Eerste , tweede dan derde , gaat steeds slechter met Max
Weer 3 punten dichterbij RIC
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
vooral omdat er een settin g door werd gegeven :readytoflow schreef op zondag 10 juli 2016 @ 15:35:
Maar waarom dan under investigation? Vanwege vertellen hoe ROS met de versnelling om moet gaan?
Chassis 0 1 0 ... of zo iets..
Hebben ze toch nog iets te vieren, die Britten...
Waiting on the world to change
Max had een vuiltje in zijn oog vandaag. Een van de volgende keren zal Hamilton ritueel geslacht aan ons aangeboden worden.
/care... Ik herhaal... /care...Verwijderd schreef op zondag 10 juli 2016 @ 15:35:
[...]
Alleen als je negeert dat Hamilton nu veel beter gaat dan Rosberg. Neem je dat mee, dan is de spanning zelfs bij gelijkstand al weg.
The ramblings of an idiot
haha ja, helaas is de trend naar benedenDennism schreef op zondag 10 juli 2016 @ 15:35:
Verstappen kan iig een podium ceremonie doen op het treetje waar hij nog niet gestaan heeft.
nee netjes natuurlijk!
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Geweldige prestatie. Beste achter de Mercedesen en het ook nog presteren om ROS op de natte baan in te halen.
En op alle vlakken sneller dan teamgenoot RIC. Hij doet het met de week beter. RIC zal niet blij zijn.
En op alle vlakken sneller dan teamgenoot RIC. Hij doet het met de week beter. RIC zal niet blij zijn.
Haha Lewis gaat weer los met "thank you bla bla" en ze kappen die teamradio af bij de regie.
Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
OMG, Kvyat 5.9s achter VET
De 5s tijdstraf voor VET maakt dus niks uit
Regels zijn regels, ik denk dat dit niet door de beugel kan. Dat is knopjes drukken op je stuur, en dat mocht de vorige races ook niet doorgegeven worden. Zou raar zijn als het nu wel mag.nachtnet schreef op zondag 10 juli 2016 @ 15:36:
[...]
vooral omdat er een settin g door werd gegeven :
Chassis 0 1 0 ... of zo iets..
Alsjeblieft man, alleen kijken voor ves? Racen is veel meer dan alleen max
Max houdt het kort, great race and thank you for a great car.max schreef op zondag 10 juli 2016 @ 15:37:
Haha Lewis gaat weer los met "thank you bla bla" en ze kappen die teamradio af bij de regie.
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Verwijderd
Sorry, ik ben fan van de sport, niet alleen van Verstappen.McBoom schreef op zondag 10 juli 2016 @ 15:36:
/care... Ik herhaal... /care...
Als er nu weer een flutstraf uitgedeeld wordt gaat iedereen vanaf de volgende race gewoon weer technische info via de radio delen. Benieuwd wat de FIA gaat doen.
Zet Max in een Mercedes en ik wil het verschil met Hamilton eens zien.
Zet Max in een Mercedes en ik wil het verschil met Hamilton eens zien.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
En terecht! Dat gezwam kennen we nu wel.max schreef op zondag 10 juli 2016 @ 15:37:
"When you grow up your heart dies"
4-2 voor Max in de races tegenover Ricciardo 😀
Verwijderd
Het waarom is allesbepalend, niet wat.UltraSub schreef op zondag 10 juli 2016 @ 15:38:
Regels zijn regels, ik denk dat dit niet door de beugel kan. Dat is knopjes drukken op je stuur, en dat mocht de vorige races ook niet doorgegeven worden. Zou raar zijn als het nu wel mag.
"Another excellent race," Red Bull congratulate Verstappen. "Highlight of the race, your move on the outside of Becketts!"
"An interesting race," Verstappen smiles. "We challenged them, and we had a good race..."
Hey, maar de Mercedes(sen) slechts seconden voor de RBR van Max he? Dit soort condities moeten we vaker hebben
Komop, je gelooft toch zelf niet dat dat iets met veiligheid had te maken. No way.
Dat denk ik inderdaad ook, dus alleen als de reden goed was kan hij hier mee weg komen lijkt mij.alwind schreef op zondag 10 juli 2016 @ 15:35:
[...]
Als ze hem niet zo snel geholpen hadden was Max er al voorbij geweest.
Rosberg gaat hier een straf voor krijgen, wanneer niet dan gaat iedereen het gewoon doen.
Als een versnelling het niet doet nee, een bak die vastslaat natuurlijk wel. Plus als die bak vervangen moet worden 5 plaatsen straf in Hongarije lijkt mij.
[ Voor 34% gewijzigd door sjaool op 10-07-2016 15:42 ]
Op welke race doel je? Baku? Hamilton verloor vermogen, daar ging niks kapot en er was dus niks gevaarlijks aan. ROS had z'n versnellingsbak aan diggelen kunnen rijden als hij niet aanwijzingen van z'n team kreeg. Ik denk dat hij best een kans maakt als ze dat hard kunnen maken.UltraSub schreef op zondag 10 juli 2016 @ 15:38:
[...]
Regels zijn regels, ik denk dat dit niet door de beugel kan. Dat is knopjes drukken op je stuur, en dat mocht de vorige races ook niet doorgegeven worden. Zou raar zijn als het nu wel mag.
Inderdaad. Het enige wat er gebeurde is dat hij vertraagde. Verder niemand om hem heen, 7 seconden voor op VES. Hier was geen veiligheidsprobleem, zo op het oog.UltraSub schreef op zondag 10 juli 2016 @ 15:40:
[...]
Komop, je gelooft toch zelf niet dat dat iets met veiligheid had te maken. No way.
Ik kijk heel graag naar voetbal of wielrennen maar als het op Feyenoord of nu in de Tour bijvoorbeeld op Mollema aankomt zal de spanning in het klassement me echt een rotzorg zijn hoor. Sport is soms ook partij kiezen.Verwijderd schreef op zondag 10 juli 2016 @ 15:38:
[...]
Sorry, ik ben fan van de sport, niet alleen van Verstappen.
En de reden dat het nu publiek door de stewards wordt afgehandeld (ipv binnenskamers):
Fox Sports: Radio messages can now lead to penalties in F1
The FIA has told F1 teams that potential radio transgressions will now be reported to the stewards, following a period when verbal warnings were issued by race control.
The news comes after some teams had complained that that the restrictions were too tough, having, for example, been unable to fully inform their drivers of brake issues in Austria. Far from relaxing the rules, the governing body has confirmed that penalties can now result.
Waarom hebben ze daar eigenlijk van die dames staan met van die lelijke degelijke stewardessen pakjes en vreemde hoedjes? Ik kan me aantrekkelijkere kleding voorstellen.
Dat is idd het puntje. Merc gaat uiteraard roepen dat het voor de veiligheid was, zoals wij het gezien hebben op tv, lijkt het alleen maar een hulp om hem weer in de juiste engine mode te krijgen.UltraSub schreef op zondag 10 juli 2016 @ 15:40:
[...]
HAM doe is normaal
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Geniaal, die boardradio bij Rosberg en vervolgens dat shot bij Merc. Je ziet ze daar al met de handen voor de ogen zitten "Oh fuck, what've we just said.."
Max ook weer knap gedaan, dat-ie P2 niet vast ging houden op een opdrogende baan had ik verwacht, Merc is gewoon echt oppermachtig.

Max ook weer knap gedaan, dat-ie P2 niet vast ging houden op een opdrogende baan had ik verwacht, Merc is gewoon echt oppermachtig.
Ford Transit 2.2TDCi '08 & Citroën C1 1.0 12v '08 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.
Maar... heb Rosberg er niet uit zien vliegen in bocht 1... doet ie dan toch weer goed
Zo zien de stewardessen van de sponsor Emirates er nou eenmaal uitmax schreef op zondag 10 juli 2016 @ 15:42:
Waarom hebben ze daar eigenlijk van die dames staan met van die lelijke degelijk stewardessen pakjes en vreemde hoedjes? Ik kan me aantrekkelijkere kleding voorstellen.
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
I was gonna catch you!
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
ROS ziet er gespannen uit. Logisch ook natuurlijk.
Hoe lang gaat het nog duren voordat de uitslag komt?
Hoe lang gaat het nog duren voordat de uitslag komt?
Verwijderd
Je wordt echt doodmoe van die Hamilton. Lijkt wel een relnicht met dat overdreven gepuf en gezucht...
Zeau....even -30 graden daar in die ruimte
Hey Isaac...let's go shuffleboard on the Lido - deck...my site koli-man => MOEHA on X-Box laaaiiiff
Verwijderd
Wat wij geloven is irrelevant. Hoe het precies in de regels staat en wat er exact gezegd is is allesbepalend. F1 is vierkante millimeterwerk.UltraSub schreef op zondag 10 juli 2016 @ 15:40:
Ziet er gezellig uit daar...de airco kan gerust uit..
Nico spreekt 10 talen maar gebruikt er geen een
Ik zou nog verder gaan.Verwijderd schreef op zondag 10 juli 2016 @ 15:43:
Je wordt echt doodmoe van die Hamilton. Lijkt wel een relnicht met dat overdreven gepuf en gezucht...

Krijgen ze ook WK punten voor het zo ongemakkelijk mogelijk maken in die kamer na de race? Wat een droevige zooi.
Rosberg en Hamilton hebben echt nul oogcontact
Dit dus.
Hij doet een ManselltjeVerwijderd schreef op zondag 10 juli 2016 @ 15:43:
Emirates Airlines als naamgevende sponsor.max schreef op zondag 10 juli 2016 @ 15:42:
Waarom hebben ze daar eigenlijk van die dames staan met van die lelijke degelijke stewardessen pakjes en vreemde hoedjes? Ik kan me aantrekkelijkere kleding voorstellen.
Het is wel eens veel ongemakkelijker geweestJackson6 schreef op zondag 10 juli 2016 @ 15:44:
Krijgen ze ook WK punten voor het zo ongemakkelijk mogelijk maken in die kamer na de race? Wat een droevige zooi.
Hoe dan ook, ze staan nu op het podium, dus er zal wel weinig meer veranderen.
That was as frosty as it's gonna get... Sky F1.
Nu ook aub geen straf meer, zoiets moet toch voor het podium besloten zijn? Tijd zat lijkt mij...
Boegeroep bij Rosberg? Lol
Haha... ja zo werkt het.RoD schreef op zondag 10 juli 2016 @ 15:45:
[...]
Hoe dan ook, ze staan nu op het podium, dus er zal wel weinig meer veranderen.
Dat was vorige week ook pijnlijk duidelijk toen Hamilton Rosberg aanreed. Als dat ergens achterin het veld was gebeurd dan hadden er twee coureurs straf gehad.
Ja er heeft zelfs een coureur even gerekt door wat rond te gaan rennenVos schreef op zondag 10 juli 2016 @ 15:45:
Nu ook aub geen straf meer, zoiets moet toch voor het podium besloten zijn? Tijd zat lijkt mij...

[ Voor 27% gewijzigd door ANdrode op 10-07-2016 15:47 ]
Wat had RIC nou ook alweer gezegd over P4 voor de race?
Rosberg zal wel 2 seconden straf gaan krijgen zodat er niets veranderd.Vos schreef op zondag 10 juli 2016 @ 15:45:
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Laat die straf maar komen. Niet eerst de nadruk er nog eens op leggen en vervolgens niks mee doen.
wauw,.. blijft vet mensen!!
Ik denk dat RB nu voorbij Ferrari is, en komt Max dicht in de buurt van RIC. Wat zal er door zijn gedachten vliegen??
Tijd zat verwacht ik niet, kan goed zijn dat Mercedes telemetrie e.d. moet aan aanleveren om aan te tonen waarom de boodschap naar Ros noodzakelijk was om defecten / uitval te voorkomen.Vos schreef op zondag 10 juli 2016 @ 15:45:
Verwijderd
Je verwart 'sport' met 'chauvinisme'D-e-n schreef op zondag 10 juli 2016 @ 15:42:
Ik kijk heel graag naar voetbal of wielrennen maar als het op Feyenoord of nu in de Tour bijvoorbeeld op Mollema aankomt zal de spanning in het klassement me echt een rotzorg zijn hoor. Sport is soms ook partij kiezen.
Dat is juistt het mooie van een technische sport zoals de F1 - dat dat soort emoties niet bij iedereen meespelen, maar nu net ROS boegroep kreeg van het publiek ben ik bang dat ook de F1 vervallen is tot het niveau van de wannabe voetballers en de wannabe wielrenners.D-e-n schreef op zondag 10 juli 2016 @ 15:42:
[...]
Ik kijk heel graag naar voetbal of wielrennen maar als het op Feyenoord of nu in de Tour bijvoorbeeld op Mollema aankomt zal de spanning in het klassement me echt een rotzorg zijn hoor. Sport is soms ook partij kiezen.
Die straf bestaat niet.Lekker Ventje schreef op zondag 10 juli 2016 @ 15:46:
[...]
Rosberg zal wel 2 seconden straf gaan krijgen zodat er niets veranderd.
Tja die britten houden niet van mensen uit de EU hehsjaool schreef op zondag 10 juli 2016 @ 15:46:
Boegeroep bij Rosberg? Lol
Dat kan inderdaad de reden zijn ja.Dennism schreef op zondag 10 juli 2016 @ 15:46:
[...]
Tijd zat verwacht ik niet, kan goed zijn dat Mercedes telemetrie e.d. moet aan aanleveren om aan te tonen waarom de boodschap naar Ros noodzakelijk was om defecten / uitval te voorkomen.
Rosberg moet gewoon zijn kop kaal scheren, een vikingbaard met vlecht erin laten staan en gaan lobbyen voor een race in Scandinavië/IJsland
Dan volgt er geen straf.
Red Bull nu nog maar 9 punten achter Ferrari in het kampioenschap.
Als beide heren beter blijven rijden dan de Ferrari coureurs dan is een tweede plaats voor Red Bull.
Als beide heren beter blijven rijden dan de Ferrari coureurs dan is een tweede plaats voor Red Bull.
Pfff, weer dat gegooi met de bokaal.. Kap daar toch eens mee en respecteer de prijs!
/mening
/mening
www.google.nl
Haha, max staat op de achtergrond ff die fles champagne te atten
ROS blijft wel bovenaan het kampioenschap staan, of met 1 punt voorsprong of met 4 punten...
Haha echt he! Wel mooi dat Max ook daar gewoon nuchter is nog even tegen Hamilton zegt dat hij aan het inlopen was op de inters.Jackson6 schreef op zondag 10 juli 2016 @ 15:44:
Maar goed, heeft ook wel te maken met hoe het bij Mercedes gaat, ze kunnen er niet echt van genieten lijkt het.
Gatverdamme, kijk nou eens hoe irritant HAM z'n hand heeft.
Ben benieuwd of Webber nog met vragen komt over de communicatie mbt Rosberg.
Vond die Spaanse laatst knapper...thijszor schreef op zondag 10 juli 2016 @ 15:49:
Eindelijk een knappe interviewer..
Yes Webber! Zal wel mooie vragen stellen, hij weet wat van teamstruggles
Tjees wat een azijnpissers allemaal hier.. Gewoon genieten en niet zo zeiken.
Die had wel betere benen
Dat boe geroep is wel sneu, ongeacht de rijder, het is zo onsportief
39
Uitvallen is geen safety-issue, maar is alleen vervelend voor het team. Dus ook dat mag imo niet, alleen safety issues.Dennism schreef op zondag 10 juli 2016 @ 15:46:
Tijd zat verwacht ik niet, kan goed zijn dat Mercedes telemetrie e.d. moet aan aanleveren om aan te tonen waarom de boodschap naar Ros noodzakelijk was om defecten / uitval te voorkomen.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Haha, schreef 't en had al spijt
Als mannenbenen je ding zijn... Whatever floats your goat.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Waar te kijken?
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2016 - Deel 2 besproken worden.
GP2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1
Dit topic sluit woensdag 13 juli. Een nieuw racetopic wordt de donderdag voor de race geopend.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Waar te kijken?
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2016 - Deel 2 besproken worden.
GP2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1