DikkeBMW schreef op woensdag 14 augustus 2024 @ 19:36:
Updateje vanuit mij
#41 - American Fugitive
Een soort retro GTA stijl game. Top down view, open world. Vrij simpel maar ik vond het erg leuk en uniek. Het waren 3 eilanden (met missies, races, collectibles etc) maar moet zeggen dat het bij 2 ook goed was geweest; die 3e werd wat repetatief. Al met al wel prima game. Kwam nog uit mn PS4 backlog
#42 Cat Quest
Was in de sale, op aanraden van @
Royy90 gekocht. Prima voor even tussendoor. Eens wat anders. En alle word-puns; daar houd ik van.
Verder Hexologic 100% gehaald. Helaas geen plat. Reken/puzzel spel, lekker ontspannend. Daar ik ook graag een papieren puzzelboekje doorspit, vond ik dit wel tof.
Verder ben ik nu met Promenade bezig, ik weet al niet meer wie dat hier aanraadde. Maar het bevalt goed!
Verder? Geen idee. Wat half-afgemaakte backlog games. Maarja die zijn niet voor niets half af... Wellicht een Lego game voor de afwisseling. Of toch Alan Wake. Ik denk wel iets met een goed verhaal. Hoe is Borderlands 3; die PS Plus van vorigr maand?
Nou zeg, wat heb ik allang niet meer gepost hier! Van wat ik zo (zit mobiel) kon vinden was dit de laatste. Wat ik in die tijd nog gedaan heb? Nou her en der wat gegamed maar niet heel veel meer. Vaker weekendjes weg, en in de avonden ook vaker sport gekeken.
Platinum gehaald voor onderstaande:
Words of Wisdom - geinig kort puzzel/platform 2D spelletje. Zag die op een Youtube compilatie van wat onbekendere games langskomen en leek me leuk. Voor 2 of 3 Euro een leuke middag aan gehad.
Lego City Undercover - Wat. Een. Grind. Opzich een leuke game (veel liefde voor Lego). Maar de aantallen challenges en collectibles waren erg veel... Ook eentonig na verloop van tijd. Wel mee vermaakt, maar eventjes uit ge-lego't.
Astro Bot - Behoeft geen uitleg meer; absoluut GotY voor mij. Ook de DLC was prachtig fantastisch. Enkele pittigere levels, maar verder vooral gewoon een briljante spelervaring.
Verder nu bezig met enkele games, lekker rustig en afwisselend:
Ghostwire: Tokyo - kan me niet helemaal grijpen en vasthouden, maar blijft zo af en toe wel leuk.
Frogun Encore: geinige 3D/2D platformer. Hierop gekomen via een van de PS stars campagnes. Weet niet of jullie bekend zijn met dat "programma" van Sony? Iig wel een leuk retro/vintage spel. Speedruns soms wel pittig.
Cat Quest 2: Was in de sale, dus tussendoor prima.
Daarnaast heb ik een aantal games die zijn blijven liggen. Gewoon niet meer genoeg plezier/motivatie om vaker op te pakken. Wanneer bovenstaande af zijn, wil ik die opnieuw afstoffen.
PS: Geen idee of ik alles gecovered heb, maar zit nu op 45 Plats en 1999 total trophies.
Fijn 2025 alvast aan jullie! Niet vaak gepost hier, wel vaak gelezen. Altijd leuk, dank voor de input dit jaar