Als dit de beste indruk van Riedewald was dan mag hij ook wel een plekje reserveren op de bank.Baseman77 schreef op donderdag 01 september 2016 @ 14:26:
Het wordt wel heel interessant hoe Bosz dit gaat managen, tot de winterstop heeft hij de beschikking over:
Schöne
Serrero
De Jong
Nouri
Vd Beek
Sinkgraven
Gudelj
Bazoer
Klaassen
Ziyech
En Riedewald heeft ook enkele malen op het middenveld gespeeld.
Nouri schijnt al boos te zijn, maar die moet eerst maar eens aan de gewichten gaan hangen. Gudelj en Bazoer gaan minder goed om met een plekje op de bank, maar Bosz zegt dat Ziyech voor het middenveld is gehaald en Klaassen is de aanvoerder (en veruit topscoorder). Sinkgraven zal het accepteren, maar dat wordt dan wel een dure afschrijving (al kan hij ook redelijk als linksbuiten uit de voeten). En eigenlijk heeft Riedewald nog de beste indruk gemaakt op de VCM positie.
Laat het rommelen maar beginnen![]()
Ik ben ook wel benieuwd. Nouri, De Jong en Van de Beek moeten geduld hebben en werken. Die kunnen niet verwachten na een goede periode ineens standaard bij de A-selectie te zitten. Klaassen en Ziyech lijken mij de enige zekerheden. Gudelj, Riedewald, Bazoer en Schöne moeten wisselen waarbij ik verwacht dat Schöne dat het meest zal doen omdat hij zo'n modelprof is.
Sinkgraven zal een beetje de slet van de aanval worden en overal gebruikt, of nergens.
Prima als het rommelt. Zoals het mooi gesteld werd: Vechten of vluchten. De vechters worden beter, de vluchters ben je in de winterstop vanaf.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8