Je hebt aan het begin een stuk waarbij je veranderd in een vogel, waarna je maar 1 keer een object mag raken anders loop je de full sync mis. Maar in de Washington DLC komt ook zo'n missie voorbij, waarbij je helemaal niets mag raken. Ik heb daar echt enkele keren mijn controller voor weg moeten leggen (uit frustratie). Daarna maar even door gegaan naar Liberations en die behaald.Zorroberner schreef op maandag 18 augustus 2025 @ 12:42:
[...]
Grappig AC 3 en Liberation staan bij mij op de to-do list als eerstvolgende AC games. Black Flag komt mogelijk dit jaar een remaster aan. Dus wellicht waard daarop te wachten?
Btw vlieg mechanics? Is dat met die Washington DLC?
Zelf na TLOU II nog twee platina gehaald in juli: Ac Revelations (dus 100% objectives ken ik al, zeker na Brotherhood. En the Precinct, waar ik op kwam door dit topic.
Revelations was leuk! Drie eerdere playthroughs gedaan sinds 2011 (op Xbox) maar dit keer klikte het pas echt. Wel is dit de eerste AC waarbij je merkt dat ze vol gingen stoppen met echte filler content, specifiek het Mediterranean Defense Game. Kan je mee bezig blijven met die steden behouden, assassins plaatsen etc. Ben voor de trophy daarin gegaan om alle steden in handen te hebben. Daarna geen aandacht meer aan geschonken. Maar verder vette game, wel jammer dat alle boeken zo veel geld kosten. Heb daardoor meteen alle districten vrijgespeeld en zoveel mogelijk winkels gerenoveerd om maar genoeg geld te verdienen. Soms de game ook laten runnen terwijl ik naar vrouwenvoetbal keek. (Nummertje 43)
Mijn doel is eigenlijk om voor alle Assassin's Creed games de Platinum te behalen voor PS4/PS5 en daarna nog keer opnieuw voor de Playstation 3. Blijft één van mijn favoriete game-series (vroeger altijd op de PC eigenlijk). Maar Assassin's Creed III is er wel 1 waarbij ik twijfel of ik die nog een keer zal spelen. Veel missies voelen ook 'unfair' door de optional objectives.
Inmiddels heb ik de volgende Assassin's Creed Games platinum:
Assassin's Creed II
Assassin's Creed Brotherhood
Assassin's Creed Revelations
Assassin's Creed III + DLC
Assassin's Creed Liberation
Assassin's Creed Origins
Assassin's Creed Odyssey
Assassin's Creed Mirage
Assassin's Creed Shadows
:strip_exif()/f/image/4HNhvxF6NryI2HkGOT6vgZJu.jpg?f=fotoalbum_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/ZVe9bOmy22NXGO0U1wbxSDSi.jpg?f=user_large)

:strip_exif()/f/image/iewmCte7SJtrROVIQGEUbYo3.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/8AI4Fh70DEVBNIgFmElJlDbU.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/bZZ0TNfg885XYb6xA0KCB0dm.jpg?f=fotoalbum_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/cRFzsUQ3IdOlmsrxMqcVblas.jpg?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/4MDeuo4xzptRq16tNiN2LQ5J.jpg?f=fotoalbum_large)