Ik begreep dat ze nog steeds een verdediger zochten en Mourinho heeft al vaker laten weten fan te zijn van grote fysiek sterke centrumverdedigers.Gonadan schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 19:27:
[...]
Hoe kom je daarbij dan? Vind jij dat of heeft Mourinho dat laten blijken? Het laatste wat ik mee kreeg is dat hij gewoon speelde een Mourinho zich positief uit liet.
Maar het moet geen koopje worden en 10-12 mln is te weinig.Harribo schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 19:35:
[...]
Voor het geld... prima deal
En voor Cillesen zelf natuurlijk fantastisch
Cillesen was de laatste tijd nu geen wereld keeper
Ze komen niet voor niets bij Ajax uit, de alternatieven zullen wel een stuk duurder zijn. En zo laat zal Ajax geen goede vervanger meer krijgen of ze moeten flink de beurs trekken.
Hem verkopen scheelt over het hele seizoen gewoon flink en dat compenseer je niet met slechts 10mln euro.
Gewoon 30mln vragen en dan uitkomen op 25 ofzo. Als ze hem niet willen is het goed en als ze hem toch willen hou je er tenminste nog wat aan over.
12 miljoen is geen koopje.
http://www.thesportster.c...ransfer-fees-of-all-time/
Dit is misschien wel een lijstje van vorig jaar, maar 12 miljoen Euro is dus niet eens zo weinig voor een keeper.
Edit: Ze hadden hun data via dit lijstje.
http://www.transfermarkt....altersklasse=&leihe=&w_s=
En dan zou het rond de 16e plek kunnen worden
Dit is misschien wel een lijstje van vorig jaar, maar 12 miljoen Euro is dus niet eens zo weinig voor een keeper.
[ Voor 35% gewijzigd door Terranova op 18-08-2016 20:16 ]
Volgens mij klets je maar wat om wat negatiefs te zeggen over Blind. Of heb je berichten van clubwatchers bij de hand die het tegendeel geven? In de voorbereiding en tijdens de eerste wedstrijd stond Blind gewoon in de basis, 90 minuten lang.D-e-n schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 19:47:
Ik begreep dat ze nog steeds een verdediger zochten en Mourinho heeft al vaker laten weten fan te zijn van grote fysiek sterke centrumverdedigers.
Sowieso zal hij niet gaan cashen op de bank als hij geen vaste keuze zal zijn. Mede door zijn leeftijd zal hij er voor kiezen om een transfer te maken en te gaan spelen. Er zijn clubs genoeg die hem willen hebben...
[ Voor 18% gewijzigd door Han op 18-08-2016 20:18 ]
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Dat soort lijstjes hebben niet veel waarde als je ziet dat elke zomer de bedragen op de transfer markt nog belachelijker worden.Terranova schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 20:15:
Uiteindelijk hoeft Ajax niet te verkopen en zal het niet eenvoudig of goedkoop zijn om een goede vervanger te halen.
Als ik 2 maanden geleden had gezegd dat Milik voor 15mln weg gaat dan zou men zeggen dat het een goede deal was. Gewoon hoog zitten en kijken waar je uitkomt. Ajax hoeft en wil hem niet kwijt.
Het is gewoon een zwaar ondergevalueerde positie (imo)Terranova schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 20:15:
Heeft AZ geen officieel uit-tenue? Wat een lelijke en vreemde combinatie van kleuren. Het lijkt wel of ze lukraak een paar sokken, een broekje en een shirt uit het magazijn hebben gepakt...
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Ik denk dat Ajax er goed aan doet om pas zaken te doen na de wedstrijd tegen Rostov. Champions League mislopen gaat ook veel geld kosten. Lijkt me niet lekker voor de spelers om met een andere keeper die wedstrijd te doen. Die ene week moet het toch wel te rekken zijn?
25mln voor Cillessen?!Deadsy schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 20:05:
[...]
Maar het moet geen koopje worden en 10-12 mln is te weinig.
Ze komen niet voor niets bij Ajax uit, de alternatieven zullen wel een stuk duurder zijn. En zo laat zal Ajax geen goede vervanger meer krijgen of ze moeten flink de beurs trekken.
Hem verkopen scheelt over het hele seizoen gewoon flink en dat compenseer je niet met slechts 10mln euro.
Gewoon 30mln vragen en dan uitkomen op 25 ofzo. Als ze hem niet willen is het goed en als ze hem toch willen hou je er tenminste nog wat aan over.
Milik voor dat bedrag was al bizar maar dit zou nog vager zijn.
Lijkt me noodzakelijk, deze wedstrijden zijn veel te belangrijk om met de reserve keeper of met de potentiele opvolger ( Onana ) te spelen, zou zelfs de stekker er uit trekken als Barcelona lastig zou zijn op dit punt.Lekkerboeie86 schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 20:31:
Ik denk dat Ajax er goed aan doet om pas zaken te doen na de wedstrijd tegen Rostov. Champions League mislopen gaat ook veel geld kosten. Lijkt me niet lekker voor de spelers om met een andere keeper die wedstrijd te doen. Die ene week moet het toch wel te rekken zijn?
Sinds afgelopen wedstrijden heb ik het gevoel dat vooraf zaken doen meer zekerheid geeft.Lekkerboeie86 schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 20:31:
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Prima voorzet, prima goal 
AZ zit niet lekker in de wedstrijd maar doet wat het moet doen; scoren in een uitwedstrijd.
AZ zit niet lekker in de wedstrijd maar doet wat het moet doen; scoren in een uitwedstrijd.
Waarom niet. Je kunt altijd vragen.Napo schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 20:33:
[...]
25mln voor Cillessen?!
Milik voor dat bedrag was al bizar maar dit zou nog vager zijn.
Je zegt het zelf al, het bedrag voor Milik is al bizar. Als iemand een paar maanden geleden gezegd had dat Milik voor 35mln weg zou gaan dan hadden we allemaal flink zitten lachen.
Zoals gezegd, hij hoeft niet weg. Het is niet alsof Ajax het geld nodig heeft of dat zijn contract afloopt, of dat er een net zo goede doelman op de bank zit.
Daarnaast is het de doelman van de nationale ploeg, heeft nog aardig wat jaartjes te gaan en heeft in het verleden laten zien een hoog niveau aan te kunnen. Zit nu in een dip maar daar komt hij hopelijk binnenkort weer uit.
Gewoon hoog in zetten en je niet met 10mln laten weg zetten.
Lijkt me een goed plan, volledig eens.Deadsy schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 20:39:
[...]
Waarom niet. Je kunt altijd vragen.
Je zegt het zelf al, het bedrag voor Milik is al bizar. Als iemand een paar maanden geleden gezegd had dat Milik voor 35mln weg zou gaan dan hadden we allemaal flink zitten lachen.
Zoals gezegd, hij hoeft niet weg. Het is niet alsof Ajax het geld nodig heeft of dat zijn contract afloopt, of dat er een net zo goede doelman op de bank zit.
Daarnaast is het de doelman van de nationale ploeg, heeft nog aardig wat jaartjes te gaan en heeft in het verleden laten zien een hoog niveau aan te kunnen. Zit nu in een dip maar daar komt hij hopelijk binnenkort weer uit.
Gewoon hoog in zetten en je niet met 10mln laten weg zetten.
Wat PSV doet, blijft maar fijn in Eindhoven. PSV is niet het voorbeeld van Ajax en zij kunnen ook ver komen in de CL/EL, ik heb nog niet eens over het winnen ervan. De hele tijd die terugkeer naar de jaren 90 naar boven halen is denk ik ondertussen ook een slap excuus.D-e-n schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 23:24:
[...]
Ik zie hier meer de supporterswens die de vader van de gedachte is. Ajax is niet meer het Ajax van midden jaren 90. Zo'n overheersing is zeldzaam en die tijden komen ook niet meer.
De dubbel klinkt leuk maar die won PSV ook niet. En vergeet niet hoe PSV ver kwam in Europa: met sober spel. Dat is Europees gezien noodzaak als je wat verder komt.
Als Ajax nu gewoon positief verder bouwt op hun spel, dan kunnen ze dat wel hoor. Als dat zou gebeuren is het ook alleen maar positief voor Nederland en de Eredivisie.
Trouwens wat is AZ een topclub in het aantrekken van behoorlijk slechte keepers, sjonge jonge man
[ Voor 5% gewijzigd door Mosin op 18-08-2016 20:42 ]
Ik heb geen links paraat maar heb vaker gelezen dat Man Utd nog een verdediger zocht. En volgens mij is Smalling geblesseerd?Han schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 20:16:
[...]
Volgens mij klets je maar wat om wat negatiefs te zeggen over Blind. Of heb je berichten van clubwatchers bij de hand die het tegendeel geven? In de voorbereiding en tijdens de eerste wedstrijd stond Blind gewoon in de basis, 90 minuten lang.
Het is geen rare gedachte verder dat Blind niet het type verdediger is dat bij Mourinho past. Dat is echter eerder negatief ten opzichte van Mourinho dan Blind.
Ik heb Inter al eens langs zien komen.Er zijn clubs genoeg die hem willen hebben...
Overigens is zijn multifunctionaliteit wel iets wat een nadeel voor hem is. Want als ik naar Oranje kijk zou ik hem dus wellicht passeren als iedereen fit is. Centraal achterin zijn De Vrij en Bruma beter, als verdedigende middenvelder zie ik liever Strootman dus dan zou alleen linksback een optie zijn.
Achja het is niet de beste keeper die Ajax ooit gehad heeft, maar ik zie ook geen keeper die beter is + haalbaar. Wat krijg Ajax als de ze groepsfase halen? 10 Miljoen + Balotelli?Gonadan schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 20:34:
[...]
Sinds afgelopen wedstrijden heb ik het gevoel dat vooraf zaken doen meer zekerheid geeft.
Al zou je van der Sar er neer zetten. Serieuze reddingen waren afgelopen wedstrijd niet nodig. Het niet maken van een blunder wel.Lekkerboeie86 schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 20:42:
Achja het is niet de beste keeper die Ajax ooit gehad heeft, maar ik zie ook geen keeper die beter is + haalbaar. Wat krijg Ajax als de ze groepsfase halen? 10 Miljoen + Balotelli?
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ik geloof dat hij de straf is voor mocht je je niet kwalificeren voor de CL.
Gewoon niet verkopen, je hebt geen goed alternatief, hij heeft nog een contract tot 2018, dus lekker pech voor barca.
Float like a butterfly, sting like a bee.
Az goed gedaan
Dat Novi sad is geen pruts ploeg of zo. Tweede van Servië achter Rode Ster.
Netjes van Az!
Dat Novi sad is geen pruts ploeg of zo. Tweede van Servië achter Rode Ster.
Netjes van Az!
Verkopen, (half) jaar huur afdwingen en rustig nieuwe halen.martinusz schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 21:42:
Gewoon niet verkopen, je hebt geen goed alternatief, hij heeft nog een contract tot 2018, dus lekker pech voor barca.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Dat gaat niet lukken vrees ik, Barcelona zoekt een vervanger voor de vertrekkende reserve doelman. Ze zoeken dus een directe oplossing.Gonadan schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 22:13:
Verkopen, (half) jaar huur afdwingen en rustig nieuwe halen.
Bravo was basis, Ter Stegen speelde de CL.
Die wordt nu eerste met Cilessen als stand-in. Die hebben ze dan wel nodig ja.
Een vervanger wordt gewoon een lastig verhaal, dus moet je je afvragen of je wel mee wilt werken aan het opvullen van de reservekeeperplek van Barca.
Een vervanger wordt gewoon een lastig verhaal, dus moet je je afvragen of je wel mee wilt werken aan het opvullen van de reservekeeperplek van Barca.
Precies, dus alleen verkopen als het geboden bedrag dusdanig is dat weigeren idioot zou zijn.dutchgio schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 23:07:
Bravo was basis, Ter Stegen speelde de CL.
Dat zal niet gebeuren, dus hij blijft.
En dan zou ik het alleen doen als je voor een leuke prijs bv een Krul kunt halen, maar ik betwijfel dat zijn salaris te betalen is.
Ik vindt 12 miljoen euro nog best een flink bedrag voor een wisselvallige keeper als Cilessen. Granted, er zijn niet snel vervangers waarvan ik zeg DIE te koop, maar de manier waarop ie sinds eind vorig seizoen staat te keepen is gewoon slecht/matig. Zoveel zal je er niet op achteruitgaan qua kwaliteit lijkt me?
Hij heeft het ook een tijd gewoon goed gedaan dus je kan hem niet wisselvallig noemen, hij is gewoon niet in vorm, misschien was hij bezig met deze transfer, wie zal het zeggen.Leon Zwiers schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 23:55:
Ik vindt 12 miljoen euro nog best een flink bedrag voor een wisselvallige keeper als Cilessen. Granted, er zijn niet snel vervangers waarvan ik zeg DIE te koop, maar de manier waarop ie sinds eind vorig seizoen staat te keepen is gewoon slecht/matig. Zoveel zal je er niet op achteruitgaan qua kwaliteit lijkt me?
Cillessen of bijvoorbeeld Boer... dat is nogal een verschil, Cillessen kan wel verkocht worden voor de juiste prijs maar om hem nou maar te verkopen voor het eerste bod dat binnen komt...zou het niet doen.
Maar welke keeper wil er komen? In de eredivisie is geen haalbare vervanger en dan moet je dus iemand zoeken die in de eredivisie wil spelen en er direct kan staan.Leon Zwiers schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 23:55:
Zoveel zal je er niet op achteruitgaan qua kwaliteit lijkt me?
En wie is goed genoeg?, ga er maar aan staan.
Ik vind Robbin Ruiter wel een optie voor Ajax, zijn contract loopt af en Ajax moet ook kijken naar een vervanger voor Diederik Boer, die is immidels ook 35, Ruiter lijkt me een prima optie als tweede man en je weet maar nooit, ik zou hem in ieder geval transfervrij halen in de winterstop.
Anders moet Ajax een zak geld op tafel leggen voor een duurder alternatief.
Ik vind Robbin Ruiter wel een optie voor Ajax, zijn contract loopt af en Ajax moet ook kijken naar een vervanger voor Diederik Boer, die is immidels ook 35, Ruiter lijkt me een prima optie als tweede man en je weet maar nooit, ik zou hem in ieder geval transfervrij halen in de winterstop.
Anders moet Ajax een zak geld op tafel leggen voor een duurder alternatief.
Haal Pasveer als tussenoplossing bij PSV op. Prima keeper. Ajax gaat echter nooit de reserve keeper van PSV als (tijdelijke) eerste doelman halen.
Mocht Cillessen weg gaan bij Ajax, dan is dat echt een flinke aderlating. De keeper is altijd het lastigs te vervangen en hoop dan ook dat Barcelona niet doorpakt of Ajax gewoon 25 miljoen gaat vragen. Voor 12 miljoen ga je er gewoon flink op achteruit.
Tomorrow is not today!
Cillessen wordt vermoedelijk pas na Rostov uit verkocht, als je de media mag geloven is er geen houden meer aan.
Ander opvallend nieuws is dat PSV al een heel eind op weg is om Siem de Jong naar Eindhoven te halen, ondanks dat ze Ramselaar al hebben binnen gehaald.
Ander opvallend nieuws is dat PSV al een heel eind op weg is om Siem de Jong naar Eindhoven te halen, ondanks dat ze Ramselaar al hebben binnen gehaald.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Een nieuwe keeper, als ze die al vinden, mag niet spelen tegen Rostov, dus je moet het in ieder geval tot na die wedstrijd uitstellen. Een inderdaad meer vragen, 12 miljoen is niks
Ik weet nog wel een keeper die weg mag.
Joe hart
(niet haalbaar)
Als ik moet kiezen in de eredivisie dan denk ik dat Ruiter wel een goeie is.( weet niet of die hem willen laten gaan en voor hoeveel)
Alleen wel weer jammer dat er nog steeds spelers weg gaan terwijl de competitie al bezig is.
Joe hart
Als ik moet kiezen in de eredivisie dan denk ik dat Ruiter wel een goeie is.( weet niet of die hem willen laten gaan en voor hoeveel)
Alleen wel weer jammer dat er nog steeds spelers weg gaan terwijl de competitie al bezig is.
Bizar hoor van Cilessen
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Voetballiefhebbers lijken uiteindelijk toch te profiteren van het conflict tussen KPN en Fox Sports. De telecomaanbieder zal vandaag bekend maken dat de prijzen voor een abonnement drastisch verlaagd worden.
Dat meldt De Telegraaf vandaag. De prijs van een Eredivisie-abonnement wordt 7,50 per maand, waar consumenten eerder 17,50 per maand voor moesten neerleggen. Er moet 15 euro per maand worden betaald als men ook internationale wedstrijden wil zien. De prijsverlagingen gelden voor klanten van KPN, XS4All en Telfort.
KPN en Fox Sports voerden de afgelopen maanden keiharde onderhandelingen, omdat KPN het niet eens was over het bedrag per abonnee dat het moest afstaan aan de voetbalzender. Even leek het erop dat Fox op zwart ging, maar de bedrijven kwamen uiteindelijk toch tot een akkoord. Abonnees van Tele 2 hadden minder geluk: zij kunnen het voetbal niet meer volgen.
Verwijderd
Had Ajax nu Pizza nog maar gehad... vertrek van Cillessen zou een stevige aderlating zijn. Dit seizoen niet lekker begonnen, maar wel een goede keeper, voetballend bijzonder goed.
Ik zie hier meerdere mensen Robin Ruiter noemen....ik mag hopen van niet
Als je een wisselvallige keeper wilt hebben, moet je Robin kopen!
Robin was heel lang een talent, maar heeft het in mijn ogen nooit kunnen doorpakken en echt een top keeper kunnen worden. Ik vind middenmoot voor hem als keeper prima
Maarja....wie dan inderdaad...Padt van Groningen? (ik vond hem altijd goed keepen, maar misschien ook gevalletje Robin Ruiter...)
Eloy Room heeft zich ook prima ontwikkeld, maar zal Vitesse niet snel verlaten denk ik.
Of Mickey van der Hart maar terughalen!
.....* Martinusz rent hard weg nu
Als je een wisselvallige keeper wilt hebben, moet je Robin kopen!
Robin was heel lang een talent, maar heeft het in mijn ogen nooit kunnen doorpakken en echt een top keeper kunnen worden. Ik vind middenmoot voor hem als keeper prima
Maarja....wie dan inderdaad...Padt van Groningen? (ik vond hem altijd goed keepen, maar misschien ook gevalletje Robin Ruiter...)
Eloy Room heeft zich ook prima ontwikkeld, maar zal Vitesse niet snel verlaten denk ik.
Of Mickey van der Hart maar terughalen!
[ Voor 17% gewijzigd door Martinusz op 19-08-2016 08:30 ]
Van die 12 miljoen 15 proberen te maken en dan Cillessen z'n transfer naar Barcelona gunnen. Zo'n kans krijgt ie nooit meer en ik heb ook niet het idee dat hij zich nog echt uitgedaagd voelt in de Eredivisie.
Ben benieuwd of deze lagere prijs nog gebruikt kan worden om te onderhandelen met aanbieders als Ziggo. Waarom zou ik een tientje meer moeten betalen voor hetzelfde?
Room zou wel een goed alternatief zijn, prima keeper.martinusz schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 08:25:
Of Mickey van der Hart maar terughalen!![]()
.....* Martinusz rent hard weg nu
Aangeven dat je er aan zit te denken om over te stappen. Gewoon netjes blijven aan de telefoon en uitleggen wat je wil. Geef dan aan dat je graag de eredivisie kijkt en het bij de concurrent goedkoper is. Eerste lijns zullen je waarschijnlijk niet helpen. De 2e lijns daarintegen moeten er alles aan doen om jou als klant te behouden. Grote kans dat je dan een korting kunt krijgen van enkele maanden lang. Dezelfde prijs als KPN krijg je in ieder geval niet, aangezien de onderhandelingen met KPN anders zijn verlopen.Joster schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 09:28:
[...]
Ben benieuwd of deze lagere prijs nog gebruikt kan worden om te onderhandelen met aanbieders als Ziggo. Waarom zou ik een tientje meer moeten betalen voor hetzelfde?
[ Voor 21% gewijzigd door Sydney08 op 19-08-2016 09:33 ]
Tomorrow is not today!
Toen PSV hem haalde was ik erg blij met Pasveer, vond hem toen net zo goed als Zoet, alleen het gebrek aan wedstrijden (zelfs niet vast op doel bij Jong PSV) heeft wel zijn tol gehad bij hem, ik vond hem afgelopen seizoen in de beker, en deze zomer in de voorbereiding zwaar tegenvallen.Niku schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 06:33:
Haal Pasveer als tussenoplossing bij PSV op. Prima keeper. Ajax gaat echter nooit de reserve keeper van PSV als (tijdelijke) eerste doelman halen.
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
Blijft toch een zeer luxe tweede keeper. Verschil met Zoet is dan ook vooral gegroeid doordat Zoet veel beter is geworden.Pubbert schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 09:34:
[...]
Toen PSV hem haalde was ik erg blij met Pasveer, vond hem toen net zo goed als Zoet, alleen het gebrek aan wedstrijden (zelfs niet vast op doel bij Jong PSV) heeft wel zijn tol gehad bij hem, ik vond hem afgelopen seizoen in de beker, en deze zomer in de voorbereiding zwaar tegenvallen.
PSV heeft het slim gespeeld met Jurjus, die had Ajax nu anders kunnen oppikken als vervanger.
Hahn is natuurlijk nu geblesseerd, maar ook dat heeft Feyenoord slim gedaan door hem vast te leggen. Zoet, Jurjus en Hahn zijn denk ik de grootste keeperstalenten van Nederland en die liggen vast. Ruiter en Room vind ik toch een slag minder. Met Jones heeft Feyenoord ook de beste transfervrije keeper opgepikt, een ideaal noodverband.dutchgio schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 09:50:
PSV heeft het slim gespeeld met Jurjus, die had Ajax nu anders kunnen oppikken als vervanger.
Als ik Ajax was zou ik in het buitenland kijken, daar lopen zat prima keepers rond die voor een paar miljoen te halen zijn. Misschien wel gewoon de keeper van Rostov.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Cillessen houd je niet meer binnen iig.
1: Het is Barca, die krijgen toch hun zin want droomclub
2: Cillessen kan daar 3 x zoveel verdienen als wat hij in Amsterdam verdient
3: Je merkt aan m de laatste potjes dat ie met zijn hoofd al in Spanje is, kost Ajax gewoon punten. Zal niet beter worden als je hem die droomtransfer ontzegd
1: Het is Barca, die krijgen toch hun zin want droomclub
2: Cillessen kan daar 3 x zoveel verdienen als wat hij in Amsterdam verdient
3: Je merkt aan m de laatste potjes dat ie met zijn hoofd al in Spanje is, kost Ajax gewoon punten. Zal niet beter worden als je hem die droomtransfer ontzegd
Michel Vorm zal ook moeilijk worden nu LLoris geblesseerd is.
Ryan is goed jatoolkist schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 10:01:
Casteels zit bij Wolfsburg op de bank, Ryan bij Valencia. 1 van die 2 moet toch wel haalbaar zijn.
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Dit is onzin, voor gisteren was er nog geen enkele sprake van Barca en Cilessen. Het is niet alsof dit al weken speelt en hij daardoor ineens slecht speelt...Leon Zwiers schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 10:09:
VI meld anders dat het bij CIllessen al langer bekend was, die zijn meestal aardig geinformeerd op dat gebied
http://www.vi.nl/nieuws/b...en-als-opvolger-bravo.htm
Vetgedrukte gedeelte aan het begin van het artikel
[ Voor 38% gewijzigd door LZ86 op 19-08-2016 10:23 ]
Hij heeft al Nou Camp vrees voordat hij überhaupt daar speelt?Leon Zwiers schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 10:22:
VI meld anders dat het bij CIllessen al langer bekend was, die zijn meestal aardig geinformeerd op dat gebied
Het is te vroeg om mn gelijk te claimen, maar ik denk dat de nieuwe speelwijze van Ajax ook invloed heeft op het matige spel van Cilessen.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Nee, hoe kan de speelwijze nu invloed hebben op een blunder bij een vrije trapph4ge schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 10:27:
[...]
Het is te vroeg om mn gelijk te claimen, maar ik denk dat de nieuwe speelwijze van Ajax ook invloed heeft op het matige spel van Cilessen.
En een blunder door ergens heel hard heen te rennen, waar hij helemaal niet had hoeven zijn (PAOK).
Hij heeft gewoon een dipje, waar dat aan ligt weet alleen hij zelf waarschijnlijk
Siem de Jong staat open voor PSV. Eerst heeft hij netjes contact opgenomen met Ajax en zij waren niet geïnteresseerd om hem te huren. Ik vind dat erg netjes van hem. Nu hij de overstap waarschijnlijk maakt naar PSV kan dat gevoelig zijn, maar het hem kwalijk nemen kunnen we niet. Hopelijk laat hij zijn blessures achter zich en schiet hij PSV niet naar de titel. Gun hem daar verder absoluut het beste
Tomorrow is not today!
Ik zie niet in wat Siem De Jong bij PSV moet eigenlijk. Dat is typisch iemand die echt kort achter de spits moet spelen. Het middenveld van PSV is veel dynamischer met drie mensen die overal komen.
Vertrouwen. Andere speelstijl, meer onzekerheid, grotere kans op fouten.martinusz schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 10:31:
Nee, hoe kan de speelwijze nu invloed hebben op een blunder bij een vrije trap![]()
En een blunder door ergens heel hard heen te rennen, waar hij helemaal niet had hoeven zijn (PAOK).
Hij heeft gewoon een dipje, waar dat aan ligt weet alleen hij zelf waarschijnlijk
Hij komt denk ik ook als vijfde middenvelder. Prima toch. Maar als hij aan spelen toekomt (een geen blessures heeft) vind ik een middenveld met Guardado, Pröpper en Siem toch niet slecht klinken.D-e-n schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 10:57:
Ik zie niet in wat Siem De Jong bij PSV moet eigenlijk. Dat is typisch iemand die echt kort achter de spits moet spelen. Het middenveld van PSV is veel dynamischer met drie mensen die overal komen.
Voordeel voor Siem: er lopen ook al veel fans rond met een shirtje waar "de Jong" op staat. Dus de steun van de fans heeft hij sowieso al
PSV schijnt al rond te zijn met Siem de Jong, alleen een medische keuring kan nog roet in het eten gooien.
https://twitter.com/Jeroe...status/766562884495159296
Dus Siem de Jong verdringt Hendrix uit de basis? Is Siem de Jong dan beter? Volgens mij is hij vorig seizoen meerdere keren geblesseerd geweest, afgelopen juli liep hij nog een hamstring blessure op en was het maar de vraag of hij de seizoensstart zou halen. Lijkt me stug dat hij een Hendrix uit de basis zou kunnen spelen. Wellicht hebben ze hem als back-up in gedachten voor de spitspositie? Voor de basis kan ik het mij niet voorstellen en om die reden alleen snap ik deze overgang niet.Fleximex schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 11:01:
[...]
Hij komt denk ik ook als vijfde middenvelder. Prima toch. Maar als hij aan spelen toekomt (een geen blessures heeft) vind ik een middenveld met Guardado, Pröpper en Siem toch niet slecht klinken.
Dan zijn Guardado en Pröpper de verdedigende middenvelders achter De Jong? Lijkt me zonde van hun kwaliteiten.Fleximex schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 11:01:
[...]
een middenveld met Guardado, Pröpper en Siem toch niet slecht klinken.
Als echte nummer tien was De Jong ijzersterk maar als complete middenvelder vond ik hem toch altijd wat tekort komen.
Maar hij komt ook als vijfde middenvelder. Of hij bijvoorbeeld Hendrix uit de basis speelt ligt gewoon aan hoe hij traint en invalt. Toch prima om die concurrentie er bij te hebben. Ik vind de uitspraak van mensen altijd zo raar als ze zeggen dat het ten kosten gaat van speler x. Of: ze hebben speler x toch al voor die positie?
Dat is concurrentie. Je hebt geen 11 spelers. Als Hendrix gepasseerd zou worden door Siem (hoewel ik dat niet denk (eerder Ramselaar)) dan so be it. Dan is Siem beter. Zo niet dan heb je een prima speler achter de hand die PSV nog niet heeft. Een type Toivonen. Niet echt een spits maar ook geen echt middenvelder. Prima speler als je achter staat en een goal moet maken.
En PSV speelt toch met de punt naar achter. De Jong en Pröpper aanvallend, Guardado verdedigend. Moet prima kunnen.
Dat is concurrentie. Je hebt geen 11 spelers. Als Hendrix gepasseerd zou worden door Siem (hoewel ik dat niet denk (eerder Ramselaar)) dan so be it. Dan is Siem beter. Zo niet dan heb je een prima speler achter de hand die PSV nog niet heeft. Een type Toivonen. Niet echt een spits maar ook geen echt middenvelder. Prima speler als je achter staat en een goal moet maken.
En PSV speelt toch met de punt naar achter. De Jong en Pröpper aanvallend, Guardado verdedigend. Moet prima kunnen.
Vanuit PSV begrijp ik het zeer zeker wel, maar vanuit Siem de Jong zijn gedachte niet. Als je je laat verhuren dan wil je toch spelen? Ik zie hem namelijk niet 1-2-3 in de basis staan.
Concurrentie wordt wel moordend met Guardado en Propper die zeker lijken van hun plek. De Jong, Hendrix en Ramselaar moeten vechten om die ene resterende plek.
Hoezo die jongen is toch altijd topfitNiku schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 11:13:
PSV schijnt al rond te zijn met Siem de Jong, alleen een medische keuring kan nog roet in het eten gooien.
Snap wel dat hij met zijn broertje wil spelen, alleen of hij vaak gaat spelen?
Volgens Rik Elfrink heeft Siem het laatst 90 minuten (op het hoogste, nationale niveau) op 2 maart 2014. Verder heeft hij de afgelopen 2 seizoenen maar 1.302 minuten gemaakt (volgens Transfermarkt), dat is minder dan 15 wedstrijden. Benieuwd wat je met zo'n blessuregevoelige speler moet.
Andere kant; Wanneer Siem topfit raakt en het niveau haalt wat hij haalde toen hij vertrok bij Ajax, dan is het een uitstekende aanwinst. Alleen de vraag of hij dat niveau gaat halen.
Andere kant; Wanneer Siem topfit raakt en het niveau haalt wat hij haalde toen hij vertrok bij Ajax, dan is het een uitstekende aanwinst. Alleen de vraag of hij dat niveau gaat halen.
Gevoelige overstap, maar Siem heeft de keus eerst aan Ajax gelaten. Ajax wilde hem niet hebben, dus is hij natuurlijk vrij om te gaan spelen bij PSV. Sinds hij weg is gegaan is het niet echt gelopen zoals hij wilde, dus als hij op deze manier weer lekker aan ballen toekomt, dan is het een goede keus geweest. Vraag me echter wel af hoeveel minuten hij gaat maken bij PSV, zij hebben al een sterk middenveld.
Voedingsadviseur bij Voeding-en-fitness.nl
En straks weer de no-brainers met capuchons op die Siem de Jong gaan uitfluiten tijdens PSV-Ajax/Ajax-PSV
In een interview geeft Siem de Jong overigens aan dat hij eerst contact heeft gezocht met Ajax over een eventuele verhuur. Toen hij daar nul op het rekest kreeg ging hij verder met PSV. Ik geef hem in ieder geval groot gelijk en ben hem als Ajacied nog altijd dankbaar voor zijn tijd bij Ajax
In een interview geeft Siem de Jong overigens aan dat hij eerst contact heeft gezocht met Ajax over een eventuele verhuur. Toen hij daar nul op het rekest kreeg ging hij verder met PSV. Ik geef hem in ieder geval groot gelijk en ben hem als Ajacied nog altijd dankbaar voor zijn tijd bij Ajax
Yep, ik ookHan schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 11:53:
En straks weer de no-brainers met capuchons op die Siem de Jong gaan uitfluiten tijdens PSV-Ajax/Ajax-PSV![]()
Maar, ik zou het wel jammer vinden als ie daadwerkelijk voor PSV gaat spelen. Dat gevoel had ik destijds ook bij Patrick Kluivert. Maar goed, ze zijn natuurlijk vrij om te gaan en staan.
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Als dit net zo'n succes wordt als bij Kluivert dan heb ik zeker vrede meeOuterspace schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 12:03:
Dat gevoel had ik destijds ook bij Patrick Kluivert. Maar goed, ze zijn natuurlijk vrij om te gaan en staan.
Kluivert werd gewoon kampioen bij PSV hoorHan schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 12:10:
[...]
Als dit net zo'n succes wordt als bij Kluivert dan heb ik zeker vrede mee
toen werd psv volgens mij met 1 doelpunt meer kampioen. en kluivert scoorde er toen in dat seizoen maar 1Han schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 12:10:
[...]
Als dit net zo'n succes wordt als bij Kluivert dan heb ik zeker vrede mee
dus
Dus hij heeft hun kampioen gemaakt?chimera2 schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 12:14:
[...]
toen werd psv volgens mij met 1 doelpunt meer kampioen. en kluivert scoorde er toen in dat seizoen maar 1
dus
Pfffff.... is het uitverkoop bij Ajax ofzo? 
Dit juich ik op z'n zachts gezegd totaal niet toe. Ok, Tete is misschien als opkomende rechtsback niet de beste, maar verdedigend staat hij wel 100% zijn mannetje. Met een beetje pech raakt Ajax deze zomer niet alleen Milik kwijt, maar ook Cillessen, El Ghazi en Tete. Wie willen ze in hemelsnaam halen als opvolger van Tete? Ik kan me niet voorstellen dat Veltman de vaste rechtsback wordt en dan Riedewald samen met Sánchez het centrum gaan verdedigen...‘Ajax onderhandelt al over verkoop van gepasseerde Tete’
Kenny Tete is zijn basisplaats bij Ajax kwijt en komt misschien wel helemaal niet meer in actie voor de club uit Amsterdam. Het Italiaanse Calcionews24 pakt vrijdagmiddag namelijk uit met het bericht dat Lazio de onderhandelingen heeft geopend.
De Romeinen zouden al aan het praten zijn bij Ajax, maar het is onduidelijk in hoeverre de club van trainer Peter Bosz openstaat voor een verkoop en hoe hoog de transfersom in dat geval zou moeten bedragen.
De twintigjarige Tete, die tijdens het thuisduel met FK Rostov (1-1) voorrang moest verlenen aan Joël Veltman, speelde tot dusverre veertig wedstrijden voor Ajax en daarin kwam hij tot één assist. De viervoudig international van het Nederlands elftal heeft nog een contract tot de zomer van 2018.
http://www.voetbalprimeur...raderlijke-kameleon-.htmlHan schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 11:53:
En straks weer de no-brainers met capuchons op die Siem de Jong gaan uitfluiten tijdens PSV-Ajax/Ajax-PSV![]()
1 wedstrijd op de bank en meteen maar verkopen? Lijkt me ook wat voorbarig, gewoon afwijzen tenzij ze met een Milik-achtig bedrag komen..Han schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 13:43:
[...]
Dit juich ik op z'n zachts gezegd totaal niet toe. Ok, Tete is misschien als opkomende rechtsback niet de beste, maar verdedigend staat hij wel 100% zijn mannetje. Met een beetje pech raakt Ajax deze zomer niet alleen Milik kwijt, maar ook Cillessen, El Ghazi en Tete. Wie willen ze in hemelsnaam halen als opvolger van Tete? Ik kan me niet voorstellen dat Veltman de vaste rechtsback wordt en dan Riedewald samen met Sánchez het centrum gaan verdedigen...
In de formatie met opkomende rechtsback gaat Tete het zwaar krijgen tegen Veltman. Maar ook Veltman is weleens geschorst, daarnaast kan Tete dan met Sanchez concurreren voor centraal?Han schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 13:43:
[...]
Dit juich ik op z'n zachts gezegd totaal niet toe. Ok, Tete is misschien als opkomende rechtsback niet de beste, maar verdedigend staat hij wel 100% zijn mannetje. Met een beetje pech raakt Ajax deze zomer niet alleen Milik kwijt, maar ook Cillessen, El Ghazi en Tete. Wie willen ze in hemelsnaam halen als opvolger van Tete? Ik kan me niet voorstellen dat Veltman de vaste rechtsback wordt en dan Riedewald samen met Sánchez het centrum gaan verdedigen...
Als ik Ajax was zou ik nu lekker niks verkopen, als je tot de winterstop Tete niet gebruikt, kun je altijd nog kijken voor verkoop.
Intussen heeft Pröpper een extra jaar bijgetekend bij PSV. Goed bezig Brands!
Goed voor de verkoopprijs inderdaadNiku schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 14:38:
Intussen heeft Pröpper een extra jaar bijgetekend bij PSV. Goed bezig Brands!
Tegen Rostov speelden ze gewoon 433 dus dan heb je nog gewoon een vleugelspits voor je. Dus kennelijk is Bosz gewoon ontevreden over hem. Wanneer ze met vijf verdedigers spelen is Veltman ook ongeschikt voor de positie van rechtsback. Dat ging bij Oranje ook compleet mis. Dan moet je een type Janmaat/vd Wiel/Karsdorp/v Rhijn hebben.martinusz schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 14:30:
[...]
In de formatie met opkomende rechtsback gaat Tete het zwaar krijgen tegen Veltman.
Tegen Rostov speelde ze misschien wel 4-3-3 op papier, maar was van tevoren al duidelijk dat beide backs aanvallende zouden meedoen, aangezien Rostov niet met 2 of 3 aanvallers speelt. Dus eigenlijk speelden ze een soort veredelde 5-3-2, zeker in balbezit.D-e-n schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 15:16:
[...]
Tegen Rostov speelden ze gewoon 433 dus dan heb je nog gewoon een vleugelspits voor je. Dus kennelijk is Bosz gewoon ontevreden over hem. Wanneer ze met vijf verdedigers spelen is Veltman ook ongeschikt voor de positie van rechtsback. Dat ging bij Oranje ook compleet mis. Dan moet je een type Janmaat/vd Wiel/Karsdorp/v Rhijn hebben.
Maar ben wel benieuwd wat Bosz met Tete en Veltman gaat doen
Zo gaat het op zich altijd. Verbaast me altijd dat spelers van PSV minder snel in de belangstelling staan, of misschien kan Brands ze wel langer motiveren om te blijven ofzo. Hoe dan ook, Guardado, Luuk de Jong, Willems etc. waren bij Ajax echt al lang weggekocht.Han schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 13:43:
[...]
Bosz heeft nu bevestigd dat het al voor Rostov bekend was, dus vandaar dat hij minder speelde inderdaad.Leon Zwiers schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 10:22:
Het gaat om veldbezetting. Bij een echt 532 hebben de backs niemand voor zich. Bij een aanval staan de drie centrumverdedigers breed en moeten de vleugelverdedigers doorschuiven naar de vleugel voorin. Dan moeten ze zelf de actie maken. Iemand als vd Wiel kan dat, jongens als Veltman en Tete kunnen dat niet.martinusz schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 15:22:
[...]
Tegen Rostov speelde ze misschien wel 4-3-3 op papier, maar was van tevoren al duidelijk dat beide backs aanvallende zouden meedoen, aangezien Rostov niet met 2 of 3 aanvallers speelt. Dus eigenlijk speelden ze een soort veredelde 5-3-2, zeker in balbezit.
En echt raar om te beweren dat Tete het systeem tegen Rostov niet aan zou kunnen, hij speelt al zijn hele leven op die manier.
Tete speelt al zijn hele leven om met balbezit goede dingen te doen?D-e-n schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 15:28:
[...]
Het gaat om veldbezetting. Bij een echt 532 hebben de backs niemand voor zich. Bij een aanval staan de drie centrumverdedigers breed en moeten de vleugelverdedigers doorschuiven naar de vleugel voorin. Dan moeten ze zelf de actie maken. Iemand als vd Wiel kan dat, jongens als Veltman en Tete kunnen dat niet.
En echt raar om te beweren dat Tete het systeem tegen Rostov niet aan zou kunnen, hij speelt al zijn hele leven op die manier.
Tete is een beest in verdedigen, maar daarna moet hij de bal zo snel mogelijk aan iemand geven die er wat van kan maken. Veltman is daar iets beter in dan Tete, waarschijnlijk stond daarom Veltman erin.
Maar wie weet was het een experiment van Bosz, we zullen zien
Bosz heeft aangegeven dat ie vindt dat Tete minder goed in vorm is en dat ie daarom op de bank zat tegen Rostov
http://ajax.netwerk.to/nieuws/artikel/39479__rss.php
http://ajax.netwerk.to/nieuws/artikel/39479__rss.php
Tete speelt al zijn hele leven rechtsback in een 443 waarin zijn ploeg meestal de aanvallende partij is.martinusz schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 15:43:
[...]
Tete speelt al zijn hele leven om met balbezit goede dingen te doen?
Dat wil niet per definitie zeggen dat ie zelf aanvallend goed isD-e-n schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 16:16:
[...]
Tete speelt al zijn hele leven rechtsback in een 443 waarin zijn ploeg meestal de aanvallende partij is.
en is het gek om tete rechts centraal te zetten? of aan de rechter kant met 3 mans verdediging?
3-4-3
achterin, dijks, veldman en tete
midden: punt achter riedewalkd, punt voor sinkgraven (of Ziyech), links rechts: bazoer+klaassen
voor: el ghazi, dolberg en younes.
eventueel klaassen en sinkgraven nog te ruilen
3-4-3
achterin, dijks, veldman en tete
midden: punt achter riedewalkd, punt voor sinkgraven (of Ziyech), links rechts: bazoer+klaassen
voor: el ghazi, dolberg en younes.
eventueel klaassen en sinkgraven nog te ruilen
Altijd met een man meer maakt het wel gemakkelijkD-e-n schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 16:16:
[...]
Tete speelt al zijn hele leven rechtsback in een 443 waarin zijn ploeg meestal de aanvallende partij is.
Nou, Cillissen staat morgenavond niet onder de lat bij de wedstrijd tegen Willem II, hij gaat richting Barcelona om zijn transfer af te ronden. Ajax gaat nog een zware dobber krijgen om zich voor de CL te plaatsen, voor zo ver het dat al niet was...
Die transferperiode van een maand terwijl de competitie alweer loopt: klote.Han schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 18:14:
Nou, Cillissen staat morgenavond niet onder de lat bij de wedstrijd tegen Willem II, hij gaat richting Barcelona om zijn transfer af te ronden. Ajax gaat nog een zware dobber krijgen om zich voor de CL te plaatsen, voor zo ver het dat al niet was...
Zo zorgen buitenlandse clubs in feite voor potentiële competitievervalsing.
[ Voor 8% gewijzigd door Ramzzz op 19-08-2016 18:17 ]
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Huh, Bosz heeft gezegd dat hij misschien niet speelt, wat je nu zegt kan ik nog nergens vinden..Han schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 18:14:
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Dit houd toch ook in dat Cillissen niet speelgerechtigd is voor de CL bij Barcelona?Han schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 18:14:
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Na de voorrondes wel weer, dacht ik.Bossie schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 18:57:
[...]
Dit houd toch ook in dat Cillissen niet speelgerechtigd is voor de CL bij Barcelona?
Haal je dat vandaan? Het is trouwens niet eens zeker dat Bravo al weg is...Han schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 18:14:
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
]Voor de FIFA-perikelen: [Voetbal] FIFA-perikelen en opvolging Blatter
Voor buitenlandse competities: [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2016/2017
Voor FC-Twente: FC Twente - hoe nu verder
]Voor de FIFA-perikelen: [Voetbal] FIFA-perikelen en opvolging Blatter
Voor buitenlandse competities: [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2016/2017
Voor FC-Twente: FC Twente - hoe nu verder