[F1] Seizoen 2016-10 - GP van Engeland Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 23 Laatste
Acties:
  • 60.046 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online

McBoom

Broem

redfoxert schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 15:38:
[...]

Waarschijnlijk pas zodra de baardgroei begint ... Zn testosteron gaat nu nog vooral naar andere delen van zn lichaam :D

BALLS OF STEEL!
Sloopkogels :+ :X

The ramblings of an idiot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:41
thijszor schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 15:31:
https://twitter.com/F1/status/751768323243839489 RIC over kwalificatie van VES, Laat je niet kennen joh. Gewoon morgen op 't gas en gaan met die banaan.
Als ze elkaar er maar niet afrossen.... ;)

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19-09 19:50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom
  • Nu online

McBoom

Broem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

https://twitter.com/F1/status/751768323243839489 RIC over kwalificatie van VES, Laat je niet kennen joh. Gewoon morgen op 't gas en gaan met die banaan.
Eerste commentaar eronder is wel leuk: "he wants Kvyat back" :+

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• durian
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19-09 18:38

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-09 07:07

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• durian
  • Laatst online: 19-09 18:38
ja, zag het te laat, wilde al weghalen maar ging niet, excuses

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavaros
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 04:21
Verstappen wint morgen, en laat onderwijl Hamilton alle hoeken van het circuit zien. En als het morgen niet is, dan gebeurt het in Spa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Nu online

DarkSide

theres no place like ::1

mavaros schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 16:01:
Verstappen wint morgen, en laat onderwijl Hamilton alle hoeken van het circuit zien. En als het morgen niet is, dan gebeurt het in Spa.
als ik dan toch mag kiezen. Doe dan maar Spa.
Dan heb ik dat live mee mogen maken :9

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Butler
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 19-09 12:10
bij de start gaat Max gewoon op ze'n Vettels langs de Merc's en rijd dan op poll, en dan kunnen we dertig ronden luisteren naar Hammilton die door ze'n boordradio zegt "can't get past this guy!"

[ Voor 8% gewijzigd door The_Butler op 09-07-2016 16:06 ]

at your service

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
ok, het onrealistische fantasiekwartiertje is weer gesloten :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• KopjeThee
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online
mavaros schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 16:01:
Ik hoop dat HAM en ROS een mooie bocht uitzoeken om gebroederlijk het Engelse grind van dichtbij te bewonderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05-09 07:40
P.O. Box schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 16:09:
Inderdaad.. Nee, hamilton komt niet achter verstappen en klaagt dat hij hem niet voorbij kan.. Verstappen zet iedereen op een ronde, incl. Hamilton en Rosberg.

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavaros
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 04:21
P.O. Box schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 16:09:
Wat denk jij dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maximossel
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 02-09 08:32
Wat gebeurt er morgen als de witte lijn wordt overtreden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Niet online
wat ik denk doet er niet echt toe... maar dit circuit is niet geschikt om "I can't get past this guy" te spelen als je auto in de kwali alleen al 0,7 seconden per rondje sneller is... idem voor Spa.... Ook zal hij nooit Hamilton "alle hoeken van de baan laten zien"..... het enige waar je op mag hopen is dat de Mercedessen een probleem krijgen op welke manier dan ook... zo niet, dan is p3 het max haalbare...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 16-09 21:10
maximossel schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 16:18:
Wat gebeurt er morgen als de witte lijn wordt overtreden?
In pricipe niet direct iets en net zoals anders:
During the race, and in accordance with Article 27.4 of the Sporting Regulations, any driver who is judged to have gained a clear and lasting advantage by leaving the track will be reported to the stewards.

"Similarly, under the same Article, any driver who repeatedly leaves the track will be reported to the stewards for not having made every reasonable effort to use the track."
Aldus Gpupdate.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

VES maakt morgen alleen kans als er iets fout gaat bij de Mercedes rijders. Zelfs met beter banden management of 1 stop is het gat tussen Mercedes en RBR qua pace zo groot dat je die daarmee niet kunt compenseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19-09 15:19
Vind het wel jammer dat de mercedessen zo ver voor liggen op de rest. Maakt het spanningsveld des te kleiner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Cm7e5wzXEAAsPjm.jpg

/edit
No further action

[ Voor 33% gewijzigd door UltraSub op 09-07-2016 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-09 18:31

Vos

AFCA

Geen straf voor Rosberg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 06:22
Link?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• UltraSub
Daar hebben ze eerder reprimandes en punten voor gegeven. En dan nu niet? :?

/edit
https://twitter.com/thebuxtonblog/status/751788864570818560

[ Voor 31% gewijzigd door UltraSub op 09-07-2016 16:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Simba
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-02 17:24
Jackson6 schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 15:09:
[...]

Weet jij toevallig ook welk lotnummer ik moet hebben voor de 10 juli trekking morgen?
073296

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Eindelijk een uitslag waar de prestatie van Max niet op het laatste moment nog wordt overtroffen door z'n teamgenoot. :)

Vooral na de 'onthullingen' van afgelopen week van RIC (over dat ie vooral de focus had op Q en minder op Race, waardoor Max sneller dan hem 'leek'), ben ik wel benieuwd naar morgen. Gelet op die uitspraken zal RIC nu wel moeten presteren vergeleken met Max. Ik gok dus dat ie wel het voordeel van het team zal krijgen (ev. undercut enzo).

Voor RBR zie ik weinig meer te winnen dan het podium eerlijk gezegd (toch 1s verschil naar de Mercedus, iets meer dan ik had verwacht / gehoopt). Max zal mogelijk / waarschijnlijk voorbij gestreefd worden door RIC en moet die rooie bolides weer achter zich zien te houden, maar hoger dan 3 zie ik hem (of RIC) niet eindigen.... Ik hoop dat de race spannender wordt dan de huidige opstelling voorspelt :X

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17-09 16:07
De strijd tussen Mercedes is verre van over. Beide haantjes zullen zich niet laten kennen en ik zie een aanvaring dan ook echt wel gebeuren.

Podium is voor Max het beste wat hij kan bereiken en hij moet gewoon RIC achter zich laten. Zin in morgen! Eindelijk een geweldige kwali trouwens. Awesome!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scarabial
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18-09 23:08

The_Scarabial

MTB for life!

Ik zei het al in het vorige topic, die RIC komt met steeds meer van die kleine smoesjes (didn't get 100% out of it today), nu die er aan alle kanten afgereden wordt door VES. Welke teambaas wil nu zo iemand hebben die er niet 100% voor gaat en het dan ook zelf zegt 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DarkSide
  • Nu online

DarkSide

theres no place like ::1

The_Scarabial schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 17:46:
[...]

Ik zei het al in het vorige topic, die RIC komt met steeds meer van die kleine smoesjes (didn't get 100% out of it today), nu die er aan alle kanten afgereden wordt door VES. Welke teambaas wil nu zo iemand hebben die er niet 100% voor gaat en het dan ook zelf zegt 8)7
Volgens mij zegt ie niet dat hij er niet maar voor 90% of zo voor is gegaan.
Hij zegt dat hij er vandaag niet alles uit heeft kunnen halen wat mogelijk is.
Dus een klein foutje nog hier en daar.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• thijszor
  • Laatst online: 19-03 21:48
[...]

Moet wel zeggen nu ik het interview met RIC gezien heb vertelt 'ie het wel leuk / met smile, natuurlijk wel serieuze ondertoon :P. Maar aan de andere kant, wat moet hij zeggen? i gave it my all and couldn't go any faster? dan geeft hij toe dat max betere stuurkunsten heeft... , dat lijkt me wat lastig :D.

Maargoed, wie weet is het morgen helemaal anders / volgende race weer andersom.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Niet online
[...]

dat is geen smoes, maar een constatering dat hij niet goed genoeg was vandaag... hij geeft volgens mij zichzelf hier gewoon de schuld... m.a.w. je hoort erin wat je erin wilt horen volgens mij...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• __fred__
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:59
Gasly eerste race gewonnen in GP2 en hij staat direct ook 1e in het klassement. Als hij zijn ritme van 2013 weet te hervinden dan moet Kvyat nog uitkijken voor zijn stoeltje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 06:07
Hopen dat Ricciardo niet gefrustreerd, zoals Rosberg, gaat rijden morgen.

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05-09 07:40
__fred__ schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 18:28:
Gasly eerste race gewonnen in GP2 en hij staat direct ook 1e in het klassement. Als hij zijn ritme van 2013 weet te hervinden dan moet Kvyat nog uitkijken voor zijn stoeltje...
Het vervelende voor Kvyat is dat het verschil tussen hem en Sainz even 'klein' is als het verschil tussen Hamilton en Rosberg, en tussen Verstappen en Ricciardo, maar omdat het middenveld zo dicht op elkaar zit scheelt het meteen veel posities.

Overigens denk ik niet dat Ricciardo nu opeens een slechte verliezer gaat zijn ofzo (als hij verliest). Hij zegt gewoon dat het niet zo lekker ging en dat max dus beter was. Ook over de hoge finishes van Max is hij niet zuur ofzo. Natuurlijk stond hij er liever zelf, maar hij geeft niet af op Max ofzo.
Ik vind Ricciardo nog steeds erg 'likable'.

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• -Moondust-
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18-09 17:10
aicaramba schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 18:58:
Overigens denk ik niet dat Ricciardo nu opeens een slechte verliezer gaat zijn ofzo (als hij verliest). Hij zegt gewoon dat het niet zo lekker ging en dat max dus beter was. Ook over de hoge finishes van Max is hij niet zuur ofzo. Natuurlijk stond hij er liever zelf, maar hij geeft niet af op Max ofzo.
Ik vind Ricciardo nog steeds erg 'likable'.
Ik zie idd helemaal geen zure Ricciardo. Heb ook geen excuses gehoord. Hij gaat proberen het beter te doen en te zoeken naar manieren om sneller te zijn. Lijkt me een heel gezonde instelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijszor
Wel grappig dat horner zelf proactief in interview aangaf eerste win in quali over ricciardo, website van RBR staat 't met grote letters benoemd. Zo'n big deal is het nou toch ook weer niet?..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scarabial
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18-09 23:08

The_Scarabial

MTB for life!

P.O. Box schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 18:26:
[...]

dat is geen smoes, maar een constatering dat hij niet goed genoeg was vandaag... hij geeft volgens mij zichzelf hier gewoon de schuld... m.a.w. je hoort erin wat je erin wilt horen volgens mij...
Check alle interviews met hem maar na, hij lacht als een boer met kiespijn, de keren dat VES hem te snel af is. Maarja maakt mij ook verder niets uit, is gewoon iets wat mij opvalt. Verder blijft RIC één van de leukere rijders uit het veld.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Ik denk dat het voor Riccardo juist goed is dat zijn teamgenoot zo goed is. Hij moet er nu ook echt voor gaan. Een beetje hetzelfde als ROS en HAM maar dan zonder elkaar van de baan te rijden. Zowel Max als RIC zijn niet echt de types om dat te gaan doen waardoor het een gezonde competitie is.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -Moondust-
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18-09 17:10
The_Scarabial schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 19:43:
Check alle interviews met hem maar na, hij lacht als een boer met kiespijn, de keren dat VES hem te snel af is. Maarja maakt mij ook verder niets uit, is gewoon iets wat mij opvalt. Verder blijft RIC één van de leukere rijders uit het veld.
Beetje spijkers op laag water zoeken. Natuurlijk baalt hij, dat zegt hij ook. Hij wil graag sneller gaan. Wat verwacht je dan dat hij zegt? "Ja, Max is sneller dan ik, ik zit op mijn max"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aicaramba schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 18:58:
[...]

Het vervelende voor Kvyat is dat het verschil tussen hem en Sainz even 'klein' is als het verschil tussen Hamilton en Rosberg, en tussen Verstappen en Ricciardo, maar omdat het middenveld zo dicht op elkaar zit scheelt het meteen veel posities.
Sky is al weer helemaal hilarisch over Sainz, dat begin ik wel beu te worden. De Toro Rosso is een prima auto, en de prestatie van Sainz is goed, maar speciaal zeker niet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:21

franssie

Save the albatross

Verwijderd schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 19:48:
[...]
<>de prestatie van Sainz is goed, maar speciaal zeker niet.
Hij rijdt constant en goed, het is - zijn ervaring meenemende in mijn overweging- denk ik toch wel een van de betere rijders (en na Max de beste opkomende rijder) die met het materiaal waar hij moet werken erg goede prestaties neerzet.

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

franssie schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 19:54:
[...]

Hij rijdt constant en goed, het is - zijn ervaring meenemende in mijn overweging- denk ik toch wel een van de betere rijders (en na Max de beste opkomende rijder) die met het materiaal waar hij moet werken erg goede prestaties neerzet.
Misschien, maar met Kyvat naast hem kan je hem niet goed vergelijken.
En zijn acties zijn altijd zo ongelooflijk lomp, vorige race met inhalen niet om aan te zien en mazzel dat het maar net goed gaat.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

[...]
Sky is al weer helemaal hilarisch over Sainz, dat begin ik wel beu te worden. De Toro Rosso is een prima auto, en de prestatie van Sainz is goed, maar speciaal zeker niet.
Ik heb de Sky uitzending nog niet bekeken, maar zou het kunnen zijn dat ze lyrisch over hem zijn als ik zo de rest van je zin goed begrepen heb? Dat ze er nogal mee weglopen misschien?

Testing, one, two ...

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• JackBol
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

[...]

Ik denk dat Sainz de arch-nemesis van Verstappen gaat worden de komende tien jaar. Als hij in een Ferrari (of misschien wel Renault) komt te zitten kan hij ook constant podiums rijden...

De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• max
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

JackBol schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 20:01:
[...]

Ik denk dat Sainz de arch-nemesis van Verstappen gaat worden de komende tien jaar. Als hij in een Ferrari (of misschien wel Renault) komt te zitten kan hij ook constant podiums rijden...
Ik denk, afgaand op wat hij heeft laten zien toen VES en SAI bij TR reden, dat SAI daarvoor te emotioneel onstabiel is.

Of wellicht onervarenheid i.c.m. met prestatiedrang tegenover VES destijds, maar het blijft een Spanjaard. :)

Bald by design, beard by choice.

Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JackBol
  • Niet online

JackBol

max schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 20:05:
[...]

Ik denk, afgaand op wat hij heeft laten zien toen VES en SAI bij TR reden, dat SAI daarvoor te emotioneel onstabiel is.

Of wellicht onervarenheid i.c.m. met prestatiedrang tegenover VES destijds, maar het blijft een Spanjaard. :)
Ik zeg niet dat hij alles van VES gaat winnen :+
Maar Sainz leert ook bij en we hebben ook andere emotioneel instabiele GP winners gehad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-09 21:30
JackBol schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 20:01:
[...]

Ik hoop het niet...die jongen zou alleen maar afgunst krijgen op dit forum...ow wacht dat is er al en zal zo blijven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Constant podiums rijden, wut?

Sainz heeft talent ja, maar moet nog zien hoe hij presteert in een top team..

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ANdrode
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Sean Kelly op Twitter
Pirelli say NO going beyond these lap counts in the #BritishGP....
Hard = 26 laps
Medium = 28 laps
Soft = 15 laps
GP van Silverstone heeft 52 ronden. Voor de top 10 in principe dus een verplichte 2-stop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 08:07
Sainz maakt teveel kleine foutjes, is te langzaam qua racepace, haalt knullig in en dealt matig met druk.

Verder is het wel een erg snelle coureur ;-).

Op het niveau waarop Max nu presteert, zou ik alleen Hamilton en Alonso het nog van hem zien winnen. Vettel misschien niet eens.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

ANdrode schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 20:26:
[...]

GP van Silverstone heeft 52 ronden. Voor de top 10 in principe dus een verplichte 2-stop.
Hard 26 en medium 28. Lijkt me niet erg betrouwbaar.

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijszor
YakuzA schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 20:28:
[...]

Hard 26 en medium 28. Lijkt me niet erg betrouwbaar.
Toch echt wel: http://www.pirelli.com/gl...m_content=post_2016-07-07

*The hard compound experienced some graining, which is why the useful life of this tyre is predicted to be less than that of the medium.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Theswitch
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08:06

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• StealthyPeanut
nachtnet schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 17:53:
[video]
[video]
[video]
[video]
[video]
[video]
[video]
[video]

Verdere video's zullen in de loop van de avond wel verschijnen.
Wat de Eff. HAM wordt gevraagd naar zijn kwali en hij begint met het slijmen bij de fans..... :r :r

Zo klaar mee. Ben ineens ROSfan geworden.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• tlpeter
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 19-09 16:24
Was ik al. Hamilton is goed, heel goed maar ik walg van zijn houding en uitspraken. Rosberg is ook niet je van het maar nog altijd beter te pruimen dan Hamilton.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

thijszor schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 20:33:
[...]

Toch echt wel: http://www.pirelli.com/gl...m_content=post_2016-07-07

*The hard compound experienced some graining, which is why the useful life of this tyre is predicted to be less than that of the medium.
Daar staat iets heel anders. Namelijk dat pirelli het aanraad. Tijdens vrije trainingen hebben ze al meer ronden gereden op die compounds zoals in dat bericht aangegeven.

Dat is wat anders dan een sensatiezoekend "pirelli says NO" :)

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• backupdevice
  • Registratie: November 2000
  • Nu online

backupdevice

No Risk , Full Push

tlpeter schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 20:39:
Was ik al. Hamilton is goed, heel goed maar ik walg van zijn houding en uitspraken. Rosberg is ook niet je van het maar nog altijd beter te pruimen dan Hamilton.
Ik heb precies hetzelfde. Ik zou het nog wel kunnen pruimen als hij keer op keer wint terwijl hij in een auto rijdt die net zo goed is als de rest maar hij heeft maar 1 iemand te verslaan. Klaar met die gozer.

"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
[...]

Dat zijn geen smoesjes dat zijn gewoon realistische redenen van zo'n coureur. Aan alle kanten eraf gereden? Nah. Kan best zijn dat het ene circuit iemand beter ligt dan het andere. Eerst maar eens zien hoe de racepace van beide heren is morgen. En dan nog eens een weekend zo structureel sneller zijn in zowel training, quali, race. Pas dan zou je kunnen zeggen "wordt er aan alle kanten afgereden". Hij zegt niet dat hij er niet 100% voor gaat, hij zegt dat er meer in de auto zat en hij het er niet helemaal uit heeft gehaald.
RIC moet inderdaad opschakelen want wordt wel degelijk gepushed door VES. En das goed. Maar dat betekent ook dat RIC gaat zoeken naar andere setups etc. En dat kan best eens tikkie minder uitpakken.

Kortom, niet te vroeg spreken van iemand er volledig af rijden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

UltraSub schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 21:03:
[...]

Dat zijn geen smoesjes dat zijn gewoon realistische redenen van zo'n coureur. Aan alle kanten eraf gereden? Nah. Kan best zijn dat het ene circuit iemand beter ligt dan het andere. Eerst maar eens zien hoe de racepace van beide heren is morgen. En dan nog eens een weekend zo structureel sneller zijn in zowel training, quali, race. Pas dan zou je kunnen zeggen "wordt er aan alle kanten afgereden". Hij zegt niet dat hij er niet 100% voor gaat, hij zegt dat er meer in de auto zat en hij het er niet helemaal uit heeft gehaald.
RIC moet inderdaad opschakelen want wordt wel degelijk gepushed door VES. En das goed. Maar dat betekent ook dat RIC gaat zoeken naar andere setups etc. En dat kan best eens tikkie minder uitpakken.

Kortom, niet te vroeg spreken van iemand er volledig af rijden ;)
RIC had natuurlijk al aangegeven dat ie aan het kijken was of zijn kwalificatiesetup niet teveel daarop gericht was in vergelijking met Max zijn setup. Dus idd interessant om te zien hoe dat morgen uitpakt.

Lijkt me logisch dat hij druk voelt en wat dingen probeert om te kijken waar het verschil zit.

Ik vind RIC voorlopig nog behoorlijk likeable en redelijk. Gewoon hele goede coureur die ik het ook wel gun.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ANdrode
  • Niet online
Hij staat ook weer online op de sky site. Ik snap het alleen niet:
  • In browser speelt hij niet, verkeerde regio.
  • youtube-dl http://....f4m (zie netwerk tab) kan het wel spelen in VLC.
Anyway: 1080p.

Dit weekend is Channel 4 ontzettend veel fijner om te kijken dan Sky trouwens. Neutraler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Laatst online: 05:43
Grmbl. Uitgerekend op de dag dat Max z'n beste kwalificatie reedt zat ik met een personeelsuitje in de mergelgrot in Valkenburg. :(
Nu even alles terugkijken.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22:20

RoyK

Hobby tekenaar

Ik heb net de samenvatting gezien omdat ik niet thuis was. Tof dat max op plek drie mag starten. Is het toeval dat hij sneller is dan Ric na de reacties van Ric dat zijn focus teveel op qualificeren staat? Ik denk dat er aan het team van Max niet veel veranderd is. Waarom zou hij de focus naar qualificeren zetten? Hij heeft denk ik gewoon een prima tijd neergezet en is tijdens de trainingen ook rap geweest.

Ik denk dat hij morgen gewoon 2 tot 4 tienden per rondje weg rijdt van Ric en in een niemandsland terecht gaat komen. Als hij morgen ook van Ric wint, misschien op het podium komt, moet dat toch gaan etteren ergens bij Ric. Ik hoop dat we een toffe race krijgen. Blijft het droog?

Mijn portfolio op Instagram

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• nachtnet
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22:07
even een banden overzichtje voor morgen

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/K09MVCeRK2L5xYJKClIanQHt/full.jpg
mij nog niet helemaal duidelijk of de max recommended tire life ook echt een harde limiet is of een alleen een stevig advies.

[ Voor 9% gewijzigd door nachtnet op 09-07-2016 21:48 . Reden: even een normaal formaat afbeelding geplaatst 6000x4000 pix.. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackBol
  • Niet online

JackBol

nachtnet schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 21:44:
even een banden overzichtje voor morgen:

[afbeelding]

mij nog niet helemaal duidelijk of de max recommended tire life ook echt een harde limiet is of een alleen een stevig advies.
Zie sterretje --> recommends

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Laatst online: 07:12

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

2 rondes verschil in Life span tussen een compound. Dan doe je iets niet helemaal goed lijkt me.

Edit; sowieso,waarom gaat de hard minder lang mee dan de medium? :|

[ Voor 26% gewijzigd door MikeyMan op 09-07-2016 21:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

Ik denk zo maar: minder grip > meer zijwaartse beweging van de band > meer slijtage.

Al vind ik het ook een beetje debiel. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackBol
  • Niet online

JackBol

MikeyMan schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 21:51:
2 rondes verschil in Life span tussen een compound. Dan doe je iets niet helemaal goed lijkt me.

Edit; sowieso,waarom gaat de hard minder lang mee dan de medium? :|
De Harde band heeft meer last van graining. Was al eerder uitgelegd.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Rivanov
LOL

Urgent message for Mr Horner... listen to @Max33Verstappen calling the boss. He's got bad news. #F1FanForum

https://twitter.com/F1/status/751867282410774528

Video in de link

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• UltraSub
20x geluisterd, maar wat is Horner's eerste reactie nou :?
Staged btw, geloof er niks van. Wel leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Rivanov schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 21:58:
LOL

Urgent message for Mr Horner... listen to @Max33Verstappen calling the boss. He's got bad news. #F1FanForum

https://twitter.com/F1/status/751867282410774528

Video in de link
Ik hoop niet dat dit Verstappen zijn enige podium zal zijn dit weekeinde ;)
Ricciardo zegt zeker te weten niet op de 4e plek rond te zullen rijden in de race 8)

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

UltraSub schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 22:36:
20x geluisterd, maar wat is Horner's eerste reactie nou :?
"You can't what, son?"

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Laatst online: 18-09 16:28

Bosmonster

*zucht*

Meer over de max lap recommendations van Pirelli:

http://www.autosport.com/...int-limits-for-first-time

Wel erg voorzichtig, alsmede de 2 stopper met 12S/12S/28M. Denk dat we mogelijk weer 1-stoppers kunnen zien, zoals bij Max. Dan gok ik op 16S/36M oid. Hij heeft nog gloednieuwe mediums.

[ Voor 6% gewijzigd door Bosmonster op 09-07-2016 23:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom
  • Nu online

McBoom

Broem

hardware-lover schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 22:37:
[...]

Ik hoop niet dat dit Verstappen zijn enige podium zal zijn dit weekeinde ;)
Ricciardo zegt zeker te weten niet op de 4e plek rond te zullen rijden in de race 8)
Het kan natuurlijk ook de 5e, 6e of 7e zijn natuurlijk :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-09 09:35

Martinspire

Awesomeness

JackBol schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 21:56:
[...]

De Harde band heeft meer last van graining. Was al eerder uitgelegd.
Ja maar waarom? Dat moet toch juist andersom zijn?

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:41
hardware-lover schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 22:37:
[...]

Ik hoop niet dat dit Verstappen zijn enige podium persconferentie zal zijn dit weekeinde ;)
Podium is op zondag. :)

Hij baalt als een stier dat hij nu voor het eerst verslagen wordt (dit jaar) in qualify, en Max heeft al laten zien de betere race pace te hebben. Hij moet gewoon nog beter worden. Dat heeft even tijd nodig.

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

asing schreef op zondag 10 juli 2016 @ 00:16:
[...]
Podium is op zondag. :)

[knip]
Twitter filmpje niet gezien zeker? :+

Testing, one, two ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
max schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 22:42:
[...]

"You can't what, son?"

:)
Aaaah. Dat what kon ik maar niet verstaan. Thanks :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
Met een typfout erin..

[YouTube: https://youtu.be/OTuW5X1sFxI]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Laatst online: 07:12

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Vind peter windsor vaak nuttige inzichten brengen. Maar dit is een kwartier Hamilton ophemelen... gaat nergens over.

Wat zit er op z'n raam btw?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• StealthyPeanut
Aryton..... You had one job......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ANdrode
  • Niet online
MikeyMan schreef op zondag 10 juli 2016 @ 09:54:
[...]
Vind peter windsor vaak nuttige inzichten brengen. Maar dit is een kwartier Hamilton ophemelen... gaat nergens over.

Wat zit er op z'n raam btw?
Dat was Ted's notebook gisteren ook :D.

Toen hij bij de pen tegen een andere bezoeker praatte en ongeveer vertelde:
"Oh Hamilton is echt zo goed. Rosberg wil nu gewoon niet meer winnen denk ik :+. Toch?"

Ik ben Ted zijn man-crush op Hamilton een beetje zat.
Blij zijn als Hamilton wint: prima. logisch als Brit :).
Fantasieverhalen verzinnen om te verklaren waarom iets moet gebeuren: nee.

Channel 4 vind ik als niet-brit prettiger :).

[ Voor 12% gewijzigd door ANdrode op 10-07-2016 10:02 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• JackBol
  • Niet online

JackBol

Martinspire schreef op zondag 10 juli 2016 @ 00:01:
[...]

Ja maar waarom? Dat moet toch juist andersom zijn?
Graining gebeurt als de band buiten het operating window komt. Meestal gebeurt dat als de band te warm wordt. In dat geval Heeft een Medium band eerder last van graining dan een hard en zou je dus verwachten dat de harde band langer mee gaat.

Graining gebeurt echter ook als de band onder de operating temperature komt. Als de driver niet genoeg energie in zijn band weet te krijgen. De harde band zal hier waarschijnlijk het meeste last van hebben, omdat het op Silverstone relatief fris is. Zowel de track als de lucht.

Daarnaast waait het ook nog flink. Ze zijkanten van een band koelen dan snel af. Als je veel energie in het loopvlak van de band moet stoppen op binnen de operating window te houden, maar ondertussen de wangen van de band relatief snel afkoelen, krijg je ook een ongelijke warmteverdeling in de band wat de performance laat afnemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
RoyK schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 21:28:
Ik heb net de samenvatting gezien omdat ik niet thuis was. Tof dat max op plek drie mag starten. Is het toeval dat hij sneller is dan Ric na de reacties van Ric dat zijn focus teveel op qualificeren staat? Ik denk dat er aan het team van Max niet veel veranderd is. Waarom zou hij de focus naar qualificeren zetten? Hij heeft denk ik gewoon een prima tijd neergezet en is tijdens de trainingen ook rap geweest.

Ik denk dat hij morgen gewoon 2 tot 4 tienden per rondje weg rijdt van Ric en in een niemandsland terecht gaat komen. Als hij morgen ook van Ric wint, misschien op het podium komt, moet dat toch gaan etteren ergens bij Ric. Ik hoop dat we een toffe race krijgen. Blijft het droog?
Over die kwalificatie van gisteren, we zijn het toch met z'n allen eens dat Ric dezelfde/snellere tijden zou moeten kunnen rijden in de Q. Conclusie van de Q gisteren:

- Max reed een hele goede ronde.
- Daniel reed een mindere ronde na misschien nog een poging ook gewoon die tijd van Max hebben gereden.

Net als dat Max een paar in de Q zichtbare foutjes maakte waardoor hij een paar tiende achter Daniel stond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigfoot
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13-09 20:24
Ik denk niet dat RIC een speciale race ipv kwali setup heeft hoor. Maar dat Max gewoon enkele races nodig had om te wennen aan de RB auto. Immer in de kwali moet je echt tot het gaatje gaan en hij gaf ook al eerder aan dat hij de limits van zijn auto nog niet helemaal ontdekt had.

Nu heeft hij dat redelijk te pakken, en is hij ook in de kwali gewoon competitief aan RIC. Dat zag je vorig jaar ook de in TR. Eerste races was Sainz sneller in de Q, daarna meestal Max

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Sjongejonge dat gaat wat worden straks. HAM vs ROS en VES vs RIC. Denk dat we daar best nog eens fikse battles zouden kunnen gaan zien. HAM en ROS spreekt voor zich, maar RIC heeft gisteren behoorlijk duidelijk gezegd dat hij niet van plan is op de 4e positie te gaan rijden. Ik zeg vuurwerk, als racepace gelijk gaat zijn van de koppels zeg maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 06:37

spartacusNLD

This is Sparta!!

UltraSub schreef op zondag 10 juli 2016 @ 11:17:
Sjongejonge dat gaat wat worden straks. HAM vs ROS en VES vs RIC. Denk dat we daar best nog eens fikse battles zouden kunnen gaan zien. HAM en ROS spreekt voor zich, maar RIC heeft gisteren behoorlijk duidelijk gezegd dat hij niet van plan is op de 4e positie te gaan rijden. Ik zeg vuurwerk, als racepace gelijk gaat zijn van de koppels zeg maar.
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=5KxD1QobfnE]

:D

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackBol
  • Niet online

JackBol

Bigfoot schreef op zondag 10 juli 2016 @ 11:12:
Ik denk niet dat RIC een speciale race ipv kwali setup heeft hoor. Maar dat Max gewoon enkele races nodig had om te wennen aan de RB auto. Immer in de kwali moet je echt tot het gaatje gaan en hij gaf ook al eerder aan dat hij de limits van zijn auto nog niet helemaal ontdekt had.

Nu heeft hij dat redelijk te pakken, en is hij ook in de kwali gewoon competitief aan RIC. Dat zag je vorig jaar ook de in TR. Eerste races was Sainz sneller in de Q, daarna meestal Max
Silverstone past beter bij de rijstijl van Verstappen dan die van Ricciardo. Max was sneller in de trage bochten in S3. Daarnaast ging Ricciardo ook niet perfect door de chicane. Dat gaf hij in ieder geval zelf aan in de post-race bij Sky.

Edit: ninja'd door Spartacus

[ Voor 4% gewijzigd door JackBol op 10-07-2016 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylocke
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13-08 08:54

Tylocke

[Team Carrack]

Ik snap dat mensen denken dat RIC hier smoesjes heeft of aan het zeuren is. RIC is (net zoals alle goede coureurs) competatief ingesteld en wil heel graag winnen. Dit houdt in dat hij net zo graag de qualifying had willen winnen als dat VES dat wil. Daar is helemaal niet mis mee, sterker nog dat mag verwacht worden van ze allemaal. Dat hij daar van baalt is dan niet meer dan logisch, net zoals Max baalt als zijn qualifying niet zo goed als hij verwacht.

RIC en VES zijn heel erg aan elkaar gewaagd en ze hebben juist verschillende sterke punten. Dit is dan ook exact de reden dat RB ze aan elkaar gekoppeld heeft omdat ze daar heel erg van elkaar kunnen leren. Niet voor niets worden ze gezien als een van de sterkste pairings in het veld. Ik zie die 2 graag in de komende jaren elkaar het moeilijk maken in de jacht naar de wereldtitel. 8)

You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnowDude
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-09 18:52
Ericsson mag starten van de FIA arts

All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-09 11:12
Tylocke schreef op zondag 10 juli 2016 @ 11:30:
Niet voor niets worden ze gezien als een van de sterkste pairings in het veld. Ik zie die 2 graag in de komende jaren elkaar het moeilijk maken in de jacht naar de wereldtitel. 8)
Dat hoop ik ook. En ik denk ook dat ze wel eens het sterkste koppel kunnen zijn :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19-09 19:50
En het regent weer in Silverstone :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pierre
  • Laatst online: 07:35

Pierre

Van nature lui!

En niet een beetje :9

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Nu online

Destruction

(ex-)Automonteur

ANdrode schreef op zondag 10 juli 2016 @ 10:01:
[...]

Dat was Ted's notebook gisteren ook :D.

Toen hij bij de pen tegen een andere bezoeker praatte en ongeveer vertelde:
"Oh Hamilton is echt zo goed. Rosberg wil nu gewoon niet meer winnen denk ik :+. Toch?"

Ik ben Ted zijn man-crush op Hamilton een beetje zat.
Blij zijn als Hamilton wint: prima. logisch als Brit :).
Fantasieverhalen verzinnen om te verklaren waarom iets moet gebeuren: nee.

Channel 4 vind ik als niet-brit prettiger :).
Helemaal mee eens, dat heb ik met Ziggo ook een beetje. Max voor Max na... Ja, het jong is ontzettend goed bezig, maar daar hoeft Ziggo me niet tijdens de voor- en nabeschouwing 10 keer aan te herinneren :/

Citroën C1 1.0 12v '08 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koli-man
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-09 14:21

koli-man

Bartender!!!!

Ach regen....is wel allemaal iets minder voorspelbaar, maar eigenlijk hoop ik toch op een droge race.

Hey Isaac...let's go shuffleboard on the Lido - deck...my site koli-man => MOEHA on X-Box laaaiiiff

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-09 21:30
koli-man schreef op zondag 10 juli 2016 @ 11:55:
Ach regen....is wel allemaal iets minder voorspelbaar, maar eigenlijk hoop ik toch op een droge race.
http://www.accuweather.co...e-weather-forecast/330028

We gaan het zien :) lichte regen voor de start van de race

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexbl69
  • Laatst online: 00:41

Na Q3 mag er toch niet meer aan de wagens gesleuteld worden? Geldt dit ook voor de vleugelafstelling? In dat geval is het inderdaad nogal een afweging om je wagen voor Q of R af te stellen.
Destruction schreef op zondag 10 juli 2016 @ 11:45:
[...]
Helemaal mee eens, dat heb ik met Ziggo ook een beetje. Max voor Max na... Ja, het jong is ontzettend goed bezig, maar daar hoeft Ziggo me niet tijdens de voor- en nabeschouwing 10 keer aan te herinneren :/
Van die voor- en nabeschouwing krijg rode vlekken in mijn nek, dus die kijk ik niet ;)

[ Voor 21% gewijzigd door alexbl69 op 10-07-2016 12:10 ]

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Maar de limieten van de auto vind je niet van het ene op het andere raceweekend. Dat komt heel geleidelijk. Ik vraag me ook af waarom je denkt dat RIC geen aparte race-setup heeft, want na afloop van de afgelopen race gaf Ricciardo zelf aan dat hij waarschijnlijk meer op de Q had gefixeerd ipv de race en dat ze zouden kijken wat ze daaraan konden doen. Nou, dat is in Silverstone wel duidelijk. Hij is niet ineens veel trager dan Max omdat Max ineens snapt hoe z'n auto werkt ;)

Maar we zullen het over een uur of 2 zien. Als Ricciardo Max weer niet bij kan houden, wordt het wel wat pijnlijk allemaal en heeft hij een fout gemaakt of heeft Max een geweldige Q-ronde gemaakt. Kan hij hem wel bijhouden, dan weten we wat hij heeft gedaan, maar is zijn probleem dat hij in Q zoveel moet compromitteren aan z'n setup dat hij Max daar weer niet bij kan houden.
alexbl69 schreef op zondag 10 juli 2016 @ 12:07:
[...]

Na Q3 mag er toch niet meer aan de wagens gesleuteld worden? Geldt dit ook voor de vleugelafstelling? In dat geval is het inderdaad nogal een afweging om je wagen voor Q of R af te stellen.
Alleen tijdens een pitstop kunnen ze nog wat bijstellen. Eigenlijk geen idee of dat met beide vleugels kan, maar de voorvleugel heb ik al wel eens gezien dat ze dat doen. Zie ook https://scarbsf1.wordpres...ustments-during-the-race/

[ Voor 18% gewijzigd door Grrrrrene op 10-07-2016 12:12 ]

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Pagina: 1 ... 8 ... 23 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:

Dit topic sluit woensdag 13 juli. Een nieuw racetopic wordt de donderdag voor de race geopend.

Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.

Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Waar te kijken?
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2016 - Deel 2 besproken worden.
GP2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.

IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1