"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Nee, maar daar heb je een kluns als commentator
Vind het Belgische wel prima, houdt tenminste zijn mond. Vertelt alleen wat nodig is.
[ Voor 16% gewijzigd door Hupske op 29-09-2016 20:23 ]
In het begin ook al, en ook even Leo Driesen.hupske schreef op donderdag 29 september 2016 @ 20:21:
Haha ik heb nu bij Fox Sports belgisch commentaar?
Dat heb je dan op Fox toch ookhupske schreef op donderdag 29 september 2016 @ 20:22:
[...]
Nee, maar daar heb je een kluns als commentatorHet is maar wat je wilt.
Vind het Belgische wel prima, houdt tenminste zijn mond. Vertelt alleen wat nodig is.
Dat klopt, maar dat is helaas lang niet alleen de schuld van Dolberg.toolkist schreef op donderdag 29 september 2016 @ 20:20:
Ben ik normaliter met je eens, maar nu sta je steeds onder druk doordat hij geen bal bij zich kan houden
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ze hebben geluk dat de spitsen van Standard hun werk niet doen en het nog 1-0 is.
Ik kwam hier speciaal om even de aandacht op die Sanchez te vestigen. Enorm sterk idd en volgens mij technisch nog redelijk begaafd ook!hupske schreef op donderdag 29 september 2016 @ 20:25:
Wat is die Sanchez machtig goed zeg. Sterk, best goed aan de bal en straalt rust uit!
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Maar goed Sanchez is gewoon een prima verdediger.
Trouwens Ajax kan het zich veroorloven om niet top te spelen tegen deze tegenstander, Standard is niet echt een goede ploeg.
Gelukkig is Standard niet zo heel goed.
Maar ja 1-0...tricky
Float like a butterfly, sting like a bee.
Tja, de Boer en EuropeesRedHat schreef op donderdag 29 september 2016 @ 20:34:
Inter gaat ook lekker. Rood en weer doelpunt tegen :x
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Is wel een beetje waar. Veldman krijgt de bal en ze lopen meteen in, meteen z'n broek vol. Bal naar Sanchez, die heeft er schijt aan een verdedigt rustig uit.Tweaking Art schreef op donderdag 29 september 2016 @ 20:32:
Aan de andere kant, het is niet echt moeilijk om een buitenlandse verdediger goed te vinden als je hem vergelijkt met onze Nederlandse alternatieven zoals Veltman en Viergever.![]()
Maar goed Sanchez is gewoon een prima verdediger.
Trouwens Ajax kan het zich veroorloven om niet top te spelen tegen deze tegenstander, Standard is niet echt een goede ploeg.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Lekker stappen in Gent ofzoRedHat schreef op donderdag 29 september 2016 @ 20:38:
Die shirts van Luik zijn wel mooi. Niet echt voetbalshirts, Kun je zo aantrekken tijdens een avondje stappen.
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Je zou bijna zeggen dat ie een beter lot verdiende
Gelukkig is het donderdag, op zondag gaat zo'n shot er inmartinusz schreef op donderdag 29 september 2016 @ 20:41:
Mooi schot zeg!
Nee dit was prima zodvdkiwi schreef op donderdag 29 september 2016 @ 20:42:
Wow wat een schitterende trap
Je zou bijna zeggen dat ie een beter lot verdiende
El Ghazi erin. Ben benieuwd.
Zei mijn vriendin vannacht ook nog tegen mij!Hackus schreef op donderdag 29 september 2016 @ 20:42:
Waar zo'n paal wel niet goed voor is.
On: Beste kans van Standard tot nu toe.. Hopelijk blijft het hierbij en kan Ajax nog eens profiteren van een mogelijkheid.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Je vriendin is paragnost?Quad schreef op donderdag 29 september 2016 @ 20:43:
[...]
Zei mijn vriendin vannacht ook nog tegen mij!
Goh hè, je verpest de grap.
⏩ PVOutput☀️
⏩ PVOutput☀️
edit: 6 punten
[ Voor 21% gewijzigd door jaapstobbe op 29-09-2016 20:51 ]
3 punten uit één goede helft, tweede helft was ondermaats.
Benieuwd naar de potjes tegen Celta!
Jammer dat de andere wedstrijd geen gelijk werd, anders stond je al dik voor
Op naar Feyenoord / AZ!
⏩ PVOutput☀️
...
[ Voor 96% gewijzigd door Ramzzz op 29-09-2016 20:59 ]
Moet prima kunnen hoor, AZ acht ik meer vrijwel kansloos.RedHat schreef op donderdag 29 september 2016 @ 20:52:
Nu Feyenoord nog ff 3 puntjes pakken. 😀
[ Voor 5% gewijzigd door Luxicon op 29-09-2016 20:55 ]
...
Mocht je een CC nodig zijn, dm me de volgende keer even.
[ Voor 29% gewijzigd door Ramzzz op 29-09-2016 20:59 ]
Ik vind de ploeg ook niet al te best. Als neutrale kijker. Matig materiaal.Luxicon schreef op donderdag 29 september 2016 @ 20:55:
Inter trouwens niet best 3-1 verloren.
Dit zeg ik wel op basis van 4 partijen die ik gezien heb.
[ Voor 11% gewijzigd door RedHat op 29-09-2016 20:58 ]
De Boer zit met de Kerst wel weer in NederlandLuxicon schreef op donderdag 29 september 2016 @ 20:55:
Inter trouwens niet best 3-1 verloren.
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Ik snap nog steeds niet welke kaart van Europa de Fifa gebruikt
Die Jones is wel een Ijskonijn hoor
[ Voor 31% gewijzigd door RedHat op 29-09-2016 21:10 ]
Wat is daar mis mee dan?dvdkiwi schreef op donderdag 29 september 2016 @ 21:04:
"De Aziatische kant van Istanboel".
Ik snap nog steeds niet welke kaart van Europa de Fifa gebruikt
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Net als dat er aan het EK landen van buiten Europa meedoen. Nooit gesnapt.
Idem dito voor Israel, maar dat heeft meer met erkenning te maken volgens mij.dvdkiwi schreef op donderdag 29 september 2016 @ 21:14:
Europa League
Qatar wil in 2022 Israel wel gedurende het WK erkennen, maar dan is het ook weer back to normal
Ja dat is allemaal een beetje krom. Zo zit ook bijvoorbeeld Australië bij de voetbalbond van Azië in ipv Oceanië.dvdkiwi schreef op donderdag 29 september 2016 @ 21:14:
Europa League
Welke landen doen dan mee met het ek?dvdkiwi schreef op donderdag 29 september 2016 @ 21:14:
Europa League
Turkije en Rusland zijn gewoon Europees ook al ligt de ruime merendeel in Azië.
Je hebt ook een club in Rusland dat mee doet met de premier league wat op uur vliegen van Tokio ligt. Dat kan zich ook plaatsen voor de Europa league Ja dat gaat wel ver.
⏩ PVOutput☀️
Gele kaart van der heiden slaat nergens op. Echt een ik weet het nietje dus ik doe maar watjeD-e-n schreef op donderdag 29 september 2016 @ 21:34:
Wat een stelletje idioten weer bij Fenerbahce. En vd Heijden een kaart aan genaaid
Niet echt aangenaaid toch?, El Ahmedi had zelfs met een beetje pech ook rood kunnen krijgen.D-e-n schreef op donderdag 29 september 2016 @ 21:34:
Wat een stelletje idioten weer bij Fenerbahce. En vd Heijden een kaart aan genaaid
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Poeh ja, als Lens daar iets vaster had gestaan, had hij zwaar geblesseerd kunnen raken.Bossie schreef op donderdag 29 september 2016 @ 21:38:
[...]
Niet echt aangenaaid toch?, El Ahmedi had zelfs met een beetje pech ook rood kunnen krijgen.
Hij is toch gewoon te laat maar trekt zijn benen helemaal in? Gewoon een fout en gele kaart. Rood is wel een beetje te hè.Niku schreef op donderdag 29 september 2016 @ 21:38:
[...]
Poeh ja, als Lens daar iets vaster had gestaan, had hij zwaar geblesseerd kunnen raken.
Verwijderd
Wow, continue boehh en fluiten als Feyenoord aan de bal, extreem triest.D-e-n schreef op donderdag 29 september 2016 @ 21:38:
Irritant publiek ook
Verwijderd
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
⏩ PVOutput☀️
Dat ze iets meer tijd hebben tussen de wedstrijden van 19.00martinusz schreef op donderdag 29 september 2016 @ 22:04:
Wat is trouwens de logica dat de wedstrijden om 21:05 beginnen
LOL triest ,DIT noemt men supporten ,wat had je verwacht applaus of zo ?Verwijderd schreef op donderdag 29 september 2016 @ 21:44:
[...]
Wow, continue boehh en fluiten als Feyenoord aan de bal, extreem triest.
Supporteren is het aanmoedigen van je eigen club, niet het fluiten bij ieder balcontact.INF3RN040 schreef op donderdag 29 september 2016 @ 22:10:
[...]
LOL triest ,DIT noemt men supporten ,wat had je verwacht applaus of zo ?
Dan heb jij geen idee wat supporteren betekend.D-e-n schreef op donderdag 29 september 2016 @ 22:11:
[...]
Supporteren is het aanmoedigen van je eigen club, niet het fluiten bij ieder balcontact.
Verwijderd
Liever dat gefluit dan al die vreselijke verwensingen die in de Nederlandse stadions hoort. Met fluiten kwets je niemand, je intimideert er hooguit mee.D-e-n schreef op donderdag 29 september 2016 @ 22:11:
Supporteren is het aanmoedigen van je eigen club, niet het fluiten bij ieder balcontact.
Dit topic is gesloten.
![]()
]Voor de FIFA-perikelen: [Voetbal] FIFA-perikelen en opvolging Blatter
Voor buitenlandse competities: [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2016/2017
Voor FC-Twente: FC Twente - hoe nu verder