Mijn laatste platinum is ook Hogwarts Legacy. Leuke game, al verliest het zijn magie wel na een tijdje. Inderdaad heel veel collectibles, maar ik had al vrij veel gevonden, dus de clean up viel mee. Werkte bij jou de Playstation Hints voor de collectibles wel? Bij mij niet en gaf hij videos voor collecribles die ik al gevonden had, dus daar had ik niet zoveel aan.Royy90 schreef op dinsdag 26 augustus 2025 @ 09:19:
Afgelopen weken vier nieuwe platinum trophy's behaald:
#37: Disney Dreamlight Valley
Deze game had ik bij release veel gespeeld op mijn Mac. Opeens kwam er deze zomer een crosssave update waardoor ik relatief snel deze platinum kon verdienen.
#38: Bugsnax
Wat een geweldige game! Deze zat tot kort geleden gratis in ps+. Helaas nu niet meer... maar kan de game en platinum aan iedereen aanbevelen.
#39: Hogwarts Legacy
Revelio!! Veel te veel collectables. Toch een leuke game!
#40: Jusant
Korte platinum die sinds kort gratis is bij PS+. Online veel lovende woorden... ik vond het maar mwoah.
Edit: ik bedenk me nu pas dat ik geen PS+ meer heb. Misschien dat het daarom niet meer goed werkt.
[ Voor 4% gewijzigd door Raem op 26-08-2025 10:10 ]
:strip_exif()/f/image/4HNhvxF6NryI2HkGOT6vgZJu.jpg?f=fotoalbum_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/ZVe9bOmy22NXGO0U1wbxSDSi.jpg?f=user_large)

:strip_exif()/f/image/iewmCte7SJtrROVIQGEUbYo3.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/8AI4Fh70DEVBNIgFmElJlDbU.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/bZZ0TNfg885XYb6xA0KCB0dm.jpg?f=fotoalbum_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/cRFzsUQ3IdOlmsrxMqcVblas.jpg?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/4MDeuo4xzptRq16tNiN2LQ5J.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/ayD56X4F7wVLxwyXlPsBIptA.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/0VwNQa1MO2aLInSZR0IsYY2W.jpg?f=fotoalbum_large)