Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2016/2017 - Deel 1 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 37 ... 101 Laatste
Acties:
  • 172.068 views

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 17:18
Ramzzz schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 11:37:
[...]

Als 17 miljoen Nederlanders weigeren naar voetbal te kijken gaat alleen het Nederlandse voetbal (verder) kapot, en bijv. de Engelsen (waanzinnige budgetten) overtuigen... succes.
+ de KNVB verschrompelt naar een uitgeperste druif waardoor de positie's van de KNVB in het gedrang komen en dat die lui eindelijk eens iets gaan doen om het Nederlands voetbal eens wat meer gaan verdedigen ipv ja knikken en niets doen.

Als je blijft kijken dan sponsor je de UEFA met kijkcijfers, reclame inkomsten en keur je feitelijk het beleid goed.

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 13-11 14:53
Robkazoe schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 11:31:
[...]

Het zou mij niet verbazen als de nummers 5 van die landen ook nog voorrondes voor CL mogen gaan spelen. Wordt je zometeen als landskampioen van Nederland eruit geknikkerd in de voorrondes door een Duits of Spaanse nr 5 en zitten er vijf teams van één land in de CL.

Ik heb overigens voetbal allang opgegeven en dit is maar weer het bewijs dat het totaal niet interessant is. Dingen als een video ref, financial fair play en andere zaken om het spel positief te beinvloeden worden tegen gehouden maar dit soort kromme zaken worden wel bedacht. Voetbal is moreel failliet. Al jaren... Ga wat anders kijken qua sport. Das de enige manier om dit dood te krijgen.
die conclusie heb ik idd ook al eens getrokken voor mezelf, dit is er maar weer een bewijs van. Alle spanning is eruit gehaald. In essentie is het een prachtige sport, maar het wordt beetje bij beetje helemaal kapot gemaakt.
Eigenlijk alleen interlandvoetbal is nog interessant, daar is de invloed van het geld en de corruptie er wat minder, en gaat het gewoon om hoe goed je als land kan opleiden en beleid voert.

De afgelopen olympische spelen heb ik weer gezien hoe mooi sporten kunnen zijn waar het gewoon om de sport gaat. Natuurlijk kan je ook daar met geld veel meer investeren in trainingsfaciliteiten en dergelijke, maar die enorme corrupte laag zit er niet op bij pakweg volleybal en hockey.

Dus op naar het het Centraal Volleybaltopic 2016/2017 :9 :9 :+

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
Ha de twee hoogvliegers Gullit en van Breukelen worden het niet eens over het contract en Gullit ziet daarom af van de functie. :+

XXXVI

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 18:46
ephymerous schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 11:48:
Ha de twee hoogvliegers Gullit en van Breukelen worden het niet eens over het contract en Gullit ziet daarom af van de functie. :+
Het is toch 1 grote poppenkast aan het worden.
Danny Blind die te goeder trouw het beste ervan probeert te maken, een van Oostveen die in zijn ivoren torentje blijft zitten en al lang weg had moeten wezen, een Advocaat onderweg naar Turkije...

Eerste grote toernooi voor Oranje gaat niet in Rusland zijn.

En dan nog dat Champions League geneuzel, waarom heet het in godsnaam nog Champions League dan?
Het zou een kampioenenbal moeten zijn van landskampioenen. Dus de titel slaat al jarenlang nergens meer op!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09:56
dutchgio schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 10:55:
Vandaag in de KNVB soap: Gullit wordt toch geen assistent-bondscoach. :+

http://www.nu.nl/sport/43...ondscoach-bij-oranje.html
Niet zo raar als ik het AD lees. Hij mocht alleen koffie halen. :+

Over de CL. Dat volg ik al jaren veel minder. De poulefase duurt me veel te lang en het eindigt in de regel toch in een strijd tussen de top 4 landen, aangezien er daar genoeg van inzitten.
EL is dan vaak niet om aan te zien. Geef mij maar gewoon de oude verdeling
1: landskampioenen
2: bekerwinnaars
3: rest.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

• Ps3gamer91
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 18:49
Nog één uurtje tot de loting. Ik ben benieuwd welke ploegen Feyenoord gaat treffen. Ik hoop op hoogstens één sterke tegenstander voor de sfeer en de rest relatief makkelijke tegenstanders voor de financiën.

''And maybe where the wind blows, Its all worth waiting for''

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

ephymerous schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 11:48:
Zie je het voor je? Gullit - die niet de beste trainer, noch de beste kandidaat voor bondscoach zou zijn - als assistent van Blind, die minder ervaring heeft en een zo mogelijk nog mindere staat van dienst.

Gaten met gaten vullen, dat is kennelijk het motto van de KNVB.

En meerdere min of meer gelijkwaardige (...) haantjes naast elkaar zetten zonder bijv. de garanties (opvolgingskandidaat) die Blind wel heeft gekregen- zeker en eerzuchtig man als Gullit past daarvoor.

Waarom er niet een betere kandidaat naar voren is geschoven lijkt me simpel, de KNVB lijdt al flink gezichtsverlies door prestaties van de teams, maar ook door de duiventil die het bondscoachschap is geworden, 100% door het - op zijn zachts gezegd onhandige - handelen van de KNVB zelf.

Dat mensen aan de 'top' geen enkele vorm van zelfreflectie kennen is bekend, maar dat de KNVB geen enkele vorm van zelfreinigend vermogen blijkt te kennen, dat is echt de dood in de pot.

Gezichtsverlies op nederlaag op absurde beslissing op idiote stellingname.

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19:04
De selectie van Oranje is bekend:

Doel: Jasper Cillessen (Barcelona), Maarten Stekelenburg (Everton) en Jeroen Zoet (PSV).

Verdediging: Patrick van Aanholt (Sunderland), Daley Blind (Manchester United), Jeffrey Bruma (VfL Wolfsburg), Virgil van Dijk (Celtic), Kenny Tete (Ajax), Joël Veltman (Ajax), Ron Vlaar (AZ) en Jetro Willems (PSV).

Middenveld: Riechedly Bazoer (Ajax), Jorrit Hendrix (PSV), Davy Klaassen (Ajax), Davy Pröpper (PSV), Wesley Sneijder (Galatasaray), Kevin Strootman (AS Roma) en Georginio Wijnaldum (Liverpool).

Aanval: Steven Berghuis (Feyenoord), Bas Dost (VfL Wolfsburg), Vincent Janssen (Tottenham Hotspur), Luuk de Jong (PSV), Luciano Narsingh (PSV) en Quincy Promes (Spartak Moskou).

Geen Depay wat me logisch lijkt, wel Dost en geen Huntelaar kan ik ook mee leven. Goed dat Hendrix erbij zit.

Maar het is in mijn ogen wel weer typerend dat Tete, Veltman en Bazoer doodleuk worden opgeroepen na hun wanprestaties van de laatste weken. Tete en Veltman spelen daarbij beide niet vast op rechtsback momenteel en dan laat hij Janmaat thuis? Bezopen.

Willems had ik zelf overigens ook thuis gelaten, gaat ook weinig meer vanuit na zijn blessure.

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-11 15:03
Bazoer speelt zelfs al een lange tijd (al vanaf begin 2de seizoenshelft 2015/2016) maar matig. Ik vind Veltman niet heel raar. Ja, de laatste wedstrijden waren slecht. Maar als rechtsback deed hij het als vervanger van Tete vorig seizoen erg goed. Dat Janmaat er weer niet bij is :N.

Ik vind het wel schrikbarend als je kijkt naar onze flankspelers. Je hebt Robben en dan is er een gigantisch gat. Narsingh, Berghuis en Promes zijn leuk maar super beperkt. Narsingh moet ruimte hebben, Berghuis moet een team om zich heen hebben dat aanvallend speelt en is stijf links. Promes is blijkbaar heel goed (topscorer Rusland ofiets), maar ik heb nog niets goeds gezien bij zijn eerdere NL-elftal optredens. Dan heb je nog Toornstra bij Feyenoord: geen flankspeler. Elia bij Feyenoord: geblesseerd en ook nog maar 2 goede wedstrijden gespeeld. Locadia bij PSV: geen flankspeler. El Ghazi bij Ajax: hopeloos uit vorm en een momenten voetballer (tegen Willem II opeens een super voorzet).

De enige die het gat naar Robben enigzins kan dichten is Memphis in zijn PSV vorm. Maar hij speelt jammer genoeg niet meer bij United en gaat daar, ondanks de woorden van Mourinho, echt niet van de bank (of tribune zelfs) afkomen. Zou PSV niet al geprobeerd hebben om hem terug te huren van United? PSV heeft nog een goede flankspeler nodig.

Toch moet je overigens tegen de meeste tegenstanders in deze poule genoeg hebben aan een Berghuis bijvoorbeeld. Gewoon een goede voorzet op Janssen en dan hebben die ploegen het al moeilijk zat. Maar zoals zo vaak ligt de sleutel op het middenveld. Als die gewoon goed aansluiten en mee verdedigen, en dus zorgen dat er geen gat tussen verdediging en/of aanval valt, dan kom je al een heel eind.

• D-e-n
Je zou Sneijder nu in een vrije rol op links kunnen zetten. Dan kan het middenveld gewoon uit drie lopers bestaan.

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

D-e-n schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 12:55:
Je zou Sneijder nu in een vrije rol op links kunnen zetten. Dan kan het middenveld gewoon uit drie lopers bestaan.
Moet je echt nog met Sneijder willen spelen? Die is over 2 jaar 34 en is nu al niet meer top.

Last.fm | Code Talks

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 11-11 16:21

Niku

Alagaesii

Afvalzak schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 12:58:
[...]

Moet je echt nog met Sneijder willen spelen? Die is over 2 jaar 34 en is nu al niet meer top.
Je moet spelen met degene dit op dit moment het beste is. Als dat Sneijder is, dan is dat Sneijder. In de kwalificatie geen rekening houden met 'over 2 jaar', dat komt dan wel.

• D-e-n
Afvalzak schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 12:58:
[...]

Ik neig ook naar hem wissel zetten inderdaad. Maar hij zit wel bij de selectie. Vraag is ook welk systeem Blind wil spelen.

Het middenveld is wat mij betreft Strootman, Wijnaldum, Pröpper

[ Voor 9% gewijzigd door D-e-n op 26-08-2016 13:00 ]

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Nu online
De 4 grootste competities krijgen nu gegarandeerd er een extra CL plek bij.
Ronduit belachelijk... waarom?

• Niku

Niku

Alagaesii

Dit zou mijn opstelling zijn:

Zoet
Tete - Bruma - Blind - Van Aanholt
Wijnaldum - Strootman - Pröpper
Narsingh - Janssen - Promes

Willems is compleet uit vorm, die kun je daar echt niet neer zetten op dit moment. Narsingh is een keuze uit een verzameling flankspelers die niet goed genoeg zijn. Ik ben persoonlijk niet zo'n fan van Berghuis, ondanks dat hij de laatste interlands goed speelde. Heeft te kort iets goeds laten zien om mij te overtuigen. Pröpper is misschien wel de beste middenvelder van de eredivisie, samen met Strootman en Wijnaldum lijkt me dat een zeer sterk middenveld. Verwacht echter dat Blind met Wijnaldum, Strootman en Sneijder gaat spelen.

Edit: mogelijkheid zou ook nog zijn om Sneijder of Klaassen op het middenveld te zetten en Wijnaldum in een vrije (hangende) rol op de plek van Narsingh. Lijkt me geen gek idee.

[ Voor 12% gewijzigd door Niku op 26-08-2016 13:17 ]

• Tosemime
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 05:26
waarom niet een keer 4-4-2 met jansen en de jong in de aanval? je hebt toch geen goeie flankspelers op dit moment. ik zou dan zoiets doen:

Zoet of Stekelenburg:
Wijnaldum - Propper - Strootman - Hendrix
Janssen - De Jong

https://www.flickr.com/photos/tosemime/

• D-e-n
@niku
Eens met de defensie en de middenlinie.

Sneijder op het middenveld is voor mij echt een no-go geworden. Dan moeten de andere middenvelders weer helemaal in dienst spelen van hem. Niet voor niks speelde Wijnaldum beter zonder Sneijder.

Wijnaldum als rechtsbuiten zie ik niet zo zitten, wel als rechtshalf in een 442.

@tosemime
In een 442 zou je dus eigenlijk Janmaat nodig hebben als back.

[ Voor 10% gewijzigd door D-e-n op 26-08-2016 13:14 ]

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Nu online

Shabbaman

Got love?

Sneijder als valse linksbuiten lijkt me niet handig tegen teams met opkomende rechtsback...

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

• Niku

Niku

Alagaesii

Tosemime schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 13:13:
waarom niet een keer 4-4-2 met jansen en de jong in de aanval? je hebt toch geen goeie flankspelers op dit moment. ik zou dan zoiets doen:

Zoet of Stekelenburg:
Wijnaldum - Propper - Strootman - Hendrix
Janssen - De Jong
Dan is je aanval wel echt te langzaam. Als je met twee spitsen speelt, zou ik Promes op plek van De Jong zetten. En Sneijder op de plek van Hendrix, zeker in een 442 of een 433 met Wijnaldum als valse rechtsbuiten gaat Sneijder nog prima.

• Tosemime
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 05:26
Bij tottenham al een paar kunnen zien dat Jansen wel snelheid heeft, die kan je ook best een keer in de diepte sturen. Daarbij hebben wijnaldum en propper ook genoeg snelheid. van aanholt doet het goed als opkomende back, alleen aan de rechterkant heb je daar nu niemand voor. Janmaat zou dat prima kunnen. Ik denk wel dat je middenveld een stuk sterker wordt op die manier dan met het eeuwige 4-3-3.

https://www.flickr.com/photos/tosemime/

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Loting Europa League en hier pot 1 wel gewoon op volgorde van A t/m M. Bij de CL gister nog moeilijk doen met groepen loten voor pot 1 :?
Ajax groepshoofd krijgt nu Standard Luik erbij. AZ bij Zenit Sint Petersburg ...
Man U met Fenerbahce, altijd leuk en nu Feyenoord erbij :>

[ Voor 34% gewijzigd door apis29 op 26-08-2016 13:29 ]

• Mosin
  • Laatst online: 13-11 22:11
Troll:
PSV fans he :+

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 18:46
Manchester United en Fenerbahce, sterkte Feyenoord :')

• RHPJS
  • Registratie: April 2009
  • Nu online
Tja, mooie wedstrijden, dat wel. :*)
Aleen jammer dat dan juist bij deze wedstrijden maar 26.000 supporters kunnen zijn. :'(

EDIT: hahaha dit verzin je toch niet, Luhansk :P

[ Voor 67% gewijzigd door RHPJS op 26-08-2016 13:36 ]

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12-11 20:17
Vlassie1980 schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 13:31:
Manchester United en Fenerbahce, sterkte Feyenoord :')
Kat in het bakkie. Kunnen we de volgende ronde Ajax en AZ ook loten of zijn die nog niet zeker van plaatsing?

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• D-e-n
De Nederlandse clubs hebben ook geen geluk met de loting zo te zien. Zo wordt het helemaal moeilijk om punten te vergaren. Als je dan ziet wat Club Brugge gisteren loot.

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 20:00

Player1S

Probably out in the dark

Ondertussen trekt de Belgische bond Thierry Henry aan als assistent......

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Standard Luik, Celta de Vigo en Panathinaikos voor Ajax... pittig :D

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• apis29
  • Niet online
Had ik toch het filmpje moeten kijken van hoe het allemaal in elkaar zit :+ . Panathinaikos slaat groepen C t/m F over en komt bij Ajax in groep G?

• FDMK
  • Laatst online: 13:24
AZ heeft het anders ook lekker :z Zenit en Maccabi....

Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.

• ephymerous
  • Nu online
Ajax gaat de Europaleague ook roemloos uit, Luik, Celta en Panathinaikos.
D-e-n schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 12:35:

Tete en Veltman spelen daarbij beide niet vast op rechtsback momenteel en dan laat hij Janmaat thuis?
Het is verschrikkelijk, alleen Veltman snap ik en voor de rest had een goede bondscoach alle Ajax-spelers thuisgelaten. Janmaat snap ik, na die terugspeelbal tegen Tjechie wordt hij mijn part geroyeerd, zoiets heb ik nog nooit in een nationaal team gezien. Ook bij San Marino niet :/

[ Voor 7% gewijzigd door ephymerous op 26-08-2016 13:41 ]

XXXVI

• FDMK
Van Berghuis snap ik ook he-le-maal niets overigens, die man heeft amper minuten gemaakt.

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 20:51
Han schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 13:38:
Standard Luik, Celta de Vigo en Panathinaikos voor Ajax... pittig :D
*kansloos. >:)

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-11 13:52
Heerlijke loting.
2e plek moet kunnen. Fenerbache viel erg tegen vorig seizoen tegen ajax..

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• Fleximex
Harribo schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 13:05:
De 4 grootste competities krijgen nu gegarandeerd er een extra CL plek bij.
Ronduit belachelijk... waarom?
Afbeeldingslocatie: http://www.astrozeeland.nl/images/euro.png

• D-e-n
ephymerous schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 13:40:
[...]
Janmaat snap ik, na die terugspeelbal tegen Tjechie wordt hij mijn part geroyeerd, zoiets heb ik nog nooit in een nationaal team gezien.
Het was gewoon een foute terugspeelbal. Je kan er iemand een keer voor passeren maar dan moet het ook klaar zijn. Zelfs iemand als Frank de Boer heeft daar in zijn jonge jaren nog last van gehad. Hiddink heeft dat toen ook veel te groot gemaakt, om zijn eigen falen te maskeren waarschijnlijk. Ik vond dat een groot trainer onwaardig.

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Ajax gaat de Europaleague ook roemloos uit, Luik, Celta en Panathinaikos.

[...]

Het is verschrikkelijk, alleen Veltman snap ik en voor de rest had een goede bondscoach alle Ajax-spelers thuisgelaten. Janmaat snap ik, na die terugspeelbal tegen Tjechie wordt hij mijn part geroyeerd, zoiets heb ik nog nooit in een nationaal team gezien. Ook bij San Marino niet :/
Dus, samengevat, één nuttige speler kun je op grond van één moment van totale blackout totaal negeren, en anderen, die structureel wanprestaties neerzetten, 'kom erbij!'?

Goed gezien, Blind!

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

• ph4ge
Nouja, vanwege 1 verkeerde bal is hij bijna 1,5 jaar niet meer opgeroepen. Dat terwijl Oranje wel meer zaadballen gaf sindsdien, met het zoontje van de BC blunderend voorop. Janmaat speelde verder wel prima, ik vind het behoorlijk zwaar gestraft. Verder inderdaad een selectie die moeilijk serieus te nemen is, zoals we gewend zijn. Zal wel weer gaan spelen met Tete en Veltman in de rol van aanvallende backs, terwijl je juist Vd Wiel, Janmaat en Karsdorp hebt die dat van nature kunnen.

Manchester United, Fenerbahce, Feyenoord en Zorya Luhansk. Het voordeel van zo'n poule is dat je in ieder geval een paar mooie ervaringen opdoet en dat er een grote kans is dat clubs onderling punten laten liggen. De bal is rond. :7
Faddermakker schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 13:41:
Van Berghuis snap ik ook he-le-maal niets overigens, die man heeft amper minuten gemaakt.
Ja, Toornstra houdt hem uit de basis...
Mars18 schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 13:42:
Heerlijke loting.
2e plek moet kunnen. Fenerbache viel erg tegen vorig seizoen tegen ajax..
Wel een coach die dit Feyenoord natuurlijk erg goed kent. Ben benieuwd of de leerling de meester de baas is.

[ Voor 20% gewijzigd door ph4ge op 26-08-2016 13:48 ]

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• ephymerous
  • Nu online
Ramzzz schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 13:44:
[...]

Dus, samengevat, één nuttige speler kun je op grond van één moment van totale blackout totaal negeren, en anderen, die structureel wanprestaties neerzetten, 'kom erbij!'?

Goed gezien, Blind!
Buiten dat heb ik geen hoge pet van m op. Aanvallend redelijk maar defensief zwak, en ja ik zie 'm geregeld in Engeland spelen. Alhoewel minder dan een aantal die nu geselecteerd worden is hij ook zeker niet. Maar rancuneus als ik ben ;)

[ Voor 11% gewijzigd door ephymerous op 26-08-2016 13:47 ]

XXXVI

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Lekkere loting voor Feyenoord :P
Group A
Man. United
Fenerbahçe
Feyenoord
Zorya(UKR)

Group D
Zenit(RUS)
AZ(NED)
M. Tel-Aviv(ISR)
Dundalk(IRL)

Group G
Ajax(NED)
Standard Liège(BEL)
Celta(ESP)
Panathinaikos(GRE)

Wel leuk om ManU een keer te zien. Hoop dat ik een passe partout kan bemachten voor de wedstrijden.

[ Voor 15% gewijzigd door Afvalzak op 26-08-2016 13:47 ]

Last.fm | Code Talks

• Fleximex
AZ heeft op zich een prima loting. Zenit zal te sterk zijn, maar een tweede plek moet je toch wel kunnen halen. Voor Ajax wordt het gewoon lastig. Vier teams van een ongeveer gelijkwaardig niveau (op papier).
Feyenoord heeft wel een mooie loting. Tegen Zlatan, tegen Dick en van Persie. Die twee zullen zeker wel een uitverkocht huis opleveren. Toch is Fenerbache vooral een team dat leunt op ervaring. Die moet Feyenoord met wat geluk ook gewoon kunnen hebben en tweede worden.

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 13-11 21:24
Waar is Hoed in de selectie? Die wordt ook compleet genegeerd, en Berghuis erbij :?
Ik dacht dat Blind alleen spelers van Ajax op basis van niks selecteerde :+

Float like a butterfly, sting like a bee.

• P.O. Box
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

Als Ajax fan die niet eens in zo'n negatieve vibe zit na de recente resultaten ben ik het qua Ajax speler volledig met je eens. Bazoer heeft een dip ter grote van een trog, Klaassen speelt ook al sinds eind vorig jaar niet goed meer, Tete ben ik nooit echt kapot van geweest, vooral qua instelling. Zijn talent zie ik wel, maar hij denkt alles te kunnen compenseren met zijn snelheid en in balbezit is hij ronduit zwak. Veltman is in mijn ogen de enige speler die al sinds begin vorig jaar een voldoende scoort. Helaas dit seizoen wel alleen krappe voldoendes.

En waarom Narsingh überhaupt in de voorselectie zit is mijn een raadsel... laat staan in de echte selectie.

• FDMK
martinusz schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 13:48:
Waar is Hoed in de selectie? Die wordt ook compleet genegeerd, en Berghuis erbij :?
Bij Fredje in Jong Oranje.

• ph4ge
martinusz schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 13:48:
Nouja, er zijn heel veel net-niet verdedigers die aanspraak maken op een plek centraal achterin, en Berghuis heeft alleen Narsingh als concurrent. Nou zou elke andere BC zijn tactiek afstemmen op het materiaal, maar Blind doet dat andersom en dan komt inderdaad een Berghuis er in.

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

ph4ge schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 13:51:
[...]

Nouja, er zijn heel veel net-niet verdedigers die aanspraak maken op een plek centraal achterin, en Berghuis heeft alleen Narsingh als concurrent. Nou zou elke andere BC zijn tactiek afstemmen op het materiaal, maar Blind doet dat andersom en dan komt inderdaad een Berghuis er in.
Hij doet zijn naam in elk geval consequent eer aan, dat moet je hem nageven.

• Señor Sjon
Tsja, wie dan? Robben is vrijwel permanent geblesseerd, Snijder is ook al 34 en Van Persie heeft ook een vormcrisis en is ook een dertiger. Gevoelsmatig hebben we nu gewoon een zwakke generatie. Telkens zijn er hopefulls op hun 18e die op hun 19e het toch niet zijn. Zodra ze drie keer raak trappen eindigen ze op de bank in een andere competitie en ontwikkelen ze zich niet verder.

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

United in een Kuip met 24.000 man. Wat een afgang.

• D-e-n
Aanvallend is het nieuwe aanbod mager inderdaad. We hebben centraal voorin Janssen nu maar vleugelspitsen zijn er amper.

Middenvelders en centrale verdedigers zijn er echter genoeg.

[ Voor 20% gewijzigd door D-e-n op 26-08-2016 14:12 ]

• Señor Sjon
Ook middenveld en verdediging is niet veel beter. Ik kan zo geen excellerende spelers opnoemen.

• FDMK
PWM schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 14:09:
waar komt die 24k vandaan?

• D-e-n
Señor Sjon schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 14:12:
Ook middenveld en verdediging is niet veel beter. Ik kan zo geen excellerende spelers opnoemen.
Excelleren is voor een verdediger moeilijker natuurlijk. Maar De Vrij, Bruma, Vlaar en straks wellicht Mensah of Hoedt zijn prima internationals hoor. En met Wijnaldum, Pröpper of Strootman gaat het ook wel goed komen. Maar je mist straks een Robben om het verschil te maken.

• Niku

Niku

Alagaesii

• Señor Sjon
Strootman moet eerst maar eens heel blijven en Vlaar is ook niet meer de jongste.

Verwijderd

Heerlijke loting voor Feyenoord! Een weerzien met van Persie, Advocaat en Been, tenzij van Geel Fenerbache voortijdig nog beroofd van van Persie natuurlijk ;) En Mourinho laat via twitter al weten dat hij de wedstrijden uit tegen Fenerbache en Feyenoord als grote wedstrijden ziet waarin United kan leren.

Niemand verbiedt het Feyenoord Mourinho boos te maken nadat zijn ploeg puntenverlies heeft geleden tegen Feyenoord! :)

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-11 13:52
PWM schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 14:09:
Helaas moet het, is de beste oplossing.
Ik kijk wel op tv, ga niet naar netten kijken

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Verwijderd

Mars18 schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 14:31:
[...]

Helaas moet het, is de beste oplossing.
Ik kijk wel op tv, ga niet naar netten kijken
Moet je ook doorheen kijken man! :P

Enneh, Ajax komt net als Feyenoord een oude bekende tegen: Guidetti! :Y :9

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 26-08-2016 14:36 ]

• Emgeebee
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 24-10 17:22
Kansloos gedoe van Ajax. AZ krijgt het nu ook lastig omdat niet gewonnen kon worden van Rostov. En uiteraard heeft Ajax de makkelijkste loting te pakken die ze toch niet verder kan helpen.

Dat wordt de komende jaren CL kijken zonder Nederlandse club. Jammer.

• D-e-n
Señor Sjon schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 14:27:
Strootman moet eerst maar eens heel blijven en Vlaar is ook niet meer de jongste.
Klopt maar juist centraal achterin komt er wel wat aan. Het is niet gezegd dat mannen als Hoedt, Letschert, Mensah het allemaal gaan redden maar je ziet aan Bruma dat je met verdedigers geduld moet hebben.

Achter Robben, v Persie en Sneijder valt gewoon een creatief gat waardoor je je niet kunt onderscheiden.

• Señor Sjon
Michielgb schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 14:38:
Kansloos gedoe van Ajax. AZ krijgt het nu ook lastig omdat niet gewonnen kon worden van Rostov. En uiteraard heeft Ajax de makkelijkste loting te pakken die ze toch niet verder kan helpen.

Met die nieuwe opzet wordt het toch een soort superleague.

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online

Yup, 't is allemaal de schuld van Ajax...

• Baseman77
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 16:30

Baseman77

We move

D-e-n schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 14:16:
Excelleren is voor een verdediger moeilijker natuurlijk. Maar De Vrij, Bruma, Vlaar en straks wellicht Mensah of Hoedt zijn prima internationals hoor. En met Wijnaldum, Pröpper of Strootman gaat het ook wel goed komen. Maar je mist straks een Robben om het verschil te maken.
Mee eens d:)b

Bruma speelde vorig seizoen geweldig, ook in de CL. Hij moet het nog laten zien bij Wolfsburg, maar hij is normaal gesproken een zekerheid achterin. De Vrij is, mits fit, een prima verdediger en presteerde goed bij Lazio. Van Dijk presteert uitstekend bij Southampton. Blind jr. is niet de beste CV, maar in balbezit kan hij een meerwaarde zijn.
Oranje heeft prima CV's, die ook nog meer groeipotentie hebben.

Qua backs is het momenteel wel wat behelpen, met name de rechtsback. Tete is verdedigend sterk, maar aan de bal totaal niet. Veltman is in deze positie beter dan als CV, hij is heel redelijk. Waarom Janmaat er niet bij zit is ook voor mij een raadsel.
Willems is wereldtop in potentie, maar sinds zijn blessure bij lange na nog niet zo goed als daarvoor en oogt gemakzuchtig. Van Aanholt doet het prima bij Sunderland. Maar wederom is Pieters niet geselecteerd, ondanks dat hij al 3 seizoenen prima presteert bij Stoke. Wat heeft hij in hemelsnaam misdaan?

Qua middenvelders is het ook heel aardig. Hendrix is momenteel in bloedvorm en de beste PSV'er, Pröpper is sinds zijn komst bij PSV echt geweldig, Strootman is eindelijk weer fit en haalt zelfs een goed niveau en Wijnaldum verdiende niet voor niets een transfer naar Liverpool. Klaassen heeft ook zijn waarde, ondanks dat hij wat minder sterk speelt. Bazoer echter heeft helemaal niets bij Oranje te zoeken (al tijden enorm uit vorm en zijn mentaliteitsproblemen spelen weer op) en Sneijder is vooral in naam nog belangrijk, al speelt hij volgens mij wel redelijk tot goed in Turkije.

Maar de linie waarin Oranje zolang heeft uitgeblonken is nu juist het zorgenkindje. Qua spitsen zitten we wel aardig, maar aan de zijkanten is het vrij droevig. Narsingh heeft zijn waarde, maar is geen topper. Berghuis moet eigenlijk alles nog bewijzen, momenteel heeft hij zelfs niet eens een basisplaats bij Feyenoord. En Promes doet het erg goed in Rusland, maar valt om een of andere reden altijd erg tegen in Oranje. Elia vind ik weinig aan, hij is nog veel meer een momentenspeler dan Narsingh. Memphis zit helaas vooral op de bank/tribune bij ManU en Robben is voor de verandering weer eens geblesseerd.

Ik ben er geen fan van, maar hierdoor zou 4-4-2 toch een optie kunnen zijn...

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Baseman77 schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 14:49:
[...]
Maar wederom is Pieters niet geselecteerd, ondanks dat hij al 3 seizoenen prima presteert bij Stoke. Wat heeft hij in hemelsnaam misdaan?
Misschien wil Blind de optie openhouden om met een ruit op het middenveld te spelen. :+

• RHPJS
  • Registratie: April 2009
  • Nu online
Gaius schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 14:51:
[...]
Misschien wil Blind de optie openhouden om met een ruit op het middenveld te spelen. :+
:D _/-\o_

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

:')

Ze hebben verloren in de voorronde CL, iets wat Ajax (2010/11) nog als enige wel ooit is gelukt van de Nederlandse clubs. Je kan onmogelijk alleen Ajax de schuld geven van het slechte landen coëfficiënt. Daar zijn alle Europees spelende ploegen debet aan geweest, alleen PSV heeft het vorig jaar goed gedaan.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Baseman77
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 16:30

Baseman77

We move

Hahaha _/-\o_ :+

[ Voor 85% gewijzigd door Baseman77 op 26-08-2016 14:53 ]

• YellowOnline
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-03-2023

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

* YellowOnline als Standard-fan meldt zich

Zozo, Standard tegen Ajax. Ik zou mijn geld toch op Ajax zetten. De laatste drie jaar heeft Standard alle toppers verkocht :(

• Blauwschaap
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 19:55
YellowOnline schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 15:11:

Zozo, Standard tegen Ajax. Ik zou mijn geld toch op Ajax zetten. De laatste drie jaar heeft Standard alle toppers verkocht :(
Verschilt weinig met Ajax dan :+

Ik schat Standard Luik toch nog iets hoger in dan Willem II dus zou me voorlopig geen zorgen maken...

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
YellowOnline schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 15:11:

Gezien de laatste wedstrijden lijkt het mij onwaarschijnlijk dat Ajax een wedstrijd wint in deze groep.

• ph4ge
Señor Sjon schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 14:12:
Achterin staat misschien weinig absolute top, maar wel heel veel daar net onder. Tov een paar hele grote landen (Duitsland, Belgie, Frankrijk,Spanje...) hebben we minder materiaal, maar daar onder zouden we prima mee kunnen draaien. We hebben gewoon beter materiaal dan Zweden (Zlatan is gestopt).

Dat er geen links en rechtsbuitens meer zijn komt omdat men haast nergens op de wereld nog met echte links- en rechtsbuitens speelt. Er zijn tactisch genoeg mogelijkheden denkbaar zonder een echte links- en rechtsbuiten, zeker omdat we wel aanvallende backs hebben. Karsdorp, Janmaat of Vd Wiel die de hele rechterkant bespelen en Willems die dat op links doet. Dat deze mannen niet uitblinken in verdedigen is minder erg als je een extra centrale verdediger opstelt en daar hebben we er ook genoeg van.

Dan hoef je niet terug te grijpen op categorie Berghuis en Narsingh. Met Robben houd ik trouwens geen rekening mee, daar kan je niet op bouwen. Als hij toevallig toch een keer topfit is tijdens een interland is daar wel een plaatsje voor te maken.

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

[...]

Mijn soort humor! :D

• YellowOnline
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-03-2023

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Blauwschaap schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 15:25:
[...]

Verschilt weinig met Ajax dan :+

Ik schat Standard Luik toch nog iets hoger in dan Willem II dus zou me voorlopig geen zorgen maken...
Ja, zeg, Willem II :+

Voor wie niet helemaal volgt in België: Ajax, PSV, Feyenoord ~~ RSC Anderlecht, Club Brugge, Standard Liège. Dat geeft je een idee van de pikorde in het Belgische voetbal.

Maar dat is net het leuke aan voetbal: toppers kunnen van kneusjes verliezen. In bijvoorbeeld basketbal ligt dat minder voor de hand.

[ Voor 12% gewijzigd door YellowOnline op 26-08-2016 15:43 ]

• Niku

Niku

Alagaesii

Intussen heeft PSV met Zinchenko de zo gewenste extra vleugelspits binnen: http://www.vi.nl/nieuws/p...o-van-manchester-city.htm

Optie tot tweede seizoen (huur) bedongen is wel goed en het schijnt echt een toptalent te zijn. Speelde ook al drie wedstrijden op het EK. Denk dat hij Bergwijn niet in de weg gaat zitten omdat het doel voor Bergwijn dit jaar is om 20 wedstrijden (inclusief invalbeurten) mee te doen.

• Martinusz
Niku schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 16:42:
Intussen heeft PSV met Zinchenko de zo gewenste extra vleugelspits binnen: http://www.vi.nl/nieuws/p...o-van-manchester-city.htm

Optie tot tweede seizoen (huur) bedongen is wel goed en het schijnt echt een toptalent te zijn. Speelde ook al drie wedstrijden op het EK. Denk dat hij Bergwijn niet in de weg gaat zitten omdat het doel voor Bergwijn dit jaar is om 20 wedstrijden (inclusief invalbeurten) mee te doen.
Huren is wel helemaal hot de laatste tijd in de eredivisie :+

• apis29
  • Niet online
Niku schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 16:42:

Vlgns mij is het een linkspoot en meer een nummer 10 dan vleugel ... wel een toptalent idd 8) . Zal dan eerder op rechtsbuiten komen dan op links lijkt me ...

[ Voor 4% gewijzigd door apis29 op 26-08-2016 16:48 ]

• Gonadan
  • Laatst online: 20:47

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Baseman77 schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 09:20:
Mwoah, het klagen op De Boer nam pas echt toe toen Ajax geen kampioen meer werd. Na de magere jaren van Ajax klaagde niemand over saai spel, zolang er maar gewonnen werd. Maar dat is logisch, als Ajax met aanvallend en attractief spel een keer 2e wordt zal dat door het spel geaccepteerd worden. Als dit echter het seizoen daarop weer zo is zal het klagen toenemen, het kampioenschap is namelijk erg belangrijk.
Welnee, dat leek misschien zo als buitenstaander maar je wilde niet weten hoe klaar men ermee was dat er nog steeds geen lol aan was om wedstrijden te kijken. Natuurlijk is dan het op abominabele wijze weggeven van het kampioenschap een recept voor een shitstorm, maar de klachten waren echt niet nieuw. Mede daarom was het ook helemaal niet verbazingwekkend dat De Boer weg ging.
Er zijn meer dan genoeg supporters die vooral plezier beleven als ze hun ploeg zien winnen, als dit met leuk en attractief spel doen is dat vooral een bonus. Maar zoals ik hierboven al aangeef, alles staat en valt met de resultaten.
Dat klopt, dat noemen ze de zogenaamde successuporters. Die heb je overal, maar bij clubs met veel succes even wat meer. Die volgen het op teletekst en kijken zelden wedstrijden, of gaan alleen maar naar een wedstrijd om te zuipen en te rellen. Een niet echt representatieve groep. :P
Als ze hiermee kampioen worden zal er geklaagd worden over het spel, maar wordt het geaccepteerd.
Worden ze geen kampioen dan neemt het klagen vanzelfsprekend toe.
Als ze hiermee kampioen worden is het grootste deel van de fans er weer klaar mee. Dan zijn we totaal niets verder gekomen. Je zal dan meer geklaag horen dan als Bosz het voor elkaar krijgt om leuke wedstrijden te bieden maar ze worden helaas net aan tweede. Als het kampioenschap dan weer jaren uit blijft is het natuurlijk een ander verhaal, maar voor nu is dat echt het geval.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 16:07

Quad

Doof

Mooie loting voor Feyenoord zeg. :Y

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️
nggyu nglyd

• Harribo
  • Nu online
Exocet schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 15:27:
[...]

Gezien de laatste wedstrijden lijkt het mij onwaarschijnlijk dat Ajax een wedstrijd wint in deze groep.
Inderdaad. Er staat op teletekst dat ajax makkelijk geloot heeft.
Nou serieus niemand heeft nog blijkbaar in de gaten hoe slecht ajax tegenwoordig speelt.
Gezien het niveau van de laatste weken geef ik ze geen enkele kans om door te komen.

Feyenoord heeft zwaar geloot maar mooie tegenstanders.

Az krijgt het ook niet makkelijk maar toch staan die er vaak wel als het moet

• Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 13-11 12:08

Qu3st

Quad schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 17:13:
Mooie loting voor Feyenoord zeg. :Y
Zeker mooie loting, alleen jammer dat bij die wedstrijden de Kuip voor de helft gevuld is. Hopelijk voor Feyenoord kan de rest van het Legioen ze door de wedstrijden slepen.

• Gonadan

Gonadan

Waarom wordt de poule van Feyenoord op teh interwebs helemaal opgehemeld naar een 'prachtpoule'? :?
Man United is uiteraard tof, Fenerbahce leuk maar verder niet zo bijzonder en die derde kent niemand. :D

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Verwijderd

Mooie affiches, vooral bij AZ en Feyenoord! Dat wordt veel wedstrijden kijken dit seizoen.

Gullit is nu officieel een wandelende drol. Heeft al tijden niets meer gedaan in de voetballerij, alles wat hij na zijn spelerscarrière deed is mislukt. Totale flop.

Hij mag de KNVB op zijn blote knietjes danken voor dat aanbod en wat doet ie? Nadat Advocaat op zijn plek wegliep voor een betere aanbieding door een clausule in zijn contract, daarmee het NLs elftal benadelend, wil ie precies zo'n zelfde clausule.

Dan ben je niet goed bij je hoofd. Bezopen, die kerel.

• Harribo
  • Nu online
Denk dat Gullit misschien de bijbehorende stress wel beu is?
Nu kan ie overal aanschuiven als analyticus. Beetje interessant doen en zo
Ik kan hem geen ongelijk geven.

[ Voor 10% gewijzigd door Harribo op 26-08-2016 17:55 ]

Verwijderd

De stress beu? Waarom was ie dan geïnteresseerd? Ik zie niet wat stress er mee te maken heeft.

Als er een ander land of een club voor hem komt wil ie weg kunnen, als ie b.v. meer kan verdienen. Wanneer is er voor het laatst iemand voor Gullit langsgekomen?

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Het is dan ook de fout van de KNVB om Gullit uberhaupt voor die baan te vragen. Dat Gullit een nooduitgang wil, groot gelijk. Alleen moet de KNVB eens proberen om mensen aan te stellen op competenties, iets wat bij de coaching allang niet meer gebeurt.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Gonadan

Gonadan

Ik begrijp niet zo goed waarom Gullit geen ontsnappingsclausule zou mogen willen? De kans dat de KNVB het nu nog accepteert is klein, maar proberen kan altijd. Wie weet wat de KNVB vraagt, misschien wel een aantal jaar vast met immense boeteclausule.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• ph4ge
Gonadan schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 17:33:
Waarom wordt de poule van Feyenoord op teh interwebs helemaal opgehemeld naar een 'prachtpoule'? :?
Man United is uiteraard tof, Fenerbahce leuk maar verder niet zo bijzonder en die derde kent niemand. :D
Tegen die ploeg speelde we de laatste keer dat we Europees speelde ook. De 4-3 van Manu was er een om niet snel te vergeten en voelde voor veel Feyenoorders als het bewijs dat we een zwarte bladzijde in de geschiedenis van Feyenoord hadden omgeslagen.

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
Wedstrijd kaartjes voor Manchester - Feyenoord in de pocket! Nu nog zien hoe ik daar ga komen..

• Martinusz
Lekkerboeie86 schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 21:52:
Wedstrijd kaartjes voor Manchester - Feyenoord in de pocket! Nu nog zien hoe ik daar ga komen..
Is dat allemaal al zo snel te koop joh? Wel gaaf :)

• Lekkerboeie86
martinusz schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 21:54:
[...]

Is dat allemaal al zo snel te koop joh? Wel gaaf :)
Via de website van United is er gewoon vrije verkoop. Heb kaartjes voor vak E135. Dat is helemaal beneden bij het veld onder de Feyenoord fans 8)

29 pond voor een een wedstrijd kaart vind ik niet zo duur. Vliegprijzen zijn een heel ander verhaal.

• toolkist
  • Niet online
Lekkerboeie86 schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 21:57:
[...]

Via de website van United is er gewoon vrije verkoop. Heb kaartjes voor vak E135. Dat is helemaal beneden bij het veld onder de Feyenoord fans 8)

29 pond voor een een wedstrijd kaart vind ik niet zo duur. Vliegprijzen zijn een heel ander verhaal.
Zijn ze daar niet redelijk terughoudend mbt uitsupporters tussen 't eigen publiek?

• Martinusz
Bayern maakt ondertussen gehakt van Bremen (5-0), hebben we er al zin in PSV'ers :+

Edit: 6-0 :+

[ Voor 8% gewijzigd door Martinusz op 26-08-2016 22:10 ]

Verwijderd

Jong PSV koploper in de Jupiler League, na nederlagen van Jong Ajax en Volendam.

• Lekkerboeie86
toolkist schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 22:03:
[...]

Zijn ze daar niet redelijk terughoudend mbt uitsupporters tussen 't eigen publiek?
Ik heb geen idee, maar het is een vrije verkoop zonder membership. Bij competitie wedstrijden kan je niet zomaar kaarten kopen. Dus ik lijk welkom te zijn op Old Trafford

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 17:32
Mike Verweij ‏@MikeVerweij.3 minuten geleden
Wie gaat er slapen en wie blijft er wakker? 😉 #Ajax
Vaak is er dan ook wel nieuws te melden, ben benieuwd..

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• Martinusz
Gynnad schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 23:38:
[...]

We zullen wel weer teleurgesteld worden ;) geen Ziyech...

• Gonadan

Gonadan

Verwijderd schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 22:25:
Jong PSV koploper in de Jupiler League, na nederlagen van Jong Ajax en Volendam.
Lul dr maar overheen. ;)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• P.O. Box
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Lekkerboeie86 schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 22:54:
[...]

Ik heb geen idee, maar het is een vrije verkoop zonder membership. Bij competitie wedstrijden kan je niet zomaar kaarten kopen. Dus ik lijk welkom te zijn op Old Trafford
dan zou ik even de reacties van de Ajacieden die een paar jaar geleden gingen nazoeken. Die haddem flink problemen om binnen te komen danwel binnen te blijven.

edit: http://www.ajaxshowtime.c....html#GFA3VwFWOhJaSOPU.97

[ Voor 11% gewijzigd door P.O. Box op 26-08-2016 23:57 ]

• Lekkerboeie86
P.O. Box schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 23:54:
[...]

dan zou ik even de reacties van de Ajacieden die een paar jaar geleden gingen nazoeken. Die haddem flink problemen om binnen te komen danwel binnen te blijven.

edit: http://www.ajaxshowtime.c....html#GFA3VwFWOhJaSOPU.97
wow dat zijn wel treurige berichten. Ik ga met een britse vriend. Hij woont daar, maar is supporter van Everton. Een vrije verkoop doen en dan mensen weigeren die zich gedragen vind ik erg raar.

• toolkist
  • Niet online
Jij zal je prima gedragen, maar wellicht enkele thuissupporters niet stel dat Feyenoord 2-0 voor komt

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 16:07

Quad

Doof

Gynnad schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 23:38:
[...]

Ondertussen nog steeds niks vernomen. Tijd om te slapen dus. :Y

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️
nggyu nglyd

Pagina: 1 ... 37 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
]Voor de FIFA-perikelen: [Voetbal] FIFA-perikelen en opvolging Blatter
Voor buitenlandse competities: [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2016/2017
Voor FC-Twente: FC Twente - hoe nu verder