Haha ik heb ook star wars outlaws in het vizier! Maar eerst James Bond voor mij.rabotgangster schreef op donderdag 14 mei 2026 @ 22:36:
Platinum 96 is binnen, Sniper Elite Resistance.
Toffe game maar weer hetzelfde als de vorige games. Als je de vorige gespeeld hebt dan is deze super gemakkelijk. Met een guide is deze zeker te doen in 25 uur. Nu bezig met ghost of yotei en erna Star Wars Outlaws of het nieuwe bond spel 👍🏽
Heb net sleeping dogs geplatinumd, dat is nummer 58
Ik ga dus 007 first light spelen, en daarna outlaws. Kan weer een ubisoft game aan. Even kijken wat ik tot James Bond ga spelen. Wat voortgang in ride 5 maken denk ik.
Ik heb de backlog weer eens aangesproken en kwam daar Saints Row (2022) tegen. Dat leek me wel weer even leuk als tussendoortje... Alleen het is een volledige maaltijd geworden. Lange game, veel te doen en daardoor begint het nu wel wat repititief te worden. We zijn volgens de save game inmiddels over de helft.
zal voor mij ook wel eerst bond zijn want denk niet dat ik met Ghost of yotei klaar ga zijn voordat bond uitkomt.Zorroberner schreef op vrijdag 15 mei 2026 @ 00:14:
[...]
Haha ik heb ook star wars outlaws in het vizier! Maar eerst James Bond voor mij.
Heb net sleeping dogs geplatinumd, dat is nummer 58. Blijft een goed spel. Ook year of the snake dlc gespeeld, maar werd het een beetje zat merk ik.
Ik ga dus 007 first light spelen, en daarna outlaws. Kan weer een ubisoft game aan. Even kijken wat ik tot James Bond ga spelen. Wat voortgang in ride 5 maken denk ik.
Sleeping Dogs heb ik ook platinum, was een top game
Ik ben zelf toch aan Outlaws begonnen, ga die combineren met Bond. Ben een SW fan dus dat zit goed, maar toch weer een hoop side quests waarvan ze niet allemaal tip top lijken. Ga denk ik vooral de main quest doen met echt grote side quests en kijken wat er over blijft. Moet ook wennen aan de game.rabotgangster schreef op woensdag 20 mei 2026 @ 10:43:
[...]
zal voor mij ook wel eerst bond zijn want denk niet dat ik met Ghost of yotei klaar ga zijn voordat bond uitkomt.
Sleeping Dogs heb ik ook platinum, was een top game
Platinum #54 Saros
Pas mijn eerste platinum dit jaar! Keek ontzettend uit naar Saros en heeft de verwachtingen wel grotendeels waargemaakt.
Ik denk dat Returnal wel iets specialer voor mij was. De weg naar platinum was intens en gaf veel voldoening. Bij Saros kan het wel in easy mode. Dat hoeft niet maar die modifiers had je uiteindelijk toch nodig voor een trophy.
Opzich prima dat het wat toegankelijker is gemaakt. Maar ik miste het puntje op mn stoel en volle concentratie die ik nodig had in Returnal.
Al met al zeker een game die je gewoon moet spelen dit jaar!
Pas mijn eerste platinum dit jaar! Keek ontzettend uit naar Saros en heeft de verwachtingen wel grotendeels waargemaakt.
Ik denk dat Returnal wel iets specialer voor mij was. De weg naar platinum was intens en gaf veel voldoening. Bij Saros kan het wel in easy mode. Dat hoeft niet maar die modifiers had je uiteindelijk toch nodig voor een trophy.
Opzich prima dat het wat toegankelijker is gemaakt. Maar ik miste het puntje op mn stoel en volle concentratie die ik nodig had in Returnal.
Al met al zeker een game die je gewoon moet spelen dit jaar!
En al begonnen aan bond? zo ja hoe speelt hij? tschijnt top game maar wel heel kort, plat haalbaar in 15uZorroberner schreef op woensdag 20 mei 2026 @ 11:26:
[...]
Ik ben zelf toch aan Outlaws begonnen, ga die combineren met Bond. Ben een SW fan dus dat zit goed, maar toch weer een hoop side quests waarvan ze niet allemaal tip top lijken. Ga denk ik vooral de main quest doen met echt grote side quests en kijken wat er over blijft. Moet ook wennen aan de game.
Leuk dat je het vraagt! Ja meteen op 27 mei gekocht en begonnen. Ben nu denk ik over de helft. Heb vooraf niet de trophy list bekeken.rabotgangster schreef op maandag 1 juni 2026 @ 11:45:
[...]
En al begonnen aan bond? zo ja hoe speelt hij? tschijnt top game maar wel heel kort, plat haalbaar in 15u
Heerlijke game vind ik, geen bugs tegengekomen. Echt goed verhaal, een leuke James Bond qua personage ook. Ik vind het heel meeslepend. Qua trophies doet het mij denken aan Uncharted, wat miscellaneous (ken het Nederlandse woord niet) trophies, zoals bepaalde aanvallen doen (niet grinden). Hoop story trophies. En collectable trophies. Ik gebruik geen guide, dus doe een blinde eerste playthrough en dan een tweede voor de collectables.
Missies zelf zijn ook leuk, meerdere manieren om iets te doen, maar geen FOMO dat je daardoor verhaaluitkomsten misloopt volgens mij. Wat ik dus ideaal vind, gaat vooral om de ervaring zelf ipv dat je bezig bent lijstjes af te werken, oh moet nu dit doen voor deze uitkomst. Maar qua gameplay en vooral qua beleving is het dan net iets anders. Denk aan binnenkomen zonder toestemming via een fysieke opening (hou het lekker vaag) of juist via bepaalde middelen via de hoofdingang binnenkomen.
Qua gameplay werkt het schieten wat mij betreft lekker, het rijden is wat meer on rails vind ik. Maar het is te vergeven.
Tot slot, soort online mode. Namelijk combat sim met leaderboards. Heb daar nu een paar trophies van (zijn er weinig), zijn heel makkelijk en goed te doen. Dus laat dat je niet afschrikken. Kortom dikke aanrader.
Platinum #58 PGA TOUR 2K25
Alle andere PGA 2K en The Golf Club spellen had ik platinum gehaald. Dus toen deze bij Plus zat ook maar besloten binnen te halen.
Qua gameplay weinig vernieuwend. Maar gewoon een leuke golfgame. Grind voor de platinum is wel een stuk langer dan de vorige games. Komt vooral omdat je 60 toernooien moet winnen. Maar de platinum is weer binnen. En ik ben voorlopig weer een jaartje afgekickt van Golf Games
Alle andere PGA 2K en The Golf Club spellen had ik platinum gehaald. Dus toen deze bij Plus zat ook maar besloten binnen te halen.
Qua gameplay weinig vernieuwend. Maar gewoon een leuke golfgame. Grind voor de platinum is wel een stuk langer dan de vorige games. Komt vooral omdat je 60 toernooien moet winnen. Maar de platinum is weer binnen. En ik ben voorlopig weer een jaartje afgekickt van Golf Games
Platinum 97 is ook behaald, Ghost of Yotei. Gewoon een top game, mooie graphics, top verhaal en goeie gameplay echt een aanrader! nu starten met Lego Batman en daarna Bond!