"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
PEC Zwolle stelt teleur, maar verwacht wel een ommekeer. Tegen Ajax verwacht ik het nog niet.
Tomorrow is not today!
Dat waren de F-jes en je broer was scheidsrechter bij de thuiswedstrijdenRamzzz schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 13:06:
Iemand zin om samen met mij bondscoach te worden?
Ik heb een team 3x kampioen gemaakt.
Vaak is een wedstrjid tegen Ajax precies de motivatie die ploegen nodig hebben, kijk naar Willem 2 in de competitieSpacey23 schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 14:07:
Ben benieuwd of PSV zich kan herstellen. Hebben niet slecht gespeeld, maar vanavond punten verspelen kan toch voor een nare sfeer zorgen daar.
PEC Zwolle stelt teleur, maar verwacht wel een ommekeer. Tegen Ajax verwacht ik het nog niet.
A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!
Ben benieuwd wat Bosz doet met Ziyech, ben bang dat hij hem nog steeds op de rechterflank zet, en zal Dijks of Sinkgraven als linksback spelen tegen PEC Zwolle wat absoluut niet in vorm is en gemiddeld 2 goals per wedstrijd tegen krijgt dit seizeon..dutchgio schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 14:40:
Denk dat alleen Ajax het misschien nog wat lastig krijgt, door het eigen spel, niet door dat van PEC.
Daarom ook de twijfel of het wel goed gaat komen.
Het lijkt wel alsof hij de beslissing om iemand op het middenveld te slachtofferen met niet wil maken.
PEC is ook juist een ploeg die het Ajax moeilijk kan maken, al zijn ze niet in goede doen.
Nee hoor Ziyech, schone en Klaassen op het middenveld!dutchgio schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 15:32:
Ik denk in plaats van de goede beker' opstelling weer terug naar de gewone basis, dus inderdaad met Ziyech op rechtsbuiten.
Daarom ook de twijfel of het wel goed gaat komen.
Het lijkt wel alsof hij de beslissing om iemand op het middenveld te slachtofferen met niet wil maken.
PEC is ook juist een ploeg die het Ajax moeilijk kan maken, al zijn ze niet in goede doen.
Float like a butterfly, sting like a bee.
Sinkgraven staat weer linksback, Dolberg speelt dus dan zal Traore op rechts staan en Ziyech op het middenveld.
Een zeer offensief middenveld, beetje te offensief als je het mij vraag maar goed het is tegen PEC Zwolle, we zullen zien hoe dat uitpakt.
[ Voor 61% gewijzigd door Luxicon op 24-09-2016 19:45 ]
...
Poeh het is al snel hersteld
[ Voor 67% gewijzigd door Hupske op 24-09-2016 19:54 ]
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Ajax gaat verliezen. Als Brama scoort wint zijn elftal altijd...hupske schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 19:50:
Goed begin is het halve werk toch? Het word tijd voor Krul of was doet De Boer het nog beter op goal.
Poeh het is al snel hersteld
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
...
Wat een koning die Sanchez!
Overigens leuke wedstrijd om te zien. Geven allebei veel ruimte weg.
[ Voor 22% gewijzigd door Hupske op 24-09-2016 20:25 ]
Overigens weer een assist van Ziyech
XXXVI
Oke, afslachting.
[ Voor 7% gewijzigd door Luxicon op 24-09-2016 21:02 ]
...
Kan daar ook een streep doorheenL1nt schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 19:57:
Ajax gaat verliezen. Als Brama scoort wint zijn elftal altijd...
Ajax combineert er lekker op los, krijgt ook veel ruimte van PEC
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Wat en knal van Dolberg zeg, ook nog een doelpunt ook.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Inderdaad, het is echt zwak. Ik vraag mij af wat precies, maar verdedigend is het niet best. Hoe het middenveld is weet ik niet.Tweaking Art schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 21:07:
PEC is wel een erg gewillig slachtoffer, die zullen het erg moeilijk krijgen om erin te blijven.
Wat en knal van Dolberg zeg, ook nog een doelpunt ook.
...
Tomorrow is not today!
De laatste 3 goals waren aardig mooie doelpunten
Je gaat je bijna afvragen of Klaassen hier nog wel in past
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Een zwaluw maakt nog geen zomer... maar zoals het nu staat lijkt het goed te gaan...Spacey23 schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 21:09:
Traore hoort dus op rechts en Dolberg in de spits. 2 zeer goede doelpunten! Nu vallen aanvallend de puzzelstukjes dus samen
Verdediging staat ook prima volgens mij... steeds minder foutjes en die Sanchez is een beest. En wederom staat Sinkgraven prima te ballen op linksachter, zowel verdedigend als aanvallendnu verdedigend nog.
Lijkt? Jeetje man, Ziyech die goed speelt, Traore die half Zwolle verdediging dolt. Nee blijven altijd maar zeiken om te zeiken of niet?dvdkiwi schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 21:11:
Doordat Zwolle redelijk uitgespeeld is lijkt het beter dan het is, maar zulke wedstrijden zijn ook wel eens lekker!
De laatste 3 goals waren aardig mooie doelpunten
Je gaat je bijna afvragen of Klaassen hier nog wel in past
En Dolberg die ook heel goed speelt.
[ Voor 3% gewijzigd door Qu3st op 24-09-2016 21:16 ]
Wow chill dude...Qu3st schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 21:14:
[...]
Lijkt? Jeetje man, Ziyech die goed speelt, Traore die half Zwolle verdediging dolt. Nee blijven altijd maar zeiken om te zeiken of niet?
En Dolberg die ook heel goed speelt.
En ja natuurlijk is Zwolle zwak, maar Ajax speelt ze ook wel vakkundig kapot vanavond.
[ Voor 22% gewijzigd door Hupske op 24-09-2016 21:31 ]
Ik ook hoorQu3st schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 21:27:
[...]
Ooh maar ik ben de rust zelve verder hoor! Zit hier te genieten.
Maar je kunt niet ontkennen dat dit Zwolle Ajax echt helemaal in de weg legt. Zowel Dolberg als Traoré werden enkel nagekeken ipv aangepakt.
Daarom zei ik dat het spel beter líjkt dan het daadwerkelijk is. Waarmee ik absoluut niet zeg dat het spel slechts is.
[ Voor 27% gewijzigd door Superkiwi op 24-09-2016 21:32 ]
[ Voor 14% gewijzigd door Tweaking Art op 24-09-2016 21:33 ]
Tja, PEC staat laatste?Tweaking Art schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 21:32:
Zwolle ging ook mee met het hoge tempo van Ajax, niet de allerbeste beslissing van Ron Jans, ze worden gewoon overlopen nu.
...
Zwolle was normaliter een erg vervelende tegenstander voor Ajax. Hopen dat ze die lijn doortrekken volgende week tegen Utrecht.
Overigens zou ik zelf nog voor Bazoer kiezen ipv Schöne al speelde die ook niet slecht vanavond.
Ik ontken dat niet maar ik zie een wedstrijd waar Ajax 90 minuten lang aan het strijden is. Alleen Younes was niks. PEC speelde leuk mee in 1e helft maar 2e helft was Ajax heer en meester. Ik pik liever de positieve dingen eruit dan zeggen dat het alleen maar komt omdat PEC niks deed.dvdkiwi schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 21:31:
[...]
Ik ook hoor
Maar je kunt niet ontkennen dat dit Zwolle Ajax echt helemaal in de weg legt. Zowel Dolberg als Traoré werden enkel nagekeken ipv aangepakt.
Daarom zei ik dat het spel beter líjkt dan het daadwerkelijk is. Waarmee ik absoluut niet zeg dat het spel slechts is.
Natuurlijl. Het is maar Zwolle, de nummer laatst, maar probeer er maar eens zo hard van te winnen.
PSV inmiddels 2-1 voor, lijkt ook wel 3 punten te worden
...
Zorgen dat die niét in R'dam terecht komt (laat Feyenoord 'm het jaar daarop maar pakken dan) is een mooie doelstelling.
Daarna met een lekker lopend team Europa in en proberen weer eens te overwinteren.
Zonder dollen, dit spel doortrekken zou heel mooi zijn
Maar dat van die schaal meen ik
[ Voor 12% gewijzigd door Superkiwi op 24-09-2016 21:57 ]
Het is mooi als ze kampioen worden, maar vind je het zelf niet tijd worden dat het Europees beter gaat?dvdkiwi schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 21:55:
Het kampioenschap is wat mij betreft prioriteit één, want het is een zeer bijzondere met goud ingelegde schaal dit jaar.
Zorgen dat die niét in R'dam terecht komt (laat Feyenoord 'm het jaar daarop maar pakken dan) is een mooie doelstelling.
Daarna met een lekker lopend team Europa in en proberen weer eens te overwinteren.
PS. dat zie ik echt als de graadmeter.
[ Voor 3% gewijzigd door Luxicon op 24-09-2016 21:58 ]
...
Natuurlijk hoop ik dat we het Europees weer eens beter gaan doen. Het proffesionele en zakelijke niveau van PSV ervaren in Europa zou ik al heel blij mee zijn.
Maar niet te hard van stapel lopen; eerst maar eens kijken of we dit spel tegen Luik en Utrecht door kunnen trekken.
[ Voor 25% gewijzigd door Superkiwi op 24-09-2016 22:14 ]
Heerlijk, mooie wedstrijd.martinusz schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 19:40:
[...]
Nee hoor Ziyech, schone en Klaassen op het middenveld!
Ook zonder Traore op rechts, zou hij het beginnen te snappen?
Zou je je niet met je eigen club bezig moeten houden in plaats van hopen dat er geen prijs naar Rotterdam gaat? Beetje triest hoor, dat gedrag.dvdkiwi schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 21:55:
Het kampioenschap is wat mij betreft prioriteit één, want het is een zeer bijzondere met goud ingelegde schaal dit jaar.
Zonder dollen, dit spel doortrekken zou heel mooi zijn
Maar dat van die schaal meen ik
Maar inderdaad, een speciale 60jaar eredivisieschaal wil je toch gewoon zélf winnen?
Ik gun Feyenoord, zoals ik ook zeg, heus wel weer eens een kampioenschap, maar niet deze.
Is dat zo raar?
[ Voor 71% gewijzigd door Superkiwi op 24-09-2016 22:43 ]
Ik vond toch al dat het gouden randje veel beter bij blauw-wit staat dan bij rood-wit
- I can accurately say I was born on Earth, but it's not very precise. I can precisely say I was born at latitude 37.229N, longitude 115.811W, but that is not at all accurate - Matt Parker
...
EINDHOVEN - PSV-trainer Phillip Cocu schaamt zich voor de spreekkoren die uit-supporters zaterdagavond uitten op de tribune van stadion Woudestein. Aan het begin van de wedstrijd riepen supporters van de Eindhovenaren dat scheidsrechter Makkelie "de hoer van Amsterdam" is. De menigte verwees daarmee naar vermeende partijdigheid van de scheidsrechter in een duel vorig jaar tussen FC Utrecht en Ajax.
Toen Cocu de spreekkoren opmerkte maande hij zijn achterban om te stoppen met de spreekkoren. De wedstrijd werd korte tijd stilgelegd. Maar de spreekkoren bleven aanhouden. Na herhaalde waarschuwingen bonden de PSV-fans in en veranderden zij de toon van hun beledigingen.
Vete
De PSV-fans wilden revanche nemen voor een beslissing van Makkelie in de slotfase van vorig seizoen. Daarin kreeg Ajax een omstreden penalty in de strijd tegen FC Utrecht, waardoor de ploeg tot aan de laatste dag van de competitie de grootste kans had op de landstitel.
"De hoer van Amsterdam" is gewoon een lompe manier (zoals de harde kern van elke club dat doet) om te zeggen dat ze tegen de scheids zijn. De fans van PSV zingen vaak ook bij een (onterechte) beslissing van een scheidsrechter "hij is vriend van de Joden". Dat is precies hetzelfde. Nooit iets over gehoord.
Makkelie won het vertrouwen van de PSV supporters dan ook niet terug vandaag. Onterechte penalty en geen geel waar hij dat in wel 5 situaties had moeten doen. Maar hij trekt het geel dan niet. Zo kan hij aan het einde van de wedstrijd zeggen dat hij de wedstrijd in goede banen heeft geleid omdat hij zo weinig geel getrokken heeft. Iemand op de voet staan, hak trappen of een veelbelovende aanval afbreken is echter gewoon geel.
Maar "hij is vriend van de Joden" is wel ingeburgerd en gemeengoed? Dat hoor ik namelijk al zo lang ik PSV fan ben. Ik heb, ik denk, al 11 jaar een seizoenskaart en hoor het tientallen keren in een seizoen. Maar over "hij is vriend van de Joden" nog nooit iets gehoord.dutchgio schreef op zondag 25 september 2016 @ 00:15:
Geen verschil hoor, gewoon allebei triest.
Óf je moet het altijd doen óf nooit en negeren. Ik vind het maar raar waarom er nu opeens ophef is. Vooral als je weet wat de aanleiding is van de harde kern om dit te doen.
Ah de penalty was dus gewoon terechtFleximex schreef op zondag 25 september 2016 @ 00:12:
Iemand op de voet staan, hak trappen of een veelbelovende aanval afbreken is echter gewoon geel.
Verwijderd
Zou ik ook doen als ik continu voor hoer uitgemaakt zou wordenFleximex schreef op zondag 25 september 2016 @ 00:12:.
Makkelie won het vertrouwen van de PSV supporters dan ook niet terug vandaag. Onterechte penalty en geen geel waar hij dat in wel 5 situaties had moeten doen. Maar hij trekt het geel dan niet.
Het is raar dat ze het niet veel vaker doen.Fleximex schreef op zondag 25 september 2016 @ 00:20:
[...]
Maar "hij is vriend van de Joden" is wel ingeburgerd en gemeengoed? Dat hoor ik namelijk al zo lang ik PSV fan ben. Ik heb, ik denk, al 11 jaar een seizoenskaart en hoor het tientallen keren in een seizoen. Maar over "hij is vriend van de Joden" nog nooit iets gehoord.
Óf je moet het altijd doen óf nooit en negeren. Ik vind het maar raar waarom er nu opeens ophef is. Vooral als je weet wat de aanleiding is van de harde kern om dit te doen.
Ze moeten ook nooit vragen te stoppen maar het vak ontruimen.
De KNVB en scheidsrechters moeten veel vaker hard optreden. Tegen supporters die zich misdragen en voetballers.
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
Ah, je had de situatie dus niet gezien.
Ja hoor inclusief herhaling, de duikeling zag er nogal sukkelig uit, maar Willems speelt hem toch op z'n voet. En ik lees net dat je daar ook nog geel voor krijgtaicaramba schreef op zondag 25 september 2016 @ 09:11:
[...]
Ah, je had de situatie dus niet gezien.
Ja hoor. Omdat de calimero's in Eindhoven weer ergens niet tegen kunnen moet de KNVB zijn scheidsrechter planning aanpassen? Houd toch op man.Fleximex schreef op zondag 25 september 2016 @ 00:12:
Ach dat kan je toch verwachten. Je weet toch hoe de harde kern van een voetbalclub is. Als KNVB kan je hem toch een (half) seizoen even niet op een wedstrijd van PSV zetten.
Die heb ik nog nooit gehoord, maar dan mogen ze dat ook wel vaker keihard aanpakken. Maar goed, PSV heeft een wat meer knuffelbaar imago dus dat zal wel niet gebeuren.Fleximex schreef op zondag 25 september 2016 @ 00:20:
[...]
Maar "hij is vriend van de Joden" is wel ingeburgerd en gemeengoed? Dat hoor ik namelijk al zo lang ik PSV fan ben. Ik heb, ik denk, al 11 jaar een seizoenskaart en hoor het tientallen keren in een seizoen. Maar over "hij is vriend van de Joden" nog nooit iets gehoord.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Wel erg lullig voor Twente, helemaal als Vitesse nu de 1-1 erin schiet.
Verwijderd
Het doelpunt afkeuren was ook alles behalve normaal. Maar ik zie het wel weer gebeuren dat FC Twente er na woensdag, het afgekeurde doelpunt nog een keer bij genaaid wordtRedHat schreef op zondag 25 september 2016 @ 15:32:
Scheids in de rust in de kleedkamer van FC Twente geweest. Mag dat wel ?
Wel erg lullig voor Twente, helemaal als Vitesse nu de 1-1 erin schiet.
Niks, ze worden genaaid. Onterecht doelpunt afkeurd.Leon Zwiers schreef op zondag 25 september 2016 @ 15:41:
Heb het even gemist, was naar Utreg an het kijken. Wat heeft Twente nu weer geflikt?
Ah I see. Ja kan je wel een beetje op wachten na alles wat gebeurd is helaas.Sjurm schreef op zondag 25 september 2016 @ 15:45:
[...]
Niks, ze worden genaaid. Onterecht doelpunt afkeurd.
Zou wel erg zielig zijn als dat zo is. Maar die scheids lijkt er sws niet heel veel van te kunnenLeon Zwiers schreef op zondag 25 september 2016 @ 15:45:
[...]
Ah I see. Ja kan je wel een beetje op wachten na alles wat gebeurd is helaas.
Verwijderd
Al vind ik het in dit geval niet zo erg... Go Vitesse!
nog niks gezien maar kreeg eerder melding van 2-0 en dat werd weer teruggezet
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Meerdere scheidsrechterlijke dwalingen. Terecht doelpunt afgekeurd en 100% penalty ontnomenHackus schreef op zondag 25 september 2016 @ 16:25:
Twente 2-1 Vitesse !
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Scheids is wel blij dat Twente gewonnen heeft denk ik zo. Wedstrijd van NEC was saai, Twe - Vit was ook niet alles ( Vitesse 0,0 tempo ), Ajax was wel oké. Nu maar Feyenoord kijken in de hoop nog een leuk wedstrijdje te zien.Hackus schreef op zondag 25 september 2016 @ 16:25:
Twente 2-1 Vitesse !
Dat is ×loteL1nt schreef op zondag 25 september 2016 @ 16:26:
[...]
Meerdere scheidsrechterlijke dwalingen. Terecht doelpunt afgekeurd en 100% penalty ontnomen
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Verwijderd
Sorry dat ik het zeg maar dat je zonder het te zien alweer gaat janken over Twente. Kon ook bijna niet anders naar de zielige reacties toen er nog zoveel onrust was bij de club.Leon Zwiers schreef op zondag 25 september 2016 @ 15:45:
[...]
Ah I see. Ja kan je wel een beetje op wachten na alles wat gebeurd is helaas.
Kerel, ben ik aan het klagen over t spel van twente? Nee. Constateer alleen maar dat twente niet alleen tegen Vitesse speelt, maar ook tegen de knvb/scheids. Niet zo op je pik getrapt door niets man.Verwijderd schreef op zondag 25 september 2016 @ 16:30:
[...]
Sorry dat ik het zeg maar dat je zonder het te zien alweer gaat janken over Twente. Kon ook bijna niet anders naar de zielige reacties toen er nog zoveel onrust was bij de club.
Was uiteindelijk wel een verdiende overwinning voor twente. Die huurlingen worden de redding dit seizoen. Heeft die Ted v Leeuwen nog goed gedaan voordat ie gewipt werd
Verwijderd
Ik heb je ook meerdere malen zien lopen klagen over Twente in het FC Twente - hoe nu verder topic. Vandaar ook mijn reactie. Je hebt het over "alles wat er gebeurd is" wat volgens mij gewoon een verwijzing is naar wat er in het bovenstaande topic allemaal besproken is.Leon Zwiers schreef op zondag 25 september 2016 @ 16:35:
[...]
Kerel, ben ik aan het klagen over t spel van twente? Nee. Constateer alleen maar dat twente niet alleen tegen Vitesse speelt, maar ook tegen de knvb/scheids. Niet zo op je pik getrapt door niets man.![]()
Was uiteindelijk wel een verdiende overwinning voor twente. Die huurlingen worden de redding dit seizoen. Heeft die Ted v Leeuwen nog goed gedaan voordat ie gewipt werd
Er is reden genoeg om over twente te klagen. Maar dat doet er nu niet meer toe toch? En voordat je dingen gaat aannemen zonder onderbouwing kan je ook altijd om verduidelijking vragen voordat je conclusies trekt Dat zou je als twente supporter al helemaal moeten weten na de hele fraude/faillisements/licentiezaak.Verwijderd schreef op zondag 25 september 2016 @ 16:39:
[...]
Ik heb je ook meerdere malen zien lopen klagen over Twente in het FC Twente - hoe nu verder topic. Vandaar ook mijn reactie. Je hebt het over "alles wat er gebeurd is" wat volgens mij gewoon een verwijzing is naar wat er in het bovenstaande topic allemaal besproken is.
Edit: Mijn god dat kapsel van die Rutjes. Blijf me erover verbazen dat ie er vrijwillig zo bijloopt
[ Voor 6% gewijzigd door LZ86 op 25-09-2016 16:44 ]
Verwijderd
Natrappen zal vast leuk zijn gok ik. Die aanname was vanwege je negativeberichten over Twente, waarom zou ik in godsnaam dan nog om duidelijkheid vragen.Leon Zwiers schreef op zondag 25 september 2016 @ 16:42:
[...]
Er is reden genoeg om over twente te klagen. Maar dat doet er nu niet meer toe toch? En voordat je dingen gaat aannemen zonder onderbouwing kan je ook altijd om verduidelijking vragen voordat je conclusies trekt Dat zou je als twente supporter al helemaal moeten weten na de hele fraude/faillisements/licentiezaak.
Edit: Mijn god dat kapsel van die Rutjes. Blijf me erover verbazen dat ie er vrijwillig zo bijloopt
Maar je begint alweer met zielig gedrag vertonen dus doei he
Tuurlijk jongen, ik doe hier zielig....Verwijderd schreef op zondag 25 september 2016 @ 16:48:
[...]
Natrappen zal vast leuk zijn gok ik. Die aanname was vanwege je negativeberichten over Twente, waarom zou ik in godsnaam dan nog om duidelijkheid vragen.
Maar je begint alweer met zielig gedrag vertonen dus doei he
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Vitesse speelde overigens als een natte krant zo slecht en twente met een paar mooie uitvallen toch best gevaarlijk. De huurlingen gaan het verschil maken dit seizoen.
(http://sportnieuws.nl/voe...nterecht-afgekeurd-video/)
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Hoewel het slechts een voetje was, buitenspel was het.
Nou was Roda ook dramatisch, maar Feyenoord stond gewoon weer als een huis. Willem II en NEC nog voordat Ajax naar de Kuip komt.
Verwijderd
Dit topic is gesloten.
![]()
]Voor de FIFA-perikelen: [Voetbal] FIFA-perikelen en opvolging Blatter
Voor buitenlandse competities: [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2016/2017
Voor FC-Twente: FC Twente - hoe nu verder