Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaBEN
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 25-07 12:31
Op de Hong Kong PSN store staat een demo van Yakuza 6 en een demo van Valkyria Azure. Kan zijn dat die ook op de Japanse PSN store beschikbaar is maar daar heb ik nog niet gekeken.

Yakuza 6 is overigens 36 gig waardoor het een volledige game lijkt. Beschrijving is in het Chinees dus het is me niet duidelijk waarom de game file voor een demo zo groot is. Je kunt de game al spelen zodra die een klein gedeelte heeft gedownload. Zou cool zijn als dit de volledige game blijkt te zijn maar dat betwijfel ik.

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=bfabOXyWkJc]

PSVR Owner | PSN ID: ThaBEN_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online
Voor de gamers met kleine kinderen. Snoopy's Grand Adventure voor € 13,65 inclusief verzenden bij Base.com. Je kan het ook co-op spelen.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soldier wolf
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 01-09 08:57
waar zien jullie die aanbiedingen? kan nergen wat vinden namelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

Gisteren heb ik een stukje Rise Of The Tomb Raider gespeeld. Man, wat speelt dat heerlijk in high frame rate mode op de Pro. Ben begonnen met enhanced visuals, maar voor mij doen vloeiende bewegingen zo veel (wat mij betreft een belangrijke reden waarom PSVR immersive is) dat ik daarmee verder speel. Verder weer gewoon een pareltje zoals Uncharted ;)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Nu online
Ik dacht ik installeer even Star Wars: Battlefront op mijn PS4 Pro om de dit weekend de Death Star DLC te bekijken. Patch 1.11 is 23,117GB. De grootste patch die ik tot nu toe gezien heb. Al verwacht ik dat die van Battlefield 4 nog groter zal zijn met alle DLC er in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Je kon games toch ook direct met iDeal betalen? kan in de winkelwagen nu alleen kiezen voor CC of Paypal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-01 12:36

Geteisem

Bonnetje

Paulus07 schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 09:21:
Je kon games toch ook direct met iDeal betalen? kan in de winkelwagen nu alleen kiezen voor CC of Paypal.
Volgens mij is die optie er (helaas) nog nooit geweest. Ik heb het in ieder geval nog nooit gezien. Dat wordt ergens een PSN card/tegoed bestellen met iDeal en you are good to go.

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
Paulus07 schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 09:21:
Kan wel, maar dan in de store op je Playstation (niet via website), anders even naar je account gaan (via website) en dan je portomonee en via ideal een bedrag toevoegen.

Overigens inderdaad raar dat bij het uitchecken op de playstation wel ideal zit maar niet via de website.

[ Voor 12% gewijzigd door Origins op 23-12-2016 09:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaBEN

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Origins schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 09:24:
[...]

Kan wel, maar dan in de store op je Playstation (niet via website), anders even naar je account gaan (via website) en dan je portomonee en via ideal een bedrag toevoegen.

Overigens inderdaad raar dat bij het uitchecken op de playstation wel ideal zit maar niet via de website.
Nu dat idd gedaan. Geluk tegenwoordig meer opties beschikbaar. Was destijds alleen 10 euro of direct 50. Super irritant. Nu gelukkig ook wat bedragen daartussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

Origins schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 09:24:
[...]

Dus toch. Goed om te weten. Blijft inderdaad vreemd dat het niet via de website kan.

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik wil graag the order 1886 spelen, maar de prijs van 16 euro is een slechte deal vergeleken met andere games :(. Plus met ideal moet je er meteen 20 euro opzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soldier wolf
vorige week resident evil triple pack gekocht voor 50 euro en nu is die 25... :( |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
Nieuwevolger schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 09:30:
Ik wil graag the order 1886 spelen, maar de prijs van 16 euro is een slechte deal vergeleken met andere games :(. Plus met ideal moet je er meteen 20 euro opzetten.
Kerel, doe het via je playstation, check mijn bericht hierboven.
Daar kun je het via ideal doen gewoon het bedrag wat de game is.

[ Voor 8% gewijzigd door Origins op 23-12-2016 09:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Nieuwevolger schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 09:30:
Blijft een toffe game :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaBEN
Origins schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 09:32:
[...]

Kerel, doe het via je playstation, check mijn bericht hierboven.
Daar kun je het via ideal doen gewoon het bedrag wat de game is.
Volgens mij kun je enkel in stapjes van €5 euro geld toevoegen aan je account via iDeal & Paypal indien je een bestelling maakt die minder dan €20 bedraagt. Zodra je bestelling €20 of meer bedraagt kun je ineens games met precieze bedragen afrekenen via Paypal en iDeal.

Dus als je iets wil kopen van €21,88 dan wordt er ook precies €21,88 afgeschreven via Paypal en iDeal.
Wil je iets kopen van €15,99 dan dien je eerst €20 over te boeken naar je account en daar vervolgens je bestelling mee te verrekenen.

Ik weet niet precies wat de regels zijn maar dit heb ik laatst gemerkt.

[ Voor 4% gewijzigd door ThaBEN op 23-12-2016 09:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Exirion schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 09:15:
Gisteren heb ik een stukje Rise Of The Tomb Raider gespeeld. Man, wat speelt dat heerlijk in high frame rate mode op de Pro. Ben begonnen met enhanced visuals, maar voor mij doen vloeiende bewegingen zo veel (wat mij betreft een belangrijke reden waarom PSVR immersive is) dat ik daarmee verder speel. Verder weer gewoon een pareltje zoals Uncharted ;)
Dat was ook mijn reactie op het begin, totdat ik een paar uur op 4K mode (op een FHD TV) speelde en weer terugschakelde. Uiteindelijk de game op 4K uitgespeeld. Die 30fps heb ik zelf na een kwartier niet meer door. Enhanced zou ik sowieso niet kiezen. Die heeft naast een 30fps framerate ook aanzienlijk lelijkere graphics dan 4K.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
ThaBEN schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 09:37:
[...]

Volgens mij kun je enkel in stapjes van €5 euro geld toevoegen aan je account via iDeal & Paypal indien je een bestelling maakt die minder dan €20 bedraagt. Zodra je bestelling €20 of meer bedraagt kun je ineens games met precieze bedragen afrekenen via Paypal en iDeal.

Dus als je iets wil kopen van €21,88 dan wordt er ook precies €21,88 afgeschreven via Paypal.
Wil je iets kopen van €15,99 dan dien je direct €20 over te boeken naar je account.

Ik weet niet precies wat de regels zijn maar dit heb ik laatst gemerkt.
Heb het nu over de store op de Playstation he :+ net even gecheckt op mijn playstation, game van 6,99 gewoon via ideal af te rekenen voor 6,99 :)

Website store is raar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ThaBEN
Origins schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 09:42:
[...]

Heb het nu over de store op de Playstation he :+ net even gecheckt op mijn playstation, game van 6,99 gewoon via ideal af te rekenen voor 6,99 :)

Website store is raar.
Ohw vreemd. Ik doe dit ook altijd via de Playstation store op mijn PS4 en niet de website. Sta dan letterlijk met mijn Raboscanner voor de TV.

Of misschien is er een restrictie vanaf minimaal €5 per iDeal/Paypal transactie.
Ik had toen inderdaad wel nog iets van €17 tegoed in mijn account staan en en moest iets van €2 euro extra betalen om iets te kunnen kopen. Maar toen kon ik dus niet die €2 overboeken via iDeal/Paypal maar moest verplicht €5 als minimum kiezen waardoor ik uiteindelijk nog met een restbedrag in mijn account bleef zitten waar je niet veel mee kunt.

[ Voor 12% gewijzigd door ThaBEN op 23-12-2016 09:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07:36
bram1984 schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 09:57:
[...]

Had je zelf ook wel kunnen bedenken hè. Iets met kerst. ;)
Ik had het andersom, ik zag laatst until dawn voor 9.50 dollar in de usa store en dacht, 'ach die komt vast ook wel voor iets vergelijksbaar in de nl store' nope gewoon dik 20 euro hier in de reclame.....

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soldier wolf
bram1984 schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 09:57:
[...]

Had je zelf ook wel kunnen bedenken hè. Iets met kerst. ;)
met black Friday was die in de aanbieding. dus d8 kans gemist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davith78
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 20-12-2023
Over iDeal op de PS4: ik moet daarvoor dus inloggen op mijn PSN account via de browser van de console als ik geld wil toevoegen aan mijn digitale portomonnee. Alleen kan ik met geen mogelijkheid inloggen: de PSN site accepteert mijn wachtwoord niet. Als ik via een laptop probeer in te loggen op mijn account met hetzelfde wachtwoord lukt het wel. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve
  • Registratie: Februari 2009
  • Nu online

MonkeySleeve

It's just Monkey business

Davith78 schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 10:12:
Over iDeal op de PS4: ik moet daarvoor dus inloggen op mijn PSN account via de browser van de console als ik geld wil toevoegen aan mijn digitale portomonnee. Alleen kan ik met geen mogelijkheid inloggen: de PSN site accepteert mijn wachtwoord niet. Als ik via een laptop probeer in te loggen op mijn account met hetzelfde wachtwoord lukt het wel. Iemand een idee?
Je kunt ook geld toevoegen op je PC door naar https://account.sonyentertainmentnetwork.com/ te gaan en daar geld aan je portemonnee toevoegen :)

Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat geklooi met geld toevoegen via mn ps4 ga ik niet aan beginnen. The order kan wel wachten, heb nog genoeg te spelen. Sowieso was de game in de us in een flash sale voor 8 dollar te krijgen (net zoals batman arkham knight), maar hier komen ze niet onder de 15 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EzamoX
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 16-02-2024
Januari uitverkoop, tot 60% korting op games.

https://store.playstation...=STORE-MSF75508-JANSALE17

Ziet er op het eerste opzicht uit op alle aanbiedingen van de 12 days of christmas, plus meer!

**EDIT** 15 pagina's vol.. meer **EDIT**

[ Voor 8% gewijzigd door EzamoX op 23-12-2016 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaBEN
Mochten er toch deals zijn die tijdens de 12 days of christmas sale beter zijn geweest, kun je alijd nog even wachten. Als ik me niet vergis had je vorig jaar op het einde nog eens 2 dagen waarin alle games van de 12 days of christmas tegelijk beschikbaar waren.

De januari uitverkoop is nog altijd van toepassing wanneer de 12 deals of christmas actie is afgelopen dus mocht het dit jaar anders zijn kun je de games altijd nog voor de januari sale prijs aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ditvoorst
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-11-2018
Eindelijk Grand Kingdom voor een leuke prijs kunnen meenemen.

Zitten games tussen die een leuke prijsdaling hebben gekregen, ook de games die onder de 5 euro zitten zijn leuk om te halen voor tussendoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
EzamoX schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 10:39:
Januari uitverkoop, tot 60% korting op games.

https://store.playstation...=STORE-MSF75508-JANSALE17

Ziet er op het eerste opzicht uit op alle aanbiedingen van de 12 days of christmas, plus meer!

**EDIT** 15 pagina's vol.. meer **EDIT**
Nice, dacht gister nog ik wil Salt & Sanctuary nog altijd een keer spelen, en die is nu €12.
Daar koop ik m wel voor :)

edit: was niet ingelogd, met plus abo zelfs €10,19 :)

edit2: Return to Arkham kost €25, mensen hier die hem gespeeld hebben? Is het het waard? beide games wel al gespeeld vroeger, vond vooral Asylum erg tof..

[ Voor 17% gewijzigd door Scrisissszzz op 23-12-2016 11:08 ]

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ditvoorst schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 10:53:
Eindelijk Grand Kingdom voor een leuke prijs kunnen meenemen.

Zitten games tussen die een leuke prijsdaling hebben gekregen, ook de games die onder de 5 euro zitten zijn leuk om te halen voor tussendoor.
Ik ben ook altijd fan van die koopjes die je eenvoudig tussendoor kunt spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

Scrisissszzz schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 10:59:
[...]

Nice, dacht gister nog ik wil Salt & Sanctuary nog altijd een keer spelen, en die is nu €12.
Daar koop ik m wel voor :)

edit: was niet ingelogd, met plus abo zelfs €10,19 :)

edit2: Return to Arkham kost €25, mensen hier die hem gespeeld hebben? Is het het waard? beide games wel al gespeeld vroeger, vond vooral Asylum erg tof..
De ports worden door Digital Foundry niet al te hoog gewaardeerd. De games zijn er helemaal maar verwacht geen wonderen over de visuals. Al helemaal niet op de PRO want ondanks te officiële ondersteuning is er bijna geen voordeel.
http://www.eurogamer.net/...ch-good-news-and-bad-news

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
rajackar schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 11:18:
[...]

De ports worden door Digital Foundry niet al te hoog gewaardeerd. De games zijn er helemaal maar verwacht geen wonderen over de visuals. Al helemaal niet op de PRO want ondanks te officiële ondersteuning is er bijna geen voordeel.
http://www.eurogamer.net/...ch-good-news-and-bad-news
Had dit artikel inmiddels ook gevonden, thnx :) Die games werden soms al irritant door bugs, zeker destijds op de pc...

Mijn oog is nu gevallen op Deus Ex, lijkt me wel tof en uitgebreid.

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09:16
Yessss ride 2 special edition. Nu 40 euro en Dan delen met broer dus 20 de man. Das nog eens een leuke deal.
Wel bizar dat ze 90 euro durfde te vragen ervoor voorheen....
En FIFA is weer In aanbieding dus kan m'n zwager die ook meenemen. Goeie aanbiedingen zo.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
"Brothers: a tale of two sons" is nu slechts €5. Die ga ik wel halen, staat al een tijdje op mijn wenslijstje, voor als ie eens goedkoop te krijgen is.

Verder weinig naar mijn smaak, als ik het goed gezien heb zo snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ghstly
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 06-12-2023
ralph075 schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 11:38:
"Brothers: a tale of two sons" is nu slechts €5. Die ga ik wel halen, staat al een tijdje op mijn wenslijstje, voor als ie eens goedkoop te krijgen is.
Dat is een aanrader, zeker voor die prijs. Eigenlijk een soort van goeie the Last Guardian. Ooeeeh, come fight me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De Knock-Out uitverkoop:

UFC 2 en LEGO Harry Potter Collection uit de sale gepikt.

Vanmiddag nog de laatste van de 12 kerstdeals.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De nier en gravity rush demo's ook gespeeld. Nier is wel heel dik, heerlijke actie, setting en muziek. Gravity rush demo is ook wel leuk, maar kort en meer een tutorial. De game kan wel een betere anti allaising en een hoge frame rate is ook wel fijn bij zulke actie games. Las op neogaf ook dat het nog een oude demo was, van de E3. Hopelijk kan bij de pro versie dit opgelost worden.

Ook eventjes let it die gespeeld, echt wtf, maar wel leuk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

PlayStation Europe

PlayStation Store’s 12 Deals of Christmas discount #12 is now live:

https://blog.eu.playstati...4&adbpl=tw&adbpr=36969785

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/C0XAUgFVEAA7bT7.jpg

Final Fantasy XV: €46,99

Final Fantasy XV Digital Premium Edition: €62,99

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grumpmeister
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 13-09 11:55
Tegenvallende prijs, ik had 'm vorige week maar fysiek opgepikt voor 44,- (om ook iets voor onder de kerstboom te hebben). Wilde eigenlijk hierop wachten, maar uiteindelijk blij dat ik het niet gedaan heb.

FFXIV: Divyan Dawnborne | Switch FC: SW-8303-2261-5828 | Streamt obscure speedruns op Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilyasse15
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 01-08-2023
Jammer hoor van FF XV, te duur. Fysiek voor 40 euro te krijgen. Nou, ik wacht wel, nu met de aanbiedingen in januari 2016 is er best wat leuks op te pakken. Met BF1, Fifa 17, Ratchet & Clank, Rise of Tomb Raider, Last of Us Remastered en Nathan Drake Collection sowieso wel zoet de komende tijd :D

[ Voor 10% gewijzigd door ilyasse15 op 23-12-2016 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik had hem 3 dagen voor launch ook al voor 50 euro. Maar je moet nagaan dat in veel landen games alleen maar voor de advies prijs van 60 euro (of zelfs hoger) te krijgen zijn omdat winkels niet met acties doen bij launch. Maar in nederlands perspectief mochten veel deals wel 5 euro goedkoper uit vallen, want nu was de media markt vaak goedkoper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 30-08 19:33
ilyasse15 schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 13:56:
Jammer hoor van FF XV, te duur. Fysiek voor 40 euro te krijgen. Nou, ik wacht wel, nu met de aanbiedingen in januari 2016 is er best wat leuks op te pakken. Met BF1, Fifa 17, Ratchet & Clank, Rise of Tomb Raider, Last of Us Remastered en Nathan Drake Collection sowieso wel zoet de komende tijd :D
je hebt onlangs een tijdmachine gekocht? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 18:02
Jammer van de FF prijs, ik was juist op die deal aan het wachten. Had gehoopt op de premium voor €45 (50% korting). Maar dan heb ik nu extra geld voor de januari uitverkoop :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je FF XV toch al rond deze tijd wou kopen is de korting wel meegenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soldier wolf
DigitalError schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 13:59:
[...]

je hebt onlangs een tijdmachine gekocht? :+
heb jij die niet eens dan? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
Verwijderd schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 14:01:
Als je FF XV toch al rond deze tijd wou kopen is de korting wel meegenomen.
Eens, fysiek met digitaal blijft appels met peren vergelijken. Digitaal is dit gewoon de beste prijs (muv van amazon/keysites of stores in andere landen wellicht).

Ik zit zelf in het digitale kamp, heb diablo 3 als schijf en laatst PvZ2 met sinterklaas voor mijn kids gekocht, maar wordt al geirriteerd door het schijven wisselen terwijl mijn gehele library op ps4 verder digitaal is (oh wacht ik vergeet guitar hero...maar buiten die klopt het :P ).
Ik verwacht wel dat als (wanneer/ooit?) ik diablo 3 als plat heb dat ik hem ook niet veel meer op ps4 zal spelen en mogelijk verkoop ik hem dan zelfs een haal ik hem digitaal terug (heb het spel ook voor pc, dus noodzaak is niet erg hoog).

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Nu online
Hier sowieso al te veel games gekocht de laatste twee maanden. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Final Fantasy is net 3 weken uit en dan nog vinden mensen 47 euro voor de digitale versie te duur? :?
Prima prijs voor in de store lijkt me, en het geld meer dan waard ;)

Anyway, voor de donkere dagen rond kerst is Bloodborne voor 19,99 wel een hele fijne:
https://store.playstation...00207_00-BLOODBORNE0000EU

[ Voor 34% gewijzigd door Superkiwi op 23-12-2016 15:41 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
dvdkiwi schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 15:37:
Final Fantasy is net 3 weken uit en dan nog vinden mensen 47 euro voor de digitale versie te duur? :?

Anyway, voor de donkere dagen rond kerst is Bloodborne voor 19,99 wel een hele fijne:
De meeste blijven het vreemd vinden dat de digitale prijzen zo hoog zijn.
Final Fantasy XV (day one edition) deze week gekocht voor €44,00 (Mediamarkt).

Januari sale valt ook weer tegen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 18:02
Net toch maar gebruik gemaakt van de januari sale.
EVE: Valkyrie
Project Cars GOTY
Thumper VR
Mortal Combat XL
Sports Bar VR

Ik zal mezelf vast vermaken tijdens de donkere dagen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Nu online
dvdkiwi schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 15:37:

Op de release dag was hij € 34,99 hier bij de MediaMarkt, maar dat hebben ze later op de dag wel aangepast. Als je dat weet is € 46,99 veel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Digitaal met fysiek vergelijken is niet eerlijk ;) Ik heb mijn fysieke exemplaar in maart ook voor 46 euro gepreordered.
Voor een 3 weken oude game is 47 euro in de store gewoon prima imo.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 16-09 22:18
dvdkiwi schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 17:28:
Digitaal met fysiek vergelijken is niet eerlijk ;) Ik heb mijn fysieke exemplaar in maart ook voor 46 euro gepreordered.
Voor een 3 weken oude game is 47 euro in de store gewoon prima imo.
Zinloze discussie. Elke keer zijn het dezelfde mensen die liever fysiek kopen (lees : later willen doorverkopen) aan het zeuren over te hoge digitale prijzen. Zelf heb ik al minstens 10 jaar geen game meer doorverkocht / ingeruild en ik ben helemaal klaar met al die losse discs. Voor een digitale versie van een recente game is het inderdaad een mooie prijs.

Nu alleen nog leren geen games bij release te kopen, want dan heb ik ook nog wat aan de sales. Zoveel spellen nog niet gespeeld die nu voor 60% of minder te koop zijn :+ 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:56
En het probleem met zwart scherm is weer terug :| kreeg toevallig na eerste zwarte scherm een update voor mijn LG tv, maar die hielp helaas ook al niet... Zit er bijna over te denken om een pro aan te schaffen 8)7

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Laatst online: 25-08 10:11
Ach FFXV voor 35,- van een tweaker gekocht, beter dan die PSN deal! En nu kan ik hem ook weer verkopen :)

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ilyasse15
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 01-08-2023
Beakzz schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 17:41:
[...]

Zinloze discussie. Elke keer zijn het dezelfde mensen die liever fysiek kopen (lees : later willen doorverkopen) aan het zeuren over te hoge digitale prijzen. Zelf heb ik al minstens 10 jaar geen game meer doorverkocht / ingeruild en ik ben helemaal klaar met al die losse discs. Voor een digitale versie van een recente game is het inderdaad een mooie prijs.

Nu alleen nog leren geen games bij release te kopen, want dan heb ik ook nog wat aan de sales. Zoveel spellen nog niet gespeeld die nu voor 60% of minder te koop zijn :+ 8)7
Begrijp dit nooit zo goed als nuchtere gamer. Ik wil het spel spelen, punt. Digitaal vs fysiek is voor mij compleet irrelevant. Gaat mij niet om doorverkopen of wat dan ook. Waarom zou ik digitaal 46 euro een goede prijs vinden als deze fysiek 40 euro is? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:39

Winkiller

De Mopperpot

ralph075 schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 11:38:
Ik hoopte tevergeefs op gratis bij Gold of PSN deze maand, dus ook maar gekocht voor PS4. :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
ilyasse15 schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 19:55:
[...]

Begrijp dit nooit zo goed als nuchtere gamer. Ik wil het spel spelen, punt. Digitaal vs fysiek is voor mij compleet irrelevant. Gaat mij niet om doorverkopen of wat dan ook. Waarom zou ik digitaal 46 euro een goede prijs vinden als deze fysiek 40 euro is? :?
omdat disc wisselen zuigt (jaja fwp, maar het kan) zoals al gezegd het is een eindeloze discussie omdat we allemaal andere zaken zwaarder vinden wegen.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 18:06
Winkiller schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 20:14:
[...]

Ik hoopte tevergeefs op gratis bij Gold of PSN deze maand, dus ook maar gekocht voor PS4. :Y
Is al eens in PSplus geweest, anderhalf jaar geleden dacht ik :)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-09 19:21
Vrijdag schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 20:26:
[...]

Klopt. Heb hem nl. ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
brothers a tale of two sons was al januari 2014 in de ps plus, die heb ik dus gemist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:39

Winkiller

De Mopperpot

Nieuwevolger schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 20:34:
brothers a tale of two sons was al januari 2014 in de ps plus, die heb ik dus gemist.
Daarom noemde ik ook bv. gratis bij Gold, ik had in 2014 geen PS4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 16-09 16:16
[...]

Is een game die bijvoorbeeld nu bij PS+ gratis is in januari ook nog gratis te downloaden of moet je hem dan echt in december hebben binnen gehengeld?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jay-K
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Jay-K

1337 Bhagwag

Joster schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 21:08:
[...]

Is een game die bijvoorbeeld nu bij PS+ gratis is in januari ook nog gratis te downloaden of moet je hem dan echt in december hebben binnen gehengeld?
Je dient de game alleen aan te schaffen. Hierna kun je hem downloaden en spelen zolang je abbonnement loopt. Of dat nu is of over een aantal maanden dat maakt niet uit.

Before me there were many, after me there will be none

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• maukoo
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 09:56
Joster schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 21:08:
[...]

Je moet hem wel "kopen"... dan komt ie in je library. Je kunt hem dan later downloaden mits je nog een plus abonnement hebt lopen. Terugzoeken naar oude plustitels die er voor je abonnement waren kan jammer genoeg niet.

Zie net dat hierboven hetzelfde staat🤡

[ Voor 4% gewijzigd door maukoo op 23-12-2016 21:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
[...]
Hoewel ik niet verwacht dat ie erbij zit, wacht ik toch nog even tot de bekendmaking van de nieuwe plus titels komende woensdag.
Vrijdag schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 20:26:
[...]

Toen was ie voor de PS3 in de plus. Of is ie later alsnog cross-buy geworden?

Over digitaal vs disc: ik heb het liefst discs, dat vind ik overzichtelijker (en voordeliger). en ik heb de optie om door te verkopen (wat ik overigens weinig doe, maar toch).
Als iets digitaal echter voor een erg scherpe prijs te krijgen is of enkel digitaal beschikbaar, dan laat ik het niet liggen.
Beetje van beiden dus :)

[ Voor 23% gewijzigd door ralph075 op 23-12-2016 23:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 18:06
ralph075 schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 22:54:
[...]

Hoewel ik niet verwacht dat ie erbij zit, wacht ik toch nog even tot de bekendmaking van de nieuwe plus titels komende woensdag.

[...]

Toen was ie voor de PS3 in de plus. Of is ie later alsnog cross-buy geworden?

Over digitaal vs disc: ik heb het liefst discs, dat vind ik overzichtelijker (en voordeliger). en ik heb de optie om door te verkopen (wat ik overigens weinig doe, maar toch).
Als iets digitaal echter voor een erg scherpe prijs te krijgen is of enkel digitaal beschikbaar, dan laat ik het niet liggen.
Beetje van beiden dus :)
Volgens mij was het alleen maar voor de PS3. Ik heb m in elk geval niet staan in mijn PS4 library. THen again, ik heb m ook al op Steam. Nog eens op PS4 zou een beetje overkill zijn :P

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickdew
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16:16
Heb net mijn ps4 pro binnen en aangesloten maar hij staat nu uurtje aan met installeren en er hangt een aparte geur. Lijkt me wel rubber wat verbrand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

nickdew schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 23:47:
Heb net mijn ps4 pro binnen en aangesloten maar hij staat nu uurtje aan met installeren en er hangt een aparte geur. Lijkt me wel rubber wat verbrand?
Kan ook gewoon de nieuwigheid zijn plus een goede reuk. Apparatuur stinkt vaak naar plastic / rubber.
Zolang er nog geen rook uitkomt zou ik mij niet al te druk maken.

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trezzahn
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 15-09 06:28
Nu een week in het bezit van een PS4. Bevalt erg goed.
Ik had alleen eerst niet begrepen dat je voor het spelen nog steeds een disc nodig hebt om te starten (ik dacht dat dit alleen ter installatie was).
Maar ik begrijp dus goed dat je dus nu wel fysieke games kunt kopen/verkopen en digitaal aangeschafte games (die je dus kunt starten zonder disc?) alleen op je account blijven?!

Verder alleen nog Uncharted 4 gekocht. Leuk spel. Binnenkort maar eens een spel bijkopen en PlayStation Plus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank1973
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-09 16:49

Frank1973

XBL: Ghostleader1NL

Trezzahn schreef op zaterdag 24 december 2016 @ 07:04:
Ik had alleen eerst niet begrepen dat je voor het spelen nog steeds een disc nodig hebt om te starten (ik dacht dat dit alleen ter installatie was).
Maar ik begrijp dus goed dat je dus nu wel fysieke games kunt kopen/verkopen en digitaal aangeschafte games (die je dus kunt starten zonder disc?) alleen op je account blijven?!

Verder alleen nog Uncharted 4 gekocht. Leuk spel. Binnenkort maar eens een spel bijkopen en PlayStation Plus.
Correct, fysieke games kun je verkopen of inruilen bij bv Gamemania..

Digitale games kun je niet verkopen en zitten aan jouw account vast, of je moet je volledige account verkopen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Trezzahn schreef op zaterdag 24 december 2016 @ 07:04:

Ja en dan de game even bij de 10 vrienden installeren en die kunnen dan allemaal zonder disc spelen. Wat denk je zelf. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trezzahn
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 15-09 06:28
bram1984 schreef op zaterdag 24 december 2016 @ 07:24:
[...]

Ja en dan de game even bij de 10 vrienden installeren en die kunnen dan allemaal zonder disc spelen. Wat denk je zelf. :+
O ja, daayum... 8)7
Moet je wel vrienden hebben :p

Enfin, hij bevalt erg goed. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davith78
nickdew schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 23:47:
Had ik ook met mijn Pro. Die geur blijft niet lang hoor, ik rook het alleen de eerste keer dat hij aanstond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Ikkuh84 schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 18:05:
En het probleem met zwart scherm is weer terug :| kreeg toevallig na eerste zwarte scherm een update voor mijn LG tv, maar die hielp helaas ook al niet... Zit er bijna over te denken om een pro aan te schaffen 8)7
Daar hoef je geen Pro voor te halen want die heeft het ook :(
[...]

Zeuren of niet het is natuurlijk nooit goed te praten dat een digitale game duurder is en blijft tov een fysiek exemplaar.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]
Ik wilde ook helemaal geen digitaal vs fysiek discussie opstarten :D
Het is mij werkelijk om het even of je liever fysiek of digitaal koopt. Heb zelf ook nog nooit een game verkocht en koop alles het liefst fysiek; losse disks heb ik geen last van want ze zitten in doosjes :P En die staan weer mooi geordend in de kast. Hetzelfde heb ik met blu-rays en cd's. Ieder zijn ding.
Waar het mij om ging was de prijs en die is, zoals jij ook al aangeeft, voor een net nieuwe game in de PS Store, prima.

Dat gezegd hebbende ben ik benieuwd welke games er in januari naar de PS+ komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Met regelmaat word ik uit de PSN geknikkerd als ik mijn PS4 vaker in rust modus zet. Zelfs helemaal uit en aan heeft dan geen effect. Ik moet dan echt opnieuw inloggen. Meer mensen met dit fenomeen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Nu online
Mrjraider schreef op zaterdag 24 december 2016 @ 14:53:
Met regelmaat word ik uit de PSN geknikkerd als ik mijn PS4 vaker in rust modus zet. Zelfs helemaal uit en aan heeft dan geen effect. Ik moet dan echt opnieuw inloggen. Meer mensen met dit fenomeen?
Wat is de status bij je netwerk, welk NAT-type?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Jumpman schreef op zaterdag 24 december 2016 @ 15:24:
[...]

Wat is de status bij je netwerk, welk NAT-type?
NAT Type 2, nu werkt alles weer omdat ik dus opnieuw uit en inlogde..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaBEN
Toevallig je netwerk ingesteld dat die automatisch een IP adres toewijst? Of gebruik je vaste IP adressen? Kan een conflict zijn indien er automatisch IP adressen worden toegewezen, kan ook te maken hebben dat je bepaalde poorten moet openzetten.

Totdat ik mijn poorten had opengezet had ik het issue dat ik alleen de PSN store kon benaderen de eerste 5 minuten zodra ik mijn PS4 aanzette. Daarna lukte het niet meer totdat ik een volledige reboot uitvoerde (maar weer voor 5 minuten).

Sinds openzetten van poorten en instellen van vaste ip adressen heb ik geen problemen meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
ik heb geen 4K tv, ik speel puur op 1080P. is een ps4 pro zinvol voor mij ? of moet ik voor een slim gaan ?

[ Voor 17% gewijzigd door Farabi op 24-12-2016 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davith78
lennox-06 schreef op zaterdag 24 december 2016 @ 16:46:
ik heb geen 4K tv, ik speel puur op 1080P. is een ps4 pro zinvol voor mij ? of moet ik voor een slim gaan ?
Is al 100x langs gekomen hier. Gebruik s.v.p. even de zoekfunctie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yohsoog
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22-06 18:24
Vandaag een PS4 gekocht. Ik wou even vragen, die deal van een tiental paginas terug voor goedkoper PSN Plus (als je het nog niet eerder had), is die nog geldig? Ik krijg een 'pagina bestaat niet' maar dacht ook ergens gelezen te hebben destijds dat er een verkeerde link was. Wie weet wat de geldigheidsdatum van die deal was?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oxford bastard
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 29-10-2021
Ik heb zojuist de ps4 pro kunnen bemachtigen. Kan iemand mij vertellen welke games een duidelijk verschil maken wat betreft graphics op een full hd scherm?

Ik moest een nieuwe ps4 hebben en dacht kan ik net zo goed voor iets meer een pro halen. Dus ik weet dat 4k beter is maar voorlopig blijf ik bij mun 1080p.

Had trouwens wel vervacht dat WD 2 er beter uit zou zien maar nog steeds hevige Aliasing aanwezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
oxford bastard schreef op zaterdag 24 december 2016 @ 17:03:
Ik heb zojuist de ps4 pro kunnen bemachtigen. Kan iemand mij vertellen welke games een duidelijk verschil maken wat betreft graphics op een full hd scherm?

Ik moest een nieuwe ps4 hebben en dacht kan ik net zo goed voor iets meer een pro halen. Dus ik weet dat 4k beter is maar voorlopig blijf ik bij mun 1080p.

Had trouwens wel vervacht dat WD 2 er beter uit zou zien maar nog steeds hevige Aliasing aanwezig.
Rise of the Tomb Raider! _/-\o_

En WD aliasing? Die maakt op de Pro gebruik van supersampling op Full HD. Ziet er qua aliasing juist retestrak uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oxford bastard
-SaveMe- schreef op zaterdag 24 december 2016 @ 17:05:
[...]

Rise of the Tomb Raider! _/-\o_

En WD aliasing? Die maakt op de Pro gebruik van supersampling op Full HD. Ziet er qua aliasing juist retestrak uit!
Serieus ik zie echt geen verschil. Moet ik iets anders instellen dan? Ff voor de duidelijkheid, Mafia 3 en fallout 4 zien er wel strak uit. Voorheen op de oude ps4 ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaBEN
oxford bastard schreef op zaterdag 24 december 2016 @ 17:10:
[...]

Serieus ik zie echt geen verschil. Moet ik iets anders instellen dan? Ff voor de duidelijkheid, Mafia 3 en fallout 4 zien er wel strak uit. Voorheen op de oude ps4 ook.
Rise of the Tomb Raider is inderdaad het beste voorbeeld.
Met name dat je daar op elk willekeurig moment in het menu kan switchen van game mode en dus direct kan zien wat de verschillen zijn.

Je ziet echt de schaduwen, details in de omgeving en physics van het haar van Lara verspringen als je switched tussen betere graphics en 30fps of standaard graphics en 60 fps.

In bijna alle andere games draait die stnadaard in Pro mode (indien aanwezig) en kan je dus niet switchen om te kijken hoe het op een reguliere PS4 zou hebben uitgezien. Je ziet dan wel dat het beeld echt beduidend goed is, maar kunt hierdoor niet gemakkelijk een vergelijking maken.

[ Voor 17% gewijzigd door ThaBEN op 24-12-2016 17:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oxford bastard
Oke duidelijke taal. Tlou liet ook duidelijk het verschil zien tussen 30fps en 60fps. Het ding is,ik hoef geen uncharted 4 graphics te hebben om te genieten maar ik ben echt allergisch voor slechte AA. Zelfde was met The Crew wat later overigens werd gefixed. Maar zover ik zag kan ik geen instellingen vinden in-game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 09:30
Yohsoog schreef op zaterdag 24 december 2016 @ 16:50:
Vandaag een PS4 gekocht. Ik wou even vragen, die deal van een tiental paginas terug voor goedkoper PSN Plus (als je het nog niet eerder had), is die nog geldig? Ik krijg een 'pagina bestaat niet' maar dacht ook ergens gelezen te hebben destijds dat er een verkeerde link was. Wie weet wat de geldigheidsdatum van die deal was?
Ik weet niet waar je heb gezocht ,maar hier is de link uit dit topic.
https://nl.pepper.com/aan...oor-eur3750-wehkamp-34429

Geen idee of het nog werkt, gewoon proberen en je merkt het vanzelf.

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaaido
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12:31
Wat zijn nou spellen waar je echt op wacht in 2017?

Voor mij: GT sport, Kingdom Hearts 3, For Honor, Massage effect: android, Uncharted 4: lost legacy, Red Dead redemption, Final fantasy 7 remake.

Aardige lineup al :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-09 19:21
Yohsoog schreef op zaterdag 24 december 2016 @ 16:50:
Codes werken niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 13:01
aaaido schreef op zaterdag 24 december 2016 @ 17:53:

Voor mij: GT sport, Kingdom Hearts 3, For Honor, Massage effect: android, Uncharted 4: lost legacy, Red Dead redemption, Final fantasy 7 remake.

Nieuwe Spiderman, remake van Crash bandicoot, God of war 4, Horizon Zero Dawn en de nieuwe Uncharted.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
-God of War.
-Een nieuwe moderne tijd Battlefield! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FF7 remake
Kingdom hearts 3
Spiderman
God of war
Rdr 2
Horizon zero dawn
Mass effect 4
Heb ik allemaal het meest op het oog. Maar ze zullen vast niet allemaal 2017 halen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• -SaveMe-

Massage effect lijkt mij ook echt geweldig. Betere VR bestaat er niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFHfony
  • Laatst online: 17:02

TFHfony

Professional Weirdo

Gran Turismo Sport...

[ Voor 0% gewijzigd door TFHfony op 24-12-2016 19:43 . Reden: mieren copulatie ]

www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online

Resident Evil 7
Horizon Zero Dawn
Mass Effect
God of War
Days Gone
Nioh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09:16
Zo even wat uurtjes gestoken in ride 2. Toch wel weer vermakelijke game. Zeker door de nurburgring nordschleife erin. Heb wat beelden gemaakt van de game op de ring..

Ben zeker niet de beste erin. Maar vermaak me er prima mee. Jammer alleen dat de PS4 pro "4k" niet lijkt te werken op 1080p... Vind het er niet echt mooi uitzien.
Gran Turismo...

[ Voor 16% gewijzigd door v8power67 op 24-12-2016 19:40 ]

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFHfony
  • Laatst online: 17:02

TFHfony

Professional Weirdo

Gran Turismo Sport

www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yihaaa
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17:55
v8power67 schreef op zaterdag 24 december 2016 @ 19:38:
Zo even wat uurtjes gestoken in ride 2.
Strak gereden _/-\o_ ....ik vind motorrace spel qua sturen altijd lastig (waar rij je mee; stuurtje of controller?)
Mis bij de Aprillia wel de blauwe rookpufjes van de 2-takt olie :P :9
Pagina: 1 ... 104 ... 107 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
De PS4 Pro biedt meer dan alleen 4K er zijn ook voordelen bij HD tv's, zie o.a. Dit artikel op T.net

Extra PlayStation-gerelateerde topics:
- [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen
- Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2
- Lijst met PSN ID's van Tweakers [!] Externe site! Google Docs-link.