[F1] Seizoen 2016-09 - GP van Oostenrijk Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 22 ... 24 Laatste
Acties:
  • 56.044 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15-09 21:23

Bullet NL

Eigen Wijs

Señor Sjon schreef op maandag 04 juli 2016 @ 11:39:
Wehrlein zie ik niet als talent.
Maar ff seriues; Max is natuurlijk een supertalent....

Als hij zo door gaat wordt het een hele grote...

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15-09 21:23

Bullet NL

Eigen Wijs

B-Real schreef op maandag 04 juli 2016 @ 11:44:

Kortom, Rosberg en Hamilton is het beste duo voor dit moment. Allebei bloedsnel, alleen denken ze (terecht overigens) teveel aan hun eigen belang en dat zorgt voor situaties zoals gisteren of zoals in Barcelona. Daar is Mercedes niet van gediend, want in een gekke situatie kost hun dat de titel en het is daarnaast ook ontzettend slechte marketing voor Mercedes als merk.
Ik had wel eens een race met het zelfde materiaal willen zien,

ROS, VET, HAM, VES en RIC (RAI is inmiddels te oud) met het zelfde materiaal

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

Wehrlein heeft de pecht dat hij in een Manor zit.
Als hij in een STR/Force India/McLaren zat, dan had hij waarschijnlijk vaker uitschieters naar boven gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Real
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22:05
Bullet NL schreef op maandag 04 juli 2016 @ 11:47:
[...]

Helaas en tegelijkertijd ook gelukkig is de F1 geen cuprace :P
kevlar01 schreef op maandag 04 juli 2016 @ 11:47:
Wehrlein heeft de pecht dat hij in een Manor zit.
Als hij in een STR/Force India/McLaren zat, dan had hij waarschijnlijk vaker uitschieters naar boven gehad.
Ik denk niet dat Wehrlein het beter zou doen dan Hulkenberg of Perez eerlijk gezegd.
Wehrlein is een verstandige coureur, die netjes rijd, uit de problemen blijft en de auto thuis brengt. Echter doet hij nooit iets bijzonders. Dat ligt deels aan de Manor, maar dat zit ook gewoon in de aard van het beestje.

Het resultaat van gisteren is ook behaald door het verstandige en netjes rijden van Wehrlein, hij heeft optimaal geprofiteerd van de uitvallers voor hem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17-09 10:47
Bullet NL schreef op maandag 04 juli 2016 @ 11:47:
[...]

Zelfs dan zijn er excuses, omdat bepaalde auto's bepaalde coureurs beter liggen ofzo. (er zijn bijv. ook hele goede coureurs die in F1 niks klaarspelen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Citizen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:20

World Citizen

FreeReef.nl

Als je dat filmpje op Facbook van Rosberg ziet... krijg ik het idee dat die gast zsm in het vliegtuig is gezet zonder enige vorm van analyse of overleg. Uit zijn woorden maak ik op dat hij enkel iets uit een interview met Hamilton heeft gehoord omtrent een BlindSpot...

Eerder dit weekend kwam er een filmpje waarin de 2 heren een beetje lacherig doen over de media die overal iets achter zoekt. Hamilton gaf een voorbeeld over een interview waarin Rosberg nors zat te kijken en deed dat af als "he was thinking about something else", waardoor hij dus niet vrolijk zat te lachen.

Vervolgens crashen ze op elkaar.. en kunnen ze niet eens met elkaar praten en krijg ik uit het Facebook filmpje echt het gevoel dat die 2 gewoon helemaal nooit fatsoenlijk met elkaar kunnen praten.

Ik kan me niet voorstellen dat daar nog een gezonde situatie is als die 2 rijders naar de race niet ff mogen/kunnen bekvechten of even met elkaar babbelen.. Hop zsm het vliegtuig in en niet eens 1 minuut met elkaar gesproken. Bizar..

Na de vorige crash gaf het team toch een heeeeel ander beeld. Het zou allemaal koek en ei zijn en de 2 heren zouden prima met elkaar gepraat hebben.. en racen is racen... Nou ... dat proef ik dus HELEMAAL niet in het filmpje van Rosberg.

Die 2 zijn gewoon water en vuur.. en mogen elkaar lijkt het niet eens zien van het team.

FreeReef.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

B-Real schreef op maandag 04 juli 2016 @ 11:51:
Ik denk niet dat Wehrlein het beter zou doen dan Hulkenberg of Perez eerlijk gezegd.
Wehrlein is een verstandige coureur, die netjes rijd, uit de problemen blijft en de auto thuis brengt. Echter doet hij nooit iets bijzonders. Dat ligt deels aan de Manor, maar dat zit ook gewoon in de aard van het beestje.

Het resultaat van gisteren is ook behaald door het verstandige en netjes rijden van Wehrlein, hij heeft optimaal geprofiteerd van de uitvallers voor hem.
Vergeet de ronde die Wehrlein terug kreeg achter de safety car niet.
Dat heeft ook een flink stuk geholpen om weer bij de Renaults in de buurt te komen.

[ Voor 5% gewijzigd door YakuzA op 04-07-2016 12:06 ]

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• XyritZz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15-09 15:21
YakuzA schreef op maandag 04 juli 2016 @ 12:05:
[...]

Dat heeft ook een flink stuk geholpen om weer bij de Renaults in de buurt te komen.
Ja, maar ook dat hoort bij het spelletje. Max kreeg vorig jaar in Singapore ook een complete ronde terug met een zeer gunstig getimede SC situatie. Toch waren we het er met z'n allen over eens dat zijn race daar een heldendaad was.

Denk zelf overigens niet dat Wehrlein het echt gaat maken in de F1. Ook met een slechte auto moet je je talent kunnen laten zien door geen spaan heel te laten van je teamgenoot, en het verschil met Haryanto vind ik te klein.

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SnowDude
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-09 18:52
B-Real schreef op maandag 04 juli 2016 @ 11:51:
[...]

Wehrlein is een verstandige coureur, die netjes rijd, uit de problemen blijft en de auto thuis brengt.
Dat is een hele goede eigenschap voor een tweede rijder achter Hamilton ofzo.

All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
[...]

dat kan je ook omdraaien, alle concurrentie van Wehrlein kon "goedkoop" pitten, terwijl hij net gepit had (en daarom die lap achterstand had op de leiders)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barns
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-09 16:21
XyritZz schreef op maandag 04 juli 2016 @ 12:07:
[...]
Denk zelf overigens niet dat Wehrlein het echt gaat maken in de F1. Ook met een slechte auto moet je je talent kunnen laten zien door geen spaan heel te laten van je teamgenoot, en het verschil met Haryanto vind ik te klein.
Met een slechte auto zit je snel aan de limiet. En dan maakt het extra talent t.o.v. je teamgenoot het verschil niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 16:07
Wat me nog wel opviel;

Laatste ronde: gele vlag door de Force India die in bocht 3 eraf schiet. Je ziet dat deze vlag hangt in de bocht waar HAM uiteindelijk ROS voorbij gaat. Is hier nog iets over gezegd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrne
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 16-09 22:04
SnowDude schreef op maandag 04 juli 2016 @ 12:08:
[...]

Dat is een hele goede eigenschap voor een tweede rijder achter Hamilton ofzo.
Dat maakt het allemaal niet spannender natuurlijk, ik zie liever 2 coureurs die er alles voor doen om maar te winnen. Als je dat niet hebt in combinatie met de dominantie van Mercedes, krijg je helemaal geen strijd om meer om die winst en eindigt Hamilton steevast als eerste.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SnowDude
StealthyPeanut schreef op maandag 04 juli 2016 @ 12:19:
Wat me nog wel opviel;

Laatste ronde: gele vlag door de Force India die in bocht 3 eraf schiet. Je ziet dat deze vlag hangt in de bocht waar HAM uiteindelijk ROS voorbij gaat. Is hier nog iets over gezegd?
Tijdens een gele vlag mag je een beschadigde en langzaam rijdende auto in halen

All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
SnowDude schreef op maandag 04 juli 2016 @ 12:20:
[...]

Duidelijk verhaal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
StealthyPeanut schreef op maandag 04 juli 2016 @ 12:19:
Wat me nog wel opviel;

Daar is al over gesproken inderdaad. Rosberg had zo'n schade aan zijn auto dat je er onder geel wel langs mag. Je hoeft immers ook niet achter het wrak van die Force India te blijven wachten ;) Rosberg was "under investigation" omdat hij met zo'n zwaar beschadigde auto toch door reed naar de finish, dus dat bevestigt alleen maar dat Hamilton er onder geel langs mocht.
Arrne schreef op maandag 04 juli 2016 @ 12:19:
[...]

Dat maakt het allemaal niet spannender natuurlijk, ik zie liever 2 coureurs die er alles voor doen om maar te winnen. Als je dat niet hebt in combinatie met de dominantie van Mercedes, krijg je helemaal geen strijd om meer om die winst en eindigt Hamilton steevast als eerste.
Is ook zo natuurlijk, maar dat is alleen nu zo. Als Mercedes, Ferrari en RedBull wat dichter bij elkaar zaten qua prestaties had je dat niet nodig en zou voor Mercedes Wehrlein in een wat ondergeschikte rol beter uitpakken dan Rosberg in een gelijkwaardige rol. Nog mooier zou zijn als McLaren ook aan kan haken en Williams wellicht ook. Ik vind het erg jammer om te zien hoe McLaren en Williams, echt grote namen uit de F1-historie, zover afgegleden zijn in de jaren. Goed, Button was knap 6e deze race, maar het is niet alsof dat een normale/verwachte positie is voor McLaren dit seizoen :)

Maar als team zou ik me ook echt afvragen of je Hamilton wil verkiezen boven Rosberg. Hij heeft de kampioenschappen in de pocket, hij heeft flair, maar aan de andere kant heeft ook Mercedes het boegeroep gehoord en in Duitsland (als ik een beetje op de reacties af ga) is Hamilton niet bijster geliefd ivm zijn acties op Rosberg.

Wil je een rijder in je team waar zo'n groot deel van de F1-fans een hekel aan heeft? Die geen teamplayer is en weinig tijd en moeite steekt in het verder ontwikkelen van je auto?

[ Voor 52% gewijzigd door Grrrrrene op 04-07-2016 12:27 ]

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

SnowDude schreef op maandag 04 juli 2016 @ 12:20:
[...]

Dus in HAM zijn leefwereld mag hij ROS inhalen als hij zijn auto maar beschadigd. :+

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Grrrrrene schreef op maandag 04 juli 2016 @ 12:22:
[...]

Daar is al over gesproken inderdaad. Rosberg had zo'n schade aan zijn auto dat je er onder geel wel langs mag. Je hoeft immers ook niet achter het wrak van die Force India te blijven wachten ;) Rosberg was "under investigation" omdat hij met zo'n zwaar beschadigde auto toch door reed naar de finish, dus dat bevestigt alleen maar dat Hamilton er onder geel langs mocht.
Ander voorbeeld is Kvyat in Monaco. Omdat hij een hele ronde in de pitlimiter achter de SC reed, mochten andere mensen hem ook gewoon inhalen.

PSN

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RoyK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13:34

RoyK

Hobby tekenaar

Jeetje, net Teds Notebook gekeken.. natuurlijk is het Sky en Sky is Brits. Maar man, wat zitten ze diep in Hamiltons kont zeg.

Mijn portfolio op Instagram

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SnowDude
RoyK schreef op maandag 04 juli 2016 @ 12:35:
Jeetje, net Teds Notebook gekeken.. natuurlijk is het Sky en Sky is Brits. Maar man, wat zitten ze diep in Hamiltons kont zeg.
Dat is de reden dat ik niet graag naar Sky kijk, Olav is minder partijdig dan de heren bij Sky.

Maar Natalie en Georgie zien er wel beter uit dan Jack en Olav

[ Voor 9% gewijzigd door SnowDude op 04-07-2016 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:46

Pierre

Van nature lui!

RoyK schreef op maandag 04 juli 2016 @ 12:35:
Misschien dat Ziggo dat ook doet als het Max zou betreffen, maar je hebt wel een punt inderdaad.

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23:56

p0st

Dutch Reefer

SnowDude schreef op maandag 04 juli 2016 @ 12:37:
[...]
Dat is de reden dat ik niet graag naar Sky kijk, Olav is minder partijdig dan de heren bij Sky.
Ik betrapte Olav er anders gisteren op dat hij zei "de afstand tussen max en daniël neemt elke lap zo'n halve seconde toe, dus dat is mooi". Maar natuurlijk snap ik dat ook, je hoort die man echt genieten van de prestaties van Max :*)

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:43
Ben ik de enige die de straf voor Rosberg "rijden met een beschadigde auto"belachelijk vind, je ziet toch wel vaker dat een auto een voorvleugel verliest en een tijd mee sleurt onder de wagen.

System | Racing is in my Blood

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
  • Laatst online: 00:05
p0st schreef op maandag 04 juli 2016 @ 12:41:
[...]

Ik betrapte Olav er anders gisteren op dat hij zei "de afstand tussen max en daniël neemt elke lap zo'n halve seconde toe, dus dat is mooi". Maar natuurlijk snap ik dat ook, je hoort die man echt genieten van de prestaties van Max :*)
Hij sloeg z'n tafel ook bijna doormidden toen Max Rosberg voorbij ging in de laatste ronde. :+

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnowDude
Barfman schreef op maandag 04 juli 2016 @ 12:41:
Ben ik de enige die de straf voor Rosberg "rijden met een beschadigde auto"belachelijk vind, je ziet toch wel vaker dat een auto een voorvleugel verliest en een tijd mee sleurt onder de wagen.
Nee ik vind de straf niet belachelijk, ik vind wel dat daar meer consequent op bestraft moet worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Migrator
  • Registratie: Januari 2014
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

Straf? De straf kreeg hij voor het veroorzaken van een botsing, het doorrijden leverde hem een reprimande op:
After a stewards' investigation, Rosberg - whose brake-by-wire system went into passive mode on the penultimate lap - was handed a 10-second penalty for causing a collision, but kept fourth place. He also recieved a reprimand for failing to stop with a seriously damaged car.

If you choose not to decide, you still have made a choice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnowDude
Migrator schreef op maandag 04 juli 2016 @ 12:46:
[...]

Straf? De straf kreeg hij voor het veroorzaken van een botsing, het doorrijden leverde hem een reprimande op:

[...]
Een reprimande is ook een straf, na 3 keer krijg je daar ook 10 plaatsen grid straf voor. Zie het als een gele kaart bij het voetballen.

Zijn er eigenlijk beelden van de inhaal actie van Max op Ricciardo?

[ Voor 5% gewijzigd door SnowDude op 04-07-2016 12:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Migrator
  • Registratie: Januari 2014
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

Ik zie een straf als iets met directe consequenties, maar dat is persoonlijk ;)
Reprimande vind ik niet onterecht.

Beelden van de inhaalactie VES/RIC staan op reddit. Daar was hier al eerder over gepost.

If you choose not to decide, you still have made a choice.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05-09 07:40
SnowDude schreef op maandag 04 juli 2016 @ 12:48:
[...]

Een reprimande is ook een straf, na 3 keer krijg je daar ook 10 plaatsen grid straf voor. Zie het als een gele kaart bij het voetballen.

Zijn er eigenlijk beelden van de inhaal actie van Max op Ricciardo?
https://www.reddit.com/r/...icciardo_from_vettels_on/

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• nachtnet
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 00:19

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wicked1980
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-03-2024
Uit de transcriptie van de Post race pressco (filmpje nog niet kunnen vinden
Q: (Don Kennedy – Hawke’s Bay Today) Lewis, how disappointing is it to hear so many of the crowd booing when you’ve just had your first win in Austria?

LH: Of course it’s not great and especially with how much I love it here. It’s one of the most beautiful countries I’ve been to. Every time I come here, the scenery... I have a motorbike here this weekend and I’ve been driving through the valley and just seeing how beautiful and natural it is here. And so to have that kind of feeling for a country and then have that response when you have a win, for sure it’s not the greatest but I forgive them. Sometimes that’s just the way it is and I don’t judge them for that. They have the right to have an opinion. Not quite sure why they have done it but it doesn’t really make any difference to me. I won the race, I think fair and square.

MV: You have to be careful that you don’t get knocked off your bike when you drive home.
_O- _O- _O-

Wat een droogkloot, heerlijk

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Trackerfire
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-09 20:11

Trackerfire

BTC HODLER

Nou, nog net even op de valreep voor sluiting deze dan:

Afbeeldingslocatie: https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/t31.0-8/13580587_1049434851789167_8829486970025712338_o.jpg

Skoda Enyaq 80x FE | 2-kap '96, HR++(+) zonder na isolatie 160m2 vv beneden en radiatoren boven | Tado | 28 panelen 11.620Wp IQ7A 22 op NNO en 6 panelen op ZZW | Alblasserwaard | PV-output

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
Of deze: video vanaf Vettel waarbij je inhaalactie duidelijk ziet.

https://twitter.com/roelf...49898657583988736/video/1

[ Voor 9% gewijzigd door Luxicon op 04-07-2016 13:06 ]

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
wicked1980 schreef op maandag 04 juli 2016 @ 13:00:
Uit de transcriptie van de Post race pressco (filmpje nog niet kunnen vinden

[...]

_O- _O- _O-

Wat een droogkloot, heerlijk
Heerlijk inderdaad.

Ik blijf het toch wel nep vinden wat HAM zegt tijdens de podiumceremonie over de landen. Elke keer zegt hij precies hetzelfde. Ook al is het helemaal geen antwoord op de vraag, maar toch moet hij het even zeggen. :F

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wicked1980
StealthyPeanut schreef op maandag 04 juli 2016 @ 13:09:
[...]

Heerlijk inderdaad.

Ik blijf het toch wel nep vinden wat HAM zegt tijdens de podiumceremonie over de landen. Elke keer zegt hij precies hetzelfde. Ook al is het helemaal geen antwoord op de vraag, maar toch moet hij het even zeggen. :F
Precies, 1 van de redenen waarom ik zo'n hekel aan die kwal heb :+

(al zijn er wel meer die dat doen)

Anderzijds kan hij moeilijk zeggen "wat een shitland en wat een k*tfans hiero zeg" maar toch

Het komt zo nep en alles behalve oprecht over, zeg dan niets :+

Vind het ook niet echt een britse eigenschap, meer amerikaans

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• SnowDude
Max weer Driver of the Day!

http://www.formula1.com/en/vote.html

Dat is nummer 3!

[ Voor 12% gewijzigd door SnowDude op 04-07-2016 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Laatst online: 20:58

vhal

ಠ_ಠ

Luxicon schreef op maandag 04 juli 2016 @ 13:06:
[...]

Vrij lompe inhaalactie als ik het zo zie. Gelukkig ligt er een parkeerdek aan uitloopstrook naast de curbs daar hij wel best wat extra meters nodig had. Hij kwam ook de baan weer op waar het groene gedeelte bijna ophield.

Maar blijkbaar kon en mocht het gewoon :P

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wicked1980
Zeker verdiend, maar had het Button ook graag gegund

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Grote fanbase over de wereld al, speelt zeker ook mee. Er waren 3 rijders van de race, Verstappen, Wehrlein en Button. Waren alledrie super gisteren.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• alexbl69
  • Laatst online: 22:22
Hamilton had in China precies hetzelfde. Zijn front lag ook onder de auto, reed hij mee door...

Vreemd genoeg was dat voor de FIA geen enkel probleem.

Video, incident vanaf 8:30

Tja, meten met twee maten. Het blijft een lastige discussie...

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
vhal schreef op maandag 04 juli 2016 @ 13:21:
[...]

Vrij lompe inhaalactie als ik het zo zie. Gelukkig ligt er een parkeerdek aan uitloopstrook naast de curbs daar hij wel best wat extra meters nodig had. Hij kwam ook de baan weer op waar het groene gedeelte bijna ophield.

Maar blijkbaar kon en mocht het gewoon :P
Niet per se lomp, maar wel gewaagd. Hij had veel meer snelheid uit de snelle middensector en moest hem er daar wel naast zetten. Anders moest hij remmen en zat VET op z'n staart voor T1.

Wel wat wijd, maar nog steeds volledige controle over de wagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-09 10:04

Martinspire

Awesomeness

[...]

Niet helemaal eerlijke vergelijking. De Renaults e.d. konden doorrijden toen de safety car de leider aan het oppakken was en hij zat daar dus net achter. Kijk maar na, je ziet ze na een tijdje nog er voorbij gaan. Dus daar zat voor de safetycar niet zo heel veel tussen

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

p0st schreef op maandag 04 juli 2016 @ 12:41:
[...]

Ik begrijp je kritiek. Toch, kijkent naar de wel gerespecteerde status die Sky heeft in de wereld van de F1, met kijkers over de hele wereld, zou het hun sieren als ze een tikkie minderen. Ik zie geen mensen uit Brazilie of Spanje afstemmen op Ziggo Sport met onze Olaf, toch? :)

Ik begrijp goed dat ze een voorkeur hebben richting het Engelse honk. Dat is hun vergeven. Maar het draait de laatste tijd wel overuren in dat honk. Ik heb Ted ook erg hoog, net als Will. Ik kijk en luister graag naar hun reportages. Maar niet op deze manier.

[ Voor 6% gewijzigd door RoyK op 04-07-2016 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16:14
StealthyPeanut schreef op maandag 04 juli 2016 @ 13:30:
[...]

Niet per se lomp, maar wel gewaagd. Hij had veel meer snelheid uit de snelle middensector en moest hem er daar wel naast zetten. Anders moest hij remmen en zat VET op z'n staart voor T1.

Wel wat wijd, maar nog steeds volledige controle over de wagen.
Hij had een soort tankslapper, daardoor kwam ie buiten de lijn.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Butler
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 17-09 09:08
Tank-slapper, wobble, shimmy, speed wobble, and even death wobble are all words and phrases used to describe a quick (4–10 Hz) oscillation of primarily just the steerable wheel(s) of a vehicle.

at your service

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexbl69
RoyK schreef op maandag 04 juli 2016 @ 13:32:
[...]
Ik heb Ted ook erg hoog, net als Will. Ik kijk en luister graag naar hun reportages. Maar niet op deze manier.
Dan ga je/we nog zware tijden tegemoet. Hoe succesvoller Verstappen wordt, hoe vaker hij door Sky in onze ogen onheus bejegend gaat worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• albino71
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

RoyK schreef op maandag 04 juli 2016 @ 13:32:
[...]

Ik begrijp je kritiek. Toch, kijkent naar de wel gerespecteerde status die Sky heeft in de wereld van de F1, met kijkers over de hele wereld, zou het hun sieren als ze een tikkie minderen. Ik zie geen mensen uit Brazilie of Spanje afstemmen op Ziggo Sport met onze Olaf, toch? :)

Ik begrijp goed dat ze een voorkeur hebben richting het Engelse honk. Dat is hun vergeven. Maar het draait de laatste tijd wel overuren in dat honk. Ik heb Ted ook erg hoog, net als Will. Ik kijk en luister graag naar hun reportages. Maar niet op deze manier.
Ach, logisch, Sky is alleen wat drammerig soms en te brutaal en soms te amicaal.
Ted is wat te chaotisch vaak.

Ik vind Will Buxton wel even een tandje prettiger trouwens. Iets beschaafder, maar ook zeker wat meer diepgang. Iets minder de techniek in, dat wel, maar voor de rest erg goed.

Te koop....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
Will staat gewoon altijd super relaxed en héél natuurlijk en op een improviserende manier voor de camera. Minder stuntelig. Praat ook erg fijn.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dijkstraat
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 20:52
Ziggo heeft nu ook de beelden van de inhaalactie van Max op Ricciardo:
http://www.ziggosporttota...ax-ricciardo-voorbij.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasmibalsingh
  • Registratie: Oktober 2014
  • Nu online
Ted Kravitz zijn notebook was een paar seizoenen geleden nog leuk om te bekijken maar na verloop van tijd werd hij steeds meer een karikatuur van zich zelf. Tegenwoordig kijk ik ook liever naar Will Buxton zijn analyses.

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ATS
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:55

ATS

Ja en nee. Eerder vreemd dat hij bijvoorbeeld bij Kimi in Monaco niet bestraft is.

My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sniffels
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 13:12
Lasmibalsingh schreef op maandag 04 juli 2016 @ 14:03:
Ted Kravitz zijn notebook was een paar seizoenen geleden nog leuk om te bekijken maar na verloop van tijd werd hij steeds meer een karikatuur van zich zelf. Tegenwoordig kijk ik ook liever naar Will Buxton zijn analyses.
Vind zijn post-pitwalk altijd geweldig.. beetje het team zien opruimen plus een soort samenvatting. lekker los en ongedwongen (en chaotisch)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigfoot
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13-09 20:24
Dijkstraat schreef op maandag 04 juli 2016 @ 14:02:
Mooi hoor! :)

Rijdt hij nou 100% zeker over de gele bobbels? Of een klein stukje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Bigfoot schreef op maandag 04 juli 2016 @ 14:27:
[...]

Lastig te zien. Het zou ook nog kunnen dat hij de broodjes niet met z'n banden raakt, maar zorgt dat ze tussen z'n wielen onder hem door gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
Bigfoot schreef op maandag 04 juli 2016 @ 14:27:
[...]

Eigenlijk moeten we het vanuit Max zijn perspectief zien, maar het lijkt erop dat hij erover heen rijd zonder met zijn wielen erop te rijden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ATS

ATS

Ereaser schreef op maandag 04 juli 2016 @ 14:36:
[...]

Eigenlijk moeten we het vanuit Max zijn perspectief zien, maar het lijkt erop dat hij erover heen rijd zonder met zijn wielen erop te rijden?
Zou apart zijn, aangezien hij zegt dat de rijhoogte van de auto lager is dan de hoogte van die hobbels. Dan was hij dus zijn voorvleugel kwijt geweest en had hij zijn vloer beschadigd.

My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• XyritZz
Barns schreef op maandag 04 juli 2016 @ 12:15:
[...]

Met een slechte auto zit je snel aan de limiet. En dan maakt het extra talent t.o.v. je teamgenoot het verschil niet.
Dat de limiet snel bereikt wordt met een mindere auto ben ik met je eens, maar toch vind ik dat Wehrlein t.o.v. z'n teamgenoot minder laat zien dan bijv. Alonso en Webber in hun eerste seizoen. Die jongens zaten toen ook slechts in een Minardi, die vaak een grotere achterstand had op de toppers dan de Manor van nu.

Misschien zie ik het verkeerd, maar ik heb vooralsnog niet het idee dat Wehrlein een vaste waarde gaat worden in de F1.

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

XyritZz schreef op maandag 04 juli 2016 @ 14:42:
[...]

Dat de limiet snel bereikt wordt met een mindere auto ben ik met je eens, maar toch vind ik dat Wehrlein t.o.v. z'n teamgenoot minder laat zien dan bijv. Alonso en Webber in hun eerste seizoen. Die jongens zaten toen ook slechts in een Minardi, die vaak een grotere achterstand had op de toppers dan de Manor van nu.

Misschien zie ik het verkeerd, maar ik heb vooralsnog niet het idee dat Wehrlein een vaste waarde gaat worden in de F1.
De resultaten springen er voor Alonso ook niet heel erg uit: Wikipedia: Minardi

Tarso Marques had zelfs 2 9e plaatsen ;)

PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigfoot
Stel dat Rosberg bij Mercedes weg gaat of weg moet. Wie zou hem dan moeten vervangen.

Wellicht kunnen we Max nog loskopen van RB maar het is maar de vraag of ze daar zin in hebben, misschien nog meer hommeles dan met Rosberg.

En ook de vraag of RB volgend jaar niet sneller zal worden dan Mercedes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racierox
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 09-09 12:06
Bigfoot schreef op maandag 04 juli 2016 @ 14:48:
Stel dat Rosberg bij Mercedes weg gaat of weg moet. Wie zou hem dan moeten vervangen.

Wellicht kunnen we Max nog loskopen van RB maar het is maar de vraag of ze daar zin in hebben, misschien nog meer hommeles dan met Rosberg.

Max gaat niet gebeuren natuurlijk. Red Bull houdt Ricciardo en Verstappen gewoon aan.

Wehrlein/Perez/Hulkenberg zie ik eerder gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sniffels
Bigfoot schreef op maandag 04 juli 2016 @ 14:48:

2017 kan alle kanten opgaan.. dus lekker bij RB blijven aangezien ze altijd wel een goed chassis kunnen bouwen.

Voor het zelfde geld komt staat het Renault of McLaren team op 1 in 2017..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnowDude
Ze mogen in volgend seizoen ook meer doorontwikkelen aan de motor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigfoot
Sniffels schreef op maandag 04 juli 2016 @ 14:52:
[...]

2017 kan alle kanten opgaan.. dus lekker bij RB blijven aangezien ze altijd wel een goed chassis kunnen bouwen.

Voor het zelfde geld komt staat het Renault of McLaren team op 1 in 2017..
Nou zeker Renault of McLaren niet hoor. Die moeten nog zoveel stappen maken.

Dan zie ik eerder RB of Ferrari voorbij Mercedes gaan. RB maakt goede kansen denk ik vanwege het chassis, de aerodynamica en de vooruitgang van de Renault motor.

Het Renault team zelf heeft geen punten waarop ze sneller dan RB zouden kunnen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackBol
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

Bigfoot schreef op maandag 04 juli 2016 @ 14:56:

Het Renault team zelf heeft geen punten waarop ze sneller dan RB zouden kunnen worden.
Ze zullen niet in 1 jaar sneller dan RB zijn, maar Renault heeft aangegeven serieus in F1 te gaan investeren als works team.
Dit jaar rijden ze nog met een antiek Lotus chassis, maar volgend jaar verwacht ik wel dat ze consequent punten kunnen pakken.

RBR houdt zelfs Sainz achter de hand als bargaining chip richting Renault.

De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sniffels
Bigfoot schreef op maandag 04 juli 2016 @ 14:56:
[...]

Nou zeker Renault of McLaren niet hoor. Die moeten nog zoveel stappen maken.

Dan zie ik eerder RB of Ferrari voorbij Mercedes gaan. RB maakt goede kansen denk ik vanwege het chassis, de aerodynamica en de vooruitgang van de Renault motor.

Renault en McLaren hebben er wel het budget voor om een konijn uit de hoge hoed te toveren om een "BrawnGP'tje" te doen. niet waarschijnlijk hoor, maar geef ze toch zeker een kans om goed tussen de regels te kunnen lezen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Kiwi
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 00:07

Kiwi

Gadgetfreak

Zo wat een geweldig weekend was dat om zo mee te maken! Onder andere de spanning aan het einde van de kwalificatie, maar ook de race was ontzettend gaaf om bij te wonen! Wat een sfeer ook in het Max vak! :)F

Op de terugweg maar even onze overtollige Red Bull voorraad gedeeld met andere Nederlandse lotgenoten in de file :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
YakuzA schreef op maandag 04 juli 2016 @ 14:48:
[...]

De resultaten springen er voor Alonso ook niet heel erg uit: Wikipedia: Minardi

Tarso Marques had zelfs 2 9e plaatsen ;)
Verrek, je hebt gelijk :). Misschien roep ik over 15 jaar wel dat ik een rookie slecht vind want die Wehrlein deed het zo goed bij Manor :P.

Mooi om eens door te klikken op de races trouwens, die 9e plaatsen van Marques zijn ook echt races waar maar 9 of 10 auto's over de finish kwamen. Zo'n andere tijd wat dat betreft, tegenwoordig is het al zeldzaam dat er 5 uitvallers zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ATS

ATS

XyritZz schreef op maandag 04 juli 2016 @ 15:20:
[...]

Verrek, je hebt gelijk :). Misschien roep ik over 15 jaar wel dat ik een rookie slecht vind want die Wehrlein deed het zo goed bij Manor :P.

Mooi om eens door te klikken op de races trouwens, die 9e plaatsen van Marques zijn ook echt races waar maar 9 of 10 auto's over de finish kwamen. Zo'n andere tijd wat dat betreft, tegenwoordig is het al zeldzaam dat er 5 uitvallers zijn.
Ze leven naar het adagium "to finish first, you first have to finish". Tegelijk is de F1 zo volgereguleerd dat ze op veel vlakken de limieten niet meer op mogen zoeken. Zo lopen de motoren minder hard dan ze zouden kunnen en mogen, omdat ze anders fluel flow problemen krijgen. Ook het X races moeten gebruiken van het materiaal draagt er aan bij dat ze het niet tot het maximale gaan belasten; het kost te veel om het risico te nemen om én deze race uit te vallen én volgende race achteraan te moeten beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevlar01
  • Niet online

kevlar01

Wat mij ook opvalt t.o.v. voorgaande seizoenen is dat er ook geen spektakel meer is bij de start.
Vroeger crashte er altijd wel iemand, en waren er in de eerste bocht al uitvallers. Dit lijkt de laatste tijd minder te zijn (afgezien van Catalunya).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SnowDude
kevlar01 schreef op maandag 04 juli 2016 @ 15:32:
Wat mij ook opvalt t.o.v. voorgaande seizoenen is dat er ook geen spektakel meer is bij de start.
Vroeger crashte er altijd wel iemand, en waren er in de eerste bocht al uitvallers. Dit lijkt de laatste tijd minder te zijn (afgezien van Catalunya).
Maldonado rijd niet meer mee ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ATS

ATS

Komt ook gedeeltelijk door de mode dat er geraced wordt op asfaltvlaktes met lijnen erop in plaats van een baan met daarbuiten spul waar niet op te rijden valt. Met een grindbak aan de buitenkant van bocht 1 heb je een stuk eerder dat mensen daar al uitgeschakeld worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 16-09 21:10
Austrian GP 2016 driver ratings van Sky: http://www.skysports.com/...an-gp-2016-driver-ratings

Hoogste waarderingen:
Jenson Button een 10
Lewis Hamilton en Pascal Wehrlein een 9.5
Sainz een 9

De 9 van Max:
It may not have been as spectacular as Barcelona, but Max Verstappen's drive at an unfavourable Red Bull circuit was just as impressive.

The Dutchman started down in eighth but quickly passed his team-mate to rise through the field. Red Bull anticipated a two-stop race but the cooler conditions and Safety Car gave Max the chance to display his tyre management skills once again, lasting 56 laps on the soft rubber.

When Mercedes came in for their second stop, Verstappen briefly held the lead but couldn't hold on with tyres that Christian Horner admitted were "down to the canvas". Much like at the Spanish GP, Verstappen masterfully kept Kimi Raikkonen at bay and was once again in prime position to capitalise on a Merc implosion. It may have only been second on this occasion, but that's still Red Bull's first podium at their home grand prix.

His qualifying performances still need to improve, but such racecraft at the age of 18 is remarkable.
Rating out of ten: 9

[ Voor 3% gewijzigd door Hoyden op 04-07-2016 15:51 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Arrne
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 16-09 22:04
Hamilton 9.5 :')

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Martin0
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16:44
Hoyden schreef op maandag 04 juli 2016 @ 15:49:
Austrian GP 2016 driver ratings van Sky: http://www.skysports.com/...an-gp-2016-driver-ratings

Hoogste waarderingen:
Jenson Button een 10
Lewis Hamilton en Pascal Wehrlein een 9.5
Sainz een 9

De 9 van Max:

[...]
Beetje bias van sky, Ham ondanks dat hij gewonnen heeft echt geen 9,5 waard, heeft goed gereden maar niet foutloos.
Jenson 10, op zich vind ik deze best wel oke.
Wehrlein: had ook een 10 verdient in mijn ogen, geen fouten gemaakt.
sainz een 9, bit too much, goed gereden(lees anoniem), echter 8e is best wel normaal voor toro rosso.
max 9, op zich wel mee eens, geluk met p2 anders een goede p3.

Twitch

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• XyritZz
ATS schreef op maandag 04 juli 2016 @ 15:34:
[...]

Komt ook gedeeltelijk door de mode dat er geraced wordt op asfaltvlaktes met lijnen erop in plaats van een baan met daarbuiten spul waar niet op te rijden valt. Met een grindbak aan de buitenkant van bocht 1 heb je een stuk eerder dat mensen daar al uitgeschakeld worden.
Klopt, je ziet tegenwoordig bijna elke start wel coureurs gebruik maken van het asfalt naast de baan.

Daarnaast denk ik dat de coureurs tegenwoordig ook gewoon minder risico nemen. Inhalen was vroeger veel lastiger, dus de start was de gouden kans om op een goede positie in de race te komen. Nu met DRS is het eigenlijk geeneens een gigantische ramp dat je een plekje minder wint bij de start. Als je sneller bent dan de auto voor je dan kom je er met DRS toch wel voorbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-09 21:30
de GP in Rusland niet gekeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-09 21:30
Martin0 schreef op maandag 04 juli 2016 @ 15:58:
[...]

sainz een 9, bit too much, goed gereden(lees anoniem), echter 8e is best wel normaal voor toro rosso.
Ik denk dat we allemaal niet moeten vergeten dat de Ferrari 2015 motor het echt niet meer is. 8ste plek is goed gedaan en wrs tegenwoordig het hoogst haalbare voor TR. En in jouw ogen zal hij wel anoniem gereden hebben, maar volgens mij had hij toch wel aardig wat leuke gevechten op de baan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevlar01
  • Niet online

kevlar01

bvbal79 schreef op maandag 04 juli 2016 @ 15:59:
[...]

de GP in Rusland niet gekeken?
Vergeten inderdaad :P maar is meer uitzondering dan regel.
En in die periode was Kvyat ook in Maldonado modus met zijn vizier op Vettel :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:52

JvS

Ik heb hem zelf ook

Migrator schreef op maandag 04 juli 2016 @ 12:50:
Ik zie een straf als iets met directe consequenties, maar dat is persoonlijk ;)
Reprimande vind ik niet onterecht.
En vind je een gele kaart met voetbal dan ook geen straf?

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Kiwi
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 00:07

Kiwi

Gadgetfreak

Hier een korte video van vlak na de finish op de Verstappen tribune.
Niet echt top gefilmd, maar juichen was belangrijker dan filmen ;)
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=wN-msl4sN0A]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

albino71 schreef op maandag 04 juli 2016 @ 13:41:
[...]

Ach, logisch, Sky is alleen wat drammerig soms en te brutaal en soms te amicaal.
Ted is wat te chaotisch vaak.

Ik vind Will Buxton wel even een tandje prettiger trouwens. Iets beschaafder, maar ook zeker wat meer diepgang. Iets minder de techniek in, dat wel, maar voor de rest erg goed.
De Will Buxton filmpjes zijn wat minder goed vindbaar vind ik altijd. Hij is denk ik wat minder populair wellicht of minder bekend. Of ik heb nog niet het juiste kanaal gevonden die de Will Buxton filmpjes op youtube tikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 20:53

PauseBreak

derp!

Welke gek staat daar nou al op de baan met zijn vlag? :|

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
RoyK schreef op maandag 04 juli 2016 @ 16:15:
[...]

De Will Buxton filmpjes zijn wat minder goed vindbaar vind ik altijd. Hij is denk ik wat minder populair wellicht of minder bekend. Of ik heb nog niet het juiste kanaal gevonden die de Will Buxton filmpjes op youtube tikt.
Ky (SeventyBucks) zet ze gewoon altijd online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sniffels
PauseBreak schreef op maandag 04 juli 2016 @ 16:15:
(staat op het hek)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Grimmie187
  • Laatst online: 17-09 12:32
Haha, kwam deze tegen op de FB van RTLGP, best treffend 8) :

Klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
JvS schreef op maandag 04 juli 2016 @ 16:09:
[...]
En vind je een gele kaart met voetbal dan ook geen straf?
Strikt genomen is dat toch een waarschuwing? 2x Geel of rood is een straf.

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexbl69
PauseBreak schreef op maandag 04 juli 2016 @ 16:15:
Kijk het nog maar een keer na... Of hij staat op het hek, of hij is 5 meter lang :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevlar01
  • Niet online

kevlar01

Grrrrrene schreef op maandag 04 juli 2016 @ 16:35:
[...]

Strikt genomen is dat toch een waarschuwing? 2x Geel of rood is een straf.
Een reprimande ook.
Maar als het te vaak is volgt een straf.

Bij voetballen volgt een schorsing na teveel gele kaarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 20:53

PauseBreak

derp!

alexbl69 schreef op maandag 04 juli 2016 @ 16:36:
[...]

Kijk het nog maar een keer na... Of hij staat op het hek, of hij is 5 meter lang :) .
Ik neem meteen aan dat hij 5 meter lang is. Ik vond het filmpje niet van zodanige kwaliteit dat ik dat meerdere keren ga zitten kijken :P

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:05

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

Luxicon schreef op maandag 04 juli 2016 @ 13:06:
[...]

w00000t .. volgens mij gaan de broodjes precies tussen zijn wielen door .. damn .. die zag RIC ook niet aankomen!! :o Ze hadden er misschien ook wel met z'n 2en af kunnen gaan daar, of Max reed zijn ophanging aan gort.. Jammer dat er (nog) geen betere beelden zijn!
vhal schreef op maandag 04 juli 2016 @ 13:21:
[...]

Vrij lompe inhaalactie als ik het zo zie.
ja .. zo kun je het ook zeggen :+

[ Voor 16% gewijzigd door Alfa Novanta op 04-07-2016 16:53 ]

My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albino71
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Alfa90_Buttje schreef op maandag 04 juli 2016 @ 16:50:
[...]

w00000t .. volgens mij gaan de broodjes precies tussen zijn wielen door .. damn .. die zag RIC ook niet aankomen!! :o Ze hadden er misschien ook wel met z'n 2en af kunnen gaan daar, of Max reed zijn ophanging aan gort.. Jammer dat er (nog) geen betere beelden zijn!
Ik vind het best uiteraard, maar zou Max niet eigenlijk zijn plek moeten teruggeven op dat moment als hij zover buiten de baan gaat?

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tleilaxu
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online
albino71 schreef op maandag 04 juli 2016 @ 16:53:
[...]

Ik vind het best uiteraard, maar zou Max niet eigenlijk zijn plek moeten teruggeven op dat moment als hij zover buiten de baan gaat?
Yep, maar het team zal in dit geval denk ik niet gaan klagen, aangezien ze zagen dat Verstappen sneller was dan Ricciardo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:05

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

Dijkstraat schreef op maandag 04 juli 2016 @ 14:02:
da's betere kwaliteit !! d:)b

Er zit precies een verstoring in het beeld waar volgens mij Max' kont even opzij gaat en je RIC ziet afhouden ..

Maar hij is best wel gewaagd hoor .. ben benieuwd hoe RIC het ervaren heeft .. gelukkig was het aan het begin, dat de meesten het alweer vergeten waren tegen het eind ;)

My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
#F1 Redbull says they are astonished to see @Max33Verstappen 's tyremanagement. Well, he's been learning a while.
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CmhWaPRWAAEemsx.jpg

https://twitter.com/MsportExtra/status/749944577897955328

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Hij rijd niet over de broodjes, het geel is daar op het circuit gespoten.
Alfa90_Buttje schreef op maandag 04 juli 2016 @ 16:50:
[...]

[...]

ja .. zo kun je het ook zeggen :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:02

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Verwijderd schreef op maandag 04 juli 2016 @ 17:13:
Hij rijd niet over de broodjes, het geel is daar op het circuit gespoten.

[...]
Als dat zo is, is het wel slim aangepakt van hem :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17-09 08:24
Rivanov schreef op maandag 04 juli 2016 @ 16:16:
[...]

Ky (SeventyBucks) zet ze gewoon altijd online.
Zijn youtube kanaal is verwijderd vanwege rechtenclaims! Inmiddels heeft hij een nieuw kanaal geopend onder de naam Bucks Vds!

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Kan nog net voordat het topic wordt dichtgegooid ;)

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

franssie

Save the albatross

Geen auto in te zien maar wel leuke kaasmeisjes!

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Gh0stw4lk3r
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:57
Over mooie filmpjes gesproken...
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=2rU2HqJ7Kg0]
Pagina: 1 ... 22 ... 24 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:

Dit topic sluit woensdag 6 juli. Een nieuw racetopic wordt de donderdag voor de race geopend.

Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.

Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Waar te kijken?
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2016 - Deel 2 besproken worden.
GP2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.

IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1