Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-09 22:54

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Even iets heel anders voor Paypal-gebruikers: de voorwaarden zijn weer aangepast. Ik las ze even door en het volgende viel op:
Aankopen van de meeste goederen en services komen in aanmerking [voor Aankoopbescherming][...], met uitzondering van de volgende transacties:
  • aankopen van objecten die gelijkwaardig zijn aan contant geld (inclusief, maar niet beperkt tot, opgeslagen waardeobjecten zoals cadeaukaarten en prepaid cards)
Bron

Dus geen bescherming meer als je via Paypal sleutels online koopt (games, geld, PS+)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

twowheeler schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 08:21:
Heeft iemand z'n ps4 aangesloten met een kabel op zo'n plug range Extender van sitecom (zoeen voor in het stopcontact)

Ik heb beneden een Cisco van ziggo staan, boven die plug en daaraan de ps4. Maar ik krijg het niet voor elkaar die op nat2 te zetten. Op wifi is het nat2, kabel nat 3. Iemand tips hoe ik dit kan fixen?
Zorgen dat je PS4 een vast ip adres heeft en dat ip adres in DMZ zetten.

Googlen voor hoe dat moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

twowheeler schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 08:21:
Heeft iemand z'n ps4 aangesloten met een kabel op zo'n plug range Extender van sitecom (zoeen voor in het stopcontact)

Ik heb beneden een Cisco van ziggo staan, boven die plug en daaraan de ps4. Maar ik krijg het niet voor elkaar die op nat2 te zetten. Op wifi is het nat2, kabel nat 3. Iemand tips hoe ik dit kan fixen?
Ja, maar ik heb een Ubee modem. Ik heb hetzelfde probleem gehad en een en ander aan de hand van tips van anderen gewijzigd in de instellingen. Het leek aanvankelijk niet te helpen, maar uiteindelijk was NAT Type 2 een feit.

Volgens mij heb ik het in dit topic al eens eerder gevraagd dan wel in deel 6 van het PS4 topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvd-linden
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 24-01-2023
bram1984 schreef op donderdag 01 september 2016 @ 18:08:
[...]

Grappig om te lezen dit. Ik had precies hetzelfde. Als je heel goed zoekt hier, kom je vast nog wel ergens een pre-release post van mij tegen waarin ik aangeef dat het stijltje heel deprimerend op me overkomt. Was echt een impuls aankoop voor mij en wat voor een.
Wel lekker om zo'n impulsaankoop te hebben 8).

Ik heb nog wat gameplay van zowel BloodBorne als the Witcher III gekeken en blijf het lastig vinden om een keuze te maken. Ik denk dat de hele wereld van the Witcher mij in principe meer aanspreekt, maar uiteindelijk gaat het erom hoe een game speelt en dan bedoel ik voornamelijk de gevechten. Het lijkt mij wel echt vet als een gevecht ook echt een gevecht is, dit soepel en lekker speelt, iedere vijand anders is en je jezelf er echt in moet verdiepen hoe een vijand te verslaan is. Vandaar dat ik toch enigszins naar Bloodborne neig, omdat ik het idee heb dat sec de gameplay (lees: de gevechten) in Bloodborne beter is dan in the Witcher. Ik hoor en lees niet voor niks dat Bloodborne wat dat betreft in alles echt een gamers game is lijkt me.

Kan jij of iemand anders dit beamen?

PSN ID: dvd-linden | Youtube: dvd-linden

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dvd-linden schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 11:16:
[...]

Ik heb nog wat gameplay van zowel BloodBorne als the Witcher III gekeken en blijf het lastig vinden om een keuze te maken. Ik denk dat de hele wereld van the Witcher mij in principe meer aanspreekt, maar uiteindelijk gaat het erom hoe een game speelt en dan bedoel ik voornamelijk de gevechten. Het lijkt mij wel echt vet als een gevecht ook echt een gevecht is, dit soepel en lekker speelt, iedere vijand anders is en je jezelf er echt in moet verdiepen hoe een vijand te verslaan is. Vandaar dat ik toch enigszins naar Bloodborne neig, omdat ik het idee heb dat sec de gameplay (lees: de gevechten) in Bloodborne beter is dan in the Witcher. Ik hoor en lees niet voor niks dat Bloodborne wat dat betreft in alles echt een gamers game is lijkt me.

Hierbij. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ook hierbij :P

Waar woon je? Anders kom je een keer langs om Bloodborne te spelen, geen probleem ;)
*Kiwi woont in Zuidwest-Brabant.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkanjo
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 06-10 15:35
Absoluut, de Witcher is een fantastische game en doet heel veel dingen heel erg goed. Maar voor de combat moet je niet voor de Witcher gaan. De combat in Bloodborne is ongeevenaard, en hoewel het een hele andere setting betreft heeft de wereld in Bloodborne ook top sfeertje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-09 22:54

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

dvd-linden schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 11:16:
[...]

Beide spellen zijn ontzettend goed, maar op een andere manier.

Bloodborne (samen met de Dark Souls games) zijn echt punishing. Maak je één fout, ben je vaak dood. Daar komt ook vaak frustratie bij kijken, waardoor je sneller afhaakt. Maar als je dan eindelijk een baas omlegt, geeft dat wel een erg lekker gevoel! :)
Verder is het verhaal van Bloodborne en consorten echt onbegrijpelijk. Vaak krijg je uit itembeschrijvingen meer verhaal dan uit cutscenes. Soms leuk, maar eerlijk gezegd kan ik van Bloodborne en de Dark Souls games het verhaal niet uitleggen (iets met vuur! ;)).
Ook zijn de werelden ontzettend deprimerend, donker, grauw, dood en verderf. Moet je ook tegen kunnen.

The Witcher 3 is een game die een stuk toegankelijker is. Heel goed verhaal, grote werelden, veel sidequests, goeie actie. Zo moeilijk te maken als je zelf wilt. Een completere game vergeleken bij Bloodborne.

Met beiden zit je goed, maar ik zou in eerste instantie voor de Witcher gaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:16

JSchut

.....

Bloodborne! Was hier ook een twijfel geval. Maar beste game die ik de afgelopen jaren gespeeld heb.

Ik zag hem gister bij de Bart Smit staan. Goty edition voor 28.99 geloof ik. Koopje!

Witcher vond ik ook goed. Maar ik moet hem ooit nog uitspelen. Ik had de game weer verkocht om de goty editie te gaan kopen. Dat zal ik deze winter gaan doen denk ik.

Bloodborne heeft echter veel meer indruk op mij gemaakt. De combar is idd vele malen beter in Bloodborne.

[ Voor 45% gewijzigd door JSchut op 02-09-2016 11:54 ]

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JSchut schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 11:52:
Witcher vond ik ook goed. Maar ik moet hem ooit nog uitspelen. Ik had de game weer verkocht om de goty editie te gaan kopen. Dat zal ik deze winter gaan doen denk ik.
Was je niet beter uit als je de expansions los kocht?
De basis game had je al, en zo duur zijn de uitbreidingen niet.
En goty - normale versie is niet uitwisselbaar qua save games, dus nu moet je ook nog eens overnieuw beginnen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

dutchgio schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 12:05:
[...]

En goty - normale versie is niet uitwisselbaar qua save games, dus nu moet je ook nog eens overnieuw beginnen..
Ik moest sowieso opnieuw beginnen. Ik was helemaal uit het verhaal. En toen gekeken qua tijd en ik had gewoon de tijd niet om verder te gaan met de game. Toen maar besloten hem weg te doen en dan ooit de goty te kopen.

Ik had hem tweedehands gekocht en voor het zelfde bedrag weer kunnen verkopen. nu heb ik voor iets meer straks de goty.

[ Voor 9% gewijzigd door JSchut op 02-09-2016 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rogar
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 00:37
Mrjraider schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 17:52:
http://blog.us.playstatio...games-for-september-2016/

Ben benieuwd; gratis games september zijn:
Lords of the Fallen, PS4
Journey, PS4, PS3
Prince of Persia: The Forgotten Sands, PS3
Datura, PS3
Badland, PS Vita, PS4, PS3
Amnesia: Memories, PS Vita

Vooral Journey lijkt me erg gaaf :) Heb er goede dingen over gehoord
Ik zie deze games helemaal nog niet in de PS+ staan... Of komen die pas volgende week dinsdag?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

Rogar schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 12:10:
[...]

Ik zie deze games helemaal nog niet in de PS+ staan... Of komen die pas volgende week dinsdag?
Altijd de eerste dinsdag in de nieuwe maand. Dus inderdaad pas aankomende dinsdag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Rogar schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 12:10:
[...]

Dat dus, inderdaad ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-10 09:17
Nou zojuist Blood Borne via V&A gekocht...
Zal mijn buren vast inlichten:)

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvd-linden
dvdkiwi schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 11:27:
Ook hierbij :P

Waar woon je? Anders kom je een keer langs om Bloodborne te spelen, geen probleem ;)
*Kiwi woont in Zuidwest-Brabant.
Ik woon ook in Zuidwest-Brabant, op mijn profiel kan je vinden waar precies. Als het niet te ver is zou dat misschien wel een idee kunnen zijn inderdaad. Sowieso leuk om met gelijkgestemden te praten :D.

@bram1984, @dwdkiwi, @Superkanjo, @SqueakyClean & @JSchut: Ik heb het idee dat de consensus is dat de actie en het vechten sowieso beter zijn in Bloodborne dan in the Witcher. Dus bedankt allemaal! De GOTY-edition is momenteel maar 28 euro inderdaad, dus zal er nog ff goed over nadenken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ondertussen duurt het installeren en updaten van bloodborne een eeuwigheid bij mij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
steefje schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 13:19:
Hahahahaha en weer iemand die er in trapt _O- _O-

Just kidding.
Of toch niet?
Jawel :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18:18
Nieuwevolger schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 13:53:
Ondertussen duurt het installeren en updaten van bloodborne een eeuwigheid bij mij.
Ondertussen kan je gewoon een andere game spelen of BF1 (moet je hem wel al gedownload hebben) testen. ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Jumpman op 02-09-2016 15:33 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:22

spaceboy

Op grote hoogte

Ik lees hier ook veel te weinig over mensen die Worms W.M.D. spelen. Sinds hele lange tijd dat ik echt zo aan 't genieten ben van 'n game. Ook die online potjes zijn gaaf. Er zijn een paar malloten bij die echt te briljant goed zijn, maar over het algemeen goed te doen om minstens de helft van de potjes te winnen.

Dus mensen: GA WORMS SPELEN! (als je Bloodborne zat bent) :P

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik geniet wel eens van een potje Fifa, hoor je hier ook niet veel over.
Moet iedereen dat nu ook gaan spelen? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

dutchgio schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 16:42:
Ik geniet wel eens van een potje Fifa, hoor je hier ook niet veel over.
Moet iedereen dat nu ook gaan spelen? :+
Nee, want iedereen moet Worms spelen. :) Ik kom namelijk bijna geen Nederlanders online tegen. Voetballen doe je maar buiten, de zon schijnt! ;)

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bukkum
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 05-10 17:34
dutchgio schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 12:05:
[...]

Je kan niet verder gaan waar je bent gebleven als je de Goty koopt terwijl je de gewone versie daarvoor hebt gespeeld? Is dat altijd bij elk spel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bukkum schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 17:04:
[...]

Je kan niet verder gaan waar je bent gebleven als je de Goty koopt terwijl je de gewone versie daarvoor hebt gespeeld? Is dat altijd bij elk spel?
Van The Witcher is het iig bekend dat het zo zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
  • Laatst online: 23-02 21:53
dvd-linden schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 13:22:
[...]

Ik woon ook in Zuidwest-Brabant, op mijn profiel kan je vinden waar precies. Als het niet te ver is zou dat misschien wel een idee kunnen zijn inderdaad. Sowieso leuk om met gelijkgestemden te praten :D.

@bram1984, @dwdkiwi, @Superkanjo, @SqueakyClean & @JSchut: Ik heb het idee dat de consensus is dat de actie en het vechten sowieso beter zijn in Bloodborne dan in the Witcher. Dus bedankt allemaal! De GOTY-edition is momenteel maar 28 euro inderdaad, dus zal er nog ff goed over nadenken.
Just do it! We kunnen je allemaal helpen in t Bloodborne topic! :)

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twowheeler
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 06-10 15:21
Verwijderd schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 09:01:
[...]

Zorgen dat je PS4 een vast ip adres heeft en dat ip adres in DMZ zetten.

Googlen voor hoe dat moet.
De ps4 zelf een vast ip of moet ik dat geven via de router?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

twowheeler schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 18:20:
De ps4 zelf een vast ip of moet ik dat geven via de router?
De PS4 zelf een vast ip adres geven op de PS4 en daarna dat ip adres in DMZ zetten in je router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twowheeler
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 06-10 15:21
Verwijderd schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 19:32:
[...]

De PS4 zelf een vast ip adres geven op de PS4 en daarna dat ip adres in DMZ zetten in je router
Top! Ik ga ermee aan de slag

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 00:06
steefje schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 13:19:
Heb je de controller al vastgeplakt aan je handen voor de zekerheid? Of een voorzetscherm voor je tv gezet? :+

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22:49
spaceboy schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 16:20:
Ik lees hier ook veel te weinig over mensen die Worms W.M.D. spelen. Sinds hele lange tijd dat ik echt zo aan 't genieten ben van 'n game. Ook die online potjes zijn gaaf. Er zijn een paar malloten bij die echt te briljant goed zijn, maar over het algemeen goed te doen om minstens de helft van de potjes te winnen.

Dus mensen: GA WORMS SPELEN! (als je Bloodborne zat bent) :P
Ze hebben ook zoveel beroerde versies uitgebracht dat ze nu een beetje onder de radar vliegen. Zeker met wat er aan zit te komen. Zonde, want dit is echt een steengoede Worms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bukkum
Beakzz schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 22:05:
[...]

Ze hebben ook zoveel beroerde versies uitgebracht dat ze nu een beetje onder de radar vliegen. Zeker met wat er aan zit te komen. Zonde, want dit is echt een steengoede Worms.
Vind 25€ behoorlijk aan de prijs voor zo'n spel persoonlijk. Leuk voor een paar snelle potjes maar dan wel voor iets minder.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22:49
bukkum schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 22:19:
[...]

Vind 25€ behoorlijk aan de prijs voor zo'n spel persoonlijk. Leuk voor een paar snelle potjes maar dan wel voor iets minder.
Ja lekker wachten op een aanbieding dan. Zal vast niet heel lang duren ;) Heb er zelf al 15+ uur in zitten met een paar keer buikpijn van het lachen dus zelfs €60 had ik nu niet teveel gevonden. Het ligt er maar net met wie je het speelt natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bukkum
Beakzz schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 22:50:
[...]

Ja lekker wachten op een aanbieding dan. Zal vast niet heel lang duren ;) Heb er zelf al 15+ uur in zitten met een paar keer buikpijn van het lachen dus zelfs €60 had ik nu niet teveel gevonden. Het ligt er maar net met wie je het speelt natuurlijk :)
Daarom zeg ik ook persoonlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

bukkum schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 22:19:
[...]

Ja, dat dacht ik ook. Ik vond het veel te duur (volgens mij moest ik 30 euro lappen op PSN), met precies dat idee. Ik ben nu echter alleen nog Worms aan het spelen. Dat blijft uren achter elkaar leuk. De toevoegingen van zowel gebouwen als de mech/chopper/tank maken dit wel een echte nieuwe ervaring.

Ik heb de vorige Worms (nog) niet gekocht want die was zelfs na een jaar nog 25 euro.

Maar goed, it's personal. Beakzz: ik ga je toevoegen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Conscience NL
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 02-10 21:59
Gisteren DOOM uitgespeeld. Vette game. Grafisch ziet het er ook super uit, en dat met 60fps.

Deze maand is eigenlijk vrij rustig qua releases. Wellicht The Bioshock Collection oppikken. Zie ook dat The Tomorrow Children deze maand uitkomt, maar daar is de hype een beetje vanaf heb ik het idee.

PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hotzenwalder
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 05-09 16:14
Mijn PS4 is een stuk minder waardevol geworden. Ik kan werkelijk niets meer downloaden uit de store wat groter is dan een paar MB. Alle grote downloads (updates, demo's etc) mislukken na een tijdje met error NW-31194-8. Daarnaast is de downloadsnelheid dramatisch laag voor mijn verbinding (300Mbit, maar downloads zijn gemiddeld 9Mbit).

Wat heb ik al geprobeerd?

- Bedraad, Draadloos, MTU wijzigen, DNS wijzigen, IP handmatig instellen, proxy gebruiken (PSX download helper), Via router, rechtstreeks op modem, via tethering over 4G (te langzaam), Database rebuild in safe mode, PS4 opnieuw geinitialiseerd (complete wipe), PSN account deactivated/activated.

Er is eigenlijk niets wat ik nog kan bedenken, behalve de PS4 meenemen naar een andere locatie en kijken wat hij daar doet.

Het vreemde is dat ik via de PSX download helper op mijn PC ook de PKG downloads niet goed binnen krijg. Ze stoppen op 80% of minder en kunnen daarna ook niet meer hervat worden, ook niet op de PS4. Voorbeeld van zo'n url...

http://gs2.ww.prod.dl.pla...rverIpAddr=87.248.203.253

Momenteel test ik of ik die URL wel op mijn werk kan binnenhalen of dat hij daar ook stopt. Helaas is ook daar de download extreem traag, dus ik heb nog geen uitsluitsel daarover.

Ik begin er ondertussen wel moedeloos van te worden, want op deze manier is mijn PS4 niet echt bruikbaar meer. Ik heb hem sinds december 2015 en tot augustus heb ik eigenlijk geen problemen gehad met downloaden en op mijn andere systemen werkt downloaden ook naar behoren. Ik zie ook geen extreme ping-loss of time-outs op mijn verbinding als de downloads lopen.

Mijn internet loopt via ZIGGO en een ASUS RT-AC66U router en is eigenlijk altijd in orde. Iemand enige suggestie? :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KookSpook
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 20-09 16:17
Sony bellen dat ze hem moeten fixen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hotzenwalder schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 11:07:
Ik begin er ondertussen wel moedeloos van te worden, want op deze manier is mijn PS4 niet echt bruikbaar meer. Ik heb hem sinds december 2015 en tot augustus
Als je hem slechts 9 maanden hebt valt ie nog ruimschoots binnen de garantie.
Dus hop, terug naar de winkel, probleem uitleggen (eventueel laten zien), op laten sturen en hopen dat je hem niet te lang kwijt bent ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:13

Exirion

Gadgetfetisjist

Hotzenwalder schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 11:07:
Mijn PS4 is een stuk minder waardevol geworden. Ik kan werkelijk niets meer downloaden uit de store wat groter is dan een paar MB. Alle grote downloads (updates, demo's etc) mislukken na een tijdje met error NW-31194-8. Daarnaast is de downloadsnelheid dramatisch laag voor mijn verbinding (300Mbit, maar downloads zijn gemiddeld 9Mbit).

Wat heb ik al geprobeerd?

- Bedraad, Draadloos, MTU wijzigen, DNS wijzigen, IP handmatig instellen, proxy gebruiken (PSX download helper), Via router, rechtstreeks op modem, via tethering over 4G (te langzaam), Database rebuild in safe mode, PS4 opnieuw geinitialiseerd (complete wipe), PSN account deactivated/activated.

Er is eigenlijk niets wat ik nog kan bedenken, behalve de PS4 meenemen naar een andere locatie en kijken wat hij daar doet.

Het vreemde is dat ik via de PSX download helper op mijn PC ook de PKG downloads niet goed binnen krijg. Ze stoppen op 80% of minder en kunnen daarna ook niet meer hervat worden, ook niet op de PS4. Voorbeeld van zo'n url...

http://gs2.ww.prod.dl.pla...rverIpAddr=87.248.203.253

Momenteel test ik of ik die URL wel op mijn werk kan binnenhalen of dat hij daar ook stopt. Helaas is ook daar de download extreem traag, dus ik heb nog geen uitsluitsel daarover.

Ik begin er ondertussen wel moedeloos van te worden, want op deze manier is mijn PS4 niet echt bruikbaar meer. Ik heb hem sinds december 2015 en tot augustus heb ik eigenlijk geen problemen gehad met downloaden en op mijn andere systemen werkt downloaden ook naar behoren. Ik zie ook geen extreme ping-loss of time-outs op mijn verbinding als de downloads lopen.

Mijn internet loopt via ZIGGO en een ASUS RT-AC66U router en is eigenlijk altijd in orde. Iemand enige suggestie? :-(
Je geeft eigenlijk zelf al aan dat het probleem buiten je PS4 kan liggen. Ik zou dat ding gewoon eens direct bij je modem neerzetten, zonder router of andere zut ertussen. Als ie het dan wel doet, dan is je router defect. Het hoeft maar een kapotte geheugenchip te zijn en je krijgt datacorruptie. Dus thuis nog meer dingen uitsluiten, of inderdaad direct bij iemand anders proberen.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hotzenwalder
dvdkiwi schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 11:42:
[...]

Als je hem slechts 9 maanden hebt valt ie nog ruimschoots binnen de garantie.
Dus hop, terug naar de winkel, probleem uitleggen (eventueel laten zien), op laten sturen en hopen dat je hem niet te lang kwijt bent ;)
Klopt, maar gezien het feit dat ik het via de PC ook niet kan binnenhalen lijkt de reden buiten de PS4 te liggen. Pas als ik op een andere locatie getest heb (mijn werk bijvoorbeeld) met de PS4 en de downloads gaan daar ook fout dan ga ik terug naar de winkel. Dat ik hem dan even moet missen... ach, zolang het maar weer werkt als ie terug komt. >:)

[edit]
Direct op het modem heb ik ook geprobeerd, maar omdat het zo traag was (download ging 10 uur duren) moest ik de test onderbreken. Mijn vrouw en kids wilden graag weer internetten en dat gaat niet als ik het exclusief gebruik op de PS4 ;)

[ Voor 15% gewijzigd door Hotzenwalder op 03-09-2016 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoiLive
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-09 11:00
Hotzenwalder schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 11:45:
[...]

Klopt, maar gezien het feit dat ik het via de PC ook niet kan binnenhalen lijkt de reden buiten de PS4 te liggen. Pas als ik op een andere locatie getest heb (mijn werk bijvoorbeeld) met de PS4 en de downloads gaan daar ook fout dan ga ik terug naar de winkel. Dat ik hem dan even moet missen... ach, zolang het maar weer werkt als ie terug komt. >:)

[edit]
Direct op het modem heb ik ook geprobeerd, maar omdat het zo traag was (download ging 10 uur duren) moest ik de test onderbreken. Mijn vrouw en kids wilden graag weer internetten en dat gaat niet als ik het exclusief gebruik op de PS4 ;)
Ik zou hem als laatste nog even bij een vriend/buur proberen om te kijken of die het downloaden daar ook niet doet. Een full reset geven om te kijken of er niet toevallig iets verstoort is geweest. En daarna lijkt het me een duidelijk garantie gevalletje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hotzenwalder
CoiLive schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 11:50:
[...]

Ik zou hem als laatste nog even bij een vriend/buur proberen om te kijken of die het downloaden daar ook niet doet. Een full reset geven om te kijken of er niet toevallig iets verstoort is geweest. En daarna lijkt het me een duidelijk garantie gevalletje.
Een full reset heb ik al gedaan. PS4 gedeactiveerd, Full Wipe gedaan (duurde 1,5 uur). Daarna is hij weer maagdelijk opgestart en begonnen de problemen weer van voor af aan. Ik heb nog geen andere PSN account geprobeerd, misschien zit daar de corruptie wel omdat alle downloads fout gaan ook buiten de PS4 om.
Maar goed... eerst maar eens buitenshuis testen en als de downloads dan ook mislukken ligt het niet om mijn internetverbinding, maar is dat ding zelf stuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hotzenwalder schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 11:45:
[...]
Klopt, maar gezien het feit dat ik het via de PC ook niet kan binnenhalen lijkt de reden buiten de PS4 te liggen.
Oeps, dat stukje had ik overheen gelezen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20:10
Hotzenwalder schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 11:54:
[...]

Een full reset heb ik al gedaan. PS4 gedeactiveerd, Full Wipe gedaan (duurde 1,5 uur). Daarna is hij weer maagdelijk opgestart en begonnen de problemen weer van voor af aan. Ik heb nog geen andere PSN account geprobeerd, misschien zit daar de corruptie wel omdat alle downloads fout gaan ook buiten de PS4 om.
Maar goed... eerst maar eens buitenshuis testen en als de downloads dan ook mislukken ligt het niet om mijn internetverbinding, maar is dat ding zelf stuk.
Kabel gecontroleerd die je gebruikt ? Broertje had ook problemen bleek een cat5 te zijn en niet cat5e..
Anders idd ps4 retourneren. Lijkt me een defect erin.
Ik zit direct op modem(heb 2 publieke ip adressen via ziggo blijkbaar :p hebben ook nog een router eraan hangen) en haal echt hele goeie snelheden. Broertje nu met goeie kabel haalt in snelheid test 160mbit en dat met een 200/20 is niet slecht te noemen.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hotzenwalder
v8power67 schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 12:11:
[...]

Kabel gecontroleerd die je gebruikt ? Broertje had ook problemen bleek een cat5 te zijn en niet cat5e..
Anders idd ps4 retourneren. Lijkt me een defect erin.
Ik zit direct op modem(heb 2 publieke ip adressen via ziggo blijkbaar :p hebben ook nog een router eraan hangen) en haal echt hele goeie snelheden. Broertje nu met goeie kabel haalt in snelheid test 160mbit en dat met een 200/20 is niet slecht te noemen.
Bekabeling is allemaal in orde, maar ik zal nog eens een ander kabeltje proberen (al geeft draadloos hetzelfde effect). Vanmiddag even onder de arm mee naar mijn ouders en (hoe vreemd het ook klinkt) hopen dat hij daar ook niet download... dan ligt het niet aan mijn internet thuis, want dan kan ik blijven zoeken. ZIGGO zal zeker de apparatuur niet vervangen voor zoiets als de rest wel werkt (en dat werkt). De downloadsnelheid is overigens nooit hoger geweest dan 70Mbps, gemiddeld eerder 9Mbps.

Vanavond als iedereen slaapt nog even rechtstreeks op het modem en meer kan ik niet doen.

[ Voor 4% gewijzigd door Hotzenwalder op 03-09-2016 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
Hotzenwalder schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 12:20:
[...]

Bekabeling is allemaal in orde, maar ik zal nog eens een ander kabeltje proberen (al geeft draadloos hetzelfde effect). Vanmiddag even onder de arm mee naar mijn ouders en (hoe vreemd het ook klinkt) hopen dat hij daar ook niet download... dan ligt het niet aan mijn internet thuis, want dan kan ik blijven zoeken. ZIGGO zal zeker de apparatuur niet vervangen voor zoiets als de rest wel werkt (en dat werkt). De downloadsnelheid is overigens nooit hoger geweest dan 70Mbps, gemiddeld eerder 9Mbps.

Vanavond als iedereen slaapt nog even rechtstreeks op het modem en meer kan ik niet doen.
Kan je in je router kijken of de kabel die je gebruikt ook echt in gbit snelheid werkt. Ik had ooit een Cat 6 kabel gekocht maar deze wou niet goed werken bleek later. Zag in de router dat hij 100mbit modus draaide en wou niet veranderen. Broertje haalde ook rond de 60/70mbit in de test voorheen met oude Cat 5 kabel. Nu met cat5e is dat 160mbit geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hotzenwalder
v8power67 schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 12:24:
[...]

Kan je in je router kijken of de kabel die je gebruikt ook echt in gbit snelheid werkt. Ik had ooit een Cat 6 kabel gekocht maar deze wou niet goed werken bleek later. Zag in de router dat hij 100mbit modus draaide en wou niet veranderen. Broertje haalde ook rond de 60/70mbit in de test voorheen met oude Cat 5 kabel. Nu met cat5e is dat 160mbit geworden.
Status van connectie van mijn PS4

Port VLAN Link State Last Device Seen
LAN 3 1 1000 Full Duplex PS4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
Hotzenwalder schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 12:30:
[...]

Status van connectie van mijn PS4

Port VLAN Link State Last Device Seen
LAN 3 1 1000 Full Duplex PS4
Hmm okee. Naja dan hopen dat het aan je ps4 ligt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hotzenwalder
v8power67 schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 12:31:
[...]

Hmm okee. Naja dan hopen dat het aan je ps4 ligt ;)
Getest bij mijn ouders op de ZIGGO en het downloaden gaat zonder problemen. Update van 10GB binnengehaald met zo'n 30Mbps. Weer thuis de PS4 aangesloten en helaas blijft de download weer op hetzelfde punt hangen en kan de download ook niet hervat worden. Constant error NW-31194-8.
De nog resterende test is zonder router ertussen, maar dat kan pas als iedereen weg is zodat ik het internet kan kapen.

Doet hij het rechtstreeks op het modem ook niet dan moet het aan ZIGGO liggen zou je denken.Werkt het dan wel (wat ik enigzins hoop) dan is de router de oorzaak. Die factor is namelijk makkelijker te beïnvloeden dan het ZIGGO modem. |:(

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Hotzenwalder schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 14:53:
[...]

Getest bij mijn ouders op de ZIGGO en het downloaden gaat zonder problemen. Update van 10GB binnengehaald met zo'n 30Mbps. Weer thuis de PS4 aangesloten en helaas blijft de download weer op hetzelfde punt hangen en kan de download ook niet hervat worden. Constant error NW-31194-8.
De nog resterende test is zonder router ertussen, maar dat kan pas als iedereen weg is zodat ik het internet kan kapen.

Doet hij het rechtstreeks op het modem ook niet dan moet het aan ZIGGO liggen zou je denken.Werkt het dan wel (wat ik enigzins hoop) dan is de router de oorzaak. Die factor is namelijk makkelijker te beïnvloeden dan het ZIGGO modem. |:(
Maak een backup van je router (AC66u) settings en reset je router compleet, probeer dan nog eens. Ik had namelijk paar jaar geleden het probleem dat voice chat niet werkte met één specifieke vriend. Wij konden gewoon niet samen in een party zitten, zodra een van ons erin zat, werd de ander eruit gekicked of de party disbanded. Echt van alles geprobeerd en dacht dat het wel aan hem moest liggen. Ik had het met niemand behalve hem. Uiteindelijk besloot ik om mn router (AC66u) te resetten dus alles compleet eraf en met de stock firmware flashen. Opeens werkte alles weer....

Mocht het daarna alsnog niet werken, dan kan en via je de backup je instellingen weer terug zetten.

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hotzenwalder
ASNNetworks schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 17:33:
[...]

Maak een backup van je router (AC66u) settings en reset je router compleet, probeer dan nog eens. Ik had namelijk paar jaar geleden het probleem dat voice chat niet werkte met één specifieke vriend. Wij konden gewoon niet samen in een party zitten, zodra een van ons erin zat, werd de ander eruit gekicked of de party disbanded. Echt van alles geprobeerd en dacht dat het wel aan hem moest liggen. Ik had het met niemand behalve hem. Uiteindelijk besloot ik om mn router (AC66u) te resetten dus alles compleet eraf en met de stock firmware flashen. Opeens werkte alles weer....

Mocht het daarna alsnog niet werken, dan kan en via je de backup je instellingen weer terug zetten.
Bedankt voor de tip. Kan ik ook nog eens proberen inderdaad. Ik ga eerst even direct op het modem testen om te zien of dat werkt, want dan weet ik met zekerheid dat de ASUS de oorzaak is. Ik kon vanmiddag wel via tethering over 4G downloaden, dus het zit echt in ZIGGO/ASUS bij mij thuis. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hotzenwalder schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 19:32:
[...]

Bedankt voor de tip. Kan ik ook nog eens proberen inderdaad. Ik ga eerst even direct op het modem testen om te zien of dat werkt, want dan weet ik met zekerheid dat de ASUS de oorzaak is. Ik kon vanmiddag wel via tethering over 4G downloaden, dus het zit echt in ZIGGO/ASUS bij mij thuis. 8)7
Of in je modem of in je router. Kan ook goed aan instellingen liggen ipv aan de hardware zelf als je ziet hoeveel je gerommeld hebt. :)

Als het niet goed werkt direct op de modem zou ik als eerste de modem terugzetten naar systeeminstellingen. Hetzelfde met de router en dan weer je netwerk instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hotzenwalder
Verwijderd schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 19:57:
[...]

Of in je modem of in je router. Kan ook goed aan instellingen liggen ipv aan de hardware zelf als je ziet hoeveel je gerommeld hebt. :)

Als het niet goed werkt direct op de modem zou ik als eerste de modem terugzetten naar systeeminstellingen. Hetzelfde met de router en dan weer je netwerk instellen.
Hij staat in Bridge modus dus in de interface gebeurd niet zoveel meer. Kan alleen een reset op het modem zelf uitvoeren dan en ben benieuwd hoe hij dan terugkeert :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
Hotzenwalder schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 20:01:
[...]

Hij staat in Bridge modus dus in de interface gebeurd niet zoveel meer. Kan alleen een reset op het modem zelf uitvoeren dan en ben benieuwd hoe hij dan terugkeert :)
Dit raad ik aan idd. Heb ooit in de upc tijd veel problemen gehad met een modem. Toen een keer een harde reset gegeven. (30/30/30) en bleek dat aantal updates niet goed doorkwamen en ineens had ik allerlei nieuwe functies plus beter werkende modem.
En een router reset/ firmware check kan ookgeen kwaad. Welke modem heb je van ziggo ? Ik een Thompson geloof. Deze wil ook in bridged modus wel eens raar doen. Heb wifi etc erop uit staan maar soms staat deze ineens weer aan. Is zeker niet de beste hardware Helaas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hotzenwalder schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 20:01:
[...]

Heb ik ook eens gehad. Bellen om uit bridge te halen (althans dat moest toen), hard reset, terug in bridge en weer genieten. Althans dat werkte zo bij mij. In de UPC tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hotzenwalder
v8power67 schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 20:37:
[...]

Dit raad ik aan idd. Heb ooit in de upc tijd veel problemen gehad met een modem. Toen een keer een harde reset gegeven. (30/30/30) en bleek dat aantal updates niet goed doorkwamen en ineens had ik allerlei nieuwe functies plus beter werkende modem.
En een router reset/ firmware check kan ookgeen kwaad. Welke modem heb je van ziggo ? Ik een Thompson geloof. Deze wil ook in bridged modus wel eens raar doen. Heb wifi etc erop uit staan maar soms staat deze ineens weer aan. Is zeker niet de beste hardware Helaas...
De Technicolor TC7210. Ik ga straks direct op het modem testen. Gaat het dan ook fout dan ga ik ZIGGO bellen voor een complete reset. Gaat het goed dan ga ik de ASUS resetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patricks8
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 20:04
Iemand tips voor de extreem lage download snelheid die ik heb (3kbps) voor het downloaden van patches en games?

Als ik in de internetsnelheid test van de PS4 doe, geeft deze aan als download 15 Mbps. Dat is wat ik verwacht. Ook de upload is prima. In de instellingen staan de DNS op die van Google (8.8.8.8 en 8.8.4.4) en de MTU heb ik aangepast naar 1473 zoals in de ts beschreven staat. Ook heb ik op het moment nat type 2. Ik weet niet of dit wat uitmaakt. Het lijkt erop dat dit zo erg is sinds de beta van 4.0 actief is voor de PS software

PSN: Skippy0810 | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hotzenwalder
In eerste instantie direct op het modem getest. Dat gaaf meteen een downloadsnelheid boven de 200Mbps en een goede download. Daarna weer op de ASUS, wat enorm traag ging. Besloten de ASUS te resetten naar factory default. Hierna een snelheidstest gedaan (bekabeld) die meteen ook boven de 200Mbps kwam. Daarna een download aangezet en zitten duimen dat het zou lukken.

Ondertussen een aantal downloads verder, waaronder een aantal forse (10GB) en het werkt allemaal. Ik zie wel een sterk fluctuerende downloadsnelheid, maar het pauzeren van de download, de internetkoppeling uit- en aanzetten in het netwerkmenu en weer de download starten doet soms wonderen voor de snelheid.

Nu hopen dat het zo blijft. Zal wel even duren voor het vertrouwen in de ASUS weer 100% terug is in combinatie met de PS4 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCARfaceE
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20-09 15:56
Hotzenwalder schreef op zondag 04 september 2016 @ 13:37:
In eerste instantie direct op het modem getest. Dat gaaf meteen een downloadsnelheid boven de 200Mbps en een goede download. Daarna weer op de ASUS, wat enorm traag ging. Besloten de ASUS te resetten naar factory default. Hierna een snelheidstest gedaan (bekabeld) die meteen ook boven de 200Mbps kwam. Daarna een download aangezet en zitten duimen dat het zou lukken.

Ondertussen een aantal downloads verder, waaronder een aantal forse (10GB) en het werkt allemaal. Ik zie wel een sterk fluctuerende downloadsnelheid, maar het pauzeren van de download, de internetkoppeling uit- en aanzetten in het netwerkmenu en weer de download starten doet soms wonderen voor de snelheid.

Nu hopen dat het zo blijft. Zal wel even duren voor het vertrouwen in de ASUS weer 100% terug is in combinatie met de PS4 :)
Mooi dat het is opgelost, nog best simpel eigenlijk :P. Heb zelf een RT-AC68U en nog nooit problemen mee gehad.

PSN ID: Beest41

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Gisteren Worms gehaald, in de avond even paar potjes met vrienden gedaan en is toch wel een erg fijne multiplayer game. Vandaag ook maar eens de singleplayer uitproberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

Wat ik gedaan heb is mijn modem in bridge modus gezet, erna de router erop op lan poort 1(eigenlijk nu een wan poort) maar heb in 2e wan/lan poort van modem gewoon mijn ps4 ingeplugd. Daarna modem uitzetten en weer aan. Ik heb nu 2 publieke ip addressen en een nat 1 op ps4. En mijn router krijgt ook een eigen ip en daar zit rest van huishouden op.
Heb hierdoor echt een super verbinding, en je router zit er niet meer tussen. Nat 1 rulezz ;)
Heb ook ziggo en ook een technicolor nog wattes modem. Hoop dat dit werkt voor je, werkt bij mij echt like a charm. En kan op een of andere manier op beide lijnen vol downloaden. Heb nooit extra kosten gehad(heb het al ruim jaar of meer) heb een 200/20 abbo van upc/ziggo.

Nadelen is wel zit op eigen ip dus eigen netwerk dus rest van huishouden is gescheiden, hierdoor is streamen naar je pc/psp/psv niet mogelijk, en de app kan niet met je ps4 verbinden..

[ Voor 5% gewijzigd door v8power67 op 05-09-2016 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThePrutser
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 24-12-2024

ThePrutser

Doet zijn nickname eer aan... :P

Veni Vidi Verprutst!

Toch heb ik het idee dat het probleem bij PSN en/of Ziggo (ik heb ook Ziggo) lag, ik had namelijk exact dezelfde problemen als jij omschreef. Tot en met augustus kon ik prima spellen e.d. downloaden voor de PS4, maar afgelopen zaterdag crashte ineens alle downloads na 12 tot 20MB binnen te hebben gehaald. |:(
En ineens op zondag gingen alle downloads bij mij ineens weer goed? 8)7

Nu ik jouw problemen met het downloaden gelezen heb, kan het geen toeval zijn geweest maar moet haast toch wel een glitch bij Ziggo en/of PSN zijn geweest. :?

MasterFlirt - Leiders in verleiding sinds 2001
Mark Manson - Personal Development That Doesn't Suck

Acties:
  • +6 Henk 'm!
Vandaag PSVR getest, zo'n 45 min mee gespeeld. Mijn pre-order laat ik staan! Wat een ervaring, echt geweldig. Heb Driveclub VR, London Heist, EVE Valkyrie, Deep Down, Robinson, Until Dawn gespeeld. Echt zeer zeer immersief.

Ja, grafisch is het allemaal wat minder. De games zijn sowieso wat minder gedetailleerd, maar ook qua scherpte valt het wel op. Driveclub VR is niet zo mooi als de normale game, zowel minder details als pixels die je duidelijk ziet. Maar de ervaring is écht tof. Gran Turismo Sport + PSVR + G29 zie ik nu écht wel de meerwaarde van in.

Voor de mensen die het gaan testen: probeer in ieder geval Driveclub VR, London Heist en Untill Dawn uit, je wordt niet teleurgsteld!

Oh en ik ben helemaal omgeslagen wat betreft motion controls. Het werkt echt niet normaal nauwkeurig met de move. Ik speelde London Heist ermee en het was echt super nauwkeurig. Ik kon zelfs de move dichter bij mn hoofd brengen en zo door de iron sights richten. VR shooters samen met de nieuwe Aim controller zie ik nu zeer zeker de meerwaarde in!

Overigens werd ik wel een beetje misselijk en kreeg ik het er best warm van. Dit heeft niks te maken met de PSVR zelf, maar juist hoe goed het eigenlijk je hersenen beinvloed. In Driveclub VR had ik echt het gevoel met 150km/u bochten te nemen, mn lichaam bewoog automatisch mee en wilde botsingen tegen gaan. Ik werd hier dus een beetje misselijk, net zoals het in het echt ook zou gebeuren. Je kan de PSVR met een bril dragen, alleen als je lenzen kan gebruiken zou ik dat zeker doen. Ik draag geen lenzen en met de PSVR op je hoofd kan het best warm worden. Kans op beslagen glazen is dan vrij groot, wat alles minder scherp maakt. Maar het zit wel overigns prima met een bril op. En ze hebben het echt goed ontworpen, het zit fijn, erg makkelijk bij te stellen en binnen 10 seconden kan je aan de slag.

Voor wie nog twijfelt of gewoon erg benieuwd is: ik zou echt langs de PSVR demo's gaan. Als je in de buurt van een demo woont en je hebt niet gereserveerd: ga gewoon langs. In Utrecht waren wat plekken gewoon vrij toen ik aan kwam. Ik was 30 minuten te vroeg en kon gewoon toen al testen. Uieindelijk 45 minuten lang gespeeld en zelf gestopt, anders zat ik er zo een uur...

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@asn

Hoe erg kan je het verschil in scherpte beschrijven? Is hey een beetje als 540p op youtube? Want dat scherpte verschil kan je niet in het promotie verhaal. Voor de rest hoor je alleen heel veel goeie verhalen robd psvr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nieuwevolger schreef op maandag 05 september 2016 @ 17:18:
@asn

Hoe erg kan je het verschil in scherpte beschrijven? Is hey een beetje als 540p op youtube? Want dat scherpte verschil kan je niet in het promotie verhaal. Voor de rest hoor je alleen heel veel goeie verhalen robd psvr.
Het verschilt erg per game heb ik gemerkt. Driveclub zie je gewoon kartelrandjes bij auto's. Dus scherpte als in: hoe strak het is vormgegeven. En dingen zoals gras etc heeft veel minder detail. Ik denk dat juist de realistischere games hier meer last van hebben. Bij Deep Down en Until Dawn viel dit bijv veel minder op dan bij Driveclub. Het is ook niet te vergelijken op afstand. De filmpjes die op YouTube staan van VR games. Worden getoond op een TV. Ik zag duidelijk verschil tussen Driveclub VR via PSVR en op de TV (toen een vriend speelde). Simpelweg omdat je op de TV veel verder vanaf zit. De promo's op YouTube laten wellicht zien hoe grafisch een game eruit ziet, maar niet hoe scherp het oogt als je via PSVR gaat spelen. Het is daarbij nog wel de vraag welke build het om Driveclub VR ging.

Maar ik zou je willen adviseren om deze week langs te gaan en het zelf te proberen. Ik zag bij sommige games duidelijk dat het minder mooi was, maar dat stopte mij niet. Ik zat zo erg in de game dat ik er gewoon doorheen keek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

@ASNNetworks thanks for sharing! Waar zijn die demo's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hotzenwalder
ThePrutser schreef op maandag 05 september 2016 @ 15:34:
[...]

Toch heb ik het idee dat het probleem bij PSN en/of Ziggo (ik heb ook Ziggo) lag, ik had namelijk exact dezelfde problemen als jij omschreef. Tot en met augustus kon ik prima spellen e.d. downloaden voor de PS4, maar afgelopen zaterdag crashte ineens alle downloads na 12 tot 20MB binnen te hebben gehaald. |:(
En ineens op zondag gingen alle downloads bij mij ineens weer goed? 8)7

Nu ik jouw problemen met het downloaden gelezen heb, kan het geen toeval zijn geweest maar moet haast toch wel een glitch bij Ziggo en/of PSN zijn geweest. :?
Ik kon op zaterdag wel bij mijn ouders op de ZIGGO lijn downloaden en ook via 4G. Op zondag pas na een reset van de ASUS. Zolang het blijft werken vind ik het ok. Ik ga nog eens kijken of ik ook een tweede extern IP heb ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Voor wie Hotline Miami leuk vindt: Party Hard is erg vermakelijk en in mijn ogen leuker dan Hotline Miami. Zelfde stijltje :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Vandaag een paar PS4 games bij Ibood: http://www.ibood.com/extr...16256/1227/ubisoft-games/

Games - prijs (komt nog 3euro verzending bij)
Assassins Creed 4 Black Flag - 14
Assassins Creed Syndicate - 20
Far Cry 4 - 15
Just Dance 2016 - 20
The Crew – Wild Run Edition - 20
Trackmania Turbo - 15

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertkramer
  • Laatst online: 00:58
Van de week toevallig zien liggen bij de Bart Smit en zag dat het oa offline en online multiplayer was dus maar gekocht. Met een kortingscode hier van het forum voor 12,95 inclusief verzenden, daar kan ik geen miskoop aan doen als het ook maar half is wat ik @ pc speelde :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

'Third party PS4 Elite controller verschenen bij Target'

Afbeeldingslocatie: http://cdn.psx-sense.nl/wp-content/uploads/2016/09/Knipsel-45-580x430.jpg

Bluetooth control
Rubberized housing for firm grip
Compatible with Xbox Elite Controller accessories
Charges with included 9’ braided cable
Fully customizable buttons and triggers
Interchangeable Back Paddles with 2 preset configurations
Preset 1: paddles emulate the front buttons
Preset 2: paddles emulate RB, LB, RT, and LT.
Keep your fingers on the thumb stick while executing intricate moves
Magnetic! Easily attach and remove paddles without any tools
Compatible with Xbox One paddles for added flexibility

Afbeeldingslocatie: http://cdn.psx-sense.nl/wp-content/uploads/2016/09/Knipsel-47-580x399.jpg

http://intl.target.com/p/...s-controller/-/A-51549814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 12:29:
Nice, is wel gewoon een kopie van de XBOne Elite controller. Maar erg leuk dat ie de voor PS4 uitkomt en ook nog eens €50 goedkoper is dan de XBOne variant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DARK SOULS™ III Inventory Theme (Gratis):

https://store.playstation...03365_00-DS3THEME00000000

Afbeeldingslocatie: https://store.playstation.com/store/api/chihiro/00_09_000/container/NL/nl/19/EP0700-CUSA03365_00-DS3THEME00000000/1473150634000/image?_version=00_09_000&platform=chihiro&w=281&h=281&bg_color=000000&opacity=100

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:41

Smoonshine

Feyenoord!!

[afbeelding]

Bluetooth control

[afbeelding]

Hoe kunnen ze hier zo'n fout met van die aflopende pookjes mee maken :/. Daarnaast ziet de One Elite controller er kwa vormgeving en luxe veel beter uit. Vind het er een beetje als een budgetcontroller uit zien.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik wil sowieso nog wel een keer een controller met paddles zodat je je rechterduim nooit van de stick hoeft te halen. Die dingen zijn alleen peperduur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bram1984 schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 13:44:
Ik wil sowieso nog wel een keer een controller met paddles zodat je je rechterduim nooit van de stick hoeft te halen. Die dingen zijn alleen peperduur.
EUR 75,80 en ze verschepen naar Nederland:

Iets duurder dan een official controller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperCrisz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 01-10 10:40
ASNNetworks schreef op maandag 05 september 2016 @ 17:25:
[...]

Het verschilt erg per game heb ik gemerkt. Driveclub zie je gewoon kartelrandjes bij auto's. Dus scherpte als in: hoe strak het is vormgegeven. En dingen zoals gras etc heeft veel minder detail. Ik denk dat juist de realistischere games hier meer last van hebben. Bij Deep Down en Until Dawn viel dit bijv veel minder op dan bij Driveclub. Het is ook niet te vergelijken op afstand. De filmpjes die op YouTube staan van VR games. Worden getoond op een TV. Ik zag duidelijk verschil tussen Driveclub VR via PSVR en op de TV (toen een vriend speelde). Simpelweg omdat je op de TV veel verder vanaf zit. De promo's op YouTube laten wellicht zien hoe grafisch een game eruit ziet, maar niet hoe scherp het oogt als je via PSVR gaat spelen. Het is daarbij nog wel de vraag welke build het om Driveclub VR ging.

Maar ik zou je willen adviseren om deze week langs te gaan en het zelf te proberen. Ik zag bij sommige games duidelijk dat het minder mooi was, maar dat stopte mij niet. Ik zat zo erg in de game dat ik er gewoon doorheen keek.
Ben vandaag ook in Utrecht langsgeweest, heerlijk rustig, kon 1,5 spelen. Ik ben denk ik te hard van stapel gegaan, na "into the deep" wilde ik London heist proberen alleen de move controllers werkten niet :X :? . Toen ben ik Driveclub gaan doen, en dat was geen goede keus. Na 30 sec. werd ik al misselijk!! denk dat je enorm moet wennen. Heb toen Headmaster gedaan, wat super cool is! Vond jammer dat ik misselijk werd, dan ben je toch minder op je gemak.

Maar wel leuke sessie gehad! Aardige en leuke dames daar moet ik zeggen :) , zeer behulpzaam! Gelijk een preorder gedaan bij Coolblue. Had ze even gebeld met de vraag of het dan zeker is dat ik hem op de release datum krijg. Hij zei van wel, mits Sony de release niet uitstelt... wat denken jullie?

P.S. Valt me op dat er geen apart topic is voor de PSVR, lijkt me een apparaat wat de moeite van een apart topic waard is, niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PlayStation Europe ‏

New on PS Store this week: The Tomorrow Children, Star Trek Online, COD DLC, more:

https://blog.eu.playstati...0&adbpl=tw&adbpr=36969785

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasmibalsingh
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 01:13

[afbeelding]

Bluetooth control

[afbeelding]

Gemiste kans dat ze het inwisselen van joystick en d-pad niet mogelijk hebben gemaakt. Layout van Xbox is ook wel fijn.

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Smoonshine schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 13:31:
[...]

Hoe kunnen ze hier zo'n fout met van die aflopende pookjes mee maken :/. Daarnaast ziet de One Elite controller er kwa vormgeving en luxe veel beter uit. Vind het er een beetje als een budgetcontroller uit zien.
Dit is geen officiele van Sony he. Is gewoon een third party controller ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

bram1984 schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 14:52:
[...]

Nou ik zat meer aan een Scuf te denken. Dan ben je sowieso meer dan € 100,- kwijt.
Damn. Net even lopen klikken en kom met mijn combinaties op 126 pond uit. Erg vet dit. Nu wil ik er ook 1 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:41

Smoonshine

Feyenoord!!

ASNNetworks schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 14:59:
[...]

Dit is geen officiele van Sony he. Is gewoon een third party controller ;)
Dat weet ik. Maar voor 75 euro is hij toch aardig aan de prijs. Daarbij zetten ze hem wel in de markt als "Elite" controller. Eentje die wat weg moet hebben zo te zien van de Elite Xbox One controller. Dat vind ik oprecht een heel erg mooi ding, terwijl je hier de cheapness vanaf kunt zien. Dat vind ik dan weer jammer, vraag er dan 2 tientjes meer voor en werk hem fatsoenlijk af.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smartt
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 25-09 12:25
ASNNetworks schreef op maandag 05 september 2016 @ 17:11:
Vandaag PSVR getest, zo'n 45 min mee gespeeld. Mijn pre-order laat ik staan! Wat een ervaring, echt geweldig. Heb Driveclub VR, London Heist, EVE Valkyrie, Deep Down, Robinson, Until Dawn gespeeld. Echt zeer zeer immersief.

Ja, grafisch is het allemaal wat minder. De games zijn sowieso wat minder gedetailleerd, maar ook qua scherpte valt het wel op. Driveclub VR is niet zo mooi als de normale game, zowel minder details als pixels die je duidelijk ziet. Maar de ervaring is écht tof. Gran Turismo Sport + PSVR + G29 zie ik nu écht wel de meerwaarde van in.

Voor de mensen die het gaan testen: probeer in ieder geval Driveclub VR, London Heist en Untill Dawn uit, je wordt niet teleurgsteld!

Oh en ik ben helemaal omgeslagen wat betreft motion controls. Het werkt echt niet normaal nauwkeurig met de move. Ik speelde London Heist ermee en het was echt super nauwkeurig. Ik kon zelfs de move dichter bij mn hoofd brengen en zo door de iron sights richten. VR shooters samen met de nieuwe Aim controller zie ik nu zeer zeker de meerwaarde in!

Overigens werd ik wel een beetje misselijk en kreeg ik het er best warm van. Dit heeft niks te maken met de PSVR zelf, maar juist hoe goed het eigenlijk je hersenen beinvloed. In Driveclub VR had ik echt het gevoel met 150km/u bochten te nemen, mn lichaam bewoog automatisch mee en wilde botsingen tegen gaan. Ik werd hier dus een beetje misselijk, net zoals het in het echt ook zou gebeuren. Je kan de PSVR met een bril dragen, alleen als je lenzen kan gebruiken zou ik dat zeker doen. Ik draag geen lenzen en met de PSVR op je hoofd kan het best warm worden. Kans op beslagen glazen is dan vrij groot, wat alles minder scherp maakt. Maar het zit wel overigns prima met een bril op. En ze hebben het echt goed ontworpen, het zit fijn, erg makkelijk bij te stellen en binnen 10 seconden kan je aan de slag.

Voor wie nog twijfelt of gewoon erg benieuwd is: ik zou echt langs de PSVR demo's gaan. Als je in de buurt van een demo woont en je hebt niet gereserveerd: ga gewoon langs. In Utrecht waren wat plekken gewoon vrij toen ik aan kwam. Ik was 30 minuten te vroeg en kon gewoon toen al testen. Uieindelijk 45 minuten lang gespeeld en zelf gestopt, anders zat ik er zo een uur...
Dank voor de tip! Net ook even geweest en zonder time-slot gereserveerd te hebben meteen even een kwartiertje kunnen spelen. Horrorgame in een rollercoaster. Werd zowaar bijna misselijk.

Voor wie nog wil, ze staan in een pand naast de AH to Go in de oudegracht, nog t/m zaterdag. Als je voor 14.00u komt schijnt het rustig te zijn (en dus makkelijk langer dan een kwartier kan spelen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
SuperCrisz schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 14:13:
[...]

Toen ben ik Driveclub gaan doen, en dat was geen goede keus. Na 30 sec. werd ik al misselijk!! denk dat je enorm moet wennen. Heb toen Headmaster gedaan, wat super cool is! Vond jammer dat ik misselijk werd, dan ben je toch minder op je gemak.
Ik ben wel benieuwd waarom je hem hebt besteld terwijl je misselijk werd. Of was dit alleen met driveclub en met de andere games niet.

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

PlayStation Europe ‏

Just over 24 hours to go until #PlayStationMeeting in New York City. Watch the livestream:

https://blog.eu.playstati...-meeting-livestream-here/

Ik zit er al klaar voor, wie nog meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvd-linden
JSchut schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 15:12:
[...]

Damn. Net even lopen klikken en kom met mijn combinaties op 126 pond uit. Erg vet dit. Nu wil ik er ook 1 :D
Ik zie hier wel vaker mensen over deze dingen praten op dit topic, maar ik heb eerlijk gezegd nog steeds geen idee wat het nou precies is. Wat zijn de voordelen en waar kan je zulk soort dingen kopen? Als ik ernaar zoek op google vind ik namelijk zoveel dingen die mij niets zeggen dat ik het hier maar vraag.
Verwijderd schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 16:25:
PlayStation Europe ‏

Just over 24 hours to go until #PlayStationMeeting in New York City. Watch the livestream:

Me 2. Ga absoluut ff kijken morgenavond. Ben benieuwd of we nog wat verrassingen te zien gaan krijgen.

[ Voor 35% gewijzigd door dvd-linden op 06-09-2016 16:32 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

ASNNetworks schreef op maandag 05 september 2016 @ 17:11:

Je enthousiasme is aanstekelijk, leuk!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
dvd-linden schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 16:30:
[...]

Ik zie hier wel vaker mensen over deze dingen praten op dit topic, maar ik heb eerlijk gezegd nog steeds geen idee wat het nou precies is. Wat zijn de voordelen en waar kan je zulk soort dingen kopen? Als ik ernaar zoek op google vind ik namelijk zoveel dingen die mij niets zeggen dat ik het hier maar vraag.

[...]

Me 2. Ga absoluut ff kijken morgenavond. Ben benieuwd of we nog wat verrassingen te zien gaan krijgen.
Count me in! Ben erg benieuwd naar de Neo

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

dvd-linden schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 16:30:
[...]

[...]

Ik vind ze er erg netjes uitzien. Je hebt allemaal verschillende opties voor grip/thumsticks/kleuren etc. Ook zitten er achter de controller twee paddles aan de achterkant die je eventueel ook kan remappen. Ook heb je een optie om je triggers anders af te stellen qua gevoeligheid. Maar hoe meer je wilt hoe duurder natuurlijk.

Overigens heb ik ze door Bram vandaag voor het eerst gezien. ;)

Kijk hier voor meer info: https://eu.scufgaming.com/infinity4ps/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 00:06
Ik was van plan om weer eens een rpg op te pakken, maar erg veel solo-rpg's zijn er niet die _niet_ een fantasy setting hebben toch? Alleen Fallout schiet me te binnen, en in mindere mate nog Dying Light. Ben nu bezig met Witcher 3 en hoewel ik dat een fantastisch spel vind ben ik wel weer een beetje klaar met fantasy. Misschien Deus Ex eens proberen, hoewel ik daar niet zoveel goede reviews over heb gelezen.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperCrisz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 01-10 10:40
steefje schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 16:05:
[...]

Ik ben wel benieuwd waarom je hem hebt besteld terwijl je misselijk werd. Of was dit alleen met driveclub en met de andere games niet.
met andere geen last van, maar probleem is echt dat ik BEGON met driveclub, en dan ga je het niet kwijtraken dat misselijkheidgevoel, had ook nie echt goed gegeten.

racegames zal ik wellicht nie zo snel gaan spelen ;) Headmaster had ik totaal geen probleem mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertkramer
  • Laatst online: 00:58
PlayStation Europe ‏

Mooi na die van Apple, ik zeg laat maar komen een mooie bundel met Neo + vr als upgrade voor huidige PS4

Acties:
  • +2 Henk 'm!
PlayStation Europe ‏

Ik zorg dat ik eerste rij zit op twitch.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mick1990
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online
lubbertkramer schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 17:47:
[...]

Mooi na die van Apple, ik zeg laat maar komen een mooie bundel met Neo + vr als upgrade voor huidige PS4
Idd, om 19:00 begint die van Apple en daarna meteen door naar de Sony stream van 21:00 :9~

WP: Mitsubishi SUZ-SWM40 VA + EHST20D-VM2D | WTW: Zehnder E300

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ikookhier
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 23:23

ikookhier

>hijdiehieris<

PlayStation Europe ‏

Ik zit er al weken klaar voor 8) Hopelijk uitgebreid over de specs van de Neo en game play :9

PSN:Arijanonline Xbox:Arijanonline Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Net even de 2 ps plus games gespeeld. Journey is echt een hele bijzondere game, echt een aanrader. Lord of the fallen wordt nog wel eventjes wennen, als je bloodborne gewend bent voelt lotf echt als slowmotion aan.

Heel interresant.
https://mobile.twitter.co...status/773234538310950912

[ Voor 16% gewijzigd door Nieuwevolger op 06-09-2016 21:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornfed99111
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 05-10 15:49
De voorraden moeten snel afgebouwd worden:

BAM! 2 voor de prijs van 1 vanaf morgen bij elke MediaMarkt in Duitsland. ;)

Afbeeldingslocatie: https://img.schnaeppchenfuchs.com/img/2e/26/e8/818081_2.jpg?arw=1&lossless=1&q=70

Of het alleen op woensdag geldt of ook de rest van de week, weet ik niet.

Wat doet MediaMarkt NL?

[ Voor 21% gewijzigd door cornfed99111 op 06-09-2016 22:25 ]

Pagina: 1 ... 11 ... 107 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
De PS4 Pro biedt meer dan alleen 4K er zijn ook voordelen bij HD tv's, zie o.a. Dit artikel op T.net

Extra PlayStation-gerelateerde topics:
- [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen
- Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2
- Lijst met PSN ID's van Tweakers [!] Externe site! Google Docs-link.