets aan te wijzigen.

Ik denk zelf dat ik in ieder geval Battlefield 1 zal gaan spelen en hoop op een leuke COD komend jaar.

De PS4 pro is voor mij dus niet echt interessant en de 1TB verwacht ik wat ruimte betreft niet nodig te hebben.

Is er een andere reden om hem niet of wel te kopen?

http://www.mediamarkt.nl/...-slim-500-gb-1472861.html
Ja, er is pas een keer of 300 in dit topic vermeld dat je zat voordelen op 1080p hebt en er is ongeveer 250 keer vermeld dat de performance van BF1 aanzienlijk beter is op de Pro. Dus dat. Gebruik de zoekfunctie eens. Er gaat een wereld voor je open. Of lees gewoon de topicwarning even: De PS4 Pro biedt meer dan alleen 4K er zijn ook voordelen bij HD tv's, zie o.a. Dit artikel op T.net :Y)

BF1 neemt verder bijna 50GB ruimte in en als je bijvoorbeeld de nieuwe CoD er ook bij wilt, komt daar nog eens 130GB bij. Tel daarbij saves, screen captures, PS Plus games, themes, demo's, DLC's, apps en het OS nog eens bij op en je kunt voor jezelf wel verzinnen of je het met 500GB gaat redden of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damocles.NL
  • Laatst online: 10:32
bram1984 schreef op woensdag 21 december 2016 @ 20:27:
[...]

Ja, er is pas een keer of 300 in dit topic vermeld dat je zat voordelen op 1080p hebt en er is ongeveer 250 keer vermeld dat de performance van BF1 aanzienlijk beter is op de Pro. Dus dat. Gebruik de zoekfunctie eens. Er gaat een wereld voor je open. Of lees gewoon de topicwarning even: De PS4 Pro biedt meer dan alleen 4K er zijn ook voordelen bij HD tv's, zie o.a. Dit artikel op T.net :Y)

BF1 neemt verder bijna 50GB ruimte in en als je bijvoorbeeld de nieuwe CoD er ook bij wilt, komt daar nog eens 130GB bij. Tel daarbij saves, screen captures, PS Plus games, themes, demo's, DLC's, apps en het OS nog eens bij op en je kunt voor jezelf wel verzinnen of je het met 500GB gaat redden of niet.
Ik kan soms wat impulsief zijn, hoort niet op Tweakers ik weet het. Ik ga het artikel even lezen. Toch bedankt voor je reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Uncharted 4
battlefield 1
the witcher 3 blood and wine
Final Fantasy 15
Ik kan niet echt beslissen welke ik het best vind.
als nummer 5 dan nog the division of paragon waar ik me beide mee heb vermaakt, maar dat zijn dan ook alle releases van 2016 die ik heb gespeeld.
Voor de rest games uit 2014 en 2015 uit sales gehaald en nog een paar beta's en trials gespeeld, vooral metal gear solid 5 vond ik een hele goeie game. Maar the Witcher 3: hearth of stone waren misschien nog wel de beste paar uurtjes die ooit heb gespeeld ooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Damocles.NL schreef op woensdag 21 december 2016 @ 20:31:
[...]

Ik kan soms wat impulsief zijn, hoort niet op Tweakers ik weet het. Ik ga het artikel even lezen. Toch bedankt voor je reactie.
Of zoek gewoon in dit topic. Genoeg mensen hier die sinds de release van de Pro ervaringen hebben gedeeld. Een paar keer dingen herhalen is niet erg, maar op een gegeven moment is alles er wel over gezegd. :)

BF1 wil je in ieder geval altijd op een Pro spelen. Of een monster PC natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassGunner
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 01-12-2024
Is dat wat?

Hm, mijn Top 5... de enige games uit 2016 die ik dit jaar gespeeld heb dan maar even ordenen:

Firewatch
Inside
Witcher 3: Blood & Wine
Battlefield 1 MP (vond SP enigzins overrated)
Skyrim SE

Maar deze games die ik dit jaar voor het eerst gespeeld heb zouden anders wrsch de top 3 vormen.. :)

The Last of Us
Life is Strange
Journey

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21:18
2026 yılında depremin yeryüzüne zarar vermesi ve Tokyo yakınlarında bir ada yaratması.
Bu adada kurulan Barbs Kulesi.
Ölüm Amca size rehberlik edecek.
Amacınız kulenin tepesine ulaşmaktır.

BIRAK ÖLSÜN.

Başlangıç İpuçları
·Tren
· Ekipman oluştur
· Her şeyi ye
· Düşmanları yen

Çevrimiçi aksiyon oyunu.

Huh? :P

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19:01
Vrijdag schreef op woensdag 21 december 2016 @ 21:55:
[...]
In 2026, the earthquake destroyed the earth and created an island near Tokyo.
The Barbs Tower built in this island.
Uncle Death will guide you.
Your goal is to reach your top.

LEAVE OUTSIDE.

Getting Started Tips
·Train
· Create equipment
· Eat everything
· Yen your enemies

Online action game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
dutchgio schreef op woensdag 21 december 2016 @ 18:25:
Alles, je hebt daar heb keuze in.
Je had dan een backup met alleen die game geïnstalleerd moeten maken, dan kon je die herstellen.
Uhmz, gaat de hele backup (alles) erover terug, of heb ik keuze en kan ik als ik restore kies nog kiezen WAT ik wil restoren ? Geen mijn huidige HD te wipen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Is voor mij wat te vaag die game :P

Wat ik wel graag zou zien is een nieuwe Vanquish game :) _/-\o_
-SaveMe- schreef op woensdag 21 december 2016 @ 23:54:
[...]

Uhmz, gaat de hele backup (alles) erover terug, of heb ik keuze en kan ik als ik restore kies nog kiezen WAT ik wil restoren ? Geen mijn huidige HD te wipen ;)
Je kunt kiezen uit het herstellen van de onderdelen games, instellingen, saves geloof ik. Maar dus niet game X wel en game Y niet.

• Origins
  • Niet online
Mijn top 5 van 2016

1. Final Fantasy XV
2. Uncharted 4
3. Batman VR
4. Watch Dogs 2
5. No Man's Sky

Vond het betreft VR een episch jaar, dat heeft me echt zoveel verrast, qua "normale" games zaten er een paar toffe games tussen maar niet echt games die ik over 10 jaar nog zou onthouden bijvoorbeeld

Gelijk ook mijn flop 3 2016

1. Dishonored 2 (bleh)
2. Battlefield 1 (snel op uitgekeken)
3. Deus Ex

• Mrjraider
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Ik heb niet heel veel PS4 games. Maar wel een top drie
1: Final Fantasy XV; by far de beste die ik momenteel speel. Enorme game, veel diversiteit en een ijzersterk verhaal
2: Rise of The Tomb Raider; heeft voor mij geen toelichting nodig
3: Uncharted 4 A thiefs End; eerste game die ik met de PS4 heb gekocht (bundel) en naast Uncharted 2 de beste van de reeks :)

• Mrsrd13
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16-09 22:02
Origins schreef op donderdag 22 december 2016 @ 08:48:
Mijn top 5 van 2016

1. Final Fantasy XV
2. Uncharted 4
3. Batman VR
4. Watch Dogs 2
5. No Man's Sky

Vond het betreft VR een episch jaar, dat heeft me echt zoveel verrast, qua "normale" games zaten er een paar toffe games tussen maar niet echt games die ik over 10 jaar nog zou onthouden bijvoorbeeld

Gelijk ook mijn flop 3 2016

1. Dishonored 2 (bleh)
2. Battlefield 1 (snel op uitgekeken)
3. Deus Ex
Mag ik vragen waarom jij Deux Ex een flop vond? Er zaten misschien weinig vernieuwingen/aanpassingen in t.o.v. het vorige deel, maar dat is waar ik in ieder geval op gehoopt had.

• Origins
  • Niet online
Mrsrd13 schreef op donderdag 22 december 2016 @ 08:53:
[...]

Mag ik vragen waarom jij Deux Ex een flop vond? Er zaten misschien weinig vernieuwingen/aanpassingen in t.o.v. het vorige deel, maar dat is waar ik in ieder geval op gehoopt had.
Ik raakte niet in het verhaal, heb er een paar uur ingestopt maar het lukte me gewoon niet om het verhaal boeiend voor mezelf te maken.
Dan wordt het op een gegeven moment gamen om het spel uit te spelen, alles skippen etc, daar had ik weinig trek in.

• Mrsrd13
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16-09 22:02
Origins schreef op donderdag 22 december 2016 @ 08:55:
[...]

Ik raakte niet in het verhaal, heb er een paar uur ingestopt maar het lukte me gewoon niet om het verhaal boeiend voor mezelf te maken.
Dan wordt het op een gegeven moment gamen om het spel uit te spelen, alles skippen etc, daar had ik weinig trek in.
Ben het met je eens dat het verhaal niet heel boeiend is, terwijl de setting (Verdeeldheid tussen normale mensen en mensen met augmentations) een heel mooi verhaal zou moeten kunnen opleveren. Ik speelde de vorige Deus Ex voor de gameplay en deze ook. Vandaar dat ik mij er zeer mee vermaakt heb.

Mijn top 5 voor 2016 (Ik neem spellen mee die ik in 2016 gespeeld heb)
1. The Witcher 3 (Incl. DLC)
2. Uncharted 4
3. Battlefield 1
4. Deus ex: Mankind Divided
5. XCOM 2

• Sluw
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 21:02
Origins schreef op donderdag 22 december 2016 @ 08:55:
[...]

Het is inderdaad en wat kleiner verhaal dan de vorige games maar dat vond ik juist fijn. Bij vorige delen was ik de draad soms wel eens kwijt. Daarnaast vind ik de kleine verhaallijnen in de wereld eigenlijk het vetst, dingen die je in een terminal leest, sidemissions. Ieder z'n ding natuurlijk. Dan bij deze ook m'n top 5:

1. Inside (zag het meer als kort verhaal/experiment maar bleef wel het meest hangen)
2. XCOM 2
3. DOOM
4. Uncharted 4
5. Deus Ex: Mankind Divided

Honourable mentions, veel indies: Firewatch, Abzu, Headlander, Unravel, Stardew Valley

[ Voor 4% gewijzigd door Sluw op 22-12-2016 09:17 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/KH1jdhGYLVoCLlr2hwEMjwr2/full.jpg

The Last Guardian uitgespeeld op de PS4 Pro.

Het was een 'vriendschaps' avontuur.
Audiovisueel een echt pareltje.
De gameplay was wat houterig,
maar prima te doen voor mij.

De game krijgt van mij 4 sterren van de 5.

• Xecuter NL
  • Laatst online: 11:42
Dit jaar heb ik geen top 5 eigenlijk. Wel mijn meest gespeelde games van 2016 in speluren en dus wat mij betreft het meest zijn geld waard: The Division en Destiny.

Verwijderd

Mijn top 5 van 2016:

1.Black Ops III (Veel tijd in de multiplayer gestoken en natuurlijk prestige master geworden.)

2.The Last Guardian (Voor het geweldige vriendschaps avontuur.)

3.Uncharted 4 (Voor het actievolle ren, klim en schietwerk.)

4.Batman: Arkham City (Fun met gekken in een grote stad.)

5.Batman: Arkham Asylum (Fun met gekken in de gevangenis.)

• timwijn
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 16-09 14:51
Opmerkelijk dat ik tot nu toe Overwatch in geen van jullie lijsten ben tegen gekomen.
Niet een game die jullie op de PS4 spelen? :)

• soldier wolf
Mijn top 5 voor 2016:

1. Destiny the rise of Iron
2. battlefield 1
3. modern warfare remastered
4. halo 5 (sorry idd van xbox)
5. uncharted 4

• lex_esco
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 13-11-2021
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/USa7BY9tfrNsYSfz3jbuVAj7/thumb.jpg

Dikke bundel!

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16-09 19:47

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Mijn top-5. Lastig hoor, ik vond 2016 maar een erg matig gamejaar eigenlijk. De game die ik dit jaar het meeste heb gespeeld is er eentje uit 2015: Bloodborne. Verder vind ik het een beetje cheap om de Blood & Wine DLC in een 2016 lijstje te zetten omdat The Witcher 3 uit 2015 is... Maar ik doe het lekker toch!

1. Dark Souls III
IJzersterke game die de eerdere delen en Bloodborne samenvoegt tot een waardige afsluiter van de serie. Wel wat aan de korte kant en het komt wat laat op gang, maar alsnog met gemak beter dan al het andere dat ik dit jaar heb gespeeld.

2. Hitman
Fantastische game, ondergewaardeerd imo.

3. The Witcher 3: Blood & Wine
Een DLC waar veel volledige games een puntje aan kunnen zuigen.

4. Deus Ex: Mankind Divided
Een nietszeggend verhaal maar de gameplay en de setting maken het toch een erg goede game. Wel wat aan de korte kant.

5. Uncharted 4
Tja, de vuller in de lijst. Ik heb niet zoveel met lineaire on rails over de top games als dit. Wat Naughty Dog kan is echter erg indrukwekkend, zowel qua tech als qua characterdesign. Audiovisueel absoluut prachtig.

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Ik kan niet echt een top 5 van 2016 maken; ik heb 3 games die ik heel tof vond die wat mij betreft alle 3 op een gedeelde eerste plaats eindigen, de nummers 4, 5 en 6 zijn de enige andere games die ik dit jaar gekocht heb en die nemen alle 3 een gezamelijke 4e plaats in omdat ik niet kan aageven welke game ik nu echt beter vind ;)

Gedeelde eerste plaats (in willkeurige volgorde want alle 3 heel tof):
-Final Fantasy XV
-Trackmania Turbo
-Uncharted 4

Gedeelde 4e plaats:
-Street Fighter V
-Assassins Creed Syndicate
-CoD IW

Weinig games gekocht dit jaar, maar me wel uitstekend vermaakt met de games die ik heb :)
In 2017 staan er weer slechts 4 of 5 games op de planning zoals het er nu uit ziet.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• ThaBEN
Die bundel kost € 322. Het lijk alsof die €222 kost maar dat is alleen de PS4 Slim zonder games

Je betaald dus €100 voor:
- Skyrim online
- Dishonored 2
- Fallout 4
- Skyrim Remastered
- Doom
- Wolfenstein: The Old Blood.

[ Voor 17% gewijzigd door ThaBEN op 22-12-2016 11:17 ]

• maartend
  • Laatst online: 19:14
ThaBEN schreef op donderdag 22 december 2016 @ 11:00:
[...]

Die bundel Kost € 322. Het lijk alsof die €222 kost maar dat is alleen de PS4 Slim zonder games

Je btaald dus €100 voor:
- Skyrim online
- Dishonored 2
- Fallout 4
- Skyrim Remastered
- Doom
- Wolfenstein: The Old Blood.
Wat zo ongeveer de gewone prijs is als je ze los koopt.

• Lapras
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 16-09 13:44

Lapras

Ice beam

Ik ben de afgelopen maanden echt alleen maar bezig geweest met The Witcher 3 GOTY. Vrij uniek om zo lang met één singleplayer spel bezig zonder te herstarten. Wel op hoogste moeilijkheidsgraad, dus zeker het begin kwam wat langzaam op gang. Nu ergens halverwege Blood&Wine. Het is nog steeds fantastisch, maar ik hoop wel dat ik er straks doorheen ben.

Heb Fallout 4 wel even aangeraakt, maar ook weer weggelegd. UC4 wacht nog. Klein begin met Syndicate gemaakt die nog wel meer aandacht krijgt. Kom eigenlijk niet eens tot een top 5, als de grens is dat het uitgekomen is in 2016.

• ThaBEN
maartend schreef op donderdag 22 december 2016 @ 11:07:
[...]

Wat zo ongeveer de gewone prijs is als je ze los koopt.
Even gauw op budgetgaming gespiekt voor de laagste prijzen van de games los.

€13,95 The Elder Scrolls Online: Tamriel Unlimited - Crown Day One Edition inclusief verzendkosten.
€33,00 Dishonored 2 inclusief verzendkosten.
€16,98 Fallout 4 afhalen bij Game Mania.
€29,98 The Elder Scrolls V: Skyrim Special Edition afhalen bij Game Mania.
€19,98 Doom afhalen bij Game Mania.
€13,95 Wolfenstein: The Old Blood inclusief verzendkosten.

Totaal los is €127,84

Indien je alle games van de superbundel wil hebben is de deal interessant. Anders kun je beter de PS4 Slim los kopen en dan zelf voor €100 games uitzoeken die je echt wil spelen.

[ Voor 51% gewijzigd door ThaBEN op 22-12-2016 11:48 ]

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20:16
Wat vinden jullie dat ik kan vragen voor mijn PS4 OG 500 GB, 2 controllers en de spellen

- BF1
- Bloodborne
- Untill Dawn
- Rachet & Clank
- Uncharted 4
- The Last of Us
- Dying Light

€ 250?

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:46

Exirion

Gadgetfetisjist

steefje schreef op donderdag 22 december 2016 @ 11:57:
Wat vinden jullie dat ik kan vragen voor mijn PS4 OG 500 GB, 2 controllers en de spellen

- BF1
- Bloodborne
- Untill Dawn
- Rachet & Clank
- Uncharted 4
- The Last of Us
- Dying Light

€ 250?
Voor minder zou ik 'm zeker niet weg doen, vooral vanwege de actuele games.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• Griffin
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 16-09 12:37

Griffin

Is mythical

Mijn top 4 (3.5) van 2016:

1.Uncharted 4
2.Titanfall 2
3.Batman: Arkham City
3.Assassins Creed: Unity

Zoveel games niet gespeeld, dus een top 4 (eigenlijk een top 3 want 3e plaats word gedeeld).

Voor 2017:
- gewoon verder gaan met Titanfall 2
- Assassins Creed: Syndicate op de kop tikken
- Horizon Dawn

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 19:22
ThaBEN schreef op donderdag 22 december 2016 @ 11:27:
[...]

Even gauw op budgetgaming gespiekt voor de laagste prijzen van de games los.

€13,95 The Elder Scrolls Online: Tamriel Unlimited - Crown Day One Edition inclusief verzendkosten.
€33,00 Dishonored 2 inclusief verzendkosten.
€16,98 Fallout 4 afhalen bij Game Mania.
€29,98 The Elder Scrolls V: Skyrim Special Edition afhalen bij Game Mania.
€19,98 Doom afhalen bij Game Mania.
€13,95 Wolfenstein: The Old Blood inclusief verzendkosten.

Totaal los is €127,84

Indien je alle games van de superbundel wil hebben is de deal interessant. Anders kun je beter de PS4 Slim los kopen en dan zelf voor €100 games uitzoeken die je echt wil spelen.
Het is inderdaad gewoon een Bethesda superpack. Met Skyrim en Fallout 4 ben je elk 150 uur bezig.De rest lijkt me niet zo bijzonder. Als ik een bundle koop kijk ik altijd of ik de games al van plan was te kopen, of dat ze een goede doorverkoop waarde hebben. Dat lijkt me bij veel niet het geval.

Koop jezelf een ps4 met fallout en een andere game die je echt wilt, daar wordt je veel vrolijker van.

Is er trouwens een reden waarom games van Bethesda zo extreem laag zakken in prijs? I mean, Fallout voor 17 euro...?

• Winkiller
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:48

Winkiller

De Mopperpot

Ik vind het niet spannend maar saai om al die top 5 lijstjes te lezen, zonde van de tijd. >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BigF25
  • Laatst online: 19:59
Winkiller schreef op donderdag 22 december 2016 @ 12:20:
Ik vind het niet spannend maar saai om al die top 5 lijstjes te lezen, zonde van de tijd. >:)
Dan lees je ze niet :9
Ik heb een top2 misschien maakt dat het wel leuker :+ :+

-Uncharted 4
-Battlefield 1

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 30-08 19:33
Top 5

- Uncharted 4
- Battlefield 1
- Overwatch
- Prison Architect
- Firewatch

Verwijderd

Mijn top 5.

1: 7 Days to die.
2: Stardew Valley.
3: Bioshock Infinite Remastered
4: METAL GEAR SOLID V: The Definitive Experience
5: Xenoverse 2

Dit zijn de games waar ik het meeste plezier aan heb beleefd dit jaar, zijn niet de beste games op zich maar voor mij wel diegenen waar ik het meeste plezier uit haal.

Heb veel AAA titels dit jaar gespeeld, maar bijna bij allemaal krijg ik het 13 in een dozijn gevoel...
De bovenstaande games doen toch allemaal wat anders dan de "gewone" game. :)

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Ik vind het persoonlijk best lastig dit jaar om een Top5 te maken.

Voor nu zou in gaan voor:

1. Uncharted 4
2. Inside
3. Battlefield 1
4. Hyper Light Drifter
5. Ori and the Blind Forest (Kwam uit in 2015 maar ik speelde de 2016 versie dus neem hem toch mee)

[ Voor 3% gewijzigd door Donstil op 22-12-2016 13:37 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Ik heb alleen Battlefield 4, Battlefront en Battlefield 1 in 2016 gespeeld :)

Owja en AC: Black flag, ook heel vet :)

En 2017 zal waarschijnlijk vooral uit BF1 bestaan, aangezien er (voor mij) geen interessante spellen aan komen..

Saai he? ;)

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

timwijn schreef op donderdag 22 december 2016 @ 10:27:
Opmerkelijk dat ik tot nu toe Overwatch in geen van jullie lijsten ben tegen gekomen.
Niet een game die jullie op de PS4 spelen? :)
Zeker wel. Was voor mij zelfs de grootste verrassing van het jaar. BF3 en BF4 waren mijn go-to multiplayer games de afgelopen jaren (2500+ uren in gestopt :o ) maar Overwatch heeft die plaats ingenomen, wat ik nooit had verwacht. BF1 is voor mij zelfs te grootste tegenvaller van het jaar. Vind het gewoon veel minder fijn spelen en mis de diversiteit en geringe aantal voertuigen. Hoop dat de volgende game weer gewoon een moderne setting krijgt.

Verder was Inside by far de beste indie die ik heb gespeeld de laatste paar jaar, echt fantastisch.

• -SaveMe-
dutchgio schreef op donderdag 22 december 2016 @ 07:24:
[...]

Je kunt kiezen uit het herstellen van de onderdelen games, instellingen, saves geloof ik. Maar dus niet game X wel en game Y niet.
Duidelijk! Thanks! Ik had dus beter mijn saves los kunnen backuppen. Weten we dat ook weer 8)

En een top 5-je:

1/ Rise of the Tombraider
2/ The Witcher 3 Blood & Wine
3/ Dishonored 2
4/ Dark Souls III
5/ Dragon Quest Builders

Honorable mentions:
Just Cause 3
Far Cry Primal
Fallout 4 DLC

Vele mooie games gespeeld afgelopen jaar! :9

[ Voor 27% gewijzigd door -SaveMe- op 22-12-2016 14:03 ]

poor Leno schreef op donderdag 22 december 2016 @ 13:43:
Ik heb alleen Battlefield 4, Battlefront en Battlefield 1 in 2016 gespeeld :)

Owja en AC: Black flag, ook heel vet :)

En 2017 zal waarschijnlijk vooral uit BF1 bestaan, aangezien er (voor mij) geen interessante spellen aan komen..

Saai he? ;)
Nou het is dat je het zelf zegt. :+

Echt ook 3 shooters van dezelfde ontwikkelaar die qua controls ook nog eens nagenoeg hetzelfde aanvoelen. Ik heb zelf al moeite om 1 shooter een heel jaar lang te blijven spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
bram1984 schreef op donderdag 22 december 2016 @ 14:15:
[...]

Nou het is dat je het zelf zegt. :+

Echt ook 3 shooters van dezelfde ontwikkelaar die qua controls ook nog eens nagenoeg hetzelfde aanvoelen. Ik heb zelf al moeite om 1 shooter een heel jaar lang te blijven spelen.
Ja idd gek he?

Het is niet alsof ik t met opzet doe, maar de DICE shooters met hun Frostbite engine voelen voor mij gewoon echt het fijnst :)

Daarnaast, wat zeker heel belangrijk is, is dat we een vrij grote groep vaste spelers hebben die bijna wel elke avond spelen.
Dat maakt t ook stukken leuker en is zo'n spel makkelijker 'vol te houden' en vliegt de tijd voorbij :)

[ Voor 18% gewijzigd door poor Leno op 22-12-2016 14:22 ]

• Jumpman
Nog steeds op jacht naar een 40/43" 4K TV voor mijn PS4 Pro. Ik dacht ik koop voor tijdelijk de LG 43UH610V nu kom ik er net echter dat dit geen echte 4K TV is. Lees dit: Een belangrijke verandering in de panelen die LG gebruikt is dat veel middenklasse en instapmodellen lcd tv’s beschikken over een M+-paneel. Dit zijn RGBW lcd-panelen waarin een witte subpixel gedeeld wordt door elk kluster van RGB-pixels. Het nadeel van deze techniek is dat de zichtbare resolutie iets achteruit gaat, minder dan 4K Ultra HD. Aan de andere kant ligt het energieverbruik van deze panelen lager.

Bron: http://www.hdtvtest.co.uk/news/rgbw-201510084189.htm.

Ik denk ik waarschuw hier maar even, voor het geval nog ieman denkt ik koop even een goedkope 4K TV.

• Nipje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 24-08 09:25
Zijn er momenteel nog mensen die soms een zwart scherm ervaren? Ik zie via de zoekfunctie dat er een aantal mensen problemen hebben gehad in het verleden. Ik zojuist zelf met mijn nieuwe PS4 Pro een zwart scherm na opstarten console en TV. Ik moest de HDMI kabel in en uit de TV halen om het op te lossen. Ik probeer een beetje vast te stellen of ik hiervoor terug moet gaan naar de winkel. Op Google lees ik dat je HDCP uit zou moeten zetten om het probleem op te lossen. Dit heb ik in ieder geval uitgevoerd en ik ben benieuwd naar de resultaten.

• SCARfaceE
NieR demo is er: https://store.playstation...07007_00-NIERAUTOMATADEMO

Zie nog geen Gravity Rush 2 demo.

• ThaBEN
Nipje schreef op donderdag 22 december 2016 @ 14:56:
Zijn er momenteel nog mensen die soms een zwart scherm ervaren? Ik zie via de zoekfunctie dat er een aantal mensen problemen hebben gehad in het verleden. Ik zojuist zelf met mijn nieuwe PS4 Pro een zwart scherm na opstarten console en TV. Ik moest de HDMI kabel in en uit de TV halen om het op te lossen. Ik probeer een beetje vast te stellen of ik hiervoor terug moet gaan naar de winkel. Op Google lees ik dat je HDCP uit zou moeten zetten om het probleem op te lossen. Dit heb ik in ieder geval uitgevoerd en ik ben benieuwd naar de resultaten.
Meerdere mensen hebben hier last van.

Indien je 1080P tv hebt helpt het door in safe mode DHCP instelling te zetten op 1.4 i.p.v. automatisch.
daarnaast hoor ik ook veel geruchten dat het is opgelost door het vervangen van een HDMI kabel of door de optie 'HDMI device link' uit te schakelen.
Gravity Rush 2 demo komt rond 19:00 vanavond online.

[ Voor 67% gewijzigd door ThaBEN op 22-12-2016 15:03 ]

• fonsmeister
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 13-04-2024

fonsmeister

The Fonz

1. Overwatch
2. BF1/ Uncharted 4
3. GTA Online (DLC)

[ Voor 24% gewijzigd door fonsmeister op 22-12-2016 15:04 ]

PSN: fonsmeister

• Nipje
ThaBEN schreef op donderdag 22 december 2016 @ 15:02:
[...]

Meerdere mensen hebben hier last van.

Indien je 1080P tv hebt helpt het door in safe mode DHCP instelling te zetten op 1.4 i.p.v. automatisch.
daarnaast hoor ik ook veel geruchten dat het is opgelost door het vervangen van een HDMI kabel of door de optie 'HDMI device link' uit te schakelen.

[...]

Gravity Rush 2 demo komt rond 19:00 vanavond online.
Hmm helder. Ik heb een 4K tv dus ik ben benieuwd of de DHCP instelling daar ook iets op uit zal halen. De optie HDMI device link zal ik ook eens testen. Het vervangen van de kabel zou jammer zijn, Sony zal in dat geval maar gewoon een nieuwe mijn kant op moeten sturen :).

• ThaBEN
Ik ben benieuwd of jij ook gegevens en instellingen hebt geëxporteerd van een oude PS4 naar de Pro? Sommige menen dat het enkel in die gevallen gebeurd. Alsof bepaalde settings niet goed worden overgenomen naar de Pro.

• -SaveMe-
Ik speel ook op een 1080p TV met de Pro en gelukkig nog geen last gehad van dat zwarte scherm probleem! Device link staat wel aan en mijn PS4 geeft HDMI 1.4 aan. Aangesloten met de kabel die bij de Pro kwam.
Heb geen restore gedaan van mijn oude PS4, gewoon savegames uit de cloud terugzetten en games opnieuw downloaden ...

[ Voor 22% gewijzigd door -SaveMe- op 22-12-2016 15:12 ]

• Nipje
ThaBEN schreef op donderdag 22 december 2016 @ 15:11:
Ik ben benieuwd of jij ook gegevens en instellingen hebt geëxporteerd van een oude PS4 naar de Pro? Sommige menen dat het enkel in die gevallen gebeurd. Alsof bepaalde settings niet goed worden overgenomen naar de Pro.
Ik heb een volledige schone installatie uitgevoerd.
-SaveMe- schreef op donderdag 22 december 2016 @ 15:11:
Ik speel ook op een 1080p TV met de Pro en gelukkig nog geen last gehad van dat zwarte scherm probleem! Device link staat wel aan en mijn PS4 geeft HDMI 1.4 aan. Aangesloten met de kabel die bij de Pro kwam.
Heb geen restore gedaan van mijn oude PS4, gewoon savegames uit de cloud terugzetten en games opnieuw downloaden ...
Wellicht toch een defect in bepaalde PS4 Pro's dan. Ik kijk het even aan maa overweeg toch naar de winkel terug te gaan.

• ThaBEN
Is lastig te zeggen waar het probleem vandaan komt. Indien je er vaak last van hebt en een andere TV in de buurt zou ik het eerst daar op testen. Vermoedelijk komt het doordat HDCP een vorm van copyright protection is. Indien er een signaal niet goed doorkomt lijkt de PS4 het beeld preventief op zwart te zetten en keert het beeld terug indien hij de controle heeft kunnen uitvoeren. Kan dus liggen aan de PS4 Pro, de HDMI Kabel, de PC/monitor waarop je hem hebt aangesloten.

Ik zou zoveel mogelijk audio/video instellingen van je PS4 en TV handmatig instellen (mits je weet wat je aan het doen bent) i.p.v. op automatisch laten staan. Ik vermoed dat op automatische modus de communicatie met je TV af en toe door de war raakt waardoor het beeld op zwart springt.

LG heeft in elk geval openlijk aangegeven dat het probleem zo goed als zeker aan de firmware versie van hun TV's ligt. Deze hebben onlangs een firmware update uitgebracht waarmee de problemen lijken opgelost. Al blijkt dat deze firmware update nog niet in Europa beschikbaar is.

Meer info: http://www.forbes.com/sit...lg-responds/#3fd249584719

Persoonlijk denk ik dat dit meer een kinderziekte is van de combinatie van nieuwe techniek zoals 4k tv's en PS4 Pro en dat dit vroeg of laat eruit gepatched zal worden. Heb mijn Pro sinds de launch i.c.m. een 1080P TV en heb er zelf 1x last van gehad tijdens Windlands totdat ik de instellingen terug had gezet naar HDCP 1.4 in het 'safe menu'.

Overigens had ik ook het probleem dat de 'Headset Companion app' niet kon starten totdat ik HDCP instellingen op 1.4. had gezet. Die crashte constant tijdens het opstarten. Hetzelfde heb ik gelezen van andere PS4 Pro bezitters i.c.m. bepaalde apps zoals Youtube en dergelijke.
Misschien kun je testen of jij daar ook problemen mee hebt.

[ Voor 52% gewijzigd door ThaBEN op 22-12-2016 15:50 ]

• dvd-linden
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 24-01-2023
Ik kan wel een lijstje maken, maar ik heb weinig gespeeld dat in 2016 is uitgekomen. Maar goed, ik zal ook een lijstje maken:

1. Uncharted 4: A Thief's End
1. (The Last of Us: Remastered)
3. Trackmania Turbo
4. (Journey)
5. (Tomb Raider: The Definitive Edition)
5. (South Park: The Stick of Truth)

Hetgeen dat tussen haakjes staat is niet in 2016 uitgekomen, maar heb ik wel dit jaar gespeeld.

De slechtste game die ik dit jaar heb gespeeld is Need for Speed: Shift 2 Unleashed. Ik hou wel van racegames, maar ik vond dit echt een tergend vervelende game waarbij ik nooit het gevoel heb gekregen dat ik controle over de auto kreeg.

PSN ID: dvd-linden | Youtube: dvd-linden

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Cory Barlog van Santa Monica heeft getweet dat hij God of War 4 heeft uitgespeeld van start tot finish. Release 2017, zou je dus denken.

• BigF25
  • Laatst online: 19:59
bram1984 schreef op donderdag 22 december 2016 @ 16:47:
Cory Barlog van Santa Monica heeft getweet dat hij God of War 4 heeft uitgespeeld van start tot finish. Release 2017, zou je dus denken.
Let it be True! :9~ O+

• Ambition88
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 13:01
Nice, hoop dat het geen kortspel is, maar meer het formaat witcher 3 al is dat misschien wat optimistisch. :+ _/-\o_

• Davith78
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 20-12-2023
Hoe eerder hoe beter! 2017 wordt een mooi gamejaar: Mass Effect Andromeda, GOW4, Horizon Zero Dawn, UC4 Lost Legacy, Days Gone, Red Dead 2 (?) en eventueel Prey maar daar weet ik nog te weinig van.

• Davith78
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 20-12-2023
Ambition88 schreef op donderdag 22 december 2016 @ 17:56:
[...]

Nice, hoop dat het geen kortspel is, maar meer het formaat witcher 3 al is dat misschien wat optimistisch. :+ _/-\o_
Nou ik hoop eigenlijk helemaal niet dat GOW4 het formaat van The Witcher wordt, als je daarmee sidequests e.d. bedoelt. Gewoon een rechttoe-rechtaan heerlijke hack&slash á la het vorige deel, yes sirree! Al dacht ik wel dat GOW4 iets meer open-wereld gaat worden, maar het is nog even afwachten wat dat gaat opleveren..

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Ambition88 schreef op donderdag 22 december 2016 @ 17:56:
[...]

Nou alsjeblieft niet zeg. 15 uur max vind ik prima. Ben aardig klaar met al die openwereld-10-miljoen-dingen-om-te-doen games die ik bijna allemaal halverwege aan de kant gooi.

• Ambition88
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 13:01
Davith78 schreef op donderdag 22 december 2016 @ 18:05:
[...]

Nou ik hoop eigenlijk helemaal niet dat GOW4 het formaat van The Witcher wordt, als je daarmee sidequests e.d. bedoelt. Gewoon een rechttoe-rechtaan heerlijke hack&slash á la het vorige deel, yes sirree! Al dacht ik wel dat GOW4 iets meer open-wereld gaat worden, maar het is nog even afwachten wat dat gaat opleveren..
Nee ik doelde meer op het feit dat je met de storymode alleen al zo een 50uur zoet bent, terwijl je de meeste games in 15 uur uitspeelt.

• Origins
  • Niet online
Ambition88 schreef op donderdag 22 december 2016 @ 18:08:
[...]

Nee ik doelde meer op het feit dat je met de storymode alleen al zo een 50uur zoet bent, terwijl je de meeste games in 15 uur uitspeelt.
God of War wil ik eerlijk gezegd niet 50 uur spelen, denk dat ik alleen maar gaat ergeren aan de game na 20+ uur :+
15 uur vind ik echt meer dan prima.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ambition88 schreef op donderdag 22 december 2016 @ 18:08:
[...]

Ik vraag me al af hoe je een GoW verhaal 20 interessant houdt, laat staan 50.

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 20:22
Mijn meest gespeelde games in 2016 (denk ik):
- Ratchet & Clank
- Diablo 3
- The Crew
- The Elder Scrolls Online
- Need for Speed

• Jumpman
Vandaag mijn tweede DS4 CUH-ZCT1E controller verkocht via Marktplaats voor € 37,50, gisteren de DS4 CUH-ZCT2E van Wehkamp binnen gekregen voor € 42,49. No brainer voor € 5,00, al zal hij zeer weinig gebruikt worden.

• -SaveMe-
Welke gek koopt toch een 2e hands controller voor die prijs ?!? Zelfde als die 200+ voor oude PS4's. Madness, ik snap die mensen niet ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jumpman
-SaveMe- schreef op donderdag 22 december 2016 @ 18:45:
Welke gek koopt toch een 2e hands controller voor die prijs ?!? Zelfde als die 200+ voor oude PS4's. Madness, ik snap die mensen niet ...
Binnen een dag had ik hem verkocht voor de vraagprijs. Ik moet er wel bij zeggen dat de controller in nieuwstaat was, bijna niet mee gegamed (dit was ook duidelijk te zien). Was iemand die hem voor zijn kinderen kocht, die denkt gewoon: Nieuw € 55,00 of € 37,50 op Marktplaats.

• TTHEEBO1
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-08 20:26
Helaas ook weinig gespeeld dit jaar. Mijn top PS4 games die dit jaar zijn uitgekomen:

1: BF1
2: Overwatch
3: Fifa 17/PES 2017 (vond PES beter, maar door vrienden voor Fifa gekozen na beide te hebben gehad)
4: Uncharted 4
5: Dirt Rally

Deus ex aan begonnen, maar heb helaas door omstandigheden niet echt tijd en energie om me lekker te verliezen in een groots avontuur. Ik hoop dat dat bij Zelda BotW weer gaat komen.

Denk dat ik echter meer tijd (ook niet echt veel) in andere platforms heb gestoken, met Hearthstone stipt op 1 (na een maandenlange break net weer opgepakt) gevolgd door Footbal manager mobile en local MP games zoals Mario Kart en Smash (Wiiu).

psn: jagermeistertim

• SCARfaceE

• SCARfaceE
bram1984 schreef op donderdag 22 december 2016 @ 20:11:
[...]

Top! Meteen even downloaden.
Tip: Als je de beginner mode doet, doe daarna ook de experienced mode.

• ralph075
  • Niet online
Jumpman schreef op donderdag 22 december 2016 @ 18:49:
[...]
Was iemand die hem voor zijn kinderen kocht, die denkt gewoon: Nieuw € 55,00 of € 37,50 op Marktplaats.
^dit^ inderdaad
Heb er zelf vier, twee nieuw gekocht en de andere twee samen voor €50. Ja, gebruikt, maar voldoet prima. Precies goed voor de redelijk zeldzame momenten dat er meer dan 2 controllers gebruikt worden. Daarvoor zijn die laatste twee de volle prijs niet waard.

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:31
Nipje schreef op donderdag 22 december 2016 @ 14:56:
Ik heb het ook af en toe. Heb gemerkt dat het ermee heeft te maken dat ik eerst de PS4 moet aanzetten en daarna pas mijn receiver (welk het HDMI signaal doorgeeft aan de tv). Anders blijft het beeld soms knipperen en zoekende naar een signaal. Lijkt een handshake probleem te zijn. Overigens had ik dit met de normale ps4 niet. Enkel sinds ik de pro heb. Geen idee waar het aan ligt. Heb de PS4pro al op hdmi 1.4 gezet, dus dat helpt helaas ook niet!

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• ThaBEN
Vandaag gaan er circa 300 games in de uitverkoop op PSN. Zie het volledige overzicht HIER.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

ThaBEN schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 06:41:
Vandaag gaan er circa 300 games in de uitverkoop op PSN. Zie het volledige overzicht HIER.
Niceee! The Last of Us: Remastered, Witcher III, Ratchet & Clank & Tomb Raider (20 year celebration) gehaald voor 89 euro samen :D In 1 klap alle games die ik nog wilde voor minder dan 100 euro. 8)

[ Voor 7% gewijzigd door London op 23-12-2016 07:38 ]

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt, ik heb Duke Nukem 3D: 20th Anniversary World Tour voor €7,99 gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17:53

On_E

Housemusic

1. Overwatch
2. Uncharted 4
3. Battlefield 1
4. X-Com 2
5. Mafia 3

Flop: Street Fighter V

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barbas
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 10:59

Barbas

Gallego!

Website offline? Krijg een 504 :/

Mejor así

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spud82
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-09 18:52
1. Overwatch
2. Dark Souls 3

En dan op 3, 4 en 5 wat inwisselbare titels die er niet echt toe deden. Al met al best een mager gamejaar toch, ondanks dat ik me met bovenstaande titels meer dan goed vermaak.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ThaBEN
Barbas schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 08:23:
[...]

Website offline? Krijg een 504 :/
Waarschijnlijk zijn teveel mensen hem tegelijk aan het bezoeken. Ik krijg ook af en toe 504 en na refreshen soms weer de website te zien. Maar zodra ik ergens op klik gaat die weer offline.

De prijzen zijn inmiddels al verwerkt op PSN dus indien je een specifieke titel zoekt kun je op PSN al direct zien of je die game met korting kunt krijgen.

Waarschijnlijk zal later op de dag op de Playstation Blog een post komen met een overzicht van alle titels.

Update
Alternatieve link: https://store.playstation...=STORE-MSF75508-JANSALE17

[ Voor 22% gewijzigd door ThaBEN op 23-12-2016 08:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barbas
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 10:59

Barbas

Gallego!

Net Hearts of Stone + Blood and Wine gehaald voor €14.99 . €10.00 korting :)

Mejor así

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Laatst online: 19:14
Zal wel aan mij liggen maar zie nouo niet zo van die bijzondere aanbiedingen die niet al eerder zijn geweest of gewoon vie budgetgamin ook al lang zijn te vinden.
Pagina: 1 ... 103 ... 107 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
De PS4 Pro biedt meer dan alleen 4K er zijn ook voordelen bij HD tv's, zie o.a. Dit artikel op T.net

Extra PlayStation-gerelateerde topics:
- [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen
- Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2
- Lijst met PSN ID's van Tweakers [!] Externe site! Google Docs-link.