• Kashika
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 10:07
Jamesl schreef op woensdag 23 november 2016 @ 15:04:
[...]

Ja dat merkte ik ehel erg t.o.v. mijn 'muziek' headset.

Ik ben idd ook zeer benieuwd! Wacht de reviews ff af, miss een leuk verjaardagskadotje voor mezelf zo begin januari.
Echter vraag ik me wel af of die voor de verwachte prijs (160-180 euro) de beste keus is voor gaming headsets
Ja dat snap ik. Voor draadloze gaming headsets zit je al snel rond de 200-300 euro.

De Gold is voor rond de zes tientjes meer dan het geld waard. Als de platinum een sterk verbeterde versie blijkt te zijn, dan ja misschien wel.

• Jamesl
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 19-01 12:07
Kashika schreef op woensdag 23 november 2016 @ 16:18:
[...]

Ja dat snap ik. Voor draadloze gaming headsets zit je al snel rond de 200-300 euro.

De Gold is voor rond de zes tientjes meer dan het geld waard. Als de platinum een sterk verbeterde versie blijkt te zijn, dan ja misschien wel.
Jup ik ga even in de gaten houden hoeveel beter die platinum blijkt te zijn :)
Ben niet te beroerd er aardig wat aan uit te geven, ik game dagelijks dus is goede investering denk ik.
Haha jezus. Ik kan me voorstellen dat sommige games performance wise niet helemaal lekker lopen in geval van games die op de Pro release dag een patch moesten hebben, maar hoe ze dit nu weer voor elkaar krijgen. 8)7

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22-01 10:05

rajackar

Blood Minister

bram1984 schreef op woensdag 23 november 2016 @ 16:34:
[...]

Haha jezus. Ik kan me voorstellen dat sommige games performance wise niet helemaal lekker lopen in geval van games die op de Pro release dag een patch moesten hebben, maar hoe ze dit nu weer voor elkaar krijgen. 8)7
Tja, iedere dev schiet zich wel eens in zijn voet maar waarom moeten ze daar bij Ubisoft toch altijd een kanon voor meenemen? |:(

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

World of final fantasy is ook z'n game waardoor de pro patch het beeld alleen maar waziger maakt, probleem is dat square en verder niet op reageerd.

Verwijderd

Voor mij geen Ubisoft games na de eerste watchdogs gespeeld te hebben :p. De enige toffe game die ik leuk vondt en tactisch was ook dan alleen Rainbow Six

Verwijderd

Hallo,

Ik ben ik ben Eddy Turksema en nieuw hier.

Ik heb geen idee of im het hie zo goed post maar ik heb een vraag

Voor ongeveer een half jaar geleden heb ik logitec g29 met project cars gekocht.

Nu wilde ik er ook graag nog een shifter bij hebben en na wat zoeken her en der kwam ik uit op een trustmaster th8a aangezien deze wat degelijker aanvoeld dan de originele van logitec.

Uiteraard krijg ik dit niet aan de praat op de ps4.
Na wat contact te hebben gehad met trustmaster moet het wel mogelijk zijn als de game multiple usb accepteerd en je de shifter in de 2de usb poort steekt en vervolgens de versnellingen te remappen

Nu gaat dit dus niet in project cars
Nou zou ik wel eens willen weten of het niet mogelijk is om ergens in contact te kunnen komen met een developer van project cars of er niet ergens een update kan komen zo dat dit wel via de 2de poort geacepteerd word en eventueel de gears als het dan nodig is kan remappen

Alleen heb ik geen flauw idee waar ik moet aankloppen

Vriendelijke groet,

Eddy turksema

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11:19
Denk dat je beter af bent om op zoek te gaan naar een mod waarmee je de Thrustmaster over dezelfde USB kan connecten. Zelf heb ik dat voor mijn Fanatec pedalen op mijn Thrustmaster stuur en dat gaat perfect op de PS4. Of het technisch mogelijk is op jouw stuur weet ik niet.

De developer van PCars heeft het al veel te druk met het 2e deel dus als je ze kan contacten geef ik je bijzonder weinig kans.

Voorstellen en groeten hoeft hier allemaal niet hoor het is geen brief/mail :+

[ Voor 16% gewijzigd door Beakzz op 23-11-2016 18:14 ]

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

bram1984 schreef op woensdag 23 november 2016 @ 16:34:
[...]

Ja, als het klopt wat er staat snap ik ook niet hoe ze het voor elkaar krijgen. Bugs die wat lastiger te reproduceren zijn blijf je altijd houden, of performance tweaks die niet goed uitpakken... maar dit is.. behoorlijk obvious lijkt mij :P
Nieuwevolger schreef op woensdag 23 november 2016 @ 17:18:
World of final fantasy is ook z'n game waardoor de pro patch het beeld alleen maar waziger maakt, probleem is dat square en verder niet op reageerd.
Er zijn al beelden online gezet waar je het verschil kan zien. De Pro is op alle fronten erop vooruit gegaan, mooiere textures, betere drawdistance, hogere resolutie en stabieliere framerate. En ze zijn van plan om kort na release de Pro support nog verder uit te breiden met extra features.

FFXV is een van de games die je echt op de Pro wil spelen omdat het gewoon de "ultieme" versie is. En niet simpel een patch achteraf wat gemengde of zelfs slechtere resultaten kan hebben.

Ik wilde de game eigenlijk alvast pre-orderen maar ik ga dag toch nog niet doen. Puur omdat de 10% code tm 29 november 08.00am (US tijd) geldig is. Met pre-orders kun je geen code toepassen. Gelukkig komt FFXV de 29e uit, dus op release snel aanschaffen via de Store. Dan komt het dus uit op $54 en dan heb ik nog de $10 gift van Sony dat tm 30 november geldig is.

Totale kosten komen dan uit op $44 :)
(Ik heb een US account)

[ Voor 23% gewijzigd door ASNNetworks op 23-11-2016 18:26 ]

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

• Beakzz
ASNNetworks schreef op woensdag 23 november 2016 @ 18:21:
[...]

FFXV is een van de games die je echt op de Pro wil spelen omdat het gewoon de "ultieme" versie is. En niet simpel een patch achteraf wat misschien beter of zelfs slechter eruit kan zien.
FFXV is al zo lang!!!! in ontwikkeling dat het spel zeker niet vanaf het begin met de PS4 pro in gedachten is gemaakt. Dat zal ook één van de laatste dingen zijn in het proces dus nog steeds geen goed voorbeeld. Daarmee zeg ik niet dat het niet mooi zal zijn, want dat weet ik simpelweg niet.
Beakzz schreef op woensdag 23 november 2016 @ 18:26:
[...]

FFXV is al zo lang!!!! in ontwikkeling dat het spel zeker niet vanaf het begin met de PS4 pro in gedachten is gemaakt. Dat zal ook één van de laatste dingen zijn in het proces dus nog steeds geen goed voorbeeld. Daarmee zeg ik niet dat het niet mooi zal zijn, want dat weet ik simpelweg niet.
FFXV is echter vaak genoeg gewoon opnieuw opgebouwd, het is niet dezelfde FF wat destijds Versus XIII was. Ja dit is uiteindelijk het resultaat, maar het is niet dezelfde ontwikkeling. Het duurde zo lang omdat ze uiteindelijk ook hebben besloten het door te schuiven naar de PS4 ipv PS3. Overigens is de Pro al een hele tijd in handen van de devs. Ja het is geen game wat "vanaf de grond" is ontwikkeld voor de Pro. Maar dat maakt ook helemaal niet uit gezien de Pro gewoon een PS4 x2 is, geen andere architectuur ofzo.

Van wat ik heb gezien is het de Pro absoluut waardig.

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

ASNNetworks schreef op woensdag 23 november 2016 @ 18:21:
[...]

Er zijn al beelden online gezet waar je het verschil kan zien. De Pro is op alle fronten erop vooruit gegaan, mooiere textures, betere drawdistance, hogere resolutie en stabieliere framerate. En ze zijn van plan om kort na release de Pro support nog verder uit te breiden met extra features.

FFXV is een van de games die je echt op de Pro wil spelen omdat het gewoon de "ultieme" versie is. En niet simpel een patch achteraf wat gemengde of zelfs slechtere resultaten kan hebben.

Ik wilde de game eigenlijk alvast pre-orderen maar ik ga dag toch nog niet doen. Puur omdat de 10% code tm 29 november 08.00am (US tijd) geldig is. Met pre-orders kun je geen code toepassen. Gelukkig komt FFXV de 29e uit, dus op release snel aanschaffen via de Store. Dan komt het dus uit op $54 en dan heb ik nog de $10 gift van Sony dat tm 30 november geldig is.

Totale kosten komen dan uit op $44 :)
(Ik heb een US account)
Ik heb het ook over world of final fantasy en niet final fantasy 15, op 15 kan ik niet wachten, helemaal met m'n pro :)
Nieuwevolger schreef op woensdag 23 november 2016 @ 18:38:
[...]

Ik heb het ook over world of final fantasy en niet final fantasy 15, op 15 kan ik niet wachten, helemaal met m'n pro :)
Helemaal overheen gelezen, denk dat ik te hyped voor FFXV was :+

Heb World of FF demo even gespeeld op de PS4, maar kreeg echt niet het gevoel dat de game zo zwaar was voor de PS4, verre van zelfs. Dus verwacht eerlijk gezegd niet veel van de Pro support, als die überhaupt komt? Denk dan dat het gewoon een resolutie bump wordt.

• Resinman
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-01 18:13
Razer Raiju

€169.99
Belachelijk zeg, voor een controller met een draad. Kun je net zo goed een draadloze Scuf pakken. De Elite controller voor de Xbox heb je voor € 125,- geloof ik.

Hopelijk is onderstaande snel leverbaar voor Europese landen. Werkt als een malle, kan op iedere controller en is 4x zo goedkoop.

http://www.collectiveminds.ca/ps4-strikepack.html

Edit: Is dit al eens gepost? Arkham City draait dus qua fps soms wel gewoon ongeveer 20 frames hoger op de Pro. Zonder Pro patch, that is.

[YouTube: https://youtu.be/6dXvcuOFjTgp]

[ Voor 14% gewijzigd door bram1984 op 23-11-2016 22:46 ]

• Muheed10
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 24-03-2021
Weet iemand wat de vereisten voor de gratis $10,- credits op de Amerikaanse PS Store zijn? Ik heb al een flinke tijd een Amerikaanse account en nu ook een PS4 Pro, alleen geen credits gekregen?

Moet je soms ooit een aankoop hebben gedaan op het account?

Verwijderd

bol.com games ‏

De PlayStation 4 Slim - 1TB met 2 dualshock controllers nu al voor een #BlackFriday prijs van 288,-:

https://www.bol.com/nl/p/...art-ps4/9200000069011172/

(De eerste Black Friday Deal.)

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-01 15:55

SD5k

>4&X

Muheed10 schreef op woensdag 23 november 2016 @ 23:01:
Weet iemand wat de vereisten voor de gratis $10,- credits op de Amerikaanse PS Store zijn? Ik heb al een flinke tijd een Amerikaanse account en nu ook een PS4 Pro, alleen geen credits gekregen?

Geen idee, ik heb ook niks gekregen. Ik heb die account al sinds 2007/2008 en heb er redelijk wat mee gekocht.

• Raymm
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 25-10-2025
Ik kom er niet helemaal uit, en gezien de dalende prijzen voor de console (en de feestdagen) zit ik er aan te denken om een PS4 voor hem te kopen.

Mijn zoon heeft bij zijn moeder een PS4 en daarop PSN Plus. Heeft naar mijn weten enkel fysieke spellen.
Als ik een PS4 voor hem koop, kan hij dan bij mij inloggen met zijn eigen account? En zo ja, kan hij dan ook een spel wat hij bij zijn moeder heeft meenemen en bij mij spelen? Is het dan ook zo dat de spellen opgeslagen op de ene console worden geladen op de andere console en hij daar dan verder mee kan spelen (zoals bijv. verder gaan met het team wat hij heeft gemaakt in Fifa 17)?

[ Voor 3% gewijzigd door Raymm op 24-11-2016 07:57 ]

• skreppiedoe
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 13:21
Heb zojuist de mail binnen gekregen dat ik mijn Seagate Firecuda 2TB op kan halen. :*)

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Het is behoorlijk random volgens mij. Ik kreeg een dag nadat ik mijn Pro had een notification voor die $10 credit. Misschien krijg je het alleen als je voor een bepaald bedrag aan digitale aankopen hebt gedaan in de store? Op Neogaf lees ik dat mensen die een Slim hebben gekocht ook de $10 credit hebben gekregen.

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 22-01 08:15
Iemand nog controllers voor een mooie prijs gezien in combinatie met Black Friday ?

Ik moet nog 8 controllers aanschaffen...

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08:36
Verwijderd schreef op donderdag 24 november 2016 @ 06:26:
bol.com games ‏

De PlayStation 4 Slim - 1TB met 2 dualshock controllers nu al voor een #BlackFriday prijs van 288,-:

https://www.bol.com/nl/p/...art-ps4/9200000069011172/

(De eerste Black Friday Deal.)
Mediamarkt doet 279 euro voor een slim met 2 controllers. Geloof dat je eerst 299 betaald, dan 20 euro terug.

[ Voor 5% gewijzigd door loekf2 op 24-11-2016 08:28 ]

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

• Punkbuster
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 12-01 21:46
zie de eerste prijs verlaging in de store voor black friday (Fifa17 41,99 , BF1 49,99)

automation fanboy

Mooi om te zien dat zaken als de media markt nog met betere deals komt dan die Amerikanen. Die deal met 2 controllers en 1 tb komt ook vanuit Sony zelf.

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09:19
Punkbuster schreef op donderdag 24 november 2016 @ 08:43:
zie de eerste prijs verlaging in de store voor black friday (Fifa17 41,99 , BF1 49,99)
BF1 bij game mania 35 euro.

• ThaBEN
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 19-10-2025
Raymm schreef op donderdag 24 november 2016 @ 07:44:
Ik kom er niet helemaal uit, en gezien de dalende prijzen voor de console (en de feestdagen) zit ik er aan te denken om een PS4 voor hem te kopen.

Mijn zoon heeft bij zijn moeder een PS4 en daarop PSN Plus. Heeft naar mijn weten enkel fysieke spellen.
Als ik een PS4 voor hem koop, kan hij dan bij mij inloggen met zijn eigen account? En zo ja, kan hij dan ook een spel wat hij bij zijn moeder heeft meenemen en bij mij spelen? Is het dan ook zo dat de spellen opgeslagen op de ene console worden geladen op de andere console en hij daar dan verder mee kan spelen (zoals bijv. verder gaan met het team wat hij heeft gemaakt in Fifa 17)?
ja dit kan.
Voorwaarde is wel dat hij bij zijn moeder (en bij jou) verbinding moet hebben met internet en zijn savegames op de cloud heeft gezet. Dit gebeurd automatisch indien hij Playstaation + abonnement heeft. Dan kan hij bij jou thuis precies verdergaan op het moment waar hij bij zijn moeder was gestopt.

PSVR Owner | PSN ID: ThaBEN_NL

• Punkbuster
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 12-01 21:46
Met Game-sharing is 49,- altijd goedkoper ;) dan de man 35 eu :P en digitaal is toch veel fijner dan die disc

automation fanboy

• ThaBEN
Punkbuster schreef op donderdag 24 november 2016 @ 08:43:
Hier kun je alle deals alvast bekijken: https://psprices.com/region-nl/index?platform=PS4

Enige interessante die ik zag staan was Hitman Complete 1st Season voor € 29,99

• basset
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:44
ThaBEN schreef op donderdag 24 november 2016 @ 08:51:
[...]

Hier kun je alle deals alvast bekijken: https://psprices.com/region-nl/index?platform=PS4

Enige interessante die ik zag staan was Hitman Complete 1st Season voor € 29,99
Site is zojuist onderuit gegaan lijkt. Error 500 :D

Hop,hop,hop!

• MonkeySleeve
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14:13

MonkeySleeve

It's just Monkey business

Mars18 schreef op donderdag 24 november 2016 @ 08:25:
Iemand nog controllers voor een mooie prijs gezien in combinatie met Black Friday ?

Ik moet nog 8 controllers aanschaffen...
8?? Ga je LAN party houden ofzo? :P

Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 27-10-2025

• basset
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:44

Hop,hop,hop!

• Mars18
MonkeySleeve schreef op donderdag 24 november 2016 @ 09:35:
[...]

8?? Ga je LAN party houden ofzo? :P
FIFA 17, 2 tegen 2 toernooien met 80 personen. heb je 32 controllers voor nodig.
Heb er nu 26 :P

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09:19
Mars18 schreef op donderdag 24 november 2016 @ 09:38:
[...]

FIFA 17, 2 tegen 2 toernooien met 80 personen. heb je 32 controllers voor nodig.
Ooohhh, dan hoef je er nog maar 6 nodig.

• Matey
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 03-01 09:47
Weet er iemand waar je relatief goedkope PS Plus kan vinden? Misschien met Black Friday wel ergens een deal te vinden? Ik woon wel in BE, kocht het steeds veel te duur - dus ken geen sites die het goedkoper aanbieden. Bedankt alvast!.

• Kronos1979
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 15:15
Punkbuster schreef op donderdag 24 november 2016 @ 08:48:
[...]

Met Game-sharing is 49,- altijd goedkoper ;) dan de man 35 eu :P en digitaal is toch veel fijner dan die disc
Mooie discussie dat altijd vind ik. Even het gemak van digitaal buiten beschouwing latende (een disk in je PS4 stoppen kost niet al te veel moeite toch?):

Fysieke game 2 x 35 euro = 70 euro
Digitaal 1 x 49 euro = 49 euro

Verschil van 21 euro.

Ik durf hem wel aan dat je, zodra je uitgespeeld bent met de game, je er zeker nog wel € 10,50 per game voor gaat krijgen.

Dus fysieke games kopen en weer verkopen is tot nu toe bijna altijd goedkoper dan digitaal. Dit gaat pas veranderen op het moment dat je digitale games ook kunt verkopen / inruilen.

PSN RobinNova

• ppeterr
  • Laatst online: 15:05
bram1984 schreef op donderdag 24 november 2016 @ 09:47:
Matige deals zeg. Dan zijn ze in de US store toch een stuk interessanter.
uncharted 4 voor 30 euro vind ik wel een fijne deal :) ik had hem nog niet

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18-01 15:20
Dirt Rally voor 20 euro gaat hem wel worden. En Shadow of Mordor goty in usa Store voor 10 dollar, dus die heb ik gratis dan :D

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Verwijderd

Ik heb Return to Arkham en Far Cry Primal meegepikt uit de NL PS Store.

O-)
Mars18 schreef op donderdag 24 november 2016 @ 09:38:
[...]

Laat ze hun eigen controller meenemen, het meerendeel zal zelf toch ook wel gamen lijkt me. >:)

• G.Scholtens
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22-01 16:12
ppeterr schreef op donderdag 24 november 2016 @ 10:09:
[...]

uncharted 4 voor 30 euro vind ik wel een fijne deal :) ik had hem nog niet
UC4 ga ik denk ik ook aanschaffen. Welke games zijn nog meer echt de moeite waard? Zag God of War 3 remasterd ook voor dik €8,-

Twijfel nog voor Metal Gear en Batman Arham Knight

• Davith78
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 20-12-2023
G.Scholtens schreef op donderdag 24 november 2016 @ 10:16:
[...]

UC4 ga ik denk ik ook aanschaffen. Welke games zijn nog meer echt de moeite waard? Zag God of War 3 remasterd ook voor dik €8,-

Twijfel nog voor Metal Gear en Batman Arham Knight
UC4 en GoW III zijn echt de moeite waard. Vooral UC4 is grafisch zo'n prachtig spel, ik ben er deze week mee begonnen (op de Pro). Regelmatig valt mijn bek gewoon open en zit ik dan minutenlang alleen maar rond te kijken op een bepaalde locatie :)

• Chrosser
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 12:51

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

Hoop dat Rise of the Tombraider en Fifa voorbij komen (fysiek of digitaal). En ik sla me voor mijn kop dat ik laatst de witcher 3 niet heb meegenomen voor 3 tientjes.

• JSchut
  • Laatst online: 15:17

JSchut

.....

Chrosser schreef op donderdag 24 november 2016 @ 10:30:
Hoop dat Rise of the Tombraider en Fifa voorbij komen (fysiek of digitaal). En ik sla me voor mijn kop dat ik laatst de witcher 3 niet heb meegenomen voor 3 tientjes.
Vrijdag bij Gamemania.

Tomb Raider - 30 euro
Fifa 17 -35 euro

https://www.gamemania.nl/info/blackfriday

Witcher 3 GOTY nu bij Gamemania 25 euro :)
https://www.gamemania.nl/...-game-of-the-year-edition

[ Voor 14% gewijzigd door JSchut op 24-11-2016 10:34 ]

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22-01 10:05

rajackar

Blood Minister

bram1984 schreef op donderdag 24 november 2016 @ 09:47:
Matige deals zeg. Dan zijn ze in de US store toch een stuk interessanter.
Nou inderdaad. Heb daar voor 30 euro Just Cause 3 en Shadow of Mordor gescoord :)
Misschien dat ik hier nog Xcom2 of Skyrim mee pak.
Aan de andere kant, ik heb nu een flinke backlog en volgens mij is het ook wel even goed zo ;)

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

• Hegeman
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 16:02

Hegeman

Weet van alles wat

v8power67 schreef op donderdag 24 november 2016 @ 10:11:
Dirt Rally voor 20 euro gaat hem wel worden. En Shadow of Mordor goty in usa Store voor 10 dollar, dus die heb ik gratis dan :D
Thanks voor de tip, ik heb Dirt Rally ook gelijk gekocht!

Hoor hier ook veel mensen over aanbiedingen in de US store, heeft iemand hier een linkje naar?

[ Voor 13% gewijzigd door Hegeman op 24-11-2016 11:03 ]

Verwijderd

meh jammer de sales. Enige wat ik wel leuk zou kunnen vinden is god of war en need for speed..

Iemand enig idee welke er beter is?

need for speed / dirt rally - project cars?

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2016 11:48 ]

• SC4RF4C3
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-12-2025
JSchut schreef op donderdag 24 november 2016 @ 10:31:
[...]

Vrijdag bij Gamemania.

Tomb Raider - 30 euro
Fifa 17 -35 euro

https://www.gamemania.nl/info/blackfriday

Witcher 3 GOTY nu bij Gamemania 25 euro :)
https://www.gamemania.nl/...-game-of-the-year-edition
Kan tomb raider niet reserveren voor 30 euro?! Iemand een link?

• Inuyasha
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 29-02-2024
SC4RF4C3 schreef op donderdag 24 november 2016 @ 11:49:
[...]

Ben je ingelogd? >> U moet ingelogd zijn om een product te reserveren in een winkel.

• S913
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14:43

S913

Abusus non tollit usum

Je kan hem wel al reserveren, maar als je hem tussen vrijdag en maandag ophaalt in de winkel krijg je hem mee voor de Black Friday prijs (zo staat het op de site wat cryptisch, maar heb er ook nog even voor de zekerheid over gebeld)

"For although dreams are in all of us, few hands may grasp their moth-wings without tearing them"
~ H.P. Lovecraft

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-01 21:35

DarkSide

theres no place like ::1

en de prijzen worden pas op vrijdag aangepast volgens mij.

Ah ok. Dus nu reserveren kan al wel. en dan morgen ophalen met korting.
Dat had ik dan niet goed gelezen.

[ Voor 48% gewijzigd door DarkSide op 24-11-2016 11:52 ]

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

• JSchut

JSchut

.....

SC4RF4C3 schreef op donderdag 24 november 2016 @ 11:49:
[...]

Klopt inderdaad. Gewoon reserveren en vrijdag ophalen voor de actieprijs.

Op de black friday pagina staat:
Alle onderstaande producten kan je nu al via Click & Collect reserveren.
Let op: de prijzen op de productpagina's zijn pas aangepast zodra de actie start.

[ Voor 26% gewijzigd door JSchut op 24-11-2016 11:56 ]

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-01 22:35
Kronos1979 schreef op donderdag 24 november 2016 @ 10:05:
[...]

Dus fysieke games kopen en weer verkopen is tot nu toe bijna altijd goedkoper dan digitaal. Dit gaat pas veranderen op het moment dat je digitale games ook kunt verkopen / inruilen.
Dat laatste gaan ze natuurlijk nooit doen. Ze willen juist af van tweedehands verkoop omdat ze daarmee verkoop mislopen en digitaal is daarvoor een ideale oplossing.

Ik heb ook liever digitale games, maar vindt die vaak te duur. Zeker ten opzichte van fysieke games. Koop ze via de PS Store eigenlijk alleen in de aanbieding.

Verwijderd

Wellicht dat er nog Flash deals bij komen, die alleen een bepaalde tijd beschikbaar zijn. Op die manier komen er wellicht nog wat 1st party titels bij. Via psprices.com zag ik in ieder geval nu al 173 prijsverlagingen. Star Wars Battlefront Ultimate Edition is verlaagd naar 29,99 euro. Gisteren alleen net fysiek besteld voor 33,50. Ach ja, ik zat er al een tijdje naar te kijken en wachtte op een mooi prijsje voor de complete editie. Voorlopig heb ik in ieder geval nog genoeg te doen.

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Ik heb Tomb Raider ook maar gereserveerd. Mooie prijs voor zo'n recente game :D

PSN id: NL_SToRM

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 21-01 13:43

s0kkie

Cowabunga

Had eerst 10USD gratis gekregen in de PS Store en gisteren toevallig Battlefront Deluxe Edition voor 9,99USD gekocht, nu wachten op de gratis X-Wing VR DLC 8)

• Mars18
Deluxe edtion van FIFA 17 voor 44 euro nog gereserveerd, toch weer wat pakketjes, en extra fifa altijd handig haha

• SC4RF4C3
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-12-2025
Game mania is goed bezig..we moeten meer van zulke shops hebben..

• v8power67
Zo net even met mijn andere broer die mijn oude ps4 overgenomen heeft ook account sharing geregeld.
Nu fifa 17 voor 21euro (beide uiteraard). En nog wel meer games regelen voor mooie prijzen.

En van de week firewatch op de Pro uitgespeeld. Om 11uur savonds aangezet en om 5 minuten voor 4 snachts uitgespeeld.
Was echt vanaf minuut 1 geïnteresseerd, en vond het echt een super spel.
Las dat veel mensen het einde bagger vonden maar vond het juist heel passend. Echt sfeertje was super.
Jammer alleen van de haperingen op de Pro. Maar vond het er wel mooi uitzien. Heb nooit op base ps4 gespeeld maar op de pro ishet echt wel netjes.
SC4RF4C3 schreef op donderdag 24 november 2016 @ 12:57:
Game mania is goed bezig..we moeten meer van zulke shops hebben..
Ja jammer alleen dat er bij mij geen een in de buurt zit. Is minstens 30minuten naar Rotterdam met auto..
Niet waard voor mij dus helaas.

[ Voor 20% gewijzigd door v8power67 op 24-11-2016 13:02 ]

v8power67 schreef op donderdag 24 november 2016 @ 12:59:
Zo net even met mijn andere broer die mijn oude ps4 overgenomen heeft ook account sharing geregeld.
Nu fifa 17 voor 21euro (beide uiteraard). En nog wel meer games regelen voor mooie prijzen.

En van de week firewatch op de Pro uitgespeeld. Om 11uur savonds aangezet en om 5 minuten voor 4 snachts uitgespeeld.
Was echt vanaf minuut 1 geïnteresseerd, en vond het echt een super spel.
Las dat veel mensen het einde bagger vonden maar vond het juist heel passend. Echt sfeertje was super.
Jammer alleen van de haperingen op de Pro. Maar vond het er wel mooi uitzien. Heb nooit op base ps4 gespeeld maar op de pro ishet echt wel netjes.

[...]

Ja jammer alleen dat er bij mij geen een in de buurt zit. Is minstens 30minuten naar Rotterdam met auto..
Niet waard voor mij dus helaas.
Ik vind Overwatch Firewatch ook echt een toffe game. Leuk verhaal, leuke personages, spannend, lekkere besturing en mooie graphics.

• v8power67
bram1984 schreef op donderdag 24 november 2016 @ 13:07:
[...]

Ik vind Overwatch Firewatch ook echt een toffe game. Leuk verhaal, leuke personages, spannend, lekkere besturing en mooie graphics.
Jup en nu op de Pro nog mooier dus ja ik was blij dat ik de game vergeten was :p

Verwijderd

Mars18 schreef op donderdag 24 november 2016 @ 12:37:
Deluxe edtion van FIFA 17 voor 44 euro nog gereserveerd, toch weer wat pakketjes, en extra fifa altijd handig haha
waarzo?

• Dark_Angelus
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 22-01 22:58

| Awesome Rock 'n Roll Photographer |

• JSchut

JSchut

.....

• Dark_Angelus
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 22-01 22:58
Jullie hebben helemaal gelijk. :$

| Awesome Rock 'n Roll Photographer |

• kidicoke
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 07-09-2023
Zie dat bij de Mediamarkt battlefield 1 al gedropt is naar 34€, nu nog hopen op een goede Pro prijs morgen :)
Wel grappig: CoD IW dropt in de Black Friday week naar 35 euro en je hoort overal dat de pricedrop "door de slechte verkoopcijfers" komt of door dat het een "slechte game" is;
Battlefield 1 dropt in diezelfde week naar 35 euro en je hoort niemand :P

Ik vermaak me tot nu toe prima met de sp van IW, die 35 euro is het wel waard :)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• ThaBEN
PlayStation Experience 2016 line-up onthuld

Op 3 en 4 december wordt de PlayStation Experience 2016 gehouden in Anaheim, Californië en vandaag is de line-up van games onthuld. Er zullen volgens Sony meer dan 100 games speelbaar zijn op het evenement. Op de onderstaande lijst zijn het er 'maar' 96; over sommige titels mocht nog niet gesproken worden, die zullen tijdens het evenement onthuld worden. Mogelijk betekent dit dat er nieuwe games aangekondigd worden die dan ook speelbaar zijn. De voorlopige lijst games is:

2064: Read Only Memories
3on3 Freestyle
Aaero
Ace Combat 7 (PS VR)
Batman: Arkham VR (PS VR)
Bound (PS VR)
Boundless
Brawlhalla
Chasm
Cosmic Star Heroine
Cryptark
Death Tales
Death’s Gambit
Destiny: Rise of Iron
Disc Jam
Divide
Drawn to Death
EarthNight
Eitr
EVE Valkyrie (PS VR)
Everything
Fallen Legion
Fantasy Strike
Farpoint (PS VR)
Flinthook
For Honor
Full Throttle Remastered
Future Unfolding
FutureGrind
Gang Beasts
Garou: Mark of the Wolves
GNOG
Graceful Explosion Machine
Gravity Rush 2
GT Sport
Hatsune Miku: Project DIVA Future Tone
Heart Forth, Alicia
Here They Lie
Horizon Zero Dawn
Human: Fall Flat
I Expect You To Die (PS VR)
Jenny LeClue: Detectivú
Just Shapes & Beats
Killing Floor 2
Knights and Bikes
Let It Die
Loot Rascals
Mages of Mystralia
Masquerada: Songs and Shadows
MLB The Show
Monster Boy and the Cursed Kingdom
Monsters and Monocles
Mosaic
NBA 2KVR (PS VR)
Nidhogg 2
Night in the Woods
Nioh
Obduction
Orcs Must Die! Unchained
Persona 5
Plague Road
Pox Nora
Psychonauts in the Rhombus of Ruin
Pyre
Rain World
Rainbow 6 Siege
Randall
Ray’s the Dead
Refactor
Resident Evil 7 biohazard (PS VR)
RIGS Mechanized Combat League (PS VR)
Robinson: The Journey (PS VR)
Salt and Sanctuary
Shadow Warrior 2
Shakedown: Hawaii
SmuggleCraft
Snake Pass
Sniper Ghost Warrior 3
Sonic Mania
Star Wars Battlefront Rogue One: Scarif
Star Wars Battlefront Rogue One: X-wing VR Mission (PS VR)
Statik
Street Fighter V
Sundered
The Church in the Darkness
The King of Fighters XIV
The Last Guardian
Tooth and Tail
Uncharted 4: A Thief’s End: Survival
Until Dawn: Rush of Blood (PS VR)
VR Worlds (PS VR)
Watch_Dogs 2
XING: The Land Beyond
Yakuza 0
YIIK: A Postmodern RPG
Yooka-Laylee

Bron: IGN

Ik was vergeten dater een Full Throttle Remastered aan zou komen! ben benieuwd naar de gameplay beelden! De oudere gamers onder ons kennen deze klassieker wel O+

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 10:41

The_Worst

Unox

dvdkiwi schreef op donderdag 24 november 2016 @ 13:40:
Wel grappig: CoD IW dropt in de Black Friday week naar 35 euro en je hoort overal dat de pricedrop "door de slechte verkoopcijfers" komt of door dat het een "slechte game" is;

Ik vermaak me tot nu toe prima met de sp van IW, die 35 euro is het wel waard :)
Niet vergeten dat CoD al voor 2 tientjes werd meegegeven door Media Markt bij de aankoop van een Pro. ;)

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Bij een console erbij krijgen voor minder telt niet ;)

Betreffende de PlayStation Experience 2016 line-up: Bij 90% van die titels ging er geen enkel belletje rinkelen :?

[ Voor 69% gewijzigd door Superkiwi op 24-11-2016 13:52 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02-2025
Full Throttle Remastered yeah eindelijk, instabuy!!

I'm not putting my lips on that! :P

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

• Mars18

• Wootism
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

Wootism

aaibaar

Ah de Playstation Black Friday verkoop is begonnen :)
Balen voor de mensen die net Watch Dogs 2 hebben gekocht :o

https://store.playstation.com/#!/nl-nl/home/games

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/rSXuJeW.png

[ Voor 18% gewijzigd door Wootism op 24-11-2016 14:53 ]

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Wootism schreef op donderdag 24 november 2016 @ 14:53:
Ah de Playstation Black Friday verkoop is begonnen :)
Balen voor de mensen die net Watch Dogs 2 hebben gekocht :o

https://store.playstation.com/#!/nl-nl/home/games

[afbeelding]
Skyrim ook al afgeprijst naar 30eu.

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

• TTHEEBO1
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 12:59
Scrisissszzz schreef op donderdag 24 november 2016 @ 13:53:
Full Throttle Remastered yeah eindelijk, instabuy!!

I'm not putting my lips on that! :P
Hahaha, voor mij ook instabuy. Wat vette een game was dat!

psn: jagermeistertim

• Beakzz
dvdkiwi schreef op donderdag 24 november 2016 @ 13:40:

Alleen COD is bijna nooit afgeprijsd (of weinig) en Battlefield moet wel om de simpele reden dat ze hoe dan ook minder exemplaren verkopen dan de reus. Dat Cod slechter dan Fifa verkoopt zegt zeker wel wat (en hopelijk leren ze er van). De Sp is inderdaad één van de beste, maar mij te scripted.

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
YakuzA schreef op donderdag 24 november 2016 @ 15:31:
[...]

Skyrim ook al afgeprijst naar 30eu.
Skyrim is voor €5,00 te koop via Steam dus ik vind €30,00 nog veel te veel :+

• syntesia
  • Registratie: November 2006
  • Nu online
Prima prijzen zeg ik maar zo. ga fifa bf1 en skyrim meenemen, ben daar nog wel een tijd zoet mee denk ik zo.

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02-2025
Ike. schreef op donderdag 24 november 2016 @ 15:45:
[...]

Ik heb vroeger ooit op Steam de originele Skyrim voor €5 gekocht, en nu heb ik ook de beschikking over de remaster :D

Geldt trouwens ook voor de Bioshock games. Die remasters kan ik ook gewoon installeren. Erg relaxed!

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Ike. schreef op donderdag 24 november 2016 @ 15:45:
[...]

Ik wist niet dat ik Steam op mijn PS4 kon installeren :+

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

• skreppiedoe
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 13:21
Vanmiddag de HDD van de Pro omgewisseld voor een Firecuda 2TB schijf, gelukkig ging alles probleemloos. Ook de data transfer ging erg makkelijk ( kostte ongeveer 2.5 uur) via de LAN.
Voorlopig heb ik ruimte genoeg. :)

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

• Jelte,89
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 10-01 09:01

Jelte,89

Woodworking

Meer mensen problemen met betalingen via PayPal? of betalen jullie allemaal met creditcard?

Wilde vanaf het werk de game alvast betalen zodat ik thuis direct kan downloaden/spelen, maar krijg een foutmelding dat ik een andere betaalmethode moet selecteren, maar heb geen cc..

Revive the guild!

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22-01 16:35

Yucko

One clown to rule them all !

Jelte,89 schreef op donderdag 24 november 2016 @ 16:06:
Meer mensen problemen met betalingen via PayPal? of betalen jullie allemaal met creditcard?

Wilde vanaf het werk de game alvast betalen zodat ik thuis direct kan downloaden/spelen, maar krijg een foutmelding dat ik een andere betaalmethode moet selecteren, maar heb geen cc..
1e keer dat je PayPal gebruikt icm met de playstore? Zet anders even een bedrag (bv. 10 of 20 euro) via iDeal op je PayPal. Zorg tevens dat PayPal van je rekening automatisch mag bijstorten (lees:afschrijven).

Probeer het dan nog maar eens :)
Hij gebruikt dan eerst het tegoed en de rest gaat via je bankrekening.

Toevallig hetzelfde gehad toen mijn vriendin voor de kleine een game wilde kopen via zijn account.

[ Voor 4% gewijzigd door Yucko op 24-11-2016 16:30 ]

 iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  MacBook Air M4 13" -  AirPods Pro 3 -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

• Aenea
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 02-02-2021
bram1984 schreef op woensdag 23 november 2016 @ 22:05:
[...]

....
Edit: Is dit al eens gepost? Arkham City draait dus qua fps soms wel gewoon ongeveer 20 frames hoger op de Pro. Zonder Pro patch, that is.
Ehmm, wat is een "Pro patch"? De game draait op de Pro in de Pro Mode en niet in de Base Mode, dus in die zin heeft ie een "Pro patch"....

Ze hebben alleen verder 0,0 er aan verandert, aangezien het een remaster is, gewoon Pro Mode aangezet, game getest op de Pro en werkte...

Dat vermoed ik van wel ja...

[ Voor 26% gewijzigd door Aenea op 24-11-2016 16:30 ]

• Aenea
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 02-02-2021
Oeps....

[ Voor 97% gewijzigd door Aenea op 24-11-2016 16:30 ]

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15:23
Als de Pro nog met een mooie black friday deal wordt aangeboden ga ik misschien wel overstag. :D Gisteren de gameplay van BF1 gezien bij een vriend en het loopt een stuk soepeler allemaal dan op de gewone PS4.

4620 Wp PV ZZO 52° | VW ID.7 Tourer Pro LE '25

• Jelte,89
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 10-01 09:01

Jelte,89

Woodworking

Yucko schreef op donderdag 24 november 2016 @ 16:11:
[...]

1e keer dat je PayPal gebruikt icm met de playstore? Zet anders even een bedrag (bv. 10 of 20 euro) via iDeal op je PayPal. Zorg tevens dat PayPal van je rekening automatisch mag bijstorten (lees:afschrijven).

Probeer het dan nog maar eens :)
Hij gebruikt dan eerst het tegoed en de rest gaat via je bankrekening.

Toevallig hetzelfde gehad toen mijn vriendin voor de kleine een game wilde kopen via zijn account.
Ah, paypal mag bijschrijven inderdaad, maar het schiet me nu te binnen dat ik ooit bij een kameraad mn gegevens heb ingevuld omdat zijn paypal niet werkte, toen perongeluk ingesteld op auto incasso en heb die incasso er pas afgehaald en dus psn 'geweigerd'. En heb nu sinds een paar weken zelf een ps4... Zal eens kijken naar de instellingen, bedankt voor de tip!

Revive the guild!

Aenea schreef op donderdag 24 november 2016 @ 16:29:
[...]

Ehmm, wat is een "Pro patch"? De game draait op de Pro in de Pro Mode en niet in de Base Mode, dus in die zin heeft ie een "Pro patch"....

Ze hebben alleen verder 0,0 er aan verandert, aangezien het een remaster is, gewoon Pro Mode aangezet, game getest op de Pro en werkte...

[...]

Dat vermoed ik van wel ja...
Ja, zo kun je het ook bekijken, maar eerst gaven ze aan dat games zonder patch gewoon in base mode zouden draaien, zonder extra power.

Verwijderd

Ik betaal altijd via PayPal. Nooit problemen mee gehad en vindt het tog veiliger.
LuPo schreef op donderdag 24 november 2016 @ 16:32:
Als de Pro nog met een mooie black friday deal wordt aangeboden ga ik misschien wel overstag. :D Gisteren de gameplay van BF1 gezien bij een vriend en het loopt een stuk soepeler allemaal dan op de gewone PS4.
Bij de Kijkshop voor 339,- met kortingscode. :)
https://nl.pepper.com/aan...omment=94093#comments-new

• Ilias1991
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 10-01 11:13
De US store heeft leuke flashaanbiedingen!
Nu nog tegoed zien te scoren..

[ Voor 29% gewijzigd door Ilias1991 op 24-11-2016 23:17 ]

• supercop7373
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 16:01
ik zoek nog een goedkope PSN plus 365...Iemand een idee voor Black Friday?

• superericje
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 06-01 13:35
Mooie aanbieding. Had ik wel interesse in, maar helaas op :-(

• RaijRaij
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 17-01 15:33
Dat was hij vanmiddag ook al een paar keer en daarna heb ik alsnog kunnen bestellen. Ik hoor dat hij af en toe nog steeds op voorraad komt.

• Jay_Snake
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 25-12-2025
Er staan nieuwe Black Friday sales in de Amerikaanse PSN: https://store.playstation...sh_Sale&emcid=or-st-96391 oa Tomb Raider en Battlefield

• bassGunner
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 01-12-2024
bram1984 schreef op donderdag 24 november 2016 @ 13:07:
[...]

Same here. Ook weer opnieuw gespeeld op de Pro (5e x in totaal ofzo). Zag er inderdaad net wat strakker uit allemaal. Wel nog steeds dezelfde haperingen als op de launch ps4, maar dat ligt vooral aan die brakke Unity engine :/

Black friday... denk dan maar BF1 bij Game Mania halen en Skyrim in de PS store. Relaxed dat ze zo snel afgeprijsd zijn.
Pagina: 1 ... 82 ... 107 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
De PS4 Pro biedt meer dan alleen 4K er zijn ook voordelen bij HD tv's, zie o.a. Dit artikel op T.net

Extra PlayStation-gerelateerde topics:
- [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen
- Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2
- Lijst met PSN ID's van Tweakers [!] Externe site! Google Docs-link.