Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2016/2017 - Deel 1 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 43 ... 101 Laatste
Acties:
  • 172.063 views

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12:25

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Baseman77 schreef op donderdag 01 september 2016 @ 14:26:
Het wordt wel heel interessant hoe Bosz dit gaat managen, tot de winterstop heeft hij de beschikking over:

Schöne
Serrero
De Jong
Nouri
Vd Beek
Sinkgraven
Gudelj
Bazoer
Klaassen
Ziyech
En Riedewald heeft ook enkele malen op het middenveld gespeeld.

Nouri schijnt al boos te zijn, maar die moet eerst maar eens aan de gewichten gaan hangen. Gudelj en Bazoer gaan minder goed om met een plekje op de bank, maar Bosz zegt dat Ziyech voor het middenveld is gehaald en Klaassen is de aanvoerder (en veruit topscoorder). Sinkgraven zal het accepteren, maar dat wordt dan wel een dure afschrijving (al kan hij ook redelijk als linksbuiten uit de voeten). En eigenlijk heeft Riedewald nog de beste indruk gemaakt op de VCM positie.

Laat het rommelen maar beginnen >:) ;)
Als dit de beste indruk van Riedewald was dan mag hij ook wel een plekje reserveren op de bank. :+

Ik ben ook wel benieuwd. Nouri, De Jong en Van de Beek moeten geduld hebben en werken. Die kunnen niet verwachten na een goede periode ineens standaard bij de A-selectie te zitten. Klaassen en Ziyech lijken mij de enige zekerheden. Gudelj, Riedewald, Bazoer en Schöne moeten wisselen waarbij ik verwacht dat Schöne dat het meest zal doen omdat hij zo'n modelprof is.
Sinkgraven zal een beetje de slet van de aanval worden en overal gebruikt, of nergens. :+

Prima als het rommelt. Zoals het mooi gesteld werd: Vechten of vluchten. De vechters worden beter, de vluchters ben je in de winterstop vanaf. ;)

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Gaat Schöne nou alsnog niet weg? :?

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12-11 20:17
Joostje123 schreef op donderdag 01 september 2016 @ 12:48:
Kongolo mocht half jaar voor het WK voor noppes naar Utrecht vertrekken. Alleen toen raakte iemand geblesseerd en kwam hij spelen. Deed het goed ging naar het WK. Maar 20 miljoen voor zo iemand. is gewoon niet realistisch.
Volgens mij ging dat over verhuur. Kongolo stond altijd te boek als een groot talent, maar had natuurlijk met Indi, Vlaar, Mathijsen en De Vrij nogal sterke concurrentie.

Blind heeft totaal geen vertrouwen in de Feyenoord verdedigers, maar los daarvan heeft Kongolo natuurlijk al een prima cv voor een verdediger van 22, die zo zachtjes aan de Eredivisie aan het ontgroeien is. Er zijn gekkere bedragen betaalt deze transferperiode.

Los daarvan geloof ik het niet, omdat Feyenoord het niet zou weigeren en een totaal onbekend persoon het uit het niets meldt.

[ Voor 11% gewijzigd door ph4ge op 01-09-2016 14:52 ]

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 13:25
Ramzzz schreef op donderdag 01 september 2016 @ 14:49:
Gaat Schöne nou alsnog niet weg? :?
Tenzij die naar albanie ofzo wil niet, want de transfermarkt is vrijwel overal dicht. :) :o

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

dutchgio schreef op donderdag 01 september 2016 @ 15:03:
Tenzij die naar albanie ofzo wil niet, want de transfermarkt is vrijwel overal dicht. :) :o
Of Ajax laat hem transfervrij gaan :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• D-e-n
  • Laatst online: 09:42
Gonadan schreef op donderdag 01 september 2016 @ 14:44:
[...]
Nouri, De Jong en Van de Beek moeten geduld hebben en werken.
Die jongens worden dit seizoen 20. Hoeveel geduld moeten ze nog hebben? Praktisch alle grotere talenten uit het verleden debuteerden op hun 17e of 18e en waren op hun 19e volwaardig lid van de selectie. Ze speelden dan minimaal 25 eredivisie wedstrijden in een seizoen.

Daar werden de spelers beter van. Het was een pluspunt van het Nederlandse voetbal. Spelers maakten grote sprongen tussen hun 17e en 20e. Nu zie je het juist andersom: waar de Franse onder 19 op het EK laatst barstte van de spelers uit hun hoogste divisie moest je die bij Oranje zoeken een vergrootglas.

Misschien zijn die jongens gewoon niet zo goed als iedereen beweert maar door te spelen in de Jupiler League temidden van spelers die niet goed genoeg zijn en teleurgestelde bankzitters gaan ze ook niet vooruit. Nog een seizoen Jupiler League en je kunt zo'n Nouri al eigenlijk afschrijven voor Ajax 1.

Wat dat betreft zijn die tweede elftallen in de Jupiler League een faliekante mislukking. Een hele rits talenten wordt daar gedropt maar veel levert het niet op. De echte talenten zouden eigenlijk gewoon weer vanuit de A1 naar de eerste selectie moeten gaan. Degenen waar je nog even geen plek voor hebt leen je uit in de eredivisie.

• Gonadan

Gonadan

D-e-n schreef op donderdag 01 september 2016 @ 15:36:
Die jongens worden dit seizoen 20. Hoeveel geduld moeten ze nog hebben? Praktisch alle grotere talenten uit het verleden debuteerden op hun 17e of 18e en waren op hun 19e volwaardig lid van de selectie. Ze speelden dan minimaal 25 eredivisie wedstrijden in een seizoen.

Daar werden de spelers beter van. Het was een pluspunt van het Nederlandse voetbal. Spelers maakten grote sprongen tussen hun 17e en 20e. Nu zie je het juist andersom: waar de Franse onder 19 op het EK laatst barstte van de spelers uit hun hoogste divisie moest je die bij Oranje zoeken een vergrootglas.

Misschien zijn die jongens gewoon niet zo goed als iedereen beweert maar door te spelen in de Jupiler League temidden van spelers die niet goed genoeg zijn en teleurgestelde bankzitters gaan ze ook niet vooruit. Nog een seizoen Jupiler League en je kunt zo'n Nouri al eigenlijk afschrijven voor Ajax 1.
Moet je ze op basis van leeftijd gaan doorschuiven dan? Je legt de lat weer eens bij de absolute top.

Als een Nouri of Van de Beek het niet beter lijkt te gaan doen dan een Gudelj of een Bazoer, waarom zou je ze dan überhaupt een kans moeten geven? Dan ben je gewoon niet goed genoeg, blijkbaar laat je je dan onvoldoende zien.
Wat dat betreft zijn die tweede elftallen in de Jupiler League een faliekante mislukking. Een hele rits talenten wordt daar gedropt maar veel levert het niet op. De echte talenten zouden eigenlijk gewoon weer vanuit de A1 naar de eerste selectie moeten gaan. Degenen waar je nog even geen plek voor hebt leen je uit in de eredivisie.
Dat ben ik met je eens. Doordat de JL nu gebruikt wordt lijkt men terughoudender met iemand in het diepe gooien omdat er nog een stapje voor zit. Op die manier worden ze wel erg voorzichtig gebracht en duurt het allemaal langer.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• D-e-n
Hoe weet je nu of Nouri of vd Beek het niet beter zouden doen? Daarvoor moeten ze eerst vast bij de selectie zitten. Nouri heeft nog geen minuut gespeeld volgens mij. Dat is echt bezopen als je kijkt hoe iedereen altijd met hem wegloopt. De ervaring die hij nu mist krijgt hij nooit meer terug.

En vergeet niet: het Ajax uit de jaren 80 en 90 was beter dan dat van nu. Dus de lat ligt niet hoger nu.

[ Voor 25% gewijzigd door D-e-n op 01-09-2016 15:48 ]

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 13:02
D-e-n schreef op donderdag 01 september 2016 @ 15:45:
Hoe weet je nu of Nouri of vd Beek het niet beter zouden doen? Daarvoor moeten ze eerst vast bij de selectie zitten. Nouri heeft nog geen minuut gespeeld volgens mij. Dat is echt bezopen als je kijkt hoe iedereen altijd met hem wegloopt. De ervaring die hij nu mist krijgt hij nooit meer terug.
Ik denk dat Ajax dat bedoelde met te veel middenvelders ;)
Want je kunt vd Beek en Nouri wel mee willen nemen, maar dat betekent dat je aankopen op de tribune moeten gaan zitten?
Als Serero, Schone en El Ghazi nu waren vertrokken, dan had je wellicht in ieder geval 1 van de 2 wat structureler mee kunnen nemen.
Daarnaast weet ik niet hoe het zit met op de bank zitten bij Ajax 1 en het mogen spelen bij Jong Ajax?
Want als je ze een jaar meeneemt voor even overdreven 20 minuten speeltijd (invalbeurten) op een seizoen, dan kan ik mij voorstellen dat wekelijks spelen, ook al is het in de JL, toch nog beter voor ze is.

Maar ik ben wel benieuwd ja hoe ze die 2 gaan inpassen uiteindelijk. Ik heb ook grote vrees voor dat ze al weg zijn voor ze uberhaupt een wedstrijd in Ajax 1 hebben gespeeld en dan mogelijk bij een andere club de sterren van de hemel in het eerste elftal spelen.
En vergeet niet: het Ajax uit de jaren 80 en 90 was beter dan dat van nu. Dus de lat ligt niet hoger nu.
Foei, dit mag kun je niet vergelijken. :N

Float like a butterfly, sting like a bee.

• D-e-n
martinusz schreef op donderdag 01 september 2016 @ 15:56:
[...]
Want je kunt vd Beek en Nouri wel mee willen nemen, maar dat betekent dat je aankopen op de tribune moeten gaan zitten?
Daar zit misschien ook de fout. Iedereen roept dat alles dubbel bezet moet zijn maar je moet ook ruimte creëeren voor jeugdspelers, niet per se voor de basis maar wel als reserve.
Want als je ze een jaar meeneemt voor even overdreven 20 minuten speeltijd (invalbeurten) op een seizoen, dan kan ik mij voorstellen dat wekelijks spelen, ook al is het in de JL, toch nog beter voor ze is.
Goed is het volgens mij niet. En in een seizoen spelen reserves ook hele wedstrijden, zeker met de CL of EL door de week.
Ik heb ook grote vrees voor dat ze al weg zijn voor ze uberhaupt een wedstrijd in Ajax 1 hebben gespeeld en dan mogelijk bij een andere club de sterren van de hemel in het eerste elftal spelen.
Dat gaat dan ook niet meer gebeuren denk ik. Je hebt laatbloeiers maar voor de meeste spelers is de periode tussen 17 en 21 heel belangrijk. Als je daar ervaring mist kom je toch op achterstand.
Foei, dit mag kun je niet vergelijken. :N
Waarom niet? Het niet halen van het niveau van toen heeft met geld te maken en dat kunnen we niet inhalen. Maar dat betekent niet dat je jobfe spelers nu moet laten wachten met debuteren.

• Baseman77
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 12:31

Baseman77

We move

Een probleem bij Ajax is dat de toptalenten al op jonge leeftijd worden vergeleken met grootheden uit het verleden...zo is Nouri de nieuwe Cruijff en Dolberg een kruising tussen Pettersson en Kluivert, waardoor de verwachtingen enorm stijgen en de druk alleen maar hoger wordt. Ook geeft Ajax altijd ontzettend hoog op over de jeugdopleiding (grotendeels terecht natuurlijk) en moeten aankopen de jeugd ook vooral niet in de weg lopen.

Door deze combi maakt Ajax het zichzelf erg moeilijk en vallen jeugdspelers vaak tegen, ook als ze prima debuteren. Jeugdspelers kunnen bij Ajax heel snel heel goed zijn, maar ook net zo snel weer door de achteruitgang verdwijnen.
Nouri kan erg veel met een bal, maar hij heeft het lichaam van een 13 jarige en heeft het mede daarom best moeilijk bij Jong Ajax. Ik snap dus wel dat zijn debuut nog uitblijft, maar ik kan me ook voorstellen dat hij nu kwaad is aangezien hij 'al' 19 is en gezien de toegenomen concurrentie nog langer zal moeten wachten. Vd Beek heeft dit seizoen al eens in de basis gestaan, maar mag nu weer bij Jong Ajax gaan voetballen. Dat is allemaal geen ramp, maar het is minder handig en het kan tegen je gaan werken.

Dat is het voordeel dat PSV heeft, er zijn veel minder verwachtingen van de jeugd spelers. Dus de verwachtingen zijn minder hoog en jeugdspelers kunnen zich in relatieve rust in de basis knokken, ook is er minder ophef als ze op de bank terecht komen ten faveure van een aankoop.
Het nadeel hiervan is dat ze onderbelicht kunnen blijven als ze wel langdurig presteren in het 1e, zoals bij Hendrix lang het geval is geweest.
ph4ge schreef op donderdag 01 september 2016 @ 14:51:
Los daarvan geloof ik het niet, omdat Feyenoord het niet zou weigeren en een totaal onbekend persoon het uit het niets meldt.
Blijkbaar is 7 miljoen Euro geboden + 3 miljoen aan eventuele bonussen, Feyenoord reageerde daarop door een vraagprijs van 20 miljoen neer te leggen (aangezien ze hem niet kwijt willen).
Een of andere Belgische journalist heeft dat door elkaar gehaald en gemeld dat Feyenoord een bod van 20 miljoen heeft afgeslagen, waar dus niets van klopt.

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Baseman77 schreef op donderdag 01 september 2016 @ 16:17:
Een probleem bij Ajax is dat de toptalenten al op jonge leeftijd worden vergeleken met grootheden uit het verleden...zo is Nouri de nieuwe Cruijff en Dolberg een kruising tussen Pettersson en Kluivert, waardoor de verwachtingen enorm stijgen en de druk alleen maar hoger wordt. Ook geeft Ajax altijd ontzettend hoog op over de jeugdopleiding (grotendeels terecht natuurlijk) en moeten aankopen de jeugd ook vooral niet in de weg lopen.
In dit topic: Bergkamp, Van Basten en Kieft. :+

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

• Baseman77
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 12:31

Baseman77

We move

Hahaha, dat werd inderdaad na Dolberg zijn debuut gezegd...voor zijn debuut was het de kruising tussen Pettersson en Kluivert. Dus als die jongen niet gaat slagen snapt niemand het meer ;)

• Martinusz
D-e-n schreef op donderdag 01 september 2016 @ 16:13:
[...]

Daar zit misschien ook de fout. Iedereen roept dat alles dubbel bezet moet zijn maar je moet ook ruimte creëeren voor jeugdspelers, niet per se voor de basis maar wel als reserve.

[...]

Goed is het volgens mij niet. En in een seizoen spelen reserves ook hele wedstrijden, zeker met de CL of EL door de week.

[...]

Dat gaat dan ook niet meer gebeuren denk ik. Je hebt laatbloeiers maar voor de meeste spelers is de periode tussen 17 en 21 heel belangrijk. Als je daar ervaring mist kom je toch op achterstand.
Eens :)
[...]

Waarom niet? Het niet halen van het niveau van toen heeft met geld te maken en dat kunnen we niet inhalen. Maar dat betekent niet dat je jobfe spelers nu moet laten wachten met debuteren.
Er zijn ongeveer 100 redenen waarom je niet kunt vergelijken met een periode van meer dan 20 jaar geleden, en dat heeft niet alleen met geld te maken. Sowieso kun je alleen maar achteraf concluderen dat die generatie van 95 uitzonderlijk was.
Doel – Fred Grim, Edwin van der Sar
Verdediging – Danny Blind, Frank de Boer, Winston Bogarde, Michael Reiziger, Frank Rijkaard en Mendel Witzenhausen
Middenveld – Ronald de Boer, John van den Brom, Edgar Davids, Jari Litmanen, Kiki Musampa, Tarik Oulida, Martijn Reuser en Clarence Seedorf
Aanval – George Finidi, Nwankwo Kanu, Patrick Kluivert, Marc Overmars, Peter van Vossen, Clyde Wijnhard en Nordin Wooter
_/-\o_ _/-\o_

• D-e-n
Tussen de dikgedrukte spelers zitten ook aankopen dus ik snap niet waar je op doelt daarmee. Ik bedoelde ook niet specifiek dat elftal. Ik doelde op het feit dat in die tijd spelers op jonge leeftijd gewoon volwaardig onderdeel van de groep waren en wedstrijden speelden. En dat gaat van successen als Bergkamp, Rijkaard of Kluivert tot minder succesvolle spelers als Wooter of Musampa.

Concreet voorbeeld: Kluivert kreeg de kans omdat Ajax Ronaldo niet kon halen. Wat was er van zijn carrière terecht gekomen als hij toen niet de kans had gehad? Veel minder denk ik.

• Gonadan

Gonadan

D-e-n schreef op donderdag 01 september 2016 @ 15:45:
Ze spelen gewoon wedstrijden en trainen gewoon mee. Als ze daar al niet genoeg laten zien om überhaupt een gok te wagen, waarom zou je het dan forceren? Of heb jij ze zien spelen en ben je persoonlijk van mening dat ze ontzettend goed zijn?
Baseman77 schreef op donderdag 01 september 2016 @ 16:17:
Dat is het voordeel dat PSV heeft, er zijn veel minder verwachtingen van de jeugd spelers. Dus de verwachtingen zijn minder hoog en jeugdspelers kunnen zich in relatieve rust in de basis knokken, ook is er minder ophef als ze op de bank terecht komen ten faveure van een aankoop.
Het nadeel hiervan is dat ze onderbelicht kunnen blijven als ze wel langdurig presteren in het 1e, zoals bij Hendrix lang het geval is geweest.
Da's ook een mooie manier van verwoorden dat ze gewoon relatief weinig perspectief hebben. :D

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12:55

Shabbaman

Got love?

Niku schreef op donderdag 01 september 2016 @ 14:15:
Ik moet zeggen dat ik zin heb in vanavond. Zeer benieuwd naar het NL elftal.
Nu ben ik bang dat de matige prestaties op het veld niet direct te maken hebben met Bert van Oostveen (al is hij indirect gezien een prima zondebok). Erger, ik vermoed dat de iets minder belachelijke prestaties de afgelopen oefenwedstrijden voornamelijk te maken hebben met:
A) Dick Advocaat
2) dat het oefenwedstrijden ging waar niks op het spel stond

Ik bereid me in ieder geval voor op een avondje klagen en zeiken, maar ik laat me graag verrassen. Ik las dat Danny Blind nog niet had gehoord dat het allemaal aan hem lag, dus misschien dat iemand hem dat na een verliespartij eens durft te melden.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

• Gonadan

Gonadan

Lijkt me heel sterk, voor Blind was het ook al ellende.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

Gonadan schreef op donderdag 01 september 2016 @ 17:44:
[...]

Lijkt me heel sterk, voor Blind was het ook al ellende.
Ellende? Zowel Van Gaal als
Van Marwijk hebben de kwalificatie moeiteloos doorlopen. Dat kan Blind niet zeggen.

• Gonadan

Gonadan

Shabbaman schreef op donderdag 01 september 2016 @ 19:04:
Ellende? Zowel Van Gaal als
Van Marwijk hebben de kwalificatie moeiteloos doorlopen. Dat kan Blind niet zeggen.
Voor Blind zat Hiddink, daarmee was het niet beter.

Ja ik verwarde Advocaat met Hiddink. :+

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Is het slecht dat ik hoop dat we met 0-4 verliezen van Griekenland zodat Blind vriendelijk zal worden verzocht te vertrekken? O-)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 11-11 16:21

Niku

Alagaesii

DaniëlWW2 schreef op donderdag 01 september 2016 @ 20:34:
Is het slecht dat ik hoop dat we met 0-4 verliezen van Griekenland zodat Blind vriendelijk zal worden verzocht te vertrekken? O-)
Ja. Moeten gewoon winnen. Enige recept voor alle onrust.

• Niku

Niku

Alagaesii

Nederland opent sterk en fel hoor. Terechte 1-0.

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-11 15:03
Als je het nou hebt over een 100% assist dan is dit het wel. Janssen gebruikt Wijnaldum daar gewoon als muurtje om zo de bal via hem in de goal te schieten haha.

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12-11 23:38
Mooie actie van Janssen idd.

Die Grieken zijn ook 10x niks tot nu toe.

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 10:09

Hupske

AFCA

Wat een irritante scorebord met dat rondje om het streepje(Ik stoor mij er echt heel erg aan |:( ).

Nadat ik las dat het 1-0 stond maar ingeschakeld. Met de hoop dat het wat gaat worden.

[ Voor 12% gewijzigd door Hupske op 01-09-2016 21:03 ]

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

• Niku

Niku

Alagaesii

hupske schreef op donderdag 01 september 2016 @ 21:03:
Wat een irritante scorebord met dat rondje om het streepje.
Ik stoor me er ook aan :+

• Fleximex
Ik denk als ie niet doorzichtig was dat het ook al irritant zou zijn. Maar dit slaat inderdaad nergens op.

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Vlassie1980 schreef op donderdag 01 september 2016 @ 21:01:
Mooie actie van Janssen idd.

Die Grieken zijn ook 10x niks tot nu toe.
Ze krijgen geen kans kun je ook zeggen

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• Martinusz
Goed gestapt Willems haha

• Hupske

Hupske

AFCA

Gelukkig ben ik niet de enige. Het rondje past wel precies bij de zender SBS, verschrikkelijk!

Redelijk schot van de Grieken net met een beste redding van Zoet en net stonden ze ook al bijna 1 op 1 met Zoet.
Misschien moet ik weer stoppen met kijken heb Nederland nog niet veel zien doen xD

• HeatWave
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-05 22:01

HeatWave

Back to my tweakersroots!

Het is gelukkig ook gewoon op FOX zonder om de 7(!) minuten reclame. Wat een verschrikking dat SBS6....

A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!

• Sjurm
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 12-11 21:23
Fleximex schreef op donderdag 01 september 2016 @ 21:05:
Ik denk als ie niet doorzichtig was dat het ook al irritant zou zijn. Maar dit slaat inderdaad nergens op.
Het flikkert steeds zodra het over het publiek gaat, bloedirritant

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

HeatWave schreef op donderdag 01 september 2016 @ 21:10:
Het is gelukkig ook gewoon op FOX zonder om de 7(!) minuten reclame. Wat een verschrikking dat SBS6....
:?

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• Hupske

Hupske

AFCA

Ach de Grieken kunnen scoren |:( Zeer sterk verdedigd :+

[ Voor 27% gewijzigd door Hupske op 01-09-2016 21:14 ]

• Fleximex
ai...

Het staat weer lekker. Gewoon 4 Grieken tegen 3 Nederlanders als je goed kijkt.

• HeatWave

HeatWave

Welk deel van de zin snapte je niet?

• dutchgio
Griekenland thuis, altijd lastig... ;)

• kwiebus
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12-11 19:33
Wat liep die Veltman nu eigenlijk te doen bij dat doelpunt?

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09:22
Tjongeals je niet kunt winnen van deze ploeg is het droef gesteld.
Ik zou dan het reisje Zweden afzeggen en gewoon de nederlaag accepteren :-)

• Hupske

Hupske

AFCA

Tijdens de wedstrijd komt af en toe een banner voorbij met reclame ;)

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 12-11 22:51
En ik vond Nederland nog wel zo leuk spelen van voor.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

HeatWave schreef op donderdag 01 september 2016 @ 21:14:
[...]

Welk deel van de zin snapte je niet?
Elke 7 min reclame.

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 13:23
Zoals verwacht. Veltman laat zijn man lopen --> 1-1. handig Danny! Ajacieden die absoluut niet in vorm zijn selecteren en in de basis zetten!

• Harribo
Leon Zwiers schreef op donderdag 01 september 2016 @ 21:15:
Zoals verwacht. Veltman laat zijn man lopen --> 1-1. handig Danny! Ajacieden die absoluut niet in vorm zijn selecteren en in de basis zetten!
Veltman is verdedigend ook niets maar ja

• HeatWave

HeatWave

Begintijd 20:00, echte tijd 20:06, 7 min praten, reclame, 7 min praten, reclame. En dus nu blijkbaar ook een rare banner in beeld.

• Fleximex
Leon Zwiers schreef op donderdag 01 september 2016 @ 21:15:
Ja, niet goed van Veltman. Maar als er 4 Grieken tegen 3 Nederlanders staan is het niet alleen zijn schuld.

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

HeatWave schreef op donderdag 01 september 2016 @ 21:16:
[...]

Begintijd 20:00, echte tijd 20:06, 7 min praten, reclame, 7 min praten, reclame. En dus nu blijkbaar ook een rare banner in beeld.
Is bij de NOS niet anders. Banner zie ik niet bij Ziggo zonder SmartTV

• Gonadan

Gonadan

hupske schreef op donderdag 01 september 2016 @ 21:08:
Gelukkig ben ik niet de enige. Het rondje past wel precies bij de zender SBS, verschrikkelijk!
Yup, met rechts een immens logo en straks weer een of andere reclame voor een zaadprogramna wat één derde van het beeld vult. :r

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 12-11 22:51
Nog geen 1x gezien hier bij Delta, dat rare beeld bij SBS6....
Of ik moet iedere keer toevallig net niet kijken.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

• Hupske

Hupske

AFCA

Gonadan schreef op donderdag 01 september 2016 @ 21:18:
[...]

Yup, met rechts een immens logo en straks weer een of andere reclame voor een zaadprogramna wat één derde van het beeld vult. :r
En dan moet de commentator het ook even benoemen dat dat zaadprogramma dan en dan op is.

Verder rond de 75e minuut dat Hart van Nederland op een zender te kijken is :+

Lekker schotje van Sneijder net. Verder laten ze nog bar weinig zien.

[ Voor 8% gewijzigd door Hupske op 01-09-2016 21:21 ]

• Martinusz
Het was dus mooi Bruma die wegliep bij z'n man he.

• Niku

Niku

Alagaesii

Wat zijn onze backs en buitenspelers toch zwaar ondermaats. As staat eigenlijk wel.

• Martinusz
Dat Berghuis speelt zegt al genoeg, we hebben dus echt geen vleugel aanvallers van beetje niveau?

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

2e deel van 1e helft is ineens stuk minder van Oranje

• Gonadan

Gonadan

Waarom mag die voorzet überhaupt zo makkelijk gegeven worden? :?

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Gonadan

Gonadan

"tijdelijke interim directeur"... :')

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Niku

Niku

Alagaesii

Gonadan schreef op donderdag 01 september 2016 @ 21:27:
Ik hoorde het ook. Fail.

• Hupske

Hupske

AFCA

Gonadan schreef op donderdag 01 september 2016 @ 21:27:
Anders snapt het SBS publiek het niet ;)

Ja het is geen boeiende wedstrijd, dan beginnen dit soort dingen je op te vallen.

• Niku

Niku

Alagaesii

En het begon nog zo veelbelovend.

• Hupske

Hupske

AFCA

Poeh Poeh, heftige vrije trap. Gelijk douchen.

• Martinusz
Ik dacht dat het geluid van mijn tv kapot was, maar toen hoorde ik de commentator weer. Sfeertje hoor daar...

• Harribo
Lekker opgefokt weer die Grieken als iets ff niet gaat zoals ze willen.

Sneijder blijft toch wel een fijne voetballer hoor, goede snelle passen en zo
Tis toch erg jammer dat van Persie er niet bij is

[ Voor 48% gewijzigd door Harribo op 01-09-2016 21:34 ]

• Hupske

Hupske

AFCA

Belgen staan 1-0 achter tegen Spanje. Belgisch publiek fluit naar de spelers tijdens het rust signaal |:( Ze zijn snel verwend geraakt daar.

• Soldaatje
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
hupske schreef op donderdag 01 september 2016 @ 21:34:
Belgen staan 1-0 achter tegen Spanje. Belgisch publiek fluit naar de spelers tijdens het rust signaal |:( Ze zijn snel verwend geraakt daar.
Even naar Jan Mulder kijken. :)

• Hupske

Hupske

AFCA

Daar kennen ze bijna geen reclame tijdens de rust :)

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12-11 23:38
Allee... rare jongens die Belgen.

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Het begon leuk, en toen was het weer Oranje onder Blind...

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• Gonadan

Gonadan

Wat oefenen ze nu eigenlijk vandaag? Ik zie namelijk exact dezelfde ellende, er wordt niets nieuws geprobeerd. En om ellende nu vastigheid te willen geven.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

Gonadan schreef op donderdag 01 september 2016 @ 21:58:
Wat oefenen ze nu eigenlijk vandaag? Ik zie namelijk exact dezelfde ellende, er wordt niets nieuws geprobeerd. En om ellende nu vastigheid te willen geven.
Blind oefent voor de persconferenties.

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 13:23
Oefenen in ontslagen worden mag ik hopen

• Harribo
Waarom spelen we 4-3-3 als de vleugels toch niemand voorbij komen?

• Niku

Niku

Alagaesii

Heerlijk eerste balcontact van Propper zeg.

• Sjurm
Lekker hoor van Pröpper, goed schot ook nog van Janssen. Had meer verdiend

• Hupske

Hupske

AFCA

Vind Janssen nog de uitblinker.

• Fleximex
Toch apart. Bij Janssen heb je het idee dat ie toch wat lomp is en onverfijnd. En dan schiet hij met rechts en verwacht je een afdraaier, maar deze gaat toch gewoon maar net naast. Prima schot.

• D-e-n
Hooghartig is misschien een beter woord dan. Iedereen kan achter staan tegen Spanje tenslotte. De Belgen overtreffen ons nu ook al op dat vlak? :)

Is wel een probleem voor de ploeg lijkt me.

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

Mooie actie van Willems.

• Hupske

Hupske

AFCA

Ohnee, Narsingh komt erin. Nu gaan we winnen. Altijd zeer scherp voor de goal en geweldige voorzetten.

• Gonadan

Gonadan

-O-

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Fleximex
Narsingh en Berghuis, maar dan wel respectievelijk links en rechts...
Als je het nou omdraait dan krijgt Janssen misschien eens een leuke voorzet. Narsingh speelt daarbij nooit om links :P

edit: en jaa hoor :'(

[ Voor 6% gewijzigd door Fleximex op 01-09-2016 22:16 ]

• Gonadan

Gonadan

Uitblinker of enige die nog zijn niveau haalt?

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• HeatWave

HeatWave

:W Blind en je soepzooitje :).

• Hupske

Hupske

AFCA

Aah geweldig 1-2 haha. Mooie aanval hoor.
Gonadan schreef op donderdag 01 september 2016 @ 22:16:
[...]

Uitblinker of enige die nog zijn niveau haalt?
Dat is een zeer goede vraag :+

[ Voor 71% gewijzigd door Hupske op 01-09-2016 22:17 ]

• nocalimero
  • Laatst online: 13:22
Is dit het einde van Blind?

"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"

• Sjurm
Blind :w

• dutchgio
Nou helemaal prima.
Dan maar gewoon verliezen, wellicht forceerd dat iets..

[ Voor 60% gewijzigd door dutchgio op 01-09-2016 22:17 ]

• Gonadan

Gonadan

Lekker weggewerkt Zoet. Nooit geleerd de bal opzij te duwen? :')

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

Kan niet, Blind heeft nog nooi gehoord dat het aan hem lag.

• Martinusz
Blind vroeg om zo'n wit shirt van een Griek, kon ie z'n ontslagbrief alvast op schrijven.

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Nog een derde graag zodat we zeker weten dat hij oprot. Wat een aanfluiting tegen dit zeer zwakke Griekenland...

• Fleximex
Aanvallend gaat het vaak nog met wat vreugde en speelsheid. Maar verdedigend is het weer eens echt lackluster. Maar Berghuis op rechts en nu Narsingh op rechts is vanuit Blind toch gewoon tactische onkonde. Janssen is alleen gevaarlijk geweest met diepteballen. Na een tijdje hebben die Grieken dat ook wel door.

• Harribo
Lekker zoals die Griek daarna ff tegen Bruma doet. Vieze balkan volk brrr

Maar lekkere afgang dit voor Oranje
Dat Griekenland zijn een stel noeste werkers meer niet

Maar ja hadden we hier in Nederland maar half die getergdheid van dat soort landen...

• Hupske

Hupske

AFCA

Dat kan je idd wel Blind aanrekenen. We kunnen ons wel schuilen achter dat de spelers middelmaat zijn, maar de Grieken hebben toch al helemaal geen geweldenaren.

• D-e-n
Nee, natuurlijk niet. Dit kost alleen maar weer FIFA punten. En verliezen van Zweden lost ook niks op want dat zijn dure verliespunten die een nieuwe coach niet makkelijk kan goedmaken.

Daarbij heb ik toch duizend keer minder vertrouwen in Van Breukelen. Die kan alleen maar slap ouwehoeren.

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Waren zou blind weggaan? Alsof een nederlaag iets veranderd.

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11:36
Gonadan schreef op donderdag 01 september 2016 @ 22:17:
Lekker weggewerkt Zoet. Nooit geleerd de bal opzij te duwen? :')
Zap toevallig langs, fout van Bruma en slechte redding Zoet :/ Ik zap verder :)

XXXVI

• Tweaking Art
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 21-12-2024
Goede keeper die Zoet.. ( nee )

Oh wacht dat mag ik niet zeggen...lol

Maar goed, dat Oranje van dit elftal verliest...dat is echt een drama.

• Hupske

Hupske

AFCA

Italie - Frankrijk schijnt een leuke wedstrijd te zijn. Binnen 11 minuten is er 3 gescoord.

Ah we gaan over op lange ballen. Bas Dost komt er zo in. Kunnen Narsingh en Berghuis hun voorzetten ook eens afleveren.

[ Voor 41% gewijzigd door Hupske op 01-09-2016 22:21 ]

• Fleximex
Niet goed dat Bruma daar die bal zo voor zich uit speelt. Maar als ik het dan vergelijk met PSV waar Isimat of Moreno dan die bal zo vooruit zou spelen. Dan heb je daar altijd Guardado of de andere centrale verdediger die het oplost. Ik zweer het. Als de top van de Eredivisie op een of andere manier tegen dit NL-elftal zou kunnen spelen dan zou ik wedden op het Eredivisie team.

Totaal. Geen. Automatismen.
Pagina: 1 ... 43 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
]Voor de FIFA-perikelen: [Voetbal] FIFA-perikelen en opvolging Blatter
Voor buitenlandse competities: [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2016/2017
Voor FC-Twente: FC Twente - hoe nu verder