PSN ID Binloading_nl
Verwijderd
Vandaag of morgen.steefje schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 13:23:
Vandaag worden de nieuwe PS+ games toch bekend gemaakt?
Beta is bedoeld om te testen. Blijkbaar worden de servers goed getestNieuwevolger schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 14:19:
Fijn dat de servers het niet doen van bf1.
Hmmm, gebruik ook Paypal voor de eu store maar geen credit card nodig. Wel heb ik mijn Paypal gekoppeld aan bankrekening misschien dat dat het is.Koning Willy schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 23:07:
[...]
Ik betaal ook altijd met PayPal op PS EU store (met prepaid codes op US) en moest nog steeds een creditcard toevoegen.
Makkelijkste optie is om een 3V Voucher te kopen (toevallig dat ze vanaf 1 september ermee gaan stoppen en overgaan in Pay2D)
Overigens moest ik al de tweede dag betalen om verder te spelen (bug???) en toen werd er wel 16.99 afgeschreven van mijn PayPal. Gelukkig heb ik de gratis 7 dagen nog te goed, dus loopt pas af op 2 oktober.
Dat zien mensen niet meer, ze zien beta als een marketing trucje. Vaak zijn de beta klagers ook niet de mensen die actief meehelpen en bugs reporten e.d.ilfamo schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 14:52:
[...]
Beta is bedoeld om te testen. Blijkbaar worden de servers goed getest
Beta is van nature onstabiel, dat is het hele concept van testen.
Wel mooi overigens, klagen tijdens beta over instabiliteit. Goed, dan doet het bedrijf geen beta, is het tijdens release instabiel. Wat doet men vervolgens? klagen! als een game maker, you're doomed either way.
[ Voor 20% gewijzigd door corset op 31-08-2016 15:06 ]
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Toch altijd op woensdag (en ik dacht vroeger op dinsdag) ? Bij mijn weten hebben we nog nooit moeten wachten tot donderdag.
Verder niet teveel klooien met de settings: ik heb een tijdje zonder aim assist gespeeld...

Hopelijk komt er nog een CoD open beta.
Ik vond de standaard instelling van de intensity van bewegen/richten niet echt fijn, maar dat zal wel aan mij liggen.
Zo lui als console gamer dat ik ook geen zin heb om met die sliders te spelen.
WW1 lijkt toch minder op WW2 blijkbaar
Heb ook echt het gevoel dat de ps plus wel eens een nieuw diepte punt kan worden.
[ Voor 20% gewijzigd door Nieuwevolger op 31-08-2016 16:00 ]
Ik vond het toch aardig anders aanvoelen dan BF4. Ook al speel je met 64 man in die Sinai-map, het voelde toch kleinschaliger aan. De plaatsing van de objectives in Conquest is daar ook wat vreemd; alles ligt op een kluitje in het noorden en de laatste enigszins in het zuidenSqueakyClean schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 15:23:
Gister ff BF1 gespeeld en het heeft me niet overtuigd. Gaphics vind ik erg mooi (en FOV-slider!), geluid was buggy. Maar de gameplay klikt bij mij niet echt. Het lijkt ook ontzettend veel op BF4...
Verder niet teveel klooien met de settings: ik heb een tijdje zonder aim assist gespeeld...![]()
Hopelijk komt er nog een CoD open beta.
PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7
Yup, ik bak er normaal helemaal niets van met snipen en vind er (waarschijnlijk daarom) ook niks aan, maar aangezien er zoveel snipers liepen ook maar overstag gaan. If you cant beat them ...Nieuwevolger schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 15:57:
Ben ook niet gechameerd van de map, snipers en tanks hebben echt helemaal vrij spel. Ondanks dat de wapens 100 jaar ouder zijn dan in bf4, is de sniper van bf1 beter.
Daarna een hele makkelijke tijd gehad met easy kills. Klopt geen hout van deze game en zie ze ook niet veel meer veranderen of het moet een oude build zijn.
Heb al paar keer gehad dat ik met een tank/pantser voertuig dat enemies dood leuk langs mij heen lopen omdat ze toch niks kunnen aanrichten, dan maak ik ook gewoon lekker free kills. Maar als het zo moet is het ook niet altijd leuk.Beakzz schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 16:02:
[...]
Yup, ik bak er normaal helemaal niets van met snipen en vind er (waarschijnlijk daarom) ook niks aan, maar aangezien er zoveel snipers liepen ook maar overstag gaan. If you cant beat them ...![]()
Daarna een hele makkelijke tijd gehad met easy kills. Klopt geen hout van deze game en zie ze ook niet veel meer veranderen of het moet een oude build zijn.
Gister waren er bij mij 2 op mijn tank aan het zitten, kon ik helemaal niks aan doen maar was wel grappigNieuwevolger schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 16:15:
[...]
Heb al paar keer gehad dat ik met een tank/pantser voertuig dat enemies dood leuk langs mij heen lopen omdat ze toch niks kunnen aanrichten, dan maak ik ook gewoon lekker free kills. Maar als het zo moet is het ook niet altijd leuk.
PSN ID: Beest41
Maar tanks en snipers zijn inderdaad nogal overpowered.
Ze hebben de trein wel sterker en vooral nuttiger gemaakt, in BF4 was die redelijk kansloos.
Ja ik heb hem gister aangeslingerd en vanochtend nog even. Weet niet tot hoe lang die actief is overigens.bram1984 schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 12:52:
[...]
Ik heb Nioh heel kort gespeeld. Werkt die nog? Het voelde inderdaad wel lekker aan ja.
wat is eigenlijk de max disc size die in de PS4 kan?1, 2 of 4 of meer TB?
Maak er geen probleem van, of een oplossing!—- je moet niet zo moeilijk doen
Zie hier: Sony geeft PlayStation 4 ondersteuning voor 4TB-hdd'sPlux schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 16:47:
BF1 beta even gespeeld... leuk,.. maar wel ff wennen voor iemand zonder BF-ervaring...
wat is eigenlijk de max disc size die in de PS4 kan?1, 2 of 4 of meer TB?
Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!
Ben benieuwd; gratis games september zijn:
Lords of the Fallen, PS4
Journey, PS4, PS3
Prince of Persia: The Forgotten Sands, PS3
Datura, PS3
Badland, PS Vita, PS4, PS3
Amnesia: Memories, PS Vita
Vooral Journey lijkt me erg gaaf
iedereen heeft net journey uit de sale opgepikt, lekker dan..Mrjraider schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 17:52:
http://blog.us.playstatio...games-for-september-2016/
Ben benieuwd; gratis games september zijn:
Lords of the Fallen, PS4
Journey, PS4, PS3
Prince of Persia: The Forgotten Sands, PS3
Datura, PS3
Badland, PS Vita, PS4, PS3
Amnesia: Memories, PS Vita
Vooral Journey lijkt me erg gaafHeb er goede dingen over gehoord
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
[ Voor 4% gewijzigd door Sagat op 31-08-2016 18:55 ]
10 second ninja DONE
kingfriko
Yep, hier ook.DigitalError schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 18:01:
[...]
iedereen heeft net journey uit de sale opgepikt, lekker dan..
Ze weten wel wat ze weggeven natuurlijk...
Ik ga m'n ps plus maar eens verlengen.Nieuwevolger schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 15:57:
Heb ook echt het gevoel dat de ps plus wel eens een nieuw diepte punt kan worden.
Ik heb hem sinds de release op de PS3, het feit dat hij nu gratis is met Plus geeft het online gedeelte van de game wel weer een behoorlijke impuls mocht je dat nog niet hebben ervaren.SqueakyClean schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 20:02:
[...]
Yep, hier ook.
Ze weten wel wat ze weggeven natuurlijk...
Lords of the Fallen had ik ook al, ooit gekocht voor een tientje omdat ik op zoek was naar meer Souls-achtige games, een en al matigheid naar mijn mening.
Daar kun je Sony niet op aankijken vind ik.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Ach het is nooit goed toch.dvdkiwi schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 21:38:
Als iets in de sale komt is de kans aanwezig dat ie naar ps+ komt natuurlijk
Hoe kun je in hemelsnaam iets testen als je het überhaupt niet kunt spelen?corset schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 15:06:
[...]
Dat zien mensen niet meer, ze zien beta als een marketing trucje. Vaak zijn de beta klagers ook niet de mensen die actief meehelpen en bugs reporten e.d.
Beta is van nature onstabiel, dat is het hele concept van testen.
Wel mooi overigens, klagen tijdens beta over instabiliteit. Goed, dan doet het bedrijf geen beta, is het tijdens release instabiel. Wat doet men vervolgens? klagen! als een game maker, you're doomed either way.
Ik moet zeggen dat ik me ook heb vermaakt met de beta van Titanfall 2, maar het heeft me niet echt overtuigd om het ook daadwerkelijk aan te schaffen. Net zoals Call of Duty zal het leuk zijn voor enkele weken, maar dat de eentonigheid er toch voor zal zorgen dat het al na enkele weken stof staat te happen. En zulke games zijn voor mij persoonlijk geen zestig euro waard.Beakzz schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 15:53:
Beta bevalt mij ook niet, maar dat kan ook door die sh*t map komen. Had het niet verwacht, maar goede kans dat Titanfall 2 mijn shooter wordt dit jaar aangezien die beta gelijk goed voelde. En dat terwijl ik juist hyped was voor de WW1 setting en niet van futuristische shooters hou.
WW1 lijkt toch minder op WW2 blijkbaar
Tja, je kunt het al een beetje zien aankomen met dergelijke oudere games. Je kunt in ieder geval rustig gaan slapen wetende dat je de ontwikkelaars hebt ondersteund.DigitalError schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 18:01:
[...]
Verwijderd
Dishonored 2: Emily and Corvo Dynamic Theme (Gratis):
https://store.playstation...03603_00-ETH0000000000566
Dishonored 2: Karnaca Dynamic Theme (Gratis):
https://store.playstation...03603_00-ETH0000000000568
En daarom testen ze het.. /headdesk. Ik vind het altijd wel leuk dat mensen gaan roeptoeteren dat ze niet kunnen spelen en dat het kut is. Duidelijk te zien dat ze precies 0 ervaring met servers hebben,Le Enfant! schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 23:57:
[...]
Hoe kun je in hemelsnaam iets testen als je het überhaupt niet kunt spelen?Het is niet dat de connectie af en toe uitvalt of dat het soms onbereikbaar is, het is dat het uren onbereikbaar is. Ik ben al sinds gisterenavond bezig met connecten en het is maar sinds paar uur dat ik het kan spelen. Dat is zelfs voor een beta niet normaal. En je kunt mensen het ook niet kwalijk nemen dat ze een beta als een warmmakertje zien, het wordt tenslotte zo naar buiten gebracht. Bij veel betas heb je al de mogelijkheid niet meer om bugs te reporten. Misschien dat dit bij closed betas anders is, maar bij de meeste 'open' betas is het puur om de fans warm te maken (of dat wordt toch geprobeerd) voor het echte werk.
Servers kunnen door allerlei redenen eruit klappen, misschien deed een speler of medewerker iets waardoor het eruit ligt, en willen ze dat eerst fixen.
Maar dat zal wel niet, ze zullen inderdaad wel geen idee hebben toch?

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Verwijderd
Tegenwoordig wordt bij iedere vorm van connectiviteitsproblematiek geschreeuwd dat het om een DDOS aanval gaat. Ik geloof daar niet zo in..Verwijderd schreef op donderdag 01 september 2016 @ 08:02:
Wat ik gisteren gelezen had in het game nieuws:
DDOS op de Battlefield servers.
Thanks voor de tip. Ik zal 'm volgende week 's aanslingeren.SD5k schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 20:31:
[...]
Ik heb hem sinds de release op de PS3, het feit dat hij nu gratis is met Plus geeft het online gedeelte van de game wel weer een behoorlijke impuls mocht je dat nog niet hebben ervaren.
[...]
Eens, hoor. Ik heb er ook geen moeite mee en het is de eerste keer dat het gebeurt.dvdkiwi schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 21:38:
Als iets in de sale komt is de kans aanwezig dat ie naar ps+ komt natuurlijk
Die verdomde sale ook altijd...
10 second ninja DONE
Verwijderd
Af en toe is er wel een 'echte' DDos aanval en vele hacks.Verwijderd schreef op donderdag 01 september 2016 @ 08:29:
Tegenwoordig wordt bij iedere vorm van connectiviteitsproblematiek geschreeuwd dat het om een DDOS aanval gaat. Ik geloof daar niet zo in..
Waar rook is is vuur.
https://www.hackread.com/...-servers-poodlecorp-ddos/
Toen maar UC4 opgestart... Update downloaden...
First world problems
It's not DNS. There's no way it's DNS. It was DNS. --The Sysadmin haiku
Rest Mode: first world solutions.RoRoo schreef op donderdag 01 september 2016 @ 10:02:
bloed irritant.. net toen ik eindelijk even een uurtje had om BF1 te checken....
Toen maar UC4 opgestart... Update downloaden...
First world problems
Staat ie standaard.. maar heel soms, pakt ie de update niet..
Soms zit het mee
It's not DNS. There's no way it's DNS. It was DNS. --The Sysadmin haiku
Verwijderd
https://store.playstation...03365_00-DARKSOULS3000000
€39,99 is een mooie prijs voor deze game.
Trek jij Dark souls/Bloodborne dan?Verwijderd schreef op donderdag 01 september 2016 @ 10:12:
PlayStation Store deal van de week geeft korting op Dark Souls III:
https://store.playstation...03365_00-DARKSOULS3000000
€39,99 is een mooie prijs voor deze game.
Overigens niet echt een goede deal hoor. Fysiek voor bijna een 10tje minder te krijgen.
Hij staat nog op mijn verlanglijst, maar dit trekt mij zeker niet over de streep.
PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82
Verwijderd
Ik trek die games (nog) niet.JSchut schreef op donderdag 01 september 2016 @ 10:14:
Trek jij Dark souls/Bloodborne dan?
Ik ben meer voor de makkelijkere spellen.
Alleen als het regent
Ik wil 'm ooit ook nog wel een keer, maar ben nog steeds verzadigd van de hele Bloodborne ervaring.
Komt over een jaartje of zo wel ergens.
Verwijderd
Ik niet, dus een welkome ps+ game. Overwoog m idd al te kopen laatst.DigitalError schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 18:01:
[...]
Verwijderd
Wat is er moeilijk aan dark souls 3 dan? Bloodborne heeft ervoor gezorgd dat er meer survivability in de DS serie is gekomen volgens mij. DS1/2 vond ik een stuk uitdagender. Je moet enkel wat doorzettingsvermogen hebben, meer niet. Iedereen kan t uitspelenVerwijderd schreef op donderdag 01 september 2016 @ 10:16:
[...]
Ik trek die games (nog) niet.
Ik ben meer voor de makkelijkere spellen.
Gewoon 20 uur over het eerste gebied doen en dan alle eerste bosses in één keer neer hebben omdat je overleveld bent. Je kan het zo makkelijk maken als je zelf wilt.Verwijderd schreef op donderdag 01 september 2016 @ 10:32:
[...]
Wat is er moeilijk aan dark souls 3 dan? Bloodborne heeft ervoor gezorgd dat er meer survivability in de DS serie is gekomen volgens mij. DS1/2 vond ik een stuk uitdagender. Je moet enkel wat doorzettingsvermogen hebben, meer niet. Iedereen kan t uitspelen
Btw kom er net achter dat je ook met bijna elke controller kan spelen (Xbox One en 360 werken beide prima)Superkanjo schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 15:00:
[...]
Hmmm, gebruik ook Paypal voor de eu store maar geen credit card nodig. Wel heb ik mijn Paypal gekoppeld aan bankrekening misschien dat dat het is.
Dusja nu kost het je letterlijk niks voor de eerste 7 dagen zolang je opzegt (kan bij Account Instellingen > Media) daarna dus 16.99€ per maand
Hier is een video die ik op YouTube tegenkwam:
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=c1hs88nGBrU]
[ Voor 13% gewijzigd door Koning Willy op 01-09-2016 10:55 ]
Mijn naam is Willy, zeg maar Willy, noem mij maar bij mijn eigen naam. Ik ben geen nummer.
Ik heb heel DS3 2 handed gespeeld en alles lopen dodgen. Van alle bazen zijn er 3 geweest die me wat moeite hebben gekost, rond de 10 pogingen. Dat was bij Bloodborne wel anders
Ik vind Bloodborne een stuk pittiger dan Dark Souls 3, nog steeds. Want ja, geen schilden he
In Bloodborne ben je ook nooit echt OP met je build. De damage output van vijanden scaled wel wat met je mee. Merk je ook als je een low level run doet. Ja er zijn meer one hits, maar niet alles. Wat je wel zou denken. Dus ja je kunt je overlevelen, en in verhouding is het dan makkelijker, maar de game zal nooit echt makkelijk worden
[ Voor 11% gewijzigd door Scrisissszzz op 01-09-2016 10:53 ]
PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."
PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7
Oppassen is altijd nodig in Souls games. Maar ja, ik denk dat ik de bazen in DS3 wat voorspelbaarder vond ofzo. Maar er zijn zeker toffe gevechten! Vooral Pontiff, The Watchers, Dragonslayor Armour, de Twin Princes en Soul of Cinder zijn erg toffe gevechtenConscience NL schreef op donderdag 01 september 2016 @ 11:05:
Ging zelf ook "makkelijker" door DS3 heen dan Bloodborne, maar dan nog is het in een aantal boss fights echt oppassen geblazen. Het blijft gewoon een Souls-game. Er zitten ook wel echt gave boss fights in.
PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."
Wat ben je van plan ermee te gaan spelen; pCars/Assetto Corsa of de meer arcadegames zoals F12016/Driveclub?
Als reactie op je onderstaande reactie:
De fysieke GOTY van pCars is even duur als de fysieke Assetto Corsa
De normale versie van pCars koop je al voor <30 euro's.
[ Voor 37% gewijzigd door Superkiwi op 01-09-2016 12:28 ]
Hoe en waar? Amazon?SmooK schreef op donderdag 01 september 2016 @ 12:21:
Na vele refreshes is het zojuist toch gelukt om een g29 te kopen voor 169 euro
Goeie tip. Ik wist niet dat ie een paar keer per dag omlaag ging in prijs. Nu nog ff nadenken of ik 'm nodig heb...SmooK schreef op donderdag 01 september 2016 @ 12:59:
Ja Amazon UK. De prijs daalt een paar keer per dag terug naar de aanbiedingsprijs. Had net geluk denk ik.
Edit: Ik bedenk met trouwens net dat ik toen ik bestelde geen mail kreeg van keepa dus misschien werkt dat alleen als een product langere tijd in de aanbieding is of misschien kun je ergens de refresh instellen ofzo.
[ Voor 22% gewijzigd door RaijRaij op 01-09-2016 13:15 ]
Hehe aanhouder wintSmooK schreef op donderdag 01 september 2016 @ 12:21:
Ik heb de mijne sinds dinsdag in huis, Amazon UK levert vrij snel dus. Project Cars is wel een aanradertje overigens, heb die dinsdag gelijk digitaal gekocht voor $29. Werkt erg goed met de G29. Ik heb ook de shifter besteld, die ga ik vrijdagavond testen!
Driveclub is niet te vergelijken met Project Cars als het op de G29 aan komt. Het is een vermakelijke game hoor, maar het is veel te arcade om goed te gebruiken. Totaal geen overstuur/onderstuur etc. Bij Project Cars wordt het sturen zwaarder naarmate je steeds sneller rijdt en vlieg je zo uit de bocht als je teveel remt/gas geeft.
[ Voor 31% gewijzigd door ASNNetworks op 01-09-2016 13:57 ]
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Heb zelf niet heel veel gespeeld (ds1 en blood borne samen misschien net aan een uurtjeVerwijderd schreef op donderdag 01 september 2016 @ 10:32:
[...]
Wat is er moeilijk aan dark souls 3 dan? Bloodborne heeft ervoor gezorgd dat er meer survivability in de DS serie is gekomen volgens mij. DS1/2 vond ik een stuk uitdagender. Je moet enkel wat doorzettingsvermogen hebben, meer niet. Iedereen kan t uitspelen

Weet niet meer welk forum het was, maar iemand zijn jongere broertje vond zichzelf een goede gamer en kreeg toen van zijn oudere broer megaman voorgeschoteld en gaf na 30 mins half huilend de moed op ofzo......dat dus
10 second ninja DONE
Ik draai het graag om. De games van tegenwoordig zijn allemaal zo simpel, dat alles wat ook maar ietsje meer van je vraagt, meteen heel moeilijk lijkt. Kijk maar eens goed naar veel games van heel vroeger. Toen werd je nergens bij het handje genomen en moest je soms echt zwoegen om progressie te maken. Niet dat ik iedere game zo wil zien hoor, maar toch. In de Souls games merk je heel erg een stijgende lijn, waardoor het gevoel van progressie zo ontzettend aanwezig is. Een Uncharted 4 (hoe vet ik die game ook vind) is qua skill progressie zo vlak en inhoudsloos als wat, maar die game speel je ook meer voor het verhaal, fijne gameplay en mooie graphics.Sagat schreef op donderdag 01 september 2016 @ 13:53:
[...]
Heb zelf niet heel veel gespeeld (ds1 en blood borne samen misschien net aan een uurtje) maar zelfs op basis daarvan zijn het geen simpele games. En al helemaal niet op basis van wat je overal hoort. Dus kan iedereen het uitspelen......in theorie ja, echter ik kan me voorstellen dat veel mensen snel de moed opgeven.
Weet niet meer welk forum het was, maar iemand zijn jongere broertje vond zichzelf een goede gamer en kreeg toen van zijn oudere broer megaman voorgeschoteld en gaf na 30 mins half huilend de moed op ofzo......dat dus
Ik raad iedereen aan dit filmpje eens te kijken waarin Brian Altano van IGN op een hele toffe manier uitlegt hoe hij Bloodborne na een aantal keer spelen heeft weggelegd, het daarna nog een paar keer probeert en uiteindelijk na enkele levels hoger als een ware eindbaas compleet verslaafd door de wereld rent en alles op zijn pad sloopt. Dat is het dus.
Was jij niet degene die Dark Souls 3 binnen een week weer verkocht had?bram1984 schreef op donderdag 01 september 2016 @ 14:27:
[...]
Ik draai het graag om. De games van tegenwoordig zijn allemaal zo simpel, dat alles wat ook maar ietsje meer van je vraagt, meteen heel moeilijk lijkt. Kijk maar eens goed naar veel games van heel vroeger. Toen werd je nergens bij het handje genomen en moest je soms echt zwoegen om progressie te maken. Niet dat ik iedere game zo wil zien hoor, maar toch. In de Souls games merk je heel erg een stijgende lijn, waardoor het gevoel van progressie zo ontzettend aanwezig is. Een Uncharted 4 (hoe vet ik die game ook vind) is qua skill progressie zo vlak en inhoudsloos als wat, maar die game speel je ook meer voor het verhaal, fijne gameplay en mooie graphics.
Ik raad iedereen aan dit filmpje eens te kijken waarin Brian Altano van IGN op een hele toffe manier uitlegt hoe hij Bloodborne na een aantal keer spelen heeft weggelegd, het daarna nog een paar keer probeert en uiteindelijk na enkele levels hoger als een ware eindbaas compleet verslaafd door de wereld rent en alles op zijn pad sloopt. Dat is het dus.
[video]
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Ik houd zeker van een uitdaging en een nieuw spel zet ik standaard op Hard modus, omdat de meeste spellen tegenwoordig redelijk simpel zijn.
Ik heb wat filmpjes gekeken van Bloodborne en denk dat het mij te veel gaat frustreren. Ik snap de voldoening, maar Ninja Gaiden Black had een soortgelijke uitwerking op mij. Het gevoel van absolute frustratie overheerste tov het machtige gevoel als het toch lukt.
Daarnaast wil ik graag in vrede verder leven met mijn buren, dus die wil ik niet lastig vallen met mijn gevloek en getier:)
PSN ID Binloading_nl
Klopt, maar dat kwam niet omdat ik de game (te) moeilijk vond. Ik deed over de tutorial baas (Iudex) 5 pogingen, Vordt first try, Crystal Sage first try en Cursed Rotten Greatwood ook first try. Abyss Watchers was de eerste die ik echt als pittig heb ervaren. Deacons ook een paar keer moeten proberen maar die had ik niet helemaal meteen door. Uiteindelijk verkocht omdat ik de lore, gameplay, wapens, graphics en het leveldesign gewoon niet zo goed vond als in BB. Het voelde gewoon als een stap terug allemaal.spaceboy schreef op donderdag 01 september 2016 @ 14:34:
[...]
Was jij niet degene die Dark Souls 3 binnen een week weer verkocht had?
Dat gezegd hebbende vind ik DS3 nog steeds een betere game dan 99% van wat er op dit moment uit is.
@Hierboven: ik snap de frustratie, maar als iets op een eerlijke manier wat pittiger is (en het dus je eigen schuld is als je doodgaat) heb ik daar een stuk minder moeite mee.
[ Voor 12% gewijzigd door bram1984 op 01-09-2016 15:04 ]
Ow hou op, hou op, wat ik heb ik vroeger toch vaak gevloekt op Mega Man games! Sowieso, destijds waren games allemaal veel pittiger. Lees het boekje, druk op start en succes. Geen internet voor guides of tips, nee helemaal niks. En toch kwam je er doorheen. Dan voelde je je op dat moment gewoon King of the WorldSagat schreef op donderdag 01 september 2016 @ 13:53:
[...]
Heb zelf niet heel veel gespeeld (ds1 en blood borne samen misschien net aan een uurtje) maar zelfs op basis daarvan zijn het geen simpele games. En al helemaal niet op basis van wat je overal hoort. Dus kan iedereen het uitspelen......in theorie ja, echter ik kan me voorstellen dat veel mensen snel de moed opgeven.
Dat gevoel heb je tegenwoordig o.a. met Fromsoft games. Er zijn er meer maar goed. De games zijn uitdagend maar nooit op een manier dat het belachelijk is. Er wordt, zoals Bram zegt, gewoon niet je handje vast gehouden zoals heel veel games tegenwoordig. Oh je bent dood, wacht maar even dan mag je 5 seconden terug weer met alles wat je had het weer proberen.
Rage quits horen nu eenmaal bij gaming vind ik
Tot op zekere hoogte wel. Uiteindelijk game ik om er plezier eruit te halen. Als iets echt frustrerend begint te worden, dan haak ik op een gegeven moment af. Hoe eerlijk de game ook is.Scrisissszzz schreef op donderdag 01 september 2016 @ 15:14:
[...]
Rage quits horen nu eenmaal bij gaming vind ik
Trials heb ik helemaal scheel gespeeld. Totaal andere soort game, maar eerlijk in zijn puurste vorm.
Fifa ben ik mee gestopt (online) omdat ik me werkelijk kapot erger aan aan bepaalde zaken. Dan gaat de lol eraf en ga ik lekker wat anders doen.
PSN ID Binloading_nl
Games als Wipeout, Trackmania Turbo, Fifa, Assassins Creed en slechte teammates in bv Battlefield zorgen in een veel hogere mate voor gevloek en getier dan Bloodborne, thrust mesteefje schreef op donderdag 01 september 2016 @ 14:59:
Daarnaast wil ik graag in vrede verder leven met mijn buren, dus die wil ik niet lastig vallen met mijn gevloek en getier:)
Die lui die altijd zeggen dat je agressief wordt van spellen als GTA en CoD hebben nog nooit Trackmania gespeeld...
Iemand die filmpjes/reviews etc heeft gezien proberen te overtuigen om Bloodborne/Dark Souls te spelen is nagenoeg onmogelijk is mijn ervaring. Totdat ze de game een keer proberen, dan zijn ze opeens om en kun je het aloude "zie je wel" uit de kast halen
Loop al te vloeken nu ik bezig ben met de laatste achievements van Batmann haha.
PSN ID Binloading_nl
Dat het heel moeilijk is geloof ik meteen, maar dat is niet iets dat ik uit de weg ga. Hetgeen wat mij tegenhoudt om het aan te schaffen is dat de hele stijl van Bloodborne mij op de een of andere manier niet aanspreekt als ik de gameplay ervan bekijk. Ergens vind ik dit wel jammer, aangezien het zulke hoge punten krijgt en mensen er zo positief over zijn (veel mensen vinden het zelfs de beste game tot nu toe op de PS4). Bovendien schijnt de gameplay erg goed, tof en eerlijk te zijn en dat is iets dat me dan wel weer erg aanspreekt.
Zijn er toch mensen hier die mij het aanraden om het een keer te proberen mocht ik hem aan kunnen schaffen voor een vriendelijk prijsje. Misschien dat de kwaliteit van de gameplay zo goed is dat ik de stijl van de wereld die me niet aanspreekt door de vingers kan zien? Ik wil hier nog aan toevoegen dat ik Dark Souls III er een stuk toffer uit vind zien qua vooral wereld en omgevingen.
En ik heb voor mezelf besloten dat ik uit de volgende games er nog 1, maximaal 2 ga halen. Ik zie er namelijk altijd een klein beetje tegenop om te beginnen aan games waar je lang mee bezig bent en ik heb ook geen zin om honderden uren in 1 game te steken, aangezien er namelijk zoveel toffe games te spelen zijn. De games waar die ik bedoel zijn:
- The Witcher 3: Game of the Year Edition
- Bloodborne of Dark Souls III dan misschien
- GTA V (heb ik al op de PS3, maar nooit uitgespeeld)
- Maffia 3 (ligt ook aan eventuele recensies)
[ Voor 24% gewijzigd door dvd-linden op 01-09-2016 17:28 ]
PSN ID: dvd-linden | Youtube: dvd-linden
Meteen kopen voor een goeie prijs als dat kan. De style lijkt heel erg gothic achtig (is het ook), maar die style pakt echt heel goed uit.dvd-linden schreef op donderdag 01 september 2016 @ 17:17:
Ik heb nou al regelmatig op dit forum gelezen dat mensen ontzettend lyrisch zijn over Bloodborne. Persoonlijk heb ik nog nooit Demon's Souls, Dark Souls of Bloodborne gespeeld of überhaupt gespeeld zien worden in het echt.
Dat het heel moeilijk is geloof ik meteen, maar dat is niet iets dat ik uit de weg ga. Hetgeen wat mij tegenhoudt om het aan te schaffen is dat de hele stijl van Bloodborne mij op de een of andere manier niet aanspreekt als ik de gameplay ervan bekijk. Ergens vind ik dit wel jammer, aangezien het zulke hoge punten krijgt en mensen er zo positief over zijn (veel mensen vinden het zelfs de beste game tot nu toe op de PS4). Bovendien schijnt de gameplay erg goed, tof en eerlijk te zijn en dat is iets dat me dan wel weer erg aanspreekt.
Zijn er toch mensen hier die mij het aanraden om het een keer te proberen mocht ik hem aan kunnen schaffen voor een vriendelijk prijsje. Misschien dat de kwaliteit van de gameplay zo goed is dat ik de stijl van de wereld die me niet aanspreekt door de vingers kan zien?
Maar kan ik dan niet beter voor Dark Souls III kiezen, aangezien die game mij qua stijl dan toch iets meer aanspreekt. Of is Bloodborne daadwerkelijk beter qua gameplay en dergelijke?Nieuwevolger schreef op donderdag 01 september 2016 @ 17:22:
[...]
Meteen kopen voor een goeie prijs als dat kan. De style lijkt heel erg gothic achtig (is het ook), maar die style pakt echt heel goed uit.
PSN ID: dvd-linden | Youtube: dvd-linden
Heb dark souls 3 nog niet gespeeld, maar bloodborne is volgens veel mensen in bijna opzichten beter. Plus de game is goedkoper te krijgen. Maar dark souls 3 is nog steeds een van de beste ps4 games en je krijgt waarschijnlijk weinig spijt ervan.dvd-linden schreef op donderdag 01 september 2016 @ 17:27:
[...]
Maar kan ik dan niet beter voor Dark Souls III kiezen, aangezien die game mij qua stijl dan toch iets meer aanspreekt. Of is Bloodborne daadwerkelijk beter qua gameplay en dergelijke?
nice ik had mijne vorige week al besteld, en had hem dinsdag binnen gekregenSmooK schreef op donderdag 01 september 2016 @ 12:21:
meteen een playseat challenge bij gehaald, omdat ik zelf niet veel ruimte heb in de woonkamer.
Grappig om te lezen dit. Ik had precies hetzelfde. Als je heel goed zoekt hier, kom je vast nog wel ergens een pre-release post van mij tegen waarin ik aangeef dat het stijltje heel deprimerend op me overkomt. Was echt een impuls aankoop voor mij en wat voor een.dvd-linden schreef op donderdag 01 september 2016 @ 17:17:
Ik heb nou al regelmatig op dit forum gelezen dat mensen ontzettend lyrisch zijn over Bloodborne. Persoonlijk heb ik nog nooit Demon's Souls, Dark Souls of Bloodborne gespeeld of überhaupt gespeeld zien worden in het echt.
Heb het al vaker gezegd hier, maar het is mijn favo game allertijden, dus niet alleen op de PS4.
Persoonlijk zou ik voor een nieuwe speler zeker BB aanraden boven Dark Souls. Dark Souls is vooral qua character building veel dieper waarbij je heel veel rekening moet houden met het gewicht van je uitrusting. Voor mijn smaak een beetje te diep allemaal. Verder lijken veel wapens allemaal op elkaar i.t.t. de transformable trick weapons uit BB. Ik vind de interconnectiviteit (open een shortcut: WTF, hier was ik 10 uur geleden!) beter. En geheel smaak: design van de vijanden en de architectuur. Daarbij stuurt BB strakker en sneller en is het geheel veel offensiever ingesteld waarbij een parry makkelijker te timen is.
Dat ligt er maar net aan hoe graphics-geil je bent. Als je met BB begint, ben je qua graphics sowieso verkocht, want die is het mooiste van de 3. Beetje hetzelfde als je Uncharted 1 t/m 4 gaat spelen en je begint met deel 4. Als je van plan bent om ze allemaal te spelen moet je gewoon met DS2 (liever nog DS op de PS3) beginnen. Als je de volgorde omdraait wordt het sowieso treurig. Qua gameplay durf ik nog steeds niet te zeggen welke game mijn voorkeur heeft. Heb ontzettend genoten van BB, maar DS1 t/m 3 waren ook 1 groot feest om te spelen. Anders, maar zeker wereldklasse.SmooK schreef op donderdag 01 september 2016 @ 18:35:
Stel ik wil ook de from software games gaan spelen is de juiste volgorde dan bb, ds2, ds3 of is 2 dus danig verouderd vergeleken met de rest dat ik die beter kan skippen?
Qua "verhaallijn" maakt het geen kont uit gelukkig.
[ Voor 11% gewijzigd door spaceboy op 01-09-2016 18:38 ]
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Dat is niet helemaal waar, er zijn zeer nuttige referenties naar voorgaande games in DS3.spaceboy schreef op donderdag 01 september 2016 @ 18:37:
[...]
Qua "verhaallijn" maakt het geen kont uit gelukkig.
You have two error checking devices installed in two sockets on your head. They are called eyes .
Dark Souls 1 en 2 zijn een stuk "trager" dan Dark souls 3 en zeker Bloodborne. Het drinken van potions, je bewegingen etc zijn net wat trager.SmooK schreef op donderdag 01 september 2016 @ 18:39:
graphics doen het niet zo voor me, het is mooi meegenomen maar als een game wat ouder is stoor ik me daar niet aan. Gameplay daarentegen wel, is dat een grote stap terug?
You have two error checking devices installed in two sockets on your head. They are called eyes .
Gameplay is in DS wat dieper qua character-building zoals Bram hierboven zegt. Vergelijk het maar een beetje met een racesimulator of een arcaderacer. DS voelt iets langzamer en zeker in het begin logger. Maar als je daarmee begint is er niets mis mee.SmooK schreef op donderdag 01 september 2016 @ 18:39:
graphics doen het niet zo voor me, het is mooi meegenomen maar als een game wat ouder is stoor ik me daar niet aan. Gameplay daarentegen wel, is dat een grote stap terug?
En een persoonlijke voorkeur voor mij: ik weet niet hoe het komt, maar die FROM games spelen het lekkerst in de winter. Heb nu alweer zin in november/december/januari, dan ga ik een 2e playthrough van DS2, DS3 en BB (in die volgorde) doen.
[ Voor 18% gewijzigd door spaceboy op 01-09-2016 18:44 ]
ASNNetworks in "[PS4] PlayStation 4 - deel 7"
Sinds vorige week vrijdag, de kans wordt steeds lager om er een te bemachtigen voor dat bedrag. Vrijdag had je zonder problemen er een kunnen bestellen (een vriend en ik hebben direct een besteld toen en dinsdag in huis ontvangen).
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Ik vind van wel. Door BB kwam ik niet door DS3 heen en al helemaal niet door DS2.SmooK schreef op donderdag 01 september 2016 @ 18:39:
[ Voor 90% gewijzigd door Sagat op 01-09-2016 19:50 . Reden: Doh! ]
10 second ninja DONE
Ik vind het altijd zeer ergelijk om zo maar aan een deel 3 te beginnen, dan zou ik liever bloodborne doen. Ook omdat het altijd lastig is om een stap omlaag te doen in games. Dan mis je opeens bepaalde verbeteringen. Bloodborne is al een paar in de sale geweest en zal dus ongetwijfeld nog wel een keer terug komen of 2e hands goedkoop te vinden zijn. Aan de andere kant, als je dit niet uitmaakt, dan gewoon gaan voor de game die je het meest aanspreekt, een paar post terug zei iemand hier ook al dat ds3 makkelijker is dan 1 en 2, dus misschien daardoor wel de beste om mee te starten.dvd-linden schreef op donderdag 01 september 2016 @ 17:27:
[...]
Maar kan ik dan niet beter voor Dark Souls III kiezen, aangezien die game mij qua stijl dan toch iets meer aanspreekt. Of is Bloodborne daadwerkelijk beter qua gameplay en dergelijke?
10 second ninja DONE
PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL
Daarna de souls games in de goeie volgorde. Deel 1 is dan wel oud maar qua leveldesign bv de beste. Deel 2 vinden velen de slechtste omdat de levels minder zijn. Maar dat deel bracht echt wel verbeteringen. Dan deel 3 doen.
Bloodborne is overall gewoon het tofste. Voor mij ook een van de beste games ooit! Speel m nog wekelijks
Maar als je een From game wilt doen opnde ps4, Bloodborne. 2e hands prima te krijgen. DS3 is idd makkelijker. Vind ik dan. Maar de speelstijlen zijn zo verschillend. Kijk van beide een stukje lets play op YT en kies dan zou ik zeggen..
Dan kan je hem het best gaan pre orderen. Misschien dat retailers er nog een klein handje vol krijgen voor de losse verkopen. Maar dan moet je er sowieso vroeg bij zijn.RawChild schreef op donderdag 01 september 2016 @ 20:07:
Ik wil toch nog graag PSVR in oktober als deze uitkomt. Is dit nog mogelijk? Of is er niet bekend hoeveel er geleverd gaat worden?
YouTube: Sausbert's Live PS4 Broadcast
Ja godsamme nu wil ik ook weer verderbram1984 schreef op donderdag 01 september 2016 @ 21:29:
Ik ben Bloodborne live aan het spelen, voor mensen die benieuwd zijn.
YouTube: Sausbert's Live PS4 Broadcast
start bloodborne

PSN ID: Beest41
Haha toch nog ff live 2 bazen gesloopt in NG++++.Scrisissszzz schreef op donderdag 01 september 2016 @ 21:49:
[...]
Ja godsamme nu wil ik ook weer verder
start bloodborne
Ja das een tough bastard.SCARfaceE schreef op donderdag 01 september 2016 @ 22:00:
Moet ook nog één boss verslaan uit de DLC (Laurence, the first Vicar). Krijg toch ook weer zin om het te proberen en na 2 pogingen te ragequitten. Geen enkele andere boss heeft me zo laten quitten(NG+veel)
On: The Last Guardian niet aanwezig op de TGS. Hoop niet dat dit een slecht voorteken is.
Waren nog 3 op voorraad toen ik besteld heb. Betwijfel of het wat voor mij is maar kan er altijd iemand anders blij mee maken.
Verwijderd
Lijkt een voorbode te zijn van wat er gaat gebeuren...bram1984 schreef op donderdag 01 september 2016 @ 22:52:
On: The Last Guardian niet aanwezig op de TGS. Hoop niet dat dit een slecht voorteken is.
En inderdaad, het is erg stil rondom The Last Guardian voor een game die volgende maand al uit moet komen. Hopelijk niet weer uitstel.
Ik heb beneden een Cisco van ziggo staan, boven die plug en daaraan de ps4. Maar ik krijg het niet voor elkaar die op nat2 te zetten. Op wifi is het nat2, kabel nat 3. Iemand tips hoe ik dit kan fixen?
Dit topic is gesloten.
De PS4 Pro biedt meer dan alleen 4K er zijn ook voordelen bij HD tv's, zie o.a. Dit artikel op T.net
Extra PlayStation-gerelateerde topics:
- [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen
- Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2
- Lijst met PSN ID's van Tweakers [!] Externe site! Google Docs-link.