• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Nog even afwachten tot de bekendmaking van de PS+ games voor komende maand, maar als ze daar niet tussen zitten, dan ga ik mijn winkelwagentje met 4 PSN games uit de Flash-sale afrekenen:
- Unravel (van €20 voor €8)
- Inside (van €20 voor €9)
- Grow Up (van €10 voor €5)
- Absolute Drift: Zen Edition (van €12 voor €6)

Zijn weer de nodige uren speelplezier met heerlijk ontspannend vermaak voor slechts €28. Ik heb ze in ieder geval alvast klaar staan in mijn winkelwagentje (de Flash-sale prijzen gelden tot en met donderdag, uiterlijk woensdag zouden de PS+ games van komende maand bekend moeten zijn).

• Jamesl
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 19-01 12:07
Baal ervan dat ik niet op tijd was met de Kijkshop aanbieding van de PS4 Pro...had me er meer op voor moeten bereiden..
Jammer dat er vandaag ook geen aanbieding was, wellicht volgende maand richting de kerst?
Of heeft iemand nog een adresje waar je hem voor +-350 euro kan bestellen? :)

• Smeldor
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12:34
lubbertkramer schreef op maandag 28 november 2016 @ 15:58:
[...]

Na bezoek MM Nieuwegein waar ze hem niet hadden voor die prijs toch maar doorgereden op de terugweg langs MM Utrecht en ja hoor, houston we got him :D

[afbeelding]
Top man!! Scheelt weer wat euro's ;)

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 12:50
ralph075 schreef op maandag 28 november 2016 @ 16:33:
Nog even afwachten tot de bekendmaking van de PS+ games voor komende maand, maar als ze daar niet tussen zitten, dan ga ik mijn winkelwagentje met 4 PSN games uit de Flash-sale afrekenen:
- Unravel (van €20 voor €8)
- Inside (van €20 voor €9)
- Grow Up (van €10 voor €5)
- Absolute Drift: Zen Edition (van €12 voor €6)

Zijn weer de nodige uren speelplezier met heerlijk ontspannend vermaak voor slechts €28. Ik heb ze in ieder geval alvast klaar staan in mijn winkelwagentje (de Flash-sale prijzen gelden tot en met donderdag, uiterlijk woensdag zouden de PS+ games van komende maand bekend moeten zijn).
Grow Up. Nice. Heb heel erg genoten van Grow Home.

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

• Mrjraider
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Oh FF een aantal personages daaruit komen voor in Kingdom Hearts. Ik heb een begin gezien van het spel en het ziet er erg gaaf uit :) ik denk dat deze in de aankoop gaat :Y

• lubbertkramer
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 20-01 07:50
Malfunctions schreef op maandag 28 november 2016 @ 16:13:
[...]

Moest je die foto laten zien, of ligt hij daar sowieso voor die prijs in de schappen?

Anders rij ik zometeen ook even langs, ligt toch op de route naar huis, kan best even die afslag op en af rijden O-)
Ik had de link naar Tweakers naar de post inderdaad open, weet niet of het een prijsfout verder is of dat ze toch iets met cyber monday/black friday doen omdat het spel pas vanaf morgen officieel te koop is.
Smeldor schreef op maandag 28 november 2016 @ 16:36:
[...]

Top man!! Scheelt weer wat euro's ;)
Zonder jouw post was het niet gelukt :)

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14:21

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Net een nieuwe PS4 Pro opgehaald, maar heb een issue. Wil Uncharted 4 opnieuw downloaden, maar dat lukt niet. Download knop is er niet, wel een meer informatie knop waar ik het volgende krijg:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/8GSsfMTUedTE4tEGCL7umdsj/medium.png

Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?

• Malfunctions
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 11:17
lubbertkramer schreef op maandag 28 november 2016 @ 16:52:
[...]

Ik had de link naar Tweakers naar de post inderdaad open, weet niet of het een prijsfout verder is of dat ze toch iets met cyber monday/black friday doen omdat het spel pas vanaf morgen officieel te koop is.

[...]

Zonder jouw post was het niet gelukt :)
Ik ben er nu, nu zeggen ze dat t een prijsfout is, en willen ze hem niet meer voor die prijs meegeven :(

Knowledge reigns supreme over nearly anything

majoh schreef op maandag 28 november 2016 @ 16:57:
Net een nieuwe PS4 Pro opgehaald, maar heb een issue. Wil Uncharted 4 opnieuw downloaden, maar dat lukt niet. Download knop is er niet, wel een meer informatie knop waar ik het volgende krijg:

[afbeelding]

Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?
Rechtsbovenin je account en dan naar de downloadlijst, daar staat ie bij.

• lubbertkramer
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 20-01 07:50
Malfunctions schreef op maandag 28 november 2016 @ 16:58:
[...]

Ik ben er nu, nu zeggen ze dat t een prijsfout is, en willen ze hem niet meer voor die prijs meegeven :(
Bummer, dan toch prijsfout :) Je kan hem in ieder geval al wel meenemen ipv te wachten tot morgen, dat is dan de positieve kant :)

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 21-01 00:32
dvd-linden schreef op maandag 28 november 2016 @ 16:25:
Ik zie dat Inside momenteel 8,99 kost in de store. Nou zit ik te twijfelen om deze aan te schaffen, omdat ik verwacht dat ik mijn PS4 de komende 2 à 3 maanden sowieso niet aan zal raken (ben momenteel ergens waar ik alleen mijn PS3 bij me heb).

Van Limbo heb ik ontzettend genoten, want dat vond ik echt een geniale game. Ik verwacht dat Inside ook een behoorlijk goede game zal zijn, maar de reden dat ik twijfel is omdat ik hem de komende tijd toch niet kan/zal spelen en dit soort "kleinere" games op een gegeven moment heel goedkoop worden of wellicht via Plus een keer aangeboden worden. Nou is het zo dat ik hem niet per se op hele korte termijn wil spelen, maar dit is wel een erg scherpe prijs voor een game die nog niet zo lang uit is. Zegt dit misschien iets over de verkopen van de game? Want voor hetzelfde geldt verschijnt die vanaf nu meer dan een jaar niet meer voor deze prijs en dan zou ik er wel van balen dat ik hem nu niet aangeschaft heb.

Dus ja, ik snap dat het mijn eigen keuze is. Weet alleen dat ik destijds best lang heb moeten wachten tot Limbo een keer voor een leuke prijs voorbij kwam en ik vind het dus best raar dat deze game binnen zo'n korte tijd zo'n grote price drop heeft gekregen.
Nah er is gewoon meer concurrentie op indie gebied en er zijn ook veel tripple A games op de markt dus heb je sneller dit soort aanbiedingen. Maar deze aanbiedingen komen nog wel een keer langs (januari sale bv.) dus zou niet weten waarom je ze nu zou kopen. Het zal ook niet de eerst keer zijn dat een aanbieding vlak voor de Plus aankondiging komt dus niet voor donderdag kopen.

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-01 10:29
ThaBEN schreef op maandag 28 november 2016 @ 15:09:
Is er iemand hyped voor The Last Guardian?

De game komt volgende week dinsdag uit maar heb het vermoeden dat niet echt iemand er op zit te wachten. Game is al sinds 2009 in ontwikkeling en typisch zo een gevalletje van het wordt de vetste shit ooit, of een grote teleurstelling. Is van dezelfde studio van 'ICO' en 'Shadow of the Colossos'.
Ultieme vapourware die toch uitkomt _/-\o_

Ik heb hem ook in de pre-order staan, omdat je al sinds 2009 uitkijkt naar deze game. Echter, als ik de demo's zie, zie ik een game die grafisch veel weg heeft van een PS3 game. Lijkt erop dat ze de engine hebben geport naar de PS4. Geen idee wat ik moet verwachten, lijkt op een soort knuffel-buddy platformer met een kruising tussen een hond en een draak. Ben benieuwd of er ook een verhaal in zit.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

• Malfunctions
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 11:17
lubbertkramer schreef op maandag 28 november 2016 @ 17:04:
[...]

Bummer, dan toch prijsfout :) Je kan hem in ieder geval al wel meenemen ipv te wachten tot morgen, dat is dan de positieve kant :)
Neuh, haal m wel over n tijdje als hij wel €30 is. Heb nog n backlog, maar vond dit n mooie kans.

Knowledge reigns supreme over nearly anything

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Jumpman schreef op maandag 28 november 2016 @ 14:12:
Afgelopen dagen weer allemaal fysieke games besteld, terwijl ik toch geen tijd heb. Maar ja, ik kon het toch weer niet laten. :)

Trackmania Turbo € 14,95
Thales From The Borderlands € 9,99
Far Cry Primal € 17,99
Trackmania Turbo €14,95. Dat is wel lekker.
Waar vind ik dat :P

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07:44
Donstil schreef op maandag 28 november 2016 @ 18:19:
[...]

Trackmania Turbo €14,95. Dat is wel lekker.
Waar vind ik dat :P
Vrijdag bij MM, echter was vandaag weg. Ook bij iBood was hij die prijs, maar staat nu ook niet meer op de website.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14:21

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

dutchgio schreef op maandag 28 november 2016 @ 16:59:
[...]

Rechtsbovenin je account en dan naar de downloadlijst, daar staat ie bij.
Weer wat geleerd, meestal druk ik dus "gewoon" bij de pagina van t spel op downloaden.

• Allewijn
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Grumpmeister schreef op maandag 28 november 2016 @ 14:16:
[...]

Same, maar voor de PS4 Pro. Helaas de Kijkshop deal gemist (tegen de avond zag ik het, maar het kwam niet meer in de verkoop).

Nu twijfel ik of ik nog een weekje of 2 zal wachten (voor evt. kerst deals / bundles) of maar moet happen... Ergens verwacht ik niet echt deals omdat het nieuwere hardware is (itt de Slim, welke eigenlijk gewoon de PS4 is), maar ja, als je uiteindelijk wel ergens iets leuks mee kan pakken door een bundle deal...

Lastig. :(
'Cyber Monday' heeft helaas qua aanbiedingen niets meer gebracht voor de ps4 slim...
Ik had echt verwacht dat dit soort electronica goed in de aanbieding zou komen (lees nog beter als op afgelopen black friday).
Helaas is dat dus niet gebeurd (en zal nu, 19:30 uur) ook niet meer gebeuren...
Hopen dat aankomende dagen er nog een ps4 slim aanbieding komt, zoals afgelopen vrijdag (1TB + 2 controllers voor 279 euro).
Ik blijf het internet afstruinen...

• Ari Gold
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 21-01 22:56
Batman Arkham Knight en Ratchet & Clank gehaald. Denk dat ik Inside er ook maar bij haal. Lijkt me heel vet. Limbo was ook echt nice. :)
Allewijn schreef op maandag 28 november 2016 @ 19:31:
[...]

'Cyber Monday' heeft helaas qua aanbiedingen niets meer gebracht voor de ps4 slim...
Ik had echt verwacht dat dit soort electronica goed in de aanbieding zou komen (lees nog beter als op afgelopen black friday).
Helaas is dat dus niet gebeurd (en zal nu, 19:30 uur) ook niet meer gebeuren...
Hopen dat aankomende dagen er nog een ps4 slim aanbieding komt, zoals afgelopen vrijdag (1TB + 2 controllers voor 279 euro).
Ik blijf het internet afstruinen...
Waarom heb je dat ding vrijdag niet gewoon gehaald als je er eentje wilt? Had je verwacht dat ze vandaag voor nog € 50,- minder te koop zouden zijn?

• kidicoke
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 07-09-2023
Die slim was idd een koopje, vooral met 1T en een extra controller. Ik had vandaag ook nog hoop voor iets van een korting op de Pro maar helaas, eigenlijk was het ook wel te verwachten van niet maar toch :) . Gelukkig heb ik geen haast en zal ik over twee weken als ik thuis ben er gewoon 1 kopen voor 399 als het moet :) .

• bartsled
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 19-01 15:24
Ari Gold schreef op maandag 28 november 2016 @ 19:33:
Batman Arkham Knight en Ratchet & Clank gehaald. Denk dat ik Inside er ook maar bij haal. Lijkt me heel vet. Limbo was ook echt nice. :)
Is R&C in de aanbieding ergens?

• Ari Gold
  • Laatst online: 21-01 22:56
bartsled schreef op maandag 28 november 2016 @ 19:42:
[...]

Is R&C in de aanbieding ergens?
Hij was €17,50 vorig week, maar heb hem voor 20 dollar in de US store gehaald.

• Jasphur
Zo. Net voor het eerst Trackmania Turbo op de Pro gespeeld. Daar voor heb ik het gespeeld sinds de release op de orginele PS4. Even de Pro update geinstaleerd en het is echt debiel hoe vloeiend de game nu is.
Heb soms het gevoel dat het meer frames draait dan 60. Mijn god. Moet heel mn rijstijl aanpassen haha.

Nog meer mensen die dit ondervonden hebben?

• Allewijn
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
bram1984 schreef op maandag 28 november 2016 @ 19:35:
[...]

Waarom heb je dat ding vrijdag niet gewoon gehaald als je er eentje wilt? Had je verwacht dat ze vandaag voor nog € 50,- minder te koop zouden zijn?
Ik had gehoopt dat er een aanbieding kwam inclusief een interessante game oid.
Ik had niet verwacht dat er nog 50 euro af zou gaan hoor... Maar je hebt gelijk. Ik had hem denk ik moeten kopen. Veel goedkoper wordt het niet...
Hopen dat zo'n dergelijke aanbieding deze feestmaand nog eens komt...

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 08:16
Allewijn schreef op maandag 28 november 2016 @ 20:34:
[...]

Ik had gehoopt dat er een aanbieding kwam inclusief een interessante game oid.
Ik had niet verwacht dat er nog 50 euro af zou gaan hoor... Maar je hebt gelijk. Ik had hem denk ik moeten kopen. Veel goedkoper wordt het niet...
Hopen dat zo'n dergelijke aanbieding deze feestmaand nog eens komt...
Nergens meer te vinden deze aanbieding dan?

• Jay47
  • Laatst online: 16-01 21:28
Mensen die een FireCuda 2TB willen of hebben besteld.
Rond 13 Dec weer een beetje voorraad in NL!
Ik persoonlijk wacht al 3 weken ☹

• TFHfony
  • Laatst online: 08:51

TFHfony

Professional Weirdo

Jay47 schreef op maandag 28 november 2016 @ 21:18:
Mensen die een FireCuda 2TB willen of hebben besteld.
Rond 13 Dec weer een beetje voorraad in NL!
Ik persoonlijk wacht al 3 weken ☹
Hoeveel winst maak je er precies mee, want volgens mij is het SSD gedeelte maar 8Gbyte, dus leuk voor het PS4 OS, maar games hebben er toch niets aan.
Ik heb er afgelopen week ook naar gekeken, maar uiteindelijk toch maar voor een normale 2TB gekozen a 83 euri...

www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939

• dvd-linden
  • Laatst online: 31-12-2025
Beakzz schreef op maandag 28 november 2016 @ 17:08:
[...]

Nah er is gewoon meer concurrentie op indie gebied en er zijn ook veel tripple A games op de markt dus heb je sneller dit soort aanbiedingen. Maar deze aanbiedingen komen nog wel een keer langs (januari sale bv.) dus zou niet weten waarom je ze nu zou kopen. Het zal ook niet de eerst keer zijn dat een aanbieding vlak voor de Plus aankondiging komt dus niet voor donderdag kopen.
Het zou heel goed kunnen dat er tegenwoordig meer concurrentie is op indie gebied en dat in de tijd dat Limbo uitkwam dit een game was die eruit sprong vergeleken met andere indie games. Toch had ik niet verwacht dat deze zo snel voor deze prijs te krijgen zou zijn (ook omdat ze hem redelijk duur in de markt hebben gezet met 19,99).

Goed punt over Plus trouwens, dus ik wacht dat sowieso wel even af. En anders haal ik hem denk ik gewoon, heb ik tenminste nog iets voor Sinterklaas voor mezelf :D. Bovendien vind ik deze game, mits die net zo goed is als Limbo, zeker wel 8,99 waard.

PSN ID: dvd-linden | Youtube: dvd-linden

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Precies een jaar geleden dat ik mijn PS4 heb gekocht, even door mijn email gegaan en wat dingen opgeteld.

In een jaar tijd heb ik 443,99 uitgegeven in de online store aan een totaal van 52 games/items (hier zit dlc ook bij). Gemiddeld was dat 8,54 per game/item.

Ben zelf vooral verbaasd over het totaal bedrag.... nooit verwacht dat het zo veel zou zijn. Komt toch neer op zo'n 37euro per maand.

EDIT: Voor die tijd had ik alleen een Vita, ook snel even uitgerekend, 140,26 besteed aan 16 games, 8,78 per game, dus dat zit qua gemiddelde prijs erg dicht bij elkaar in de buurt.

EDIT2: in dat jaar 947 trophies gehaald wat neer komt op 2,59 per dag.

[ Voor 23% gewijzigd door Homeland op 28-11-2016 23:21 ]

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online
kidicoke schreef op maandag 28 november 2016 @ 19:40:
Die slim was idd een koopje, vooral met 1T en een extra controller. Ik had vandaag ook nog hoop voor iets van een korting op de Pro maar helaas, eigenlijk was het ook wel te verwachten van niet maar toch :) . Gelukkig heb ik geen haast en zal ik over twee weken als ik thuis ben er gewoon 1 kopen voor 399 als het moet :) .
Ik had vrijdag nog wel ff rondgekeken naar een aanbieding, maar s'avonds gewoon eentje gehaald voor de normale prijs.

Mijn insteek was voornamelijk de verkoopwaarde van mijn huidige PS4. De PS4-Pro zal voorlopig wel ongeveer op hetzelfde prijsniveau blijven terwijl de tweede hands waarde van mijn PS4 steeds lager word door de intro van de slim.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• Jumpman
  • Laatst online: 07:44
kidicoke schreef op maandag 28 november 2016 @ 19:40:
De PS4 Pro was vrijdag heel even € 339,15, ik heb hem toen kunnen kopen. Daarna geen aanbieding meer gezien.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• Jay47
TFHfony schreef op maandag 28 november 2016 @ 22:03:
[...]

Hoeveel winst maak je er precies mee, want volgens mij is het SSD gedeelte maar 8Gbyte, dus leuk voor het PS4 OS, maar games hebben er toch niets aan.
Ik heb er afgelopen week ook naar gekeken, maar uiteindelijk toch maar voor een normale 2TB gekozen a 83 euri...
Er is wel degelijk een verschil, opstarten 4 sec sneller, games starten ongeveer 10 sec sneller op. Maar dit verschilt per game.
De SSD gedeelte word gebruikt om sneller op te starten (systeem, games, apps)

• kidicoke
  • Laatst online: 07-09-2023
Jumpman schreef op maandag 28 november 2016 @ 23:50:
[...]

De PS4 Pro was vrijdag heel even € 339,15, ik heb hem toen kunnen kopen. Daarna geen aanbieding meer gezien.
Klopt ik zag de link naar de kijkshop op een vrij kort termijn, maar dat ding was echt in no-time weg want toen ik keek was die al uitverkocht. Maar goed niet erg want ik was zoals ik zei sowieso al bereid 399 neer te leggen, wel zonde van geen aanbieding kunnen bemachtigen maar toch :D. Ik zag wel een goede aanbieding voor een extra controller maar ik denk dat ik toch even wacht tot de 'elite' controllers uit zijn en dan even de reviews afwachten wat mensen er van vinden :) . Ondanks dat ik al een tijd geen x360 meer heb verlang ik heel stiekem toch naar een soort gelijke controller O-)

[ Voor 22% gewijzigd door kidicoke op 29-11-2016 00:18 ]

Verwijderd

THE KING OF FIGHTERS XIV Fatal Fury Thema (Gratis):

https://store.playstation...05461_00-ETH0000000000643

Afbeeldingslocatie: https://store.playstation.com/store/api/chihiro/00_09_000/container/NL/nl/19/EP4062-CUSA05461_00-ETH0000000000643/1480353505000/image?_version=00_09_000&platform=chihiro&w=281&h=281&bg_color=000000&opacity=100

THE KING OF FIGHTERS XIV South American Fighters Thema (Gratis):

https://store.playstation...05461_00-ETH0000000000649

Afbeeldingslocatie: https://store.playstation.com/store/api/chihiro/00_09_000/container/NL/nl/19/EP4062-CUSA05461_00-ETH0000000000649/1480353505000/image?_version=00_09_000&platform=chihiro&w=281&h=281&bg_color=000000&opacity=100

• ThaBEN
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 19-10-2025
Over fighting games gesproken:
Rumor: Marvel Vs. Capcom 4 Coming in 2017

Sources tell Polygon that a fourth main entry in the fighting game franchise will launch sometime next year after being unveiled to coincide with The PlayStation Experience 2016.
Bron: IGN

P.s.
Dit deel zal géén X-men karakters bevatten.

PSVR Owner | PSN ID: ThaBEN_NL

• TFHfony

TFHfony

Professional Weirdo

Jay47 schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 00:14:
[...]

Er is wel degelijk een verschil, opstarten 4 sec sneller, games starten ongeveer 10 sec sneller op. Maar dit verschilt per game.
De SSD gedeelte word gebruikt om sneller op te starten (systeem, games, apps)
Het SSD gedeelte is maar 8GByte, dus na het OS kan er wellicht een stukje van 1 game op. De rest komt allemaal van de normale schijven af. En dat stuk wordt echt niet sneller.

www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939

ThaBEN schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 07:14:
Over fighting games gesproken:

[...]

Bron: IGN

P.s.
Dit deel zal géén X-men karakters bevatten.
Dat zou lekker zijn, helemaal als ze eerst spiderman showen en daarna bam mvc 4.

• Jay47
TFHfony schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 07:52:
[...]

Het SSD gedeelte is maar 8GByte, dus na het OS kan er wellicht een stukje van 1 game op. De rest komt allemaal van de normale schijven af. En dat stuk wordt echt niet sneller.
Volgens mij snap je het niet helemaal :)
SSD gedeelte word gebruikt om sneller het systeem, games en apps op te starten. Deze SSHD 5400rpm kan zich meten met 7200rpm HDD.

• TFHfony

TFHfony

Professional Weirdo

Jay47 schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 08:29:
[...]

Volgens mij snap je het niet helemaal :)
SSD gedeelte word gebruikt om sneller het systeem, games en apps op te starten. Dus het een SSHD 5400rpm kan zich meten met 7200rpm HDD.
Ik snap juist prima hoe het werkt. Zoals ik al zei: Het PS4 OS zal inderdaad sneller booten omdat dit van het SSD gedeelte vandaan komt. Maar, gezien het feit het SSD gedeelte maar 8GByte is en een gemiddelde software titel al zo'n 30 a 40 Gbyte is, kan er naast het OS slechts een klein deel van het SSD gedeelte geladen worden. De rest komt gewoon van het normale HDD gedeelte vandaan.
Dus je PS4 zal inderdaad lekker snel opstarten, maar voor games zal het resultaat uitermate beperkt zijn.

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-12-2025

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Jasphur schreef op maandag 28 november 2016 @ 20:17:
Zo. Net voor het eerst Trackmania Turbo op de Pro gespeeld. Daar voor heb ik het gespeeld sinds de release op de orginele PS4. Even de Pro update geinstaleerd en het is echt debiel hoe vloeiend de game nu is.
Heb soms het gevoel dat het meer frames draait dan 60. Mijn god. Moet heel mn rijstijl aanpassen haha.

Nog meer mensen die dit ondervonden hebben?
Hij is nu in de aanbieding in de US PSN-shop voor zo'n €12. Zat te twijfelen of ik 'm zou halen, maar nu toch maar aangeschaft. Ben benieuwd! :)

Gisteren ook The Witness opgepikt voor €18. Goedkoopste tot nog toe en al een tijdje op m'n verlanglijstje. En ook een Pro update...! :D

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 15:13
de Marvel vs Capcom 4 geruchten worden sterker. We zullen zien aankomend weekend tijdens PSX of het ook daadwerkelijk waar is. Ik ben er wel klaar voor in ieder geval :D
Zojuist FFXV gehaald voor €42 via de US Store. Expres gewacht met aanschaf tot release zodat ik de $10 giftcode (geldig tm 30e) en 10% discount (geldig tm 29e 09.00u US tijd) samen kon gebruiken.

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

• BlaTieBla
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-01 08:16

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

TFHfony schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 08:33:
[...]

Ik snap juist prima hoe het werkt. Zoals ik al zei: Het PS4 OS zal inderdaad sneller booten omdat dit van het SSD gedeelte vandaan komt. Maar, gezien het feit het SSD gedeelte maar 8GByte is en een gemiddelde software titel al zo'n 30 a 40 Gbyte is, kan er naast het OS slechts een klein deel van het SSD gedeelte geladen worden. De rest komt gewoon van het normale HDD gedeelte vandaan.
Dus je PS4 zal inderdaad lekker snel opstarten, maar voor games zal het resultaat uitermate beperkt zijn.
Correctie; Met BF1 sta ik altijd als eerste in de map. Ook als ik de game niet gestart heb. Gevolg is dat ik altijd squadleader ben, daarbij heb ik altijd keuze uit alle voertuigen.
Bij The Division ben ik als eerste op plaats van bestemming. Ik kan al halverwege de missie zijn terwijl de rest nog in de metro (laadscherm) hangt.

Nadeel is dat een aantal van mijn speelmaatjes nu ook die SSHD's hebben waardoor het voordeel bij BF1 iets minder aan het worden is. Dus ze helpen wel degelijk.

leica - zeiss - fuji - apple | PSN = Sh4m1n0

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09:00

DarkSide

theres no place like ::1

Volgens mij heeft elke HD heeft een caching gedeelte. Dit is meestal niet zo groot (64MB). En wordt gebruikt om een beetje data te cachen zodat uiteindelijk de datastroom vloeiender gaat.
Deze SSHD heeft dus een grotere cache en nog sneller ook. Het is niet dat je iets installeert op die 8GB.
Het wordt gebruikt om te cachen en de data sneller door te voeren.

Data kan redelijk snel van de HD naar de Cache verlopen en vanuit daar kan het verwerkt worden.
Dat is de winst die je uiteindelijk pakt tov een normale HDD

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

• Jay47
TFHfony schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 08:33:
[...]

Nogmaals SSD gedeelte word gebruikt om het systeem, games en apps sneller te later starten (cache)
Er word niks geinstalleerd op het SSD gedeelte!
Dus idd je weet niet hoe het werkt!

Je bent wel koppig zeg, bewijzen liegen er niet om 8)7

[ Voor 5% gewijzigd door Jay47 op 29-11-2016 09:58 ]

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08:16
Oops, Jay zegt hetzelfde. Nou oke, dat dus.

[ Voor 93% gewijzigd door maartend op 29-11-2016 10:02 ]

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13:53
Sagat schreef op dinsdag 8 november 2016 @ 16:19:
Oh en heb je doom of anders de doom demo? Ben benieuwd of the pro dan ook in overdrive gaat qua geluid (neem aan dat het in 'de zandbak' nog best warm is, of niet? :) )
If you want something done right :P

Kan zeggen dat mijn pro de test met vlag en wimpel gehaald heeft! Wel desondanks mijn av meubel iets anders ingedeeld waardoor de ps4 makkelijker zijn warmte kwijt kan. Zal het laten weten hoe het met langere sessies en straks watmere dagen gaat. Al hoewel ik hoop uiteindelijk mijn ps4 pro aan een mooi 4k hdr monitortje kan hangen

10 second ninja DONE

• Spud82
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 16-01 21:38
Jasphur schreef op maandag 28 november 2016 @ 13:10:
[...]

Ik heb gisteravond GTA V gespeeld op de Pro. En die maakte 0 geluid. :P
Ik moet er ook enigszins op terugkomen. Het lijkt toch allemaal wel mee te vallen met het geluidslevel van m'n Pro. Tijdens mijn eerste Fifa 17 speelsessie leek het even de verkeerde kant op te gaan, maar trok wel weer weg. En gisteren bij BF1 eigenlijk geen echte problemen meer.

Was nieuwigheid blijkbaar :)

• Jasphur
Spud82 schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 11:37:
[...]

Ik moet er ook enigszins op terugkomen. Het lijkt toch allemaal wel mee te vallen met het geluidslevel van m'n Pro. Tijdens mijn eerste Fifa 17 speelsessie leek het even de verkeerde kant op te gaan, maar trok wel weer weg. En gisteren bij BF1 eigenlijk geen echte problemen meer.

Was nieuwigheid blijkbaar :)
Ja of hij stond nog dingen op de achtergrond te installeren

• Vads
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21-01 22:02
Ik heb een vraag aan jullie: lang verhaal kort, mijn PS4 leest (selectief) geen schijven meer. De Overwatch-disc gelukkig nog wel, maar splinternieuwe games die ik afgelopen weken heb gekocht, hoor ik de machine lezen lezen lezen, maakt een eject- en insert-geluid, lezen lezen lezen en vervolgens geeft het aan dat de disc niet herkenbaar is. Zelfs games (discs) die we al een jaar hebben (bijv. GTA V) leest het opeens ook niet meer.
Veel getroubleshoot en online opgezocht, veel oplossingen toegepast, maar niets mocht baten. Kortom: Sony PS Support gebeld, alles doorlopen en reparatieverzoek ingediend.

Ik zie in de mail met de retourbevestiging (met bon die ik op de doos moet plakken om de machine terug te sturen) dat het serienummer niet overeenkomt met wat er thuis op mijn PS4 staat. Hij past dat aan en vervolgens stelt hij dat de machine net een jaar buiten de garantie valt en dat ik reparatiekosten moet betalen à € 150,-
Ik stel dat ik recht heb op wettelijke Europese garantiebepaling, welke 2 jaar is. Hij stelt weer dat Sony eigen wet heeft en dat het een jaar is. Ik heb aangegeven dat ik de aankoopfactuur niet voor mijn neus heb en daar verder nu niet over in discussie wil en dat ik het gerepareerd (blu-ray drive vervangen) wil hebben. Heb nieuwe e-mail ontvangen met retourinstructies.

Ik heb mijn PS4 inderdaad op 19/11 gekocht. Heb ik nou 1 of 2 jaar garantie?
Wat weten jullie hierover?

UPDATE: dank voor de twee reacties zover!
Ik heb erop telefonisch contact gehad met Bart Smit. Die zei dat ik mijn retour met Sony zelf met hun kan regelen, door kopie factuur erbij te sluiten. BS stelt dat ik 1 jaar heb van Sony + 1 jaar van Bart Smit (totaal twee jaar). Het gaat volgens hem dan ook sneller...
Dus ik bel voor zekerheid weer met Sony en gelukkig kreeg ik vriendelijkere medewerker aan de lijn. Die vertelde dat garantie van 1 jaar verstreken is en dat ik gewoon moet betalen voor de reparatie (waarbij ik ook aangaf dat het defect niet door mij komt, PS4 staat al jaar stil in de kast en alleen de controllers worden gebruikt). En dat als ik via contract met Bart Smit een jaar extra heb, ik dat via BS moet regelen zodat de kosten verrekend worden naar BS en niet naar mij.
Ben het alleen langer kwijt en daar baal ik van, zeker met de komende feestdagen... maar ja, heb geen zin om 150 euro te gaan betalen voor iets waar ik niet debet aan ben... Daarnaast staat mijn PS3 die ik al bijna 10 jaar heb en geen manco vertoond...
Kortom: morgen bij Bart Smit ter reparatie aanbieden, duurt dan maar langer, maar in ieder geval geen kosten...

[ Voor 29% gewijzigd door Vads op 29-11-2016 13:51 ]

• TFHfony

TFHfony

Professional Weirdo

Jay47 schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 09:55:
[...]

Nogmaals SSD gedeelte word gebruikt om het systeem, games en apps sneller te later starten (cache)
Er word niks geinstalleerd op het SSD gedeelte!
Dus idd je weet niet hoe het werkt!

Je bent wel koppig zeg, bewijzen liegen er niet om 8)7
Ahhh kijk... Het woordje cache maakt het een stuk duidelijker voor mij. Ik ging er inderdaad van uit dat de 8GByte meer als SSD gebruikt werd, maar feitelijk is het dus gewoon een grote cache. Mea Culpa
Maar dat is dus meer dankzij je uitleg van je mede-tweaers dat het kwartje valt ;-)

Vads schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 12:28:
Ik heb een vraag aan jullie: lang verhaal kort, mijn PS4 leest (selectief) geen schijven meer. De Overwatch-disc gelukkig nog wel, maar splinternieuwe games die ik afgelopen weken heb gekocht, hoor ik de machine lezen lezen lezen, maakt een eject- en insert-geluid, lezen lezen lezen en vervolgens geeft het aan dat de disc niet herkenbaar is. Zelfs games (discs) die we al een jaar hebben (bijv. GTA V) leest het opeens ook niet meer.
Veel getroubleshoot en online opgezocht, veel oplossingen toegepast, maar niets mocht baten. Kortom: Sony PS Support gebeld, alles doorlopen en reparatieverzoek ingediend.

Ik zie in de mail met de retourbevestiging (met bon die ik op de doos moet plakken om de machine terug te sturen) dat het serienummer niet overeenkomt met wat er thuis op mijn PS4 staat. Hij past dat aan en vervolgens stelt hij dat de machine net een jaar buiten de garantie valt en dat ik reparatiekosten moet betalen à € 150,-
Ik stel dat ik recht heb op wettelijke Europese garantiebepaling, welke 2 jaar is. Hij stelt weer dat Sony eigen wet heeft en dat het een jaar is. Ik heb aangegeven dat ik de aankoopfactuur niet voor mijn neus heb en daar verder nu niet over in discussie wil en dat ik het gerepareerd (blu-ray drive vervangen) wil hebben. Heb nieuwe e-mail ontvangen met retourinstructies.

Geen van beiden. Dat wordt altijd zo genoemd maar is niet het geval:
https://www.rijksoverheid...ies-heb-ik-op-een-product

Wel een lastig verhaal, je zit wel over die 6 maanden en dus moet je kunnen aantonen dat het defect niet door jou zelf komt..
Die 1/2 jaar is fabrieksgarantie en daar een aanvulling op.

[ Voor 4% gewijzigd door dutchgio op 29-11-2016 12:35 ]

• ralph075
  • Niet online
Vads schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 12:28:
Lang verhaal kort: om aanspraak te maken op 2 jaar garantie, moet je de claim indien bij de verkoper van de PS4. Oftewel, de winkel waar jij deze hebt gekocht moet de garantie-afhandeling voor je doen.

Jij hebt geen overeenkomst met Sony (en andersom ook niet), maar met de verkopende partij.

• Aenea
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 02-02-2021
dvdkiwi schreef op maandag 28 november 2016 @ 12:38:
Het PS menu werkt niet zoals het hoort de laatste tijd:
-Trophies syncen gaat erg moeizaam;
-What's New wordt sinds 30 oktober niet meer geupdate;
-Informatie onder een game laden doet ie vaker niet dan wel;
-Friends profiles bekijken gaat erg moeizaam, als al.

Werkt dit op de Pro wél snel of ligt het gewoon aan het brakke PSN?
Het gebeurt vaker de laatste tijd dat het hele PS menu zo traag is als een slak met de handrem erop,
wat dat betreft is het niks nieuws, maar ik vind het wel vervelend.
Heb exact hetzelfde op de Pro.... zullen wel iets aan het wijzigen zijn op de servers...

[ Voor 192% gewijzigd door Aenea op 29-11-2016 12:46 ]

Ik hoop het, heb namelijk geen zin om met internetpoorten ed te gaan lopen klooien om het op te lossen.
Dat is juist één van de redenen dat ik voor het gemak van de console heb gekozen: plug&play :P

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• Aenea
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 02-02-2021
dvdkiwi schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 12:52:
Ik hoop het, heb namelijk geen zin om met internetpoorten ed te gaan lopen klooien om het op te lossen.
Dat is juist één van de redenen dat ik voor het gemak van de console heb gekozen: plug&play :P
Het is iets van de laatste 1 a 2 weken moet ik zeggen. Dan druk ik op een profiel van iemand, gebeurd niets, dan ga ik terug en doe het nog 'n keer en dan werkt het wel. Ook met What's New werkt dat zo, of met Trophies syncen of met een community laden, de store, echt met alles...

Had dat niet op de PS4 en de eerste dagen op de Pro dus ook niet...
Dat klinkt heel bekend, zo gaat het hier ook.
What's New laadt op een gegeven moment wel, maar de laatste feed is van 30 oktober.

Verwijderd

PlayStation Europe ‏

New on PlayStation Store this week: Final Fantasy XV, Steep, How We Soar, Rainbow Six DLC, more. Full list:

https://blog.eu.playstati...6&adbpl=tw&adbpr=36969785

Afbeeldingslocatie: https://c1.staticflickr.com/6/5325/30491991024_2b305d7d3d.jpg

• dvd-linden
  • Laatst online: 31-12-2025
Er komen deze week twee leuke evenementen aan trouwens: The Game Awards zijn donderdagnacht om 03:00 en aankomend weekend wordt de Playstation Experience gehouden. Ik las net dat bij The Game Awards in ieder geval nieuwe gameplay van Prey getoond gaat worden en dat de nieuwe Zelda aanwezig is. Zijn hier mensen die weten of er al meer bekend is van wat er getoond gaat worden of dat er eventuele geruchten zijn over games die aangekondigd/getoond gaan worden?

Voor de Playstation Experience weet ik dat er geruchten zijn over een aankondiging van the Last of Us 2, singeplayer DLC voor Uncharted 4 en dat Marvel vs. Capcom 4 waarschijnlijk aangekondigd gaat worden. Ook hier geldt, zijn er mensen die wellicht bekend zijn met meer geruchten?

Ik moet zeggen dat ik zulke evenementen altijd erg leuk vind; voornamelijk door de aankondigingen van nieuwe games en door gameplay die getoond wordt van games waar je naar uitkijkt.

PSN ID: dvd-linden | Youtube: dvd-linden

• ThaBEN
Tijdens de Playstation Experience zal Ace Combat 7 gameplay getoond worden en in VR speelbaar zijn op de vloer.

[ Voor 4% gewijzigd door ThaBEN op 29-11-2016 13:39 ]

Verwijderd

dvdkiwi schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 12:52:
Ik heb mijn PS4 Pro in DMZ modus staan, dus alle poorten open.

Het downloaden gaat bij mij nu met 0,1MB per seconde.

Als het wel goed gaat bij PSN is dat 11MB per seconde bij mij.

• Sluw
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 14-01 21:45
ThaBEN schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 13:38:
Tijdens de Playstation Experience zal Ace Combat 7 gameplay getoond worden en in VR speelbaar zijn op de vloer.
Hoop dat deze niet te veel op VR is gefocust, heb wel weer zin in een Ace Combat!

• ThaBEN
Meest ideale zou zijn zoals de nieuwe Resident Evil 7. Dat je de volledige game zowel in VR of op de traditionele manier kan spelen.

En ik wil multiplayer met player vs player dogfights, en co-op missies waarbij je samen tegen waves van vijanden moet vechten.

Heb wel zin in de psx (en benieuwd naar de game awards). Er zijn aardig wat geruchten en we hebben wat beelden van Sony te goed.

- psx zou behoorlijk wat focus hebben op Japanse games.
-niet zou nog dit jaar een demo krijgen, mooi moment om tijdens de psx aan te kondigen.
-crash bandicoot remake beelden.
-spider man gameplay (insoniac had gezegd dat ze met Sony aan het bespreken waren om de game op het eind van het jaar te laten zien)
-marvel vs capcom lijkt te worden aangekondigd.
-geruchten rond een aankondiging van tlou (lijkt me sterk, is meer iets voor de e3).
-Ze zullen vast ook wat kleinere (vr) games aankondigen en hopelijk nog een mooie verrasing.
-uncharted expansion

Verwijderd

PlayStation Europe

Check out the new PlayStation Communities app for iOS and Android – launching tomorrow:

Afbeeldingslocatie: https://c2.staticflickr.com/6/5536/30511275383_f97eea830d_o.png

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18-01 15:20
Zo even update geven over mijn ervaring met ps4 Pro.
Heb hem nu al 19 dagen, en in begin heb ik gemeld dat ik de ps4 Pro wel eens hoorde en hij luider was dan mijn launch ps4.
Maar dit was blijkbaar maar de eerste dagen(misschien inwerken koelpasta), maar nu is hij fluister stil en hoor hem alleen als ik geluid set mute.
Heb nu meer games erop gespeeld, en ben eigenlijk wel blij ermee. Fifa 17 ziet er met 4k downsampled naar 1080p lekker scherp uit.
Skyrim ondanks de fps drops wel super scherp en echt een groot verschil met ps4.
Ook de menus en apps lijken wat smoother en sneller te werken.
Al met al een heel mooi apparaat voor een scherpe prijs. En hoe meer ondersteuning hoe meer het de aankoop waard maakt.
Hoop nog wel op een no Man's sky Pro patch want speel die nu weer sinds laatste grote en echt super gave patch.
Nu sparen voor een dikke 4k hdr10 1000nits tv en bijhorende reciever.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

• oxford bastard
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 29-10-2021
Hallo mensen ik heb een vraagje en ik hoop dat jullie hier mij mee kunnen helpen want via google kan ik het gewoon niet vinden.
Het volgende: Mijn ps4 2013(release) 500gb is kapot gegaan. Helemaal vergeten om de laatste tijd een backup te maken van mijn savegames. Nu heb ik een nieuwe ps4 slim 1 tb gekocht en dach gewoon ff daar mijn oude harde schijf in te doen en overzetten maar dat gaat dus niet. Je zult eerst je oude hs moeten leegmaken/formateren om hem te gebruiken maar dan ben ik dus alles kwijt.

Nu is mijn vraag hoe ik op een andere manier mijn savegames op mijn nieuwe ps4 krijg? Welke mogelijkheden zijn er? Of ben ik alles kwijt?

Verwijderd

oxford bastard schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 18:41:
Hallo mensen ik heb een vraagje en ik hoop dat jullie hier mij mee kunnen helpen want via google kan ik het gewoon niet vinden.
Het volgende: Mijn ps4 2013(release) 500gb is kapot gegaan. Helemaal vergeten om de laatste tijd een backup te maken van mijn savegames. Nu heb ik een nieuwe ps4 slim 1 tb gekocht en dach gewoon ff daar mijn oude harde schijf in te doen en overzetten maar dat gaat dus niet. Je zult eerst je oude hs moeten leegmaken/formateren om hem te gebruiken maar dan ben ik dus alles kwijt.

Nu is mijn vraag hoe ik op een andere manier mijn savegames op mijn nieuwe ps4 krijg? Welke mogelijkheden zijn er? Of ben ik alles kwijt?
Heb je PS+? Die ondersteunt namelijk 'Auto-Upload'

• Canis Lupus
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:54

Canis Lupus

Vosbot

v8power67 schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 18:37:
Zo even update geven over mijn ervaring met ps4 Pro.
...
Nu sparen voor een dikke 4k hdr10 1000nits tv en bijhorende reciever.
En je speelt op een 1080p scherm toch?
Ik haal deze week ook een PS4 Pro ter vervanging van PS4, vooral voor Tomb Raider en Uncharted met de Pro Patch.
Ondanks dat ik geen 4K en HDR heb (en voorlopig ook niet komt denk ik), denk ik toch wel dat het meerwaarde heeft. Mee eens?

CD's&LP's - Last.fm - About me - PSN&Xbox: CanisLupusNL

• oxford bastard
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 29-10-2021
Verwijderd schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 19:11:
[...]

Heb je PS+? Die ondersteunt namelijk 'Auto-Upload'
Nee helaas heb dat dus niet. Erg jammer weer dat je psplus moet hebben om in de cloud op te slaan. Ik vind het sowieso lame dat je niet gewoon elke hs van eigen merk zonder gezeik kan verwisselen. Of denk in dan te simpel?

[ Voor 14% gewijzigd door oxford bastard op 29-11-2016 19:27 ]

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18-01 15:20
Canis Lupus schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 19:12:
[...]
Ik haal deze week ook een PS4 Pro ter vervanging van PS4, vooral voor Tomb Raider en Uncharted met de Pro Patch.
Ondanks dat ik geen 4K en HDR heb (en voorlopig ook niet komt denk ik), denk ik toch wel dat het meerwaarde heeft. Mee eens?
Jazeker verschil is goed te zien op 1080p.
Tomb Raider niet gespeeld maar genoeg ervaringen hier gedeeld die het op 1080p spelen en verschil goed te zien was.
Skyrim verschil goed te merken.
Firewatch zag er heel strak uit maar nooit op base ps4 gespeeld.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-01 00:44
Verwijderd schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 18:17:
PlayStation Europe

Check out the new PlayStation Communities app for iOS and Android – launching tomorrow:

[afbeelding]
Waarom moet dat nou weer in een aparte app :?

Martinspire - PC, PS5, XSX

• Boender
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 21-06-2024
dutchgio schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 12:31:
[...]

Geen van beiden. Dat wordt altijd zo genoemd maar is niet het geval:
https://www.rijksoverheid...ies-heb-ik-op-een-product

Wel een lastig verhaal, je zit wel over die 6 maanden en dus moet je kunnen aantonen dat het defect niet door jou zelf komt..
Die 1/2 jaar is fabrieksgarantie en daar een aanvulling op.
Ik heb het ook gehad, binnen een jaar was de lens van de playstation kapot.
Helaas was mijn garantie toen verlopen.

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Martinspire schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 19:35:
[...]

Waarom moet dat nou weer in een aparte app :?
Super irritant ja, knikker dat gewoon allemaal in 1 app.

Sowieso zijn die PlayStation apps niet echt om over naar huis te schrijven. Het werkt maar daar is het ook wel mee gezegd.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• Sagat
SqueakyClean schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 08:39:
[...]

Hij is nu in de aanbieding in de US PSN-shop voor zo'n €12. Zat te twijfelen of ik 'm zou halen, maar nu toch maar aangeschaft. Ben benieuwd! :)

Gisteren ook The Witness opgepikt voor €18. Goedkoopste tot nog toe en al een tijdje op m'n verlanglijstje. En ook een Pro update...! :D
Hmm was wsl een flash want track mania was net gewoon 40 dollar

10 second ninja DONE

• peto84
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11:20
Verwijderd schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 13:14:
PlayStation Europe ‏

New on PlayStation Store this week: Final Fantasy XV, Steep, How We Soar, Rainbow Six DLC, more. Full list:

[afbeelding]
Wait what.... de originele Red Faction in een remake voor ps4??! Deze heb ik vroeger zóóó vaak gespeeld op pc. Online via 56k moden... dat waren de tijden. Ik weet al wat ik morgen ga doen!

psnprofiles

• ralph075
  • Niet online
Win the future of gaming!

De te winnen set: VR+Pro+4k HDR TV

• JSTPS
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13:16
De pro is nu 400 euro inclusief cod infinite warfare bij mediamarkt Arena. Wel even een bon aan laten maken.

[ Voor 20% gewijzigd door JSTPS op 30-11-2016 00:20 ]

• ErikRo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-12-2025
JSTPS schreef op woensdag 30 november 2016 @ 00:18:
De pro is nu 400 euro inclusief cod infinite warfare bij mediamarkt Arena. Wel even een bon aan laten maken.
Dat was die bij uitkomen toch ook al?
Tenminste ik heb er pallets vol mee zien liggen in MM

"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant

• JSTPS
ErikRo schreef op woensdag 30 november 2016 @ 00:43:
[...]

Dat was die bij uitkomen toch ook al?
Tenminste ik heb er pallets vol mee zien liggen in MM
Bij mm Arena dacht ik niet. Misschien alleen de eerste 2 dagen. Sindsdien is er nergens een betere aanbieding geweest dan de 379 euro bij Bartsmit en Intertoys. Het spel zit ook niet in de ps4 doos, maar wordt los bijgevoegd, pas na het vragen om een korting.

• RaijRaij
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 17-01 15:33
Behalve dan de 339 euro die ik er bij kijkshop voor betaald heb.

• JSTPS
SmooK schreef op woensdag 30 november 2016 @ 00:53:
Behalve dan de 339 euro die ik er bij kijkshop voor betaald heb.
Ja, daar was ik een uur te laat voor. Maar jij hebt je pro volgens mij nog niet? Ik las 15 december :P.

• RaijRaij
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 17-01 15:33
Haha scherp

• -SaveMe-
  • Laatst online: 04-01 10:09
Verwijderd schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 18:17:
PlayStation Europe

[afbeelding]
Weer een aparte app? Waarom integreren ze niet alles in 1 app ? ;w

GamiQ, de game notes app met game maps!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20-01 20:49

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

bram1984 schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 22:04:
Tomb Raider ook uitgespeeld. Leuk, maar achteraf gezien veel te weinig afwisseling in de omgevingen.
Dat vond ik ook. Toen ze vorig jaar de vlak voor de release de trailers lieten zien, zag je Lara eerst achtervolgt worden in een snikheet gebied, vervolgens zag je haar bergbeklimmen op ondergesneeuwde bergen. Toen dacht ik ook van, he leuk veel afwisseling, de hele wereld over, maar niets van dat alles.
[...]
Klinkt alsof je bevestiging wil van anderen om de aanschaf van een PS4 Pro te rechtvaardigen. Als jij een PS4 Pro wil omdat gamen je hobby is, moet je dat gewoon doen ondanks dat je geen 4K tv hebt. Je leeft 1x ;)

XBL: MRE Inc

• Scrisissszzz
  • Laatst online: 23-02-2025
MRE-Inc schreef op woensdag 30 november 2016 @ 06:55:
[...]

Dat vond ik ook. Toen ze vorig jaar de vlak voor de release de trailers lieten zien, zag je Lara eerst achtervolgt worden in een snikheet gebied, vervolgens zag je haar bergbeklimmen op ondergesneeuwde bergen. Toen dacht ik ook van, he leuk veel afwisseling, de hele wereld over, maar niets van dat alles.
Ik vond dat niet eens zo storend. Vond de omgevingen wel mooi. Waar ik me vooral aan stoorde was hoe simpel de game was. Tombs niet moeilijk, combat stelde niks voor, zeker niet na wat wapens upgrades. En als je dan een keer doodgaat wordt je 2 sec teruggezet met al je ammo enz weer. Totaal geen uitdaging.

Bloodborne heeft me teveel veranderd denk ik....

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Scrisissszzz schreef op woensdag 30 november 2016 @ 08:23:
[...]

Ik vond dat niet eens zo storend. Vond de omgevingen wel mooi. Waar ik me vooral aan stoorde was hoe simpel de game was. Tombs niet moeilijk, combat stelde niks voor, zeker niet na wat wapens upgrades. En als je dan een keer doodgaat wordt je 2 sec teruggezet met al je ammo enz weer. Totaal geen uitdaging.

Bloodborne heeft me teveel veranderd denk ik....
Mwah ligt niet zozeer aan Bloodborne hoor. Ik ging gisteren gelijk door om Uncharted 4 op de Pro te checken en die is op dezelfde moeilijkheidsgraad gewoon een stuk moeilijker. De AI is een stuk beter in die game.

Tomb Raider is een hele lange game als je alle tombs wilt doen en alle shit wilt verzamelen, maar tegelijkertijd is het ook een hele kleine game. Eigenlijk heb je maar 2 echte grote gebieden (Soviet Installation en Geothermal Valley) met daar omheen wat gangetje-gangetje . Ik kan me voorstellen dat als je puur voor het verhaal gaat (wat overigens weinig voorstelt), je erg teleurgesteld kan worden want dan ben je er zo doorheen.
Sagat schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 22:29:
[...]

Hmm was wsl een flash want track mania was net gewoon 40 dollar
20 euro nieuw, 15 euro tweedehands:
https://www.budgetgaming....urbo+(08976psvr)_ps4.html
;)

• Scrisissszzz
  • Laatst online: 23-02-2025
bram1984 schreef op woensdag 30 november 2016 @ 08:44:
[...]

Mwah ligt niet zozeer aan Bloodborne hoor. Ik ging gisteren gelijk door om Uncharted 4 op de Pro te checken en die is op dezelfde moeilijkheidsgraad gewoon een stuk moeilijker. De AI is een stuk beter in die game.

Tomb Raider is een hele lange game als je alle tombs wilt doen en alle shit wilt verzamelen, maar tegelijkertijd is het ook een hele kleine game. Eigenlijk heb je maar 2 echte grote gebieden (Soviet Installation en Geothermal Valley) met daar omheen wat gangetje-gangetje . Ik kan me voorstellen dat als je puur voor het verhaal gaat (wat overigens weinig voorstelt), je erg teleurgesteld kan worden want dan ben je er zo doorheen.
Is wel zo ja, maar buiten de story, een handvol side missies en die tombs is er toch ook niks te doen? Of je moet het leuk vinden om al die collectibles te verzamelen. Maar het zijn er best veel en ik zoek dat niet om dat allemaal te gaan verzamelen. Leuk tussendoortje, meer vind ik het niet. U4 is inderdaad gewoon de betere game, grafisch, qua gameplay, maar ook met de treasures. Het zijn niet belachelijk veel verschillende dingen.

Bij tomb raider levert het je wel allemaal XP op, maar je hebt t helemaal niet nodig. Een paar goed uitgezochte perks en je wapens wat upgrades en je kunt vooruit. Explosive arrows en je hebt niks anders nodig ;) Zeker als je daar de upgrade van hebt dat ie uit elkaar valt in meerdere explosies.

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Het begint een trend te worden, review exemplaren pas op dag van release verspreiden. Ubisoft gaat hetzelfde doen met Steep.

• ThaBEN
niekvandermeer schreef op woensdag 30 november 2016 @ 08:49:
Het begint een trend te worden, review exemplaren pas op dag van release verspreiden. Ubisoft gaat hetzelfde doen met Steep.
Dat komt bij mij altijd over alsof de developers zelf geen vertrouwen hebben in hun games (wat 9 van de 10 keer ook zo blijkt te zijn in die gevallen).

Daarbij heeft Ubisoft onlangs ook aangegeven minder focus aan storytelling te geven en de nieuwe Assassins Creed minder verhalende elementen zal bevatten.

Bron: Playstation Lifestyle

Mijn goede voornemen voor 2017 wordt in elk geval geen games meer pre-orderen en wachten totdat de reviews uit zijn. Tenzij er een goede inruilactie is bij Game Mania of een topper zoals Red Dead Redemption 2 ofzo.

Indien het mij lukt wacht ik tot een paar weken na release. Dan zijn ze meestal al afgeprijsd en voorzien van meerdere patches waardoor de game ook nog eens lekkerder speelt.

Het is verleidelijk om te pre-orderen of om op release te kopen, maar eigenlijk betaal je dan de hoofdprijs voor een buggy experience.

Daarnaast heb ik tegenwoordig een backlog aan games liggen waarbij tegen de tijd ik aan een game begin die ik in de kast heb liggen deze inmiddels goedkoper in de winkel is te krijgen als wat ik ervoor betaald had.

Ik benadeel uiteindelijk alleen maar mezelf door met de hype mee te gaan.

[ Voor 22% gewijzigd door ThaBEN op 30-11-2016 09:02 ]

Scrisissszzz schreef op woensdag 30 november 2016 @ 08:48:
[...]

Is wel zo ja, maar buiten de story, een handvol side missies en die tombs is er toch ook niks te doen? Of je moet het leuk vinden om al die collectibles te verzamelen. Maar het zijn er best veel en ik zoek dat niet om dat allemaal te gaan verzamelen. Leuk tussendoortje, meer vind ik het niet. U4 is inderdaad gewoon de betere game, grafisch, qua gameplay, maar ook met de treasures. Het zijn niet belachelijk veel verschillende dingen.

Bij tomb raider levert het je wel allemaal XP op, maar je hebt t helemaal niet nodig. Een paar goed uitgezochte perks en je wapens wat upgrades en je kunt vooruit. Explosive arrows en je hebt niks anders nodig ;) Zeker als je daar de upgrade van hebt dat ie uit elkaar valt in meerdere explosies.
Eens. Ik speelde gisteren het Italië en Schotland level van Uncharted direct na het uitspelen van TR en dan merk je gewoon het verschil. Het voelt veel meer filmisch aan, de karakters zijn veel dieper en hebben veel meer en vooral leukere interactie met elkaar.

• Jasphur
Hmm. UC4 toch maar eens oppakken als ik klaar ben FFXV :P

• Sagat
Thanks! Wil liefst digital only maar 15 euro vs 40 laat me van mijn geloof vallen ;) kijken of ik een keertje langs gamemania kan (hebben we niet meer in amersfoort)

10 second ninja DONE

• Motaro
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 21-01 17:14

Motaro

PSN: Sovietwarbear_NL

[...]
ik heb ook pro en 60" plasma 1080P tv en vind super heb echt geen spijt van speel veel planetside 2 op ps4 en 2 dagen terug is update uit voor pro en game loop super nu heel tijd hoog FPS om alles uit pro te halen moet je 4K hebben met HDR maar heb je 1080P haal je als nog veel uit Pro

en pro is lekker stil eerst hoor ik hem als ik planetside 2 deed nu met update meer FPS hoor ik pro zo goed als niet als ik geluid uit zet

Ik heb dyslexie, hierdoor is mijn schrijftaal niet helemaal correct. Stoor je er niet aan, doe ik zelf wel:)

ThaBEN schreef op woensdag 30 november 2016 @ 08:59:
[...]

Dat komt bij mij altijd over alsof de developers zelf geen vertrouwen hebben in hun games (wat 9 van de 10 keer ook zo blijkt te zijn in die gevallen).

Daarbij heeft Ubisoft onlangs ook aangegeven minder focus aan storytelling te geven en de nieuwe Assassins Creed minder verhalende elementen zal bevatten.

Bron: Playstation Lifestyle
"He stated that the locations should be fun to explore and that everyone should be able to enjoy seeing the sights."

Dat worden dus nog meer torens/hoge gebouwen waar je moet synchroniseren om gebieden vrij te spelen... >:)

Verwijderd

Voor de nostalgie onder de 'ouwe gamers':

Red Faction op de PS4.

Echt ouderwets knallen en ook tegen in te stellen bots.

In dit spel kun je flink je frag skills testen.

• Jasphur
Verwijderd schreef op woensdag 30 november 2016 @ 09:27:
Voor de nostalgie onder de 'ouwe gamers':

[video]

Red Faction op de PS4.

Echt ouderwets knallen en ook tegen in te stellen bots.

In dit spel kun je flink je frag skills testen.
Owsnap. De uren die ik hieraan besteed heb om mijn broertjes met local mutliplayer kapot te schieten. Of zij mij. :D

Pagina: 1 ... 86 ... 107 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
De PS4 Pro biedt meer dan alleen 4K er zijn ook voordelen bij HD tv's, zie o.a. Dit artikel op T.net

Extra PlayStation-gerelateerde topics:
- [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen
- Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2
- Lijst met PSN ID's van Tweakers [!] Externe site! Google Docs-link.