Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• SmooK
  • Registratie: augustus 2005
  • Laatst online: 16:16
Ik ben vooral benieuwd wat mensen er over een week over zeggen.

PSN: raysmook

Nog een maand wachten op de ps4neo dus :( .
Iemand een idee wanneer de gamescom , Tokyo game show en paris game week zijn?

• rajackar
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 16-11 19:11

rajackar

Blood minister

quote:
dvdkiwi schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 15:25:
[...]

Voor mij niet.
Sommige spellen die ik speel (pCars, BF, Trackmania) draaien op 1080/60 en sommige spellen (Bloodborne, Driveclub, Uncharted) op 30fps en die doen het ook prima; ik zie niet in waarom ik die per se op 60 zou willen spelen.
Voor mij is voorlopig nog geen reden om een Neo te gaan kopen.
An sich maak je een goed punt. Ik heb me bv bij Bloodborne of Dark Souls 3 ook nooit aan 30fps gestoord. Toch heb ik laatst Dark Souls 3 ook even op mijn PC geïnstalleerd die wel 60 fps trekt. Als je daarna terug gaat lijkt het toch een beetje sluggish op de PS4. Na een uurtje ben je weer gewend en heb je nergens last van maar hierdoor ben ik toch een beetje opgeschoven richting het 60 fps kamp.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 3700X

• warcow
  • Registratie: april 2005
  • Laatst online: 11-11 00:20
Wat betreft kopen fysiek of store zoals hierboven gevraagd, heb zelf nog wel de voorkeur aan fysiek tov online store. Vind een collectie doosjes eigenlijk wel mooi en heb meer het gevoel dat dit langer speelbaar blijft ivm afhankelijkheid servers sony. Als het online echter veel goedkoper kan of een spel is dat ik vaak even snel oppak (battlefield) of juist maar 1 x in mijn leven speel dan is online voor mij ook prima.

Als je veel in de store koopt loont het een US account erbij te nemen. Daar zijn de aanbiedingsprijzen soms best lager dan hier.
quote:
rajackar schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 10:13:
[...]
An sich maak je een goed punt. Ik heb me bv bij Bloodborne of Dark Souls 3 ook nooit aan 30fps gestoord. Toch heb ik laatst Dark Souls 3 ook even op mijn PC geïnstalleerd die wel 60 fps trekt. Als je daarna terug gaat lijkt het toch een beetje sluggish op de PS4. Na een uurtje ben je weer gewend en heb je nergens last van maar hierdoor ben ik toch een beetje opgeschoven richting het 60 fps kamp.
Is de console niet altijd een stap terug tov de pc? (van wat ik de pcmasterrace mensen altijd hoor zeggen; zelf heb ik er geen ervaring mee want ik heb een oude pc waar ik niet op game).
Als ik alles altijd in de allerbeste kwaliteit had willen spelen zou ik wel een dikke pc kopen, maar ik wil niet elk jaar mijn consoles upgraden dus neem genoegen met 30fps/900p. Ik maak me daar niet zo druk om en ben nog altijd meer dan tevreden met wat ik op mijn tv'tje zie ;)

dvdkiwi wijzigde deze reactie 10-08-2016 10:32 (3%)

PSN ID/ XBL= zuperkiwi // Kunnen we alsjeblieft een beetje op de spelling letten? // Flickr

quote:
Nieuwevolger schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 10:12:
Nog een maand wachten op de ps4neo dus :( .
Iemand een idee wanneer de gamescom , Tokyo game show en paris game week zijn?
Ja, maar dat kun je toch gewoon Googlen? :?
quote:
SmooK schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 10:06:
Ik ben vooral benieuwd wat mensen er over een week over zeggen.
Yep ik ook. Ze hebben ook geroepen dat ze in de toekomst base building willen toevoegen. Ik wacht dus rustig op een lagere prijs en een "uitgepatchte" game.

• dvd-linden
  • Registratie: augustus 2011
  • Laatst online: 18:27
quote:
dvdkiwi schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 07:18:
[...]

Nee.
Dit is de "echte schoonheid zit van binnen" gedachte, iets wat enkel lelijke mensen altijd roepen ;)
Graphics zijn net zo belangrijk als gameplay imo, die twee samen versterken de game ervaring.
Graphics zonder goede gameplay is niks, gameplay met shitty graphics vind ik ook niks.

Het verbaast me niks dat er mensen zijn die niet zo veel om graphics geven, het verbaast me wel dat mensen zich erover verbazen dat er mensen zijn die dat wel doen.
Ik ben het in principe met je eens, maar ik zou dan nog eerder een game spelen die echt lekker speelt en er niet uitziet dan een game spelen die er super uitziet, maar voor geen meter speelt. Het klopt dat het, mits goed gedaan, elkaar versterkt.

Om een voorbeeld te geven van een game die er in mijn ogen niet uitziet, maar die toch best populair is doordat de gameplay sterk is zou ik Hotline Miami willen noemen. Ik heb het nooit gespeeld en vind de game in de gameplay beelden die ik gezien heb er niet uitzien, maar mensen zijn er toch behoorlijk enthousiast over en het krijgt goede cijfers. Wellicht is dit wel een andere discussie, want er zit natuurlijk verschil tussen de stijl die een ontwikkelaar kiest voor een game (die vind ik bij Hotline Miami dus erg lelijk, ondanks dat het misschien wel bij de game past) en een game die echt slechte graphics heeft. Wat ik ermee wil zeggen is dat ik dan nog liever Hotline Miami zou spelen dan bijvoorbeeld een Battlefield 1 als die voor geen meter zou spelen.

Zoals ik het bekijk kunnen mooie graphics echt een meerwaarde hebben, maar als ze wat minder zijn en de gameplay gewoon echt goed is dan hoeft het niet storend te zijn dat de graphics minder zijn. Ik vind dan ook, zoals ik al zei, dat de meeste games tegenwoordig op zo'n niveau zitten dat de graphics mij niet zo snel meer zullen storen (terwijl dit bij de PS3 en helemaal bij de PS2 nog een heel ander verhaal was). Als er dan iets is dat mij eerder zou kunnen storen zijn het bijvoorbeeld hele duidelijke framedrops, omdat dat je uit de beleving kan halen of gewoon irritant is voor de gameplay. Dus wat dat betreft kan de Neo wel echt een meerwaarde bieden (als alles op 10800/60fps gaat draaien), maar aangezien ik op de PS4 nog geen games heb gespeeld met echt storende factoren is voor mij de drang om de Neo te gaan halen er vrijwel niet. Wellicht in de toekomst eens...

PSN ID: dvd-linden | Youtube: dvd-linden

• steefje
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 13-11 13:34
Lees zojuist op gamer.nl dat Sony uitnodigingen heeft verstuurd voor een pers event op 7 september.

Hoewel niet bevestigt, zal dit hoogstwaarschijnlijk toch de officiële introductie van de PS4 NEO zijn

PSN ID Binloading_nl

• twowheeler
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 13-11 16:22
@ de mensen die antwoorden op de manier van kopen.

Dank! Ik heb eigenlijk altijd fysieke spellen gekocht. X360 had niet zoveel opslag. Nu met 1tb en best interessante deals in de Store (witcher is bijvoorbeeld goedkoper) zal ik er vast een paar daar kopen.

Maar al met al gaat m'n voorkeur gewoon naar schijfjes. Wil ook nog wel eens bij de cex naar 2de hands kijken.

Straks nms ophalen. Dan is de bundel compleet.

• SmooK
Ik kijk altijd naar hoeveel tijd ik in een game denk te stoppen. Battlefield was bijvoorbeeld mijn main shooter en heb ik jaren gespeeld en dus digitaal gekocht maar vrijwel alle singleplayer games speel ik 1 keer uit dus die koop ik niet digitaal(tenzij ik ze zo goedkoop kan krijgen dat fysieke exemplaren vrijwel niet onder die prijs gaan duiken zoals wolfenstein in de us store destijds).

• Recon24
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 16-11 11:33
quote:
bram1984 schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 09:54:
[...]

Zou niet echt stroken met de gelekte specs.
Stroken of niet. Het gaat om hetzelfde kleuren pallet.

• SmooK
Misschien dat de gelekte specs niet kloppen of dat de specs zijn aangepast/onder voorbehoud waren afhankelijk van de scorpio

• corset
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 19:40
Hoe ik games koop:

Games beginnen met 100 punten

Linear game -> -20 punten
Prijs boven de 40 euro -> -40 punten
etc
etc

Goed verhaal -> +20 punten
Geweldige gameplay -> +20 punten
From Software -> +60 punten

als het dan boven een bepaalde waarde komt, koop ik hem

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• rajackar

rajackar

Blood minister

quote:
dvdkiwi schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 10:20:
[...]

Is de console niet altijd een stap terug tov de pc? (van wat ik de pcmasterrace mensen altijd hoor zeggen; zelf heb ik er geen ervaring mee want ik heb een oude pc waar ik niet op game).
Als ik alles altijd in de allerbeste kwaliteit had willen spelen zou ik wel een dikke pc kopen, maar ik wil niet elk jaar mijn consoles upgraden dus neem genoegen met 30fps/900p. Ik maak me daar niet zo druk om en ben nog altijd meer dan tevreden met wat ik op mijn tv'tje zie ;)
Tja, dat zou je kunnen beargumenteren (en gebeurt ook veel ;)). Wat mij betreft is dat niet per se zo als je niet alleen naar de graphics kijkt maar ook naar de ervaring er omheen. Om bv Dark Souls 3 lekker te kunnen spelen ben ik best een tijd bezig geweest met alle settings enzo. 1440p op mijn 970 is nét niet lekker met graphics options op het hoogste. Wel boven de 30 FPS maar met vsync etc gaat het hakkelen en zonder vsync tearen. Dan maar spelen met resolutie en options en voordat je dan lekker aan het spelen bent kun je zo uren verder zijn. En dat met iedere game. Ik wist meteen weer waarom ik ook weer een console had gekocht zeg maar ;) Wat dat betreft heeft console nog steeds mijn voorkeur. Mits de game natuurlijk goed gemaakt is.
quote:
SmooK schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 11:25:
Misschien dat de gelekte specs niet kloppen of dat de specs zijn aangepast/onder voorbehoud waren afhankelijk van de scorpio
Het zou mij in ieder geval niet verbazen als ze de neo nog wat hoger gespecced hebben na de aankondiging van de scorpio. Helemaal matchen zal lastig worden aangezien MSFT nog 1+ jaar de tijd heeft. Digital Foundry had btw een leuk artikel over de upscaling methode die Sony aanraadt voor 4k output op de neo. Daarmee konden ze bij DF behoorlijk goede resultaten halen met 1080 native rendering en 4k upscaling. er is best een aardige kans dat Sony die route gaat kiezen en dan voor de marketing toch de 4k kaart gaat spelen.

rajackar wijzigde deze reactie 10-08-2016 11:33 (22%)

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 3700X

quote:
Recon24 schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 11:21:
[...]

Stroken of niet. Het gaat om hetzelfde kleuren pallet.
Het gaat erom dat het kleurenpallet insinueert dat we iets met 4K/HDR kunnen verwachten en aangezien de PS4 gefocussed is op gaming, kunnen we concluderen dat de gelekte specs hier sowieso niet voor geschikt zijn.

• breminem
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 15-11 16:43
quote:
dvd-linden schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 10:30:
[...]

Ik ben het in principe met je eens, maar ik zou dan nog eerder een game spelen die echt lekker speelt en er niet uitziet dan een game spelen die er super uitziet, maar voor geen meter speelt. Het klopt dat het, mits goed gedaan, elkaar versterkt.

Om een voorbeeld te geven van een game die er in mijn ogen niet uitziet, maar die toch best populair is doordat de gameplay sterk is zou ik Hotline Miami willen noemen. Ik heb het nooit gespeeld en vind de game in de gameplay beelden die ik gezien heb er niet uitzien, maar mensen zijn er toch behoorlijk enthousiast over en het krijgt goede cijfers. Wellicht is dit wel een andere discussie, want er zit natuurlijk verschil tussen de stijl die een ontwikkelaar kiest voor een game (die vind ik bij Hotline Miami dus erg lelijk, ondanks dat het misschien wel bij de game past) en een game die echt slechte graphics heeft. Wat ik ermee wil zeggen is dat ik dan nog liever Hotline Miami zou spelen dan bijvoorbeeld een Battlefield 1 als die voor geen meter zou spelen.

Zoals ik het bekijk kunnen mooie graphics echt een meerwaarde hebben, maar als ze wat minder zijn en de gameplay gewoon echt goed is dan hoeft het niet storend te zijn dat de graphics minder zijn. Ik vind dan ook, zoals ik al zei, dat de meeste games tegenwoordig op zo'n niveau zitten dat de graphics mij niet zo snel meer zullen storen (terwijl dit bij de PS3 en helemaal bij de PS2 nog een heel ander verhaal was). Als er dan iets is dat mij eerder zou kunnen storen zijn het bijvoorbeeld hele duidelijke framedrops, omdat dat je uit de beleving kan halen of gewoon irritant is voor de gameplay. Dus wat dat betreft kan de Neo wel echt een meerwaarde bieden (als alles op 10800/60fps gaat draaien), maar aangezien ik op de PS4 nog geen games heb gespeeld met echt storende factoren is voor mij de drang om de Neo te gaan halen er vrijwel niet. Wellicht in de toekomst eens...
Ik heb Hotline Miami uitgespeeld (op Vita) en begrijp wat je bedoelt. Voor de graphics hoef je het inderdaad niet te doen, maar de gameplay en sfeer daarentegen; oi oi oi, wat speelt die game lekker weg zeg!

Ik vindt overigens detail/sfeer een stuk belangrijker dan hoge resolutie. Hotline Miami ziet er feitelijk niet uit, maar de algehele sfeer (kleur-gebruik, muziek, sound effects enz.) maakt het alsnog een topgame.

Bij PC-games kan je binnen de options ook altijd spelen met de resolutie- en details settings. De details-settings leveren een belangrijk aandeel aan de sfeer.
Als ik dan toch keuzes moet maken (omdat m'n PC bijvoorbeeld niet krachtig genoeg is), dan kies ik liever voor een lagere resolutie zodat ik de details op max. kan zetten. Een PC-game op hoogste resolutie maar details op low ziet er alsnog niet uit.
Daarom liever een PS4-game op 900p met high details (= sfeer) dan 1080p en low details (= sfeerloze graphics).

PSN: breminem

quote:
corset schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 11:26:
Hoe ik games koop:

Games beginnen met 100 punten

Linear game -> -20 punten
Prijs boven de 40 euro -> -40 punten
etc
etc

Goed verhaal -> +20 punten
Geweldige gameplay -> +20 punten
From Software -> +60 punten

als het dan boven een bepaalde waarde komt, koop ik hem
Ook ik werk met een puntensysteem. Wil ik de game wel dan 100 punten en wil ik hem niet dan -100. Simpel maar doeltreffend.

• corset
quote:
Beakzz schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 12:12:
[...]

Ook ik werk met een puntensysteem. Wil ik de game wel dan 100 punten en wil ik hem niet dan -100. Simpel maar doeltreffend.
:p ik heb een beetje een dwangstoornis in dit soort gevallen :D alles moet logisch werken op dit soort manieren anders wordt ik gek.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• Recon24
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 16-11 11:33
quote:
bram1984 schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 11:37:
[...]

Het gaat erom dat het kleurenpallet insinueert dat we iets met 4K/HDR kunnen verwachten en aangezien de PS4 gefocussed is op gaming, kunnen we concluderen dat de gelekte specs hier sowieso niet voor geschikt zijn.
4K/HDR heeft niet alleen met gaming te maken, maar ook voor UHD Blu Ray en HDR voor de nieuwe 4K tv's.

En we weten nog steeds niet in wat voor vorm we 4K gaan zien wat betreft gaming.

• Jumpman
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 01:25
Ik heb mijn geld voor No Man's Sky in SNES games gestopt. :) Het begon zo mooi, maar uiteindelijk heb ik toch het gevoel dat het saai begint te worden, ook is de game wereld (het universum) naar mijn idee veel te groot.

Jumpman wijzigde deze reactie 10-08-2016 12:38 (5%)

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• Superkanjo
  • Registratie: juli 2004
  • Laatst online: 15-11 08:35
quote:
Jumpman schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 12:16:
ook is de wereld naar mijn idee veel te groot.
De wereld te groot, er zitten 18,446,744,073,709,551,616 werelden in ....

• Jasphur
  • Registratie: augustus 2015
  • Nu online
quote:
corset schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 12:13:
[...]

:p ik heb een beetje een dwangstoornis in dit soort gevallen :D alles moet logisch werken op dit soort manieren anders wordt ik gek.
haha. Nja ik ga meestal van de reviews uit en mijn ervaringen met de uitgever/ontwikkelaar in het verleden.
Jammer dat er zo weinig demo's uitkomen die ook echt iets met de game te maken heeft. De laatste game die ik doormiddel van een demo gekocht had is Final Fantasy 13-2. Daar kon je een level spelen die al wat verder in het volledige spel zat. Soms is een demo ook echt de eerste 5 minuten van een spel of een totale stand alone zoals bijvoorbeeld Final Fantasy Platinum

Lorem ipsum dolor sit amet | PSN: Jasphur | Discogs Collectie | Untappd: jasperroeken

• Jumpman
quote:
Superkanjo schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 12:23:
[...]

De wereld te groot, er zitten 18,446,744,073,709,551,616 werelden in ....
Haha, gecorrigeerd. Maar nog te groot. ;)

Ook nieuws: nieuws: No Man's Sky-spelers hebben ontmoeting op eerste dag maar zien elkaar....

Ook leuk detail: http://imgur.com/9NC2gMI. Er klopt gewoon te veel niet aan deze game.

Het lijkt in mijn ogen steeds meer op een game gehyped en gepushed door Sony, om in deze periode even wat omzet te draaien.

Jumpman wijzigde deze reactie 10-08-2016 13:01 (54%)

• Superkanjo
quote:
Gaan nu geruchten dat één van deze spelers offline speelde (je kan on- en offline spelen). En dan nog, het is de eerste dag (niet om het goed te praten) dus er kunnen nog dingen niet helemaal goed werken.

• On_E
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 16-11 14:14

On_E

Housemusic

quote:
Jumpman schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 12:38:
Het lijkt in mijn ogen steeds meer op een game gehyped en gepushed door Sony, om in deze periode even wat omzet te draaien.
Ik zie vooral positieve reacties over de game, dus ik denk dat er zat mensen zijn die wel genieten.

Mij lijkt het overigens niets aan maar ik hou gewoon niet van het genre. Geef mijn geld volgende week uit aan F1 2016.

On_E wijzigde deze reactie 10-08-2016 13:10 (15%)

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

• corset
quote:
Jumpman schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 12:38:
[...]

Haha, gecorrigeerd. Maar nog te groot. ;)

Ook nieuws: nieuws: No Man's Sky-spelers hebben ontmoeting op eerste dag maar zien elkaar....

Ook leuk detail: http://imgur.com/9NC2gMI. Er klopt gewoon te veel niet aan deze game.

Dat is wel echt een teken van luiheid "fuck it, plak er maar een sticker op!".

Jammer dat het weer een overhyped game lijkt te worden :-(

quote:
Recon24 schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 12:14:
[...]

4K/HDR heeft niet alleen met gaming te maken, maar ook voor UHD Blu Ray en HDR voor de nieuwe 4K tv's.

En we weten nog steeds niet in wat voor vorm we 4K gaan zien wat betreft gaming.
Klopt, daarom zeg ik ook "aangezien de PS4 gefocussed is op gaming" (For The Players). De PS4 heeft nooit focus op films gehad, dus het lijkt me erg sterk dat de Neo ineens 4K Blu-ray als een van zijn USP's heeft en de hele marketing campagne daar om draait.

• Just_jan
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 07-10 13:14
Kan niet wachten hierop :D :D

Ps4 account = JusttJD

quote:
bram1984 schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 13:15:
[...]

Klopt, daarom zeg ik ook "aangezien de PS4 gefocust is op gaming" (For The Players). De PS4 heeft nooit focus op films gehad, dus het lijkt me erg sterk dat de Neo ineens 4K Blu-ray als een van zijn USP's heeft en de hele marketing campagne daar om draait.
Zo gek is het niet hoor, Sony heeft juist behoefte als bedrijf zijnde om 4k blu ray spelers te verkopen, dit om zo de verkopen van 4k tv's te stimuleren en marktleider te worden in de 4k blu ray speler markt. Sony verdient ook geld aan het verkopen van 4k blu ray disc's en de verkopen van hun eigen film afdeling te stimuleren.

Het is ook niet zo dat Sony z'n ps4 adverteert als een 100 procent gaming apparaat. Ze adverteren vaak genoeg met films/series en de mogelijkheid om spotify te luisteren.

• corset
quote:
Met audio commentary :D Dit wordt awesome!

7 september lijkt dan toch bevestigd te zijn, ik ben in ieder geval erg benieuwd naar de uiteindelijke specs (hopelijk toch wat krachtiger dan de geruchten van 4.2TF) en naar introductiedatum.

http://www.eurogamer.net/...ate-set-for-7th-september

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

• Superkanjo
quote:
Zelfde hier, nog nooit een Bioshock game gespeeld maar wat ik er van gezien heb is het sfeertje in de game helemaal top.

• Poulske
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 16-11 18:48
Bioshock Infinite is een van de beste games die ik ooit heb gespeeld. :D

Never fear shadows. They simply mean there's a light shining somewhere nearby."

• Just_jan
quote:
Poulske schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 13:51:
Bioshock Infinite is een van de beste games die ik ooit heb gespeeld. :D
Met 1 van de beste vrouwelijke characters ooit :) .

Ps4 account = JusttJD

Deel 3 vond ik juist helemaal niks aan... heb 'm toen ie gratis bij ps+ zat wel gedownload maar nooit uitgespeeld. Waarom ik het niks vond vind ik heel lastig uit te leggen; kan niet echt de specifieke reden aanwijzen.
Deel 1 vond ik wel top; het hele sfeertje en de onderwaterstad Rapture waren voor mij echt iets nieuws, ik had nog nooit zo iets gezien en was aardig onder de indruk. De constante spanning in de game was fantastisch!
Deel 2 was al snel van "been there done that" maar was toch leuk.

dvdkiwi wijzigde deze reactie 10-08-2016 13:59 (11%)

PSN ID/ XBL= zuperkiwi // Kunnen we alsjeblieft een beetje op de spelling letten? // Flickr

quote:
Ik heb hier ook wel zin in. Ik heb deel 1 een keer kort geprobeerd op de PS3 met mijn toenmalige muis, maar die werkte er niet lekker op. Toen Infinite (gratis bij Plus) een paar uur gedaan met de DS3 en dat ging al ietsje beter, maar toen moest ik de PS3 verkopen voor de PS4. Nu inmiddels wel shooters met een gamepad onder de knie, dus deze ga ik ff kapot spelen.

• Jumpman
quote:
Superkanjo schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 13:03:
[...]

Gaan nu geruchten dat één van deze spelers offline speelde (je kan on- en offline spelen). En dan nog, het is de eerste dag (niet om het goed te praten) dus er kunnen nog dingen niet helemaal goed werken.
Klopt, er wordt ook gezegd in sommige berichten dat ze wel online waren, maar op een andere server beide. Gezien ook het tijdsverschil in game.

• Poulske
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 16-11 18:48
quote:
dvdkiwi schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 13:57:
Deel 3 vond ik juist helemaal niks aan... heb 'm toen ie gratis bij ps+ zat wel gedownload maar nooit uitgespeeld. Waarom ik het niks vond vind ik heel lastig uit te leggen; kan niet echt de specifieke reden aanwijzen.
Deel 1 vond ik wel top; het hele sfeertje en de onderwaterstad Rapture waren voor mij echt iets nieuws, ik had nog nooit zo iets gezien en was aardig onder de indruk. De constante spanning in de game was fantastisch!
Deel 3 vind ik persoonlijk de beste vanwege de sfeer. Colombia (die wolkenstad) ziet er zo vrolijk uit, maar het heeft een hele donkere achtergrond. Ook is het einde van uitzonderlijk niveau.

Never fear shadows. They simply mean there's a light shining somewhere nearby."

Zo nu iets van 5 uur erin (No Man's sky) en vermaak me nog steeds heel goed. Zit nog op m'n eerste planeet en wil daar zvm vinden. Er is veel te ontdekken. Ook zit er via ontdekken een verhaal in wat wel boeiend is. Maar vooral het verzamelen van spullen vind ik leuk. En dieren ontdekken op de planeten en aliens etc. Gaat veel uren inzitten voor mij in ieder geval.

Edit:
Correctie ben om 09:00 begonnen en nog bezig dus ben al 6uur bezig nu

v8power67 wijzigde deze reactie 10-08-2016 15:03 (9%)

PSN/XBL: hjallo/RiCeBoY NL CORSA HUIDIGE STAAT!/ 4770k@4.4ghz||EVGA 1070 FTW2 stock|| 16gb @1600mhz||850evo 256gb||

quote:
v8power67 schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 14:59:
Zo nu iets van 5 uur erin (No Man's sky) en vermaak me nog steeds heel goed. Zit nog op m'n eerste planeet en wil daar zvm vinden. Er is veel te ontdekken. Ook zit er via ontdekken een verhaal in wat wel boeiend is. Maar vooral het verzamelen van spullen vind ik leuk. En dieren ontdekken op de planeten en aliens etc. Gaat veel uren inzitten voor mij in ieder geval.
Mag eventueel tussen spoiler tags maar wat valt er verder te ontdekken wat we in de trailers nog niet gezien hebben?

• Superkanjo
quote:
v8power67 schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 14:59:

Edit:
Correctie ben om 09:00 begonnen en nog bezig dus ben al 6uur bezig nu
En een verstandhouding opbouwen t.o.v. een beschaving (als je die al bent tegengekomen) en een taal leren enzo?
quote:
bram1984 schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 15:02:
[...]

Mag eventueel tussen spoiler tags maar wat valt er verder te ontdekken wat we in de trailers nog niet gezien hebben?
Owh heb amper trailers gezien ervan. Ja lang geleden en was toen al verkocht.
Dus geen idee wat er getoond is erin.

Vind btw de graphics heel netjes voor zo'n gigantische game. En heb nog geen framedrop gehad ook niet toen ik snel rondvloog. Denk dat het vooral streaming problemen zijn die drops veroorzaken als je een nieuwe planeet zijn atmosfeer binnen vliegt.

Maar ik ben zeker weten Hooked.
quote:
Superkanjo schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 15:05:
[...]

En een verstandhouding opbouwen t.o.v. een beschaving (als je die al bent tegengekomen) en een taal leren enzo?
spoiler:
ja bijv.

v8power67 wijzigde deze reactie 10-08-2016 15:07 (17%)

PSN/XBL: hjallo/RiCeBoY NL CORSA HUIDIGE STAAT!/ 4770k@4.4ghz||EVGA 1070 FTW2 stock|| 16gb @1600mhz||850evo 256gb||

Ook na z'n 3 uur eindelijk mission 37 van mgs 5 gehaald, de missie lijkt vrij onmogelijk en had van alles geprobeerd. Toen maar op youtube gekeken en toen bleek dat je de missie makkelijk kon halen.
quote:
v8power67 schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 15:06:
[...]

Owh heb amper trailers gezien ervan. Ja lang geleden en was toen al verkocht.
Dus geen idee wat er getoond is erin.

Vind btw de graphics heel netjes voor zo'n gigantische game. En heb nog geen framedrop gehad ook niet toen ik snel rondvloog. Denk dat het vooral streaming problemen zijn die drops veroorzaken als je een nieuwe planeet zijn atmosfeer binnen vliegt.

Maar ik ben zeker weten Hooked.

[...]

spoiler:
ja bijv.
Gewoon de standaard shit. Planeetje met bepaalde wel of niet giftige atmosfeer, raar uitziende beesten en wat beplanting.

Ik vraag me dus even af als je een kwartier op een planeet hebt rondgelopen, je niet alles meteen gezien hebt (de begroeiing en de dieren). Of zijn er op iedere planeet zijmissies te vinden en is de noordkant van een planeet bijvoorbeeld aanzienlijk anders dan de zuidkant?

Ik probeer een beetje door je "ooohhhh een nieuwe game" enthousiasme heen te prikken, mocht je dat niet door hebben. ;)

Ik heb daar zelf ook altijd last van. De eerste paar uur zijn vaak magisch, maar als je dan wat langer bezig bent, gaan je mindere dingen opvallen die je in de euforie gemist hebt.

• SqueakyClean
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 16-11 11:23

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

quote:
ASNNetworks schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 13:40:
7 september lijkt dan toch bevestigd te zijn, ik ben in ieder geval erg benieuwd naar de uiteindelijke specs (hopelijk toch wat krachtiger dan de geruchten van 4.2TF) en naar introductiedatum.

http://www.eurogamer.net/...ate-set-for-7th-september
Als de GPU van de Neo echt gebaseerd is op de RX 480, dan is in theorie 5.8TF mogelijk. Zou ook beter aansluiten op de 6.x van de xbone.

Maar ik ga ervan uit dat het op 4.2TF blijft steken, zeker als je rekening houdt met een november release. Maar daar moet 1080p/60fps ook makkelijk mee haalbaar zijn, toch? :)
quote:
corset schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 13:11:
[...]

Dat is wel echt een teken van luiheid "fuck it, plak er maar een sticker op!".

Jammer dat het weer een overhyped game lijkt te worden :-(
Laten we niet te dramatisch doen over een stickertje. Je hebt dit soort geneuzel altijd met overhypte games. Iedereen denkt dat al hun wildste dromen uitkomen en is dan teleurgesteld als dat niet klopt.

Iemand schreef een verhaal over dat ze met een paar vrienden een beveiligingsbedrijf wilde opzetten die goederentransporten tussen zonnestelsels zou beveiligen en was teleurgesteld dat dat niet kon.

Tegen dat soort "negatieve" verhalen doe je niet veel, maar zeggen niets over het spel.

Ik ga dan ook vanavond of morgen zelf besluiten wat ik ervan vind. :)

SqueakyClean wijzigde deze reactie 10-08-2016 15:45 (36%)

• corset
quote:
SqueakyClean schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 15:37:
[...]

Als de GPU van de Neo echt gebaseerd is op de RX 480, dan is in theorie 5.8TF mogelijk. Zou ook beter aansluiten op de 6.x van de xbone.

Maar ik ga ervan uit dat het op 4.2TF blijft steken, zeker als je rekening houdt met een november release. Maar daar moet 1080p/60fps ook makkelijk mee haalbaar zijn, toch? :)

[...]

Laten we niet te dramatisch doen over een stickertje. Je hebt dit soort geneuzel altijd met overhypte games. Iedereen denkt dat al hun wildste dromen uitkomen en is dan teleurgesteld als dat niet klopt.

Iemand schreef een verhaal over dat ze met een paar vrienden een beveiligingsbedrijf wilde opzetten die goederentransporten tussen zonnestelsels zou beveiligen en was teleurgesteld dat dat niet kon.

Tegen dat soort "negatieve" verhalen doe je niet veel, maar zeggen niets over het spel.

Ik ga dan ook vanavond of morgen zelf besluiten wat ik ervan vind. :)
Klopt, ik wacht vol spanning af. Maar je merkt gewoon dat de devs hier en daar opeens aan het terugkrabbelen zijn, en rare acties uithalen. Dat wekt niet veel vertrouwen :)

Ben ook benieuwd waar Sony uiteindelijk mee komt met de neo. 5,5 tflops van de rx 480 klinkt spectaculair, maar die kaart is langzamer dan een gtx 1060. Sowieso zeggen tflops niet alles, zo kan nvidia met minder flops betere prestaties leveren.

Maar een heel ander probleem wat er speelt is dat de gpu wel past in een compact design. Sony wilt natuurlijk niet dat de neo opeens 2x zo groot word als een ps4 en kan het conpacte design een belemmering zijn voor de potentiele kracht van z'n videokaart. Ik ben tevreden als de kracht van de neo tegen 5 tflops zit.

• twowheeler
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 13-11 16:22
Battlefield 4 en hardline zijn €5 elk. Bundel is €9

Nu weet ik van luxe niet meer of ik nu alles door elkaar moet gaan spelen of eerst wat uitspelen. 8)7

twowheeler wijzigde deze reactie 10-08-2016 18:12 (50%)

quote:
Nieuwevolger schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 16:52:
Ben ook benieuwd waar Sony uiteindelijk mee komt met de neo. 5,5 tflops van de rx 480 klinkt spectaculair, maar die kaart is langzamer dan een gtx 1060. Sowieso zeggen tflops niet alles, zo kan nvidia met minder flops betere prestaties leveren.

Maar een heel ander probleem wat er speelt is dat de gpu wel past in een compact design. Sony wilt natuurlijk niet dat de neo opeens 2x zo groot word als een ps4 en kan het conpacte design een belemmering zijn voor de potentiele kracht van z'n videokaart. Ik ben tevreden als de kracht van de neo tegen 5 tflops zit.
Say what? Een nieuwe 1070/RX480 is net zo groot als mijn gpu van 2 jaar geleden (en zelfs die van 5 jaar) en ze zitten allemaal tussen de 150 en 200 watt met vergelijkbare temperaturen. De ventilators zijn veel belangrijker om het geheel compact te houden maar niemand die er mee zit als de Neo 1 cm hoger wordt bijvoorbeeld voor een betere airflow.

Op Vulkan en DirectX 12 is de RX480 trouwens beter dan een 1060 dus een betere kaart voor de toekomstige spellen.

Beakzz wijzigde deze reactie 11-08-2016 00:52 (0%)
Reden: Vulkan ipv Vega :+

• Scrisissszzz
  • Laatst online: 15-11 17:05

Scrisissszzz

Plip plop, plip plop..

Net door Firewatch heen gespeeld. Wat een anti climax einde pffffff...

Hele game denk je dit kan best een tof verhaal zijn en ineens daaaaaag... beetje jammer dit.

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

quote:
Beakzz schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 18:37:
[...]

Say what? Een nieuwe 1070/RX480 is net zo groot als mijn gpu van 2 jaar geleden (en zelfs die van 5 jaar) en ze zitten allemaal tussen de 150 en 200 watt met vergelijkbare temperaturen. De ventilators zijn veel belangrijker om het geheel compact te houden maar niemand die er mee zit als de Neo 1 cm hoger wordt bijvoorbeeld voor een betere airflow.

Op Vega en DirectX 12 is de RX480 trouwens beter dan een 1060 dus een betere kaart voor de toekomstige spellen.
Aangezien de normale ps4 dan toch al het budget model is hoop ik ook gewoon dat ze er een volwaardige rx 480 inproppen. Ik zou het ook niet erg vinden als ik meer moet betalen voor betere prestaties, als ze dan toch per se met een nieuw model willen komen kunnen ze het beter in 1x goed doen. Ik maak me wel zorgen om de cpu, die een overgeklokte versie van de jaguar cpu uit de normale ps4, die bij sommige games een bottleneck waren.

Maar op dit moment verwacht ik dat de ps4neo een console van 400 euro gaat kosten en denk niet dat Sony voor die prijs er een rx480 in gaat proppen. Dan ben ik persoonlijk een groter fan van de scorpio die meer is dan alleen een geuprade xbox one en meer een nieuwe generatie xbox is.

• bukkum
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 17:57
quote:
dvdkiwi schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 13:57:
Ik deel deze ervaring exact hetzelfde. Deel 1 top 2 ook nog 3 halverwege gestopt. Toch ga ik deze wel weer spelen gok ik. Deel 1 misschien wel beste sp ervaring die ik heb gehad met dat sfeertje en de constante spanning.
quote:
bram1984 schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 15:35:
[...]

Gewoon de standaard shit. Planeetje met bepaalde wel of niet giftige atmosfeer, raar uitziende beesten en wat beplanting.

Ik vraag me dus even af als je een kwartier op een planeet hebt rondgelopen, je niet alles meteen gezien hebt (de begroeiing en de dieren). Of zijn er op iedere planeet zijmissies te vinden en is de noordkant van een planeet bijvoorbeeld aanzienlijk anders dan de zuidkant?

Ik probeer een beetje door je "ooohhhh een nieuwe game" enthousiasme heen te prikken, mocht je dat niet door hebben. ;)

Ik heb daar zelf ook altijd last van. De eerste paar uur zijn vaak magisch, maar als je dan wat langer bezig bent, gaan je mindere dingen opvallen die je in de euforie gemist hebt.
Wat ik merkte is dat er weldegelijk terrein verschillen zijn. Soms is het heel dicht begroeid en ergens anders is het kaal. Zijn ook dieren en planten alleen in bepaalde gebieden groeien/leven. Athans zo lijkt het. Soms heb je hele vlakke gebieden en ergens anders hele hoge bergen. Plus je hebt grotten.
Had net een planeet hellemaal kaal bijna. Maar ineens een giga oceaan met haai achtige beesten erin.
Vind de variatie tot nu toe echt heel Tof. Heb ong 10uur gespeeld. Maar ik doe het heel relaxed en rustig aan. Eerste planeet zo ong alles gedaan. Er zijn niet echt missies perse. Je bepaald zelf je richting en ontdekt onderweg wat ervoor nodig is om dat te doen.
Ik game laatste tijd niet of nauwelijks meer, maar ben bij deze game al 10uur bezig en begon vanmorgen 9uur. Dus voor mij persoonlijk is het een top game.
Lang geleden dat ik zo in een game zat. Denk Gran turismo 5 als laatst.

• epo
  • Laatst online: 20:03
quote:
Beakzz schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 18:37:
[...]

Op Vega en DirectX 12 is de RX480 trouwens beter dan een 1060 dus een betere kaart voor de toekomstige spellen.
Oh, heeft de PS4 tegenwoordig ook DirectX, gaaf zeg.
quote:
epo schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 00:24:
[...]

Oh, heeft de PS4 tegenwoordig ook DirectX, gaaf zeg.
Oh heb jij al die bijdehandjes opgekocht laatst? Of wil je gewoon niet snappen dat het voorbeelden van API's waren die meer uit die kaart kunnen halen? Vulkan ondersteunen zou weleens een gouden zet kunnen zijn voor Sony trouwens maar wie weet kunnen ze hetzelfde bereiken met de low level API die ze nu aanleveren.

Vega moest trouwens Vulkan zijn in mijn originele bericht :+

Beakzz wijzigde deze reactie 11-08-2016 00:53 (6%)

• rajackar

rajackar

Blood minister

quote:
Nieuwevolger schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 19:36:
[...]

Aangezien de normale ps4 dan toch al het budget model is hoop ik ook gewoon dat ze er een volwaardige rx 480 inproppen. Ik zou het ook niet erg vinden als ik meer moet betalen voor betere prestaties, als ze dan toch per se met een nieuw model willen komen kunnen ze het beter in 1x goed doen. Ik maak me wel zorgen om de cpu, die een overgeklokte versie van de jaguar cpu uit de normale ps4, die bij sommige games een bottleneck waren.

Maar op dit moment verwacht ik dat de ps4neo een console van 400 euro gaat kosten en denk niet dat Sony voor die prijs er een rx480 in gaat proppen. Dan ben ik persoonlijk een groter fan van de scorpio die meer is dan alleen een geuprade xbox one en meer een nieuwe generatie xbox is.
Dat laatste valt ook een beetje tegen helaas. In de Xbone scorpio zit naar alle waarschijnlijkheid namelijk ook nog een CPU met jaguar cores die ietwat hoger geklokt zijn en wellicht een die shrink hebben gehad. De CPU blijft daarmee een belangrijke bottleneck. Mede daarom hadden ze bij Digital Foundry de verwachting dat 4k resoluties misschien wel mogelijk waren maar games met complexere werelden en animaties niet.
Voor framerate upgrades hebben de NEO en de Scorpio hier beide last van. Om een hogere fps te krijgen moet ook de wereld simulatie vaker gedraaid worden en dit leunt bij veel games zwaar op de CPU. Het is dus maar de vraag in hoevere de hogere klok van de Jaguar cores hier in kan voldoen. Als dat niet lukt blijft het voordeel toch al snel hangen bij een hogere resolutie. En volgens mij wordt daarom ook steeds de 4k kaart gespeeld.
quote:
Beakzz schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 00:49:
[...]

Oh heb jij al die bijdehandjes opgekocht laatst? Of wil je gewoon niet snappen dat het voorbeelden van API's waren die meer uit die kaart kunnen halen? Vulkan ondersteunen zou weleens een gouden zet kunnen zijn voor Sony trouwens maar wie weet kunnen ze hetzelfde bereiken met de low level API die ze nu aanleveren.

je mag er vanuit gan dat Sony met de PS4 sowieso al direct de GPU aan kan spreken dus een API verschil is hier niet bijzonder relevant. Tenzij je aan wil tonen dat de PC prestaties niet direct iets over de console prestaties van een GPU zeggen.

quote:
rajackar schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 11:25:
[...]

Dat laatste valt ook een beetje tegen helaas. In de Xbone scorpio zit naar alle waarschijnlijkheid namelijk ook nog een CPU met jaguar cores die ietwat hoger geklokt zijn en wellicht een die shrink hebben gehad. De CPU blijft daarmee een belangrijke bottleneck. Mede daarom hadden ze bij Digital Foundry de verwachting dat 4k resoluties misschien wel mogelijk waren maar games met complexere werelden en animaties niet.
Voor framerate upgrades hebben de NEO en de Scorpio hier beide last van. Om een hogere fps te krijgen moet ook de wereld simulatie vaker gedraaid worden en dit leunt bij veel games zwaar op de CPU. Het is dus maar de vraag in hoevere de hogere klok van de Jaguar cores hier in kan voldoen. Als dat niet lukt blijft het voordeel toch al snel hangen bij een hogere resolutie. En volgens mij wordt daarom ook steeds de 4k kaart gespeeld.

[...]

je mag er vanuit gan dat Sony met de PS4 sowieso al direct de GPU aan kan spreken dus een API verschil is hier niet bijzonder relevant. Tenzij je aan wil tonen dat de PC prestaties niet direct iets over de console prestaties van een GPU zeggen.
Van de scorpio weet ik niet of hij jaguar cores krijgt, de scorpio moet meer dan een geupgrade console worden en meer een opvolger van de xbone. Ik zie bij de scorpio wel een goeie kans dat hij een andere cpu gaat krijgen, maar dat is ook maar speculeren.

• rajackar

rajackar

Blood minister

quote:
Nieuwevolger schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 11:56:
[...]

Van de scorpio weet ik niet of hij jaguar cores krijgt, de scorpio moet meer dan een geupgrade console worden en meer een opvolger van de xbone. Ik zie bij de scorpio wel een goeie kans dat hij een andere cpu gaat krijgen, maar dat is ook maar speculeren.
Ik baseer mij voornamelijk op de artikelen van Digital Foundry en zij onderbouwen hun conclusies behoorlijk goed.
quote:
Microsoft didn't spend much time talking about the CPU technology found in Scorpio and if we were to be cynical about it, we'd suggest that it's because it's not going to show that much improvement over Xbox One. Just one specification was revealed - that Scorpio would have eight CPU cores, which brings it into line with the existing Xbox One, PS4 and indeed PS4K Neo.

There are two theoretical CPU technologies available to Microsoft here - the existing Jaguar cores (or perhaps a more modern version thereof), or AMD's upcoming Zen technology. Weighing the balance of probabilities, we'd say that it's unlikely to be Zen - if it were, we'd expect Microsoft to have made a much bigger deal of it. But secondly, what we know of the eight-core Zen is that it's a high-end desktop processor that's likely to require a large area of silicon. Integrating that alongside an already large GPU core seems overly ambitious.

With that in mind, we expect the disparity between CPU power and GPU in the consoles to grow even wider, and the importance of DX12 and GPGPU grows even more important - more tasks traditionally associated with the CPU will be hived off to the graphics hardware instead. Assuming Scorpio is indeed still using AMD's more mobile-orientated CPU cores, we should at least expect higher clock-speeds there - PlayStation Neo runs its cores at 2.1GHz vs the 'stock' 1.6GHz found on PS4.
En interessant leesvoer als je wat dieper de techniek in wil gaan:

http://www.eurogamer.net/...ect-scorpio-spec-analysis
http://www.eurogamer.net/...n-neo-and-project-scorpio
http://www.eurogamer.net/...-playstation-neo-gpu-tech

Heerlijk voor de echte tweaker :9~

• epo
  • Laatst online: 20:03
quote:
Beakzz schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 00:49:
[...]

In Windows vooralsnog ja, maar niet in een Linux environment dus niet relevant voor de PS4.

• Vrijdag
  • Registratie: januari 2005
  • Laatst online: 20:00
Ik ben maar eens begonnen met Gat out of hell. Eigenlijk best geinig. En dat liedje... :') :+
quote:
rajackar schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 12:10:
[...]

Ik baseer mij voornamelijk op de artikelen van Digital Foundry en zij onderbouwen hun conclusies behoorlijk goed.

[...]

En interessant leesvoer als je wat dieper de techniek in wil gaan:

http://www.eurogamer.net/...ect-scorpio-spec-analysis
http://www.eurogamer.net/...n-neo-and-project-scorpio
http://www.eurogamer.net/...-playstation-neo-gpu-tech

Heerlijk voor de echte tweaker :9~
Dat laatste artikel is erg interessant, vooral native 1080p met upscaling naar 4k klinkt heel interessant. Dan heb je de nieuwste games allemaal op 1080@60 en blijft er nog wat kracht over voor wat hogere settings. Alleen jammer dat de neo dan tegen wordt gehouden door hitteproblemen van het compacte design.

• DigitalError
  • Registratie: september 2012
  • Laatst online: 19:57
ik zag gisteravond mijn vriendin even dat tricky towers spelen, dat was best wel verslavend zeg maar :P
snel zelf ook maar gedownload :+

PSN: rubensaurus // www.twitch.tv/rubensaurus

• Just_jan
IK denk dat 7 Days to Die mijn verassing van het jaar aan het worden is.

Damn wat is het een leuk&verslavend spelletje..
Perfecte combinatie van Minecraft en Dayz..

Ps4 account = JusttJD

quote:
epo schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 12:27:
[...]

In Windows vooralsnog ja, maar niet in een Linux environment dus niet relevant voor de PS4.
Zeg je nou wat om maar wat te zeggen? Je gebruikt zelf al het woord vooralsnog terwijl heel mijn bericht over de toekomst gaat.

http://www.pcworld.com/ar...ware-vulkan-graphics.html
quote:
DigitalError schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 12:50:
ik zag gisteravond mijn vriendin even dat tricky towers spelen, dat was best wel verslavend zeg maar :P
snel zelf ook maar gedownload :+
Mooi spel inderdaad. Op de bank met vrienden, zelfs met mijn vriendin (die nooit gamed) en met randoms online..Dikke pret ;) Alleen jammer dat de gewonnen potjes nergens bijgehouden worden dus je kan bijvoorbeeld geen best of 5 spelen (tenminste niet officieel).

Overcooked is ook zo'n local mp topper dus een goede maand voor dat type gaming op de PS4. Dat spel heeft helaas geen online anders zou ik het nog meer spelen.
quote:
rajackar schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 11:25:
[...]

Het verschil in API is niet relevant voor de technische prestaties inderdaad, maar je maakt er wel een hoop ontwikkelaars blij mee en goede kans dat de spellen er dan wel op voor uit gaan. DirectX gebruiken ze voor pc gaming en de Xbox, maar Vulkan is dus ook voor de pc (en Linux) dus dat scheelt tijd tegenover een extra API voor de PS4. Nu moet ik wel zeggen dat ik nu op het uiterste van mijn kennis zit op dat gebied dus het kan zijn dat ik nu ergens de bocht uitvlieg :)

Beakzz wijzigde deze reactie 11-08-2016 13:17 (69%)

• Mars18
  • Registratie: september 2006
  • Laatst online: 12-11 14:29
quote:
Lijkt mij ook geweldig.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 4 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• rajackar

rajackar

Blood minister

quote:
Is dat eigenlijk nog een beetje opgepoetst of exact zoals het was?

De steam machine en linux (voor gamen dan) zijn nog totaal niet los van de grond gekomen. Met linux mis je de helft van de nieuwe spellen als het er niet meer zijn of je moet een extra half jaar wachten voor dat er ook een linux versie word gereleased. Het idee is op zich niet slecht, maar het mist gewoon (timed)exclusives en een betere uitvoering, wat Sony en MS kunnen met de ps4 en xbone kan valve niet met steamos voor elkaar krijgen.

Sowieso zijn steammachines geen goeie koop, aangezien ze worden tegenhouden aangezien het compacte apparaten voor onder de tv zijn komt het hitte probleem weer opdraaien, hier door krijg je gewoon minder prestaties voor je geld en ook draaien linux ports minder dan de windows versie. En dan waren er nog mensen die dachten dat die dingen een gevaar waren voor de normale consoles haha.

• rajackar

rajackar

Blood minister

quote:
Beakzz schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 12:53:

Het verschil in API is niet relevant voor de technische prestaties inderdaad, maar je maakt er wel een hoop ontwikkelaars blij mee en goede kans dat de spellen er dan wel op voor uit gaan. DirectX gebruiken ze voor pc gaming en de Xbox, maar Vulkan is dus ook voor de pc (en Linux) dus dat scheelt tijd tegenover een extra API voor de PS4. Nu moet ik wel zeggen dat ik nu op het uiterste van mijn kennis zit op dat gebied dus het kan zijn dat ik nu ergens de bocht uitvlieg :)
Close ;)

Vulkan heeft eigenlijk niets te maken met consoles.Dit is alleen relevant voor PC's waarbij traditioneel de laag van abstractie erg groot is ten bate van compatibiliteit. Ook de linux discussie is eigenlijk irrelevant aangezien de PS4 geen Linux draait. De PS4 werkt met een eigen graphics API die programmeren dicht op de hardware mogelijk maakt.
Quote van Wolfgang Engel, voormalig van Rockstar:
quote:
Sony’s own custom API is more low-level and definitely something that graphics programmers love. It gives you a lot of control. DirectX 12 will be a bit more abstract because it has to work with many different GPUs, while the PS4 API can go down to the metal
Source

Sowieso ene leuk artikel als je er wat meer van wilt weten.

quote:
rajackar schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 13:40:
[...]

Close ;)

Vulkan heeft eigenlijk niets te maken met consoles.Dit is alleen relevant voor PC's waarbij traditioneel de laag van abstractie erg groot is ten bate van compatibiliteit. Ook de linux discussie is eigenlijk irrelevant aangezien de PS4 geen Linux draait. De PS4 werkt met een eigen graphics API die programmeren dicht op de hardware mogelijk maakt.
Quote van Wolfgang Engel, voormalig van Rockstar:

[...]

Source

Sowieso ene leuk artikel als je er wat meer van wilt weten.
Duidelijk. zal het artikel thuis even rustig door nemen. Mijn informatie over de voordelen van Vulkan voor de PS4 en de nadelen van de huidige (niet native) API kwamen vooral voort uit dit artikel :

http://wccftech.com/brad-wardell-ps4-support-vulkan/

• rajackar

rajackar

Blood minister

quote:
Beakzz schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 13:59:
[...]

Duidelijk. zal het artikel thuis even rustig door nemen. Mijn informatie over de voordelen van Vulkan voor de PS4 en de nadelen van de huidige (niet native) API kwamen vooral voort uit dit artikel :

http://wccftech.com/brad-wardell-ps4-support-vulkan/
Leuk artikel. Thanks.
Zoals ik het lees gaat het hem meer om het cross platform voordeel van Vulkan omdat je dan graphics code maar tegen 1 API aan hoeft te programmeren. Er staat zelfs letterlijk dat de low level API van Sony dieper gaat dan Vulkan. Dus wat performance betreft gaat Vulkan geen enkel voordeel kunnen bieden ten opzichte van de huidige implementatie van Sony. Als Sony Vulkan zou ondersteunen voor de PS4 zou dat wel een voordeel zijn voor cross platform devs met minder resources. Al zou ik zeggen dat die nu vaak gebruik maken van commercieel beschikbare engines als Unreal en Unity. En deze engines zijn ao ontwikkeld om het maximale uit ieder platform te halen.

quote:
Just_jan schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 12:52:
IK denk dat 7 Days to Die mijn verassing van het jaar aan het worden is.

Damn wat is het een leuk&verslavend spelletje..
Perfecte combinatie van Minecraft en Dayz..
Toch jammer dat het eruit ziet als Half Life 1. Op de PS2. Minecraft heeft tenminste nog een koddige look. Maar dit ziet er gewoon uit alsof ik weer terug in de jaren 90 ben.

Nou heb ik al weinig met beiden games, maar de opzet en graphics weten me ook niet bepaald te overtuigen :+

Martinspire - PC, PS4, X1

quote:
rajackar schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 13:14:
[...]

Is dat eigenlijk nog een beetje opgepoetst of exact zoals het was?
Makkelijk even zelf op te zoeken natuurlijk. En uit de omschrijving onder de YT video:
quote:
Here's a sneak peek at the remastered version of BioShock
quote:
Martinspire schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 15:24:
[...]

Toch jammer dat het eruit ziet als Half Life 1. Op de PS2. Minecraft heeft tenminste nog een koddige look. Maar dit ziet er gewoon uit alsof ik weer terug in de jaren 90 ben.

Nou heb ik al weinig met beiden games, maar de opzet en graphics weten me ook niet bepaald te overtuigen :+
Dit is in principe een belediging voor Half-Life. Dit is ronduit spuuglelijk.

• Just_jan
quote:
[...]

Eerste paar minuten keek ik daar ook naar.

Maar de Gameplay en alle mechanics zijn zo goed uitgewerkt...Spel zit goed in elkaar(op wat bugs hier en daar na, maar dat heb je altijd met zulke games in het begin)..

Jammer dat dit spel door vele word afgerekend op de Graphics, want het is echt een top spel.

Ps4 account = JusttJD

quote:
Just_jan schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 16:06:
[...]

Maar de Gameplay en alle mechanics zijn zo goed uitgewerkt...Spel zit goed in elkaar(op wat bugs hier en daar na, maar dat heb je altijd met zulke games in het begin)..

Jammer dat dit spel door vele word afgerekend op de Graphics, want het is echt een top spel.
Ik geloof je direct hoor, maar daar moet je wel doorheen kunnen kijken en dat gaat mij zeker niet lukken. Gameplay boven graphics, maar er is een bepaalde ondergrens en een standaard waar ik aan gewend ben. Dit ziet er wel heel erg min uit en ik weet nu al dat ik me daar aan ga ergeren.

• Mizgala28
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 15-11 18:52
quote:
[...]

Doel jij op 7 Days to Die?

Die heb ik op PC en zo lelijk is die absoluut niet, mooi ook niet natuurlijk maar zeker mooier dan Half-Life.

• Sagat
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 17:30

Sagat

Moderator Spielerij

Is pappa x2!

quote:
bram1984 schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 16:11:
[...]
Ik geloof je direct hoor, maar daar moet je wel doorheen kunnen kijken en dat gaat mij zeker niet lukken. Gameplay boven graphics, maar er is een bepaalde ondergrens en een standaard waar ik aan gewend ben. Dit ziet er wel heel erg min uit en ik weet nu al dat ik me daar aan ga ergeren.
In de woorden van Theo Maas 'uiterlijk is nie alles, maar ge moet er wel over straat mee kunnen' oid. Gameplay over gfx, maar de oude 3d van de ps1 en saturn trek ik ook niet. Dan moet een game zeer byzonder zijn wil ik het nog steeds spelen. Iets moet ook je smaak zijn. Met 2d games heb ik dit veel minder (gister nog een level bit trip runner gedaan, doesn't get much uglier, atari2600 look. Maar op een manier die ik erg leuk vind.

marathon mode, legacy levels complete, to do regular world 3,4 (done 1,2,5,6)

• Barbas
  • Registratie: juli 2010
  • Laatst online: 13:56

Barbas

Gallego!

Zo, net uncharted 3 uitgespeeld. Wat zaten daar pittige stukjes tussen zeg! En dat op Normal spelend! Als het goed is ontvang ik morgen deel 4 dus kan dan weer vooruit :)

Mejor así

quote:
Just_jan schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 16:06:
[...]

Nou hecht ik normaal niet heel veel waarde aan reviews, maar als zoveel sites het spel een onvoldoende geven EN het ziet er zo uit dan krijg ik ook niet echt zin om er tijd in te investeren ;) Nou ben ik ook wel lichtelijk klaar met het zombie thema dus dat helpt ook niet.

• palthe
  • Registratie: juni 2002
  • Laatst online: 16:42
quote:
Barbas schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 21:37:
Zo, net uncharted 3 uitgespeeld. Wat zaten daar pittige stukjes tussen zeg! En dat op Normal spelend! Als het goed is ontvang ik morgen deel 4 dus kan dan weer vooruit :)
Klopt, was de lastigste van de serie naar mijn mening. Have fun met U4, ik kon er niet mee stoppen tot ik klaar was in elk geval ;)

• Jasphur
  • Nu online
quote:
Barbas schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 21:37:
Knetters inderdaad. Ik heb UC1 op easy gespeeld, toen meteen UC2 op normal en ik dan, je raad het al, UC3 op hard. Ik moet zeggen dat niveautje hard wel echt een uitdagendere gameplay geeft dan normal. Ik ga nu UC1&2 ook op hard uitspelen en dan daarna UC4 kopen! Top serie!

edit- ik wil eigenlijk ook nog wel alle schatten vinden. ;(

Jasphur wijzigde deze reactie 12-08-2016 08:58 (5%)

Lorem ipsum dolor sit amet | PSN: Jasphur | Discogs Collectie | Untappd: jasperroeken

• Barbas
  • Registratie: juli 2010
  • Laatst online: 13:56

Barbas

Gallego!

quote:
Jasphur schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 08:58:
[...]

Knetters inderdaad. Ik heb UC1 op easy gespeeld, toen meteen UC2 op normal en ik dan, je raad het al, UC3 op hard. Ik moet zeggen dat niveautje hard wel echt een uitdagendere gameplay geeft dan normal. Ik ga nu UC1&2 ook op hard uitspelen en dan daarna UC4 kopen! Top serie!

edit- ik wil eigenlijk ook nog wel alle schatten vinden. ;(
Dat voornemen heb ik ook, al twijfel ik wel nu na het uitgespeeld te hebben. Werd nu bij sommige stukjes al gillend gek, (bijvoorbeeld op het schip, verlaten stad in de woestijn) omdat ik werkelijk van alle kanten werd belaagd.

Mejor así

• Jasphur
  • Nu online
quote:
Barbas schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 09:00:
[...]

Dat voornemen heb ik ook, al twijfel ik wel nu na het uitgespeeld te hebben. Werd nu bij sommige stukjes al gillend gek, (bijvoorbeeld op het schip, verlaten stad in de woestijn) omdat ik werkelijk van alle kanten werd belaagd.
True. Had ik ook. Maar blijven proberen. De vijanden lopen in een redelijk vast patroon. Leer elke vijand 1 voor 1 kennen. Maar leer ook de zwaktes van bepaalde vijanden

tips/spoiler
spoiler:
Zoals bijvoorbeeld de 'Yeti' in UC2: die schiet je met een kruisboog zo dood, vaak met twee pijlen al. En die 'Djinns' in UC3 zijn zo dood te maken met een sniper en dan is die handsniper (ben de naam even kwijt iets met een t) het beste want die laadt lekker snel.

Jasphur wijzigde deze reactie 12-08-2016 09:06 (6%)
Reden: spelling

• wes-
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 15-11 11:03
Zou er ooit nog een Bloodborne 2 komen? Ik kan het niet accepteren dat ze na zo'n goede game er helemaal niks meer mee doen.

• Sagat
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 17:30

Sagat

Moderator Spielerij

Is pappa x2!

Het is een goede game, EN een exclusive (Zelfs geen pc poort), kan me zo voorstellen dat de kans op een sequel best groot is. Helemaal omdat ds3 er nu al is, dan zijn ze vrij om nog iets te maken? Then again, misschien is het te kort op elkaar en wachten ze nog een jaartje ofzo? Ik dacht ook iets gelezen te hebben dat DS3 wel de laatste was. Iig van deze lead dev.....

marathon mode, legacy levels complete, to do regular world 3,4 (done 1,2,5,6)

• Scrisissszzz

Scrisissszzz

Plip plop, plip plop..

quote:
wes- schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 10:42:
Zou er ooit nog een Bloodborne 2 komen? Ik kan het niet accepteren dat ze na zo'n goede game er helemaal niks meer mee doen.
De rechten van Bloodborne liggen bij Sony en niet bij From de dev. Sony beslist dus of er ooit een vervolg op gaat komen. From heeft inderdaad aangegeven dat ze nieuwe dingen aan het doen zijn en niet van plan zijn met Dark Souls en Bloodborne verder te gaan. Mocht er dus een vervolg komen is het omdat Sony een andere dev de opdracht geeft. Of dat zo verstandig is, ik denk het niet, aangezien het brein achter de games (Miyazaki) dan niet meedoet. En dikke kans dat de kwaliteit dan niet te evenaren is...

Miyazaki heeft ook in meerdere interviews gezegd dat ze er niet mee bezig zijn of iets mee gaan doen in de nabije toekomst.

Scrisissszzz wijzigde deze reactie 12-08-2016 10:54 (7%)

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

quote:
Scrisissszzz schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 10:53:
[...]

De rechten van Bloodborne liggen bij Sony en niet bij From de dev. Sony beslist dus of er ooit een vervolg op gaat komen. From heeft inderdaad aangegeven dat ze nieuwe dingen aan het doen zijn en niet van plan zijn met Dark Souls en Bloodborne verder te gaan. Mocht er dus een vervolg komen is het omdat Sony een andere dev de opdracht geeft. Of dat zo verstandig is, ik denk het niet, aangezien het brein achter de games (Miyazaki) dan niet meedoet. En dikke kans dat de kwaliteit dan niet te evenaren is...

Miyazaki heeft ook in meerdere interviews gezegd dat ze er niet mee bezig zijn of iets mee gaan doen in de nabije toekomst.
Ja, want devs zeggen nooit iets en vervolgens doen ze het alsnog :+ Teveel games zouden de "laatste" zijn, om vervolgens tóch nog met een sequel te komen. Mooiste voorbeeld is Kojima met Metal Gear Solid. MGS4 zou de laatste deel zijn, hierna was het verhaal afgesloten. Is meerdere malen bevestigd destijds. En dan na een paar jaar: MGSV! :+

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

quote:
ASNNetworks schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 11:55:
[...]

Ja, want devs zeggen nooit iets en vervolgens doen ze het alsnog :+ Teveel games zouden de "laatste" zijn, om vervolgens tóch nog met een sequel te komen. Mooiste voorbeeld is Kojima met Metal Gear Solid. MGS4 zou de laatste deel zijn, hierna was het verhaal afgesloten. Is meerdere malen bevestigd destijds. En dan na een paar jaar: MGSV! :+
Ik heb er goede hoop op dat er een vervolg komt. Ik kan me niet voorstellen dat de ontwikkeling van Bloodborne niet één groot feest voor FROM is geweest na alle Souls games. Waarschijnlijk liepen ze al jaren met allerlei ideeën rond die ze niet in de Souls games konden stoppen, maar wel in BB. Waarschijnlijk hebben ze nog veel meer ideeën en zijn ze nog lang niet klaar met de wereld.

Ze zijn nu overigens wel bezig met een multiplatform game, getuige een vacature die ik laatst ergens langs zag komen. Die zal binnen 2 jaar wel komen en daarna hopelijk Bloodborne 2 op de PS4 Neo in 60fps met een 10x zo grote interconnected wereld en legio nieuwe trickweapons. Dromen mag altijd. :9~
http://www.eurogamer.net/...aces-as-little-nightmares

De nieuwe ip van bando namcai, een soort limbo achtige game. Kijk vooral het stukje in het artikel toen het project een andere naam had, ziet er leuk uit.

Aangezien het oude project voor de ps4 was aangekondigd lijkt het nu sowieso naar de ps4 te komen.

• Scrisissszzz

Scrisissszzz

Plip plop, plip plop..

quote:
bram1984 schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 12:25:
[...]

Ik heb er goede hoop op dat er een vervolg komt. Ik kan me niet voorstellen dat de ontwikkeling van Bloodborne niet één groot feest voor FROM is geweest na alle Souls games. Waarschijnlijk liepen ze al jaren met allerlei ideeën rond die ze niet in de Souls games konden stoppen, maar wel in BB. Waarschijnlijk hebben ze nog veel meer ideeën en zijn ze nog lang niet klaar met de wereld.

Ze zijn nu overigens wel bezig met een multiplatform game, getuige een vacature die ik laatst ergens langs zag komen. Die zal binnen 2 jaar wel komen en daarna hopelijk Bloodborne 2 op de PS4 Neo in 60fps met een 10x zo grote interconnected wereld en legio nieuwe trickweapons. Dromen mag altijd. :9~
Natuurlijk hoop ik met je mee. Mits het hetzelfde team is. Ik denk dat het anders echt afbreuk aan de game doet. Maar in essentie is Bloodborne nog altijd een Souls game en aan de interviews die ik gelezen heb met Miyazaki is ie daar na de DS3 DLC's wel klaar mee.

Nogmaals, ik hoop met je mee :) Als het aan mij ligt releasen ze Bloodborne 2 naast de Neo op dezelfde dag :P

Scrisissszzz wijzigde deze reactie 12-08-2016 12:51 (3%)

quote:
Scrisissszzz schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 12:49:
[...]

Natuurlijk hoop ik met je mee. Mits het hetzelfde team is. Ik denk dat het anders echt afbreuk aan de game doet. Maar in essentie is Bloodborne nog altijd een Souls game en aan de interviews die ik gelezen heb met Miyazaki is ie daar na de DS3 DLC's wel klaar mee.

Nogmaals, ik hoop met je mee :) Als het aan mij ligt releasen ze Bloodborne 2 naast de Neo op dezelfde dag :P
Maar jij denkt dat FROM voetbalgames of shooters gaat maken ofzo? De formule die ze hebben gecreëerd is gewoon briljant en werkt als een malle. Het zou me verbazen als ze niet gewoon in dezelfde hoek blijven qua concept. Ik heb 'm al eens in het Bloodborne topic gepost, maar ik hoop op zoiets:

• Scrisissszzz

Scrisissszzz

Plip plop, plip plop..

quote:
bram1984 schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 13:21:
[...]

Maar jij denkt dat FROM voetbalgames of shooters gaat maken ofzo? De formule die ze hebben gecreëerd is gewoon briljant en werkt als een malle. Het zou me verbazen als ze niet gewoon in dezelfde hoek blijven qua concept. Ik heb 'm al eens in het Bloodborne topic gepost, maar ik hoop op zoiets:

[afbeelding]
Een Bloodborne shooter of voetbalgame, met Ludwig en Laurence in de spits? Lachen man :P

Nee dat lijkt me niet, ze zullen vast wel in het action/rpg genre blijven. Ik weet het ook allemaal niet, ik laat me verrassen :)

• maukoo
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 18:34
quote:
bram1984 schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 12:25:
[...]

Mag ik dan dromen over een vervolg op 3d dot game heroes? Vond dat destijds op de ps3 een leuke game voor tussendoor.... in Zelda stijl.
zoiets dus bram? YouTube: The Surge Gameplay Showcase - IGN Live: E3 2016

the surge is van de makers van the lord of the fallen makers. (die dark souls rip off)

De games voor de souls serie waren van from software niet bijzonder hoor, armored core was ook z'n game waar maar weinig mensen op zaten te wachten. Ben wel benieuwd met wat ze komen.
quote:
Dennis585 schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 13:43:
Beta PlayStation 4 firmware 4.00 waarschijnlijk 24 augustus van start

Laat maar komen die handel.
Enig idee wat erin komt te zitten of zat dat niet bij die info?

Martinspire - PC, PS4, X1

• Svennie
  • Registratie: november 2005
  • Laatst online: 05-11 08:29
heb NMS ook gekocht, vanavond met een vriend eens gaan ontdekken wat er allemaal te doen is :D. Ook meteen Unravel en Brothers: a tale of 2 sons gekocht, nu nog kijken wanneer ik tijd heb dit allemaal te spelen

PSN ID: Svennie-NL

quote:
bram1984 schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 13:21:
[...]

[afbeelding]
Het zal ongetwijfeld een 3rd person action game zijn. Kijk maar naar de games die ze gemaakt hebben los van de Souls serie. From is natuurlijk niet alleen daar bekend van ;) Hun oudere games waren ook 3rd person actie games, maar qua concept waren ze wel verschillend genoeg van de Souls serie. Het zal vast wel weer een action based game zijn in een donkere setting, maar ze kunnen gigantisch veel kanten op gaan. Zou me zelfs niet eens verbazen als ze een klassieker oppakken zoals Tenchu.

Iets met mytische wezens en demonen in een Japans style en lore lijkt me ook erg tof. Mis dat wel in de huidige games. Dan bedoel ik echt demonen dus niet verwarren met: oh dus weer een Demon's Soul.

Zoiets bijv (random artwork)

ASNNetworks wijzigde deze reactie 12-08-2016 14:59 (16%)

Pagina: 1 2 3 ... 107 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
De PS4 Pro biedt meer dan alleen 4K er zijn ook voordelen bij HD tv's, zie o.a. Dit artikel op T.net

Extra PlayStation-gerelateerde topics:
- [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen
- Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2
- Lijst met PSN ID's van Tweakers [!] Externe site! Google Docs-link.

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Autosport

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True