• rabotgangster
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 22-06 10:18
Platinum 96 is binnen, Sniper Elite Resistance.

Toffe game maar weer hetzelfde als de vorige games. Als je de vorige gespeeld hebt dan is deze super gemakkelijk. Met een guide is deze zeker te doen in 25 uur. Nu bezig met ghost of yotei en erna Star Wars Outlaws of het nieuwe bond spel 👍🏽

[IMG]https://card.psnprofiles.com/1/rabotgangster.png[/IMG]


  • Zorroberner
  • Registratie: Januari 2021
  • Nu online
rabotgangster schreef op donderdag 14 mei 2026 @ 22:36:
Platinum 96 is binnen, Sniper Elite Resistance.

Toffe game maar weer hetzelfde als de vorige games. Als je de vorige gespeeld hebt dan is deze super gemakkelijk. Met een guide is deze zeker te doen in 25 uur. Nu bezig met ghost of yotei en erna Star Wars Outlaws of het nieuwe bond spel 👍🏽
Haha ik heb ook star wars outlaws in het vizier! Maar eerst James Bond voor mij.

Heb net sleeping dogs geplatinumd, dat is nummer 58 :). Blijft een goed spel. Ook year of the snake dlc gespeeld, maar werd het een beetje zat merk ik.

Ik ga dus 007 first light spelen, en daarna outlaws. Kan weer een ubisoft game aan. Even kijken wat ik tot James Bond ga spelen. Wat voortgang in ride 5 maken denk ik.

  • HansPatat050
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 14:52
Ik heb de backlog weer eens aangesproken en kwam daar Saints Row (2022) tegen. Dat leek me wel weer even leuk als tussendoortje... Alleen het is een volledige maaltijd geworden. Lange game, veel te doen en daardoor begint het nu wel wat repititief te worden. We zijn volgens de save game inmiddels over de helft.

  • rabotgangster
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 22-06 10:18
Zorroberner schreef op vrijdag 15 mei 2026 @ 00:14:
[...]

Haha ik heb ook star wars outlaws in het vizier! Maar eerst James Bond voor mij.

Heb net sleeping dogs geplatinumd, dat is nummer 58 :). Blijft een goed spel. Ook year of the snake dlc gespeeld, maar werd het een beetje zat merk ik.

Ik ga dus 007 first light spelen, en daarna outlaws. Kan weer een ubisoft game aan. Even kijken wat ik tot James Bond ga spelen. Wat voortgang in ride 5 maken denk ik.
zal voor mij ook wel eerst bond zijn want denk niet dat ik met Ghost of yotei klaar ga zijn voordat bond uitkomt.

Sleeping Dogs heb ik ook platinum, was een top game

[IMG]https://card.psnprofiles.com/1/rabotgangster.png[/IMG]


  • Zorroberner
  • Registratie: Januari 2021
  • Nu online
rabotgangster schreef op woensdag 20 mei 2026 @ 10:43:
[...]

zal voor mij ook wel eerst bond zijn want denk niet dat ik met Ghost of yotei klaar ga zijn voordat bond uitkomt.

Sleeping Dogs heb ik ook platinum, was een top game
Ik ben zelf toch aan Outlaws begonnen, ga die combineren met Bond. Ben een SW fan dus dat zit goed, maar toch weer een hoop side quests waarvan ze niet allemaal tip top lijken. Ga denk ik vooral de main quest doen met echt grote side quests en kijken wat er over blijft. Moet ook wennen aan de game.

  • Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Niet online
Platinum #54 Saros

Pas mijn eerste platinum dit jaar! Keek ontzettend uit naar Saros en heeft de verwachtingen wel grotendeels waargemaakt.

Ik denk dat Returnal wel iets specialer voor mij was. De weg naar platinum was intens en gaf veel voldoening. Bij Saros kan het wel in easy mode. Dat hoeft niet maar die modifiers had je uiteindelijk toch nodig voor een trophy.

Opzich prima dat het wat toegankelijker is gemaakt. Maar ik miste het puntje op mn stoel en volle concentratie die ik nodig had in Returnal.

Al met al zeker een game die je gewoon moet spelen dit jaar!

  • rabotgangster
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 22-06 10:18
Zorroberner schreef op woensdag 20 mei 2026 @ 11:26:
[...]

Ik ben zelf toch aan Outlaws begonnen, ga die combineren met Bond. Ben een SW fan dus dat zit goed, maar toch weer een hoop side quests waarvan ze niet allemaal tip top lijken. Ga denk ik vooral de main quest doen met echt grote side quests en kijken wat er over blijft. Moet ook wennen aan de game.
En al begonnen aan bond? zo ja hoe speelt hij? tschijnt top game maar wel heel kort, plat haalbaar in 15u

[IMG]https://card.psnprofiles.com/1/rabotgangster.png[/IMG]


  • Zorroberner
  • Registratie: Januari 2021
  • Nu online
rabotgangster schreef op maandag 1 juni 2026 @ 11:45:
[...]

En al begonnen aan bond? zo ja hoe speelt hij? tschijnt top game maar wel heel kort, plat haalbaar in 15u
Leuk dat je het vraagt! Ja meteen op 27 mei gekocht en begonnen. Ben nu denk ik over de helft. Heb vooraf niet de trophy list bekeken.

Heerlijke game vind ik, geen bugs tegengekomen. Echt goed verhaal, een leuke James Bond qua personage ook. Ik vind het heel meeslepend. Qua trophies doet het mij denken aan Uncharted, wat miscellaneous (ken het Nederlandse woord niet) trophies, zoals bepaalde aanvallen doen (niet grinden). Hoop story trophies. En collectable trophies. Ik gebruik geen guide, dus doe een blinde eerste playthrough en dan een tweede voor de collectables.

Missies zelf zijn ook leuk, meerdere manieren om iets te doen, maar geen FOMO dat je daardoor verhaaluitkomsten misloopt volgens mij. Wat ik dus ideaal vind, gaat vooral om de ervaring zelf ipv dat je bezig bent lijstjes af te werken, oh moet nu dit doen voor deze uitkomst. Maar qua gameplay en vooral qua beleving is het dan net iets anders. Denk aan binnenkomen zonder toestemming via een fysieke opening (hou het lekker vaag) of juist via bepaalde middelen via de hoofdingang binnenkomen.

Qua gameplay werkt het schieten wat mij betreft lekker, het rijden is wat meer on rails vind ik. Maar het is te vergeven.

Tot slot, soort online mode. Namelijk combat sim met leaderboards. Heb daar nu een paar trophies van (zijn er weinig), zijn heel makkelijk en goed te doen. Dus laat dat je niet afschrikken. Kortom dikke aanrader.

  • NACrat
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 17:02
Platinum #58 PGA TOUR 2K25

Alle andere PGA 2K en The Golf Club spellen had ik platinum gehaald. Dus toen deze bij Plus zat ook maar besloten binnen te halen.

Qua gameplay weinig vernieuwend. Maar gewoon een leuke golfgame. Grind voor de platinum is wel een stuk langer dan de vorige games. Komt vooral omdat je 60 toernooien moet winnen. Maar de platinum is weer binnen. En ik ben voorlopig weer een jaartje afgekickt van Golf Games :+

  • rabotgangster
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 22-06 10:18
Platinum 97 is ook behaald, Ghost of Yotei. Gewoon een top game, mooie graphics, top verhaal en goeie gameplay echt een aanrader! nu starten met Lego Batman en daarna Bond!

[IMG]https://card.psnprofiles.com/1/rabotgangster.png[/IMG]


  • Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 23:00
Platinum #205 - Split Fiction
Leuke coop game weer van Hazelight! Knap hoe ze al die verschillende gameplay leuk weten te combineren. Voor mijn gevoel alleen wel iets minder gevarieerd dan It Takes Two.

Mijn vrouw, met wie ik de game speelde, werd alleen chagrijnig van de bom trophy. :P Dus die heb ik solo moeten doen. Kostte wat pogingen, maar uiteindelijk gelukt.

https://psnprofiles.com/RaemNL


  • GRDavies75
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 23-06 16:09

GRDavies75

PSN-id: GRDavies

Topicstarter
Mijn vrouw, met wie ik de game speelde, werd alleen chagrijnig van de bom trophy. :P Dus die heb ik solo moeten doen. Kostte wat pogingen, maar uiteindelijk gelukt.
"En waarom moeten we dit nu voor de 8ste keer achter elkaar doen? Het is toch maar een spelletje?" :+

Ik denk dat je al heel blij mag zijn dat ze überhaupt wil meedoen / samen spelen / bijdragen. _/-\o_
Raem schreef op zondag 7 juni 2026 @ 09:54:
Platinum #205 - Split Fiction
Leuke coop game weer van Hazelight! Knap hoe ze al die verschillende gameplay leuk weten te combineren. Voor mijn gevoel alleen wel iets minder gevarieerd dan It Takes Two.

Mijn vrouw, met wie ik de game speelde, werd alleen chagrijnig van de bom trophy. :P Dus die heb ik solo moeten doen. Kostte wat pogingen, maar uiteindelijk gelukt.
De bom trophy met twee controllers? :) Netjes! Hoe ging de telefoon / motor scène?

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.


  • Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 23:00
uchiha tijntje schreef op zondag 7 juni 2026 @ 14:08:
[...]
De bom trophy met twee controllers? :) Netjes! Hoe ging de telefoon / motor scène?
Twee controllers inderdaad. Moet zeggen dat het nog best meeviel. De meeste rondes kun je de karakters om en om besturen, dus daar kun je prima de tijd voor nemen. Alleen diegene waar de muur omhoog ging was wat lastiger omdat je daar beide karakters tegelijk moet besturen.
Die motor/telefoon scene kostte ook wel wat pogingen haha.

@GRDavies75 Haha, ja dat is waar. Ik heb ook It Takes Two samen met haar gedaan, die vond ze wel leuker. Ze is totaal geen gamer en ze vond Split Fiction moeilijker omdat het wat meer high-paced is en voor haar gevoel meer knoppencombinaties. Dus sommige stukken hebben we sowieso wel wat vaker moeten doen. :P

https://psnprofiles.com/RaemNL


  • Zorroberner
  • Registratie: Januari 2021
  • Nu online
Maandag 007 first light geplatinumd, nummertje 59. Heerlijk spel. Ging meteen voor een tweede playthrough na het verhaal te hebben uitgespeeld. Ik hoefde toen alleen nog de collectibles.

Ging zo op in het spel dat ik na maandag dacht, jeetje wat nu te spelen, want heb de afgelopen 11 dagen alleen 007 first light als een maniak gespeeld. Had Star Wars Outlaws nog liggen, toch even opgestart, en gelukkig heeft het spel mij toch te pakken. (grote star wars nerd). Gisteren lekker een trophy gescoord (slechtse reputatie met een factie). Ding is met Star Wars outlaws niet alle intel missies te doen, maar lekker richten op de main quests, faction quests, en key intel.

Gisteren drie nieuwe quests vrijgespeeld en heb echt zin om die te ontdekken met het verhaal. Dus dat wordt met het WK voetbal lekker dit ernaast spelen.

  • HansPatat050
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 14:52
Afgelopen weekend Ball x Pit afgerond... en wat een verslavende game is dat zeg. Het is een brick breaker game, waarbij je met een karakter balletjes schiet op bewegende onderdelen. Deze ballen kan je ook evolueren. Een run duurt hooguit 15 minuten, je unlocked elke run wel wat, je wordt steeds iets beter en daardoor kom je steeds wat verder. Deze constante loop zorgde er voor dat ik een paar dagen behoorlijk wat uurtjes kwijt was aan de game. Al met al erg leuk en ontspannend. Op een gegeven moment ben je flink overpowered en rond je elke run succesvol af (2 mini-bosses en 1 eindbaas), waardoor het een sprintje werd naar de platinum. De game heeft flink wat inhoud met verschillende karakters en combinaties van balletjes om te voltooien. Er zit een karakter in die automatisch speelt, waardoor je dus semi-AFK runs kan doen . Platinum behalen duurde ongeveer 40 uur, waarbij ik het een paar uur automatisch liet lopen.

  • rabotgangster
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 22-06 10:18
Platinum 98 heb ik gisteren gehaald, lego batman legacy of the dark knight leuke game, soms beetje kinderachtig (is een kinderspel natuurlijk) maar het vechten was echt zalig om te doen. Nu first light doen 👍🏽

[IMG]https://card.psnprofiles.com/1/rabotgangster.png[/IMG]


  • Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22:19

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

rabotgangster schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 21:24:
Platinum 98 heb ik gisteren gehaald, lego batman legacy of the dark knight leuke game, soms beetje kinderachtig (is een kinderspel natuurlijk) maar het vechten was echt zalig om te doen. Nu first light doen 👍🏽
Gz! Ik hou er vaak juist van om soms even zo'n kinderlijke game tussendoor te spelen haha. lekker relaxing af en toe.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Pagina: 1 ... 119 120 Laatste