Float like a butterfly, sting like a bee.
Nu komen ze toch weer met Ziyech aan nadat Overmars eerst zei dat Ziyech niet nodig was.
Mijn gevoel zegt dat Bosz, terecht, bij de directie heeft geklaagd over de staat van het middenveld. Maar was dan een paar weken eerder gewoon slagvaardiger. Iedereen met een beetje voetbalverstand zag dat het middenveld vorig jaar al creativiteit tekort kwam. Daar wordt NIKS aan gedaan, want de juiste spelers zijn al in huis. En als t kalf verdronken is denkt men toch nog Ziyech te kunnen verleiden.
Ik zou het aan de ene kant gewoon meer dan terecht vinden als hij gewoon een middelvinger geeft en bedankt. Dit brevet van onvermogen van de directie mag eigenlijk niet worden beloond.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Ik hoop nog steeds dat het lukt, want het is een geniale speler. Betrek Sinkgraven in de deal en verhuur hem een jaar aan FC Twente (of Nouri/De Jong).
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Het jammer is alleen dat het weer reactie is in plaats van actie.
En voor iemand die beter is dan veel bankwarmers heb je altijd wel plaats lijkt mij, alleen ten koste van anderen. Maar het lijkt soms wel meer te gaan over kwantiteit dan kwaliteit.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Alleen geloof ik niet zo in die interesseGonadan schreef op zaterdag 27 augustus 2016 @ 08:36:
Nou ja, op zich wel logisch dat concrete interesse voor drie middenvelders je van mening doet wijzigen toch? Mochten er één of twee vertrekken dan is er ineens geen overbevolking op het middenveld meer.
Het jammer is alleen dat het weer reactie is in plaats van actie.
En voor iemand die beter is dan veel bankwarmers heb je altijd wel plaats lijkt mij, alleen ten koste van anderen. Maar het lijkt soms wel meer te gaan over kwantiteit dan kwaliteit.
Damage control. Kalf. Put.martinusz schreef op zaterdag 27 augustus 2016 @ 08:50:
[...]
Alleen geloof ik niet zo in die interessedenk eerder een smoes om niet compleet voor lul te staan. Waarschijnlijk moeten ze 12 miljoen + bonussen + doorverkoop percentage op tafel leggen...
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Dit dus
Van mij mogen ze Singraven een jaar verhuren aan een club waar hij elke wedstrijd speelt. Hij kan echt wel voetballen, maar niet steeds 1 of 2 wedstrijden op verschillende posities.
Bijkomende voordelen zijn dat er minder vaak ruimte achter de verdediging van ajax zal zijn en dat het spel wat meer op en neer zal golven en sneller zal zijn.
Het andere clubcultuur ding wat ze bij ajax moeten veranderen is dat strijd voetbal als slecht wordt bestempeld. Nu worden spelers niet geleerd hoe je vechtvoetbal moet spelen en zakken ze in dat soort wedstrijden door de mand. Dat wil niet zeggen dat je altijd strijdvoetbal moet spelen, maar spelers moeten er niet vies van zijn en het wel gewoon kunnen.
Dat zijn beiden dingen die de club de jeugd van begin af aan al niet mee geeft. Spelen in de kleine ruimtes zonder fysieke duels kan alleen met de beste van de beste spelers als messi, iniesta en xavi. Niet met spelers die redelijk ver onder dat niveau zitten.
Ik denk persoonlijk dat zyech net als alle andere creatieve spelers bij ajax gewoon niet de ruimte (in het veld) zal hebben om hun talent te laten zien.
[ Voor 13% gewijzigd door aicaramba op 27-08-2016 09:29 ]
Tja, het kan natuurlijk ook dat ze keihard staan te liegen. Het is dat ik weet dat je Ajax een warm hart toedraagt anders zou ik denken dat je bewust het meest negatieve scenario gelooft.martinusz schreef op zaterdag 27 augustus 2016 @ 08:50:
Alleen geloof ik niet zo in die interessedenk eerder een smoes om niet compleet voor lul te staan. Waarschijnlijk moeten ze 12 miljoen + bonussen + doorverkoop percentage op tafel leggen...
Zeiss Distagon 21 f/2.8
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Verwijderd
Oh, ik schrik niet van de grote uitslagen van Bayern München. Ik heb gewoon zin in de wedstrijden van PSV tegen Bayern. Normaliter hoor je kansloos te zijn. Maar dat was vorig seizoen ook zo tegen Atletico. Ik denk dat PSV 5-3-2 gaat spelen tegen Bayern en Atletico, dan zul je waarschijnlijk alsnog verliezen, maar je wordt niet zo snel helemaal ingemaakt.
Ik weet niet meer wat ik moet denken, jij wel?Gonadan schreef op zaterdag 27 augustus 2016 @ 09:29:
[...]
Tja, het kan natuurlijk ook dat ze keihard staan te liegen. Het is dat ik weet dat je Ajax een warm hart toedraagt anders zou ik denken dat je bewust het meest negatieve scenario gelooft.
Week geleden staat overmars nog te vertellen dat Ziyech geen optie is, en nu spoedberaad om hem toch te halen.
Opeens zou ee interesse zijn in wel 3 spelers?? Waarvan bazoer en sinkgraven, die nu niet echt goed erop staan laatste tijd.
Als het maar mooie potten worden en ze Rostov eruit flikkeren ben ik al heel blij.Verwijderd schreef op zaterdag 27 augustus 2016 @ 09:56:
Oh, ik schrik niet van de grote uitslagen van Bayern München. Ik heb gewoon zin in de wedstrijden van PSV tegen Bayern. Normaliter hoor je kansloos te zijn. Maar dat was vorig seizoen ook zo tegen Atletico. Ik denk dat PSV 5-3-2 gaat spelen tegen Bayern en Atletico, dan zul je waarschijnlijk alsnog verliezen, maar je wordt niet zo snel helemaal ingemaakt.
Cillessen ook niet en die gaat ineens weg voor veel. Het zegt allemaal niets.martinusz schreef op zaterdag 27 augustus 2016 @ 09:57:
Ik weet niet meer wat ik moet denken, jij wel?
Week geleden staat overmars nog te vertellen dat Ziyech geen optie is, en nu spoedberaad om hem toch te halen.
Opeens zou ee interesse zijn in wel 3 spelers?? Waarvan bazoer en sinkgraven, die nu niet echt goed erop staan laatste tijd.
Maar inderdaad, ik weet ook niet wat ik moet denken. Dat heb ik trouwens sowieso bij uitspraken rondom voetbal, het is nooit het complete verhaal. Daarom kan ik nu net zo min beweren dat het wel waar is dan dat het niet waar is. De negatieve optie is net zo onzeker.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Je hebt gelijk, Milik bleef immers ook een jaar langer in AmsterdamGonadan schreef op zaterdag 27 augustus 2016 @ 10:01:
[...]
Als het maar mooie potten worden en ze Rostov wit flikkeren ben ik al heel blij.
[...]
Cillessen ook niet en die gaat ineens weg voor veel. Het zegt allemaal niets.
Maar inderdaad, ik weet ook niet wat ik moet denken. Dat heb ik trouwens sowieso bij uitspraken rondom voetbal, het is nooit het complete verhaal. Daarom kan ik nu net zo min beweren dat het wel waar is dan dat het niet waar is. De negatieve optie is net zo onzeker.
Dat het maar snel 1 september is.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Verwijderd
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Wat lees ik weer een hoop onzin op de laatste pagina's zegmartinusz schreef op zaterdag 27 augustus 2016 @ 10:04:
Je hebt gelijk, Milik bleef immers ook een jaar langer in Amsterdam
Dat het maar snel 1 september is.
Ja, Milik zou nog een jaar blijven, dat was zeker de intentie. Maar een.mega bod kun je gewoonweg niet weigeren als Nederlandse club. Hadden ze het bod moeten weigeren? Stel je voor dat ze dat hadden gedaan omdat was afgesproken dat Milik zou blijven. Dan had Milik de sterren van de hemel moeten spelen om die beslissing te rechtvaardigen. Anders zou Overmars met de grond gelijk zijn genaakt omdat hij zo'n bod had geweigerd. Kortom, het is nooit goed.
Dat er interesse is in drie middenvelders is niet nieuw, die was er al. Alleen is gebleken dat er geen reden is om die middenvelders te behouden en is de roep om een creatieve middenvelder alleen maar groter geworden.
Daar waar Overmars aangaf dat Ajax al genoeg middenvelders heeft (feit) is nu gebleken dat ze niet voldoen. Nu is de kans drie van die middenvelders te verkopen en toch de gewenste creatieve middenvelders te halen. Gewoon doen.
Maar er van uitgaan dat Ajax staat te liegen is een pure aanname en nergens op gebaseerd. Een lekker uitgangspunt voor een veroordeling en klaagzang. Ajax doet nu precies waar iedereen om roept en is het weer niet goed. Ze waren van mening dat ze.met de huidige selectie het seizoen in konden echter is gebleken dat het niet gaat met de gewenste speelstijl. Dan grijp je in, wat ze nu doen. Prima toch?
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Verwijderd
Die is wel heel kinderachtig. De Telegraaf is qua voetbal het reclameblaadje van Ajax, op de belangrijke posities van Telegraaf Sport zitten Ajax supporters. Nu is dat an sich niet zo erg, het is ook een Amsterdamse krant dus een voorkeur is logisch. Het Eindhovens Dagblad publiceert PSV-gerichte artikelen die voornamelijk in het belang zijn van PSV. In Enschede heb je Tubantia, etc.
Het kwalijke is, dat de beoordelingen die door de Telegraaf worden gegeven bepalen wie er voetballer van het jaar wordt in de Eredivisie. Het voorbeeld van Daley Blind vs. Lex Immers is inmiddels bij iedereen bekend, mag ik hopen. Walgelijke competitievervalsing, en ja daar gruw ik van.
Dit gevoel krijg ik ook als ik naar Traore zit te kijken. Uitstekende aanvaller, maar wordt nu beperkt in zijn spel omdat Ajax zo dicht op de 16 van de tegenstander speelt. Daar staat de tegenstander met 9 man te verdedigen en is er weinig ruimte. Traore is denk ik juist een spits die ruimte achter de verdediging nodig heeft en met zijn snelheid weggestuurd kan worden..aicaramba schreef op zaterdag 27 augustus 2016 @ 09:25:
Ajax moet stoppen met zo geforceerd naar voren willen spelen. Dat is gewoon een clubcultuur ding. Door zo ver naar voren te spelen drukken ze zelf de ruimte dicht. Laat de bal wat vaker aan de tegenstander en ga wat verder terug, dan heb je daarna mee ruimte om te voetballen. Met die ruimte kunnen de creatieve spelers, die ajax al veel heeft, leuke dingen laten zien.
Bijkomende voordelen zijn dat er minder vaak ruimte achter de verdediging van ajax zal zijn en dat het spel wat meer op en neer zal golven en sneller zal zijn.
Het andere clubcultuur ding wat ze bij ajax moeten veranderen is dat strijd voetbal als slecht wordt bestempeld. Nu worden spelers niet geleerd hoe je vechtvoetbal moet spelen en zakken ze in dat soort wedstrijden door de mand. Dat wil niet zeggen dat je altijd strijdvoetbal moet spelen, maar spelers moeten er niet vies van zijn en het wel gewoon kunnen.
Dat zijn beiden dingen die de club de jeugd van begin af aan al niet mee geeft. Spelen in de kleine ruimtes zonder fysieke duels kan alleen met de beste van de beste spelers als messi, iniesta en xavi. Niet met spelers die redelijk ver onder dat niveau zitten.
Ik denk persoonlijk dat zyech net als alle andere creatieve spelers bij ajax gewoon niet de ruimte (in het veld) zal hebben om hun talent te laten zien.
Voedingsadviseur bij Voeding-en-fitness.nl
Een voorkeur van een krant benoemen is inderdaad gewoon terecht. Beweren dat ze alleen maar schrijven wat Ajax wil is zes stappen verder, dát vind ik kinderachtig. Vandaar mijn reactie.Verwijderd schreef op zaterdag 27 augustus 2016 @ 10:41:
Die is wel heel kinderachtig. De Telegraaf is qua voetbal het reclameblaadje van Ajax, op de belangrijke posities van Telegraaf Sport zitten Ajax supporters. Nu is dat an sich niet zo erg, het is ook een Amsterdamse krant dus een voorkeur is logisch. Het Eindhovens Dagblad publiceert PSV-gerichte artikelen die voornamelijk in het belang zijn van PSV. In Enschede heb je Tubantia, etc.
Het kwalijke is, dat de beoordelingen die door de Telegraaf worden gegeven bepalen wie er voetballer van het jaar wordt in de Eredivisie. Het voorbeeld van Daley Blind vs. Lex Immers is inmiddels bij iedereen bekend, mag ik hopen. Walgelijke competitievervalsing, en ja daar gruw ik van.
Blind heeft alleen vanwege zijn naam al geen kans bij niet Ajacieden dus die discussie ga ik niet aan. Qua objectiviteit ben ik het met je eens. Dus dan maar met zijn alleen niet ter veel waarde daaraan hechten en een andere beoordeling volgen?
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Op zich heb je wel gelijk, maar probleem is dat clubs al jaren doorhebben dat tegen Ajax het meeste resultaat te halen is als je lekker inzakt zodat zij wel naar voren zullen komen. Veel clubs spelen zo bijvoorbeeld niet tegen PSV, omdat ze weten dat 1 op de 3 hoge ballen voor de pot dan een goal voor PSV is....aicaramba schreef op zaterdag 27 augustus 2016 @ 09:25:
Ajax moet stoppen met zo geforceerd naar voren willen spelen. Dat is gewoon een clubcultuur ding. Door zo ver naar voren te spelen drukken ze zelf de ruimte dicht. Laat de bal wat vaker aan de tegenstander en ga wat verder terug, dan heb je daarna mee ruimte om te voetballen. Met die ruimte kunnen de creatieve spelers, die ajax al veel heeft, leuke dingen laten zien.
Wat ik eigenlijk wil zeggen is: Ajax kan er niet altijd zelf wat aan doen dat ze zover naar voren spelen.
Ho ho relaxt, ik probeerde alleen maar aan te geven dat wat in de kranten staat niet altijd geldt in het voetbal. Ik zeg nergens dat ze Milik niet hadden moeten verkopenHan schreef op zaterdag 27 augustus 2016 @ 10:40:
[...]
Wat lees ik weer een hoop onzin op de laatste pagina's zeg![]()
Ja, Milik zou nog een jaar blijven, dat was zeker de intentie. Maar een.mega bod kun je gewoonweg niet weigeren als Nederlandse club. Hadden ze het bod moeten weigeren? Stel je voor dat ze dat hadden gedaan omdat was afgesproken dat Milik zou blijven. Dan had Milik de sterren van de hemel moeten spelen om die beslissing te rechtvaardigen. Anders zou Overmars met de grond gelijk zijn genaakt omdat hij zo'n bod had geweigerd. Kortom, het is nooit goed.
Dat er interesse is in drie middenvelders is niet nieuw, die was er al. Alleen is gebleken dat er geen reden is om die middenvelders te behouden en is de roep om een creatieve middenvelder alleen maar groter geworden.
Daar waar Overmars aangaf dat Ajax al genoeg middenvelders heeft (feit) is nu gebleken dat ze niet voldoen. Nu is de kans drie van die middenvelders te verkopen en toch de gewenste creatieve middenvelders te halen. Gewoon doen.
Maar er van uitgaan dat Ajax staat te liegen is een pure aanname en nergens op gebaseerd. Een lekker uitgangspunt voor een veroordeling en klaagzang. Ajax doet nu precies waar iedereen om roept en is het weer niet goed. Ze waren van mening dat ze.met de huidige selectie het seizoen in konden echter is gebleken dat het niet gaat met de gewenste speelstijl. Dan grijp je in, wat ze nu doen. Prima toch?
Tja, als je weet dat ajax daarmee wordt gepakt is het natuurlijk stom van ajax om het een bewust doel te maken om zo te spelen. Inderdaad, er zullen teams zijn die het afdwingen, maar om de speelstijl ook nog na te streven tegen teams die het niet afdwingen is dan niet echt verstandig.P.O. Box schreef op zaterdag 27 augustus 2016 @ 10:54:
[...]
Op zich heb je wel gelijk, maar probleem is dat clubs al jaren doorhebben dat tegen Ajax het meeste resultaat te halen is als je lekker inzakt zodat zij wel naar voren zullen komen. Veel clubs spelen zo bijvoorbeeld niet tegen PSV, omdat ze weten dat 1 op de 3 hoge ballen voor de pot dan een goal voor PSV is....
Wat ik eigenlijk wil zeggen is: Ajax kan er niet altijd zelf wat aan doen dat ze zover naar voren spelen.
Vorig jaar waren de wedstrijden van ajax-psv volgens mij zo. De eerste wedstrijd liet PSV ajax kom en won PSV. De 2e wedstrijd speelde ajax n beetje zoals PSV en lieten ze PSV aan de bal en won Ajax.
Het jaar daar voor ook!??
Dat is wel vaker het verschil tussen een thuis- en uitwedstrijd, dus op zich niet heel speciaal ofzoaicaramba schreef op zaterdag 27 augustus 2016 @ 10:58:Vorig jaar waren de wedstrijden van ajax-psv volgens mij zo. De eerste wedstrijd liet PSV ajax kom en won PSV. De 2e wedstrijd speelde ajax n beetje zoals PSV en lieten ze PSV aan de bal en won Ajax.
Het jaar daar voor ook!??
Ook interesse voor Schone en Sinkgraven naar verluid...
Zou het dan toch nog?
Terwijl Ziyech al persoonlijk akkoord is met Fener, alleen Twente nog niet.
Zul je zien dat Bazoer wordt verkocht en ze voor Ziyech te laat zijn, sta je met lege handen.
http://m.telegraaf.nl/tel...ajax-concreet-voor-ziyech
gebeurt wel vaker laatste tijd toch?dutchgio schreef op zaterdag 27 augustus 2016 @ 12:30:
Bazoer UIT, Ziyech IN?
Ook interesse voor Schone en Sinkgraven naar verluid...
Zou het dan toch nog?
Terwijl Ziyech al persoonlijk akkoord is met Fener, alleen Twente nog niet.
Zul je zien dat Bazoer wordt verkocht en ze voor Ziyech te laat zijn, sta je met lege handen.
http://m.telegraaf.nl/tel...ajax-concreet-voor-ziyech
Persoonlijk zou ik het geniaal vinden als Ziyech om 31/08 23:59 bedankt voor Ajax en tekent bij PSV omdat hij Champions League wil spelen.
Laat Ajax maar eens goed door het zuur gaan, misschien worden er dan een paar mensen wakker daar.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Maar dit komt alweer over als een paniekaankoop, er is interesse voor spelers en de resultaten vallen tegen, dus dan kan het ineens wel. Waar je nu al bijna te laat bent mits je niet heel snel handelt.
Had je dit een paar weken eerder gedaan had het je misschien wel de volle punten in de Eredivisie opgeleverd en CL gespeeld, bij wijze van.
yep, paniekvoetbal/damage control zoals hier al eerder werd genoemd.dutchgio schreef op zaterdag 27 augustus 2016 @ 12:58:
Ziyech kennende is dat best mogelijk, dat hij nu Ajax afwijst omdat ze hem eerder nog niet nodig hadden. Lijkt me niet dat ie dan naar PSV gaat, dan wordt het Fenerbahce.
Maar dit komt alweer over als een paniekaankoop, er is interesse voor spelers en de resultaten vallen tegen, dus dan kan het ineens wel. Waar je nu al bijna te laat bent mits je niet heel snel handelt.
Had je dit een paar weken eerder gedaan had het je misschien wel de volle punten in de Eredivisie opgeleverd en CL gespeeld, bij wijze van.
Maar ach, als Fc Groningen supporter zijn het ook barre tijden
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Dat hele middenveld van Ajax loopt waardeloos. Met alleen Ziyech erbij gaat dat niet veranderen. Ik snap niet dat ze niet dat middenveld van Jong Ajax pakken. Die ( dat middenveld ) spelen hun tegenstanders van de mat op het moment. Accepteer een tussenjaar en pas dat middenveld met v/d Beek, Nouri en de Jong in en laat ze wennen. Vooral die Nouri gaat een grote worden. Nu koop je in paniek Ziyech, maar de andere matige middenvelders zijn er dan nog, en die gaan echt niet ineens als goden spelen als je Ziyech opstelt.
Nouri is echt nog een jongen, klein en niet fysiek, dat werkt toch niet. De Jong net zo.
[ Voor 11% gewijzigd door dutchgio op 27-08-2016 14:22 ]
Wat dat betreft is Jong Ajax (of Jong PSV) eigenlijk helemaal niet zo'n positief iets voor de grotere talenten. Die hobbelen nu mee in de Jupiler League terwijl ze voorheen bij de A selectie zaten of waren uitgeleend aan een eredivisie club.
[ Voor 50% gewijzigd door D-e-n op 27-08-2016 14:34 ]
Eriksen die had zo'n goed spel inzicht, ja dan heb je niet per se kracht nodig maar ik vind die twee niet vergelijkbaar in dat opzicht.
Ik vind Nouri een talent die bij voorkeur bij een Nederlandse eredivisie club gestalt moet worden, tuurlijk opportunisme heerst op dit moment maar normaal gesproken zijn Gudelj en Bazoer gewoon goede spelers.
Weer dat Ziyech verhaal... ik denk dat we nu wel kunnen concluderen dat het Ajax bestuur echt wanhopig is, als er echt interesse is in een van de middenvelders van Ajax dan kan je Ziyech gerust kopen maar hij zal niet het wondermiddel zijn die de zwaktes van dit elftal dicht.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Ik zie Excelsior over de middenlijn komen, en scoren. Voelt weer vertrouwd
EDIT:
Overigens is daarna FOX sports ermee gekapt als stream.
[ Voor 12% gewijzigd door PWM op 27-08-2016 20:24 ]
Als je dan toch een tegendoelpunt moet krijgen, dan maar van een Rotterdamse club toch?
*edit*
Kak, 1-1
[ Voor 33% gewijzigd door Superkiwi op 27-08-2016 20:30 ]
Maarja, Fox....
[ Voor 49% gewijzigd door PWM op 27-08-2016 20:31 ]
Jammer weer..
De standaard stream werkt wel zie ikPWM schreef op zaterdag 27 augustus 2016 @ 20:31:
Als Fox Sports had gewerkt, had ik de 1-1 gezien van Dirk
Maarja, Fox....
[afbeelding]
Klik eronder voor een link naar de "oude" stream
EDIT:
Als Excelsior hier verdedigend wint, prima. Als je gaat liggen janken op de grond en 1 minuut later weer gaat lopen, zak je er maar in.
EDIT2:
Mooi, dat krijg je van dat gedrag
[ Voor 46% gewijzigd door PWM op 27-08-2016 21:03 ]
Nog een keer knipperen dandvdkiwi schreef op zaterdag 27 augustus 2016 @ 21:08:
Gevaarlijk genoeg want ik knipper met mijn ogen en het staat 3-1
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
[ Voor 4% gewijzigd door PWM op 27-08-2016 21:19 ]
Waar is trouwens de beste verdediging van NL met de minste doelpunten tegen die vorig jaar allemaal ook bij het NL elftal toegevoegd moesten worden? Volgens mij zijn het voornamelijk dezelfde gasten toch.
Zal "het spelletje" zoveel anders zijn dan ze gewend zijn. Dat is wmb ook een teken van een talent. Die kan zich aanpassen en niet 1 spelletje spelen.
We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation
[ Voor 61% gewijzigd door apis29 op 27-08-2016 22:22 ]
Uiteraard, maar bedoel je dat er 1 iemand is die verzaakt en daarom verantwoordelijk is voor de prestaties van Ajax? Milik kan het niet zijn want die was al niet heel bijzonder voor hij voor 30mil verkocht werd. Verder waren de meeste vol lof over iig klaassen en bazoer. Dus ik vraag mij dan af wat er nu zo anders is tov vorig jaar. Volgens mij vrij weinig behalve de trainer. En de volgende vraag is dan of het spelletje/strategie zo erg invloed kan hebben.apis29 schreef op zaterdag 27 augustus 2016 @ 22:09:
Een driemans middenveld is gewoon onvoldoende, dat is gewoon een gatenkaas. Tenminste, als/zolang de rest eromheen niet doet wat ie moet doen. Als 'gegenpressing' er goed in gedramd wordt en iedereen weet wst ie aan het doen is zou het niet uit moeten maken maar ze lijken nauwliijks te weten wat ze aan het doen zijn als groep.
De boer werd afgelopen 2 jaar iig verguist omdat hij saai speelde etc (maar uiteindelijk wel soor van resultaat haalde). Maar nu er een nieuwe trainer staat is het weer niet goed. Ligt dat nu aan de spelers (die hetzelfde zijn als vorig jaar) of aan de compleet vreemde/nieuwe manier van speler door de trainer.
Voetbal... elke weer een nieuw verhaal
We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation
Morgen een leuke pot in Deventer..
Voedingsadviseur bij Voeding-en-fitness.nl
Kuyt heeft ook weer laten zien nog niet afgeschreven te zijn. Vorig seizoen was het precies hetzelfde gedoe toen hij niet gelijk scoorde. Natuurlijk is het 'maar' Excelsior, maar toch. Leuk dat er eindelijk weer eens een aanvaller uit de jeugd debuteerde en dat prima deed. Van Geel moet echt Bilal op de transferlijst zetten.Lekkerboeie86 schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 00:43:
Opvallend rustig hier. Maar weer genoten van Feyenoord. Zeker 2e helft was top.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Inderdaad en wat ik maar blijf herhalen, het zijn lopers zonder creativiteit. Tel daarbij op dat de backs aanvallend matig zijn en El Ghazi uit vorm is (of niet beter kan).P.O. Box schreef op zaterdag 27 augustus 2016 @ 23:49:
Bazoer en Klaassen spelen al sinds de laatste 10 wedstrijden van vorig seizoen iet op het niveau dat ze eerder hebben laten zien... en dan druk ik me nog zacht uit.... als je dan toch deze zwaar uit vorm zijnde spelers blijft opstellen vraag je m.i. om problemen
XXXVI
Als het door gaat. Gezien de voorspellingen voor onweer zou die wedstrijd zo maar eens kunnen afgelast of worden stil gelegd. Hopen dat het door gaat, ik ga er heenLekkerboeie86 schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 00:43:
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Dat wordt oppassen...
Ik denk dat Ajax deze nog wel wint, ondanks dat het dramatisch loopt.
WK kwalificatie tegen Zweden toch ook?PWM schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 11:18:
Series, nu weer 2 weken rustig vooral een oefeninterland week? Zo krijg je wel lange seizoenen ja.
[ Voor 14% gewijzigd door dutchgio op 28-08-2016 13:05 ]
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Lekker rode kaart Bacuna. Terecht hoor.St@m schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 13:10:
Bacuna er terecht af bij Groningen.. Vroeg me al af hoeveel overtredingen je kan maken in een half uur zonder rood (2x geel te krijgen). Stuk of 6 dus en een grote mond naar de scheids.
Ik zei van te voren al tegen mijn kameraad: Faber heeft eindelijk een goede opstelling behalve Bacuna.
En zie hier. Bacuna is namelijk een aanvallende flankspeler, totaal geen controlerende middenvelder.
Komt bij dat hij wat ook nog onervaren is en dan domme overtredingen gaat maken.
Enfin hoop dat Faber nu eeeeiiindelijk zo wijs is. Want tot nu toe heeft hij totaaaaal geen kennis van zijn spelers, elke week bagger opstellingen met de slechtste spelers behalve deze keer. Afgezien van dus Bacuna op een verkeerde positie plaatsen.
Met deze rode kaart heeft Groningen de wedstrijd nu weggegeven. Zucht, erg jammer.
Weer dankzij in feite Faber. Dat is echt de hoofdschuldige voor de laatste plek waarop Groningen staat.
Maar hij leert volgens mij wel, zo het heel langzaam, dus komt nog wel goed ga ik vanuit.
Edit: oh oh de Jong....die moet er wel in jongen
[ Voor 25% gewijzigd door Harribo op 28-08-2016 13:19 ]
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Siem loopt 1 uit 3, die nam ze niet zo vaak maar ook niet echt succesvol.
http://www.transfermarkt....ettbewerb_id//plus/1#tore
Hoezo is het de schuld van Faber dat Bacuna het verstand van een doperwtje heeft?Harribo schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 13:13:
[...]
Lekker rode kaart Bacuna. Terecht hoor.
Ik zei van te voren al tegen mijn kameraad: Faber heeft eindelijk een goede opstelling behalve Bacuna.
En zie hier. Bacuna is namelijk een aanvallende flankspeler, totaal geen controlerende middenvelder.
Komt bij dat hij wat ook nog onervaren is en dan domme overtredingen gaat maken.
Enfin hoop dat Faber nu eeeeiiindelijk zo wijs is. Want tot nu toe heeft hij totaaaaal geen kennis van zijn spelers, elke week bagger opstellingen met de slechtste spelers behalve deze keer. Afgezien van dus Bacuna op een verkeerde positie plaatsen.
Met deze rode kaart heeft Groningen de wedstrijd nu weggegeven. Zucht, erg jammer.
Weer dankzij in feite Faber. Dat is echt de hoofdschuldige voor de laatste plek waarop Groningen staat.
Maar hij leert volgens mij wel, zo het heel langzaam, dus komt nog wel goed ga ik vanuit.
Edit: oh oh de Jong....die moet er wel in jongen
Daarnaast kun je nou ook niet echt zeggen dat Groningen het vorig jaar briljant deed met grotendeels dezelfde spelers, zat dit er dan niet gewoon allang aan te komen?
Lijkt mij dat de enige logische wissel Schwaab voor Locadia was zodat Willems die flank kon gaan bespelen.
Nu heb je een blokkade linksvoor en een naar binnen trekkende valse vleugel op rechts.
Met 3 cv's kunnen Willems en Arias naar hartenlust langs de lijn gaan rennen.
yay Narsingh eraf!
Only fools are enslaved by time and space.
Ze zullen wel weer een lullig goaltje maken in 90'+2 ofzomartinusz schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 14:20:
Gaat PSV punten verspelen tegen Groningen? Niet verwacht...
Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.
Dat vrees ik ookFaddermakker schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 14:22:
[...]
Ze zullen wel weer een lullig goaltje maken in 90'+2 ofzo
Trek er maar 6 minuten bij scheids.
Overwinning zou wel terecht zijn natuurlijk, maar PSV dwingt wel te weinig echte kansen af.
[ Voor 67% gewijzigd door St@m op 28-08-2016 14:25 ]
Die komt er wel, Fener is ook afgehaakt omdat ze Ziyech niet kunnen halen in verband met Financial Fair Play regels. Het wordt dus echt Ajax lijkt het.Tweaking Art schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 14:03:
http://www.vi.nl/nieuws/z...lijk-akkoord-met-ajax.htm
Ziyech naar Ajax een stapje dichterbij.
Wellicht later vandaag, na de wedstrijd al wel een akkoord, ligt er aan hoe voorspoedig het loopt.
Ja nijhuis...dat slaat werkelijk nergens opSt@m schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 14:23:
Ah.. nog meer anti-voetbal.. man man man..
Trek er maar 6 minuten bij scheids.
Hij floot verder goed
Maar sorry dit is flater van nijhuis. Zeker bang dat hij niet thuis komt?
Edit: minuut erbij in de extra tijd? 7 minuten?
Tjesus dit is echt clubliefde van nijhuis, dit kan toch niet!!
K scheids
Dit mag wat mij betreft onderzocht worden
[ Voor 19% gewijzigd door Harribo op 28-08-2016 14:29 ]
Whut? Groningen rekt tijd aan alle kanten.Harribo schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 14:26:
[...]
Ja nijhuis...dat slaat werkelijk nergens op
Hij floot verder goed
Maar sorry dit is flater van nijhuis. Zeker bang dat hij niet thuis komt?
Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.
Nee, werd altijd al gedaan. Het is ook geen blessuretijd maar minimale extra speeltijd. Blijbaar willen ze het nu beter aangeven ofzo.Faddermakker schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 14:28:
Is dat iets nieuws ofzo dat er in de blessuretijd minuten bij worden geteld bij blessures in de blessurtijd?
[ Voor 7% gewijzigd door ephymerous op 28-08-2016 14:31 ]
XXXVI
Nu een overwinning van de Eagles en de champagne kan open
Inderdaad dit mag volgens mij niet eensFaddermakker schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 14:28:
Is dat iets nieuws ofzo dat er in de blessuretijd minuten bij worden geteld bij blessures in de blessurtijd?
En Groningen heeft iets tijd gerekt maar kom op 7 minuten bijtellen...ik ben er nog boos over
Groningen verdedigde beter nu maar psv had het zelf af moeten maken en dat deden ze niet
Groningen had ook de winnende kunnen maken in de extra tijd..Harribo schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 14:35:
[...]
Inderdaad dit mag volgens mij niet eens
En Groningen heeft iets tijd gerekt maar kom op 7 minuten bijtellen...ik ben er nog boos over
Groningen verdedigde beter nu maar psv had het zelf af moeten maken en dat deden ze niet
Volgens mij mag het prima, gebeurt heel vaak. Niet dat het extra wordt aangegeven maar wel dat er extra tijd in de extra tijd isHarribo schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 14:35:
[...]
Inderdaad dit mag volgens mij niet eens
Slechte verliezers incoming met "dat mag niet".
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Ajax begint al weer lekker slecht, lijkt nergens op tot nog toe.
Dat soort wedstrijden heb je soms, ik moest denken aan Ajax Sparta van jaren terug. Hoe die wedstrijd gelijk kon eindigen snapt nog steeds niemand.Hackus schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 14:42:
Iemand Psv - Groningen gezien ...thuis 0-0 is niet best
XXXVI
Dit topic is gesloten.
![]()
]Voor de FIFA-perikelen: [Voetbal] FIFA-perikelen en opvolging Blatter
Voor buitenlandse competities: [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2016/2017
Voor FC-Twente: FC Twente - hoe nu verder