naitsoezn schreef op zondag 10 juli 2016 @ 18:27:
Ik gok dat de uitslag "geen straf" wordt, en dat ze direct met een aangepast reglement komen om dergelijk grijs gebied in de toekomst te proberen te voorkomen en tevens te voorkomen dat deze uitspraak een eigen leven gaat leiden. Vandaar dat het zo lang duurt....
Zou het ook niet meer eerlijk vinden eerlijk gezegd: Als zelfs de knapste koppen de regels niet eenduidig kunnen uitleggen, dan kun je er ook niet echt een straf voor opleggen....
Niet helemaal mee eens, de commentatoren en de teams wisten ook wel heel goed dat zoiets eigenlijk niet mocht. Sterker nog, bij Hamilton op Baku konden ze nog helemaal niks zeggen, zelfs toen 'ie voorstelde of ze niet gewoon 'ja' of 'nee' konden antwoorden. Volgens mij is dit een vrij gelijke situatie mbt het schakelen? In dat geval zie ik niet in waarom ze hiermee zouden wegkomen (zeker omdat Merc blijkens de situatie in Baku ervan op de hoogte was dat het niet mocht)?
Anyway, het maakt mij persoonlijk niet zoveel uit. Paar puntjes, maar de race van Max wordt er niet slechter of beter van. En goed, dat was 'ie wel. Begin nu toch ook wel een beetje te geloven in het supertalent Max... Was altijd vrij skeptisch, bedoel het was duidelijk dat 'ie goed was, maar die overdreven hype altijd... Maar goed hij doet het tot dusverre iig enorm goed, erg knap, hoop dat 'ie t kan volhouden