Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Geen bovenliggende partij tot nu toe, gevaar van beide kanten. Verder niet echt scherp spel van Ajax tot nu toe, veel kleine fouten.Leon Zwiers schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 20:54:
En bijna de goal van de Russen
Dat gaat al tijden zo, dan zet je er als trainer, zeker in zo'n wedstrijd, er een ander in.
Zeker als je een Cerny hebt?
Ik begrijp er werkelijk niets van
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Geen Ajax voor mij vanavond dus, zie het wel op Teletekst
Ziggo Sport go? Of open kanaal beschikbaar?PWM schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 21:01:
Pff, wat is die Horizon app toch waardeloos via ChromecastKapt er steeds mee en de FPS is waardeloos. Waarom kunnen bedrijven als Netflix wel goede apps bouwen.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Gewoon op Veronica hoor ;-)PWM schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 21:01:
Pff, wat is die Horizon app toch waardeloos via ChromecastKapt er steeds mee en de FPS is waardeloos. Waarom kunnen bedrijven als Netflix wel goede apps bouwen.
Float like a butterfly, sting like a bee.
Horizon site bufferde ook constant, Horizon is sws best waardseloos. Nu maar nu.nl streamPWM schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 21:01:
Kijk Traore snapt het
Voor de zoveelste keer...is Bosz blind? El Ghazi moet je nu ff gewoon niet hebben
[ Voor 24% gewijzigd door Harribo op 24-08-2016 21:05 ]
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Hebben ze op getraind :-PQuad schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 21:05:
Wtf Ajax... Waarom in godsnaam zulke vage standaardsituaties.. Die corner van net ook al. Slaat helemaal nergens op!
El Ghazi probeert het in ieder geval...Harribo schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 21:05:
Ajax wil weer breien en dat doen ze vnl tot nu toe over rechts...en daar staat El Ghazi...i rest my case
Kijk Traore snapt het
Voor de zoveelste keer...is Bosz blind? El Ghazi moet je nu ff gewoon niet hebben
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Voetballen is heel simpel, maar het moeilijkste wat er is, is simpel voetballen. - Johan CruijffQuad schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 21:10:
Kan iemand de spelers ff uitleggen dat je voetbal simpel moet houden? Zo proberen de gekste dingen en dat mislukt allemaal.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Kansloos team zeg
Het is beter dan tegen Willem II, maar daar is dan ook alles mee gezegd. Ik zie ons dit niet meer goedmaken vanavond
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Hoezo? Typisch Ajax Europees avondje. Niets nieuws :-)Exocet schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 21:20:
Kansloos avondje gaat dit worden.
Wees bij, is beter voor je ogen.PWM schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 21:01:
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Schöne inbrengen! Voor Bazoer.martinusz schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 21:26:
Viergever speelt zo slecht in, bazoer kan net zo goed niet mee doen. Klaassen verstopt zich, traore is kansloos daar voorin op deze manier.
Gelukkig kijk ik niet maar wat ik lees vind ik niet vreemd. Buiten Traore is geen enkele speler een directe versterking. Viergever is al jaren ondermaats en het middenveld is op deze manier veel te statisch (ja ik val in herhaling). Heel bijzonder dat Bosz dat niet ziet, of moeten Bazoer en Klaassen in de vitrine? (Zelfde geldt voor die El Ghazi, die Cerny kan toch niet minder zijn?)martinusz schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 21:26:
Viergever speelt zo slecht in, bazoer kan net zo goed niet mee doen. Klaassen verstopt zich, traore is kansloos daar voorin op deze manier.
[ Voor 5% gewijzigd door ephymerous op 24-08-2016 21:30 ]
XXXVI
Niet nieuws, helaas, maar het wordt vanavond toch wel weer bevestigd.
Dit is het niveau van Ajax dit seizoen. Het gaat echt niet beter worden. Tenzij je wat doet met het geld.
Hoe blijkt dat? Ze hebben dit seizoen nog geen internationale pot gespeeld?RoD schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 21:29:
Tsja, blijkt vanavond toch weer dat PSV de enige ploeg is die internationaal meekan. De rest mag het proberen in de Europa League.
Niet nieuws, helaas, maar het wordt vanavond toch wel weer bevestigd.
Als ze de lijn van vorig kunnen doortrekken dan ben ik het met je eens ja
[ Voor 6% gewijzigd door Vos op 24-08-2016 21:31 ]
Dat bedoel ik ook eigenlijk. Ze moeten het dit seizoen inderdaad nog laten zien, al denk ik wel dat ze het spelersmateriaal ervoor hebben om een goeie prestatie neer te zetten.Vos schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 21:31:
[...]
Hoe blijkt dat? Ze hebben dit seizoen nog geen internationale pot gespeeld?
Als z de lijn van vorig kunnen doortrekken dan ben ik het met je eens ja.
Laten we het hopen, dat we nog *iets* van Nederlandse inbreng op het hoogste toneel gaan zien.
Dat hoop ik ook ja.RoD schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 21:32:
[...]
Dat bedoel ik ook eigenlijk. Ze moeten het dit seizoen inderdaad nog laten zien, al denk ik wel dat ze het spelersmateriaal ervoor hebben om een goeie prestatie neer te zetten.
Laten we het hopen, dat we nog *iets* van Nederlandse inbreng op het hoogste toneel gaan zien.
Maar twee ploegen in de CL, dat zou ook een keer weer leuk zijn!
Gudelj speelt ook als een dweil
Ik hoop dat Bosz de Ajacieden hete pepers in hun reten stopt, wat we nu gezien hebben slaat nergens op. Knallen, alles of niets! Troef je het niet af op fysiek, dan iets anders verzinnen..
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Klopt, ik had het gehoopt. Al denk ik wel dat het voor Ajax een pijnlijke exercitie zou worden. Het is echt een ploeg voor de Europa League.Vos schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 21:33:
[...]
Dat hoop ik ook ja.
Maar twee ploegen in de CL, dat zou ook een keer weer leuk zijn!
Tsja, RuslandQuad schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 21:33:
Nou gezellig, scheidsrechter zou dus racistische spreekkoren hebben gehoord.
Ik hoop dat Bosz de Ajacieden hete pepers in hun reten stopt, wat we nu gezien hebben slaat nergens op. Knallen, alles of niets! Troef je het niet af op fysiek, dan iets anders verzinnen..
[ Voor 36% gewijzigd door RoD op 24-08-2016 21:35 ]
Daar hebben ze ook niks te zoeken als ze zo spelen.RoD schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 21:34:
[...]
Klopt, ik had het gehoopt. Al denk ik wel dat het voor Ajax een pijnlijke exercitie zou worden. Het is echt een ploeg voor de Europa League.
[...]
Tsja, Rusland
Waar is het leuke spel van Ajax onder Bosz gebleven? Dit is weer het saaie anti-voetbal.
Verwijderd
Stuurlui, wal etc.
Houthakker middenveld, slechte backs als het op aanvallen aankomt en de geest van de Boerdutchgio schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 21:36:
Pff... Bout wedstrijd.
Waar is het leuke spel van Ajax onder Bosz gebleven? Dit is weer het saaie anti-voetbal.
XXXVI
Ze mogen blij zijn als ze europees voetbal halen. Hebben niets te zoeken in de EL of CL zoRoD schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 21:34:
[...]
Klopt, ik had het gehoopt. Al denk ik wel dat het voor Ajax een pijnlijke exercitie zou worden. Het is echt een ploeg voor de Europa League.
[...]
Tsja, Rusland
Probeer mij te troosten door de gedachten dat ook de Russische topclubs daar gelijkspelen of verliezen, hmm nee wacht nu Ik het helemaal niet meer zitten
Van PAOK thuis? Dat is één wedstrijddutchgio schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 21:36:
Pff... Bout wedstrijd.
[ Voor 23% gewijzigd door Vos op 24-08-2016 21:42 ]
Verwijderd
Denk dat mij dat nu ook niet gaat lukken.
Het tempo ligt zo laaaaaaaag. En ik snap er ook helemaal niks van. Want ze zien elkaar wel, maar ze moeten eerst de bal nog 3/4 aanraken voordat die pass een keer komt.
[ Voor 45% gewijzigd door Hupske op 24-08-2016 21:44 ]
Graafschap uit gezien?Verwijderd schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 21:42:
Wat wordt er nou gekletst over De Boer? Zo slecht heb ik Ajax onder De Boer volgens mij nooit zien spelen. Ik kan het me niet heugen iig. Dit is niet de geest van De Boer, dit is het Ajax van Bosz.
XXXVI
Ik hoop stiekem dat Aguero nog ff los gaat op het schakelkanaalhupske schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 21:43:
ik heb nog geen wedstrijd van Ajax afgekeken dit seizoen.
Denk dat mij dat nu ook niet gaat lukken.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Eerste helft was Rostov gewoon beter.
Dan heb je als Ajax nergens recht op
[ Voor 62% gewijzigd door Harribo op 24-08-2016 21:46 ]
Om met meer dan 1-0 te verliezen. Hier zit echt niet meer in. Anders eet ik mijn schoen opHarribo schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 21:45:
Ze hebben nog een helft.
Ik heb geen Ziggo. Denk dat ik met mijn vriendin Linda's zomer geval ga kijken.Bossie schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 21:44:
[...]
Ik hoop stiekem dat Aguero nog ff los gaat op het schakelkanaal
[ Voor 36% gewijzigd door Hupske op 24-08-2016 21:47 ]
Tenminste iemand die nog een beetje met inzicht en hersens kan voetballen....
Verwijderd
Mjah, die was ook waardeloos, maar dat was onder De Boer een incident. Die werd ook 4x op rij kampioen, dat zegt veel meer. Met het spel wat we van Ajax zien onder Bosz, word je never nooit kampioen.
InderdaadKleineJoop schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 21:48:
[...]
Tenminste iemand die nog een beetje met inzicht en hersens kan voetballen....
Als Ajax daar nog een paar van had was het een stuk makkelijker
Hij is gewoon zo'n speler die altijd wel een voldoende haalt. Intelligente speler die voor rust zorgt. Was bij Nec ook altijd een erg goede speler.Harribo schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 21:49:
[...]
Inderdaad
Als Ajax daar nog een paar van had was het een stuk makkelijker
Ja en de rest gaat aaaallemaal terugQu3st schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 21:50:
Pffff die Viergever kan echt goed passen zeg!
Tjonge jonge wat een inzet
Naar voren die bal!
Dat Rostov is echt heel matig, alle ballen worden naar voren geroeid. En de rest op inzet
[ Voor 16% gewijzigd door Harribo op 24-08-2016 21:54 ]
Verwijderd
Bosz ziet Schöne niet als buitenspeler
19 augustus 2016 - Voetbal International
Op de persconferentie vrijdagmiddag liet Peter Bosz weten Lasse Schöne, die door Frank de Boer vaak op de vleugel werd ingezet, te beschouwen als middenvelder. 'Ik heb een bepaald beeld bij vleugelspitsen. Ik houd van buitenspelers die in de één-tegen-één dreigend zijn. Hij kan daar heus nog wel eens spelen, maar ik vind hem een echte nummer 10. Vanaf rechts speelt hij altijd in de bal en dan heb je een rechtsback nodig die eroverheen kan gaan. Kenny Tete is niet zo'n type.'
Die Russen zetten ook slim druk, op de backs, en die zijn niet heel erg zeker. Zo voetbalt het erg makkelijk voor ze.Harribo schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 21:53:
[...]
Ja en de rest gaat aaaallemaal terug
Tjonge jonge wat een inzet
Naar voren die bal!
Haha, en daar is geen speld tussen te krijgen...
Nee hij had ook Cerny mee moeten nemen
Tjezus, dat noemt zichzelf trainer van Ajax
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Ajax speelt echt dramatisch
Niet alleen nu
Je zou het eigenlijk doen. Gooi Jong Ajax er maar een keer in.hupske schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 21:55:
Alle 11 wisselen?
Op deze manier speel je ook in de EL als figurant mee.
[ Voor 13% gewijzigd door Vos op 24-08-2016 21:57 ]
Dit topic is gesloten.
![]()
]Voor de FIFA-perikelen: [Voetbal] FIFA-perikelen en opvolging Blatter
Voor buitenlandse competities: [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2016/2017
Voor FC-Twente: FC Twente - hoe nu verder