Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2016/2017 - Deel 1 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 31 ... 101 Laatste
Acties:
  • 172.071 views

• Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 13-11 12:08

Qu3st

Leon Zwiers schreef op zondag 21 augustus 2016 @ 20:18:
We gaan het zien :)

ben wel benieuwd hoe lang die Bilal nog kansen krijgt. Hij toont elke invalbeurt wel weer aan dat hij absoluut niet geschikt is voor topvoetbal.
Die Bilal is echt vreselijk! Vorig jaar al niks en nu gaat hij zo door. Hij blijft wel constant in zijn optredens. Hijzelf denkt volgens mij nog heel veel te zijn zoals hij er bij loopt.

• JST94
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 31-07 13:28
Leon Zwiers schreef op zondag 21 augustus 2016 @ 20:18:
We gaan het zien :)

ben wel benieuwd hoe lang die Bilal nog kansen krijgt. Hij toont elke invalbeurt wel weer aan dat hij absoluut niet geschikt is voor topvoetbal.
Vorig seizoen waren zijn invalbeurten nog prima. Toen solliciteerde hij naar een basisplaats. Maar geen idee wat er met die jongen aan de hand is. Probleemfactor in het elftal. Vandaag tot twee maal toe met de bal klooien om tijd te rekken. 8)7 Vervolgens dom de bal weggeven, zonder onder druk te worden gezet. Ja hallo. Geef dan E. Hansson of El Hankouri de kans. Slechter kan toch niet.

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

We zijn inmiddels 3 jaar bezig. Maar nog steeds, NOG STEEDS: als ik bijvoorbeeld de 1-0 van Sparta aanklik, zie ik alleen de penalty, en niet de aanleiding. Ook in de video's komt de aanleiding niet terug.

Het is echt een bedrijf wat bevolkt wordt door mensen die geen hout van voetbal snappen.

EDIT:

Even door samenvatting aan het scrollen. Heeft die Sander Fischer van GA nou een neusbel in? Even los van het totale gebrek aan intelligentie van zo'n jongen, dat moet een scheidsrechter toch niet goed vinden?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/4ErXto146RuYDQFA0UdIpxU7/full.png

[ Voor 48% gewijzigd door PWM op 21-08-2016 20:56 ]

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 07:52

Vos

AFCA

Ik weet niet wat het is, maar vind hem geen type voor een neusring. En zou inderdaad ook niet mogen.

• PWM
  • Niet online

PWM

Ik heb maar even een screenshot gemaakt van alle ploegen die er dit seizoen toe doen :+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/3XSUyhiUc8zj5XfkXuvhP4bG/thumb.jpg

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22:04
PWM schreef op zondag 21 augustus 2016 @ 21:17:
Ik heb maar even een screenshot gemaakt van alle ploegen die er dit seizoen toe doen :+

[afbeelding]
Morgen Coolsingel zeker :+

Wanneer zijn de eerste 'toppers' eigenlijk tussen fey-aja-PSV?

Float like a butterfly, sting like a bee.

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-11 15:03
PSV - Feyenoord is 18 september.

• Martinusz
Zat net te lezen over de transfersoap rondom die Bailey en Ajax. Er schijnt een wet te zijn in België dat je je eigen contract mag afkopen. Lol ze vragen dus 20 miljoen, maar als Leon die wet uitvoert kost het maar 5 miljoen (namelijk zijn salaris voor resterend contract. Denk dat Ajax zijn bod van 11 miljoen gaat intrekken :+

• Qu3st

Qu3st

martinusz schreef op zondag 21 augustus 2016 @ 21:46:
Zat net te lezen over de transfersoap rondom die Bailey en Ajax. Er schijnt een wet te zijn in België dat je je eigen contract mag afkopen. Lol ze vragen dus 20 miljoen, maar als Leon die wet uitvoert kost het maar 5 miljoen (namelijk zijn salaris voor resterend contract. Denk dat Ajax zijn bod van 11 miljoen gaat intrekken :+
Ook gelezen dat Defour dat ook heeft gebruikt in 2006? En dat Ajax toen uit principe hem geen contract heeft aangeboden? Denk dat het niet zo ver gaat komen. En mag hopen dat Ajax ook geen 20 miljoen aan hem gaat uitgeven.

Cillessen mag van Barcelona niet keepen tegen Rostov, Ajax is nog steeds zijn werkgever dus gewoon opstellen :+

• Martinusz
Qu3st schreef op zondag 21 augustus 2016 @ 21:56:
[...]

Ook gelezen dat Defour dat ook heeft gebruikt in 2006? En dat Ajax toen uit principe hem geen contract heeft aangeboden? Denk dat het niet zo ver gaat komen. En mag hopen dat Ajax ook geen 20 miljoen aan hem gaat uitgeven.

Cillessen mag van Barcelona niet keepen tegen Rostov, Ajax is nog steeds zijn werkgever dus gewoon opstellen :+
Poot stijf houden en gewoon Messi en Suarez als ruilmiddel eisen :+ :+

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 00:04
martinusz schreef op zondag 21 augustus 2016 @ 21:46:
Alleen vergeten ze nog even dat Baily door die wet dan niet meer mag spelen voor Ajax dit seizoen, mocht hij op basis daarvan komen... :o

• Qu3st

Qu3st

martinusz schreef op zondag 21 augustus 2016 @ 22:03:
[...]

Poot stijf houden en gewoon Messi en Suarez als ruilmiddel eisen :+ :+
Iets te magertjes, Neymar er ook bij! :+ :+ :+

• PWM
  • Niet online

PWM

Fleximex schreef op zondag 21 augustus 2016 @ 21:24:
PSV - Feyenoord is 18 september.
Had idee dat vorig seizoen veel eerder was. Voor mijn gevoel was Feyenoord Ajax toen veel sneller.

• Martinusz
PWM schreef op zondag 21 augustus 2016 @ 22:12:
[...]

Had idee dat vorig seizoen veel eerder was. Voor mijn gevoel was Feyenoord Ajax toen veel sneller.
Jep en Ajax PSV was ook heel snel, nu dus nog best ff wachten :)

• BeefHazard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 14-11 19:49
Verwijderd schreef op zondag 21 augustus 2016 @ 17:26:
[...]

Vind het sowieso opvallend waar zoveel spelers en ander personeel van AZ heen gaat de laatste jaren. AZ heeft een grotere invloed op het Nederlandse clubvoetbal dan je op grond van hun begroting zou verwachten.
AZ voert onderhand al 7 jaar heel stabiel en effectief beleid. Binnen de organisatie is alles gericht op groei op de lange termijn in plaats van prestatie op de korte termijn. Voorbeelden zijn het nieuwe trainingscomplex en het beleid om nooit spelers te huren. Ook bijvoorbeeld de aanstelling van vd Brom getuigt van een toekomstvisie: een trainer die stabiel is, niet snel weg gaat en de jeugd goed de kans geeft. De directie is al tien jaar van hoog niveau. Gerbrands + Brands / Stewart werkte goed, ookal kende Stewart een periode met sommige mindere aankopen in het tijdperk Verbeek. Vlak voor zijn vertrek kwam ik Gerbrands op straat tegen en praatte ik een tijdje met hem, hij was er volledig van overtuigd dat hij de club in goede handen achterliet bij Eenhoorn.

Eenhoorn heeft gelijk goed gehandeld door Billy Beane bij de club te betrekken, om innovatief gebruik te maken van de "moneyball" technieken waar Beane bekend mee is geworden. En laten we niet vergeten dat Eenhoorn de grootste zege aan het Nederlandse voetbal van de laatste 10 jaar heeft geleverd: hij heeft de klappers bij AZ afgeschaft! _/-\o_

Kortom: Het gaat allemaal heel goed bij AZ en dat is als supporter erg prettig na jaren van afzien. Dit jaar staan er heel veel dezelfde namen op het veld als vorig jaar en dat is voor AZ-supporters wel even wennen. De zomer hiervoor zagen we de meeste basiskrachten (te weten Gudelj, Hoedt, Poulsen, Berghuis, later ook Gouweleeuw) vertrekken en stond er plots een onherkenbaar elftal. Tegenwoordig hoeven er niet veel mensen meer te vertrekken. Ik ben heel benieuwd wat de toekomst gaat brengen en voorlopig ziet het er heel goed uit :)

R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED

• The_Scarabial
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:39

The_Scarabial

MTB for life!

PWM schreef op zondag 21 augustus 2016 @ 20:50:
We zijn inmiddels 3 jaar bezig. Maar nog steeds, NOG STEEDS: als ik bijvoorbeeld de 1-0 van Sparta aanklik, zie ik alleen de penalty, en niet de aanleiding. Ook in de video's komt de aanleiding niet terug.

Het is echt een bedrijf wat bevolkt wordt door mensen die geen hout van voetbal snappen.

EDIT:

Even door samenvatting aan het scrollen. Heeft die Sander Fischer van GA nou een neusbel in? Even los van het totale gebrek aan intelligentie van zo'n jongen, dat moet een scheidsrechter toch niet goed vinden?

[afbeelding]
Dat is volgensmij een dingetje waardoor je neus wat meer openstaat voor beter ademhalen (net zoiets als zo'n pleister bovenop de neus), wellicht last van verkoudheidje die man

http://www.airmax.nu/wat-is-airmax/airmax-sport/

• Martinusz
dutchgio schreef op zondag 21 augustus 2016 @ 22:09:
[...]

Alleen vergeten ze nog even dat Baily door die wet dan niet meer mag spelen voor Ajax dit seizoen, mocht hij op basis daarvan komen... :o
Nee dat geldt alleen in België :)

• dutchgio
martinusz schreef op zondag 21 augustus 2016 @ 22:54:
[...]

Nee dat geldt alleen in België :)
Je mag met die wet al geen binnenlandse transfer maken, dus dat zou dan sowieso al niet opgaan.

• Martinusz
dutchgio schreef op zondag 21 augustus 2016 @ 23:14:
[...]

Je mag met die wet al geen binnenlandse transfer maken, dus dat zou dan sowieso al niet opgaan.
Zou beetje gek zijn hè een wet die in NL geldig zou worden ;)

Verwijderd

BeefHazard schreef op zondag 21 augustus 2016 @ 22:15:
[...]

AZ voert onderhand al 7 jaar heel stabiel en effectief beleid. Binnen de organisatie is alles gericht op groei op de lange termijn in plaats van prestatie op de korte termijn. Voorbeelden zijn het nieuwe trainingscomplex en het beleid om nooit spelers te huren. Ook bijvoorbeeld de aanstelling van vd Brom getuigt van een toekomstvisie: een trainer die stabiel is, niet snel weg gaat en de jeugd goed de kans geeft. De directie is al tien jaar van hoog niveau. Gerbrands + Brands / Stewart werkte goed, ookal kende Stewart een periode met sommige mindere aankopen in het tijdperk Verbeek. Vlak voor zijn vertrek kwam ik Gerbrands op straat tegen en praatte ik een tijdje met hem, hij was er volledig van overtuigd dat hij de club in goede handen achterliet bij Eenhoorn.

Eenhoorn heeft gelijk goed gehandeld door Billy Beane bij de club te betrekken, om innovatief gebruik te maken van de "moneyball" technieken waar Beane bekend mee is geworden. En laten we niet vergeten dat Eenhoorn de grootste zege aan het Nederlandse voetbal van de laatste 10 jaar heeft geleverd: hij heeft de klappers bij AZ afgeschaft! _/-\o_

Kortom: Het gaat allemaal heel goed bij AZ en dat is als supporter erg prettig na jaren van afzien. Dit jaar staan er heel veel dezelfde namen op het veld als vorig jaar en dat is voor AZ-supporters wel even wennen. De zomer hiervoor zagen we de meeste basiskrachten (te weten Gudelj, Hoedt, Poulsen, Berghuis, later ook Gouweleeuw) vertrekken en stond er plots een onherkenbaar elftal. Tegenwoordig hoeven er niet veel mensen meer te vertrekken. Ik ben heel benieuwd wat de toekomst gaat brengen en voorlopig ziet het er heel goed uit :)
Ben het met je eens dat AZ broodnuchter beleid voert, een beetje zoals Heerenveen dat indertijd jarenlang deed, zij het dat AZ betere sportieve prestaties weet te overleggen.

Vermeldenswaardig is ook dat AZ de afgelopen twee seizoenen het stokje van Feyenoord heeft overgenomen voor wat betreft de beste jeugdopleiding.

En het voetbal van het eerste van AZ ziet er grotendeels bepaald verzorgd uit, nu ook weer onder van der Brom.

• Baseman77
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 14-11 16:30

Baseman77

We move

Gonadan schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 20:17:
Volgens mij zijn we met z'n allen te positief geweest de eerste wedstrijden. Nu denken ze dat alles vanzelf gaat of zo?
Ik dacht dat we moesten wachten met oordelen? O-) ;)

Dat Ajax onder Bosz met name in het begin punten ging verspelen was te verwachten, dat ze zouden verliezen van Willem II echter totaal niet...5 verliespunten al na 3 wedstrijden, notabene in thuiswedstrijden tegen kleine clubs. De volgende wedstrijden worden hierdoor erg belangrijk. Ajax begint namelijk met een relatief makkelijk programma, dus ze kunnen zich (nu al) niet veroorloven om nog meer punten te laten liggen.

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Baseman77 schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 10:53:
[...]

Dat Ajax onder Bosz met name in het begin punten ging verspelen was te verwachten, dat ze zouden verliezen van Willem II echter totaal niet...5 verliespunten al na 3 wedstrijden, notabene in thuiswedstrijden tegen kleine clubs. De volgende wedstrijden worden hierdoor erg belangrijk. Ajax begint namelijk met een relatief makkelijk programma, dus ze kunnen zich (nu al) niet veroorloven om nog meer punten te laten liggen.
Oei, hopelijk voor de Ajax-liefhebbers hier gaan ze nu niet uit onderschatting/zelfoverschatting alles en iedereen te lijf zoals 'angstgegner' Willem II... :+

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

• Chrosser
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 22:52

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

Moet ook zeggen dat AZ de zaakjes prima op orde lijkt te hebben. Ook kopen ze in principe geen ''dure'' spelers maar lijken ze de laatste seizoenen precies in te kopen wat nodig blijkt. Dat er volgend jaar geen nieuwe Janssen verkocht gaat worden is niet erg, de komst van Weghorst en Friday lijkt tot nu toe ook sportief veel op te vangen. Daarnaast behoud je nog een financiële buffer en kun je verder investeringen doen optimalisatie van je bedrijfsvoering.

Fijn dat ze ook zonder Scheringa, door goed beleid te voeren weer kunnen aanhaken bij de subtop. Wellicht dat ze nu ook jaarlijks bij de top 3 kunnen blijven aanprikken. Ik gun het ze in ieder geval van harte.

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

De Boer gaat lekker van start bij Inter. 0-2 verloren bij Chievo

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 08:06

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Baseman77 schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 10:53:
Klopt, qua visie van Bosz, strijdplan en selectie zeker. Qua instelling in één specifieke wedstrijd kan je al best oordelen. ;)
Het is normaal dat je wel eens wat punten laat liggen, soms ook juist tegen kleintjes. Maar Ajax lijkt de marge voor het hele seizoen graag in de eerste paar ronden op te willen gebruiken of zo. :D

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Martinusz
Gonadan schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 13:26:
[...]

Klopt, qua visie van Bosz, strijdplan en selectie zeker. Qua instelling in één specifieke wedstrijd kan je al best oordelen. ;)

[...]

Het is normaal dat je wel eens wat punten laat liggen, soms ook juist tegen kleintjes. Maar Ajax lijkt de marge voor het hele seizoen graag in de eerste paar ronden op te willen gebruiken of zo. :D
No worries, we hebben weleens vaker tegen een achterstand (11 punten) aangekeken met de winterstop :P

Maar nee, als je kampioen wilt worden, moet je in je thuiswedstrijden bijna altijd volle winst halen, dat je nu al 5 punten hebt verspeeld in de eerste 2 thuiswedstrijden is niet goed. In uitwedstrijden laat je meestal wat meer liggen, maar wie weet draait Ajax dat om :+

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23:36
Je mag toch hopen dat tegen GAE Ajax wel punten gaat pakken. Als ze daar ook wat laten liggen gaat het gepeupel denk ik het hoofd van Bosz al eisen.

Speelronde erna al tegen Vitesse. Dat zal een lastig potje voor ze worden.

[ Voor 22% gewijzigd door LZ86 op 22-08-2016 13:31 ]

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-11 13:52
3 wedstrijden 9 punten, 8 goals voor , 0 tegen.

En 2 thuiswedstrijden die nu komen :)

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• LZ86
Tegen Excelsior en Ado. Moet te doen zijn thuis!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-11 13:52
Leon Zwiers schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 13:35:
Zeker al was het gister matig om te zien. Maar gewonnen _/-\o_

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23:22
Leon Zwiers schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 13:29:
Je mag toch hopen dat tegen GAE Ajax wel punten gaat pakken. Als ze daar ook wat laten liggen gaat het gepeupel denk ik het hoofd van Bosz al eisen.

Als je kampioen wil worden mag je meestal maximaal zo'n 24 verliespunten pakken (dan kom je op 78 punten), dan ben je een gemiddelde kampioen. Die 5 van nu zijn nog geen probleem, maar als je na 5 wedstrijden al op 8 verliespunten zou staan is dat toch wel zorgelijk. Dan moet je gelijk winnen als je PSV (en Feyenoord) treft. Zeker PSV kan goed spelen tegen een tegenstander die 'moet' en een aantal Ajacieden hebben laten zien nog weleens te bezwijken onder de druk.

Te vroeg om nu al conclusies te verbinden, maar echt blij word je daar als Ajacied niet van kan ik me voorstellen. Aan de andere kant, 3 keer op rij winnen en dan ziet de ranglijst er weer anders uit.
Leon Zwiers schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 13:35:
Dat zijn gewoon 2 toppers! En tegen ADO vorig seizoen 2 keer verloren (wel in beide wedstrijden enorm veel pech).

[ Voor 12% gewijzigd door ph4ge op 22-08-2016 13:58 ]

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• LZ86
ph4ge schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 13:57:
[...]

Als je kampioen wil worden mag je meestal maximaal zo'n 24 verliespunten pakken (dan kom je op 78 punten), dan ben je een gemiddelde kampioen. Die 5 van nu zijn nog geen probleem, maar als je na 5 wedstrijden al op 8 verliespunten zou staan is dat toch wel zorgelijk. Dan moet je gelijk winnen als je PSV (en Feyenoord) treft. Zeker PSV kan goed spelen tegen een tegenstander die 'moet' en een aantal Ajacieden hebben laten zien nog weleens te bezwijken onder de druk.

Te vroeg om nu al conclusies te verbinden, maar echt blij word je daar als Ajacied niet van kan ik me voorstellen. Aan de andere kant, 3 keer op rij winnen en dan ziet de ranglijst er weer anders uit.

[...]
Dat zijn gewoon 2 toppers! En tegen ADO vorig seizoen 2 keer verloren (wel in beide wedstrijden enorm veel pech).
het team lijkt dit jaar wel een stap te hebben gemaakt, wat mij wel het vertrouwen geeft dat ze deze 2 potjes kunnen winnen. Het potje tegen Heracles was vorig seizoen gewoon verloren gegaan, daar ben ik van overtuigd. Maar goed, ze moeten het op t veld laten zien.

Trouwens iemand studio voetbal gezien met die Co Adriaanse? Die vent is gestoord. Denkt dat Vermeer wel weer teruggekocht kan worden door Ajax voor 2 miljoen.

valt me zowieso op dat ondanks dat Feyenoord koploper is het wel enorm veel over Ajax gaat. Lang OS, stukje feyenoord. Groot stuk ajax, klein stukje psv.

Programma is echt lachwekkend geworden, denk dat ik t niet meer ga kijken.

• Gonadan
  • Laatst online: 08:06

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Leon Zwiers schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 13:29:
Dat deed het gepeupel zaterdag al. :')
Of die gaat juist ineens prima omdat er met wat ruimte ineens wel een paar ballen extra in vliegen.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• PickleRick
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 27-10 12:43
Leon Zwiers schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 14:04:
[...]

het team lijkt dit jaar wel een stap te hebben gemaakt, wat mij wel het vertrouwen geeft dat ze deze 2 potjes kunnen winnen. Het potje tegen Heracles was vorig seizoen gewoon verloren gegaan, daar ben ik van overtuigd. Maar goed, ze moeten het op t veld laten zien.

Trouwens iemand studio voetbal Ajax gezien met die Co Adriaanse? Die vent is gestoord. Denkt dat Vermeer wel weer teruggekocht kan worden door Ajax voor 2 miljoen.

valt me zowieso op dat ondanks dat Feyenoord koploper is het wel enorm veel over Ajax gaat. Lang OS, stukje feyenoord. Groot stuk ajax, klein stukje psv.

There, fixed it for you :P

Steam: Pickle Rick

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14-11 16:05
[...]

Trouwens iemand studio voetbal gezien met die Co Adriaanse? Die vent is gestoord. Denkt dat Vermeer wel weer teruggekocht kan worden door Ajax voor 2 miljoen.

Je hebt al een tijdje geen Studio Voetbal gezien?
Co is de draad al vrij lang kwijt. Die man praat regelmatig pure onzin.

Of hij volgt het voetbal wereldje niet of nauwelijks of hij leeft in zijn eigen wereldje.

[ Voor 4% gewijzigd door Deadsy op 22-08-2016 14:10 ]

• LZ86
Deadsy schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 14:09:
[...]

Je hebt al een tijdje geen Studio Voetbal gezien?
Co is de draad al vrij lang kwijt. Die man praat regelmatig pure onzin.
Ik lag gisteren in een deuk om die man

Vraag: Hoe zie je de titelkansen van Feyenoord? Co?
Co: Ik denk dat Bosz moeite heeft Ajax op te bouwen

_O- _O-

• Deadsy
Leon Zwiers schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 14:11:
[...]

_O- _O-
Dat is vrij normaal voor Co.
Ook gaat hij regelmatig praten over dat men speler X op positie Y moet neerzetten terwijl speler X niet bij de betreffende club speelt.

Of dat speler X zeer goed gespeeld heeft, terwijl deze speler niet heeft gespeeld of dat iedereen het eens was dat X slecht speelde.

Hij volgt het nauwelijks of er is iets met zijn gezondheid.
Mja analisten die het aandachtig volgen en ook nog wat zinnigs te melden hebben zijn zelden.

De enige reden om Studio Voetbal te kijken is om te lachen.
Niet alleen om Co maar ook om die andere figuren die er zitten of hebben gezeten.
Toen Jack er nog zat vond ik het altijd leuk als men het over zijn club had, waarop hij dan zei dat AFC zijn club is.

edit:
VI kijk ik bv ook om te lachen. Maar daar weet ik tenminste dat vd Gijp en Boskamp alles gezien hebben.

[ Voor 5% gewijzigd door Deadsy op 22-08-2016 14:18 ]

• LZ86
VI heeft vaak nog accuratere dingen te melden, want die mensen kijken tenminste alles.

Hoe men de NOS nog serieus kan nemen als ze telkens weer met die Mulders aankomen

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 00:21

Player1S

Probably out in the dark

Kan natuurlijk terugkoopclausule in de verkoop hebben gezeten. Maar waarom 2 miljoen aftikken voor iemand die pas ergens in januari weer beschikbaar is 8)7

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

• Deadsy
Leon Zwiers schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 14:24:
VI heeft vaak nog accuratere dingen te melden, want die mensen kijken tenminste alles.

Hoe men de NOS nog serieus kan nemen als ze telkens weer met die Mulders aankomen
Bij VI is ooit eens gezegd dat het bij Studio Voetbal allemaal met vriendjes politiek te maken heeft, en ook de drang vanuit de leiding om grote namen in het programma te hebben.
Maar een v Hooijdonk, v Marwijk, Mulder, Adriaanse en Gullit voegen totaal niets toe en zullen denk ik een vrij leuk salaris krijgen.
En als er dan eens iemand zit die iets te vertellen heeft komen de clowns er weer doorheen geluld.
Want al die clowns die er met regelmaat zitten hebben hun eigen agenda. Ze zitten bv een trainer volledig af te branden of een club de hemel in te prijzen, want ze zijn op zoek naar een nieuwe baan.

Bij een Mulder hoop ik altijd dat het allemaal een act is.

• ph4ge
Eens, zowel Groningen uit als Heracles uit verliest Feyenoord vaker dan het wint en moeilijke wedstrijden verloor Feyenoord de laatste jaren in principe altijd. Dus ja, bonuspunten.

Ik kijk geen Studio Voetbal om die reden en met mij nog vele anderen. Zelfs mn vrouw begon zich er aan te ergeren en die geeft überhaupt niets om voetbal.

Ik hoorde het van Vermeer, inderdaad lachwekkend. Vermeer is meer waard en aan Ajax verkoop je alleen maar als het aanbod ruim boven de marktprijs ligt en je het aanbod financieel echt niet kan laten lopen, dan denk ik aan hetzelfde bedrag als ze voor Cilessen ontvangen (tenzij geheime clausule natuurlijk).

He Co, ik weet nog wel een vervanger voor als Klaassen vertrokt, dan kan Ajax gewoon Messi oppikken voor 2 miljoen euro. ;)

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Leon Zwiers schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 14:11:
[...]

_O- _O-
Even ter verdediging voor Co'tje, ook al ben ik het over het algemeen wel eens dat hij nogal rare praat kan doen.
Hij wilde uitleggen dat Ajax lager gaat eindigen door de verandering van tactiek, wat de kansen voor Feyenoord groter maakt.

Dat van Vermeer was een grapje toch? Hoop ik. Ja, niemand zou toch zo dom zijn. :X

De Tafel van Kees vind ik zelf een stuk leuker dan SV. Vi heeft ook wel wat, maar meer als humor programma. Bij de Tafel van Kees zitten leuke gasten en vinden ze het niet nodig om elke aflevering 10 min. over het Nederlands elftal te praten.

En die gasten zijn toch cringeworthy bij SV af en toe.

edit: Dat het over Ajax gaat vind ik op het moment niet zo raar, Die zijn bezig met de slechtste seizoensstart sinds jaren, dus dan heb je meer materiaal dan een ploeg die al 3 wedstrijden geen goal tegen heeft gehad. (*O* )

edit2: @ph4ge Feyenoord heeft een miljoen betaald, in dat opzicht is 2 miljoen niet slecht ;)

[ Voor 34% gewijzigd door Afvalzak op 22-08-2016 14:58 ]

Last.fm | Code Talks

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 11-11 16:21

Niku

Alagaesii

Enige nuttige gast bij SV gisteren was Willem Vissers, en laat die nu juist compleet overschreeuwd worden. Waardeloos programma in het post-Jack tijdperk. Vanavond VI en morgen Natafelen met Kees terug kijken. Beide aantrekkelijker dan SV.

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:28
ph4ge schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 14:43:
[...]
Eens, zowel Groningen uit als Heracles uit verliest Feyenoord vaker dan het wint en moeilijke wedstrijden verloor Feyenoord de laatste jaren in principe altijd. Dus ja, bonuspunten.
Groningen kan je niet rekenen.
Ik zeg het met pijn in mijn hart maar Groningen is qua spel nu degradatie kandidaat nummer 1. Dat meen ik serieus.

Heracles is minder dan vorig seizoen denk ik maar nog steeds een zeer goede ploeg.
Zeker op dat belachelijke kunstgras van hun. Dat is ook een voordeel.
Ik vind, om meerdere redenen, dat kunstgras verboden moet worden.

[ Voor 19% gewijzigd door Harribo op 22-08-2016 14:59 ]

• HouseQ
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 07:28
Hier geen VI maar Bodega el Sierd d:)b

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

HouseQ schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 14:59:
Verkeerde competitie en dus topic ;)

Last.fm | Code Talks

• Baseman77

Baseman77

We move

Deadsy schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 14:33:
Bij VI is ooit eens gezegd dat het bij Studio Voetbal allemaal met vriendjes politiek te maken heeft, en ook de drang vanuit de leiding om grote namen in het programma te hebben.
Misschien wel, maar VI is het laatste programma dat hierover kritiek mag hebben. Gijp kan over PSV alleen maar negatief zijn (volgens mij heeft hij nooit verteerd dat PSV alles won na zijn gedwongen vertrek) en Derksen is iemand die zijn mening puur laat afhangen van zijn vriendjes (zo blijft hij bijvoorbeeld altijd en overal Munsterman fanatiek verdedigen, te triest) en er daarbij ook steeds vaker langs praat. De enige keren dat het ergens over gaat zijn bij een fatsoenlijke gast, zoals Verbeek.
Bij een Mulder hoop ik altijd dat het allemaal een act is.
Dat is het grotendeels ook, aangezien hij bij de Belg wel inhoudelijk goede discussies voert.
Niku schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 14:51:
Waardeloos programma in het post-Jack tijdperk. Vanavond VI en morgen Natafelen met Kees terug kijken. Beide aantrekkelijker dan SV.
SV stelt weinig meer voor, helemaal sinds Tom Egbers het heeft overgenomen van Jack van Gelder...waar Van Gelder een prima discussieleider was, is Egbers waardeloos zonder auto-cue :X

VI vind ik trouwens nog veel minder dan SV, sinds ze de Televizier-Ring hebben gewonnen is het programma ontzettend afgezakt en is het tegenwoordig alleen maar afzeik tv (standaard reactie van Gijp: "De Eredivisie stelt geen zak meer voor" om vervolgens weer een lyrisch verhaal te houden over Barca, alsof Nederlandse clubs daarmee te vergelijken zijn).
Natafelen met Kees is gelukkig een uitstekend programma d:)b

[ Voor 5% gewijzigd door Baseman77 op 22-08-2016 15:16 ]

• dutchgio
Het is sowieso niet echt te vergelijken, VI is vooral humor en soms gaat het ook nog over voetbal, Sv is meer informatief en natafelen objectief.

Egbers is nogal tenenkrommend inderdaad wanneer bijvoorbeeld het programma vrijwel afgelopen is maar de discussie maar doorgaat, en hij er geen grip op heeft.

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 00:21

Player1S

Probably out in the dark

Baseman77 schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 15:14:
[...]

Misschien wel, maar VI is het laatste programma dat hierover kritiek mag hebben. Gijp kan over PSV alleen maar negatief zijn (volgens mij heeft hij nooit verteerd dat PSV alles won na zijn gedwongen vertrek) en Derksen is iemand die zijn mening puur laat afhangen van zijn vriendjes (zo blijft hij bijvoorbeeld altijd en overal Munsterman fanatiek verdedigen, te triest) en er daarbij ook steeds vaker langs praat.
En dan ook nog regelmatig lijnrecht tegenover Genee/Kraay Jr gaan staan omdat die er zogenaamd geen enkel verstand van hebben.

Als die zeggen dat het gras groen is zal Derksen stellen dat het blauw is. En zodra Genee dan zegt "ok, je hebt gelijk, gras is blauw" krijg je een "doe eens normaal man! Iedereen ziet toch dat gras groen is! Oelewapper!"

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

• Niku

Niku

Alagaesii

En toch vind ik VI wel weer bijgetrokken hoor. Zijn een tijdje heel erg negatief geweest, maar vind het toch wel weer dikke prima nu. Wordt alleen echt tijd dat ze Hans eruit knikkeren, daar stoor ik me echt ontzettend aan.

• PickleRick
Siem de Jong nu officieel gepresenteerd bij PSV, ik ben benieuwd hoe dat gaat uitpakken

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 07:30
HouseQ schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 14:59:
Bodega El Sierd is van 20:00 - 20:30. VI begint om 20:30. ;)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• dutchgio
Niet gehaal ontoevalig die tijden, maar daarom wel gewoon allebei. :)

Benieuwd inderdaad hoe Siem het gaat doen. Hij kan ook al uitkijken naar de duels met Ajax.

• Deadsy
Baseman77 schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 15:14:
[...]

Misschien wel, maar VI is het laatste programma dat hierover kritiek mag hebben. Gijp kan over PSV alleen maar negatief zijn (volgens mij heeft hij nooit verteerd dat PSV alles won na zijn gedwongen vertrek) en Derksen is iemand die zijn mening puur laat afhangen van zijn vriendjes (zo blijft hij bijvoorbeeld altijd en overal Munsterman fanatiek verdedigen, te triest) en er daarbij ook steeds vaker langs praat. De enige keren dat het ergens over gaat zijn bij een fatsoenlijke gast, zoals Verbeek.
Gijp is ook met hoge regelmaat positief over PSV.
Als hij negatief is over iets bij PSV dan gaat het vaak over een persoon.

• Harribo
ykathmann schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 16:16:
Siem de Jong nu officieel gepresenteerd bij PSV, ik ben benieuwd hoe dat gaat uitpakken
Ik ben ook zeer benieuwd. Tis geen aanwinst waar ik nu meteen van overtuigd ben

• Deadsy
Harribo schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 17:31:
[...]

Ik ben ook zeer benieuwd. Tis geen aanwinst waar ik nu meteen van overtuigd ben
Als hij fit blijft heb je er wel wat aan, is een zeer harde werker en kan scoren.

Ik hoop alleen dat wanneer ze tegen Ajax spelen dat de debielen met respect reageren op hem.

• Niku

Niku

Alagaesii

Denk wel goed. Middenveld met Guardado, Hendrix, Pröpper, Ramselaar en De Jong. Poeh.

• Harribo
Niku schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 17:55:
[...]

Denk wel goed. Middenveld met Guardado, Hendrix, Pröpper, Ramselaar en De Jong. Poeh.
Ja ik vind dat prachtig!
Psv begint na jaren weer een team van Europese allure te worden.
Eindelijk weer een Nederlands team wat Europees serieus kan worden genomen

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Harribo schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 18:40:
[...]
Kwestie van klemtoon, denk ik, maar volgens mij is (bijv.) Heracles behoorlijk serieus genomen, deze zomer.

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Nu online
Toch wel mooi dat bij iedereen na een goed Europees seizoen van PSV meteen over PSV spreekt als de Nederlandse topclub in Europa.

Vergeet niet dat Ajax nog steeds (al dan niet nipt) boven PSV staat in de Europese ranking:
Ajax Ned 58.112
PSV Eindhoven Ned 57.112

Natuurlijk hebben ze een aantal punten gekregen omdat ze rechtstreeks de CL in gingen, maar dat moet je ook maar voor elkaar krijgen. Iedereen vergeet dat PSV de jaren voor vorig jaar ook niet zo denderend was.

--

Ben het overigens wel eens dat PSV een mooi team heeft staan, alleen voorin op de vleugels zou er toch nog wel wat versterking mogen komen lijkt me.

[ Voor 13% gewijzigd door Gynnad op 22-08-2016 19:35 ]

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• Niku

Niku

Alagaesii

Gynnad schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 19:35:

Ben het overigens wel eens dat PSV een mooi team heeft staan, alleen voorin op de vleugels zou er toch nog wel wat versterking mogen komen lijkt me.
Eens, een vleugelspeler zou ik nog graag zien. Verwacht daar eigenlijk ook nog wel iets.

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Toch wel mooi dat bij iedereen na een goed Europees seizoen van PSV meteen over PSV spreekt als de Nederlandse topclub in Europa.

Vergeet niet dat Ajax nog steeds (al dan niet nipt) boven PSV staat in de Europese ranking:
Ajax Ned 58.112
PSV Eindhoven Ned 57.112
Nog steeds, alsof ze al jaar en dag boven PSV in de ranking staan. 2 jaar (2015 & 2016) staan ze boven PSV...

• The_Scarabial

The_Scarabial

MTB for life!

tot wanneer loopt de transferdeadline eigenlijk?

• dutchgio
Tot de 31e.

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Harribo schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 18:40:
Ja, eindelijk zeg, en dan word je ingeloot in een poule met Real Madrid, AS Roma en CSKA Moskou, speel je best leuke potten maar kom je niet verder dan plek 4 of met geluk op plek 3. Dat twee seizoenen achter elkaar en je stelt Europees niks voor. De kans is groot dat ze de mazzel die ze vorig jaar hadden met de loting niet nogmaals hebben.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• The_Scarabial

The_Scarabial

MTB for life!

Dan hoop ik voor FC Twente en Zyech dat er nog een transfer komt, zou wel vreemd zijn als hij nu nog geen transfer kan maken dit jaar.

Verder helemaal niks meegekregen van de eerste speelronden ivm. vakantie, zal deze week eens wat samenvattingen terugkijken.

• Martinusz
Even wat contrast, in de JL staat jong Ajax bovenaan! Toch wel raar idee eigenlijk, nu is het nog vroeg natuurlijk, maar is wel veelzeggend dat jong Ajax en jong PSV zoveel ploegen in de JL nog de baas zijn.

• HeatWave
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-05 22:01

HeatWave

Back to my tweakersroots!

Han schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 21:48:
[...]

Ja, eindelijk zeg, en dan word je ingeloot in een poule met Real Madrid, AS Roma en CSKA Moskou, speel je best leuke potten maar kom je niet verder dan plek 4 of met geluk op plek 3. Dat twee seizoenen achter elkaar en je stelt Europees niks voor. De kans is groot dat ze de mazzel die ze vorig jaar hadden met de loting niet nogmaals hebben.
Sja, je moet echt mazzel hebben. Ajax lootte ook ooit de kampioen van Engeland, Duitsland en Spanje in een pot....

Je bent gewoon redelijk kansloos als nederlandse ploeg, de nummer laatst van Engeland krijgt meer TVgelden dan het budget van Ajax en Feyenoord samen zo'n beetje.

En het is voor voetballers steeds minder en minder boeiend voor welke club ze spelen, Krul pakt 70.000 euro, per week.....

En als je eigen bond er dan echt ALLES aan doet om de nederlandse clubs te benadelen, dan houdt het echt op.

A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!

• Harribo
Nou of dat geluk is van Psv vraag ik me af. De finalist Atletico afhouden van scoren etc, das toch heel knap.

Ajax heeft ook wel veel pech gehad met de loting in de cl. Barcelona etc, steeds weer

• Deadsy
The_Scarabial schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 21:53:
[...]

Dan hoop ik voor FC Twente en Zyech dat er nog een transfer komt, zou wel vreemd zijn als hij nu nog geen transfer kan maken dit jaar.

Verder helemaal niks meegekregen van de eerste speelronden ivm. vakantie, zal deze week eens wat samenvattingen terugkijken.
Raar dat hij nog steeds bij Twente is. Dan vraag ik me toch af waarom niet al lang een leuke clubs uit Engeland of Duitsland de vraag prijs heeft neergelegd.

Zien wij soms meer in hem dan er in zit? Of zit Twente bizar veel geld te vragen?

• LZ86
Deadsy schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 23:58:
[...]

Raar dat hij nog steeds bij Twente is. Dan vraag ik me toch af waarom niet al lang een leuke clubs uit Engeland of Duitsland de vraag prijs heeft neergelegd.

Zien wij soms meer in hem dan er in zit? Of zit Twente bizar veel geld te vragen?
Africa cup en het weglopen als het tegenzit ( Feyenoord, Oranje ). En hij speelt de laatste potjes nou ook niet echt geweldig

[ Voor 6% gewijzigd door LZ86 op 23-08-2016 00:07 ]

• T-MOB
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23:30
Leon Zwiers schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 00:06:
Africa cup en het weglopen als het tegenzit ( Feyenoord, Oranje ). En hij speelt de laatste potjes nou ook niet echt geweldig
Haha, weglopen als het tegenzit. Dan was hij toch al lang en breed weg geweest bij Twente. De reden dat hij niet voor Feyenoord koos is dat Rutten geen plan met hem had, terwijl Schreuder in hem zijn spelmaker zag. Wat dat betreft denk ik eerder dat Ziyech zelf de bottleneck is voor een transfer. Hij gaat alleen naar een club als ie daar ook kan gaan voetballen.

Regeren is vooruitschuiven

• ph4ge
T-MOB schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 01:01:
Haha, weglopen als het tegenzit. Dan was hij toch al lang en breed weg geweest bij Twente. De reden dat hij niet voor Feyenoord koos is dat Rutten geen plan met hem had, terwijl Schreuder in hem zijn spelmaker zag. Wat dat betreft denk ik eerder dat Ziyech zelf de bottleneck is voor een transfer. Hij gaat alleen naar een club als ie daar ook kan gaan voetballen.
Ja, dat benadrukt het kamp Ziyech graag, maar verschillende media meldden dat het (ook) gewoon een financiële kwestie was. Garantie op een basisplaats krijg je natuurlijk nooit en als een club dat wel geeft dan zitten ze je gewoon naar je mond te praten. We weten allemaal hoe betrouwbaar Twente is dus dat verbaast me ook niks.

Verder denk ik dat bij Twente de druk om financiële stappen te maken er af is en dat ze dus weer gewoon op de oude voet verder gaan. Ziyech verkopen en het geld niet uit kunnen geven betekent een enorme verzwakking, dus houden ze hem liever tenzij er een extreem bod komt wat er niet gaat komen. Misschien kiezen ze eind augustus noodgedwongen toch nog eieren voor hun geld.

• Baseman77

Baseman77

We move

Mits fit lijkt hij me een prima aanvulling. Hij is niet zo goed als Van Ginkel, maar hij brengt wel extra loopvermogen en scorend vermogen vanuit het middenveld.
Ik hoop alleen dat hij dit seizoen wel fit blijft...dat was de voorgaande jaren nogal een probleem.
Iedereen vergeet dat PSV de jaren voor vorig jaar ook niet zo denderend was.
Niet iedereen hoor, als PSV'er besef ik heel goed dat PSV het in de EL aardig heeft laten afweten de afgelopen jaren. In 2015 was de uitschakeling tegen Zenit in de 1/16e finale logisch, de 2 jaar daarvoor betrof het echter onnodige uitschakelingen in de groepsfase.
Hier ben ik het ook mee eens.
Maar ik verwacht nog wel een (top)aankoop of eventuele huur voor de vleugels, maar eerst moet PSV minimaal 1 vleugelspeler verkopen. Jozefzoon lijkt echter op hele korte termijn te gaan vertrekken, dus dan komt er ruimte. Eventueel ook Narsingh.

[ Voor 20% gewijzigd door Baseman77 op 23-08-2016 09:18 ]

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 22:47
ph4ge schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 08:44:
[...]

Ja, dat benadrukt het kamp Ziyech graag, maar verschillende media meldden dat het (ook) gewoon een financiële kwestie was. Garantie op een basisplaats krijg je natuurlijk nooit en als een club dat wel geeft dan zitten ze je gewoon naar je mond te praten. We weten allemaal hoe betrouwbaar Twente is dus dat verbaast me ook niks.

Verder denk ik dat bij Twente de druk om financiële stappen te maken er af is en dat ze dus weer gewoon op de oude voet verder gaan. Ziyech verkopen en het geld niet uit kunnen geven betekent een enorme verzwakking, dus houden ze hem liever tenzij er een extreem bod komt wat er niet gaat komen. Misschien kiezen ze eind augustus noodgedwongen toch nog eieren voor hun geld.
Maar goed, in de tijd dat dit speelde, was het sportieve verschil tussen Twente en Feyenoord ook niet echt noemenswaardig. Inmiddels is Feyenoord wel een stap omhoog vanaf Twente, maar destijds niet. Niet zo gek dat je dan kiest voor de partij die financieel meer te bieden heeft, als de sportieve uitdaging vergelijkbaar is.

Vind het nog steeds bizar dat iedereen bij Ajax roept dat ze Ziyech niet willen omdat er al genoeg middenvelders zijn. Er zijn inderdaad veel middenvelders, maar ze bakken er allemaal niks van, of zijn vergelijkbare types (Klaassen en vd Beek bijvoorbeeld). Niemand kan een steekpass geven. 8)7

• T-MOB
Feyenoorders horen natuurlijk niet graag dat iemand op sportieve gronden elders zou willen voetballen. Dus dan moet het wel geld zijn... Maar over die basisplaats: bij Feyenoord zou Ziyech met Immers moeten concurreren. Dat is een compleet ander type. Dan heeft de coach ofwel geen tactisch plan, ofwel niet goed gekeken wat voor vlees er in de kuip (haha) wordt gehaald. Bij Twente was er wel een technisch plan waarin er toekomst voor Ziyech was. (Was de rest van het Twentse beleid ook maar zo doordacht :') )

Als je kijkt hoe het andere creatieve middenvelders (Toornstra, Vilhena, en was er niet zo'n Zweed?) vergaan is bij Feyenoord de laatste jaren dan is de keuze van Ziyech helemaal zo gek niet.

• ph4ge
KingKoning schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 09:21:
Maar goed, in de tijd dat dit speelde, was het sportieve verschil tussen Twente en Feyenoord ook niet echt noemenswaardig. Inmiddels is Feyenoord wel een stap omhoog vanaf Twente, maar destijds niet. Niet zo gek dat je dan kiest voor de partij die financieel meer te bieden heeft, als de sportieve uitdaging vergelijkbaar is.
Nouja, het was natuurlijk op dat moment ook al bekend dat Twente in zwaar financieel weer zat en een transferverbod had, wat ze voor hem gingen breken. Dat was dus wel een risico wat Ziyech nam, ook sportief.
KingKoning schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 09:21:
Vind het nog steeds bizar dat iedereen bij Ajax roept dat ze Ziyech niet willen omdat er al genoeg middenvelders zijn. Er zijn inderdaad veel middenvelders, maar ze bakken er allemaal niks van, of zijn vergelijkbare types (Klaassen en vd Beek bijvoorbeeld). Niemand kan een steekpass geven. 8)7
Natuurlijk moet Ajax Ziyech pakken, maar volgens mij is dat (ook) een kwestie van principe. Ajax heeft ooit geroepen dat een Nederlandse speler nooit meer dan 7 (?) miljoen Euro waard kan zijn. Dat er ondertussen hyperinflatie plaats heeft gevonden lijken ze te begrijpen als ze verkopen, maar niet als ze iets willen kopen. Daarnaast zal ook mee spelen dat ze wat slechte ervaringen hebben met karakters als Ziyech en recente topaankopen zijn niet geslaagd, plus dat ze bij Maher het gevoel hebben dat ze een probleem ontlopen zijn.

Sportief gezien zou ik hem als ik Ajax was ook altijd pakken voor een miljoen of 10. Hij is precies wat ze missen. Een middenveld met een loper (Klaassen/Sinkgraven) en vechter/verdediger (Bazoer/Gudelj) en een passer (Ziyech) is ideaal. Waarbij Klaassen scoort door in de 16 op te duiken en Ziyech van afstand en de spelhervattingen erin kan schieten. Die vullen elkaar uitstekend aan.

Maar ik heb natuurlijk geen zicht op de onbekendere jonge spelers die er misschien nog aankomen bij Ajax.
T-MOB schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 09:33:
Feyenoorders horen natuurlijk niet graag dat iemand op sportieve gronden elders zou willen voetballen. Dus dan moet het wel geld zijn... Maar over die basisplaats: bij Feyenoord zou Ziyech met Immers moeten concurreren. Dat is een compleet ander type. Dan heeft de coach ofwel geen tactisch plan, ofwel niet goed gekeken wat voor vlees er in de kuip (haha) wordt gehaald. Bij Twente was er wel een technisch plan waarin er toekomst voor Ziyech was. (Was de rest van het Twentse beleid ook maar zo doordacht :') )

Als je kijkt hoe het andere creatieve middenvelders (Toornstra, Vilhena, en was er niet zo'n Zweed?) vergaan is bij Feyenoord de laatste jaren dan is de keuze van Ziyech helemaal zo gek niet.
Toornstra en Vilhena kan je moeilijk creatief noemen, beiden moeten het van werken hebben. Gustafson is voor de toekomst gehaald, die begon leuk maar gooide wel zn eigen glazen in met die domme schorsing en daarna begon het te lopen zonder hem.

Bij elke club heb je concurrentie en als een club tegen je zegt dat Immers je concurrent is dan geven ze al per definitie aan dat je geen garanties hebt maar de kans wel heel groot is. Immers heeft ook lang niet alles gespeeld bij Feyenoord na die periode. Wellicht klopt het dat ze bij Twente een luchtkasteel hebben geschetst (waar je als speler doorheen moet kunnen prikken, garanties heb je nooit) maar daarnaast betaalden ze volgens de verhalen ook gewoon aanzienlijk meer (misschien niet eens per se in salaris, maar wel dat hij bijv. meedeelt in de transfer zoals Twente ook bijna niets aan Tadic overhield).

[ Voor 29% gewijzigd door ph4ge op 23-08-2016 09:46 ]

• dutchgio
Nouri, Sinkgraven en De Jong werden genoemd door Overmars als spelers met creativiteit, maar die presteren niet goed genoeg(Sinkgraven) of staan er pas op z'n vroegst volgend jaar.

Bij PSV is het tekort aan een echte linksbuiten ook wel opmerkelijk. Bergwijn zou daar wel kunnen spelen maar die is er schijnbaar ook nog niet klaar voor. Locadia is meer een noodoplossing om een tweede spits (tevreden) te houden.

• HeatWave
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-05 22:01

HeatWave

Back to my tweakersroots!

Overmars flikt al 3 jaar hetzelfde kunstje, hij gebruikt het excuus "we hebben genoeg spelers die eraan zitten te komen" om niemand fatsoenlijks te halen. Wel halen ze, ik noem het maar, afvalspelers. Westerman, Heitinga, dat soort spelers die een leuke aankoop lijken maar gewoon op zijn.

Diezelfde spelers die eraan zaten te komen spelen nu allemaal, zonder uitzondering, bij andere clubs of nog steeds in Jong Ajax. Hij liegt keihard tegen de Ajaxfans, er is geen andere manier om het te verwoorden.

Ik weet niet of er een geheime reden is om al die tientallen miljoenen op de bank te laten, maar zolang dat niet bekend is komt hij over als een enorm onbetrouwbaar persoon dat liegt en bedriegt om zijn plekkie te behouden.

Dus ja, PSV heeft het gewoon al jaren beter voor elkaar, en dat is toch enorm knap gezien het potentieel dat de rijkste en populairste club van Nederland heeft.

Wanbeleid is king bij Ajax.

A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!

• D-e-n
  • Laatst online: 07:32
Baseman77 schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 09:16:
[...]
Mits fit lijkt hij me een prima aanvulling. Hij is niet zo goed als Van Ginkel, maar hij brengt wel extra loopvermogen en scorend vermogen vanuit het middenveld.
Loopvermogen? Dat was volgens mij helemaal niet zo'n sterk punt van hem voorheen. Bij Ajax was hij ook echt een specifieke "10" en geen box to box speler als v Ginkel.
Daarom snap ik de aankoop ook niet.

• T-MOB
ph4ge schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 09:38:
[...]
Bij elke club heb je concurrentie en als een club tegen je zegt dat Immers je concurrent is dan geven ze al per definitie aan dat je geen garanties hebt maar de kans wel heel groot is. Immers heeft ook lang niet alles gespeeld bij Feyenoord na die periode.
Als Immers voor je zit dan ben je aan het concureren met een renpaard. Als je zelf een dressuurpaardje bent dan is dat wellicht niet de verstandigste keuze.
Wellicht klopt het dat ze bij Twente een luchtkasteel hebben geschetst (waar je als speler doorheen moet kunnen prikken, garanties heb je nooit)
Jaja, Twente moet nog jaren horen dat ze de kluit bedrogen hebben. Maar in geval van Ziyech kun je moeilijk spreken van luchtkastelen. Die jongen heeft zich bij Twente uitstekend kunnen ontwikkelen tot een dragende speler op de positie die hij ambieert. Dat is waar hij voor kwam.
maar daarnaast betaalden ze volgens de verhalen ook gewoon aanzienlijk meer (misschien niet eens per se in salaris, maar wel dat hij bijv. meedeelt in de transfer zoals Twente ook bijna niets aan Tadic overhield).
De financiele kant van de zaak, daar kan ik niet zoveel mee. Daar zit zoveel geruchten en ruis in. In je laatste link wordt bijvoorbeeld gesteld dat Feyenoord 1.2 miljoen per jaar bood en hij bij Twente een half miljoen kreeg. En daar wordt dan de conclusie uit getrokken dat hij dus wel een percentage van zijn transfersom zou moeten krijgen. Ik zou het trouwens wel een slimme deal vinden (van beide kanten), want het zorgt voor een gedeeld belang bij ontwikkeling en doorstroom naar een grotere club.

De situatie rond Tadic is trouwens niet te vergelijken. Daar heeft het management van Tadic - laten we het netjes zeggen - gebruik gemaakt van de zwakke positie van Twente. De club had acuut liquide middelen nodig, en moest dus veel accepteren om de transfer door te laten gaan.

• Capacitor
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 22:56
Kaartjes voor de Champions League wedstrijden weer in de pocket :) Hopen op een mooie loting voor PSV!

• PickleRick
Capacitor schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 10:32:
Kaartjes voor de Champions League wedstrijden weer in de pocket :) Hopen op een mooie loting voor PSV!
Ik moet helaas nog tot donderdag wachten om een poging te wagen. Hoop dat er nog iets over is dan :/

• ph4ge
T-MOB schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 10:22:
Als Immers voor je zit dan ben je aan het concurreren met een renpaard. Als je zelf een dressuurpaardje bent dan is dat wellicht niet de verstandigste keuze.
Immers is altijd een noodverband geweest. Immers heeft zelf een paar ton gekost en er wordt een concurrent voor 8x zoveel geld gehaald. Immers stond altijd ter discussie en Immers is heel vaak gepasseerd (en ook nog weleens geblesseerd). Het is gewoon een realistisch standpunt als je een speler geen garanties geeft, maar veel gunstiger kon het niet worden. Voor Feyenoord een absolute recordtransfer nadat er jaren geen geld uitgegeven kon worden en op dat moment was volgens iedereen een type Ziyech de missende schakel.
Jaja, Twente moet nog jaren horen dat ze de kluit bedrogen hebben. Maar in geval van Ziyech kun je moeilijk spreken van luchtkastelen. Die jongen heeft zich bij Twente uitstekend kunnen ontwikkelen tot een dragende speler op de positie die hij ambieert. Dat is waar hij voor kwam.
Ja, een dragende speler omdat elke andere speler die ook kon voetballen moest vertrekken. ;) Ziyech dacht dat hij 2 topclubs tegen elkaar afwoog, maar daar was geen moment sprake van. Bij Sparta had hij ook meer garanties gekregen dan bij Feyenoord en toch zou hij niet zeggen dat het sportieve plaatje er bij Sparta beter uit zag.
De financiele kant van de zaak, daar kan ik niet zoveel mee. Daar zit zoveel geruchten en ruis in. In je laatste link wordt bijvoorbeeld gesteld dat Feyenoord 1.2 miljoen per jaar bood en hij bij Twente een half miljoen kreeg. En daar wordt dan de conclusie uit getrokken dat hij dus wel een percentage van zijn transfersom zou moeten krijgen. Ik zou het trouwens wel een slimme deal vinden (van beide kanten), want het zorgt voor een gedeeld belang bij ontwikkeling en doorstroom naar een grotere club.

De situatie rond Tadic is trouwens niet te vergelijken. Daar heeft het management van Tadic - laten we het netjes zeggen - gebruik gemaakt van de zwakke positie van Twente. De club had acuut liquide middelen nodig, en moest dus veel accepteren om de transfer door te laten gaan.
Als ik me niet vergis was jij die gene die stellig stelde dat Ziyech niet voor het geld gekozen heeft. ;) Het enige wat we weten is dat FC Twente dat verhaal gelijk na zijn transfer in de wereld heeft geholpen en dat dat is blijven hangen, wat natuurlijk een slimme zet was. Het is een raar verhaal dat hij voor het sportieve koos en niet voor het financiële met de kennis van nu. Het sportieve verhaal was een compleet luchtkasteel vs een realistisch verhaal en Ziyech was daar gevoelig voor, en/of geld heeft ook een belangrijke rol gespeeld.

Toen Ziyech dat contract sloot was de situatie nog nijpender dan toen de Tadic soap speelde, FC Twente hing al van financiële trucage aan elkaar, dus ja het zijn maar geruchten maar het is wel realistisch. Dat zou tevens verklaren waarom het nog niet van een verkoop gekomen is; FC Twente is nu financieel niet voldoende gebaat bij een normale transfer.

Maar goed, het is allemaal speculeren op basis van geruchten inderdaad :) Als Ajax vandaag verliest doet Ziyech zondag gewoon mee. ;)

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21-10 08:48
ykathmann schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 10:46:
[...]

Ik moet helaas nog tot donderdag wachten om een poging te wagen. Hoop dat er nog iets over is dan :/
Wii vechten op whatsapp inmiddels hele ruzies uit omdat er mensen zijn met kaarten op Oost en op losse andere plaatsen op de eerste ring door heel het stadion whaha.

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-11 19:09

Superkiwi

Hoi doei

ph4ge schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 10:53:
[...]
Als Ajax vandaag verliest doet Ziyech zondag gewoon mee. ;)
Morgen bedoel je ;)

Vanavond zendt Veronica trouwens AS Roma-Porto uit, kan ook wel een leuke pot worden.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• D-e-n
ph4ge schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 10:53:
[...]
Immers is altijd een noodverband geweest. Immers heeft zelf een paar ton gekost en er wordt een concurrent voor 8x zoveel geld gehaald. Immers stond altijd ter discussie en Immers is heel vaak gepasseerd (en ook nog weleens geblesseerd).
Niet door Rutten.
Het is gewoon een realistisch standpunt als je een speler geen garanties geeft, maar veel gunstiger kon het niet worden. Voor Feyenoord een absolute recordtransfer nadat er jaren geen geld uitgegeven kon worden en op dat moment was volgens iedereen een type Ziyech de missende schakel.
Garanties heb je nooit maar een trainer schetst wel zijn plannen neem ik aan? En was het niet zo dat Rutten plannen had met Ziyech op rechts? Daar kwam Toornstra ook terecht.

Daaruit spreekt geen vertrouwen in de nieuwe speler maar vertrouwen in Immers. Dan zou ik als speler ook denken "wat is dat voor een trainer?" en me sterk afvragen of ik daar wel vertrouwen krijg

• Martinusz
Ondertussen lijkt het erop dat Krul echt richting Ajax gaat :) eerste jaar sowieso op huurbasis. Afhankelijk van wat Newcastle gaat doen mogelijkheid tot koop.

Ik denk een prima vervanger voor Cillissen, ook 1 van de weinige mogelijkheden helaas.

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
martinusz schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 11:44:
Ondertussen lijkt het erop dat Krul echt richting Ajax gaat :) eerste jaar sowieso op huurbasis. Afhankelijk van wat Newcastle gaat doen mogelijkheid tot koop.

Ik denk een prima vervanger voor Cillissen, ook 1 van de weinige mogelijkheden helaas.
Belachelijke constructie. Als Newcastle promoveert wat heb je dan?
Sowieso ga je ooit Krul kunnen kopen gezien zijn miljoenensalaris die hij nu heeft.
Gooi dan Onana voor de leeuwen.

• ph4ge
dvdkiwi schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 11:26:
[...]

Morgen bedoel je ;)

Vanavond zendt Veronica trouwens AS Roma-Porto uit, kan ook wel een leuke pot worden.
Nee, ik bedoelde vandaag ik heb het alleen een dag te vroeg gepost.

• dutchgio
Exocet schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 11:52:
[...]

Sowieso ga je ooit Krul kunnen kopen gezien zijn miljoenensalaris die hij nu heeft.
Onana is niet goed genoeg, dat zou ik sowieso niet doen. Van de miljoenen van Cilessen kun je prima een betere keeper halen.

Huren is dan inderdaad niet ideaal, helemaal als er geen optie tot koop wordt afgesproken maar een constructie ''op basis van wat Newcastle doet''. Overigens verwacht ik niet dat ze meteen weer promoveren.

Krul heeft nog maar een 1-jarig contract, Newcastle heeft iets van 3 keepers waardoor hij niet nodig is, en Krul wil wel naar Ajax; de ideale situatie om een verkoop af te dwingen.
Maar nee, het wordt huur. Krul verlengt bij Newcastle zijn contract voordat hij op huurbasis naar Ajax komt en is aan het einde van het seizoen voor Ajax onhaalbaar om definitief over te komen. Zit je nog met niks.

• Chrosser
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 22:52

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

Exocet schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 11:52:
[...]

Je kunt Krul ook een tekenbonus geven ter waarde van extra salaris boven de 1 mil bruto. x bijvoorbeeld de 3 jaar van zijn contract. Om hem extra te compenseren, verleng je tussentijds zijn contract en geef je hem een nieuwe tekenbonus (iets in die richting bijvoorbeeld). Een constructie die PSV bij De Jong ook heeft toegepast.

Ik vind dat je als Ajax best wel wat meer salaris mag betalen tegenwoordig. Dat het niet gebruikelijk moet worden kun je duidelijk in je beleid zetten. Alleen bij exceptionele spelers heb je dan wat extra mogelijkheden.

Als ik me niet vergis doet RB Salzburg (of een ander RB voetbalteam dat ook op die manier). Die halen wat oudere topspelers transfervrij, en bieden dan wel het salaris wat er bij hoort.

[ Voor 28% gewijzigd door Chrosser op 23-08-2016 12:17 ]

• Baseman77

Baseman77

We move

Krul huren zou ik echt onbegrijpelijk vinden.
Ten eerste omdat hij nog niet (wedstrijd)fit is, ten tweede omdat Ajax geld zat heeft, ten derde omdat ze betere keepers kunnen halen. Als dit doorgaat moet er op de achtergrond iets heel belangrijks spelen waardoor Ajax zoveel mogelijk geld aan het oppotten is (stadion kopen of van de beurs af?), dat is de enige logische verklaring. De andere is dat het gehele bestuur van Ajax er de ballen verstand van heeft, maar dat lijkt me te ver gaan (net iets ;) ).
Niku schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 20:13:
Eens, een vleugelspeler zou ik nog graag zien. Verwacht daar eigenlijk ook nog wel iets.
Ik ook, maar PSV wacht tot een van de huidige buitenspelers vertrokken is.
Aangezien Jozefzoon echter op hele korte termijn lijkt te gaan vertrekken verwacht ik actie op dit gebied. Als de namen kloppen die rondgaan, dan is Brands bezig met enkele echte toptalenten. Hiervan wil PSV er 1 halen en dat gaat flink geld kosten, maar hopelijk gaat dit lukken. Dan is PSV echt heel sterk geworden.
D-e-n schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 10:09:
Loopvermogen? Dat was volgens mij helemaal niet zo'n sterk punt van hem voorheen. Bij Ajax was hij ook echt een specifieke "10" en geen box to box speler als v Ginkel.
Daarom snap ik de aankoop ook niet.
Zijn loopvermogen was wel degelijk een sterk punt van hem, samen met zijn inzicht om op de juiste momenten diep te gaan en daarbij ook te kunnen scoren. Met name zijn diepgang en scorende vermogen zijn een aanvulling op de huidige middenvelders van PSV.

In zijn tijd bij Ajax speelde Ajax overigens met de punt naar achteren en was er dus geen specifieke "10", hij werd toen wel regelmatig gebruikt als spits.
D-e-n schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 11:31:
Garanties heb je nooit maar een trainer schetst wel zijn plannen neem ik aan? En was het niet zo dat Rutten plannen had met Ziyech op rechts? Daar kwam Toornstra ook terecht.

Daaruit spreekt geen vertrouwen in de nieuwe speler maar vertrouwen in Immers. Dan zou ik als speler ook denken "wat is dat voor een trainer?" en me sterk afvragen of ik daar wel vertrouwen krijg
Feyenoord gaf aan dat Ziyech moest concurreren met Immers en ook in aanmerking kwam voor de vleugelposities, Twente gaf aan dat Ziyech als pure nummer 10 zou spelen met 2 VCM's in zijn rug. Hij koos voor Twente, omdat de kans op een basisplaats groter was en omdat het elftal meer op hem werd afgestemd.

PS: Op PSV Netwerk gaat (via 2 betrouwbare leden) rond dat Ziyech enkele weken geleden op gesprek was bij PSV (dat serieuze interesse had) maar zijn eigen glazen heeft ingegooid.

[ Voor 11% gewijzigd door Baseman77 op 23-08-2016 12:20 ]

• D-e-n
Op welke manier ingegooid?

• Baseman77

Baseman77

We move

Willen ze niet zeggen zolang Ziyech nog niet getransfereerd is.
Het zal wel te maken hebben met bepaalde eisen van hem, maar dat horen we ongetwijfeld nog.

• LZ86
Zou me totaal niets verbazen. Giftig mannetje om in je selectie te hebben. Gedraagt zich bij twente schijnbaar ook als onze lieve heer. Ergens ben ik wel blij dat twente m voor onze neus heeft weggefraudeerd

• Martinusz
dutchgio schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 12:06:
[...]

Onana is niet goed genoeg, dat zou ik sowieso niet doen. Van de miljoenen van Cilessen kun je prima een betere keeper halen.

Huren is dan inderdaad niet ideaal, helemaal als er geen optie tot koop wordt afgesproken maar een constructie ''op basis van wat Newcastle doet''. Overigens verwacht ik niet dat ze meteen weer promoveren.

Krul heeft nog maar een 1-jarig contract, Newcastle heeft iets van 3 keepers waardoor hij niet nodig is, en Krul wil wel naar Ajax; de ideale situatie om een verkoop af te dwingen.
Maar nee, het wordt huur. Krul verlengt bij Newcastle zijn contract voordat hij op huurbasis naar Ajax komt en is aan het einde van het seizoen voor Ajax onhaalbaar om definitief over te komen. Zit je nog met niks.
Het geeft je wel een jaar ruimte om te zoeken naar een keeper i.p.v. nu nog 7 dagen wanhopig een keeper kopen. Plus wie is er nu op dit moment (nog) beschikbaar?

• Niku

Niku

Alagaesii

ykathmann schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 10:46:
[...]

Same here :'(

Maar CC houders zitten vaak nog net goed.

• Baseman77

Baseman77

We move

martinusz schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 12:26:
Plus wie is er nu op dit moment (nog) beschikbaar?
Mathew Ryan
Bartłomiej Drągowski
Koen Casteels
Davy Roef
Lovre Kalinić
Mattia Perin
Predrag Rajković (al heeft Bosz blijkbaar toegezegd geen spelers van Maccabi te halen)
David Ospina (qua salaris wel hetzelfde probleem als Krul)

PS: Sowieso hebben de Belgen belachelijk veel goede keepers de laatste jaren...
Courtois is wereldtop, daaronder hebben ze Mignolet, Casteels, Sels (afgelopen juni gekocht door Newcastle) en Roef.
En met Jens Teunckens hebben ze weer een toptalent.

[ Voor 23% gewijzigd door Baseman77 op 23-08-2016 12:52 ]

• Martinusz
Baseman77 schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 12:47:
[...]

Mathew Ryan
Bartłomiej Drągowski
Koen Casteels
Davy Roef
Lovre Kalinić
Mattia Perin
Predrag Rajković (al heeft Bosz blijkbaar toegezegd geen spelers van Maccabi te halen)
David Ospina (qua salaris wel hetzelfde probleem als Krul)
Is het vreemd als ik de eerste 7 niet eens ken? :?

Pagina: 1 ... 31 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
]Voor de FIFA-perikelen: [Voetbal] FIFA-perikelen en opvolging Blatter
Voor buitenlandse competities: [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2016/2017
Voor FC-Twente: FC Twente - hoe nu verder