[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2016/2017 - Deel 1 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 67 ... 101 Laatste
Acties:
  • 172.052 views

• Toewan
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 06-11 18:17
Niku schreef op woensdag 28 september 2016 @ 22:38:
Op basis van de tweede helft had je de wedstrijd gewoon moeten winnen. Weer die pingel.
Klopt, ondanks dat PSV slecht speelde en in de eerste helft soms simpel weggetikt werd en belangrijke kopduels verloor had PSV deze wedstrijd kunnen winnen. 1e helft met geluk 2 keer gelijk komen, 2e helft penalty mis, bal onderkant lat en aan het einde treuzelen met de ingooi (waarom(?)). Willems die in de 91e minuut bij balbezit van PSV naar voren wandelt, naar de ingooi wandelt, de bal weggooit wanneer hij niet meer in mag gooien omdat is afgefloten.. Wat meer tempo in die laatste minuten!

• cverkooyen
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21:50
martinusz schreef op woensdag 28 september 2016 @ 22:24:
Willems oogt op een of andere manier te dik, loopt nonchalant met de bal, lijkt geen tempo in te zitten.
Allemaal of hij het wel best zo vindt, wellicht teleurgesteld omdat er geen transfer is gekomen deze zomer?
Op deze manier gaat die er ook niet echt komen...

Edit: bij arhlerico missen ze ook penalty :+
Zeker eens over Willems

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 00:11
Willems kent dan ook geen tempo. Net als dat leuk 2 man het bos in sturen en vervolgens geen voorzet geven maar proberen om nog 2 spelers voorbij te dribbelen, wat mislukt en dus weg balbezit...

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
Gonadan schreef op woensdag 28 september 2016 @ 22:49:
[...]

En dat zeg je nadat ze twee doelpunten hebben gemaakt waar je echt een gouden lul voor nodig had? :D
Pech is een momentopname en daarbij sprak ik over 1) penalty 2) Propper onderkant lat die op miraculeuze wijze in de handen van de keeper beland 3) Bergwijn zijn bal die wordt gered. Vandaar. :)

...

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Dit soort racistische uitlatingen willen we hier dus absoluut niet zien.

[ Voor 79% gewijzigd door DaniëlWW2 op 29-09-2016 00:58 ]

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21:55
Hackus schreef op woensdag 28 september 2016 @ 22:42:
[...]

Inderdaad, scheids was duidelijk partijdig
Als je even goed zat op te letten wel. ''Scheids heeft het niet gezien'' Dat is ondertussen een zin gemaakt van de reinste stront :/ met 5/6 man zou je alles kunnen overzien.
martinusz schreef op woensdag 28 september 2016 @ 22:42:
[...]
Edit: banaan op het veld bij PSV? Terwijl ze al gestraft zijn, goed bezig die russen.
Dat komt omdat de FIFA denkt dat hun taak wat betreft Racisme volbracht is. Althans, dat denken ze.. De Russen maken even duidelijk dat het niet zo is.

[ Voor 3% gewijzigd door Mosin op 28-09-2016 23:12 ]

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 21:43
Het mooiste van die banaan op dat veld is nog dat die scheids die afgrijselijke Turpin was. Een ludieke opblaasbanaan valt ie al zwaar over, dus over het "eggie" moet die man de komende nachten schreeuwend wakker worden. Benieuwd hoe zwaar de straf voor die Russen gaat worden.

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22:10
Leon Zwiers schreef op donderdag 29 september 2016 @ 00:15:
Het mooiste van die banaan op dat veld is nog dat die scheids die afgrijselijke Turpin was. Een ludieke opblaasbanaan valt ie al zwaar over, dus over het "eggie" moet die man de komende nachten schreeuwend wakker worden. Benieuwd hoe zwaar de straf voor die Russen gaat worden.
Idd over toeval gesproken, hij stond er haast op maar zag hem niet :?

Float like a butterfly, sting like a bee.

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 02:06
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/3OjEpUjXPywvGTb6Fq3OvsN9/full.jpg
Prachtig plaatje! Dat ventje rechts heeft waarschijnlijk nog heel z'n kamer volhangen met Ronaldo posters en slaapt onder een CR7 dekbed. _/-\o_ :D

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:40

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Luxicon schreef op woensdag 28 september 2016 @ 23:02:
Pech is een momentopname en daarbij sprak ik over 1) penalty 2) Propper onderkant lat die op miraculeuze wijze in de handen van de keeper beland 3) Bergwijn zijn bal die wordt gered. Vandaar. :)
Snap ik hoor, geluk is ook een momentopname. Wat dat betreft kan je ook heel goed stellen dat PSV heel veel geluk had. ;)

Al met al toch jammer. Vorig jaar hadden ze net even wat meer geluk, nu valt het net even tegen. Het verhaal wordt al snel heel moeilijk zo. Hopen dat Rostov niet per ongeluk meer punten pakt tegen Atletico en Bayern dan PSV.

[ Voor 21% gewijzigd door Gonadan op 29-09-2016 08:00 ]

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Mosin
Leon Zwiers schreef op donderdag 29 september 2016 @ 00:15:
Turpin, is dat niet die faalscheids :')
chim0 schreef op donderdag 29 september 2016 @ 07:17:
[afbeelding]
Prachtig plaatje! Dat ventje rechts heeft waarschijnlijk nog heel z'n kamer volhangen met Ronaldo posters en slaapt onder een CR7 dekbed. _/-\o_ :D
Mooi he, zag het ook nog voorbij komen. Mor maakt nog niet zo heel erg veel indruk, maar kan wel een hele hoop :)

• chim0
Mosin schreef op donderdag 29 september 2016 @ 09:01:
[...]

Mooi he, zag het ook nog voorbij komen. Mor maakt nog niet zo heel erg veel indruk, maar kan wel een hele hoop :)
Heb de wedstrijd zelf niet gezien, alleen de hoogtepunten. Maar weer een jong talentje dus bij Dortmund?

Nou, maar eens kijken of Ajax er wat van bakt vanavond. :/

• Mosin
chim0 schreef op donderdag 29 september 2016 @ 09:09:
[...]

Heb de wedstrijd zelf niet gezien, alleen de hoogtepunten. Maar weer een jong talentje dus bij Dortmund?

Ja die hebben een hoop talentjes. Dembele, Passlack, Mor, Guirreiro en nog iemand volgens mij.

Ajax moet gewoon ballen tonen vanavond. Die moeten toch kunnen winnen van zo'n belgisch teampje.
Troll: Ik hoop dat Luik net zo lelijk speelt als hoe de stad speelt. Dan win je wel met 30-0 :+

• Mosin
[...]

Ja die hebben een hoop talentjes. Dembele, Passlack, Mor, Guirreiro en nog iemand volgens mij.

Ajax moet gewoon ballen tonen vanavond. Die moeten toch kunnen winnen van zo'n belgisch teampje.
Troll: Ik hoop dat Luik net zo lelijk speelt als hoe de stad eruit ziet. Dan win je wel met 30-0 :+

• Gonadan

Gonadan

De afgelopen wedstrijden bieden hoop, ook zonder Ziyech staat het steeds beter. Maar ik ben bang dat Ziyech toch wel het creatieve verschil maakte en dat niemand dat goed genoeg kan opvangen.

Daarnaast waren de afgelopen wedstrijden tegen ploegen die snel op hun rug lagen, dat zal vanavond anders zijn.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Hackus schreef op woensdag 28 september 2016 @ 23:09:
Dit soort racistische uitlatingen willen we hier dus absoluut niet zien.
Ik wil hier even mijn excuus aanbieden over mijn uitspraak van gister. Ik ziet dat een reactie van mij nu als racistisch word neergezet terwijl dat niet de bedoeling is/was om iemand te kwetsen.

Nu blijft er in een bericht van mij wel deze blauwe tekst staan en dat mag dan ook wel weggehaald worden !

Dus, Sorry voor degene die zich aangesproken voelen !

Commentaar - in elke vorm - op moderatie hoort in het feedbacktopic of via DM met een moderator.

[ Voor 8% gewijzigd door Ramzzz op 29-09-2016 11:09 ]

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 00:38

Superkiwi

Hoi doei

Ik heb PSV na 15 minuten afgezet, en dat lag niet aan PSV:
Het geluid van het publiek klinkt voor geen meter, net als de commentator, het was alsof ik naar een wedstrijd van het Nederlands elftal op SBS6 zat te kijken.
Jammer, het kijkt gewoon niet lekker zo, het komt heel saai over.

Oké, wedstrijd klaar, samenvattingen kijken dan maar!
Twee samenvattingen met (te) lange analyses, reclame, 2 samenvattingen met (te) lange analyses, reclame, 2 samenvattingen met (te) lange analyses, reclame....
Ontzettend jammer dat Veronica de CL heeft :(
:r

Dat wordt vanavond EL kijken op Fox ipv RTL7.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• Martinusz
dvdkiwi schreef op donderdag 29 september 2016 @ 09:29:
Het geluid van het publiek klinkt voor geen meter, net als de commentator, het was alsof ik naar een wedstrijd van het Nederlands elftal op SBS6 zat te kijken.

Twee samenvattingen met (te) lange analyses, reclame, 2 samenvattingen met (te) lange analyses, reclame, 2 samenvattingen met (te) lange analyses, reclame....

Ik was na 5 minuten al weg, Ath - Bayern leek mij toch een leuker affiche ;)

• dutchgio
RTL7 is wel beter te kijken dan Veronica hoor, in elk geval al minder reclame. Moet je wel van 'De Snor' houden. :)

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

RTL7 is beter dan Veronica, eens :)
Maar Fox vind ik dan weer lekkerder kijken dan RTL7; het publiek staat iets harder en de commentator iets minder hard.
Ik heb mijn surround hard staan tijdens een wedstrijd en wil geluid uit het stadion meekrijgen, maakt de beleving net wat beter.

(no worries about the snor, ik kijk geen analyses ed; het is maar voetbal, geen wetenschap)

• Chrisjuh_15
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 16:33

Chrisjuh_15

Facta non verba

Feyenoord maakt mijn inziens een goede kans vandaag. Fener is niet top, de fanatieke aanhang boycot de wedstrijd en Feyenoord is in bloedvorm. Heb er zin in! 8)

[ Voor 84% gewijzigd door Chrisjuh_15 op 29-09-2016 09:53 ]

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Chrisjuh_15 schreef op donderdag 29 september 2016 @ 09:53:
Feyenoord maakt mijn inziens een goede kans vandaag. Fener is niet top, de fanatieke aanhang boycot de wedstrijd en Feyenoord is in bloedvorm. Heb er zin in! 8)
Uit bij Fenerbahce is niet makkelijk, Ik hoop dat ze snel op voorsprong komen.

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 06-11 09:54
dvdkiwi schreef op donderdag 29 september 2016 @ 09:29:

De Europa League klinkt exact hetzelfde. Ik had nou niet het idee dat ik naar de CL aan het kijken was. Maar in feite is het ook de strijd voor plek 3 en dus de EL. :P

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Verwijderd

Mosin schreef op donderdag 29 september 2016 @ 09:12:
[...]

Troll: Ik hoop dat Luik net zo lelijk speelt als hoe de stad speelt. Dan win je wel met 30-0 :+
Pulisic :P

• Martinusz
Hackus schreef op donderdag 29 september 2016 @ 10:04:
[...]

Uit bij Fenerbahce is niet makkelijk, Ik hoop dat ze snel op voorsprong komen.
Mwa...die hekseketel wordt ook altijd schromelijk overdreven net als in Griekenland bij Ajax.
Ik geef Feyenoord ook een goede kans, zeker omdat ze niet lekker draaien. Maar Dick kent Feyenoord natuurlijk wel, dus wie weet kan hij het tactisch oplossen.

• Gonadan

Gonadan

martinusz schreef op donderdag 29 september 2016 @ 10:37:
[...]

Mwa...die hekseketel wordt ook altijd schromelijk overdreven net als in Griekenland bij Ajax.
Ik geef Feyenoord ook een goede kans, zeker omdat ze niet lekker draaien. Maar Dick kent Feyenoord natuurlijk wel, dus wie weet kan hij het tactisch oplossen.
Het is allemaal relatief. Vergeleken met Nederlands publiek in de grotere stadions is het inderdaad wel een heksenketel.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

martinusz schreef op donderdag 29 september 2016 @ 10:37:
[...]

We zien het wel, jammer dat Van Bronckhorst al blij is met gelijkspel. Je gaat toch elke wedstrijd voor de Volle winst lijkt me.

Eerst St. Luik vs Ajax nog ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Hackus op 29-09-2016 11:10 ]

• Gonadan

Gonadan

Ergens blij mee zijn of ergens voor gaan is nog wel een verschil. Natuurlijk gaan ze proberen om te winnen, maar uit is gelijkspel een prima resultaat in Europa. Ik verwacht echt niet dat hij op de nul gaat spelen, dat kunnen ze ook helemaal niet dus zou onwijs mis gaan.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 06-11 15:14
Ook wel vertrouwen in vanavond, gelijkspel of meer :)

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:52
En toch vind ik Veronica weer beter dan SBS31 ( ik krijg hem thuis niet op 6).
Jammer dat Jan Yup het presenteert.

Nu ik toch aan het modder gooien ben...wat happened to good old Ronald de Boer? (Ronny voor vrienden maar zo schijnt niemand hem te noemen)

Aardige gast en heeft vaak wel klare taal maar hij pretendeert alsof hij professor voetbal is, nog voornamer dan Cruyff destijds. Wat een misplaatste deftigheid! Met zijn brilletje en pakje..

Kom Ronny .....gewoon maar weer normaal doen? Leer van je broer, en die heeft zelfs nog meer gepresteerd dan jou.

Ok vanavond....Ajax moet winnen vind ik. En Feyenoord wordt de leukste pot. Ben benieuwd.
Wordt gesproken alsof Fenerbahce een ploeg is die zijn top heeft gehad. Nou laten we ons als Nederland maar ff stil houden niet? Werd ook geroepen dat dat Rostov niets was.

Az wordt bijna onmogelijk

• Martinusz
Harribo schreef op donderdag 29 september 2016 @ 12:15:
Nu ik toch aan het modder gooien ben...wat happened to good old Ronald de Boer? (Ronny voor vrienden maar zo schijnt niemand hem te noemen)

Aardige gast en heeft vaak wel klare taal maar hij pretendeert alsof hij professor voetbal is, nog voornamer dan Cruyff destijds. Wat een misplaatste deftigheid! Met zijn brilletje en pakje..

Kom Ronny .....gewoon maar weer normaal doen? Leer van je broer, en die heeft zelfs nog meer gepresteerd dan jou.
:? dus hij analyseert volgens jou prima, maar zijn kleding staat je niet aan :? 8)7
Waarschijnlijk draagt hij nette kleding, omdat zijn dochter in de mode-wereld zit met een eigen kledinglijn. Had je wellicht kunnen weten als je hem Ronny noemt :X :X

• chim0
Gonadan schreef op donderdag 29 september 2016 @ 09:17:
[...]

De afgelopen wedstrijden bieden hoop, ook zonder Ziyech staat het steeds beter. Maar ik ben bang dat Ziyech toch wel het creatieve verschil maakte en dat niemand dat goed genoeg kan opvangen.

Daarnaast waren de afgelopen wedstrijden tegen ploegen die snel op hun rug lagen, dat zal vanavond anders zijn.
Tja, je ziet dat de meeste teams (ook de grote jongens, Red Bull was een uitzondering :P) tegenwoordig vaak op de counter spelen bij uitwedstrijden puur voor resultaat dus ik verwacht vanavond niet anders van Luik. Ken dit team verder niet, dus weet niet of ze snelle spelers voorin hebben, maar daar moet Ajax dus voor waken want dan zijn ze kwetsbaar.

• Gonadan

Gonadan

chim0 schreef op donderdag 29 september 2016 @ 12:21:
Tja, je ziet dat de meeste teams (ook de grote jongens, Red Bull was een uitzondering :P) tegenwoordig vaak op de counter spelen bij uitwedstrijden puur voor resultaat dus ik verwacht vanavond niet anders van Luik. Ken dit team verder niet, dus weet niet of ze snelle spelers voorin hebben, maar daar moet Ajax dus voor waken want dan zijn ze kwetsbaar.
Dijks doet niet mee dus het zou mij niets verbazen dat hij Sinkgraven weer op linksachter probeert. Nu staat er echter geen degradatiestrijder uit de Eredivisie dus kan het zomaar zijn dat hij aan alle kanten voorbij gelopen wordt. Of Daley verbaast mij, of Bosz doet iets totaal anders. Leuk hè, koffiedik kijken. :+

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• dutchgio
Je kunt ook Viergever op links zetten natuurlijk, moet je alleen een rechtspoot centraal achterin neerzetten.
Geen Ziyech is ook een aderlating.

En hij wil nog rustig aan doen met Dolberg ook, dus mogelijk krijg je dan zelfs weer Traore in de spits...

• Martinusz
chim0 schreef op donderdag 29 september 2016 @ 12:21:
[...]

Bosz zei dat het een counter ploeg is dat zonder bal inzakt met een 4-4-2, maar in balbezit snel omschakelt en een soort 4-2-4 dan speelt.
Kortom volgens mij precies iets wat Ajax niet zo prettig vindt :/ maar goed, ook niks van Luik gezien dusver, dus totaal geen idee of ze beetje kunnen voetballen. (Belgische competitie stand is ook niet echt een graadmeter...)

• Gonadan

Gonadan

Meestal doen die Belgen het boven verwachting goed tegen de Nederlanders. :/

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 06-11 15:14
Harribo schreef op donderdag 29 september 2016 @ 12:15:
En toch vind ik Veronica weer beter dan SBS31 ( ik krijg hem thuis niet op 6).
Jammer dat Jan Yup het presenteert.

Ok vanavond....Ajax moet winnen vind ik. En Feyenoord wordt de leukste pot. Ben benieuwd.
Wordt gesproken alsof Fenerbahce een ploeg is die zijn top heeft gehad. Nou laten we ons als Nederland maar ff stil houden niet? Werd ook geroepen dat dat Rostov niets was.

Az wordt bijna onmogelijk
Ajax had vorig jaar 2x kunnen winnen van Fenerbache

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Bosz: "Als wij bal hebben, kan opponent niet scoren"

;)

• frank131331
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 08-11 22:11
Mars18 schreef op donderdag 29 september 2016 @ 13:01:
[...]
Die thuis wedstrijd was niet om aan te gluren. Van beide kanten trouwens maar toch vond ik Fener beter.

• Harribo
Mars18 schreef op donderdag 29 september 2016 @ 13:01:
[...]
Tja zo als tegen zoveel ploegen...
Hackus schreef op donderdag 29 september 2016 @ 13:06:
Moet je de bal wel hebben en niet verliezen.
Dit klinkt trouwens als we gaan steeds rondbreien?
martinusz schreef op donderdag 29 september 2016 @ 12:20:
[...]

:? dus hij analyseert volgens jou prima, maar zijn kleding staat je niet aan :? 8)7
Waarschijnlijk draagt hij nette kleding, omdat zijn dochter in de mode-wereld zit met een eigen kledinglijn. Had je wellicht kunnen weten als je hem Ronny noemt :X :X
Nee niet zozeer alleen de kleding maar het hele gedrag van ik ben voornaam
Kleding alleen is prima

[ Voor 71% gewijzigd door Harribo op 29-09-2016 13:16 ]

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Geeft iemand AZ nog een kans tegen Zenith uit ?

• Mosin
martinusz schreef op donderdag 29 september 2016 @ 12:20:
[...]

Professor voetbal noemt hij hem. Ik moet eerlijk zeggen dat ik hem ook af en toe iets te goed vind overkomen. Alhoewel dat wel vaak bij die analisten gebeurd. Het is niet alleen de Boer aan te rekenen.
Hackus schreef op donderdag 29 september 2016 @ 13:06:

;)
Peter ''Cruijf'' Bosz *O*
Hackus schreef op donderdag 29 september 2016 @ 13:11:
Geeft iemand AZ nog een kans tegen Zenith uit ?
Kansen heb je altijd, hoe groot geen idee. Als je een kans hebt kun je in ieder geval proberen voor de winst te gaan :) >:)

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Mosin schreef op donderdag 29 september 2016 @ 13:18:
[...]

Professor voetbal noemt hij hem. Ik moet eerlijk zeggen dat ik hem ook af en toe iets te goed vind overkomen. Alhoewel dat wel vaak bij die analisten gebeurd. Het is niet alleen de Boer aan te rekenen.

[...]

Peter ''Cruijf'' Bosz *O*

[...]

Kansen heb je altijd, hoe groot geen idee. Als je een kans hebt kun je in ieder geval proberen voor de winst te gaan :) >:)
Whaha ja, ik bedoel om daar te winnen. Tegen Dundalk had ik ook wat anders verwacht.

• Mosin
Hackus schreef op donderdag 29 september 2016 @ 13:23:
[...]

Whaha ja, ik bedoel om daar te winnen. Tegen Dundalk had ik ook wat anders verwacht.
Zeg nooit nooit he. Winnen wordt moeilijk, maar het is in ieder geval een leuke test :)

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Ajax zonder Ziyech, ik ben benieuwd. Als we maar niet terugvallen in het saaie, slechte rondgebrei...
Ik ken Luik niet maar ze staan er niet voor niks.
Dit kan twee kanten op.

Feyenoord gaat het lastig krijgen maar als ze zo spelen zoals ze sinds het begin van de competitie al doen en uitgaan van hun eigen krachten gaan ze minimaal een punt pakken. Hopelijk 3 natuurlijk :)
De "heksenketel" valt inderdaad wel mee, het enige wat de Turken goed kunnen is het constant uitfluiten van de tegenstanders. Laten we hopen dat ze vandaag veel beschuit hebben gegeten.

AZ heeft de lastigste opponent vanavond, een punt misschien?

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22:14
dvdkiwi schreef op donderdag 29 september 2016 @ 13:26:
Ajax zonder Ziyech, ik ben benieuwd. Als we maar niet terugvallen in het saaie, slechte rondgebrei...
Ik ken Luik niet maar ze staan er niet voor niks.
Dit kan twee kanten op.
Vanavond telt maar één ding en dat is dat de 3 punten in Amsterdam blijven, de manier waarop maakt mij niet zo heel erg veel uit.

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:15

Quad

Doof

Vanavond om 19u Ajax, aansluitend om 21u Feyenoord en met een schuin oog om 21u AZ volgen. Gaat een fijn voetbalavondje worden zo. :Y

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

• Tweaking Art
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 21-12-2024
https://twitter.com/AFCAj...81520116559319040/photo/1

Opstelling van Ajax is binnen, Dolberg speelt toch, lijkt me de beste beslissing, dan kan Traore op rechts en hoef je El-Ghazi niet op rechts te zetten, Traore is veel beter dan El-Ghazi op die positie.

Weer een zeer aanvallend middenveld maar goed het is de thuiswedstrijd, hopelijk krijgen we een mooie pot te zien. :)

[ Voor 5% gewijzigd door Tweaking Art op 29-09-2016 18:34 ]

• Gonadan

Gonadan

En ja hoor, Sinkgraven als back. Ik hoop toch zo onwijs dat hij zich staande houdt.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:18
Tweaking Art schreef op donderdag 29 september 2016 @ 18:32:
https://twitter.com/AFCAj...81520116559319040/photo/1

Opstelling van Ajax is binnen, Dolberg speelt toch, lijkt me de beste beslissing, dan kan Traore op rechts en hoef je El-Ghazi niet op rechts te zetten, Traore is veel beter dan El-Ghazi op die positie.

Weer een zeer aanvallend middenveld maar goed het is de thuiswedstrijd, hopelijk krijgen we een mooie pot te zien. :)
Als ik El Ghazi soms zie dan heb ik het gevoel dat ik het nog beter kan.

Had een paar jaar geleden hoge verwachtingen van hem, harde werker etc.

• KleineJoop
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 23:08
Cisse! :9

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Lol, Belgische commentator op Fox :*)

Hé, nu is ie weer Nederlands!

[ Voor 30% gewijzigd door Superkiwi op 29-09-2016 19:05 ]

• Deadsy
Fakkels of is er wat raar weer in Amsterdam?

• Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 14:44

Qu3st

Het staat inmiddels 2-1 maar door de rook niet gezien door de scheids :P

• Deadsy
Qu3st schreef op donderdag 29 september 2016 @ 19:05:
Het staat inmiddels 2-1 maar door de rook niet gezien door de scheids :P
Extra bal in het veld gooien.

• JustSomeone
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:11
Deadsy schreef op donderdag 29 september 2016 @ 19:05:
Fakkels of is er wat raar weer in Amsterdam?
Vuurwerk en het dak is dicht...

• dutchgio
Zie zelf ook vrij weinig. ;)
'Het spel is niet (om aan) te zien'...

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15:36
Yup die Belgische hooligans hebben weer toegeslagen, fakkeltje naar een Ajax vak gegooid.

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:07
Kansloze 410 Luik gasten weer, hun "sfeer" verknoeit het beeld voor velen :/

[ Voor 7% gewijzigd door ephymerous op 29-09-2016 19:11 ]

XXXVI

• Harribo
Ajax speelt wazig :-P

• Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 14:44

Qu3st

ephymerous schreef op donderdag 29 september 2016 @ 19:09:
Kansloze 410 gasten weer, hun "sfeer" verknoeit het beeld voor velen :/
Bedoel je de rook? Dat komt door onze zuiderburen.

• Terranova
Qu3st schreef op donderdag 29 september 2016 @ 19:10:
[...]

Precies, en dan wel gaan klagen dat ze met een combi moesten...

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:07
Qu3st schreef op donderdag 29 september 2016 @ 19:10:
[...]

I stand corrected, in de jaren dat ik een seizoenskaart had deed 410 dit ook vaak.

XXXVI

• Terranova
ephymerous schreef op donderdag 29 september 2016 @ 19:12:
[...]

I stand corrected, in de jaren dat ik een seizoenskaart had deed 410 dit ook vaak.
Dan had je ook best kunnen weten dat 410 eigenlijk niet meer bestaat :p

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Gorillas in the mist... _O-

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

• Gonadan

Gonadan

Toch vind ik het toevallig. Feyenoord laat een half stadion niet toe en je krijgt overal dit soort geneuzel. :P

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Harribo
Ajax moet maar eens kansen afmaken niet?.. Tjonge

• KleineJoop
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 23:08
Ja ja die Gillette, lekker boeiend...

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Het staat best aardig, er wordt veel de vrije man gezocht en gevonden en er worden kansen gecreëerd.
Prima begin zo :)

• dutchgio
Niks mis mee inderdaad, gaat prima zo.
Nu Gudelj nog even afleren dat hij niet blind gaat schieten...

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19:17

Vos

AFCA

Hoppa! Lekker afgerond.

• Deadsy
in Duitsland had hij al lang de naam Torberg gekregen.

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 00:23

Hupske

AFCA

Ja hoor! 1-0 Dolberg! Lekker :d

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

BAM! Dolberg :D

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• dutchgio
Zo, heerlijk.
En weer Dolberg. ;)

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Wop wop! :*)
Nette actie vooraf ook.

• Deadsy
Nu doorduwen en 2-0 voor de rust

• dutchgio
Ligt wel lekker open op links bij Ajax.
Sinkgraven is geen linksback en Youness is als het ware de Willems van Ajax, kan ook niet verdedigen, al staat hij nog wel linksbuiten.

Het is dat al die voorzetten niet aankomen maar dit is toch vragen om problemen,

• Terranova
vreemde scheids, Sinkgraven wel geel geven en dan vervolgens andere kleinere overtredingen gewoon te negeren.

Overigens ben ik wel bang dat Sinkgraven nog een 2e gaat pakken, die is nog lang niet ervaren genoeg op LB.

• Han
  • Niet online

Han

Irritant dat die scheidsrechter van een veel te grote afstand alles beoordeeld. Loopt totaal niet daar waar de bal is maar loop constant in de as van het veld. Vreemd...

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

:D Dolberg had 'm binnen moeten schuiven.

*herhaling bekijkend toch een vrij lastige hoek.

[ Voor 38% gewijzigd door Superkiwi op 29-09-2016 19:46 ]

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-11 02:35
Heerlijk voetbalavondje zo. Hopen dat we 9 punten mee gaan nemen.

Leuke speler die Dolberg, hoop ook dat hij de dip die de meeste krijgen van zijn leeftijd op dat niveau niet gaat meemaken. Leuke combi straks met Ziyech erbij.

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Net thuis, hoe was de 1e helft ?

• Han
  • Niet online

Han

Hoofdzakelijk mistig :+

Ajax is sterker en terecht op voorsprong. Alleen blijft de linkerzijde problematisch met een Younes die niet mee verdedigd en Sinkgraven als linksback. Vallen behoorlijk veel gaten waar Luik goed op inspeelt. Dat moet Bosz veranderen door bijvoorbeeld Viergever op linksback te zetten.

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
dutchgio schreef op donderdag 29 september 2016 @ 19:38:
Ligt wel lekker open op links bij Ajax.
Sinkgraven is geen linksback en Youness is als het ware de Willems van Ajax, kan ook niet verdedigen, al staat hij nog wel linksbuiten.

Het is dat al die voorzetten niet aankomen maar dit is toch vragen om problemen,
Younes hoeft ook niet te kunnen verdedigen, daarvoor staat ie niet in het veld.

• Han
  • Niet online

Han

toolkist schreef op donderdag 29 september 2016 @ 20:00:
Wel als de back op komt, dan moet hij overnemen en dat doet hij niet. Dan moet Ajax er voor kiezen om de back achter te houden.

• Gonadan

Gonadan

RedHat schreef op donderdag 29 september 2016 @ 19:50:
Heerlijk voetbalavondje zo. Hopen dat we 9 punten mee gaan nemen.

Leuke speler die Dolberg, hoop ook dat hij de dip die de meeste krijgen van zijn leeftijd op dat niveau niet gaat meemaken. Leuke combi straks met Ziyech erbij.
Het voordeel van Bosz is wel dat hij heel rustig doet, dus hij zal zichzelf niet zo snel voorbij lopen als bijvoorbeeld El Ghazi.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• toolkist
  • Niet online
Han schreef op donderdag 29 september 2016 @ 20:02:
[...]

Wel als de back op komt, dan moet hij overnemen en dat doet hij niet. Dan moet Ajax er voor kiezen om de back achter te houden.
Oneens, daarvoor heb je ook nog de linkermiddenvelder.

• Han
  • Niet online

Han

toolkist schreef op donderdag 29 september 2016 @ 20:05:
Oneens, daarvoor heb je ook nog de linkermiddenvelder.
Dan laat je gaten vallen op andere posities terwijl de linkerzijde voorin dubbel bezet is, niet echt logisch...

• dutchgio
toolkist schreef op donderdag 29 september 2016 @ 20:00:
[...]

Gewoon meelopen met de opkomende speler van Standard mag best, Sinkgraven is al geen verdediger, kan dat niet ook ineens voor 2 gaan doen..

Deze was dus voor Youness, speler van Standard kon zo oplopen en voorzetten...

[ Voor 10% gewijzigd door dutchgio op 29-09-2016 20:11 ]

• toolkist
  • Niet online
Han schreef op donderdag 29 september 2016 @ 20:08:
[...]

Dan laat je gaten vallen op andere posities terwijl de linkerzijde voorin dubbel bezet is, niet echt logisch...
Hoeze is linksvoor dan ineens dubbel bezet?

Dolberg heeft op zn goal na nog geen bal goed geraakt. Net als Gudelj overigens.

• Han
  • Niet online

Han

Sinkgraven moet er snel af, anders loopt hij snel tegen zijn tweede gele kaart aan...

• dutchgio
Pfff tijd om te wisselen..
Het gaat fout zo, dat zie je aankomen.

• Martinusz
Zou trouwens een Beneleague niet interessant zijn? 5 beste ploegen uit NL tegen 5 beste ploegen van BE zijn toch aardige leuke potten denk ik zo!

• Gonadan

Gonadan

Die Sanchez is toch wel een beest, fijn dat ze die gehaald hebben.
toolkist schreef op donderdag 29 september 2016 @ 20:13:
Dolberg heeft op zn goal na nog geen bal goed geraakt. Net als Gudelj overigens.
Daar is het een spits voor. Twee keer goed raken teken ik voor. :P

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Er gaat wel een hoop mis in de tweede helft :/

Ai, waarom nou niet Gudelj eruit en Schöne op zijn plek...

• Martinusz
Jezus, waar floot die scheids voor? Die speler stond een meter van traore :?

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 00:23

Hupske

AFCA

dvdkiwi schreef op donderdag 29 september 2016 @ 20:19:
Er gaat wel een hoop mis in de tweede helft :/

Ai, waarom nou niet Gudelj eruit en Schöne op zijn plek...
Ik denk dat Schone zoveel wedstrijdjes niet meer vol houd.

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

martinusz schreef op donderdag 29 september 2016 @ 20:16:
Zou trouwens een Beneleague niet interessant zijn? 5 beste ploegen uit NL tegen 5 beste ploegen van BE zijn toch aardige leuke potten denk ik zo!
Ja, daar ben ik ook voorstander van.

• toolkist
  • Niet online
Gonadan schreef op donderdag 29 september 2016 @ 20:18:
Die Sanchez is toch wel een beest, fijn dat ze die gehaald hebben.

[...]

Daar is het een spits voor. Twee keer goed raken teken ik voor. :P
Ben ik normaliter met je eens, maar nu sta je steeds onder druk doordat hij geen bal bij zich kan houden
Pagina: 1 ... 67 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
]Voor de FIFA-perikelen: [Voetbal] FIFA-perikelen en opvolging Blatter
Voor buitenlandse competities: [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2016/2017
Voor FC-Twente: FC Twente - hoe nu verder