Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul
Neem aan dat dat een geintje was, als ze geen geld meer voor een potje rode verf hebben weet ik niet hoelang Silverstone nog op de kalender staat hahaChakotay schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 11:46:
C4 zegt net dat de zwartwitte curbs een geldbesparing zijn van Silverstone, omdat ze de zwarte vlakken niet elke keer opnieuw hoeven te schilderen als er bandensporen op komen.
Er kwam op reddit iets voorbij dat het een retro dingetje was omdat ze vroeger ook zwart-wit waren.
All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.
alles kan off-topic
12 x 385Wp op HD4000SolarEdge zuid 13° pvoutput
Kom maar met meer foto's
Smiling as the shit comes down...
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
leclairc, test driver haasaicaramba schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 11:52:
Wie is LEC? OCO is esteban Ocon, dat weet ik wel.
Wel op meer dan 2 secondes ....Snowhite0901 schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 11:52:
Ik weet dat je nog eigenlijk niets kan zeggen bij FP1, maar toch vind ik Mclaren er best aardig bij zitten.
Dat is wel een heel erg groot verschil.
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
Leclerc. GP3 coureur die een van de protegés is van Ferrari. Wordt getipt als toekomstig F1 coureur en wordt gezien als groot talent.aicaramba schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 11:52:
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
It is I, LeClercaicaramba schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 11:52:
Verwijderd
Jup, leuk ook om de progressie te zien vergeleken bij vorig seizoen en het begin van dit seizoen, aan de coureurs ligt het niet, die waren beide al erg goed, dit is puur auto/motor ontwikkelingSnowhite0901 schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 11:52:
Ik weet dat je nog eigenlijk niets kan zeggen bij FP1, maar toch vind ik Mclaren er best aardig bij zitten.
lol, van mercedes bedoel je. Ik bedoel meer tov Ferrari en RB als je kijkt hoever Mclaren eerst achter die teams lag.nocalimero schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 11:53:
[...]
Wel op meer dan 2 secondes ....
Dat is wel een heel erg groot verschil.
Nu is het natuurlijk pas FP1, maar 2,3 seconden los van het veld is toch wel een hoop...

Hopelijk interessant interview voor zondag bij ziggo

leclerc in de haas

Stirling Moss at the 1955 British GP.

In 1968, Graham Hill became the oldest polesitter in #BritishGP history.
[ Voor 5% gewijzigd door nachtnet op 08-07-2016 12:03 . Reden: ALO toegevoegd. ]
Die sim wordt toch niet gebruikt door LewisVerwijderd schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 11:57:
Grenzen verkennen en data genereren voor in de simulator
All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.
die zijn de baan aan het verkken wat het beste point of impact isVerwijderd schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 11:57:
Grenzen verkennen en data genereren voor in de simulator
Wie interviewt wie precies vraag je je af als je Olav en Nico zo ziet...nachtnet schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 11:57:
[afbeelding]
Hopelijk interessant interview voor zondag bij ziggo
[...]
My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
Verwijderd
Wie is daar wereldkampioen dan?Verwijderd schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 12:00:
Het verschil in lichaamshouding van een wereldkampioen en een journalist is wel veelzeggend
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
"Ericsson still yet to set a timed lap, and still with just six laps on the board. Problems down at Sauber?"
Zijn auto ligt aardig uit elkaar in ieder geval.
Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul
Waar zie jij Hamilton op die foto?Verwijderd schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 12:00:
Het verschil in lichaamshouding van een wereldkampioen en een journalist is wel veelzeggend
Verwijderd
Auto lijkt ook niet echt lekker aan het asfalt te kleven in de bochten.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Knusjes... Dat zaten ze in Oostenrijk ookGynnad schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 12:08:
De Mercedes coureurs zitten nu lekker dicht bij elkaar

The ramblings of an idiot
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Verwijderd
Daarom is hij ook een bandenfluisteraarVerwijderd schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 12:17:
Valt mij al bij verschillende races op dit jaar dat VES een enorm gevoel heeft met z'n auto, waar anderen een voorband aan gort blokkeren en Max blijkbaar meer aanvoelt door netniet te blokkeren op het randje, erg mooi om te zien
Ter verduidelijking:spartacusNLD schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 12:17:
@ ROS -> google translate
"It says 'fuel use high' and I don't know what that means," says Rosberg to Mercedes.
jup, iets met de motorRoyK schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 12:23:
Ik zit in mijn ooghoeken te kijken zo momentjes hier en daar zonder geluid. Het lijkt alsof VES vaak binnen staat. Zijn ze aan het sleutelen? Problemen?
12:24 Er is een probleem met de auto van Verstappen. Het lijkt erop dat de sessie erop zit voor de Nederlander.
12:23 In de top tien hebben alleen Mercedes en Red Bull het zachtste rubber niet gebruikt.
[ Voor 61% gewijzigd door Señor Sjon op 08-07-2016 12:26 ]
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Meh, is al 18 jaar. Zo'n groot talent is het dus ook nietWom schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 11:53:
[...]
Leclerc. GP3 coureur die een van de protegés is van Ferrari. Wordt getipt als toekomstig F1 coureur en wordt gezien als groot talent.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Verwijderd
Met hopelijk de verwachtte regen
[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 08-07-2016 12:32 ]
Nee is een oude bak, die niet voor de race gebruikt wordt (meldt Crofty net).nachtnet schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 12:33:
VET nog even een versnellingsbak gesloopt?
Ik ben benieuwd naar dit fragment.Ereaser schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 12:19:
[...]
Ter verduidelijking:
"It says 'fuel use high' and I don't know what that means," says Rosberg to Mercedes.
Zou Mercedes de UI op hun stuur hebben her-ontworpen zodat je meldingen krijgt die je ook met minder studeren snapt?
[ Voor 12% gewijzigd door ANdrode op 08-07-2016 12:36 ]
Qua snelheid zit het wel goed, hij reed als enige op de hard compoundRoyK schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 12:34:
Jammer als er problemen zijn bij Max. Dat lijkt hem wel een beetje te achtervolgen in de vrije trainingen.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Beter nu dan aan het begin van de sessie, vorige week was vervelender.RoyK schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 12:34:
Jammer als er problemen zijn bij Max. Dat lijkt hem wel een beetje te achtervolgen in de vrije trainingen.
Er was iets kapot rechtsachter zo te zien op de beelden.RoyK schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 12:23:
Ik zit in mijn ooghoeken te kijken zo momentjes hier en daar zonder geluid. Het lijkt alsof VES vaak binnen staat. Zijn ze aan het sleutelen? Problemen?
Nee, merp!
Je bedoelt in de tijd van zwart-wit televisie?Grimmie187 schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 11:49:
[...]
Neem aan dat dat een geintje was, als ze geen geld meer voor een potje rode verf hebben weet ik niet hoelang Silverstone nog op de kalender staat haha
Er kwam op reddit iets voorbij dat het een retro dingetje was omdat ze vroeger ook zwart-wit waren.
Nee in 1987 waren ze zwart-wit, zie foto van reddit paar paginas terugMartinspire schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 12:57:
[...]
Je bedoelt in de tijd van zwart-wit televisie?
Pfoeh, pas op! Er zijn er veel hier die niet eens van het bestaan afweten!Martinspire schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 12:57:
[...]
Je bedoelt in de tijd van zwart-wit televisie?

Zat vroeger op zo'n dingetje de elfstedentocht te kijken.
Dat is toch een 3D TV? Want hij is niet zo plat als wat er bij mij aan de muur hangtalbino71 schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 13:01:
[...]
Pfoeh, pas op! Er zijn er veel hier die niet eens van het bestaan afweten!
[afbeelding]
Het was wel een moderne tv, het scherm is al curved! Tegenwoordig moet je daar veel voor neerleggen.SnowDude schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 13:03:
[...]
Dat is toch een 3D TV? Want hij is niet zo plat als wat er bij mij aan de muur hangt
What a fine day for Science! | Specs
Je kan het ook anders zien. Problemen maken hem sterker.MikeyMan schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 13:31:
Jammer dat er weet problemen zijn bij Verstappen. Hoop wel op een probleemloze q.
Mwa, deze dingen gebeuren. Ik neem aan dat ze tijd genoeg hebben tussen de 1e en 2e vrije training. In elk geval is dit meer gecontroleerd, dan dat je na een crash in 1e vrije training snel een halve wagen moet gaan op/ombouwen.MikeyMan schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 13:31:
Jammer dat er weet problemen zijn bij Verstappen. Hoop wel op een probleemloze q.
Hey Isaac...let's go shuffleboard on the Lido - deck...my site koli-man => MOEHA on X-Box laaaiiiff
Wel modern dingetje hoor curved display.SnowDude schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 13:03:
[...]
Dat is toch een 3D TV? Want hij is niet zo plat als wat er bij mij aan de muur hangt
Is het eigenlijk al bekend wat het probleem is?MikeyMan schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 13:31:
alles kan off-topic
Zover ik weet niet, maar VES staat nu volgens F1 Fanatic wel op de 5 gebruikte CE's.Dijkstraat schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 13:57:
[...]
Is het eigenlijk al bekend wat het probleem is?
Nee, merp!
Wat betreft die donkere foto's, zou dat niet gewoon met de sluitertijd te maken hebben? Deze moet laag zijn om de auto er scherp op te hebben. Lage sluitertijd is weinig lichtinval.
[ Voor 32% gewijzigd door LA-384 op 08-07-2016 14:00 ]
Silverstone heeft veel highspeed bochten met veel laterale druk op de banden. Dit leidde een aantal jaar terug tot 4 klapbanden tijdens de race, sindsdien is Pirelli wat voorzichtig met bandenkeuzeLA-384 schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 13:59:
Waarom worden er voor Silverstone eigenlijk zo'n harde banden gekozen? De afgelopen wedstrijden was het eigenlijk alleen maar supersoft of ultrasoft. Of heeft het puur met afwisseling te maken?
Stond ie al, zie de discussie een paar pagina's terug.PauseBreak schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 13:58:
[...]
Zover ik weet niet, maar VES staat nu volgens F1 Fanatic wel op de 5 gebruikte CE's.
Pirelli kiest de banden op basis van asfalt omstandigheden, verwachtte temperaturen en ervaring uit het verleden.LA-384 schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 13:59:
Waarom worden er voor Silverstone eigenlijk zo'n harde banden gekozen? De afgelopen wedstrijden was het eigenlijk alleen maar supersoft of ultrasoft. Of heeft het puur met afwisseling te maken?
De lenzen van de top fotografen zitten bijna nooit boven de F2.8 daardoor krijgen ze sowieso al meer licht op de sensor.Wat betreft die donkere foto's, zou dat niet gewoon met de sluitertijd te maken hebben? Deze moet laag zijn om de auto er scherp op te hebben. Lage sluitertijd is weinig lichtinval.
Die donkere foto's is gewoon effect in de postprocessing waardoor de kleuren meer naar voren komen en dat is echt de bedoeling. Bij sommige TV series zie je het zelfde, kijk maar eens naar een aflevering van Top Gear.
Heb het al een paar keer aangezwengeld, maar iedereen op de hoogte van die 2 extra camera's naast de top-luchtinlaat? zijn 4 infrarood camera's die puur op de 4 banden gericht zijn om de slijtage/warmte/grip te meten op de baan. bij de Q en R zijn ze eraf. (maar dat wist vast iedereen alnachtnet schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 11:40:
[...]
Zal met het snel bewerken van de foto te maken hebben. Kijk maar naar de verschillen tussen TV beeld en een Twitterfoto..
[afbeelding]
[afbeelding]
Quick en dirty snel contrast verhogen en helderheid iets verlagen.

Ik dacht dat dat oud nieuws was en iedereen dat al wistSniffels schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 14:33:
[...]
Heb het al een paar keer aangezwengeld, maar iedereen op de hoogte van die 2 extra camera's naast de top-luchtinlaat? zijn 4 infrarood camera's die puur op de 4 banden gericht zijn om de slijtage/warmte/grip te meten op de baan. bij de Q en R zijn ze eraf. (maar dat wist vast iedereen al)
Is ook oud nieuws, tenminste sinds de Barcelona trainingen, maar hoor er niemand over: dus iedereen weet het al, of nobody caresSnowDude schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 14:35:
[...]
Ik dacht dat dat oud nieuws was en iedereen dat al wist

Zou silverstone bijna niet herkend hebben zo in de zon..
De Elfstedentocht van 1963 dan toch hoop ik?albino71 schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 13:01:
[...]
Pfoeh, pas op! Er zijn er veel hier die niet eens van het bestaan afweten!
[afbeelding]
How does it feel to be the greatest guitarist in the world? I don't know, go ask Rory Gallagher. —Jimi Hendrix quote from Rolling Stone magazine interview.
Waar zou de 71 voor staan denk je?
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
werkt hier prima?
daaaaag kvyat lol even eraf
Nope. Nergens last van hier op het werk.
Aha, thanks voor de uitleg.Grimmie187 schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 14:01:
[...]
Silverstone heeft veel highspeed bochten met veel laterale druk op de banden. Dit leidde een aantal jaar terug tot 4 klapbanden tijdens de race, sindsdien is Pirelli wat voorzichtig met bandenkeuze
Bron: MERC twitter
UPDATE: Sadly it's curtains for @nico_rosberg's running today
Driver out, bodywork off, investigation beginning...
[ Voor 70% gewijzigd door nachtnet op 08-07-2016 15:39 ]
EDIT
Snelle eerste sector
[ Voor 52% gewijzigd door StealthyPeanut op 08-07-2016 15:40 ]
Iets met een waterleak lees ik
Bad news for Rosberg - he is now out of the cockpit again, despite having not yet taken to the track. Mercedes thought they had solved the water leak, but something more must be amiss.
Ja, rijden is moeilijk. Als het te moeilijk voor je is, dan kan je er beter mee ophouden?

My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
Het lijkt er helaas op dat Kvyat nu helemaal door het ijs zakt heb echt te doen met die jongenATS schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 15:46:
Kviat: "So hard to drive".
Ja, rijden is moeilijk. Als het te moeilijk voor je is, dan kan je er beter mee ophouden?
KVY nu gewoon wel een goede tijd.
[ Voor 9% gewijzigd door Smarron op 08-07-2016 15:50 ]
-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-
En de ironie dat ROS alle data van HAM moet gebruiken
Q2 is prima legaal te bekijken met de Filmon app, Channel Four (voor degenen die op werk gefrustreerd mee zitten te lezen)
Waiting on the world to change
Als KVY inderdaad gras gaat maaien...Smarron schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 15:49:
Vleugel kapot gereden, nu weer over het gras. Hij heeft het inderdaad erg moeilijk met die auto. Alhoewel ik Sainz ook nog zag stoeien met grip. Maar die heeft de pace wel.
KVY nu gewoon wel een goede tijd.

In de quali run die ze daarnet deden zag het er inderdaad goed uit. Max had zelfs de snelste eerste sector (met bijna 2 tiende volgens mij). In de midden sector had hij echter twee kleine foutjes, mogelijk doordat de temperatuur in zijn banden iets te hoog was opgelopen (volgens Channel4).Martinspire schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 15:53:
Ik volg de training maar half, maar het lijkt erop dat RBR nog wel een kans maakt dit weekend op een mooie uitslag?
Wat me wel opviel is dat Mercedes met name in de laatste sector erg veel tijd wint.
Het lijkt er wel op, maar ben altijd bang wanneer Q3 begint, dan gaat bij Merc de knop om letterlijk ofzo. En rijden ze ineens een seconde sneller.Martinspire schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 15:53:
Ik volg de training maar half, maar het lijkt erop dat RBR nog wel een kans maakt dit weekend op een mooie uitslag?
Waiting on the world to change
Tempo in de langere stints is beter dan dat van Ferrari zo lijkt het. Performance van de Red Bull op de hardere compounds is natuurlijk het hele seizoen al bovengemiddeld goed. Denk dat ze daar hier wel voordeel uit halen.Martinspire schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 15:53:
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Er zijn veel mechanische problemen vandaag. Hopelijk gaat het niet om race-versnellingsbakken of race-motoren.
Dat maakt me weinig uit. Zolang ze het maar op racepace bij kunnen houden en eventueel domineren. Zolang ze er in de race voor kunnen komen, maakt het dat een stuk interessanter.pinda powerrr schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 15:55:
[...]
Het lijkt er wel op, maar ben altijd bang wanneer Q3 begint, dan gaat bij Merc de knop om letterlijk ofzo. En rijden ze ineens een seconde sneller.
Dit topic is gesloten.
Dit topic sluit woensdag 13 juli. Een nieuw racetopic wordt de donderdag voor de race geopend.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Waar te kijken?
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2016 - Deel 2 besproken worden.
GP2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1