Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-10 00:48
Uffeltje schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 22:50:
Muis en toetsenbord voor PS4. Belachelijk. :r Het hele voordeel dat iedereen gelijke hardware heeft is nu dus weg.
Weet het niet; ik heb ooit zo'n ding gehaald voor de PS3 destijds, het werkte voor geen meter (veel hogere inputlag en de muis was lang niet zo soepel en accuraat als op een PC, het voelde echt alsof de muis een analoge stick moest emuleren.

Bovendien weet ik dat PoorLeno ook al met zoiets speelt. Of wat te denken van al die custom controllers met remaps van buttons in extra triggers... ik denk dat het wel meevalt..

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • +1 Henk 'm!
MeNTaL_TO schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 18:05:
[...]

Dit schijnt vaker te gebeuren en ik heb het vermoeden dat dit niet de schuld van de gebruiker is, maar dat er nog steeds iets gigantisch lek is bij Sony.
Het kan ook gerelateerd zijn aan andere hacks, bijvoorbeeld die van LinkedIn wat een tijd terug bekend werd, en dat dezelfde inloginformatie is gebruikt. Dan ligt het lek ook niet bij Sony.
Opmerkelijk is het wel, ook hoe Sony er nogal lastig mee om gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jeroenimoes schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 10:15:
[...]

Weet het niet; ik heb ooit zo'n ding gehaald voor de PS3 destijds, het werkte voor geen meter (veel hogere inputlag en de muis was lang niet zo soepel en accuraat als op een PC, het voelde echt alsof de muis een analoge stick moest emuleren.

Bovendien weet ik dat PoorLeno ook al met zoiets speelt. Of wat te denken van al die custom controllers met remaps van buttons in extra triggers... ik denk dat het wel meevalt..
Welke controller heb je gebruikt, als ik vragen mag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand al een Email over de system update 4.0 beta gehad?

Graag melden als je em hebt gehad AUB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 03-10 10:53
Verwijderd schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 11:42:

Als ik IGN mag geloven word het een goede update. Ik mis alleen nog steeds het instellen van een achtergrond :o

Of heb ik iets over het hoofd gezien?

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 00:16
Eigen achtergrond en mappen maken zou ik al erg blij mee zijn!

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20:34
Vrijdag schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 12:01:
Eigen achtergrond en mappen maken zou ik al erg blij mee zijn!
Mappen komen iig!
User interface – Sony heeft er een kleinschalige redesign tegenaan gegooid, want de user interface krijgt een update. Dat betekent nieuwe systeem iconen, systeem achtergronden en gereviseerde pop-up notificaties. Deze aanpassing zou de user interface nog gebruiksvriendelijker moeten maken.
Quick menu – Als je op de DualShock 4 de PlayStation knop ingedrukt houdt, dan komt het Quick Menu tevoorschijn. Deze is omgegooid om het nog sneller en gemakkelijker in gebruik te maken. Een grote verandering is dat het menu niet langer meer het hele scherm in beslag neemt, maar slechts een klein gedeelte. Tevens kan je het menu customizen met shortcuts naar features waar je snel actie naartoe wilt hebben. Denk aan Trophies bekijken, checken welke vrienden er online zijn, shortcuts naar favoriete groepen, communities en meer.
Share menu – Dit menu heeft een vergelijkbare vernieuwing gekregen, zoals omschreven bij het Quick Menu. Zodra je op de Share knop drukt, neemt het niet meer je hele scherm in beslag en hiermee kan je direct content op de community wall plaatsen. Het delen van screenshots en video’s gaat hierdoor een stuk sneller dan voorheen. Tevens kun je nu clips uploaden van 140 seconden in plaats van 10 seconden.
Mappen en bibliotheek organisatie – Het zal mogelijk zijn om folders aan te maken in de PS4 content launcher en bibliotheek. Hierdoor kun je je favoriete games en apps gemakkelijker organiseren voor snellere toegang. Daarnaast komt er in de bibliotheek een tabblad bij dat ‘Purchased Content’ heet en hierop staat welke content je gekocht hebt. De gewone bibliotheek laat enkel nog geïnstalleerde content zien. Verder zullen er wat sorteer opties toegevoegd worden. Denk aan installatiestatus, aankoopdatum en meer. Als laatste biedt de aanpassing nog de mogelijkheid om content te zoeken aan de hand van tekst input.

Trophy verbeteringen – Je kunt Trophies offline bekijken via een nieuwe offline modus, welke als optie zal worden toegevoegd aan het systeem. Je kunt de Trophies nu allemaal checken zonder dat je hiervoor een internetconnectie nodig hebt. Tevens biedt de firmware update de optie om verborgen Trophies te bekijken. Deze Trophies zijn standaard geheim, maar je kunt er nu wel voor kiezen om de naam en de informatie te onthullen. Verder zal de manier waarop de zeldzaamheid van een trophy getoond wordt worden aangepast. Nu zal er een piramide gebruikt worden met de ultra zeldzame Trophies aan de top.
User profile – De look van je gebruikersprofiel zal worden aangepast, waardoor het gemakkelijker is om relevante informatie te zien. Je kunt bijvoorbeeld de Trophy voortgang met een andere speler direct in het profiel vergelijken. Daarnaast kan je een achtergrondafbeelding aan je eigen profiel toevoegen uit een selectie van zelf gemaakte screenshots.
Deze features zullen allemaal beschikbaar zijn in de beta, maar de uiteindelijk firmware release zal nog meer nieuwe features bevatten. Welke dat zijn is vooralsnog even afwachten evenals wanneer de update daadwerkelijk uitgerold gaat worden.
http://www.psx-sense.nl/2...er-een-redesign-tegenaan/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Ik vind het apart dat het uitschakelen van de controller zo diep in het menu zit. Dat mogen ze van mij ook wel in het Quick Menu steken.

Bij de laatste keer spelen heb ik trouwens ontdekt dat het rubber van mijn controller begint los te komen :(
Geeft Sony hier nog altijd een garantie op? Het is een controller die aangekocht is bij de launch van de PS4.
Zo niet, dan moet ik maar eens van die opzetstukken van Hama proberen.

[ Voor 10% gewijzigd door SToRM666 op 16-08-2016 12:27 ]

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jasphur schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 11:50:
Ik mis alleen nog steeds het instellen van een achtergrond :o

Of heb ik iets over het hoofd gezien?
Er zitten nieuwe achtergronden in als je de screenshots mag geloven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SToRM666 schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 12:27:
Ik vind het apart dat het uitschakelen van de controller zo diep in het menu zit. Dat mogen ze van mij ook wel in het Quick Menu steken.
Zit die al. Wel een beetje verstopt, maar het zit er in. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 23:05
Ik vind het wel heel leuk en aardig dat ik straks mijn achtergrond kan wijzigen en dingen in mappen kan plaatsten, ik vind het wel bizar dat het ZO LANG moest duren, ik bedoel kom op zelfs de Vita kan dit al vanaf de launch.

ZELFS de 3DS heeft mappen, echter niet vanaf dag 1 maar 1 jaar na de launch, de PS4 is wel langer op de markt dan 1 jaar.

Niet om dit af te kraken, maar het duurde gewoon te lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 02-10 18:25

Hoe was dat vorige keer ook alweer met de beta firmware? Toen kregen we een mail met Store code toch? Weet niet meer precies...

PSN: Maichel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maichel schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 12:55:
Hoe was dat vorige keer ook alweer met de beta firmware? Toen kregen we een mail met Store code toch? Weet niet meer precies...
Klopt, een Email met link naar de site met de download code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Na de zomer lekker in Final Fantasy XV duiken dacht ik :*)

....... is ie potdomme uitgesteld :-(

Toch maar op zoek naar een tijdelijke vervanger dan, ik kan alleen niks naar mijn gading vinden in het Playstation assortiment. Een Forza Horizon achtige game hebben we op de PS4 niet he? (The Crew heb ik gezien, lijkt me niet zo tof)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +1 Henk 'm!
dvdkiwi schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 13:17:

Toch maar op zoek naar een tijdelijke vervanger dan, ik kan alleen niks naar mijn gading vinden in het Playstation assortiment. Een Forza Horizon achtige game hebben we op de PS4 niet he? (The Crew heb ik gezien, lijkt me niet zo tof)
Word je dat racen niet beu op een gegeven moment? Ik heb de gemiddelde racegame na een half uur wel gezien, laat staan meerdere racers.

Maar in september kun je los met BioShock en in oktober Tomb Raider, The Last Guardian en Skyrim. Genoeg te doen dus. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malt007
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 05-10 12:06
Iemand weleens last van een controller die ineens niet meer reageert en uitzichzelf alle kanten op gaat? Ik heb hier vaak last van bij Destiny. Ineens kunnen mijn clanleden me niet meer verstaan, ik schijn dan robotachtige geluiden te maken. Daarnaast reageert de controller amper op mijn input, hij gaat dan vaak 1 kant uit maar mijn input wordt nog wel langzaam en gedeeltelijk verwerkt. Dit duurt dan 30-60 seconden en dan kan ik weer verder spelen. Gebeurd met beide controllers en heeft niks te maken met de accu aangezien het zowel gebeurd als ze zo goed als vol zitten als bijna leeg. Lijkt verder compleet random te gebeuren, soms uren niet, dan af en toe elk half uur.

Iemand enig idee waar dit mee te maken heeft? Lijkt alsof de verbinding ergens door gestoord wordt maar op het moment dat ik speel gebruik ik verder geen andere apparaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bram1984 schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 13:19:
[...]
Word je dat racen niet beu op een gegeven moment? Ik heb de gemiddelde racegame na een half uur wel gezien, laat staan meerdere racers.

Maar in september kun je los met BioShock en in oktober Tomb Raider, The Last Guardian en Skyrim. Genoeg te doen dus. :)
Je eerste punt snap ik als je, zoals jij, niks met racing games hebt.
Als je wel iets met racing games hebt raak je racen inderdaad niet beu ;)

Je suggesties laat ik allemaal aan me voorbij gaan; ik ga wel een nieuwe Bloodborne run doen en speel Uncharted 4 nog een keertje uit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur

Zelfde probleem hier. Maar gelukkig heb ik nog UC, FFX en X2 hd remaster en FFXIII-2 uit te spelen. Dus ik vermaak mij wel.

Tot mijn stomme verbazing heeft Driveclub mij heel erg verrast. Erg mooie game die zich ook nog eens goed laat spelen. Er zitten nu ook behoorlijk wat meer levels bij overigens en volgens mij is ie bij gamemania nu te koop voor een 10tje. Zit je wel eerst even een uur alle updates en add-ons te draaien. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Driveclub staat al een tijd op 100% completion :P
Hele toffe racer inderdaad! Zoiets zou tof zijn in een open wereld a la Horizaon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
dvdkiwi schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 13:24:
[...]

Je suggesties laat ik allemaal aan me voorbij gaan; ik ga wel een nieuwe Bloodborne run doen en speel Uncharted 4 nog een keertje uit :P
Ik zeg Waste of Skin run Kiwi :P

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
dvdkiwi schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 13:29:
Hele toffe racer inderdaad! Zoiets zou tof zijn in een open wereld a la Horizaon.
Haha top. PCars ook al gespeeld?

Een paar klein games die ik persoonlijk echt tof vind en waar je wat tijd mee kunt doden:
Fez, Grow Home, Dragon Fin soup, Nom Nom Galaxy en Trackmania Turbo!! Die laatste daar ben je echt tot aan eind november mee zoet

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Project Cars al gespeeld ja, maar net de woonkamer verbouwd en mijn stoel/stuur moet ik nog een keer terugzetten, met controller is deze game een no-go ;)
Die kleine games zijn niks voor mij. Trackmania ben ik al mee bezig > 175 goud, 154 groen tot nu toe. Nog een maandje en die is ook platinum. Wederom een toppertje; goeie smaak heb je :*)
Scrisissszzz schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 13:31:
[...]
Ik zeg Waste of Skin run Kiwi :P
Hahaha jij hebt mij nog nooit BB zien spelen _O-

@hieronder: nope. De game komt op mij iets te oud over om 'm te gaan halen.

[ Voor 29% gewijzigd door Superkiwi op 16-08-2016 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
FFX/X-2 ook al platinum?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scrisissszzz
dvdkiwi schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 13:39:
Project Cars al gespeeld ja, maar net de woonkamer verbouwd en mijn stoel/stuur moet ik nog een keer terugzetten, met controller is deze game een no-go ;)
Die kleine games zijn niks voor mij. Trackmania ben ik al mee bezig > 175 goud, 154 groen tot nu toe. Nog een maandje en die is ook platinum. Wederom een toppertje; goeie smaak heb je :*)

[...]

Hahaha jij hebt mij nog nooit BB zien spelen _O-
Als het mij lukt, lukt het jou ook :9

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klor
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online

Klor

Zeebaard

SToRM666 schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 12:27:
Als je de PS-knop een aantal (10 ?) seconde ingedrukt houdt gaat hij ook uit volgens mij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bukkum
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 05-10 17:34
dvdkiwi schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 13:29:
Ik zeg een one erbij met forza? Als je zoveel van racen houdt is dat toch niet zo gek? Of moet je dan weer een extra stuur aanschaffen waardoor het wat teveel van het goede wordt.

Ik ben van plan om een one-s te halen alleen maar om Gears of war. Daarnaast zullen er vanzelf wel spellen op komen die ook leuk zijn en niet op de ps4 komen. Zijn er meer die van plan zijn om een one erbij te kopen vanwege Gears, ben ik werk benieuwd naar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-09 22:54

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Eigenlijk trekt FFXV me totaal niet. Ik heb de (tech)demo gespeeld en t kan me weinig boeien. Vooral dat boyband/emo uiterlijk van die gasten. :S Waar zijn de kleuren en het vrouwelijk schoon?

Morgen 30 minuten nieuwe gameplay ga ik wel ff bekijken, maar op dit moment staat ie iig. niet op m'n lijstje...

Kingsglaive ziet er wel tof uit, trouwens. :Y

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jasphur
SqueakyClean schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 14:03:
[...]

Eigenlijk trekt FFXV me totaal niet. Ik heb de (tech)demo gespeeld en t kan me weinig boeien. Vooral dat boyband/emo uiterlijk van die gasten. :S Waar zijn de kleuren en het vrouwelijk schoon?

Morgen 30 minuten nieuwe gameplay ga ik wel ff bekijken, maar op dit moment staat ie iig. niet op m'n lijstje...

Kingsglaive ziet er wel tof uit, trouwens. :Y
Kleurtjes en vrouwelijk schoon. Voila
Afbeeldingslocatie: https://i.ytimg.com/vi/8ksinODXYfQ/maxresdefault.jpg

[ Voor 11% gewijzigd door Jasphur op 16-08-2016 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Jasphur schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 14:09:
[...]

Kleurtjes en vrouwelijk schoon. Voila
[afbeelding]
Hahaha, Cidney ziet er idd lekker uit.. maakt een hoop goed. :)

Maar zolang geen party member en een gewone NPC, niet boeiend genoeg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
SqueakyClean schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 14:11:
[...]

Hahaha, Cidney ziet er idd lekker uit.. maakt een hoop goed. :)

Maar zolang geen party member en een gewone NPC, niet boeiend genoeg...
Mja ik vind het wel prima eigenlijk. Het had wat minder Emo gemogen, mee eens. Maar als je drie meiden bij elkaar zet zoals FFX-2 is ook weer wat veel van het goede (wel een tof spel btw)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Jasphur schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 14:17:
[...]

Mja ik vind het wel prima eigenlijk. Het had wat minder Emo gemogen, mee eens. Maar als je drie meiden bij elkaar zet zoals FFX-2 is ook weer wat veel van het goede (wel een tof spel btw)
Normaal is er een mooie balans in de FF-games wat man/vrouw betreft. Maar liever een vismarkt dan een worstenfestijn... :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Tweestapsverificatie wordt momenteel langzaam uitgerold

Afbeeldingslocatie: http://cdn.psx-sense.nl/wp-content/uploads/2016/08/Schermafbeelding-2016-08-16-om-12.26.27-580x335.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Verwijderd schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 14:30:

[afbeelding]
Is dit onderdeel van de nieuwe beta update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PlayStation Europe ‏

New this week on PS Store: Bound, Grow Up, new Hitman DLC, Paragon open beta, more:

https://blog.eu.playstati...2&adbpl=tw&adbpr=36969785

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 05-10 18:54
*kuch*
sf5

;)

Zelf gister grote horde genomen, met geowars3, maar verwacht er nog wel tijdje zoet mee te zijn.......
dvdkiwi schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 13:24:
[...]

10 second ninja DONE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Jasphur schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 14:31:
Is dit onderdeel van de nieuwe beta update?
Het staat er los van en je kunt het ook instellen via de Sony website zodra het in onze regio beschikbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Laatst online: 05-10 18:54
hrmm voor mijn ing internetbankieren vind ik sms wel ok, maar had voor gaming meer gehoopt op een blizzard authenticator achtige oplossing.........
Verwijderd schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 14:30:

[afbeelding]

10 second ninja DONE

Acties:
  • +1 Henk 'm!
SqueakyClean schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 14:29:
[...]

Normaal is er een mooie balans in de FF-games wat man/vrouw betreft. Maar liever een vismarkt dan een worstenfestijn... :)
Ah, jij bent zo iemand die de nieuwe Ghostbusters film wél leuk vindt?
:+
Eens wat betreft FF; deel XIII en XIII-2 hadden prima chars. Behalve Hope. Hope was een eikeltje.

@Sagat: jaja, Street Fighter V moet ik ook eens écht op gaan pakken binnenkort :P

[ Voor 10% gewijzigd door Superkiwi op 16-08-2016 14:40 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

dvdkiwi schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 14:39:
[...]

Ah, jij bent zo iemand die de nieuwe Ghostbusters film wel leuk vindt?

@Sagat: jaja, Street Fighter V moet ik ook eens écht op gaan pakken binnenkort :P
Uitzonderingen heb je altijd... ;)

[ Voor 3% gewijzigd door SqueakyClean op 16-08-2016 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plux
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 04-10 18:15

Plux

Team KVM

Ik heb n probleem met een externe hd die ik aan wil sluiten. Het is een 500gb sata-usb ding in een nieuwe case maar als ik hem aansluit zie ik niks op het console scherm.. Niet bij storage iig.. Moet ik ergens anders kijken? Hij is Fat32 geformatteerd.. Misschien dat ik daar nog exfat van moet maken, maar de schijf moet toch herkend worden?

Maak er geen probleem van, of een oplossing!—- je moet niet zo moeilijk doen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Schweino
  • Laatst online: 03-10 05:58
Het is begonnen:

Congratulations - you've been chosen to try out the PS4 4.00 System Software Beta Trial.

You can follow the link below for the latest Beta information - like how to provide feedback to the development team, retrieve your voucher code, submit bug reports and get all of the latest news.

Thank you for your participation. We look forward to seeing you online during the Beta!

The PlayStation Beta Trial Team
Sony Interactive Entertainment Europe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmelvee
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 21:32
Afbeeldingslocatie: http://i67.tinypic.com/eb8q43.png

Joepieee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben de System Software 4.0 beta 2 nu aan het installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmelvee
doe even normaal ajb

[ Voor 74% gewijzigd door BM op 17-08-2016 10:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clavat
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 19:10

Ik heb de mail gehad

PSN: McMillan0984

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
bram1984 schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 15:05:
[...]

Daar komen we wel even op terug als je Laurence, Ludwig, Maria en Orphan gedaan hebt. ;)

Eerst Celestial Emmisary, Ebrietas en Logarius. Dan de DLC bazen. Dan Mergo en Gehrman. En dan is het 2019 :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/Cn29HiXDIctbgW5BTKclTNv0/full.jpg?nohitcount=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik kreeg om 15u een mailtje voor de beta test. Gelukkig heb ik mij aangemeld met mn NL PSN en US PSN. De US PSN is sinds november mn main account om games mee te spelen, maar ik kreeg daar geen code voor. Mn NL account wel, dus blij dat ik toch nog besloot om me daarmee ook aan te melden.

Zometeen even de code inlossen en de beta testen!

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
Enorme UI overhaul zeiden al die websites... niet dus, had erop gehoopt dat Sony dat extreem rommelige UI eens aanpast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Dat ziet er niet heel verkeerd uit. Waar heb je nu de snelstart voor een game? Of moet je die nu aanmaken?
Edit- never mind,ik keek niet goed.

[ Voor 6% gewijzigd door Jasphur op 16-08-2016 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixie
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 05-10 18:05
Ik snap die screenshot sowieso niet. Je recente games worden sowieso toch al in die horizontale balk getoond ? Dit lijkt trouwens ook geen folder die de user zelf gemaakt heeft, maar die automatisch verschijnt.

Waar ik folders wil, is in mijn bibliotheek, dwz daar waar al je games onder elkaar staan in een raster van 3 breed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
bram1984 schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 15:18:
[...]

Ebrietas. Mag ik daar een filmpje van svp?
Ik sla al mijn wins op. Dus komt goed. Ooit. Als ik het haal.... 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Twixie schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 15:17:
Ik snap die screenshot sowieso niet. Je recente games worden sowieso toch al in die horizontale balk getoond ? Dit lijkt trouwens ook geen folder die de user zelf gemaakt heeft, maar die automatisch verschijnt.

Waar ik folders wil, is in mijn bibliotheek, dwz daar waar al je games onder elkaar staan in een raster van 3 breed.
Ik had snel even een map zelf aangemaakt om de screenshot te laten zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mizgala28 schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 15:16:
[...]

Enorme UI overhaul zeiden al die websites... niet dus, had erop gehoopt dat Sony dat extreem rommelige UI eens aanpast.
Ze hebben de quick menu wel compleet aangepast. Het hoofdmenu is nog het minst interessante voor mij om helemaal om te gooien. Het enige wat ik daar doe is een game zoeken en opstarten. Met de nieuwe folders gaat dat nu nog sneller, dus zie niet wat ik nog meer aan het hoofdmenu veranderd wil hebben.

Veel menu's zijn aangepast, zoals friends list, messages etc. En de quick menu is nou net een menu die ik erg veel gebruik, samen met share menu. Die zijn goed aangepakt dusja, vind het wel een UI overhaul. Het UI bestaat uit meer dan enkel het hoofdmenu ;)

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• djmelvee
Dit kost een uurtje om te maken, maar zou dit toch 10x liever zien :D

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/BXtxYNO.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/Ar86PPQ.jpg

[ Voor 15% gewijzigd door djmelvee op 16-08-2016 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
djmelvee schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 15:34:
Dit kost een uurtje om te maken, maar zou dit toch 10x liever zien :D

[afbeelding]

[afbeelding]
Even voor de duidelijkheid: dit is een schermrender van jouw of iemand anders die de interface graag zo had willen zien? Of…?

Maar dit is inderdaad de simpelheid waarmee ik graag door mijn systeem heen zou willen scrollen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• djmelvee
Jasphur schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 15:47:
[...]

Even voor de duidelijkheid: dit is een schermrender van jouw of iemand anders die de interface graag zo had willen zien? Of…?

Maar dit is inderdaad de simpelheid waar ik graag door mijn systeem heen zou willen scrollen.
Van mij inderdaad, samen met een maatje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
djmelvee schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 16:05:
[...]

Van mij inderdaad, samen met een maatje.
Hebben jullie ook vervolg stappen? Ik zou graag zien hoe jullie om gaan met alle add-ons en mijn vrienden-feed e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Zijn deze controller opzetstukken aan te raden? Hama "Colors" 8in1

Ik heb er ook gezien met verschillende soorten in 1 set, maar als ik de bovenstaande bestel dan kan ik direct mijn 2 controllers voorzien van dezelfde opzetstukken.
Klor schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 13:48:
[...]

Als je de PS-knop een aantal (10 ?) seconde ingedrukt houdt gaat hij ook uit volgens mij.
Dat ga ik eens proberen, thanks! :)

[ Voor 17% gewijzigd door SToRM666 op 16-08-2016 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmelvee
Jasphur schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 16:12:
[...]

Hebben jullie ook vervolg stappen? Ik zou graag zien hoe jullie om gaan met alle add-ons en mijn vrienden-feed e.d.
Haha, voor nu niet. Wie weet. Uiteindelijk zal het toch niets gaan uitmaken :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SToRM666 schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 16:14:
Zijn deze controller opzetstukken aan te raden? Hama "Colors" 8in1
Ik heb er ook gezien met verschillende soorten in 1 set, maar als ik de bovenstaande bestel kan ik direct mijn 2 controllers voorzien.

[...]

Dat ga ik eens proberen, thanks! :)
Scheelt amper in hoogte en ze zijn bol in plaats van hol. Ik zou ze nooit nemen, maar is geheel persoonlijk. Misschien vind jij ze heel prettig.

Ik gebruik zelf de Hama's van Bol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Dat is dus die set met 4 verschillende soorten dan? Niet echt handig als je 2 controllers hebt... Dan moet je dus 2 sets kopen om dezelfde op beide controllers te hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SToRM666 schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 16:23:
Dat is dus die set met 4 verschillende soorten dan? Niet echt handig als je 2 controllers hebt... Dan moet je dus 2 sets kopen om dezelfde op beide controllers te hebben...
Klopt. Tja ik gebruik maar 1 controller, dus daar heb ik niet echt last van. Ik heb een USB kabel naast me liggen, voor het geval deze leeg is.

[ Voor 8% gewijzigd door bram1984 op 16-08-2016 16:34 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/z3oqIPXKjqEXl0O4rSmGGgAT/full.jpg?nohitcount=1

De eerste indrukken zijn prima van de 4.0 beta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GainedLotus
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 03-10 12:26
Ik kijk vaak naar programma's op de publieke omroep, weet iemand of het mogelijk is live npo1, 2 en 3 te kijken op de ps4? Uitzending gemist werkt wel via de browser maar live kijken doet het niet. En er is ook geen npo app volgens mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
GainedLotus schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 18:32:
Ik kijk vaak naar programma's op de publieke omroep, weet iemand of het mogelijk is live npo1, 2 en 3 te kijken op de ps4? Uitzending gemist werkt wel via de browser maar live kijken doet het niet. En er is ook geen npo app volgens mij?
De eerste hit op Google zegt van niet en anders zou je deze wel kunnen downloaden, lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Vandaag maar eens beginnen met Beyond 2 Souls, ooit gekocht op de PS3 maar nooit echt tijd in gestoken dus voor mij eigenlijk een nieuwe game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-10 00:48
bram1984 schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 10:51:
[...]

Welke controller heb je gebruikt, als ik vragen mag?
Heb het ff opgezocht; SplitFish FragFX Shark

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Even wat mappen aangemaakt, het is een stúk overzichtelijker nu!

Ik heb een map Recent Games, daar zitten een paar games in die ik onlangs heb gekocht of zo nu en dan speel. Old games, allemaal oude games die ik bijna nooit meer speel. PSN Games met alles van PS+ en PSN titels die ik heel soms speel. Demo's met demo's/trials/beta's. En dan nog PlayStation Apps met alles van PS erin: Spotify, Media Player, PSNow, Webbrowser etc.

En de 2-3 games die ik nu dagelijks speel heb ik dan bewust niet in een mapje gezet zodat ze snel te selecteren zijn.

Afbeeldingslocatie: http://oi64.tinypic.com/2mgr0jl.jpg

Erg blij met 4.0 tot nu toe. Folders en de nieuwe quick menu zijn echt goed afgewerkt!

Sony heeft alvast een feature ingebouwd om de opkomst van de Neo voor te bereiden. Je kan met 4.0 alles van de ene PS4 overzetten naar een andere. Dus ideaal voor als je de Neo haalt, kan je in een klap alles overzetten zonder een usb backup re regelen.

Games streamen via Youtube, Twitch en DailyMotion gaat nu ook met 60fps ipv vast op 30fps. En de record functie is nu verhoogd naar 60 minuten van 15 minuten. Dit is wel afhankelijk van de resolutie en kwaliteit kan dit echter wel verkorten staat er, dus geen idee wat de voorwaarde precies is. Misschien alvast een Neo update, die kan dan wellicht alles opnemen tot 60min.

[ Voor 31% gewijzigd door ASNNetworks op 16-08-2016 21:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EddoH
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online

EddoH

Backpfeifengesicht

Maar de echte vraag van deze week is natuurlijk; waar blijft de Deus Ex hype? Nog maar 6 dagen en er is nog niemand de straat op geweest om bij de Bart Smit om de hoek te vragen of hij hem al verkocht mag worden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
EddoH schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 22:10:
Maar de echte vraag van deze week is natuurlijk; waar blijft de Deus Ex hype? Nog maar 6 dagen en er is nog niemand de straat op geweest om bij de Bart Smit om de hoek te vragen of hij hem al verkocht mag worden :+
Mocht je het niet weten, Blokker Holding dus de eigenaar van Bart Smit sluit alle Bart Smit winkels in Nederland, ze worden allemaal Intertoys filialen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xerox
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 19:39
Ik kan niet wachten voor de nieuwe Deus Ex. Bijna klaar met Human Revolution, om nog even het verhaal op te frissen. :+
Heb 'm bij GameMania in de pre-order staan, misschien als ik maandag zin heb ga ik even langs. De dagen ervoor toch zo goed als geen tijd.

PSN: Redrafted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23:37
ASNNetworks schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 21:30:
Folders en de nieuwe quick menu zijn echt goed afgewerkt!
Quick menu :? ?

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xerox
PS-knop ingedrukt houden. Waar je je PS4 mee uitzet.. ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://c5.staticflickr.com/9/8713/28384890644_b33f467401_z.jpg

Hij ziet er veel strakker uit, neemt niet je hele scherm meer in, je kan extra dingen toevoegen en erin sorteren + is echt vele malen sneller.

Je kan via de quick menu bijv nu direct een party starten of je friends list bekijken. Voorheen moest je eerst naar home en dan pijltje naar boven en dan party selecteren en dan aanmaken. Nu hou je gewoon de PS-knop ingedrukt, komt direct een menu en je klikt create party en je bent klaar. En dat allemaal zonder de game te moeten verlaten...

[ Voor 31% gewijzigd door ASNNetworks op 17-08-2016 02:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrMistral
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16-09 07:56
Duidelijk filmpje van het 4.0. Jammer dat de achtergrondfunctie alleen voor je profiel lijkt. Beetje nutteloos imo.

PSN: MrMistral

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KookSpook
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 20-09 16:17
Binnen een folder sorteert hij de games van links naar rechts op degene die het laatst gebruikt is? Of kan je dat vastzetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 05-10 16:02

JSchut

.....

KookSpook schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 07:19:
Binnen een folder sorteert hij de games van links naar rechts op degene die het laatst gebruikt is? Of kan je dat vastzetten?
De volgorde is zelf te bepalen.

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odieus
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 03-10 11:46

Odieus

Onuitstaanbaar

Vroeg ik mij ook al af, had meer buzz verwacht zeker nu No Man's Sky voor veel mensen tegen valt. Ik wacht zelf nog even op de reviews (embargo verloopt a.s. vrijdag), mochten die redelijk positief zijn dan pre order ik hem nog even voor het weekend :) Hoop echt dat je de game goed uit kunt spelen met een stealth build, zoals ze beloven. Dat was in de eerste versie van HR echt een kriem met de bossfights. Maar dat was ook eigenlijk het enige wat mij echt tegenstond, dus als ze dat in MD hebben aangepast ben ik al blij. Zelf speel ik dit soort games vaak stealthy maar leg wel de mensen op die in de weg lopen.

PSN: LinQ-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EddoH
  • Niet online

EddoH

Backpfeifengesicht

Odieus schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 08:23:
[...]

Vroeg ik mij ook al af, had meer buzz verwacht zeker nu No Man's Sky voor veel mensen tegen valt. Ik wacht zelf nog even op de reviews (embargo verloopt a.s. vrijdag), mochten die redelijk positief zijn dan pre order ik hem nog even voor het weekend :) Hoop echt dat je de game goed uit kunt spelen met een stealth build, zoals ze beloven. Dat was in de eerste versie van HR echt een kriem met de bossfights. Maar dat was ook eigenlijk het enige wat mij echt tegenstond, dus als ze dat in MD hebben aangepast ben ik al blij. Zelf speel ik dit soort games vaak stealthy maar leg wel de mensen op die in de weg lopen.
Ik koop hem sowieso, alleen omdat het Deus Ex is (dat doe ik overigens alleen bij Deus Ex). Uiteraard hoop ik wel dat de reviews goed zijn. DE:HR is voor mij de beste titel van de afgelopen generatie, en de originele Deus Ex het beste spel ooit.

Maar de buzz inderdaad...waar is de buzz. Misschien is het een titel die weinig (jongere?) Tweakers aanspreekt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Laatst online: 01-10 16:34

Collaborator

You! Cake or Death?

Ik ga Deus Ex zeker halen (tenzij hij echt enorm tegenvalt, maar dat zal wel meevallen) Maar ik wacht wel even de reviews en day one patch af. Geen day one purchase voor mij (Nog te druk bezig met NMS)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EddoH
  • Niet online

EddoH

Backpfeifengesicht

Mizgala28 schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 23:10:
[...]

Mocht je het niet weten, Blokker Holding dus de eigenaar van Bart Smit sluit alle Bart Smit winkels in Nederland, ze worden allemaal Intertoys filialen.
Ok...uhm...nou in ieder geval bedankt voor de informatie :P
(het Bart Smit voorbeeld was bedoeld als verwijzing voor alle gekkigheid rondom andere titels de week voor launch ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Er zijn een berg nieuwe gamescom trailers verschenen, ik ga ze zekers niet allemaal linken maar kijk op het ubisoft, playstation en xbox kanaal zou ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
  • Laatst online: 20:24
Iemand enig idee wat ik hiermee moet? Ik wil digitaal No mans Sky kopen omdat hij fysiek overal uitverkocht is. Helaas was dit weekend mijn Credit Card gehacked dus dat was mooi kut maar goed is dus mijn PayPal gegevens maar boven water getoverd en die toegevoegd bij mijn betalings methodes.

Nu wil ik het spel afrekenen maar krijg hele tijd de melding dat de opgeslagen creditcard gegevens niet geldig zijn. Ik heb de "oude" creditcard verwijderd bij betaal opties en er staat alleen nog maar de PayPal in en blijft de melding krijgen dat de credit card gegevens niet juist zijn.

Ik word ondertussen super gefrustreerd van dat hele ding. Ik wil geld uitgeven maar het word me schier onmogelijk gemaakt :/

AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TgR_KILLER schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 10:31:
Iemand enig idee wat ik hiermee moet? Ik wil digitaal No mans Sky kopen omdat hij fysiek overal uitverkocht is. Helaas was dit weekend mijn Credit Card gehacked dus dat was mooi kut maar goed is dus mijn PayPal gegevens maar boven water getoverd en die toegevoegd bij mijn betalings methodes.

Nu wil ik het spel afrekenen maar krijg hele tijd de melding dat de opgeslagen creditcard gegevens niet geldig zijn. Ik heb de "oude" creditcard verwijderd bij betaal opties en er staat alleen nog maar de PayPal in en blijft de melding krijgen dat de credit card gegevens niet juist zijn.

Ik word ondertussen super gefrustreerd van dat hele ding. Ik wil geld uitgeven maar het word me schier onmogelijk gemaakt :/
Je kan ook proberen om via de pc geld op je account te zetten met ideal en dan no mand sky aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het makkelijkste als het je niet direct via je PS4 lukt is om via een site als deze bijvoorbeeld een psn tegoed code te kopen welke je vrijwel direct via je mail binnen krijgt. Code invoeren in de store en voila ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 01-10 14:43
dvdkiwi schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 10:50:
Het makkelijkste als het je niet direct via je PS4 lukt is om via een site als deze bijvoorbeeld een psn tegoed code te kopen welke je vrijwel direct via je mail binnen krijgt. Code invoeren in de store en voila ;)
ik betaal via iDeal via de browser op de PS4 (wel opletten dat de browser een spatie zet achter je usernaam en dan krijg je een inlog error)

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
TgR_KILLER schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 10:31:

Persoonlijk koop altijd een x-bedrag tegoed via iDeal via de desktop versie van de PSstore en daarna koop ik de game. Werkt vlekkeloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
Ik vind het alleen zo gek dat ik nou credit card meldingen krijg terwijl ik de hele cc uit het profiel heb gehaald. Zal ik die meldingen niet krijgen als er al tegoed op staat dan? Geen zin 60 euro weg te gooien..

AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
TgR_KILLER schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 11:00:
Ik vind het alleen zo gek dat ik nou credit card meldingen krijg terwijl ik de hele cc uit het profiel heb gehaald. Zal ik die meldingen niet krijgen als er al tegoed op staat dan? Geen zin 60 euro weg te gooien..
Zit die gehackde CC gekoppeld aan je PayPal?

[ Voor 2% gewijzigd door Jasphur op 17-08-2016 11:17 . Reden: spelling ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TgR_KILLER
Jasphur schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 11:05:
[...]

Zit die gehackde CC gekoppeld aan je PayPal?
Nope daar zit mijn normale bankrekening aan gekoppeld.

Misschien alle betalingsopties maar weghalen en dan ideal proberen?

*edit* het zal aan mij liggen, maar op de pc blijft https://store.playstation.com maar staan op "bezig met laden" :(

*edit2* nou het is eindelijk gelukt.. ook geld toevoegen met paypal ging niet dus paypal zal wel bugged zijn ofzo. Of de automatische incasso van PayPal werkt niet lekker (staat ook geen geld op.. normaal was dat nooit een issue). Anyway, zowel CC als Paypal nu weggegooid van mijn account en 60 euro toegevoegd via Ideal, toen eindelijk via de portemonnee kunnen betalen.

Nog nooit zo lang bezig geweest mijn geld uit te geven aan iets :+

[ Voor 50% gewijzigd door TgR_KILLER op 17-08-2016 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zet er altijd via mijn laptop via de psn store(ideal) geld op..
Lekker makkelijk, lekker snel.

Afgelopen 2 dagen druk bezig geweest met Far Cry primal...
En aan de ene kant vind ik het lekker spelen(Heerlijk om een speer door iemand zijn hoofd te jagen vanaf 100 meter), en de wildlife vind ik ook erg leuk.

Maar aan de andere kant val ik bijna in slaap van het 13 in dozijn verhaal, en het "been there, done that" gevoel.... En het spel weet me gewoon niet te pakken.

Maar voor mij is dit de ranking van Far Cry.. (Nr 3, Nr.2, Nr 1, Nr 4, Nr 5.).

Maar weer eventjes een paar dagen World Of Tanks spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 15:16:
Ik zet er altijd via mijn laptop via de psn store(ideal) geld op..
Lekker makkelijk, lekker snel.

Afgelopen 2 dagen druk bezig geweest met Far Cry primal...
En aan de ene kant vind ik het lekker spelen(Heerlijk om een speer door iemand zijn hoofd te jagen vanaf 100 meter), en de wildlife vind ik ook erg leuk.

Maar aan de andere kant val ik bijna in slaap van het 13 in dozijn verhaal, en het "been there, done that" gevoel.... En het spel weet me gewoon niet te pakken.

Maar voor mij is dit de ranking van Far Cry.. (Nr 3, Nr.2, Nr 1, Nr 4, Nr 5.).

Maar weer eventjes een paar dagen World Of Tanks spelen.
Zal 'm ooit nog wel een keer halen als 'ie twee tientjes is ofzo.

Tot nu toe vind ik 3 er bovenuit steken, hoewel het tweede eiland wel redelijk saai is. Hopelijk gaan ze met het nieuwe deel weer full-on tropisch en alleen current gen.

Far Cry 2 vind ik veruit de slechtste met die respawnende posts. Die game wilde dat je het gevoel kreeg echt in Afrika rond te lopen, maar sloeg echt volledig de plank mis. En dan die mechanic dat je wapen op een gegeven moment uit elkaar flikkerde. Tergend. :+

[ Voor 3% gewijzigd door bram1984 op 17-08-2016 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bram1984 schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 16:28:
[...]

Zal 'm ooit nog wel een keer halen als 'ie twee tientjes is ofzo.

Tot nu toe vind ik 3 er bovenuit steken, hoewel het tweede eiland wel redelijk saai is. Hopelijk gaan ze met het nieuwe deel weer full-on tropisch en alleen current gen.

Far Cry 2 vind ik veruit de slechtste met die respawnende posts. Die game wilde dat je het gevoel kreeg echt in Afrika rond te lopen, maar sloeg echt volledig de plank mis. En dan die mechanic dat je wapen op een gegeven moment uit elkaar flikkerde. Tergend. :+
Ik vond 2 juist erg leuk, ook de MP was daar goed uitgewerkt.......
De Posts die respawnde waren inderdaad wel wat minder, maar daar kon je gewoon omheen rijden.....
Het irritantste vond ik juist die Malaria pillen telkens weer.....

Maar voor de rest was het een leuk spel, maar vooral ook een Mooi spel....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Enige info over de nieuwe ps4?

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 29-09 20:28
nee

• Xerox
Misschien hier even kijken voor wat nieuws?

Pagina: 1 ... 5 ... 107 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
De PS4 Pro biedt meer dan alleen 4K er zijn ook voordelen bij HD tv's, zie o.a. Dit artikel op T.net

Extra PlayStation-gerelateerde topics:
- [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen
- Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2
- Lijst met PSN ID's van Tweakers [!] Externe site! Google Docs-link.