Ik heb eens bij de philips boxen, de grootste speaker er uit genomen en er een pioneer speaker in gezet (ze waren dezelfde grootte). Dan heb ik een Philips speaker op het linker kanaal gezet en de Pioneer speaker op het rechter en afgewisseld om te vergelijken. Conclusie: de Pioneer speakers klinken inderdaad erg goed, zelfs helderder dan de philipsen. Maar in de lage tonen is de Philips dan weer beter, daar klinken klanken die volledig ontbreken bij de Pioneer.
Ik zou nu graag de Pioneer speakers gebruiken in combinatie met de grootste speakers van Philips voor de bassen. Ik denk dat 1 Philips speaker voor aanvullende bassen voldoende is, maar dan zou ik de versterker in mono moeten zetten (en dat is me nog niet volledig duidelijk hoe dat exact moet). Alternatief is om beide Philips speakers te gebruiken, maar dan wordt het misschien wat te groot/zwaar...
Ik zou nu graag de Pioneer speakers gebruiken in combinatie met de grootste speakers van Philips voor de bassen. Ik denk dat 1 Philips speaker voor aanvullende bassen voldoende is, maar dan zou ik de versterker in mono moeten zetten (en dat is me nog niet volledig duidelijk hoe dat exact moet). Alternatief is om beide Philips speakers te gebruiken, maar dan wordt het misschien wat te groot/zwaar...