Pff, inderdaad kansloos. Is het nou zo moeilijk om raddraaiers aan te pakken zonder dat duizenden eerlijke mensen daar last van hebben?
Het zal ook een vermogen kosten, 25000 kaartjes minder scheelt misschien wel 1 miljoen euro.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Verwijderd
Las het ook net ja. Inderdaad een flinke afgang, maar dat hebben ze gewoon aan zichzelf te danken. Sommigen op de tribune daar zijn knettertje gek, dus dit is dan het resultaat.
Generaliseren lijkt me niet de manier.
[ Voor 8% gewijzigd door Ramzzz op 23-08-2016 16:24 ]
Regeren is vooruitschuiven
Lekker bagatelliserend dit.. De meesten zijn (net als in de meeste andere stadions) gewone mensen die van voetbal houden. Echter is er een heel hardnekkige (en wellicht grotere groep dan bij andere clubs?) klojo's die de boel verpesten voor diegenen die wel gewoon willen supporten en genieten van een potje (vecht)voetbal.Verwijderd schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 15:49:
[...]
Las het ook net ja. Inderdaad een flinke afgang, maar dat hebben ze gewoon aan zichzelf te danken. Sommigen op de tribune daar zijn knettertje gek, dus dit is dan het resultaat.
[ Voor 1% gewijzigd door Ramzzz op 23-08-2016 16:24 ]
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Bedankt dat je bijna iedereen zo neerzet ;-)Verwijderd schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 15:49:
[...]
Valt echt heel erg mee hoor, alleen achter de goals (Vak S en naastgelegen vakken) en de langezijde (Vak W) heeft heel wat gestoorden daar zitten maar het overgrote gedeelte zijn heel normale mensen. Zelfde probleem was bij de uitwedstrijd in Rome waar een groep van max honderd mensen tegenover de normale 11.000 mensen voor de ellende zorgde.
Ga ook vaak (anoniem) naar andere clubs en ik zie geen verschil tussen supporters als ik in Amsterdam of Den Haag ben. Zelfde reacties, acties en scheldwoorden heb je daar ook.
Gewoon een net ophangen en betere kaart controle (zodat iedereen ook echt in zijn eigen vak zit!) was meer dan voldoende geweest!
Okay hahahahahaSeñor Sjon schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 15:54:
Kom op, niet zo persoonlijk opvatten gelijk.
[ Voor 8% gewijzigd door Ramzzz op 23-08-2016 16:25 ]
Inderdaad. Het lullige is ook dat de daad waardoor Feyenoord onder het vergrootglas ligt die stompzinnige banaan isrikoos schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 15:58:
[...]
Gewoon een net ophangen en betere kaart controle (zodat iedereen ook echt in zijn eigen vak zit!) was meer dan voldoende geweest!
[ Voor 64% gewijzigd door Señor Sjon op 23-08-2016 16:14 ]
Klopt toch aardig
Maar wel een waardeloze "oplossing" inderdaad, waarom is het toch zo moeilijk om een bepaalde groep of vak in bedwang te houden of alleen hen te weren? Onrust veroorzaken? Dan schoonvegen die hap.
[ Voor 19% gewijzigd door Señor Sjon op 23-08-2016 16:15 ]
Float like a butterfly, sting like a bee.
Je kan er grappen over maken maar het blijven allemaal opmerkingen waarbij je een hele groep over één kam scheert. Ik kan me niet herinneren dat dit de bedoeling was hier.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Zul je zien dat de mafketels die dit veroorzaakt hebben gewoon binnen weten te komen en het (bijna) weer weten te verkloten
Zou Unibet die weddenschap accepteren??
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Die levensgevaarlijke opblaasbanaan? Dat was een totaal uit zijn verband gerukte straf van de UEFA.L1nt schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 17:03:
[...]
Zul je zien dat de mafketels die dit veroorzaakt hebben gewoon binnen weten te komen en het (bijna) weer weten te verkloten
Het vuurwerk op de velden - dat was by the way niet in een Europese wedstrijd - komt vrijwel altijd van bezoekers.JST94 schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 17:05:
De onruststokers gewoon keihard aanpakken. Veel normale supporters zijn gewoon de sjaak omdat er een paar van alles en nog wat (niet alleen de banaan, maar ook munten, vuurwerk, aanstekers etc) het veld op moeten smijten.
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Best lastig. Hoe identificeer je (vooraf) de onruststokers en hoe zorg je ervoor dat ze geisoleerd blijven van de meelopers?JST94 schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 17:05:
De onruststokers gewoon keihard aanpakken. Veel normale supporters zijn gewoon de sjaak omdat er een paar van alles en nog wat (niet alleen de banaan, maar ook munten, vuurwerk, aanstekers etc) het veld op moeten smijten.
Misschien moet juist de groep in zijn geheel de verantwoordelijkheid voelen. Waarom is er plek voor meelopers? Waarom worden de onruststokers niet direct gelyncht door de "normale" supporters?
Omdat de groep het laat gebeuren is ook de hele groep verantwoordelijk en moet de hele groep de consequenties dragen.
alles kan off-topic
Van de bezoekers of niet, als club wordt je er wel op aangekeken. Omdat hun de wedstrijd organiseren, als de fans van de bezoekende club X vuurwerk op het veld gooien. Dan kan de thuisbezoekende club een boete verwachten voor de incompetente wedstrijdorganisatie (Bijvoorbeeld boete omdat Luik het uitvak uit kwam bij Feyenoord-Luik).Ramzzz schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 17:10:
[...]
Die levensgevaarlijke opblaasbanaan? Dat was een totaal uit zijn verband gerukte straf van de UEFA.
[...]
Het vuurwerk op de velden - dat was by the way niet in een Europese wedstrijd - komt vrijwel altijd van bezoekers.
Verder is er bij Feyenoord - Roma vuurwerk op het veld gegooid door de Feyenoord-aanhang, waarbij een steward (zwaar) gewond is geraakt.
[ Voor 4% gewijzigd door JST94 op 23-08-2016 17:21 ]
Feyenoord is tot dit besluit gekomen nadat Ajax er de afgelopen weken al succesvol mee heeft geëxperimenteerd.JST94 schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 17:20:
Van de bezoekers of niet, als club wordt je er wel op aangekeken. Omdat hun de wedstrijd organiseren, als de fans van de bezoekende club X vuurwerk op het veld gooien. Dan kan de thuisbezoekende club een boete verwachten voor de incompetente wedstrijdorganisatie (Bijvoorbeeld boete omdat Luik het uitvak uit kwam bij Feyenoord-Luik).
Verder is er bij Feyenoord - Roma vuurwerk op het veld gegooid door de Feyenoord-aanhang, waarbij een steward (zwaar) gewond is geraakt.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Ho ho, in Den Haag hebben we echt wel de beste scheldwoorden hoor.rikoos schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 15:58:
[...]
Ga ook vaak (anoniem) naar andere clubs en ik zie geen verschil tussen supporters als ik in Amsterdam of Den Haag ben. Zelfde reacties, acties en scheldwoorden heb je daar ook.
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Ik zou als Gudde en co wel investeren in een camerasysteem, detectiepoortjes en misschien ook wel alcoholcontrole en een tijdje geen bier schenken in de kuip. Dan pik je die lui er zo uit, hoppa stadionverbod van een paar jaar/levenslang en na een jaar is het probleem opgelost lijkt me. Is Madrid en Barca tenslotte ook gelukt hun probleemsupporters uit t stadion te houden
[ Voor 13% gewijzigd door LZ86 op 24-08-2016 00:51 ]
http://m.telegraaf.nl/art...jax-heeft-tim-krul-binnen
Sportief gezien was Cillessen tegen houden wellicht een nog beter idee, al kan je daar onderhand over discussiëren. Over de hele linie is dit denk ik het minst slechte scenario. En dan gedurende het seizoen Krul iets afbouwen en Onana een kans geven.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ik de huidige staat van Cillissen was het niet zo goed idee om hem te laten keepenGonadan schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 08:18:
Nou niet verkeerd, ik denk dat het een van de weinige opties was waarmee je niet direct de sjaak bent of blut.
Sportief gezien was Cillessen tegen houden wellicht een nog beter idee, al kan je daar onderhand over discussiëren. Over de hele linie is dit denk ik het minst slechte scenario. En dan gedurende het seizoen Krul iets afbouwen en Onana een kans geven.
Krul is een prima keeper, weer fit en kan dus gewoon gaan keepen straks. Inderdaad ondertussen kijken of Onana het kan overnemen of volgend jaar. Indien niet, mogelijk Krul kopen aan het eind van het jaar of een andere keeper kopen. Wie weet is er tegen die tijd veel meer keus!
Tomorrow is not today!
Verwijderd
Wat dan weer hoop geeft is dat Bosz bij Vitesse heeft bewezen een elftal met huurlingen ook goed kan laten spelen. De vraag is of hij alleen de tijd krijgt om de vruchten van zijn inspanningen te plukken.
Cruciaal wordt het duel van vanavond. Plaatsing voor de CL opent ook nog deuren voor een eventuele transfer van bijv. Ziyech.
Krul meteen inzetten zodra hij een halve voet op Nederlandse bodem zet!
Vanavond 2-2 spelen via een lucky goal in de 88e minuut en dan inderdaad Ziyech ophalen. E als die binnen is, staat er toch uiteindelijk een redelijk knap team binnen de lijnen en zie ik de titel nog niet helemaal kansloos.
Life is what happens while you're busy making other plans
Krul zeer zeker niet, maar Cillissen is mee he, dat bedoelde ik, waarom zou hij meegaan als hij toch naar Barca gaat. Dus ben benieuwd watBosz gaat doet met hem.frumper schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 09:02:
Ik hoop stiekem dat Boer onder de lat staat vanavond... die kan deze wedstrijd beter aan dan Onana,
Krul meteen inzetten zodra hij een halve voet op Nederlandse bodem zet!
Vanavond 2-2 spelen via een lucky goal in de 88e minuut en dan inderdaad Ziyech ophalen. E als die binnen is, staat er toch uiteindelijk een redelijk knap team binnen de lijnen en zie ik de titel nog niet helemaal kansloos.
Overigens moet ik vanavond zelf trainen, dus kan helaas alleen de tweede helft zien.
Met een beetje mazzel tijdens de loting kan Ajax best wat leuks laten zien. Daarnaast is het financieel een stuk interessanter dan de Europa league.chim0 schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 09:07:
Schattig hoor, als Ajax doorgaat in de CL (blijft je clubje) maar willen we het realistisch gezien wel? We weten allemaal dat je dadelijk tegen de "echte" clubs komt en dan wordt je compleet afgemaakt. Is een totale afgang. Dan kan je beter niet meedoen en wachten tot je een elftal hebt wat wél meekan in Europa. Iemand toevallig VI gezien van afgelopen maandag? Ajax wordt compleet afgemaakt (ergens ook terecht).
Overigens moet ik vanavond zelf trainen, dus kan helaas alleen de tweede helft zien.
Wachten tot er een elftal is wat wel mee kan doen zie ik niet zo zitten. Zolang je geen CL speelt zullen interessante spelers minder snel geneigd zijn om naar Ajax te komen.
🇪🇺 pro Europa! | Puinhoop Veroorzaken en Vertrekken (PVV)
Ik denk en hoop dat ze wakker zijn geworden en dat het 0-1 wordt
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Rostov gooit het helemaal potdicht en Ajax weet geen kans te creëren.
Althans, onder Frank de Boer.. Onder Bosz heb ik wel wat leuke dingen gezien, dus stiekem hoop ik op een succesje.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Denk je dat Ajax nog een grote naam heeft Europees gezien? De gastjes die nu voetballen, zaten toen Ajax de CL won nog in de luiers . Die kennen Ajax waarschijnlijk nog geen eens.Rhapsody schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 09:10:
[...]
Met een beetje mazzel tijdens de loting kan Ajax best wat leuks laten zien. Daarnaast is het financieel een stuk interessanter dan de Europa league.
Tuurlijk niet. Wie gaat nou voetballen in NL om het sportieve? Iedereen gaat cashen in het buitenland.Wachten tot er een elftal is wat wel mee kan doen zie ik niet zo zitten. Zolang je geen CL speelt zullen interessante spelers minder snel geneigd zijn om naar Ajax te komen.
Ik denk een copy van de vorige ronde. Thuis was Ajax iets sterker maar viel het resultaat tegen, uit was de tegenstander veel sterker maar behaalde Ajax een resultaat.Quad schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 09:21:
Ik denk dat het vanavond een ticket naar EL gaat worden.
Rostov gooit het helemaal potdicht en Ajax weet geen kans te creëren.
Althans, onder Frank de Boer.. Onder Bosz heb ik wel wat leuke dingen gezien, dus stiekem hoop ik op een succesje.
Ik zou er voor tekenenph4ge schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 09:28:
[...]
Ik denk een copy van de vorige ronde. Thuis was Ajax iets sterker maar viel het resultaat tegen, uit was de tegenstander veel sterker maar behaalde Ajax een resultaat.
Ik zie het wat somberder in helaas
Zou mooi wezen!ph4ge schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 09:28:
[...]
Ik denk een copy van de vorige ronde. Thuis was Ajax iets sterker maar viel het resultaat tegen, uit was de tegenstander veel sterker maar behaalde Ajax een resultaat.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Laten we het dan breder trekken:chim0 schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 09:07:
Schattig hoor, als Ajax doorgaat in de CL (blijft je clubje) maar willen we het realistisch gezien wel? We weten allemaal dat je dadelijk tegen de "echte" clubs komt en dan wordt je compleet afgemaakt. Is een totale afgang. Dan kan je beter niet meedoen en wachten tot je een elftal hebt wat wél meekan in Europa. Iemand toevallig VI gezien van afgelopen maandag? Ajax wordt compleet afgemaakt (ergens ook terecht).
- Voor de punten op de UEFA ranking voor NL is dit wel nuttig om in Europa/ CL verder te komen, willen ze in NL de komende jaren nog met de kampioen geen voorrondes hoeven spelen zijn die punten erg welkom. Laten we ook dat meenemen, dan denk ik dat de meesten wel hopen op verlenging CL voor Ajax en wat extra punten op die ranking.
Niet dat die ranking heilig is, ik geloof er niet in, alleen dat verschillen steeds groter worden tussen de "goede" landen en de zwakkere broeders. Immers: de sterkere landen mogen meer clubs Europees laten spelen, krijgen meer inkomsten en worden nog (sneller) sterker dan de clubs/ landen die niet meer mogen. Als deze ranking te lang heilig blijft heb je straks nog maar 4 voetballanden en een paar landjes die af en toe iemand afvaardigen naar de UEFA/ Champions league.
Misschien is dit een afspraak tussen Ajax en Barca?martinusz schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 09:06:
[...]
Krul zeer zeker niet, maar Cillissen is mee he, dat bedoelde ik, waarom zou hij meegaan als hij toch naar Barca gaat. Dus ben benieuwd watBosz gaat doet met hem.
Cillessen laten gaan op voorwaarde dat hij de laatste ronde CL mag keepen, daarna alles officieel.
Het feit dat Krul nu al aangetrokken is lijkt erop dat het definitief in kannen en kruiken is tussen Ajax, Cillessen en Barcelona.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Het wordt bidden.martinusz schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 09:29:
[...]
Ik zou er voor tekenen
Ik zie het wat somberder in helaas
Vind dat Rostov een zeer matige ploeg maar ja
Uit tegen Paok, die ik beter vond, zag het er totaal niet hoopvol uit totdat Klaassen niet nadacht en snel handelde
Geen flauw idee wat het vanavond wordt. Probleem is dat Ajax altijd wel een goal tegen krijgt. Als ze zelf maar scoren.
Zou Cerny gebruiken.
[ Voor 15% gewijzigd door Harribo op 24-08-2016 09:49 ]
Ik begrijp echt niet wat Barcelona ziet in hemdutchgio schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 09:50:
Lijkt me dat Cilessen gewoon speelt, waarom zou hij anders nog mee moeten naar Rostov?
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Financieel gezien kun je m.i. beter 6x afgemaakt worden in de CL dan de kwartfinale in de EL halen...chim0 schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 09:07:
En als de groepsfase begint zijn we weer even verder he, heeft Bosz wellicht het team al op een iets beter spoor staan. Als Ziyech mocht komen heb je toch echt ook een sterk middenveld wat nog steeds minder is dan wat PSV nu heeft staan, maar toch beduidend beter dan de overige teams. Ik schrijf Ajax nog niet helemaal af dit seizoen. Alleen zou het handig zijn als Bosz eens de voorhoede een paar wedstrijden zou laten staan!
Verwijderd
Daarnaast is het ook gewoon een reclamebord voor je club. Als je geen CL speelt kan je heel veel spelers al direct afschrijven qua interesse.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Verwijderd
Ik vind het echt bijzonder vreemd dat ze hem nog gaan laten spelen, en zelfs dat hij uberhaupt mee is.Quad schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 09:40:
[...]
Misschien is dit een afspraak tussen Ajax en Barca?
Cillessen laten gaan op voorwaarde dat hij de laatste ronde CL mag keepen, daarna alles officieel.
Het feit dat Krul nu al aangetrokken is lijkt erop dat het definitief in kannen en kruiken is tussen Ajax, Cillessen en Barcelona.
Ten eerste een vrij hard en duidelijk signaal richting Boer en Onana en daarnaast ook risicovol. Wie zegt dat Cillissen nog met volle overtuiging kan spelen. Hij zal het wel willen, maar zal met z'n hoofd toch enigzins al in Camp Nou staan.
Vind het ook nogal zwak van Bosz dat hij er zo mysterieus over doet. Hij moet gewoon meteen zeggen ok Cillissen speelt niet meer. HIj creëert nu onduidelijkheid en onrust, terwijl het toch al onrustig is.
Het beste is denk ik voor Ajax (maar geldt zeker ook voor PSV), CL halen en dan gewoon 3e worden om vervolgens ver in die EL te komen. Overwinteren in de CL is leuk, maar daarna ben je al helemaal kansloos. In die EL kan je misschien als je een heel goed seizoen heb nog is een keer de halve finale halen ofzo.frumper schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 10:44:
[...]
Financieel gezien kun je m.i. beter 6x afgemaakt worden in de CL dan de kwartfinale in de EL halen...
En als de groepsfase begint zijn we weer even verder he, heeft Bosz wellicht het team al op een iets beter spoor staan. Als Ziyech mocht komen heb je toch echt ook een sterk middenveld wat nog steeds minder is dan wat PSV nu heeft staan, maar toch beduidend beter dan de overige teams. Ik schrijf Ajax nog niet helemaal af dit seizoen. Alleen zou het handig zijn als Bosz eens de voorhoede een paar wedstrijden zou laten staan!
[ Voor 33% gewijzigd door KingKoning op 24-08-2016 10:58 ]
kleine aanpassing...KingKoning schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 10:53:
[...]
Wie zegt dat Cillissen nog met volle overtuiging kan spelen. Hij zal het wel willen, maar zal met z'n hoofd toch enigzins al in Camp Nou staan op de bank zitten.
Verwijderd
Vind ik niet.KingKoning schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 10:53:
[...]
Ik vind het echt bijzonder vreemd dat ze hem nog gaan laten spelen, en zelfs dat hij uberhaupt mee is.
Ten eerste een vrij hard en duidelijk signaal richting Boer en Onana en daarnaast ook risicovol. Wie zegt dat Cillissen nog met volle overtuiging kan spelen. Hij zal het wel willen, maar zal met z'n hoofd toch enigzins al in Camp Nou staan.
Vind het ook nogal zwak van Bosz dat hij er zo mysterieus over doet. Hij moet gewoon meteen zeggen ok Cillissen speelt niet meer. HIj creëert nu onduidelijkheid en onrust, terwijl het toch al onrustig is.
Speelt Jasper dan zal hij nog 1x alles op alles willen zetten om zijn club een mooi afscheid te geven. Zo is hij echt wel.
Speelt Onana of Boer en laat je die nu nog enigszins in ongewis daarover, dan kan je die wedstrijdspanning echt supergoed aanwenden om beter te presteren.
Alhoewel ik denk dat intern allang duidelijk is wie er keept vanavond.
Speelt waarschijnlijk wel gewoon beker daar...mercapto schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 11:01:
Tja. Cillissen wil nog één keer de basis meemaken voordat hij jaren bankwarmhouder wordt.
Mooiste zou zijn als hij vanavond speelt en een penalty weet te stoppen.
Penalty stoppendutchgio schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 11:16:
[...]
Mooiste zou zijn als hij vanavond speelt en een penalty weet te stoppen.
Ben benieuwd vanavond. Ben nog niet heel erg zenuwachtig. Verwacht eigenlijk wel beetje zelfde spelbeeld als vorige week. Het is te hopen dat hun keeper een wat mindere dag heeft, die hield toch flink wat tegen. En het blijft uiteraard flink uitkijken voor snelle uitbraken, dan kunnen we ons hart weer vasthouden...
Nadeel rostov hoeft niet perse. met zijn allen met hun kont voor de pot liggenen lekker loeren op de counter.
Verwijderd
Ik zie ze het niet redden helaas... Hoop dat ik ongelijk ga krijgenHackus schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 09:17:
Wat gaat Ajax doen vanavond, winnen of... ?
Ik denk en hoop dat ze wakker zijn geworden en dat het 0-1 wordt
Eigenlijk is er helemaal niet zo veel reden om negatief te zijn over de kansen, ja Ajax heeft niet de beste uitgangspositie en echt goed spelen ze op dit moment ook niet maar ze hebben maar een uitdoelpunt nodig en een tegendoelpunt veranderd daar niet zo veel aan, dan kan Ajax gewoon hun normale spelletje spelen.
Krul dus als vervanger van Cillessen, weer een speler die gehuurd wordt van een andere club, kan nou niet zeggen dat ik erg blij ben met al die huurconstructies maar aan de andere kant, uit alle beschikbare opties die beschikbaar waren was Krul waarschijnlijk gewoon de beste optie.
Zeker voor een keeper van dat kaliber zou ik het te verantwoorden zijn om het salarisplafond te breken en voor 3-5 jaar goed te zitten.Tweaking Art schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 11:58:
Dat moeten ze sowiezo als Ajax scoort.
Eigenlijk is er helemaal niet zo veel reden om negatief te zijn over de kansen, ja Ajax heeft niet de beste uitgangspositie en echt goed spelen ze op dit moment ook niet maar ze hebben maar een uitdoelpunt nodig en een tegendoelpunt veranderd daar niet zo veel aan, dan kan Ajax gewoon hun normale spelletje spelen.
Krul dus als vervanger van Cillessen, weer een speler die gehuurd wordt van een andere club, kan nou niet swaggen dat ik erg blij ben met al die huurconstructies maar aan de andere kant, uit alle beschikbare opties die beschikbaar waren was Krul waarschijnlijk gewoon de beste optie.
Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.
Dus in dat geval is een huur niet zo'n slechte optie, werkt het niet dan is het gelukkig maar tijdelijk, er is in ieder geval wat extra tijd om goed te scouten naar een echt goede keeper.
Bijgetekend voor een seizoen extra, dus heb je volgend jaar hetzelfde. Wellicht kun je hem dan definitief overnemen. Kan ook zijn dat Krul het zelf ziet als tussenstap om aan spelen toe te komen en zich in de kijker te spelen voor andere clubs natuurlijk, dan is ie voor Ajax vervolgens onhaalbaar.
Verwijderd
Schattig hoor, die Champions League, maar na de groepsfase is er vaak al geen reet meer aan. Weer dezelfde 10 clubs die er staan, met een verrassing links of rechts. Om je dan weer op te laden voor een wedstrijd tussen Chelsea en PSG of Manchester City. Clubs die zonder de centjes van de eigenaar gewoon grijze middenmoters zouden zijn. Ja, dat zijn de "echte" clubs. Voetbal is toch aardig kapot gemaakt door dat soort teams en door de Premier League in het bijzonder. Nu gaan de "grote" competities met een huilverhaal naar de UEFA en mogen de eerste vier (!!!) uit Engeland, Duitsland, Spanje en Italië rechtstreeks naar de voorronde. Dus als Roma over een paar jaar weer vierde wordt hebben ze geluk, vliegen ze er niet meer uit tegen Porto.chim0 schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 09:07:
Smerige praktijken en dat allemaal voor het geld, totaal niet kijken naar andere voetballanden. Nee, de nummer vier van die landen hoort echt thuis in het miljoenenbal. Wat zou de Champions League zijn zonder AS Roma, of Tottenham Hotspur, Monchengladbach of Villarreal. Onmisbare teams, kijk nu al uit naar die wedstrijden
Waarom zou Ajax een niet-meevoetballende keeper aantrekken?Tweaking Art schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 12:11:
Nou ja, Tim Krul is de Joe Hart van het Nederlandse voetbal, die moet je eigenlijk verbieden om mee te voetballen... in het doel is Krul gewoon een goede keeper.
Dus in dat geval is een huur niet zo'n slechte optie, werkt het niet dan is het gelukkig maar tijdelijk, er is in ieder geval wat extra tijd om goed te scouten naar een echt goede keeper.
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Je kan ook voor Eloy Room of Sergio Padt gaan, die liggen langdurig vast en daar moet je een flinke transfersom voor betalen, ik ben zelf niet echt overtuigd om zo ver voor die twee te gaan.
Ik ben zelfs nog even gedacht aan die andere keeper die in het verleden voor Groningen gespeeld heeft, ik ben zijn naam even kwijt maar daar had Ajax een terugkoop optie voor, speelt nu in belgie maar daar is hij niet onomstreden.
Dus ja, zo maar een goede vervanger vinden is niet zo makkelijk.
Die Noor (was het toch)?Tweaking Art schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 12:42:
Het gaat natuurlijk ook om wat beschikbaar is en echt veel opties zijn er ook weer niet.
Je kan ook voor Eloy Room of Sergio Padt gaan, die liggen langdurig vast en daar moet je een flinke transfersom voor betalen, ik ben zelf niet echt overtuigd om zo ver voor die twee te gaan.
Ik ben zelfs nog even gedacht aan die andere keeper die in het verleden voor Groningen gespeeld heeft, ik ben zijn naam even kwijt maar daar had Ajax een terugkoop optie voor, speelt nu in belgie maar daar is hij niet onomstreden.
Dus ja, zo maar een goede vervanger vinden is niet zo makkelijk.
Ik begrijp dat je een Nederlander wilt, ik begrijp dat je een 'top-3'-waardige, o.a. NL-elftal ervaren keeper wilt, maar toen Cillessen gehaald werd, was hij een talent van NEC.
Je hebt al 1,5 jaar zo iemand van ex-Barcelona in je team, en die is inmiddels niet goed genoeg?
Is dan de scouting, of de interne opleiding niet goed?
Precies. Geen risico dat Ajax op een bepaalde uitslag wil spelen, ze moeten gewoon hun eigen spel doen en scoren. Laat dat laatste nu net het enige zijn wat wél consistent is dit seizoen.Tweaking Art schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 11:58:
Dat moeten ze sowiezo als Ajax scoort.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Verwijderd
Lastige voor Feyenoord is dat stoelnummering op de parterrevakken maar niet wil lukken. Met als gevolg dat tig mensen op andere plekken gaan staan dan waarvoor ze een ticket hebben.Ankona schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 17:15:
[...]
Best lastig. Hoe identificeer je (vooraf) de onruststokers en hoe zorg je ervoor dat ze geisoleerd blijven van de meelopers?
Misschien moet juist de groep in zijn geheel de verantwoordelijkheid voelen. Waarom is er plek voor meelopers? Waarom worden de onruststokers niet direct gelyncht door de "normale" supporters?
Omdat de groep het laat gebeuren is ook de hele groep verantwoordelijk en moet de hele groep de consequenties dragen.
Ze hebben nu wel mooi dat logo maar verder? Vind het in de VS altijd wel leuk als ze van die throwback tenues dragen voor een bepaalde wedstrijd.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Bertje opstappen wellicht? En Blind?L1nt schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 13:28:
Gaat de KNVB en Eredivisie eigenlijk nog wat bijzondere dingen doen nu de Eredivisie 50 jaar is?
Ik ben ooit in de cameraruimte van de ArenA geweest en op werkelijk op elk stukje tribune staat een hightech camera gericht, zoombaar tot op de neus.Verwijderd schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 13:13:
[...]
Lastige voor Feyenoord is dat stoelnummering op de parterrevakken maar niet wil lukken. Met als gevolg dat tig mensen op andere plekken gaan staan dan waarvoor ze een ticket hebben.
Waarom niet gewoon (gezichts)bedekkende kleding zoals capuchons en sjaals voor de mond verbieden en eventuele onruststokers met een duidelijke foto (wat makkelijk moet lukken) op een stadionverbod-site gooien, toegankelijk voor politie, justitie, stewards etc.
[rant incoming]
Er zijn té veel lui die de sfeer proberen te verpesten, niet enkel door het gooien van voorwerpen richting het veld maar ook het nutteloos en zielig gescheld op spelers van de tegenstander.
Dat is niet alleen bij Ajax en Feyenoord zo maar bij een meerdere clubs.
Ik erger me er misschien nog wel meer aan dan aan de theaterspelende "oh ik voel een hand tegen mijn rug en daarom zijn mijn benen nu uit het niks opeens 100% verlamd" kaartenaannaaiende voetballers.
Misschien word/ben ik een (oude) zeurpiet, maar voetbal kijken is lang niet zo leuk meer als het was...
/rant.
Anyway, vanavond Rostov uit.
Voordspelling: 1-2. Zelfde spel als thuis maar dan mét goed resultaat.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Verwijderd
Issue hier is idd gezichtsherkenning. Worden tal van foto's gemaakt door de politie tijdens wedstrijden van Feyenoord. Toch weet de politie niet altijd welke naam bij welk gezicht hoort.dvdkiwi schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 13:59:
[...]
Ik ben ooit in de cameraruimte van de ArenA geweest en op werkelijk op elk stukje tribune staat een hightech camera gericht, zoombaar tot op de neus.
Waarom niet gewoon (gezichts)bedekkende kleding zoals capuchons en sjaals voor de mond verbieden en eventuele onruststokers met een duidelijke foto (wat makkelijk moet lukken) op een stadionverbod-site gooien, toegankelijk voor politie, justitie, stewards etc.
[rant incoming]
Er zijn té veel lui die de sfeer proberen te verpesten, niet enkel door het gooien van voorwerpen richting het veld maar ook het nutteloos en zielig gescheld op spelers van de tegenstander.
Dat is niet alleen bij Ajax en Feyenoord zo maar bij een meerdere clubs.
Ik erger me er misschien nog wel meer aan dan aan de theaterspelende "oh ik voel een hand tegen mijn rug en daarom zijn mijn benen nu uit het niks opeens 100% verlamd" kaartenaannaaiende voetballers.
Misschien word/ben ik een (oude) zeurpiet, maar voetbal kijken is lang niet zo leuk meer als het was...
/rant.
Anyway, vanavond Rostov uit.
Voordspelling: 1-2. Zelfde spel als thuis maar dan mét goed resultaat.
Los daarvan is het natuurlijk van de zotte dat je amper nog normaal naar voetballen kunt zonder overstelpt te worden met de meest absurde yells die kant noch wal raken. Groepsdruk is sterk en ja, stoom afblazen doet iedereen wel eens, maar om in plaats van ludieke teksten tegenstanders te schofferen met de meest idiote yells stoort mij al jarenlang. Die 'Wie niet spring is geen etc' vind ik persoonlijk wel zo ongeveer de meest stompzinnige.
Wat Ajax betreft hoop ik als Feyenoorder dat ze winnen van Rostov. Zijn collega Feyenoorders die mij dat niet in dank afnemen maar ach, dat maakt mij niets uit. Zijn dezelfde mensen die als een boer met kiespijn juichen wanneer het Nederlands elftal een aardig resultaat neer weet te zetten, enkel en alleen omdat er naar hun mening te weinig spelers van hun club spelen.
Sport verbroedert he, tot op zekere hoogteVerwijderd schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 14:21:
[...]
Wat Ajax betreft hoop ik als Feyenoorder dat ze winnen van Rostov. Zijn collega Feyenoorders die mij dat niet in dank afnemen maar ach, dat maakt mij niets uit. Zijn dezelfde mensen die als een boer met kiespijn juichen wanneer het Nederlands elftal een aardig resultaat neer weet te zetten, enkel en alleen omdat er naar hun mening te weinig spelers van hun club spelen.
Ik heb gejuicht toen we de finale van het WK haalden, ook al stond er een voltallige Feyenoord-defensie.
Bij welke clubs spelers spelen is totaal niet relevant tijdens een interland imo en dat zou dan ook helemaal geen scheve gezichten moeten opleveren.
Laat PSV en Feyenoord dit jaar maar lekker ver komen in Europa; zolang ze de CL/EC niet pakken gun ik ze een lang Europees avontuur
Buiten de algemene sportieve belangen voor Nederland is het wel fijn als de concurrentie ook meerdere keren per week moet idd. Al blijf je toch houden dan jezelf doordeweeks moet en je tegenstander lekker een week heeft om zich voor te bereiden, maar goed daar ben je "topclub" voor.dvdkiwi schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 14:39:
[...]
Laat PSV en Feyenoord dit jaar maar lekker ver komen in Europa; zolang ze de CL/EC niet pakken gun ik ze een lang Europees avontuur
A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!
Als het per sé een Nederlander moet zijn niet nee.Tweaking Art schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 12:42:
Het gaat natuurlijk ook om wat beschikbaar is en echt veel opties zijn er ook weer niet.
Maar als het een kwalitatief goede doelman moet zijn, dan zijn er echt meer dan voldoende opties...ik heb een paar pagina's terug uit de losse pols 8 namen genoemd, die allemaal haalbaar moeten zijn (al geldt voor sommigen dat ze een heel flink salaris zullen willen hebben). En dan ben ik absoluut geen scout, ik ben alleen zelf een keeper (geweest vooral) en volg ze daarom met meer dan gemiddelde interesse.
Ajax heeft ook een grote kans gemist, Newcastle heeft afgelopen juni namelijk al de opvolger van Krul gehaald. Ze hebben toen de Belg Matz Sels voor een 6,5 miljoen gekocht, het is daarom ook logisch dat ze Krul verhuren.
En je mag ze ook niet online knallen want dan is het opeens "omgzzzzwtfbbqspareribsbraden mijn privacy!!"Verwijderd schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 14:21:
[...]
Issue hier is idd gezichtsherkenning. Worden tal van foto's gemaakt door de politie tijdens wedstrijden van Feyenoord. Toch weet de politie niet altijd welke naam bij welk gezicht hoort.
Als je een gezicht hebt vastgelegd van iemand die zich misdraagt, maar je kan hem achteraf niet identificeren, dan moet je zorgen dat er een melding binnen komt de eerst volgende keer dat een camera rond de Kuip het gezicht herkent en hem dan oppakken. Desnoods iedereen verplicht op de foto als je met een kaartje naar binnen gaat, dan de foto naast de database van fotos van mensen die zich misdragen hebben, en als er geen match is die foto weer deleten vanwege privacy. Volgens mij is dat technisch mogelijk.Verwijderd schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 14:21:
Issue hier is idd gezichtsherkenning. Worden tal van foto's gemaakt door de politie tijdens wedstrijden van Feyenoord. Toch weet de politie niet altijd welke naam bij welk gezicht hoort.
Ik zie het probleem niet, op een of andere manier kan ik aan de andere kant van het land 4km/u te hard rijden en ligt er 2 weken later keurig een rekening van 44 euro op de mat en aan de andere kant kan ik mij vreselijk misdragen in het stadion en nooit meer gevonden worden.
En al zou jij uiteindelijk een stadionverbod krijgen. Ik koop een los kaartje voor je en je komt gewoon binnenph4ge schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 15:04:
[...]
Als je een gezicht hebt vastgelegd van iemand die zich misdraagt, maar je kan hem achteraf niet identificeren, dan moet je zorgen dat er een melding binnen komt de eerst volgende keer dat een camera rond de Kuip het gezicht herkent en hem dan oppakken. Desnoods iedereen verplicht op de foto als je met een kaartje naar binnen gaat, dan de foto naast de database van fotos van mensen die zich misdragen hebben, en als er geen match is die foto weer deleten vanwege privacy. Volgens mij is dat technisch mogelijk.
Ik zie het probleem niet, op een of andere manier kan ik aan de andere kant van het land 4km/u te hard rijden en ligt er 2 weken later keurig een rekening van 44 euro op de mat en aan de andere kant kan ik mij vreselijk misdragen in het stadion en nooit meer gevonden worden.
Het is ook wel erg vervelend als er opeens agenten aanwezig moeten zijn op politiebureaus en dat ze dan ook nog moeten noteren dat jij geweest bent en zodoende niet in het stadion had kunnen gaan zitten
Verwijderd
Jammer genoeg kan er geen halve finale tussen Feyenoord en PSV plaats vinden dit seizoen. Maar wie weet komt er wel een halve finale Feyenoord Ajax?dvdkiwi schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 14:39:
[...]
Sport verbroedert he, tot op zekere hoogte
Ik heb gejuicht toen we de finale van het WK haalden, ook al stond er een voltallige Feyenoord-defensie.
Bij welke clubs spelers spelen is totaal niet relevant tijdens een interland imo en dat zou dan ook helemaal geen scheve gezichten moeten opleveren.
Het zou allemaal zo makkelijk kunnen, verkoop kaarten alleen op naam en met ID.L1nt schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 15:12:
[...]
En al zou jij uiteindelijk een stadionverbod krijgen. Ik koop een los kaartje voor je en je komt gewoon binnen![]()
Het is ook wel erg vervelend als er opeens agenten aanwezig moeten zijn op politiebureaus en dat ze dan ook nog moeten noteren dat jij geweest bent en zodoende niet in het stadion had kunnen gaan zitten
Bij stadion wordt je kaart en ID gescand, maar schijnbaar is dat een heel moeilijk proces ofzo.
En waarom zou dat niet kunnen? PSV kan toch gewoon dmv een derde plek doorstromen in het EL toernooi en daar eventueel Feyenoord tegenkomen?Verwijderd schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 15:20:
[...]
Jammer genoeg kan er geen halve finale tussen Feyenoord en PSV plaats vinden dit seizoen. Maar wie weet komt er wel een halve finale Feyenoord Ajax?![]()
![]()
Misschien ook niet helemaal gewenst i.v.m. privacy van de bezoekers.martinusz schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 15:21:
[...]
Het zou allemaal zo makkelijk kunnen, verkoop kaarten alleen op naam en met ID.
Bij stadion wordt je kaart en ID gescand, maar schijnbaar is dat een heel moeilijk proces ofzo.
*IANAL*
Daar is wel wat op te verzinnen, bijv. de gegevens na een paar weken verwijderen. Bovendien kies je er voor om naar de Kuip te gaan. Ik lever liever wat privacy in dan dat ik helemaal niet kan gaan. Ik ga ook nog steeds met het vliegtuig en heb ook een smartphone, bewuste keuzes.Afvalzak schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 15:40:
[...]
Misschien ook niet helemaal gewenst i.v.m. privacy van de bezoekers.
*IANAL*
Overigens verkopen ze nu tenminste 75.000 kaartjes minder, dat is misschien 2 miljoen euro. Van dat geld had je volgens mij ook de beveiliging enorm op kunnen schroeven (100% controle?). Plus dat de mindere sfeer waarschijnlijk ook resultaten en dus geld gaat kosten en je nu natuurlijk voor lul staat.
Wat me ook dwars zit is dat ze willen voorkomen dat 2 wedstrijden zonder publiek die nu voorwaardelijk is omgezet worden in straffen. Dat zijn plus minus 100.000 kaartjes die je dan niet kan verkopen, dat is al bijna net zoveel als dit kost en nog steeds heb je geen garantie dat er niets gebeurt. De randdebielen komen toch wel binnen en zelfs als er niks gebeurt is de UEFA er ook niet vies van om dan maar zelf wat te verzinnen weten we inmiddels.
En wat als het weer in de uitwedstrijd mis gaat? Leuk al die maatregelen, maar in oa Nancy en Rome werkten de lokale autoriteiten ook totaal niet mee. Of wat als het weer buiten het stadion gebeurt, zoals destijds bij het Maasgebouw?
Voorkomen doe je alleen maar door het keihard aan te pakken.
[ Voor 10% gewijzigd door ph4ge op 24-08-2016 15:56 ]
Stoelnummering op gedeeltes waar gestaan wordt toepassen is ook het domste wat je kan doen. Stewards moeten bij betreding van het vak gewoon goed de kaarten controleren of ze ook echt op deze tribune horen. Raad eens waarom S altijd zo barstens vol staat? Omdat mensen met kaarten van langs liggende vakken zo erdoor heen glippen en Vak S op gaan. Vervolgens staan de trappen vol..Verwijderd schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 13:13:
[...]
Lastige voor Feyenoord is dat stoelnummering op de parterrevakken maar niet wil lukken. Met als gevolg dat tig mensen op andere plekken gaan staan dan waarvoor ze een ticket hebben.
Maatregelen die getroffen zijn door de directie slaan nergens op. Iedereen begrijpt dat er maatregelen nodig zijn. Maar deze zijn buiten proportioneel. Waarom niet iets zoals:
- Sluit alle parterrevakken. SCC-houders vanuit hier kunnen op een later tijdstip ergens anders in het stadion een Passe partout kopen.
- Hang netten voor alle parterrevakken rondom het veld om het gooien van voorwerpen op te vangen. Extra stewards/camera's worden ingezet om gooiers op te sporen. Wie gooit wordt het stadion uit gezet + stadionverbod.
- Verkoop minder kaarten op de vakken waar mensen vaak op de trappen staan (Vak S), tevens controleer extra goed of iedereen op het juiste vak zit. Niet alleen voor de wedstrijd, maar ook tijdens en in de rust.
- Creeer extra buffervakken langs het uitvak. Scherm dit goed af, niet alleen door een simpel hek wat vast staat met tie-wraps en duct tape. Zet hier standaard een rij stewards langs + een doek waardoor er bij een eventuele uitbraak niet makkelijk weg kan worden gelopen over de stoelen.
- Kaartverkoop alleen voor SCC-houders. Wanneer er kaarten over zijn krijgen LCC-houders de kans, daarna CC-houders. In het stadion kan het kaartje worden gecontroleerd adhv je ID. Indien deze niet matchen wordt je uit het stadion verwijderd.
Dit zijn toch geen hele drastische maatregelen waarmee je 20.000 plekken moet inleveren?
Handmatig controleren. Naam van het kaartje en naam op ID-kaart..Toch niet zo lastig lijkt me? Vooraf duidelijk kenbaar maken dat men bij binnenkomst zowel ID en toegangsbewijs gereed moet hebben voor controle.ph4ge schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 15:47:
[...]
Daar is wel wat op te verzinnen, bijv. de gegevens na een paar weken verwijderen.
[ Voor 9% gewijzigd door JST94 op 24-08-2016 15:55 ]
Grootste nadelen, je moet een ID hebben als je naar een wedstrijd gaat en je moet persoonsgegevens achter laten als je een kaart besteld, waardoor je lastig voor anderen kaarten kunt bestellen.
HihiHackus schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 16:57:
'Kon het niet laten, ben zo flauw vanmiddag met die hitte.![]()
[video]
Ik weet dat ze deze op VI flink aan het uitmelken zijn maar het zegt toch eigenlijk alles over de KNVB dat deze hansworst nog steeds bij de KNVB zit.Hackus schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 16:57:
'Kon het niet laten, ben zo flauw vanmiddag met die hitte.![]()
[video]
Elke normale persoon had zijn ontslag ingediend na een dusdanig domme uitspraak, simpelweg omdat deze uitspraak aangeeft dat de man geen verstand van voetbal heeft en ook niet op de hoogte is van de situatie en dus gewoon betaald krijgt om niets te doen.
Vraag me af wat deze peperkoek op jaar basis vangt.
Verwijderd
Peperkoek? You're fired!!!Deadsy schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 17:15:
Elke normale persoon had zijn ontslag ingediend na een dusdanig domme uitspraak...
Vraag me af wat deze peperkoek op jaar basis vangt.
Hij heeft voordat hij hard aan de bak moest bij de KNVB toch bij een ontbijtkoek fabrikant gewerkt? Of was het iets anders dat totaal niets met sport te maken had?
in other news: zoals voorspeld, Cillessen in de basis. Nog 1 keer.
[ Voor 6% gewijzigd door KleineJoop op 24-08-2016 19:17 ]
Wat had je dan verwacht? Dat Zlatan er ineens tussen staat?Leon Zwiers schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 19:41:
Vind de opstelling van Ajax nou niet echt indrukwekkend. hopen dat ze gaan verrassen dan maar
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Sanchez begon leuk maar was ook af en toe erg zoekende. Je wilt nu zekerheid achterin, Sanchez erin kan altijd nog als scoren niet lukt.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Helemaal geen slecht team. Mocht het niet lopen: Schöne erin.dutchgio schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 19:47:
Dijks is schijnbaar geblesseerd geraakt, dus Viergever. Verder weinig verassingen:
[afbeelding]
Dit topic is gesloten.
![]()
]Voor de FIFA-perikelen: [Voetbal] FIFA-perikelen en opvolging Blatter
Voor buitenlandse competities: [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2016/2017
Voor FC-Twente: FC Twente - hoe nu verder