[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2016/2017 - Deel 1 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 69 ... 101 Laatste
Acties:
  • 172.046 views

Verwijderd

Dat verbaast mij niet echt. De begrotingen van die clubs verschillen daarvoor echt te veel.

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 06-11 22:56
Feyenoord laat zich af en toe wel een beetje te kijken zetten. Lens loopt hier veel te makkelijk effe 3 man voorbij.

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 22:14

Quad

Doof

Verwijderd schreef op donderdag 29 september 2016 @ 22:18:
[...]

Dat verbaast mij niet echt. De begrotingen van die clubs verschillen daarvoor echt te veel.
Begroting heeft daar in mijn optiek niet zoveel / nauwelijks ermee te maken.
Leicester City.. En United die ook nog op 0-0 staat tegen een Luhansk.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:15
Gio doet ook niks verder. Tactisch ook geen genie.

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 01:52

Hupske

AFCA

Haha er staat weer een prutser op de achterlijn bij Zenit - AZ. Schaf die mannetjes toch eens af.

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 22:14

Quad

Doof

En Zlatan saves the day. 1-0.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

• Fleximex
Die had er in moeten zitten. Shit. Ik weet niet of zo'n kans nog gaat komen.

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 23:31
Dat Fener is fel en sterk, maar voetballend ook geen genie hoor zeg...

Float like a butterfly, sting like a bee.

Verwijderd

Die Jørgensen blijft als één van de weinige Feyenoorders wel overeind in deze wedstrijd. Waar menige andere speler voor mijn gevoel bepaald niet weinig door het ijs zakt. Waarom? Geen idee. Lijken wel angstig te zijn om gewoon te voetballen zoals ze wel degelijk kunnen.

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

ondertussen 4-0..

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• Fleximex
Lens speelt wel goed hoor. Volgens mij kan je beter hem bij het NL-elftal hebben dan Promes.

• Martinusz
Fleximex schreef op donderdag 29 september 2016 @ 22:40:
Lens speelt wel goed hoor. Volgens mij kan je beter hem bij het NL-elftal hebben dan Promes.
Altijd beter dan Narsigh in ieder geval.

• Gonadan
  • Laatst online: 00:09

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Verwijderd schreef op donderdag 29 september 2016 @ 22:38:
Die Jørgensen blijft als één van de weinige Feyenoorders wel overeind in deze wedstrijd. Waar menige andere speler voor mijn gevoel bepaald niet weinig door het ijs zakt. Waarom? Geen idee. Lijken wel angstig te zijn om gewoon te voetballen zoals ze wel degelijk kunnen.
Omdat Fenerbahce gewoon stukken beter is. Niets ten nadele van de watertrappelende Feyenoorders, maar ze leggen het gewoon op alle fronten af helaas.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:41
Fleximex schreef op donderdag 29 september 2016 @ 22:40:
Van Gaal was toch ook fan van Lens?
Vreemd genoeg was hij opeens uit de selectie en niet meer terug gezien, tenzij iemand mijngeheugen kan opfrissen ;)

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• Martinusz
Wat een commentator...."er is volop beweging"....terwijl alles stil stond en de bal nergens heen kon ;(

Verwijderd

Gonadan schreef op donderdag 29 september 2016 @ 22:42:
[...]

Omdat Fenerbahce gewoon stukken beter is. Niets ten nadele van de watertrappelende Feyenoorders, maar ze leggen het gewoon op alle fronten af helaas.
Van Bronckhorst moet gewoon durven ingrijpen wanneer blijkt dat het middenveld niet geschikt is tegen dit fysieke spel van Fenerbache. Toon lef en haal El Ahmadi er af, of Kuijt. En breng een Tapia en Kramer. kun je Jørgensen achter de spits zetten. Waar hij zeer wel uit de voeten kan.

Oops, nu Booteghin er uit?

Heeft hij toch lef! :9

• Gonadan

Gonadan

Verwijderd schreef op donderdag 29 september 2016 @ 22:44:
Van Bronckhorst moet gewoon durven ingrijpen wanneer blijkt dat het middenveld niet geschikt is tegen dit fysieke spel van Fenerbache. Toon lef en haal El Ahmadi er af, of Kuijt. En breng een Tapia en Kramer. kun je Jørgensen achter de spits zetten. Waar hij zeer wel uit de voeten kan.

Oops, nu Booteghin er uit?

Heeft hij toch lef! :9
Zeer zeker waar, maar dat staat toch los van het feit dat ze fysiek en technisch gewoon minder zijn? In Nederland kom je er wel met een goede organisatie, Europees moeten keer spelers individueel ook wat betekenen.

Maar goed, verandering en de marge is klein. Hopelijk wordt het nog wat.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• D-e-n
Gio is tactisch gewoon een nul. Totaal geen inbreng op dat vlak.

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
Valt me tegen dat hij niet Jones eraf gehaald heeft voor Kramer.

alles kan off-topic

• Martinusz
Dom Kramer, anders heb je gewoon een corner.

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 07-11 08:03
Ben benieuwd naar de blessuretijd. In de eerste helft opvallend weinig. De nederlaag is terecht, helaas.

Ook de Nederlandse ziekte bij Feyenoord. Opportunistisch de bal in de pot pompen lukt niet zonder eerst 5 minuten rond te spelen.

[ Voor 39% gewijzigd door ph4ge op 29-09-2016 22:52 ]

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• D-e-n
Zit ook werkelijk geen systeem in nu. Als je met Kramer en Jorgensen speelt moet Kuijt er uit eigenlijk

• Fleximex
Ook wel een oneervolle invalbeurt voor Van Persie.

• ph4ge
Een wedstrijd uitspelen kunnen ze nog steeds wel in Zuid Europa.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• D-e-n
Feyenoord doet het tactisch ook dom nu.

Afgelopen. Oh wat ergeniswekkend. Als Feyenoord er nu alles aan had gedaan maar ze hebben totaal het niveau niet gehaald

[ Voor 62% gewijzigd door D-e-n op 29-09-2016 22:58 ]

• Martinusz
AZ ook afgeslacht helaas....nou heeft Ajax als enige punten gehaald voor NL... :+

• ph4ge
D-e-n schreef op donderdag 29 september 2016 @ 22:56:
Feyenoord doet het tactisch ook dom nu
Ja, hier mee om gaan kunnen ze gewoon echt niet. Geldt overigens voor alle Nederlandse ploegen. Geloof niet dat de bal een keer de pot in gepompt is.

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

martinusz schreef op donderdag 29 september 2016 @ 22:57:
AZ ook afgeslacht helaas....nou heeft Ajax als enige punten gehaald voor NL... :+
Dat mag je wel zeggen na een 5-0 verlies

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• D-e-n
ph4ge schreef op donderdag 29 september 2016 @ 22:58:
[...]

Ja, hier mee om gaan kunnen ze gewoon echt niet. Geldt overigens voor alle Nederlandse ploegen. Geloof niet dat de bal een keer de pot in gepompt is.
Wat wil je dan ook met drie centrumaanvallers? Gio is tactisch gewoon zwak. Ook bij opportunistisch spel hoort een veldbezetting.

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Advocaat heeft gewoon met Fenerbahce een stevig spel gespeeld, en Feyenoord nooit in hun spel laten komen. Jagen en Feyenoord goed onder druk zetten.

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21:27
martinusz schreef op donderdag 29 september 2016 @ 22:49:
Dom Kramer, anders heb je gewoon een corner.
Vervelend mannetje vind ik die Kramer. 0 Inzet en hij loopt erbij als manke harry :r
martinusz schreef op donderdag 29 september 2016 @ 22:57:
Ik heb de wedstrijd niet gezien, maar AZ is sowieso geen stabiele ploeg. Tegen Zenit krijg je ze dan wel gereten als je soms lekker weg kakt.
Hackus schreef op donderdag 29 september 2016 @ 23:13:
Advocaat heeft gewoon met Fenerbahce een stevig spel gespeeld, en Feyenoord nooit in hun spel laten komen. Jagen en Feyenoord goed onder druk zetten.
Beter kan ik het niet verwoorden. Hotseknots voetbal van Feyenoord. Opzich heeft Fener geen slecht team, maar 1-0 is toch ook bijzonder mager, alhoewel de 3 punten voor hun binnen zijn.. Fijn dat Ajax in ieder geval gewonnen heeft. Mooi dat die Dolberg weer eentje erin prikt _/-\o_

Verwijderd

D-e-n schreef op donderdag 29 september 2016 @ 22:52:
Zit ook werkelijk geen systeem in nu. Als je met Kramer en Jorgensen speelt moet Kuijt er uit eigenlijk
Misschien had van Bronckhorst wel eerder in moeten grijpen met dat hij zag dat het middenveld van Feyenoord er niet aan te pas kwam. Voeg daar het niet functioneren van Berghuis aan toe en het moeilijk hebben van Toornstra aan de andere kant en het hoeft weinig verbazing dat Feyenoord er amper aan te pas kwam in met name de eerste helft.

Niemand verbiedt het van Bronckhorst 4-4-2 te gaan spelen in plaats van 4-3-3 wanneer hij niet echt over de spelers beschikt die dat ook Europees waar kunnen maken.

Irritante is dat je met een beetje eer geloof in eigen kunnen én met tijdig ingrijpen van van Bronckhorst nog niet eens had hoeven verliezen van dit Fenerbache. Want zo goed waren zij ook weer niet. Al had Lens natuurlijk af moeten leggen op van Persie. Dan was het ongetwijfeld 2-0 geweest en einde wedstrijd.

• ph4ge
Verwijderd schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 00:05:
Misschien had van Bronckhorst wel eerder in moeten grijpen met dat hij zag dat het middenveld van Feyenoord er niet aan te pas kwam. Voeg daar het niet functioneren van Berghuis aan toe en het moeilijk hebben van Toornstra aan de andere kant en het hoeft weinig verbazing dat Feyenoord er amper aan te pas kwam in met name de eerste helft.

Niemand verbiedt het van Bronckhorst 4-4-2 te gaan spelen in plaats van 4-3-3 wanneer hij niet echt over de spelers beschikt die dat ook Europees waar kunnen maken.

Irritante is dat je met een beetje eer geloof in eigen kunnen én met tijdig ingrijpen van van Bronckhorst nog niet eens had hoeven verliezen van dit Fenerbache. Want zo goed waren zij ook weer niet. Al had Lens natuurlijk af moeten leggen op van Persie. Dan was het ongetwijfeld 2-0 geweest en einde wedstrijd.
Het had niet gehoeven, maar uit bij Fenerbahce 1-0 verliezen is ook geen ramp. Advocaat is tactisch een van de sterkste coaches ter wereld en kent Feyenoord ook nog eens door en door. Gio kon hem niet verrassen. Wat me nog het meeste tegen viel was dat Feyenoord in het laatste kwartier totaal niet meer gevaarlijk werd. Lukt het voetballend niet dan verwacht je wat oppertunisme. Hopelijk komt Elia snel terug want dat scheelt aanvallend een hoop, zeker als het voetballend niet loopt dan kan hij met zn actie en zn gerommel nog gevaar stichten.

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:55
Gonadan schreef op donderdag 29 september 2016 @ 22:42:
[...]

Hier was ik al bang voor. Ze hebben toch betere spelers. Hoewel ze volgens mij thuis ook beter zijn dan uit.

Nu vind ik dat Europees spelen ook een andere instelling vereist dan in de eredivisie.

En Berghuis is een aardige jongen maar geen toevoeging voor Feyenoord.

[ Voor 16% gewijzigd door Harribo op 30-09-2016 08:42 ]

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 06:18
Toch weer jammer dat Ajax als enige de Europese wedstrijden serieus neemt.. :+

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• Baseman77
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 07-11 16:30

Baseman77

We move

Weer?
Je hebt de afgelopen jaren blijkbaar niet echt opgelet...in de EL was AZ juist de enige Nederlandse club die goede resultaten neer wist te zetten, Ajax was jaarlijks beschamend en PSV vaak ook, Feyenoord heeft maar 1 keer meegedaan en deed het toen redelijk.

Al is het prettig dat Ajax dit seizoen Europees wel weet te winnen, helemaal nu AZ wat tegenvalt en het bij Feyenoord afwachten is.
PSV moet zorgen dat ze 3e worden, zodat ze na de wintertstop nog in de EL spelen.

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 01:00
Je moet happen, zie de smiley er bij.. :)
Juist daarom nu wel opvallend dat het Ajax wel lukt en de rest allemaal niet...

• Witte
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-10 13:46
Ik word moe van dat gepraat over de 3e plek in de poel bij PSV. Al vóór dat de wedstrijd tegen Atletico gespeeld was, werd die 3e plek reeds tot doel verheven "het hoogst haalbare". Tja, dan hoef je ook niet te winnen van Attletico en Rostov, en guess what, dat gebeurt dan dus ook niet.
Als PSV nou gewoon wél 1-1 had gespeeld en gewonnen had van Rostov (wat beide gewoon had gekund) stonden ze nu 2e gedeeld 1e.

Houdoe

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Witte schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 09:47:
Als PSV nou gewoon wél 1-1 had gespeeld en gewonnen had van Rostov (wat beide gewoon had gekund) stonden ze nu 2e gedeeld 1e.
En als PSV alle wedstrijden wint in de CL dit seizoen dan pakken ze gewoon die beker! :O

• Martinusz
Baseman77 schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 09:24:
Weer?
Je hebt de afgelopen jaren blijkbaar niet echt opgelet...in de EL was AZ juist de enige Nederlandse club die goede resultaten neer wist te zetten, Ajax was jaarlijks beschamend en PSV vaak ook, Feyenoord heeft maar 1 keer meegedaan en deed het toen redelijk.

Al is het prettig dat Ajax dit seizoen Europees wel weet te winnen, helemaal nu AZ wat tegenvalt en het bij Feyenoord afwachten is.
PSV moet zorgen dat ze 3e worden, zodat ze na de wintertstop nog in de EL spelen.
Nou nou zo fantastisch was het nou ook weer niet voor AZ:

2010/11
Groepsfase

2011/12
Kwartfinale

2012/13
Voorronde

2013/14
Kwartfinale

2014/15
-

2015/16
Groepsfase

Dus nu niet gaan overdrijven dat AZ zoveel punten heeft binnen gehaald voor NL :)

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 07-11 14:45
Waarom überhaupt naar de resultaten kijken als de coefficients sowieso het totaal zijn van de laatste 5 jaar.

34. Ajax 48.132
36. PSV 44.132
70. Az 26.632

Dan kan je toch niet zeggen dat Ajax het slecht doet. Natuurlijk hadden Ajax en PSV meer punten kunnen halen omdat ze niet elk jaar het verwachtte resultaat hebben gehaald. Maar falen ook weer niet.

• ph4ge
Terranova schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 10:11:
Waarom überhaupt naar de resultaten kijken als de coefficients sowieso het totaal zijn van de laatste 5 jaar.

34. Ajax 48.132
36. PSV 44.132
70. Az 26.632

Dan kan je toch niet zeggen dat Ajax het slecht doet. Natuurlijk hadden Ajax en PSV meer punten kunnen halen omdat ze niet elk jaar het verwachtte resultaat hebben gehaald. Maar falen ook weer niet.
De meeste punten behaal je simpelweg voor het kwalificeren in de eerste ronde, iets waar je Europees nog niets voor hebt hoeven doen. Simpelweg kampioen worden en dus je kwalificeren voor de poulefase CL levert veel punten op.

[ Voor 7% gewijzigd door ph4ge op 30-09-2016 11:16 ]

• Terranova
ph4ge schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 11:15:
[...]

De meeste punten behaal je simpelweg voor het kwalificeren in de eerste ronde, iets waar je Europees nog niets voor hebt hoeven doen. Simpelweg kampioen worden en dus je kwalificeren voor de poulefase CL levert veel punten op.
Klopt, dat scheelt een half punt per wedstrijd en 2 punten voor het eindelijk kwalificeren(wat ongeveer het verschil van Ajax en Psv goed weergeeft. Volgens mij is het 3 om 2 qua CL plaatsing en 2 punten meer voor Ajax. Ze hebben dus eigenlijk evenveel puntjen.

Het aantal punten is wel gelijk voor het aantal punten in de poule fase van de CL en EL.

Overigens zou met alles gelijk AZ nog steeds niet in de buurt komen van Ajax en Psv,

• ph4ge
Terranova schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 11:45:
[...]

Klopt, dat scheelt een half punt per wedstrijd en 2 punten voor het eindelijk kwalificeren(wat ongeveer het verschil van Ajax en Psv goed weergeeft. Volgens mij is het 3 om 2 qua CL plaatsing en 2 punten meer voor Ajax. Ze hebben dus eigenlijk evenveel puntjen.

Het aantal punten is wel gelijk voor het aantal punten in de poule fase van de CL en EL.

Overigens zou met alles gelijk AZ nog steeds niet in de buurt komen van Ajax en Psv,
Ik denk dat als je een lijst zou maken van alle Europese wedstrijden de afgelopen 5 jaar door Nederlandse clubs, en dan invult of het resultaat mee valt, conform verwachting is of tegenvalt, dat AZ er nog steeds relatief goed vanaf komt. PSV en Ajax zijn de afgelopen seizoenen erg vaak tegen op papier onnodige zeperds aangelopen en bij AZ is dat denk ik minder, ook omdat de verwachtingen minder zijn.

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 07-11 15:37
Definitieve selectie

Doel: Jasper Cillessen (FC Barcelona), Jeroen Zoet (PSV), Maarten Stekelenburg (Everton)

Verdediging: Jeffrey Bruma (VfL Wolfsburg), Virgil van Dijk (Southampton), Rick Karsdorp (Feyenoord), Terence Kongolo (Feyenoord), Daley Blind (Manchester United), Joël Veltman (Ajax), Stefan de Vrij (Lazio), Jetro Willems (PSV)

Middenveld: Jordy Clasie (Southampton), Davy Klaassen (Ajax), Davy Pröpper (PSV), Wesley Sneijder (Galatasaray), Kevin Strootman (AS Roma), Georginio Wijnaldum (Liverpool)

Aanval: Steven Berghuis (Feyenoord), Bas Dost (Sporting), Vincent Janssen (Tottenham Hotspur), Luuk de Jong (PSV), Luciano Narsingh (PSV), Quincy Promes (Spartak Moskou)

In overleg met Bayern komt eventueel Robben er nog bij.
------------------------------------------------------------------------

Cillissen gek, speelt immers niet meer. Tevens vind ik dat Willems, Narsing en Veltman nu echt eens de boodschap moeten krijgen dat ze gewoon slecht spelen dit seizoen.

Verder allemaal vrij logisch. Goed dat de Vrij er weer bij is.

Vind persoonlijk dat Berghuis, Narsing en Promes niets te zoeken hebben in oranje, maar ben bang dat er gewoon niets beters is dan die 3 prutsers.

[ Voor 18% gewijzigd door KingKoning op 30-09-2016 12:43 ]

• dutchgio
Cilessen moet je inderdaad nu mee stoppen, die speelt niet meer.
Verder wel erg veel verdedigers en maar weinig buitenspelers. Daar heb je nu Promes, Berghuis en Narsingh, voor 2 posities? :?

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Als je dan toch redelijk tot goed spelende buitenspelers kiest, waarom dan bijv. geen Bergwijn?

Karsdorp is terecht, eindelijk. Verder zou ik eerder Blind of Willems thuis laten, en bijv. Brenet (speelt zowel op rechts als op links) een kans geven, terwijl ook Kongolo daar kan spelen.

Dan heb je meer diverse plekken inzetbare spelers. Alhoewel ook Blind dat zou moeten kunnen, die laat het alleen nooit zien.

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21-10 08:48
Als je gisteren Lens hebt gezien moet je sowieso niet aankomen Berghuis, Narsingh en Promes eigenlijk :D

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 06:41
WTF heeft die Blind toch met Narsingh. Die gast kan het niveau van PSV al niet aan, laat staan het NL elftal.

Promes/Berghuis kan ik begrijpen met het gebrek aan beter ( alhoewel Lens ). Hopen dat Promes een keer in het NL elftal brengt, wat hij ook in Rusland laat zien.

Willems moet je thuislaten, die gast gaat Depay achterna. Veltman heeft niets te zoeken in het NL elftal.

Clasie snap ik ook niet, houdt de bank warm bij Southampton. Cillesen... tjah. Speelt niet, maar ook neit echt een niet geblesseerd alternatief voor.

Rest is wel prima, maar toch jammer dat er weer een aantal debiele keuzes tussenzitten.

Over Feyenoord:
Viel op dat ze geen moment in hun spel kwamen. Die Turken waren bloedfanatiek (wat je had kunnen verwachten) de 1-0 door een enorme fout van Kuyt, en ook de doelman niet geheel vrijuit. Uit die hoek scoren, dan moet alles echt meezitten, en dat zat het.

Je mist je kans op de 1-1, jammer.

Het is geen schande Fener uit te verliezen, maar wel de manier waarop dat gebeurde. Dan kan je wel de schuld geven aan dat uit-publiek ( de Kuip gewend moet je dit kunnen handelen ), of aan Advocaat ( want die man kent dit Feyenoord door en door ). Maar met het slappe spel wat gisteren door ons op de mat werd gelegd vedien je het ook geen moment. Gio is tactisch gewoon zwak, vandaar dat Advocaat vorig seizoen nodig was.

Dit soort wedstrijden zitten er tussen helaas, ergens wel fijn dat het niet in de competitie was. Snel leren hiervan en door naar WIllem 2.

Maar na het zoveelste slappe potje van Berghuis zou ik zelfs ( dat ik het ooit over mijn toetsenbord krijg 8)7 ) Bilal de kans geven tegen Willem 2. Die valt nu al een aantal keer zeer sterk in.

[ Voor 47% gewijzigd door LZ86 op 30-09-2016 13:22 ]

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Leon Zwiers schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 13:10:
WTF heeft die Blind toch met Narsingh. Die gast kan het niveau van PSV al niet aan, laat staan het NL elftal.
Snap 't nou eens... Narsingh is de enige die consistent weet te scoren uit 100% buitenspelpositie, en dat geeft je enorme voordelen, want dat is de lastigste regel in het voetbal. :+

/omdenken

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

• KingKoning
Ramzzz schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 12:58:
Als je dan toch redelijk tot goed spelende buitenspelers kiest, waarom dan bijv. geen Bergwijn?

Karsdorp is terecht, eindelijk. Verder zou ik eerder Blind of Willems thuis laten, en bijv. Brenet (speelt zowel op rechts als op links) een kans geven, terwijl ook Kongolo daar kan spelen.

Dan heb je meer diverse plekken inzetbare spelers. Alhoewel ook Blind dat zou moeten kunnen, die laat het alleen nooit zien.
Blind is buiten Robben de enige nederlandse speler bij een europese topclub, en speelt ook nog is regelmatig.
Speelde laatst tegen Leicester overigens een erg goede pot als linksback.

Moet altijd bij de selectie zitten imho. Zou Willems inderdaad thuis laten, en dan een extra CV meenemen.

Het wel duidelijk dat er gewoon geen goede buitenspelers meer zijn eigenlijk. Als dit de drie beste buitenspelers van Nederland zijn (exclusief robben), kunnen we beter catenaccio gaan spelen 8)

[ Voor 10% gewijzigd door KingKoning op 30-09-2016 13:35 ]

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07-11 13:41
KingKoning schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 13:32:
[...]

Blind is buiten Robben de enige nederlandse speler bij een europese topclub, en speelt ook nog is regelmatig.
Speelde laatst tegen Leicester overigens een erg goede pot als linksback.

Moet altijd bij de selectie zitten imho. Zou Willems inderdaad thuis laten, en dan een extra CV meenemen.

Het wel duidelijk dat er gewoon geen goede buitenspelers meer zijn eigenlijk. Als dit de drie beste buitenspelers van Nederland zijn (exclusief robben), kunnen we beter catenaccio gaan spelen 8)
Inderdaad, speelde niet alleen tegen Leicester goed en moet er dus altijd bij zitten.
Maar mensen kraken hem graag af omdat het geen topper is en omdat hij de zoon van de bondscoach is.

Willems en Depay hebben meer talent maar laten het niet zien, beide dus gewoon thuislaten.

• ph4ge
Deadsy schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 14:28:
Inderdaad, speelde niet alleen tegen Leicester goed en moet er dus altijd bij zitten.
Maar mensen kraken hem graag af omdat het geen topper is en omdat hij de zoon van de bondscoach is.
Niet te vergeten omdat hij in Oranje meestal slecht speelt.

• Deadsy
  • Laatst online: 07-11 13:41
ph4ge schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 14:38:
[...]

Niet te vergeten omdat hij in Oranje meestal slecht speelt.
Ik vind van niet, hij valt tegen omdat er dingen van hem verwacht worden die niet realistisch zijn.
Hij word vaker in het centrum van de verdediging gezet en dan verwacht men dat hij de kar trekt achterin.
Krijgt hij Willems naast zich die niet verdedigd en dan met de vinger naar Blind wijzen.

• ph4ge
Deadsy schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 14:44:
Ik vind van niet, hij valt tegen omdat er dingen van hem verwacht worden die niet realistisch zijn.
Hij word vaker in het centrum van de verdediging gezet en dan verwacht men dat hij de kar trekt achterin.
Krijgt hij Willems naast zich die niet verdedigd en dan met de vinger naar Blind wijzen.
Alleen als linksback heeft hij goede wedstrijden in Oranje gespeeld, zolang hij geen directe tegenstander heeft. Centraal achterin maakte hij heel veel verdedigende fouten en centraal op het middenveld speelde voetballend altijd te zwak. En ja, men ergert zich ook hoe hard sommige andere spelers door de BC worden aangepakt als ze een slechte wedstrijd spelen en hij niet.

We moeten ook zn prestaties bij United niet overdrijven. Ja, tegen Leicester speelde hij uitstekend, maar de potten daarvoor waren heel zwak. Man. United is geen absolute top en daar is hij niet onomstreden.

• Zeddicius
  • Laatst online: 06-11 10:19

Zeddicius

Conscience do cost

ph4ge schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 14:49:
[...]

Alleen als linksback heeft hij goede wedstrijden in Oranje gespeeld, zolang hij geen directe tegenstander heeft. Centraal achterin maakte hij heel veel verdedigende fouten en centraal op het middenveld speelde voetballend altijd te zwak. En ja, men ergert zich ook hoe hard sommige andere spelers door de BC worden aangepakt als ze een slechte wedstrijd spelen en hij niet.

We moeten ook zn prestaties bij United niet overdrijven. Ja, tegen Leicester speelde hij uitstekend, maar de potten daarvoor waren heel zwak. Man. United is geen absolute top en daar is hij niet onomstreden.
:') Je kan gewoon niet toegeven dat Blind momenteel een prima speler is. Je laat ook geen moment onbenut om je 'onderbouwde' kritiek te uiten. Zegt de term Broken record je iets?

• KingKoning
ph4ge schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 14:49:
[...]

Man U is geen topclub? :F
Want Zlatan gaat graag naar een middenmoter? En Mourinho vind het leuk eens een keer tegen degradatie te strijden?

United is een van de grootste clubs ter wereld. Staat het rijtje Bayern, Real, Barca. Dat ze nu een paar slechte seizoenen achter de rug hebben doet weinig af aan het gewoon een topclub is.

Dat Blind niet onomstreden zou zijn is ook uit de lucht gegrepen. De cijfers zeggen dat hij 5/6 wedstrijden heeft gespeeld (http://www.vi.nl/spelers/carriere/daley-blind.htm).

[ Voor 18% gewijzigd door KingKoning op 30-09-2016 15:25 ]

• dutchgio
Smalling was geblesseerd, die is nu weer terug. Daardoor speelde hij al weer als linksback, dus het is afwachten in hoeverre hij (bijna) alles blijft spelen bij MU.

• Martinusz

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Yep.

Feyenoord een stevig oor aannaaien, en nu van alles veinzen. Dit was 100% racistisch bedoeld, geen enkele twijfel mogelijk. Veel Russen zijn vrij evident racisten.

Ook handig trouwens, dat de werkgroep Racisme er net mee ophoudt.

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 07-11 14:58
En dit is een echte banaan en geen opblaasbanaan he...
Ik zou als ik Feyenoord was bezwaar aantekenen en dit als voorbeeld geven.

• Terranova
Raar inderdaad, bij wie kwam de banaan terecht trouwens? Misschien dat daar het verschil in zit. Dat het alleen als racistisch wordt gezien als het bij een gekleurd persoon terecht komt. Nog steeds krom, maargoed het blijft de UEFA.

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Terranova schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 16:32:
Raar inderdaad, bij wie kwam de banaan terecht trouwens? Misschien dat daar het verschil in zit. Dat het alleen als racistisch wordt gezien als het bij een gekleurd persoon terecht komt. Nog steeds krom, maargoed het blijft de UEFA.
Er lopen nogal wat mensen met wat meer pigment rond bij PSV.

Maar dus ook bij Rostov...

[ Voor 3% gewijzigd door Ramzzz op 30-09-2016 17:14 ]

• ph4ge
Wow, wat een fanboys hier.
KingKoning schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 15:23:
Man U is geen topclub? :F
Want Zlatan gaat graag naar een middenmoter? En Mourinho vind het leuk eens een keer tegen degradatie te strijden?

United is een van de grootste clubs ter wereld. Staat het rijtje de Bayern, Real, Barca. Dat ze nu een paar slechte seizoenen achter de rug hebben doet weinig af aan het gewoon een topclub is.

Dat Blind niet onomstreden zou zijn is ook uit de lucht gegrepen. De cijfers zeggen dat hij 5/6 wedstrijden heeft gespeeld (http://www.vi.nl/spelers/carriere/daley-blind.htm).
Ik zeg dat het geen absolute topclub is. Dat klopt gewoon, ze spelen geen CL laat staan staan dat ze bij de beste 8 horen. Blind is gewoon een paar wedstrijden gepasseerd geweest voordat hij tegen Leicester weer speelde, hij kreeg de zwarte Piet na een slechte wedstrijd tegen City. Waarom mag je dat niet zeggen?

Ik ben benieuwd welke wedstrijden bij Oranje jullie hem wel goed vonden spelen, afgezien (van Spanje) op het WK 2.5 jaar geleden... Mijn kritiek is onderbouwd, ik zeg nergens dat hij niets kan maar als je hem ophemelt moet je ook tegen kritiek kunnen. Bij Oranje speelt hij gewoon meestal niet goed. Promes is ook goed bij zn club maar ook voor hem geldt dat het bij Oranje niet lukt en dat misschien een ander eens een kans verdient (al heeft Promes weinig concurrentie op zijn positie)
Vlassie1980 schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 16:27:
[...]

En dit is een echte banaan en geen opblaasbanaan he...
Ik zou als ik Feyenoord was bezwaar aantekenen en dit als voorbeeld geven.
Nota bene dezelfde scheidsrechter als bij Feyenoord en toen maakte hij er een heel spektakel van en nu struikelt hij er gewoon bijna over en doet hij niets. Wat een verrassing.

[ Voor 29% gewijzigd door ph4ge op 30-09-2016 18:06 ]

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
Haha Blijd thuislaten, het moet niet gekker worden. Laat dan Clasie thuis, want hij houdt al na een paar wedstrijden de bank warm bij Southampton. Al vind ik dat Clasie er ook bij hoort te zijn al is het misschien verstandiger spelers op te stellen met meer wedstrijdritme.

...

• LZ86
Vond deze wel weer leuk:
http://speld.nl/2016/09/29/psv-spelers-woedend-penalty-mee/

Ben benieuwd of PSV van Heerenveen kan winnen. Die zitten in een goede fase, en PSV absoluut niet

• Gynnad
Dadelijk op weg naar PSV O19 - Ajax O19, waar bij Ajax Matthijs van de Ligt bij de selectie zit.

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Gynnad schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 12:58:
Dadelijk op weg naar PSV O19 - Ajax O19, waar bij Ajax Matthijs van de Ligt bij de selectie zit.
Leuke pot om te kijken.... morgen om 12.30 uur ben ik weer van de partij, Ajax - Utrecht, heb er zin in :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Gonadan

Gonadan

Ramzzz schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 16:18:
Yep.

Feyenoord een stevig oor aannaaien, en nu van alles veinzen. Dit was 100% racistisch bedoeld, geen enkele twijfel mogelijk. Veel Russen zijn vrij evident racisten.

Ook handig trouwens, dat de werkgroep Racisme er net mee ophoudt.
Deze post is dan ook weer uitermate racistisch. :D

Er moet één maat gehanteerd worden. Als je dit duidelijk racistisch bedoeld vindt dan was dat bij Feyenoord ook het geval. Vond je het bij Feyenoord niets dan moet je nu ook niet zeuren.
ph4ge schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 17:57:
Nota bene dezelfde scheidsrechter als bij Feyenoord en toen maakte hij er een heel spektakel van en nu struikelt hij er gewoon bijna over en doet hij niets. Wat een verrassing.
Had je anders verwacht? Met de nieuwe voorzitter gaan Russen sowieso niet gestraft worden en Nederland is gewoon totaal niet van betekenis.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Verwijderd

Wat die banaan betreft, zal meespelen dat Rostov geen ellenlange historie heeft van wangedrag uit eigen gelederen. Feyenoord staat ongetwijfeld op de zwarte lijst van de UEFA. Je oogst wat je zaait.

• LZ86
Verwijderd schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 13:39:
Wat die banaan betreft, zal meespelen dat Rostov geen ellenlange historie heeft van wangedrag uit eigen gelederen. Feyenoord staat ongetwijfeld op de zwarte lijst van de UEFA. Je oogst wat je zaait.
Say what? Ze speelden tegen PSV al met minder capaciteit ivm racisme......Dit moet gewoon de genadeklap zijn, net zoals dat bij Feyenoord was. Het was dezelfde Franse flierefluiter, de Russische fans van ALLE clubs hebben er een handje van donkere spelers fors racistisch te benaderen en ze hadden al een straf.

• Martinusz
<knip>
Wat een kansloze redenering en idd de wedstrijd tegen PSV werd gespeeld terwijl ze een straf voor racisme uitzaten!

[ Voor 7% gewijzigd door Ramzzz op 01-10-2016 14:19 ]

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Gonadan schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 13:33:
[...]

Deze post is dan ook weer uitermate racistisch. :D

Er moet één maat gehanteerd worden. Als je dit duidelijk racistisch bedoeld vindt dan was dat bij Feyenoord ook het geval. Vond je het bij Feyenoord niets dan moet je nu ook niet zeuren.

[...]

Had je anders verwacht? Met de nieuwe voorzitter gaan Russen sowieso niet gestraft worden en Nederland is gewoon totaal niet van betekenis.
http://www.nu.nl/champion...ibune-straf-racisme-.html

http://www.nu.nl/sport/39...istische-uitlatingen.html
Coach Igor Gamoela van het Russische FC Rostov heeft zich verontschuldigd voor zijn racistische opmerkingen. Daarmee voorkwam hij een staking van vijf Afrikaanse voetballers bij de club.
http://www.vi.nl/cookies/...tijdens-duel-met-ajax.htm

https://www.nrc.nl/nieuws...jdens-rostov-psv-a1523975

En zelfs hier: http://www.telegraaf.nl/t...racisme_tegen_Ajax__.html

[ Voor 6% gewijzigd door Ramzzz op 01-10-2016 14:23 ]

• Gonadan

Gonadan

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Gonadan schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 14:30:
[...]

Wat wil je hiermee zeggen? Je stelt dat veel Russen racistisch zijn, dat is gewoon een generaliserende racistische uitspraak. Los van dat het wellicht best wel eens waar kan zijn. :+
Ben ik me niet bewust van een diskwalificatie van het 'Slavische ras', of zo?

Feiten spreken voor zich. In Rusland is veel racisme. In Nederland ook. Daar is geen woord Frans bij.

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 01:22

Superkiwi

Hoi doei

Iemand interesse in een half jaar lang VI Premium abo?
Ik heb hier nog een code liggen maar vind jullie posts veel vermakelijker om te lezen dus kan ik er beter iemand anders blij mee maken ;)
*first come first serve.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• ph4ge
dvdkiwi schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 14:56:
Iemand interesse in een half jaar lang VI Premium abo?
Ik heb hier nog een code liggen maar vind jullie posts veel vermakelijker om te lezen dus kan ik er beter iemand anders blij mee maken ;)
*first come first serve.
Graag :)

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Pb on the way verstuurd!
d:)b

[ Voor 7% gewijzigd door Superkiwi op 01-10-2016 15:11 ]

• ph4ge

• Gynnad
Han schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 13:25:
[...]

Leuke pot om te kijken.... morgen om 12.30 uur ben ik weer van de partij, Ajax - Utrecht, heb er zin in :)
Jep ik ook. Hoorde dat er 'maar' 171 uitfans van Utrecht komen, dat is niet heel erg veel.
Vanwege de sensibiliteit zullen er slechts 171 naar de hoofdstad reizen. Dat heeft te maken met de gedragingen van beide supportersgroepen. Voormalig Amsterdams burgemeester Job Cohen zond in 2010 een trein met 800 FC Utrecht-supporters terug, omdat een aantal fans antisemitische spreuken scandeerden. De Arena werd door een groot deel van de aanhang van FC Utrecht gemeden. Twee jaar geleden besloot FC Utrecht geen fans mee te nemen naar Amsterdam. Dit vanwege ongeregeldheden eerder dat jaar in het bekerduel tegen Ajax.
Ergens begrijpelijk maar toch wel jammer dat het zo moet. Vanmiddag bij de A1 zit je gewoon door elkaar en dan zijn er helemaal geen problemen. Zo zou het altijd moeten kunnen..

• Gonadan

Gonadan

Ramzzz schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 14:32:
Die snap ik niet. :?
Feiten spreken voor zich. In Rusland is veel racisme. In Nederland ook. Daar is geen woord Frans bij.
Tja, ik kan ook roepen dat veel Marokkanen crimineel zijn. Wordt ook gestaafd door feiten maar is over het algemeen geen gewenste uitspraak. Ik zie hier geen verschil tussen.

Maar goed, dat terzijde. We zijn het erover eens dat Feyenoord en Rostov gelijk behandeld moeten worden.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Ondertussen in München...
http://nos.nl/artikel/213...rd-maar-niet-ernstig.html

Daar hoeven we voorlopig ook niet op te rekenen voor Oranje en dat hebben we nu echt wel nodig voor met name Frankrijk. :'(

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• Gonadan

Gonadan

Wanneer leert die jongen nu eens om één stapje rustiger aan te doen? Ik mag aannemen dat hij nog wel wil spelen in zijn carrière? :P

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• LZ86
Ik denk dat Robben zijn laatste interland al heeft gespeeld tbh. Van de ene blessure in de andere. Het houdt helaas een keer op.

PSV-heerenveen nog in evenwicht. Hopen dat t zo blijft

• dutchgio
Of hij moet maar een stap terug doen qua niveau, misschien gaat het hem dan wel beter af...

• ik222
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Luuk de Jong kan zo door naar de set van een horrorfilm, onbegrijpelijk dat de scheidsrechter dit goed vindt.

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Ik vind Luuk sowieso erg vervelende trekjes vertonen de laatste maanden...

Mooi gelijkspel! Hopen dat wij morgen 3 puntjes tegen Utrecht kunnen pakken en Feyenoord averij oploopt tegen Willem II :)

• LZ86
Zo, mooi voor Feyenoord. Concurrent 1 verspeelt 2 punten ( wat was die Narsingh weer slecht zeg ) Ondanks v Boekel met zijn belachelijke indirecte vrije trap en de Jong laten staan met bloedende hoofdwond.

• Fleximex
dvdkiwi schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 21:37:
Vertel.

Jammer dat PSV gelijk speelt. Genoeg kansen. Je moet ook gewoon zelf op voorsprong komen.

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:25
dutchgio schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 20:54:
Of hij moet maar een stap terug doen qua niveau, misschien gaat het hem dan wel beter af...
Lekker komen afbouwen in Amsterdam ;) (wishfull thinking)

XXXVI

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

PSV lijkt toch aangeslagen. 1 punt in Heerenveen is niet goed te noemen

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21-10 08:48
Hackus schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 22:00:
PSV lijkt toch aangeslagen. 1 punt in Heerenveen is niet goed te noemen
5e jaar op rij dat daar punten verspeeld worden.

Verwijderd

Ramzzz schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 14:32:
[...]

Leugenaar. Racisme is een Frans woord.

• dutchgio
ephymerous schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 21:39:
[...]

Lekker komen afbouwen in Amsterdam ;) (wishfull thinking)
Zo van: Siem naar PSV, Robben naar Ajax. :+

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:00

Rubman

Retarded or just overjoyed!

dvdkiwi schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 21:37:

Mooi gelijkspel! Hopen dat wij morgen 3 puntjes tegen Utrecht kunnen pakken en Feyenoord averij oploopt tegen Willem II :)
Ik hoop gek genoeg precies het tegenovergestelde ;).
Feyenoord even over Willem II heen walst (zie het niet 123 gebeuren eigenlijk) en Ajax gelijk speelt of verliest als Utrecht op bezoek komt O-)

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

• Sydney08
  • Laatst online: 02-03-2023
Rubman schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 06:12:
[...]

Ik hoop gek genoeg precies het tegenovergestelde ;).
Feyenoord even over Willem II heen walst (zie het niet 123 gebeuren eigenlijk) en Ajax gelijk speelt of verliest als Utrecht op bezoek komt O-)
Waarom zou je dat hopen? 8)7 :P
Dat mensen andere dingen willen maakt het spelletje zo leuk.

Tomorrow is not today!

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:00

Rubman

Retarded or just overjoyed!

Spacey23 schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 06:21:
[...]

Waarom zou je dat hopen? 8)7 :P
Dat mensen andere dingen willen maakt het spelletje zo leuk.
Dat is toch juist precies wat ik zeg, hij hoopt dat Feyenoord punten verspeeld en ik hoop dat Ajax punten verspeeld.
We supporten een ander team en hopen dus beide dat de ander punten laat liggen ;)

Snap de 8)7 :P niet.

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

• Sydney08
  • Laatst online: 02-03-2023
Rubman schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 06:42:
[...]

Dat is toch juist precies wat ik zeg, hij hoopt dat Feyenoord punten verspeeld en ik hoop dat Ajax punten verspeeld.
We supporten een ander team en hopen dus beide dat de ander punten laat liggen ;)

Snap de 8)7 :P niet.
Het was als grapje bedoeld en geen aanval. Ik deed alsof het raar is om zo te denken als jij, vandaar de 8)7
Uiteindelijk de :P erachter om aan te geven dat dit slechts een grapje is.

Tomorrow is not today!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 22:36
Feyenoord gaat nog lastige middag krijgen in Tilburg. Hoewel ik verwacht dat ze gewoon sterker zijn en winnen. Die druk die Fenerbache kon zetten lukt ze niet in Tilburg. Al met al Dick ( :+ ) verdiend verloren donderdag.

Ik hoop echt dat Feyenoord Willem II en NEC uit weet te winnen. En dan de mooiste Klassieker in jaren. 9 wedstrijden en 27 punten. Als we dan nog geen titelkandidaat zijn weet ik het ook niet meer.
Pagina: 1 ... 69 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
]Voor de FIFA-perikelen: [Voetbal] FIFA-perikelen en opvolging Blatter
Voor buitenlandse competities: [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2016/2017
Voor FC-Twente: FC Twente - hoe nu verder