• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Meer mensen waar kopen in de store nu niet werkt?
Probeer twee Black Friday aanbiedingen te kopen maar kom er niet doorheen. Betaal zoals altijd met mijn Paypal (Zojuist nog voor wat anders gebruikt) maar krijg continu de melding

Afbeeldingslocatie: http://i64.tinypic.com/fu70qx.png

Paypal al opnieuw gekoppeld maar het wil niet werken helaas.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

LOL, ik was zojuist samen met een collega op een showcase van een leverancier. Konden met blackjack en roulette lootjes winnen voor een loterij op het einde. Winnen we een Xbox One met FIFA. :+

• guReMcO
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 22-01 16:44

guReMcO

Praat mar frysk

Donstil schreef op donderdag 24 november 2016 @ 22:59:
Meer mensen waar kopen in de store nu niet werkt?
Probeer twee Black Friday aanbiedingen te kopen maar kom er niet doorheen. Betaal zoals altijd met mijn Paypal (Zojuist nog voor wat anders gebruikt) maar krijg continu de melding

[afbeelding]

Paypal al opnieuw gekoppeld maar het wil niet werken helaas.
Ik kreeg die melding ook bij het betalen met paypal maar de betaling ging wel door en de games staan ook op mijn account. Weet je dus zeker dat het niet gelukt is?

Croissant in hand, I was alone.

• Smeldor
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22:36
Als ik psplus koop op mijn NL account word dat dan ook doorgetrokken naar mijn US account? Ik zou graag van de extra kortingen gebruik willen maken die je krijgt in de US store en ben van plan om plus aan te schaffen.

Iemand die hier een antwoord op heeft?

• D3ft0n3
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 21-01 00:27
Korte vraag: Mensen hier met ervaring met een 1e generatie ps4 en een ps4 slim op het gebied van lawaai? Mijn release day ps4 maakt een enorme herrie tijdens het gamen, zo erg dat het bijna mijn tv overstemd. Zodoende wil ik eigenlijk mijn ps4 vervangen door een slim, wat nu mooi kan met de black friday deals. Ik vraag me alleen af of ik dan daadwerkelijk een upgrade maak op dit gebied.
Smeldor schreef op donderdag 24 november 2016 @ 23:15:
Als ik psplus koop op mijn NL account word dat dan ook doorgetrokken naar mijn US account? Ik zou graag van de extra kortingen gebruik willen maken die je krijgt in de US store en ben van plan om plus aan te schaffen.

Heb ik een antwoord op. Dit wordt niet doorgetrokken naar je US account. Je hebt voor beide regio's een aparte PS Plus subscription nodig. Helaas.

[ Voor 40% gewijzigd door D3ft0n3 op 24-11-2016 23:21 ]

Ignorance Is Bliss

Smeldor schreef op donderdag 24 november 2016 @ 23:15:

Nee zo werkt dat niet, dus dan krijg je geen korting.
D3ft0n3 schreef op donderdag 24 november 2016 @ 23:20:
Korte vraag: Mensen hier met ervaring met een 1e generatie ps4 en een ps4 slim op het gebied van lawaai? Mijn release day ps4 maakt een enorme herrie tijdens het gamen, zo erg dat het bijna mijn tv overstemd. Zodoende wil ik eigenlijk mijn ps4 vervangen door een slim, wat nu mooi kan met de black friday deals. Ik vraag me alleen af of ik dan daadwerkelijk een upgrade maak op dit gebied.

[...]

Heb ik een antwoord op. Dit wordt niet doorgetrokken naar je US account. Je hebt voor beide regio's een aparte PS Plus subscription nodig. Helaas.
In principe gewoon algemeen bekend dat de slim stiller is.

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05:35
superericje schreef op donderdag 24 november 2016 @ 21:28:
[...]

Mooie aanbieding. Had ik wel interesse in, maar helaas op :-(
Idd, een PS4 Pro sale zou zeker een een impuls aankoop triggeren :)

Ik las hierboven iets over full throttle remastered, die moet ik idd ook hebben maar zie hem niet in de store ?
Is deze aangekondigd of ge-released?

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 07:31

FeaR

In GoT we trust

FeaR schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 15:04:
[...]

Le fuck... even vergeten dat Game Mania geen webwinkel heeft en verzend.
Bol.com doet Dishonored 2 voor de PS4 ook voor €34,99 weg en die verzenden wel :)

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

• Barfman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22-01 15:47
Kwam dit nog tegen, misschien is het wat voor iemand:
http://www.zeelandnet.nl/...aystation_4_pro_1TB_.html

System | Racing is in my Blood

Bossie schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 00:07:
[...]

Idd, een PS4 Pro sale zou zeker een een impuls aankoop triggeren :)

Ik las hierboven iets over full throttle remastered, die moet ik idd ook hebben maar zie hem niet in de store ?
Is deze aangekondigd of ge-released?
2017. Had je natuurlijk gewoon even kunnen Googlen.

• Qweridee
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16-01 16:41
FeaR schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 00:39:
[...]

Bol.com doet Dishonored 2 voor de PS4 ook voor €34,99 weg en die verzenden wel :)
De limited editite met deel 1 er bij is net zo duur, dus mocht je hem nog niet besteld hebben...;)

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 02:56
Shit, gisteren niet meer op tweakers gekeken. :/

4620 Wp PV ZZO 52° | VW ID.7 Tourer Pro LE '25

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-01 10:29
Duitse MM, 196 euro voor de Slim:

http://www.mediamarkt.de/de/shop/redfriday.html

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

• MikeNL90
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 05-11-2025
bram1984 schreef op donderdag 24 november 2016 @ 23:04:
LOL, ik was zojuist samen met een collega op een showcase van een leverancier. Konden met blackjack en roulette lootjes winnen voor een loterij op het einde. Winnen we een Xbox One met FIFA. :+
Haha ik was er ook. Ik was alleen vergeten om optijd mijn fiches in te leveren.....

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-01 15:30
bram1984 schreef op donderdag 24 november 2016 @ 23:04:
Mazzelaar, zelfs al vind je/jullie er niets aan dan kan je het nog lekker verpatsen. Zag gister in de mm nog een paar xb1 bundles. Ene kant wel tempted, aan de andere kant is de ps4 genoeg om me bezig te houden qua current gen.

10 second ninja DONE

Sagat schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 09:15:
[...]

Mazzelaar, zelfs al vind je/jullie er niets aan dan kan je het nog lekker verpatsen. Zag gister in de mm nog een paar xb1 bundles. Ene kant wel tempted, aan de andere kant is de ps4 genoeg om me bezig te houden qua current gen.
Ja mijn collega heeft 'm. Ik ga er toch niet op spelen.

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Ghehe. Mijn oude PS4 (2 jaar oud ofzo) heb ik drie weken terug aan iemand verkocht voor 200 euro :D

Wel serieus goede deal dit.
Mediamarkt heeft ook een paat goeie deals bf1 voor 36 euro na 14 euro cashback en nog meer acties.

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20-01 16:16
Nieuwevolger schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 09:50:
Mediamarkt heeft ook een paat goeie deals bf1 voor 36 euro na 14 euro cashback en nog meer acties.
Dan heeft Gamemania (in dit zeldzame geval :P ) een betere deal. 35 euro, zonder cashback (dus geen moeite doen om je geld terug te krijgen)

PSN: Maichel

• Amdwarrior
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 07:41
Qweridee schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 08:16:
[...]

De limited editite met deel 1 er bij is net zo duur, dus mocht je hem nog niet besteld hebben...;)
die kost gewoon nog 75€?

• Mrjraider
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
FeaR schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 00:39:
[...]

AH thanks, in de gewone winkels nog voor 48 (intertoys) en 60 (Bart Smit)

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-01 10:29
Tom schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 09:26:
[...]

Ghehe. Mijn oude PS4 (2 jaar oud ofzo) heb ik drie weken terug aan iemand verkocht voor 200 euro :D

Wel serieus goede deal dit.
Dan ben ik te goedkoop geweest (~170 euro), maar andere de oude PS4 was 3 jaar oud. Persoonlijk idioot dat mensen 200 euro en meer voor een PS4 van 3 jaar oud betalen, of je mocht het design van de eerste PS4 nu al "retro" vinden.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

• ThaBEN
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 19-10-2025
Als ik dit lees ben ik nog meer tevreden over de €150 die ik van Game Mania terugkreeg om mijn OG 500 Gb PS4 in te ruilen voor de Pro.

[ Voor 3% gewijzigd door ThaBEN op 25-11-2016 10:20 ]

PSVR Owner | PSN ID: ThaBEN_NL

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 22-01 12:50
ThaBEN schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 10:19:
Als ik dit lees ben ik nog meer tevreden over de €150 die ik van Game Mania terugkreeg om mijn OG 500 Gb PS4 in te ruilen voor de Pro.
Ik ga zondag nog even gebruik maken van de inruil actie bij GM. Deze loopt tot 6 december.

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

• Qweridee
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16-01 16:41
Vreemd, vanmorgen nog 34.99.

Voor de Xbox is hij wel nog 34.99, maar PS4 inderdaad nu 75. Misschien heb ik een keer mazzel gehad:)

• xantos
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Net Fifa (35 euro) en GTA (30 euro) gehaald bij de GameMania voor mijn zoon.

• DBreda
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 06-01 21:04
Straks even naar GameMania voor BF1, 35 euro is een mooie prijs!

• Spud82
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 16-01 21:38
LuPo schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 08:24:
[...]

Shit, gisteren niet meer op tweakers gekeken. :/
Same here, ondanks dat ik twijfelde over de aanschaf van een Pro had ik dit meteen gedaan. Maar goed, te laat nu :(

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 18-12-2025
Ik had deze site nog gevonden maar hij schreeuwt niet echt betrouwbaar.

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
LOTG schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 11:49:
Ziet er heel erg amateuristisch uit, ik zou er nooit iets bestellen.

• LOTG
niekvandermeer schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 11:56:
[...]

Vandaar ook mijn mening, ook het gebrek aan keurmerken helpt niet.

[ Voor 8% gewijzigd door LOTG op 25-11-2016 11:57 ]

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
niekvandermeer schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 11:56:
[...]

Binkys Gameplay bestaat al jaren, is eigenlijk gewoon een Marktplaats-handelaar. Of je er wel of niet moet kopen is een tweede, maar het is geen eendagsvlieg die er zomaar vandoor gaat.

Edit:
Ook wel een goede aanbieding: Assasin's Creed Triple pack voor €29

[ Voor 10% gewijzigd door ralph075 op 25-11-2016 12:17 ]

• kidicoke
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 07-09-2023
Overal een mooie slim aanbieding maar nergens iets fatsoenlijks met de pro :'(

• LOTG
Ik was aan het kijken om een Amazon.de combo naar een packstation in Hertzogenraht te sturen, maar daar voor moet je dus een DHL nummer hebben en aanmelden lukt weer niet met een NL adres...
Ze maken het niet makkelijk.

• josss9
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 23-03-2025
Ik ben ook op zoek naar een leuke deal voor een PS4 Pro, maar bij deze site staat dat er maar 1 jaar garantie op zit, hoe kan dat dan?

Iemand ergens anders nog een goede deal gezien?

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20:50
josss9 schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 13:21:
[...]

Ik ben ook op zoek naar een leuke deal voor een PS4 Pro, maar bij deze site staat dat er maar 1 jaar garantie op zit, hoe kan dat dan?

Iemand ergens anders nog een goede deal gezien?
Via sony zelf heb je 1 jaar garantie inderdaad, dat is altijd zo tenzij je webwinkel langer aanbiedt.

• josss9
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 23-03-2025
Ok, dan is daar dus niks mis mee:) Hoop stiekem op een nog iets betere deal (net zoiets als Kijkshop, wat nu helaas uitverkocht is)

• LOTG
Bartske schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 13:23:
[...]

Via sony zelf heb je 1 jaar garantie inderdaad, dat is altijd zo tenzij je webwinkel langer aanbiedt.
Half waar, er is een minimale periode waarin het product geacht mag worden te werken alleen is dat een beetje vaag hoe dat werkt (zie consuwijzer).

Een webwinkel kan zich niet zomaar verschuilen achter algemene voorwaarden als die niet in lijn zijn met de wet.

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05:35
Jasphur schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 10:24:
[...]

Ik ga zondag nog even gebruik maken van de inruil actie bij GM. Deze loopt tot 6 december.
Ik was hier niet van op de hoogte, maar dit is zeker een goede optie :)

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20:50
LOTG schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 13:26:
[...]

Half waar, er is een minimale periode waarin het product geacht mag worden te werken alleen is dat een beetje vaag hoe dat werkt (zie consuwijzer).

Een webwinkel kan zich niet zomaar verschuilen achter algemene voorwaarden als die niet in lijn zijn met de wet.
1 jaar garantie is wat ze mij van Sony vertelden toen ik ze belde. Als je via je winkel (waar je officieel een overeenkomst mee hebt) meer kan krijgen is dat mooi meegenomen denk ik. Ga je in discussie over hoe lang het moet zijn met je winkel kan het nog wel eens een lange discussie worden (al heb je misschien gelijk).

• LOTG
Bartske schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 13:37:
[...]

1 jaar garantie is wat ze mij van Sony vertelden toen ik ze belde. Als je via je winkel (waar je officieel een overeenkomst mee hebt) meer kan krijgen is dat mooi meegenomen denk ik. Ga je in discussie over hoe lang het moet zijn met je winkel kan het nog wel eens een lange discussie worden (al heb je misschien gelijk).
Ja maar Sony is ook niet verantwoordelijk voor de garantie afhandeling, dat is de verkoper.
Sony levert fabrieksgarantie maar daar heb jij in principe niets mee te maken, tenzij die langer is dan wat wettelijk geacht word. Je hebt recht op een deugdelijk product, en als het na 1 jaar stuk gaat is het dat niet in het geval van een console.

• Chatslet
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-01 15:10
Zijn er mensen die een PS4 Pro hebben gekocht en daar de oude Dualshock 4 controller bij hebben gehad? Bij die van mij zat de oude variant CUH-ZCT1 en niet de nieuwe CUH-ZCT2 variant. Er wordt wel overal op internet gezegd dat bij de slim en de pro standaard de CUH-ZCT2 variant zit.

• dvd-linden
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 31-12-2025
LOTG schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 13:26:
[...]

Wat jij bedoelt heeft te maken met het consumentenrecht denk ik. Ik heb hier namelijk niet zolang geleden nog mee te maken gehad. Mijn Mac Mini uit 2011 (die ik pas sinds begin 2012 in gebruik had) besloot om ermee op te houden. Uiteindelijk is die naar Apple teruggegaan en daar bleek het logicboard kapot te zijn. Aangezien ik een claim had ingediend van tevoren, omdat ik vond dat ik er redelijkerwijs vanuit mag gaan dat een desktopcomputer langer meegaat dan 4,5 jaar, hebben ze dit bekeken en is uiteindelijk alles vergoed. Ondanks dat ik geen Applecare had en Apple zelf een jaar garantie geeft.

Dit zegt de autoriteit consument & markt:
- https://www.acm.nl/nl/ond...p-een-deugdelijk-product/

En dit is specifiek waar ik mee te maken heb gehad (is wel van Apple, maar geeft misschien wat meer duidelijkheid over de wetgeving):

- http://www.apple.com/nl/legal/statutory-warranty/

Nou weet ik niet of ieder bedrijf zich zo opstelt als dat Apple doet, maar via de wet is wel het een en ander geregeld voor consumenten waar veel mensen geen weet van hebben (ik was hier ook niet mee bekend voordat mijn computer kapot ging.)

Ik zou hier nog aan willen toevoegen dat als je een PS4 koopt en die na pak en beet 1,5 jaar kapot gaat je geen deugdelijk product hebt ontvangen en er dus sprake is van een non conformiteit (ik ga er hierbij even vanuit dat je fatsoenlijk met je PS4 omgegaan bent en deze nog in een goede staat verkeert). Dan kan Sony je maar 1 jaar garantie geven op een product, maar ik denk dat er via de consumentenwetgeving dan zeker wel het een en ander mogelijk is.

[ Voor 12% gewijzigd door dvd-linden op 25-11-2016 13:51 ]

PSN ID: dvd-linden | Youtube: dvd-linden

Chatslet schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 13:46:
Zijn er mensen die een PS4 Pro hebben gekocht en daar de oude Dualshock 4 controller bij hebben gehad? Bij die van mij zat de oude variant CUH-ZCT1 en niet de nieuwe CUH-ZCT2 variant. Er wordt wel overal op internet gezegd dat bij de slim en de pro standaard de CUH-ZCT2 variant zit.
Hmmm vaag. Je hebt dus ook geen lichtbalkje op de touchpad zitten?

• ThaBEN
De nieuwe, met de lichtbar ook op de touchpad.

Die hoort erbij. Staat ook op de de doos en handleiding die erbij zit.

Deze heeft ook de mogelijkheid om bedraad te spelen, de oude gaat alsnog via bluetooth indien je hem via usb kabel aansluit. Die kabel is dan puur voor het opladen. Met de nieuwe is het daadwerkelijk een bedraade controller zodra je de USB kabel aansluit.

Dit lijk niet te kloppen en zou ik niet accepteren.

[ Voor 5% gewijzigd door ThaBEN op 25-11-2016 13:49 ]

Verwijderd

Ik heb de nieuwe bij mijn pro gekregen.

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 06:47
Was de verpakking nog wel verzegeld? Wellicht heeft iemand hem retour gedaan met een oude DS4 er in.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• Chatslet
Nee, geen lichtbalkje op de touchpad. Vond het al vreemd... Kan me haast niet voorstellen dat ze bij Media Markt een wisseltruc hebben gedaan... Verpakking was verzegeld in die zin dat er wel een plakkertje over de doos zat. Controller zat in een plastic zakje en zag er gewoon nieuw uit.

[ Voor 33% gewijzigd door Chatslet op 25-11-2016 14:01 ]

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22-01 16:35

Yucko

One clown to rule them all !

ThaBEN schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 13:48:
[...]

... de oude gaat alsnog via bluetooth indien je hem via usb kabel aansluit. Die kabel is dan puur voor het opladen. ...
en toch he ... als je een DS4 van de 1e generatie wil koppelen aan je PS4 moet dat middels de USB kabel, dus lijkt mij dat hij meer doet dan alleen laden via het kabeltje (hetzelfde trouwens bij de PS TV)

 iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  MacBook Air M4 13" -  AirPods Pro 3 -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

• ThaBEN
Yucko schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 14:01:
[...]

en toch he ... als je een DS4 van de 1e generatie wil koppelen aan je PS4 moet dat middels de USB kabel, dus lijkt mij dat hij meer doet dan alleen laden via het kabeltje (hetzelfde trouwens bij de PS TV)
Hij zal vast een connectie opbouwen (waarschijnlijk een bepaalde Bluetooth Frequentie ofzo). Maar de nieuwe is specifiek bedraad zodat prof spelers de minst mogelijke vertraging hebben voor bijvoorbeeld competitieve games als Street Fighter.
Chatslet schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 14:00:
Nee, geen lichtbalkje op de touchpad. Vond het al vreemd... Kan me haast niet voorstellen dat ze bij Media Markt een wisseltruc hebben gedaan... Verpakking was verzegeld in die zin dat er wel een plakkertje over de doos zat. Controller zat in een plastic zakje en zag er gewoon nieuw uit.
Onderschat de mens niet. Ik kende vroeger iemand die zelf consoles deed modden. Af en toe ging wel eens iets mis en werd er kortsluiting veroorzaakt op zowat alle componenten in zijn toentertijd nieuwe XBOX waardoor die geen garantie meer had. Die ging toen naar een andere winkel kocht daar een nieuwe XBOX en deed heel voorzichtig met een föhn alle garantiezegels verwijderen zonder ze te beschadigen, vervolgens alle kapotte onderdelen omwisselen en de garantiezegels terugplaatsen.

Ging dan terug naar de winkel omdat zijn 'gloednieuwe xbox' (met daarin alle kapotte onderdelen) het niet deed om zijn geld terug te vragen. Dit viel niet te zien aan de verpakking of garantiezegels.
Afbeeldingslocatie: https://c2.staticflickr.com/9/8487/29536240105_d643d506f6_z.jpg
The latest version of DUALSHOCK 4 will be included with PS4 Pro, as well as the new slimmer standard PS4.
Bron: Playstation Blog US - PS4 Pro: The Ultimate FAQ

[ Voor 82% gewijzigd door ThaBEN op 25-11-2016 14:19 ]

Verwijderd

Ik heb gelukkig ook de V2 versie controller erbij gekregen.

• ThaBEN
De kans dat dit een fout is van Sony is ook zo goed als nihil. De PS4 Pro's worden (naar alle waarschijnlijkheid) op een aparte locatie of geheel andere fabriek gemaakt samen met alle bijbehorende onderdelen zoals de nieuwe DS4 controller en bijbehorende kabels. Lijkt me sterk dat Sony per ongeluk een oude DS4 controller in de doos van een PS4 Pro heeft gestopt.

• LOTG
Kan toch best? De kans is even groot dat die controllers in dezelfde fabriek gemaakt worden. Dus als er een verkeerde shipment controllers is tussen gekomen heb je een batch met de verkeerde controllers.

Aankloppen bij de verkoper voor een oplossing.

• Jumpman
  • Laatst online: 06:47
LOTG schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 14:21:
Kan toch best? De kans is even groot dat die controllers in dezelfde fabriek gemaakt worden. Dus als er een verkeerde shipment controllers is tussen gekomen heb je een batch met de verkeerde controllers.

Aankloppen bij de verkoper voor een oplossing.
Inderdaad aankloppen bij de verkoper. Ik ben wel benieuwd of de verpakking nog verzegeld was.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• Chatslet
Ik heb MediaMarkt maar eens een mailtje gestuurd. Verpakking was verzegeld in die zin dat er een plastick plakkertje zat waar je de doos normaal gesproken open maakt. De controller zat in een plastic zakje. Ik kan me niet herinneren of dat geseald was. Zal vanavond eens kijken als ik thuis kom of dat nog ergens ligt. Kabels e.d. zijn sowieso geseald omdat ik gewoon die van mijn oude PS4 heb gebruikt. De controller is gewoon echt identiek aan die van mijn oude PS4. Het enige verschil is dat die bij de PS4 Pro zat nog rubber op de L3 en R3 stickjes heeft.

• ThaBEN
De nieuwe controller is makkelijk te herkennen aan de lightbar op de touchpad, minder glimmende zwarte onderdelen en de knoppen en analoge sticks zijn deze keer grijs i.p.v. zwart. Je ziet direct dat het een andere controller is.

Wel weet ik van Media Markt dat mailen of bellen bijna geen zin heeft. Dan kom je op een algemeen kantoor uit waar callcenter medewerkers de telefoon/mail beantwoorden. Je kunt het beste naar de winkel gaan waar je hem gekocht had. Meestal zijn die veel meer bereid een oplossing voor je te zoeken dan dat je ze mailt of belt.

Verwijderd

bol.com games ‏

#BlackFriday: PS4 Slim 1TB CoD Legacy Edition nu met gratis GTA 5 + keuze uit FIFA17/Battlefield 1/Controller V2

https://www.bol.com/nl/d/...iday/291000042/index.html

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CyHGH57XcAAY8Gk.jpg

• Jelte,89
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 10-01 09:01

Jelte,89

Woodworking

Maar nu zegt mm dat hij (chatslet) een boef is en zelf graag een nieuwe controller wil en de controller van zn oude ps4 inlevert...

Revive the guild!

• ppeterr
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 07:42
ik hoor hier maar weinig over de psvr. Die is ondertussen toch al leverbaar enzo ?

• ThaBEN
Andere thread ;)
[PS4]Het grote Playstation VR topic

[ Voor 7% gewijzigd door ThaBEN op 25-11-2016 14:52 ]

• Kefke
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 03-09-2019
Verwijderd schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 14:45:
bol.com games ‏

#BlackFriday: PS4 Slim 1TB CoD Legacy Edition nu met gratis GTA 5 + keuze uit FIFA17/Battlefield 1/Controller V2

https://www.bol.com/nl/d/...iday/291000042/index.html
Dat ziet er goed uit, maar is wel geen PS4 Pro.
Ik heb nog een gewone Full HD tv, is de PS4 Pro dan overkill? Of kan die toch mooiere graphics tonen (meer effecten)?

Verwijderd

Kefke schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 14:54:
Dat ziet er goed uit, maar is wel geen PS4 Pro.
Ik heb nog een gewone Full HD tv, is de PS4 Pro dan overkill? Of kan die toch mooiere graphics tonen (meer effecten)?
De graphics zijn mooier ook op een 1080p tv.

Plus de PS4 Pro heeft ook andere handige verbeteringen erbij.

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20:37

Denko

|{ing Øf ßlitz

Man man man, normaal koop ik 4 Games per jaar, nu in 24 uur: Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/5xowMfc.jpg

Dat en City skylines op steam. Ik kom het jaar weer door.

Ivm mijn verhuizing, nieuwe meubelen etc is het een fulltime baan alleen op de pakketjes wachten. Wel hartstikke leuk natuurlijk :P
Heb ik nu iets te doen iig *O*

PSN & XBL: Denkoyugo

• Homeland
  • Niet online
PES 2017 Trial Edition, weet niet of die hier al voorbij was gekomen. Soort veel uitgebreidere demo.

https://store.playstation...06876_00-PES2017F2P000000

• ThaBEN
Apart, is dit echt een uitgebreidere demo?
Of is dit zoals de UFC 2 trial, de volledige game met een tijdlimiet hoe lang je hem kunt spelen?

Je kunt van het weekend ook gratis FIFA spelen. Tenminste een echt voetbalspel. :+

• ThaBEN
Ja dat zie ik ook overal staan in de PSN store.
Heb ik dan alleen de FIFA demo nodig? Want hier zit toch lang niet alle content in?

-edit

Je moet de 'EA SPORTS™ FIFA 17 Standard Edition' kiezen en dan verschijnt er een nieuwe button "Gratis demo proberen'

Dan download die ook de volledige standaard versie van FIFA 17 welke 38,1 Gb groot is.

[ Voor 49% gewijzigd door ThaBEN op 25-11-2016 15:49 ]

Verwijderd

Ik ben tussen de middag nog even snel langs Mediamarkt Utrecht gegaan. Ze volgen de andere Black Friday aanbiedingen met het kleine verschil dat GTA V 29 euro en BF 1 34 euro was. Ik heb overigens niet heel uitgebreid kunnen kijken. Daarna langs de Gamemania even in de rij om mijn bestelling op te halen. Gelukkig lag het tempo hoog.

• cellkuh
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 17-01 22:43

cellkuh

Tesla referral: marcel333963

Ik heb zojuist mijn ps3 80gb verkocht voor 120 ;)

Nu een 4 pro halen _/-\o_ ben al de hele dag aan het zoeken voor een goede deal maar er lijkt niets tussen te zitten voor de pro. Iemand van jullie nog ergens een goede deal gespot ? :F

• kidicoke
cellkuh schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 16:33:
Iemand van jullie nog ergens een goede deal gespot ? :F
Heb heel internet zo'n beetje afgespeurd, nope..... alleen als je slim wilt krijg je een goeie deal. Nergens geen pro te bekennen helaas.

[ Voor 23% gewijzigd door kidicoke op 25-11-2016 16:35 ]

• cellkuh

cellkuh

Hmmm.....

Wehkamp.nl doet er 5 euro af :O

Het is zoooo verleidelijk om nu een slim te kopen...... alleen slim is dat niet 8)7

• Homeland
  • Niet online
Is Killzone Shadow Fall leuk/goed?

Zit de aanbiedingen te bekijken, ga denk ik in elk geval Tearaway, God of War 3 Remastered en MSG 5 Phantom Pain (heb ik al op disk maar digitaal is toch makkelijker) halen.

• JPtjeeNL
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
kidicoke schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 16:35:
[...]

Heb heel internet zo'n beetje afgespeurd, nope..... alleen als je slim wilt krijg je een goeie deal. Nergens geen pro te bekennen helaas.
Hier ook op zoek. Was die aanbieding bij de MM een aantal weken geleden van 379 toch zo gek nog niet.

• Dark_Angelus
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 22:58
Heb even een lijstje met aanbiedingen van de games gemaakt. :Y

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/wi7o272.jpg

| Awesome Rock 'n Roll Photographer |

• Homeland
  • Niet online
Dark_Angelus schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 16:45:
Heb even een lijstje met aanbiedingen van de games gemaakt. :Y

[afbeelding]
Dat ziet er uit als een hoop werk!

Waarom niet in Excel? Dan kan je makkelijker games vinden, en prijzen vergelijken.
Zat er wel aan te komen dat de pro niet zo snel in de aanbieding komt, bij de ps4 duurde het ook 9 maanden voordat er een actie kwam. De media markt zou wel een speciale deal met Sony hebben gemaakt bij de launch van de pro.

• Dark_Angelus
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 22:58
niekvandermeer schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 16:48:
[...]

Waarom niet in Excel? Dan kan je makkelijker games vinden, en prijzen vergelijken.
Je hebt gelijk :+

| Awesome Rock 'n Roll Photographer |

• JPtjeeNL
  • Niet online
Media Markt is net ook gezakt met de prijs. Nu 388 EUR. Twijfel.. Denk dat dit de beste prijs gaat zijn deze vrijdag.

• Brumax
  • Registratie: Maart 2012
  • Niet online
Goed bezig hoor! 8)

vice versa en weer terug

• -SaveMe-
  • Laatst online: 04-01 10:09
niekvandermeer schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 16:48:
[...]

Ik denk dat dit hem een goed eind op weg hielp:

http://www.psx-sense.nl/2...gen-vandaag-moeite-waard/

:)

GamiQ, de game notes app met game maps!

• JPtjeeNL
  • Niet online
Dit is ook een mooi lijstje: https://www.budgetgaming....(tot-maandag-geldig).html

Net de PS4 Pro + Fifa 17 bij de Media Markt besteld.

• cellkuh

cellkuh

359,99 bij Binky http://www.binkysgameplay...nsoles/ps4-pro-1tb-black/

379.99 bij gsmreparatieandmore http://www.gsmreparatiean...onsole-Pro-(Black)1-TB...

mocht iemand nog een andere aanbieding vinden dan hoor ik het graag

• Ambition88
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 22-01 05:16
Ladies and gentlemen, hoe groot achten jullie de kans dat bij de release van Horizon zero dawn een ps4 pro bundle komt in combinatie met dit spel? ik hoorde van een vriend dat bundles vaak gepaard zijn met triple A titles, is horizon zo een titel?

• -SaveMe-
  • Laatst online: 04-01 10:09
Ambition88 schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 17:31:
Ladies and gentlemen, hoe groot achten jullie de kans dat bij de release van Horizon zero dawn een ps4 pro bundle komt in combinatie met dit spel? ik hoorde van een vriend dat bundles vaak gepaard zijn met triple A titles, is horizon zo een titel?
Horizon is zeker zo'n titel! Maar voor de rest is het glazen bol werk!

GamiQ, de game notes app met game maps!

• Ambition88
-SaveMe- schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 17:32:
[...]

Horizon is zeker zo'n titel! Maar voor de rest is het glazen bol werk!
Ty voor je snelle reply :) ja snap ik, ik kan hem vanwege bol.com bonnen via mn werk sowieso pas tegen februari halen dus ik moet swieso nog ffe geduld hebben

• LOTG
Ambition88 schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 17:31:
Het is gewoon koffiedik kijken. Ik vind het persoonlijk vreemd dat ze geen bundels hebben momenteel. Vooral zo vlak voor de kerst.

Ik heb het idee dat ze nog even de prijs hoog willen houden, maar februari/maart is nog "ver" weg.
LOTG schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 17:34:
[...]

Het is gewoon koffiedik kijken. Ik vind het persoonlijk vreemd dat ze geen bundels hebben momenteel. Vooral zo vlak voor de kerst.

Ik heb het idee dat ze nog even de prijs hoog willen houden, maar februari/maart is nog "ver" weg.
Waarom zou je iets goedkoper aanbieden als het toch wel verkoopt? Helemaal omdat de voorraad beperkt is.

• LOTG
Nieuwevolger schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 17:35:
[...]

Waarom zou je iets goedkoper aanbieden als het toch wel verkoopt? Helemaal omdat de voorraad beperkt is.
Volgens mij is hij anders alleen bij de Kijkshop uitverkocht omdat hij zo goedkoop was. Bij alle grote zaken op voorraad.

Geeft dus aan dat hij beter zou verkopen als de prijs wat lager lag.

Ik zou er in elk geval een hebben als hij rond de 300-350 euro zou kosten.
LOTG schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 17:44:
[...]

Volgens mij is hij anders alleen bij de Kijkshop uitverkocht omdat hij zo goedkoop was. Bij alle grote zaken op voorraad.

Geeft dus aan dat hij beter zou verkopen als de prijs wat lager lag.

Ik zou er in elk geval een hebben als hij rond de 300-350 euro zou kosten.
En je houd er geen marge van over.

• kidicoke
Of je haalt hem op bij deze tweaker, V&A aangeboden: Sony PlayStation 4 Pro Zwart 1TB :P

Grappige vindt ik zelf dat als je naar al zijn advertenties kijkt hij alles lijkt te 'krijgen' en nieuw in seal zit, leuk handeltje heeft die zo volgens mij :P .Maar goed iedereen is tevreden dus het lijkt me te vertrouwen hehe

• LOTG
Nieuwevolger schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 17:50:
[...]

Dat is onzin, de kostprijs voor de PRO ligt niet heel ver boven de gewone PS4, en de Slim.
De hardware wijzigingen zijn daar gewoon te klein voor. Ik ben er vrij zeker van dat de Pro nu minder kost dan de PS4 bij introductie, plus R&D is ook vrijwel nihil (alleen wat betere hardware). Als het nu een complete redesign was dan had het wel wat meer gekost ja.

En aangezien Amazon.de nu de PS4 Pro met spel voor 400 euro verkoopt lijkt mij dat de marges er wel na zijn dat dit zeker voor Sony mogelijk is.

Sterker nog het zou slim zijn als ze de Pro goedkoper maken en hem als VR machine gaan aanprijzen (zoals ook het idee is). Dan maak je het ook aantrekkelijker om de PSVR te kopen.

• Ambition88
Nieuwevolger schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 17:50:
[...]

Is het geen waar ze winst op maken niet juist meer op games, controllers PSN etc dan echt op de consoles zelf?
LOTG schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 17:55:
[...]

Dat is onzin, de kostprijs voor de PRO ligt niet heel ver boven de gewone PS4, en de Slim.
De hardware wijzigingen zijn daar gewoon te klein voor. Ik ben er vrij zeker van dat de Pro nu minder kost dan de PS4 bij introductie, plus R&D is ook vrijwel nihil (alleen wat betere hardware). Als het nu een complete redesign was dan had het wel wat meer gekost ja.

En aangezien Amazon.de nu de PS4 Pro met spel voor 400 euro verkoopt lijkt mij dat de marges er wel na zijn dat dit zeker voor Sony mogelijk is.

Sterker nog het zou slim zijn als ze de Pro goedkoper maken en hem als VR machine gaan aanprijzen (zoals ook het idee is). Dan maak je het ook aantrekkelijker om de PSVR te kopen.
Sony kan zelf inderdaad wel de prijs verlagen, maar de retailers komen met die acties. Die zijn de gene die dan geen marge overhouden. Als elke retailer een advies prijs aanhoud van 400 euro verdienen ze er gezamenlijk het meest eraan. Als een retailer een actie houd pakt het klanten van de concurrent af, maar ze houden er ook minder marge aan over. Bijna alleen maar verliezers. De reden dat media markt met dit soort acties komt is dan ook on de concurrentie kapot te maken.

• LOTG
Nieuwevolger schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 18:02:
[...]

Sony kan zelf inderdaad wel de prijs verlagen, maar de retailers komen met die acties. Die zijn de gene die dan geen marge overhouden. Als elke retailer een advies prijs aanhoud van 400 euro verdienen ze er gezamenlijk het meest eraan. Als een retailer een actie houd pakt het klanten van de concurrent af, maar ze houden er ook minder marge aan over. Bijna alleen maar verliezers. De reden dat media markt met dit soort acties komt is dan ook on de concurrentie kapot te maken.
Maar het ging hier als het goed is om pack-in games, dus dat komt van Sony uit.
Ambition88 schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 17:58:
[...]

Is het geen waar ze winst op maken niet juist meer op games, controllers PSN etc dan echt op de consoles zelf?
Dat is waar, maar met die gedachte kunnen ze consoles net zo goed gratis weggeven. Ze hebben er echt wel over nagedacht hoe het meeste geld valt te verdienen.
LOTG schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 18:03:
[...]

Maar het ging hier als het goed is om pack-in games, dus dat komt van Sony uit.
Als nog is de voorraad te beperkt op launch om met een monster deal te komen. Stel voor dat er een voorraad van een miljoen is. Bij een prijs van 350 euro (of een goeie andere bundel) en deze allemaal snel uitverkopen waardoor ze de komende tijd niet meer zijn te krijgen. Of je verkoopt er 900.000 voor 400 euro zodat de marge veel hoger is en er genoeg voorraad is in de winkel.

• Ambition88
Nieuwevolger schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 18:04:
[...]

Dat is waar, maar met die gedachte kunnen ze consoles net zo goed gratis weggeven. Ze hebben er echt wel over nagedacht hoe het meeste geld valt te verdienen.
Ja vast wel. :) ach ik hou gewoon de bundles/prijzen goed in de gaten.
Pagina: 1 ... 83 ... 107 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
De PS4 Pro biedt meer dan alleen 4K er zijn ook voordelen bij HD tv's, zie o.a. Dit artikel op T.net

Extra PlayStation-gerelateerde topics:
- [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen
- Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2
- Lijst met PSN ID's van Tweakers [!] Externe site! Google Docs-link.