39
Waarschijnlijk 2 verkenningsrondjes gereden en toen de pits weer ingegaan.MikeyMan schreef op zondag 10 juli 2016 @ 13:59:
Waarom staat Ericsson als enige op gebruikte wets? Wanneer heeft ie die eronder gehad dan?
Maar come on, we hebben het over een volbloed circuit met uitloopstroken et al. We zullen dus nooit meer een natte start hebben in F1.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Er zijn een paar teams geweest die de inters wilden sparen voor de race en daarom rondjes deden in FP op full wets.MikeyMan schreef op zondag 10 juli 2016 @ 13:59:
Waarom staat Ericsson als enige op gebruikte wets? Wanneer heeft ie die eronder gehad dan?
Waiting on the world to change
- Met dit weer is de kans dat Lewis en Nico elkaar raken nog net even wat groter.
- Max zit nu gegarandeerd voor Daniel bij de start, inhalen bij een safetycar start is lastiger dan bij een staande start. Geen kans op foutjes e.d.
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
We krijgen straks een pitfrenzy die vele malen onveiliger is dan een natte start ooit zal zijn.Grrrrrene schreef op zondag 10 juli 2016 @ 14:01:
Even een positieve spin aan het weer en de SC-start:
- Met dit weer is de kans dat Lewis en Nico elkaar raken nog net even wat groter.
- Max zit nu gegarandeerd voor Daniel bij de start, inhalen bij een safetycar start is lastiger dan bij een staande start. Geen kans op foutjes e.d.
Nee, want je start niet bij je team, maar vooraan waar de monteurs je auto niet mogen servicenANdrode schreef op zondag 10 juli 2016 @ 14:02:
[...]
Als je start in de pit kan je toch meteen banden wisselen?
Ben benieuwd hoe z dat gaan doen, wie er eerst mag en wie nog een rondje door mag.Señor Sjon schreef op zondag 10 juli 2016 @ 14:03:
[...]
We krijgen straks een pitfrenzy die vele malen onveiliger is dan een natte start ooit zal zijn.
[ Voor 35% gewijzigd door Grrrrrene op 10-07-2016 14:03 ]
Da's El Nino.Fietsbel schreef op zondag 10 juli 2016 @ 14:01:
Tot op heden veel races met regen
Ik zie eigenlijk geen enkel voordeel aan een SC start, ik wil die mannen zien racen, laat de beste boven komen "drijven", laat de onzekere coureurs fouten maken er en doorheen zakken.Grrrrrene schreef op zondag 10 juli 2016 @ 14:01:
Even een positieve spin aan het weer en de SC-start:
Logisch race is ook nog niet begonnenGoron schreef op zondag 10 juli 2016 @ 14:03:
Hah is het wielrennen toch nog spannender vandaag
Eigenlijk is de race toch al begonnen, zitten op dit moment al in ronde 2.
Je mag aan het einde van de pit starten. Weet niet of dat verplicht isGrrrrrene schreef op zondag 10 juli 2016 @ 14:03:
[...]
Nee, want je start niet bij je team, maar vooraan waar de monteurs je auto niet mogen servicen
Maar het is best wel nat, overal plassen. Geen intermediates.
https://wren.co/join/Devian
Ik zeg ook niet dat het leuker is om te zien, maar ik hoop op een goed resultaat voor Max en dan is een SC-start waarschijnlijk fijner dan een staande start.Dennism schreef op zondag 10 juli 2016 @ 14:03:
[...]
Ik zie eigenlijk geen enkel voordeel aan een SC start, ik wil die mannen zien racen, laat de beste boven komen "drijven", laat de onzekere coureurs fouten maken er en doorheen zakken.
Klote als je zo een race verpest.
Zijn RB-starts zijn telkens veel beter dan toen in de Toro Rosso. En Mercedes is een notoir slecht starter, dus nul voordeel hier. In ieder geval is de eerste kans voor een derde Mercedesbroedermoord verkeken.Grrrrrene schreef op zondag 10 juli 2016 @ 14:05:
[...]
Ik zeg ook niet dat het leuker is om te zien, maar ik hoop op een goed resultaat voor Max en dan is een SC-start waarschijnlijk fijner dan een staande start.
Flickr PSN ID= cheironnl
Zou Max juist niet een van de coureurs moeten zijn die voordeel zou moeten halen van een natte start, ik vind de Mercedessen dan nooit echt overtuigend, zeker Rosberg niet. Hoe droger de baan achter de SC gereden wordt, hoe beter ik het zie voor de Mercedessen en hoe slechter voor de concurrentie, tenzij de boys van Mercedes zelf weer rare fratsen gaan uithalen.Grrrrrene schreef op zondag 10 juli 2016 @ 14:05:
[...]
Ik zeg ook niet dat het leuker is om te zien, maar ik hoop op een goed resultaat voor Max en dan is een SC-start waarschijnlijk fijner dan een staande start.
Ik snap dan niet dat er niet een SC is ingegooid bij de GP2/GP3, daar rijden mindere coureurs en zelfde omstandigheden.cheiron schreef op zondag 10 juli 2016 @ 14:06:
Wat blijft dit toch onwaarschijnlijk suf. Vooral deze "beste coureurs" niet laten rijden in de regen..
Om de baan droog te makenGoron schreef op zondag 10 juli 2016 @ 14:07:
Waarom slepen ze eigenlijk die full wets de hele wereld over?
Dat komt nog welSeñor Sjon schreef op zondag 10 juli 2016 @ 14:06:
[...]
Zijn RB-starts zijn telkens veel beter dan toen in de Toro Rosso. En Mercedes is een notoir slecht starter, dus nul voordeel hier. In ieder geval is de eerste kans voor een derde Mercedesbroedermoord verkeken.
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Als je dit leest, heb je teveel tijd.
[ Voor 7% gewijzigd door Jackson6 op 10-07-2016 14:09 ]
Flickr PSN ID= cheironnl
Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
Max 5 zegt Olav net..RoyK schreef op zondag 10 juli 2016 @ 14:06:
Er zit me iets van bij dat er 5 auto lengtes tussen de Savetycar en de eerste auto moet zijn. Toch
De Air-titans lenen van NASCAR!cheiron schreef op zondag 10 juli 2016 @ 14:09:
Als zou nou eens een Zamboni-achtige machine ontwikkelen om die baan even droog te zemen voor de start hoeven we deze genante vertoning niet aan te zien
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Echt ook hetlpeter schreef op zondag 10 juli 2016 @ 14:08:
Wat zit die Hamilton toch te mauwen over warmte in zijn banden, doe gewoon meer je best om er temperatuur in te krijgen.
Koningsklasse van het racen? Ik zie het niet meer.
Start vertragen kan niet vanwege uitzendtijden met de TV stations.gambieter schreef op zondag 10 juli 2016 @ 14:10:
F*ck, ze moeten die SC-car starts afschaffen. Vertraag de start dan of zo, maar dit is echt bagger
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Hoeven ze niet te ontwikkelen, bestaat al en wordt in Amerika bij races gebruikt. Uiteraard niet bij de GP van Amerika....cheiron schreef op zondag 10 juli 2016 @ 14:09:
Als zou nou eens een Zamboni-achtige machine ontwikkelen om die baan even droog te zemen voor de start hoeven we deze genante vertoning niet aan te zien
Waiting on the world to change
Denk dat je best potje moet kunnen sturen om die SC zo over dat circuit te jagen.vhal schreef op zondag 10 juli 2016 @ 14:10:
[...]
Echt ook he, die SC rijdt als een bejaarde momenteel...
Yep, hoor het net. Het zal met een korrel zout genomen worden want ik zie HAM toch regelmatig in de kont prikken van de savetycar
Verwijderd
Gewoon een zeikwijftlpeter schreef op zondag 10 juli 2016 @ 14:08:
Wat zit die Hamilton toch te mauwen over warmte in zijn banden, doe gewoon meer je best om er temperatuur in te krijgen.
Hij is dan ook al 45vhal schreef op zondag 10 juli 2016 @ 14:10:
[...]
Echt ook he, die SC rijdt als een bejaarde momenteel...
-
Op maximaal 5 lengtes afstand, niet minimaalRoyK schreef op zondag 10 juli 2016 @ 14:11:
[...]
Yep, hoor het net. Het zal met een korrel zout genomen worden want ik zie HAM toch regelmatig in de kont prikken van de savetycar
Euh....Canada 2011?Rivanov schreef op zondag 10 juli 2016 @ 14:11:
[...]
Start vertragen kan niet vanwege uitzendtijden met de TV stations.
Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
Ow, dat veranderd de zaak hihiVos schreef op zondag 10 juli 2016 @ 14:12:
[...]
Op maximaal 5 lengtes afstand, niet minimaalTot de lampen uit gaan.
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Wat een watje, hij had eerder moeten zijn daarmee. Bah, bah, bah.
"When you grow up your heart dies"
Niemand, ze pitten allemaal straks. Let maar op.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Snel weg die Vsc, nadeel voor de wets dit.
[ Voor 27% gewijzigd door Vos op 10-07-2016 14:18 ]
Dit topic is gesloten.
![]()
Dit topic sluit woensdag 13 juli. Een nieuw racetopic wordt de donderdag voor de race geopend.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Waar te kijken?
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2016 - Deel 2 besproken worden.
GP2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1