Alfa90_Buttje schreef op maandag 04 juli 2016 @ 08:42:
[...]
whut ... ik dacht dat Kimi ook op nieuwe banden was komen te staan, maar kennelijk was de kop er al af .. dan is het nog onvoorstelbaar dat hij zo dichtbij kwam, maar was een inhaalactie toch redelijk wishfull thinking
Mja al heeft Kimi al langer het probleem dat ie aan het eind van de race gewoon niet kan inhalen. Dan zijn ook zijn banden er wel aan. Tuurlijk, hij komt dichterbij maar hij heeft gewoon een snellere auto en vrije lucht. Komt ie ergens achter dan lukt het hem niet. Sterker, je ziet hem niet eens een serieuze poging doen.
[...]
het zag er leuk uit, maar kommop in hotpants op het podium interviews doen en nog serieus genomen (

) willen worden .. maar zo beroerd engels spreken en weglopen/draaien terwijl Max nog middenin zijn zin zit ..
Dat niet alleen, ook vrij ongeïnteresseerd vragen stellen. Alleen Kimi vond ze interessant volgens mij en die ging weer lekker monotoon verder.
Maar wel goed dat ze op het eind Hamilton nog even op de man af vroeg wat het te betekenen had met Rosberg

Vind je? De vraag was zo onduidelijk dat ie dat er maar van gemaakt heeft. Ze brabbelde wat woorden waar je uiteindelijk Rosberg + Meaning uit kon halen. Nee slechtste interviewer ever. Van mij mogen ze er gewoon een vaste interviewer voor vragen. Eventueel een oudcoureur of manager.
En please reserveer wat tijd dat een coureur even zijn zegje kan doen om de fans te bedanken, het team en eventueel nog iets. Dan daarna 1 of meer vragen over iets wat ie nog niet gemeld heeft. Maar vooral iets wat het publiek wil horen, niet wat zijzelf misschien interessant vinden. Dat kan altijd nog in de persconferentie of mediacentrum achteraf.
Martin0 schreef op maandag 04 juli 2016 @ 10:09:
[...]
Weet je waar ik me aan irriteer, wat Rosberg nu geflikt heeft, heeft Hamilton al 20 keer bij hem geflikt en ook buiten de baan drukken.
Waar andere een straf krijgen(geloof sainz en magnessen) al een straf voor gekregen, wordt hammie telkens het handje boven het hoofdje gehouden.
Mja eens. Al heeft ie toch nog maar 1 reprimande nodig om een race te moeten missen toch?
Ik zal eens een wilde analyse geven: ik denk dat Hamilton heel bewust de voorvleugel van Rosberg heeft geraakt. Misschien wist ie wel of niet van de remproblemen van Rosberg, maar op dat moment insturen is 100% de voorvleugel raken en zelf weinig schade overhouden (niet genoeg om de race te moeten staken bv). Deze manier kon ie gewoon Rosberg uitschakelen en de achterstand nog kleiner maken.
Ik zou in ieder geval als team niet blij zijn met zo'n actie want je naait zo een groot deel van de monteurs weer die hun werk weer ten onder zien gaan.