Sowieso schrijf je zo!
Nog een keer dan.. het official statement:Grrrrrene schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 14:50:
[...]
Hoe is dat duidelijk? Geldt het alleen bij die bochten? Wat betekent "en dan vooral"?
Further to the discussion in the drivers meeting yesterday evening I would like to confirm that we will again be adopting a “zero tolerance” approach to cars leaving the track at turns 9, 15 and 18 during qualifying. Unless we are satisfied that a driver left the track at these points for reasons beyond his control, having been forced off the track for example, every lap time achieved by leaving the track will be deleted in accordance with Article 12.3.1.d of the Sporting Code.
During the race, and in accordance with Article 27.4 of the Sporting Regulations, any driver who is judged to have gained a clear and lasting advantage by leaving the track will be reported to the stewards. Similarly, under the same Article, any driver who repeatedly leaves the track will be reported to the stewards for not having made every reasonable effort to use the track.
Charlie Whiting
The FIA Formula One Race Director
Die gaat waarschijnlijk P3 weer pakken in z'n laatste ronde als de vlag al hangtnadroJ schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 14:53:
Ric nu nog achter Ves. Nice
Edit: 2e tijd!!!!
My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
En HAM verliest zijn tijd!
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
volgens mij deed Max het in bocht 7 of 8nadroJ schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 14:50:
Zat Max dus over de lijnen in een van die drie bochten (9, 15, 18)?
Flickr PSN ID= cheironnl
Overduidelijk... die bocht mag dus nietgambieter schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 14:54:
En HAM verliest zijn tijd!
zal me niet verbazen, maar denk dat deze wel close wordt hoor.Joster schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 14:54:
[...]
Die gaat waarschijnlijk P3 weer pakken in z'n laatste ronde als de vlag al hangt
Sowieso schrijf je zo!
Zou best kunnen... Dan moet het straks dus te zien zijn in racepace, volgens zijn eigen redenatie.Tito129 schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 14:54:
Zal RIC gekeken hebben waarom max een snellere racepace heeft en daarom nu niet sneller zijn in kwalificatie.
Verwijderd
Thanx, dat is tenminste duidelijk. De onduidelijkheid zat hem er bij mij vooral in wat ik hier las en de verwarring die Sky nu heeft omdat er tijden verwijderd schijnen te zijn bij andere bochten dan hierboven genoemd. Laten we er maar over ophouden, we zien wel wat er gebeurtUltraSub schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 14:54:
[...]
Nog een keer dan.. het official statement:
[...]
Hamilton moet dus nog een keer. Als iemand onder druk die ene ronde er nog uit kan drukken, is hij het. Maar hij heeft ook wel eens onder druk rare fouten gemaakt. Zou me ook niks verbazen dat hij er alsnog buiten komt en weer een tijd verliest en dus p10 vertrekt.
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Nee want dan is je batterij leeg.Joster schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 14:59:
Lewis kan er wel 2 doen nu als het nodig is..
Kan het me niet voorstellen. Qua tijd wel, maar de banden houden dat niet vol denk ik. Het zijn gebruikte banden toch?Joster schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 14:59:
Lewis kan er wel 2 doen nu als het nodig is..
[ Voor 6% gewijzigd door Grrrrrene op 09-07-2016 15:00 ]
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Ah een oudere tijd. F*ckers
Zal zijn laatste ronde zijn geweest.
[ Voor 81% gewijzigd door Vos op 09-07-2016 15:06 ]
Ferrari is gewoon ronduit slecht .. op 1,6 en 2,2 seconden gereden!!!Wom schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 15:02:
Ferrari valt wel erg tegen moet ik zeggen. Maken niet echt progressie gedurende het seizoen.
En dan nog een bak in puin!!!

Gelukkig hebben we Max nog

AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
Dit valt mij ook ontzettend op, wat is er daar toch aan de hand?Wom schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 15:02:
Ferrari valt wel erg tegen moet ik zeggen. Maken niet echt progressie gedurende het seizoen.
at your service

Verwijderd
Versnellingsbakken van Vettel ook niet.....Verwijderd schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 15:05:
Ferrari chassis is echt niet zo sterk als men zegt. Veel overstuur, erg onrustig.

Is gewoon een regel, maakt niet uit hoe snel die ronde was. Dat het geen nut heeft ok...Grrrrrene schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 15:07:
Ik hoor net dat VES z'n 2e Q3-tijd gedelete is. Lekker nuttig als die trager is dan z'n legale rondje
[ Voor 4% gewijzigd door Vos op 09-07-2016 15:08 ]
Weet jij toevallig ook welk lotnummer ik moet hebben voor de 10 juli trekking morgen?Tito129 schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 15:08:
Glazenbol. Denk dat RIC morgen voor Verstappen eindigt.
Ik geloof er niks van. RIC is doorgaans trager in de race en heeft dit weekend nauwelijks kunnen domineren voor zover ik me kan herinneren.Tito129 schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 15:08:
Glazenbol. Denk dat RIC morgen voor Verstappen eindigt.
Man man man

Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
Hij heeft 50% kans op gelijk:)Jackson6 schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 15:09:
[...]
Weet jij toevallig ook welk lotnummer ik moet hebben voor de 10 juli trekking morgen?
Waar vui zit, zit geen glans!
Beantwoord gewoon de vraag eens.
max schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 15:10:
Pffffffff...Lewis...hou je bek over god en alle andere zaken waarvoor je dankbaar bent en geef gewoon antwoord op de vraag.
Man man man
8__fred__ schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 15:11:
Sainz naar 7 omdat Hulkenberg buiten de lijnen ging.
Verwijderd
LOL minder minder minder auto's voor je op de gridjip_86 schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 15:11:
Hehe, mooi eigenlijk. Baas zegt, Max doe is betere Q. Max min of meer "dan gaan we dat regelen"
Hee hij heeft deze keer niet geclaimed dat alle fans voor #teamhamilton zijn gekomen
Ow ja, correctie was al doorgevoerd. Wel 7e starten ivm gridpenalty Vettel.
[ Voor 10% gewijzigd door __fred__ op 09-07-2016 15:15 ]
Maar.. RIC heeft gezocht en gezocht naar waar het verschil vandaan kwam. En er was een vermoeden dat RIC teveel op quali focuste en te weinig op race. Als dat de reden is dat hij er nu achter staat dan gaan we dat morgen terug zien in de racepace wellicht. Als hij in de race weer consistent langzamer is dan zal hij langzaamaan wel nerveus gaan worden denk ikGrrrrrene schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 15:09:
[...]
Ik geloof er niks van. RIC is doorgaans trager in de race en heeft dit weekend nauwelijks kunnen domineren voor zover ik me kan herinneren.
Is mij ook al eens opgevallen, maar iedereen in het formule 1 circus lijkt vaak "for sure" te zeggen.Badeend schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 15:12:
Ah, daar hebben we Nico "for sure" Rosberg weer
"Vroeger" was het "obviously"Biggg schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 15:14:
[...]
Is mij ook al eens opgevallen, maar iedereen in het formule 1 circus lijkt vaak "for sure" te zeggen.
Verwijderd
Profiteert hij dan ook van vrije bandenkeuze? Of moet hij toch met de set van Q2 beginnen omdat hij ook aan Q3 heeft deelgenomen?
PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
Stukje mediatraining? Daarmee bevestig je op een nietszeggende manier de vraag van de reporter, daarna kan je jouw eigen boodschap vertellenBiggg schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 15:14:
[...]
Is mij ook al eens opgevallen, maar iedereen in het formule 1 circus lijkt vaak "for sure" te zeggen.
Verwijderd
Ik wel, en als ik achterom kijk dank ik god en zeg ik godallemachtigthijszor schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 15:16:
Zou hamilton ook de fans bedanken na een goed potje schijten? allemachtig zeg..
Banden van q2 en Hülkenberg die p11 was en nu p10 heeft vrije keuzeLasmibalsingh schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 15:15:
[...]
Profiteert hij dan ook van vrije bandenkeuze? Of moet hij toch met de set van Q2 beginnen omdat hij ook in Q3 heeft deelgenomen?
...
Sergio Perez kwalificeerde zich op p11 maar ik begrijp wat je bedoelt. Bedankt.Axente schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 15:17:
[...]
Banden van q2 en Hülkenberg die p11 was en nu p10 heeft vrije keuze
PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
Ik twijfelde al toen ik posten hahaLasmibalsingh schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 15:21:
[...]
Sergio Perez kwalificeerde zich op p11 maar ik begrijp wat je bedoelt. Bedankt.
Dat denk ik ook, maar we zullen het zien. Het is pure speculatie om dat te zeggen bij de eerste keer dat RIC een keer (door een foutje?) minder presteert in Q dan zijn teamgenootUltraSub schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 15:14:
[...]
Maar.. RIC heeft gezocht en gezocht naar waar het verschil vandaan kwam. En er was een vermoeden dat RIC teveel op quali focuste en te weinig op race. Als dat de reden is dat hij er nu achter staat dan gaan we dat morgen terug zien in de racepace wellicht. Als hij in de race weer consistent langzamer is dan zal hij langzaamaan wel nerveus gaan worden denk ik
Hoe dan ook: al rijden de Mercedessen weg, daar achter rijden de RedBulls waarschijnlijk in het luchtledige, want de Ferrari's gaan ze vast niet bijhouden. Als ik zie hoe die over de baan glijden, gaan die banden waarschijnlijk harder achteruit dan die van RBR.
Kan best leuk worden: Lewis vs. Nico, Max vs. Daniel en daarachter de rest
Ik denk Lewis 1, Nico 2, Max 3. Saai, maarja
Ja.KopjeThee schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 15:29:
De beste kwalificatie van een Nederlander ooit?
JepKopjeThee schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 15:29:
De beste kwalificatie van een Nederlander ooit?
Zal hij ook die Big Grin opgezet hebben toen hij dat meedeelde ?thijszor schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 15:31:
https://twitter.com/F1/status/751768323243839489 RIC over kwalificatie van VES, Laat je niet kennen joh. Gewoon morgen op 't gas en gaan met die banaan.
Wie maakt er een Meme van?
Basement Bios ---- Exo-S
Waarschijnlijk pas zodra de baardgroei begint ... Zn testosteron gaat nu nog vooral naar andere delen van zn lichaam
BALLS OF STEEL!
Dit topic is gesloten.
Dit topic sluit woensdag 13 juli. Een nieuw racetopic wordt de donderdag voor de race geopend.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Waar te kijken?
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2016 - Deel 2 besproken worden.
GP2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1