Wat denken jullie? Is het slim om te wachten met het kopen van een huidige PS4 tot de nieuwe gepresenteerd zijn? Of zou dat qua pricedrop weinig uitmaken?
Altijd wachten, dat is het beste devies.Brammos85 schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 16:19:
Wat denken jullie? Is het slim om te wachten met het kopen van een huidige PS4 tot de nieuwe gepresenteerd zijn? Of zou dat qua pricedrop weinig uitmaken?
To dare is to do
Sowieso wachten inderdaad.
Shikata ga nai.
http://www.yourgamezone.n...49&ViewAction=ViewProductspaceboy schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 10:29:
[...]
Yes, helemaal eens. Wat is die All Stars versie? En hoe ben je daaraan gekomen? Ik heb gewoon 30 euro afgetikt op PSN. Eigenlijk tegen m'n principe (omdat ik denk dat hij uiteindelijk (veel) goedkoper wordt), maar Worms... is Worms. Wat issie weer lekker. Vind de uitbreiding met mechs, tanks en choppers ook erg grappig, ook redelijk goed uitgebalanceerd (niet dat je gelijk sowieso de lul bent als iemand in een tank springt). Craften vind ik nog wat lastig te gebruiken. Eerst maar 's weer beter leren richten met een bazooka.
Kreeg je het All Stars gedeelte niet op PSN?. Kon er maar niet achter komen dus vandaar maar de disc besteld. Voeg me anders maar toe (of wie dan ook Worms heeft) om een keertje online te knallen
Verwijderd
Ik vond Until Dawn tot nu toe de beste ps4 exclusive en overall de best verhalende game. Je moet er wel een horror-/thrillerfan voor zijn. Replayability schijnt enorm te zijn, maar ik heb het bij 1 playthrough gelaten. Misschien rond de kerst weer, is vooral leuk in het donker, maar dat zul je als Dying Light speler begrijpenjuggle schreef op zaterdag 27 augustus 2016 @ 20:59:
Vandaag weer even 2 mooie aanbiedingen meegepakt (ik heb geen ps3 gehad). Until Dawn voor € 28 en Heavy Rain + Beyond the Souls voor € 18.
Ben erg benieuwd naar Until Dawn. Maar eerst nog even Dying Light afmaken :-)
Until Dawn ligt nog altijd in de kast en moet hem een keer spelen, ben nu bezig de backlog weg te werken, Beyond 2 Souls is halverwege, dus ben ook zeer benieuwd naar Until Dawn.Verwijderd schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 06:42:
[...]
Ik vond Until Dawn tot nu toe de beste ps4 exclusive en overall de best verhalende game. Je moet er wel een horror-/thrillerfan voor zijn. Replayability schijnt enorm te zijn, maar ik heb het bij 1 playthrough gelaten. Misschien rond de kerst weer, is vooral leuk in het donker, maar dat zul je als Dying Light speler begrijpenVeel plezier ermee!
Beyond is voor mij nu nog wel een beetje een tegenvaller.
Absoluut! Wat een lol hebben we hier gehad.Lapras schreef op zaterdag 27 augustus 2016 @ 22:08:
Geweldig om met je vriendin te spelen ook. Brein van een vrouw werkt toch anders.
Extra leuk als je de PS camera hebt
Voor de zekerheid maar even tussen tags:
spoiler:
Hij filmt alle schrik momenten, en die kun je dan later terug zien. Veel leuker met een dame erbij op de bank 
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Veel, zo niet de meeste, gebruiken toch wel een LAN kabel lijkt me. Anyway, het is wel een verbetering ja dat sowieso...Verwijderd schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 11:03:
PS4 Slim heeft waarschijnlijk 5 GHz wifi-ondersteuning
Laat de verbeteringen maar komen.
PSN: Maichel
Vooral een verbetering op het gebied van latency via LAN, qua snelheid merk je niks van.Maichel schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 11:12:
[...]
Veel, zo niet de meeste, gebruiken toch wel een LAN kabel lijkt me. Anyway, het is wel een verbetering ja dat sowieso...
Wat mij betreft slopen ze de hele wi-fi eruit als daarmee de prijs zakt. Doen ze natuurlijk niet, maar toch.Verwijderd schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 11:03:
Ach ja, best fijn Wi-Fi als het stabiel is. Met vele netwerken om je heen kan de 5ghz band een betere ervaring geven. Als je Wi-Fi stabiel (en rap genoeg is) kan je zo'n 10-15ms bij je ping optellen, valt best mee (net wel / niet merkbaar afhankelijk van de hoogte van de ping). Met enkele games zit ik op 25-45ms qua ping op Wi-Fi (server dichtbij). Natuurlijk stop ik overal waar het maar even kan een utp-kabel inbram1984 schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 11:35:
[...]
Wat mij betreft slopen ze de hele wi-fi eruit als daarmee de prijs zakt. Doen ze natuurlijk niet, maar toch.
[ Voor 5% gewijzigd door ToFast op 29-08-2016 11:44 ]
Verwijderd
Ik game op de PS4 ook via de kabel, maar velen doen dat nog via 2,4Ghz WIFI.
In online spellen kan de ervaring beter worden als er meer spelers een goeie verbinding hebben.
Daarom is de 5Ghz optie erg welkom op de PS4 slim.
In online spellen kan de ervaring beter worden als er meer spelers een goeie verbinding hebben.
Daarom is de 5Ghz optie erg welkom op de PS4 slim.
Ik zit te wachten op de MP pricedrops voor PS4's die komen zodra de slim er is. dan kan m'n dochter er ook snel één halen.
Vraag zal lager liggen dan het aanbod waardoor de prijs fijn omlaag kan (hopelijk
)
Vraag zal lager liggen dan het aanbod waardoor de prijs fijn omlaag kan (hopelijk
It's not DNS. There's no way it's DNS. It was DNS. --The Sysadmin haiku
Dat is ook wel iets waar ik nieuwsgierig naar ben. Heb me tot nu toe nog amper verdiept in VR, maar mocht het iets zijn dat echt goed gaat werken en een verandering in gamen teweeg gaat brengen dan is het in combinatie met een stuur en playseat hoogstwaarschijnlijk een erg vette ervaring.ASNNetworks schreef op zaterdag 27 augustus 2016 @ 14:52:
[...]
Ik ben ook geen diehard racer meer, vroeger wel veel GT/Forza gespeeld. Maar ik wilde gewoon altijd al een stuur met pedalen en shifter voor de échte ervaring. Helemaal nu de PSVR aan komt en wat er allemaal mogelijk is. Zo'n G29 met PSVR lijkt mij echt de ultieme belevenis. Voor €170 wilde ik die aankoop dan zeker wel doen. De PSVR komt hier 100% en als ik dan de G29 niet zou hebben gehaald, zou ik zeker wel spijt heb wanneer de prijs weer €350 is.
Mocht ik er écht niks mee doen (betwijfel ik) dan kan ik de G29 met gemak doorverkopen en zelfs wat overhouden als ik wil.
Op korte termijn ga ik sowieso geen VR ga aanschaffen en ik wil ook eerst nog eens goed nadenken of ik wel geld wil investeren in zo'n stuur en een playseat/wheelstand. Ook al kan het prima los van elkaar, de combi is iets dat me vooral aanspreekt. Dus voor nu was ik te laat, maar je hebt me in ieder geval op een idee gebracht
Ik heb Gran Turismo 5 destijds ook heel veel gespeeld op de PS3 en voor zo'n game zou een stuur dus erg vet kunnen zijn. Ik kan me nog wel herinneren dat de trophy waarbij je met de GT-R de Nordschleife binnen 7 minuten en een x aantal seconden moest rijden echt geen pretje was om met de controller te doendvdkiwi schreef op zaterdag 27 augustus 2016 @ 16:34:
[...]
Ik heb een Thrustmaster T500 met Playseat Evolution staan dus ja, ik speel met stuur, maar enkel de (semi)sim games. Driveclub bijvoorbeeld is niet gemaakt voor een stuur dus daar schakelde ik weer snel terug naar de conrtoller, maar games als GT5, Dirt en pCars speel ik uitsluitend mét stuur (en cockpit view).
Trackmania is zo ontzettend arcade en gaat zo snel dat een stuur het volgens mij alleen maar moeilijker maakt.
Mocht je het toch gaan proberen (please do!) -mits het werkt natuurlijk- dan ben ik heel benieuwd naar je bevindingen![]()
Ik ben bezig met de Black Valley tracks en die gaan me met controller prima af. De Black Lagoon tracks zijn volgens mij niet eens bij te houden met een stuur

En over Trackmania... daar had ik niet eens aan gedacht. Wel logisch eigenlijk wat je zegt. Mocht ik er echter een keer 1 aanschaffen dan ga ik het zeker proberen en dan laat ik je weten of het een pretje of een totale ramp was.
PSN ID: dvd-linden | Youtube: dvd-linden
Ik zit hier om het half uur die pagina te refreshen maar ik ben bang dat de g29 niet meer terug komt voor die prijs bij amazon.
Prijs is volgens mij gecorrigeerd, de goedkoopste is 199 pond geworden oid...ASNNetworks schreef op zaterdag 27 augustus 2016 @ 23:40:
[...]
Ik raad je aan om Amazon UK in de gaten te houden. Ik zie er nu weer een staan, verkocht door Amazon zelf. Staat ook achter (more on the way) dus voorraad en levering kunnen mogelijk steeds variëren.
Mooi. Ik speel online via Wi-Fi en buiten GTA Online heb ik niet zo veel problemen (ook woon ik in een dichtbevolkt gebied), maar 5 GHz is altijd beter. Niet dat dit betekent dat ik nu een nieuwe PS4 ga kopen.Verwijderd schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 11:03:
De stuurtjes die nu aangeboden worden komen allemaal via een 3e partij. De aanbieding was van amazon zelf.Stancke schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 12:49:
[...]
Prijs is volgens mij gecorrigeerd, de goedkoopste is 199 pond geworden oid...
INSIDE uitgespeeld. Echt fantastisch. Het einde is echt zo bizar. Ontzettend WTF moment.
Spoiler!!!!bram1984 schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 13:44:
INSIDE uitgespeeld. Echt fantastisch. Het einde is echt zo bizar. Ontzettend WTF moment.
Is het beter of meer dan het zelfde in vergelijking met Limbo? Of juist niet vergelijkbaar?
[ Voor 6% gewijzigd door steefje op 29-08-2016 15:15 ]
PSN ID Binloading_nl
Verwijderd
Ben het overwegen om een Logitech G29 en een Wheel Stand Pro aan te schaffen. Jammer dat ik de aanbieding van Amazon voor de G29 heb gemist..
Nou je ziet vrijwel direct dat de game van dezelfde makers is. De puzzels zijn iets eenvoudiger, wat ik zelf als positief heb ervaren. In Limbo zitten echt een paar hersenkrakers waarbij ik de hulp van YouTube heb moeten inschakelen.steefje schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 15:15:
[...]
Is het beter of meer dan het zelfde in vergelijking met Limbo? Of juist niet vergelijkbaar?
Verder is het technisch op alle fronten beter. De animaties zijn echt ontzettend goed en de game ademt veel meer sfeer door de fantastische graphics. Het is ook niet cartoony zoals Limbo.
Er is overigens wel een theorie dat beide games zich in hetzelfde universum afspelen.
Ik las net ook dat er een geheim einde is, dus ik doe binnenkort nog een playthrough.
Verwijderd
Hebben jullie trouwens ook de Call of Duty 'uitverkoop' gezien? Ik heb ergens best interesse in sommige DLC packs, maar de uitbreidingen van edities van tig jaar geleden blijven zelfs nog uiterst prijzig. Het bizarre is dat bijvoorbeeld Black Ops uit het pre-Season Pass-tijdperk duurdere DLC heeft dan latere delen uit de serie.Verwijderd schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 11:51:
PlayStation Europe
100s of games discounted on PS Store this week, inc. Street Fighter V, COD, Parappa, more:
https://blog.eu.playstati...9&adbpl=tw&adbpr=36969785
[afbeelding]
Ik ga niet meteen roepen dat je niets moet aanschaffen, maar je kunt wel meer games voor je geld krijgen wanneer je losgaat met de Retro Sale.
Ik heb 'm net uitgespeeld. Als je Limbo al fantastisch vond, zoals ik, dan is dit echt een meesterwerk. Super game met fantastische sfeer, belichting en audiobram1984 schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 21:42:
Half uurtje INSIDE gespeeld. Echt wow. Wat een sfeertje zetten ze weer neer. En de graphics en belichting zijn bijna fotorealistisch. En dan zijn er nog de fantastische physics en animaties. Echt een kunstwerkje.
Verder ben ik Day Of The Tentacle (heb destijds het origineel in DOS gespeeld) en Uncharted 4 aan het spelen. Allemaal top.
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Verwijderd
Verdun voor €14,99:
https://store.playstation...03395_00-VERDUNPS40000000
Er zit offline en multiplayer in. Soort horde mode in offline.
Voor zo'n laag bedrag kun je het een keer proberen.
Verwijderd
Is meer een SIM dan een shooter, maar wel van een Nederlandse studio geloof ik. Je moet er van houden, maar wellicht onze fellow Dutchmen supportenVerwijderd schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 07:13:
[video]
Verdun voor €14,99:
Ziet eruit als een shooter waar ik zelfs goed in kan zijn, ze schieten niet terug en lopen braaf tegen je loop van het geweer....Verwijderd schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 07:13:
[video]
Verdun voor €14,99:
Verwijderd
Dat was de horde modus van de offline gameplay.bukkum schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 08:05:
Ziet eruit als een shooter waar ik zelfs goed in kan zijn, ze schieten niet terug en lopen braaf tegen je loop van het geweer....
Net een leuk 1 vs 1 potje in de multiplayer free for all gehad.
Ik schoot de ander achter elkaar neer met een antieke sniper rifle.
Net een beta code ontvangen voor Battlefield 1. Nog meer mensen hier die een code hebben ontvangen?
Ik heb het afgelopen 2 weekenden een paar keer gespeeld en moet zeggen dat het mij positief verrast heeft. Toch werd ik soms helemaal gek door de snelheid en merkte dat ik meer met objectives (amped hardpoint oid) bezig was ipv neerschieten van personen. Ook kon ik niet wennen aan het besturen van een Titan.Griffin schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 13:02:
[...]
Dat dus, maar de beta staat nu wel te downloaden en dan maar kijken of het wat is. Beelden zien er goed uit en idee lijkt me leuk, maar de snelheid van het spel word denk ik wennen.
Hier ook, meteen geactiveerd en download aangezet via m'n telefoon.F41R schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 08:37:
Net een beta code ontvangen voor Battlefield 1. Nog meer mensen hier die een code hebben ontvangen?
Filmpje or it didn't happenVerwijderd schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 08:19:
[...]
Ik schoot de ander achter elkaar neer met een antieke sniper rifle.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Yup, hier ook... Er stond in de mail dat je ook direct kan spelen. Leuk als je op werk zit...dutchgio schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 08:55:
[...]
Hier ook, meteen geactiveerd en download aangezet via m'n telefoon.
Download is 6.1GB trouwens...
Daar heb ik hier ook last van, dus maar de download alvast aangezet via m'n telefoon voor later..
Ik was compleet vergeten dat die beta eraan zat te komen. Leuke verrassing in de mail zo
https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection
Yup!F41R schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 08:37:
Lekker knallen vanavond.
PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7
Er is een speciaal "ik heb een code ontvangen maar ben nog niet thuis dus kan vanavond pas spelen" topic:
[Multi] Battlefield 1
[Multi] Battlefield 1
Verwijderd
Code ontvangen en ik ga zo spelen.F41R schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 08:37:
Same, ik denk dat we de bus gemist hebben en dat de aanbieding niet meer zal terugkomen...Verwijderd schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 15:36:
Ben het overwegen om een Logitech G29 en een Wheel Stand Pro aan te schaffen. Jammer dat ik de aanbieding van Amazon voor de G29 heb gemist..
Ben erg benieuwd of de beta me kan overhalen om BF1 te halen ipv CoD IW. Ik vermaak me altijd ontzettend met CoD, maar wil toch graag "back to basic". Klinkt vreemd, maar ik zie echt uit naar een WO1/2 ervaring met vechtende dubbeldekkers, artillerie, etc. Piew Piew in de ruimte trekt me net wat minder.
Als ik mn rooster zie kan ik pas vrijdag serieus met bf1 aan de gang
Verwijderd
BF1 gespeeld en de game is ongeveer zoals Star Wars Battlefront.
Een goeie engine dus en het is ook dezelfde vloeiende gameplay.
Ik ga de beta niet erg veel spelen want in oktober ga ik pas echt los met het uiteindelijke spel.
Anders heb je na de beta al de helft van het spel gespeeld en is de zin naar meer weg.
Ik ga de beta niet erg veel spelen want in oktober ga ik pas echt los met het uiteindelijke spel.
Anders heb je na de beta al de helft van het spel gespeeld en is de zin naar meer weg.
hmmm, ik heb niet heel veel tijd maar doel van een beta is toch om juist zo veel mogelijk te spelen? Bij sf5 was de beta nogal geplaagd door connectie issues (die er bij de release nog net zo hard warenVerwijderd schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 11:11:
BF1 gespeeld en de game is ongeveer zoals Star Wars Battlefront.
Ben wel nieuwsgierig of er meer mensen zo over denken, maar dan wel inschrijven voor de beta (ik zou zeggen wacht dan gewoon tot het spel uit is).
10 second ninja DONE
Het is tijden geleden dat ik echt zit te wachten om een game te gaan spelen, maar na een dag werken en de sociale verplichtingen, vanavond Battlefield 1 Beta. 
De eerste 'reviews' zijn erg positief.
De eerste 'reviews' zijn erg positief.
[ Voor 11% gewijzigd door Jumpman op 30-08-2016 11:30 ]
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Zoveel kun je niet spelen, alleen online en maar 1 of 2 (?) maps geloof ik. Dus echt jezelf spoilen is het niet.Sagat schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 11:24:
[...]
hmmm, ik heb niet heel veel tijd maar doel van een beta is toch om juist zo veel mogelijk te spelen? Bij sf5 was de beta nogal geplaagd door connectie issues (die er bij de release nog net zo hard waren) en daardoor wat minder gespeeld dan ik wilde, maar niets van die gevoelens als 'ik wil het spel bewaren tot de release'.
Ben wel nieuwsgierig of er meer mensen zo over denken, maar dan wel inschrijven voor de beta (ik zou zeggen wacht dan gewoon tot het spel uit is).
Het is meer het algemene, speelt het leuk, ziet het er goed uit etc. wat je kunt meenemen in de beslissing om m te kopen of niet.
Een Demo dus eigenlijkdutchgio schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 11:37:
[...]
Zoveel kun je niet spelen, alleen online en maar 1 of 2 (?) maps geloof ik. Dus echt jezelf spoilen is het niet.
Het is meer het algemene, speelt het leuk, ziet het er goed uit etc. wat je kunt meenemen in de beslissing om m te kopen of niet.
https://untappd.com/user/OzzBier
Tsja beta's waren er altijd om bugs te ontdekken en mogelijk nog wat laatste gameplay tweaks te kunnen doen, maar je kan misschien inderdaad beter van een demo spreken tegenwoordig.
Waarbij het dan wel weer vaak zo is dat iedereen een demo kan spelen en een beta toch een soort van invite systeem heeft. Ook daarom snap ik niet dat je kan zeggen 'er is een beta ik doe mee' en dan zeggen, 'goede eerste indruk, nu speel ik em niet meer'.
Verder no offense hoor Dennis
En: iedere gek zijn gebrek, ik koop veel games en speel ze dan amper

[ Voor 13% gewijzigd door Sagat op 30-08-2016 12:18 ]
10 second ninja DONE
Verwijderd
Demo? Tis een gratis trial ofzo idd 
Ach wel leuk toch ff, weekje gratis kijken of het een beetje lekker speelt.
Ach wel leuk toch ff, weekje gratis kijken of het een beetje lekker speelt.
In het geval van Battlefield zou ik het toch ook echt een laatste test willen noemen en niet enkel een demo.
We weten allemaal hoe dramatisch de launch en eerste maanden van BF4 was, hoop dat DICE en EA hun lesje geleerd hebben...ik verwacht en hoop van wel
We weten allemaal hoe dramatisch de launch en eerste maanden van BF4 was, hoop dat DICE en EA hun lesje geleerd hebben...ik verwacht en hoop van wel
Verwijderd
De Battlefront beta had ik helemaal grijs gespeeld en toen het spel eindelijk uitkwamSagat schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 12:17:
Ook daarom snap ik niet dat je kan zeggen 'er is een beta ik doe mee' en dan zeggen, 'goede eerste indruk, nu speel ik em niet meer'.
Verder no offense hoor Dennis
had ik er al geen zin meer in, vandaar dat ik bèta's nu niet meer grijs speel.
Mijn korte verklaring.
Verwijderd
PlayStation Europe
New on PS Store this week: Resident Evil 4, Fallout 4 DLC, Battlefield 1 beta, more:
https://blog.eu.playstati...2&adbpl=tw&adbpr=36969785
New on PS Store this week: Resident Evil 4, Fallout 4 DLC, Battlefield 1 beta, more:
https://blog.eu.playstati...2&adbpl=tw&adbpr=36969785
Teleurgesteld? Ja.Superkanjo schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 14:47:
Gran Turismo Sport uitgesteld
https://blog.eu.playstati...=fb&adbpr=156111877739433
Niet omdat het uitgesteld is, maar omdat Sony/Poly met een harde release datum aankomt die erg snel zou plaats vinden. Vervolgens geeft de ontwikkelaar aan dat ze op 70% van de game zitten met nog maar paar maanden, maar dat ze ze het wel gaan redden. Zeg dan gewoon niks en kom niet met een release datum. Zeg dan: late 2016/early 2017 of dat dat een release datum later nog komt. Hierdoor verlies ik eigenlijk vertrouwen in de game. Wanneer de game dan daadwerkelijk uitkomt heb ik gelijk al meer twijfels ipv zin om te spelen. Hadden ze gewoon de waarheid verteld, want zeg eerlijk ze wisten allang dat ze het niet konden redden, dan had ik vertrouwen in de game/ontwikkelaar.
Alles voor de pre-orders he....
[ Voor 16% gewijzigd door ASNNetworks op 30-08-2016 14:52 ]
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Ach Sony is koning in het uitstellen van games, ze moeten gewoon geen releasedates meer noemen tenzij ze echt zeker weten dat het die datum uitkomt.
Kan me eerlijk gezegd geen game herinneren die ook echt op de afgesproken datum uitkomt zonder uitstel.
Kan me eerlijk gezegd geen game herinneren die ook echt op de afgesproken datum uitkomt zonder uitstel.
hmmm kan me van bepaalde devs voorstellen dat pre-orders belangrijk zijn, maar voor Poly? Geez die verkopen alleen op de GT naam al bergen games. Neemt niet weg dat dit irritant nieuws is. Dan beter Blizzard 'its done when its done' 
Maar die hebben natuurlijk ook een paar brutal game launches gehad waar je/we/ik niet vrolijk van werden.
Maar die hebben natuurlijk ook een paar brutal game launches gehad waar je/we/ik niet vrolijk van werden.
10 second ninja DONE
Dan zal je wel weinig games kopen aangezien de meeste worden uitgesteld.ASNNetworks schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 14:51:
[...]
Teleurgesteld? Ja.
Niet omdat het uitgesteld is, maar omdat Sony/Poly met een harde release datum aankomt die erg snel zou plaats vinden. Vervolgens geeft de ontwikkelaar aan dat ze op 70% van de game zitten met nog maar paar maanden, maar dat ze ze het wel gaan redden. Zeg dan gewoon niks en kom niet met een release datum. Zeg dan: late 2016/early 2017 of dat dat een release datum later nog komt. Hierdoor verlies ik eigenlijk vertrouwen in de game. Wanneer de game dan daadwerkelijk uitkomt heb ik gelijk al meer twijfels ipv zin om te spelen. Hadden ze gewoon de waarheid verteld, want zeg eerlijk ze wisten allang dat ze het niet konden redden, dan had ik vertrouwen in de game/ontwikkelaar.
Valt nog wel mee. Veel games krijgen simpelweg ook gewoon geen release datum bij de aankondiging. Tekken 7 komt bijvoorbeeld pas "early 2017" terwijl de game zelf al een aardige tijd geleden is aangekondigd. Ze hebben echter nooit een release date gegeven, of zelfs een indicatie. De ontwikkelaar zei elke keer simpelweg: we hebben geen release datum, zodra we zeker zijn wanneer de game af kan zijn laten we dat weten. Afgelopen E3 kwamen ze eindelijk met een release als "early 2017". Dit geeft ze ruimte en geeft mij vertrouwen dat ze niet enkel pre-orders willen schuiven.Nieuwevolger schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 14:59:
[...]
Dan zal je wel weinig games kopen aangezien de meeste worden uitgesteld.
En dat ik vertrouwen verlies wil niet zeggen dat ik een game niet koop. Het betekent wel dat ik een game misschien later pas haal wanneer het afgeprijsd is en niet op release/pre-order. Of een ander game verkies omdat de hype gewoon weg is.
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Wellicht gaan ze het "opgepoetste" wat tereugdringen nav meningen/commentaren op de laatste trailers en de Gamescom?
Het zou mooi zijn als ze de game wat (g)rauwer maken imo, zowel qua beeld als qua geluid.
Iets anders:
Vloeken in de kerk misschien, maar iemand die weet of een T500 RS, welke ik voor de PS4 heb en gebruik, (zonder adapters oid) werkt op een Xbox One? Of werkt dit soort hardware echt maar op één specifieke console?
Ik ben geinteresseerd in Forza 6 (GT Sport lijkt het me deze keer net niet) en aangezien ik een Limited Edition Xbox One met Forza 6 voor 299 zie staan denk ik, waarom niet?
Nu is Forza net als GT een simcade, dus mocht het met controller goed te doen zijn is een werkende T500 niet echt een 100% must.
Het zou mooi zijn als ze de game wat (g)rauwer maken imo, zowel qua beeld als qua geluid.
Iets anders:
Vloeken in de kerk misschien, maar iemand die weet of een T500 RS, welke ik voor de PS4 heb en gebruik, (zonder adapters oid) werkt op een Xbox One? Of werkt dit soort hardware echt maar op één specifieke console?
Ik ben geinteresseerd in Forza 6 (GT Sport lijkt het me deze keer net niet) en aangezien ik een Limited Edition Xbox One met Forza 6 voor 299 zie staan denk ik, waarom niet?
Nu is Forza net als GT een simcade, dus mocht het met controller goed te doen zijn is een werkende T500 niet echt een 100% must.
[ Voor 31% gewijzigd door Superkiwi op 30-08-2016 15:23 ]
Underpromise overdeliver.ASNNetworks schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 14:51:
[...]
Teleurgesteld? Ja.
Dat is toch geen nieuws? Een maand geleden gaven ze al aan op 70% te zitten dus ze hadden het net zo goed toen al kunnen zeggen. Altijd lachen die release dates van de Gran Turismo serieSuperkanjo schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 14:47:
Gran Turismo Sport uitgesteld
https://blog.eu.playstati...=fb&adbpr=156111877739433
Nee gaat niet werken, want dan heb je een TX base nodig.Stuur zelf en de pedalen kan je wel gebruiken. Forza is trouwens geen probleem met een controller, want het is redelijk vergelijkbaar met DC.dvdkiwi schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 15:07:
Wellicht gaan ze het "opgepoetste" wat tereugdringen nav meningen/commentaren op de laatste trailers en de Gamescom?
Iets anders:
[ Voor 12% gewijzigd door Beakzz op 30-08-2016 15:45 ]
Je eerste zin snap ik niet helemaal, want de T500 bestaat enkel uit een stuur en pedalen 
Die kan ik wel gebruiken zeg je? Waarvoor heb ik dan de TX base nodig?
Een vergelijkbare besturing als DC had ik wel verwacht; mooi
Bedankt voor je reply!
Een vergelijkbare besturing als DC had ik wel verwacht; mooi
Bedankt voor je reply!
[ Voor 3% gewijzigd door Superkiwi op 30-08-2016 15:45 ]
Verwijderd
De Forza serie waaronder Forza 6 is erg arcade en dus prima met controller te spelen.dvdkiwi schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 15:42:
Een vergelijkbare besturing als DC had ik wel verwacht; mooi![]()
Bedankt voor je reply!
Dit weet ik uit eigen ervaring (Forza 3, 5 en 6)
Mijn tip: Probeer eerst de Forza 6: Apex beta uit de Windows 10 Store gratis.
Heeft er hier misschien iemand een tip voor een leuke game? Ik heb sinds een paar maanden een PS4. Hiervoor een Wii gehad en daarvoor lang niets. Veel PS3-spellen en grote franchises heb ik dus niet gespeeld. Even een lijstje:
Uitgespeeld:
Waar ik zelf over twijfel zijn of ik een game uit de Farcry-franchise moet halen (nog nooit één van gespeeld), Just Cause misschien? Firewatch staat nog op mijn 'To buy'-lijstje.
Uitgespeeld:
- Uncharted 1 t/m 4
- GTA 5
- Tomb Raider Definitive Edition
- Last of Us Remastered
- Fallout 4 (Te trage gameplay. Dit moet je een paar uur achter elkaar spelen en die tijd heb ik niet vaak)
- Order 1886 (Ga ik nog wel uitspelen denk ik. UC4 kwam tussendoor)
- Assassin's Creed Syndicate (GTA-invloeden duidelijk te merken, maar niet de bijbehorende 'humor')
- Little Big Planet 3 (Ik kan de humor niet aan)
- Watchdogs (Zat gratis bij de PS4, maar grijpt me niet)
- Zelda's
- Super Mario Galaxy 1&2
- Conduit 1 & 2
- Metroid Prime 3 en Metroid Other M
- De Blob 1&2
Waar ik zelf over twijfel zijn of ik een game uit de Farcry-franchise moet halen (nog nooit één van gespeeld), Just Cause misschien? Firewatch staat nog op mijn 'To buy'-lijstje.
- Diablo III blijft voor mij de beste couch co-op. Ook in je eentje is het hersenloos vermaak dat niet snel saai wordt.
- Metro: Redux zijn twee prima single player shooters met een aardig verhaal.
- Dying Light is in de co-op online erg leuk.
- Far Cry 4 is, hoewel niet erg goed, is prima. Wel sterk repititief.
- Ik begin er vanavond aan, maar de GOTY editie van The Witcher 3 is vandaag uit. Ik heb grote hoop dat dit erg goed wordt.
- Dragon Age Inquisition is een prima RPG.
- Shadows of Mordor is erg leuk de eerste 15 uur.
- Batman: Arkham Knight is tof.
- De nieuwe Tomb Raider komt in oktober uit, geloof ik.
- Child Of Light vond ik een van de meest bijzondere indies die ik gespeeld heb.
- Metro: Redux zijn twee prima single player shooters met een aardig verhaal.
- Dying Light is in de co-op online erg leuk.
- Far Cry 4 is, hoewel niet erg goed, is prima. Wel sterk repititief.
- Ik begin er vanavond aan, maar de GOTY editie van The Witcher 3 is vandaag uit. Ik heb grote hoop dat dit erg goed wordt.
- Dragon Age Inquisition is een prima RPG.
- Shadows of Mordor is erg leuk de eerste 15 uur.
- Batman: Arkham Knight is tof.
- De nieuwe Tomb Raider komt in oktober uit, geloof ik.
- Child Of Light vond ik een van de meest bijzondere indies die ik gespeeld heb.
Forza is echt geen Arcade He. Ja als je alle assists aan zet, maar het is zeker qua physics stuk geavanceerder dan driveclub. Driveclub heeft verborgen assists waar fm6 deze aan/uit gezet kunnen worden. Forza is semi simulatie en driveclub een echte Arcade Racer. Forza is meer richting assetto corsa en project cars. Ja deze 2 Games hebben misschien meer realisme maar forza ligt niet ver achter. Waar driveclub daar ver achter zit qua realisme.Verwijderd schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 16:40:
[...]
De Forza serie waaronder Forza 6 is erg arcade en dus prima met controller te spelen.
Dit weet ik uit eigen ervaring (Forza 3, 5 en 6)
Mijn tip: Probeer eerst de Forza 6: Apex beta uit de Windows 10 Store gratis.
Enne weet dit uit ervaring heb alle forza Games incl horizon in bezit. Net als pcars en driveclub op ps4. En assetto corsa op pc
[ Voor 7% gewijzigd door v8power67 op 30-08-2016 17:18 ]
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Bij sommige games vraag ik mij wel af of het een of andere marketing tactiek is om een onrealistische release datum te geven. Je zou eigenlijk wel denken dat die uitgevers wel een keer geleerd zouden hebben wanneer een game een veelste vroege release datum krijgt. Maar bijvoorbeeld Sony blijft dood leuk games een veelse vroege release datum geven of het niks is.
Maar ik geef 1 tip, je kan er maar beter rekening mee houden bij elke game dat hij wel word uitgesteld, dan kan je ook niet telleurgesteld raken.
Maar ik geef 1 tip, je kan er maar beter rekening mee houden bij elke game dat hij wel word uitgesteld, dan kan je ook niet telleurgesteld raken.
Misschien goed om te melden dat forza horizon volgens mij wel meer richting arcade gaat itt tot 'gewoon' forza welke je naar mijn mening 1 op 1 kan vergelijken met GT qua genre (serieuzere race game).
Ik baseer dit wel op wat oudere ervaring (qua gt, gt3 en klein beetje 4, qua forza deel 2 en 3, en qua horizon deel 1)
Ik baseer dit wel op wat oudere ervaring (qua gt, gt3 en klein beetje 4, qua forza deel 2 en 3, en qua horizon deel 1)
10 second ninja DONE
Bloodborne, Arkham Knight, Limbo, INSIDE, Metro, Wolfenstein, DOOM, Dying Light, Journey, ABZÛ, Shadow of Mordor.mr_obb schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 17:01:
Heeft er hier misschien iemand een tip voor een leuke game? Ik heb sinds een paar maanden een PS4. Hiervoor een Wii gehad en daarvoor lang niets. Veel PS3-spellen en grote franchises heb ik dus niet gespeeld. Even een lijstje:
Uitgespeeld:Niet uitgespeeld:
- Uncharted 1 t/m 4
- GTA 5
- Last of Us Remastered
Op de Wii heb ik onder andere uitgespeeld:
- Fallout 4 (Te trage gameplay. Dit moet je een paar uur achter elkaar spelen en die tijd heb ik niet vaak)
- Assassin's Creed Syndicate (GTA-invloeden duidelijk te merken, maar niet de bijbehorende 'humor')
Als ik zo terugkijk, dan ben ik op zoek naar games met een verhaal en redelijk tempo. Multi-player doe ik niet, Couch co-op zou ik leuk vinden.
- Zelda's
- Super Mario Galaxy 1&2
- Conduit 1 & 2
- De Blob 1&2
Wat mij betreft sowieso allen must plays op de PS4 en met ruime afstand (yep, ook vs. Uncharted 4 en The Last of Us, zeg ik als Naughty Dog fanboy) ga ik toch weer Bloodborne roepen. Volgens mij heb ik (en meerderen met mij) niet eerder een game (los van MP) zolang na de release nog zoveel gespeeld en de community is daarbij ongelooflijk relaxt, behulpzaam en levendig. Ook het topic hier, wat vrij bijzonder is voor een (semi) singleplayer game die ook nog eens console exclusief is.
Dus take your pick.
Daar was ik van op de hoogte jaSagat schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 17:39:
Misschien goed om te melden dat forza horizon volgens mij wel meer richting arcade gaat itt tot 'gewoon' forza
Forza Horizon 3 lijkt me zeker ook heel leuk en is volgens mij prima te spelen naast het "grote" Forza.
Nee je zegt fm6 is Arcade net als vorige forzas en dus goedspeelbaar net controller. Dus je zegt wel degelijke dat het een Arcade game is. Dat het prima te spelen is met controller had ook gezegd kunnen worden zonder het een Arcade game te noemen. Just saying.Verwijderd schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 17:36:
[...]
Ik was meer aan het uitleggen dat het prima met controller te spelen is.
Begreep dat ze voor horizon 3 wel weer meer van de forza6 physics engine over hebben gelaten dan ze met horizon 2 en de fm5 engine destijds deden. Dus het zal nog wat meer lijken erop. Grootste verschil is fm6 is 60fps en horizon 3 30 fps op de x1.dvdkiwi schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 17:45:
[...]
Daar was ik van op de hoogte ja
Forza Horizon 3 lijkt me zeker ook heel leuk en is volgens mij prima te spelen naast het "grote" Forza.
Edit: excuses voor dubbele post..
[ Voor 3% gewijzigd door v8power67 op 30-08-2016 17:53 ]
Dankje 
Ik wacht wel even op de One S en eventueel een mooie Forza6 + Horizon3 bundel.
Dan wil ik het hierbij laten aangezien we lichtelijk in het verkeerde topic zitten hiervoor
Ik wacht wel even op de One S en eventueel een mooie Forza6 + Horizon3 bundel.
Dan wil ik het hierbij laten aangezien we lichtelijk in het verkeerde topic zitten hiervoor
Tja dat is de grap, maar de TX base is voor de Xbox One gemaakt en werkt ook op de pc en de T300 is voor de PS4 gemaakt en werkt ook op de PC en De T500 is voor de pc gemaakt en werkt ook op de PS4 (of andersom). Niets dat op de Xbox One werkt doet het op de PS4 en andersom door andere protocollen en aansluitingen. De pedalen en stuurtjes (echt het stuurwiel dus) zijn wel uitwisselbaar aangezien ze op de base aangesloten worden.dvdkiwi schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 15:42:
Je eerste zin snap ik niet helemaal, want de T500 bestaat enkel uit een stuur en pedalen
Een vergelijkbare besturing als DC had ik wel verwacht; mooi![]()
Bedankt voor je reply!
Dit zou je dus nog even er bij moeten kopen :
pricewatch: Thrustmaster TX Servo Base
[ Voor 9% gewijzigd door Beakzz op 30-08-2016 18:16 ]
Klinkt heel grappig ja 
Heldere uitleg, thanks.
Heldere uitleg, thanks.
Geen idee of het hier moet, maar zijn er mensen die Playstation Now werkend op de PC hebben zonder Credit Card? Ik heb wel mijn paypal gekoppeld aan mijn SEN acccount, blijft vragen voor een credit card.
Bart Smit heeft een aantal spellen voor €18, waaronder de complete editie van Sleeping Dogs. Weliswaar duurder dan een tijdje terug in de sale (toch?) maar dan heb je wel een fysiek exemplaar 
Beetje gare link maar kon het niet duidelijke krijgen: http://www.bartsmit.com/n...alarm-folder-week-35-2016
Beetje gare link maar kon het niet duidelijke krijgen: http://www.bartsmit.com/n...alarm-folder-week-35-2016
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Bedankt voor de tips. Bloodborne twijfel ik aan, omdat ik nou niet echt een goede consolegamer ben... De zo veel geroemde moeilijkheidsgraad ben ik dan ook een beetje bang voor.bram1984 schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 17:41:
[...]
Bloodborne, Arkham Knight, Limbo, INSIDE, Metro, Wolfenstein, DOOM, Dying Light, Journey, ABZÛ, Shadow of Mordor.
Wat mij betreft sowieso allen must plays op de PS4 en met ruime afstand (yep, ook vs. Uncharted 4 en The Last of Us, zeg ik als Naughty Dog fanboy) ga ik toch weer Bloodborne roepen. Volgens mij heb ik (en meerderen met mij) niet eerder een game (los van MP) zolang na de release nog zoveel gespeeld en de community is daarbij ongelooflijk relaxt, behulpzaam en levendig. Ook het topic hier, wat vrij bijzonder is voor een (semi) singleplayer game die ook nog eens console exclusief is.
Dus take your pick.
Tja je hebt twee soorten moeilijk, wat mij betreft. Enerzijds Call of Duty op Veteran en Uncharted op Crushing. Dat is een moeilijkheidsgraad die totaal nergens op slaat, waarbij het onmogelijk is om niet geraakt te worden en waarbij ieder schot dodelijk is, terwijl de tegenstander een hele clip kan incasseren en de accuracy van een sluipschutter heeft.mr_obb schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 22:11:
[...]
Bedankt voor de tips. Bloodborne twijfel ik aan, omdat ik nou niet echt een goede consolegamer ben... De zo veel geroemde moeilijkheidsgraad ben ik dan ook een beetje bang voor.
Anderzijds heb je games die gewoon eerlijk moeilijk zijn, zoals de Souls/BB games. Geduld wordt beloond, en hebberigheid keihard afgestraft. Je hebt niet voor niets gasten die in NG+7 bazen in hun nakie met alleen hun blote vuisten omleggen, zonder ook maar enige damage te incasseren. Het gevoel van progressie en euforie is daarbij ongeëvenaard. Gaming in zijn puurste vorm, wat mij betreft.
Maar zeker niet voor iedereen helaas.
Ik betaal ook altijd met PayPal op PS EU store (met prepaid codes op US) en moest nog steeds een creditcard toevoegen.razRDJ schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 19:13:
Geen idee of het hier moet, maar zijn er mensen die Playstation Now werkend op de PC hebben zonder Credit Card? Ik heb wel mijn paypal gekoppeld aan mijn SEN acccount, blijft vragen voor een credit card.
Makkelijkste optie is om een 3V Voucher te kopen (toevallig dat ze vanaf 1 september ermee gaan stoppen en overgaan in Pay2D)
Overigens moest ik al de tweede dag betalen om verder te spelen (bug???) en toen werd er wel 16.99 afgeschreven van mijn PayPal. Gelukkig heb ik de gratis 7 dagen nog te goed, dus loopt pas af op 2 oktober.
[ Voor 5% gewijzigd door Koning Willy op 30-08-2016 23:08 ]
Mijn naam is Willy, zeg maar Willy, noem mij maar bij mijn eigen naam. Ik ben geen nummer.
Hier nog een paar titels met goede verhalen:mr_obb schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 17:01:
- Uncharted 1 t/m 4
- GTA 5
- Last of Us Remastered
Als ik zo terugkijk, dan ben ik op zoek naar games met een verhaal en redelijk tempo. Multi-player doe ik niet, Couch co-op zou ik leuk vinden.
- Zelda's
- Super Mario Galaxy 1&2
- Conduit 1 & 2
- De Blob 1&2
Batman Arkham Knight
Until Dawn
Deus Ex: Mankind Divided
En als je toch van verhalende games houd probeer dan ook eens de PS4 uitgave van Heavy Rain. Kan me nog herinneren dat die game veel indruk op me maakte op de PS3.
Sinds kort met de aanbieding SF5 gekocht, blijft gaaf! Meer mensen hier die SF5 spelen?
Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot
Niet heel veel, wellicht kun je hier eens kijken
Heavy Rain I.c.m. Beyond 2 souls bij Bart Smit voor 18 euro:MichawwZki schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 00:11:
[...]
Hier nog een paar titels met goede verhalen:
Batman Arkham Knight
Until Dawn
Deus Ex: Mankind Divided
En als je toch van verhalende games houd probeer dan ook eens de PS4 uitgave van Heavy Rain. Kan me nog herinneren dat die game veel indruk op me maakte op de PS3.
http://www.bartsmit.com/n...mkfREnUdBS7QbwaAuqg8P8HAQ
[ Tesla MIG MYP ]
Knappe prijs, deze collection stond al een tijdje op mijn lijstje, meteen even meegepikt.Cyw00d schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 07:41:
[...]
Heavy Rain I.c.m. Beyond 2 souls bij Bart Smit voor 18 euro:
http://www.bartsmit.com/n...mkfREnUdBS7QbwaAuqg8P8HAQ
PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7
Open Beta BF1 is nu ook te downloaden in de store.
https://store.playstation...05244_00-TBETA00000000000
https://store.playstation...05244_00-TBETA00000000000
PSN ID Binloading_nl
Kort vraagje waar ik zo snel geen antwoord op kan vinden, als ik 2e hands spellen koop, kunnen die dan online gespeeld worden?
[ Tesla MIG MYP ]
Yup, geen probleem.Cyw00d schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 11:16:
Kort vraagje waar ik zo snel geen antwoord op kan vinden, als ik 2e hands spellen koop, kunnen die dan online gespeeld worden?
Time is never wasted when you're wasted all the time.
Van het weekend ook uitgespeeld. Inderdaad bizar laatste gedeelte. Maar overall echt een prachtige game, Ik denk in het genre sci-fi / horror het beste wat er op dit moment is. De rillingen liepen af en toe over mijn lijf, wat een creepy sfeertje zeg!bram1984 schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 13:44:
Verwijderd
Ik kan even geen games op PS4 bedenken die nog werken met een Online Pass. Op PS3 waren die er namelijk wel.Cyw00d schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 11:16:
Je speelt wel toffe games, de echte krakers. Allereerst zou ik The Order natuurlijk afronden. In de lijn van GTA V zou ik Just Cause 3 en Sleeping Dogs (heruitgave PS3 game) aanraden. Verder komt er natuurlijk over niet al te lange tijd een nieuw deel in de Tomb Raider reeks uit voor PS4. Deus Ex en Inside (downloadbare game) zijn onlangs uitgekomen en krijgen lovende kritieken. Verder wil ik ook wel Bloodborne en The Witcher 3 roepen, maar aangezien je aangeeft weinig tijd te hebben voor langere sessies, twijfel ik enigszins. Wellicht dat bram1984 hier iets over kan aangeven voor wat betreft Bloodborne.mr_obb schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 17:01:
- Uncharted 1 t/m 4
- GTA 5
- Last of Us Remastered
- Zelda's
- Super Mario Galaxy 1&2
- Conduit 1 & 2
- De Blob 1&2
Far Cry 4 is een lastige. Het is zeker een toffe game, maar je moet er wel rekening mee houden dat veel mechanics in de game je bekend zullen voorkomen vanuit de Assassin's Creed serie. Dit ondanks dat het een totaal andere game is.
Ontwikkelaars zijn sinds de PS4/X1 weer gestopt met de online pass. Sony stopte met online passes op de PS3 een half jaar voordat de PS4 op de markt kwam. Veel ontwikkelaars hebben dat gevolgd. Je kan nu elke game op de PS4 online spelen zonder een speciale pass dus 
Ze hebben een nieuw verdienmodel: DLC, pre-order bonus en microtransacties. Zorg dat 2e handse gamers zonder extra betaling online kunnen, zodat ze dlc/microtranscaties kunnen aanschaffen. Verdienen ze veel meer aan dan een online pass.
Ze hebben een nieuw verdienmodel: DLC, pre-order bonus en microtransacties. Zorg dat 2e handse gamers zonder extra betaling online kunnen, zodat ze dlc/microtranscaties kunnen aanschaffen. Verdienen ze veel meer aan dan een online pass.
[ Voor 31% gewijzigd door ASNNetworks op 31-08-2016 12:16 ]
Bram, heb je Ni-Oh beta al gespeeld? Ik ben, zoals je wellicht ook weet, fan van Bloodborne en heb op aanraden van andere BB-fans dit eens geprobeerd en ik moet zeggen dat het me wel bevalt. Zou jou deze sterk willen aanraden. Combat is wat uitgebreider en het speelt wat minder intuïtief dan Bloodborne, maar denk dat je dit wel kan bekoren. Althans ik ga deze wel oppikken als deze uit komt, mocht ik tegen die tijd mijn back-log hebben bijgewerkt (DOOM, Journey, Unravel, Tomb Raider definitive en Dark Souls 1)bram1984 schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 17:41:
[...]
Bloodborne, Arkham Knight, Limbo, INSIDE, Metro, Wolfenstein, DOOM, Dying Light, Journey, ABZÛ, Shadow of Mordor.
Dus take your pick.
Ik heb Nioh heel kort gespeeld. Werkt die nog? Het voelde inderdaad wel lekker aan ja.Fuff schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 12:44:
[...]
Bram, heb je Ni-Oh beta al gespeeld? Ik ben, zoals je wellicht ook weet, fan van Bloodborne en heb op aanraden van andere BB-fans dit eens geprobeerd en ik moet zeggen dat het me wel bevalt. Zou jou deze sterk willen aanraden. Combat is wat uitgebreider en het speelt wat minder intuïtief dan Bloodborne, maar denk dat je dit wel kan bekoren. Althans ik ga deze wel oppikken als deze uit komt, mocht ik tegen die tijd mijn back-log hebben bijgewerkt (DOOM, Journey, Unravel, Tomb Raider definitive en Dark Souls 1)
Daar zou ik me niet al te druk om maken. Wellicht dat je op het begin, als je nog geen eindbaas bent, profijt hebt bij langere sessies. Maar inmiddels is het een van de games die ik opstart als ik juist niet zo veel tijd hebt. Vaak schiet me overdag iets binnen van oh ja, ik moet daar nog even heen om dit en dat te doen. En dat is dan een half uurtje of minder werk.Verwijderd schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 12:11:
[...]
Verder wil ik ook wel Bloodborne en The Witcher 3 roepen, maar aangezien je aangeeft weinig tijd te hebben voor langere sessies, twijfel ik enigszins. Wellicht dat bram1984 hier iets over kan aangeven voor wat betreft Bloodborne.
Dit topic is gesloten.
Let op:
De PS4 Pro biedt meer dan alleen 4K er zijn ook voordelen bij HD tv's, zie o.a. Dit artikel op T.net
Extra PlayStation-gerelateerde topics:
- [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen
- Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2
- Lijst met PSN ID's van Tweakers [!] Externe site! Google Docs-link.
De PS4 Pro biedt meer dan alleen 4K er zijn ook voordelen bij HD tv's, zie o.a. Dit artikel op T.net
Extra PlayStation-gerelateerde topics:
- [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen
- Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2
- Lijst met PSN ID's van Tweakers [!] Externe site! Google Docs-link.