De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt
Wel een goede en logische redenering. Fake of niet.
Ik vraag me af wat Rosberg daarmee te maken heeft, het team heeft hem immers teveel verteld... Rosberg weet verder ook niet of hij anders uitgevallen was, al beweert hij misschien van welLuPo schreef op zondag 10 juli 2016 @ 17:00:
Rosberg moet zich nu bij de stewards melden.
[ Voor 16% gewijzigd door Grrrrrene op 10-07-2016 17:03 ]
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Een dikke tijdstraf is beter want dan worden de punten wel herverdeeld.
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
Ik was dat al lang vergeten. Mij staat alleen bij dat Jos 2x 3e is geworden. Zo gaat dat nu eenmaal.alexbl69 schreef op zondag 10 juli 2016 @ 16:59:
[...]
Jos' tweede 3e plek kwam ook pas na een diskwalificatie van Schumacher. Komt er in de boeken toch niet bij te staan.
5 is beter, Max 2, Ric. 4 ;-) .tlpeter schreef op zondag 10 juli 2016 @ 17:03:
20 seconden is genoeg, max 2 ric 3
You may enlighten me!
Met Verstappen vóór Rosberg.Top ten: Hamilton, Verstappen, Rosberg, Ricciardo, Raikkonen, Perez, Hulkenberg, Sainz, Vettel, Kvyat
Op z'n profiel: "Verified 100% Authentic Fake."alexbl69 schreef op zondag 10 juli 2016 @ 16:59:
[...]
Je weet dat dit een fake-account is?
[...]
Jos' tweede 3e plek kwam ook pas na een diskwalificatie van Schumacher. Komt er in de boeken toch niet bij te staan.
Denk dat het echt is

39
Niet voor het team, ze liggen 5 punten achter Ferrari.
Verwijderd
100% real faux leatherFietsbel schreef op zondag 10 juli 2016 @ 17:05:
Op z'n profiel: "Verified 100% Authentic Fake."
Denk dat het echt is![]()
Team representative ook: http://www.fia.com/file/44861/download?token=OC7LRPYtGrrrrrene schreef op zondag 10 juli 2016 @ 17:03:
[...]
Ik vraag me af wat Rosberg daarmee te maken heeft, het team heeft hem immers teveel verteld... Rosberg weet verder ook niet of hij anders uitgevallen was, al beweert hij misschien van wel
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
Het is een teamsport. Geen individuele sport.Grrrrrene schreef op zondag 10 juli 2016 @ 17:03:
[...]
Ik vraag me af wat Rosberg daarmee te maken heeft, het team heeft hem immers teveel verteld... Rosberg weet verder ook niet of hij anders uitgevallen was, al beweert hij misschien van wel
Als 1 iemand een fout maakt telt dat voor iedereen.
Je meldt het wel heel stellig als je je niet vergist.NitroX infinity schreef op zondag 10 juli 2016 @ 17:03:
Voor de mensen die hopen dat ROS een DSQ krijgt; liever niet! Punten worden dan namelijk niet herverdeeld als ik me niet vergis,

Wanneer is dit veranderd? In het verleden schoven mensen gewoon door.
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Next race in AustriaCatmandos schreef op zondag 10 juli 2016 @ 17:08:
https://twitter.com/Craig_B33/status/752157352070111232
niet 100% maar denk het wel 10 place grid

www.google.nl
Ja duh, maar dat bedoel ik dus niet. Als je bij de stewards geroepen wordt, wat moet Rosberg dan vertellen? Hij heeft niks misdaan, dus hij hoeft zich niet te verdedigen. Wat willen ze van hem weten wat het team niet kan zeggen? Rosberg kan niet gaan beweren dat hij weet dat hij zonder hulp het eind van de race niet had gehaald, want niemand zal geloven dat hij precies weet wat het team weet.StealthyPeanut schreef op zondag 10 juli 2016 @ 17:09:
[...]
Het is een teamsport. Geen individuele sport.
Als 1 iemand een fout maakt telt dat voor iedereen.
lol whoeps my mistake
maar kan ook een fout zijn van diegene die dit tweet.... we zullen zien
[ Voor 17% gewijzigd door Catmandos op 10-07-2016 17:11 ]
In Austria...Catmandos schreef op zondag 10 juli 2016 @ 17:08:
https://twitter.com/Craig_B33/status/752157352070111232
niet 100% maar denk het wel 10 place grid

"When you grow up your heart dies"
Misschien moet hij voor straf ergens in Oostenrijk beginnen volgende week
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Oh op die fiets. Ze moeten toch altijd samen Met iemand van het team komen?Grrrrrene schreef op zondag 10 juli 2016 @ 17:10:
[...]
Ja duh, maar dat bedoel ik dus niet. Als je bij de stewards geroepen wordt, wat moet Rosberg dan vertellen? Hij heeft niks misdaan, dus hij hoeft zich niet te verdedigen. Wat willen ze van hem weten wat het team niet kan zeggen? Rosberg kan niet gaan beweren dat hij weet dat hij zonder hulp het eind van de race niet had gehaald, want niemand zal geloven dat hij precies weet wat het team weet.
Verwijderd
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 10-07-2016 17:15 ]
Weet niet of reliable source is
Dit is de verwachting en niet bevestigd.UltraSub schreef op zondag 10 juli 2016 @ 17:14:
https://twitter.com/PMHillman/status/752154975514587136
Philip Hillman @PMHillman 1m Chelmsford, EastUltraSub schreef op zondag 10 juli 2016 @ 17:14:
https://twitter.com/PMHillman/status/752154975514587136
This to be confirmed but I'm told the most likely outcome. DQ very unlikely.
Dan wil ik wel dat ze het podium opnieuw doenEvilWhiteDragon schreef op zondag 10 juli 2016 @ 17:16:
[...]
Philip Hillman @PMHillman 1m Chelmsford, East
This to be confirmed but I'm told the most likely outcome. DQ very unlikely.
-
Verwijderd
Verwijderd
Want Lewis heeft hier helemaal geen belang bijVerwijderd schreef op zondag 10 juli 2016 @ 17:19:
Lewis heeft net op Sky bevestigd dat de regel is gebroken, dus reken maar dat Max 2de wordt.

"WAT."ANdrode schreef op zondag 10 juli 2016 @ 16:49:
Dit moment is achteraf ook briljant.
Commentator: "I don't think he fancies passing that Mercedes Benz anytime soon"
... en pass.
[video]
Als je dit leest, heb je teveel tijd.
Lijkt me dat HAM dat niet mag zeggen van zn team als het niet al een vaststaand feit is.Verwijderd schreef op zondag 10 juli 2016 @ 17:20:
[...]
Want Lewis heeft hier helemaal geen belang bij
Verwijderd
Voor Lewis veranderd er niets, die blijft zijn eerste plek houden en voor het kampioenschap heeft Rosberg niet bepaald de teugels in handen ondanks de minimale voorsprong. De grid penalties gaat Lewis ook wel dichtrijden, dat wordt echt geen issue.Verwijderd schreef op zondag 10 juli 2016 @ 17:20:
[...]
Want Lewis heeft hier helemaal geen belang bij
Hij zegt geen "don't" als ik het goed hoor. Hij krijgt gelijk dus.ANdrode schreef op zondag 10 juli 2016 @ 16:49:
... en pass.
[video]
Toch?
Verwijderd
Ik hoor daar geen don't.ANdrode schreef op zondag 10 juli 2016 @ 16:49:
... en pass.
[video]
Iedere punt niet voor Rosberg is een punt voor Hamilton.Verwijderd schreef op zondag 10 juli 2016 @ 17:23:
Voor Lewis veranderd er niets, die blijft zijn eerste plek houden en voor het kampioenschap heeft Rosberg niet bepaald de teugels in handen ondanks de minimale voorsprong. De grid penalties gaat Lewis ook wel dichtrijden, dat wordt echt geen issue.
Ze mogen niet tegen elkaar aanrijden en we weten hoe dat gegaan is.MAher schreef op zondag 10 juli 2016 @ 17:22:
Lijkt me dat HAM dat niet mag zeggen van zn team als het niet al een vaststaand feit is.
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=KOt5P_0qU1c]
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Klopt. En meteen ook. Heerlijk.StealthyPeanut schreef op zondag 10 juli 2016 @ 17:24:
[...]
Hij zegt geen "don't" als ik het goed hoor. Hij krijgt gelijk dus.
Toch?
Als je dit leest, heb je teveel tijd.
De vraag is met een lach of met een traan.Catmandos schreef op zondag 10 juli 2016 @ 17:30:
en rosberg is weg bij de stewards
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
een halve lach...
hij bleef even hangen bij Rachel.
[ Voor 8% gewijzigd door JackBol op 10-07-2016 17:31 ]
De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt
En hij was niet bepaald spraakzaam...Catmandos schreef op zondag 10 juli 2016 @ 17:30:
en rosberg is weg bij de stewards
ik zat net niet met me oog naar sky te kijken maar naar de NOS. dus hoorde alleen dat hij weg liep..
Er waren dus meer die de interviewer geen naam konden geven -:)SPY: Max didn’t know who the old man with the microphone was – but the crowd seemed to like him. 😉 #RBspy🕵
Rosberg has left the stewards now - but was tight-lipped on his departure as to what the panel said.
It should at least mean news on whether he receives a sanction is imminent.
You may enlighten me!
Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.
je zou zeggen dat ze geen 30min nodig hebben om te zeggen dat hij geen penalty krijgt...
Must be joke.Hoyden schreef op zondag 10 juli 2016 @ 17:32:
RB op Twitter :
[...]
Er waren dus meer die de interviewer geen naam konden geven -:)
Dat is wel heel amateuristisch..alexbl69 schreef op zondag 10 juli 2016 @ 17:33:
Vreemd commentaar van die dame op sky... "wellicht een 5s straf, waardoor de einduitslag niet zal veranderen".
Verwijderd
Iedereen die F1 voor Max gevolgd heeft zal hem wel kennen. Zo onderscheid je de mooiweerfansHoyden schreef op zondag 10 juli 2016 @ 17:32:
Er waren dus meer die de interviewer geen naam konden geven -:)

Garpje hè.
Het is typisch iets voor aan het einde van de race. Zodra het kort op de finish is dan komen dergelijke beslissingen na de race en dan duurt het opeens veel langer. Helft van het team afwezig, andere zaken regelen, weet ik het. Een paar ronden eerder had 'after the race' helemaal belachelijk geweest en was de beslissing er vast al.thijszor schreef op zondag 10 juli 2016 @ 17:32:
[...]
je zou zeggen dat ze geen 30min nodig hebben om te zeggen dat hij geen penalty krijgt...
[ Voor 7% gewijzigd door Grrrrrene op 10-07-2016 17:37 ]
Ik weet niet, heb je al gevote?Grrrrrene schreef op zondag 10 juli 2016 @ 17:37:
Wordt Max trouwens weer driver of the day?
We weten het morgen!
-
Maar door het na de wedstrijd te doen voorkom je wel dat je een overhaaste beslissing neemt en heb je de tijd om rustig met alle betrokken partijen rond de tafel te gaan zitten om zo een goed beeld te kunnen vormen. Zeker niet onbelangrijk wanneer het om een relatief belangrijke beslissing gaat.Dadona schreef op zondag 10 juli 2016 @ 17:36:
[...]
Het is typisch iets voor aan het einde van de race. Zodra het kort op de finish is dan komen dergelijke beslissingen na de race en dan duurt het opeens veel langer. Helft van het team afwezig, andere zaken regelen, weet ik het. Een paar ronden eerder had 'after the race' helemaal belachelijk geweest en was de beslissing er vast al.
No keyboard detected. Press F1 to continue.
Als je op Twitter kijkt zie je de naam wel vaak voorbij komenGrrrrrene schreef op zondag 10 juli 2016 @ 17:37:
Ik denk zelf Max of Lewis.
[ Voor 5% gewijzigd door Hoyden op 10-07-2016 17:39 ]
Ja, met 1,3s achterstand zal dat inderdaad niets veroorzakenalexbl69 schreef op zondag 10 juli 2016 @ 17:33:
Vreemd commentaar van die dame op sky... "wellicht een 5s straf, waardoor de einduitslag niet zal veranderen".
Ik heb dit keer Hamilton gestemd. Die heeft gewoon een strakke race gereden. En z'n thuis gp goed gewonnen.Grrrrrene schreef op zondag 10 juli 2016 @ 17:37:
Voor mij is Hamilton dit ke er de DoD
Die reactie van Rosberg: the young dutchman was a bit annoying
Ik zie je punt, maar tegelijk zou ik dan zeggen, dan moet het altijd zo lang duren. Je wil juist niet dat het van het moment afhangt of de beslissing 'overhaast' is.Blokker_1999 schreef op zondag 10 juli 2016 @ 17:38:
[...]
Maar door het na de wedstrijd te doen voorkom je wel dat je een overhaaste beslissing neemt en heb je de tijd om rustig met alle betrokken partijen rond de tafel te gaan zitten om zo een goed beeld te kunnen vormen. Zeker niet onbelangrijk wanneer het om een relatief belangrijke beslissing gaat.
Ik heb gestemd, met oranje brilEdd schreef op zondag 10 juli 2016 @ 17:37:
[...]
Ik weet niet, heb je al gevote?
We weten het morgen!
@charlie_whiting
Race Control: The decision re: the @nico_rosberg communication issue will be made as soon as the Stewards are finished watching #Wimbledon.
[ Voor 6% gewijzigd door tlpeter op 10-07-2016 17:43 ]
Daar is helemaal geen oranje bril voor nodig. Het 'enorme' gat met Mercedes kan op dit moment maar door één coureur gedicht worden... 8s en 1.6s is bijna geen gat meer.Grrrrrene schreef op zondag 10 juli 2016 @ 17:40:
[...]
Ik heb gestemd, met oranje brilMaar Lewis verdient hem in principe ook wel.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Sleep(8000) wordt je script niet veel sneller van...Daar is helemaal geen oranje bril voor nodig. Het 'enorme' gat met Mercedes kan op dit moment maar door één coureur gedicht worden... 8s en 1.6s is bijna geen gat meer.
You may enlighten me!
MrBreaker schreef op zondag 10 juli 2016 @ 17:45:
[...]
Sleep(8000) wordt je script niet veel sneller van...
Verwijderd
Het moet wel enorm veel motivatie binnen het team opleveren. Men weet dat de coureur levert op de grens van de auto en dat er dus met een betere auto overwinningen in zitten. Ondanks dat die jongens altijd fanatiek zijn, moet dat toch motiveren om net dat beetje meer te leveren.alexbl69 schreef op zondag 10 juli 2016 @ 17:43:
Daar is helemaal geen oranje bril voor nodig. Het 'enorme' gat met Mercedes kan op dit moment maar door één coureur gedicht worden... 8s en 1.6s is bijna geen gat meer.
Suggereer je nou de vote te frustreren met scripts?MrBreaker schreef op zondag 10 juli 2016 @ 17:45:
Sleep(8000) wordt je script niet veel sneller van...
Toto Wolff, armed with a copy of the FIA Regulations in his media briefing, has suggested that if Mercedes are guilty of breaking the rules - so are Red Bull.
"They told Verstappen about the stewards' investigation before it was official," he said. "Is that against the rules, too?"
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Verwijderd
Inderdaad.UltraSub schreef op zondag 10 juli 2016 @ 17:49:
Nee. Ergens gelezen in de regels. Je mag je driver informeren over anderen
Want de vorige race werd er ook tegen Hamilton gezegd dat Rosberg op andere banden aan het rijden was.
Dat is geen probleem.
Maar zeggen dat je Standje Default 1 enz moet zetten... lijkt mij een stukje erger
En het is ook relevant. Een investigation levert vaak een 5s straf op. Dus Max wist wat hij moest doen.UltraSub schreef op zondag 10 juli 2016 @ 17:49:
Nee. Ergens gelezen in de regels. Je mag je driver informeren over anderen
Verwijderd
Dat klinkt als FUD. Het verhaal zoveel mogelijk indekken met irrelevante informatie en hopen dat het probleem ondersneeuwt.
HAMMERTIME betekent toch eigenlijk ... Hamilton nu pushen?! is dat geen directe instructie naar je eigen coureur?
https://f1manager.info/ranking/4605
Zeker een punt, ergens zou ik er nog in kunnen komen (wel slippery slope). Maar goed, 5 seconden straf voor Max. Die van Nico was wel wat meer impactvol, dus 10 sec.
Zelfde als een unsafe release zoals bij Palmer. Hij krijgt signaal weg te mogen rijden, dus hij gaat. Kan hij er wat aan doen dat hij een band mist.
[ Voor 27% gewijzigd door Rivanov op 10-07-2016 17:54 ]
Waiting on the world to change
Maar de coureur heeft er wel een oneigenlijk voordeel door behaald. Klaar. Straffen dus.Rivanov schreef op zondag 10 juli 2016 @ 17:53:
Eigenlijk wel schraal dat de coureur hier een penalty gaat krijgen terwijl het team een fout maakt. Trek dan punten af in het constructeurskampioenschap? Dan straf je tenminste het team en niet de coureur.
Eigenlijk had hij moeten roepen; shut up! You are not allowed to say that.Adlermann schreef op zondag 10 juli 2016 @ 17:54:
[...]
Maar de coureur heeft er wel een oneigenlijk voordeel door behaald. Klaar. Straffen dus.
Red Bull chief Christian Horner has just been talking to the written media and has claimed stewards are looking into two possible rules breaches by Mercedes over the radio.
The first is supposed to concern the message over the switch configuration, with the second the message telling Rosberg to miss out seventh gear.
Horner's team, of course, stand most to gain from any Rosberg time penalty given Verstappen would be promoted to second place.
The first is supposed to concern the message over the switch configuration, with the second the message telling Rosberg to miss out seventh gear.
Horner's team, of course, stand most to gain from any Rosberg time penalty given Verstappen would be promoted to second place.
Dit topic is gesloten.
Dit topic sluit woensdag 13 juli. Een nieuw racetopic wordt de donderdag voor de race geopend.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Waar te kijken?
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2016 - Deel 2 besproken worden.
GP2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1