Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Svennie
  • Registratie: november 2005
  • Laatst online: 05-11 08:29
quote:
Sinned123 schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 16:38:
[...]

Fallout 3 is helemaal niet beter....
Bovendien had NV minder bugs.
ik heb net Fallout NV geplat en daar werd ik af en toe toch gek van de framedrops. Spel stoppen en opnieuw opstarten en je kan weer door, lekker irritant maar niet onoverkomelijk. gebeurde ook na lang spelen en niet al te vaak. Ik hadh et idee dat veel fast travellen ook niet helpt. Verder helpt het als zo min mogelijk meeneemt.

Erg leuk spel maar ik vond Fallout 3 zelf beter.
quote:
Typhone schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 20:25:
[...]
Uncharted geeft ook wel wat voldoening maar dat irritante non stop zoeken van treasures vind ik persoonlijk heel erg saai.
dat soort verzameltrophies doe ik met de laptop/tablet met een guide ernaast, wat ik tegenkom tijdens het doorspelen van de storymode pak ik maar ik ga er niet uitgebreid naar zoeken. Lekker rustig op easy zodat je door de levels kan rennen of bij GTA V met de heli dat soort zaken zoeken.

Svennie wijzigde deze reactie 24-02-2014 11:27 (31%)

PSN ID: Svennie-NL

• Niku
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 23:55

Niku

Alagaesii

Dragon Age Inquisition uitgespeeld op Nightmare, op naar de plat! Wat een game :)

JT: I'm an outlaw, cabron, not a suicide bomber.

• Svennie
quote:
Exorcist schreef op zaterdag 22 augustus 2015 @ 18:28:
Topic start mag overigens weleens worden bijgewerkt :)
als het vanavond regent heb ik wel tijd anders ben ik niet thuis.Zet het meteen een herinnering in de telefoon.

• matthijsg
  • Registratie: juli 2010
  • Laatst online: 10-09 20:26
Nou, de Platinum Rocket league is binnen. Is gemakkelijk te halen. Alleen de 165 potjes die je moet spelen zou een obstakel kunnen vormen. Maar je zou hem ook op de lange termijn kunnen doen. De rest ff snel grinden (want ze zijn wel erg makkelijk, zeker met een 2e controller) en dan op de lange termijn met af en toe een potje die 165 potjes en die '500 km rijden' (wat er bij mij maar 80 waren) trophies binnen harken.

• Svennie
Paar dagen later dan beloofd:

http://b.zdclan.nl/tweakers/trophies/png/updated.png

• Ike.
  • Registratie: juni 2009
  • Niet online
quote:
ralph075 schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 15:15:
*O* Hèhè, eindelijk gevonden wat jullie ook hebben:

[afbeelding]
Kan hem alleen niet verder customizen volgens mij... -O-

[...]
http://psnprofiles.com/
http://psnprofiles.com/r-a-t-0-7-5

:+

Ike. wijzigde deze reactie 01-10-2015 15:48 (11%)

• Juhrat
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 14-09 10:42
quote:
Just_jan schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 12:57:
[...]

Ik moet die van mij ook nog updaten.
2 nieuwe platinum en bijhorend andere trophys.

Dus zal spannend worden;)

Hoop dat ik dit jaar nog de top 20 haal , dan ben ik eigenlijk wel tevreden
Gas erop dan, jaar is niet lang meer >:)
Prima :)

Lol, net 1 race gereden en de "mailbox full" trophy popt :) (laatste race van seizoen 21)
Dus ik denk ik ga even een online lobby maken...
Eén rondje online en de "Pentapodia" trophy popt :P
Enkel nog "Community Ambassador" maar daarvoor is het wachten op nieuwe community events.

Ik wil jullie nog wel helpen hoor ;)

dvdkiwi wijzigde deze reactie 21-01-2016 00:05 (95%)

PSN ID/ XBL= zuperkiwi // Kunnen we alsjeblieft een beetje op de spelling letten? // Flickr

• Butch_NL
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 19-04-2018
Platinum #36: Uncharted: Golden Abyss is een feit. Gelukkig is het geen echte mijlpaal voor psnprofiles.com, want de Platinum heet .... Platinum |:(

De laatste Trophies zagen op het kills grinden met de M79, GAU-19 en SAS (shotgun). Via het wereldwijde web een aantal waardevolle tips opgedoken. Mocht je deze game ook willen spelen, dan geef ik je deze mee.

Kills:
- De meeste Trophies die gerelateerd zijn aan een specifiek wapen, zul je vanzelf behalen tijdens 1 van de 2 minimaal vereiste playthroughs (Hard en Crushing).
- In feite dien je voor de resterende Trophies steeds bepaalde passages overnieuw te spelen. Mocht je de update op je PSVita hebben gedownload, dan moet je ervoor zorgen dat je steeds een level uitspeelt of anders zelf afgaat (spring het ravijn in o.i.d.).
- Reloaden van het laatste checkpoint werkt niet, want dan worden je kills gereset! (als je de update hebt geïnstalleerd

Bounties (de meeste zeldzame Trophies op dit punt zijn Cadiz en Arcana):
- Het makkelijkste is uiteraard om een PSN buddy te hebben en daarmee de Bounties uit te wisselen. Dat maakt de zoektocht veel eenvoudiger.
- Speel eerst de game twee keer door (Hard en Crushing), daarna zie je welke Trophies erover blijven.
- Installeer de update (de droprate zou verhoogd zijn, hoewel ik mijn twijfels daarover heb).
- Selecteer een hoofdstuk waarin de betreffende items zijn te verdienen, waarin een passage zit waarin veel vijanden zich als vrijwillige schietschijf aanmelden. >:) De laatste vijand(en) laat je over om jou om zeep te helpen.
- Speel een aantal keer totdat je twee bounties hebt verdiend. Daarna ga je terug naar het hoofdmenu en vervolgens sluit je de game af.
- Start de game opnieuw op en kies via Chapter Select hetzelfde hoofdstuk en herhaal de stap hiervoor. Dit bleek voor mij zeer effectief, hoewel ik soms de passage wel 7 keer opnieuw moest spelen. Het was echter veel beter dan dezelfde hoofdstukken telkens opnieuw spelen met een geringe kans op een nieuw item in het kader van de Trophy.

Butch_NL wijzigde deze reactie 08-02-2016 12:23 (1%)
Reden: te snel geklikt + naam vd game aangepast

PSN ID: ConAir (geen anonieme requests s.v.p.)

• voxxel
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 19-08 00:39
quote:
Butch_NL schreef op maandag 08 februari 2016 @ 15:49:
[...]

De touchscreen controls zijn inderdaad verre van optimaal. Tijdens de finale op de hoogste moeilijkheidsgraad (Crushing), waar je je geen fouten kunt permitteren, is dat behoorlijk frustrerend. Ik heb de game ook even aan de kant gelegd en na een uurtje weer opgepakt om het vervolgens in 2 tot 3 pogingen klaar te spelen. Zie ook mijn post enkele pagina's terug.

Ik ben blij dat ik er klaar mee ben. Naast de PS4 games die ik nu speel, heb ik nog niet bedacht welke Vita game ik zal gaan spelen (wellicht Tearaway of Gravity Rush).
Tearaway kan ik zeker aanraden! En op 3 trophies na een leuke platinum om te halen!

• Juhrat
quote:
Just_jan schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 14:39:
Nice!

Ziet er weer goed uit na de update..
Thanks!.

Bijna in de top 20... Wel uitkijken want Juhrat die zit me nog steeds op de hielen... :+
Beetje concurrentie kan geen kwaad ;) We stomen gewoon samen door de top 10 binnen :D

• Voxalizer
  • Registratie: juli 2002
  • Laatst online: 18:34

Voxalizer

Quicksilver Bullets

quote:
Butch_NL schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 16:52:
Ook de mijne. Met 8 man in het stadion. :D
Haha, dit kan ik me ook nog herinneren.
Burnout Paradise was best een toffe game als ik er zo aan terugdenk. Ook zo'n stuk ergens in het westen waar je van zo'n treinrails af kon springen waardoor je op een stel daken uitkwam en een stel van die superjumps kon maken.

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

• Lasmibalsingh
  • Registratie: oktober 2014
  • Laatst online: 23:36
quote:
Butch_NL schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 16:52:

Boost sessie via psnprofiles.com in de avonduren wellicht een idee? Dat heb ik ook gedaan, maar dan wel al een jaar terug.

En ja, ook ik heb een deel solo geleveld naar level 60. Pff, wat een grind.
Ja klopt, had vandaag een boostingsessie voor 'I'm all that!' trofee en heb nu eindelijk platina voor Tomb Raider DE. Een hele goede single-player :) maar zeer zuigende, overbodige en onzinnige multi-player :r.

PSN: KADR777

quote:
Typhone schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 14:17:
[...]

Ze blocken hier trophy cards op het werk. Heb je Outlast 100%/Platinum? :D >:)
Ik vind het altijd wel fijn spanning in games. Niks zo fijn als een heel team wat dood is en jij de beslissende ronde vecht. Net of de tijd dat automatisch langzamer gaat en je opeens heel creatief wordt. Die goede oude pro-CSS tijd mis ik regelmatig nog ;w

Gepaard met trophy hunten vind ik dit vermakelijke games in elk geval.
Spanning daar hou ik ook van.
In S&D als laatste over zijn of in een survival mode nog een paar rondes overleven met minimale health..
I love that.

Maar spanning kwa engheid... nee dat niet :P
En nee ik heb outlast niet gespeeld, en ook niet van plan :P

Ps4 account = JusttJD

Little Big Planet 3 is in de aanbieding in de PS store > 9,99 euro.
Zijn er hier mensen die hem ook hebben of gaan halen en binnenkort willen helpen met de 4-man co-op trophy?

PSN ID/ XBL= zuperkiwi // Kunnen we alsjeblieft een beetje op de spelling letten? // Flickr

Woon je in de buurt?
Kom langs, log in met je psn gegevens en ik doe het graag voor je ;)

Gokje: waarschijnlijk al op de PS3 platinum gehaald, toen op de PS4 gehaald, stats werden automatisch overgezet, nieuwe trophy lijst, alles *pling *pling *pling gelijk binnen na opstarten.

Driveclub vandaag platinum gehaald. Doordat die accolades trophy was veranderd leek het eerst een lange grind te worden. Maar uiteindelijk hebben ze het blijkbaar bij de laatste update wederom veranderd. Dus het was nog redelijk goed te doen. :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Svennie
quote:
wheeler schreef op maandag 07 maart 2016 @ 09:30:
Heeft iemand met Driveclub even zin om mij te helpen met de Unbeatable trophy? Ik stuur 5 solo challenges en je hoeft ze alleen maar uit te rijden en niet te verbeteren. Natuurlijk ook bereid om de gunst terug te geven.

PSN = whlr77
die kan je mij wel sturen, wil Driveclub ook nog gaan platten. Doe ik ze vanavond als ik thuis kom meteen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Juhrat
Eindelijk door met de volgende game: Assassin's Creed Syndicate, derde AC alweer op de PS4.

Behoorlijk lang bezig geweest met Fallout 4, nog aardig wat uren in moeten steken ná de storyline...

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Dmp1982
  • Registratie: juli 2010
  • Laatst online: 17:36
Bloodborne platinum :) toffe game echt een aanrader!

http://psnprofiles.com/Arc_Xev

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Lasmibalsingh
quote:
Dmp1982 schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 11:14:
Bloodborne platinum :) toffe game echt een aanrader!
Gefeliciteerd! Je krijgt als het goed is binnenkort ook een code van sony toegestuurd waarmee je de platina thema kan downloaden, het duurde bij mij iets van anderhalve week na de platina trofee voordat ik het binnen had.

Enkel als je op de playstation site hebt aangevinkt dat je mail van partners wilt ontvangen, anders kun je wachten tot je een ons weegt ;)

Van de week begonnen met LBP3. Heerlijk briljante game weer!

Acties:
  • +1Henk 'm!
Vraagje aan iedereen die LBP1, 2 of 3 heeft:
Ik heb nog een flink aantal hartjes nodig om LBP1 te platten.
Zouden jullie zo vriendelijk willen zijn om, indien mogelijk natuurljjk, mijn nieuwe level even te spelen (15 seconden tops) en mij en mijn level een hartje te geven?
Het level heet "Quicky".
Eens kijken of ik na al die jaren LBP1 nog eens kan platten :P

Acties:
  • +1Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: maart 2009
  • Niet online
quote:
Just_jan schreef op maandag 21 maart 2016 @ 14:56:
[...]
Toen ik Far cry 4 op de ps4 platinum haalde was ik er binnen 2 dagen klaar mee.

Ben er nu op de ps3 al 4 dagen mee bezig..
Tja, oudere hardware is gewoon trager... ;)

Acties:
  • +1Henk 'm!
quote:
Butch_NL schreef op maandag 21 maart 2016 @ 16:23:
[...]
Btw, gaat het om hartjes voor je level of ook author hearts?
Beide :P

Zojuist het laatste level uit de storymode ge-aced oOo
Als je het zo ziet lijkt het allemaal zo simpel maar man man, wat slecht voor je hart dit :D

Nog één level te gaan!

*edit*
Woohoo! Ook klaar oOo

Nu enkel nog wat levels in 2player co-op spelen voor de platinum *O*

dvdkiwi wijzigde deze reactie 21-03-2016 17:43 (54%)

quote:
dvdkiwi schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 19:42:
The Division is goed te doen qua trophies las ik?
Gefeliciteerd Frankaro! En niet alleen met je platinum *O*

2500+ trophies en mijn eerste trophy bug :(
Don't Go Alone (elk adventure level in co-op spelen) in LBP3 popt niet op.
Alles bijgehouden op een lijstje en ik heb bij elk level een online-2speler score op de leaderboards.
Ik ga ze wel weer allemaal opnieuw doen; laatste trophy voor de plat dit :F
Had ik ook. Moest meerdere keren sommige levels spelen. Op internet stonden wat tips. Volgens mij moet je het local co-op doen en niet online. Ik heb het in mijn eentje gedaan met tweede controller naast me. Kostte wel wat moeite omdat de camera soms met het verkeerde karakter mee switcht. Uiteindelijk toch gelukt.

Acties:
  • +1Henk 'm!
Bijna el level in LBP3 2 keer of meer in co-op gedaan, maar de platinum is binnen :)
Toffe game, maar online door de lag bijna niet te doen. Niet wenselijk bij een platformer.

Laten we het in ieder geval gaan proberen ;)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• exactor it
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 22:16
quote:
Just_jan schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 22:19:
Tijd voor weer een nieuwe vraag.

Op je PSN Profiles heb je een lijstje met mijlpalen (1000ste trophy, 10th platinum enz).
Maar je heb ook 1 mijlpaal voor 1337ste trophy. (waarom?.... geen idee)
Elite is leetspeak :)

Dutch: That is a fine place for it, the best...

• Lasmibalsingh
quote:
Just_jan schreef op maandag 21 maart 2016 @ 22:26:
Ik heb weer zo'n heerlijke trophy die niet wilt poppen..

Trophy waarbij je 30 mortar kills moet krijgen in Far cry 4.... Heb er ondertussen wel minimaal 150 vermoord.....Jammer.
Bij Steam en Xbox one hebben dit soort trofeeën een voortgangstracker dat per trofee bijhoud hoeveel kills of dergelijke je nog moet doen voor de achievement. Dit zou ik ook wel willen zien in een volgende firmware-update voor PS4.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: maart 2002
  • Niet online
quote:
LuPo schreef op donderdag 14 april 2016 @ 08:18:
Pas geleden Telltale Game of Thrones platinum gehaald en Unmechanical Extended 100%. :)
YouTube: Telltale's Game of Thrones Episode 2 Soundtrack - Ballad of the Forresters (Grab Her)

Komt het bekend voor? :+

Exorcist wijzigde deze reactie 19-04-2016 22:29 (25%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• MisterMichel
  • Registratie: november 2009
Eergisteren heb ik mijn 1000e trophy behaald en meteen een waar ik best trots op ben: de platinum voor Rayman: Legends. Die platinum heeft even geduurd, maar wat heb ik er toch van genoten!

Nu heb ik laatst bij een aanbieding Wasteland 2 gekocht. Daar was ik nog niet aan begonnen. Eergisteren eindelijk opgestart en ik denk dat ik me daar ook wel een hele tijd mee ga vermaken. Ik ben vooralsnog van plan zo min mogelijk een guide te gaan gebruiken voor de platinum. Wil ik de platinum dan zal ik minstens 2 keer het spel gaan doorlopen. Maar goed, zo ver is het nog lang niet. Eerst zelf maar op mijn eigen manier het verhaal beleven.

PSN ID: MrMichel_75

Acties:
  • +2Henk 'm!
Trackmania vordert gestaag, maar dat komt omdat ik bezig ben elke track te masteren :P
Je hebt voor elke track een bronzen, zilveren en gouden tijd (logisch), maar ook een verborgen tijd, de zogenaamde trackmaster tijd, neergezet door de developers.
Voor een gouden trophy moet je sowieso 50 trackmasters hebben, maar daarna ben ik doorgegaan.
Heb er nu 99 op de eerste 100 tracks :)
Het lastige aan deze game is alle 200 tracks op goud (= gouden trophy). Bij de eerste 100 tracks was dat absoluut niet moeilijk, maar de laatste serie schijnt nogal lastig te zijn.
Deze trophy is wat de platinum moeilijk maakt, de rest is simpel.
Wat een heerlijk toffe game dit!

dvdkiwi wijzigde deze reactie 03-05-2016 01:10 (7%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Voxalizer

Voxalizer

Quicksilver Bullets

quote:
dvdkiwi schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 01:41:
[...]

Enige trophy die ik daar nog moet is die voor 20 community events, maar zolang ze geen nieuwe non-DLC events activeren gaat dat nog wel even duren. Moet er nog 7 denk ik.
Ohja, damn dat is waar ook idd. Die moet ik ook nog, volgens mij ben ik daar nog niet eens mee op de helft.

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Lasmibalsingh
Gisteren de platina van Uncharted: Drake's Fortune behaald, wat was dat even vloeken op Crushing-niveau zeg. Later deze week ga ik verder met deel 2 en 3.

Acties:
  • +1Henk 'm!
quote:
Hier level 25 sinds kort. :+

Acties:
  • +1Henk 'm!
quote:
spaceboy schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 16:52:
[...]

Met bovenstaande filmpje is dat driften net gelukt! Alleen die Unthinkable track met 10 rondjes in 4.50 nog inderdaad... Nog tips? Ik kom nog niet in de buurt...

Edit: HELL YEAH! Heb hem. Zweet in de bilnaad. Platinum nummer 20! 8)
Nice,
Congratz :) .

Ik heb eergisteren Shadow of Mordor GOTY op Platinum behaald, en ben nu bezig met Borderlands 2 op de ps3.

Ps4 account = JusttJD

Acties:
  • +1Henk 'm!

• skreppiedoe
  • Registratie: januari 2014
  • Laatst online: 18:09
Zo, de platinum trophy voor Table Top Racers is binnen. Ik had alleen wel 21 MP overwinningen nodig voor de laatste trophy aangezien ik m na de 20e overwinning niet kreeg. :)

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

Acties:
  • +2Henk 'm!

• TDB
  • Registratie: oktober 2000
  • Laatst online: 21:25
van de week mijn [klein beetje trots] 1000e trophy [/klein beetje trots] gehaald met Star Wars Battlefront.

PSN: TDBtje

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Lasmibalsingh
Net Tropico 5 platina behaald, echt een leuk spel met ook een goede soundtrack en humor!

Even kijken of ik ook voor Table Top Racing platina ga of een nieuwe spel ga kopen.

Acties:
  • +1Henk 'm!
quote:
spaceboy schreef op zondag 29 mei 2016 @ 22:34:
[...]

Ben ondertussen een weekend verder met Tropico. Helemaal met je eens: echt erg leuke game! Ik ga zeker niet voor platinum, helemaal met die multiplay dingen: dat boeit me te weinig. Vind het spel soms ook nog wat onvoorspelbaar: vooral je bevolking heel gelukkig maken vind ik lastig. Then again, een goeie dictator zal dat aan zijn reet roesten. :7
De MP trophy's heb je met een partner binnen 5 minuten binnen :)

Ps4 account = JusttJD

Acties:
  • +2Henk 'm!
De volgende mensen zijn toegevoegd aan de trophy lijst.

Jongf7
Dmp1982
Lasmibalsingh
OB1
matthijsg
Rubenk84
Hanssuh
Ralph075

Mocht ik je zijn vergeten, stuur me dan even een PM en dan zorgen we ervoor dat je er tussen kom te staan.

De ranglijst zelf word later vandaag bijgewerkt..

Ps4 account = JusttJD

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Homeland
  • Registratie: februari 2011
  • Niet online
quote:
Just_jan schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 12:34:
De volgende mensen zijn toegevoegd aan de trophy lijst.

Mocht ik je zijn vergeten, stuur me dan even een PM en dan zorgen we ervoor dat je er tussen kom te staan.

Zou ik er bij kunnen?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• aftermath
  • Registratie: november 2000
  • Niet online

aftermath

"Everybody lies"

quote:
Just_jan schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 12:34:

Zou ik toegevoegd kunnen worden? 8)

http://psnprofiles.com/AfthyX

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Voxalizer

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Woohoo. Ik had de Platinum trophy in The Witcher 3 opgegeven omdat de Card Collector trophy glitched was. Ik had alle kaarten (checklist gebruikt) en de trophy popte niet destijds. Nu speelde ik gisteren de Blood & Wine expansion en won ik een random kaart uit het nieuwe deck... Popt de Card Collector trophy alsnog! :)

Acties:
  • +1Henk 'm!
quote:
Ricloo86 schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 10:32:
[...]

Eens, alleen heb ik bij FIFA16 mijn eerste platinum gehaald waarvan ik het echt voelde als overwinning.
Je moet dan een online draft toernooi winnen, dus komt echt neer op skills en is haalbaar, na een gewonnen penaltyreeks stond ik op de banken :)

Dat gevoel heb ik sneller dan bijvoorbeeld bij the Division waar je doelloos allerlei bende overal moet gaan oppakken.
Dat is de enige trophy van FIFA 16 die ik nog moet. :P
Aangezien je flink wat coins moet betalen voor toelating en ik heel jammerlijk verloor moet ik eerst weer even coins sparen. :D Kan me wel voorstellen dat dat een ontzettende voldoening geeft idd.

Acties:
  • +1Henk 'm!
Net 'The Flapmaster' trophy van Goat Simulator gehaald. Dat was toch wel een pain-in-the-ass trophy zeg. Soort Flappy Bird maar dan met een geit. En hele slechte hit-detection. Dus al met al best frusterend. Gelukkig niet heel erg lang over deze trophy gedaan. Gisteren en vandaag een kwartiertje - half uurtje.

Daarmee ook gelijk mijn 64ste platinum! :*)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
quote:
LuPo schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 15:31:
Net 'The Flapmaster' trophy van Goat Simulator gehaald. Dat was toch wel een pain-in-the-ass trophy zeg. Soort Flappy Bird maar dan met een geit. En hele slechte hit-detection. Dus al met al best frusterend. Gelukkig niet heel erg lang over deze trophy gedaan. Gisteren en vandaag een kwartiertje - half uurtje.

Daarmee ook gelijk mijn 64ste platinum! :*)
Ik heb die trophy vandaag ook gehaald. Ik ben er denk ik 20 minuten mee bezig geweest. Wat een kl#^e minigame is dat zeg! Ik ging uiteindelijk af bij 'poortje' 10 ik begon al te schelden maar de trophy unlockte toch O-)

Acties:
  • +1Henk 'm!
quote:
dvdkiwi schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 21:29:
Tip: speel hardcore op normal, hoe simpel het op master ook lijkt.
Het risico is tè groot ;)
Heb hem nou toch gehaald :) .

Had gelukkig al de 2 bazen verslagen die je met Hardcore moest doen.
Dus hoefde nu alleen maar bounties en rifts te doen, en met behulp van iemand van Pstrophies.org ging ik van level 0 naar 50 binnen een uurtje..

Dat wou ik eigenlijk niet doen, maar had er eventjes de pest in.
De andere 3 karakters ga ik gewoon weer op de normale manier doen :)

Ps4 account = JusttJD

Acties:
  • +3Henk 'm!
Hoppa,
Mijn 3000ste trophy behaald, en toevallig genoeg was mijn 3000ste trophy ook precies diegene die mij naar level 19 heeft gebracht.

Plague Inc..
Long Shot
Discover the Projectile Vomiting combo

Ps4 account = JusttJD

Ik zit nu (na twee dagen lol) op 33% total sync en het valt wel mee tot nu toe. Gameplay is wel wat verbeterd tov de vorige versies, maar soms doet je char toch net even iets wat jij niet wil.... aaargh.
Er zitten twee of drie grind trophies in die wel wat werk vragen. Tip: rij zoveel mogelijk over de stoep, door lantaarnpalen en dergelijke, als je in je paard en wagen zit. Je moet 5000 breakable objects kapot maken, dat zijn er nogal wat. Ik probeer elke lantaarnpaal mee te pakken die ik tegenkom.
Buiten enkele van die grind trophies komen de meeste trophies wel vanzelf.
In ieder geval weer een vermakelijke game :)

quote:
Ricloo86 schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 14:48:
Iemand nog tips om Farcry de platinum vlot te verkrijgen?

Vind het een leuk spel om de verhaallijn door te lopen maar dan heb ik het meestal wel gehad.
http://www.playstationtrophies.org/game/far-cry-4/guide/ :+
quote:
Ricloo86 schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 14:48:
Iemand nog tips om Farcry de platinum vlot te verkrijgen?

Vind het een leuk spel om de verhaallijn door te lopen maar dan heb ik het meestal wel gehad.
Eigenlijk geld voor de laatste 3 far cry hetzelfde.

Zorg dat je z.s.m de radiotorens heb gedaan zodat je de goede wapens heb, zorg dat je de outposts en forten heb bevrijd zodat je daar geen last meer van heb en gebruik kan maken va de fast travel.

Zorg dat je de wapen/skill specifieke trophy's in de gaten hou, dan kan je die gewoon lekker tijdens de story doen (bijvoorbeeld kills met vuur).

O ja, pak de brieven en collectibles op als je ze op de map dichtbij ziet.... dat scheelt een boel met verzamelen.... En hou een beetje in de gaten welke huiden je nog moet voor upgrades...
Vooral Ammo, spuiten en holsters zijn fijn om op max te hebben.

Zodra je overal een beetje de fast travel heb unlocked en de leuke wapens dan vlieg je er doorheen.

Ps4 account = JusttJD

Acties:
  • +1Henk 'm!
quote:
exactor it schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 13:40:
[...]

Is best handig alleen doet hij niet bij alle achievements hoor. Best een buggy ding. Sowieso zijn achievements op de One minder handig dan op 360. Je moet altijd online zijn en ze blijven soms hangen op Done, unlocking. Hen wel eens een pop gehad drie dagen later tijdens het spelen van een ander spel. :)

Als af en toe meelezer van het andere kamp: leuk topic hebben jullie zo. Lees wel vaker iets nuttigs en kan wel genieten van de onderlinge strijd. :)

Als af en toe opschepper van het andere kamp: Over 1 missie in AC Syndicate unlock ik mijn 50e 1000GS (lees platinum) op de One. 100e completed game over alle platformen. :)
Nice,
Congratz!.

Bij de ps4 moet je helaas ook on-line zijn om je trophies te kunnen bekijken, dit was beter geregeld op de ps3.... daar kon je alles gewoon off-line bekijken.

En bij gebrek aan een Achievement Topic ben je gewoon welkom hier.

Ps4 account = JusttJD

Acties:
  • +1Henk 'm!
quote:
Bellerophon schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 15:41:
[...]

Pray to RNG-jezus >:)
Zit met dat spel op 85% alleen vanwege het behalen van de special en ultimate moves.
Als je de DLC heb dan kan je daar de Elder Kai als trainer krijgen..
Deze kan dan een aantal teksten zeggen.

Als die de juiste tekst zegt(33% kans) dan heb je 100% kans op een drop :) .
Dus het is gelukkig een heel stuk minder irritant als in het begin, dat was ook de reden waarom ik stopte op 87%..
Maar ik ga er weer vanaf 0 aan beginnen, en ga voor de platinum :) .
Als DBZ fan moet ik deze uiteraard op platinum hebben voordat Xenoverse 2 uitkomt over een paar maandjes

Mocht er iemand mee willen doen met Xenoverse ....Altijd gezellig met meerdere personen :)

@kiwi
Revelations vond ik juist 1 van de betere assassins creed :o

Just_jan wijzigde deze reactie 17-06-2016 16:09 (9%)

Ps4 account = JusttJD

Acties:
  • +1Henk 'm!
Zo, ik kan weer op de normale manier gaan spelen in AC Syndicate :+
Heb vanaf sequentie 2 vrijwel alles met paard en wagen gedaan en heb 99% van de tijd op de stoep gereden, dwars door elke lantaarnpaal die ik maar tegenkwam.
Gisteren, tijdens sequentie 7 (op 59% total sync), popte de trophy voor het breken van 5000 breekbare objecten :)
Op playstationtrophies wordt gezegd dat het de trophy is waarvoor na alle andere trophies nog even aantal uur gegrind moet worden, ook al rij je ingame roekeloos.
Blij dat ik die nu vast in de pocket heb >:)

Acties:
  • +2Henk 'm!
En platinum :*)
Dit moet wel mijn snelste AC platinum ooit zijn; woensdag aan begonnen _O-
Iets teveel tijd over de afgelopen dagen...

Acties:
  • +1Henk 'm!
quote:
Jumpman schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 14:43:
Hmmm, ik zie dat Need For Speed Rivals € 7,99 is in de PlayStation Store (met PlayStation Plus korting), hebben jullie er goede herinneringen aan om deze Platinum te halen? Volgens PlayStationTrophies moet het goed te doen zijn.
Rivals is echt een leuk spel, en ook best wel makkelijk om op platinum te halen.
Je heb wel 1 vriend nodig in je lijst voor 2 trophy's, maar die vind je vast en zeker wel op dit topic.

Maar ik kan Rivals aanraden, ook de muziek is zeer goed in dit spel :)

Ps4 account = JusttJD

Acties:
  • +1Henk 'm!
Eens met Jan :)
Rivals is wat je van een NFS verwacht, vele malen beter dan de laatste.
Platinum is simpel. Kost wel wat tijd inderdaad omdat je alle speedlists af moet werken (om lvl60 in beide factions te worden) maar grinden hoef je nergens te doen.
Platinum kostte mij ca 28-29uur, zo'n 14 á 15 uur per faction.

Volgens mij heb ik Jan nog geholpen met de mp trophies ;)

Acties:
  • +1Henk 'm!
Dragon Age origins op platinum behaald, nu bezig met alle DLC.
Daarna meteen doorstoten naar Dragon age 2

Ps4 account = JusttJD

Acties:
  • +1Henk 'm!
quote:
dvdkiwi schreef op zondag 26 juni 2016 @ 01:09:
Nais, congrats met DAO :)
DA2, is dat Inquisition?
Thanx :)

Nee, Inquisition is Nr.3.
Nr.2 is de slechtste van de 3, dus van deze hoor je helaas niet zoveel.
Maar het is nog steeds een RPG waar je makkelijk 50 uur in kan steken per playtrough :)

Nadat ik klaar ben met DA 2 nog maar 4 PS3 games in mijn PS3 backlog en dan is die eindelijk leeg..(tot ik weer iets leuks zie in de volgende sale uiteraard).
Maar eerst nadat ik klaar ben met deze backlog maar eens beginnen aan mijn PS4 backlog... want daar staan nu ook alweer zo'n 10a15 titels op mij te wachten.... :+

Just_jan wijzigde deze reactie 26-06-2016 01:34 (30%)

Ps4 account = JusttJD

Acties:
  • +2Henk 'm!
Tales of the Borderlands platinum. Leuke game, een van de leukere Telltale!

Acties:
  • +1Henk 'm!
quote:
Lasmibalsingh schreef op maandag 27 juni 2016 @ 19:24:
Ik heb onlangs alle telltale spellen gespeeld en platina behaald maar vond juist the wolf among us het beste qua verhaal, erg origineel en boeiend. Daarna komt tales of the Borderlands maar dan meer om zijn humor. Walking dead vond ik vooral spannend maar qua verhaal geen echt hoogstandje met Game of thrones het zelfde verhaaltje.
Ik heb het juist andersom..

Ik vind The wolf among us echt waardeloos.

Maar Game of Thrones en Walking Dead vind ik fantastisch(maybe omdat ik ook graag naar deze shows kijk)
Borderlands is inderdaad ook fantastisch.

Bijna de DLC afgerond van Dragon Age(was nogal wat :P), morgen dan beginnen aan nr.2 :)

Ps4 account = JusttJD

Acties:
  • +4Henk 'm!
Een aantal weken had ik het hier over het idee om een competitie te houden waarbij je als winnaar een leuk prijsje kan winnen..

Gelukkig waren er een aantal enthousiast over en we gaan het dan ook 1 maandje proberen..

We starten vanaf 1 Juli t/m 31 Juli en de winnaar word een dag later bekend gemaakt..
Op 1 Juli zal ik dan ook de "taak" voor deze maand neerzetten.

Enige regel waar je aan moet voldoen om mee te kunnen doen aan deze competitie is dat je ingeschreven moet staan op Ranglijst..

Ps4 account = JusttJD

Werkt de G29 op PS4?
Dacht dat Logitech niet compatible was. Thrustmaster wel.

Gaaf is het zeker! Een goed stuur geeft zo veel meer beleving aan een racegame :)

dvdkiwi wijzigde deze reactie 30-06-2016 21:26 (34%)

Acties:
  • +5Henk 'm!
Zoals eerder vermeld start vandaag de GoT Trophy Challenge..

De challenge loopt van 1 Juli t/m 31 Juli en iedereen die ingeschreven staat op de ranglijst kan meedoen.
En de winnaar zal 1 Augustus bekend gemaakt worden.

Wat kan de winnaar winnen deze maand.... Een PSN Bon .....

Wat is de taak van deze maand dan?.
Haal de meest rare trophy.

We hebben wel een aantal regels hiervoor opgesteld..

- De zeldzaamheid van de trophy word gebaseerd volgens PSN Profiles, en niet de Playstation zelf.
- De trophy % telt niet vanaf het moment dat je hem heb behaald, maar wat de % is op 31 Juli.
- Games die je alleen kan spelen als je ze importeert tellen niet mee.
- Je mag op de PS3&PS4 spelen.

Voortgang kan je uiteraard hier op het topic neerzetten of via een PM sturen, voor vragen hetzelfde.

Ik hoop dat jullie dit leuk gaan vinden, en hoop dat er genoeg interesse voor is zodat we dit elke maand kunnen doen
En ik wens jullie allemaal veel plezier en succes met het trophy hunten!

Ps4 account = JusttJD

Acties:
  • +1Henk 'm!
Platinum is ook niet zo heel moeilijk, kost je een uurtje of 25-30 (verdeeld pover 2 facties).
Rivals is een NFS zoals je gewend bent (a la Burnbout en Most Wanted inderdaad), 10 keer beter dan de slechte NFS die ze als laatste hebben uitgebracht.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: februari 2001
  • Laatst online: 17:08

spaceboy

emoties zijn voor mietjes

Ok, ik trap af. Een simpele die ik net heb gehaald:

Collateral damage (Borderlands Pre Sequel): 8.55%

http://psnprofiles.com/tr...quel/45-Collateral-Damage

succes is een keuze

Acties:
  • +1Henk 'm!
quote:
niekvandermeer schreef op vrijdag 01 juli 2016 @ 17:26:
[...]

Kunnen ps vita trophies meetellen? Of echt alleen ps3/4?
Voor deze challenge houden we het eventjes op de consoles..

Waarom.
Omdat we voor de eerste keer iedereen een even gelijke kans willen geven, en iedereen in dit topic is wel in het bezit van een PS3 en/of PS4..
Maar lang niet iedereen heeft een Vita, en daar zijn de trophy's een stuk meer Rare dan op de consoles(aangezien de meeste de Vita snel spelen voor onderweg en niet naar trophy's kijken)

Maar bij de volgende challenge word de Vita wel inbegrepen :).

Ps4 account = JusttJD

Acties:
  • +1Henk 'm!
quote:
niekvandermeer schreef op vrijdag 01 juli 2016 @ 22:41:
http://psnprofiles.com/Niek_vd_Meer/log

Even gezocht in mijn trophy advisor en kwam toen twee erg makkelijke trophies tegen die wel very en ultra rare zijn.

In Trials Fusion, de trophy "The Fifth Key" very rare 5.38% en in Torquel de trophy "10H" ultra rare 1.79%

For the record, beide trophies waren makkelijk, kosten geen moeite en wil ik ook niet mee laten tellen voor de competitie want ondanks dat ze op zich aan de voorwaarden voldoen zou ik het een te lamme manier vinden om eventueel te winnen.

En nu nog tot donderdag de tijd om een echt toffe trophy vrij te spelen voordat ik op vakantie ben :P
Van mij mag je deze gewoon mee laten tellen, je heb deze trophy's behaald in deze maand dus het maakt helemaal niets uit of ze makkelijk of niet waren..

Want iedereen kan en mag hetzelfde doen op dit topic..

Maar de Trophy Advisor is wel een hele goede tip voor alle andere :)

Ps4 account = JusttJD

Acties:
  • +1Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Hmmm... Dat wordt lastig. Ondertussen heb ik wel de platinum van Borderlands Pre Sequel binnen. Maar die komt niet in de buuuurt van die 1.79% 😊

succes is een keuze

Acties:
  • +1Henk 'm!
quote:
spaceboy schreef op zaterdag 02 juli 2016 @ 20:18:
Als "extra regel" is het misschien wel eerlijk om bij gelijke trophies de eerste te laten tellen? Het lijkt namelijk ook wel een wedstrijd te worden om op zoek te gaan naar "het onontdekte pareltje"... :)

Ik heb trouwens zojuist een ultra rare 1,51% te pakken!! YEAH BABY! 8)

Magicka 2 met Trying to get Trial and Error.
Wie hem het eerst heeft die wint uiteraard :) .

Maar toch leuk zo'n challenge, en het is ook nog eens handig voor je trophy clean up :+

Ps4 account = JusttJD

Acties:
  • +1Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Hmmm ik ga de lat nog iets hoger leggen, boys. ☺

Net Angel of Death van Dragon Fin Soup gehaald. ULTRA RARE 0,06%.

Draak van een spel en stikt van de bugs, maar tijdens Italië-Duitsland gehaald in PiP op de tv.

succes is een keuze

Acties:
  • +4Henk 'm!

• Lasmibalsingh
Net 'no point in dying' behaald in limbo, wat een klotetaak was dat zeg maar de voldoening is wel groot. Nu ga ik aan het bier!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• dvd-linden
  • Registratie: augustus 2011
  • Laatst online: 00:45
quote:
Lasmibalsingh schreef op zondag 03 juli 2016 @ 00:09:
Net 'no point in dying' behaald in limbo, wat een klotetaak was dat zeg maar de voldoening is wel groot. Nu ga ik aan het bier!
Ja, die voldoening ken ik. Was echt lastig, want je moet precies alles uit je hoofd weten qua timing en waar je moet springen. Maar wel een lekker gevoel als je hem dan eindelijk in 1 keer doorspeelt hè.

PSN ID: dvd-linden | Youtube: dvd-linden

Acties:
  • +1Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

quote:
Lasmibalsingh schreef op zondag 03 juli 2016 @ 00:09:
Respect. Ik zie dat die op 2.19% staat, maar om eerlijk te zijn vind ik die knapper dan die 0.06% van mijn trophy (want daar waren geen skills voor nodig).

succes is een keuze

Acties:
  • +1Henk 'm!
Het is inderdaad moeilijk om die grens te trekken.. want wat voor de ene veel moeite kost en moeilijk is, kan voor de andere makkelijk zijn..

Een game uitspelen die onspeelbaar is zou ik bijvoorbeeld wel een prestatie vinden, maar 100 keer dood gaan niet.
Net zoals 10 uur lang idlen in een game.

We houden de challenge gewoon zoals deze nu is, maar we zijn allemaal volwassen genoeg om trophy's in te zenden waarvoor enige moeite is gedaan.

En we kunnen altijd nog onderling overleggen met zijn allen of we een trophy wel of niet toelaten.

Ik zal zorgen dat bij de volgende challenge dit soort problemen niet meer ontstaan, mijn excuses dat het deze maand niet loopt zoals ik had gehoopt :) ....

Als ik het correct heb.
Dan staat nu
Lasmibalsingh op Nr. 1

Met.
2.19 %

Just_jan wijzigde deze reactie 03-07-2016 12:54 (41%)

Ps4 account = JusttJD

Acties:
  • +1Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Yes, klopt. En ik tweede met 4.79% voor de platinum van Borderlands Pre Sequel.

succes is een keuze

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Svennie
ik had hem nog niet gemeld omdat hij hoger was dan de 2.19%. Ik heb een 2.4% trophy, Treasure Master in U4

Acties:
  • +1Henk 'm!
Treasure Master in Uncharted 4 is 21,02% (19,584 achievers).
Ik denk dat jij in je trophy lijst zit te kijken ipv op psnprofiles.
Dat gezegd hebbende denk ik dat de trophy lijst op je PS4 een meer nauwkeurige weergave geeft dan psnprofiles.
Ja, mensen moeten even syncen met het netwerk, maar dat gebeurt denk ik vaker dan dat iemand zichzelf bekijkt op psnprofiles.

Acties:
  • +1Henk 'm!
quote:
spaceboy schreef op maandag 04 juli 2016 @ 07:09:
Oeh netjes, Jan. Je gaat mij op de ranglijst wel voorbij zo. Das minder. ☺
Je kan de komende tijd weer eventjes uitlopen hoor :) .

Na
Dragon ball Xenoverse
Dragon age origins
Dragon Age 2

Te hebben uitgespeeld, ben ik weer eventjes toe aan een korte game pauze.
Gelukkig dit weekend alle seizoenen van Game of Thrones.... Uhmmm "gekocht" :+ .....
Dus daar zal ik me wel een weekje ofzo mee vermaken

Daarna verder Dragon Age Inq uitspelen op de ps3..
De maand van de Dragons bij mij :+

Ps4 account = JusttJD

Acties:
  • +2Henk 'm!
Ik vond het niet zo'n grind als iedereen doet voorkomen. Ik vond het trouwens helemaal geen grind ;)
Een grind is keer op keer hetzelfde doen om iets te halen, dat hoeft hier niet.
In NFS werk je gewoon je speedlists met opdrachten af en je wordt level 60.
Het duurt lang, dat wel, maar een grind is toch echt wat anders imo.

*edit*
Uncharted 4 speedrun in 5 uur 25 min, redelijk op tijd dus.
Platinum nr 38 is nu in de pocket :)
Grappig feitje: van mijn 76 games heb ik er nu 38 platinum, precies op de helft ;)

dvdkiwi wijzigde deze reactie 05-07-2016 21:57 (33%)

Acties:
  • +1Henk 'm!
quote:
OB1 schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 13:28:
Nummer 1 en 2 moeten gewisseld worden ;)
Klopt,

Heb al een lijstje gemaakt met alle veranderingen..
Dit zal ik aankomende vrijdag doen, dan moet alles weer kloppen want er zijn alweer een boel veranderingen en mensen die in de lijst willen.

Just_jan wijzigde deze reactie 06-07-2016 13:30 (17%)

Ps4 account = JusttJD

Acties:
  • +1Henk 'm!

• DUBWiSE
  • Registratie: mei 2015
  • Laatst online: 10-10 21:53

DUBWiSE

Feeling irie

Ondertussen heb ik NFS:HP platinum :) Wel jammer dat er niet meer genoeg mensen online spelen om alle DLC trophies ook te halen... Daarom ben ik maar aan de slag gegaan met Ratchet & Clank 3 (deel 1 en 2 had ik al platinum), ben bijna door de eerste playthrough heen.

Acties:
  • +3Henk 'm!
Zo. Ik heb ook even een goede trophy gehaald voor de competitie.

Platinum van The Wolf Among Us. 59,9% rarity

Beat that! :+

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Big Sky Infinity:

Tolkienesque trophy
See everything
1.22% ULTRA RARE

8)

Trophies van dit spel kunnen automatisch gesynced worden tussen de PS3 en PS Vita.
Ik heb de mijne behaald op de PS Vita

Bovenstaande trophy heb ik binnen enkele seconden behaald op de PS3 (nog zeldzamer 1.04%)

Ike. wijzigde deze reactie 15-07-2016 20:42 (89%)

Acties:
  • +1Henk 'm!
quote:
Ike. schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 20:45:
[...]

Waarom doet de PS Vita niet mee? ;(
Ik heb de trophy ook op de PS3 behaald. Had het ook andersom kunnen doen en dan had ik de PS3 trophy 'eerlijk' behaald. -O-
Dat hebben we meteen op de eerste dag kenbaar gemaakt, dat deze challenge alleen voor de PS3/PS4 is.

Waarom.

Omdat we voor de eerste keer iedereen een even gelijke kans willen geven, en iedereen in dit topic is wel in het bezit van een PS3 en/of PS4..
Maar lang niet iedereen heeft een Vita, en daar zijn de trophy's een stuk meer Rare dan op de consoles(aangezien de meeste de Vita snel spelen voor onderweg en niet naar trophy's kijken)

Bij de volgende challenge doet wel alles mee :) .
Maar voor de eerste keer wouden we alles gewoon "simpel" houden. (Al moet ik zeggen dat deze eerste maand niet vlekkeloos loopt :+, maar voor een eerste keer mag dat vind ik :+ )

Edit:
Of de mensen hier moeten zoiets hebben van.
Goh laat de Vita maar gewoon lekker mee doen..

Deze challenge is van en voor deze topic, dus ik sta altijd open voor suggesties om deze challenge leuker te maken voor iedereen .

Just_jan wijzigde deze reactie 15-07-2016 21:00 (10%)

Ps4 account = JusttJD

Acties:
  • +1Henk 'm!
We doen het gewoon zo.

Voor deze challenge houden we het gewoon op de PS3/PS4, dat hebben we vanaf het begin gezegd en is dus oneerlijk voor de mensen die hierop hebben gerekend.

Voor de volgende challenge telt gewoon alles mee, en hoop dat je dan ook gewoon mee doet Ike.

Ps4 account = JusttJD

Acties:
  • +1Henk 'm!
Deze maand is het gewoon een "ontwerp" fout van mijn kant.

Ik had geen rekening gehouden, dat mensen voor goedkope trophies zouden gaan.. ik dacht een beetje wat zou ik doen.
Alleen maar respect en dank dat spaceboy zijn easy trophies uit de competitie heeft getrokken en dat we hebben besloten dat we alleen trophies toelaten waarbij enigzins skill nodig is.

Maar zoals vaker gezegd door mij, dit valt helaas te verwachten bij een eerste keer.
De volgende challenge is al grotendeels bedacht, en ben ik nu nog aan het perfectioneren zodat er geen easy way out is.

En mensen hoeven niet mee te doen, maar iedereen van de lijst MAG meedoen.

Hoop daarom ook dat we bij de volgende challenge meer mensen hebben die meedoen.

Ik zal tevens in de laatste week van de challenge de prijs bekend maken, zodat mensen eventueel nog een reden hebben om toch nog een betere trophy te halen.

Ps4 account = JusttJD

Acties:
  • +4Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

AAH! Ik denk dat ik nu weer (voorlopig) op nummer 1 sta. Zojuist gehaald:

Sore Back (Stealth Inc 2)

ULTRA-RARE 1.83%. En ja, hier is wel skill voor nodig (al is het niet absurd veel). :P

succes is een keuze

Acties:
  • +1Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Zo, op deze zondagochtend de lat nog even iets hoger gelegd. Big Boner uit Dragon Fin Soup (PS4)

http://psnprofiles.com/tr...gon-Fin-Soup/16-Big-Boner

0.37%

Alleen de naam van de trophy vind ik al bonuspunten waard. ;) Ook deze trophy is op het randje van "skills nodig", maar met je ogen dicht lukt het ook niet. Het spel blijft buggy, maar als hij niet crasht, toch best vermakelijk.

succes is een keuze

Acties:
  • +1Henk 'm!

• MisterMichel
  • Registratie: november 2009
Hrm, gisteren een trophy behaald die voor mij nu de meest zeldzame van de maand is:

Knack - Stealth Fighter
Defeated 20 enemies as Stealth Knack and completed the chapter

Rarity: 17,12%

Gaat 'm niet worden om de wedstrijd te winnen denk ik ;)

Nog 2 weken te gaan maar met dit mooie weer kom ik aan minder spelen toe. Daarbij ga ik nog even verder met Knack en de meest zeldzame trophy is de platinum met 6,59%.

PSN ID: MrMichel_75

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Butch_NL
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 19-04-2018
Goed initiatief just_jan: Zelf weinig Trophies gehaald de afgelopen tijd. Ik ben te druk met Baby Simulator 2016. ;)

Ik zag onlangs wel dat de servers van LittleBigPlanet Karting per 31 augustus 2016 zullen gaan sluiten. Ik wil toch nog wel een gooi doen om de online Trophies binnen te hengelen. Zijn er nog anderen die hetzelfde van plan zijn? Wellicht kunnen we in een groepje vormen.

Butch_NL wijzigde deze reactie 20-07-2016 12:44 (0%)
Reden: datum aangepast

PSN ID: ConAir (geen anonieme requests s.v.p.)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

quote:
Conscience NL schreef op woensdag 20 juli 2016 @ 21:17:
Platinum nummer 20 is binnen: Ratchet & Clank :).
Mooi werk! Die wil ik ook nog! Maar vanwege de challenge van deze maand ben ik daar ff niet aan toegekomen. Was me niet uniek genoeg. :P

succes is een keuze

• Ike.
  • Niet online
quote:
Bellerophon schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 09:18:
[...]

Dat vind ik dan weer niet erg. Had wel ergens gelezen dat die trophy voor dat hoverboard nog pittig kan zijn? Klopt dat?
Ik vond die niet lastig. Ik heb beide races maar 4 of 5 keer moet spelen voordat ik snel genoeg was.

• Conscience NL
  • Laatst online: 28-07 11:20
quote:
Bellerophon schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 08:45:
[...]

Is die een beetje makkelijk te doen?
De meeste trophy-objectives zijn goed te doen. Een aantal trophies vergen meer aandacht, zoals een trophy waarbij je op ieder enemy type de Groovitron moet gebruiken, en voor een andere trophy moet je best wat grinden om alle wapens naar level 10 te krijgen.

PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7

Acties:
  • +1Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

quote:
Just_jan schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 17:03:
[...]

Ben nog druk geweest met andere dingen(witcher 3 *kuch kuch*)

MAAR aangezien de laatste week is ingegaan zal ik eventjes openbaar maken wat er gewonnen kan worden....

Deze maand wint de winnaar een psn bon van ........... 20 euro..

Dus doe je best nog allemaal mensen, en dan kan die bon van jou zijn.:)
Wow! Dan ga ik nog ff mijn best doen. Of is het niet nodig, people? #NumberOneSoWhyTryHarder ☺

succes is een keuze

Pagina: 1 2 3 ... 18

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Elektrische auto

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True