Hahaha ja die 2 takters mogen wel meer roken in de game jaYihaaa schreef op zaterdag 24 december 2016 @ 19:55:
[...]
Strak gereden....ik vind motorrace spel qua sturen altijd lastig (waar rij je mee; stuurtje of controller?)
Mis bij de Aprillia wel de blauwe rookpufjes van de 2-takt olie![]()
Ik rij zelf met een controller. Heb de game pas net dus hoop nog beter te worden. Maar vind het heel goed te doen met controller. Nou moet ik wel zeggen dat ik de ring wel al sinds Gran Turismo 4 helemaal dood speel. Dus dat helpt wel mee. Maar toch besturing in het spel is echt goed te noemen. Geen echte sim maar ook geen Mario kart achtige arcade.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
TLoU heeft altijd al op 60fps gedraaid op de PS4.oxford bastard schreef op zaterdag 24 december 2016 @ 17:28:
Oke duidelijke taal. Tlou liet ook duidelijk het verschil zien tussen 30fps en 60fps. Het ding is,ik hoef geen uncharted 4 graphics te hebben om te genieten maar ik ben echt allergisch voor slechte AA. Zelfde was met The Crew wat later overigens werd gefixed. Maar zover ik zag kan ik geen instellingen vinden in-game.
Idem, alleen RE sla ik over. Kijk stiekem nog het meest uit naar de nieuwe ZeldaOrigins schreef op zaterdag 24 december 2016 @ 19:26:
[...]
Resident Evil 7
Horizon Zero Dawn
Mass Effect
God of War
Days Gone
Nioh
psn: jagermeistertim
Ja maar je kan switchen tussen 60fps en 30fps. Dan begrijp je als console gamer waarom 60fps zo heilig is voor pc gamers. Maarjah probeer pc fanboys maar eens uit te leggen dat als je 30fps gewend bent, je niet beter weet.bram1984 schreef op zaterdag 24 december 2016 @ 21:14:
[...]
TLoU heeft altijd al op 60fps gedraaid op de PS4.
Echt duidelijk verschil zonder een side by side of vlak na elkaar zoals mogelijk is met Rise of the tombraider heb ik nog niet gezien.oxford bastard schreef op zaterdag 24 december 2016 @ 17:03:
Ik heb zojuist de ps4 pro kunnen bemachtigen. Kan iemand mij vertellen welke games een duidelijk verschil maken wat betreft graphics op een full hd scherm?
Ik moest een nieuwe ps4 hebben en dacht kan ik net zo goed voor iets meer een pro halen. Dus ik weet dat 4k beter is maar voorlopig blijf ik bij mun 1080p.
Had trouwens wel vervacht dat WD 2 er beter uit zou zien maar nog steeds hevige Aliasing aanwezig.
Zit er voornamelijk in dat eigenlijk alle spellen vloeiender draaien.
Maar verwacht geen sprong ter grootte van PS3 naar PS4 of iets dergelijks. Het zijn subtiele verschillen en de meeste mensen missen ze volkomen.
Before we work on artificial intelligence, let`s do something about natural stupidity
Heeft iemand fallout 4 al geprobeerd op de ps4 pro?
De gewone ps4 heeft het vaak erg lastig met die game...
Onder de kerstboom lag vanavond een PS4 Pro
Nu mag ik mijn eerste game gaan uitzoeken. Aangezien ik mij op PC enorm vermaakt heb met Tomb Raider (2013), lijkt Rise of the Tomb Raider mij een voor de hand liggende keus.
Wat ik bij mijn verouderde PC vervelend vind, is het doen van concessies tussen framerate en grafische kwaliteit. Nu lees ik dat Rise of the Tomb Raider op de PS4 Pro, keuze geeft over verschillende visuele modi.
Valt dat jullie niet tegen, dat je moet kiezen tussen 60fps of verbeterde graphics? Of werkt die instelling toch anders? Ik heb trouwens geen 4K TV, maar een 55" 1080p plasma. Waar kiezen jullie voor in de praktijk?
Daarnaast heb ik nog een vraag over digitale aankopen. Zijn die gebonden aan je account of aan de PS4?
Mijn laatste console was een Nintendo Wii. Die heb ik destijds makkelijk weer kunnen verkopen met een flink aantal games. Zijn digitaal gekochte games overdraagbaar? Hoe werkt dat tegenwoordig met games die je in de winkel koopt?

Nu mag ik mijn eerste game gaan uitzoeken. Aangezien ik mij op PC enorm vermaakt heb met Tomb Raider (2013), lijkt Rise of the Tomb Raider mij een voor de hand liggende keus.
Wat ik bij mijn verouderde PC vervelend vind, is het doen van concessies tussen framerate en grafische kwaliteit. Nu lees ik dat Rise of the Tomb Raider op de PS4 Pro, keuze geeft over verschillende visuele modi.
Valt dat jullie niet tegen, dat je moet kiezen tussen 60fps of verbeterde graphics? Of werkt die instelling toch anders? Ik heb trouwens geen 4K TV, maar een 55" 1080p plasma. Waar kiezen jullie voor in de praktijk?
Daarnaast heb ik nog een vraag over digitale aankopen. Zijn die gebonden aan je account of aan de PS4?
Mijn laatste console was een Nintendo Wii. Die heb ik destijds makkelijk weer kunnen verkopen met een flink aantal games. Zijn digitaal gekochte games overdraagbaar? Hoe werkt dat tegenwoordig met games die je in de winkel koopt?
Ik zou voor Uncharted gaan 
Vind ik persoonlijk nog een stuk leuker dan Tomb Raider. Met de 2013 heb ik me overigens ook goed vermaakt, Rise of the Tomb Raider kwam ik niet doorheen na Uncharted 4.
Vind ik persoonlijk nog een stuk leuker dan Tomb Raider. Met de 2013 heb ik me overigens ook goed vermaakt, Rise of the Tomb Raider kwam ik niet doorheen na Uncharted 4.
Tombraider 2013 blijkt qua review beter te zijn dan rise. Persoonlijk zou ik ook voor uncharted gaan.
Veel plezier met je pro. Nu sparen voor de vr bril
Veel plezier met je pro. Nu sparen voor de vr bril
[ Voor 22% gewijzigd door lordloeder op 24-12-2016 23:08 ]
Gokje: BF2, World War II
En pas in 2018.
Met Skyrim heeft ie het af en toe ook wat moeilijk, is een Bethesda dingetje. Kunnen blijkbaar geen goed geoptimaliseerde games voor PS maken.Anton.net schreef op zaterdag 24 december 2016 @ 22:31:
[ Voor 47% gewijzigd door dutchgio op 24-12-2016 23:12 ]
Verwijderd
Dat heb ik ook een langere tijd gehad.Beakzz schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 17:41:
[...]
Nu alleen nog leren geen games bij release te kopen, want dan heb ik ook nog wat aan de sales. Zoveel spellen nog niet gespeeld die nu voor 60% of minder te koop zijn![]()
Kan nu gelukkig wachten met games kopen tot dat ze in de Store een keer in de aanbieding komen.
Bijvoorbeeld nu in de januari Sale heb ik ook weer een aantal leuke titels gescoord.
Wacht met titels tot ze rond de 30 euro zijn, en dan gooi ik ze meteen in mijn lijst.
Alleen zelfs dan belanden ze achter in de backlog en kom ik er in maanden nog niet aan toe
De ps4 pro patch moet nog komen, maar dat kan niet meer lang duren. Op dit moment is er dus nog geen verschil.Anton.net schreef op zaterdag 24 december 2016 @ 22:31:
Digitale aankopen zijn account gebonden ,dus niet door te verkopen.M-ThijZ schreef op zaterdag 24 december 2016 @ 22:41:
Zijn digitaal gekochte games overdraagbaar? Hoe werkt dat tegenwoordig met games die je in de winkel koopt?
Games die je fysiek in de winkel koopt kun je gewoon doorverkopen.
PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL
Ik heb eigenlijk geen flauw idee wat er op de planning staat.aaaido schreef op zaterdag 24 december 2016 @ 17:53:
Wat zijn nou spellen waar je echt op wacht in 2017?
Voor nu kom ik niet verder dan "Die ene nieuwe Ghost recon" titel en "dat losse Uncharted DLC verhaal" eigenlijk.
Verder heb ik wel zin in RedDead alleen die verwacht ik eerder begin 2018.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Had ik ook niet verwacht. Maar het ligt er ook aan hoe kundig/technisch developers zijn. Ff om maar weer ubisoft erbij te halen, WD2 heeft al meerdere patches gehad om de frame rate te stabiliseren maar wat vervolgens wel ten koste gaat van de graphics. Maar wacht rustig af wat de toekomst gaat brengen en WD 2 is natuurlijk een grote gedetailleerde zandbak wat het wel lastiger maakt.arbraxas schreef op zaterdag 24 december 2016 @ 22:02:
[...]
Echt duidelijk verschil zonder een side by side of vlak na elkaar zoals mogelijk is met Rise of the tombraider heb ik nog niet gezien.
Zit er voornamelijk in dat eigenlijk alle spellen vloeiender draaien.
Maar verwacht geen sprong ter grootte van PS3 naar PS4 of iets dergelijks. Het zijn subtiele verschillen en de meeste mensen missen ze volkomen.
Maar ik mag toch wel hopen dat deze generatie(pro) stabiele, vloeiende en mooie 60fps games op beeld gaat toveren. Want kom op hee.
Cyberpunk? Witcher is vorig jaar uitgekomen. Cyberpunk gaat nog wel een paar jaar duren.Mutatie schreef op zondag 25 december 2016 @ 01:05:
Mass effect
Horizon zero
FFVII remake hopelijk dit jaar.
Cyberpunk 2077 ook dit jaar?
Waarom verwacht je dat? Consoles hebben nooit de focus op framerate gehad en graphics verkopen simpelweg beter. Ik verwacht op de PS5 ook gewoon 30fps games en op de generaties daarna ook.oxford bastard schreef op zondag 25 december 2016 @ 01:51:
[...]
Had ik ook niet verwacht. Maar het ligt er ook aan hoe kundig/technisch developers zijn. Ff om maar weer ubisoft erbij te halen, WD2 heeft al meerdere patches gehad om de frame rate te stabiliseren maar wat vervolgens wel ten koste gaat van de graphics. Maar wacht rustig af wat de toekomst gaat brengen en WD 2 is natuurlijk een grote gedetailleerde zandbak wat het wel lastiger maakt.
Maar ik mag toch wel hopen dat deze generatie(pro) stabiele, vloeiende en mooie 60fps games op beeld gaat toveren. Want kom op hee.
[ Voor 59% gewijzigd door bram1984 op 25-12-2016 07:00 ]
Weet je wat het is, Tomb Raider ziet er sowieso al geweldig uit. Ik ben begonnen met 60 fps. Maar uiteindelijk toch maar gekozen voor de 30fps met betere graphics. Mijn motivatie hiervoor was dat Tomb Raider een singleplayer spel is en de actie niet zo heftig is als bij een FPS game waardoor 30 fps goed was te doen. En op deze manier weet ik zeker dat ik alle pracht en praal te zien kreeg.M-ThijZ schreef op zaterdag 24 december 2016 @ 22:41:
Onder de kerstboom lag vanavond een PS4 Pro![]()
Ik zie wel duidelijk dat er grafisch dingen verspringen in het beeld als ik in het menu switch van enhanced visuals naar 60 fps, en heb dit bijna bij elke indrukwekkende locatie gedaan om te checken wat er anders is. Er is zeker een verschil maar voor mij persoonlijk is het is niet zo drastisch dat ik a.d.h.v. een screenshots kan bepalen of het de enhanced visuals of 60fps versie betreft, tenzij er van beide versies eenzelfde screenshot van hetzelfde moment naast elkaar liggen. Het meest opvallende zijn bijvoorbeeld bomen, rotsen en schaduws die zelfs van grote afstand meer details blijven behouden. Maar het is niet zo dat ze er 'slecht' uitzien indien je voor 60 fps kiest.
Het is meer alsof je moet kiezen tussen McDonalds of Burger King. Beide zijn verschillend maar ook weer veel hetzelfde. En iedereen zal hier ook wel zijn persoonlijke voorkeur in hebben maar betekend niet dat de ander hierdoor per definitie slechter is (al is fastfood sowieso niet gezond

Daarbij moet ik wel aangeven dat ik op een 1080P TV speel dus misschien is het verschil groter op 4K. Maar het fijne aan Tomb Raider is dat de makers als enige überhaupt de moeite hebben genomen om jou als speler deze verschillende Pro opties te geven, die je op elk moment kan wijzigen zonder de game opnieuw te hoeven laden.
Maar als je Uncharted 4 nog niet gespeeld hebt zou die zeker mijn voorkeur krijgen. Dat is een game van zo een hoge kwaliteit die je waarschijnlijk maar 1x per generatie tegenkomt en soortgelijk thema als Tomb Raider.
PSVR Owner | PSN ID: ThaBEN_NL
Inmiddels twee (6 en 7) kids die ook soms de ps4 willen gebruiken. Wat is hier handig voor? Local account gebruiken, hier krijg je geen trophies op toch? En straks als ze online willen dit overzetten naar sub accounts van mijn master? Zijn de problemen die sony heeft met restricties bij sub accounts al verbeterd? Een jaar geleden was dat dikke drama. Dat als de master een restrictie op een game had gezet hijzelf die ook niet kon spelen maar dit eerst er weer af moest halen.
Of direct maar twee normale psn accounts aanmaken, met een ietwat andere datum voor hun leeftijden?
Of direct maar twee normale psn accounts aanmaken, met een ietwat andere datum voor hun leeftijden?
Goede vragen waar ik helaas niet op alles het antwoord heb. Wel kan ik bevestigen dat je ook op local accounts trophies kunt unlocken. Ze worden echter niet meegenomen naar een andere PS4 indien je met deze accounts nooit verbinding maakt met internet / PSN.KookSpook schreef op zondag 25 december 2016 @ 08:29:
Inmiddels twee (6 en 7) kids die ook soms de ps4 willen gebruiken. Wat is hier handig voor? Local account gebruiken, hier krijg je geen trophies op toch? En straks als ze online willen dit overzetten naar sub accounts van mijn master? Zijn de problemen die sony heeft met restricties bij sub accounts al verbeterd? Een jaar geleden was dat dikke drama. Dat als de master een restrictie op een game had gezet hijzelf die ook niet kon spelen maar dit eerst er weer af moest halen.
Maar wat is het probleem om 2 normale accounts te maken? Bedoel je dat er dan geen controle is wanneer ze een game willen spelen die niet voor hun geschikt is en ze toegang hebben tot jouw hele digitale library?
Misschien dat onderstaande video je helpt.
PSVR Owner | PSN ID: ThaBEN_NL
Thanks! Probleem is dan dat dit vanaf 18 kan. Niet een ramp om andere leeftijden in te voeren, maar toch klopt het niet. Daarnaast zou ik het fijn vinden als ik per game kan aangeven wie deze wel en niet kan spelen. Alleen zo ver is sony volgens mij nietThaBEN schreef op zondag 25 december 2016 @ 08:45:
[...]
Maar wat is het probleem om 2 normale accounts te maken? Bedoel je dat er dan geen controle is wanneer ze een game willen spelen die niet voor hun geschikt is en ze toegang hebben tot jouw hele digitale library?
Titanfall 2 gisteren gekocht, man wat is dat vet zeg! Echt urenlang grijnzend de campaign zitten spelen.
Ik moet mijn top-10 zeker nog eens aanpassen straks want zoals het er nu uit ziet komt TF2 er zeker bij.
Ik moet mijn top-10 zeker nog eens aanpassen straks want zoals het er nu uit ziet komt TF2 er zeker bij.
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Even de demo's van graviti rush en nier gespeeld. Graviti, wat een bagger game zeg. Waardeloze besturing blije Japanse strip vertelling tussendoor. Nier was wel aardig maar had daar wel veel meer ven verwacht. Kortom blij met deze demo's kunnen weer 2 games van het aankoop lijstje af
Ik heb hetzelfde. De controls zijn eigenlijk niet goed ingeregeld (of het zou beter kunnen).KookSpook schreef op zondag 25 december 2016 @ 09:08:
[...]
Thanks! Probleem is dan dat dit vanaf 18 kan. Niet een ramp om andere leeftijden in te voeren, maar toch klopt het niet. Daarnaast zou ik het fijn vinden als ik per game kan aangeven wie deze wel en niet kan spelen. Alleen zo ver is sony volgens mij niet
Je zou als parent beter moeten kunnen aangeven wat wel en wat niet. Zonder dat het jouw account beinvloedt.
Leuk dat je 16+ games kunt blocken. Maar ik ben ouder dan 16 en mag ze dus gewoon zien.
Het is hier niet zo'n issue omdat mijn kinderen alleen hun spellen spelen. En niet zomaar iets kopen.
Maar het zou fijn zijn dat je net als bij Google play store gewoon telkens een WW in zou moeten vullen.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Eens ja, ik mis echt een aantal opties binnen de sub-accounts. Ik geef zijn geboorte datum toch in, waarom worden games boven die leeftijd dan niet automatisch gelocked en kan je er alleen in met een ww? Waarom kan ik niet gewoon aanvinken dat je vanaf die account niks online kan doen of vanuit de store mag installeren zonder ww? Mijn zoontje zal dat niet doen want ook hij speelt gewoon zijn eigen games, maar het zou me toch een beter gevoel geven. Dat zijn trofeeën worden opgeslagen en inzichtelijk zijn vanuit zijn profiel vind ik dan bijvoorbeeld weer wel leuk, hij ook want dat zijn dingen waar hij soms voor speeltDarkSide schreef op zondag 25 december 2016 @ 10:27:
[...]
Ik heb hetzelfde. De controls zijn eigenlijk niet goed ingeregeld (of het zou beter kunnen).
Je zou als parent beter moeten kunnen aangeven wat wel en wat niet. Zonder dat het jouw account beinvloedt.
Leuk dat je 16+ games kunt blocken. Maar ik ben ouder dan 16 en mag ze dus gewoon zien.
Het is hier niet zo'n issue omdat mijn kinderen alleen hun spellen spelen. En niet zomaar iets kopen.
Maar het zou fijn zijn dat je net als bij Google play store gewoon telkens een WW in zou moeten vullen.
Oh crap, ik las over 2017-2018 maar nu zie ik dat het zelfs langer kan duren. De aankondiging is alweer jaren geledenbram1984 schreef op zondag 25 december 2016 @ 06:58:
[...]
Cyberpunk? Witcher is vorig jaar uitgekomen. Cyberpunk gaat nog wel een paar jaar duren.
[ Voor 6% gewijzigd door Mutatie op 25-12-2016 12:21 ]
Ik sluit me hier volledig bij aan, wat een heerlijke verrassing zo met de feestdagen!On_E schreef op zondag 25 december 2016 @ 09:37:
Titanfall 2 gisteren gekocht, man wat is dat vet zeg! Echt urenlang grijnzend de campaign zitten spelen.
@bram1984
Tjah das waar. Als de graphics mooier en geavanceerder moeten blijft de frame rate achter de fijten aanlopen. Voor mij hoeft 60fps niet perse bij bepaalde genres maar iig een stabiele 30fps met acceptabele graphics.
Tjah das waar. Als de graphics mooier en geavanceerder moeten blijft de frame rate achter de fijten aanlopen. Voor mij hoeft 60fps niet perse bij bepaalde genres maar iig een stabiele 30fps met acceptabele graphics.
[ Voor 8% gewijzigd door oxford bastard op 25-12-2016 13:41 ]
4K kiezen, ook al heb je een 1080p TV. Momenteel ben ik ook bezig met Rise Of The Tombraider op de PS4 Pro.M-ThijZ schreef op zaterdag 24 december 2016 @ 22:41:
Onder de kerstboom lag vanavond een PS4 Pro![]()
Zojuist Ratchet & Clank aangeschaft, speel het op mn gewone Fhd tv maar man o man.. Wat ziet het er grafisch geweldig uit!! (ps4 pro)
[ Voor 10% gewijzigd door BigF25 op 25-12-2016 15:44 ]
Na het lezen van jullie positieve reacties ook maar aangeschaft, ben benieuwd!DigitalError schreef op zondag 25 december 2016 @ 13:10:
[...]
Ik sluit me hier volledig bij aan, wat een heerlijke verrassing zo met de feestdagen!
gelukkig was mijn bankrekening al blij met alle uitverkopen van de laatste maand.. in ieder geval tombraider, doom, pes17 en titanfall 2 rijker. heb wat te doen komende tijd 😃
Ik heb battlefield 1 maar wil 4 ook wel af en toe spelen.
Dus is mijn vraag..
1 is multi nog active
2 is er een goty versie zo ja hoe heet die.
Voor 2017 wil ik bad company.
Gewoon clean en simpel dus geen 100 hoekjes en bosjes.
En dat gebouwen kunnen instorten. :3
Dus is mijn vraag..
1 is multi nog active
Gisteren gedownload en de eerste uren er alweer opzitten onlineraro007 schreef op maandag 26 december 2016 @ 04:40:
Dus is mijn vraag..
1 is multi nog active
Dell Vostro 7620 / Intel Core i7 12700H / NVIDIA GeForce RTX 3050 Ti 4GB / 40GB DDR5RAM / Samsung 990 Pro 1TB / Dell WD22TB4 / 2x Dell G2724D / Dell Premier KM900 / Universal Audio Volt 1 / 2x KRK Rokit RP8 G4 / KRK S12.4
Iemand al Let it Die gespeeld? Zo ja wat zijn de ervaringen?
Benieuwd naar deze titel moet m alleen nog even binnenharken. >40 GB geloof ik.
[ Voor 12% gewijzigd door Geteisem op 26-12-2016 09:24 . Reden: Meh ]
Gedownload, geinstalleerd, geopend: na de title screen een zwart scherm. Game afgesloten en opnieuw geopend: title screen laadt mooi, daarna weer een zwart scherm. Delete.Geteisem schreef op maandag 26 december 2016 @ 09:23:
Was niet echt een succes voor mij dus
Time is never wasted when you're wasted all the time.
1. Ja, maar minder actief dan BF1.raro007 schreef op maandag 26 december 2016 @ 04:40:
Dus is mijn vraag..
1 is multi nog active
2. Battlefield 4 Premium Edition. Als je die nog kunt vinden, anders BF4 los kopen en premium ernaast.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Lol. Hoop toch op een iets betere ervaring. Beetje jammer ditPhase schreef op maandag 26 december 2016 @ 10:39:
[...]
Gedownload, geinstalleerd, geopend: na de title screen een zwart scherm. Game afgesloten en opnieuw geopend: title screen laadt mooi, daarna weer een zwart scherm. Delete.
Was niet echt een succes voor mij dus

Vage game, vage besturing. Dat somt het wel een beetje op.Geteisem schreef op maandag 26 december 2016 @ 09:23:
Dat kan nog steeds hoor, dan speel je de verkeerde game mode.raro007 schreef op maandag 26 december 2016 @ 04:40:
De ps4 pro met cod iw voor 399 bij de media markt.
vergeet je niet de nieuwe 'game-klaar service' erbij te nemenNieuwevolger schreef op maandag 26 december 2016 @ 13:26:

Voor de old school gamers: Arc System Works heeft aangekondigd dat Double Dragon 4 voor PlayStation 4 (en Steam) wereldwijd beschikbaar komt op 30 januari 2017.
Wat is dat nou weer?DigitalError schreef op maandag 26 december 2016 @ 13:27:
[...]
vergeet je niet de nieuwe 'game-klaar service' erbij te nemenwat een onzin is dat weer zeg man man man.

http://www.mediamarkt.nl/nl/shop/ps-game-consoles.html
zag het toevallig in de folder staan, als je dit soort dingen al niet zelf kunt, dan kun je beter gewoon geen ps4 of welk ander apparaat kopen.

DigitalError schreef op maandag 26 december 2016 @ 14:35:
[...]
http://www.mediamarkt.nl/nl/shop/ps-game-consoles.html
zag het toevallig in de folder staan, als je dit soort dingen al niet zelf kunt, dan kun je beter gewoon geen ps4 of welk ander apparaat kopen.

Doet me denken aan iemand hier die zijn hd wilde laten overzetten inclusief data transfer. Er zal dus wel een markt voor zijn.
10 second ninja DONE
Vorige week nog kaal voor 399 gehaald. Ik heb een kwartier die man proberen te overtuigen dat IW er wel bij zou kunnen voor die prijs. Hij bleef maar herhalen dat ze nooit aan zulke acties doen en dat het ook komende tijd zeker niet gaat komen. "Misschien andere filialen, maar wij zeker niet!" - Aldus de MM Zuidoost (Amsterdam)Nieuwevolger schreef op maandag 26 december 2016 @ 13:26:
Zal ik gewoon langs de winkel gaan en zeggen dat ik IW erbij zou willen of heeft dat geen nut...?
Xbox Live: AlpBJK PSN: alp1903
Ach dat kant en klaar gedoe, misschien voor een moeder die het kado wil geven zodat zoonlief direct kan beginnen na uitpakken. Verder idd onzin.
Ik heb mezelf eergisteren een slim met FFXV kado gedaan (nadat ik hem al haast had uitgespeeld op de ps4 van een kameraad, te mooi
) en schrik wel een beetje hoe warm hij word. Ik zag dat het plastic aan de rechter zijkant een heel klein beetje bol staat met een kleine kier
Ik heb mezelf eergisteren een slim met FFXV kado gedaan (nadat ik hem al haast had uitgespeeld op de ps4 van een kameraad, te mooi
[ Voor 4% gewijzigd door Mutatie op 26-12-2016 15:20 ]
Dat was ik denk ik, alleen is dat niet wat deze service bied.Sagat schreef op maandag 26 december 2016 @ 15:05:
Doet me denken aan iemand hier die zijn hd wilde laten overzetten inclusief data transfer. Er zal dus wel een markt voor zijn.
Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.
Je moet met z'n service als nog zelf de wifi inschakelen en de hdmi kabel in de tv stoppen.
Iemand al opgevallen dat er commercials van de ps4 slim door elkaar gaan op de tv. De ene keer die van 249 euro en de andere keer die van 299.
Iemand al opgevallen dat er commercials van de ps4 slim door elkaar gaan op de tv. De ene keer die van 249 euro en de andere keer die van 299.
Staat gewoon in de landelijke folder. Dus als 't goed is moet je die nu gewoon kunnen krijgen gezien de 14 dagen laagste prijs garantie. En anders koop je' 'm met infinite warfare en lever je die nieuwe weer in met de oude bon.Kartale schreef op maandag 26 december 2016 @ 15:08:
[...]
Vorige week nog kaal voor 399 gehaald. Ik heb een kwartier die man proberen te overtuigen dat IW er wel bij zou kunnen voor die prijs. Hij bleef maar herhalen dat ze nooit aan zulke acties doen en dat het ook komende tijd zeker niet gaat komen. "Misschien andere filialen, maar wij zeker niet!" - Aldus de MM Zuidoost (Amsterdam)
Zal ik gewoon langs de winkel gaan en zeggen dat ik IW erbij zou willen of heeft dat geen nut...?
Ooh wat heb ik die grijs gespeeld op de nesTweakmans schreef op maandag 26 december 2016 @ 14:18:
Voor de old school gamers: Arc System Works heeft aangekondigd dat Double Dragon 4 voor PlayStation 4 (en Steam) wereldwijd beschikbaar komt op 30 januari 2017.
[video]
#voelmeoud 😂
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Ja gewoon er naar toe gaan! Heb ik ook al vele malen vaker gedaan.Kartale schreef op maandag 26 december 2016 @ 15:08:
[...]
Vorige week nog kaal voor 399 gehaald. Ik heb een kwartier die man proberen te overtuigen dat IW er wel bij zou kunnen voor die prijs. Hij bleef maar herhalen dat ze nooit aan zulke acties doen en dat het ook komende tijd zeker niet gaat komen. "Misschien andere filialen, maar wij zeker niet!" - Aldus de MM Zuidoost (Amsterdam)
De laatste keer met de ps4 slim was hij ineens goedkoper en met spel en extra controler.
Kreeg toen korting, het spel en de controler!😉
DaveD
Ja idd, maar ik vind dat in het verlengde van elkaar liggen. Mensen hebben geen tijd of zin en nemen daarom dit soort diensten af...denk ik. Mogelijk hadden ze jouw verzoek ook wel willen doen daar?Aaargh! schreef op maandag 26 december 2016 @ 15:20:
[...]
Dat was ik denk ik, alleen is dat niet wat deze service bied.
10 second ninja DONE
Ik hou normaal wel van wazige japanse stijl. Maar besturing vond ik ook niets, vraag me af of deel een niet al in de plus heeft gezeten, mogelijk voor vita die ik niet heb. Verder misschien kwestie van wennen aan de besturing, deel 1 was wel goed ontvangen destijds, dacht ik.bukkum schreef op zondag 25 december 2016 @ 10:17:
Even de demo's van graviti rush en nier gespeeld. Graviti, wat een bagger game zeg. Waardeloze besturing blije Japanse strip vertelling tussendoor
Nier had ik geen ideeen over maar verbaasde me positief. Was op een gegeven moment het wandelen wel beu. Is ook niet echt mijn genre. Maar ook voor mij beide geen must buy's. Nier was wel aardig maar had daar wel veel meer ven verwacht. Kortom blij met deze demo's kunnen weer 2 games van het aankoop lijstje af
10 second ninja DONE
Ik twijfel een beetje welke games ik ga kopen bij mijn PS4 Pro. Uncharted 4 heb ik al besteld, maar ik zou wel graag een goede RPG o.i.d. spelen. Ik twijfelde aan Dark Souls.
Wat zijn goede alternatieven op zulk soort games? Ik speel ze niet zo vaak maar ze lijken me erg leuk. Bij voorkeur een game waar ik veel magic kan casten e.d., dat ligt me wel. Vond vroeger Fable ook leuk!
Wat zijn goede alternatieven op zulk soort games? Ik speel ze niet zo vaak maar ze lijken me erg leuk. Bij voorkeur een game waar ik veel magic kan casten e.d., dat ligt me wel. Vond vroeger Fable ook leuk!
[ Voor 15% gewijzigd door TheProf82 op 26-12-2016 16:24 ]
Haha, laatst nog Super Double Dragon voor de SNES gekocht, voor het mooie nostalgische gevoel.DarkSide schreef op maandag 26 december 2016 @ 15:33:
[...]
Ooh wat heb ik die grijs gespeeld op de nes
#voelmeoud 😂

Ik zou wel een versie met hedendaagse graphics willen, maar wel 2D.
[ Voor 23% gewijzigd door Jumpman op 26-12-2016 16:38 ]
Zou ik zeker doen. Je hebt bij Media Markt toch 14 dagen de tijd om iets te retourneren, dus als ze geen korting of de game willen geven, kun je altijd nog je 'oude' aankoop weer inleveren en dan een nieuwe kopen?Kartale schreef op maandag 26 december 2016 @ 15:08:
Met uncharted zit je sowieso goed. Ik zou wel de 3 eerste delen spelen voor je aan U4 begint, dan heb je er veel meer aan. Haal ook The Last or Us, als je die nog niet gespeeld hebt!!!TheProf82 schreef op maandag 26 december 2016 @ 16:23:
Ik twijfel een beetje welke games ik ga kopen bij mijn PS4 Pro. Uncharted 4 heb ik al besteld, maar ik zou wel graag een goede RPG o.i.d. spelen. Ik twijfelde aan Dark Souls.
Bloodborne krijgt erg goede scores. Er zitten ook lichte RPG elementen in. Ik heb hem nog niet geprobeerd, maar staat zeker op mijn shortlist. Met Fallout 4 zit je ook altijd goed.
The witcher 3 al gespeeld? En anders kan je gaan voor dragon age, skyrim en anders final fantasy 15 of bloodborne.TheProf82 schreef op maandag 26 december 2016 @ 16:23:
Ik probeer Rush of Blood in de US store te kopen, maar krijg de melding dat creditcard gegevens niet kloppen. Dit terwijl ik via een Paypal(US) account de betaling uitvoer. Dit ging voorheen gewoon goed.
En hoe kan PSN nou de creditcard gegevens van Paypal lezen. Het zal wel een BS melding zijn.
Iemand anders ook last van dit euvel?
En hoe kan PSN nou de creditcard gegevens van Paypal lezen. Het zal wel een BS melding zijn.
PSN: MrHitman_nl / Discord: MrHitman_nl#9229
Bloodborne. De beste PS4 exclusive tot nu toe, wat mij betreft.TheProf82 schreef op maandag 26 december 2016 @ 16:23:
Ik heb momenteel geen PS+ op mijn eigen account, echter profiteer ik hier wel van via het account van een vriend wat is ingelogd op mijn PS4. Ik heb nu via zijn account een aantal voormalige ps+ games op mijn ps4 geïnstalleerd, blijven deze toegankelijk op mijn ps4 als ik zelf ps+ aanschaf en mijn vriend uitlog?
Alvast bedankt!
Alvast bedankt!
Nee, want de games zijn gekoppeld aan zijn account en zullen niet in jouw bieb staan. Kortom, opnieuw aanschaffen als het betaalde games zijn.
Haha ja da was wel een dombo jah haha....Sagat schreef op maandag 26 december 2016 @ 15:05:
Weet nie of je mij bedoeld hoor maar ik vroeg hier of er een manier was om mun save data over te zetten van mijn hd. Vind het nog steeds achterlijk dat je je data kwijt bent als je die hd in een andere ps 4 wil stoppen. Rare keuze van Sony. Mijn oude was dus kapot en ja je vergeet wel eens handmatig op te slaan op een usb stickie. Cloud zeg je? Tjah daar moet je wel ps plus voor hebben en laat ik nou net online gaming niet zo boeiend vinden. Save dus na elke lange sessie op een usb stick want je weet nooit... Ik hou van playstation maar ze maken daar bij Sony soms zulke onnodige beslissingen en dit is er 1 van.
Bovendien mensen, er zijn veel gamers die alleen een console kopen om er maar 1 game op te spelen. En geen flauw idee hebben van specs en de juiste instellingen. Laat staan hoe ze een hd eruit moeten halen. Dus ja ik denk dat Mediamarkt hier goed op inspeelt.
Hier heb ik al mijn save games in de cloud en dat gaat goed. Bij de overgang van PS4 naar PS4 Pro, alle games opnieuw gedownload en de save games daarna uit de cloud gehaald. Echter was ik alweer vergeten dat als ik geen PSN Plus meer zou hebben, ik er niet meer bij zou kunnen.oxford bastard schreef op maandag 26 december 2016 @ 19:08:
[...]
Haha ja da was wel een dombo jah haha....
Weet nie of je mij bedoeld hoor maar ik vroeg hier of er een manier was om mun save data over te zetten van mijn hd. Vind het nog steeds achterlijk dat je je data kwijt bent als je die hd in een andere ps 4 wil stoppen. Rare keuze van Sony. Mijn oude was dus kapot en ja je vergeet wel eens handmatig op te slaan op een usb stickie. Cloud zeg je? Tjah daar moet je wel ps plus voor hebben en laat ik nou net online gaming niet zo boeiend vinden. Save dus na elke lange sessie op een usb stick want je weet nooit... Ik hou van playstation maar ze maken daar bij Sony soms zulke onnodige beslissingen en dit is er 1 van.
Bovendien mensen, er zijn veel gamers die alleen een console kopen om er maar 1 game op te spelen. En geen flauw idee hebben van specs en de juiste instellingen. Laat staan hoe ze een hd eruit moeten halen. Dus ja ik denk dat Mediamarkt hier goed op inspeelt.
Save games opslaan en overbrengen van ps4 naar ps4 werkt ook gewoon prima en op een usb stick opslaan is ook een kleine moeite Maar die cloud hadden ze makkelijk van plus kunnen weghouden.Jumpman schreef op maandag 26 december 2016 @ 19:13:
[...]
Hier heb ik al mijn save games in de cloud en dat gaat goed. Bij de overgang van PS4 naar PS4 Pro, alle games opnieuw gedownload en de save games daarna uit de cloud gehaald. Echter was ik alweer vergeten dat als ik geen PSN Plus meer zou hebben, ik er niet meer bij zou kunnen.
Dit was ten tijde van de PS3 (toen online gamen gratis was) één van de USP's die ze gebruikten om PSN Plus te verkopen. Nu zouden ze dat mijn inziens ook wel van PSN Plus weg kunnen houden.oxford bastard schreef op maandag 26 december 2016 @ 19:20:
[...]
Save games opslaan en overbrengen van ps4 naar ps4 werkt ook gewoon prima en op een usb stick opslaan is ook een kleine moeite Maar die cloud hadden ze makkelijk van plus kunnen weghouden.
Net even een uurtje gedaan tussen al het Virtual reality geweld hier door. Echt denderend is het niet. Wel lekker vaag en bruut hakken. Maar dat blijft nooit echt lang boeiend dat hack and slash.bram1984 schreef op maandag 26 december 2016 @ 11:54:
[...]
Vage game, vage besturing. Dat somt het wel een beetje op.
Damn, ik heb vandaag nog de pro voor 399 kaal gehaald bij de MM. Los Bf1 en fifa er bij gekocht.. Ik bel morgen wel even..Kartale schreef op maandag 26 december 2016 @ 15:08:
[...]
Nee denk niet dat jij het was, het was iemand die puur geen zin had om zelf tijd en moeite te spenderen om zijn data over te zetten. Wat jij (denk ik) aangeeft is dat je het niet fijn vind dat cloud saves alleen voor ps plus users zijn. En dat het vervelend is dat je hd niet over gezet kan worden zonder format. Wat ik met je eens ben echter dat is (volgens mij) puur economisch en anti piracy dus dat snap ik dan wel weer.oxford bastard schreef op maandag 26 december 2016 @ 19:08:
[...]
Haha ja da was wel een dombo jah haha....
Ik heb geen xb1 maar op de 360 heb je ook alleen maar cloud als je gold hebt.
In jouw situatie zou (had?) je kunnen kijken of de td van sony iets zou kunnen betekenen, maar ook dit zal wel geval zijn van kosten vs opbrengsten. Gezien wat het kost om bij specialistische bedrijven pc data van kapotte schijven te halen.
Ik wilde ook niet iemand beledigen, ik vind wel dat je een beetje moeite mag doen. Dus zelf je ps4 gebruiks klaar maken en zelf data overzetten. Betekent niet dat ik geen andere meningen toesta, als iemand dat wil uitbesteden moet je dat je dat lekker zelf weten. Het verbaasd me alleen dat de vraag hierna blijkbaar zo hoog is dat de mediamarkt (toch niet bepaald de kleinste speler) er een dienst voor gemaakt heeft.
10 second ninja DONE
Nu bij Intertoys. Sla snel je slag, voordat ze weer bedenken dat het een prijsfout is.Jumpman schreef op woensdag 14 december 2016 @ 09:44:
Voor de liefhebbers: Rise Of The Tomb Raider voor de PS4 is € 28,00 bij Bart Smit.
Thanks voor deze video. Ik begrijp het dus goed dat je op console niveau werkt. Denk dat ik het toch aan ga zetten ( helemaal nu ik mk xl gekocht heb). Zou wel fijn zijn als het had gewerkt met de folder functie. Dan had je die kunnen beveiligen met een pw. Disc games waren dan natuurlijk alsnog een risico geweest.ThaBEN schreef op zondag 25 december 2016 @ 08:45:
[...]
Goede vragen waar ik helaas niet op alles het antwoord heb. Wel kan ik bevestigen dat je ook op local accounts trophies kunt unlocken. Ze worden echter niet meegenomen naar een andere PS4 indien je met deze accounts nooit verbinding maakt met internet / PSN.
Misschien dat onderstaande video je helpt.
[video]
10 second ninja DONE
Ik heb niet geannuleerd en nu is hij vandaag gewoon bezorgd, ipv pas op 30 januari! Ik snap echt niets van de kijkshop maar hij is nu dus binnenjdiezrequejo schreef op zaterdag 17 december 2016 @ 10:19:
[...]
Ja echt belachelijk! Waardeloze service. Adverteren met volgende dag in huis na op de dag zelf 15 december en dan nu 30 januari! Kijkshop nooit meer voor mij.
En dan bieden ze een bon aan van 5 euro 😂 Lachwekkend. Direct geannuleerd. Dan maar ipv 360 naar de mediamarkt voor 388.
Ja, mij is het ook niet gelukt om te betalen met Paypal is de US store. Er worden constant om creditcard gegevens gevraagd. Ook als je het te betalen te goed gewoon op je Paypal hebt staan. Ik heb uiteindelijk maar via een ganekey site een 10$ tegoed card aangeschaft.koenvdlinden schreef op maandag 26 december 2016 @ 17:14:
Ik probeer Rush of Blood in de US store te kopen, maar krijg de melding dat creditcard gegevens niet kloppen. Dit terwijl ik via een Paypal(US) account de betaling uitvoer. Dit ging voorheen gewoon goed.
Bedankt! Net besteldJumpman schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 08:27:
[...]
Nu bij Intertoys. Sla snel je slag, voordat ze weer bedenken dat het een prijsfout is.
Thnx man! Meteen besteld.... 👍🏽Jumpman schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 08:27:
[...]
Nu bij Intertoys. Sla snel je slag, voordat ze weer bedenken dat het een prijsfout is.
Even een update:F41R schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 09:56:
[...]
Ja, mij is het ook niet gelukt om te betalen met Paypal is de US store. Er worden constant om creditcard gegevens gevraagd. Ook als je het te betalen te goed gewoon op je Paypal hebt staan. Ik heb uiteindelijk maar via een ganekey site een 10$ tegoed card aangeschaft.
Vandaag vanuit de PS4 zelf de aanschaf geprobeerd en toen pakte hij de betaling via Paypal wel goed op.
Lijkt wel alsof het via de website minder goed verloopt.
PSN: MrHitman_nl / Discord: MrHitman_nl#9229
Net nu ik een paar dagen geleden Until Dawn op schijf heb gekocht komt er nu een actie van de nummer 1 spel op mijn verlanglijstje Rise of the Tomb Raider. Ik denk dat ik dit jaar geen vuurwerk in huis haal en toch maar van deze aanbieding gebruik zal maken.
PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
Hier ook besteld! Ben benieuwd of ze het leverenJumpman schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 08:27:
[...]
Bedankt voor de tip!
Mejor así
Gister free to play game Let it die eens geprobeerd. Wat een vage game zeg. Probeert wel heel hard om grof en grappog te zijn... ach ja...
Ook de Nier demo gedaan.. werd er niet echt warm van.. best jammer eigenlijk
Ook de Nier demo gedaan.. werd er niet echt warm van.. best jammer eigenlijk
PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."
Nier viel mij ook een beetje tegen.
Let it Die vond ik wel iets hebben maar ik weet nog niet helemaal of het iets voor mij is. De stijl spreekt me wel aan maar ik hou helemaal niet van games vol microtransacties.
Let it Die vond ik wel iets hebben maar ik weet nog niet helemaal of het iets voor mij is. De stijl spreekt me wel aan maar ik hou helemaal niet van games vol microtransacties.
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Net de PS4 Pro gekocht. Er lag geen designated IW bundel, maar toen ik de medewerker (MM) wees op de folder pakte hij meteen Infinite Warfare en deed deze erbij voor 399 totaal.
Ben geen CoD gamer maar toch altijd leuk meegenomen.
Ben geen CoD gamer maar toch altijd leuk meegenomen.
Moet eigenlijk gaan werken maar geen zin dus 
Had het wel gelukt en ik ook zo lang moeten wachten had ik het niet leuk gevonden, ook omdat ik mijn oude ps4 al verkocht had. Maar met wat geduld en geluk kun je dus mooi 3-4 tientjes pakken.
Zelf ook hard nagedacht over de aanschaf van zowel uncharted 4 als TR, echter van beide heb ik de voorgangers niet eens uitgespeeld. hoewel 25/28 euro eigenljk al geen geld is, doe ik het lekker rustig aan en wacht tot ze nog goedkoper worden.
en dan als laatste......
) ga ook deze in de gaten houden.......echter gezien 'hij' ook op steam komt......zeer wsl wel binnen 6-12 maanden in een humble bundle of via steam sale voor cheap te krijgen.
Met zulke acties moet je gewoon geluk & geduld hebben, je weet gewoon dat zulke prijzen veel aandacht trekken. Ik heb het zelf ook geprobeerd maar het was mij niet gelukt om te bestellen, ik ben toen ook 'gewoon' naar de mm gegaan voor mijn pro, en heb nog 396 betaald denk ik.royco85 schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 09:56:
[...]
Ik heb niet geannuleerd en nu is hij vandaag gewoon bezorgd, ipv pas op 30 januari! Ik snap echt niets van de kijkshop maar hij is nu dus binnenIk hoop dat je ook nog een pro op de kop heb getikt ergens
Had het wel gelukt en ik ook zo lang moeten wachten had ik het niet leuk gevonden, ook omdat ik mijn oude ps4 al verkocht had. Maar met wat geduld en geluk kun je dus mooi 3-4 tientjes pakken.
Ik vraag me af of er ook mensen hier zijn die de orginele nier gespeeld hebben? Dat was volgens mij wel in game in de categorie cult hit/hidden gem. Ben wel nieuwsgierig hoe deze demo zich kan meten met het orgineel?rajackar schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 11:47:
Nier viel mij ook een beetje tegen.
Heh ik zou het wel weten, 1 avond lol of vele uren plezier. Maar ik geef dan ook niets meer om vuurwerk.Lasmibalsingh schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 11:13:
Net nu ik een paar dagen geleden Until Dawn op schijf heb gekocht komt er nu een actie van de nummer 1 spel op mijn verlanglijstje Rise of the Tomb Raider. Ik denk dat ik dit jaar geen vuurwerk in huis haal en toch maar van deze aanbieding gebruik zal maken.
Zelf ook hard nagedacht over de aanschaf van zowel uncharted 4 als TR, echter van beide heb ik de voorgangers niet eens uitgespeeld. hoewel 25/28 euro eigenljk al geen geld is, doe ik het lekker rustig aan en wacht tot ze nog goedkoper worden.
en dan als laatste......
Dit zou echt precies mijn ding moeten zijn, retro arcade game check, geniale dev check, maar ik loop er niet warm voor. Misschien ben zelfs ik een beetje moe van de 8/16 bit style games (terwijl ik net shovel knight heb aangeschaftTweakmans schreef op maandag 26 december 2016 @ 14:18:
[video]
10 second ninja DONE
Is/was al die tijd gewoon in de ps store voor 29,99 te koop..Jumpman schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 08:27:
[...]
Dat is toch meer als 28, om uit de discussie digitaal vs. fysiek te blijven...
Heb battlefield 1voor de ps4 net binnen gekregen. Ben zeer benieuwd(sp) In de store was ie goedkoper maar ben geen fan van non fysieke games. Zag trouwens wel modern warfare remasterd staan maar was natuurlijk niet nog niet beschikbaar. Ik weet niet of het al officieel bekend is dat ie los komt?
Edit: Zojuist een paar uur gespeeld en wouw wat vet allemaal. Ik weet niet hoe dit spel op de normale versie eruit ziet maar man wat ziet het er strak uit! Ook mp ff gecheckt, die ziet er net zo scherp uit.
Edit: Zojuist een paar uur gespeeld en wouw wat vet allemaal. Ik weet niet hoe dit spel op de normale versie eruit ziet maar man wat ziet het er strak uit! Ook mp ff gecheckt, die ziet er net zo scherp uit.
[ Voor 26% gewijzigd door oxford bastard op 27-12-2016 19:09 ]
Ik heb de originele Nier op de X360 voor een flink eind gespeeld en daarna net als mijn meeste spellen weer links laten liggen...Sagat schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 12:04:
[...]
Ik vraag me af of er ook mensen hier zijn die de orginele nier gespeeld hebben? Dat was volgens mij wel in game in de categorie cult hit/hidden gem. Ben wel nieuwsgierig hoe deze demo zich kan meten met het orgineel?
Maar het is een spel wat je gewoon moet liggen, een wat wazig verhaal, vreemde setting en veel trial&error. Het is in elk geval niet echt een spel waar ik meteen de volle prijs voor neerleg.
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Ok, I'm lost. Ben nu al een week bezig met Stardew Valley. Vermaak me er prima mee, maar... Er zijn tools die ik niet snap. Bijvoorbeeld: slingshot. Daar moet ammo in. Stenen. Prima, heb ik. Maar HOE doe je die stenen IN je slingshot dan?
Heb me rot gegoogled en overal staat lekker luchtig "ah joh, right click...". Dus.
Iemand?
Heb me rot gegoogled en overal staat lekker luchtig "ah joh, right click...". Dus.
Iemand?
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
https://www.reddit.com/r/...ts/5k3a8o/sling_shot_ps4/spaceboy schreef op woensdag 28 december 2016 @ 08:04:
Ok, I'm lost. Ben nu al een week bezig met Stardew Valley. Vermaak me er prima mee, maar... Er zijn tools die ik niet snap. Bijvoorbeeld: slingshot. Daar moet ammo in. Stenen. Prima, heb ik. Maar HOE doe je die stenen IN je slingshot dan?
Iemand?
Die had je al gevonden?
even ter info:
gister bij Media Markt Zoetermeer geweest, daar lagen wat aanbiedingen:
1.) Rise of the Tomb Raider een of andere speciale editie, 35 euro
2.) Star Wars Battlefront Ultimate Edition, 29 euro
3.) Overwatch 30 euro (Deze staat in de winkel voor 50, gewoon aangeven dat die niet klopt, en op site prijs wel klopt)
gister bij Media Markt Zoetermeer geweest, daar lagen wat aanbiedingen:
1.) Rise of the Tomb Raider een of andere speciale editie, 35 euro
2.) Star Wars Battlefront Ultimate Edition, 29 euro
3.) Overwatch 30 euro (Deze staat in de winkel voor 50, gewoon aangeven dat die niet klopt, en op site prijs wel klopt)
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Denk je onwijs cool te zijn met Evie Frye in AC: Syndicate gebeurt er plotseling iets geheel onverwachts...
Zoals een oude man met een rode neus altijd zei; wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen.
Zoals een oude man met een rode neus altijd zei; wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen.
PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
Als je op de spoorrails gaat staan en je verwacht niet dat er een trein aan komt rijden........Lasmibalsingh schreef op woensdag 28 december 2016 @ 09:36:
gebeurt er plotseling iets geheel onverwachts...
B-100
It's not DNS. There's no way it's DNS. It was DNS. --The Sysadmin haiku
Dat krijg je ervan als je Moordernaars Gelofte in het Nederlands speelt.Lasmibalsingh schreef op woensdag 28 december 2016 @ 09:36:
Denk je onwijs cool te zijn met Evie Frye in AC: Syndicate gebeurt er plotseling iets geheel onverwachts...
[video]
Ik dacht 'm gisteren eindelijk te hebben uitgespeeld, krijg je ineens nog een zooi missies voor je kiezen.
Ik heb inmiddels een speciaal Backlog mapje aangemaakt die ik systematisch ga leeg spelen. Nu 1 PS4 in de woonkamer staat, kan ik daarop waarschijnlijk ook met een iets geruster hart Alien en Soma doorlopen.
Man wat een ontzettende clickbait-titelLasmibalsingh schreef op woensdag 28 december 2016 @ 09:36:
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
zo, ik ben er uit: PSVR + camera + de PRO (vervanging van huidige PS4) ga ik vandaag bestellen. Iemand nog weet van aanbiedingen?
PSN: TDBtje
Dit topic is gesloten.
Let op:
De PS4 Pro biedt meer dan alleen 4K er zijn ook voordelen bij HD tv's, zie o.a. Dit artikel op T.net
Extra PlayStation-gerelateerde topics:
- [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen
- Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2
- Lijst met PSN ID's van Tweakers [!] Externe site! Google Docs-link.
De PS4 Pro biedt meer dan alleen 4K er zijn ook voordelen bij HD tv's, zie o.a. Dit artikel op T.net
Extra PlayStation-gerelateerde topics:
- [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen
- Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2
- Lijst met PSN ID's van Tweakers [!] Externe site! Google Docs-link.