Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• rabotgangster
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 14-11 11:14
Zorroberner schreef op zaterdag 18 oktober 2025 @ 11:37:
En weer een update. Drie platinum trophies erbij :D Nr. 48 t/m 50. En alle drie uit de GTA Trilogie definitive edition. Heb ze op Xbox in 2022/2023 al eens gespeeld. Toen op volgorde van SA, III en VC. Nu op volgorde van release. En dat is toch de beste manier. III is op zichzelf al een leuke game maar wel duidelijk dat R* het eerste kader zat op te zetten. VC is super door de sfeer en betere mechanics. Maar SA is echt geweldig en een belevenis door de schaal en grootte van het verhaal en drie steden. Blijft voor mij de beste GTA tot nu toe. De defintive edition is nu ook mooi opgepoetst met classic lightning, sfeer voelt als vroeger.

En ook mooie 50 mijlpaal met SA.

Dan nu verder: Er zijn vier spellen die ik afwisselend ga spelen. Battlefield 6 (ga niet voor de platinum), Forza Horizon 5 (ga wss ook niet voor de platinum), Spyro 3 en Assassins Creed III remastered. De laatste twee hoop ik wel de platinum te behalen. De eerste twee vooral lekker spelen en pakken wat ik pakken kan qua trophy points.
goed gedaan met de plats, san andreas is echt ne topper!
Bf 6 is een gemakkelijke platinum hoor!

[IMG]https://card.psnprofiles.com/1/rabotgangster.png[/IMG]

• Zorroberner
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 22:47
rabotgangster schreef op maandag 20 oktober 2025 @ 10:32:
[...]

goed gedaan met de plats, san andreas is echt ne topper!
Bf 6 is een gemakkelijke platinum hoor!
Ja ik heb de bf 6 campagne gisteren uitgespeeld. En de gameplay trekt mij wel. Maar moet er wat tijd in gaan investeren met de mp. Even trophy guide erbij pakken.

• rabotgangster
Zorroberner schreef op maandag 20 oktober 2025 @ 10:34:
[...]

Ja ik heb de bf 6 campagne gisteren uitgespeeld. En de gameplay trekt mij wel. Maar moet er wat tijd in gaan investeren met de mp. Even trophy guide erbij pakken.
ze zijn echt doenbaar, als je de mp trophies sneller wilt behalen moet je online kijken voor codes voor lobbies met alleen bots zodat je ze sneller kan halen.

• hanssuh
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12-11 20:32
Na 2 jaar van spelen the Binding of Isaac Repentance 100% “uitgespeeld” (+ 1000 uren 8)7)

Platinum nummer 50 *O*
Trophy Dead God was tevens mijn 300ste gouden trophy.

PSN ID: Hanssuh

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 23:51
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0MVIRdUdkDdLlYWiOkhLi3F9A2E=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4HNhvxF6NryI2HkGOT6vgZJu.jpg?f=fotoalbum_large

Voor deze platinum moet je wel een beetje gek zijn, maar heb echt heel veel plezier met Battlefield gehad! Nu snel naar door naar Ghost of Yotei, want die wil dit jaar nog ff platinum halen!

• rabotgangster
Lekkerboeie86 schreef op woensdag 5 november 2025 @ 00:25:
[Afbeelding]

Voor deze platinum moet je wel een beetje gek zijn, maar heb echt heel veel plezier met Battlefield gehad! Nu snel naar door naar Ghost of Yotei, want die wil dit jaar nog ff platinum halen!
hoe heb je de 10 teakdowns in een match gehaald?
btw goed gedaan :*)

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 23:51
rabotgangster schreef op donderdag 6 november 2025 @ 10:43:
[...]

Initiation Breakthrough onder training grounds.
Tegenwoordig heb je ook Casual Breakthrough. Hier zit een groot percentage bots in. In een normale lobby ga je dit nooit voor elkaar krijgen.

Nogsteeds 1 van moeilijkste trophys. Maar als een potje een half uur duurt moet 10 takedowns tegen bots wel lukken.

• rabotgangster
Lekkerboeie86 schreef op donderdag 6 november 2025 @ 10:45:
[...]

Initiation Breakthrough onder training grounds.
Tegenwoordig heb je ook Casual Breakthrough. Hier zit een groot percentage bots in. In een normale lobby ga je dit nooit voor elkaar krijgen.

Nogsteeds 1 van moeilijkste trophys. Maar als een potje een half uur duurt moet 10 takedowns tegen bots wel lukken.
ohhh super, zal die morgen eens proberen om het te behalen.
Vind het eigenlijk wel zot dat ze zo een moeilijk trophy er in gestoken hebben, zeker met zo een belachelijk groot aantal

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 22:37
rabotgangster schreef op donderdag 6 november 2025 @ 14:27:
[...]

ohhh super, zal die morgen eens proberen om het te behalen.
Vind het eigenlijk wel zot dat ze zo een moeilijk trophy er in gestoken hebben, zeker met zo een belachelijk groot aantal
De 1996 revives met support is ook wel een ding. Is maar goed dat het spel lekker wegspeelt!
____
Ik zit bijna aan de 500k gamerscore. Even op zoek naar een goede achievement om die mijlpaal mee te bezegelen.

• Zorroberner
Lekkerboeie86 schreef op woensdag 5 november 2025 @ 00:25:
[Afbeelding]

Nice! Ik heb Battlefield 6 opgegeven, kwam niet lekker in de MP. Ben echt een SP gamer. (Zonde met Battlefield I know).
Exactor it schreef op zaterdag 8 november 2025 @ 22:53:
[...]

De 1996 revives met support is ook wel een ding. Is maar goed dat het spel lekker wegspeelt!
____
Ik zit bijna aan de 500k gamerscore. Even op zoek naar een goede achievement om die mijlpaal mee te bezegelen.
Ah mooie mijlpaal! Toen ik nog veel op Xbox gamede was 100k mijn doel. Ben ergens rond de 83.000 (Terwijl ik dit typ besef ik, even op pagina 1 kijken wat mijn GS is: Jep 83.270) blijven hangen. Ik zit alleen nu zo in het trophy systeem dat het mij onwaarschijnlijk lijkt dat ik de 100k ga halen. Wel leuk om die Xbox stats te kijken, heb daar 4.183 achievements gehaald, en heb op PS nu 3232 (heerlijk getal) trophies.

Met trophies: AC III remastered heb ik bijna de platinum. Nog de helft van episode 2 en geheel episode 3 van de DLC spelen. En wat heb ik genoten van de main game. Heb het twee keer eerder gespeeld en vond het toen mwah. Maar het pakte mij nu meteen (misschien door de remaster) meteen beet, fantastische soundtrack. En het verhaal bekijk ik nu anders. Ik verwachtte, mede door de trailer, een soort game als de film The Patriot met Mel Gibson. Maar het is eigenlijk het persoonlijk verhaal van iemand tijdens de Amerikaanse revolutie, ipv dat het over die revolutie zelf gaat. Van genoten in ieder geval. Paar kleine glitches maar kon daar omheen werken. In de DLC heb ik de optional objective dat je als vogel geen obstakels mag raken al in de 2e keer gehaald (echt veel meer geluk dan wijsheid, ik kan mij nog iemand herinneren die er gefrustreerd van raakte). Vanavond hele avond voor mijzelf, dus hopelijk kan ik het dan uitspelen :D

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
rabotgangster schreef op donderdag 6 november 2025 @ 10:43:
[...]

Ppsstt, Community Tab:
Maar dat zou niemand hier doen natuurlijk :+

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• Exactor it
Je kunt achievements niet meer op deze manier (dus via aangepaste maps) halen sinds een patch vorige week. Casual Breakthrough kan wel. Ik kwam vrijdagavond (na kroegbezoek) tot 8 takedowns. Als ik nuchter was geweest was tien makkelijk gelukt. :)

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Exactor it schreef op maandag 10 november 2025 @ 15:27:
[...]

Je kunt achievements niet meer op deze manier (dus via aangepaste maps) halen sinds een patch vorige week. Casual Breakthrough kan wel. Ik kwam vrijdagavond (na kroegbezoek) tot 8 takedowns. Als ik nuchter was geweest was tien makkelijk gelukt. :)
Ooh echt, dan ben ik op tijd geweest :P

Ik moet alleen de 1999 revive trophy nog, maar dat is echt een "komt vanzelf wel" trophy.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• rabotgangster
heb er ook veel van geprobeerd om te doen via deze weg alleen de revives en de takedowns heb ik niet gehaald

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:06
Donstil schreef op maandag 10 november 2025 @ 15:29:
[...]

Ooh echt, dan ben ik op tijd geweest :P

Ik moet alleen de 1999 revive trophy nog, maar dat is echt een "komt vanzelf wel" trophy.
Oh dan ga ik die achievements denk ik ook niet meer halen. Heb vooralsnog gewoon enkel de normale MP gespeeld met de gedachte... als ik er een beetje klaar mee ben kan ik altijd even voor de achievements nog terugvallen op die simpele portal manier :)

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

• Exactor it
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gkYBjDPZC8VXLKnqL3PahfbSscA=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/ZVe9bOmy22NXGO0U1wbxSDSi.jpg?f=user_large

Het is Keeper geworden voor de mijlpaal.

Voor @Zorroberner de cijfertjes. Dit zijn 19.482 achievements uit 662 spellen waarvan 345 base game completions met 73,2% completion ratio qua base games.

• Zorroberner
Exactor it schreef op maandag 10 november 2025 @ 20:49:
[Afbeelding]

Het is Keeper geworden voor de mijlpaal.

Voor @Zorroberner de cijfertjes. Dit zijn 19.482 achievements uit 662 spellen waarvan 345 base game completions met 73,2% completion ratio qua base games.
Nice, gefeliciteerd!

Ikzelf heb net de platinum in ac3 remastered gehaald :D. Was ook leuk met de modern story om die weer eens te spelen na de afgelopen 2.5 jaar 3x ac ii en 2x ac brotherhood te hebben gespeeld.

Nu even in dubio wat te spelen. Denk aan AC Liberation. Maar ja na 2.5 week alleen maar ac 3 remastered te spelen huiver ik daar nog wat voor. Ik denk dat ik eerst rustig wat trophies in Forza Horizon 5 ga spelen. En wellicht Mass Effect 1 op de ps3.

• HansPatat050
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 14-11 13:07
Ik speel nu Carx Street. Best prima, verrassend uitgebreide tuning mogelijkheden en hele mooie racewereld. Verder heeft het veel weg van NFS Heat en Unbound, zonder glitter en glamour. Spijtig genoeg zit er een trophy in om 7.000km te rijden. Met alle races afgerond en alle andere trophies behaald zit je rond de 3.000km, dus dat worden een paar avonden rondjes rijden om de platinum te halen.

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

De Black Ops 7 achievements zijn ook bekend:
https://detonated.com/ful...aign-multiplayer-zombies/
All Black Ops 7 Global Achievements
New Dynasty – Enter Prestige in Black Ops 7
This Is My Rifle – Earn any Arclight, Moonstone, or Bloodstone Camo
Master of Arms – Enter Weapon Prestige with Any Weapon
Dripped Out – Earn Diamond Badges for any Category of Mastery Badges
Decorated Veteran – Earn 100 Unique Medals across Multiplayer or Zombies
All Black Ops 7 Campaign Achievements
Nightmares to Dreams – Complete the Black Ops 7 Co-Op Campaign
Turbocharged – Upgrade an Operator to max Combat Rating Co- Op Campaign
Loremaster – Collect all Intel in Co-Op Campaign
Purveyor of the Fine Goods – Get 250 Kills with Exotic Weapons in Co-Op Campaign
A Familiar Face – Complete Exposure in Co-Op Campaign
Heart of Darkness – Complete Inside and Distortion in Co-Op Campaign
We Didn’t Need a Bigger Boat – Complete Escalation and Disruption in Co-Op Campaign
Prison Break – Complete Quarantine and Suppression in Co-Op Campaign
Under Pressure – Complete Breakpoint and Containment in Co-Op Campaign
Don’t You Die on Me – Revive a teammate in Co-Op Campaign
I Believe I Can Glide – Glide 800m continuously with the wingsuit in Co- Op Campaign
Spectral – Successfully Sneak Across the Yacht’s Deck in Disruption
Checking Boxes – Complete 10 Assignments in Zone IV in Co-OpCampaign
All Black Ops 7 Multiplayer Achievements
Maximum Overdrive – Equip an Overclock on a Lethal, Tactical, Field Upgrade and 3 Scorestreaks at once
Frontline Offensive – Win 25 Multiplayer Matches
Destroyer – Get 1000 Eliminations in Multiplayer
Glamor Shot – Get featured in the Best Play 3 times
Taking Names – Complete all 6 Calling Card Challenges in Any Multiplayer Category
Archenemy – Kill your Nemesis 10 Times
Perfected – Get 100 Eliminations while having an active Combat Hybrid Perk in Multiplayer
Calling for Backup – Call in 50 Scorestreaks in Multiplayer
Not In My House – Destroy 5 items with the Hunter Bot in a single match
It’s a Legitimate Strategy – Get 3 Kills while defending an Objective Zone without leaving it
Ready for Action – Complete the Black Ops 7 Training Course
Pathfinder – Get a Direct Hit Kill from at least 30 meters away with the Needle Drone
Farsight – Get 3 Kills with a single use of the Gravemaker Scorestreak
Fresh Moves – Get a Kill while airborne from a wallhop
All Black Ops 7 Zombies Achievements
Dust to Dust – Complete the Main Quest in Ashes Of The Damned
Corpse Aplenty – Eliminate 10,000 Zombies
Survival of the Fittest – Reach Round 30 on a Survival Map
Expert Curator – Unlock 3 Relics on Ashes of the Damned
Hoarder – Complete all 6 Calling Card Challenges in any Zombies Category
Mixologist – Drink 4 different well prepared drinks
Chew on This – Consume 15 GobbleGums in a single match
Builder’s Brew – Kill an Elite Zombie with the final hit coming from a Wisp
I Heard You Like Upgrades – Fully upgrade Ol’ Tessie
Good Soldiers – Discover the secrets of a war hero
Poison Paradise – Get 50 Critical Kills on Zombies slowed by Toxic Growth
Soul Stealer – Kill 50 Zombies with the Life Drain from a Disciple Injection
Scientific Breakthrough – Equip 2 Minor Augments each on a Field Upgrade Perk, and Ammo Mod
Enforced Freedom – Kill 100 Zombies with explosions from Fire Works
Reunited with Fidolina – Defeat the Papaback and save your dear friend in Dead Ops Arcade
Forever Fated – Find your destiny in the Room of Fate in Dead Ops Arcade
Fowl Five Piece – Get a Chain of 5 chickens strung together in Dead Ops Arcade
Zien er vermakelijk uit wat mij betreft.

• hanssuh
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12-11 20:32
Na de lange plat van TBOI Repentance nu even aantal “kleinere” games afronden.

Platinum 51: PAC-MAN World re-PAC

PSN ID: Hanssuh

• Exactor it
uchiha tijntje schreef op maandag 10 november 2025 @ 16:13:
[...]

Oh dan ga ik die achievements denk ik ook niet meer halen. Heb vooralsnog gewoon enkel de normale MP gespeeld met de gedachte... als ik er een beetje klaar mee ben kan ik altijd even voor de achievements nog terugvallen op die simpele portal manier :)
Het meeste haal je vanzelf met een beetje aandacht. Alleen de tien takedowns en zes pistol headshot kills lukten mij niet in normale multiplayer. Casual Breakthrough is daar bijzonder geschikt voor. Had ze allebei in één potje. Wat fijn was want tegen bots afgewisseld met in hoekjes op de grond liggende mensen die hun kd omhoog werken spelen is geen bal aan. :)

• wheeler
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 14-11 13:48
HansPatat050 schreef op dinsdag 11 november 2025 @ 11:29:
Ik speel nu Carx Street. Best prima, verrassend uitgebreide tuning mogelijkheden en hele mooie racewereld. Verder heeft het veel weg van NFS Heat en Unbound, zonder glitter en glamour. Spijtig genoeg zit er een trophy in om 7.000km te rijden. Met alle races afgerond en alle andere trophies behaald zit je rond de 3.000km, dus dat worden een paar avonden rondjes rijden om de platinum te halen.
ik speel CarX Street ook een klein beetje maar de haperende FPS en lastige tuning in de hogere divisies heeft mij besloten om het spel even opzij te leggen. Het kan wat mij betreft nog steeds niet tippen aan de betere NFS's maar zie iedere update het wel groeien. Blij dat ik 'm gratis gekregen heb.

• HansPatat050
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 14-11 13:07
wheeler schreef op donderdag 13 november 2025 @ 14:25:
[...]

ik speel CarX Street ook een klein beetje maar de haperende FPS en lastige tuning in de hogere divisies heeft mij besloten om het spel even opzij te leggen. Het kan wat mij betreft nog steeds niet tippen aan de betere NFS's maar zie iedere update het wel groeien. Blij dat ik 'm gratis gekregen heb.
Ik heb gelukkig geen last van de haperende FPS. En ja de tuning is wel een dingetje, hoewel ik heb begrepen dat als je lage klasse auto's tuned naar hogere klasses dat ze veel sterker zijn dan wanneer je een dure hogere klasse auto aanschaft.

De game lijkt overigens op een opgevoerde mobile game. Qua content is het heel omvangrijk, maar de werkelijke gameplay is toch enigszins beperkt.
Pagina: 1 ... 118 119 Laatste