This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Want? Lijkt me niet dat ie zo beter te vinden is...
Verder hoort politiek hier niet thuis imo
[ Voor 10% gewijzigd door Martinspire op 10-07-2016 12:42 ]
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
die zit ondertussen gewoon Pokemon Go te spelen natuurlijk
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
* Destruction start ook alvast de LT op.
Citroën C1 1.0 12v '08 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.
Volgens mij heeft hij zijn mond voorbij gepraat want was het nog een publiek geheim
Ohnee, was begin deze maand al aangekondigd.
http://www.e-racing.net/2...-frijns-for-season-three/
[ Voor 26% gewijzigd door Ryur op 10-07-2016 13:11 ]
Jup, was ook al even bekendRivanov schreef op zondag 10 juli 2016 @ 13:11:
En Frijns gaat testen met Indy Car.

Robin Frijns is een leuke gast en kan zeker een potje sturen, maar heeft echt het charisma en uitstraling van een aardappel. En dat zeg ik als mede-Limburger.
Doornbos is Doornbos.
[ Voor 8% gewijzigd door max op 10-07-2016 13:12 ]
Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
Ah oke. Wist ik niet. Volg Frijns niet.
Zo mee eens! Hij zit als een zoutzak daar ook op de bank.max schreef op zondag 10 juli 2016 @ 13:12:
Robin Frijns is een leuke gast en kan zeker een potje sturen, maar heeft echt het charisma en uitstraling van een aardappel. En dat zeg ik als mede-Limburger.
Goede coureur, maar niet qua uitstraling (heeft volgens mij ook een ontstoken oog nu)
* nachtnet zou zich een scheur in zijn broek lachen..

Oh ja, Kimi Gefeliciteerd met nummer 100.

[ Voor 29% gewijzigd door nachtnet op 10-07-2016 13:16 ]
Indien Hamilton goed start is tijdje geleden dan zal het wel goed gaan. Als hij 2e...ne ligt dan is het aftellen tot de klapnachtnet schreef op zondag 10 juli 2016 @ 13:14:
Op twitter zijn er toch weel een hoop mensen die anticiperen op een MERC CLASH of CRASH.
* nachtnet zou zich een scheur in zijn broek lachen..
Ik hoop dat hij Max niet meeneemt.
Ook een veer van Coulthard naar Max.
Spijker op z'n kop. Potje sturen zal Frijns zeker kunnen, maar die houding,,,max schreef op zondag 10 juli 2016 @ 13:12:
Mental Theo is altijd lachen![]()
![]()
Doornbos is Doornbos.

Citroën C1 1.0 12v '08 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.

Holy shit, Toto klinkt écht als Arnold Schwarzenegger.
[ Voor 84% gewijzigd door max op 10-07-2016 13:36 ]
@Grandprixtimes
Als je dit leest, heb je teveel tijd.
Dat hoor ik ook, reporter kijkt bedenkelijk. Nou ja, als je wat focus in je leven wilt dan is dit misschien niet de beste plek om daarover na te denkenANdrode schreef op zondag 10 juli 2016 @ 13:38:
Zegt Hamilton nu hardop dat hij er aan denkt om een break te nemen?
Twijfel....zal ik Ziggo kijken of Channel 4, hmmmm... RTL als backup, mocht er weer eens wat wegvallen, livetiming opgestart. Let's race!!!!
Hoor net op C4 dat er "dark clouds" aankomen, dit gaat een interessante race worden, regen gegarandeerd lijkt me.
Ben nog niet helemaal bijgelezen, maar start Ericsson nog? Tenminste, hebben ze nog een auto bij elkaar kunnen schrapen met wat geleende onderdelen?
Sky laat ik dit keer bewust uit, want het Hamilton/Britse GP rijders gehalte is me een beetje te hoog
Waiting on the world to change
Sorry, niet mee eens. Als er iemand een corporate PR-man is van die twee, dan is het wel RosbergLA-384 schreef op zondag 10 juli 2016 @ 13:39:
Het is dan wel een Duitser, maar toch vind ik Rosberg leuker in interviews dan Hamilton. Hamilton zou waarschijnlijk eerst de Nederlandse fans bedanken dat ze het interview mogelijk hebben gemaakt. Ik volg het pas sinds Spanje, maar heb nu al een hekel aan diva Hamilton.
Lekker buitje daar trouwens!
* McBoom zit klaar met de hapjes voor tijdens de race
The ramblings of an idiot
Channel 4. Leuke presentatie met mensen die wat recenter in een auto hebben gezeten dan bij Skypinda powerrr schreef op zondag 10 juli 2016 @ 13:39:
Twijfel....zal ik Ziggo kijken of Channel 4, hmmmm... RTL als backup, mocht er weer eens wat wegvallen, livetiming opgestart. Let's race!!!!
Coulthard/Webber zijn lang genoeg gestopt om aan zelfreflectie te doen en zijn niet sentimenteel. Suzie Wolf staat erg dicht op de teams.
Forse regenbui...
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Vrees van welUltraSub schreef op zondag 10 juli 2016 @ 13:44:
We zullen toch geen start achter de safety car gaan zien hopelijk...
En de vraag of het überhaupt kan/mag. Zal vast full wet safety car start worden...Racing_Reporter schreef op zondag 10 juli 2016 @ 13:44:
Ben benieuwd wie er gaat gokken op inters, dat stadium lijken we langzaam al voorbij te gaan!
"Unless the rain stops soon, a Safety Car start looks likely. There are rivers running down the track now. #F1"
www.google.nl
SSSSSSSSSSSSSST, dadelijk leest Charlie Whiting hetBarfman schreef op zondag 10 juli 2016 @ 13:46:
Zal wel weer een safety worden totdat de baan droog is 😝
Geniaal, Frank Bruno op de grid! Old times, in Monaco, hehe.

Wat een klets, beetje positief blijvenPWM schreef op zondag 10 juli 2016 @ 13:46:
Zonde. Was leuk geweest als Max 9de had gestaan oid. Maar nu met zijn 3de plek heeft hij helemaal geen voordeel.
TV op Ziggo (want HD), maar op mute. En dan de laptop op de FTA van C4 voor het commentaar van DC.pinda powerrr schreef op zondag 10 juli 2016 @ 13:39:
Zit er klaar voor jongens!
Twijfel....zal ik Ziggo kijken of Channel 4, hmmmm... RTL als backup, mocht er weer eens wat wegvallen, livetiming opgestart. Let's race!!!!![]()
Hoor net op C4 dat er "dark clouds" aankomen, dit gaat een interessante race worden, regen gegarandeerd lijkt me.
Ben nog niet helemaal bijgelezen, maar start Ericsson nog? Tenminste, hebben ze nog een auto bij elkaar kunnen schrapen met wat geleende onderdelen?
offtopic:
Sky laat ik dit keer bewust uit, want het Hamilton/Britse GP rijders gehalte is me een beetje te hoog
De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
[ Voor 8% gewijzigd door Shva op 10-07-2016 13:54 ]
Verwijderd
Helemaal mee eens. Full Wets zijn gewoon useless tegenwoordig.YakuzA schreef op zondag 10 juli 2016 @ 13:53:
Nou 200 rondjes achter de safety car en dan wisselen naar slicks. Regenraces zijn gewoon saai tegenwoordig.
tlpeter schreef op zondag 10 juli 2016 @ 13:54:
Het heeft ook voordelen, het bandenregelement is foetsie.

Dus Max gewoon op 1 set zonder wissel naar de winst.tlpeter schreef op zondag 10 juli 2016 @ 13:54:
Het heeft ook voordelen, het bandenregelement is foetsie.
[ Voor 4% gewijzigd door Shva op 10-07-2016 13:58 ]
Sowieso schrijf je zo!
verkeerde topicnadroJ schreef op zondag 10 juli 2016 @ 13:58:
Channel 4 loopt erg veel achter op de Sky stream, jammer. Sky loopt maar een paar sec achter op Ziggo
[ Voor 55% gewijzigd door ANdrode op 10-07-2016 13:59 ]
Dat moet de bandenfluisteraar wel lukken.max schreef op zondag 10 juli 2016 @ 13:57:
[...]
Dus Max gewoon op 1 set zonder wissel naar de winst.
wordt de vraag of er een paar rechtstreeks naar de slicks gaan na een aantal rondenmax schreef op zondag 10 juli 2016 @ 13:57:
[...]
Starten op full wets, safteycar na een paar ronden (wanneer deze weer weg is) met een wissel naar inters of andere banden en dan nog een reguliere stop?max schreef op zondag 10 juli 2016 @ 13:57:
[...]
beetje raar inderdaad...gebruikte wets...hoe kom je daaraan, uit de vorige race?ANdrode schreef op zondag 10 juli 2016 @ 13:58:
edit: Mag Ericsson starten op intermediates?

Ik denk van niet --> te veel high speed bochten... die vreten banden lijkt me..
I have no special talent. I am only passionately curious.
Nee full wets verplicht bij sc startANdrode schreef op zondag 10 juli 2016 @ 13:58:
edit: Mag Ericsson starten op intermediates?
... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV
Net even van C4 naar RTL gezapt en die lopen gelijk. Ik kijk via Filmon en dan streamen met Chromecast.nadroJ schreef op zondag 10 juli 2016 @ 13:58:
Channel 4 loopt erg veel achter op de Sky stream, jammer. Sky loopt maar een paar sec achter op Ziggo
bvbal79 schreef op zondag 10 juli 2016 @ 13:59:
[...]
beetje raar inderdaad...gebruikte wets...hoe kom je daaraan, uit de vorige race?
sc start is verplicht te starten op wetsmax schreef op zondag 10 juli 2016 @ 13:59:
Oh ik zie net pas dat ze op wets starten ipv inters. Dan gaat mijn theorie niet op denk ik.
Wanneer krijgen we weer eens een race met natte baan en gewoon een staande start
Gebruikt tijden FP3MikeyMan schreef op zondag 10 juli 2016 @ 13:59:
Waarom staat Ericsson als enige op gebruikte wets? Wanneer heeft ie die eronder gehad dan?

Mayländer....trap eens door.
Vaak worden er inters / wets gebruikt voor installation lapsbvbal79 schreef op zondag 10 juli 2016 @ 13:59:
[...]
beetje raar inderdaad...gebruikte wets...hoe kom je daaraan, uit de vorige race?
Dit topic is gesloten.
Dit topic sluit woensdag 13 juli. Een nieuw racetopic wordt de donderdag voor de race geopend.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Waar te kijken?
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2016 - Deel 2 besproken worden.
GP2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1