toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Voor de zoveelste keerKleineJoop schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 21:56:
Ajax zet het Nederlandse voetbal internationaal wederom voor schut. Hulde.
Daarom zie ik liever ajax niet meer in Europa. Ze spelen een spel wat nog kan in de eredivisie maar het is volledig ongeschikt voor Europa
alles kan off-topic
Op het moment zit er volgens mij geen enkel idee achter, misschien iets meer als in de eerste helft maar iedereen staat gewoon te slapen bij die tweede goal, echt ongelofelijk. Het 'spel' is ver te zoeken...Harribo schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 21:57:
[...]
Voor de zoveelste keer
Daarom zie ik liever ajax niet meer in Europa. Ze spelen een spel wat nog kan in de eredivisie maar het is volledig ongeschikt voor Europa
[ Voor 3% gewijzigd door KleineJoop op 24-08-2016 21:59 ]
XXXVI
Buiten PSV doet elke NLe club dat. Zelfs het Nederlands elftal heeft dat voor elkaar gekregen.KleineJoop schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 21:56:
Ajax zet het Nederlandse voetbal internationaal wederom voor schut. Hulde.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
3-0 ... Wat een afgang
Helemaal omdat ik dat Rostov een matige kick and rush team vind.
Ik hoop echt dat Ajax geen Europees meer speelt, ik schaam er al jaren voor
[ Voor 53% gewijzigd door Harribo op 24-08-2016 22:05 ]
8 middenvelders we hebben Ziyech niet nodig...m'n r**t. We hebben er nog wel 3 goede nodig. Plus een linksback erbij aub, want viergever kan beter terug naar az.
Float like a butterfly, sting like a bee.
Zoiets dacht ik ook. Bosz kan beter de eer aan zichzelf houden en opstappen.ik222 schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 21:59:
Wat een trieste vertoning, ongelooflijk. En het ergste is, de spelers die er staan kunnen niet beter. Gewoon een compleet gebrek aan kwaliteit in het elftal.
Edit: En nu helemaal natuurlijk.
[ Voor 4% gewijzigd door SR8 op 24-08-2016 22:04 ]
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
...
Westermann toch gekocht?d0s schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 22:04:
Haha, 'we hebben Ziyech niet nodig''. Flikker toch op man.
XXXVI
(oftewel, de tegenstander weet in de helft van de tijd wel tot scoren te komen. Doet dus toch iets beter wanneer ze de bal hebben)
alles kan off-topic
...
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Het wordt inderdaad eens tijd dat Overmars vertrekt, die is hiervoor meer verantwoordelijk dan Bosz. De selectie wordt enkel jaar na jaar verder uitgehold t.b.v. de bankrekening. Nou dan krijg je na een tijdje dus dit.d0s schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 22:04:
Haha, 'we hebben Ziyech niet nodig''. Flikker toch op man.
Ik zei het hier nog op de bank, het is weer net als vorig jaar. Angst regeert, hert ziet er niet uit.Leon Zwiers schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 21:29:
https://twitter.com/PieterZwartNL check de afbeelding van balcontacten van Ajas. het is net alsof de Boer er nog is
Flink snoeien moet Bosz.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
In de eerste helft een keertje...Exocet schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 22:07:
Heeft Ajax al op goal geschoten?
Ergens in de 1e helft een verdwaald schot. Op deze voet mogen ze met AZ en Utrecht concurreren voor voorronden EL dit seizoenExocet schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 22:07:
Heeft Ajax al op goal geschoten?
Edit: 4-0..... wow
[ Voor 3% gewijzigd door LZ86 op 24-08-2016 22:09 ]
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Staan ze weer collectief naar hun schoenen te kijken, ugh.
Dat was toch echt een schwalbe hoordvdkiwi schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 22:11:
Ons spel is nog sneuer dan die ontzettend neppe schwalbe van net
Net alsof Ziyech de verlosser is.hupske schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 22:09:
Als je ziet wat Ziyech met een dramatisch team bij Twente kan, dan moet die met Ajax nog meer voor elkaar krijgen. Morgen contracteren Ajax.
Het blijft ergens ook een teamsport hoor.
Zelfde hype werd destijds in de media gedaan met Maher die daarop naar Psv ging...we weten allemaal hoe zoiets dus óók kan aflopen.
Dat een speler heel goed is bij een team, wil nog niet zeggen dat hij dat ook bij de top 3 van de eredivisie is
Ruildeal met Gudelj, Klaassen en Bazoer wellicht? Die kunnen goed strijden tegen degradatie. Heeft Ajax creativiteit met Ziyech, Nouri en Sinkgraven...hupske schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 22:09:
Als je ziet wat Ziyech met een dramatisch team bij Twente kan, dan moet die met Ajax nog meer voor elkaar krijgen. Morgen contracteren Ajax.
Geen WKOA, dus ze kunnen hem niet terugbrengen. Ik zou als ik Krul was nog even geblesseerd blijven.Qu3st schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 22:09:
ik denk dat Barca het contract met Cillessen gaat verscheuren.
Overigens, heeft Ajax al überhaupt 4x op doel geschoten?
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Het ligt echt niet alleen aan Bosz. Kijk eerst maar eens hoger in de organisatie.ADDG schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 22:11:
Ik denk dat Bosz de snelst ontslagen trainer van Ajax ooit gaat worden want het is wel duidelijk dat dit gewoon niet gaat werken tussen deze trainer en dit team.
Goede pass van Gudelj! Supporter op de tweede ring neemt hem zo op de borst aan!! #rosaja
Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.
Ik hoop dat ze Bosz houden en juist het hele team ontslaan.ADDG schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 22:11:
Ik denk dat Bosz de snelst ontslagen trainer van Ajax ooit gaat worden want het is wel duidelijk dat dit gewoon niet gaat werken tussen deze trainer en dit team.
Sléchte schwalbe bedoel ik
Ik zou ze verkopen, ontslaan kost je nog eens geld.hupske schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 22:12:
[...]
Ik hoop dat ze Bosz houden en juist het hele team ontslaan.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Ik denk niet dat deze amateurs veel opleverenQuad schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 22:13:
[...]
Ik zou ze verkopen, ontslaan kost je nog eens geld.
Kinnen ze hier geld voor krijgen dan?Quad schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 22:13:
[...]
Ik zou ze verkopen, ontslaan kost je nog eens geld.
Ontslaan kost afkoopsom contract minimaal, verkopen voor een eurootje is dam voordeliger.ADDG schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 22:14:
[...]
Ik denk niet dat deze amateurs veel opleveren
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Aan centjes ligt het dus niet....Ajax vernederd door een club met een +- 3x lagere begroting, nadat Heraces al werd geëlimineerd door een club met het budget van FC Oss.
toch zal el ghazi denken dat hij het beter heeft gedaan dan schone, want toen hij in het veld stond heeft ajax maar 1 tegengoal gehad.Exocet schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 22:15:
Schone doet het nog aardig
Bepalende speler bij een middenmoter in de eredivisie, en Ajax gebruikt hem om de bank warm te houden....Exocet schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 22:15:
Schone doet het nog aardig
Dit! Talenten alleen werkt niet. Zien ze bij ajax echt niet hoe belangrijk spelers als guardado en zelfs middelmatige, maar ervaren spelers als luuk de jong voor PSV zijn?Sjah schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 22:15:
Ajax moet eens wat kerels kopen, en niet altijd zeggen dat dat soort werk ze te veel kost. Nee, dat je een Pepe niet kan halen snapt mijn kleine teen, maar er is nog wel wat meer.
Onzin, dit is zo goed als de basis van afgelopen seizoen. Ze spreken ook allemaal gewoon Nederlands...martinusz schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 22:14:
Die wisselingen in de verdediging is ook echt niet lekker, communicatie elkaar aanvoelen ho maar....
Ontbinden o.b.v. wanprestatie?Quad schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 22:15:
[...]
Ontslaan kost afkoopsom contract minimaal, verkopen voor een eurootje is dam voordeliger.
Maar Overmars heeft de laatste met enige waarde nu verkocht, hoewel ik Cillessen 1-2 jaar terug beter vond.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Dat snap ik ook al niet, ik ben wel fan van Schöne, heeft ervaring, kwaliteit en is zeker niet te oud.KleineJoop schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 22:16:
[...]
Bepalende speler bij een middenmoter in de eredivisie, en Ajax gebruikt hem om de bank warm te houden....
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Hij heeft El Ghazi eruit gehaald en tja hij had Cerny mee moeten nemen maar verder is het gewoon een team met een x aantal matige spelers. Tel daarbij op dat ze niet tegen druk kunnen en soms gebrek aan inzet vertonen, dan krijg je dit
Ho ho, niet het groot wild de schuld geven...Gonadan schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 22:07:
[...]
Ik zei het hier nog op de bank, het is weer net als vorig jaar. Angst regeert, hert ziet er niet uit.
Flink snoeien moet Bosz.
Wat een afgang... Ik zet 'm net aan, en zie het 4-0 worden.
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Jij hebt afgelopen wedstrijden niet gekeken? Riedewald was er vorig jaar niet bij en viergever zat altijd op de bank. Dus zelfde verdediging geldt alleen voor Veltman en Tete, oh ja die vorige wedstrijd nog op de bank zat en Veltman rechtsback.dutchgio schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 22:17:
[...]
Onzin, dit is zo goed als de basis van afgelopen seizoen. Ze spreken ook allemaal gewoon Nederlands...
Dat het vorig jaar lekker liep heb je nu niks aan. Blijkbaar is er toch iets veranderd en als je elke wedstrijd andere samenstelling in de verdediging hebt is dat niet prettig.
Niet dat dit het complete falen veroorzaakt, maar kijk eens hoeveel er misgaat achterin.
Klaassen mag blijven, is wel belangrijke speler.groggy schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 22:19:
klaassen aanbieden aan napoli en Ziyech halen
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
De Ajax selectie had voor de wedstrijd al aangeboden de toegangsprijs te vergoeden. Toch even 23 * 15 euro.....dvdkiwi schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 22:19:
Die 23 Ajax fans in het stadion moeten hun geld terug krijgen van de spelers en mogen wat mij betreft met de spelersbus terug naar NL.
El Ghazi naar Liverpool ofzo, Ziyexh hangend op rechtsQuad schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 22:22:
[...]
Klaassen mag blijven, is wel belangrijke speler.
Bazoer, El Ghazi, gudelj, veltman, riedewald, viergever
Dat vind ik al tijden, niet nu opeens.
Deze spelers horen niet in Ajax 1 naar mijn mening.
Ik hoor en lees dat het zulke talenten zijn maar ik heb het eerlijk gezegd in Ajax nog niet echt structureel gezien. Dat meen ik. Al een jaar of zo.
Hansie Hansie als trainer, en dan mannen van deze jongetjes makenHarribo schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 22:23:
Ik zou serieus de volgende spelers niet in mijn Ajax selectie willen hebben:
Ik hoor en lees dat het zulke talenten zijn maar ik heb het eerlijk gezegd in Ajax nog niet echt structureel gezien. Dat meen ik. Al een jaar of zo.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Eh kapitaal heeft niet zoveel te maken met begroting?Vos schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 22:18:
[...]
In dit geval wel mede, want er staat bijna geen kapitaal in het veld.
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
Wat is de laatste topspeler van Ajax geweest?
Ja hahahaBossie schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 22:24:
[...]
Hansie Hansie als trainer, en dan mannen van deze jongetjes maken
Het tikkie takkie spel wat Ajax de afgelopen na streefde, daar heb je gewoon veel betere spelers voor nodig. Dan maar bikkelen
Dat zeiden ze bij Vi ook al laatst, er zit geen enkele progressie in de zogenaamde talenten die Ajax nu al enkele jaren heeft. Veel jonge spelers die niet snappen hoe ze moeten spelen en de mannen zoals schone met ervaring, leeftijd en toch wel voetballende kwaliteit kosten geld op de bank.Harribo schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 22:23:
Ik zou serieus de volgende spelers niet in mijn Ajax selectie willen hebben:
Cillessen , die gaat naar Barcelona zelfs.hupske schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 22:26:
Grootste onzin ook dat je talent tegenhoud in ontwikkeling. Dan moet je betere talenten opleiden die wel goed genoeg zijn. Niveau gaat er alleen maar van achteruit. Talent moet zich optrekken aan betere spelers. Als die betere spelers er niet zijn, zal het talent ook niet beter worden.
Niet zelf opgeleid. Komt van NEC.Exocet schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 22:27:
[...]
Cillessen , die gaat naar Barcelona zelfs.
Ajax heeft al jaren geen talenten, alleen bovengemiddelde jeugdspelers die vrijwel nooit doorbreken.hupske schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 22:26:
Grootste onzin ook dat je talent tegenhoud in ontwikkeling. Dan moet je betere talenten opleiden die wel goed genoeg zijn. Niveau gaat er alleen maar van achteruit. Talent moet zich optrekken aan betere spelers. Als die betere spelers er niet zijn, zal het talent ook niet beter worden.
MGB gaat overigens wel lekker los
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Das een takke eind met de bus hoor. ik zou ze eerder op het spelers-vliegtuig zettendvdkiwi schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 22:19:
Die 23 Ajax fans in het stadion moeten hun geld terug krijgen van de spelers en mogen wat mij betreft met de spelersbus terug naar NL.
Zo saai en monotoon. Geen enkele kennis ook. Zegt ie ze krijgen nu een corner....duh dat zie ik toch ook? Verschrikkelijk
Dit topic is gesloten.
![]()
]Voor de FIFA-perikelen: [Voetbal] FIFA-perikelen en opvolging Blatter
Voor buitenlandse competities: [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2016/2017
Voor FC-Twente: FC Twente - hoe nu verder