Acties:
  • +3 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-10 09:17
Xerox schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 00:17:
[...]

Misschien hier even kijken voor wat nieuws?
En hij komt naar alle waarschijnlijkheid in een doos met gebruikshandleiding.

PSN ID Binloading_nl

bram1984 schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 09:31:
Ziet er goed uit deze.
*Bioshock video*
Inderdaad! Wellicht toch eens voor gaan kijken als ie uit is :)
Deel 1 is al zo lang geleden dat die niet zal voelen als een herhaling zoals bij Tomb Raider het geval was en deel 3 heb ik nooit uitgespeeld dus daar heb ik sowieso nog veel te ontdekken.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

dvdkiwi schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 10:06:
[...]

Deel 1 is al zo lang geleden dat die niet zal voelen als een herhaling zoals bij Tomb Raider het geval was en deel 3 heb ik nooit uitgespeeld dus daar heb ik sowieso nog veel te ontdekken.
Deel 1 heb echt maar een uurtje gedaan ofzo en deel 3 de eerste 2 chapters. Dus voor mij gaan ze zo goed als nieuw aanvoelen. :)

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
dvdkiwi schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 10:06:
[...]

bram1984 schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 10:42:
[...]

Deel 1 heb echt maar een uurtje gedaan ofzo en deel 3 de eerste 2 chapters. Dus voor mij gaan ze zo goed als nieuw aanvoelen. :)
Bioshock games zijn echt heel tof! Ik heb ze alledrie uitgespeeld op de X360 en vooral deel 1 en Infinite zijn erg tof. Deel 2 wat minder maar zeker geen slechte game.

Sfeer van deel 1 was altijd zo beklemmend! Vooral de eerste keer een Big Daddy tegenkomen.. Man wat een vet stuk was dat. Ken de games redelijk goed, maar door het uitstel van FFXV ga ik deze misschien wel halen :)

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-09 22:54

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

En Titanfall 2 beta op 19-8 t/m 21-8 en 26-8 t/m 28-8. Inschrijven: http://x.ea.com/6458.

[video]
Ingeschreven. Toch ff kijken of t wat is. Thanks voor de link!

• Ari Gold
  • Laatst online: 05-10 15:07
Kan niet wachten op Mafia 3. Heb genoten van het 2e deel. :)

Verwijderd

Ari Gold schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 12:10:
Ik heb Mafia III laatst in de preorder gedaan in de PS Store.

Meesterlijk de gangster uithangen begin oktober.
Verwijderd schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 12:29:
[...]

Ik heb Mafia III laatst in de preorder gedaan in de PS Store.

Meesterlijk de gangster uithangen begin oktober.
Waarom zou je dat nu al doen? Straks is het een grote faal en zit jij met je digitale pre-order opgescheept.

• Ari Gold
bram1984 schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 12:39:
[...]

Waarom zou je dat nu al doen? Straks is het een grote faal en zit jij met je digitale pre-order opgescheept.
Je weet nu toch wel tegen wie je het hebt he. ;)
Ari Gold schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 12:55:
[...]

Je weet nu toch wel tegen wie je het hebt he. ;)
Ja, maar toch. Het is niet echt een zekerheidje zoals CoD en doet zoveel dingen weer anders dan deel 2. Blind pre-orderen is slecht voor de industrie en al helemaal digitaal. Ik heb me er overigens ook wel eens schuldig aan gemaakt, maar dat was dan met games als Uncharted en dan op disc.

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

bram1984 schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 12:58:
[...]

Ja, maar toch. Het is niet echt een zekerheidje zoals CoD en doet zoveel dingen weer anders dan deel 2. Blind pre-orderen is slecht voor de industrie en al helemaal digitaal. Ik heb me er overigens ook wel eens schuldig aan gemaakt, maar dat was dan met games als Uncharted en dan op disc.
Mafia III is sowieso geen zekerheid. Mafia II is in 2010 helemaal niet zo goed ontvangen en ik kan me herinneren dat het idd. prachtige steden had met helemaal niets te doen. De vergelijking werd toen ook gemaakt met GTA en dat zal nu toch ook gebeuren. Om daar tegen op te boxen, moet Mafia III van goede huizen komen.

Zelfde geldt voor Watch_Dogs 2, trouwens. 1 was ook vrij lastig ontvangen, dus wordt het afwachten hoe 2 eruit komt.

Maar pre-orderen moet je doen als je t leuk vindt. Het geeft wat extra's en je betaald hetzelfde.

• frank131331
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 01:17
Ziet er goed uit deze. Gisteren een pre-order geplaatst.

[video]
Hier kijk ik ook naar uit, BS1 en BS2 echt veel gespeeld. Vond 1 kwa verhaal erg sterk en twee was gewoon vet omdat je als big daddy speelt :D Verder heb ik Infinite nog niet gespeeld dus deze collectors edition gaat er sowieso komen!

Verwijderd

Op het PS Blog verscheen eerder deze week een artikel over The Tomorrow Children van Q-Games (PIxeljunk serie). De game komt op 6 september en zal het f2p model hanteren. Dat laatste verbaasde mij enigszins. Desalniettemin ga ik het spel zeker proberen, maar ik ben niet voornemens om er zeëen van tijd in te gaan investeren. Het scheelt mij in ieder geval wel in de uitgaven voor het einde van het jaar. :D

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2016 16:04 . Reden: typfout ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 03-10 12:41
Ari Gold schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 12:10:
Ik ook niet, maar nog zoveel games, en in die periode net vader. Dus denk dat ik hem later afneem

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• Odieus
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 03-10 11:46

Odieus

Onuitstaanbaar

Ik ben juist bang dat Mafia 3 enorm tegen valt. De protagonist is niet echt mijn ding en komt over als een rambo met dat gigantische mes en ik zie hem alleen maar alles aan gort schieten. Ik vond de eerste 2 delen juist leuk omdat het draaide om de italiaanse Mafia. Had liever gezien dat Vito nog de protagonist was in dit deel, had ook prima gekunt met eenzelfde soort verhaal als ze er nu in hebben gestopt, Vito die wordt verraden door zijn 'familie'.

PSN: LinQ-NL

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Odieus schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 14:39:
Ik ben juist bang dat Mafia 3 enorm tegen valt. De protagonist is niet echt mijn ding en komt over als een rambo met dat gigantische mes en ik zie hem alleen maar alles aan gort schieten. Ik vond de eerste 2 delen juist leuk omdat het draaide om de italiaanse Mafia. Had liever gezien dat Vito nog de protagonist was in dit deel, had ook prima gekunt met eenzelfde soort verhaal als ze er nu in hebben gestopt, Vito die wordt verraden door zijn 'familie'.
Bij de mafia denk ik ook aan Italianen, niet aan Clay Flapdieflap of de Zwarte Mafia.... 8)7

Ik wacht dus rustig de reviews af... :)

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Edit, laat ook maar zzz same old same old

[ Voor 92% gewijzigd door Sipio op 18-08-2016 15:31 ]

• Ari Gold
SqueakyClean schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 15:17:
[...]

Bij de mafia denk ik ook aan Italianen, niet aan Clay Flapdieflap of de Zwarte Mafia.... 8)7

Ik wacht dus rustig de reviews af... :)
True, had liever ook weer de italiaanse mafia gezien. Prachtige sfeer maar dit ziet er wel positief uit en ook de trailer van gister met die bankoverval.

Beetje verandering is heul niet erg.
Heb toch meer bij mafia 3 het gevoel dat ik met een opgefokte franklin speel dan een mafiose. Ben toch bang dat het iets te cliche word.
Persoonlijk ben ik wel klaar met de Italiaanse Mafia, zijn genoeg games, films en series van gekomen. Beetje uitgemolken naar mijn mening. Of dit een leuke setting is, geen idee.

Persoonlijk had ik echt graag Mafia 3 gezien met de Russische Mafia. En dan niet zoals GTA IV dat je een bitch boy bent, maar echt onderdeel van de mafia. Of in Japan met de Yakuza. Echter is er een game die letterlijk Yakuza heet en puur daarover gaat, die ook als een gek verkoopt in Japan. Russische Mafia had ik echt tof gevonden.

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Zag vandaag een gerucht over AC Ezio Collection, dat is wel een toffe surprise, hopelijk is het echt dan pre-order ik instant.
Ik heb me toen der tijd erg vermaakt met de AC games, leuk character, tof verhaal en mooie steden.

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Mafia 3 lijkt mij gaaf, maar ik heb de eerdere delen nooit gespeeld.

Pre-order doe ik tegenwoordig hooguit bij games zoals Uncharted en GTA, dus games die mij nog nooit zijn tegengevallen en ik graag de eerste dag wil hebben. Kans op een miskoop blijft aanwezig maar is dan zo klein.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12:52
Reserveren doe ik nooit meer, vind ik echt onzin. Als ik echt iets wil hebben loop ik wel naar de winkel.

offtopic:
Ik vind pre-orderen echt een tenenkrommend pleonasme. Een reservering bestellen... ;w :X :r

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11:20
Nieuwevolger schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 16:54:
Heb toch meer bij mafia 3 het gevoel dat ik met een opgefokte franklin speel dan een mafiose. Ben toch bang dat het iets te cliche word.
Mwoah, ik vond het hiphop/nigga nigga gehalte bij GTA wel erg hoog en denk niet dat dat hier zo zal zijn (meer Jazz ook). Verder heb ik het idee dat door de manier van opzet, de game veel boeiender is omdat je echt gebieden moet overnemen en deze dan weer moet verdelen onder je crew (met eigen bonussen). Verder zullen er zijmissies en hoofdmissies zijn. Plus ik zag volgens mij nog wat activities.

Het grote probleem was bij Mafia 2 dat er gewoonweg geen afwisseling was. Gewoon 1 lang verhaal zonder zijmissies of activities. MP hoef ik eigenlijk niet, maar mij lijkt dit ook wel een prima game. Het ziet er verder ook erg afgewerkt uit met prima cutscenes. En een personage welke gewoon praat (wat ik zelf ook altijd wel prettig vindt). Ik denk dat de opzet ook wel toelaat dat je je wat meer kunt veroorloven dan dat het zo'n keurige Italiaan zou zijn.

En je moet Maffia hier vooral zien als georganiseerde misdaad. Niet zozeer als Italiaanse georganiseerde misdaad.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Vrijdag schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 19:07:
Reserveren doe ik nooit meer, vind ik echt onzin. Als ik echt iets wil hebben loop ik wel naar de winkel.

offtopic:
Ik vind pre-orderen echt een tenenkrommend pleonasme. Een reservering bestellen... ;w :X :r
Een reservering bestellen? Ik bestel gewoon een game waarvan ik met enige zekerheid kan zeggen dat 'ie op de mat ligt als ik thuis kom na een dag werken. Niet iedereen heeft tijd om naar een winkel te gaan. Als ik een reservering bestel, betekent dit dat ik de game daarna nog moet kopen, wat dus niet het geval is.

Een BioShock durf ik te pre-orderen. Een FROM en Naughty Dog game ook, blind. Rise of the Tomb Raider ga ik ook pre-orderen en wellicht Titanfall 2 ook als ik de beta vet vind. Wat is daar mis mee?

Edit:

DriveClub VR gameplay. Ziet er goed uit.

En Rise of the Tomb Raider ziet er goed uit volgens DF en presteert beter dan op de Xbox met een stabielere framerate en een stuk minder inputlag.

http://www.eurogamer.net/...4-rise-of-the-tomb-raider

[ Voor 17% gewijzigd door bram1984 op 18-08-2016 22:33 ]

• Vrijdag
bram1984 schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 22:20:
[...]

Een reservering bestellen? Ik bestel gewoon een game waarvan ik met enige zekerheid kan zeggen dat 'ie op de mat ligt als ik thuis kom na een dag werken. Niet iedereen heeft tijd om naar een winkel te gaan. Als ik een reservering bestel, betekent dit dat ik de game daarna nog moet kopen, wat dus niet het geval is.

Een BioShock durf ik te pre-orderen. Een FROM en Naughty Dog game ook, blind. Rise of the Tomb Raider ga ik ook pre-orderen en wellicht Titanfall 2 ook als ik de beta vet vind. Wat is daar mis mee?
offtopic:
Nee, ik snap dat als je een spel heel graag wil hebben daar een reservering voor plaatst maar ik vind de term gewoon tenenkrommend ;) Alsof je zegt "ik ga nu even een glaasje nat water drinken" :P

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

• Martinspire
bram1984 schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 22:20:
[...]

En Rise of the Tomb Raider ziet er goed uit volgens DF en presteert beter dan op de Xbox met een stabielere framerate en een stuk minder inputlag.

http://www.eurogamer.net/...4-rise-of-the-tomb-raider
Als je hem wilt vergelijken met een 2015 versie, dan zal deze nieuwere build inclusief patches het vast beter doen ja. Op de PC hebben ze er ook aardig wat FPS bij gekregen, dus me dunkt dat ie beter draait (en ja mogelijk benut ie de PS4 hardware beter, maar zo'n X1 bash is weer lekker makkelijk imo).

Anyways, helemaal vergeten dat Abzu nog op mn schijf staat te wachten :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Martinspire schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 23:51:
[...]

Als je hem wilt vergelijken met een 2015 versie, dan zal deze nieuwere build inclusief patches het vast beter doen ja. Op de PC hebben ze er ook aardig wat FPS bij gekregen, dus me dunkt dat ie beter draait (en ja mogelijk benut ie de PS4 hardware beter, maar zo'n X1 bash is weer lekker makkelijk imo).

Anyways, helemaal vergeten dat Abzu nog op mn schijf staat te wachten :X
Gewoon feiten die ik uit de tekst haal, dus niet zo aanstellen. :)

Overigens draaide de eerste TR ook aanzienlijk beter op de PS4, dus de latere releasedatum heeft hier weinig mee te maken.
The Xbox One does a reasonably good job of hitting 30fps but some of the scenes filled with dense foliage or multiple NPCs could introduce mild screen-tear and slowdown. On PlayStation 4, this is not the case at all. The entirety of the demo that we sampled was locked at 30fps with none of the issues seen on Xbox One.

More importantly, the input response is improved over the Xbox One version. We took issue with this lag in the original release but noted that on Xbox 360 and PC, input response was not a problem. We're glad to report that aiming and shooting on PS4 is just as fluid - with latency only limited by the 30fps cap.
Gewoon goed nieuws voor PS4 eigenaren en mensen die gewacht hebben met deze game

Edit: de Titanfall 2 beta is nu te downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bram1984 schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 06:09:
de Titanfall 2 beta is nu te downloaden.
Bedankt, ik ben em nu aan het downloaden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TTHEEBO1
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-08 20:26
Mars18 schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 14:21:
[...]

Ik ook niet, maar nog zoveel games, en in die periode net vader. Dus denk dat ik hem later afneem
Ik kan je uit zeer recente ervaring vertellen dat je dan idd wat minder tijd zal hebben voor het gamen ;-)

psn: jagermeistertim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
Mars18 schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 14:21:
[...]

lol same here begin oktober komt mijn kleine, gamen verdwijnt echt naar de achtergrond, zeker omdat ik er ook nog een van 4 heb rondlopen.

Heb voor mijzelf dit jaar ook gewoon minder games op het verlanglijstje staan, ik ga ook eerst mijn backlog af om vervolgens weer iets nieuws te kopen (tenzij er echt een topper uitkomt)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mars18
  • Laatst online: 03-10 12:41
Origins schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 08:20:
[...]

lol same here begin oktober komt mijn kleine, gamen verdwijnt echt naar de achtergrond, zeker omdat ik er ook nog een van 4 heb rondlopen.

Heb voor mijzelf dit jaar ook gewoon minder games op het verlanglijstje staan, ik ga ook eerst mijn backlog af om vervolgens weer iets nieuws te kopen (tenzij er echt een topper uitkomt)
Haha, kijk er wel naar uit ;)

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Titanfall 2 training die een beetje hetzelfde voelt als deel 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 08:46:
[video]

Titanfall 2 training die een beetje hetzelfde voelt als deel 1.
Ik kan er vanwege sociale verplichtingen zondag pas echt goed voor gaan zitten, maar als het tof is, wil ik het best een kans geven. Ondanks dat ik online shooters heb afgezworen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Weinig PS4 gespeeld meer eigenlijk..

Eigen raiding guild in WoW
Just Cause 3 op de PC
Southpark Stick of Truth op PC

Ik kom er gewoon niet meer aan toe. Hoewel, als Bioshock uit is gaat dat zeker veranderen.

Tomb Raider previews zien er goed uit, paar hebben het over input lag, maar daar heb ik dus totaal geen last van bij de Xone versie. Wel ziet het er allemaal wat strakker en soepeler uit op de PS4. Maar of ik hem daarvoor opnieuw ga halen? :+

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!
corset schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 08:54:
Weinig PS4 gespeeld meer eigenlijk..

Eigen raiding guild in WoW
Just Cause 3 op de PC
Southpark Stick of Truth op PC

Ik kom er gewoon niet meer aan toe. Hoewel, als Bioshock uit is gaat dat zeker veranderen.

Tomb Raider previews zien er goed uit, paar hebben het over input lag, maar daar heb ik dus totaal geen last van bij de Xone versie. Wel ziet het er allemaal wat strakker en soepeler uit op de PS4. Maar of ik hem daarvoor opnieuw ga halen? :+
Ik had er ook nog niet eerder van gehoord, maar blijkbaar zijn de controls op PC en X360 directer, vreemd genoeg.

Edit: Dit zal kiwi wel leuk vinden.

nieuws: PlayStation 4-versie TrackMania Turbo krijgt op 8 november vr-update

[ Voor 14% gewijzigd door bram1984 op 19-08-2016 09:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
bram1984 schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 09:06:
[...]

Ik had er ook nog niet eerder van gehoord, maar blijkbaar zijn de controls op PC en X360 directer, vreemd genoeg.

Edit: Dit zal kiwi wel leuk vinden.

nieuws: PlayStation 4-versie TrackMania Turbo krijgt op 8 november vr-update
Bizar, nog nooit opgevallen. Misschien dan toch maar een andere versie proberen.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik had het gehoord ja :D
Dat wordt, met de knotsgekkigheid die TM is is, geheid kotsen.
Ik denk dat als ik in mijn Playseat zit en mezelf goed vast laat ductapen dat ik er alsnog uit val :P
Mij niet gezien ;)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +1 Henk 'm!
dvdkiwi schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 09:38:
[...]

Ik had het gehoord ja :D
Dat wordt, met de knotsgekkigheid kotsgekkigheid die TM is is, geheid kotsen.
Ik denk dat als ik in mijn Playseat zit en mezelf goed vast laat ductapen dat ik er alsnog uit val :P
Mij niet gezien ;)
:+

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warcow
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 30-09 14:38
Er komt een star trek voor de ps vr.. hoop echt dat het leuk wordt, lijkt mij iig erg vet

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iemand die weet hoe laat de titanfall 2 test speelbaar is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nieuwevolger schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 10:41:
Er staat geen tijd op de homepage, dus niemand zal het hier weten. Zal ieder moment wel kunnen zijn, maar het is nog nacht in de VS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuwevolger schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 10:41:
Ingame staat de starttijd van de multiplayer. (Vergeten hoe laat dat was).

De training is al wel te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
De gameplay beelden van TF2 maken mij nog niet enthousiast, komt bij dat ik TF1 ook echt zat was na een week, betwijfel of deze echt beter wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11:51

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Even een vraag mbt je PSN account. Mijn zoon heeft voor zijn school een iPad nodig. Die heb ik dus aangeschaft. Gisteren de Playstation app erop gezet en probeer in te loggen met zijn account. Op het moment dat ik gebruikersnaam en wachtwoord ingeef en bevestig, krijg ik de melding dat hij zijn wachtwoord moet aanpassen en dat je een mail krijgt met een link om dat te doen. Die mail heb ik dus wel gehad, maar vroeg me af of dit normaal is dat je je wachtwoord moet aanpassen om de Playstation app te gebruiken op een iPad.

Dit is de app: https://itunes.apple.com/...tion-app/id410896080?mt=8

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MRE-Inc schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 11:50:
Even een vraag mbt je PSN account. Mijn zoon heeft voor zijn school een iPad nodig. Die heb ik dus aangeschaft. Gisteren de Playstation app erop gezet en probeer in te loggen met zijn account. Op het moment dat ik gebruikersnaam en wachtwoord ingeef en bevestig, krijg ik de melding dat hij zijn wachtwoord moet aanpassen en dat je een mail krijgt met een link om dat te doen. Die mail heb ik dus wel gehad, maar vroeg me af of dit normaal is dat je je wachtwoord moet aanpassen om de Playstation app te gebruiken op een iPad.

Moet je even toch echt aan Sony zelf vragen. De app is in ieder geval wel de officiele PS app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MRE-Inc schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 11:50:

Heb je dat wachtwoord allang dan, want volgens mij wilt Sony dat je na een lange tijd je wachtwoord een keer aanpast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11:51

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Nieuwevolger schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 12:07:
[...]

Heb je dat wachtwoord allang dan, want volgens mij wilt Sony dat je na een lange tijd je wachtwoord een keer aanpast.
Dat wachtwoord is sinds de aanschaf in november actief. Wist niet dat Sony een wachtwoord policy heeft. Blijkbaar dus wel. Zal vanavond dan ook eens kijken of het met mijn account ook zo is.

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MRE-Inc schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 12:53:
[...]

Dat wachtwoord is sinds de aanschaf in november actief. Wist niet dat Sony een wachtwoord policy heeft. Blijkbaar dus wel. Zal vanavond dan ook eens kijken of het met mijn account ook zo is.
Vanaf november is dan wel weer erg vroeg, maar ik weet ook niet hoe dat allemaal precies werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 03-10 15:10

Griffin

Is mythical

Origins schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 11:12:
De gameplay beelden van TF2 maken mij nog niet enthousiast
Dat dus, maar de beta staat nu wel te downloaden en dan maar kijken of het wat is. Beelden zien er goed uit en idee lijkt me leuk, maar de snelheid van het spel word denk ik wennen.

Momenteel speel ik Arkham Knight maar als deze klaar is moet ik wat nieuws hebben tot oktober/november. Vooral Battlefield 1 spreek mij wel aan. Nieuwste COD wat minder, ook weer de snelheid die extreem hoog ligt (zo lijkt het) met verschillende jump dit en jump dat acties. Gewoon straight forward knallen is voor mij voldoende.

Na Arkham Knight misschien AC Syndicate ergens op de kop tikken, Unity heeft mij namelijk erg goed bevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b.o.n.s
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 09:38
Is het nu zo dat er in TF2 geen scorestreak-systeem zit?
Dat zou ik ik nl. erg toejuichen. Met gestopt met CoD omdat ik het gespam van al die scorestreaks helemaal zat was. Heb het idee dat TF2 een iets meer versimpeld spel is, afgezien van de titans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ben bang dat titanfall pas online gaat om 18:00 hier, in de game staat om 9am pst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13:04

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Poe, gisteren Uncharted 3 uitgespeeld (4 nog niet in huis) en daarna begonnen met Dark Souls 3... Man, dat is toch wel even andere koek :D Behoorlijk pittig, goede sfeer, i like it O+

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11:02
Origins schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 11:12:
De gameplay beelden van TF2 maken mij nog niet enthousiast, komt bij dat ik TF1 ook echt zat was na een week, betwijfel of deze echt beter wordt.
Volgens mij meer van hetzelfde als ik het zo bekijk. En gezien ik TF1 ook al niets vond, ga ik hier mijn tijd niet aan besteden.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Deux ex reviews zijn online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xerox
  • Laatst online: 10:46
Op welke sites? Gevonden. Redelijk positief. 8 á 8,5 ongeveer. :+

[ Voor 14% gewijzigd door Xerox op 19-08-2016 15:27 ]

PSN: Redrafted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-10 09:17
Xerox schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 15:24:
[...]

Op welke sites? Gevonden. Redelijk positief. 8 á 8,5 ongeveer. :+
Ben erg benieuwd. Vond het eerste deel magistraal. Deel 2 totaal niet. Laatste deel was een prima game, maar niet erg diepgaand.

Op basis van de trailers tot nu toe, ben ik nog niet enorm enthousiast geworden. Hoewel ik de gamer zeker ga kopen, denk ik niet dat dit een instant buy word.

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EddoH
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online

EddoH

Backpfeifengesicht

En Coolblue levert al morgen. Voor degenen die niet kunnen wachten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuwevolger schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 15:47:
Ik vind de beelden er ook goed uit zien.
Ik heb em een paar dagen geleden al gepreordered in de PS Store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Net 2 potjes titanfall gedaan, schiet heerlijk weg. Met titans spelen is ook leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08:56

spaceboy

Op grote hoogte

EddoH schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 15:31:
[...]

En Coolblue levert al morgen. Voor degenen die niet kunnen wachten.
Ik wacht wel. Tot hij op Marktplaats staat. :P

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
TF2 laat ik lekker gaan, raak er totaal niet enthousiast van kan die mooi van het lijstje van potentiële aankopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Origins schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 07:40:
TF2 laat ik lekker gaan, raak er totaal niet enthousiast van kan die mooi van het lijstje van potentiële aankopen.
Ik heb precies hetzelfde met Titanfall 2.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marc3l
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 13:03
Dagaanbieding bij bol.com, Division voor 27,99
https://www.bol.com/nl/p/...sion-ps4/9200000014977736

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
Kan niet wachten op Space Hulk Deathwing O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichawwZki
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 20-06-2024
Heb woensdag middag mijn Ps4 pus 5 oude games op marktplaats gezet i.v.m de PS NEO die gaat komen. Wou het nog net op tijd verkopen voordat Sony de Neo gaat aankondigen.. Meer mensen die dit hebben gedaan? Of ben ik de enigste :P

Nu al een bod van 285, bij 300 gaat mijn lieve PS4 de deur uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

MichawwZki schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 18:49:
Heb woensdag middag mijn Ps4 pus 5 oude games op marktplaats gezet i.v.m de PS NEO die gaat komen. Wou het nog net op tijd verkopen voordat Sony de Neo gaat aankondigen.. Meer mensen die dit hebben gedaan? Of ben ik de enigste :P

Eh... nee, die paar tientjes die het uit zal maken op de verkoopprijs... ALS ik tegen die tijd al een Neo wil, heb er zeker geen haast mee en ik kan niet een paar maanden zonder PS4. Dus voor mij 3 redenen om het niet te doen. Maar mooi voor je, je raakt 'm vast wel kwijt. ;)

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11:59
Verwijderd schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 07:55:
[...]

Ik heb precies hetzelfde met Titanfall 2.
Is je account gestolen Dennis? ;)

Titanfall 2 speelt best lekker weg iig, maar nog te weinig gespeeld om een oordeel te geven. Weinig kans dat ik het spel koop, maar dat komt meer door wat er allemaal nog komt. En voorlopig speel ik toch alleen maar F1 2016 :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beakzz schreef op zondag 21 augustus 2016 @ 04:17:

Titanfall 2 speelt best lekker weg iig, maar nog te weinig gespeeld om een oordeel te geven. Weinig kans dat ik het spel koop, maar dat komt meer door wat er allemaal nog komt. En voorlopig speel ik toch alleen maar F1 2016 :9~
Ik wacht op de extra PSN beveiliging.

Voor online shooters heb ik CoD: IW, MW Remaster en BF 1 gekozen voor 16/17.

Titanfall 2 was voor mij net zo 'meh' als Titanfall 1.

Voor de rest nog bezig met vele andere spellen.

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slurpie Blauw
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-09 10:14
MichawwZki schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 18:49:

Nooit ouwe schoenen wegdoen voordat je nieuwe hebt.

Ben niet van plan om de neo aan te schaffen, vindt het nog steeds naaiwerk. En dat is het ook gewoon.
Jaarlijkse upgrades van consoles doe ik niet aan mee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/qQYsD4MkCOLD5TxDbPR0JtJC/full.jpg?nohitcount=1

Er zitten veel verbeteringen in de System Update 4.0 beta:

1. Download snelheid.

2. Betere GUI en mappen.

3. Veel extra kleine opties zoals je ziet in de screenshot.

De beta loopt hier zonder problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Beakzz schreef op zondag 21 augustus 2016 @ 04:17:
[...]

Ik wacht nog even op Europese servers totdat ik een oordeel geef over Titanfall. Vind de eerste indruk prima, maar die laggy bullshit is gewoon enorm irritant. Dat mensen je gewoon dik 2 seconden eerder lijken te zien bijvoorbeeld (ik zie 1 kogel, hij schiet hele magazijn). Paar keer gehad en een maat vertelde me dat het gewoon allemaal West-US servers zijn. Dus minimale ping van 150. Ja dan gaat het dus gewoon ruk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suren01
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 05-10 16:25
Korte vraag: Is BF4 het nog waard voor 4,99?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Uffeltje
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 12:15
Kort antwoord: zeker weten! :)

YouTube

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• warcow
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 30-09 14:38
Slurpie Blauw schreef op zondag 21 augustus 2016 @ 11:02:
[...]

Nooit ouwe schoenen wegdoen voordat je nieuwe hebt.

Ben niet van plan om de neo aan te schaffen, vindt het nog steeds naaiwerk. En dat is het ook gewoon.
Jaarlijkse upgrades van consoles doe ik niet aan mee.
Ps4 kwam in 2013 op de markt, dat is 3 jaar geleden. Gezien de eisen die er nu zijn mbt fatsoenlijk kunnen spelen van vr games en de moeite die de ps4 nu al heeft bij veel spellen op 1080p60 vind ik de beslissing om met de neo te komen zo gek niet. Ben blij met de backwards compatibiliteit, ik hoop dat het voor ontwikkelaars niet te lastig wordt dit goed te implementeren.

Hier gaat die neo er denk ik wel komen, nog nooit zoveel spellen gespeeld als sinds ik de ps4 heb. De huidige ps4 kan ik altijd nog wel weggeven/verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
Beyond: Two Souls is qua verhaal erg vermakelijk maar die qte zijn echt verrot en soms ook gewoon niet duidelijk welke kant je moet drukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barbas
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 00:23

Barbas

Gallego!

Suren01 schreef op zondag 21 augustus 2016 @ 11:48:
Aanbieding in de ps store?

Mejor así

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F41R
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 25-01 13:03
Sinds release gekocht en wordt hier met regelmaat nog gespeeld. Voor die 4,99 gewoon doen als je van shooters houd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smeldor
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 05-10 13:00
Hij is het zeker nog waard! De opvolger zal toch nog even op zich laten wachten aangezien ze eerst met BF1 komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erulezz
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 05-10 19:18
Voor die prijs is het eigenlijk zonde om het niet te doen :P . Nog steeds heel veel spelers en er zijn nu gratis extra maps. Ook is er nu een 300% XP evenement :).

In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixie
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 05-10 18:05
Ik ging hier eigenlijk hetzelfde vragen, want is echt geen geld. Maar vreesde een beetje dat die online al halfdood is, maar blijkbaar niet.
Toch nog paar vragen:
* Is het spel eigenlijk noob-friendly ? Ik kan me immers inbeelden dat de meeste online spelers ervaren rotten zijn waardoor je in een online spel al afgeknald wordt, nog voor je zelf je eerste schot gelost hebt.
* Is het de moeite om ook Hardline erbij te kopen ? De 2 samen kost ook slechts €8.99.
Erulezz schreef op zondag 21 augustus 2016 @ 13:48:
en er zijn nu gratis extra maps.
Waar? Had paar dagen geleden hier al eens gepost dat er vroeger op verschillende moment gratis maps/DLC geweest zijn. Heb die toen ook gekocht nog zonder het spel te hebben, al heb ik er wel ene gemist blijkbaar. Vraag me gewoon af of er elders nog aan gratis content te geraken is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erulezz
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 05-10 19:18
In de Store op de BF4 pagina zie je alle content die beschikbaar is. Naast de inderdaad Premium DLC pakketten zijn er ook gratis DLC pakketten;

- Night Operations
- Community Operations
- Legacy Operations

Ik geloof wel dat er "noob" servers zijn tot level 5 o.i.d, maar dat weet ik niet meer zeker..

Voor die paar euro is het ook wel leuk om Hardline erbij te hebben! Multiplayer is niet meer zo levend volgens mij (ik heb hem een paar maanden geleden verkocht) maar de singleplayer is ook vermakelijk, zeker voor die paar euro. :)

[ Voor 44% gewijzigd door Erulezz op 21-08-2016 15:48 ]

In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 13:01

Grudgie

PSN: Grudgie7

Ik speel BF4 ook nog heel veel. Blijft een lekkere game om tussen door soms even te spelen. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Grudgie schreef op zondag 21 augustus 2016 @ 15:53:
Ik speel BF4 ook nog heel veel. Blijft een lekkere game om tussen door soms even te spelen. :)
Speel je het nou heel veel of tussendoor soms even?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
Persoonlijk vond ik BF4 niks aan. Heb een tijdje terug de premium editie voor twee tientjes bij de Intertoys gekocht maar inmiddels weer verwijderd. Vind het buj lange na niet kunnen tippen aan BFBC2. Maargoed, da's puur persoonlijk natuurlijk. Voor die paar euro kan je er in elk geval geen miskoop aan doen. Een biertje op een amsterdams terras is duurder qua prijs/vermaaksduur ratio :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc3l
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 13:03
Twixie schreef op zondag 21 augustus 2016 @ 15:27:
Ik ging hier eigenlijk hetzelfde vragen, want is echt geen geld. Maar vreesde een beetje dat die online al halfdood is, maar blijkbaar niet.
Toch nog paar vragen:
* Is het spel eigenlijk noob-friendly ? Ik kan me immers inbeelden dat de meeste online spelers ervaren rotten zijn waardoor je in een online spel al afgeknald wordt, nog voor je zelf je eerste schot gelost hebt.
* Is het de moeite om ook Hardline erbij te kopen ? De 2 samen kost ook slechts €8.99.

[...]

Waar? Had paar dagen geleden hier al eens gepost dat er vroeger op verschillende moment gratis maps/DLC geweest zijn. Heb die toen ook gekocht nog zonder het spel te hebben, al heb ik er wel ene gemist blijkbaar. Vraag me gewoon af of er elders nog aan gratis content te geraken is.
Speel ook pas de laatste tijd bf4, wel altijd op de pc gedaan maar vermaak mij er prima mee.
Wel snel afgeschoten maar heeft meer te maken dat ik te weinig ervaring heb met shooters en een controller. Dat gaat gelukkig ook steeds beter, gewoon door blijven spelen/oefenen.

Er zijn newbee servser waar je tot level 10 in kan. Doordat er nu 300xp weekend is ben je alleen wel heel snel level 10.

[ Voor 7% gewijzigd door Marc3l op 21-08-2016 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menace_1981
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 05-01 00:40
Ik kijk echt uit naar Deus Ex. Heb het eerste deel destijds kapot gespeeld, klein beetje Invisible War. Vond ik niet zoveel aan. Human Revolution vond ik geweldig!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Menace_1981 schreef op zondag 21 augustus 2016 @ 19:38:
Ik kijk echt uit naar Deus Ex. Heb het eerste deel destijds kapot gespeeld, klein beetje Invisible War. Vond ik niet zoveel aan. Human Revolution vond ik geweldig!!
Iets zegt me dat jij een cloon bent van Dennis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spaceboy schreef op zondag 21 augustus 2016 @ 19:40:
[...]

Iets zegt me dat jij een cloon bent van Dennis?
Dennis the menace? :')

Ik vond human revolution ook moker tof. Erg benieuwd naar de nieuwe!

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 21-08-2016 20:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaulBloem
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11:30
Sinds enige dagen lukt het niet om in te loggen op het PSN.
Krijg dan steeds de foutmelding WS-37397-9.

Ook lukt niet eens de Playstation website via mobiel op PC. Dan krijg ik de volgende melding:
"You don't have permission to access "http://auth.api.sonyentertainmentnetwork.com/2.0/oauth/authorize?" on this server"

Iemand anders dit eerder gehad? Enige suggesties?
Forums verwijzen niet echt naar duidelijke oplossingen of oorzaken.
Hoor graag of jullie hier ervaring mee hebben gehad..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PBP
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 05-10 21:03

PBP

PS4 Slim

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/S9JOxNeh.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/V1P0e5jh.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/Z29lHKoh.jpg

[ Voor 18% gewijzigd door PBP op 21-08-2016 21:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Conscience NL
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 02-10 21:59
Ziet er strak uit. Geen gloss, en ronde hoeken. Hopelijk heeft de Neo ook zo'n design.

PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NehcslowZ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 24-09 23:00
bron?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qu3st
  • Laatst online: 04-10 17:54

Qu3st

Ik vind dat de power-knop op een rare plek zit.
Ziet er verder wel vet uit!

[ Voor 27% gewijzigd door Qu3st op 21-08-2016 21:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichawwZki
  • Laatst online: 20-06-2024
Ziet er inderdaad wel oke uit alleen die 2 knopjes vind ik een beetje cheap ogen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Benieuwd of hij echt is, er gingen namelijk geruchten dat Sony de neo ging maken omdat de chip van de ps4 neo net zo duur zou zijn als de chip van de ps4 te verkleinen en daarom Sony voor de neo ging, aangezien ontwikkelaars meer kracht vroegen voor de psvr.

Maar gezien de verhouding van de controller lijkt dat model behoorlijk klein en dun.

http://images.pushsquare....attachment/6/original.jpg Meer foto's, hij lijkt vooral dunner.

[ Voor 19% gewijzigd door Nieuwevolger op 21-08-2016 22:19 ]

Pagina: 1 ... 6 ... 107 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
De PS4 Pro biedt meer dan alleen 4K er zijn ook voordelen bij HD tv's, zie o.a. Dit artikel op T.net

Extra PlayStation-gerelateerde topics:
- [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen
- Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2
- Lijst met PSN ID's van Tweakers [!] Externe site! Google Docs-link.