Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2016/2017 - Deel 1 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 42 ... 101 Laatste
Acties:
  • 172.063 views

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 17:54

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Han schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 11:26:
Het slachtoffer op het middenveld bij Ajax na de komst van Ziyech is bekend: Lasse Schöne

Lasse Schöne keert waarschijnlijk terug naar zijn Denemarken; Bröndby IF. Blijf het één van mijn favoriete middenvelders vinden. Ondanks dat hij transfervrij overkwam naar Ajax was hij toch verrassend waardevol. Jammer maar helaas, ik kan mij voorstellen dat hij er voor kiest om te spelen in plaats van op de bank bij Ajax.
Erg jammer maar wel heel begrijpelijk. Hij vond het niet erg om geen basisspeler te zijn maar het lijkt er nu op dat hij blij moet zijn als hij überhaupt speelt.

Ik wens hem veel succes want heb altijd veel sympathie voor hem gehad.
Baseman77 schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 09:31:
Je hebt helemaal gelijk...Bazoer heeft altijd een voorbeeldige mentaliteit gehad en Ziyech is het toonbeeld van de ultieme prof :z
Maar hou vooral je oogkleppen op en sta verder niet open voor andere argumenten ;w

Wat De Jong ermee te maken heeft is mij trouwens een raadsel.
Kom de volgende keer vooraf met je argumenten, dan staan ze een stuk sterker. Ik ben gerust kritisch op de spelers en maak mij ook zorgen om de mentaliteit van Ziyech, maar de mate waarin het nu ineens benadrukt moet worden in lachwekkend. Ik kom niet verder dan afgunst. :)

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Verwijderd

Schone is een voorbeeldprof. Een speler met inzicht en een zeer goede techniek. Waarvan je weet dat hij altijd een voldoende scoort als je 'm opstelt. Jammer dat hij gaat.

Had liever gezien dat hij de backup werd van Traoré (als rechtsbuiten) en dat El Ghazi op de tjoektjoek naar Italie wordt gezet....wat natuurlijk nog steeds mogelijk is.

• Baseman77
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 16:26

Baseman77

We move

Gonadan schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 11:32:
Kom de volgende keer vooraf met je argumenten, dan staan ze een stuk sterker.
Ten tijde van de transfer van Bazoer naar Ajax was ik niet eens lid hier, dus zonder tijdmachine is het dan best lastig om vooraf met argumenten te komen...

Wat betreft Ziyech heb ik mijn twijfels hierover uitgesproken vanaf het moment dat de transfer naar Ajax ineens toch realistisch werd, daarvoor gaf Ajax namelijk meerdere malen aan geen interesse te hebben en dan vind ik het zinloos om een 'eventueel, het zou kunnen zijn, stel dat' verhaaltje af te steken.
Ik ben gerust kritisch op de spelers en maak mij ook zorgen om de mentaliteit van Ziyech, maar de mate waarin het nu ineens benadrukt moet worden in lachwekkend. Ik kom niet verder dan afgunst. :)
Dan zit je wat mij betreft fout, maar ik vind het prima verder.
Ik ben blij dat PSV hem afgewezen heeft, omdat ik verwacht dat hij het teamproces ondermijnt. Daarbij vind ik hem als middenvelder verdedigend te kwetsbaar en heeft PSV met Pereiro al een rechtsbuiten die naar binnen trekt.

Hopelijk krijg ik gelijk (aangezien PSV daarvan profiteert >:) ), maar ik heb er geen enkele moeite mee om mijn ongelijk toe te geven als Ziyech toch de ontbrekende schakel blijkt te zijn bij Ajax.

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 07:52
martinusz schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 10:45:
[...]

Is bij ZIggo ook, 7,95 voor 1 wedstrijd :X 8)7 dus zullen veel mensen alsnog maar abbo afsluiten omdat het voordeliger is, precies wat ze willen natuurlijk.
Als ze een wedstrijd goedkoop maken, zullen er heel wat abbo's sneuvelen, omdat je bij wijze van spreken alleen de Ajax wedstrijden dan besteld, daar verdienen ze niet genoeg aan.

Wel jammer, want ik zou dus wel per wedstrijd willen betalen, maar niet 7,95 ;(
Dan heb je nog geluk, ik wilde laatste liverpool arsenal? kijken, dat kon alleen als ik een abo afsloot voor 9,99

Ik heb overigens fox helemaal opgezegd omdat ere divisie mij nog weinig kan interesseren maar wilde nog wel BPL kijken, met de huidge constructies laat ik dat ook maar varen.

• mannowlahn
Baseman77 schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 11:53:
[...]

Ten tijde van de transfer van Bazoer naar Ajax was ik niet eens lid hier, dus zonder tijdmachine is het dan best lastig om vooraf met argumenten te komen...

Wat betreft Ziyech heb ik mijn twijfels hierover uitgesproken vanaf het moment dat de transfer naar Ajax ineens toch realistisch werd, daarvoor gaf Ajax namelijk meerdere malen aan geen interesse te hebben en dan vind ik het zinloos om een 'eventueel, het zou kunnen zijn, stel dat' verhaaltje af te steken.

[...]

Dan zit je wat mij betreft fout, maar ik vind het prima verder.
Ik ben blij dat PSV hem afgewezen heeft, omdat ik verwacht dat hij het teamproces ondermijnt. Daarbij vind ik hem als middenvelder verdedigend te kwetsbaar en heeft PSV met Pereiro al een rechtsbuiten die naar binnen trekt.

Hopelijk krijg ik gelijk (aangezien PSV daarvan profiteert >:) ), maar ik heb er geen enkele moeite mee om mijn ongelijk toe te geven als Ziyech toch de ontbrekende schakel blijkt te zijn bij Ajax.
De ontbrekende schakel bij ajax is een agressieve leider, en dat is ziyech ook niet.

• rikoos
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-09 14:37
Vos schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 17:35:
[...]

De talenten van jouw club werden toch ook gelijk Oranje in geroepen? Is imo niet perse Ajax eigen, maar een Nederlands iets. Jonge spelers krijgen gewoon (bijna) altijd een terugval, als ze daar bovenop komen dan kan je pas beter oordelen vind ik.
Mijn club? Nee die werden niet geselecteerd hoor ;-) Het gaat mij om de opmerking van Blind dat hij wel mensen uit de selectie zet die naar zijn mening niet presteren of niet spelen maar bij deze gasten heeft hij schijnbaar een andere richtlijn. Gewoon niet consequent daar gaat het mij om. Ik geloof echt wel dat deze gasten talenten zijn maar ze hebben nog niets bewezen en toch worden ze geselecteerd ondanks hun drama spel de laatste maanden.

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 16:42
Verwijderd schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 11:46:
Schone is een voorbeeldprof. Een speler met inzicht en een zeer goede techniek. Waarvan je weet dat hij altijd een voldoende scoort als je 'm opstelt. Jammer dat hij gaat.

Had liever gezien dat hij de backup werd van Traoré (als rechtsbuiten) en dat El Ghazi op de tjoektjoek naar Italie wordt gezet....wat natuurlijk nog steeds mogelijk is.
Is al bekend dat hij gaat dan?
Alleen interesse toch, is nog maar de vraag of hij daar ook op in gaat. In een eerder bericht (post van mij) gaf hij ook aan graag te willen blijven en een reserverol niet erg te vinden.
Ik zie hem ook liever blijven, goede speler. Mocht El Ghazi nog worden verkocht kan hij ook meer aan spelen toe komen.

• HeatWave
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-05 22:01

HeatWave

Back to my tweakersroots!

100 keer liever Schone dan El Ghazi, die gast doet 2 acties per pot en vindt dat ie met zijn goddelijke talent wel weer genoeg gedaan heeft :').

A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17:12
muffstuff schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 12:07:
[...]

De ontbrekende schakel bij ajax is een agressieve leider, en dat is ziyech ook niet.
Die missen ze achterin vooral, voorin kan Klaassen dat wel aardig op zich nemen.

Float like a butterfly, sting like a bee.

• rikoos
Baseman77 schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 11:53:
[...]

Dat was ook mijn reactie, hij wilde zelf eerst ook niet naar ajax (buitenland) en ajax wilde hem ook niet (sterker nog hij was niet nodig). Door de malaise de laatste weken bij ajax was een grote aankoop nodig om het publiek rustig te krijgen en dat hebben ze natuurlijk behoorlijk gedaan qua spelers, veruit de beste aankopen/huur overeenkomsten hebben ze afgesloten met spelers maar het lijkt me geen goed begin van een "huwelijk" eerst ben je niet welkom en 2 weken later ben je de verlosser 8)7

Laat ik wel zeggen dat ik jaloers ben dat Traore en Ziyech in Amsterdam spelen, had ik niet verwacht dat beide nog in een competitie als de Eredivisie willen spelen.

PS 12 miljoen voor El Ghazi!?!?!?!?! BIZAR !!!! Wat iemand al eerder schreef, Blijkbaar heeft Twente Ziyech VEEL te goedkoop aan ajax weggedaan maar waarschijnlijk zal bij een verkoop een behoorlijk percentage richting Twente gaan dan want dit is echt een schijntje als je ziet wat voor bizar bedrag Ajax heeft gevangen voor veel mindere speler.

[ Voor 12% gewijzigd door rikoos op 31-08-2016 12:38 ]

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11:36
kx22 schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 10:26:
Sinds dit jaar kan je geen Fox Sports GO abonnement meer afsluiten.
Via deze link is het mij alsnog gelukt: https://bestellen.foxsports.nl/live
Eerste maand is €7,95 en de maanden erna is 15,95.
Maandelijks opzegbaar. Dus na de 7,95 periode zal ik het wel weer stop zetten.

Zit nu te denken of ik niet heel dom ben geweest.
Aankomende 2 weken is geen voetbal. Dus betaal 2 weken voor niets.
Wilde het eigenlijk alleen testen of het werkt.
Doet het dus wel :D.
Via KPN betaal ik nu € 7,50 per maand, daarmee kan ik ook op Go :)

XXXVI

• dutchgio
rikoos schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 12:35:
[...]
PS 12 miljoen voor El Ghazi!?!?!?!?! BIZAR !!!! Wat iemand al eerder schreef, Blijkbaar heeft Twente Ziyech VEEL te goedkoop aan ajax weggedaan maar waarschijnlijk zal bij een verkoop een behoorlijk percentage richting Twente gaan dan want dit is echt een schijntje als je ziet wat voor bizar bedrag Ajax heeft gevangen voor veel mindere speler.
Er is helemaal geen doorverkooppercentage afgedwongen, Twente koos ervoor om nu geld te ontvangen.

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Door de malaise de laatste weken bij ajax was een grote aankoop nodig om het publiek rustig te krijgen en dat hebben ze natuurlijk behoorlijk gedaan qua spelers, veruit de beste aankopen/huur overeenkomsten hebben ze afgesloten met spelers maar het lijkt me geen goed begin van een "huwelijk" eerst ben je niet welkom en 2 weken later ben je de verlosser 8)7
Je praat de populistische pers na. Je kan ook stellen dat Ajax op een pijnlijke wijze heeft moeten concluderen dat de huidige selectie alleen goed genoeg is voor het spel wat Frank de Boer heeft gespeeld. Maar Ajax heeft met de komst van Bosz overduidelijk gekozen voor een aanvallender tactiek. Dan kan je twee dingen doen, of teruggaan naar de tactiek en speelwijze van de afgelopen jaren, wat steeds meer gemor opleverde (voetbal is ook entertainment, publiek wil waar voor hun geld, etc.) of je laat enkele spelers gaan die door de mand zijn gevallen danwel geen vaste waarde meer zijn en je trekt spelers aan die passen in het nieuwe plaatje.

En Ziyech past gewoon in dat nieuwe plaatje. De afgelopen wedstrijden zag je weer het breien terugkomen, pauzeloos de bal rond, niemand die een mooie/slimme/effectieve pass in huis had die een verdedigende ploeg doet openrijten. Geen middenvelder die een creatieve oplossing had wanneer er druk werd gezet, waardoor er steeds meer achteruit gevoetbald werd en er gaten ontstonden tussen de linies. De ene helft, met name de voorhoede en enkele middenvelders, hielden zich aan het aanvallende plan terwijl de andere helft zich liet inzakken.

Als je wel een middenvelder hebt die over die ene pass beschikt dan is de kans groot dat de poppetjes wel op de juiste plek blijven. Al is het alleen al omdat de tegenstander die ene pass gaat vrezen en daardoor minder druk gaat zetten, minder inzakt omdat ze toch uit elkaar worden gespeeld of een extra mannetje nodig hebben om die creatieve middenvelder af te vangen.

Maar goed, het is maar hoe je het wilt zien. Je kan Ajax afbranden vanwege de transfers of je kan ze prijzen. Voorlopig heeft Overmars twee fantastische spelers weten te strikken en heeft hij aan de andere kant maximaal rendement weten te halen bij de verkoop van spelers ;)
Ajax heeft 11 miljoen betaald, wat nog kan oplopen tot 12 miljoen (overwintering Europa League, kampioenschap) en er is geen verkooppercentage bedongen door Twente. Dan was het aankoopbedrag namelijk lager en Twente heeft het geld nu nodig (wat nu maar weer eens blijkt.)

En voor wat betreft El Ghazi ten opzichte van Ziyech spelen drie zaken een grote rol:

1) El Ghazi speelt bij Ajax (goed voor de waarde is meerdere keren gebleken)
2) Ziyech speelt bij Twente (mindere naam, slechte financiële status
3) Overmars

[ Voor 17% gewijzigd door Han op 31-08-2016 12:51 ]

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Joostje123
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15:57
kx22 schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 10:26:
Sinds dit jaar kan je geen Fox Sports GO abonnement meer afsluiten.
Via deze link is het mij alsnog gelukt: https://bestellen.foxsports.nl/live
Eerste maand is €7,95 en de maanden erna is 15,95.
Maandelijks opzegbaar. Dus na de 7,95 periode zal ik het wel weer stop zetten.

Zit nu te denken of ik niet heel dom ben geweest.
Aankomende 2 weken is geen voetbal. Dus betaal 2 weken voor niets.
Wilde het eigenlijk alleen testen of het werkt.
Doet het dus wel :D.
Vorig jaar was het veel en veel goedkoper en kreeg je ook nog alles.
Nu geen Tennis geen andere sporten, geen buitelands voetbal.

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12-11 20:17
Han schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 12:47:
Maar goed, het is maar hoe je het wilt zien. Je kan Ajax afbranden vanwege de transfers of je kan ze prijzen. Voorlopig heeft Overmars twee fantastische spelers weten te strikken en heeft hij aan de andere kant maximaal rendement weten te halen bij de verkoop van spelers ;)
Per saldo heel goed gedaan, maar het lijkt wel van toeval en korte termijn aan elkaar te houden. Daarnaast denk ik dat Ajax nog meer behoefte heeft aan een echte spits (hoewel Dolberg kende we 2 maanden geleden nog niet) en een verdediger (een back die in het plaatje van Bozs past bijvoorbeeld).

Ajax heeft het zichzelf moeilijk gemaakt. Niets hield ze tegen om Ziyech eind mei vast te leggen. Dat was waarschijnlijk goedkoper geweest (want paniek bij Twente) en sportief beter. En je kan je afvragen of de transfers van Milik en Cilessen nou echt goed is gedaan van Overmars of dat er gewoon een paar "gekken" aan de andere kant van de tafel zaten.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• mannowlahn
[...]

geen doorverkoop percentage zoals ik het begreep omdat twente dan numinder geld zou krijgen en die hebben dat geld hard nodig.

• rikoos
Han schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 12:47:
[...]

Je praat de populistische pers na.
......

En Ziyech past gewoon in dat nieuwe plaatje.
Ik roep gewoon wat Ajax zelf heeft geroepen hoor :-)

http://www.ajaxinside.nl/items/lees/16710/Bosz-over-Ziyech-Ik-heb-al-teveel-middenvelders
Ik schreef volgens mij: Laat ik wel zeggen dat ik jaloers ben dat Traore en Ziyech in Amsterdam spelen, had ik niet verwacht dat beide nog in een competitie als de Eredivisie willen spelen.

Lijkt mij niet echt afbranden toch, dus wel goed lezen wat er staat :-)

Verwijderd

dutchgio schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 12:12:
[...]

Is al bekend dat hij gaat dan?
Alleen interesse toch, is nog maar de vraag of hij daar ook op in gaat. In een eerder bericht (post van mij) gaf hij ook aan graag te willen blijven en een reserverol niet erg te vinden.
Ik zie hem ook liever blijven, goede speler. Mocht El Ghazi nog worden verkocht kan hij ook meer aan spelen toe komen.
Ik las een twitterbericht dat hij met de voorzitter (of bestuurslid) van de club in een hotel in Kopenhagen aan het babbelen zou zijn. Denk wel dat de kans groot is though. Stiekem hoop ik ook dat hij blijft en dat El Ghazi gaat.

• Han
  • Niet online

Han

ph4ge schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 12:52:
Per saldo heel goed gedaan, maar het lijkt wel van toeval en korte termijn aan elkaar te houden.
Dat het zo lijkt is omdat jij dat graag zo wil zien. Als het om één speler zou gaan dan zou ik wellicht daar in meegaan, echter wanneer je het rijtje bekijkt wat Overmars heeft weten te bereiken dan neem ik daar gewoon mijn petje voor af;

• Arek Milik € 32,000,000,-
• Jasper Cillissen € 12.000.000,-
• Victor Fischer € 5.000.000,-
• Anwar El Ghazi € 13.000.000,-
• Christian Eriksen € 13.500.000,-
• Daley Blind € 17.500.000,-
• Jan Vertonghen € 12.500.00,- (wel/niet Overmars?)
• Siem de Jong € 8.700.000,-
• Toby Alderweireld € 7.000.000,-
Daarnaast denk ik dat Ajax nog meer behoefte heeft aan een echte spits (hoewel Dolberg kende we 2 maanden geleden nog niet) en een verdediger (een back die in het plaatje van Bozs past bijvoorbeeld).
Qua back ben ik het helemaal met je eens, maar ook een goede verdediger zal niet misstaan. Voor wat betreft de spitsen, altijd een lastig verhaal bij Ajax. Echter ben ik er van overtuigd dat Traore een absolute meerwaarde zal zijn en dat Dolberg volgend seizoen een waardige Ajax spits gaat worden.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15:54

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Han schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 13:10:
[...]
Dat het zo lijkt is omdat jij dat graag zo wil zien. Als het om één speler zou gaan dan zou ik wellicht daar in meegaan, echter wanneer je het rijtje bekijkt wat Overmars heeft weten te bereiken dan neem ik daar gewoon mijn petje voor af;

[...]

Is ie weg dan?

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• ilhanko
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Han schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 13:10:
[...]

[...]
Qua back ben ik het helemaal met je eens, maar ook een goede verdediger zal niet misstaan. Voor wat betreft de spitsen, altijd een lastig verhaal bij Ajax. Echter ben ik er van overtuigd dat Traore een absolute meerwaarde zal zijn en dat Dolberg volgend seizoen een waardige Ajax spits gaat worden.
Toby en Christian te goedkoop weggedaan achteraf, verder inderdaad goed gedaan door Marc. Vraag me alleen af waarom er zo gehamerd wordt op de matige verdediging. Vorig seizoen toch de minste tegengoals/het vaaktst de 0 gehouden? En waarom is Tete al afgeschreven door Bosz/de media? :|

• Han
  • Niet online

Han

Bijna, vanavond rond 22.00 uur even op VI kijken :)

• Gonadan

Gonadan

martinusz schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 12:34:
Die missen ze achterin vooral, voorin kan Klaassen dat wel aardig op zich nemen.
Ik vond Onana anders best agressief achterin. :D

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Han
  • Niet online

Han

rikoos schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 13:00:
Ik roep gewoon wat Ajax zelf heeft geroepen hoor :-)
Nee hoor, dat doe je niet, tenzij je wat anders roept dan wat je hier post ;)

Jij:
[...]
Door de malaise de laatste weken bij ajax was een grote aankoop nodig om het publiek rustig te krijgen
Bosz:
"Hij is een middenvelder en op dit moment heb ik acht middenvelders. Dat zijn er al te veel"
[...]
"Ziyech is een heel goede speler, maar er zouden eerst jongens moeten vertrekken."
Ik lees nergens dat Bosz vanwege de malaise een grote aankoop doet om het publiek rustig te krijgen. Dat maak jij er van. En zoals ik al aangaf enkele posts hierboven, er zijn eenvoudig andere redenen aan te dragen waarom Ziyech is gehaald.

• Outerspace

Outerspace

Han schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 13:28:
[...]

Bijna, vanavond rond 22.00 uur even op VI kijken :)
Ik laat mij in dit geval positief verrassen ;)

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 14:53
ilhanko schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 13:15:
[...]

Toby en Christian te goedkoop weggedaan achteraf, verder inderdaad goed gedaan door Marc. Vraag me alleen af waarom er zo gehamerd wordt op de matige verdediging. Vorig seizoen toch de minste tegengoals/het vaaktst de 0 gehouden? En waarom is Tete al afgeschreven door Bosz/de media? :|
Volgens mij had Eriksen nog maar 1 jaar contract? (correct me if i'm wrong). In dat geval is ook die 13,5 miljoen gewoon echt goed onderhandeld.

• Han
  • Niet online

Han

KingKoning schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 13:36:
Volgens mij had Eriksen nog maar 1 jaar contract? (correct me if i'm wrong). In dat geval is ook die 13,5 miljoen gewoon echt goed onderhandeld.
Toby Alderweireld ook; contract tot en met medio 2014, vertrokken in de zomer van 2013 :)

• rikoos
Han schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 13:35:
Ik lees nergens dat Bosz vanwege de malaise een grote aankoop doet om het publiek rustig te krijgen. Dat maak jij er van. En zoals ik al aangaf enkele posts hierboven, er zijn eenvoudig andere redenen aan te dragen waarom Ziyech is gehaald.
Dat er genoeg reden zijn om hem erbij te hebben dat wisten we vorig jaar al want dat staat helemaal niet ter discussie want dat kan zlefs mijn oma nog wel verzinnen alleen Bosz heeft openlijk op TV en in diverse kranten wat anders geroepen (hij was niet nodig) en betreft het publiek, doe nou niet of er geen onrust was. Lees alle fora op internet hoe onrustig het is en wat de supporters eisen. Dan kan je nu wel doen alsof dat niet was maar dat is je kop in het zand steken denk ik dan.

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Han schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 13:40:
[...]

Toby Alderweireld ook; contract tot en met medio 2014, vertrokken in de zomer van 2013 :)
Sowieso is 7.000.000 voor een verdediger als Alderweireld prima imho, de Vrij bijv. was net wat jonger dan Alderwield en kostte 8.5 miljoen (ook met één jaar contract) en Vertonghen (ik denk de beste van deze 3) 12.5 miljoen.

Last.fm | Code Talks

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13:54

Vos

AFCA

rikoos schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 12:11:
[...]

Mijn club? Nee die werden niet geselecteerd hoor ;-) Het gaat mij om de opmerking van Blind dat hij wel mensen uit de selectie zet die naar zijn mening niet presteren of niet spelen maar bij deze gasten heeft hij schijnbaar een andere richtlijn. Gewoon niet consequent daar gaat het mij om. Ik geloof echt wel dat deze gasten talenten zijn maar ze hebben nog niets bewezen en toch worden ze geselecteerd ondanks hun drama spel de laatste maanden.
Ik bedoel er in gepraat, niet daadwerkelijk geselecteerd.

Verder geheel mee eens dat er geselecteerd moet worden op vorm. Voor een speler als Robben zou je misschien een uitzondering kunnen maken, maar die is in slechte vorm nog de beste ;).

• Han
  • Niet online

Han

rikoos schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 14:09:
Dat er genoeg reden zijn om hem erbij te hebben dat wisten we vorig jaar al want dat staat helemaal niet ter discussie want dat kan zlefs mijn oma nog wel verzinnen alleen Bosz heeft openlijk op TV en in diverse kranten wat anders geroepen (hij was niet nodig)
Nu zeg je eindelijk iets wat gewoon helemaal waar is... Ja, Ziyech is een aanwinst voor elke eredivisieclub en ja Bosz heeft inderdaad geroepen dat hij niet nodig was. Het lijkt wel of je mijn posting negeert, waar ik nota bene beaam dat ze dat riepen. Ajax was van mening dat de huidige selectie voldeed en dat deed het niet. Dus toen zijn ze naar oplossingen gaan kijken en hebben die in de vorm van Ziyech gevonden; oude materiaal er uit, nieuw creatief materiaal er in.

Maar dat was ook absoluut niet de issue, het ging mij om die onzin die jij er bij verzint om het te dramatiseren. Gewoon nergens voor nodig, nergens op gebaseerd en kinderachtig.
...en betreft het publiek, doe nou niet of er geen onrust was. Lees alle fora op internet hoe onrustig het is en wat de supporters eisen. Dan kan je nu wel doen alsof dat niet was maar dat is je kop in het zand steken denk ik dan.
Ik kan mij niet herinneren dat ik dit ergens loopt te ontkennen of anders stel. Er is zeker onrust. Maar als jij loopt te verkondigen dat ze Ziyech hebben gekocht als, zoals jij het stelt, 'grote aankoop om het publiek rustig te krijgen' dan loop je gewoon uit je nek te lullen en te trollen.

Sjees, bij jou is het echt een kwestie van selectief lezen en verkloot-de-quote :z

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14:43
KingKoning schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 13:36:
[...]

Met hem was er geloof ik ook een afspraak gemaakt.
Als er een goede club kwam en hij wilde weg mocht hij voor een bepaald bedrag weg.
Als zich niemand zou melden zou hij met 1 jaar verlengen.

• Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 12:08

Qu3st

El Ghazi blijft bij Ajax.
De media draaien weer overuren. Ik ook, maar dan bij Jong Oranje en Ajax! Door hard te werken wil ik het vertrouwen terug winnen en de echte Anwar laten zien. Ondanks dat het nu slechter met mij gaat bij Ajax wil ik helemaal niet weg bij de mooiste club van NL.Ik ben nog steeds in ontwikkeling en leer dagelijks bij, dus Ajax is voorlopig nog niet van mij af! :P
Bron: https://twitter.com/AElGhazi7?ref_src=twsrc%5Etfw

• Han
  • Niet online

Han

Op z'n minst opvallend te noemen.. De clubs waren er al uit, dus El Ghazi heeft zelf besloten om te blijven, hij mocht weg van Ajax. Had echt verwacht dat hij de stap naar Milan wel zag zitten.

• dutchgio
Hij heeft een gelimiteerde afkoopsom in z'n contract van die genoemde 12/13 miljoen naar verluid, dus als een club dat wil betalen is het al akkoord en kunnen ze onderhandelen met El Ghazi zelf.

Maar hij wil zelf dus niet. Ziet misschien ook wel in dat hij daar zelf nog niet echt klaar voor is.

• Deadsy
Depay blijft dus bij United, zou hij veel aan spelen komen dit seizoen?

• Quad
  • Laatst online: 17:58

Quad

Doof

Wel knap gesproken, respect daarvoor. Als hij nu op het veld keihard knokt en geen domme acties maakt dan heeft hij gewoon potentie.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️
nggyu nglyd

• Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 12:08

Qu3st

Quad schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 18:47:
[...]

Wel knap gesproken, respect daarvoor. Als hij nu op het veld keihard knokt en geen domme acties maakt dan heeft hij gewoon potentie.
Ik mag hem als mens sowieso. In het veld lijkt hij een erg verwaand persoon. Maar heb ooit een docu van hem gezien en daarin was hij heel normaal, sprak duidelijk en was met beide voeten op de grond. Maar kan ook zijn dat zijn moeder bij dat gesprek aanwezig was haha.

• Gonadan

Gonadan

Han schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 18:09:
Op z'n minst opvallend te noemen.. De clubs waren er al uit, dus El Ghazi heeft zelf besloten om te blijven, hij mocht weg van Ajax. Had echt verwacht dat hij de stap naar Milan wel zag zitten.
Welke clubs? Het was niet meer dan een zaakwaarnemer die hem aangeboden heeft. Omdat er een mooie afkoopsom in staat denken de media dat het ook zo allemaal even gebeurt. Verder heb ik helemaal niets concreets gezien.

Overigens zijn dit soort uitspraken over het algemeen wel voorbode van een transfer. :+

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Baseman77

Baseman77

We move

Han schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 16:19:
Ik kan mij niet herinneren dat ik dit ergens loopt te ontkennen of anders stel. Er is zeker onrust. Maar als jij loopt te verkondigen dat ze Ziyech hebben gekocht als, zoals jij het stelt, 'grote aankoop om het publiek rustig te krijgen' dan loop je gewoon uit je nek te lullen en te trollen.
Zo, jouw wereld is wel erg zwart-wit.
Bosz heeft notabene aangegeven dat de slechte resultaten en daardoor ontstane onrust invloed gehad hebben op de beslissing om Ziyech uiteindelijk wel te halen. rikoos heeft wel degelijk een punt. Wie heeft het na de winst op GAE en de komst van Ziyech namelijk nog over de uitschakeling voor de CL en de zwakke prestaties van Overmars?
Han schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 18:09:
Hoe kom je er eigenlijk bij dat de clubs er al uit waren? Dat vind ik nergens terug.
Ik vind het heel erg lijken op een opzetje tussen Overmars en Mike Verweij (van de Telegraaf), om op deze wijze de afkoopsom voor El Ghazi openbaar te maken.
Deadsy schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 18:46:
Mourinho wilde hem niet verhuren/verkopen, maar Mourinho werkt nu eenmaal graag met een groep van 22 spelers. Memphis zal ongetwijfeld speeltijd krijgen, hopelijk kan hij daarin overtuigen en zich terug vechten.

[ Voor 13% gewijzigd door Baseman77 op 31-08-2016 19:26 ]

• Han
  • Niet online

Han

Baseman77 schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 19:23:
Zo, jouw wereld is wel erg zwart-wit.
Valt best hoor... ik geniet van een zeer kleurrijk en fijn leven, prima wereld vanuit hier ;)
Bosz heeft notabene aangegeven dat de slechte resultaten en daardoor ontstane onrust invloed gehad hebben op de beslissing om Ziyech uiteindelijk wel te halen. rikoos heeft wel degelijk een punt.
Zoals al meerdere keren aangegeven, ja, de slechte resultaten hebben zeker bijgedragen aan de komst van Ziyech, al.meerdere keren beaamt. Maar zoals rikoos het stelt dat een club een grote aankoop doet om fans rustig te krijgen is gewoon de reinste onzin.
Ik kijk uit naar de bron waarin Overmars of überhaupt iemand bij Ajax dat heeft gezegd. Het is niks anders dan een aanname.
Wie heeft het na de winst op GAE en de komst van Ziyech namelijk nog over de uitschakeling voor de CL en de zwakke prestaties van Overmars?
Blijkbaar nog genoeg mensen en gebruikers hier. Zo vaak zelfs dat het nodig was om een opsomming geven van wat Overmars wel allemaal goed heeft gedaan. En over de uitschakeling zal nog lang en vaak worden nagepraat. Genoeg mensen die dat te pas en te onpas (terecht) zullen inwrijven.
Hoe kom je er eigenlijk bij dat de clubs er al uit waren? Dat vind ik nergens terug.
Ik heb vele bronnen binnen het betaalde voetbal, waaronder bij Ajax. En Ajax heeft vandaag schriftelijk een bod ontvangen van 12 miljoen en geaccepteerd.

Neemt niet weg dat ik zeer verbaasd ben dat El Ghazi niet is vertrokken en zelf heeft gekozen om te blijven.
Ik vind het heel erg lijken op een opzetje tussen Overmars en Mike Verweij (van de Telegraaf), om op deze wijze de afkoopsom voor El Ghazi openbaar te maken.
En met dat soort domme uitspraken/aannames diskwalificeer je je zelf behoorlijk :z :')

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-11 12:24
Ik snap al die sporters niet die naar Turkije ( of Griekenland gaan ) je neemt jezelf dan toch niet meer serieus.

De Jong, Sneijder van Persie hebben het geld niet nodig. En Maher vergooit zijn carriere, probeer dan bij bv Antwerpen, Ajax Heerenveen etc aan de slag te komen.

Hetzelfde geld voor de Jong, juist DAT is de middevelder die Ajax nodig heeft. een bikkel die het op scherp kan zetten.

Maar ze kiezen voor het geld. Erg jammer, want als je als Nederland, en ook het NL elftal nodig hebt moeten deze spelers wanneer ze nog goed genoeg zijn naar Nederland komen. En niet zoals sommige wanneer ze gewoon niet meer goed genoeg zijn.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Verwijderd

Han schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 19:52:

En met dat soort domme uitspraken/aannames diskwalificeer je je zelf behoorlijk :z :')
Domme uitspraak? Serieus? Een goede TD/TM gebruikt de media, ik denk dat je Overmars nogal onderschat.

• Han
  • Niet online

Han

Als of Overmars de telegraaf nodig heeft de zogenaamde afkoopsom te laten lekken.

Ten eerste heeft geen enkele speler bin Ajax een gelimiteerde afkoopsom in zijn contract (doet Ajax nooit aan). Ten tweede is zijn zaakwaarnemer prima op de hoogte van de prijs van El Ghazi. Dus wat voor een nut heeft het? De gemiddelde Nederlander zal er weinig aan hebben, de personen die het wel willen weten hebben kortere en betere lijntjes dan de telegraaf of een Verweij.

Dus ja, die uitspraak slaat als een tang op een varken.

• Han
  • Niet online

Han

(dubbel)

[ Voor 97% gewijzigd door Han op 31-08-2016 20:51 ]

• Gonadan

Gonadan

Ik vond het anders wel een mooi citaat. :Y)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Bossie
  • Laatst online: 17:37
Duitsland toevallig nog ergens te zien ?

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• Han
  • Niet online

Han

Bossie schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 20:58:
Duitsland toevallig nog ergens te zien ?
ZDF zendt het uit :)

Wel één nadeel, de Duitse commentator houdt geen één seconde zijn mond, als of het een radioverslag is :F

[ Voor 23% gewijzigd door Han op 31-08-2016 21:01 ]

• Bossie
  • Laatst online: 17:37
Han schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 20:59:
[...]

ZDF zendt het uit :)

Wel één nadeel, de Duitse commentator houdt geen één seconde zijn mond, als of het een radioverslag is :F
Thanks, zie helaas dat die niet in Online tv kijken van KPN zit in tegenstelling tot een grote hoeveelheid bagger.

Edit: Selfie met Schweini >:)

[ Voor 4% gewijzigd door Bossie op 31-08-2016 22:12 ]

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Nu online

Hupske

AFCA

Bossie schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 21:04:
[...]

Thanks, zie helaas dat die niet in Online tv kijken van KPN zit in tegenstelling tot een grote hoeveelheid bagger.
Kwam ik net ook achter. Vrij krom, want de belgische zenders werken dan weer wel. Er zijn verder nog wel goede alternatieven, die hier niet besproken mogen worden.

Verder wel weer waanzin deze laatste dag van de transfermarkt. Chelsea haalt Luiz terug |:( , Arsenal die Wilshere verhuurd, Napoli legt een verdediger vast zonder medische keuring, De Jong naar Galatasaray(wat moet die daar), HSV haalt Santos voor 10 miljoen(dacht dat HSV geen geld meer had), Sparta legt Pogba vast :9 , Achenteh naar GOA(gaat niet vooruit met zijn carriere), Nasri naar Sevilla(zal niet goedkoop zijn), Maher naar Osmanlispor(iemand hier ook van gehoord?) en Joe Hard naar Torino(Man City-Torino behoorlijk verschil).

En wellicht nog wel de meest bijzondere vind ik dat Chelsea 27 miljoen voor een links back betaalt, die al bij de 2 Engelse clubs niks gepresteerd heeft.

[ Voor 7% gewijzigd door Hupske op 31-08-2016 21:15 ]

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

• Deadsy
hupske schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 21:13:
[...]

Kwam ik net ook achter. Vrij krom, want de belgische zenders werken dan weer wel. Er zijn verder nog wel goede alternatieven, die hier niet besproken mogen worden.

Verder wel weer waanzin deze laatste dag van de transfermarkt. Chelsea haalt Luiz terug |:( , Arsenal die Wilshere verhuurd, Napoli legt een verdediger vast zonder medische keuring, De Jong naar Galatasaray(wat moet die daar), HSV haalt Santos voor 10 miljoen(dacht dat HSV geen geld meer had), Sparta legt Pogba vast :9 , Achenteh naar GOA(gaat niet vooruit met zijn carriere), Nasri naar Sevilla(zal niet goedkoop zijn), Maher naar Osmanlispor(iemand hier ook van gehoord?) en Joe Hard naar Torino(Man City-Torino behoorlijk verschil).

En wellicht nog wel de meest bijzondere vind ik dat Chelsea 27 miljoen voor een links back betaalt, die al bij de 2 Engelse clubs niks gepresteerd heeft.
HSV heeft een stinkend rijke supporter.
Een aardig deel van de inkomende transfers van de afgelopen jaren zijn door hem gefinancierd.

Vind dat er ook aardig wat rare transfers zijn, Hart zou toch wel wat beters moeten kunnen krijgen dan Torino. Misschien wil City hem niet aan een andere PL club verhuren maar Torino?

Osmanlispor zat 2 jaar geleden nog in de 2e divisie en speelt komend seizoen EL. Maar vind het toch een rare stap vanwege de situatie daar. Zouden toch wel andere clubs voor hem moeten zijn, of niet?

Davind Luiz vind ik gewoon hilarisch. Dat goede spelers duur zijn begrijp ik, maar er zou toch geld moeten zijn om iets beters te halen.

edit:
"Het is Raiola toch weer gelukt om Mario ergens onder te brengen.
Nice zou hem gratis overgenomen hebben van Liverpool.

[ Voor 3% gewijzigd door Deadsy op 31-08-2016 21:54 ]

• Baseman77

Baseman77

We move

Han schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 19:52:
Ik kijk uit naar de bron waarin Overmars of überhaupt iemand bij Ajax dat heeft gezegd. Het is niks anders dan een aanname.
Euhm, heeft iemand hier gezegd dat die uitspraak een feit is?
Bijna alle discussies hier staan vol met aannames, als we het alleen over feiten hadden waren we namelijk heel snel klaar. Misschien moet je de betekenis van het woord discussie eens opzoeken. Of we schaffen dit forum gewoon af en laten hier leden alleen wat feiten neergooien, kan natuurlijk ook.

Over domme uitspraken en jezelf diskwalificeren gesproken...
Han schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 20:44:
Als of Overmars de telegraaf nodig heeft de zogenaamde afkoopsom te laten lekken.
Misschien niet, maar dat er een duidelijk link is tussen Ajax en de Telegraaf is overduidelijk. Dat daar gretig van gebruik gemaakt wordt is ook overduidelijk (zo is Mike Verweij het loopjongetje van Overmars).
Dus dat ineens de Telegraaf aangeeft dat El Ghazi zwart op wit heeft staan dat hij voor 12 miljoen mag vertrekken vind ik geen toeval.

Maar goed, jij hebt naar eigen zeggen vele bronnen binnen het betaald voetbal (klinkt heel betrouwbaar) en bent daarom blijkbaar alwetend. Verlicht ons met je vele feiten zou ik zeggen d:)b

PS:
Han schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 20:44:
Ten eerste heeft geen enkele speler bin Ajax een gelimiteerde afkoopsom in zijn contract (doet Ajax nooit aan).
Nooit?
Dan zal Blind zich toentertijd wel vergist hebben: http://www.soccernews.nl/...e_transfersom_in_contract

[ Voor 16% gewijzigd door Baseman77 op 31-08-2016 22:04 ]

• Martinusz
Baseman77 schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 21:56:

[...]

Misschien niet, maar dat er een duidelijk link is tussen Ajax en de Telegraaf is overduidelijk. Dat daar gretig van gebruik gemaakt wordt is ook overduidelijk (zo is Mike Verweij het loopjongetje van Overmars).
Dus dat ineens de Telegraaf aangeeft dat El Ghazi zwart op wit heeft staan dat hij voor 12 miljoen mag vertrekken vind ik geen toeval.
Ja juist want in het buitenland leest men de Telegraaf 7(8)7 man man man.
Alsof er ergens een club is die denkt verrek lees dit nu die El Ghazi is voor 12 miljoen te koop, gaan we doen!
El Ghazi wordt al langer gevolgd door Milan bijvoorbeeld, die weten heus wel dat hij voor 12 miljoen gekocht kan worden, daar is geen Telegraaf voor nodig.

• Deadsy
Clubs die interesse hebben in El Ghazi hebben al lang contact opgenomen met zijn zaakwaarnemer en deze zal ook weten dat hij voor 12mln te krijgen is.

En in het buitenland zal men de krant niet lezen maar scouts die in Nederland actief zijn wel.
Maar zoals gezegd, clubs die al interesse hebben zullen de zaakwaarnemer al lang gepolst hebben.

• D-e-n
  • Laatst online: 17:01
Als ik de vermoedelijke opstelling van Oranje lees vrees ik toch weer dat Blind niet heeft begrepen waarom het in die oefenreeks zo lekker ging. Sneijder moet je niet meer als middenvelder tellen maar gewoon als aanvaller. Als Sneijder speelt moet er dus gewoon een middenvelder bij nog.

Cillessen; Veltman, Bruma, Blind en Willems; Strootman, Wijnaldum en Sneijder; Berghuis, Janssen en Promes.

• Gonadan

Gonadan

Laat het nu maar mis gaan ook, alles en iedereen ontslagen of opgestapt. Kom maar met die schone lei.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• D-e-n
Ik win liever wel van Zweden. Anders heeft het ook geen zin. En die v Breukelen gaat echt niet weg dan. Die maakt er ook een puinhoop van

• Deadsy
D-e-n schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 22:40:
Ik win liever wel van Zweden. Anders heeft het ook geen zin. En die v Breukelen gaat echt niet weg dan. Die maakt er ook een puinhoop van
Iedereen moet weg. Blind, van Breukelen, de RVC etc.

Je kunt niet iets nieuws opbouwen als er nog ongeschikte mensen rondlopen bij de KNVB.

• D-e-n
Ik sluit niet uit dat v Breukelen Blind ontslaat bij verlies tegen Zweden maar die gaat zelf echt niet weg. En gezien dat gedoe met Gullit en Jorritsma heb ik niet zoveel vertrouwen in dat hij dan de juiste bondscoach binnen haalt

• Deadsy
D-e-n schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 22:51:
Ik sluit niet uit dat v Breukelen Blind ontslaat bij verlies tegen Zweden maar die gaat zelf echt niet weg. En gezien dat gedoe met Gullit en Jorritsma heb ik niet zoveel vertrouwen in dat hij dan de juiste bondscoach binnen haalt
Ik denk dat hij heel snel uit zal komen op iemand die hij zelf kent of iemand die de media naar voren schuift.

• D-e-n
En wie zou dat moeten zijn? De droomkandidaten Koeman en De Boer liggen vast, Dickie is net weg en zou v Gaal nog willen?

• Deadsy
D-e-n schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 23:01:
En wie zou dat moeten zijn? De droomkandidaten Koeman en De Boer liggen vast, Dickie is net weg en zou v Gaal nog willen?
Ik heb geen idee wie er in zijn vrienden kring zit.
Mocht hij bevriend zijn met een zaakwaarnemer zal deze misschien ook proberen zijn client aan de baan te helpen.

Van Gaal moet je niet aan beginnen, ook niet in een andere functie, je moet nu iemand halen voor de lange termijn.
Dickie en Frankie zijn slecht begonnen, dus wie weet.

[ Voor 17% gewijzigd door Deadsy op 31-08-2016 23:05 ]

• Quad

Quad

Doof

Ajax nog een spits / vleugelspeler nodig? Labyad is transfervrij, contract bij Sporting Portugal is verscheurd.

PVOutput☀️
nggyu nglyd

• dutchgio
Nou laat maar. ;)

• Deadsy
Quad schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 23:07:
Ajax nog een spits / vleugelspeler nodig? Labyad is transfervrij, contract bij Sporting Portugal is verscheurd.
Wahahhahhahhaa
Vraag me af of hij deze week nog ergens tekent zich te goed zal voelen voor de clubs die voor hem zullen komen.

• Outerspace

Outerspace

Helaas Han, 23:51 en nog steeds El Ghazi bij Ajax ;)

• Deadsy
Zijn er niet ook landen die na middernacht nog spelers mogen halen?

• Han
  • Niet online

Han

Outerspace schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 23:52:
Helaas Han, 23:51 en nog steeds El Ghazi bij Ajax ;)
Inderdaad... voor mij de grootste verrassing van deze transferwindow.
Deadsy schreef op donderdag 01 september 2016 @ 00:20:
Zijn er niet ook landen die na middernacht nog spelers mogen halen?
Volgens mij is alleen de transfermarkt van Oekraïne nog open, tot middernacht vandaag.

• Gynnad
  • Laatst online: 13:46
Genoeg landen waar hij nog heen kan.. http://www.transfermarkt.nl/statistik/transferfenster :+

Al heeft hij zelf natuurlijk al aangegeven niet weg te willen..

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• Baseman77

Baseman77

We move

martinusz schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 22:13:
Ja juist want in het buitenland leest men de Telegraaf 7(8)7 man man man.
Alsof er ergens een club is die denkt verrek lees dit nu die El Ghazi is voor 12 miljoen te koop, gaan we doen!
El Ghazi wordt al langer gevolgd door Milan bijvoorbeeld, die weten heus wel dat hij voor 12 miljoen gekocht kan worden, daar is geen Telegraaf voor nodig.
De Telegraaf wordt niet gebruikt om de prijs bekend te maken, maar om El Ghazi verder naar de uitgang te duwen. Ajax wil van hem af en zet druk op hem om te vertrekken, hij heeft daar blijkbaar geen zin in en komt daarna ook niet voor niets met zijn twitter berichten.
D-e-n schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 22:37:
Als ik de vermoedelijke opstelling van Oranje lees vrees ik toch weer dat Blind niet heeft begrepen waarom het in die oefenreeks zo lekker ging. Sneijder moet je niet meer als middenvelder tellen maar gewoon als aanvaller. Als Sneijder speelt moet er dus gewoon een middenvelder bij nog.

Cillessen; Veltman, Bruma, Blind en Willems; Strootman, Wijnaldum en Sneijder; Berghuis, Janssen en Promes.
Mee eens.
Sneijder kan eventueel als linksbuiten spelen, maar komt als middenvelder inmiddels tekort. Nu moeten Wijnaldum en Strootman in zijn dienst spelen, dat heeft weinig met modern voetbal te maken.
Ik zou dan ook veel liever Pröpper zien ipv Sneijder.

Verder zijn de vleugels erg mager bezet met Berghuis en Promes, dat zijn de grootste pijnpunten voor Oranje.

[ Voor 37% gewijzigd door Baseman77 op 01-09-2016 09:06 ]

Verwijderd

Deadsy schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 18:46:
Hij komt wel aan spelen toe. Ik denk dat hij het vooralsnog moet gaan hebben van invalbeurten en verder ingezet zal worden in de eerste paar ronden van League Cup / FA Cup of in wedstrijden waarin weinig op het spel staat. Als hij zich dan in de kijker weet te spelen, dan krijgt hij vanzelf meer minuten. In de basiself zie ik hem vooralsnog niet veel acteren.

Er waren trouwens nog behoorlijk wat transfers op de laatste dag. Henriksen die vanuit AZ toch nog even naar de Premier League overstapt naar Hull City. AZ heeft zelf snel nog even Bel Hassani weggekaapt bij Heracles. Het gaat snel.

• rikoos
Han schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 16:19:

Sjees, bij jou is het echt een kwestie van selectief lezen en verkloot-de-quote :z
Ach als jij dat trollen noemt dan noem ik jou behoorlijk naief want hier. Ik werk in Amsterdam (naast de Arena) en zit met ongeveer 99% ajax mensen om mij heen en die geven een heel ander beeld dan jij probeert te schetsen. Geeft niet maar doe niet alsof jij alleen nu de waarheid in pacht hebt en daarom andere mensen van trollen probeert te beschuldigen want dat is dus overduidelijk onzin.

• Han
  • Niet online

Han

rikoos schreef op donderdag 01 september 2016 @ 10:32:
Ach als jij dat trollen noemt dan noem ik jou behoorlijk naief want hier. Ik werk in Amsterdam (naast de Arena) en zit met ongeveer 99% ajax mensen om mij heen en die geven een heel ander beeld dan jij probeert te schetsen. Geeft niet maar doe niet alsof jij alleen nu de waarheid in pacht hebt en daarom andere mensen van trollen probeert te beschuldigen want dat is dus overduidelijk onzin.
Prima, jij jouw zin, je hebt helemaal gelijk, Ajax heeft een grote aankoop gedaan om het publiek rustig te krijgen. Weten we dat ook ;)

• toolkist
  • Niet online
Ik zie het nog wel gebeuren dat Bosz met een soort van 3-4-3 gaat spelen, met Riedewald als doorschuivende verdediger. Kan ie Tete en Dijks wat verdedigender laten spelen, en heeft ie ruimte voor Klaassen, Ziyech, Bazoer en Gudelj

• JST94
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 31-07 13:28
Feyenoord heeft gister een bod op Kongolo geweigerd. Volgens een journalist bood Middlesbrough 7 miljoen, Swansea heeft zelfs 20 miljoen(!!!!!!!!!!!!!) geboden. Verder is het maar afwachten in hoeverre dit klopt.

Tweet van journalist

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
Geloof daar niks van. Dat had Feyenoord anders echt wel geaccepteerd.

Tomorrow is not today!

• JST94
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 31-07 13:28
Waarom zouden ze het moeten accepteren?

- Feyenoord heeft het geld niet nodig.
- Ambitie is kampioenschap, aan 20 miljoen op de bank heb je niks.
- Het centrum staat prima, maar is ook dun qua bezetting. Achter Botteghin en Kongolo heb je Van Beek, Van der Heijden en Dammers. Niet de beste 3 CV's.
- Kongolo heeft nog een contract tot 2018.
- In de PL zit belachelijk veel geld. Kijk maar hoeveel ze hebben uitgegeven deze zomer. Laat ze dan ook maar belachelijk veel geld neertellen.

• dutchgio
20 miljoen ga je toch niet afwijzen, titelambitie hebben ze elk seizoen en dat blijkt elke keer onhaalbaar. Die 20 miljoen kun je ook weer investeren. Kongolo is niet onvervangbaar.
Ik vindt dat al belachelijk veel geld hoor voor zo'n speler.

Ter vergelijking: Clasie was uitgevoetbald in Rotterdam, klaar voor een volgende stap, en daarbij werd Feyenoord ook nog eens 'geholpen' door Koeman bij Soton. Dat was nog niet eens 15 miljoen.

[ Voor 28% gewijzigd door dutchgio op 01-09-2016 12:06 ]

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12-11 20:17
JST94 schreef op donderdag 01 september 2016 @ 11:47:
Waarom zouden ze het moeten accepteren?

- Feyenoord heeft het geld niet nodig.
- Ambitie is kampioenschap, aan 20 miljoen op de bank heb je niks.
- Het centrum staat prima, maar is ook dun qua bezetting. Achter Botteghin en Kongolo heb je Van Beek, Van der Heijden en Dammers. Niet de beste 3 CV's.
- Kongolo heeft nog een contract tot 2018.
- In de PL zit belachelijk veel geld. Kijk maar hoeveel ze hebben uitgegeven deze zomer. Laat ze dan ook maar belachelijk veel geld neertellen.
Aan 20 miljoen op de bank heb je hartstikke veel. Dat zou voor Feyenoord een absoluut record zijn, en dat voor een verdediger. Daar kan Feyenoord 6 aankopen zoals Jorgenson voor doen, of bijv. vele contracten verlengen. We zijn geen Ajax gelukkig, Feyenoord investeert wel weer. Het kampioenschap is maar een kleine kans, juist daarop gokken heeft Feyenoord in de problemen gebracht. Feyenoord had bijv. die jongen van United kunnen huren als vervanger op de hele korte termijn, of zn lijstje klaar moeten hebben / jeugd de kans geven.

Tapia kan overigens ook centraal achterin.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Martijn Krabbendam noemt het in ieder geval totale onzin :)

• D-e-n
Aan 20 miljoen in de laatste uren voor de sluiting van de transfermarkt heb je niet veel. Zelfs huren wordt dan moeilijk

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 11-11 16:21

Niku

Alagaesii

Feyenoord zou een bod van €20 miljoen echt niet hebben afgeslagen. Heel veel geld voor een verdediger met een relatief kort contract (2018 lees ik hierboven).

Geloof het dus niet.

• Jorizzz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:20
toolkist schreef op donderdag 01 september 2016 @ 11:37:
Ik zie het nog wel gebeuren dat Bosz met een soort van 3-4-3 gaat spelen, met Riedewald als doorschuivende verdediger. Kan ie Tete en Dijks wat verdedigender laten spelen, en heeft ie ruimte voor Klaassen, Ziyech, Bazoer en Gudelj
Hoe dan? Als je Riedewald als doorschuivende verdediger gebruikt, dan zou hij als het ware in de punt naar achteren spelen van een vier-mans middenveld in een ruit. Dan kan je niet óók nog die vier andere middenvelders opstellen...

Edit: tenzij je Ziyech toch als buitenspeler zou gaan opstellen natuurlijk...

[ Voor 6% gewijzigd door Jorizzz op 01-09-2016 12:40 ]

• Martinusz
Jorizzz schreef op donderdag 01 september 2016 @ 12:39:
[...]

Hoe dan? Als je Riedewald als doorschuivende verdediger gebruikt, dan zou hij als het ware in de punt naar achteren spelen van een vier-mans middenveld in een ruit. Dan kan je niet óók nog die vier andere middenvelders opstellen...

Zoiets?

-----------------Ziyech-------------
----Gudelj-------------------Klaassen
-----------------Riedewald--------------
----Dijks------Veltman---------Tete

Ik denk dat het de verdediging niet ten goede zal komen :P

• dutchgio
Het gaat met 4 achterin al te vaak mis, laat staan met 3. :)

• Joostje123
  • Laatst online: 15:57
D-e-n schreef op donderdag 01 september 2016 @ 12:11:
Aan 20 miljoen in de laatste uren voor de sluiting van de transfermarkt heb je niet veel. Zelfs huren wordt dan moeilijk
Kongolo mocht half jaar voor het WK voor noppes naar Utrecht vertrekken. Alleen toen raakte iemand geblesseerd en kwam hij spelen. Deed het goed ging naar het WK. Maar 20 miljoen voor zo iemand. is gewoon niet realistisch.

• Gonadan

Gonadan

Zoet schijnt naar voren geschoven te worden als keeper van Oranje. Niet meer dan terecht lijkt mij, hij klopte al aan de deur. Daarnaast was Cillessen nu niet echt in zijn topvorm en wordt hij nu ook nog eens tweede keeper.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• toolkist
  • Niet online
Jorizzz schreef op donderdag 01 september 2016 @ 12:39:
[...]

Gestoord worden op t werk terwijl ik dat typte helpt niet echt, dan tel ik ineens heel apart ;)

• Martinusz
Gonadan schreef op donderdag 01 september 2016 @ 12:51:
Zoet schijnt naar voren geschoven te worden als keeper van Oranje. Niet meer dan terecht lijkt mij, hij klopte al aan de deur. Daarnaast was Cillessen nu niet echt in zijn topvorm en wordt hij nu ook nog eens tweede keeper.
Inderdaad, ik vind het gelijkwaardige keepers, Cillissen was iets eerder op dit niveau waardoor hij eerste keeper werd, Zoet heeft zich uitstekend opgemerkt naar hetzelfde niveau, had alleen pech dat Cillissen daar al stond. Nu Cillissen een mindere periode achter de rug heeft en inderdaad als tweede keeper gaat fungeren is het niet meer dan terecht dat Zoet nu de kans krijgt :)

• Gonadan

Gonadan

rikoos schreef op donderdag 01 september 2016 @ 10:32:
Han heeft gewoon gelijk hoor. Als je beweert dat de enige reden om Ziyech te halen het koest houden van supporters was dan kan ik je ook niet serieus nemen. :)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Gonadan schreef op donderdag 01 september 2016 @ 13:18:
[...]

Han heeft gewoon gelijk hoor. Als je beweert dat de enige reden om Ziyech te halen het koest houden van supporters was dan kan ik je ook niet serieus nemen. :)
Toch neig ik naar hem het voordeel van de twijfel te geven.

Je maakt jezelf niet heel geloofwaardig door maandenlang constant te roepen dat je 'm niet nodig hebt, en hem dan bij het scheiden van de markt, na meervoudig puntverlies, alsnog halen.

Je laadt dan gewoon de verdenking op je dat je ten einde raad bent, of op zijn minst veel minder zeker van je zaak dan je je voordeed.

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

• Gonadan

Gonadan

Ramzzz schreef op donderdag 01 september 2016 @ 13:23:
[...]

Toch neig ik naar hem het voordeel van de twijfel te geven.

Je maakt jezelf niet heel geloofwaardig door maandenlang constant te roepen dat je 'm niet nodig hebt, en hem dan bij het scheiden van de markt, na meervoudig puntverlies, alsnog halen.

Je laadt dan gewoon de verdenking op je dat je ten einde raad bent, of op zijn minst veel minder zeker van je zaak dan je je voordeed.
Ramzzz, lees alsjeblieft goed. Waar jij nu op inhaakt staat er totaal los van. Han heeft dat nu al drieëntwintig keer proberen uit te leggen maar iemand leest of het is inderdaad trollen.

#1 Ajax heeft inderdaad geroepen dat er teveel middenvelders waren en daarom Ziyech niet wil de halen. Niemand, maar dan ook totaal niemand heeft gezegd dat zijn kwaliteit geen meerwaarde was. Maar dat terzijde.

#2 Ajax heeft dus geroepen hem niet te willen halen vanwege drukte, maar doet het nu toch wel. Na een jammerlijk falen van de kwalificatie en overduidelijk een gebrek aan creativiteit. Dat lijkt inderdaad voor sommige arrogante blinde koppen een verrassing geweest te zijn. Dus gewoon een fout van Ajax, waarschijnlijk een dure. Blij dat hij er nu is maar het kalf is reeds verdronken. Niemand ontkent dat het achteraf gezien knap stom was en ze misschien wel een beetje in paniek waren.

Nu komt het punt waar Han over valt:
#3 Ziyech is niet puur en alleen gehaald om het publiek rustig te krijgen. Hij geeft daadwerkelijk een impuls en zal ook vaak opgesteld gaan worden, ik verwacht zelfs een basisplaats. Ziyech is ook gehaald om een sportieve impuls te geven, anders zal je hem waarschijnlijk niet eens opgesteld zien.

Is de nuance zo uit mijn verhaal te distilleren? :)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Gonadan schreef op donderdag 01 september 2016 @ 13:34:
[...]

Ramzzz, lees alsjeblieft goed. Waar jij nu op inhaakt staat er totaal los van. Han heeft dat nu al drieëntwintig keer proberen uit te leggen maar iemand leest of het is inderdaad trollen.

#1 Ajax heeft inderdaad geroepen dat er teveel middenvelders waren en daarom Ziyech niet wil de halen. Niemand, maar dan ook totaal niemand heeft gezegd dat zijn kwaliteit geen meerwaarde was. Maar dat terzijde.

#2 Ajax heeft dus geroepen hem niet te willen halen vanwege drukte, maar doet het nu toch wel. Na een jammerlijk falen van de kwalificatie en overduidelijk een gebrek aan creativiteit. Dat lijkt inderdaad voor sommige arrogante blinde koppen een verrassing geweest te zijn. Dus gewoon een fout van Ajax, waarschijnlijk een dure. Blij dat hij er nu is maar het kalf is reeds verdronken. Niemand ontkent dat het achteraf gezien knap stom was en ze misschien wel een beetje in paniek waren.

Nu komt het punt waar Han over valt:
#3 Ziyech is niet puur en alleen gehaald om het publiek rustig te krijgen. Hij geeft daadwerkelijk een impuls en zal ook vaak opgesteld gaan worden, ik verwacht zelfs een basisplaats. Ziyech is ook gehaald om een sportieve impuls te geven, anders zal je hem waarschijnlijk niet eens opgesteld zien.

Zeker, ik ben dat allemaal met je eens, maar zó stellig ontkennen - zoals ik stel - is toch quatsch, als je 'de beste speler van de Eredivisie' op een presenteerblaadje hebt?

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

• Gonadan

Gonadan

Ramzzz schreef op donderdag 01 september 2016 @ 13:40:
Zeker, ik ben dat allemaal met je eens, maar zó stellig ontkennen - zoals ik stel - is toch quatsch, als je 'de beste speler van de Eredivisie' op een presenteerblaadje hebt?
Bedoel je nu ontkennen dat je hem goed kunt gebruiken of ontkennen dat je toch tot ander inzicht gekomen bent?

Want als je dat tweede bedoelt geef ik je gelijk. Geruchten over spelers die weggaan geloofde natuurlijk niemand, ze hoopten er gewoon weer goedkoop af te komen.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Gonadan schreef op donderdag 01 september 2016 @ 13:43:
[...]

Bedoel je nu ontkennen dat je hem goed kunt gebruiken of ontkennen dat je toch tot ander inzicht gekomen bent?

Want als je dat tweede bedoelt geef ik je gelijk. Geruchten over spelers die weggaan geloofde natuurlijk niemand, ze hoopten er gewoon weer goedkoop af te komen.
Een beetje van beide, vooral het laatste.

• Gonadan

Gonadan

Het eerste is heel logisch, maar heeft niets met sportief belang te maken. Het bestuur hanteert een beleid dat als er meer dan x spelers voor een deel van het veld zijn er eerst ruimte gemaakt moet worden. Dat de eventuele vervanger sportief gezien een stuk beter is dan wat er rond loopt boeit ze dan totaal niet.

Sportief gezien wil je hem er direct al bij hebben, maar beleidsmatig mocht dat niet. Eén van de redenen waarom ik baal dat het een echt bedrijf is.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 11-11 16:21

Niku

Alagaesii

Ik moet zeggen dat ik zin heb in vanavond. Zeer benieuwd naar het NL elftal.

• Baseman77

Baseman77

We move

Gonadan schreef op donderdag 01 september 2016 @ 13:34:
Gonadan schreef op donderdag 01 september 2016 @ 13:43:
Geruchten over spelers die weggaan geloofde natuurlijk niemand, ze hoopten er gewoon weer goedkoop af te komen.
Ik ben het helemaal met je eens d:)b

Het wordt wel heel interessant hoe Bosz dit gaat managen, tot de winterstop heeft hij de beschikking over:

Schöne
Serrero
De Jong
Nouri
Vd Beek
Sinkgraven
Gudelj
Bazoer
Klaassen
Ziyech
En Riedewald heeft ook enkele malen op het middenveld gespeeld.

Nouri schijnt al boos te zijn, maar die moet eerst maar eens aan de gewichten gaan hangen. Gudelj en Bazoer gaan minder goed om met een plekje op de bank, maar Bosz zegt dat Ziyech voor het middenveld is gehaald en Klaassen is de aanvoerder (en veruit topscoorder). Sinkgraven zal het accepteren, maar dat wordt dan wel een dure afschrijving (al kan hij ook redelijk als linksbuiten uit de voeten). En eigenlijk heeft Riedewald nog de beste indruk gemaakt op de VCM positie.

Laat het rommelen maar beginnen >:) ;)

• Quad

Quad

Doof

Nouja, Ajax doet tot de winterstop mee met de ED, EL en beker, dus aardig wat roulaties mogelijk.

PVOutput☀️
nggyu nglyd

• dutchgio
Baseman77 schreef op donderdag 01 september 2016 @ 14:26:
[...]

[...]

Het wordt wel heel interessant hoe Bosz dit gaat managen, tot de winterstop heeft hij de beschikking over:

Schöne Backup voor rechtsbuiten
Serero Niet bij 1e selectie, beslissing buiten Bosz om
De Jong Jong Ajax
Nouri Jong Ajax
Vd Beek - Slachtoffer, geen standaard plek bij 1e dus Jong Ajax
Sinkgraven - stand-in voor linksbuiten
Gudelj - Afwisseling met Bazoer/(Riedeald) voor plek op het middenveld
Bazoer - Afwisseling met Gudelj voor plek op het middenveld
Klaassen - Aanvoerder, basis
Ziyech - Aankoop, basis
En Riedewald heeft ook enkele malen op het middenveld gespeeld. - Kan ook verdediging, zowel centraal als links, genoeg mogelijkheden
Zoiets. Het is druk, maar een brede selectie is prima. :)

[ Voor 22% gewijzigd door dutchgio op 01-09-2016 14:43 ]

Pagina: 1 ... 42 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
]Voor de FIFA-perikelen: [Voetbal] FIFA-perikelen en opvolging Blatter
Voor buitenlandse competities: [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2016/2017
Voor FC-Twente: FC Twente - hoe nu verder