[ Voor 28% gewijzigd door ANdrode op 10-07-2016 19:52 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 28% gewijzigd door ANdrode op 10-07-2016 19:52 ]
In dit geval precies niet op de manier dat dat gezegde bedoeltnachtnet schreef op zondag 10 juli 2016 @ 19:39:
[afbeelding]
Plaatje zegt meer dan cijfers alleen..
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Is het mogelijk dat na een beroep de straf voor ROS en/of MERC hoger uitvalt dan de huidige?alwaysleft schreef op zondag 10 juli 2016 @ 19:50:
[...]
En over een week plas uitslag daarvan? Wtf.
\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o
Ten Thousand fists in the air! \o
-
[ Voor 3% gewijzigd door alwaysleft op 10-07-2016 19:57 ]
Het algemene doel van een penalty is dat het het voordeel voor de deelnemer weghaalt. Als je met het radiobericht een DNF voorkomt, zou de penalty dus eigenlijk een DNF/DSQ moeten zijn.nachtnet schreef op zondag 10 juli 2016 @ 19:53:
[...]
Is het mogelijk dat na een beroep de straf voor ROS en/of MERC hoger uitvalt dan de huidige?
De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt
Precies wat ik dacht.JackBol schreef op zondag 10 juli 2016 @ 19:55:
[...]
Het algemene doel van een penalty is dat het het voordeel voor de deelnemer weghaalt. Als je met het radiobericht een DNF voorkomt, zou de penalty dus eigenlijk een DNF/DSQ moeten zijn.
\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o
Ten Thousand fists in the air! \o
Niks anoniem. Ze zijn elk weekend vol in beeld wanneer Kvyat zijn auto weer eens slooptRoamor schreef op zondag 10 juli 2016 @ 19:40:
[...]
Met de Toro Rosso was dat hè? Denk dat hij zijn doelen inmiddels wel heeft bijgesteld naar 3e in het WK.
Toro Rosso is overigens een stuk anoniemer zonder oranje bril. Max was altijd wel magnetisch voor de camera's.
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Anoniem: 172410
Nogmaals, de regels staan radioberichten bij een 'potentially terminal imminent failure' toe. Daarmee is diskwalificeren in reactie op een radiobericht omdat men anders uitgevallen was per definitie tegen de regels.JackBol schreef op zondag 10 juli 2016 @ 19:55:
Het algemene doel van een penalty is dat het het voordeel voor de deelnemer weghaalt. Als je met het radiobericht een DNF voorkomt, zou de penalty dus eigenlijk een DNF/DSQ moeten zijn.
Nico Rosberg und die FIA-Stewards werden dieses Jahr wohl keine Freunde mehr.
[ Voor 17% gewijzigd door nachtnet op 10-07-2016 20:03 ]
[ Voor 7% gewijzigd door Catmandos op 10-07-2016 20:05 ]
Sometimes you just have to sit back, relax, and let the train wreck itself
Selectief quoten. Het zijn voorbeelden van toegestane berichten.Anoniem: 172410 schreef op zondag 10 juli 2016 @ 19:59:
[...]
Nogmaals, de regels staan radioberichten bij een 'potentially terminal imminent failure' toe. Daarmee is diskwalificeren in reactie op een radiobericht omdat men anders uitgevallen was per definitie tegen de regels.
dat klopt maar het gaat ook om de straf die ze hebben gegeven en die valt onder art 38.3/bSambalBij schreef op zondag 10 juli 2016 @ 20:07:
ROS heeft die penaly op basis van art 27.1; die komt niet voor in dat lijstje waar ze geen bezwaar tegen kunnen aantekenen...?
Nee, de penalty is op basis van 38.3, zoals ik het lees:SambalBij schreef op zondag 10 juli 2016 @ 20:07:
ROS heeft die penaly op basis van art 27.1; die komt niet voor in dat lijstje waar ze geen bezwaar tegen kunnen aantekenen...?
[ Voor 5% gewijzigd door Room42 op 10-07-2016 20:10 ]
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
Hmm.. allemaal wel weer in het grijs dus. Gissen wat een straf wordt, en hoe de pet staat.Anoniem: 172410 schreef op zondag 10 juli 2016 @ 19:40:
[...]
Dat is hierboven al besproken. Die 10 seconden gaat over dit geval. Heb je er meer voordeel van, of belangrijker, is evident dat je de regels met opzet voor eigen voordeel overtreedt, dan volgen ongetwijfeld zwaardere straffen of diskwalificatie.
[ Voor 34% gewijzigd door tlpeter op 10-07-2016 20:11 ]
De penalty is op basis van 38.3. De infraction is op basis van 27.1.Room42 schreef op zondag 10 juli 2016 @ 20:09:
[...]
Nee, de penalty is op basis van 38.3, zoals ik het lees:
[afbeelding]
Heb je een bron voor ons?tlpeter schreef op zondag 10 juli 2016 @ 20:10:
Het team heeft 96 uur de tijd om in beroep te gaan lees ik net.
[ Voor 99% gewijzigd door Dadona op 10-07-2016 20:11 ]
"When you grow up your heart dies"
27.1 is wat je doet, 38.3 is wat de straf inhoudt. Dat lijstje met straffen waar tegen je niet in beroep kan gaan gaat over de inhoud van de straffen en niet over wat je doet.Room42 schreef op zondag 10 juli 2016 @ 20:09:
[...]
Nee, de penalty is op basis van 38.3, zoals ik het lees:
[afbeelding]
Sometimes you just have to sit back, relax, and let the train wreck itself
Inderdaad en tegen een 10 sec penalty kan je geen beroep in tegen dienen (wat ik persoonlijk ook geen leuke regel vind)Joster schreef op zondag 10 juli 2016 @ 20:11:
[...]
Idd, 27.1 is wat je doet, 38.3 is wat de straf inhoudt. Dat lijstje met straffen waar tegen je niet in beroep kan gaan gaat over de inhoud van de straffen en niet over wat je doet.
Zie ook: http://www.fia.com/regulation/category/110SambalBij schreef op zondag 10 juli 2016 @ 20:12:
Aaaah zo
Ik snap hem idd, thanks voor de verduidelijking!
Het is wel scheef. Maar dat is dus om er voor te zorgen dat er een podium-ceremonie gehouden kan worden?Catmandos schreef op zondag 10 juli 2016 @ 20:13:
[...]
Inderdaad en tegen een 10 sec penalty kan je geen beroep in tegen dienen (wat ik persoonlijk ook geen leuke regel vind)
Hij had ze dan ook wat vaker naast de lijnen gewassensjaool schreef op zondag 10 juli 2016 @ 20:11:
Ik zit even de beelden na de finish te kijken maar die banden van Max zien er een heel stuk beter uit dan die van Hamilton en Rosberg.
[ Voor 29% gewijzigd door tlpeter op 10-07-2016 20:17 ]
Max, de bandenfluisteraar.sjaool schreef op zondag 10 juli 2016 @ 20:11:
Ik zit even de beelden na de finish te kijken maar die banden van Max zien er een heel stuk beter uit dan die van Hamilton en Rosberg.
Hij gaf wel ergens aan problemen met de achterbanden te hebben. Wellicht dat ze buiten operating temp gingen maar profiel was nog ok?
Volgens mij hebben slicks geen profiel.thijszor schreef op zondag 10 juli 2016 @ 20:19:
[...]
Hij gaf wel ergens aan problemen met de achterbanden te hebben. Wellicht dat ze buiten operating temp gingen maar profiel was nog ok?
Heb inderdaad vanmiddag wat commentaren hier gelezen dat men Max nog nooit zoveel foutjes hebben zien maken..Martinspire schreef op zondag 10 juli 2016 @ 20:16:
[...]
Hij had ze dan ook wat vaker naast de lijnen gewassen
(2 of 3x er even afgeweest)
Hij had problemen met de rear, niet specifiek met de banden. Kon dus ook suspension of downforce probleem zijn geweest.thijszor schreef op zondag 10 juli 2016 @ 20:19:
[...]
Iedereen heeft deze race wel foutjes gemaakt...nachtnet schreef op zondag 10 juli 2016 @ 20:22:
[...]
Heb inderdaad vanmiddag wat commentaren hier gelezen dat men Max nog nooit zoveel foutjes hebben zien maken..
* nachtnet vindt dat VES een redelijk foutloze race gereden heeft.
* nachtnet gaat vanavond of morgen alvast Hongarije 2015 terug kijken..
The ramblings of an idiot
Ach dat waren foutjes die alle coureurs die op het randje reden maakten. Niks bijzonders. Ik vind dat Max een uitstekende race heeft gereden gezien de omstandigheden.nachtnet schreef op zondag 10 juli 2016 @ 20:22:
[...]
Heb inderdaad vanmiddag wat commentaren hier gelezen dat men Max nog nooit zoveel foutjes hebben zien maken..
* nachtnet vindt dat VES een redelijk foutloze race gereden heeft.
* nachtnet gaat vanavond of morgen alvast Hongarije 2015 terug kijken..
Na de race proberen ze toch zoveel mogelijk marbles op te pakken? In ieder geval heeft Hamilton enorm veel over zijn in lap gedaan en vrij veel "naast de baan" gereden, daardoor blijft natuurlijk allemaal dat extra rubber eraan plakken waardoor het er al vrij snel uit ziet alsof de band enorm hard is gesleten. Als daarentegen Max gewoon over de racelijn heeft gereden heeft hij veel minder marbles opgepakt waardoor de banden er dus beter uit zouden zien.sjaool schreef op zondag 10 juli 2016 @ 20:11:
Straks krijgt hij het nog voor elkaar dat hij met een halve tank kan beginnen
Waiting on the world to change
Uiteraard al gedaanalwaysleft schreef op zondag 10 juli 2016 @ 20:37:
Stemmen we wel weer even met z'n allen braaf op Max voor driver of the day?
Net gedaan namelijk.
Alhoewel Hamilton hele weekend ook gewoon top was. Die 2 waren de beste van het veld.
Ik vond het even moeilijk. Ik was erg onder de indruk van Hamilton (zolang hij z'n helm op houdt in ieder geval) en was even temped om op hem te stemmen. Maar toen kwam ik op de vote pagina en zag ik dat Max nog steeds niet langs Ricciardo staat in het overzicht en toen heb ik toch maar op Max gestemd. Ik blijf chauvinistischalwaysleft schreef op zondag 10 juli 2016 @ 20:37:
Stemmen we wel weer even met z'n allen braaf op Max voor driver of the day?
Net gedaan namelijk.
Alhoewel Hamilton hele weekend ook gewoon top was. Die 2 waren de beste van het veld.
Denk ook dat Hamilton hem pakt deze keer. Anders wint de racewinnaar nooit, ook zo sneu.Dijkstraat schreef op zondag 10 juli 2016 @ 20:42:
[...]
Uiteraard al gedaanAl denk ik zelf dat Hamilton deze keer wint (thuisrace en gewoon een goede weekend gehad)
Klopt, die marbles heb ik ook wel zien zitten.RobertMe schreef op zondag 10 juli 2016 @ 20:30:
[...]
Na de race proberen ze toch zoveel mogelijk marbles op te pakken? In ieder geval heeft Hamilton enorm veel over zijn in lap gedaan en vrij veel "naast de baan" gereden, daardoor blijft natuurlijk allemaal dat extra rubber eraan plakken waardoor het er al vrij snel uit ziet alsof de band enorm hard is gesleten. Als daarentegen Max gewoon over de racelijn heeft gereden heeft hij veel minder marbles opgepakt waardoor de banden er dus beter uit zouden zien.
Max in spanje.. Won hem als racewinnaar.alwaysleft schreef op zondag 10 juli 2016 @ 20:43:
[...]
Denk ook dat Hamilton hem pakt deze keer. Anders wint de racewinnaar nooit, ook zo sneu.
de helft van dat flink aantal seconden werd veroorzaakt doordat RIC niet tijdens de virtual safetycar zijn stop deed en VES wel...sjaool schreef op zondag 10 juli 2016 @ 20:52:
Trouwens RIC weer een flink aantal seconden achter Max gefinisht net als afgelopen week. Ik ben toch heel benieuwd of ze nu eindelijk het verschil gaan vinden tussen de wagen van RIC en VES.
Heb zelf voor het eerst op Hamilton gestemd, verdient hij (deze keer) wel imoalwaysleft schreef op zondag 10 juli 2016 @ 20:43:
[...]
Denk ook dat Hamilton hem pakt deze keer. Anders wint de racewinnaar nooit, ook zo sneu.
🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
Dan nog, Max was weer 3/4 van de race sneller qua racepace. Heb de tijden in de gaten gehouden. En is een trend wat door lijkt te zetten.P.O. Box schreef op zondag 10 juli 2016 @ 20:55:
[...]
de helft van dat flink aantal seconden werd veroorzaakt doordat RIC niet tijdens de virtual safetycar zijn stop deed en VES wel...
[conspiracy] Als het verschil er al was, was het in het begin denk in in het voordeel van RIC. Maar ... aangezien vandaag Max/VES uitgebreid zijn team bedankte voor zijn fantastische auto moet het natuurlijk waar zijn dat hij nu de betere auto heeft die RIC eerst hadsjaool schreef op zondag 10 juli 2016 @ 20:52:
Trouwens RIC weer een flink aantal seconden achter Max gefinisht net als afgelopen week. Ik ben toch heel benieuwd of ze nu eindelijk het verschil gaan vinden tussen de wagen van RIC en VES.
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Behalve Monaco danSeñor Sjon schreef op zondag 10 juli 2016 @ 21:03:
Dankzij de straf van Rosberg is Verstappen vooralsnog telkens hoger gefinished dan gestart.
Uhm nee, want hij is uitgevallen in Monaco 😉Flauw, maar klopt dus niet geheel.Señor Sjon schreef op zondag 10 juli 2016 @ 21:03:
Dankzij de straf van Rosberg is Verstappen vooralsnog telkens hoger gefinished dan gestart.
Max had een DNF, dus niet gefinished. Technisch gezien dus een correcte opmerking
Ze vliegen waarschijnlijk weer samen naar Monaco, dus dat kunnen ze zo aan boord doenFormula one schreef op zondag 10 juli 2016 @ 21:04:
Nou moeten ze de trofeeën wisselen zou nico wel niet blij mee zijn
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Verstappen had toch vrij veel rondes last van achterblijvers. Ik vraag me af om Ricciardo die ook heeft gehad in die mate. Zodra Verstappen voorbij de achterblijvers was, zag je de rondetijden weer beter zijn dan Ricciardo.alexbl69 schreef op zondag 10 juli 2016 @ 21:10:
[...]
Ze vliegen waarschijnlijk weer samen naar Monaco, dus dat kunnen ze zo aan boord doen.
Laptimes VES vs RIC: http://en.mclarenf-1.com/...en&dr2=Daniel%20Ricciardo
Eindstand: 32 - 20 voor Verstappen.
Het is idd wel duidelijk dat sainz zonder de druk van max naast hem beter kan presteren.alexbl69 schreef op zondag 10 juli 2016 @ 21:25:
De uitspraak van Sainz dat de sfeer bij Toro Rosso zoveel beter is geworden sinds Verstappen vertrokken is begint wel steeds wranger te worden.
Met Max hebben ze in 4 races 26 punten gehaald (VES 22, SAI 4), sinds zijn vertrek in 6 races maar 24 punten (SAI 22, KVY 2).
Leuk dus voor Sainz dat de sfeer in de kantine prettiger is, maar denk dat Tost en Mateschitz daar anders over denken.
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Wie is eigenlijk het meest driver of the day geweest dit seizoen??
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
hun motor staat stil qua ontwikkeling als enige team, dus zo gek is dat niet. Verstappen heeft ook niet zo bijzonder gepresteerd de eerste races.alexbl69 schreef op zondag 10 juli 2016 @ 21:25:
De uitspraak van Sainz dat de sfeer bij Toro Rosso zoveel beter is geworden sinds Verstappen vertrokken is begint wel steeds wranger te worden.
Met Max hebben ze in 4 races 26 punten gehaald (VES 22, SAI 4), sinds zijn vertrek in 6 races maar 24 punten (SAI 22, KVY 2).
Leuk dus voor Sainz dat de sfeer in de kantine prettiger is, maar denk dat Tost en Mateschitz daar anders over denken.
Dat staat mooi hier : https://www.formula1.com/...ds/driver-of-the-day.htmlDarkSide schreef op zondag 10 juli 2016 @ 21:38:
[...]
Wie is eigenlijk het meest driver of the day geweest dit seizoen??
Zou eigenlijk ook 10 punten bonus aan moeten zitten aan het eind van het seizoen
[ Voor 8% gewijzigd door Hoyden op 10-07-2016 21:45 ]
Ik vind dat (wederom, net als bij de kwali) wel meevallen. Hij had ook gewoon echt pech met de VSC. Als de situatie andersom was geweest en Max was er echt door benadeeld, dan was het volledig terecht als de Nederlander dit zei in het interview.RoyK schreef op zondag 10 juli 2016 @ 21:01:
Ik zie net de post race interview van RIC. Jammer dat hij zich een beetje verstopt in smoesjes. Ik vind RIC echt een toffe gast en ik heb hem erg hoog. In de kwalificatie en trainingen zit Max er dit weekend gewoon erg goed in en is hij een stuk sneller. En ook tijdens de race was dit het geval. Maar hij lijkt het op dat ene virtual safety moment te gooien dat hem uit de race heeft gehaald. RIC haalde het dit weekend gewoon niet. Je zou toch verwachten dat RIC met zijn kunde en dezelfde wagen net als Max niet op 18+ seconden gereden wordt.
10, 8 en 6e plek met nog een 6e plek in het verschiet toen de motor ging. De voorsprong van Ric komt nog uit die tijd.JvS schreef op zondag 10 juli 2016 @ 21:41:
[...]
hun motor staat stil qua ontwikkeling als enige team, dus zo gek is dat niet. Verstappen heeft ook niet zo bijzonder gepresteerd de eerste races.
[ Voor 19% gewijzigd door Señor Sjon op 10-07-2016 21:48 ]
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
10eJvS schreef op zondag 10 juli 2016 @ 21:41:
[...]
hun motor staat stil qua ontwikkeling als enige team, dus zo gek is dat niet. Verstappen heeft ook niet zo bijzonder gepresteerd de eerste races.
[ Voor 4% gewijzigd door hardware-lover op 10-07-2016 21:49 ]
Testing, one, two ...
[ Voor 4% gewijzigd door JvS op 10-07-2016 21:55 ]
Jawel, 4 races met 22 punten = 5,5 punt per race. Maal 21 (aantal races) = 115.JvS schreef op zondag 10 juli 2016 @ 21:55:
Das toch niet bijzonder? Wel gewoon degelijk. Nog niet eens voldoende voor de target van 100 punten in het seizoen bij tr als je het extrapoleert.
Daar dachten ze bij Red Bull toch net even iets anders overJvS schreef op zondag 10 juli 2016 @ 21:55:
Das toch niet bijzonder? Wel gewoon degelijk. Nog niet eens voldoende voor de target van 100 punten in het seizoen bij tr als je het extrapoleert.
Ik vind max briljant maar z'n eerste vier races waren wat mij betreft net op/onder verwachting. Zeker gezien je met die auto de eerste races van seizoen de meeste punten kon scoren.
Niet bijzonder? In alle opzichten eigenlijk wel, maar misschien bijzonder als het niet meer als bijzonder wordt beschouwd terwijl die 6e plek van Sainz in Spanje dat wel zou zijn volgens velen?JvS schreef op zondag 10 juli 2016 @ 21:55:
Ik vind max briljant maar z'n eerste vier races waren wat mij betreft net op/onder verwachting. Zeker gezien je met die auto de eerste races van seizoen de meeste punten kon scoren.
Testing, one, two ...
...
Eh, maar met een 10e, een 8e en een 6e plaats kom je niet op 22 punten?? Of mis ik hier iets?alexbl69 schreef op zondag 10 juli 2016 @ 21:57:
[...]
Jawel, 4 races met 22 punten = 5,5 punt per race. Maal 21 (aantal races) = 115.
Solly, je hebt helemaal gelijk. Had de 10e plek in de 1e race als 10 punten gerekendSnowdog schreef op zondag 10 juli 2016 @ 22:14:
[...]
Eh, maar met een 10e, een 8e en een 6e plaats kom je niet op 22 punten?? Of mis ik hier iets?
Ik denk dat de Hamilton fanbase in actie komt deze keer. Maar inderdaad, Max zou hem eigenlijk wel een vierde keer verdienen.
[ Voor 12% gewijzigd door Bosmonster op 10-07-2016 22:26 ]
...
Dat kwam natuurlijk ook alleen maar omdat hij niemand anders voor hem hadLuxicon schreef op zondag 10 juli 2016 @ 22:32:
De start en eerste ronden vond ik wel erg netjes van Hamilton.
-
Zijn bankerlap in Q3 werd geschrapt, vervolgens heeft hij toen het moest een jetser van een ronde neergezet voor pole. Verder heeft hij nagenoeg foutloos met een machtige pace naar de finish gereden.sjaool schreef op zondag 10 juli 2016 @ 22:30:
Hamilton als driver of the day? Waarom eigenlijk? Ik probeer het te zien maar zie het niet. Omdat hij zo ontzettend stond te puffen en te steunen achter het podium? Hij heeft niet eens de hele wedstrijd vooraan gereden. Het is een goede coureur maar ik zie deze race geen buitengewoon goede dingen die hij gedaan heeft behalve als Engelsman de home grand prix winnen... maar dat is ook niet eens zo buitengewoon.
Misschien kwam het indrukwekkend over omdat net ervoor werd gemeldt dat hij vorig jaar of zo iets met een gigantische voorsprong de winst pakte. Ik had bij de start het idee dat hij erg snel is met regen.Edd schreef op zondag 10 juli 2016 @ 22:36:
[...]
Dat kwam natuurlijk ook alleen maar omdat hij niemand anders voor hem had
Weet niet hoe het zou zijn gegaan als bijv Rosberg op Pole had gestaan.
...
Kwalificatie telt niet voor driver of the day vind ik.JackBol schreef op zondag 10 juli 2016 @ 22:37:
[...]
Zijn bankerlap in Q3 werd geschrapt, vervolgens heeft hij toen het moest een jetser van een ronde neergezet voor pole. Verder heeft hij nagenoeg foutloos met een machtige pace naar de finish gereden.
Als je dat vanzelfsprekend vindt, is dat alleen maar een testament aan de klasse van Hamilton.
In principe is het driver of the day, niet of the weekend -:)JackBol schreef op zondag 10 juli 2016 @ 22:37:
[...]
Zijn bankerlap in Q3 werd geschrapt, vervolgens heeft hij toen het moest een jetser van een ronde neergezet voor pole. Verder heeft hij nagenoeg foutloos met een machtige pace naar de finish gereden.
Als je dat vanzelfsprekend vindt, is dat alleen maar een testament aan de klasse van Hamilton.
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Riccardio heeft ook gezegd dat de sfeer anders is gewordenalexbl69 schreef op zondag 10 juli 2016 @ 21:25:
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
...
Ik ben benieuwd of RIC dit keer de Q anders benaderd heeft en zich idd meer gericht heeft op de race mbt setup.In dat artikel is hij nog positief over zijn kansen en dat de rollen omgedraaid zullen zijn in de race...we weten nu dat dat niet zo wasLekker Ventje schreef op zondag 10 juli 2016 @ 22:44:
[...]
Riccardio heeft ook gezegd dat de sfeer anders is geworden
http://nl.motorsport.com/...nds-komst-max-797440/?s=1
" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams
Die 6e plek van Sainz vond ik goed, maar niet echt bijzonder. Die 4e plekken met STR, die waren bijzonder. En de inhaalacties (ook dit jaar) die zijn bijzonder. Die winst en vorige 2e plek van de vorige keer waren bijzonder (winst extreem bijzonderhardware-lover schreef op zondag 10 juli 2016 @ 22:00:
[...]
Niet bijzonder? In alle opzichten eigenlijk wel, maar misschien bijzonder als het niet meer als bijzonder wordt beschouwd terwijl die 6e plek van Sainz in Spanje dat wel zou zijn volgens velen?
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Vorige race zei ik het ook al: zou hij dit resultaat ook teleurstellend hebben gevonden als hij comfortabel voor kvyat als teamgenoot was geeindigd op dezelfde positie? Volgens mij was hij dan heel tevreden geweest.Wom schreef op zondag 10 juli 2016 @ 22:44:
Interessant om te zien wat RIC gaat doen nu dat Verstappen wat moment heeft en de Red Bull relatief steeds sneller lijkt te worden. Eerste keer dat hij echt wat onder druk lijkt te staan om te presteren en hij niet de overhand heeft op een moment dat je het wel verwacht.
Tuurlijk zijn er redenen en excuses, maar het zal er nu op aan komen hoe hij er mee kan omgaan. Het feit dat hij vierde is en dit een beetje als verlies opneemt in de post race interviews geeft aan dat hij zelf ook meer wil.
Vanaf Suzuka krijgt RB 20 pk extra, wellicht wordt je vraag dan bezntwoord.DaniëlWW2 schreef op zondag 10 juli 2016 @ 23:13:
Wat ik mij eigenlijk afvraag is wat er zou gebeuren als er opeens Mercedes motoren in de Red Bulls zouden liggen? Ik vraag me af of dat niet licht in het voordeel zou zijn voor RIC juist omdat hij meer ervaring in de auto heeft. Hij lijkt meer last te hebben van het gebrek aan vermogen dan Max omdat Max zo belachelijk goed is in de juiste lijn rijden en zo zijn banden spaart. Met het extra vermogen zou Max wel een aanval kunnen uitvoeren op Mercedes maar ik denk dat RIC dat ook wel zou kunnen op ROS.
Maar je vergeet even dat ie gewoon veel tijd verloren heeft omdat hij wel moest terugkomen na de VSC en Verstappen (en Perez) die pitstip daar eigenlijk gewoon bijna gratis kregen. Het verschil was na de pitstop ongeveer gelijk en dat tot aan de race. Ik denk niet dat er heel veel verschil zat in pace. De Intermediates waren bij Verstappen beter, maar op Medium heeft ie minder kunnen doen omdat ie eerst onder druk stond van Rosberg en daarna weer naar Rosberg toe moest racen en daardoor teveel van zijn banden moest vergen.RoyK schreef op zondag 10 juli 2016 @ 21:01:
Ik zie net de post race interview van RIC. Jammer dat hij zich een beetje verstopt in smoesjes. Ik vind RIC echt een toffe gast en ik heb hem erg hoog. In de kwalificatie en trainingen zit Max er dit weekend gewoon erg goed in en is hij een stuk sneller. En ook tijdens de race was dit het geval. Maar hij lijkt het op dat ene virtual safety moment te gooien dat hem uit de race heeft gehaald. RIC haalde het dit weekend gewoon niet. Je zou toch verwachten dat RIC met zijn kunde en dezelfde wagen net als Max niet op 18+ seconden gereden wordt.
Wat ik gezien heb is dat Max dit hele weekend RIC dit keer bij de tang heeft. Met een paar tienden. En dat is niet de eerste keer sinds hij in de RBR zit.Martinspire schreef op zondag 10 juli 2016 @ 23:48:
[...]
Maar je vergeet even dat ie gewoon veel tijd verloren heeft omdat hij wel moest terugkomen na de VSC en Verstappen (en Perez) die pitstip daar eigenlijk gewoon bijna gratis kregen. Het verschil was na de pitstop ongeveer gelijk en dat tot aan de race. Ik denk niet dat er heel veel verschil zat in pace. De Intermediates waren bij Verstappen beter, maar op Medium heeft ie minder kunnen doen omdat ie eerst onder druk stond van Rosberg en daarna weer naar Rosberg toe moest racen en daardoor teveel van zijn banden moest vergen.
Ik denk niet dat Ricciardo wat kon doen aan het feit dat de keuze van het team voor hem (en nog wat anderen) gewoon niet goed uitpakte. De stop net na de safetycar en voor de VSC heeft je gewoon 15 seconden gekost ipv dat het je iets heeft opgeleverd.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq