Wellicht interesse, maar een vriend van mij kan op z'n werk ook panelen CNC-en. Dat heeft hij voor mijn vorige kist ook gedaan.lutkeveld schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 23:05:
[...]
Hey jij ook? Volgende week ga ik wat flatpacks laten CNC'en:
[video]
Als je (of anderen die meelezen) interesse hebt kan ik er waarschijnlijk wel wat wat extra maken.
Kan met allerlei elektronica gebruikt worden, maar het is de bedoeling om straks mijn zelfontwikkelde all-in-one module er bij te leveren. Heb er een hele tijd geleden al een update over gegeven en ben er nog steeds druk mee bezig. Er komt veel meer bij kijken dan ik had verwacht maar het eindresultaat mag er (hopelijk) wezen straks. Behalve de accu is dat het enige wat je dan nodig zou hebben. Bluetooth, accubeveiliging, DSP en versterker op één printplaat. Huidige revisie heeft wat problemen met de communicatie tussen de microcontroller en bluetooth module. Zodra dat opgelost is komt er een grote update met meer info.
Panelen zien er vet uit! Maar zijn die ronde gaten op de zijkant voor zelf ontworpen basreflexpoorten? Het orginele boominator ontwerp gebruikt de handvaten toch als bassreflex? En dat rechthoekige gat is dan voor de I/O en je printplaat? Ben wel heel benieuwd naar je module, kan ik ergens meer info vinden?