Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximus
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online

Maximus

There is no substitute

bram1984 schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 15:10:
[...]

Want een betere fps en algehele performance zie je alleen op een 4K TV? Of denk je dat de NEO 4K gaming gaat doen?

INSIDE meteen aangeschaft. Ik houd ervan.
Vast dat je het ook ziet op een Hdtv, heb alleen geen zin om nog meer te besteden aan een PS4. Vind de slim ook erg mooi qua design.

PhD i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Conscience NL
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 02-10 21:59
Er lijkt een nieuwe batch met codes voor de PS4 FW4.0 beta verstuurd te zijn. Kreeg hem net en iemand anders ook.

PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11:04
Conscience NL schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 15:12:
Er lijkt een nieuwe batch met codes voor de PS4 FW4.0 beta verstuurd te zijn. Kreeg hem net en iemand anders ook.
Ja hier ook....beter laat dan nooit :)

PSN: Maichel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PlayStation Europe

New on PS Store this week: Deus Ex Mankind Divided, Inside, Armikrog, Worms WMD, more:

https://blog.eu.playstati...8&adbpl=tw&adbpr=36969785

Afbeeldingslocatie: https://store.playstation.com/store/api/chihiro/00_09_000/container/NL/nl/19/EP0082-CUSA01836_00-DXMDSTDD10000001/1471955032000/image?_version=00_09_000&platform=chihiro&w=281&h=281&bg_color=000000&opacity=100

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11:37
[...]

Want een betere fps en algehele performance zie je alleen op een 4K TV? Of denk je dat de NEO 4K gaming gaat doen?

Niemand weet nog wat de NEO precies gaat doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmelvee
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 05-10 21:32
[...]

Inside?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning Willy
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 05-12-2023
Verwijderd schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 13:30:
YouTube: Shantae: Half-Genie Hero - E3 2016 Trailer (PS Vita/PS4)

Eindelijk heb ik mezelf gedwongen om een PS4 aan te schaffen.

Met een kleine 300 PS3 games op de plank had ik niet eerder de behoefte om over te stappen maar voor de game in bovenstaande link ben ik hyped en heb ik zelfs een pre order gedaan wat ik zelden tot nooit doe.

De dag dat de game op mijn deurmat ligt ga ik een PS4 (slim) halen :)
*cough* *cough*
Do I smell sarcasm?

Platforms: Wii U, PlayStation 4, Xbox One, PlayStation Vita, PlayStation 3, Xbox 360, Microsoft Windows

Mijn naam is Willy, zeg maar Willy, noem mij maar bij mijn eigen naam. Ik ben geen nummer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Koning Willy; Nee hoor, niet sarcastisch bedoeld, ik ben gek op moderne platformers met een retro-feel en Shantae is waanzinnig maar helaas nog nooit eerder op console verschenen. Een instant buy voor me :)

De PS4 begint nu los te barsten met games die ik graag wil spelen buiten de grote bekende triple a games om, o.a. Shantae, Kingdom hearts 3, Last Guardian, Persona 5, Ni No Kuni 2 en Tales of Berzeria. Triple A games komen vaak in een hoge print run en zijn daardoor later altijd nog goedkoop te vinden, de meer aparte (vaak Japanse) games komen in een kleinere oplage en kun je in de toekomst nog wel eens veel voor moeten betalen als je ze achteraf wilt aanschaffen.

Tot nu toe had ik de behoefte nog niet zo erg omdat ik nog een flinke rits aan PS3 titels heb liggen waarvan ik met een aantal nog steeds bezig ben.

Ik stap meestal in halverwegen een console generatie omdat ik m'n oude systemen nooit weg doe, blijf supporten en ik toch altijd nog wel een x aantal games heb liggen die ik nog moet spelen.

De PS4 wou ik zelfs overslaan maar de game library begint nu zo goed te worden dat ik 'em nu toch alsnog perse moet hebben :)

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 23-08-2016 17:22 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Iemand Ni-Oh beta/demo al gespeeld? Ik moet zeggen: het is écht een toffe game. Speelt erg lekker, fijne besturing/animaties en de combat is echt lekker. Vooral de Japanse style met demons etc vind ik erg vet. Nadeel is dat de hoofdpersonage een Westerling is, maar ach daar kijk ik maar doorheen. Ik ga de beta helemaal uispelen, maar kans is erg groot dat het een day 1 voor mij wordt.

@Bram, ik zou deze game testen als ik jou was. Denk dat je dit wel tof gaat vinden aangezien je voorliefde voor Bloodborne. De besturing lijkt veel meer op Bloodborne dan Dark Souls 3 :D Het is ook een pittige game zoals Bloodborne, foutje en het kan over zijn, maar bovenalles eerlijk. Ook kan je de game gewoon niet pauzeren, je menu induiken enzo pauzeert de game niet.

Wat erg tof is gedaan: als iemand dood gaat (echte speler) dan komt er een graf op zn plek. Jij ziet dan vergelijkbaar met Souls/Bloodborne een graf liggen. Alleen hier gaat het verder. Je kan de speler dan namelijk oproepen: de speler komt dan als demonachtige terug en dan kan je hem verslaan en zn loot zo mogelijk krijgen. Je kan vooraf zien welke loot de dode persoon heeft. Erg tof gedaan dit.

[ Voor 33% gewijzigd door ASNNetworks op 23-08-2016 19:01 ]

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Koning Willy
Nieuwevolger schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 20:18:
[...]

Goed dat Sony psnow aan het uitbreiden is.
Zojuist gepost:
https://blog.eu.playstati...9&adbpl=tw&adbpr=36969785
The DUALSHOCK 4 wireless controller and Adaptor are also compatible with the PlayStation Now subscription service on Windows PC, available on 24th August in the UK, Belgium and Netherlands.
Afbeeldingslocatie: https://c7.staticflickr.com/9/8485/28560352214_d276d25954_o.jpg

Mijn naam is Willy, zeg maar Willy, noem mij maar bij mijn eigen naam. Ik ben geen nummer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Niet geheel ontoevallig komen ze ook met een adapter waarmee je je controller draadloos met je PC/mac kunt verbinden...

Edit: spuit11

[ Voor 6% gewijzigd door dutchgio op 23-08-2016 20:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Half uurtje INSIDE gespeeld. Echt wow. Wat een sfeertje zetten ze weer neer. En de graphics en belichting zijn bijna fotorealistisch. En dan zijn er nog de fantastische physics en animaties. Echt een kunstwerkje. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

bram1984 schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 21:42:
Half uurtje INSIDE gespeeld. Echt wow. Wat een sfeertje zetten ze weer neer. En de graphics en belichting zijn bijna fotorealistisch. En dan zijn er nog de fantastische physics en animaties. Echt een kunstwerkje. :)
Goed om te lezen :) Ga er aankomend weekend ook aan beginnen, hoor en lees er enkel lovende dingen over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCARfaceE
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20-09 15:56
dutchgio schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 20:21:
Niet geheel ontoevallig komen ze ook met een adapter waarmee je je controller draadloos met je PC/mac kunt verbinden...

Edit: spuit11
Kan toch al met een simpele bluetooth dongel.

PSN ID: Beest41

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aramiss
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 16:51
kazuka schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 22:16:
[...]

Goed om te lezen :) Ga er aankomend weekend ook aan beginnen, hoor en lees er enkel lovende dingen over.
Slinger ook weer eens bf4 aan. Dan ga ik ouderwets bij jou in de tank zitten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SCARfaceE schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 22:40:
[...]

Kan toch al met een simpele bluetooth dongel.
Nee, Remote Play werkt enkel met kabel. Bovendien kan je dan niet gebruik maken van de headset jack van de DS4. Remote Play + Party Chat is dus op dit moment simpelweg onmogelijk op de PC/MAC. Maar met deze dongle werkt het wel.

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkanjo
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 15:35
ASNNetworks schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 02:18:
[...]

Nee, Remote Play werkt enkel met kabel. Bovendien kan je dan niet gebruik maken van de headset jack van de DS4. Remote Play + Party Chat is dus op dit moment simpelweg onmogelijk op de PC/MAC. Maar met deze dongle werkt het wel.
Voor de remote play heb je geen kabel nodig toch? Betreft de headset jack durf ik je niet te zeggen, nooit geprobeerd tijdens remote play. Nu gebruik ik remote play op mijn Xperia Z5, wellicht is dat anders dan op PC, maar gewoon via bluetooth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S913
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13:54

S913

Abusus non tollit usum

Op de PC/Mac heb je inderdaad wel een USB kabel nodig:
https://remoteplay.dl.pla...teplay/lang/en/index.html
You'll need the following to use (PS4 Remote Play).
[...]
- DUALSHOCK™4 wireless controller
- USB cable

"For although dreams are in all of us, few hands may grasp their moth-wings without tearing them"
~ H.P. Lovecraft

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Superkanjo schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 07:53:
[...]

Voor de remote play heb je geen kabel nodig toch? Betreft de headset jack durf ik je niet te zeggen, nooit geprobeerd tijdens remote play. Nu gebruik ik remote play op mijn Xperia Z5, wellicht is dat anders dan op PC, maar gewoon via bluetooth.
Ik denk dat bij xperia toestel de driver al is ingebouwd, aangezien andere android toestellen ook niet zonaar met de dualshock kunnen verbinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Aramiss schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 01:06:
[...]

Slinger ook weer eens bf4 aan. Dan ga ik ouderwets bij jou in de tank zitten ;)
Hah, the good old times! Ik zal je zeggen, BF4 staat zelfs niet meer op mijn PS4 sinds Overwatch uit is. Nooit verwacht dat ik die zo leuk zou vinden overigens but I can't stop playing it :P

Wanneer BF1 uit is kom ik me ook weer eens melden bij de GoT platoon 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkanjo
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 15:35
Nieuwevolger schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 08:57:
[...]

Ik denk dat bij xperia toestel de driver al is ingebouwd, aangezien andere android toestellen ook niet zonaar met de dualshock kunnen verbinden.
Dat is dan wel waarschijnlijk ja, heb het ook nog nooit met een ander toestel geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sony heeft geen plannen om de Europese PlayStation Plus prijzen te verhogen
“Having reached out to our sources at Sony we’ve heard back that there are no plans to roll out a similar price rise here in Europe, at least not next month. Beyond that we don’t know what Sony’s plans are for PS Plus in territories outside of North America.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 10:49:
Sony heeft geen plannen om de Europese PlayStation Plus prijzen te verhogen

[...]
... voor komende maand... daarna is alles mogelijk ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

PlayStation Europe ‏

100s of games discounted on PS Store this week, inc. Street Fighter V, COD, Parappa, more:

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CqnV1fXVYAU0Z-I.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17:19
Verwijderd schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 11:51:
PlayStation Europe ‏

100s of games discounted on PS Store this week, inc. Street Fighter V, COD, Parappa, more:

[afbeelding]
Hee kijk, nieuwe indies! :P

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:41
Is er geen Deus Ex Mankind Divided topic, of kijk ik wel erg scheel ?

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EddoH
  • Niet online

EddoH

Backpfeifengesicht

-SaveMe- schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 18:37:
Is er geen Deus Ex Mankind Divided topic, of kijk ik wel erg scheel ?
Daar verbaasde ik mij ook over. Ik heb niet echt veel te delen als startpost, maar maak er gerust 1 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malt007
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 15:11
Weet iemand wat er aan de hand kan zijn als de playstation geen geluid meer uitstuurt met die instellingen op bitstream? Gisteren werkend uitgezet en vandaag geen geluid meer. Dacht eerst dat het wellicht aan de kabel lag maar heb natuurlijk gewoon beeld en als ik de playstation op pcm zet heb ik wel geluid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warcow
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 30-09 14:38
Het blijft wel kwalitatief uitermate teleurstellend dat al die psone titels nog altijd nooit te spelen zijn op de ps4. Als alles van psn (technisch haalbaar) nou ook gewoon werkte op de ps4 kocht ik nog veel meer digitaal. Zou ook meer vertrouwen werken. (Nu gekochte spellen blijven spelen, ook op toekomstige consoles)

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 05-10 23:05
warcow schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 22:42:
Het blijft wel kwalitatief uitermate teleurstellend dat al die psone titels nog altijd nooit te spelen zijn op de ps4. Als alles van psn (technisch haalbaar) nou ook gewoon werkte op de ps4 kocht ik nog veel meer digitaal. Zou ook meer vertrouwen werken. (Nu gekochte spellen blijven spelen, ook op toekomstige consoles)
Zou ook gewoon mogelijk moeten zijn, PS4 trekt PS1 games met gemak en dat zelfs met software emulatie.

• -SaveMe-
  • Laatst online: 09:41
EddoH schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 21:04:
[...]

Daar verbaasde ik mij ook over. Ik heb niet echt veel te delen als startpost, maar maak er gerust 1 :)
Niet dus... Hmmm, vreemd. Toch wel een grote titel/ En speelt weer heerlijk. Maar ben bang dat ik ook niet aan een startpost toekom, maar wie weet, morgen ff kijken ...

GamiQ, de game notes app met game maps!

warcow schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 22:42:
Ik kan echt nul PS1 titels opnoemen die ik nu zou willen doen.

• warcow
Om enkele te noemen:
Future cop lapd
Vib ribbon
Final Fantasy
Breath of Fire
Grandia
Crash bandicoot (lekker gemaakt door uncharted 4)

Maar dat is voor mij persoonlijk, kan mij goed voorstellen dat het veel hier weinig uitmaakt. Van wat ik lees is het ook vooral een licensing issue.

• Erulezz
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 05-10 19:18
Eindelijk komt 2FA uit voor alle PSN accounts;

http://www.reddit.com/r/P...lling_out_worldwide_here/

In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BaZnGaNL
  • Laatst online: 11:55
Thanks! Meteen geactiveerd!

Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stubby
  • Laatst online: 16:57
Beter! Jammer dat het alleen SMS gebaseerd is en niet op basis van bijvoorbeeld de Google Authenticator

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• frank131331
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 01:17
Stubby schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 09:15:
[...]

Beter! Jammer dat het alleen SMS gebaseerd is en niet op basis van bijvoorbeeld de Google Authenticator
Dit houdt mij ook nog tegen om het aan te zetten. Zo gauw er zoiets beschikbaar komt stap ik wel over naar 2FA.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt, nu even instellen.

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-10 18:49
Ook meteen ingesteld. Ben blij dat het er nu eindelijk is. Broertje is paar maanden geleden nog gehackt. Hopen dat dit nu verleden tijd is.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

2-stapsverificatie informatie van Sony:

https://www.playstation.c...rk/two-step-verification/

Meer beveiliging is altijd welkom.

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12:27

The_Worst

Unox

Instellen lukt momenteel anders niet: "Connection to the server timed out."

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

• Gregory76
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 12:54

Gregory76

Sony PlayStation freak

The_Worst schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 14:49:
Ik heb het vanmiddag met succes ingesteld....

strava.app.link/jmaOuFSwnUb PSN: GregNL76 - Possessor of: PS1, PS2, PS3 phat, slim & superslim, PS4 (fw 5.05), PS4 Pro, PS4 Slim, PS5, PS Portal, PS Vita (HENkaku), PSP, PSVR, Nintendo Wii U, Switch (unpatched), DS, NES, GameBoy and more consoles!

Verwijderd

The_Worst schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 14:49:
Door de enorme drukte zijn de servers waarschijnlijk overbelast.

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:26
Met ook hier de verhalen over primary ps4 settings de niet konden worden terugveranderd en hacking in het algemeen snap ik dat wel. Denk dat ik het ook wel ga aanzetten, maar wsl vanavond pas.

Vond het wel prettig dat steam hun authenticator geautomatiseerd had, ben ik hier weer terug bij af met sms :S
Maar door het te gebruiken geef je in ieder geval aan dat het gewaardeerd word en dan zal het uiteindelijk vast wel verbeterd en gebruiksvriendelijk worden.

10 second ninja DONE

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12:27

The_Worst

Unox

Sony kennende zal het wel even duren voordat de dienst verbeterd wordt. Het is in ieder geval een begin de 2FA, hopelijk bieden ze snel ondersteuning voor TOTP (authenticator app) of zoals Google dat een bevestiging geven op de telefoon voldoende is.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

• breminem
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 02-10 11:11
Zijn er nog mensen die Assetto Corsa gaan halen? €41,- bij MM. Leuk prijsje.
Game wordt wel goed ontvangen geloof ik; gemiddeld een 8 op Metacritic.

PSN: breminem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
breminem schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 23:42:
Ik skip hem op de PS4, hij is €19,99 op Steam en daarnaast werkt mijn G27 niet met de PS4 (en een perfect werkende stuur vervangen lijkt mij ook onzin).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
breminem schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 23:42:
Ik zou het Assetto Corsa topic even in de gaten houden ;)
Op PS4 zijn er nog wat kleine issues waar nog een patch voor moet komen. (Betreft die 8 de ps4 versie?)
Ik laat 'm voor nu schieten, vind 'm er niet echt top uitzien en vind de tracklist vrij beperkt.
Wel hele toffe wagens imo.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Assetto Corsa is een echte sim racer die aan te raden is voor de auto liefhebbers.
De hele ochtend ben ik al aan het rijden en het is genieten geblazen op de PS4.

Het was lang wachten doordat het spel vaak werd uitgesteld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13:32

On_E

Housemusic

Prominence Poker is tof!
Gratis pokerspel in de store gemaakt met de nieuwe Unreal engine.

Singleplayer en multi!

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:26
AC lijkt mij ook tof, al hoewel ik meer een arcade dan sim racer ben. Maar verwacht dat Pcars eerder in mijn budget range zal komen. Verder vind ik de pc ook fijnervoor dit type games en dan met name mod support, maar aangezien mijn pc niet echt masterrace genoemd kan worden en ik toch geen stuur heb zou ik het dan eerder voor ps4 halen. Ik vond Forza met pad ook goed te doen, dus dit zou voor casual play dan ook wel moeten lukken lijkt me.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11:04
On_E schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 08:25:
Prominence Poker is tof!

Singleplayer en multi!
Met verplichte ingame aankopen, of kan je gewoon tegen friends spelen zonder aankopen?

PSN: Maichel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13:32

On_E

Housemusic

Maichel schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 09:37:
[...]

Met verplichte ingame aankopen, of kan je gewoon tegen friends spelen zonder aankopen?
Je krijgt tijdens de tutorial al een kleine 100.000 dollar aan chips dus zeker geen ingame aankopen nodig.

Vergeet ook niet de gratis 'Plus starter pack' te downloaden, nog meer gratis chips en een outfit.

Je kunt dus wel chips kopen met echt geld, maar volgens mij zijn de meeste aankopen cosmetisch. (Kleding, brillen, etc.)

En er is een singleplayer campaign incl eindbazen waar je ook chips mee kunt verdienen.

Trailer:

YouTube: Prominence Poker - Launch Trailer | PS4

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc3l
  • Laatst online: 16:13
Verwijderd schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 07:35:
[video]

Assetto Corsa is een echte sim racer die aan te raden is voor de auto liefhebbers.
De hele ochtend ben ik al aan het rijden en het is genieten geblazen op de PS4.

Het was lang wachten doordat het spel vaak werd uitgesteld.
Ga hem straks ook halen, al twijfel ik toch een beetje of ik niet beter F1 2016 moet halen.
Zijn natuurlijk verschillende games maar speel liever online dan single player (zo ver dat te doen is dan) en denk dat ac daar geschikter voor is(?)

Helaas geen stuurtje en Playseat meer, dus wel met de controller aan de slag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Marc3l schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 10:43:
[...]

Ga hem straks ook halen, al twijfel ik toch een beetje of ik niet beter F1 2016 moet halen.
Zijn natuurlijk verschillende games maar speel liever online dan single player (zo ver dat te doen is dan) en denk dat ac daar geschikter voor is(?)

Helaas geen stuurtje en Playseat meer, dus wel met de controller aan de slag.
F1 2015 is mij niet goed bevallen, vandaar ben ik voor AC gegaan.

Mij bevallen circuit racers met gewone auto's me beter dan alleen maar F1 wagens.

Gran Turismo op de PS4 heb ik daarom ook al in de preorder staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc3l
  • Laatst online: 16:13
Thanks!

Nou de Media Markt (Amersfoort) heeft hem niet (AC), leveringsproblemen volgens een medewerker.
Als je zoekt op de website zie je ook leverbaar 2 tot 3 werkdagen.

[ Voor 30% gewijzigd door Marc3l op 26-08-2016 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixie
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 05-10 18:05
On_E schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 08:25:
Prominence Poker is tof!
Ben eens benieuwd. Als pokeraar vallen de meeste pokergames gewoon hard tegen (en dan niet alleen omdat er geen geld mee te verdienen valt :D). De AI is meestal om te huilen en het is vaak al een prestatie als ze alle spelregels juist toepassen. Tegen echte speler boeit ook al niet omdat het gewoon geen fun is als er toch niets te verliezen valt.

[ Voor 10% gewijzigd door Twixie op 26-08-2016 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 11:33:
[...]

F1 2015 is mij niet goed bevallen, vandaar ben ik voor AC gegaan.
Tja, die 2015 staat ook niet bekend als één van de betere F1's. De 2016 versie schijnt wel een (heel) stuk beter te zijn dan de vorige (Metacritic 82 (F1 2016) vs 65 (F1 2015))

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Op neogaf word al gesproken door mensen die zeggen dat ze in game shops werken dat de ps4 slim 250 dollar gaat kosten en de normale ps4 ook al goed geprijst is, zo is er in Duitsland een beast bundel met een ps4 500 gb plus uncharted 4, the division en deux ex voor 330 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Nu online
Nieuwevolger schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 20:23:
Op neogaf word al gesproken door mensen die zeggen dat ze in game shops werken dat de ps4 slim 250 dollar gaat kosten en de normale ps4 ook al goed geprijst is, zo is er in Duitsland een beast bundel met een ps4 500 gb plus uncharted 4, the division en deux ex voor 330 euro.
Lijkt me realistisch toch?

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jumpman schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 20:39:
[...]

Lijkt me realistisch toch?
Lijkt inderdaad realistisch, kijk bijvoorbeeld naar de xbox one die voor 244 met een game te krijgen was. Terwijl de xbox en ps4 geschat worden dat ze even duur zijn om te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voor degenen die pCars en/of Assetto Corsa willen gaan spelen met controller: weet waar je aan begint.
De langzame wagens zijn nog wel te doen maar de snellere wagens zijn met controller echt wel lastig(er) te besturen, zelfs met diverse assists aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichawwZki
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 20-06-2024
Zou het niet slim zijn als Sony een speciale PS 4kTv zou uitbrengen? Denk dat dit wel lekker kan gaan lopen. Mensen zijn toch langzaam aan het overgaan op 4k Tv's en als Sony daar nou slim op inspeelt i.v.m de NEO zou het denk ik nog wel eens goed kunnen gaan uitpakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
MichawwZki schreef op zaterdag 27 augustus 2016 @ 02:39:
Zou het niet slim zijn als Sony een speciale PS 4kTv zou uitbrengen? Denk dat dit wel lekker kan gaan lopen. Mensen zijn toch langzaam aan het overgaan op 4k Tv's en als Sony daar nou slim op inspeelt i.v.m de NEO zou het denk ik nog wel eens goed kunnen gaan uitpakken.
Ik betwijfel het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vandaag de Logitech G29 besteld. Wilde al een lange tijd dit stuur, maar vond €320-€350 te duur. Vandaag zag ik het stuur bij Amazon UK voor (omgerekend) €170. Direct besteld, voor dat geld kan het geen miskoop zijn. Ik zou 100% spijt hebben als ik het niet zou hebben gehaald over een tijdje, kan em altijd nog makkelijk doorverkopen zonder verlies voor dat bedrag (kan makkelijk winst maken zelfs).

PSVR + G29 + DriveClub VR :D _/-\o_

Volgende week even kijken hoe ik het ga opstellen, niet zo zin om weer gelijk €120+ uit te geven aan een play seat.

Project Cars lijkt me wel een toffe game met de G29 denk ik? Ook lekker geprijsd momenteel.

[ Voor 17% gewijzigd door ASNNetworks op 27-08-2016 03:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
ASNNetworks schreef op zaterdag 27 augustus 2016 @ 03:47:
Volgende week even kijken hoe ik het ga opstellen, niet zo zin om weer gelijk €120+ uit te geven aan een play seat.

Project Cars lijkt me wel een toffe game met de G29 denk ik? Ook lekker geprijsd momenteel.
Speel je op een monitor of op je tv?
In het eerste geval: stuur op je bureau klemmen.
In het tweede geval en je wil geen playseat dan is een Wheelstand Pro wellicht een oplossing. Of bv een (tell sell achtig) opklaptafeltje waar je het stuur op monteert.
120 euro voor een playseat (nieuw) gaat je niet lukken, een playseat kost minimaal het dubbele ;)
Het meest ruimtevriendelijk, goedkoopst maar ook het minst stevig vergeleken met andere playseats, is de opvouwbare Playseat Challenge.

pCars is met de G29 zeker tof! Let wel dat je de ffb settings (per wagen) goed instelt. (of de settings via deze link)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning Willy
Vandaag de Logitech G29 besteld. Wilde al een lange tijd dit stuur, maar vond €320-€350 te duur. Vandaag zag ik het stuur bij Amazon UK voor (omgerekend) €170. Direct besteld, voor dat geld kan het geen miskoop zijn. Ik zou 100% spijt hebben als ik het niet zou hebben gehaald over een tijdje, kan em altijd nog makkelijk doorverkopen zonder verlies voor dat bedrag (kan makkelijk winst maken zelfs).

Wow??? WTF?
https://www.amazon.co.uk/...ing-UK-Plug/dp/B00YUOVBZK
£143.99 = 168.91€

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 14:32:
2-stapsverificatie informatie van Sony:

https://www.playstation.c...rk/two-step-verification/

Meer beveiliging is altijd welkom.
Thanks, net ff ingesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warcow
Speel vrij weinig racespellen maar vind rallyrijden nog wel cool, vooral rallisport challenge vroeger helemaal kapot gespeeld. Is het de moeite waard om voor rally spellen (dirt?) zo'n g29 te halen? 166 euro is niet extreem veel geld maar als ik het na een weekje niet meer gebruik is het ook zonde. (Gebruik op pc is ook een optie) misschien vooral leuk met zo'n vr bril?

Dan is het weer afwachten of die vril op mijn hoofd gaat werken met >70 ipd :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Nu online

Sandyman538

SandstorM [148839]

En de G29 werkt wel op de PS4 aangezien mijn G27 dat dus niet doet :(

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09:47

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Met een Chronusmax Plus kun je een G27 als G29 gebruiken op de PS4. Inclusief alle FFB effecten e.d. Werkt ook voor bepaalde Fanatec stuurtjes die een zogenaamde G25/27 modus aan boord hebben. De CSR stuurtjes bijvoorbeeld.

Ik vind het echt zonde om een goed werkend stuur te vervangen puur omdat Sony besluit om volledige support te stoppen. Zo'n G29 is in feite exact een G27 met een PS4 menu button en share knop. Dan biedt zo'n Chronusmax Plus echt uitkomst.

Ik heb zelf een Fanatec CSR Elite, die in bepaalde racegames (pcars, Dirt Rally) echt prima werkt op de PS4. F1 2016 en Assetto Corsa dan weer niet helaas. Het is een beetje afwachten hoe het met GTSport zal gaan, maar anders bestel ik gewoon zo'n Chronusmax en boot ik mijn stuurtje in G27 mode.

Edit: zo'n ding kost ongeveer 60-70 euro.

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dvd-linden
  • Laatst online: 24-01-2023
Dat is inderdaad een mooie prijs voor die G29 zeg, zelfs ik begin nu te twijfelen om het niet te kopen. En dat terwijl ik niet eens een die-hard racer ben. Lijkt me toch wel erg tof om een game als Assetto Corsa of F1 2016 met een stuur te spelen. En dan het liefste met een wheelstand erbij of nog beter zelfs, in een playseat.

@dvdkiwi: Speel jij eigenlijk met een stuur en zo ja, heb jij Trackmania met een stuur gespeeld? Misschien dat de laatste 30 banen makkelijker te behalen zijn met een G29 :D.

PSN ID: dvd-linden | Youtube: dvd-linden

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dvd-linden schreef op zaterdag 27 augustus 2016 @ 13:29:
Dat is inderdaad een mooie prijs voor die G29 zeg, zelfs ik begin nu te twijfelen om het niet te kopen. En dat terwijl ik niet eens een die-hard racer ben. Lijkt me toch wel erg tof om een game als Assetto Corsa of F1 2016 met een stuur te spelen. En dan het liefste met een wheelstand erbij of nog beter zelfs, in een playseat.

@dvdkiwi: Speel jij eigenlijk met een stuur en zo ja, heb jij Trackmania met een stuur gespeeld? Misschien dat de laatste 30 banen makkelijker te behalen zijn met een G29 :D.
Ik ben ook geen diehard racer meer, vroeger wel veel GT/Forza gespeeld. Maar ik wilde gewoon altijd al een stuur met pedalen en shifter voor de échte ervaring. Helemaal nu de PSVR aan komt en wat er allemaal mogelijk is. Zo'n G29 met PSVR lijkt mij echt de ultieme belevenis. Voor €170 wilde ik die aankoop dan zeker wel doen. De PSVR komt hier 100% en als ik dan de G29 niet zou hebben gehaald, zou ik zeker wel spijt heb wanneer de prijs weer €350 is.

Mocht ik er écht niks mee doen (betwijfel ik) dan kan ik de G29 met gemak doorverkopen en zelfs wat overhouden als ik wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dvd-linden schreef op zaterdag 27 augustus 2016 @ 13:29:
Ik heb een Thrustmaster T500 met Playseat Evolution staan dus ja, ik speel met stuur, maar enkel de (semi)sim games. Driveclub bijvoorbeeld is niet gemaakt voor een stuur dus daar schakelde ik weer snel terug naar de conrtoller, maar games als GT5, Dirt en pCars speel ik uitsluitend mét stuur (en cockpit view).

Trackmania is zo ontzettend arcade en gaat zo snel dat een stuur het volgens mij alleen maar moeilijker maakt.
Mocht je het toch gaan proberen (please do!) -mits het werkt natuurlijk- dan ben ik heel benieuwd naar je bevindingen :D
Ik ben bezig met de Black Valley tracks en die gaan me met controller prima af. De Black Lagoon tracks zijn volgens mij niet eens bij te houden met een stuur ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• juggle
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-10 23:18

juggle

Papa, ondernemer, gamer

Vandaag weer even 2 mooie aanbiedingen meegepakt (ik heb geen ps3 gehad). Until Dawn voor € 28 en Heavy Rain + Beyond the Souls voor € 18.

Ben erg benieuwd naar Until Dawn. Maar eerst nog even Dying Light afmaken :-)

Zoek je mede papa's om gezellig mee te gamen? kijk op: fathersoftweakers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warcow
Until dawn is erg cool. Ook prima met 1 of enkel vrienden samen te spelen. Groepskeuzes maken bij de keuzemomenten. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lapras
  • Laatst online: 04-10 15:17

Lapras

Ice beam

Geweldig om met je vriendin te spelen ook. Brein van een vrouw werkt toch anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bukkum
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 05-10 17:34
ASNNetworks schreef op zaterdag 27 augustus 2016 @ 14:52:
[...]

Ik ben ook geen diehard racer meer, vroeger wel veel GT/Forza gespeeld. Maar ik wilde gewoon altijd al een stuur met pedalen en shifter voor de échte ervaring. Helemaal nu de PSVR aan komt en wat er allemaal mogelijk is. Zo'n G29 met PSVR lijkt mij echt de ultieme belevenis. Voor €170 wilde ik die aankoop dan zeker wel doen. De PSVR komt hier 100% en als ik dan de G29 niet zou hebben gehaald, zou ik zeker wel spijt heb wanneer de prijs weer €350 is.

Mocht ik er écht niks mee doen (betwijfel ik) dan kan ik de G29 met gemak doorverkopen en zelfs wat overhouden als ik wil.
Wil ook graag een fatsoenlijk stuurtje dus deze lijkt me wel wat. Echter bestelling lukt niet vanwege afleveradres...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bukkum schreef op zaterdag 27 augustus 2016 @ 22:17:
[...]

Wil ook graag een fatsoenlijk stuurtje dus deze lijkt me wel wat. Echter bestelling lukt niet vanwege afleveradres...
Ik heb gewoon Nederland als afleveradres en krijg em geleverd :? Heb er twee besteld, een voor mij en een voor een vriend. Wel met verschillende accounts want is max 1 per klant, maar beide bestellingen zijn gewoon doorgekomen en betaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bukkum
ASNNetworks schreef op zaterdag 27 augustus 2016 @ 22:41:
[...]

Ik heb gewoon Nederland als afleveradres en krijg em geleverd :? Heb er twee besteld, een voor mij en een voor een vriend. Wel met verschillende accounts want is max 1 per klant, maar beide bestellingen zijn gewoon doorgekomen en betaald.
ASNNetworks schreef op zaterdag 27 augustus 2016 @ 22:41:
[...]

Snap t ook niet, wel balen. Zegt can 't deliver to this adress.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJFS
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16:53
bukkum schreef op zaterdag 27 augustus 2016 @ 23:17:
[...]

[...]

Snap t ook niet, wel balen. Zegt can 't deliver to this adress.
Dat komt omdat ze uitverkocht zijn en jij ze nu alleen nog maar kan bestellen via een andere leverancier.
Vanochtend rond 10:00 uur waren er nog 8 te koop en elke 10 minuten zag je de voorraad minder worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bukkum
JJFS schreef op zaterdag 27 augustus 2016 @ 23:19:
[...]

Dat komt omdat ze uitverkocht zijn en jij ze nu alleen nog maar kan bestellen via een andere leverancier.
Vanochtend rond 10:00 uur waren er nog 8 te koop en elke 10 minuten zag je de voorraad minder worden.
Dat bevestigd mijn vermoeden. Stond nog 2 maar helaas te laat dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bukkum
ASNNetworks schreef op zaterdag 27 augustus 2016 @ 14:52:
[...]
Laat even weten wanneer ie op marktplaats komt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bukkum schreef op zaterdag 27 augustus 2016 @ 23:26:
[...]

Laat even weten wanneer ie op marktplaats komt ;)
Ik raad je aan om Amazon UK in de gaten te houden. Ik zie er nu weer een staan, verkocht door Amazon zelf. Staat ook achter (more on the way) dus voorraad en levering kunnen mogelijk steeds variëren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 13:58
Worms W.M.D is weer "Armageddon" goed :) Heb de All Stars versie voor €25 opgepikt en al weer een paar uurtjes lol gehad net met wat vrienden. De PS4 neemt grote stappen nu om mijn favo local mp console te worden nu :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08:56

spaceboy

Op grote hoogte

Beakzz schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 01:17:
Worms W.M.D is weer "Armageddon" goed :) Heb de All Stars versie voor €25 opgepikt en al weer een paar uurtjes lol gehad net met wat vrienden. De PS4 neemt grote stappen nu om mijn favo local mp console te worden nu :)
Yes, helemaal eens. Wat is die All Stars versie? En hoe ben je daaraan gekomen? Ik heb gewoon 30 euro afgetikt op PSN. Eigenlijk tegen m'n principe (omdat ik denk dat hij uiteindelijk (veel) goedkoper wordt), maar Worms... is Worms. Wat issie weer lekker. Vind de uitbreiding met mechs, tanks en choppers ook erg grappig, ook redelijk goed uitgebalanceerd (niet dat je gelijk sowieso de lul bent als iemand in een tank springt). Craften vind ik nog wat lastig te gebruiken. Eerst maar 's weer beter leren richten met een bazooka.

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

werving is niet toegestaan

[ Voor 86% gewijzigd door Chaoss op 28-08-2016 15:32 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ari Gold
  • Laatst online: 05-10 15:07
Niet iets voor jou, Dennis?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 29-09 20:28
offtopic

[ Voor 97% gewijzigd door Chaoss op 28-08-2016 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stancke
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 05-10 16:01
ASNNetworks schreef op zaterdag 27 augustus 2016 @ 23:40:
[...]

Ik raad je aan om Amazon UK in de gaten te houden. Ik zie er nu weer een staan, verkocht door Amazon zelf. Staat ook achter (more on the way) dus voorraad en levering kunnen mogelijk steeds variëren.
Jammer, dacht nu om een koopje te doen :D Kan ik ergens die bookmarken en e-mail krijgen als deze terug op stock is van Amazon zelf? Zie het niet direct staan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Stancke schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 12:14:
[...]

Jammer, dacht nu om een koopje te doen :D Kan ik ergens die bookmarken en e-mail krijgen als deze terug op stock is van Amazon zelf? Zie het niet direct staan...
Nee en dat is maar goed ook. Als 100 man zo'n melding zou activeren, zou de kans wel erg klein zijn om er een te bemachtigen. Nu is het wie het eerst komt die het eerst maalt. Moeite doen dus als je er een wil bemachtigen, zoals het hoort ;)

Af en toe op Amazon UK kijken en hopen dat Amazon als verkoper is ipv een 3e partij.

Pagina: 1 ... 8 ... 107 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
De PS4 Pro biedt meer dan alleen 4K er zijn ook voordelen bij HD tv's, zie o.a. Dit artikel op T.net

Extra PlayStation-gerelateerde topics:
- [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen
- Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2
- Lijst met PSN ID's van Tweakers [!] Externe site! Google Docs-link.