Net als MonacoMegaTronics schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 15:01:
Silverstone zou de Red Bulls beter moeten liggen dan de Red Bull ring, dus dat kan niets anders worden dan een simpele 1-2.
#wishfulthinking

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Net als MonacoMegaTronics schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 15:01:
Silverstone zou de Red Bulls beter moeten liggen dan de Red Bull ring, dus dat kan niets anders worden dan een simpele 1-2.
#wishfulthinking
Klopt, hij zat al op nummer 4 toen hij het stuurtje overnam van Kvyat.Martin0 schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 14:40:
[...]
Is niet iets waar max veel aan kan doen, kvyat had er al 3 of 4 gebruikt en dat heeft max van hem over geërft.
Testing, one, two ...
Nee, er wordt in Silverstone ook 1 token ingezet voor verbetering aan de ICE, dit was al een tijdje bekend. Bron moet ik je even schuldig blijven op werk.PauseBreak schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 15:15:
[...]
Ben je in de war met Oostenrijk? Daar heeft Ferrari namelijk een motorische upgrade ingezet en het lijkt mij sterk dat ze een week later alweer een motorische upgrade klaar hebben staan. Het kan natuurlijk, maar ze hebben nog maar 3 tokens over en er komen nog een flink aantal races aan. Misschien tactisch niet het meest verstandig om die 3 tokens nu al te gebruiken.
Vreemd. Ik kan het nergens vinden, ook niet op Italiaanse sites. Ik wacht wel even op de bevestiging die ongetwijfeld zal komen dan.Grimmie187 schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 15:23:
[...]
Nee, er wordt in Silverstone ook 1 token ingezet voor verbetering aan de ICE, dit was al een tijdje bekend. Bron moet ik je even schuldig blijven op werk.
Nee, merp!
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
De Persco is 12 minuten geleden begonnen.Martin0 schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 16:02:
Heeft iemand al iets online geizen van de persco?
De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt
oh haha dacht dat deze al om 3 uur was begonnenJackBol schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 16:13:
[...]
De Persco is 12 minuten geleden begonnen.
Wanneer hij afgelopen is, staat hij meestal vrij snel online.
De zoon van BA Baracus was ook aanwezig zie ik...
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
[ Voor 18% gewijzigd door nachtnet op 07-07-2016 21:17 ]
My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
Pole is zeker leuk. Nog een 2e overwinning op eigen kracht, zonder dat anderen elkaar eraf rijden, zoualbino71 schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 20:54:
Anyway....
Max al 2x een podium nu, maar ik vind een pole wel een leuke toevoeging, wat jullie?
Business men, they drink my wine, Plowman dig my earth.
Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Basement Bios ---- Exo-S
Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
http://whenisf1on.com/razoon schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 09:09:
Kan iemand mij de link geven waarop je kunt zien hoeveel dagen/uren/minuten het is tot de volgende trainingen en race?
Link kwijt vanwege pc crash.
Yamaha MT-09
http://whenisf1on.com/ there you gorazoon schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 09:09:
Kan iemand mij de link geven waarop je kunt zien hoeveel dagen/uren/minuten het is tot de volgende trainingen en race?
Link kwijt vanwege pc crash.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Begint toch gewoon om 14.00 in NL? Net zoals "normaal".Jackson6 schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 09:46:
Really, was helemaal vergeten dat Silverstone een uur vroeger is. Hele dagplanning door de war
I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)
Hoezo? Race is gewoon om 14:00.Jackson6 schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 09:46:
Really, was helemaal vergeten dat Silverstone een uur vroeger is. Hele dagplanning door de war
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
[ Voor 10% gewijzigd door nachtnet op 08-07-2016 10:52 ]
-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Ik ben ook benieuwd, een goed chassis en aero zoals de RBR helpt altijd op Silverstone maar er zijn ook veel rechte stukken met flinke topsnelheid en minder bochten waar mechanische grip en tractie belangrijk zijn.Chiron schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 10:14:
Geen teamorders bij Mercedes vooralsnog trouwens... dat kan nog weleens interessant worden
Maar ik ben voornamelijk benieuwd wat VES en RIC gaan doen op deze baan, als ie echt zoveel gunstiger is dan Baku en Oostenrijk.
The ramblings of an idiot
Anoniem: 14124
PC: Be quiet! Pure Base 500DX | MSI B450 Gaming Pro Carbon AC | AMD Ryzen 7 5700X3D | Be quiet! Dark Rock 4 | Gigabyte Aorus RTX 3080 Master | Crucial Ballistix RGB 32GB | Samsung 970 Evo Plus 1TB | Be quiet! Straight Power 11 750W
Dat waren er meer; Op meerdere website stonden de tijden als 10:00 uur aangeven, maar zijn nu gecorrigeerd naar 11:00 uurJackson6 schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 09:46:
Waarom is Ferrari eigenlijk de enige die de halo test?Rivanov schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 10:58:
Ferrari weer met de Halo.
Zij hebben de halo ontwikkeld.Dijkstraat schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 11:01:
[...]
Waarom is Ferrari eigenlijk de enige die de halo test?
Nee, merp!
Hun hebben die ontwikkeld, net als Red Bull het aeroscreen ontwikkeld heeft.Dijkstraat schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 11:01:
[...]
Waarom is Ferrari eigenlijk de enige die de halo test?
Oke dat wist ik niet, ik dacht altijd dat Mercedes de halo had ontworpen/bedacht. https://www.formula1.com/...t-protection-concept.htmlRivanov schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 11:03:
[...]
Hun hebben die ontwikkeld, net als Red Bull het aeroscreen ontwikkeld heeft.
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Jep, zo past er precies een band inWom schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 11:08:
[afbeelding]
[afbeelding]
De vorm van de halo lijkt iets veranderd te zijn.
The ramblings of an idiot
Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul
Smiling as the shit comes down...
Ben er nu al aan gewend..ScrooLoose schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 11:11:
Wat een gezeur over die halo, als het ingevoerd is ben je er met de 3e vrije training aan gewend.
My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
Ik kan er best aan wennen, de steped-nose wende ik ook aan, maar het blijft lelijkScrooLoose schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 11:11:
Wat een gezeur over die halo, als het ingevoerd is ben je er met de 3e vrije training aan gewend.
All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.
Met je ogen tegen je eigen neus aan kijken is ook geen gezicht maar dat valt ook niet meer opATS schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 11:13:
Ïk vind het er nog steeds niet uit zien.
denk dat dit eerder speelde bij de aeroscreenresteter schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 11:13:
Er zullen vast wel regeltjes komen die voorkomen dat zo'n halo "toevallig" meer lucht de inlaat in duwt...
ik denk dat hij er nog niet komt of ze moeten een manier vinden om iemand sneller dan in 12 min uit te auto te halen..... dat is nl best wel ernstig langScrooLoose schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 11:11:
Ik vind het over het algemeen maar saaie races aldaarMartin0 schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 11:08:
Ug wat is sky weer heerlijk Silverstone aan het ophemelen... "Als iets engels is dan is het geweldig" - Skysport F1
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Hebben ze net ook gezegd, die test ging niet om snelheid maar gewoon om te kijken waar ze allemaal rekening mee moesten houden.Wognummer schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 11:15:
[...]
ik denk dat hij er nog niet komt of ze moeten een manier vinden om iemand sneller dan in 12 min uit te auto te halen..... dat is nl best wel ernstig lang
Je zou verwachten dat ze er een paar wielen en andere onderdelen naar toe gooien om het 's even goed te testen inderdaadB-Real schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 11:19:
Of de HALO er komt of niet zal me een zorg zijn. Inmiddels oog het al helemaal niet meer zo heel gek. We hebben dankzij de regeltjes wel lelijkere vormgeving gezien op F1 auto's de afgelopen jaren.
Ik vroeg me meer af wat het nut is om slechts een paar minuten rond te rijden met de HALO en deze daarna weer te verwijderen. In zo'n korte tijd kun je toch niets testen of meten lijkt mij?
We laten Lewis en Nico er gewoon mee racen, die hebben de grootste kans op een crashalbino71 schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 11:20:
[...]
Je zou verwachten dat ze er een paar wielen en andere onderdelen naar toe gooien om het 's even goed te testen inderdaad
All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.
Haha zo kun je het ook bekijken, maar dat bedoelde ik natuurlijk nietalbino71 schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 11:20:
[...]
Je zou verwachten dat ze er een paar wielen en andere onderdelen naar toe gooien om het 's even goed te testen inderdaad
Net als de penisneuzen, absurde voorvleugels en wasrek achtervleugels zeker?ScrooLoose schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 11:11:
Mij lijkt vol..resteter schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 11:26:
Maar geen idee of ze vol of leeg rijden, dat scheelt nogal
Alles went wel op den duur, bij het ene duurt het misschien wat langer als bij het andereSeñor Sjon schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 11:26:
[...]
Net als de penisneuzen, absurde voorvleugels en wasrek achtervleugels zeker?
Ziggo Sport SelectJeroenC schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 11:27:
[...]
Mij lijkt vol..
Maar waar kijken jullie? Ik heb ziggo sport op (reclame, en in de ''banner'' onderaan staat ook niks van F1)
[ Voor 6% gewijzigd door resteter op 08-07-2016 11:33 ]
Het is een historisch dingetje.nachtnet schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 11:32:
[afbeelding]
Zwart witte kerbs, bedoelt om de auto's beter te laten uitkomen op tv of is er een andere reden waarom ze niet rood wit zijn?
Nee, merp!
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
Dat stamt zeker nog uit de tijd van zwart-wit tv?
Het zijn altijd wel leuke foto's maar waarom zijn ze altijd zo vreselijk donker, dat hebben ze allemaal die in dit F1 topic geplaatst wordennachtnet schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 11:32:
[afbeelding]
Zwart witte kerbs, bedoelt om de auto's beter te laten uitkomen op tv of is er een andere reden waarom ze niet rood wit zijn?
Vorige jaar waren ze toch gewoon Rood-Wit?SnowDude schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 11:35:
[...]
Dat stamt zeker nog uit de tijd van zwart-wit tv?
Maar goed de curbs op Assen zijn Rood-Wit-Blauw en op Spa zijn ze Rood-Geel
Historisch sinds dit jaar
You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.
Sinds deze race. Tijdens WEC waren ze nog rood-wit, maar hé, het blijven Engelsen he.
Nee, merp!
Zal met het snel bewerken van de foto te maken hebben. Kijk maar naar de verschillen tussen TV beeld en een Twitterfoto..ScrooLoose schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 11:36:
[...]
Het zijn altijd wel leuke foto's maar waarom zijn ze altijd zo vreselijk donker, dat hebben ze allemaal die in dit F1 topic geplaatst worden
Deze is extreem donker om het wit van de curb en de auto er meer uit te laten springen. Verder is het me nooit echt op gevallen dan de foto's aan de donkere kant zijn. Hoewel je vaak wel een soort HDR effect ziet bij een aantal foto'sScrooLoose schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 11:36:
[...]
Het zijn altijd wel leuke foto's maar waarom zijn ze altijd zo vreselijk donker, dat hebben ze allemaal die in dit F1 topic geplaatst worden
Wat heeft hij nou aan de zijkant van zijn rollhoop? Missiles om Rosberg van de baan te schieten?nachtnet schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 11:40:
[...]
Zal met het snel bewerken van de foto te maken hebben. Kijk maar naar de verschillen tussen TV beeld en een Twitterfoto..
[afbeelding]
[afbeelding]
Quick en dirty snel contrast verhogen en helderheid iets verlagen.
Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul
Infrarood camera'sChakotay schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 11:44:
[...]
Wat heeft hij nou aan de zijkant van zijn rollhoop? Missiles om Rosberg van de baan te schieten?
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq