loekf2 schreef op zondag 27 november 2016 @ 11:48:
[...]

Was dat een PS4 van 3 jaar oud ? Ik snap kopers op MP niet, waarom zou je 200 euro voor een 2e hands kopen als je een nieuwe 500 GB slim bij bv Coolblue voor 259 koop incl garantie.
Omdat het toch nog €60 scheelt. Mensen die op marktplaats iets zoeken, willen juist zo min mogelijk kwijt zijn op kort termijn. Dat je dan geen garantie hebt, wordt gezien als een besparing. Je kan het ook omdraaien: besparen op zoveel mogelijk zaken (zoals garantie) en het voor de laagste prijs kopen.

Ik betaal juist weer liever wat meer om een gloednieuw product te hebben, zeker wanneer het prijsverschil niet eens zo groot is. Ik heb bijvoorbeeld wel een iPad Pro 12.9 128GB + 4G via Amazon gekocht wat eerder gebruikt was (1 week gebruikt). Dit bespaarde mij echter zo'n €400 op nieuwprijs, dus dan boeit het me niet en had alsnog garantie erop voor de overige 11 maanden.

De een wil zo goedkoop mogelijk uit zijn in absolute waarde (dus wat je direct in € kwijt bent) de ander kijkt op langer termijn en calculeert risico's in zoals defect buiten garantie en betaalt dan meer om garantie te hebben en een nieuwer apparaat.

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Sommige mensen op marktplaats hebben totaal geen idee wat de waarde is van z'n ps4. Je kon een ps4 slim afgelopen vrijdag voor 196 euro krijgen of 280 hier in nederland met 1tb en een extra controller. Mooi stom dus.

Nog stommer dat mensen gaan voor een ps4 waar games bij zitten voor 200 euro. Het grappiger is dat games als watch dogs, assasins creed 4 en bf1 al vaak genoeg voor 5 euro in de sale zijn geweest, maar hun er een meerprijs van 20 voor betalen.

En sowieso een ps4 kopen op marktplaats is puur gokken dat de ps4 nog in goeie staat is en niet na een maand al geen disc's meer leest.

[ Voor 13% gewijzigd door Nieuwevolger op 27-11-2016 12:02 ]

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
[...]

Was dat een PS4 van 3 jaar oud ? Ik snap kopers op MP niet, waarom zou je 200 euro voor een 2e hands kopen als je een nieuwe 500 GB slim bij bv Coolblue voor 259 koop incl garantie.
Omdat €259 toch bijna 30% duurder is. Een aanzienlijk verschil voor sommige.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Het is ook een stukje gemak, je koopt in één keer een totaalpakket, met de console, games, controllers, en andere accessoires.
Dat je 'beter' maar niet goedkoper uit bent als je de aanbiedingen zou afwachten en alles los nieuw zou kopen wordt dan als een belemmering gezien.

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 12:50
[...]

Nop was er eentje van 2. En ik vond het ook bizar hoe snel dit ging. Maar mij hoor je niet klagen :+

Ben sinds een uurtje een trotse eigenaar van de Pro. Nu FFXV nog (wachten tot dinsdag :') )

[ Voor 10% gewijzigd door Jasphur op 27-11-2016 12:40 ]

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Zou No Mans Sky een soort Driveclub avontuur gaan worden? Eerst een vrij brakke game om daarna via patches een waanzinnige game te worden?

Dit patch die er aan zit te komen ziet er wel enorm groot uit.

YouTube: No Man's Sky | Foundation update trailer | PS4

Meer info: www.dualshockers.com/2016...undation-update-revealed/

Edit: patch notes waren toch wel wat lang...

[ Voor 92% gewijzigd door Homeland op 27-11-2016 13:53 ]

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:32
niekvandermeer schreef op zondag 27 november 2016 @ 12:40:
Zou No Mans Sky een soort Driveclub avontuur gaan worden? Eerst een vrij brakke game om daarna via patches een waanzinnige game te worden?

Patch Notes
Veel text wil niet zeggen dat de gameplay plots geweldig gaat worden.
Jasphur schreef op zondag 27 november 2016 @ 12:38:
[...]
Nu FFXV nog (wachten tot dinsdag :') )
Jij hebt bij de enige winkel besteld die nog niet gisteren bezorgd heeft?
Uit solidariteit met pechvogels zoals jij zal ik mijn exemplaar tot dinsdag netjes in het plastiek laten zitten ;)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Wel handig om even de volledige patchlog te plaatsen...

Het zijn toch voornamelijk bug fixes, daar wordt een game niet ineens anders van.
niekvandermeer schreef op zondag 27 november 2016 @ 12:40:

Patch Notes
-MEGAKNIP-
Gewoon een link plakken was denk ik wel genoeg geweest :+ Of gewoon via pastebin ff alles dumpen en dat plakken ;)

Jammer dat ze nooit PSVR support hebben ingebouwd tijdens de ontwikkeling. No Man's Sky zou echt geniaal zijn in VR, zeker met zo'n artstyle. De beperkingen hadden mij dan helemaal niks uitgemaakt, sterker nog voor €60 was het dan een van de meest uitgebreide VR titels.... Ik zou em in ieder geval direct gekocht hebben met PSVR support ;w

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

• Homeland
  • Niet online
ASNNetworks schreef op zondag 27 november 2016 @ 13:53:
[...]

Gewoon een link plakken was denk ik wel genoeg geweest :+ Of gewoon via pastebin ff alles dumpen en dat plakken ;)

Jammer dat ze nooit PSVR support hebben ingebouwd tijdens de ontwikkeling. No Man's Sky zou echt geniaal zijn in VR, zeker met zo'n artstyle. De beperkingen hadden mij dan helemaal niks uitgemaakt, sterker nog voor €60 was het dan een van de meest uitgebreide VR titels.... Ik zou em in ieder geval direct gekocht hebben met PSVR support ;w
Had hem net aangepast :-)

• Karakartal
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 21-11-2023
Azqi schreef op zondag 27 november 2016 @ 08:47:
[...]

Hij heeft de digitale editie en jij de disc versie?
Nee, juist andersom. Ik heb de digitale versie en hij de disc versie.

• Karakartal
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 21-11-2023
YakuzA schreef op zondag 27 november 2016 @ 08:56:
[...]

Hij heeft er een SSD in gedaan?
Nee.

• Spud82
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 16-01 21:38
Het lijkt toch weer redelijk hit or miss te zijn met de Pro, qua geluidsniveau. Ik vind die van mij behoorlijk wat geluid produceren (alleen FIFA 17 gespeeld tot nu toe).

Het is ook met name een anders soort geluid dan bij m'n originele PS4: storender / meer aanwezig. Waar de PS4 echt van het blazen en 'opstijgen' was klinkt het bij de Pro wat meer mechanisch. Een soort van zoemend geluid.

Overigens is ie in het besturingssysteem gewoon stil.

• JPtjeeNL
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Spud82 schreef op zondag 27 november 2016 @ 15:20:
Het lijkt toch weer redelijk hit or miss te zijn met de Pro, qua geluidsniveau. Ik vind die van mij behoorlijk wat geluid produceren (alleen FIFA 17 gespeeld tot nu toe).

Het is ook met name een anders soort geluid dan bij m'n originele PS4: storender / meer aanwezig. Waar de PS4 echt van het blazen en 'opstijgen' was klinkt het bij de Pro wat meer mechanisch. Een soort van zoemend geluid.

Hier ook inderdaad. Heb 'm aan het einde van de hoekbank staan en kan 'm duidelijk horen in-game. Hij wordt ook behoorlijk warm, hoewel hij in een open kast staat. Das wel erg jammer.

• Spud82
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 16-01 21:38
Hier ook open kast, warmte leek nog mee te vallen. Maar vond het maar een vervelend geluid. In het begin ging ik even onder aan de trap luisteren of er op zolder een wasmachine stond te centrifugeren ofzo, had nog niet door dat het de Pro was :)

• Davith78
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 20-12-2023
De bovenkant van de Pro is verwijderbaar zodat je hem zelf makkelijk stofvrij kan maken zag ik in een de-assembly video van Sony. Ik vraag me af wat het doet voor het 'stofzuigergeluid' als je de bovenkant er gewoon permanent af laat. Of kan de fan dan zijn werk niet meer goed doen?

• Uffeltje
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 18:10
Meer power = meer warmte. Niet altijd, maar in dit geval wel. Deal with it.

YouTube

• Smeldor
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 21:58
Afbeeldingslocatie: http://i67.tinypic.com/25u4908.jpg

Deze kwam ik tegen op budget gaming. Ik dacht ik post hem hier ook maar even voor de medetweakers, wie niet waagt..
Smeldor schreef op zondag 27 november 2016 @ 16:46:
[afbeelding]

Deze kwam ik tegen op budget gaming. Ik dacht ik post hem hier ook maar even voor de medetweakers, wie niet waagt..
Ik las dat de Game Mania het ook al verkoopt sinds gister...

Achja, ik wil de game sowieso digitaal. Bovendien heb ik nog $10 tegoed via mn US account (waarmee ik dus ook speel) en loopt de 10% korting actie nog tm 29 novemver 08.00 US tijd. Ben ik dus totaal $44 kwijt :Y Dus ik wacht wel nog even met bestellen/spelen.

• Smeldor
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 21:58
ASNNetworks schreef op zondag 27 november 2016 @ 16:59:
[...]

Ik las dat de Game Mania het ook al verkoopt sinds gister...

Achja, ik wil de game sowieso digitaal. Bovendien heb ik nog $10 tegoed via mn US account (waarmee ik dus ook speel) en loopt de 10% korting actie nog tm 29 novemver 08.00 US tijd. Ben ik dus totaal $44 kwijt :Y Dus ik wacht wel nog even met bestellen/spelen.
Ik post de foto meer zodat mede tweakers hem misschien ook voor deze prijs af kunnen halen 😊

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/yr8YOsDTzBufo6GAEm0IrsLr/full.jpg?nohitcount=1

Ik heb nu 1200 trofeeën.

>:)
Afbeeldingslocatie: https://cdn.meme.am/cache/instances/folder956/52952956.jpg
(nu nog games op een hoger moeilijkheidsgraad dan easy uitspelen, meer dan enkel story spelen en voor de platinum gaan een keertje)

[ Voor 4% gewijzigd door ASNNetworks op 27-11-2016 17:52 ]

• bassGunner
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 01-12-2024
I find your lack of platinum disturbing.

• Aenea
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 02-02-2021
T-800 schreef op zondag 27 november 2016 @ 00:12:
Ps4 pro geeft helaas een sneeuwbeeld (via HDMI) en valt na een aantal seconden weer weg.

....

Edit: meerdere HDMI kabels en ook nog een oudere Samsung HD ready 1080p tv geprobeerd met allen sneeuwbeeld
Edit 2: https://s18.postimg.org/w7znrg2ax/IMG_8534.jpg
Dat is duidelijk een gevalletje van een hardware fout, kan niet anders, vooral omdat het ook op een 1080p TV hetzelfde effect geeft....

Gewoon retour melden bij BOL, en dan selecteren dat je een andere wilt ontvangen...

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07:44
Met hoeveel gespeelde games?

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• Homeland
  • Niet online
Ik ben ook vandaag voorbij de 1200 gegaan!

3 platinum
73 gold
354 silver
773 bronze

• Donstil
  • Niet online
Nou je hebt wel heel veel bronze bekers zeg, kom op een beetje beter je best doen :)

Ik ben met maar 752 bekers al bijna level 12.

• Homeland
  • Niet online
Vandaag begonnen aan Tearaway Unfolded, wat een geweldige game!

Verwijderd

Weet ik niet precies, maar 1000 trofeeën van de 1200 zijn van op de PS4 alleen.
niekvandermeer schreef op zondag 27 november 2016 @ 18:29:

3 platinum
73 gold
354 silver
773 bronze
_/-\o_
Donstil schreef op zondag 27 november 2016 @ 18:46:
Nou je hebt wel heel veel bronze bekers zeg, kom op een beetje beter je best doen :)

Ik ben met maar 752 bekers al bijna level 12.
Ik ga beter mijn best doen.

• Homeland
  • Niet online
Unearned trophies is overigens voor mij meer dan 3000 en dan komen er nog geregeld nieuwe games bij :-D

• T-800
  • Laatst online: 28-08-2025
Aenea schreef op zondag 27 november 2016 @ 18:00:
[...]

Dat is duidelijk een gevalletje van een hardware fout, kan niet anders, vooral omdat het ook op een 1080p TV hetzelfde effect geeft....

Gewoon retour melden bij BOL, en dan selecteren dat je een andere wilt ontvangen...
Ik ben nu in overleg met bol inderdaad, ze zijn even de opties aan het uitzoeken maar dat lijkt een retourtje te worden.

• Donstil
  • Niet online
niekvandermeer schreef op zondag 27 november 2016 @ 19:07:
Unearned trophies is overigens voor mij meer dan 3000 en dan komen er nog geregeld nieuwe games bij :-D
Daar heb ik er ook een hoop van denk ik :P
Waar zie ik dat?

• Homeland
  • Niet online
Donstil schreef op zondag 27 november 2016 @ 20:47:
[...]

Daar heb ik er ook een hoop van denk ik :P
Waar zie ik dat?
www.psnprofiles.com

• Donstil
  • Niet online
Ooh grappig dat kende ik niet. Dank.

Edit: Er is voor mij ook nog wel wat werk aan de winkel, Ik heb 2924 gemiste trophy's en daardoor maar een succes rate van 22,7% 8)7

[ Voor 26% gewijzigd door Donstil op 27-11-2016 20:59 ]

• ThaBEN
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 19-10-2025
niekvandermeer schreef op zondag 27 november 2016 @ 18:29:
[...]

3 platinum
73 gold
354 silver
773 bronze
Mijn Trophy overzicht:
Afbeeldingslocatie: https://card.psnprofiles.com/1/ThaBEN_NL.png

En dit zijn alleen maar trophies van PS4 games 8)

[ Voor 19% gewijzigd door ThaBEN op 28-11-2016 09:07 ]

PSVR Owner | PSN ID: ThaBEN_NL

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Donstil schreef op zondag 27 november 2016 @ 20:57:
[...]

Ooh grappig dat kende ik niet. Dank.

Edit: Er is voor mij ook nog wel wat werk aan de winkel, Ik heb 2924 gemiste trophy's en daardoor maar een succes rate van 22,7% 8)7
Ik ga niet eens m'n best meer doen :+

412
GAMES PLAYED
35
COMPLETED GAMES
27.75%
COMPLETION
11,177
UNEARNED TROPHIES

• Ilias1991
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 10-01 11:13
[afbeelding]

Iemand al succes gehad?

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 21:30
Exorcist schreef op zondag 27 november 2016 @ 22:34:
[...]

Ik ga niet eens m'n best meer doen :+

412
GAMES PLAYED
35
COMPLETED GAMES
27.75%
COMPLETION
11,177
UNEARNED TROPHIES
Het kan altijd erger :+

Afbeeldingslocatie: https://card.psnprofiles.com/1/Bambeakz.png

Verwijderd

PlayStation Europe ‏

PS Store’s ‘Digital Flash’ discounts start today. Save up to 60% on Inside, Abzu, The Witness, Bound, more:

https://blog.eu.playstati...6&adbpl=tw&adbpr=36969785

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CyT5g4DUQAA4t6C.jpg

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 08:15
Sinds gister heb ik een USB kabel van de Action in gebruik om mijn controllers te connecten en op te laden op de Playstation 4. Slechts 1,30 euro per stuk.

Hiervoor gebruikte ik kabels van een webshop, 4 euro per stuk.

Nu hoorde ik gister van iemand dat goedkope kabels je controllers stuk kunnen maken, en dat je garantie zou vervallen van je controller.

Hebben jullie dit vaker gehoord? Lijkt mij best sterk eigenlijk.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-01 10:29
Mars18 schreef op maandag 28 november 2016 @ 07:13:
Sinds gister heb ik een USB kabel van de Action in gebruik om mijn controllers te connecten en op te laden op de Playstation 4. Slechts 1,30 euro per stuk.

Hiervoor gebruikte ik kabels van een webshop, 4 euro per stuk.

Nu hoorde ik gister van iemand dat goedkope kabels je controllers stuk kunnen maken, en dat je garantie zou vervallen van je controller.

Hebben jullie dit vaker gehoord? Lijkt mij best sterk eigenlijk.
Volgens mij treed het probleem met kabels vooral op bij USB-C (USB 3.x) kabels die een veel hogere laadstroom kunnen ondersteunen. Fabrikanten rommelen met de weerstanden die de laadstroom beperken. Kan me niet voorstellen dat er een issue is met een DS4 met z'n kleine accu en lange laadtijd. Denk dat de laadstroom niet meer dan 500 mA is.

Als je hier kijkt, bij de reviews van een Google engineer:

https://www.amazon.com/gp...QG/ref=cm_cr_rdp_pdp_enth

is het een rommeltje met type-C naar type-A kabels. Sommige kabels kunnen je USB connector in bv. een laptop "opblazen".

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

• Jasphur
hmmm :/ ik mag nog wel even aan de bak denk ik.

Afbeeldingslocatie: https://card.psnprofiles.com/1/Jasphur.png

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://card.psnprofiles.com/1/dennis585.png

Zal wel met mijn privacy instellingen te maken hebben.

• Jay47
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 16-01 21:28
Verwijderd schreef op maandag 28 november 2016 @ 09:31:
[afbeelding]

Zal wel met mijn privacy instellingen te maken hebben.
Klopt helemaal ;)

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02-2025
Bij mij is het ook niet indrukwekkend hoor. Maar heb bij een handjevol games pas echt behoefte gehad om de platinum te halen :)

ok, krijg het plaatje nog niet in mijn post 8)

[ Voor 104% gewijzigd door Scrisissszzz op 28-11-2016 10:32 ]

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

• TFHfony
  • Nu online

TFHfony

Professional Weirdo

Het kan altijd NOG erger:

Afbeeldingslocatie: https://card.psnprofiles.com/1/TFHFony.png

www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939

• Gregory76
  • Laatst online: 21:39

Gregory76

Sony PlayStation freak

Afbeeldingslocatie: https://card.psnprofiles.com/1/GregNL76.png
:9

strava.app.link/jmaOuFSwnUb PSN: GregNL76 - Possessor of: PS1, PS2, PS3 phat, slim & superslim, PS4 (fw 5.05), PS4 Pro, PS4 Slim, PS5, PS Portal, PS Vita (HENkaku), PSP, PSVR, Nintendo Wii U, Switch (unpatched), DS, NES, GameBoy and more consoles!

• Jasphur

• Davith78
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 20-12-2023
Verwijderd schreef op maandag 28 november 2016 @ 05:54:
PlayStation Europe ‏

PS Store’s ‘Digital Flash’ discounts start today. Save up to 60% on Inside, Abzu, The Witness, Bound, more:

https://blog.eu.playstati...6&adbpl=tw&adbpr=36969785
Bedankt voor de tip! Ik haal denk ik Unravel en Mantis Burn Racing voor samen 16 euro :)

• Scrisissszzz
  • Laatst online: 23-02-2025
Ja het is gelukt!

Dan val ik nog reuze mee ;)

Afbeeldingslocatie: https://card.psnprofiles.com/1/Scrisissszzz.png?4393

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

2 trophies per game gemiddeld; nu snap ik het als mensen geen trophy hunters zijn, maar hoe de hel krijg je dát voor elkaar? :/

Als we toch bezig zijn:

Afbeeldingslocatie: https://card.psnprofiles.com/1/zuperkiwi.png

Gisteren CoD IW op veteran uitgespeeld. Niks geen 6 uur achtbaanrollercoaster shooter, maar bijna 15 uur keihard zwoegen :9 Behoorlijke uitdaging, best pittig; 1 of 2 kogels en je bent er geweest.
Toffe single player met daarin nog een stel sidemissies, leuk gedaan zo :)

[ Voor 25% gewijzigd door Superkiwi op 28-11-2016 10:47 ]

• Twixie
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 21:52
dvdkiwi schreef op maandag 28 november 2016 @ 10:45:
[...]
2 trophies per game gemiddeld; nu snap ik het als mensen geen trophy hunters zijn, maar hoe de hel krijg je dát voor elkaar? :/
Lijkt me niet zo moeilijk. Bvb maandelijks alle PS Plus games eens opstarten om te proberen, en je hebt een hoop games met 0% :P. (Die met 0% kan je overigens terug verwijderen uit je geschiedenis zodat je percentage weer omhoog gaat).

• Hegeman
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 21-01 21:13

Hegeman

Weet van alles wat

Afbeeldingslocatie: https://card.psnprofiles.com/1/hegeman.png

• TFHfony
  • Nu online

TFHfony

Professional Weirdo

dutchgio schreef op maandag 28 november 2016 @ 10:13:
[...]

Jij checkt alleen of games er mooi uitzien? :+
Veel PSN games gedownload en er weer afgemikt omdat ze mijn niets leken. Verder na aanschaf van de PS4 flink ziek geworden en pas sinds kort weer voldoende concentratie om games te spelen :)

www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18-01 15:20
Afbeeldingslocatie: https://card.psnprofiles.com/1/hjallo.png
0 platinums :D

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

• WeAreLegion
  • Niet online
Nou laat ik dan ook maar mee doen

Afbeeldingslocatie: https://card.psnprofiles.com/1/Korumera.png

• v8power67
Voor de mensen die een leuke sshd voor hun ps4 en ps4 pro zoeken :
https://www.4launch.nl/pr...8dqZ4qVTE-exxmgk9kf6EzrIj
Weet niet of link werkt is vanuit mn mail. Maar bij 4launch.nl nu in de aanbieding de 2tb firecuda.

pricewatch: Seagate FireCuda (3,5"), 2TB
Is duidelijk de goedkoopste nu in pricewatch.

CRap is de 3.5inch versie 8)7 8)7
Net wakker en maandag etc... |:(

[ Voor 28% gewijzigd door v8power67 op 28-11-2016 11:29 ]

• ThaBEN
v8power67 schreef op maandag 28 november 2016 @ 11:27:
Voor de mensen die een leuke sshd voor hun ps4 en ps4 pro zoeken :
https://www.4launch.nl/pr...8dqZ4qVTE-exxmgk9kf6EzrIj
Weet niet of link werkt is vanuit mn mail. Maar bij 4launch.nl nu in de aanbieding de 2tb firecuda.

pricewatch: Seagate FireCuda (3,5"), 2TB
Is duidelijk de goedkoopste nu in pricewatch.

CRap is de 3.5inch versie 8)7 8)7
Net wakker en maandag etc... |:(
Deze werkt niet! is indd 3.5inch versie

• v8power67
ThaBEN schreef op maandag 28 november 2016 @ 11:29:
[...]

Deze werkt niet! is indd 3.5inch versie
Klopt heb post aangepast.

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 17:38

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Zullen we de epeen wedstrijd even limiteren tot het topic dat hier al voor gemaakt is? [PS] Het Playstation Trophy Topic - Top 50.

• chrisstructor
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-02-2020

chrisstructor

Employ your more evil being

Iemand die toevallig weet of er enige vooruitgang geboekt is mbt compatibiliteitsproblemen icm ps4pro en een range aan 4K HDR tv's (hdcp probleem)?

There are 10 types of people in this world, those who understand binary and those who don't

• b.o.n.s
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 18-01 20:34
chrisstructor schreef op maandag 28 november 2016 @ 12:03:
Iemand die toevallig weet of er enige vooruitgang geboekt is mbt compatibiliteitsproblemen icm ps4pro en een range aan 4K HDR tv's (hdcp probleem)?
LG is bezig met updates op een aantal toestellen, welke en wanneer of het al is gebeurd dat weet ik niet.

• ThaBEN
Precies, dit hangt meer af aan van de firmware versie van je TV fabrikant dan van Sony.
De LG update zou in elk geval nog in november gereleased worden.

• Puck
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:36

Puck

W32.Deadcode.A

chrisstructor schreef op maandag 28 november 2016 @ 12:03:
De LG firmware welke dit probleem oplost is inmiddels uitgegeven in de regio Azie, dus verwacht dat deze heel snel voor de rest van de wereld te installeren is.

Arrived anxious, left bored

• b.o.n.s
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 18-01 20:34
Op mijn Sony tv werkt HDCP in principe prima. Wel heb ik soms bij het opstarten van een game met HDR optie kortstondig ruis, wat na 5 seconden wegvalt en waarop ik weer beeld heb.

• chrisstructor
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-02-2020

chrisstructor

Employ your more evil being

Puck schreef op maandag 28 november 2016 @ 12:14:
[...]

De LG firmware welke dit probleem oplost is inmiddels uitgegeven in de regio Azie, dus verwacht dat deze heel snel voor de rest van de wereld te installeren is.
Hey Puck,
dat is goed nieuws!
Benieuwd wanneer deze update voor Europa beschikbaar komt :)

There are 10 types of people in this world, those who understand binary and those who don't

Het PS menu werkt niet zoals het hoort de laatste tijd:
-Trophies syncen gaat erg moeizaam;
-What's New wordt sinds 30 oktober niet meer geupdate;
-Informatie onder een game laden doet ie vaker niet dan wel;
-Friends profiles bekijken gaat erg moeizaam, als al.

Werkt dit op de Pro wél snel of ligt het gewoon aan het brakke PSN?
Het gebeurt vaker de laatste tijd dat het hele PS menu zo traag is als een slak met de handrem erop,
wat dat betreft is het niks nieuws, maar ik vind het wel vervelend.

• lubbertkramer
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 20-01 07:50

Afbeeldingslocatie: http://i67.tinypic.com/25u4908.jpg

Iemand deze aanbieding nog mee kunnen krijgen bij een mediamarkt, hier in Nieuwegein kreeg ik hem niet mee :(

[ Voor 4% gewijzigd door lubbertkramer op 28-11-2016 12:39 ]

• Puck

Puck

W32.Deadcode.A

dvdkiwi schreef op maandag 28 november 2016 @ 12:38:

Het gebeurt vaker de laatste tijd dat het hele PS menu zo traag is als een slak met de handrem erop,
Ik heb zelfs dat de hele PS Store gewoon niet wil laden. Als ik dan een internet test doe, krijg ik volledige snelheden als resultaten terug en dan werkt alles weer. Het is altijd al een beetje drama geweest met de PSN verbindingen, maar lijkt op de Pro nog wel een stukje erger... (al denk ik dat het toeval is, en PSN momenteel nog brakker is dan anders).

[ Voor 4% gewijzigd door Puck op 28-11-2016 12:44 ]

• ThaBEN
dvdkiwi schreef op maandag 28 november 2016 @ 12:38:

Ik heb een Pro en hier totala niks van gemerkt. Maar de pro heeft 1 Gb geheugen extra puur voor het PS menu en switchen van apps etc.

maar lijkt me waarschijnlijker dat dit aan jouw netwerk of aan PSN ligt. Er zijn veel wijzigingen op PSN de laatste dagen met allerlei sales in verschillende regio's.Misschien zijn veel mensen tegelijk digitaal games aan het downloaden en veel man online aan het gamen sinds de release van Battlefield /CoD. Of je NAT restricties staan niet goed.
Puck schreef op maandag 28 november 2016 @ 12:42:
[...]

Ik heb zelfs dat de hele PS Store gewoon niet wil laden. Als ik dan een internet test doe, krijg ik volledige snelheden als resultaten terug en dan werkt alles weer. Het is altijd al een beetje drama geweest met de PSN verbindingen, maar lijkt op de Pro nog wel een stukje erger...
He niet laden van PS Store had ik in het begin op mijn oude PS4 totdat ik de juiste poorten had opngezet op mijn router. Sindsdien nooit meer problemen mee gehad.

[ Voor 20% gewijzigd door ThaBEN op 28-11-2016 12:58 ]

• Puck

Puck

W32.Deadcode.A

ThaBEN schreef op maandag 28 november 2016 @ 12:43:
[...]

He tniet laden van PS Store had ik in het begin op mijn oude PS4 totdat ik de juiste poorten had opngezet op mijn router. Sindsdien nooit meer problemen mee gehad.
Heb ik ook gedaan, maar mocht niet baten. Ik heb NAT Type 2 (waarschijnlijk niet 1 omdat ik uPnP niet aan wil hebben). Wellicht heb ik niet de juiste poorten aangezet. Ik zal het eens nakijken.

• ThaBEN
Puck schreef op maandag 28 november 2016 @ 12:53:
[...]

Heb ik ook gedaan, maar mocht niet baten. Ik heb NAT Type 2 (waarschijnlijk niet 1 omdat ik uPnP niet aan wil hebben). Wellicht heb ik niet de juiste poorten aangezet. Ik zal het eens nakijken.
Op de XBOX360 had ik altijd type 1.
Op Playstation is type 2 het hoogst mogelijke haalbaar indien je je PS4 via een router op internet is aangesloten. Wil je 1 hebben dan dien je je PS4 rechtstreeks met het modem te verbinden. Ook dien je voor betere werking PSN een statisch IP adres te gebruiken.

Dus Type 2 (via router) op PS4 is net zo goed als Type 1 op XBOX.

Hieronder een linkje met handige info: https://portforward.com/networking/static-ip-ps4/

ThaBEN schreef op maandag 28 november 2016 @ 12:43:
[...]
maar lijkt me waarschijnlijker dat dit aan jouw netwerk of aan PSN ligt. (......)
Of je NAT restricties staan niet goed.
NAT type staat op 2, maar daar ga ik verder niet aan rommelen; heb ik 0,0 verstand van.
NAT 2 is prima voor online gaming toch ;)
Het checken van mijn connectie geeft wel de volgende melding weer:
The router in use might not support IP packet fragmentation and some network features of the PS4 might be restricted.
Terwijl ik geen router heb maar gewoon een standaard Ubee modem.
De enige keer dat ik er op goed geluk aan rommel is als de PS4 besluit NAT type opeens 3 ipv 2 te maken.

• Puck

Puck

W32.Deadcode.A

ThaBEN schreef op maandag 28 november 2016 @ 13:02:
[...]

Op de XBOX360 had ik altijd type 1.
Op Playstation is type 2 het hoogst mogelijke haalbaar indien je je PS4 via een router op internet is aangesloten. Wil je 1 hebben dan dien je je PS4 rechtstreeks met het modem te verbinden. Ook dien je voor betere werking PSN een statisch IP adres te gebruiken.

Dus Type 2 (via router) op PS4 is net zo goed als Type 1 op XBOX.

Hieronder een linkje met handige info: https://portforward.com/networking/static-ip-ps4/
Ja, op de PS is NAT type 2 juist degene die je wilt, aangezien type 1 onveilig kan zijn. Maar goed, ik had dus al type 2 maar alsnog vaak dat hij niet wil verbinden met de Store... Een vast IP adres krijgt hij ook netjes van de DHCP server, zo ingesteld zodat ik ook de juiste poorten kan forwarden.

[ Voor 7% gewijzigd door Puck op 28-11-2016 13:07 ]

• ThaBEN
Voordat ik mijn poorten had opengezet had ik op de PS4 het issue dat als ik de PS4 startte en direct naar de store ging dit wel lukte. Echter als ik ging gamen of iets anders ging doen en vervolgens terug naar de store wilde gaan dit niet werkte. Dan kreeg ik constant een blauw scherm alsof die de store probeerde te laden en dat ging dan nooit verder.

Na het openzetten van de poorten heb ik daar nooit meer last van gehad. Al heb ik volgens mij nu wel wat meer poorten openstaan via tips op verschillende websites dan enkel degene vermeld in de link die ik eerder aangaf.

• Jasphur
Spud82 schreef op zondag 27 november 2016 @ 15:20:

Ik heb gisteravond GTA V gespeeld op de Pro. En die maakte 0 geluid. :P

• WeAreLegion
  • Niet online
lubbertkramer schreef op maandag 28 november 2016 @ 12:39:
[...]

Iemand deze aanbieding nog mee kunnen krijgen bij een mediamarkt, hier in Nieuwegein kreeg ik hem niet mee :(
Dat is volgens mij een foutje, want ik ben ook bij MM geweest in zoetermeer vrijdag en zaterdagmorgen even daar stond hij gewoon voor de normale prijs :) (beide dagen)

• robinez
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 21-01 13:18
ThaBEN schreef op maandag 28 november 2016 @ 13:10:
Voordat ik mijn poorten had opengezet had ik op de PS4 het issue dat als ik de PS4 startte en direct naar de store ging dit wel lukte. Echter als ik ging gamen of iets anders ging doen en vervolgens terug naar de store wilde gaan dit niet werkte. Dan kreeg ik constant een blauw scherm alsof die de store probeerde te laden en dat ging dan nooit verder.

Na het openzetten van de poorten heb ik daar nooit meer last van gehad. Al heb ik volgens mij nu wel wat meer poorten openstaan via tips op verschillende websites dan enkel degene vermeld in de link die ik eerder aangaf.
ik moest voor de pro ook een aantal poorten open zetten om open nat en snelle downloads te krijgen, maar echt veel waren dat er niet. Deze waren voldoende:
TCP: 443, 465, 993, 3478, 3479, 3480, 5223, 8080
UDP: 3478, 3479

• Allewijn
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Afgelopen 'black friday' heb ik afgewacht, in de hoop dat vandaag 'cyber monday' er een nog mooiere PS4 slim aanbieding kwam.

Helaas blijkt dit niet zo te zijn...
De aanbieding die ik afgelopen vrijdag gezien had was een PS4 slim 1TB + 2 controllers voor 279,- hier in NL.
Ik hoopte op een 'nog betere aanbieding' (er zijn bijv. een aantal spellen die ik er graag bij zou kopen).
Helaas kwam er geen aanbieding meer...
Niet heel erg, want dat is de gok die ik nam, maar wel jammer...

Is er iemand die nog een minimaal gelijke aanbieding weet op dit moment in NL?

(Dit wordt mijn eerste ps4, dus ik start vanaf nul)

• Jumpman
Afgelopen dagen weer allemaal fysieke games besteld, terwijl ik toch geen tijd heb. Maar ja, ik kon het toch weer niet laten. :)

Trackmania Turbo € 14,95
Thales From The Borderlands € 9,99
Far Cry Primal € 17,99

• Grumpmeister
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 28-11-2025
Allewijn schreef op maandag 28 november 2016 @ 14:07:
Afgelopen 'black friday' heb ik afgewacht, in de hoop dat vandaag 'cyber monday' er een nog mooiere PS4 slim aanbieding kwam.

Helaas blijkt dit niet zo te zijn...
De aanbieding die ik afgelopen vrijdag gezien had was een PS4 slim 1TB + 2 controllers voor 279,- hier in NL.
Ik hoopte op een 'nog betere aanbieding' (er zijn bijv. een aantal spellen die ik er graag bij zou kopen).
Helaas kwam er geen aanbieding meer...
Niet heel erg, want dat is de gok die ik nam, maar wel jammer...

Is er iemand die nog een minimaal gelijke aanbieding weet op dit moment in NL?

(Dit wordt mijn eerste ps4, dus ik start vanaf nul)
Same, maar voor de PS4 Pro. Helaas de Kijkshop deal gemist (tegen de avond zag ik het, maar het kwam niet meer in de verkoop).

Nu twijfel ik of ik nog een weekje of 2 zal wachten (voor evt. kerst deals / bundles) of maar moet happen... Ergens verwacht ik niet echt deals omdat het nieuwere hardware is (itt de Slim, welke eigenlijk gewoon de PS4 is), maar ja, als je uiteindelijk wel ergens iets leuks mee kan pakken door een bundle deal...

Lastig. :(

FFXIV: Divyan Dawnborne | Switch FC: SW-8303-2261-5828 | Streamt obscure speedruns op Twitch

• Jasphur
Jumpman schreef op maandag 28 november 2016 @ 14:12:
Afgelopen dagen weer allemaal fysieke games besteld, terwijl ik toch geen tijd heb. Maar ja, ik kon het toch weer niet laten. :)

Trackmania Turbo € 14,95
Thales From The Borderlands € 9,99
Far Cry Primal € 17,99
Oe TMT! Heldenspel. Goede deal!

Have fun!
Laat je niet foppen door de leuke vrolijke kleurtjes, muziekjes, opblaasvarkentjes en de eenvoudige instap :P

• Jumpman
dvdkiwi schreef op maandag 28 november 2016 @ 14:22:
[...]

Have fun!
Laat je niet foppen door de leuke vrolijke kleurtjes, muziekjes, opblaasvarkentjes en de eenvoudige instap :P
Ik ken de game al van vorige delen op de PC. Alles op goud, die illusie heb ik inderdaad niet. :)

• Jasphur
Jumpman schreef op maandag 28 november 2016 @ 14:25:
[...]

Ik ken de game al van vorige delen op de PC. Alles op goud, die illusie heb ik inderdaad niet. :)
Goud. Pff. Groen moet je hebben >:)

• Jumpman
Jasphur schreef op maandag 28 november 2016 @ 14:25:
[...]

Goud. Pff. Groen moet je hebben >:)
In de bèta was goud volgens mij het hoogst.

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 18-12-2025
Is er (op de 4K resolutie na) eigenlijk verschil in de HDR van de PS4 en de PS4 PRO? Ik wil eigenlijk liever de PRO maar de FF XV Slim bundel ziet er niet slecht uit voor de prijs.

• masterjula
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 06-03-2024
Jasphur schreef op maandag 28 november 2016 @ 14:16:
[...]

Oe TMT! Heldenspel. Goede deal!
Ja die is vet. Waar heb je die besteld? Thanks.

• ThaBEN
Is er iemand hyped voor The Last Guardian?

De game komt volgende week dinsdag uit maar heb het vermoeden dat niet echt iemand er op zit te wachten. Game is al sinds 2009 in ontwikkeling en typisch zo een gevalletje van het wordt de vetste shit ooit, of een grote teleurstelling. Is van dezelfde studio van 'ICO' en 'Shadow of the Colossos'.

Ik ben er nog niet over uit wat ik er van moet verwachten. Maar merk dat het angstvallig stil is op fora en andere sites rondom deze game. Denk dat ik beter de reviews afwacht.

• TFHfony
  • Nu online

TFHfony

Professional Weirdo

Zo... de 2TB is ongebouwd en het terugzetten van de backup loopt :) :)
Straks nog eens kijken of er wat leuke Cyber Monday zaken te koop zijn :)

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Jumpman schreef op maandag 28 november 2016 @ 14:25:
[...]

Heb je ook de VR bril? De onlangs toegevoegde VR tracks zijn subliem in TMT.

• lubbertkramer
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 20-01 07:50
[afbeelding]

Na bezoek MM Nieuwegein waar ze hem niet hadden voor die prijs toch maar doorgereden op de terugweg langs MM Utrecht en ja hoor, houston we got him :D Het lijkt in ieder geval om een prijsfout te gaan omdat de game officieel pas morgen uitkomt maar meerdere Tweakers zijn lucky geweest.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/PNMfWFF3fNJcQRXoRo0ihOrB/full.jpg

[ Voor 14% gewijzigd door lubbertkramer op 28-11-2016 17:03 ]

• Jumpman
Exorcist schreef op maandag 28 november 2016 @ 15:50:
[...]

Heb je ook de VR bril? De onlangs toegevoegde VR tracks zijn subliem in TMT.
Nope, geen VR-bril. Eerst wel in pre-order gehad, maar na een uitvoerige test toch maar geannuleerd. Overigens werd ik bij Driveclub VR al misselijk, dus dan lijkt Trackmania Turbo mij niet verstandig. :)

• Malfunctions
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 11:17
lubbertkramer schreef op maandag 28 november 2016 @ 15:58:
[...]

Na bezoek MM Nieuwegein waar ze hem niet hadden voor die prijs toch maar doorgereden op de terugweg langs MM Utrecht en ja hoor, houston we got him :D

[afbeelding]
Moest je die foto laten zien, of ligt hij daar sowieso voor die prijs in de schappen?

Anders rij ik zometeen ook even langs, ligt toch op de route naar huis, kan best even die afslag op en af rijden O-)

Knowledge reigns supreme over nearly anything

• Jasphur
masterjula schreef op maandag 28 november 2016 @ 14:58:
[...]

Ja die is vet. Waar heb je die besteld? Thanks.
Moet je even aan Jumpman vragen ;)

• dvd-linden
  • Laatst online: 31-12-2025
Ik zie dat Inside momenteel 8,99 kost in de store. Nou zit ik te twijfelen om deze aan te schaffen, omdat ik verwacht dat ik mijn PS4 de komende 2 à 3 maanden sowieso niet aan zal raken (ben momenteel ergens waar ik alleen mijn PS3 bij me heb).

Van Limbo heb ik ontzettend genoten, want dat vond ik echt een geniale game. Ik verwacht dat Inside ook een behoorlijk goede game zal zijn, maar de reden dat ik twijfel is omdat ik hem de komende tijd toch niet kan/zal spelen en dit soort "kleinere" games op een gegeven moment heel goedkoop worden of wellicht via Plus een keer aangeboden worden. Nou is het zo dat ik hem niet per se op hele korte termijn wil spelen, maar dit is wel een erg scherpe prijs voor een game die nog niet zo lang uit is. Zegt dit misschien iets over de verkopen van de game? Want voor hetzelfde geldt verschijnt die vanaf nu meer dan een jaar niet meer voor deze prijs en dan zou ik er wel van balen dat ik hem nu niet aangeschaft heb.

Dus ja, ik snap dat het mijn eigen keuze is. Weet alleen dat ik destijds best lang heb moeten wachten tot Limbo een keer voor een leuke prijs voorbij kwam en ik vind het dus best raar dat deze game binnen zo'n korte tijd zo'n grote price drop heeft gekregen.

PSN ID: dvd-linden | Youtube: dvd-linden

Pagina: 1 ... 85 ... 107 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
De PS4 Pro biedt meer dan alleen 4K er zijn ook voordelen bij HD tv's, zie o.a. Dit artikel op T.net

Extra PlayStation-gerelateerde topics:
- [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen
- Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2
- Lijst met PSN ID's van Tweakers [!] Externe site! Google Docs-link.