We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Kijk aan, niet verwacht bij een zo'n grote titel die nog maar zo kort uit is! Battlefield 1 maar eens gehaald bij de MediaMarkt, maar heb er €34,- voor betaald na 16 euro cashback. Niet gek dacht ik zoNieuwevolger schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 09:50:
Mediamarkt heeft ook een paat goeie deals bf1 voor 36 euro na 14 euro cashback en nog meer acties.
[...]
Je hebt gelijk
[/quote
budgetgaming.nl
Scheelt je een hoop werk.
De Pro verstouwt veel meer warme lucht dan de base PS4 ja, dit is normaal. Wat betreft geluid vind ik het wel meevallen eigenlijk. Ik heb de Pro sinds launch en bij ongepatchte, non-Pro PS4 spellen is hij zo goed als geruisloos. Met UC4 gaat de fan harder draaien maar heel storend vind ik het nog niet. Ben nog wel benieuwd hoe de fan klinkt als de Pro rendert op 4K (zoals bij ROTTR), daar moet ik nog achter komen.DBreda schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 19:41:
Ik heb nu een week de PS4 Pro en hij maakt voor mijn gevoel vrij veel geluid. Hij blaast ook flink wat warme lucht via de achterkant als ik m'n hand erachter houd. Is dit normaal?
Echt moest behoorlijk wennen aan de physics maar krijg nu onder de knie. En meest indrukwekkende is wel de geluiden in het spel. Damn wat dik en soms vergeet je dat je gamed. Klinkt echt net echt.
Heb ook fifa 17 gehaald maar was eigenlijk wel weer snel op uitgekeken.
Vooral hoe makkelijk de ai je de bal afpakt nu en hoe moeilijk het is hem terug te krijgen irriteert me nogal.
Wel mooie graphics op de Pro. Lekker scherp.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Het is dat FFXV onderweg is, anders had ik 'm voor deze prijs zeker gehaald!
Level 40 Character Boost
- Destiny
- Expansion I: The Dark Below
- Expansion II: House of Wolves
- The Taken King
- Rise of Iron
5 Adventures, 1 Epic Collection
Zet m eens wat makkelijker dan, misschien helpt het.v8power67 schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 20:33:
Heb ook fifa 17 gehaald maar was eigenlijk wel weer snel op uitgekeken.
Vooral hoe makkelijk de ai je de bal afpakt nu en hoe moeilijk het is hem terug te krijgen irriteert me nogal.
Wel mooie graphics op de Pro. Lekker scherp.
GamiQ, de game notes app met game maps!
Heb je een Amerikaans account? In de US Store kost die namelijk blijvend $19.99. Net als Uncharted Collection, GoW3, Untill Dawn, Bloodborne, Infamous, Last of Us en andere toppers.Ari Gold schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 22:20:
Nee, gewoon Ratchet & Clank gemist!
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Speel altijd semi Pro. Ook in fifa 16. Ben ook echt slecht in fifa spellen maar vind vaak wel leuk beetje voetballen. Alleen had ik dat nu in fifa 17 niet. Irriteerde me meer dan ik plezier had.dutchgio schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 23:02:
[...]
Zet m eens wat makkelijker dan, misschien helpt het.
Maar zal wel een keertje voor gaan zitten en serieus wat potjes doen.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Dan heb jij niet echt op zitten letten deze weekddZ schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 20:12:
[...]
Kijk aan, niet verwacht bij een zo'n grote titel die nog maar zo kort uit is! Battlefield 1 maar eens gehaald bij de MediaMarkt, maar heb er €34,- voor betaald na 16 euro cashback. Niet gek dacht ik zo
Vrijwel elke grote game die dit najaar is uitgekomen was de hele week al voor 35 euro te vinden, denk aan Fifa 17, Titanfall, CoD, BF1, Tomb Raider, Dishonored 2...
Wel heel apart dat MM niet gewoon die korting aan de kassa geeft maar er, juist op Black Friday, per se een cashback actie van moet maken
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Ik kreeg assassins creed syndicate anders mee voor 13 euro ipv 18 en 5 euro cashback. Het was ook nog de special edition 😊dvdkiwi schreef op zaterdag 26 november 2016 @ 01:10:
[...]
Dan heb jij niet echt op zitten letten deze week
Vrijwel elke grote game die dit najaar is uitgekomen was de hele week al voor 35 euro te vinden, denk aan Fifa 17, Titanfall, CoD, BF1, Tomb Raider, Dishonored 2...
Wel heel apart dat MM niet gewoon die korting aan de kassa geeft maar er, juist op Black Friday, per se een cashback actie van moet maken
Dit zaakje stinkt.Chatslet schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 13:46:
Zijn er mensen die een PS4 Pro hebben gekocht en daar de oude Dualshock 4 controller bij hebben gehad? Bij die van mij zat de oude variant CUH-ZCT1 en niet de nieuwe CUH-ZCT2 variant. Er wordt wel overal op internet gezegd dat bij de slim en de pro standaard de CUH-ZCT2 variant zit.
Het probleem zou zomaar bij de Mediamarkt kunnen liggen.
Heb namelijk al genoeg verhalen over MM gehoord afgelopen jaren. Wil niet zeggen dat alles waar is, maar heb een jaar geleden zelf een probleem ondervonden. iPhone bij MM aangeschaft maar die bleek 2e hands (direct na aankoop serienummer gecontroleerd). Wat bleek; iPhone was al defect eerste koper, ter reparatie naar Apple gegaan en MM verkocht hem weer als nieuw
Ik heb zelf dan wel de Pro bij MM gekocht, maar bewust op dag van release.
Daarom controleer ik tegenwoordig ook altijd alles al in de winkel, tenzij het in originele seal zit en er niet mee gerommeld kan zijn.
PSN ID: Hanssuh
Grafisch wel erg goed in 4k mode. Nu op naar FF15! Als t goed is vandaag binnen!
PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."
Ik heb twee jaar geleden de overstap gemaakt van de Xbox 360 naar de PS4. De dualshock controller was inderdaad even wennen maar dat ging heel snel naar mijn idee. Komt wel goedJPtjeeNL schreef op zaterdag 26 november 2016 @ 09:15:
Heb gisteravond de PS4 Pro + FIFA 17 gehaald. Die heb ik nog in het hoesje zitten en heb eerst de F1 2016 demo gedownload. Moet zeggen dat ik moeite heb om met die controller om te gaan. Die linker thumbstick vond ik bij de Xbox op een fijnere locatie zitten. Iemand die ook de overstap van Xbox naar PS controller heeft gemaakt met ditzelfde probleem? Hoop dat het vanzelf gaat wennen. 😄
Verwijderd
Ik ben inmiddels helemaal tevreden met mijn PS4 pro en de controller.
Ik zou niet anders meer willen, behalve de PS5.
- Veel 4K TV's hebben een paneel van 50Hz (Ja ja XMR 200 Hz etc. of hoger, maar dat is marketing), als je serieus wilt gamen moet je kijken naar de 100Hz en 120Hz panelen.
- Inputlag is ook erg belangrijk.
- Veel TV's hebben wel de HDR10 support, maar het contrast is zo slecht (veel te weinig nits) dat HDR totaal niet tot zijn recht komt.
- Local Dimming is erg belangrijk voor een goede HDR10 beleving
- Let er op dat de TV of monitor minimaal HDMI 2.0 heeft.
- Let er op dat de TV of monitor minimaal HDCP 2.2 heeft.
Nu ik gisteren een PlayStation 4 Pro voor € 290,15 heb kunnen scoren. (€339,15 - €49,00 (van de verkoop van mijn PlayStation 4 Pro twee weken terug)) opzoek naar goede goedkope 4K TV voor op kantoor, maar dat is nog niet zo makkelijk.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
TV nu nodig: haal dan de KS7000. Het is veruit de beste game TV in die prijsklasse: 21ms lag in 4K HDR, uitstekend contrast, 100hz, 1000nits, 10bit, hdmi2.0. Local dimming is het enige wat minder is, maar dat probleem heb je helaas nog met LED (tenzij je full array hebt).Jumpman schreef op zaterdag 26 november 2016 @ 10:17:
Wat betreft (toekomstige) PlayStation 4 Pro bezitters die nog een 4K TV moeten kopen, let op onderstaand lijstje:Als je hiernaar kijkt zal je zien dat er heel veel met standaarden (of juist het gebrek daar aan) gerommeld is de voorgaande jaren in 4K TV's, er mist bijna altijd wel iets. Zelfs in de goedkopere 2016 modellen (ook van de topmerken LG, Panasonic, Philips, Samsung en Sony), zijn de standaarden niet op orde waardoor 4K met HDR 10 Bits helemaal niet tot zijn recht komt.
- Veel 4K TV's hebben een paneel van 50Hz (Ja ja XMR 200 Hz etc. of hoger, maar dat is marketing), als je serieus wilt gamen moet je kijken naar de 100Hz en 120Hz panelen.
- Veel TV's hebben wel de HDR10 support, maar het contrast is zo slecht (veel te weinig nits) dat HDR totaal niet tot zijn recht komt.
- Local Dimming is erg belangrijk voor een goede HDR10 beleving
- Let er op dat de TV of monitor minimaal HDMI 2.0 heeft.
- Let er op dat de TV of monitor minimaal HDCP 2.2 heeft.
Nu ik gisteren een PlayStation 4 Pro voor € 290,15 heb kunnen scoren. (€339,15 - €49,00 (van de verkoop van mijn PlayStation 4 Pro twee weken terug)) opzoek naar goede goedkope 4K TV voor op kantoor, maar dat is nog niet zo makkelijk.
Heb je geen haast: wachten tot HDR volwassener wordt en er TV's komen met betere local dimming. Of OLEDs goedkoper en lagere input lag.
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Input lag is natuurlijk ook erg belangrijk voor gamen! Sowieso onder de 32ms houden. Ik heb hem toegevoegd.ASNNetworks schreef op zaterdag 26 november 2016 @ 10:30:
[...]
TV nu nodig: haal dan de KS7000. Het is veruit de beste game TV in die prijsklasse: 21ms lag in 4K HDR, uitstekend contrast, 100hz, 1000nits, 10bit, hdmi2.0. Local dimming is het enige wat minder is, maar dat probleem heb je helaas nog met LED (tenzij je full array hebt).
Heb je geen haast: wachten tot HDR volwassener wordt en er TV's komen met betere local dimming. Of OLEDs goedkoper en lagere input lag.
Ik denk dat ik toch nog eerder voor een Sony 4K TV ga uit het topsegment van de 2015 serie, dan voor de Samsung KS7000 voor de vergelijkbare prijzen. Het is inderdaad niet makkelijk, HDR is gewoon nog niet wat het moet zijn.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Tja, dat krijg je als je op jaarbasis slechts een paar games koopt, dus heeft weinig met niet opletten te makendvdkiwi schreef op zaterdag 26 november 2016 @ 01:10:
[...]
Dan heb jij niet echt op zitten letten deze week
Ben het met je eens, dat ik de korting graag ter plekke aan de kassa had gehad, ipv. dat ik er nu een paar weken op moet wachten...
[ Voor 14% gewijzigd door ddZ op 26-11-2016 10:50 ]
Ik zag het op budgetgaming in de prijsreacties ook staan. Is dit een landelijke actie? Sta op het punt om naar de mediamarkt te rijden om er ook een te kopen namelijk.SteffenV schreef op zaterdag 26 november 2016 @ 10:08:
Voor diegene die een Pro overweegt: Bart Smit (Zwart Janstraat, Rotterdam) heeft hem voor 379 staan.
psn: vdNiet-forSpeed | [KAAS] Inglourious Guardians
Same here. MS wed teveel op andere paarden en ik denk niet dat Scorpio daar veel aan gaat veranderen. PS doet precies wat het moet doen, games spelen. Ik kan prima leven met een 3-jaarlijkse upgrade cycleVerwijderd schreef op zaterdag 26 november 2016 @ 09:59:
Ik heb bijna 3 jaar geleden ook de overstap van Xbox 360 naar PS4 gedaan.
Ik ben inmiddels helemaal tevreden met mijn PS4 pro en de controller.
Ik zou niet anders meer willen, behalve de PS5.
Volgens mij landelijk. Ik heb net gebeld naar mijn lokale BS en die verkoopt hem ook voor die Prijs. Ik gun het BS meer dan MM😉WillieWuks schreef op zaterdag 26 november 2016 @ 11:40:
[...]
Ik zag het op budgetgaming in de prijsreacties ook staan. Is dit een landelijke actie? Sta op het punt om naar de mediamarkt te rijden om er ook een te kopen namelijk.
Op Google.Grudgie schreef op zaterdag 26 november 2016 @ 11:17:
Waar kan ik Watch Dogs 2 het goedkoopst vinden?
En 44,99 op de PSN store.
Amazon UK Eur 37 (excl verzending)
Ik heb ook maar een belletje gewaagd, maar de Bart Smit bij mij in de buurt verkoopt hem nog voor 399. Helaas.Mo8578 schreef op zaterdag 26 november 2016 @ 11:50:
[...]
Volgens mij landelijk. Ik heb net gebeld naar mijn lokale BS en die verkoopt hem ook voor die Prijs. Ik gun het BS meer dan MM😉
amazon.de is hij ongeveer 43 euro. met code WELKOM bij afrekenen 10 euro korting. ook voor bestaande klanten.Grudgie schreef op zaterdag 26 november 2016 @ 11:17:
Waar kan ik Watch Dogs 2 het goedkoopst vinden?
Mocht dat lukken dan ga ik ook op zoek naar een 4k monitor. Maar die zoektoch begin ik pas echt na de pro aanschaf.
10 second ninja DONE
Misschien is dit dan wat voor jou?JPtjeeNL schreef op zaterdag 26 november 2016 @ 09:15:
Heb gisteravond de PS4 Pro + FIFA 17 gehaald. Die heb ik nog in het hoesje zitten en heb eerst de F1 2016 demo gedownload. Moet zeggen dat ik moeite heb om met die controller om te gaan. Die linker thumbstick vond ik bij de Xbox op een fijnere locatie zitten. Iemand die ook de overstap van Xbox naar PS controller heeft gemaakt met ditzelfde probleem? Hoop dat het vanzelf gaat wennen. 😄

Wel bedraad overigens. En niet zo goedkoop, helaas.
Zelf heb ik dan weer moeite om te wennen aan de andere stick plek bij de Xbox!
WP: Mitsubishi SUZ-SWM40 VA + EHST20D-VM2D | WTW: Zehnder E300
Misschien ook wel wat voor mij. Ik heb regelmatig tijdens het spelen dat ik de homeknop aanraak. Erg vervelend (Ik vond de WIiU Pro Controllers een stuk fijner). Zodra ze uitkomen, maar eens eentje bestellen.Aenea schreef op zaterdag 26 november 2016 @ 13:02:
[...]
Misschien is dit dan wat voor jou?
[afbeelding]
Nu eerst komende maandag mijn PS4 van een 2TB HDD voorzien (83 euro @ bol.com).
www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939
Het went wel maar echt fijn is het voor mij nooit geworden toen ik van de 360 naar de PS4 ging.JPtjeeNL schreef op zaterdag 26 november 2016 @ 09:15:
Ik heb nu weer een PS4 (pro) en mis de Elite controller van mijn Xbox One. Die Elite controller is echt in een andere klasse dan de DualShock4.2
Ik twijfel nu over het kopen van een scuf controller. Misschien dat die wat meer richting de elite gaan.
[ Voor 3% gewijzigd door Donstil op 26-11-2016 13:32 ]
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Trouwens wel een rare keuze om de linker stick hol uit te voeren en de rechter bol. Een holle stick bevordert juist de precisie met mikken, echter mik je vrijwel nooit met de linker stick.Aenea schreef op zaterdag 26 november 2016 @ 13:02:
[...]
[afbeelding]
Syndicate trouwens even op de Pro getest en het ziet er bij mij gewoon prima uit. Geen klachten zoals die hier van de week langs kwamen.
Edit:
Scuf is gewoon de DS4 met paddles. Letterlijk.Donstil schreef op zaterdag 26 november 2016 @ 13:30:
[...]
Het went wel maar echt fijn is het voor mij nooit geworden.
Ik heb nu weer een PS4 (pro) en mis de Elite controller. Die Elite controller is echt in een andere klasse dan de DualShock4.2
Ik twijfel nu over het kopen van een scuf controller. Misschien dat die wat meer richting de elite gaan.
Dan kun je beter voor dat veel te dure ding van Razer gaan, of zo'n Strike Pack proberen te bemachtigen.
[ Voor 29% gewijzigd door bram1984 op 26-11-2016 13:31 ]
Ooh geen mooiere materialen enz? Dan wordt dat hem ook niet.bram1984 schreef op zaterdag 26 november 2016 @ 13:30:
Scuf is gewoon de DS4 met paddles. Letterlijk.
Dan kun je beter voor dat veel te dure ding van Razer gaan, of zo'n Strike Pack proberen te bemachtigen.
Die andere twee ken ik niet. Welke zijn dat?
Edit: Die razer ziet er wel goed uit maar is zo te zien nog niet leverbaar.
Dat Stike Pack lijkt me niet veel meer dan een opzet stukje toch? Ik bedoelde meer de algehele controller. De Blades achterop gebruikte ik nou net niet. Het is me echt om de afwerking, materialen en het gewicht te doen.
[ Voor 28% gewijzigd door Donstil op 26-11-2016 13:42 ]
Maar hij crashed bij mij continue in 4k modus.
"Gelukkig" heb ik maar een 1080p tv, dus ik speel nu lekker verder in een van de twee andere modi, maar ik vind het toch vreemd. Letterlijk iedere paar minuten volledige vastloper als ik 4k selecteer.
Terwijl ik hier op het forum goede ervaring heb gelezen over dit spel op 4k op HD tv (super sampling).
Zoals ik al aangeef: het zijn letterlijk DS4 controller. Die bouwen ze gewoon om. Vandaar dat je dan net zo goed de Strike Pack kan pakken. Maar goed als je de paddles (vreemd genoeg, want wat een voordelen geven die dingen zeg, zou niet meer zonder willen) niet gebruikt, zou ik gewoon lekker bij de DS4 blijven. Die paddles zijn juist wat die andere controllers onderscheiden.Donstil schreef op zaterdag 26 november 2016 @ 13:33:
[...]
Ooh geen mooiere materialen enz? Dan wordt dat hem ook niet.
Dat Stike Pack lijkt me niet veel meer dan een opzet stukje toch? Ik bedoelde meer de algehele controller. De Blades achterop gebruikte ik nou net niet. Het is me echt om de afwerking, materialen en het gewicht te doen.
Zou toch even een reinstall doen dan. Ik heb ook een 1080p TV en de 4K modus vind ik met afstand de mooiste.jongf7 schreef op zaterdag 26 november 2016 @ 13:43:
Tomb Raider gehaald voor zwarte vrijdag.
"Gelukkig" heb ik maar een 1080p tv, dus ik speel nu lekker verder in een van de twee andere modi, maar ik vind het toch vreemd. Letterlijk iedere paar minuten volledige vastloper als ik 4k selecteer.
Terwijl ik hier op het forum goede ervaring heb gelezen over dit spel op 4k op HD tv (super sampling).
Verwijderd
Ik heb het spel met verrijkte graphics in 1080p probleemloos uitgespeeld.jongf7 schreef op zaterdag 26 november 2016 @ 13:43:
In 4k heb ik ook zonder problemen Croft Manor gespeeld.
Zo nu een (4k / HDR) tv
Ga ik maar eens doen dan, hopelijk helpt dat. Nog nooit nodig gehad op een console.[...]
Zou toch even een reinstall doen dan. Ik heb ook een 1080p TV en de 4K modus vind ik met afstand de mooiste.
Nou dat is wel wat kort door de bocht. De Elite controller van Microsoft is veel meer dan een Xbox One Controller met Paddles. Paddles zijn absoluut niet het enige wat daar onderscheidend aan is.bram1984 schreef op zaterdag 26 november 2016 @ 13:52:
Zoals ik al aangeef: het zijn letterlijk DS4 controller. Die bouwen ze gewoon om. Vandaar dat je dan net zo goed de Strike Pack kan pakken. Maar goed als je de paddles (vreemd genoeg, want wat een voordelen geven die dingen zeg, zou niet meer zonder willen) niet gebruikt, zou ik gewoon lekker bij de DS4 blijven. Die paddles zijn juist wat die andere controllers onderscheiden.
Als je dan een DualsShock4.2 pakt na een jaar Elite gebruikt dan voelt dat als een goedkoop plastic speelgoed dingetje en dat is dan wat jammer als je net je nieuwe console hebt gekocht.
Ik zou daarom graag een wat meer hoogwaardige controller gebruiken op de Ps4(pro).
Maar goed de Xbox One Elite was/is een groot succes dus misschien komt Sony er binnenkort ook wel mee.
Misschien is deze dan wat voor jou! Schijnt compatible te zijn met de X1 Elite controller qua onderdelen, alleen weet ik niet of ie in Europa gaat verschijnen:Donstil schreef op zaterdag 26 november 2016 @ 13:33:
[...]
Ooh geen mooiere materialen enz? Dan wordt dat hem ook niet.

https://www.amazon.com/EM...ing-Console/dp/B01M0IJGBJ
Haha goede tip. Als ik het wanhopig begin te verlangen naar de Xbox controller is dat misschien een oplossing.Aenea schreef op zaterdag 26 november 2016 @ 13:02:
[...]
[afbeelding]
Haha ik merk dat ik nu koude vingers krijg. Misschien houd ik 'm niet goed vast. Hebben jullie de duim op de thumbstick of ernaast?Mick1990 schreef op zaterdag 26 november 2016 @ 13:10:
Ik heb ook jaren 'vastgeroest' gezeten aan de Xbox 360 controller. Het is zeker even wennen, maar na twee weken ben ik nu wel gewend aan de Dualshock v2. Sterker nog, laatst had ik nog even de 360 controller vast en man wat lag dat ineens raar in de hand
Weet ik, maar dat is in principe toch wel de hoofdreden om een Elite te pakken, op hier en daar een uitzonderlijk geval na. Adjustable triggers e.d. is ook leuk, maar minder onmisbaar.Donstil schreef op zaterdag 26 november 2016 @ 14:18:
[...]
Nou dat is wel wat kort door de bocht. De Elite controller van Microsoft is veel meer dan een Xbox One Controller met Paddles. Paddles zijn absoluut niet het enige wat daar onderscheidend aan is.
Als je dan een DualsShock4.2 pakt na een jaar Elite gebruikt dan voelt dat als een goedkoop plastic speelgoed dingetje en dat is dan wat jammer als je net je nieuwe console hebt gekocht.
Ik zou daarom graag een wat meer hoogwaardige controller gebruiken op de Ps4(pro).
Maar goed de Xbox One Elite was/is een groot succes dus misschien komt Sony er binnenkort ook wel mee.
De Sony X800D serie, goedkoper en over het algemeen heeft Sony in game modus een beter beeld ten opzichte van Samsung.Spud82 schreef op zaterdag 26 november 2016 @ 13:57:
Niet van plan de Pro te halen en, zoals altijd bij mij, er nu toch één hebben staan.. Voor 388 bij NedGames dan maar. Kreeg via Marktplaats nog 190 euro voor mijn PS4 500 GB, dus dat is netjes.
Zo nu een (4k / HDR) tv. Iemand nog een tip voor een leuk betaalbaar (55 inch) scherm, die de kwaliteiten van de Pro goed naar voren laat komen? Lees hierboven al over de KS7000, daar ga ik eens naar kijken dan. Van tv's en specs heb ik niet veel verstand en zie nu al door de bomen het bos niet meer...
www.rtings.com/tv/reviews/sony/x800d
Heb nu alleen nog geen 4K tv nodig (want de Xbox Scorpio) dus wacht wel op de actie van de MM plus personeelskorting van een familielid en ik zal het toestel voor €500 euro kunnen kopen als ik mijn oude W605 van Sony verkoop.
[ Voor 20% gewijzigd door Koning-Admiraal op 26-11-2016 14:58 ]
Set your goals high, and don't stop till you get there.
Iemand die hier wat over kan zeggen? Sta op het punt om wat games aan te gaan schaffen via psn..josss9 schreef op zaterdag 26 november 2016 @ 13:33:
Vraagje: ik lees dat er verschillende accounts zijn; een nl en een us account? Wat is daar het verschil tussen? Alleen de game aanbiedingen? Ik ben nog een gewoon Nederlands psn account uit de ps3 tijd van jaren terug en vraag me af of er voordelen aan zitten als ik straks een ps4 Pro koop en evt 'opnieuw' begin met een us account?
Gewoon je NL account gebruiken en een US account aanmaken. Dan kan je evt games kopen op de US store en spelen op je NL account.josss9 schreef op zaterdag 26 november 2016 @ 14:57:
[...]
Iemand die hier wat over kan zeggen? Sta op het punt om wat games aan te gaan schaffen via psn..
ASNNetworks in "[PS] Playstation Plus"josss9 schreef op zaterdag 26 november 2016 @ 15:01:
Kijk dat wist ik niet. Hoe werkt dat precies dan? Koppel je de accounts dan oid? Zou hier graag meer van weten!
Staat in mn signature, maar geen idee waarom hij het bericht nu niet toont? Had een heel bericht aan gewijd ooit met alle voor-en nadelen en waar je aan moet denken.
[ Voor 22% gewijzigd door ASNNetworks op 26-11-2016 15:21 ]
Helemaal helder nu, bedankt!ASNNetworks schreef op zaterdag 26 november 2016 @ 15:20:
[...]
ASNNetworks in "[PS] Playstation Plus"
Staat in mn signature, maar geen idee waarom hij het bericht nu niet toont? Had een heel bericht aan gewijd ooit met alle voor-en nadelen en waar je aan moet denken.
Ik heb zelf de ps4.
De zelfredzaamheid is hier de laatste tijd ver te zoeken.Jamesl schreef op zaterdag 26 november 2016 @ 16:18:
Heeft iemand de PS4 Pro op een FHD scherm? Ben erg benieuwd naar zijn/haar ervaringen.
Ik heb zelf de ps4.
Heb je de zoekfunctie al gebruikt?
Weet je hoeveel berichten hier dagelijks worden gepost?bram1984 schreef op zaterdag 26 november 2016 @ 16:48:
[...]
De zelfredzaamheid is hier de laatste tijd ver te zoeken.
Heb je de zoekfunctie al gebruikt?
Dit is bovendien een vraagdie ik stel vanaf me mobiel vanuit de media markt, niet echt de meest handige plek/device om uitgebreid te zoeken
Overigens vraag ik om een mening, niet om de verschillen die er zijn. Ik weet wat Sony claimt te doen op FHD
[ Voor 11% gewijzigd door Jamesl op 26-11-2016 17:02 ]
Ofwel, jij bent wellicht iemand die vragen beter kan beantwoorden, dan met een
antwoord als "google it bitch"
Het is inderdaad handiger om gewoon te gaan wachten totdat er iemand post. Het topic barst van de ervaringen.Jamesl schreef op zaterdag 26 november 2016 @ 17:01:
[...]
Weet je hoeveel berichten hier dagelijks worden gepost?
Dit is bovendien een vraagdie ik stel vanaf me mobiel vanuit de media markt, niet echt de meest handige plek/device om uitgebreid te zoeken
Overigens vraag ik om een mening, niet om de verschillen die er zijn. Ik weet wat Sony claimt te doen op FHD
Zoekfunctie -> 1080p, laatste pagina's staan helemaal vol met ervaringen.
Verder is de Pro best stil vergeleken met mijn release PS4, alleen tijdens het laden van de disc hoor je hem.
Erg scherp met supersampling, meer dan ik had verwacht. Watch Dogs 2 bijvoorbeeld gespeeld en was echt retescherp op 1080p.Jamesl schreef op zaterdag 26 november 2016 @ 16:18:
Heeft iemand de PS4 Pro op een FHD scherm? Ben erg benieuwd naar zijn/haar ervaringen.
Ik heb zelf de ps4.
Als je een nieuwe PS4 wil halen, gewoon voor de Pro gaan als je budget het toelaat. Heb je al een PS4? Verkoop je PS4, je krijgt er nu nog zo €200 voor. De prijs van een tweedehandse PS4 daalt sneller dat de prijs van de Pro in de winkel.
Had jij al een PS4 dan?ASNNetworks schreef op zaterdag 26 november 2016 @ 17:52:
[...]
Erg scherp met supersampling, meer dan ik had verwacht. Watch Dogs 2 bijvoorbeeld gespeeld en was echt retescherp op 1080p.
Als je een nieuwe PS4 wil halen, gewoon voor de Pro gaan als je budget het toelaat. Heb je al een PS4? Verkoop je PS4, je krijgt er nu nog zo €200 voor. De prijs van een tweedehandse PS4 daalt sneller dat de prijs van de Pro in de winkel.
Ik zit inderdaad aan te denken om hem te verkopen voor 200 en een leuk kerstkadotje voor mezelf te kopen, als ik het volgend jaar wil doen dan krijg ik geen 200 euro meer voor me ps4 en is de Pro hoogstens 350 denk ik
Jep sinds launch 30 november 2013, dag na release van de Pro mn PS4 verkocht. Toevallig twee vrienden van me ook afgelopen twee weken hun PS4 verkocht en de Pro aangeschaft.Jamesl schreef op zaterdag 26 november 2016 @ 18:45:
[...]
Had jij al een PS4 dan?
Ik zit inderdaad aan te denken om hem te verkopen voor 200 en een leuk kerstkadotje voor mezelf te kopen, als ik het volgend jaar wil doen dan krijg ik geen 200 euro meer voor me ps4 en is de Pro hoogstens 350 denk ik
Volgend jaar mag je dromen dat je €200 krijgt. Vergeet niet dat er ook nog de PS4 Slim is die nu al tegen scherpe prijzen wordt aangeboden.
Heb hetzelfde en ik heb wel 4k tv de 65 en 55 KS9000jongf7 schreef op zaterdag 26 november 2016 @ 13:43:
Tomb Raider gehaald voor zwarte vrijdag.
Bij mij komen ook artifacts in beeld nadat ie gecrasht is,aan de linkerkant een vak met blokjes en daarna aan de bovenkant van het scherm,heb hem nog niet in andere modi gespeeld,ga ik eens proberen.
Je zult maar een eendagsvlieg zijn en je dag niet hebben.
Artifacts zijn meestal een warmte-issue. Staat ie ergens in een kastje of iets? Lijkt me logisch dat ie betere koeling nodig heeft dan de PS4. Dus wat die aankon, is niet meteen iets wat de PS4 Pro ook aankan.GRAD85 schreef op zaterdag 26 november 2016 @ 19:32:
[...]
Heb hetzelfde en ik heb wel 4k tv de 65 en 55 KS9000
Bij mij komen ook artifacts in beeld nadat ie gecrasht is,aan de linkerkant een vak met blokjes en daarna aan de bovenkant van het scherm,heb hem nog niet in andere modi gespeeld,ga ik eens proberen.
[ Voor 12% gewijzigd door Martinspire op 26-11-2016 19:54 ]
Nee gewoon vrijstaand,heb er wel een SSD ingezet.Martinspire schreef op zaterdag 26 november 2016 @ 19:54:
[...]
Artifacts zijn meestal een warmte-issue. Staat ie ergens in een kastje of iets? Lijkt me logisch dat ie betere koeling nodig heeft dan de PS4. Dus wat die aankon, is niet meteen iets wat de PS4 Pro ook aankan.
Met andere spellen geen enkel probleem,Batllefield,Titanfall enz.

imagen
[ Voor 20% gewijzigd door GRAD85 op 26-11-2016 20:33 ]
Je zult maar een eendagsvlieg zijn en je dag niet hebben.
Ik las het vannacht al in het FF topic.MarcusFenix schreef op zaterdag 26 november 2016 @ 19:17:
Mocht iemand interesse hebben in Final Fantasy XV, de street date is verbroken en de Gamemania en Mediamarkt verkopen 'm al.
Dus gelijk even de mail gecheckt en ja hoor, verzendbevestiging van Yourgamezone en vandaag plofte ie op de mat
Vanaf maart al in de pre-order staan deze game, ik ben heel benieuwd!
Hoor graag wat je van Steep vind, ben erg benieuwd naar die game.MelvinW schreef op zaterdag 26 november 2016 @ 21:05:
FF was hier in Dubai ook al heel erg vroeg verkrijgbaar. Sinds 18 november al volgens mij. Winkels hebben die game heel vroeg binnengekregen. Morgen Steep ophalen. De beta vond ik erg vermakelijk.
Ik kan die F1 demo niet vinden. Zie ik iets over het hoofd of vergis jij je?JPtjeeNL schreef op zaterdag 26 november 2016 @ 09:15:
Heb gisteravond de PS4 Pro + FIFA 17 gehaald. Die heb ik nog in het hoesje zitten en heb eerst de F1 2016 demo gedownload.
De game zelf aandrukken, dan kun je voor de demo kiezen.Turfschipper schreef op zaterdag 26 november 2016 @ 22:58:
[...]
Ik kan die F1 demo niet vinden. Zie ik iets over het hoofd of vergis jij je?
Zelfde als met Fifa.
Het lijkt overigens (tijdelijk) de volledige game (?), hoewel ze daar niets over melden en het ook niet zo groots als met Fifa dit weekend is aangekondigd.
[ Voor 21% gewijzigd door dutchgio op 26-11-2016 23:02 ]
Edit
Jajaaaaaahhh!!!! Die demo is er gewoon... pffff.... hoe kan ik dat nou gemist hebben? En waarom staat die niet gewoon tussen de demo's? Slaat toch nergens op?
Vraag me nu af, welke demos heb ik nu nog meer gemist?
Nouja, ben aan het downloaden.
Thanks.
Edit 2
Oooohhhh, ok... is alleen voor dit weekend... haha!
Lastige case dit zeg
[ Voor 64% gewijzigd door Turfschipper op 26-11-2016 23:06 ]
Gewoon de full game twee dagen vrij geven. Gaan veel mensen lekker fanatiek aan de slag en boeken aardig wat progress/trophies/etc. Dan komt de lock erop en dan willen velen het toch afmaken en voaila, weer een game verkocht!
Is of geen signaal of de resolutie word niet ondersteund.
Nu lijkt me dat vrij sterk op een Samsung us55js8500 van begin dit jaar... we weten het niet meer. De volgende stap zal zijn het retour van de ps4 pro.
Al met al toen het wel even werkte: schitterend beeld haha we kunnen onze fout helaas niet terug vinden op het internet. Mogelijk een echt defecte ps4. We wachten ondertussen op antwoord van Sony, Samsung en de bol waar die vandaan komt
Edit: meerdere HDMI kabels en ook nog een oudere Samsung HD ready 1080p tv geprobeerd met allen sneeuwbeeld
Edit 2: https://s18.postimg.org/w7znrg2ax/IMG_8534.jpg
[ Voor 7% gewijzigd door T-800 op 27-11-2016 00:46 ]
Hij heeft de digitale editie en jij de disc versie?Karakartal schreef op zondag 27 november 2016 @ 04:43:
Als ik Battlefield 1 speel met mijn vriend, dan zijn de laadtijden bij mij veel langer terwijl ik een ps4 pro heb en hij een standaard ps4. Hij zit dan al in een potje terwijl ik nog 5 á 10 seconde "loading game" heb. Ik heb overigens ook een veel beter internet. Iemand enig idee/oplossing?
Tot aan je edit zou ik mijn geld op een defecte hdmi poort op je tv gezet hebben. Maar als je het ook op die monitor hebt, zou dat teveel toeval zijn.T-800 schreef op zondag 27 november 2016 @ 00:12:
Ps4 pro geeft helaas een sneeuwbeeld (via HDMI) en valt na een aantal seconden weer weg. We hebben even een aantal dagen kunnen spelen echter na 3 dagen de ps4 aanzetten gaf 2 minuten beeld daarna volledig no signal. Daarna via de aanbevolen veilige modus gestart gaf een zeer storend sneeuwbeeld op de veilige modus. Dan blijft het beeld ongeveer 3x 5 seconden met 10 seconden tussenpauze net genoeg om de hdcp eerst van 2.2 naar 1.4 te zetten en vervolgens te rebooten. Dat geeft helaas geen beeld waarna het advies is wederom in veilige modus te rebooten. Dan de resolutie aan te passen. Welke resolutie we ook selecteren het volgende scherm
Is of geen signaal of de resolutie word niet ondersteund.
Nu lijkt me dat vrij sterk op een Samsung us55js8500 van begin dit jaar... we weten het niet meer. De volgende stap zal zijn het retour van de ps4 pro.
Al met al toen het wel even werkte: schitterend beeld haha we kunnen onze fout helaas niet terug vinden op het internet. Mogelijk een echt defecte ps4. We wachten ondertussen op antwoord van Sony, Samsung en de bol waar die vandaan komt
Edit: meerdere HDMI kabels en ook nog een oudere Samsung HD ready 1080p tv geprobeerd met allen sneeuwbeeld
Edit 2: https://s18.postimg.org/w7znrg2ax/IMG_8534.jpg
[ Voor 62% gewijzigd door Azqi op 27-11-2016 08:49 ]
Hij heeft er een SSD in gedaan?Karakartal schreef op zondag 27 november 2016 @ 04:43:
Als ik Battlefield 1 speel met mijn vriend, dan zijn de laadtijden bij mij veel langer terwijl ik een ps4 pro heb en hij een standaard ps4. Hij zit dan al in een potje terwijl ik nog 5 á 10 seconde "loading game" heb. Ik heb overigens ook een veel beter internet. Iemand enig idee/oplossing?
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Ik denk dat je iets over het hoofd ziet. Via de PSN Store naar F1 2016 gaan en dan klikken op uitproberen o.i.d..Turfschipper schreef op zaterdag 26 november 2016 @ 22:58:
[...]
Ik kan die F1 demo niet vinden. Zie ik iets over het hoofd of vergis jij je?
** Oops, is al uitgelegd zie ik. 😄
[ Voor 6% gewijzigd door JPtjeeNL op 27-11-2016 09:10 ]
Verwijderd
Nog geen Ziggo app bij mij hier in NL op mijn PS4 Pro.Smeldor schreef op zondag 27 november 2016 @ 09:41:
Is er trouwens een mogelijkheid om Horizon te krijgen op je PS4? Ik heb nu namelijk nog een Belgische account van toen ik nog in België woonde. In de BE store heb je wel een RTBF app staan, misschien heb je in de Nederlandse store een Ziggo app of iets dergelijks? Op Google kon ik er namelijk niet veel over vinden dus ik ga er een beetje van uit dat dit niet mogelijk is.
Zit ook wel op die app te wachten eigenlijk.
Ik las ergens dat Samsung schermen maar de helft van de opgegeven hz hebben.ASNNetworks schreef op zaterdag 26 november 2016 @ 10:30:
[...]
TV nu nodig: haal dan de KS7000. Het is veruit de beste game TV in die prijsklasse: 21ms lag in 4K HDR, uitstekend contrast, 100hz, 1000nits, 10bit, hdmi2.0. Local dimming is het enige wat minder is, maar dat probleem heb je helaas nog met LED (tenzij je full array hebt).
Dan zou deze dus 50hz in draaien.
Dan heb je het verkeerd gelezen. Beetje erg kort door de bocht vind je niet? Ik "las ergens" en dan "zou deze" ook 50hz moeten draaien.kesj schreef op zondag 27 november 2016 @ 10:20:
[...]
Ik las ergens dat Samsung schermen maar de helft van de opgegeven hz hebben.
Dan zou deze dus 50hz in draaien.
Er zijn ook 50hz Samsuns (de KU serie). Dus die zouden dan op 25hz draaien. Dat bestaat niet, er zijn geen panelen die op 25hz draaien. Ze draaien allemaal op 50/60hz of 100/120hz in TV's. De KS serie heeft gewoon een 100hz paneel, ondanks wat je "ergens" hebt gelezen.
[ Voor 27% gewijzigd door ASNNetworks op 27-11-2016 10:43 ]
Lekker toontje joh.ASNNetworks schreef op zondag 27 november 2016 @ 10:41:
[...]
Dan heb je het verkeerd gelezen. Beetje erg kort door de bocht vind je niet? Ik "las ergens" en dan "zou deze" ook 50hz moeten draaien.
Er zijn ook 50hz Samsuns (de KU serie). Dus die zouden dan op 25hz draaien. Dat bestaat niet, er zijn geen panelen die op 25hz draaien. Ze draaien allemaal op 50/60hz of 100/120hz in TV's. De KS serie heeft gewoon een 100hz paneel, ondanks wat je "ergens" hebt gelezen.
Ik zal even het artikel erbij zoeken voor je.
Mag je een boze mail naar ze gaan sturen.
Ik schrijf met opzet 'ik las'/'dan zou de Samsung dus', en niet 'ik weet uit ervaring/zeker', zodat mensen zelf meer erover kunnen opzoeken en een en ander kunnen uitsluiten.
Hier het artikel:
https://www.cnet.com/news/ultra-hd-4k-tv-refresh-rates/
EDIT:
Overigens heb jij je feiten ook niet helemaal op orde.
Je geeft tot 2x toe aan dat de Samsung KS7000 een 100Hz paneel heeft.
In de Samsung specs staat Motion Rate 240Hz.
Zoals te lezen is op de site hierboven, moet je die Samsung refresh rate door de helft delen.
Dan kom je uit op 120Hz (zoals we dat kennen).
Die uitkomst is voordeliger voor de gebruiker, want het is hoger dan de 100 die jij opgeeft.
Dus je advies is zelfs beter dan bedoeld.
Maar je snapt nu waar de verwarring vandaan komt, of niet?
Daarnaast draait de KU-series ook niet op 50Hz zoals jij beweert, maar op 60Hz (Samsung Motion Rate 120Hz), zie de specs op:
http://4k.com/tv/samsung-...00-un50ku6300-un40ku6300/
De ene refresh rate is de ander dus niet.
En hetzelfde geldt voor HDR (8-bit, 10-bit).
Het wordt er in ieder geval niet overzichtelijker op met 4K.
[ Voor 48% gewijzigd door kesj op 27-11-2016 11:22 ]
Dit beeld had ik ook heeeeel even op die oudere Samsung tv. Dus ik vermoed een probleem vanuit de ps4. Ik kan deze fout elders ook nergens terug vinden. De eerstvolgende mogelijkheid neem ik contact op met Sony. Word vervolgd!Azqi schreef op zondag 27 november 2016 @ 08:47:
[...]
Hij heeft de digitale editie en jij de disc versie?
[...]
Tot aan je edit zou ik mijn geld op een defecte hdmi poort op je tv gezet hebben. Maar als je het ook op die monitor hebt, zou dat teveel toeval zijn.
Wat jij schets is erg leuk natuurlijk maar alleen door de ogen van een gamer. Het lijkt mij sterk dat het voor developers/uitgevers ook een goed idee is, het kan immers ook meer mensen afschrikken dan aantrekken.-SaveMe- schreef op zaterdag 26 november 2016 @ 23:52:
Eigenlijk is dat veel slimmer en lucratiever voor devs/publishers om te doen:
Gewoon de full game twee dagen vrij geven. Gaan veel mensen lekker fanatiek aan de slag en boeken aardig wat progress/trophies/etc. Dan komt de lock erop en dan willen velen het toch afmaken en voaila, weer een game verkocht!
Kijk bv naar echte Single Player only games. Die speel je tegenwoordig vaak in een goeie 10 uur (als het niet minder is) uit. Maak dat soort games twee dagen gratis en niemand koopt ze meer maar iedereen speelt ze in die twee dagen uit.
Mijn feiten zijn gewoon op orde hoor. Leuk zo'n artikel van CNET (is net zo diepzinnig als nu.nl overigens). Maar daar staat niet dat je de hz moet halveren. Zij hebben het daar over een filter wat Samsung gebruikt om de hz nog verder software matig te verdubbelen, wat standaard uitgezet wordt in Game Mode ivm input lag. Iets wat alle TV's doen en je dus gerust mag negeren. Het gaat om de hz van het paneel, en die wordt bij KS7000 in Europe als 100hz aangeduid. En jij geeft direct al aan: Samsung moet je halveren dus de KS7000 heeft 50hz, en daar ging ik op in.kesj schreef op zondag 27 november 2016 @ 10:45:
[...]
Lekker toontje joh.
Ik zal even het artikel erbij zoeken voor je.
Mag je een boze mail naar ze gaan sturen.
Ik schrijf met opzet 'ik las'/'dan zou de Samsung dus', en niet 'ik weet uit ervaring/zeker', zodat mensen zelf meer erover kunnen opzoeken en een en ander kunnen uitsluiten.
Hier het artikel:
https://www.cnet.com/news/ultra-hd-4k-tv-refresh-rates/
EDIT:
Overigens heb jij je feiten ook niet helemaal op orde.
Je geeft tot 2x toe aan dat de Samsung KS7000 een 100Hz paneel heeft.
In de Samsung specs staat Motion Rate 240Hz.
Zoals te lezen is op de site hierboven, moet je die Samsung refresh rate door de helft delen.
Dan kom je uit op 120Hz (zoals we dat kennen).
Die uitkomst is voordeliger voor de gebruiker, want het is hoger dan de 100 die jij opgeeft.
Dus je advies is zelfs beter dan bedoeld.
Maar je snapt nu waar de verwarring vandaan komt, of niet?
Daarnaast draait de KU-series ook niet op 50Hz zoals jij beweert, maar op 60Hz (Samsung Motion Rate 120Hz), zie de specs op:
http://4k.com/tv/samsung-...00-un50ku6300-un40ku6300/
De ene refresh rate is de ander dus niet.
En hetzelfde geldt voor HDR (8-bit, 10-bit).
Het wordt er in ieder geval niet overzichtelijker op met 4K.
Google maar even NTSC vs PAL en dan zul je al snel zien dat we in Europa 50/100hz hanteren terwijl in de US 60/120hz. TV's worden daarom in Nederland altijd 50hz of 100hz aangeduid en niet 60hz/120hz. Misschien een idee om de Nederlandse Samsung site te bekijken de volgende keer ipv de Amerikaanse? Op de Nederlandse staat ook Motion Rate 200. Volgens jouw eigen berekening moet dit dus uitkomen op 100hz
http://www.samsung.com/nl...s/s-uhd-tv/UE55KS7000SXXN
[ Voor 6% gewijzigd door ASNNetworks op 27-11-2016 11:39 ]
Gister naar de Gamemania in Breda om mijn PS4 in te ruilen, maar het was zo onwijs druk dat ze er geen tijd voor hadden. Logisch.
Dus vanmorgen besloten mijn PS4 500GB plus vertical stand en Assassins Creed Black Flag op Marktplaats te zetten voor € 200. Want ik zou pas weer donderdagavond naar GM kunnen. De advertentie stond er nog geen half uur op, om 10:00 in de ochtend op een zondag, en ik had al 10 berichten van personen die hem wilde hebben. Een uur later kon ik de advertentie verwijderen. Zo'n snelle verkoop heb ik nog nooit meegemaakt op Marktplaats.
[ Voor 7% gewijzigd door Jasphur op 27-11-2016 11:38 ]
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Ik zie net op de NL Samsung site dat ze de refresh rate aangeven met hun eigen Motion Rate.ASNNetworks schreef op zondag 27 november 2016 @ 11:32:
[...]
Mijn feiten zijn gewoon op orde hoor. Leuk zo'n artikel van CNET (is net zo diepzinnig als nu.nl overigens). Maar daar staat niet dat je de hz moet halveren. Zij hebben het daar over een filter wat Samsung gebruikt om de hz nog verder software matig te verdubbelen, wat standaard uitgezet wordt in Game Mode ivm input lag. Iets wat alle TV's doen en je dus gerust mag negeren. Het gaat om de hz van het paneel, en die wordt bij KS7000 in Europe als 100hz aangeduid. En jij geeft direct al aan: Samsung moet je halveren dus de KS7000 heeft 50hz, en daar ging ik op in.
Google maar even NTSC vs PAL en dan zul je al snel zien dat we in Europa 50/100hz hanteren terwijl in de US 60/120hz. TV's worden daarom in Nederland altijd 50hz of 100hz aangeduid en niet 60hz/120hz.
Je hoeft mij echt niet uit te leggen wat de KS7000 van Samsung inhoudt
Daarom ging ik er vanuit dat jij die ook bedoelde met de 100Hz.
Zie overigens nu dat Samsung voor de KS7000 op de NL site Motion Rate 200Hz aangeeft.
Dat komt dus overeen met wat jij zegt, dus je hebt helemaal gelijkt.
Dan is de MR 240Hz/120Hz die ik zag idd voor de US markt.
kesj schreef op zondag 27 november 2016 @ 11:42:
[...]
Ik zie net op de NL Samsung site dat ze de refresh rate aangeven met hun eigen Motion Rate.
Daarom ging ik er vanuit dat jij die ook bedoelde met de 100Hz.
Zie overigens nu dat Samsung voor de KS7000 op de NL site Motion Rate 200Hz aangeeft.
Dat komt dus overeen met wat jij zegt, dus je hebt helemaal gelijkt.
Dan is de MR 240Hz/120Hz die ik zag idd voor de US markt.
Was dat een PS4 van 3 jaar oud ? Ik snap kopers op MP niet, waarom zou je 200 euro voor een 2e hands kopen als je een nieuwe 500 GB slim bij bv Coolblue voor 259 koop incl garantie.kunnen. De advertentie stond er nog geen half uur op, om 10:00 in de ochtend op een zondag, en ik had al 10 berichten van personen die hem wilde hebben. Een uur later kon ik de advertentie verwijderen. Zo'n snelle verkoop heb ik nog nooit meegemaakt op Marktplaats.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Omdat je er mogelijk wel 5 spellen bij krijgt en 2 controllers. De controllers behouden hun waarde, goede spellen zijn vaak met 2/3e van de originele prijs te halen.loekf2 schreef op zondag 27 november 2016 @ 11:48:
[...]
Was dat een PS4 van 3 jaar oud ? Ik snap kopers op MP niet, waarom zou je 200 euro voor een 2e hands kopen als je een nieuwe 500 GB slim bij bv Coolblue voor 259 koop incl garantie.
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Dit topic is gesloten.
![]()
De PS4 Pro biedt meer dan alleen 4K er zijn ook voordelen bij HD tv's, zie o.a. Dit artikel op T.net
Extra PlayStation-gerelateerde topics:
- [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen
- Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2
- Lijst met PSN ID's van Tweakers [!] Externe site! Google Docs-link.