Ondertussen komt Ziyech in ieder geval niet, want Overmars ziet genoeg creativiteit en potentie bij de jeugd (en in Sinkgraven)...
Sinkgraven brengt Ajax niet naar een hoger niveau, Ziyech wel.
En De Jong en Nouri zitten nog niet eens bij de eerste selectie. Er zal een andere middenvelder toch ook wel een stap gaan maken, volgend jaar?
Maar ondertussen wel 11 miljoen voor Baily uit willen geven.
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=286295Ziyech wordt in de wandelgangen regelmatig in verband gebracht met Ajax, omdat de middenvelders van de recordkampioen volgens de critici niet creatief genoeg zijn. Daar is Overmars het echter niet mee eens: “Daley Sinkgraven heeft creativiteit, Frenkie de Jong heeft dat, Abdelhak Nouri heeft dat… Die zijn er nu misschien nog niet, maar als je een speler als Ziyech haalt, dan leg je hem voor vier jaar vast. Dan weet je zeker dat je twee jongens kunt afschrijven.”
En De Jong en Nouri zitten nog niet eens bij de eerste selectie. Er zal een andere middenvelder toch ook wel een stap gaan maken, volgend jaar?
Verschillende posities.dutchgio schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 19:23:
Ondertussen komt Ziyech in ieder geval niet, want Overmars ziet genoeg creativiteit en potentie bij de jeugd (en in Sinkgraven)...
[...]
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=286295
11mln uitgeven voor een vleugel speler terwijl er 2 vertrokken zijn en er waarschijnlijk nog een derde vertrekt is niet raar.
10mln uitgeven voor een middenvelder terwijl je er meer dan genoeg hebt en er ook nog enkele grote talenten in de jeugd zitten is gewoon geen slimme zet.
Ach ja, een bod op Milik en Cillessen kan je natuurlijk niet weigeren, volgens de RvC. Aankopen kosten altijd teveel en zijn niet echt nodig, want we hebben toch al zoveel moois? Volgens de RvC.
Je zal er maar zitten voor je eigen broekzak in plaats van sportieve prestaties.
Je zal er maar zitten voor je eigen broekzak in plaats van sportieve prestaties.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ik zou het echt ontzettend dom van Ajax vinden als ze hem verkopen voor volgende week woensdag. Prima dat je hem wilt verkopen, maar je kunt niet de voorronde in met Boer of Onana.Wedstrijdselectie voor thuisduel met Willem II
Trainer Peter Bosz heeft vrijdagavond de wedstrijdselectie voor het duel met Willem II bekend gemaakt. Daarin ontbreken Jasper Cillessen en Nemanja Gudelj.
De technische staf heeft besloten Jasper Cillessen uit de selectie voor zaterdagavond te laten vanwege de interesse die in hem is getoond. Nemanja Gudelj had na de training van vrijdagmiddag lichte klachten aan zijn rechteronderbeen en is eveneens tegen Willem II niet van de partij.
De selectie ziet er als volgt uit:
Kenny Tete
Joël Veltman
Jairo Riedewald
Davinson Sanchez
Riechedly Bazoer
Anwar El Ghazi
Daley Sinkgraven
Bertrand Traoré
Davy Klaassen
Amin Younes
Mateo Cassierra
Lasse Schöne
Andre Onana
Kasper Dolberg
Nick Viergever
Donny van de Beek
Diederik Boer
Mitchell Dijks
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Paar jaar geleden zijn er bij Ajax nieuwe regels afgesproken betreffende het financiële beleid en de RVC is er om ervoor te zorgen dat deze gevolgd worden.Gonadan schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 19:54:
Ach ja, een bod op Milik en Cillessen kan je natuurlijk niet weigeren, volgens de RvC. Aankopen kosten altijd teveel en zijn niet echt nodig, want we hebben toch al zoveel moois? Volgens de RvC.
Had jij het bod op Milik geweigerd? Nee, niemand had dit geweigerd. Het bod op Cillissen daar integen, als dit echt slechts 10mln is had ik het geweigerd.
Ik neem aan dat je begrijpt dat mijn opmerkingen over het algemene beleid gaan en niet over individuele transfers.Deadsy schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 20:04:
Paar jaar geleden zijn er bij Ajax nieuwe regels afgesproken betreffende het financiële beleid en de RVC is er om ervoor te zorgen dat deze gevolgd worden.
Had jij het bod op Milik geweigerd? Nee, niemand had dit geweigerd. Het bod op Cillissen daar integen, als dit echt slechts 10mln is had ik het geweigerd.
Op zichzelf staand zijn de meeste nog wel te begrijpen, maar alles bij elkaar zie je de portemonnee continu voller lopen en sportief holt het achteruit. Initieel gemaskeerd door knappe kampioenschappen van De Boer, maar het team wordt uitgehold.
Traoré wordt nu al als top 'aankoop' gezien, een gehuurde speler! En daadwerkelijk gekocht wordt begint meestal als net niks en wordt daarna leuk, zodra het echt leuk wordt gaan ze meteen in de uitverkoop.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ondertussen is Excelsior is bezig met een Leicester City-tje
Kan nog leuk worden in de Kuip volgende week.
Kan nog leuk worden in de Kuip volgende week.
Misschien wel de nummer 1 tegen de nummer 2 dan volgende week, een heuse topper.
Een vollere portemonnee, dan heb je het toch goed gedaan als beursgenoteerd bedrijf? Dat is een gevolg van de gekozen bedrijfsstructuur.Gonadan schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 20:17:
[...]
Ik neem aan dat je begrijpt dat mijn opmerkingen over het algemene beleid gaan en niet over individuele transfers.
Op zichzelf staand zijn de meeste nog wel te begrijpen, maar alles bij elkaar zie je de portemonnee continu voller lopen en sportief holt het achteruit. Initieel gemaskeerd door knappe kampioenschappen van De Boer, maar het team wordt uitgehold.
Traoré wordt nu al als top 'aankoop' gezien, een gehuurde speler! En daadwerkelijk gekocht wordt begint meestal als net niks en wordt daarna leuk, zodra het echt leuk wordt gaan ze meteen in de uitverkoop.
Edit: ik snap wel dat dat niet is wat de supporter wil zien
[ Voor 3% gewijzigd door Marmar op 19-08-2016 20:22 ]
Ik kan bijna alle handelingen wel begrijpen, vind ze niet leuk maar vanuit het oogpunt van de RVC begrijp ik ze wel.Gonadan schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 20:17:
[...]
Ik neem aan dat je begrijpt dat mijn opmerkingen over het algemene beleid gaan en niet over individuele transfers.
We willen allemaal dat ze bepaalde spelers halen, maar meestal zitten deze in de onhaalbare categorie.
Financieel is het dan wel haalbaar maar dat betekend niet dat je het moet doen.
Ook al zijn ze beursgenoteerd, ik zou een iets betere balans verwachten. Op dit moment ligt de focus voornamelijk op de bankrekening vullen, is er nog niet genoeg reserve dan? Ik kan dit alleen begrijpen als er stiekem plannen achter de schermen zijn, anders is dit gewoon verrijking ten koste van het sportieve.
Daarbij is het natuurlijk overduidelijk dat je geen topspelers of subtoppers binnen kunt halen, die illusie maak ik me niet. Maar ik kan me ook niet aan de indruk onttrekken dat PSV meer durft en daadkrachtiger handelt.
Daarbij is het natuurlijk overduidelijk dat je geen topspelers of subtoppers binnen kunt halen, die illusie maak ik me niet. Maar ik kan me ook niet aan de indruk onttrekken dat PSV meer durft en daadkrachtiger handelt.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Misschien kijken ze verder dan 1 seizoen? Als Nederland bijvoorbeeld volgend jaar een CL plek kwijt raakt, en je wordt geen kampioen, mis je dus miljoenen. Als NL dramatisch blijft presteren zul je dus nooit meer die extra miljoenen kunnen opstrijken. Dan ga je puur afhankelijk zijn van transfer inkomsten. Wellicht dat ze daarom ook meer geld in kas willen hebben.Gonadan schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 20:35:
Ook al zijn ze beursgenoteerd, ik zou een iets betere balans verwachten. Op dit moment ligt de focus voornamelijk op de bankrekening vullen, is er nog niet genoeg reserve dan? Ik kan dit alleen begrijpen als er stiekem plannen achter de schermen zijn, anders is dit gewoon verrijking ten koste van het sportieve.
Maar laten we ook eerlijk zijn, zo roepen we dat ze moeten kopen, en andere keer moeten ze de jeugd laten doorstromen. Ergens gaat dat wringen die 2 singelen
Float like a butterfly, sting like a bee.
Allemaal leuk, maar op dit moment zorgen ze zelf al dat CL minder gehaald wordt. Beetje self fulfilling prophecy.martinusz schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 20:46:
Misschien kijken ze verder dan 1 seizoen? Als Nederland bijvoorbeeld volgend jaar een CL plek kwijt raakt, en je wordt geen kampioen, mis je dus miljoenen. Als NL dramatisch blijft presteren zul je dus nooit meer die extra miljoenen kunnen opstrijken. Dan ga je puur afhankelijk zijn van transfer inkomsten. Wellicht dat ze daarom ook meer geld in kas willen hebben.
Milik wordt verkocht maar er wordt gewoon niets voor gehaald. Even iemand huren om het gaatje te vullen maar dan moet ik maar hopen dat Dolberg in één jaar net zo goed wordt.
Nee, ik vraag om een gezonde balans, dan hoeft er niets te wringen.Maar laten we ook eerlijk zijn, zo roepen we dat ze moeten kopen, en andere keer moeten ze de jeugd laten doorstromen. Ergens gaat dat wringen die 2 singelen
Maar goed, ik ben al bij met aankopen als Cassièra en Sanchez hoor, want de jeugd is ook niet echt je van het. Dat mag wel wat meer kwaliteit uit komen. Maar ja, die zijn dan vaak ook al verkocht.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Dat is natuurlijk ook een probleem, je kunt wel 30 miljoen willen uitgeven, maar NL ligt niet zo fantastisch in de markt 
Zo ga nu ff man united kijken op ziggo, met Engels commentaar heerlijk!
Zo dat Engels commentaar vind ik ook wel lekker weg luisteren zo ja.martinusz schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 21:00:
Dat is natuurlijk ook een probleem, je kunt wel 30 miljoen willen uitgeven, maar NL ligt niet zo fantastisch in de markt
Waarom meteen weer dertig miljoen? Is er dan helemaal niemand die snapt wat balans is?martinusz schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 21:00:
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ik bedoelde niet op 1 spelerGonadan schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 21:09:
[...]
Waarom meteen weer dertig miljoen? Is er dan helemaal niemand die snapt wat balans is?
En nu staat hij weer in de basis, ik wacht het nog even af. Hij doet het best leuk in Engeland.D-e-n schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 19:47:
Ik begreep dat ze nog steeds een verdediger zochten en Mourinho heeft al vaker laten weten fan te zijn van grote fysiek sterke centrumverdedigers.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Zeker alleen op de tv? Op de horizon.tv website heb ik gewoon Nederlands commentaar en zie ik niet hoe ik dat zou kunnen switchen.martinusz schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 21:00:
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Tv in ieder geval, druk OK en dan Audi en beeldMeNTaL_TO schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 21:16:
[...]
Zeker alleen op de tv? Op de horizon.tv website heb ik gewoon Nederlands commentaar en zie ik niet hoe ik dat zou kunnen switchen.
Ajax laat Cillessen buiten selectie - http://nos.nl/l/2127018
Ik wist niet dat het mogelijk was, maar op kanaal 14 krijg ik het niet voor elkaar..martinusz schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 21:18:
[...]
Tv in ieder geval, druk OK en dan Audi en beeld
Lekkerboeie86 schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 21:22:
[...]
Ik wist niet dat het mogelijk was, maar op kanaal 14 krijg ik het niet voor elkaar..
offtopic:
je hebt een horizon box? Kanaal 14, druk op OK knop, ga naar audio en beeld -> audio kies origineel geluid
je hebt een horizon box? Kanaal 14, druk op OK knop, ga naar audio en beeld -> audio kies origineel geluid
Daar is het bij mij (Sony Bravia) gewoon het knopje audio op de afstandsbediening en dan "originele audio" selecteren. Even gekeken maar op de Horizon App heb ik het ook nog niet kunnen vinden.Lekkerboeie86 schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 21:22:
[...]
Ik wist niet dat het mogelijk was, maar op kanaal 14 krijg ik het niet voor elkaar..
@ hierboven, werkt bij mij ook gewoon met een CI+ module.
[ Voor 6% gewijzigd door Joster op 19-08-2016 21:26 ]
Klopt, op dat moment nog niet in de pers. Als het om Ajax, Twente of dd Graafschap gaat weet ik af en toe zaken voor dat ze de pers bereikenGynnad schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 18:21:
Huh, Bosz heeft gezegd dat hij misschien niet speelt, wat je nu zegt kan ik nog nergens vinden..
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Klinkt als een AchterhoekerHan schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 22:32:
[...]
Klopt, op dat moment nog niet in de pers. Als het om Ajax, Twente of dd Graafschap gaat weet ik af en toe zaken voor dat ze de pers bereiken
* Outerspace is benieuwd naar de transfercarroussel. Ik hoop niet dat Cillessen weg gaat, ik had eigenlijk goede hoop op Jurjus. Helaas was PSV slagvaardiger
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Als Ajax Cillisen verkoopt, dan mag hij toch geen CL spelen voor Barca, daar hij al in de voorronden voor Ajax CL heeft gespeeld?
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Na de voorronden wordt dat kennelijk opnieuw bepaald, is al eerder vandaag besproken geloof ik. Dus hij is gewoon in de CL inzetbaar voor Barcelona.
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Jawel, voorronden tellen niet mee bij een transfer. Cillissen zou dus gewoon voor Barcelona mogen uitkomen in de CL groepsfase.
Ben benieuwd hoe lang Bosz nog om Václav Černý heen kan. Hij was vanavond weer geweldig bij jong Ajax. Lijkt mij een prima speler achter Younes, al is het alleen al om de concurrentie aan te gaan.
Ben benieuwd hoe lang Bosz nog om Václav Černý heen kan. Hij was vanavond weer geweldig bij jong Ajax. Lijkt mij een prima speler achter Younes, al is het alleen al om de concurrentie aan te gaan.
[ Voor 44% gewijzigd door Han op 19-08-2016 22:50 ]
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Zou het niet erg vinden om Cilissen te zien vertrekken hij was lang onomstreden maar heeft de afgelopen weken wel wat Vermeer acties gemaakt. En tijdens die laatste CL wedstrijd ging ie weer niet vrijuit. Misschien zat FCB al in zijn hoofd. We gaan het zien. Ben wel benieuwd wie er morgen onder de lat staat dan.
Tim Krul zou de opvolger van Cillessen moeten worden, nog onbekend hoe hij er zelf tegenover staat. Zou 5 miljoen moeten kosten, wat geen probleem zou moeten zijn, alleen verdient hij nu 3 a 4 keer zoveel dan het salarisplafond van Ajax.
Is denk ik ook 1 van de weinige top keepers die überhaupt haalbaar zou zijn. Ik zou dit toejuichen, alleen denk ik toch dat salaris probleem...Gynnad schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 06:53:
Tim Krul zou de opvolger van Cillessen moeten worden, nog onbekend hoe hij er zelf tegenover staat. Zou 5 miljoen moeten kosten, wat geen probleem zou moeten zijn, alleen verdient hij nu 3 a 4 keer zoveel dan het salarisplafond van Ajax.
Waar het niet dat hij nog herstellende is van zijn blessure, dus ben je f*xked aankomende woensdag. Dat is echt ontzettend kut voor de supporters want een jaar zonder CL doet misschien ook wat met de vertrekwensen van andere selectiespelers. In Boer of Oena heb ik echt geen vertrouwen aankomende woensdag...martinusz schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 07:52:
[...]
Is denk ik ook 1 van de weinige top keepers die überhaupt haalbaar zou zijn. Ik zou dit toejuichen, alleen denk ik toch dat salaris probleem...
Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.
De timing is ook echt kl*te, hadden wat andere zaken anders gelopen, had je wellicht ook kans bij Stekelenburg of een Vorm, maar die vallen precies met hun neus in de boter door blessures.
Ik de eredivisie zou ik Room een kandidaat vinden of wellicht Padt, al vind ik die laatste twijfelachtig.
Edit: transfer van Jasper zou maar liefst 14 miljoen opleveren. Niet slecht!!
Ik de eredivisie zou ik Room een kandidaat vinden of wellicht Padt, al vind ik die laatste twijfelachtig.
Edit: transfer van Jasper zou maar liefst 14 miljoen opleveren. Niet slecht!!
[ Voor 12% gewijzigd door Martinusz op 20-08-2016 08:40 ]
maar waar is ajax mee bezig?
Milik weg
cillicen waarschijnlijk weg
el ghazi word aangeboden
Tete word aan geboden
geld staat op de bank ipv op het veld.
Milik weg
el ghazi word aangeboden
Tete word aan geboden
Tete en El Ghazi aangeboden?chimera2 schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 09:04:
maar waar is ajax mee bezig?
Milik weg
el ghazi word aangeboden
Tete word aan geboden
Volgens mij zijn ze nergens aangeboden, maar roepen wat clubs dat ze interesse hebben, dat is heel wat anders.
Waarom zo weinig vertrouwen in de reservekeeper? Natuurlijk is er een reden dat ze geen eerste keeper zijn maar ze weten wel hoe het moet hoor.Faddermakker schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 07:56:
Waar het niet dat hij nog herstellende is van zijn blessure, dus ben je f*xked aankomende woensdag. Dat is echt ontzettend kut voor de supporters want een jaar zonder CL doet misschien ook wat met de vertrekwensen van andere selectiespelers. In Boer of Oena heb ik echt geen vertrouwen aankomende woensdag...
Het enige wat Onana mist is ervaring, Boer mist snelheid. Beiden zullen minder ingespeeld zijn op de verdediging maar die hele organisatie is toch al omgegooid.
Stel dat één van de twee op doel staat en, in tegenstelling tot Cillessen, niet standaard één blunderdoelpunt door laat dan denk ik dat je voor één wedstrijd netto niet eens heel veel slechter uit bent.
Overigens denk ik dat Bosz nu Cillessen alvast passeert om de tweede keeper ritme te geven en te kunnen beoordelen.
Jawel, door de zaakwaarnemer. Beetje niveau van: "Hey pssst, ik heb nog een leuke speler voor weinig, hij wil wel. Hebben? "martinusz schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 09:08:
[...]
Tete en El Ghazi aangeboden?
Volgens mij zijn ze nergens aangeboden, maar roepen wat clubs dat ze interesse hebben, dat is heel wat anders.
[ Voor 15% gewijzigd door Gonadan op 20-08-2016 09:12 ]
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Boer kan prima kijken, niks mis mee, zeker niet na onze pizza keeperGonadan schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 09:10:
[...]
Waarom zo weinig vertrouwen in de reservekeeper? Natuurlijk is er een reden dat ze geen eerste keeper zijn maar ze weten wel hoe het moet hoor.
Het enige wat Onana mist is ervaring, Boer mist snelheid. Beiden zullen minder ingespeeld zijn op de verdediging maar die hele organisatie is toch al omgegooid.
Stel dat één van de twee op doel staat en, in tegenstelling tot Cillessen, niet standaard één blunderdoelpunt door laat dan denk ik dat je voor één wedstrijd netto niet eens heel veel slechter uit bent.
Overigens denk ik dat Bosz nu Cillessen alvast passeert om de tweede keeper ritme te geven en te kunnen beoordelen.
[...]
Jawel, door de zaakwaarnemer. Beetje niveau van: "Hey pssst, ik heb nog een leuke speler voor weinig, hij wil wel. Hebben? "
Ja zaakwaarnemers, maar die doen dat toch altijd, daar heeft Ajax ook 0,0 invloed op. Er wordt net gedaan of Ajax ze in de etalage heeft gezet, zeker bij Tete niet het geval. Sowieso raar Tete zit 1x op de bank en gelijk geruchten.
Overigens in navolging van mijn transfer rant. Bij Ajax gaan er dit keer 21 spelers uit een komen er 6 binnen. Mooie balans.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Mocht er een keeper voor woensdag worden gehaald dan mag hij toch niet spelen, alleen Cillessen, Onana en Boer staan op de Uefa lijst van Ajax.Faddermakker schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 07:56:
[...]
Waar het niet dat hij nog herstellende is van zijn blessure, dus ben je f*xked aankomende woensdag. Dat is echt ontzettend kut voor de supporters want een jaar zonder CL doet misschien ook wat met de vertrekwensen van andere selectiespelers. In Boer of Oena heb ik echt geen vertrouwen aankomende woensdag...
Cillessen is nu in ieder geval rond met Barcelona en Ajax op een haar na rond met Barcelona. Althans volgens de Telegraaf, die meestal erg goed geïnformeerd zijn over alles wat met voetbal te maken heeft.
Erg jammer vind ik het. Erg goede keeper en ik zie het nu somber in voor Ajax. De keeper is het moeilijkst te vervangen in mijn ogen en Cillessen is ook nog eens van een hoog niveau. Mocht Krul komen, dan is dat een goede vervanger, maar gaat Ajax er alsnog iets op achteruit in mijn ogen.
Erg jammer vind ik het. Erg goede keeper en ik zie het nu somber in voor Ajax. De keeper is het moeilijkst te vervangen in mijn ogen en Cillessen is ook nog eens van een hoog niveau. Mocht Krul komen, dan is dat een goede vervanger, maar gaat Ajax er alsnog iets op achteruit in mijn ogen.
Tomorrow is not today!
Je wordt ook wel een beetje moe van Ajax hoor, verkopen als een malle en een paar vage pogingen doen wat terug te halen en vervolgens elk jaar weer hetzelfde liedje "we hebben genoeg spelers die er aan zitten te komen"
En die spelers worden dan volgend jaar verkocht, op het moment dat ze er volgens Overmars zouden moeten staan. Al die jeugdspelers die nu weer weg zijn, waren vorig jaar Overmars' excuus voor geen aankopen.
Zo wil ik ook wel directeur van Ajax zijn, makkelijkste baan ter wereld.
En die spelers worden dan volgend jaar verkocht, op het moment dat ze er volgens Overmars zouden moeten staan. Al die jeugdspelers die nu weer weg zijn, waren vorig jaar Overmars' excuus voor geen aankopen.
Zo wil ik ook wel directeur van Ajax zijn, makkelijkste baan ter wereld.
A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!
Ik vind dat Ajax wat betreft transfers goed, maar gevoelig bezig is. 3 Degelijke spitsen kan niet echt lekker lopen naar mijn gevoel. Het kan ook aan mij liggen, aan de ene kant hoop je in 3 competities te spelen en heb je een top afwisseling tussen de wedstrijden. Zit je alleen met de Eredivisie, dan voel je je knap klote lijkt me.
Eerst maar eens afhandelen met die gasten in de EL (hopelijk en eindelijk eens..)
Eerst maar eens afhandelen met die gasten in de EL (hopelijk en eindelijk eens..)
Als we aannemen dat Cillessen reservekeeper wordt bij Barca, dan vind ik het jammer voor het Nederlands voetbal.
Amper of nooit meer keepen. Plaats in oranje kwijtraken. Geen ontwikkeling meer voor hem.
Of zijn er mensen die denken dat hij daar echt gaat keepen?
Amper of nooit meer keepen. Plaats in oranje kwijtraken. Geen ontwikkeling meer voor hem.
Acht m niet geheel kansloos. Ter Stegen blundert ook nog wel eens opzichtig, dus wat dat gaat is CIllessen niet kansloos, maar het zal wel een tijd duren voordat ie een goede perma kans krijgt op een basisplaats, ervanuit gaande dat Barca ondertussen al niet weer met de portemonnee heeft gezwaaidFraggar schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 11:31:
Als we aannemen dat Cillessen reservekeeper wordt bij Barca, dan vind ik het jammer voor het Nederlands voetbal.
Cillessen staat al 2 jaar stil in zn ontwikkeling, als hij nog het niveau van 2014 heeft. Dit is een kans om z'n ontwikkeling weer op gang te krijgen en anders een goede gelegenheid om hem te vervangen in Oranje.Fraggar schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 11:31:
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Ajax zou 14mln voor Cillissen krijgen, dat vind ik te weinig. Basis speler en zo vlak voor het sluiten van de transfer markt.
En met Krul ga je er vind ik op achteruit, niet flink maar toch. Ik vraag me ook af of deze wel zin heeft om er flink op achteruit te gaan qua salaris.
En met Krul ga je er vind ik op achteruit, niet flink maar toch. Ik vraag me ook af of deze wel zin heeft om er flink op achteruit te gaan qua salaris.
Krul kan iig wel pingels stoppen 
Nou lees ik ook dat die bailey die Ajax zou willen 20 miljoen euro moet kosten EN dat Genk m dat op huurbasis nog een jaar wil hebben. Je mag toch hopen dat ze een dikke vinger van Overmars krijgen zeg, wat een klucht
Nou lees ik ook dat die bailey die Ajax zou willen 20 miljoen euro moet kosten EN dat Genk m dat op huurbasis nog een jaar wil hebben. Je mag toch hopen dat ze een dikke vinger van Overmars krijgen zeg, wat een klucht
[ Voor 75% gewijzigd door LZ86 op 20-08-2016 12:50 ]
Krijgt Ajax dan zo veel pingels tegen?
Is Krul trouwens niet nog geblesseerd?
Net weer fit, maar geen wedstrijdritme nog, Krul minder dan Cillissen....dat betwijfel ik, zal niet veel schelen in ieder geval.Deadsy schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 12:49:
[...]
Krijgt Ajax dan zo veel pingels tegen?
Is Krul trouwens niet nog geblesseerd?
14 is veel voor een keeper trouwens
Is denk ik echt wel minder. Krul speelt al jaren bij een degradatie kandidaat en nu in de Championship.martinusz schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 12:51:
[...]
Net weer fit, maar geen wedstrijdritme nog, Krul minder dan Cillissen....dat betwijfel ik, zal niet veel schelen in ieder geval.
14 is veel voor een keeper trouwens
Ondanks dat hij volgens sommige mensen zo goed is heeft zich in de afgelopen jaren geen betere club gemeld voor hem.
En kan hij nu voor 5mln naar Ajax.
Als hij echt zo goed was, of minimaal gelijk aan Cillissen en daar bovenop ook nog relatief goedkoop, dan had zich wel een leuke PL club ofzo voor hem gemeld.
idd, de stap naar Barca zou best eens een goede impuls kunnen geven aan z'n ontwikkeling.ph4ge schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 12:23:
[...]
Cillessen staat al 2 jaar stil in zn ontwikkeling, als hij nog het niveau van 2014 heeft. Dit is een kans om z'n ontwikkeling weer op gang te krijgen en anders een goede gelegenheid om hem te vervangen in Oranje.
Ik denk dat er voor hem weinig uitdaging meer is in Amsterdam.
Geen idee of er nog rek zit in z'n ontwikkeling maar dat kan denk ik alleen maar blijken op een hoger niveau.
Kan best een soort van sleur zijn waardoor hij dit seizoen b.v. wat moeilijk uit de startblokken komt en daardoor wat opzichtige foutjes maakt.
Ik zat een beetje te denken aan die situatie met Zoet en Pasveer waarvan men bij VI zei dat Pasveer geen geschikte 2e keeper was en dat dat ten koste ging van het vertrouwen van Zoet maar achteraf zou het zomaar kunnen dat Zoet daardoor wel de stappen maakt die hij heeft gemaakt.
Cillessen staat eigenlijk al jaren niet ter discussie meer bij Ajax, helemaal sinds Vermeer weg is wat dan toevallig ook 2014 is.
Only fools are enslaved by time and space.
Als je cillessen in kunt ruilen voor Krul zou ik het zo doen. 14 miljoen verkopen, 5 + 3 tekengeld = 8 miljoen kopen. De winst kun je optellen bij wat je overhad voor Bailey en die halen. Cerny komt, maar el Gahzi gaat niet blijven, die is wisselvallig, zal regelmatig de bank zien, daarover morren en in de winterstop of einde seizoen vertrekken. Zie het zo gebeuren.
PSN: DutchTrickle PVoutput
14 miljoen blijft toch veel geld voor een keeper. Dus wat dat betreft zou ik het doen als ik Ajax was. Van de andere kant, Ajax heeft geld genoeg en is in de positie om het bod te weigeren. Risico dat je loopt is dat Cillessen per se wilt en het Ajax kwalijk neemt wanneer ze de transfer blokkeren.
Als het nou een subtopper in de PL was die zo'n bedrag bood kon je het afwijzen, maar tegen Barcelona zeg je geen nee, dat kun je Cilessen niet aandoen, die wil dan ook niet blijven.
Is Krul niet nog herstellende? Anders wel de beste optie. Moet je alleen hopen dat het qua salaris haalbaar is.
En Baily kun je nu wel afschrijven, 20 miljoen + terughuur, daar heeft Ajax niks aan.
Is Krul niet nog herstellende? Anders wel de beste optie. Moet je alleen hopen dat het qua salaris haalbaar is.
En Baily kun je nu wel afschrijven, 20 miljoen + terughuur, daar heeft Ajax niks aan.
PSV komt ook maar niet van Ritzmaier af. Wéér verhuurd, dit keer aan Go Ahead.
Nou daar krijg je tenminste wel een hoop ballen om je oren.Deadsy schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 12:54:
Is denk ik echt wel minder. Krul speelt al jaren bij een degradatie kandidaat en nu in de Championship.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Nou, aan het begin zal het niet liggen, binnen 25 seconden 1-0 voor Ajax
En dan natuurlijk binnen 3 minuten 1-1 want dat is Ajax dit seizoenHan schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 19:47:
Nou, aan het begin zal het niet liggen, binnen 25 seconden 1-0 voor Ajax
Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.
PSV had al een strafschop moeten hebben, maar van Boekel geeft 'm niet. Begrijp het wel. Hij dacht waarschijnlijk dat het een schouderduw was. Pröpper kreeg echter gewoon een beuk in de rug van Marcellis.
Daar is dan de 0-1. Had al wel eerder mogen vallen.
Daar is dan de 0-1. Had al wel eerder mogen vallen.
[ Voor 11% gewijzigd door Fleximex op 20-08-2016 20:07 ]
Ik weet niet wie het vorige week zei hier maar ik moet 'm 100% gelijk geven: die karaoke-set voor de F-side klinkt voor geen meter.
Heb ook het idee dat de karaoke meester er meer plezier in heeft dan de rest
Erg jammer, want de sfeer uit 410 was prima.
Wow, mooie goal van Willem II!
Slecht verdedigd. Maakt me droevig deze pot...
Heb ook het idee dat de karaoke meester er meer plezier in heeft dan de rest
Erg jammer, want de sfeer uit 410 was prima.
Wow, mooie goal van Willem II!
Slecht verdedigd. Maakt me droevig deze pot...
[ Voor 14% gewijzigd door Superkiwi op 20-08-2016 20:14 ]
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Iets laterFaddermakker schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 19:47:
[...]
En dan natuurlijk binnen 3 minuten 1-1 want dat is Ajax dit seizoen
Guttegut, Ajax dacht het op 60% te kunnen doen vandaag. Na de 1-0 hebben ze niks anders meer gedaan rondbreien (déjà vu).
Als ze het tempo nu gewoon iets opvoeren dan vegen ze dit Willem II van de mat, maar helaas, het is lamlendigheid ten top.
Als ze het tempo nu gewoon iets opvoeren dan vegen ze dit Willem II van de mat, maar helaas, het is lamlendigheid ten top.
Manmanman
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Volgens mij zijn we met z'n allen te positief geweest de eerste wedstrijden. Nu denken ze dat alles vanzelf gaat of zo?
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Knappe.goal overigens van die Sol, dat mag ook worden gezegd. Een harde voorzet maar prima onder controle gebracht, knap
Ajax gaat dit seizoen echt niet meedoen om het kampioenschap. Wat armoedig en dat tegen Willem ii thuis...
Sjongejonge dat Willem II maakt ook twee doelpunten die ze nooit weer maken. Desalniettemin mooie doelpunten.
/edit
Sánchez bij beide doelpunten in de fout. Persoonlijk vind ik dat Bosz teveel vraagt van de backs. Ook Veltman is geen topper in de opbouw. Van de Beek is net zon loper als Klaassen en Bazoer, waarom geen Sinkgraven of mij part Schone of zelfs Nouri.
/edit
Sánchez bij beide doelpunten in de fout. Persoonlijk vind ik dat Bosz teveel vraagt van de backs. Ook Veltman is geen topper in de opbouw. Van de Beek is net zon loper als Klaassen en Bazoer, waarom geen Sinkgraven of mij part Schone of zelfs Nouri.
[ Voor 54% gewijzigd door ephymerous op 20-08-2016 20:21 ]
XXXVI
Hier had zelfs Cillissen niks aan kunnen doen 
Tijd geleden dat ik "voetballen! voetballen!" gehoord heb
Tweede helft maken we het wel goed. Ja toch? Dat móet wel toch?
Kom op Ajax!
Tweede helft maken we het wel goed. Ja toch? Dat móet wel toch?
Kom op Ajax!
Maar ook echt nul verdedigd. Zag Sanchez... Wat deed hijHan schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 20:17:
Knappe.goal overigens van die Sol, dat mag ook worden gezegd. Een harde voorzet maar prima onder controle gebracht, knap
Ik weet niet wat ik erger vindt, de stand of die irritante vent op z'n megafoon, wtf is dit.
Verstappen crasht ook wel eens.Vos schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 20:16:
Ik meende hier te lezen dat Ajax wel prima speelde, nou als ik kijk zie ik het niet
Dafne wordt ook wel eens 5e.
Youri en Epke maken ook wel eens uitglijders.
Alleen doet Ajax per wedstrijd alles tegelijkdvdkiwi schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 20:22:
Verstappen crasht ook wel eens.
Dafne wordt ook wel eens 5e.
Youri en Epke maken ook wel eens uitglijders.
Hoorde wel heel hard 10 10 10 na 1 minuutdvdkiwi schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 20:19:
Hier had zelfs Cillissen niks aan kunnen doen
Ik zit niet te kijken maar ik volg de wedstrijden via Sofascore, dramatische standen weer.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Rugnummer van de doelpuntenmaker misschien?
Lekker hoor, tot nu toe, om soms eens van Fox Sports 3 naar Fox Sports 1 te zappen 
Goals even terug gekeken (kon dat vorig jaar ook al zo bij Fox? Volgens mij niet toch?), zitten er erg lekker in van Willem II zeg!
Goals even terug gekeken (kon dat vorig jaar ook al zo bij Fox? Volgens mij niet toch?), zitten er erg lekker in van Willem II zeg!
[ Voor 43% gewijzigd door RobbertC op 20-08-2016 20:30 ]
Ik stop met de stream, zoek zo lekker een restaurantje op in Toscane. Hopelijk gaat Bosz inzien dat de sleutel op het middenveld ligt, daar klopt echt geen hout van
[ Voor 11% gewijzigd door ephymerous op 20-08-2016 20:33 ]
XXXVI
Ik wil niks goedpraten, maar nu begin ik te begrijpen waar de agressie en frustratie bij het Rotterdamse publiek vandaan komt; ik word er na één helft al chagrijnig van, terwijl zij het al jaren lang meemaken, week in week uit
Die v.d. Beek mag ook terug naar de A1 voorlopig. Zet asjeblieft Sinkgraven erin, die kan tenminste wel eens wat creëren. En dan nog staan slapen ook.
Daar zit inderdaad publiek jadvdkiwi schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 20:36:
Rotterdamse publiek
Mijn verjaardag is drukker
[ Voor 14% gewijzigd door PWM op 20-08-2016 20:48 ]
Het lijkt inderdaad alsof er geen hond in het stadion zit.PWM schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 20:46:
[...]
Daar zit inderdaad publiek ja
[afbeelding]
Het gaat een Ajaxje worden zo langzamerhand. Domineren, voorkomen en dan zoveel gas terugnemen dat je tegenstander gewoon weer in de wedstrijd komt.
Weer persoonlijke fouten van die verdediging. Wat staan die aanvallers van Willem 2 vrij zeg!
Ah kijk! Bosz grijpt in. Bazoer eruit
Weer persoonlijke fouten van die verdediging. Wat staan die aanvallers van Willem 2 vrij zeg!
Ah kijk! Bosz grijpt in. Bazoer eruit
[ Voor 7% gewijzigd door LZ86 op 20-08-2016 20:49 ]
Maar dat komt ook omdat iedereen de terror bejaarde wil mee maken op jouw verjaardag.PWM schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 20:46:
[...]
Daar zit inderdaad publiek ja
[afbeelding]
Kwam ik tegen, wellicht onderhand niet eens heel erg onwaar.
Mijn hele leven voor @AFCAjax , maar dit seizoen steun ik PSV. Simpelweg omdat Ajax geen voetbalclub is, maar een investeringsmaatschappij.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
PSV speelt wel heel makkelijk. Maar goed, 3 wedstrijden zegt nog niet zoveel.
[ Voor 5% gewijzigd door PWM op 20-08-2016 20:54 ]
Wie viert zijn verjaardag dan ook tijdens Ajax-Willem II? PannenkoekPWM schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 20:46:
[...]
Daar zit inderdaad publiek ja![]()
Ik kan het overigens alleen maar met je eens zijn
Hoe kan het dat Ajax dit Willem II niet gewoon omsingelt en belegert? Het is allemaal veel te voorzichtig.
Dit voetbal is zo slecht dat zelfs Immers hier nog zou uitblinken...
[ Voor 29% gewijzigd door Superkiwi op 20-08-2016 21:10 ]
yalalalalalalalaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaajax kampiejooooooeeeeeeeeeeeen........... ARGh wat een irritant figuur
Ik erger mij aan het spel van Ajax, maar die irritante gast met zijn my-first-sony setje overtreft het. Elke seconde hoop ik meer op het acuut inslikken van die microfoon, vreselijk. Als of ik naar een thuiswedstrijd van een Turkse laagvlieger kijkLeon Zwiers schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 21:14:
yalalalalalalalaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaajax kampiejooooooeeeeeeeeeeeen........... ARGh wat een irritant figuur
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
]Voor de FIFA-perikelen: [Voetbal] FIFA-perikelen en opvolging Blatter
Voor buitenlandse competities: [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2016/2017
Voor FC-Twente: FC Twente - hoe nu verder
]Voor de FIFA-perikelen: [Voetbal] FIFA-perikelen en opvolging Blatter
Voor buitenlandse competities: [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2016/2017
Voor FC-Twente: FC Twente - hoe nu verder