⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Dit is ook niet de Neo lijkt me. Dit is de PS4 slim. Dan hebben ze straks de slim voor 249-299 en de Neo voor 399?Nieuwevolger schreef op zondag 21 augustus 2016 @ 22:15:
Benieuwd of hij echt is, er gingen namelijk geruchten dat Sony de neo ging maken omdat de chip van de ps4 neo net zo duur zou zijn als de chip van de ps4 te verkleinen en daarom Sony voor de neo ging, aangezien ontwikkelaars meer kracht vroegen voor de psvr.
Maar gezien de verhouding van de controller lijkt dat model behoorlijk klein en dun.
http://images.pushsquare....attachment/6/original.jpg Meer foto's, hij lijkt vooral dunner.
Het lijkt er op dat Sony dit model als budget model neer zet gezien de bezuiniging aan bijvoorbeeld het ontbreken van het blauwe led licht. Dan is een 500 gb model ook wel logisch, aangezien de fifa/cod/gta speler niet meer nodig heeft. Dit model gaat met de prijs concurreren met de xbox one slim denk ik.
Beetje zonde als dat licht balk weg is, eigenlijk is die handig.Nieuwevolger schreef op zondag 21 augustus 2016 @ 22:51:
Ik dacht meteen aan een ps vita tv.
Het lijkt er op dat Sony dit model als budget model neer zet gezien de bezuiniging aan bijvoorbeeld het ontbreken van het blauwe led licht. Dan is een 500 gb model ook wel logisch, aangezien de fifa/cod/gta speler niet meer nodig heeft. Dit model gaat met de prijs concurreren met de xbox one slim denk ik.
Overigens vind ik het er lelijk uitzien, maar vooral goedkoop qua uiterlijk.
Het is niet lullig bedoelt maar Sony hun Slim modellen zijn naar mijn mening sinds enkele jaren vooral goedkoop qua uiterlijk en feel, 2de gen PS3 Slim ziet er netjes uit, maar PS3 3rd gen Slim, PSP E1000, PS Vita Slim en nu de PS4 slim tonen een lijn van "ik ben budget" qua uiterlijk, dan is de nieuwe Xbox One Slim beter qua looks.
Dat er op bepaald dingen wordt bespaard is logisch, maar niet altijd heeft Sony dat goed gedaan, zo heeft de PS3 3rd gen Slim een goedkope mechanisme voor schijfjes, de PSP E1000 heeft geen Wifi en mono speaker en de PS Vita Slim heeft goedkopere bouwkwaliteit, ik ben dus ook naar benieuwd wat voor "bespaar blunders" Sony hiermee heeft gedaan.
1 ding lijkt wel goed, dat ding heeft voetjes aan de onderkant die de PS4 niet heeft (op dan ene voetje na in het midden dat zinloos is).
Ben benieuwd, september staat al bijna voor de deur.
Vooral de onderkant is mooi gedaan met de pootjes om de PS4 op te zetten in de X, driehoek, vierkant en O.
PhD i.o.
Verwijderd
Als de PS4 Neo pas eind 2017 komt is de PS4 Slim een preorder voor mij.
NEO komt echt wel eerder dan eind 2017. Onzinnig als nieuwe games al vanaf oktober 2016 NEO ondersteuning moeten hebben en Sony dan pas eind 2017 de console uitbrengt.Verwijderd schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 07:45:
Ik hoop wel dat er een ledje op de PS4 Slim zit. (Wit, Blauw en Oranje).
Als de PS4 Neo pas eind 2017 komt is de PS4 Slim een preorder voor mij.
https://untappd.com/user/OzzBier
Hier staat wel hoe mensen het opgelost hebben: http://community.us.plays...7-9/td-p/45539370/page/27PaulBloem schreef op zondag 21 augustus 2016 @ 21:01:
Sinds enige dagen lukt het niet om in te loggen op het PSN.
Krijg dan steeds de foutmelding WS-37397-9.
Ook lukt niet eens de Playstation website via mobiel op PC. Dan krijg ik de volgende melding:
"You don't have permission to access "http://auth.api.sonyentertainmentnetwork.com/2.0/oauth/authorize?" on this server"
Iemand anders dit eerder gehad? Enige suggesties?
Forums verwijzen niet echt naar duidelijke oplossingen of oorzaken.
Hoor graag of jullie hier ervaring mee hebben gehad..
Okay, so I finally figured out the issue I think and want to share it with you. I was not smart enough to copy the chat log from the rep I spoke to in chat support but basically he said "Your account is not in trouble, however the IP your currently on was banned, perhaps by a previous user. We do not unban IPs, so your only option is to change it". What made this a bit worse is 2 other reps I talked to just did normal trouble shooting of the WG and connections but refused to say if I was banned or not and said I was probably banned by my ISP. This issue has plagued me for almost a year and the only relief I was able to get from it was swapping my router back and forth but within hours I'd be banned again. My Internet provider is Comcast so if you have them I would highly suggest this and see if it helps.
I don't know the IQ of the people there cus you ask them for an IP change and they go dumb founded and say that is not possible. Do not say it, just inform them you would like them to reprovision your modem/Wireless gateway. Doing so basically is a reactivation and gives it a new IP. I have done everything you guys have and this was the last thing I could possibly think of. Funny thing is I work for Comcast but not in the internet department but a co-worker I asked used to and suggested this
PSN: Maichel
Waarschijnlijk is dat ook de achterliggende gedachte en je leest toch veel berichten dat de huidige PS4 bij een hoop mensen relatief hard blaast. Deze zal stiller en zuiniger zijn en ook goedkoper om te produceren.DeeSung schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 09:02:
Zondee van de tijd en energie de ps4 is al slim. Ze kunnen hem beter goedkoper maken.
Zijn er hier overigens al mensen aan de slag met Deus Ex? Ervaringen?
Dat kan met deze waarschijnlijk makkelijker. Je moet niet vergeten dat het design van de ps4 al een tijdje oud is (eind 2013, dus bijna 3 jaar). Die hardware was toen vrij normaal, maar is nu verouderd.DeeSung schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 09:02:
Zondee van de tijd en energie de ps4 is al slim. Ze kunnen hem beter goedkoper maken.
Als je overschakelt op de nieuwe productiemethodes die bijblijven bij de actuele andere hardware die wordt geproduceerd door de fabrikanten, hoef je geen aparte productielijnen bij te houden en is eea dus voordeliger.
Verwijderd
Ik zit er met spanning op te wachten.bram1984 schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 09:51:
Morgen kan ik aan de slag.
De reviews zijn prima te noemen:
http://www.metacritic.com...nd-divided/critic-reviews
85 score.
PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
Scheelt ook weer in de kosten. Daarbij hebben de meeste versterkers inmiddels wel een HDMI ingang.Lasmibalsingh schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 10:06:
Die slankere PS4 heeft zo te zien ook geen optische uitgang voor audio richting the ontvanger/versterker.
Verwijderd
Was me nog niet opgevallen.Lasmibalsingh schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 10:06:
Die slankere PS4 heeft zo te zien ook geen optische uitgang voor audio richting the ontvanger/versterker.
Ik heb mijn huidige PS4 nu via optical aan mijn receiver.
Met de nieuwe moet je em dan via de HDMI in van de receiver doen.
Nadeel is dan wel extra ms input lag.
Behalve dan dat het kut is als je niet alleen een PS4 hebt maar ook nog andere dingen, of misschien de audio wilt mixen met andere devices. Zo heb ik hem in een spdif-in van mn pc (speciale audiokaart) zitten om zo pc + PS4 tegelijk te outputten (en dus al langer gewoon spotify kan gebruiken tijdens het gamen). Bovendien zijn de meeste headsets daar ook niet op voorbereid.bram1984 schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 10:25:
[...]
Scheelt ook weer in de kosten. Daarbij hebben de meeste versterkers inmiddels wel een HDMI ingang.
Of er moet iets van een alternatief zijn met split-kabel voor hdmi naar hdmi+spdif of zo, maar anders zou ik dat erg kut vinden. En meteen voor mij een reden om eerder de Scorpio te kiezen dan een Neo (ik ga ze namelijk niet beiden upgraden)
[ Voor 7% gewijzigd door Martinspire op 22-08-2016 10:39 ]
zuiniger stiller en goedkoper om te produceren zal allemaal nog moeten blijken.bram1984 schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 09:51:
[...]
Waarschijnlijk is dat ook de achterliggende gedachte en je leest toch veel berichten dat de huidige PS4 bij een hoop mensen relatief hard blaast. Deze zal stiller en zuiniger zijn en ook goedkoper om te produceren.
Je kan spotify ook via je telefoon naar je ps4 streamen he.Martinspire schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 10:38:
[...]
Behalve dan dat het kut is als je niet alleen een PS4 hebt maar ook nog andere dingen, of misschien de audio wilt mixen met andere devices. Zo heb ik hem in een spdif-in van mn pc (speciale audiokaart) zitten om zo pc + PS4 tegelijk te outputten (en dus al langer gewoon spotify kan gebruiken tijdens het gamen). Bovendien zijn de meeste headsets daar ook niet op voorbereid.
Of er moet iets van een alternatief zijn met split-kabel voor hdmi naar hdmi+spdif of zo, maar anders zou ik dat erg kut vinden. En meteen voor mij een reden om eerder de Scorpio te kiezen dan een Neo (ik ga ze namelijk niet beiden upgraden)
Jij staat bij mijn PSN vriendenlijst. Maar volgens mij heb ik nog nooit met je gespeeld. Binnenkort een digitaal potje knallen?Grudgie schreef op zondag 21 augustus 2016 @ 15:53:
Ik speel BF4 ook nog heel veel. Blijft een lekkere game om tussen door soms even te spelen.
Ja want Sony gaat een model zonder LED en optische uitgang uitbrengen dat duurder in productie en verbruik is.DeeSung schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 11:04:
[...]
zuiniger stiller en goedkoper om te produceren zal allemaal nog moeten blijken.
Mocht je Limbo tof vinden is dit eigenlijk een verplicht nummer. Krijgt ook lovende kritieken: http://opencritic.com/game/2848/inside
Tja je kan altijd nog het normale model nemen.Martinspire schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 10:38:
[...]
Behalve dan dat het kut is als je niet alleen een PS4 hebt maar ook nog andere dingen, of misschien de audio wilt mixen met andere devices. Zo heb ik hem in een spdif-in van mn pc (speciale audiokaart) zitten om zo pc + PS4 tegelijk te outputten (en dus al langer gewoon spotify kan gebruiken tijdens het gamen). Bovendien zijn de meeste headsets daar ook niet op voorbereid.
Zolang deze nog beschikbaar is.bram1984 schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 11:48:
[...]
Tja je kan altijd nog het normale model nemen.
Was even een voorbeeld, maar ik kon bv ook NOS OS2016 streamen tijdens het gamen, chatten via Skype en weet ik wat meer. Feit blijft gewoon dat het debiel is om die SPDIF port te verwijderen. Niet iedereen heeft zijn audio lopen via de tv.418O2 schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 11:06:
[...]
Je kan spotify ook via je telefoon naar je ps4 streamen he.
Ja, maar upgraden heeft niet zo veel zin zo.bram1984 schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 11:48:
[...]
Tja je kan altijd nog het normale model nemen.
Aanraders tot max 15 euro (2e hands)?
Battlefield 4 voor €5 op PSN!Pandawan schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 12:06:
Heb momenteel 3 games, GTAV, Driveclub en Fifa 15. Heb pas Cod Advanced warfare verkocht voor 11 euro en wil daarmee een nieuw spel kopen, waar veel gameplay uit te halen is (Dus geen the order)
Aanraders tot max 15 euro (2e hands)?
Dit. Zonder optical out geen headsets meer, behalve de Sony headsets. Ga er van uit dat hij wel op de NEO zal zitten, ivm. competitive gaming en zo.Martinspire schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 10:38:
[...]
Bovendien zijn de meeste headsets daar ook niet op voorbereid.
[...]
[ Voor 30% gewijzigd door SqueakyClean op 22-08-2016 12:11 ]
@pandawan, metal gear solid 5, batman, dragon age, battlefield en dat soort oude games zijn vaak voor een hele mooie prijs te krijgen in een sale.
[ Voor 63% gewijzigd door Nieuwevolger op 22-08-2016 12:11 ]
Tja in hoeverre is het een upgrade met de Neo er nog naast? Zullen er veel mensen zijn die van een originele PS4 naar een Slim variant gaan, als ook de Neo dit jaar nog komt? Ik denk het niet.Martinspire schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 12:03:
[...]
Was even een voorbeeld, maar ik kon bv ook NOS OS2016 streamen tijdens het gamen, chatten via Skype en weet ik wat meer. Feit blijft gewoon dat het debiel is om die SPDIF port te verwijderen. Niet iedereen heeft zijn audio lopen via de tv.
[...]
Ja, maar upgraden heeft niet zo veel zin zo.
Het is alleen even de vraag of de "oude" PS4 uitgefaseerd gaat worden of niet. Ik denk het uiteindelijk wel, maar niet gelijk. Langzamerhand zal de Neo het standaard model worden en de Slim versie de goedkopere variant.
Nouja het is nog maar de vraag of dit de Slim of de Neo is, gezien de bron daar ook niet echt duidelijk over is. Maar als het niet op deze zit, zit het dan wel op de andere? Dat is nog maar de vraag nu...bram1984 schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 12:22:
[...]
Tja in hoeverre is het een upgrade met de Neo er nog naast? Zullen er veel mensen zijn die van een originele PS4 naar een Slim variant gaan, als ook de Neo dit jaar nog komt? Ik denk het niet.
Het is alleen even de vraag of de "oude" PS4 uitgefaseerd gaat worden of niet. Ik denk het uiteindelijk wel, maar niet gelijk. Langzamerhand zal de Neo het standaard model worden en de Slim versie de goedkopere variant.
Klopt. Net als dat het de vraag is of er op de Scorpio een optische uitgang zit. Of heb ik die gemist?Martinspire schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 12:25:
[...]
Nouja het is nog maar de vraag of dit de Slim of de Neo is, gezien de bron daar ook niet echt duidelijk over is. Maar als het niet op deze zit, zit het dan wel op de andere? Dat is nog maar de vraag nu...
Ik ook niet, ik heb mijn PS4 aan een receiver hangen die weer verbonden is met een beamer. Ik zie ook niet in waarom je in deze tijd nog met een optische uitgang zou moeten willen werken.Martinspire schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 12:03:
[...]
Was even een voorbeeld, maar ik kon bv ook NOS OS2016 streamen tijdens het gamen, chatten via Skype en weet ik wat meer. Feit blijft gewoon dat het debiel is om die SPDIF port te verwijderen. Niet iedereen heeft zijn audio lopen via de tv.
Zou best kunnen, dit de slim en die heeft het niet, vervolgens de Neo wel.Martinspire schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 12:25:
[...]
Nouja het is nog maar de vraag of dit de Slim of de Neo is, gezien de bron daar ook niet echt duidelijk over is. Maar als het niet op deze zit, zit het dan wel op de andere? Dat is nog maar de vraag nu...
hebben zeweer een extra 'reden' bij Sony om de verkoop van de Neo te boosten, voor wie dat dan echt nodig heeft betaald die meerprijs wel.
Als je eerst een release exemplaar koopt, daarna een cuh 1200 om die vervolgens weer te dumpen voor slim om daarna voor de Neo te gaan?
De onthulling van de Neo ben ik wel benieuwd naar. Maar heb geen interesse in VR en mn Full HD tv is de mooiste die ooit gehad heb. Ultra HD zal er op termijn wel komen, maar er tot nog toe weinig content om over te stappen naar UHD TV.
Er is volgens mij alleen nog wat beelden van de binnenkant getoond, niet de behuizing of achterkant. Dus dat is nog afwachten.bram1984 schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 12:28:
[...]
Klopt. Net als dat het de vraag is of er op de Scorpio een optische uitgang zit. Of heb ik die gemist?
Waar het mij om gaat is een aparte uitgang voor audio (digitaal of analoog boeit me ook niks). Misschien dat ze het via USB of een adapter toe gaan staan, maar ik zal niet de enige zijn. Sowieso heeft niet iedereen een beeldscherm met audio, of acceptabele audio. Mijn PC-monitor waar ook mijn PS4 aan hangt (via hub omdat ik maar 1 aansluiting heb), heeft alleen 3,5mm aansluiting waarmee ik dus alleen stereo kan gebruiken. Net als wat je uit de controller haalt dus. Wil je 5.1 of meer dan kun je tegenwoordig niet meer om spdif heen. Ik ken ook maar 1 headset die met een hdmi-adapter werkt, waarvan ik ook nog eens kan stellen dat die niet op mijn hubje aan te sluiten is.418O2 schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 12:29:
[...]
Ik ook niet, ik heb mijn PS4 aan een receiver hangen die weer verbonden is met een beamer. Ik zie ook niet in waarom je in deze tijd nog met een optische uitgang zou moeten willen werken.
Als ze het alleen bij de PS4 Slim doen, dan zal het me aan mn reet roesten, maar een opvolger moet gewoon wel de uitgang bieden. Er is ook eigenlijk niets wat het verhinderd, de ondersteuning zit immers ook al in het OS en qua ruimte in de behuizing is het ook verwaarloosbaar. Gezien er ook nog headsets uitkomen met officiële ondersteuning (volgens mij mag je anders het PS4 logo niet gebruiken op de verpakking), lijkt het me sterk dat ze dat er ineens uit gaan slopen.
[ Voor 14% gewijzigd door Martinspire op 22-08-2016 13:19 ]
Slim of Neo zijn geen vergelijkbare consoles straks. Waarom zou je eerst een Slim kopen en daarna een Neo? Daarbij is de Neo niet alleen voor UHD, maar ook voor een stabielere framerate en/of verbeterde graphics.Lekkerboeie86 schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 12:45:
Ik ben misschien de enige, maar ik zie helemaal niets in een PS4 slim. Heb nogsteeds de versie die ik op de release dag heb gekocht en het werkt gewoon prima.
Als je eerst een release exemplaar koopt, daarna een cuh 1200 om die vervolgens weer te dumpen voor slim om daarna voor de Neo te gaan?![]()
De onthulling van de Neo ben ik wel benieuwd naar. Maar heb geen interesse in VR en mn Full HD tv is de mooiste die ooit gehad heb. Ultra HD zal er op termijn wel komen, maar er tot nog toe weinig content om over te stappen naar UHD TV.
Lijkt mij trouwens dat de optische uitgang gewoon behouden blijft.. Anders heb ik hier een Astro headset liggen die de prullenbak in kan.

Er kwam net een voorbeeld voorbij dat er blijkbaar toch spelers zijn die dit doen. Maar dat is natuurlijk niet mijn zaak. Zou zelf niet 4x een PS4 kopen in 4 jaar tijd.wolkeh schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 13:21:
[...]
Slim of Neo zijn geen vergelijkbare consoles straks. Waarom zou je eerst een Slim kopen en daarna een Neo?
Zeker in de toekomst zou dit wel een interessant kunnen zijn. Maar voor het huidige aanbod games zie ik er persoonlijk weinig vooruitgang in. Zeker als je dus geen tv hebt die de verbeterde graphics toch niet kan weergeven. Toch ik benieuwd naar de Neo. Wellicht dat ik na de onthulling ook meerwaarde ga inzien.Daarbij is de Neo niet alleen voor UHD, maar ook voor een stabielere framerate en/of verbeterde graphics.
Omdat er mensen, zoals ik, zijn die nog een receiver zonder HDMI gebruiken i.c.m. de PS4?418O2 schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 12:29:
[...]
Ik ook niet, ik heb mijn PS4 aan een receiver hangen die weer verbonden is met een beamer. Ik zie ook niet in waarom je in deze tijd nog met een optische uitgang zou moeten willen werken.
Mijn receiver blijft vooralsnog gewoon werken (receiver is overigens nog geen 10 jaar oud). En zolang 'ie dat doet, koop ik geen nieuwe.
Mijns inziens is het te snel om nu al de optische uitgang van een herzien PS4-model te schrappen.
Als mijn PS4 nu kapot gaat ben ik dus genoodzaakt een Neo te kopen terwijl ik liever voor de Slim zou gaan.
PSN: breminem
Veel headsets (voornamelijk high-end) moet je met de PS4 verbinden via een optical kabel. Ik heb een Astro A50 die ik dan niet met de PS4 opeens kan gebruiken. Zo zijn er veel andere headsets die afhankelijk zijn van de optical out van de PS4 om goed te werken.
Dit kan je vast oplossen met een converter, maar ideaal is het niet. Hopelijk zien mensen nu ook in dat de optical meer is dan "boeie, elk receiver heeft hdmi"....
Ik hoop/ga ervanuit dat de Neo dit wel heeft. Ze richten zich daarmee meer op de "hardcore" gamer. Het ontbreken van de optical out gaat hier compleet tegenin. Hardcore gamers die €200-300 voor een headset hebben betaald kunnen er niks mee. Highend headsets gebruiken optical, de Neo richt zich volgens Sony op deze groep. Door optical uit de Neo te halen slaan ze de plank echt volledig mis.
[ Voor 28% gewijzigd door ASNNetworks op 22-08-2016 14:22 ]
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Precies dit!ASNNetworks schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 14:16:
Voor de mensen die niet snappen waarom een optical-out zo handig is:
Veel headsets (voornamelijk high-end) moet je met de PS4 verbinden via een optical kabel. Ik heb een Astro A50 die ik dan niet met de PS4 opeens kan gebruiken. Zo zijn er veel andere headsets die afhankelijk zijn van de optical out van de PS4 om goed te werken.
Dit kan je vast oplossen met een converter, maar ideaal is het niet. Hopelijk zien mensen nu ook in dat de optical meer is dan "boeie, elk receiver heeft hdmi"....
Ik heb een Astro Mixamp pro die ik aansluit middels optical out en vervolgens sluit ik daar mijn koptelefoon op aan. Het is een AMP voor een headset. Het zou jammer zijn als die uiteindelijk verdwijnt omdat deze amp voor een geweldig geluid zorgt.
Tja de nieuwste headsets hebben tegenwoordig gewoon HDMI pass through.ASNNetworks schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 14:16:
Voor de mensen die niet snappen waarom een optical-out zo handig is:
Ik hoop/ga ervanuit dat de Neo dit wel heeft. Ze richten zich daarmee meer op de "hardcore" gamer. Het ontbreken van de optical out gaat hier compleet tegenin. Hardcore gamers die €200-300 voor een headset hebben betaald kunnen er niks mee. Highend headsets gebruiken optical, de Neo richt zich volgens Sony op deze groep. Door optical uit de Neo te halen slaan ze de plank echt volledig mis.

Verwijderd
Ik kijk er ook wel naar uit. Hij was tot en met gisteren nog niet te reserveren in de Store. Stiekem hoop ik dat ze de release nog even uitstellen en dat het een PS+ game gaat worden in september.kazuka schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 11:46:
Morgen trouwens als het goed is Playdead's Inside release op PSN. Sneller dan verwacht, aangezien het bij release eind Juni nog een XB1 exclusive was.![]()
Mocht je Limbo tof vinden is dit eigenlijk een verplicht nummer. Krijgt ook lovende kritieken: http://opencritic.com/game/2848/inside
De nieuwste misschien wel, maar niet de high-endbram1984 schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 14:33:
[...]
Tja de nieuwste headsets hebben tegenwoordig gewoon HDMI pass through.![]()
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Touchè.ASNNetworks schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 15:02:
[...]
De nieuwste misschien wel, maar niet de high-end![]()
Prima! Nodig mij maar uit of als ik jou zie nodig ik jou wel uit.Aramiss schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 11:32:
[...]
Jij staat bij mijn PSN vriendenlijst. Maar volgens mij heb ik nog nooit met je gespeeld. Binnenkort een digitaal potje knallen?
Hij kon vrijdag al bij Coolblue besteld worden. Heb hem zaterdag dan ook ontvangen. Een kennis heeft hem zaterdag uit de winkel (Intertoys?) meegenomen. Lijkt erop dat de release date deze keer niet heel strict is.Menace_1981 schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 15:24:
Heeft iemand Deus Ex al in het wild gezien?
Hey, die heb ik al een paar jaar!
Serieus, wat is hier anders aan?
Behalve de goedkopere uiterlijk? Niks.djmelvee schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 16:34:
[...]
De Slim-varianten zijn doorgaans ook niet bedoelt voor mensen die al een PS4 hebben; het is in feite hetzelfde apparaat. De huidige PS4 zal waarschijnlijk snel uit het winkelbeeld verdwijnen; en dan heb je 2 opties qua Playstation 4; een standaardversie (de Slim) en de Neo. Zal me niet verbazen als de Slim onder de 300 euro zal kosten en de Neo 400 of misschien meer, naar geland de specs.Lekkerboeie86 schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 12:45:
Ik ben misschien de enige, maar ik zie helemaal niets in een PS4 slim. Heb nogsteeds de versie die ik op de release dag heb gekocht en het werkt gewoon prima.
Als je eerst een release exemplaar koopt, daarna een cuh 1200 om die vervolgens weer te dumpen voor slim om daarna voor de Neo te gaan?![]()
Yup!Nieuwevolger schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 17:22:
Het ps4 slim model lijkt bevestigd, eurogamer is bij die gozer op bezoek geweest en heeft er een filmpje van gemaakt.
http://www.eurogamer.net/...aks-online-first-pictures
De grijze kleur van triggers en pookjes? Althans, dat is het verschil dat ik dacht te zien...djmelvee schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 16:34:
[...]
MehPBP schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 17:37:
Prijzen van PS+ gaan in amerika ook omhoog van $49,99 naar $59,99. Ik ga er vanuit dat Europa volgt.
Bron

Gelukkig net nog verlengd ;o Ik hoop dat er wat tegenoverstaat; het is nogal een flinke verhoging.
Ooh shit, dan moet ik snel verlengen.PBP schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 17:37:
Prijzen van PS+ gaan in amerika ook omhoog van $49,99 naar $59,99. Ik ga er vanuit dat Europa volgt.
Bron
Het is dat de meeste Plus games per maand mij een worst kunnen wezen en zo ook de Plus aanbiedingen, ik heb PS+ puur voor multiplayer maar als ze dit flikken, verleng ik niet want dat is mij een te duur grapje dan voor puur multiplayer.PBP schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 17:37:
Bron
Dan maar op de Vita spelen en af en toe op de PS3 online, heb nog paar games waar ik dat mee doe en op beide is online multiplayer gratis.
Daarnaast speel ik vooral multiplayer op de PC, dus voor die 3 games op de PS4 ben ik het dan bereid te stoppen tenzij Sony betere Plus games levert iedere maand en er meer voordelen komen voor Plus gebruikers.
Omdat ik de ps4 ook direct op de beamer heb aangesloten en het geluid via de toslink. Mket ik zeker een receiver ertussen knopen, ik snap niet dat je daarmee zou moeten willen kunnen zullen komen werken.418O2 schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 12:29:
[...]
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Gewoon nieuw versie nummer, wellicht van binnen weer iets anders gebouwd/andere materialen. Qua functionaliteit verder identiek.djmelvee schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 16:34:
[...]
Ze melden dat dus wel een maand van te voren. Als ze dat hier ook doen verleng ik dan wel 3 jaar ofzo.PBP schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 17:37:
Bron
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
haha ik heb nog 3 jaar ps+spaceboy schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 19:08:
[...]
Ze melden dat dus wel een maand van te voren. Als ze dat hier ook doen verleng ik dan wel 3 jaar ofzo.
[ Voor 3% gewijzigd door Derekboy2000 op 22-08-2016 19:58 ]
Wie hardloopt ziet het niet en wie zacht loopt denkt er niet aan.
Nu €150 uitgeven, om €30 in 3 jaar tijd te besparen? Ideaal is de prijsverhoging niet, maar om nu gelijk mn abonnement te verlengen voor een besparing van $10 op jaarbasis? Neuh, mij niet gezien in ieder geval. Voor hetzelfde geld vind je over 3 maanden weer tijdens kerst PS+ deals voor €30/40 voor een jaarspaceboy schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 19:08:
[...]
Ze melden dat dus wel een maand van te voren. Als ze dat hier ook doen verleng ik dan wel 3 jaar ofzo.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Wel compleet belachelijk trouwens om dat aan te kondigen in een Edit van een post van bijna een maand oud. Precies of ze niet wilden dat iemand het zag.PBP schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 17:37:
Bron
Dit. Ik hoop dat wij er wat van gaan terug zien ondanks de huidige marktomstandigheden.Nieuwevolger schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 18:26:
Ik kan nou ook niet zeggen dat Sony zich heeft bewezen om die prijsverhoging te rechtvaardigen.
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
Nog meer indies die gegarandeerd op 1080p60fps draaien met graphics uit het jaar kruik. Als Neo exclusief natuurlijkThe_Worst schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 22:59:
[...]
Dit. Ik hoop dat wij er wat van gaan terug zien ondanks de huidige marktomstandigheden.
[ Voor 4% gewijzigd door Vrijdag op 22-08-2016 23:49 ]
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Yes! Nog meer led verlichting! Hopen dat deze ook niet uit kan worden gezet!!1ASNNetworks schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 00:40:
Nog ter aanvulling van de nieuwe controller: de controller is wel degelijk veranderd. Er is nu een extra LED strip aan de voorkant.
[video]

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
De release van de slim is gunstig voor de huidige eigenaren, en mijn inziens wat vaag voor Sony. Huidige playerbase is al heel groot, mensen gaan meer de slim kopen als die goedkoper is(gelijk aan xboxone bijvoorbeeld). Als die net zo krachtig is als de huidige ps4 betekent dat geen gezeik met games die Neo optimaliseert zijn.
Yeeeeeejjj..!!!!ASNNetworks schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 00:40:
Nog ter aanvulling van de nieuwe controller: de controller is wel degelijk veranderd. Er is nu een extra LED strip aan de voorkant.
[video]

Batterij nu nog sneller leeg!! Doe er nu al amper 8 uurtjes mee met LED op het minst.

Geef mij dan maar de PS3 controller, hier deed ik toch minstens 100% meer game uurtjes mee.
Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!
Ik heb die paar keer extra opladen er wel voor over als dat betekent dat we niet terug hoeven naar die horror controller van de PS3. Wat een ellendig ding vond ik dat.BaZnGaNL schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 08:48:
[...]
Yeeeeeejjj..!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Batterij nu nog sneller leeg!! Doe er nu al amper 8 uurtjes mee met LED op het minst.![]()
![]()
Geef mij dan maar de PS3 controller, hier deed ik toch minstens 100% meer game uurtjes mee.
uhm...
Wat moet je er mee...ASNNetworks schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 00:40:
[video]
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Deze discussie wordt vaker gevoerd bij nieuwsberichten van de PS4 Neo maar jij betaald toch voor een PS4 die werkt met de games van de afgelopen drie jaar en de huidige games? Volgens mij kan jij je niet belazerd voelen want je hebt waarschijnlijk een werelddeal voor je ps4 ten opzichte van de meeste hier. De meeste hebben er 400 euro voor betaald en maanden gewacht voordat ze in het bezit waren van een ps4.twowheeler schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 08:40:
Met al dat nieuws over de Neo en de slim vraag ik me af of ik me straks niet belazerd ga voelen nu ik net een ps4 heb gekocht. Zeker als de Neo 399 gaat kosten (wat me sterk lijkt).
De release van de slim is gunstig voor de huidige eigenaren, en mijn inziens wat vaag voor Sony. Huidige playerbase is al heel groot, mensen gaan meer de slim kopen als die goedkoper is(gelijk aan xboxone bijvoorbeeld). Als die net zo krachtig is als de huidige ps4 betekent dat geen gezeik met games die Neo optimaliseert zijn.
Natuurlijk hebben die al drie jaar er plezier van gehad dus dan valt 400 euro nog redelijk mee.
Als jij als consument weet dat er een versie komt die waarschijnlijk beter presteert dan de huidige versie dan kan jij niet teleurgesteld worden. Het nieuws van de NEO is echt al bijna 1 jaar bekend. Dan kan jij je afvragen of het verstandig is om het huidige model te kopen omdat de nieuwe binnenkort uitgebracht gaat worden.
Daarentegen zijn de komende games ook speelbaar op jouw apparaat en met jou nog 40 miljoen andere apparaten. Ik zie echt het probleem niet.
De PS4 toen die uitkwam was die al te goedkoop om überhaupt lang mee te gaan. De componenten waren bij release niet high end. Ik had liever gezien een apparaat van 600 euro met betere componenten. Daar hebben ze jammer genoeg niet voor gekozen maar kiezen ze voor een serie met sterkere componenten na 3 jaar van release. De games zijn voor beide apparaten speelbaar alleen bij de één ziet het er mooier uit. Nou alleen maar mooi voor ons toch? Je huidige apparaat hoef je niet aan de kant te schuiven zoals een PS3 die echt een andere generatie is.
Ik heb niks tegen een ontwikkeling van betere graphics vooral niet omdat de PC al flink voorop loopt. Ik zou dat gat wat kleiner willen zien zodat je kan genieten van al het moois wat game ontwikkelaars ons te bieden hebben. Ik heb liever het model dat ze elke paar jaar een goedkoper apparaat op de markt brengen waarin meerdere apparaten ondersteund worden dan 8 jaar moeten wachten voordat een nieuwe console uitgebracht wordt.
Zelfde gast heeft net unboxing geüpload.ASNNetworks schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 00:40:
[video]
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=MHhKPhx6hAs]
Mijn naam is Willy, zeg maar Willy, noem mij maar bij mijn eigen naam. Ik ben geen nummer.
Jammer genoeg geen woord over de prestaties. Stop er een BF4 in en ga naar hainan resort of de shanghai map en wacht tot die toren valt. Als je geen fps drops hebt is dat al een enorme verbetering. Wellicht wat kort door de bocht. Ik had liever gezien dat die gast laat zien dat alles stabiel draait. Al zullen de huidige games niet spontaan op 60 fps draaien want die zijn gelockt op 30 fps.Koning Willy schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 09:08:
[...]
Zelfde gast heeft net unboxing geüpload.
[video]
Het was hem vooral te doen om de eerste unboxing te zijn op youtube maar eigenlijk hebben we niks geleerd. Het kastje ziet er hetzelfde uit als op de foto's en we krijgen een extra kermislichtje op de touchpad van de controller die vrijwel niemand gebruikt in een game. Want vaak wordt deze niet ondersteund behalve als het gaat om PS exclusives als een KillZone die er wel hele leuke dingen mee deden.
Het is gewoon een nieuwe CUH model, Sony zelf noemt het geen SLIMAramiss schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 09:16:
[...]
Jammer genoeg geen woord over de prestaties. Stop er een BF4 in en ga naar hainan resort of de shanghai map en wacht tot die toren valt. Als je geen fps drops hebt is dat al een enorme verbetering. Wellicht wat kort door de bocht. Ik had liever gezien dat die gast laat zien dat alles stabiel draait. Al zullen de huidige games niet spontaan op 60 fps draaien want die zijn gelockt op 30 fps.
Het was hem vooral te doen om de eerste unboxing te zijn op youtube maar eigenlijk hebben we niks geleerd. Het kastje ziet er hetzelfde uit als op de foto's en we krijgen een extra kermislichtje op de touchpad van de controller die vrijwel niemand gebruikt in een game. Want vaak wordt deze niet ondersteund behalve als het gaat om PS exclusives als een KillZone die er wel hele leuke dingen mee deden.
Geen nieuwe features dus...
Mijn naam is Willy, zeg maar Willy, noem mij maar bij mijn eigen naam. Ik ben geen nummer.
Duidelijk. Hoop dat deze dan minder luidruchtig is dan vele andere ps4's. Dat had hij wellicht kunnen testen. Bedankt voor de ophelderingKoning Willy schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 09:19:
[...]
Het is gewoon een nieuwe CUH model, Sony zelf noemt het geen SLIM
Geen nieuwe features dus...
Ja maar qua uiterlijk bedoelde ik uiteraard. PS4 zelf veranderd wel, maar de controller niet? Ben benieuwd naar de veranderingen snappieASNNetworks schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 18:57:
[...]
Gewoon nieuw versie nummer, wellicht van binnen weer iets anders gebouwd/andere materialen. Qua functionaliteit verder identiek.
Een PS4 Neo, PS4 Slim (kan ik enigszins nog begrijpen), maar een DS4 met lightbar voorop en een DS4 die weer net iets anders is (grijze L en R toetsten) lijkt mij nogal bizar. Drie verschillende controllers voor de PS4. Het enige wat ze aan hadden moeten aanpakken is de accu (en voor sommige het thumbstick probleem (zeker eerste versies van de controller)).
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Je kan je alleen afvragen of dat de schuld van Sony is. Alle info die we nu hebben is gelekt. Er worden nu conclusies getrokken obv speculaties. 7 september weten we alles en dan wordt vanzelf duidelijk wat alle plannen van Sony zijnJumpman schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 09:36:
Ik weet niet wat Sony allemaal aan het doen is, maar ik vind het een beetje rommelig overkomen.
Een PS4 Neo, PS4 Slim (kan ik enigszins nog begrijpen), maar een DS4 met lightbar voorop en een DS4 die weer net iets anders is (grijze L en R toetsten) lijkt mij nogal bizar. Drie verschillende controllers voor de PS4. Het enige wat ze aan hadden moeten aanpakken is de accu (en voor sommige het thumbstick probleem (zeker eerste versies van de controller)).
PSN ID Binloading_nl
Verwijderd
Ik verwacht er niets extra van. De extra freebie Endwar moet ook ergens van bekostigd worden.Nieuwevolger schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 18:26:
Ik kan nou ook niet zeggen dat Sony zich heeft bewezen om die prijsverhoging te rechtvaardigen.
Daarnaast draait Sony als bedrijf voor wat betreft winst nagenoeg volledig op de Playstation divisie. Middels deze verhoging kunnen ze weer wat extra winst genereren. Een verhoging van de prijs viel vroeg of laat natuurlijk te verwachten. Het was al enkele jaren stabiel en daarnaast zijn er een aantal keer een aantal aanbiedingen voorbijgekomen. Hoewel het de laatste keer enkel en alleen voor niet-abonnees was.
Dat het te verwachten was, moet je ook zeker in het licht van de gemaakte overstap van PS3 naar PS4 zien. Vanaf de PS4 is het betalen om online te kunnen spelen. De verhouding tussen niet-abonnees en abonnees zal volkomen anders zijn gaan liggen en daar wil men nu van profiteren. Dat van de marktomstandigheden zie ik niet opgaan voor de Playstation divisie, doch wel voor Sony als bedrijf. Tenzij de PS4 Neo + VR hen qua ontwikkeling weer zoveel gekost heeft, dat je je af kan vragen of ze dat ooit zullen gaan terugzien.
De bekendmaking verloopt overigens op een nogal amateuristische wijze door aanpassing van oude nieuwsberichten. Alsof het dan niet zou opvallen.
Verwijderd
Ik heb Inside al kunnen vinden in de Playstation Store (via smartphone gezien). De game is te koop voor 19,99. Ik wacht zelf wel op een leuke deal of totdat hij in PS+ verschijnt.kazuka schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 11:46:
Morgen trouwens als het goed is Playdead's Inside release op PSN. Sneller dan verwacht, aangezien het bij release eind Juni nog een XB1 exclusive was.![]()
Ook Armikrog (8,99 met PS+ korting), Alone With You (9,99), Deus Ex (diverse edities), Metrico+ (6,99 - 50% als je Metrico reeds in je bezit hebt - anders dus 13,99???), Valley (19,99) en Worms W.M.D. (29,99) staan er al op.
EDIT: Excuses voor dubbelpost, normaal gesproken gaat het harder in dit topic...
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 23-08-2016 10:38 . Reden: Excuses voor dubbelpost... ]
Was wel dik 300mbtjes.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Verwijderd
De details doorlezen, ik heb de update deze ochtend ook uitgevoerd.v8power67 schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 10:52:
Weet iemand waar ik kan vinden wat beta 3 van de 4.00 beta toevoegen/fixed ? Kan nergens vinden...
Was wel dik 300mbtjes.
Net gelezen maar kan niks vinden over de beta 3 toevoegingen..Verwijderd schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 11:02:
[...]
De details doorlezen, ik heb de update deze ochtend ook uitgevoerd.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Ik ben heel nieuwsgierig, maar moer eerst nog even centjes verdienen voordat ik los kan met Deus ex.Verwijderd schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 09:57:
[video]
Even Deus Ex gespeeld en het is weer genieten.
Verwijderd
Ik denk alleen maar verbeteringen en geen tot weinig toevoegingen.v8power67 schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 11:07:
Net gelezen maar kan niks vinden over de beta 3 toevoegingen..
Ik zou het irritant vinden als de prijs inderdaad omhoog gaat, en mogelijk een reden om niet te verlengen, tot dat er een keer wel leuk games in de pls plus zitten. betekent natuurlijk wel dat je gelijk je hele psplus catalog niet kan spelen maar dat is wel te overzien. Online gamen is toch iets wat ik momenteel niet doe.Verwijderd schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 09:59:
[...]
Ik verwacht er niets extra van. De extra freebie Endwar moet ook ergens van bekostigd worden.
Daarnaast draait Sony als bedrijf voor wat betreft winst nagenoeg volledig op de Playstation divisie. Middels deze verhoging kunnen ze weer wat extra winst genereren. Een verhoging van de prijs viel vroeg of laat natuurlijk te verwachten. Het was al enkele jaren stabiel en daarnaast zijn er een aantal keer een aantal aanbiedingen voorbijgekomen. Hoewel het de laatste keer enkel en alleen voor niet-abonnees was.
Dat het te verwachten was, moet je ook zeker in het licht van de gemaakte overstap van PS3 naar PS4 zien. Vanaf de PS4 is het betalen om online te kunnen spelen. De verhouding tussen niet-abonnees en abonnees zal volkomen anders zijn gaan liggen en daar wil men nu van profiteren. Dat van de marktomstandigheden zie ik niet opgaan voor de Playstation divisie, doch wel voor Sony als bedrijf. Tenzij de PS4 Neo + VR hen qua ontwikkeling weer zoveel gekost heeft, dat je je af kan vragen of ze dat ooit zullen gaan terugzien.
De bekendmaking verloopt overigens op een nogal amateuristische wijze door aanpassing van oude nieuwsberichten. Alsof het dan niet zou opvallen.
Ik snap het echter wel, zelfs zonder het argument van puur de melkkoe. Deze prijs is er inderdaad al vanaf de introductie? En er zijn veel meer gebruikers bij, ik heb geen idee wat de verhouding online offline spelers is, maar het lijkt met dat er erg veel mensen online willen spelen tegenwoordig. Al zou het maar 50% van de ps4 spelers zijn hebben we het al over 20 miljoen mensen? En het lijkt me dat alle bestaande ps3/vita spelers niet allemaal verdwenen zijn, al hoewel ik niet weet hoeveel oudere games ala fifa hun online mode kwijtraken.
En als laaste argument, omdat het kan. PS4 is natuurlijk een groot succes, momenteel geen serieuze concurentie van ms/nintendo, dus waarom niet. Ze kunnen altijd nog verlagen mocht een of beide van die 2 opeens hard gaan inlopen.
10 second ninja DONE
Als ik zo de beelden bekijk is het niet een extra led maar gebruikt het gewoon dezelfde led die aan de voorkant zit en is deze aan de bovenkant voorzien van een transparante strip. Zou dan dus geen extra stroom hoeven te vragen en waarschijnlijk dimt deze dan ook mee als je de verlichting in de laagste stand zet.Smoonshine schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 08:51:
[...]
Ik heb die paar keer extra opladen er wel voor over als dat betekent dat we niet terug hoeven naar die horror controller van de PS3. Wat een ellendig ding vond ik dat.

[ Voor 6% gewijzigd door kazuka op 23-08-2016 13:15 ]
Verwijderd
Eindelijk heb ik mezelf gedwongen om een PS4 aan te schaffen.
Met een kleine 300 PS3 games op de plank had ik niet eerder de behoefte om over te stappen maar voor de game in bovenstaande link ben ik hyped en heb ik zelfs een pre order gedaan wat ik zelden tot nooit doe.
De dag dat de game op mijn deurmat ligt ga ik een PS4 (slim) halen
Is al gepost een aantal posts hierboven.
Edit: Koning Willy zijn video werkt niet meer. Toch bedankt voor de video.
[ Voor 12% gewijzigd door Aramiss op 23-08-2016 13:57 ]
Ding ding ding!! We have a winner!kazuka schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 13:13:
[...]
Als ik zo de beelden bekijk is het niet een extra led maar gebruikt het gewoon dezelfde led die aan de voorkant zit en is deze aan de bovenkant voorzien van een transparante strip. Zou dan dus geen extra stroom hoeven te vragen en waarschijnlijk dimt deze dan ook mee als je de verlichting in de laagste stand zet.
[afbeelding]
Mensen schreeuwen moord en brand terwijl ze niet eens weten hoe de LED verlichting van de Dualshock 4 werkt. Dat oppervlak achter de controller is niet een groot LED verlichting mensen. In de controller zit ern klein LED lampje, waar vervolgens een plastic transparante module aan vast zit die uitmondt in de achterkant. Zo wordt het licht van een klein LED lampje doorgestuurt naar de LED bar aan de achterkant. Bij de voorkant hoeft er enkel nog zo'n module aan gekoppeld te worden en het licht wordt dan ook aan de voorkant getoond.
Echt, stop alsjeblieft met dat paniek zaaien om niks. Maak maar je Dualshock 4 controller open en dan zie je zelf dat het niks voorstelt...
Hoop alleen wel dat de standaard editie wel komt met 1TB schijf ipv de 500GB schijf. Zelf vervangen is een mogelijkheid maar ben liever lui dan moe
[ Voor 27% gewijzigd door Maximus op 23-08-2016 15:11 ]
PhD i.o.
Want een betere fps en algehele performance zie je alleen op een 4K TV? Of denk je dat de NEO 4K gaming gaat doen?Maximus schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 15:08:
Ben benieuwd wanneer de aankondiging komt van de PS4 Slim met een interessant game pakket. Dan ben ik wel sterk geneigd om de PS4 aan te schaffen. De Neo hoef ik persoonlijk niet, heb zelf geen 4K Hdtv.
INSIDE meteen aangeschaft. Ik houd ervan.
Dit topic is gesloten.
De PS4 Pro biedt meer dan alleen 4K er zijn ook voordelen bij HD tv's, zie o.a. Dit artikel op T.net
Extra PlayStation-gerelateerde topics:
- [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen
- Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2
- Lijst met PSN ID's van Tweakers [!] Externe site! Google Docs-link.