Even wat mappen aangemaakt, het is een stúk overzichtelijker nu!
Ik heb een map Recent Games, daar zitten een paar games in die ik onlangs heb gekocht of zo nu en dan speel. Old games, allemaal oude games die ik bijna nooit meer speel. PSN Games met alles van PS+ en PSN titels die ik heel soms speel. Demo's met demo's/trials/beta's. En dan nog PlayStation Apps met alles van PS erin: Spotify, Media Player, PSNow, Webbrowser etc.
En de 2-3 games die ik nu dagelijks speel heb ik dan bewust niet in een mapje gezet zodat ze snel te selecteren zijn.
Erg blij met 4.0 tot nu toe. Folders en de nieuwe quick menu zijn echt goed afgewerkt!
Sony heeft alvast een feature ingebouwd om de opkomst van de Neo voor te bereiden. Je kan met 4.0 alles van de ene PS4 overzetten naar een andere. Dus ideaal voor als je de Neo haalt, kan je in een klap alles overzetten zonder een usb backup re regelen.
Games streamen via Youtube, Twitch en DailyMotion gaat nu ook met 60fps ipv vast op 30fps. En de record functie is nu verhoogd naar 60 minuten van 15 minuten. Dit is wel afhankelijk van de resolutie en kwaliteit kan dit echter wel verkorten staat er, dus geen idee wat de voorwaarde precies is. Misschien alvast een Neo update, die kan dan wellicht alles opnemen tot 60min.
[
Voor 31% gewijzigd door
ASNNetworks op 16-08-2016 21:40
]