Acties:
  • 0 Henk 'm!
@asnnetworks

Dan is nioh helemaal de game voor jou als ik die beschrijving lees.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nieuwevolger schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 15:03:
@asnnetworks

Dan is nioh helemaal de game voor jou als ik die beschrijving lees.
Die game sprak me in eerste instantie ook heel erg aan vanwege de setting. Tot ik erachter kwam dat de hoofdpersoon een Westerling is.... Dat is zo tenenkrommend, bijna net zo slecht als films kijken met Duits eroverheen gesproken. Echt doodzonde van de hele setting, echt toffe vijanden en demonen/monsters in Japanse style. En dan speel je de hele game als een blonde Engelsman in jaren 1600 in Japan als samurai |:(

[ Voor 17% gewijzigd door ASNNetworks op 12-08-2016 15:10 ]

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die dudes van Lords of the Fallen zijn ook met een nieuwe "Souls" achtige game bezig. The Surge heet 'ie. Futuristische shit. Ben benieuwd.

Net wat Lords of the Fallen gameplay gekeken. Het ziet er best aardig uit toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 10-09 11:54
Zijn er nog meer mensen hier die uitkijken naar Grow Up.
Ik heb Grow Home platinum gehaald en echt wat een tof spel. De sfeer en de rust, maar ook zeker de besturing zijn echt geweldig!

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Jasphur schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 15:36:
Zijn er nog meer mensen hier die uitkijken naar Grow Up.
Ik heb Grow Home platinum gehaald en echt wat een tof spel. De sfeer en de rust, maar ook zeker de besturing zijn echt geweldig!

[video]
Grow Home heb ik volgens mij vrij snel weer verwijderd. Vond er zelf weinig aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18:59
Ja dat was echt zo'n game waar ik zin in had toen ik hem met plus kreeg en ik had hem volgens mij zelfs al op Steam gekocht, maar het deed me helemaal niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Dat had ik in eerste instantie ook. Maar toen ik uit verveling het spel eens opstarte en het onder de knie kreeg was het echt vermakelijk. Heerlijk soepele besturing, leuk kort verhaaltje/doel en om de side-quests te voltooien was wel enig na-denk werk vereist. Denk dat het wel zo'n spel is wat je of tof vind of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixie
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13-09 16:58
Hebben jullie eigenlijk een manier om systematisch de freebies te kennen ?

Ik zag dat Battlefield 4 nu ook in de zomerkoopjes zit voor €4.99. Wanneer ik in de Store ga kijken, merk ik dat ik vroeger blijkbaar al verschillende DLCs 'gekocht' heb dus die zijn toen gegarandeerd gratis geweest. Wanneer ik dan wat google, zie ik zelfs dat ik er nog gemist heb, Zo was de Final Stand DLC eerder dit jaar gratis tot 24 mei, maar kost die nu gewoon €14.99.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Twixie schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 16:24:
Hebben jullie eigenlijk een manier om systematisch de freebies te kennen ?

Ik zag dat Battlefield 4 nu ook in de zomerkoopjes zit voor €4.99. Wanneer ik in de Store ga kijken, merk ik dat ik vroeger blijkbaar al verschillende DLCs 'gekocht' heb dus die zijn toen gegarandeerd gratis geweest. Wanneer ik dan wat google, zie ik zelfs dat ik er nog gemist heb, Zo was de Final Stand DLC eerder dit jaar gratis tot 24 mei, maar kost die nu gewoon €14.99.
De mails van PlayStation, dit topic, Dennis, NeoGAF.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixie
bram1984 schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 16:26:
[...]
De mails van PlayStation, dit topic, Dennis, NeoGAF.
Ik zei dus: 'systematisch' :). De mails van PS of dit topic lees ik meestal, maar blijkbaar dus toch nog freebies gemist in het verleden.

Ik dacht misschien psprices.com, maar die heeft blijkbaar toch ook die freebies niet gezien : bvb https://psprices.com/regi...lefield-4tm-dragons-teeth is zogezegd altijd €14.99 geweest. (Die was volgense Google blijkbaar gratis van 3 tot 10 mei, en heb ik op 5 mei gekocht).

[ Voor 7% gewijzigd door Twixie op 12-08-2016 16:34 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Twixie schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 16:32:
[...]

Ik zei dus: 'systematisch' :). De mails van PS of dit topic lees ik meestal, maar blijkbaar dus toch nog freebies gemist in het verleden.

Ik dacht misschien psprices.com, maar die heeft blijkbaar toch ook die freebies niet gezien : bvb https://psprices.com/regi...lefield-4tm-dragons-teeth is zogezegd altijd €14.99 geweest. (Die was volgense Google blijkbaar gratis van 3 tot 10 mei, en heb ik op 5 mei gekocht).
Ja ik kijk dus systematisch op die sites. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixie
Nu we dan toch over Freebies bezig zijn. Ik zie ook dat Towerfall Ascension, die ooit in de PS+ games zat voor PS4, nu blijkbaar ook een Vita versie heeft. Als ze de bug van vroeger niet opgelost hebben, betekent dit dat je die nu 'gratis' kunt kopen (omdat je de PS4 versie al hebt) maar daardoor het spel ook niet langer een einddatum heeft, maw, is in je bezig ipv dat het verloopt op het einde van je Plus abonnement.
EDIT: is blijkbaar al uit van December vorig jaar 8)7 .

[ Voor 6% gewijzigd door Twixie op 12-08-2016 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19:45

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

Zag dat Rajackar gisteren Divinity: original sin speelde en dat ie nu in de aanbieding is voor 18 euro, dacht ik. Iemand hier die dat speelt en me kan vertellen of het ook nog enigszins casual te spelen is?

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-11-2023
Ik heb hem gekocht in de sale vorige week. Ik vind het tof, maar casual spelen is wel wat lastig denk ik. Ik ga me er over een paar weken dan ook pas vol op gooien :)

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mno
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:12

mno

Verwijderd schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 13:43:
Beta PlayStation 4 firmware 4.00 waarschijnlijk 24 augustus van start

Laat maar komen die handel.
Zit er iets in waar je op zit te wachten?

Gewoon rösti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mno schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 23:03:
Zit er iets in waar je op zit te wachten?
Ik hoop op een eigen thema maker met eigen achtergrond.
Mappen maken van spellen en apps.
De beloofde extra account beveiliging.

En andere handige extra functies zijn meer dan welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warcow
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13-09 10:51
Net beyond eyes ook uitgespeeld, vond het spel beter dan veel reviews zouden doen geloven. Het is een vrij korte game maar als hij veel langer zou zijn was het wel saai geworden.

Niet lezen als je het spel nog gaat spelen:
spoiler:
Wat een kut einde :'(, wel wat voorspelbaar maar toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10:12
nieuws: Outcast-remake komt in maart 2017 uit voor Windows, Xbox One, PlaySta...

Eerste game die ik instabuy in 2017 is ook al bekend :D

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanre4l
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 06-08 10:05
Na enorm genoten te hebben van the walking dead season 1 en 2, zojuist ook Michonne uitgespeeld.
Meer van hetzelfde, en dat is hélémaal geen negatief punt.
Ze hebben wat ze al zo goed deden nog beter gedaan en coolere QTE's gemaakt.
Vond het echt jammer toen ik zag dat er maar 3 episodes waren.

Had ook nu pas door dat de game storylines gebaseerd zijn op een comic book serie. Vond het verhaal ook zo leuk dat ik bijna de comic book zou gaan lezen!

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Gisteren met mijn kleine meid Unmechanical uitgespeeld (papa, ik wil het helikoptertje spelen). Achteraf gezien best een vermakelijke game met leuke niet al te moeilijke puzzels (heb er wel 2 op YT opgezocht) en mooi ontworpen levels. Zag dat er ook nog DLC in het menu staat, dus daar duiken we de volgende keer maar in. Aanrader dus, als je met de kids een game wilt spelen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 17:16

Klantenservice schijnt nog steeds claims af te wijzen. Snap niet dat zo'n groot bedrijf als Sony dit soort dingen niet gewoon fixt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08:35
bram1984 schreef op zondag 14 augustus 2016 @ 10:12:
Gisteren met mijn kleine meid Unmechanical uitgespeeld (papa, ik wil het helikoptertje spelen). Achteraf gezien best een vermakelijke game met leuke niet al te moeilijke puzzels (heb er wel 2 op YT opgezocht) en mooi ontworpen levels. Zag dat er ook nog DLC in het menu staat, dus daar duiken we de volgende keer maar in. Aanrader dus, als je met de kids een game wilt spelen. :)
Zonder kids hoef je je ook niet schamen hoor.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
RedHat schreef op zondag 14 augustus 2016 @ 18:09:
[video]

Klantenservice schijnt nog steeds claims af te wijzen. Snap niet dat zo'n groot bedrijf als Sony dit soort dingen niet gewoon fixt.
Youtube filmpjes met woorden met alleen hoofdletters in de titel zijn niet serieus te nemen, dat zegt niks...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

Geen idee of het aan mijn account ligt, maar kan momenteel UC4 niet kopen in de winkel, zowel op de ps4, als website als app, met alle 3 de betalingsmiddelen. Iemand anders hier ook last van?

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand een idee of de A.O.T. Treasure Box voor de ps4 nog ergens in Nederland te pre-orderen is? Kom alleen maar links tegen van zavvi (waar ik al eerder slechte ervaringen mee heb gehad en het niet wil riskeren) en een Rice die claimt dat het exclusief bij hun verkocht word waar ik nergens anders over lees en daarnaast erg duur is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Laatst online: 09-09 17:16
dutchgio schreef op zondag 14 augustus 2016 @ 19:14:
[...]

Youtube filmpjes met woorden met alleen hoofdletters in de titel zijn niet serieus te nemen, dat zegt niks...
Als je gewoon even het filmpje kijkt dan weet je misschien waar het over gaat. Misschien zijn youtube filmpjes met hoofdletters niet serieus, maar commenten op iets wat je niet gezien hebt zegt al helemaal niets.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 00:04
Verwijderd schreef op zondag 14 augustus 2016 @ 20:35:
Iemand een idee of de A.O.T. Treasure Box voor de ps4 nog ergens in Nederland te pre-orderen is? Kom alleen maar links tegen van zavvi (waar ik al eerder slechte ervaringen mee heb gehad en het niet wil riskeren) en een Rice die claimt dat het exclusief bij hun verkocht word waar ik nergens anders over lees en daarnaast erg duur is.
http://www.365games.co.uk...kasa-festival-costume-dlc

3 pond verzendkosten naar NL, is bestel daar vaak en het komt altijd netjes aan, altijd goede ervaringen met hun gehad.

(daarnaast vraagt Rice €22 verzending naar NL :( )

[ Voor 5% gewijzigd door Mizgala28 op 14-08-2016 21:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mizgala28 schreef op zondag 14 augustus 2016 @ 21:33:
[...]

http://www.365games.co.uk...kasa-festival-costume-dlc

3 pond verzendkosten naar NL, is bestel daar vaak en het komt altijd netjes aan, altijd goede ervaringen met hun gehad.

(daarnaast vraagt Rice €22 verzending naar NL :( )
Kijk dat is mooi, en al helemaal voor die prijs. gelijk besteld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Tabata wat doe je met me!!??

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Speciaal Spotify-kanaal voor gamemuziek gelanceerd.

Afbeeldingslocatie: https://api.reshift.nl/platform_core/media/show_image/354412/?height=406&width=800&crop=center

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapras
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13-09 23:24

Lapras

Ice beam

Er komt toch een GOTY edition van The Witcher 3 op 30 augustus. De prijs is nog onbekend, al heeft Amazon UK een prijs van 40 pond.

Gister, om die reden, mijn oude Xbox weer eens aangeslingerd om eindelijk The Witcher 2 eens uit te spelen. Dat vordert gestaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KRAI.7
  • Nu online

KRAI.7

Bwoah...

Beste Tweakers,

Gisteren merkte ik dat ik mijn DLC niet meer kon zien in Driveclub, volgens meerderen had dit te maken met licenties die niet meer goed staan, deze heb ik gereset en toen zag ik ineens weer meer auto's in mijn garage staan. Na nog wat neuzen in de instellingen blijkt dat mijn PS4 niet als primair ingesteld is, waarop ik probeerde dit wel te doen.

Dit lukte niet omdat er volgens de error melding al een andere PS4 als primair geactiveerd staat. Erg raar, want dit is mijn eerste en enige PS4, en ik deel mijn account ook niet met anderen. Het enige wat ik heb gedaan aan mijn PS4 is een HDD upgrade, maar dit zou blijkbaar geen impact moeten hebben op de activatie van je systeem?

Na wat zoeken zag ik dat je via je computer naar je PSN account beheersite kan gaan, waar je al je apparaten in één klap kunt deactiveren. Dit lukt echter ook niet omdat dit blijkbaar al eerder is gedaan (niet dat ik weet?).

Na een belletje met de klantenservice zojuist wist de medewerker me te vertellen dat hij hier niks aan kon doen, omdat zij net zoveel kunnen als wij qua beheer. Máár, als ik binnen een paar dagen na deactivatie (volgens hem 17 juni 2016) had gebeld had hij een uitzondering kunnen maken. Dus hij zegt dat het niet kan, maar als ik snel was geweest dan wel. :S

Daarnaast vertelde hij me dat het eigenlijk onmogelijk was wat ik hem vertelde en dat ik het dan meteen al had moeten merken, en dat het verder erg druk was en hij dus op moest hangen tenzij ik nog verdere vragen had. 8)7

What to do? :'( Ik heb nog een PS+ lidmaatschap voor 3/4 maanden lopen en kan blijkbaar niks downloaden als ik mijn PS4 niet als primair heb geactiveerd. Heb net ook al een mailtje gestuurd naar PlayStation Support, maar wat als hier niks uitkomt? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Klinkt als classic Sony z'n klantensupport.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14:10

Sandyman538

SandstorM [148839]

RedHat schreef op zondag 14 augustus 2016 @ 21:32:
[...]

Als je gewoon even het filmpje kijkt dan weet je misschien waar het over gaat. Misschien zijn youtube filmpjes met hoofdletters niet serieus, maar commenten op iets wat je niet gezien hebt zegt al helemaal niets.
Misschien handig om dan bij een YouTube filmpje wat je plaatst een iets duidelijker verhaal te zetten ipv
Welke claims en wat wijzen ze af. Dan moet ik een YouTube filmpje gaan kijken waarin dat waarschijnlijk verduidelijkt wordt, daar heb ik dan inderdaad niet zo'n trek in.

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KookSpook
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 30-08 11:04
KRAI.7 schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 13:10:
Beste Tweakers,

Gisteren merkte ik dat ik mijn DLC niet meer kon zien in Driveclub, volgens meerderen had dit te maken met licenties die niet meer goed staan, deze heb ik gereset en toen zag ik ineens weer meer auto's in mijn garage staan. Na nog wat neuzen in de instellingen blijkt dat mijn PS4 niet als primair ingesteld is, waarop ik probeerde dit wel te doen.

Dit lukte niet omdat er volgens de error melding al een andere PS4 als primair geactiveerd staat. Erg raar, want dit is mijn eerste en enige PS4, en ik deel mijn account ook niet met anderen. Het enige wat ik heb gedaan aan mijn PS4 is een HDD upgrade, maar dit zou blijkbaar geen impact moeten hebben op de activatie van je systeem?

Na wat zoeken zag ik dat je via je computer naar je PSN account beheersite kan gaan, waar je al je apparaten in één klap kunt deactiveren. Dit lukt echter ook niet omdat dit blijkbaar al eerder is gedaan (niet dat ik weet?).

Na een belletje met de klantenservice zojuist wist de medewerker me te vertellen dat hij hier niks aan kon doen, omdat zij net zoveel kunnen als wij qua beheer. Máár, als ik binnen een paar dagen na deactivatie (volgens hem 17 juni 2016) had gebeld had hij een uitzondering kunnen maken. Dus hij zegt dat het niet kan, maar als ik snel was geweest dan wel. :S

Daarnaast vertelde hij me dat het eigenlijk onmogelijk was wat ik hem vertelde en dat ik het dan meteen al had moeten merken, en dat het verder erg druk was en hij dus op moest hangen tenzij ik nog verdere vragen had. 8)7

What to do? :'( Ik heb nog een PS+ lidmaatschap voor 3/4 maanden lopen en kan blijkbaar niks downloaden als ik mijn PS4 niet als primair heb geactiveerd. Heb net ook al een mailtje gestuurd naar PlayStation Support, maar wat als hier niks uitkomt? :X
Klinkt alsof iemand je account heeft willen overnemen. Zou eerst even al je passwords wijzigen.
Daarna sony bellen dat je mogelijk gehackt ben en met de vraag of ze per direct willen deactiveren. Dit kunnen ze wel alleen willen ze liever niet.

[ Voor 3% gewijzigd door KookSpook op 15-08-2016 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Beste Tweakers,

Excuse my French, maar wat een kutsupport. Heb je die gast niet even aan zijn oren door de telefoon getrokken?

Stuur ze even een mail op hoge poten met printscreens van het probleem en vraag of ze deze naar een senior/manager kunnen doorsturen. Dat hielp bij mij ook toen ik een keer support nodig had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterPanda
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 13-05 16:21
Na een aantal jaar PC-gamer te zijn geweest ben ik toch van plan een PS4 aan te schaffen.
Nu kan ik voor ongeveer 315 euro de 1TB versie met 2 controllers kopen(nieuw).

Mijn vraag aan jullie, kan ik beter wachten op de PS Neo?
Alvast bedankt _/-\o_

[ Voor 4% gewijzigd door PeterPanda op 15-08-2016 13:39 ]

Mijn naam is niet Peter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08:35
PeterPanda schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 13:39:
Na een aantal jaar PC-gamer te zijn geweest ben ik toch van plan een PS4 aan te schaffen.

Alvast bedankt _/-\o_
Dat weten wij hier evenmin als jij. Binnenkort is de presentatie dan wordt er meer bekend.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixie

Volgens mij zit er toch iets mis in hun activatie-systeem. Ik had enkele maanden terug exact hetzelfde probleem nadat mijn PS4 terugkwam uit een (tweede) herstelling. Bij die tweede herstelling bleken ze de internals te hebben vervangen, want ik merkte dat mijn MAC-adressen anders waren dan vroeger.
Ik had echter ook een probleem met licenses (weet niet meer juist hoe ik dat merkte) waarbij bleek dat mijn teruggekeerde PS4 niet meer mijn primaire bleek te zijn. Toen ik online probeerde alles te deactiveren, kreeg ik ook de melding dat dat niet kon omdat ik het nog maar recent gedaan had. Was nochtans 100% zeker dat ik dat nog nooit eerder gedaan had.

Dan ook maar een telefoontje naar support, en daar hebben ze wél alles kunnen/willen deactiveren. De support persoon benadrukte echter wel heel opvallend dat dit bij wijze van grote uitzondering was omdat ik mijn toestel teruggekregen had uit garantie. Als het al daardoor was, zou ik overigens ook al hopen dat ze dat zelf in orde brengen. Hoedanook, dat Support jou vertelde dat ze het niet kunnen is dus dikke zever, het is gewoon dat ze blijkbaar niet willen. Ik zou dan ook nog eens opnieuw support proberen te bellen en met wat geluk heb je iemand anders die er niet zo een probleem van maakt.
KookSpook schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 13:26:
[...]
Klinkt alsof iemand je account heeft willen overnemen.
In mijn geval was de kans daartoe toch wel vrij klein, gezien de complexiteit van paswoorden die ik altijd aanneem. Dus volgens mij heeft het daar weinig mee te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KRAI.7
  • Nu online

KRAI.7

Bwoah...

KookSpook schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 13:26:
[...]

Klinkt alsof iemand je account heeft willen overnemen. Zou eerst even al je passwords wijzigen.
Daarna sony bellen dat je mogelijk gehackt ben en met de vraag of ze per direct willen deactiveren. Dit kunnen ze wel alleen willen ze liever niet.
Heb m'n wachtwoord gisteren moeten veranderen na een pop-up op m'n PS4, dit heb ik gelijk gedaan. Echter ben ik bang dat ik niet verder kom met dit soort antwoorden van ze.
bram1984 schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 13:34:
[...]

Excuse my French, maar wat een kutsupport. Heb je die gast niet even aan zijn oren door de telefoon getrokken?

Stuur ze even een mail op hoge poten met printscreens van het probleem en vraag of ze deze naar een senior/manager kunnen doorsturen. Dat hielp bij mij ook toen ik een keer support nodig had.
Zeg dat wel ja... Het liefst wel, maar ik denk dat je uiteindelijk verder komt met beleefd blijven dan met wat jij zegt, hoe graag ik het ook had gewild, zeker met zo'n reactie...

Wanneer ze me een mail terugsturen met hetzelfde verhaal kunnen ze idd zo'n mail verwachten... O+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Tweestapsverificatie op het PSN zal op korte termijn waarschijnlijk uitgerold worden

Afbeeldingslocatie: http://cdn.psx-sense.nl/wp-content/uploads/2016/08/2Step-580x297.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!
PeterPanda schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 13:39:

Alvast bedankt _/-\o_
Ik check het even voor je en kom erop terug. O-)

Afbeeldingslocatie: https://femkevanrossum.files.wordpress.com/2015/06/glazen-bol-2.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KRAI.7
  • Nu online

KRAI.7

Bwoah...

Nou, net nog een keer gebeld, iemand anders aan de lijn en volgens hem kwam het neer op licentiemisbruik. Een PSN account mag worden gebruikt op 2 systemen, 1 primaire en 1 secundaire. Als mensen daar overheen proberen te gaan, krijgen ze de melding die ik krijg, zodat er niet 200 mensen (bij wijze van...) een eenmalig gekocht spel kunnen spelen. Daarom moet ik dus eerst uitloggen op het andere PS4 systeem (welke andere, want ze zien blijkbaar een tweede maar die is dus niet van mij) voordat ik een ander systeem kan activeren.

Toen ik wat geïrriteerder raakte en zei dat als hij ze nu zou deactiveren er toch alsnog geen licentiemisbruik zou worden gemaakt, begon hij dat dit hun beleid is en dat hij dit niet zelf bedenkt, en mocht ik het er niet mee eens zijn kon ik een klacht indienen die waarschijnlijk hetzelfde antwoord kreeg als wat ik nu had.

Daarop de opmerking dat ik nog 3/4 maanden een PS+ lidmaatschap heb verwees hij me nogmaals naar het beleid en dat daarop geen uitzondering kon worden gemaakt.

Als dit betekent dat ik 3/4 maanden kan wachten alvorens ik alles eruit kan gooien stap ik over naar een PC voor het gamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Beste Tweakers,

Komt door de hdd upgrade. Als je de ps4 niet deactiveert voordat je de hdd eruit haalt blijft je oude systeem als primary ingesteld.
Als je daarna de install doet met nieuwe hdd wordt dit als een nieuwe ps4 aangemerkt die dus niet primary is.
In de meeste tutorials stond dit wel vermeld (2 jr. geleden)

Via support kunnen ze dit iig wel oplossen met wat moeite.

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KookSpook
Anders oude hdd erin en deactiveren en daarna weer nieuwe er in doen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kaanmijo
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online

kaanmijo

Picobello B.V.

De beta voor versie 4.00 begint morgen met onder andere mappen, een nieuwe UI, aanpassingen aan de trofeeën en verdere personalisatie.

https://blog.eu.playstati...eek-at-upcoming-features/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KookSpook
oOo Mappen!!! Eindelijk!!!

[ Voor 8% gewijzigd door KookSpook op 15-08-2016 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KRAI.7
  • Nu online

KRAI.7

Bwoah...

KookSpook schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 14:17:
Anders oude hdd erin en deactiveren en daarna weer nieuwe er in doen?
Had ik graag gedaan, maar de HDD is al een tijdje ergens anders voor in gebruik en dus al geformatteerd destijds...

De 2e medewerker zei ook dat als ik bewijs had dat iemand anders gebruik maakte van mijn account ik naar de politie kon gaan en het op die manier via hen kon spelen. 8)7 :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu is het wachten op de Email invite voor de 4.0 beta die morgen gaat beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixie
YakuzA schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 14:16:
[...]
Komt door de hdd upgrade. Als je de ps4 niet deactiveert voordat je de hdd eruit haalt blijft je oude systeem als primary ingesteld.
Als je daarna de install doet met nieuwe hdd wordt dit als een nieuwe ps4 aangemerkt die dus niet primary is.
In de meeste tutorials stond dit wel vermeld (2 jr. geleden)

Via support kunnen ze dit iig wel oplossen met wat moeite.
Blijft nog het feit dat a) hun deactivate-all via de website duidelijk totaal niet werkt (was bij mij ook zo), b) ze belachelijk strikt zijn. Je gaat me niet vertellen dat het niet vaker voorkomt dat iemand een nieuwe PS4 koopt en de vorige vergeet te deactiveren. Ik kan me niet inbeelden dat ze in al die gevallen zeggen: pech gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clavat
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 17:34
Twixie schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 14:36:
[...]

Blijft nog het feit dat a) hun deactivate-all via de website duidelijk totaal niet werkt (was bij mij ook zo), b) ze belachelijk strikt zijn. Je gaat me niet vertellen dat het niet vaker voorkomt dat iemand een nieuwe PS4 koopt en de vorige vergeet te deactiveren. Ik kan me niet inbeelden dat ze in al die gevallen zeggen: pech gehad.
Dan zou toch ook op de site een 2de ps4 moeten staan?
Of zie ik het verkeerd?

PSN: McMillan0984

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixie
Clavat schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 14:38:
[...]
Of zie ik het verkeerd?
Goede vraag, en ik weet ook niet meer wat ik destijds zag toen ik mijn replacement kreeg. Sowieso heb je blijkbaar recht op een primary en secondary PS4, en zou je op je secondary in staat moeten zijn je games te downloaden en te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KRAI.7
  • Nu online

KRAI.7

Bwoah...

Clavat schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 14:38:
[...]

Of zie ik het verkeerd?
Ik heb net gekeken, en er staat maar 1 PS4, wat ik raar vond, aangezien de medewerker zei dat er 2 staan geregistreerd. Maar als iemand op mijn account heeft gezeten en dus alle apparaten eruit heeft gegooid 17 juni zou de PS4 die ik nu zie dus niet de mijne zijn (op de website). Het rare vind ik wel dat ik de afgelopen maanden nog steeds alle PS+ games kon downloaden en in de bibliotheek kon zetten... tot nu.

Na wat zoeken op Google zie ik dat meerdere mensen hier last van hebben de laatste tijd. Raar toch?

HDD upgrade zou volgens velen niet uit moeten maken en heb het ook nooit gezien in een tutorial, bovendien heb ik 2 keer m'n HDD vervangen: 1 keer naar 1TB en de andere keer naar 2TB, dus dan had ik dit al veel eerder moeten hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clavat
KRAI.7 schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 14:49:
[...]

Ik heb net gekeken, en er staat maar 1 PS4, wat ik raar vond, aangezien de medewerker zei dat er 2 staan geregistreerd. Maar als iemand op mijn account heeft gezeten en dus alle apparaten eruit heeft gegooid 17 juni zou de PS4 die ik nu zie dus niet de mijne zijn (op de website). Het rare vind ik wel dat ik de afgelopen maanden nog steeds alle PS+ games kon downloaden en in de bibliotheek kon zetten... tot nu.

Na wat zoeken op Google zie ik dat meerdere mensen hier last van hebben de laatste tijd. Raar toch?

HDD upgrade zou volgens velen niet uit moeten maken en heb het ook nooit gezien in een tutorial, bovendien heb ik 2 keer m'n HDD vervangen: 1 keer naar 1TB en de andere keer naar 2TB, dus dan had ik dit al veel eerder moeten hebben...
Misschien heel stom wat ik nu zeg..
Maar misschien bij een vriend per ongeluk op primary gezet hem zijn ps4 toen jij ingelogd was?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KRAI.7
  • Nu online

KRAI.7

Bwoah...

Clavat schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 14:51:
[...]

Misschien heel stom wat ik nu zeg..
Maar misschien bij een vriend per ongeluk op primary gezet hem zijn ps4 toen jij ingelogd was?
Nee, ik deel mijn PSN gegevens met niemand, nooit gedaan ook. Het enige andere PS apparaat wat ik ooit had was een Vita, maar die heb ik gewoon netjes gedeactiveerd voor de verkoop...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixie
KRAI.7 schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 14:49:
[...]

Overigens, als ik effen mijn eigen probleem terug opzoek hier : Twixie in "[PS4] PlayStation 4 - deel 6" , dan zou je zelfs nog altijd in staat moeten zijn de games te downloaden en te spelen. Het is enkel dat andere profielen op je PS4 de games niet kunnen spelen, enkel jij zelf. Dat is blijkbaar de normale behavior bij een secondary PS4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clavat
KRAI.7 schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 14:53:
[...]

Nee, ik deel mijn PSN gegevens met niemand, nooit gedaan ook. Het enige andere PS apparaat wat ik ooit had was een Vita, maar die heb ik gewoon netjes gedeactiveerd voor de verkoop...
Ik heb een tijd terug ook een hdd upgrade gedaan en tot nu toe nergens geen problemen mee gehad.
Ik heb net via de website al mijn apparaten gedeactiveerd.
Vanavond ga ik als ik thuis ben mijn ps4 activeren kijken of ik hetzelfde ervaar,
Alhoewel ik wel alles kon deactiveren en nu dus op de site zie staan dat er geen apparaten geactiveerd zijn.
Als ik het probleem dan ook heb lijkt me dat er bij Sony iets goed fout moet zitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 00:02

The_Worst

Unox

Verwijderd schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 13:55:
Tweestapsverificatie op het PSN zal op korte termijn waarschijnlijk uitgerold worden

[afbeelding]
Was toch al bekend?

Het plaatje dat je plaatst is van het scherm waar je een pincode kan instellen voor je PlayStation, heeft verder niks met 2FA te maken.

Screenshots van de nieuwe update: http://m.imgur.com/a/kKHFg

[ Voor 6% gewijzigd door The_Worst op 15-08-2016 15:23 ]

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!
wtf is mis met het playstation blog? ik moet nu opeens inloggen voor ik op het playstation blog kan komen. Het ziet er ook niet betrouwbaar uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KookSpook
Nieuwevolger schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 15:47:
wtf is mis met het playstation blog? ik moet nu opeens inloggen voor ik op het playstation blog kan komen. Het ziet er ook niet betrouwbaar uit.
We're aware some of you are seeing a log-in page when visiting our blog. This shouldn't be happening and we're looking into it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixie
Is net gefixt blijkbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixie
Verwijderd schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 13:55:

[afbeelding]
Zoals TheWorst hierboven al zegt heeft dat niets met 2-factor auth te maken. Als ze echt 2-factor auth gaan toevoegen betekent dat ook dat je iets 'hebt' ipv enkel iets 'weet' (nl. het paswoord en/of PIN). Dat hebben is meestal je eigen telefoon. Dat gaat dan vaak ofwel via SMS-verificatiecodes, ofwel via time-based one-time passwords zoals met Google Authenticator.
Ik hoop op dat laatste met support voor Authy. Gebruik die nu al voor verschillende sites.

EDIT: jammer, zal blijkbaar via SMS'en gaan : http://gearnuke.com/sony-...actor-authentication-psn/ .

[ Voor 7% gewijzigd door Twixie op 15-08-2016 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dan de Tweestapsverificatie morgen al bij de 4.0 beta zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
Twixie schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 16:07:
[...]

Zoals TheWorst hierboven al zegt heeft dat niets met 2-factor auth te maken. Als ze echt 2-factor auth gaan toevoegen betekent dat ook dat je iets 'hebt' ipv enkel iets 'weet' (nl. het paswoord en/of PIN). Dat hebben is meestal je eigen telefoon. Dat gaat dan vaak ofwel via SMS-verificatiecodes, ofwel via time-based one-time passwords zoals met Google Authenticator.
Ik hoop op dat laatste met support voor Authy. Gebruik die nu al voor verschillende sites.

EDIT: jammer, zal blijkbaar via SMS'en gaan : http://gearnuke.com/sony-...actor-authentication-psn/ .
Beter SMS dan 1 of een andere app, je wilt niet weten hoeveel shit ik had toen mijn Steam app corrupt raakte terwijl ik guard aan had...

SMS is prima, en dan als extra optie een app of dergelijk, een keuze laten aan persoon in kwestie is altijd beter dan iets opdringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18:01

JSchut

.....

Verwijderd schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 14:34:
Nu is het wachten op de Email invite voor de 4.0 beta die morgen gaat beginnen.
Hoop dat ik er weer inzit. Echt een nuttige update!

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• djmelvee
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 09:36
Jammer dat alles Chinees is geworden, ben daar helemaal niet zo goed in..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JSchut schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 16:44:
Hoop dat ik er weer inzit. Echt een nuttige update!
Gefeliciteerd en het is gewoon wachten op de Email morgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

Beste Tweakers,

Vriend van mij ook gehad, opeens niet meer de active ps4 (dat was er 1 in een ander land geworden), Sony kon ook niets voor hem doen, want was zijn eigen schuld :?
Heeft uiteindelijk 3 of 4 maanden moeten wachten en toen kon ie het terug veranderen.
Dit schijnt vaker te gebeuren en ik heb het vermoeden dat dit niet de schuld van de gebruiker is, maar dat er nog steeds iets gigantisch lek is bij Sony.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13-09 16:21
Is er geen ps4/ps+ webcare op twitter, miss is dat een optie? Zal zelf is zoeken.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breminem
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18:31
djmelvee schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 17:03:
[...]

Jammer dat alles Chinees is geworden, ben daar helemaal niet zo goed in..
_O- _/-\o_

PSN: breminem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maukoo
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 17:23
MeNTaL_TO schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 18:05:
[...]

Vriend van mij ook gehad, opeens niet meer de active ps4 (dat was er 1 in een ander land geworden), Sony kon ook niets voor hem doen, want was zijn eigen schuld :?
Heeft uiteindelijk 3 of 4 maanden moeten wachten en toen kon ie het terug veranderen.
Dit schijnt vaker te gebeuren en ik heb het vermoeden dat dit niet de schuld van de gebruiker is, maar dat er nog steeds iets gigantisch lek is bij Sony.
Ik heb het ook sinds vorige maand maar dan op mijn US account. Had wat games gekocht tijdens de sale in de US store zoals Batman, lbp3, last of js remastered. Heb ze gespeeld op mijn normale nl account tot ik voor een paar weken geleden via mijn normale account de games niet meer kon opstarten. Na wat speurwerk moest ik mijn us account op primary zetten maar dit ging dus niet. Spellen zijn nog wel gewoon te spelen op mijn us account maar alle save progress ben ik kwijt en kan dus opnieuw gaan beginnen. Of 6 maanden wachten om te kunnen deactiveren via de playstation account site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maukoo
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 17:23
bram1984 schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 19:03:
[...]

Dit kan toch al lang? Of ben ik in de war?
Alleen op ps3 zo ver ik me kan herinneren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixie
bram1984 schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 19:03:
[...]
Dit kan toch al lang? Of ben ik in de war?
Jij hebt duidelijk niet veel content op je PS4 :P.
Neen, dit kan nog altijd niet, terwijl het al heel lang op de PS3 beschikbaar is. Op de PS4 staan gewoon al je games samen, ook als dat demo's zijn of gratis IGC games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zag dat er trophy aanpassingen zijn.

Wel een aantal mooie veranderingen(vooral de Off-line functie), maar ik had stiekem gehoopt dat ze net zo'n progress systeem hadden ingebouwd als bij de Xbox..

Daar word (door de trophy hunters)al jaren om gevraagd...

Hopen dat dat nog een keertje komt in de toekomst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Zojuist episode 1 van telltale Batman gespeeld en toch wel weer een puike game wat Telltale aflevert, het laat me weer verlangen naar de volgende episode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Twixie schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 19:38:
[...]

Jij hebt duidelijk niet veel content op je PS4 :P.
Neen, dit kan nog altijd niet, terwijl het al heel lang op de PS3 beschikbaar is. Op de PS4 staan gewoon al je games samen, ook als dat demo's zijn of gratis IGC games.
Ik heb nog 500GB over van de 2TB. ;)

Maar het misverstand zat hem erin dat ik dacht dat hij bedoelde dat je de buttons kon mappen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Yes, DSIII en MSG:TPP weten te bemachtigen voor een mooi prijsje. Ha, kan mijn vrouw lekker gaan haken / breien en dan zal ik wel voor haar beneden zitten met een koptelefoon op :+

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Uffeltje
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 20:22
Muis en toetsenbord voor PS4. Belachelijk. :r Het hele voordeel dat iedereen gelijke hardware heeft is nu dus weg.

YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KookSpook
Uffeltje schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 22:50:
https://www.playstation.c... en toetsenbord voor PS4. Belachelijk. :r Het hele voordeel dat iedereen gelijke hardware heeft is nu dus weg.
Was toch al zo. Xim4 en venom x bestaan al een tijdje en de reviews geven aan dat die beter zijn dan deze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uffeltje
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 20:22
Mwa, deze wordt pas eind dit jaar gereleased. Heb jij een link naar de reviews? Daarbuiten wordt deze op de site van PS zelf aangeboden, wat betekent dat Sony achter dit soort dingen staat. Lijkt me geen positieve ontwikkeling.

YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18:59
Muis en toetsenbord voor PS4. Belachelijk. :r Het hele voordeel dat iedereen gelijke hardware heeft is nu dus weg.
Upgraden, zelfde X86 platform en nu muis en toetsenbord (van Sony zelf). Volgens mij proberen ze gewoon een pc te maken. Ga maar alvast een bureautje timmeren :p

Ben zelf alweer naar de pc geswitcht met fps games, maar anders had ik het ook zwaar klote gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KookSpook
Uffeltje schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 22:58:
Mwa, deze wordt pas eind dit jaar gereleased. Heb jij een link naar de reviews? Daarbuiten wordt deze op de site van PS zelf aangeboden, wat betekent dat Sony achter dit soort dingen staat. Lijkt me geen positieve ontwikkeling.
Volgens mij is hij al een tijdje uit in de USA en Azie. Als je zoekt op: HORI Tactical Assault Commander Pro, kom je veel tegen. Ik vind het van Sony inderdaad wel een slechte move om zich hieraan te verbinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Uffeltje schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 22:58:
Bestaat ook echt al sinds de PS3, maakt verder niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaijRaij
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12-09 11:50
Maar niet door Sony zelf gepromoot en ook niet deze specifieke set. Maakt verder inderdaad niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SmooK schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 01:19:
Maar niet door Sony zelf gepromoot en ook niet deze specifieke set. Maakt verder inderdaad niet uit.
Ik vind dat inderdaad helemaal niks uitmaken. Alsof mensen nu massaal naar de winkel rennen omdat het van Sony officieel "mag"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
Ik heb een ps4 om lekker lui vanuit mn bank te kunnen gamen. Muis en toetsenbord werkt niet vanaf de bank. Mij boeit t niet ;)

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
Deels, de input van een muis op de PS4 is niet hetzelfde als op de PC, ik had een tijd terug gelezen dat zo'n "muis" je controller emuleert omdat de PS4 geen echte mouse input heeft, zie het als een "deel van" de controller die vermomd is als een muis, is niet helemaal hetzelfde dus zolang Sony dat niet via een update aanpast of dergelijke.

Ik ken daarnaast iemand met zo'n vergelijkbare set, is naar mijn mening een verkapte manier van spelen, speelt helemaal niet beter dan een controller en al helemaal niet als met een echte muis op PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Scrisissszzz schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 07:04:
Ik heb een ps4 om lekker lui vanuit mn bank te kunnen gamen. Muis en toetsenbord werkt niet vanaf de bank. Mij boeit t niet ;)
Werkt prima hoor, helemaal met een FragFX waarbij je een nunchuck gebruikt. De muismat leg je gewoon naast je op een kussen, voetjes op de tafel en gaan.
Mizgala28 schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 07:59:
[...]

Deels, de input van een muis op de PS4 is niet hetzelfde als op de PC, ik had een tijd terug gelezen dat zo'n "muis" je controller emuleert omdat de PS4 geen echte mouse input heeft, zie het als een "deel van" de controller die vermomd is als een muis, is niet helemaal hetzelfde dus zolang Sony dat niet via een update aanpast of dergelijke.

Ik ken daarnaast iemand met zo'n vergelijkbare set, is naar mijn mening een verkapte manier van spelen, speelt helemaal niet beter dan een controller en al helemaal niet als met een echte muis op PC.
Ik heb ervaring met diverse PS3 muizen en als je PC gaming gewend bent, speelt het wel degelijk beter. Kijk maar enkele video's op YouTube. Maar ik zeg altijd maar: mapkennis is veel belangrijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
bram1984 schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 08:30:
[...]

Werkt prima hoor, helemaal met een FragFX waarbij je een nunchuck gebruikt. De muismat leg je gewoon naast je op een kussen, voetjes op de tafel en gaan.

[...]

Ik heb ervaring met diverse PS3 muizen en als je PC gaming gewend bent, speelt het wel degelijk beter. Kijk maar enkele video's op YouTube. Maar ik zeg altijd maar: mapkennis is veel belangrijker.
Ok nice, nooit geprobeerd eigenlijk :+

Maar goed, doe toch niet aan online shooters en story shooters gaan me prima af met controller. Dus hoef niks extra's aan te schaffen :)

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Scrisissszzz schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 08:32:
[...]

Ok nice, nooit geprobeerd eigenlijk :+

Maar goed, doe toch niet aan online shooters en story shooters gaan me prima af met controller. Dus hoef niks extra's aan te schaffen :)
Dat heb ik ook. Ik had met de DS3 wel echt enorme moeite met shooters. Als ik speelde leek het wel of er een bezopen gast over de map heen liep. Ik ging echt alle kanten op. De DS4 is wat dat betreft ook wel echt een vooruitgang.

Ik juich verschillende inputopties alleen maar toe. Ik heb ook opzetstukjes op mijn controller. Dat geeft mij ook een voordeel. Of die Scuf controllers waardoor je je linker duim niet meer van de stick af hoeft te halen. Zit er wel aan te denken er eentje te halen, maar ze zijn peperduur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Git gud scrub :P

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
Hehe..

Opzetstukjes heb ik ook. Die dingen van Hama. Die heb jij toch ook meen ik me te herinneren?
Net dat meer grip is erg prettig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Scrisissszzz schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 08:54:
Hehe..

Opzetstukjes heb ik ook. Die dingen van Hama. Die heb jij toch ook meen ik me te herinneren?
Net dat meer grip is erg prettig.
Yep. Kan niet meer zonder. Snap sowieso niet dat Sony die dingen niet iets hoger heeft gemaakt. Het is een stuk nauwkeuriger ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

bram1984 schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 08:58:
[...]

Yep. Kan niet meer zonder. Snap sowieso niet dat Sony die dingen niet iets hoger heeft gemaakt. Het is een stuk nauwkeuriger ook.
In één van mijn DS4's waren de rubbertjes vrij snel versleten en ik heb toen de pookjes vervangen door die van de Xbone. Past perfect en heeft betere grip. Bijkomend voordeel is dat ze iets hoger zijn en dat vind ik zelf eigenlijk ook wel prettig.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10:12
MeNTaL_TO schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 18:05:
[...]

Vreemd, dan meld ik me maar ook ff, want ik heb precies hetzelfde... zag dat mijn PS4 niet als primair systeem staat, hbe nooit updates gedaan en heb zover ik weet wel op een andere PS4 ingelogd, maar zeker nooit als Primair ingesteld. Ik kon ook de online reset niet gebruiken en kreeg hetzelfde verhaaltje van de klantenservice.
Ik heb wel mijn wachtwoord sindsdien gewijzigd, maar dit is gewoon vreemd.

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Pagina: 1 ... 4 ... 107 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
De PS4 Pro biedt meer dan alleen 4K er zijn ook voordelen bij HD tv's, zie o.a. Dit artikel op T.net

Extra PlayStation-gerelateerde topics:
- [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen
- Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2
- Lijst met PSN ID's van Tweakers [!] Externe site! Google Docs-link.