@Koning Willy; Nee hoor, niet sarcastisch bedoeld, ik ben gek op moderne platformers met een retro-feel en Shantae is waanzinnig maar helaas nog nooit eerder op console verschenen. Een instant buy voor me
De PS4 begint nu los te barsten met games die ik graag wil spelen buiten de grote bekende triple a games om, o.a. Shantae, Kingdom hearts 3, Last Guardian, Persona 5, Ni No Kuni 2 en Tales of Berzeria. Triple A games komen vaak in een hoge print run en zijn daardoor later altijd nog goedkoop te vinden, de meer aparte (vaak Japanse) games komen in een kleinere oplage en kun je in de toekomst nog wel eens veel voor moeten betalen als je ze achteraf wilt aanschaffen.
Tot nu toe had ik de behoefte nog niet zo erg omdat ik nog een flinke rits aan PS3 titels heb liggen waarvan ik met een aantal nog steeds bezig ben.
Ik stap meestal in halverwegen een console generatie omdat ik m'n oude systemen nooit weg doe, blijf supporten en ik toch altijd nog wel een x aantal games heb liggen die ik nog moet spelen.
De PS4 wou ik zelfs overslaan maar de game library begint nu zo goed te worden dat ik 'em nu toch alsnog perse moet hebben
[
Voor 13% gewijzigd door
Verwijderd op 23-08-2016 17:22
]